gyurta_dani.jpgGyurta Dánielért egy ország izgult tegnap este. Sőt, egy egész nemzet határokon innen és túl is. A média is kivette a részét a hangulat fokozásából, a döntő előtti napon egymást váltották a képernyőn a barátok, családtagok, régi és jelenlegi sporttársak. Még a vele egy helyen edző gyerekek is elmondták, mennyire nagy megtiszteltetés nekik egy medencében úszni Danival, és mennyire szorítanak érte. És ez így volt normális.

Azokon a csatornákon, ahol B kategóriás celebribancok mellműtéteit és Győzike legfrissebb adócsalásait élőben közvetítik, végre egy valóban értékes magyar ember volt a téma.

Aztán Gyurta, ahogy kell, megnyerte az aranyat, csak úgy mellesleg úszott egy könnyű világcsúcsot - és másnaptól elkezdett rá ömleni a mocsok. A Népszabadság veterán epehányógépe, Aczél Endre sietett leszögezni, hogy, ha még 10 métert kellett volna úszni, az angol fiú nyer, és nem Dani. Gyurcsány virtuális cipőpucolója, Gréczy Zsolt azon akadt ki, hogy Czene Attilának államtitkárként volt pofája élő adásban szurkolni ifjú sporttársáért. A legizzadságszagúbb dumát az indexes Sportgézán Magyari Péter szenvedte ki magából, aki a következő, a Rézkilincs borozóban is vérciki kocsmai bölcsességgel hozakodott elő: "Kétségtelen, hogy Gyurta Dániel most nagyon nagy szám, mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepelt. De ezzel együtt ne felejtsük el, hogy sok szorgalmas ember van még ebben az országban, akik esetleg ugyanígy tudnának örülni annak, ha velük is foglalkoznának a közvéleményben."

Most ellőhetnénk a közismert gigaközhelyet a "magyar ember irigységéről". Csakhogy a fent nevezett arcoknak egyrészt annyi közük van a magyarsághoz, mint nekem az úszáshoz. Megfordultam már párszor medencében, nem is fúlok bele, ha nagyon igyekszem, de az már az első két tempó után kiderült, hogy nem lesz belőlem olimpiai bajnok. Ők is feltűnnek néha itt köztünk a nagy magyar medencében, hamar kiderült, hogy nem sok keresnivalójuk van köztünk, úgyhogy azóta csak néha ugranak be, hogy jól belepisáljanak.

Másrészt: a történet még csak nem is erről szól igazán. Sokkal inkább arról, hogy Gyurta Dánielnek van egy megbocsáthatatlan bűne: szereti a nemzetét. És ezt még van képe azzal is súlyosbítani, hogy e szörnyű vétkét nem is titkolja. Győzelme után azt nyilatkozta, hogy 15 millió magyart vitt végig azon a kétszáz méteren, s a hírek szerint a döntőre Fankadeli egyik számával készült fel lelkileg.

Hát, ezért durrant el a balliberális médiatrollok borsónyi agya, ezért pukkant ki a nyomorult lelkük mélyén rejtegetett gennygóc, amit most jól rá is okádnak egy fiatal, végtelenül szerény, alázatos, zseniális sportolóra. Mert ezekben a beteg fejekben soha nincs fegyverszünet, a gyűlölet szorgos kis csatornamunkásai ilyenkor is lankadatlanul lapátolják ránk a saját mocskukat.

Azt még csak-csak megbocsájtják, ha valakinek a melegítőjén magyar címer van - de, ha alatta magyar szív is dobog, azt már nem. Soha ne felejtsük el, mint mondtak ugyanezek a figurák tíz esztendeje: Egerszegi Krisztina a jobboldal melletti kiállása után "már csak a fél ország Egérkéje". Szar lehet nekik a másik feléhez tartozni...

Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr724692670

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: click for more info 2014.07.24. 12:02:37

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: John Hayson 2014.07.23. 14:05:30

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Sex 2014.07.22. 23:45:46

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Keygen 2014.07.22. 10:46:43

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: thearnesens.com 2014.07.21. 13:19:49

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: like 2014.07.19. 18:17:23

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: cheap michael kors 2014.07.19. 12:00:07

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: payday loans 2014.07.16. 08:52:40

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: travel umrah 2014.07.14. 23:19:29

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: turron alicante 2014.07.14. 17:02:01

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Aneka Info Unik 2014.07.13. 19:38:34

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Friv 2014.07.11. 18:51:08

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Going In this article 2014.07.10. 20:55:07

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Bingo Blitz Cheats 2014.07.10. 06:39:24

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: cukrzyca 2014.07.05. 17:14:37

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: xixona independent 2014.07.05. 01:41:45

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: fatigue after sex 2014.07.05. 01:34:46

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: miumiu 靴 2014.07.04. 15:42:00

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: Coach outlet online 2014.07.01. 23:32:24

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: twitter.com 2014.07.01. 21:41:28

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: jualvimaxasli.biz 2014.07.01. 21:27:23

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Trackback: read more 2014.07.01. 15:31:13

Gyurta Dani bűne - Jobbegyenes

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.08.03. 20:40:56

@verőköltő bodobács:
Nézted a kossuthrádiót is? Csak, mert ott mondta.

Palestinenser 2012.08.03. 20:41:11

@verőköltő bodobács: A suszterbogarakkal előfordul, hogy véletlenül eltapossák őket. A kis gyűlölködő, lépten-nyomon nácizó, kis 10dioptriás, csapott vállú kreténekkel előfordul, hogy a saját nyálukba fulladnak.

gigacherry 2012.08.03. 20:44:32

@gunfight: Akkor gondolom, magukat is rugdossák egész nap :-) Vicces gyerek vagy te.

thorpe (törölt) 2012.08.03. 20:45:49

@Palestinenser: kedves palesztin barátunk, egyszer neked is eljön a józanság napja

gunfight · http://topcomment.blog.hu 2012.08.03. 20:49:12

@gigacherry: Rosszul gondolod. Ezt is meg még egy dolgot. Azt, amelyikből erre következtettél. Mennyivel jobb viccesnek lenni, mint nevetségesnek, nem? (Így engem elnézve...lol)

Palestinenser 2012.08.03. 20:49:44

@thorpe: Ha nem lennék józan, akkor valami durvaságot írtam volna ennek a szapora rovarnak.

gigacherry 2012.08.03. 21:01:46

@gunfight: Mit is gondolok rosszul? És hogy kellene jól gondolni?

thorpe (törölt) 2012.08.03. 21:05:19

@Palestinenser: ne tartsd vissza

"most sisteregjen" - ha idézhetek kedvenc filmjeim közül.

Palestinenser 2012.08.03. 21:07:46

@thorpe: Sajna nem ugrik be. Ha még adnál valami támpontot, akkor talán.

thorpe (törölt) 2012.08.03. 21:09:11

@gigacherry: az baj, hogy nem hiszel megfelelő módon.

egyébként mink is hülyék vagyunk: nyomkodni itt a virtulás pattanásokat

(még jó hogy közben elkészült a vacsora, na pá)

thorpe (törölt) 2012.08.03. 21:10:33

annyira jellemző!

és a gombócot is megette...

Palestinenser 2012.08.03. 21:11:02

@thorpe: Maceszgombóc leves lesz, vagy nyereg alatt puhított hús kumisszal?

2012.08.03. 21:14:56

@KopaszMercis: gondolom sosem nézel semmiféle sportot ahol nemzeti színekben indulnak az emberek. Ha mind egyforma, akkor nincs kinek drukkolni sem...

gigacherry 2012.08.03. 21:28:13

@gunfight: Pedig már úgy reménykedtem, hogy megmondod :-)

thorpe (törölt) 2012.08.03. 21:39:17

@Palestinenser: rántott orbánviktor volt, gyurcsánylével, kosher módra.

ghalleck 2012.08.03. 21:46:58

Tisztelt blogíró!

Az Aczél-cikket el kellene olvasnod, mondom, olvasnod. Egerszegit pedig, dögöljek meg, de liberális létemre se vagyok hajlandó elítélni politikai szerepvállalása miatt. Ma is mérhetetlen örömöt okoz, ha felvételről látom bármelyik versenyét, az se számít, ha éppen nem nyerte meg az adott futamot.
Hatalmas jobbegyenest adtál magadnak! Tisztelt kormányfőnk megtalálta egyik félázsiai származékát!...

frontember876 2012.08.03. 22:00:36

most pedig számoljátok össze, hogy a 350 komment között hányan írjátok le, hogy gratulálok Gyurta Dániel, és hányan azt, hogy valakinek a kurva anyját.

1. Érdemes nektek aranyat nyerni, zombi barmok.
2. Megérdemli ez az ország, hogy megszűnjön önálló államnak lenni. A mindenkori kormányok precízen tükrözik a lakosság intellektuális állapotát - egyszerűen nem való nekünk ez a szabadság dolog, mert egy gyűlölködő, ostoba, elszomorítóan balfasz nép vagyunk. Egy halom kis országban, amiket mi itt amúgy lenézünk, népünnepélyek vannak egy érem után. Itt meg ömlikk a politikai mocsok egy olimpiai arany után.

Megérdemlitek egymást. Jó habzó szájú fröcsögést, mutogatást, anyázást, saját mellünk veregetését, hőzöngést, és gyűlölködést kívánok.

:) Egy ARANY UTÁN BASZOD.

TI TÉNYLEG ILYEN FOKOZHATATLANUL KURVA HÜLYÉK VAGYTOK??? :DDD

thorpe (törölt) 2012.08.03. 22:07:51

@frontember876: azért te majom, mert te vagy az első, aki szerint Gyurtáról van szó :))

Dr. Verőköltő 2012.08.03. 22:20:12

@gunfight: ja, a rádiót nézem csak nem látok semmit !!

Dr. Verőköltő 2012.08.03. 22:21:51

@Palestinenser: nagyon nem követtet akkor a hozzászólásaimat ha szerinted folyamatosan nácizok !!

Dr. Verőköltő 2012.08.03. 22:23:22

@Agi-921: most a cikk íróra gondoltam a facés köcsögöt még nem néztem meg !!

Josselin Beaumont 2012.08.03. 22:45:39

Ezért az egy szar cikkért, kár volt létrehozni ezt a szar blogot.

Palestinenser 2012.08.03. 23:11:51

@verőköltő bodobács: Valóban nem követem, de ebben az esetben kissé indokolatlanul használtad ezt a jelzőt.

ap · http://premiumlivesets.hu 2012.08.03. 23:15:42

na elmegy a halál faszára a cikkíró...
röviden és tömören ennyi... az ilyen emberek ugorjanak dunánba teli betonkeverővel a nyakukban..

hogy lehet valaki ennyire korlátolt, primitív idióta?

ahelyett hogy örülne egy sportteljesítménynek, fröcsögi itt a politikai frusztráltságát...

veregesd magad vállon kisfiam, erre vagy képes.. gartulálok..

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.08.03. 23:19:49

@szomory:

Egyrészt Aczél nem a haverom, semmiféle közöm nincs hozzá, még csak ideológiai se. Sőt, úszni se járok.

Másrészt Aczél a 210m-ert nem poénnak szánta. Nagyon nem.

Harmadrészt kommentedet te sem poénnak szántad.

Negyedrészt pedig:kérésedre bejegyzésed utólag mégis poénnak veszem - ez ugyanis menti kissé egyébként tarthatatlan helyzeted.

Ugye, te is érted, miről írok?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.08.03. 23:34:12

@No_Fidesz_No_Problem:

"Faszomnak nem raktál linket, bazmeg?

Lehet, hogy azért, mert kiforgattad azoknak a szavait, akiket mocskolsz, és nem szeretnéd, ha az olvasóid rájönnének a hazugságra? "

Ez egy ilyen blog, kérlek alássan. Kár...

Magam utána mentem a dolgoknak, és bár találtam olyat, ami nem tetszik (a nol.hu és nepszava.hu rövidítve adta Gyurta nyilatkozatát), de az Aczél cikk egész más, mint amit a bejegyzés sugall, (és ugye a szintén idecitált Egérke ügy sem úgy történt, ahogy azt a szerző at olvasóval elhitetni akarja).

Kértem is hiteles forrást, hogy mindezt támassza alá, de mindeddig semmi.

De mit is várjunk:

Bí Dzsí 1 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban
2012.08.02. óta tag.

A 344 kommentre egy reagálást sem adott (legalábbis ezen a néven).

Gaabor 2012.08.03. 23:49:37

A cikkíró vagy tudatosan, vagy tévedésből ferdít. Abból a hamis alapfeltevésből indul ki, hogy aki szereti a nemzetét az ab ovo nem lehet balliberális Ez egy óriási tévedés! A nemzet szeretete világnézettől független. Valaki vagy szereti a nemzetét vagy nem. Baloldali, jobboldali, liberális magyar egyformán szereti a nemzetét. Ateista, keresztény, zsidó magyar egyformán szereti a nemzetét.

kabel 2012.08.04. 00:42:19

@kanálwarrior:

"A britek nagy reménysége, Rebecca Adlington a hazai pálya ellenére sem tudta megismételni pekingi bravúrját, ahol 400 és 800 méteres gyorsúszásban egyaránt aranyérmet nyert; utóbbi távon ráadásul világcsúcsot úszott. Londonban ugyanebben a két számban CSAK bronzra futotta a huszonhárom éves úszónőtől."

ebből is látszik, hogy nem pampalininek volt igaza, és tényleg létezik Magyarországon egy 'csak az arany érem' számít észak-koreai mentalitás

drur 2012.08.04. 01:03:20

Kedves Sporttársaim ! Megengedem magamnak azt a feltevést, hogy az a néhány újságíró -nevek korábban meg lettek jelölve, ezért eltekintek az ingyen reklámtól - azzal a céllal írta a sorait, hogy életjelet adjanak magukról. Ha tovább görgetjük a jelenlétüket még több nyomot hagynak a világban. Az olimpiai bajnok-világcsúcstartó Gyurta Dani neve, eredmény amíg írásos emlékek lesznek kitörölhetetlenül megmarad, míg a fent említettek nyom nélkül elillannak, mint egy diszkrét szellentés. És ez életük legnagyobb teljesítménye.

Sasyyy 2012.08.04. 03:17:44

@Egy Igazi Önkéntes Rendőr:

abban kéne fejlődnünk hogy tiszteljük az elért eredményeket,nem pedig a sarat dobáljuk....

J.W. Booth 2012.08.04. 03:49:39

Balogh Elvtárs, ezt magától írta, vagy "kértek magától valamit" ?

párnalárva 2012.08.04. 04:34:06

Ha a medence 10 méterrel hosszabb lett volna könnyen lehet hogy Gyurta nem nyert volna. De akkor se nyert volna ha 190 m-el rövidebb lett volna az a medence. Szerencsére Gyurta, mint minden más úszó pontosan tudja milyen hosszú távot fog úszni és annak megfelelően készült fel hogy az adott távon a maximálisat hozza ki magából. Ez különbözteti meg a profi úszót a retardált újságírótól.

Hunor Levente 2012.08.04. 05:03:40

Valahogy nem tud érdekelni ez az olimpia, Gyurta kétszáz méterét se kísértem figyelemmel. Csak most tudtam meg, hogy végigvitt engem is. Nem semmi, máris nagyobb magyar lettem.

KopaszMercis 2012.08.04. 07:56:47

@A csótány is ember:
Mar hogy ne neznek, es hogy ne szurkolnek.. Engem orommel tolt el, hogy egy velem egy kozossegben elo ember sikeres.

Elmagyarazom, hogy mindenki ertse, ha buszkeseg volt az amit ereztel akkor amikor Dani nyert, akkor szegyen volt az amit ereztel, amikor a Cseh Lacitismet legyozte a Phelps.

En egeszen biztos vagyok benne, hogy semmi szegyelni valo nincsen a bronzban. Nem szegyelted, hanem szomoru voltal. Nem buszke voltal, hanem boldog!

Steve31 2012.08.04. 07:57:33

Czene mehet a fideszes anyjába, ha egy ilyen sikernél neki a román
besúgó tőkés üzenet beolvasása a fontosabb.

A cikkíró is menjen a német nácikhoz -mint "alsóbbrendű faj tagja" -szolgálni.

Gargantua 2012.08.04. 08:32:32

Minden hozzászólást, mely Gyurta Dani aranya kapcsán a politizálást kárhoztatja, szíveskedjenek a blogtulajdonoshoz címezni!

sandrativadar · http://queenfan.gportal.hu 2012.08.04. 08:41:33

szomorú ez az egész és ránk magyarokra nagyon is jellemző

pc_mami 2012.08.04. 10:10:49

Az acél endrét ,meg a többit bele kellene dobni a medencébe és addig nem jöhet ki amíg nem ússza meg ezt az eredményt . Mit beledobni , belefojtani , hogy végre elhallgassanak ezek a pajeszos haverjaik seggét nyaló humanoidok .

mehr luft 2012.08.04. 10:31:30

@pc_mami: szia! szerintem téged kellene medencébe dobni és addig nem jöhetnél ki amíg meg nem úszod ezt az eredményt. Mit beledobni, belefojtani, hogy végre elhallgassatok ti pajeszos haverjaitok seggét nyaló humanoidok.
:-*

Balogh Gábor pedig nyilvánvalóan autista, de minek reklámozza? Áhh, a fenébe, hagyjuk is...

rwertk3 2012.08.04. 10:42:12

Nagy köszönet Balogh Gábornak ezért a posztért! Ez alapján mindazt a sok embert, aki ezt lájkolta, a Facebook alapján meg kéne keresni, és szellemi fogyatékosként intézetbe kéne zárni, ahol végre szakemberek foglalkozhatnának velük. Ez a poszt kiválóan alkalmas arra, hogy kiderüljön, ki is a szefós Magyarországon. Éljen Balogh Gábor!

pc_mami 2012.08.04. 12:21:07

@mehr luft: Nem én mondtam , hogy " ha még 10 méter lett volna akkor nem nyer Gyurta Dani"? hanem acél endre .

pc_mami 2012.08.04. 12:24:37

@rwertk3: Azért mert tudok örülni egy magyar aranyéremnek még nem vagyok szefós . Tudnék még egynéhány szép mondatot írni neked , de gondold végig és , ha nem vagy szefós akkor rájössz mi lehet az .

Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi 2012.08.04. 13:10:10

Gyurta Dániel, az antiszemita.

Gyurta, ez a 23 éves ficsúr, akinek szélsőségesen jobboldali, sőt, magyarszerető szülei nem átallottak ősi bibliai nevet (sőt <kereszt>nevet!!!) adni, hosszan tartó súlyosan katolikus összeesküvés eredményeképpen olimpiai aranyérmet szerzett Londonban, a kétszáz méteres mellúszás döntőjében, eléggé el nem ítélhető módon a világrekordot is megjavította.

Meg kell jegyeznünk, hogy Gyurta apja nem volt jó szocreál élmunkás, tudomásunk szerint még a pártba sem lépett be, és egész életében reakciós magyarszeretetre, a hazátlansággal szembeni megvetésre és antiszemitizmusra nevelte fiát!
Gyurta mindkét nagyapja bizonyítottan részt vett az '56-os szovjetellenes forradalomban, számos köztörvényes bűncselekményt követtek el, mint például magyar zászlóból címer kivágása, lövöldözés szovjet tankokra, ávósok félelemben tartása, vöröscsillag összetörése!
Gyurta négy dédapja egytől egyig náci háborús bűnös volt, mivel lakóhelyüktől nem messze vonult el a wehrmacht. Ha alkalmuk nyílik rá azonnal beléptek volna az SS-be is, sőt önként vállaltak volna toronyőri beosztást bármelyik náci munkatáborban. Ezt tanuk egész sora támasztotta alá vallomásával!
Gyurtának, (mint az közismert), nyolc ükapja volt, ők egy különleges egységet alkottak a fehérterror idején, ez volt a Hófehér Nyolcas. Ők akadályozták meg a nagy baloldali világforradalom győzelmét, ami a magyarországi tanácsköztársaságból eszkalálódott volna, ha ez a nyolc szélsőséges fehérterrorista nem lett volna ott. De ott volt!

Világosan látható tehát, hogy családi, sőt genetikai alapja volt annak az antiszemita mondatnak, amiben a legifjabb Gyurta tizenötmillió magyarról mert említést tenni, és olimpiai győzelmét irredentizmusra, jobboldalizmusra, szélsőséges magyarszeretet-propagandára használta fel.

pc_mami 2012.08.04. 13:28:12

@Szerintem nagyon jól csinálta a Tibi: Ennyi hülyeséget régen olvastam . Vszinű egészen Árpádig felmenően antiszemiták voltak .

pc_mami 2012.08.04. 13:29:44

Sikerült előhúzni az antiszemita kártyát amikor már nincs józan észérv.

Palestinenser 2012.08.04. 14:17:53

@Steve31: Anyád a besúgó, Te górbarom.
Azonkívül besúgó: Szabó istván, Konrád györgy Acél Endre (Acsádi) és még sokan mások.

Az IGAZSÁG 2012.08.04. 15:51:26

Döbbenettel olvasom a fõcikket és az utána következõ megjegyzéseket!

Miért nem lehet õszintén és méltóan megünnepelni azt aki kemény munkával és megérdemelten világrekordot úszott és egy nemzet számára elhozta a vele járó örömöt és büszkeséget!
Az országnak összetartásra és örömre van szüksége, hogy minnél jobb eredményt érjen el! Elég volt az irigységen, pesszimizmuson és "mocskos" szavak használatán alapuló véleményekbõl! (Ennyire "alacsony" szinten állnak olyan sokan!!!) Elég volt abból, hogy mindenbe a politikát (antiszemitizmust) és mások érzelmeinek a megsértését visszük bele. MINDEN MAGYARÚL GONDOLKOZÓ ÉS ÉRZÕ SZEMÉLY "EGYENRANGÚ"! CSAK KÖZÖS ERÕVEL ÉRHETÜNK EL SIKEREKET ÉS LESZÜNK BOLDOGAK!

szabóZ · http://comment.blog.hu 2012.08.04. 18:19:53

@frankyf*ckin4fingers: nem te szerencsétlen. vicc, amit nem lehet komolyan venni. attól még lehet szar vicc, pl ha a seggedben tulipánnal rohangálnál az vicc lenne, csak szar.
illetve miket beszélek, szerintem az kurva jó poén lenne amúgy. :)

szabóZ · http://comment.blog.hu 2012.08.04. 18:20:51

@Az IGAZSÁG: :D mert a nem magyarul gondolkodó emberek nem egyenrangúak? azol alsóbbrendűek? pl a norvégok? :DDDDDD kurva jó ez a thread, komolyan.

Az IGAZSÁG 2012.08.04. 19:52:49

Nem érzem magam szerencsétlennek :)
Ilyen komoly dolgokról nem lehet viccelni!
A fogalmazásodból kiindulva azt hiszem, hogy nincs közös nevezönk :)

Ilyesmi miatt van széthúzás az országban! Ez nagyon káros mindenkinek! E miatt van Magyarország külföldön a fekete listán, amire sajnos senki nem gondol mikor meggondolatlan nézeteket vallanak/terjesztenek!

Az IGAZSÁG 2012.08.04. 20:01:21

Most Magyarországról volt szó és az ott élõkrõl! De igazad van MINDEN EMBER MINDENHOL EGYENRANGÚ!
A norvégok is, akiktõl sokat tanulhatunk a mostani tragédián (melyet Anders Behring Breivik okozott a számukra) tanusított "összetartásukról" és szolidarításukról a negatív erõk ellen. Sok sikert kivánunk Nekik! Vi önskar dem lycka till i framtiden!

AIR 2012.08.05. 07:11:37

Ez nem írás így. Ott van Gréczy böffentése, aminek semmi köze Gyurtához, Magyari írása pedig nem komoly. Érted, tehát viccelt.
A Népszabadság tényleg érthetetlen, kár, hogy arra önmagában nem tudtad volna megírni ezt az idehányt semmit.
Miért nincsen humorérzéked? Miért kell ez a kiizzadt populizmus?

Mikrobi 2012.08.05. 07:18:39

Ma reggel Fabiny Tamás is emlegette Gyurtát a Vasárnapi Újságban, ahogy az égre mutatott. Igaz, ő nem tudta (amikor az anyagot fevették), miért mutatott fel.

szomory 2012.08.05. 11:25:08

@Zébácsi:
..és nem érti... Istennek nem érti.

Atisz 2012.08.05. 12:44:54

Telitalálat a bejegyzés, ilyeneken buknak mindig el az érintettek. Ez persze nem gátolja meg őket abban, hogy majd néhány hónap múlva (mondjuk okt. 23-án) bociszemmel megkérdezzék, hogy ki meri kétségbe vonni az ő magyarságukat :)

states1 2012.08.05. 14:56:16

A balnácik még csak leplezni sem képesek az ellenérdekeltségüket, gyűlöletüket legyen szó bármilyen magyar sikerről, akár olimpiairól is. Ami érthető, hiszen egy nemzettudatában megroppant országban sokkal könnyebb a zavarosban halászni, tömegeket manipulálni, a "merjünk kicsik lenni" szellemében a napi kenyérharccá silányítani minden értéket. Erről szól ez a botrány, ami kitört Gyurta fantasztikus, és minden magyar, igen mind a 15 millió számára szívet melengető győzelme kapcsán.

- Capri - 2012.08.05. 15:07:40

Na jó, azért álljon meg a menet! Azért, mert egy Balogh Gábor nevű szélsőjobbos blogger úgy ferdíti és gyurmázza a sz@rt, hogy az jobban csússzon a hangolódó politikai vélemények hatásvadászatára kiéhezett közvélemény kiszáradt torkán, az már űberMAGYAR, mi?! Nem lehetett volna Danit csak úgy hagyni és örülni neki?? Nem, ebből is jobboldali botrányt kell kavarni, jó(m)agyar módjára. És látom, ugranak rá... Szánalmas és PONT. MEGINT. De azért olvassátok, ez van a szemetek előtt. A továbbgondolkodás már luxus.

/Spam 2012.08.05. 16:26:04

@- Capri -: Olvasd el a hivatkozott hivatásos rettegők írásait és tedd fel nekik ezt a kérdést :)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.08.05. 16:49:04

@szomory:

/Unottan ásít./

De igen, értem.

Pontosan értem, ki mit írt, és azt is, hogy ki, mibe és mit próbál belemagyarázni. Világosan leírtam, többször is.

De nincs min csodálkozni.

Amikor nincsenek konkrét és kikezdhetetlen érvek, akkor szokott jönni az, hogy a tisztelt oldalérdekeltek (jobbról s, balról is) elkezdenek mellébeszélni, kiragadott részeken rugózni.
Milyen árulkodó is az, mikor a blogbejegyző állít valami általánosítót, de hiteles forrást már nem tud linkelni.

Ebben az országban láthatóan komoly igény van arra, hogy állni kelljen valahol, körömszakadtáig védve igazát. Miközben észre se veszi a delikvens, hogy amit képvisel, amögött mennyi csúsztatás és tematizálás van - mint ebben
a cikkben.

frankyf*ckin4fingers 2012.08.05. 22:40:21

@szabóZ: faszt. nálunk vidéken vicc az, ami vicces. amin röhög a paraszt két feles után is akár. amit nem lehet komolyan venni, az az abszurd. mrozek, mondjuk. vagy az ex-szdsz. érted? magyari meg a szar.

de hát pont leszarom, ti fújjátok a passzátszelet, én meg csak játszom itt a begomázott sík sándort.

AIR 2012.08.06. 04:28:15

@frankyf*ckin4fingers:
De akkor írd (írjátok) azt, hogy felháborító Magyari humorérzéke. Meg azt, hogy az index színvonala gyenge, amikor ennyire gyenge írásokat jelentet meg - szellemesnek gondolva.
Ne azt, hogy a zsidók el akarják rabolni az országot, mert abból az jön le, hogy nem értitek az írást.

A másik része az egésznek, hogy mi árnyékolta be vajon jobban ezt az aranyat; az, hogy Magyari írt egy mérsékelten/egyáltalán nem szellemes cikket, vagy az, hogy egy Balogh Gábor nevű kommentgyűjtő a légből kapott hülyeségeivel egyáltalán teret adott ennek a vitának? Bemesélve pár ezer analfabétának, hogy a zsidók így meg úgy. Na?

Atisz 2012.08.06. 08:11:55

@szabóZ: Magyari elfelejtette kirakni a smiley-t, vagy túl hülye és tényleg nem viccnek szánta.
Egyébként lehet irigykedni, ez egy cikk, érdemes a (facebookon történő) megosztásra. Az említett Magyari cikk pedig csak a társadalom megosztására jó (aztán meg lehet kérdezni, miért kell "átpolitizálni mindent" - hát ezért).

Atisz 2012.08.06. 08:12:53

@AIR: Töki, a cikkben még véletlenül sem szerepel zsidózás, fuss neki még1x ;)

Bloooo 2012.08.06. 09:55:02

A mai Berki Krisztiánról szóló cikkben próbáljátok magyarázni:

"Reggel még azon röhögtünk, hogy Magyari kolléga írt egy cikket Gyurta és Én címmel, ami nem is Gyurta Dánielről szólt, hanem a fotelből okoskodó, irigy, "én is simán megcsinálnám, ha annyit edzenék" típusú potrohos tévénézőkön élcelődött. De megdöbbentően sok embernek nem megy az alapvető magyar szövegértés nem esett le a tantusz, és azt hitték, itt Gyurta-gyalázás folyik."

Megdöbbentően sok?? Akkor talán gondolkodjatok el, hogy hogy nem nekik nem megy a szövegértés, hanem nektek a szöveg írás. És még röhögtök is rajtuk, ahelyett hogy kulturáltan tisztáznátok?

Vannak nagy megmondóemberek persze, de ezek jellemzően rossz teljesítmény esetén szokták osztani a tutit, köztudott hogy 10millió szövetségi kapitány országa vagyunk. Persze, mert szar a magyar foci, sőt már dühítően szar. Ha a cikk az ilyen emberekről szól, akkor nem Gyurta Dani nevével kellett volna megírni. Nem róla szól a cikk, mint kiderült. Mi a ferde faszért kell pont egy olimpiai bajnokot használni ilyen izzadtságszagú vicceskedéshez? A kattintásokért? Hát remekül sikerült. Adjátok el anyátokat 2 kattintásért, nem izgat, de ne egy nemzetet romboljatok, ha lehet! Kösz!

büdipeti 2012.08.06. 09:55:03

Nálam megdőlt az elmélet. Balra szavaztam eddig, és örülök Gyurta Dani sikerének. Nem érzem úgy hogy Egerszegi sikerének nem kellene örülnöm, és lefosom ki melyik párt mellé áll, illetve szavaz. Azt is lefosom ha valaki leballibsiz. Nem az én szegénységem.

Bloooo 2012.08.06. 09:56:15

@szabóZ: @Bloooo: ez előbbi szabózének meg a zindexnek szólt.

frankyf*ckin4fingers 2012.08.06. 10:13:56

@AIR: "írd"? idézz! "írjátok"? kik? kikkel vagyok egy brigádban? mi ez? szekta, párt, baráti kör? miről beszélgetünk?

magyari írásával nem is az a legnagyobb baj, hogy nem humoros, hanem, hogy olyan jelenségre próbál utalni, ami abszolút nincs jelen a közhangulatban. paródia egy fiktív dologról, de annyira nem hülye, hogy tudta, ezzel hatást ér. szerintem ez gusztustalan.

de a leggusztustalanabb, hogy napok óta megy a szófosás erről a semmiről. nem is értem, mit csinálok. szerzek egy tulipánt inkább.

zaphodbeeb 2012.08.07. 01:01:39

Gratulálok Daninak! Felemelő volt nézni a versenyzését és az éremátadást. A sok gennyes jobbos és balos politikamagyarázó meg takaroggyon.

Különbenis ez a blog mostan az idegenszívűek ólmot fülbe öntők blogja vagy az ősi vallást képviselők és a felnégyelést bevállalók blogja?

N.K.B. 2012.08.07. 13:22:45

@déjá vu39: Köszönöm, ahogy annak ellenére - úgy nézem - nem ért egyet velem, értékeli az írást. Természetesen tudom, mit jelent, hogy "pártos", de ha nem tudnám, utánanéztem volna, hiszen felkészületlenül és tájékozatlanul nem válaszolhatok senkinek. Mégis úgy gondolom, megjegyezhetem, hogy levelemet nem a pártosság, hanem az emberiesség és az egymás iránti tisztelet jegyében szerettem volna közölni, és nem áll szándékomban senkit meggyőzni az igazamról, nincs jogom hozzá. Mindenesetre örülök, hogy elolvasta, köszönettel tartozom érte!

bcs222 2012.08.07. 14:07:49

Tisztelt Balogh Gábor Úr!

Az előttem kommentelők közül is többen megírták már - hála a jó égnek - de a biztonság kedvéért én is megismétlem (inkább eggyel többször szerepeljen, mint eggyel kevesebbszer): Ön vagy funkcionális analfabéta vagy hazudik. Esetleg mindkettő. De én ez utóbbira tippelek. Legnagyobb jóindulattal is azt tudom mondani, hogy elképesztően rosszhiszeműen eltorzítja, vagy egyenesen meghamisítja az idézett cikkek mondanivalóját, hogy azzal előzetes prekoncepcióját alátámassza, és az embereket politikai céljainak megfelelően uszítsa.

Haladjunk sorban.

1., Ön ezt írja:
"A Népszabadság veterán epehányógépe, Aczél Endre sietett leszögezni, hogy, ha még 10 métert kellett volna úszni, az angol fiú nyer, és nem Dani."
...ezzel szemben a valóság az, hogy Aczél Endre az írásában ( galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=152966%3Aa-g-7-vendege-az-olimpia-ideje-alatt-aczel-endre-ujsagiro&catid=80%3Ag-7&Itemid=117&limitstart=5 ), ami egyébként egy naponta jelentkező elemzés-sorozat része, egy szakmai véleményt írt Daniról, amiben kifejtette, hogy Gyurta általában a középmezőnyben van féltávon, és jól hajrázik, addig most elöl volt 100 m-nél és az ellenfele hajrázott nagyon veszélyesen. (Hogy ez szakmailag stimmel-e, azt nyilván nem tudom megítélni, de ilyen szempontból mindegy is.) Szó nincs tehát arról, hogy "sietett leszögezni" a fentieket (mintha legalábbis úgy értette volna, hogy emiatt nem is olyan értékes a győzelem), épp ellenkezőleg: aggódott (!) a fentiek miatt, de nagy örömmel (!) írta le, hogy a medence "hála az égnek" (szó szerint idéztem Aczélt!) nem volt hosszabb, azaz: maradt az előnyből. (Aki nem hiszi, olvassa el a fenti linken.)
Azért bemásolom a kérdéses részt ide is, csak hogy látszódjon, hogy mi Aczél véleménye Daniról:
"A „Gyurta-koreográfia” ennek előtte szinte minden Európa- és világbajnokságon az volt, hogy a magyar fenomén 100-nál még a középmezőnyben úszott, 150-nél került élközelbe, s aztán az utolsó ötvenen a szó szoros értelmében „leúszta” a mezőnyt. Most ez a „koreográfia” 180 fokos fordulatot vett: úgy tetszett, hogy amikor Kitadzsimát megelőzte, már nem lesz szüksége arra a bizonyos klasszikus hajrára. De az utolsó 20 méteren az uszoda mégis drámai színpaddá változott. A vezető magyarhoz egyre közelebb került az általam megjósolt „igazi” ellenfél, Jamieson, aki olyan hajrát vágott ki, mint amilyet Gyurta szokott. Pontosan olyat. Nem akarok ünneprontó lenni, de mint uszodai veterán, azt mondom: ha 210 méteres a verseny, az angol csap be elsőnek. Hála az égnek azonban, bajnokunknak megmaradt 15 század másodpercnyi előnye a korábbi minimum háromszorosából, és ilyenformán két világ- és két Európa-bajnoki aranya, egy olimpiai ezüstje után megszerezte élete első olimpiai aranyát is, egyszersmind a másodikat Magyarországnak. Csakhamar kiderült róla, hogy nemcsak világra szóló tehetség, hanem érzelmes nyilatkozó is: azt mondta a köztévé riporterének, hogy az utolsó métereken az édesanyjára gondolt. Ezzel megríkatta fél Magyarországot. És arra az ostoba kérdésre, hogy mi fog változni ezután az életében, azt mondta: semmi, legföljebb az éremgyűjteménye lesz gazdagabb. Nem csak érzelmes, értelmes fiú is."
Micsoda "mocsokömlés", ugye, Gábor?

2., Ön ezt írja:
"Gyurcsány virtuális cipőpucolója, Gréczy Zsolt azon akadt ki, hogy Czene Attilának államtitkárként volt pofája élő adásban szurkolni ifjú sporttársáért."
...ezzel szemben a valóság az, hogy Gréczy Zsolt cikkében ( greczy.blog.hu/2012/08/02/gyurta_fel_czene_le ) egyetlen szó, egyetlen félszó, de még csak egy árva áttételes utalás sincs arra, hogy Gréczynek bármi baja lett volna azzal, hogy Czene Attila szurkol. Ön hazudik. (Aki nem hiszi, olvassa el a fenti linken.)
Megjegyzem: ezzel szemben viszont teljesen egyértelműen és világosan le van írva (mindenki számára érthetően, akinek van legalább négy általánosa), hogy mi az, amin Gréczy kiakadt: az, hogy Czene ezt az alkalmat is megragadta a kormány (tehát figyelem: a kormány, nem általában az ország) dícséretére. Ez még szerintem is (pedig én semmilyen munkatársa nem vagyok Gyurcsánynak) felháborító, és tudja mi az ironikus? Hogy ez PONT AZÉRT felháborító, amit Ön is írt, hogy ti. politikai célokra használja ki ezt a csodálatos eseményt. Gyomorforgató, ugye? Úgy meg aztán pláne, ha hozzáteszem, hogy mit ad isten, Czene véletlenül tagja is az általa dicsért kormánynak...
(A poén kedvéért hozzáteszem, hogy Gréczy azt írta Czene érméről, hogy " ott ült Czene Attila államtitkár, akinek surranópályás olimpiai győzelmét soha nem feledem. Akkor is könny szökött a szemembe.")
A lényegre térve, magáról az eseményről ezt írja Gréczy: "Az ablakok nyitva. Mindenhonnan ugyanaz a közvetítés hallatszik. Amikor Gyurta célba csap, boldog ordítozás hallatszik mindenhonnan. A magyarok örülnek. [...] én is sírtam a boldogságtól." A végén pedig: "Persze, ha ezen múlna, hogy Cseh László is végre olimpiai bajnok legyen, még egy ilyen önfényezést is kibírnék." (írja ezt Gyurcsány cipőpucolója!).
Micsoda "mocsokömlés", ugye, Gábor?

3., Ön ezt írja:
"A legizzadságszagúbb dumát az indexes Sportgézán Magyari Péter szenvedte ki magából, aki a következő, a Rézkilincs borozóban is vérciki kocsmai bölcsességgel hozakodott elő: [...]"
Hát ez már a röhej kategória teteje. Mert ha még azt írta volna Magyari, hogy Gyurta két perc alatt úszta le, de ő is le tudja két és fél perc alatt, és milyen furcsa, hogy ezen a fél percen múlik, hogy az ő fényképeivel vannak tele az újságok, akkor azt mondom, hogy oké, micsoda felfuvalkodott fráter, és honnan van pofája leszólni ezt a teljesítményt. Na de könyörgöm! Azt írta, hogy ő is le tudja úszni 15 (!!!) perc alatt, és milyen furcsa, hogy ezen a 13 percen múlik, hogy Gyurta fényképével vannak tele az újságok! Most komolyan: bárki, aki legalább az általános iskolai irodalomórákat elvégezte, ezt úgy érti, hogy Magyari egy felfuvalkodott fráter, aki azzal büszkélkedik, hogy ő is le tudja úszni 15 perc (!) alatt, és van pofája leszólni Gyurta teljesítményét, mondván, hogy az csak (!) 13 perccel gyorsabb?! Halál komoly Balogh Úr, hogy ezt SZÓ SZERINT így értelmezte?! Könyörgöm: ez most komoly??

Innen kezdve, kedves Gábor, úgy gondolom, hogy az írásának a többi része saját magát minősíti.

Atisz 2012.08.07. 22:41:00

@bcs222: Kár volt koptatni ennyit a klaviatúrát, megpróbálva megmagyarázni a megmagyarázhatatlant.

1. Aczél (Acsádi) Endre alternatív olimpiai mementóiból igencsak sugárzik a hungarofóbia.
Ő maga is sietve igyekszik leszögezni, mintegy enyhíteni próbálva nem odaillő hozzászólását ("Nem akarok ünneprontó lenni, de mint uszodai veterán, azt mondom: ha 210 méteres a verseny, az angol csap be elsőnek."), ezt a nem éppen jóindulatú megközelítését Gyurta Dani győzelmének.
Gondolom szerinted azért, mert Aczél "uszodai veteránként" már annyi 210 m-es pályát látott már életében, hogy megszámolni is nehéz.
Ha egyébként Aczél jóindulatának bizonygatásáért még óhajtanál futni egy kört, felhívnám a figyelmed 2 bejegyzésére is, ahol Rebecca Soni mindennemű magyar vonatkozását próbálta iszonyatos erőbedobással annullálni (holott mindenki jól tudja, hogy Rebecca az angol mellett nem románul és nem is héberül, hanem magyarul beszél).

2. Czene Attila jelenlétének mindenki örült, aki élőben láthatta a meccs utáni pillanatokat, hiszen azért nem mindennapos, hogy egy volt olimpikon és államtitkár kommentálja az eseményeket. Az sms gratulációk beolvasásába való belekötés egy nevetséges indok, ami a balliberális oldal újabb erőlködésének mintapéldája.
Mégis kiknek az sms-eit kellett volna szerinted Czenének beolvasnia? Valamelyik bukott MSZP politikusának, netán magának az őszödi böszmének, vagy valamelyik kretén nevenincs bloggernek az üzenetét?
Egyébként Tőkés László mióta a kormány tagja? Tudomásom szerint EP képviselő és az Erdélyi Magyar Néppárt tagja.
Miért nem küldtél te is egy sms-t? Nem olyan nehéz megszerezni egy államtitkár telefonszámát...

3. A repertoárban ez az a példa, amelyik a legkevésbé magyarázható, mert annyira egyértelmű.
Mi sem bizonyítja Magyari ostoba otrombaságát, hogy napokkal később az összes vele egy kategóriába helyezhető indexes - egymással versenyt futva - próbálta bebizonyítani, hogy kollégájuk csak "jófej" volt és itt bizony ironizált, csak a hülyék nem értették meg.
Nos az igazság ezzel szemben az (hogy egy népszerű szófordulattal éljek), hogy ezt csak a hülyék - és a végtelenül naiv emberek - vették iróniának. Az írás ugyanis így zárul:

"Kétségtelen, hogy Gyurta Dániel most nagyon nagy szám, mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepelt. De ezzel együtt ne felejtsük el, hogy sok szorgalmas ember van még ebben az országban, akik esetleg ugyanígy tudnának örülni annak, ha velük is foglalkoznának a közvéleményben."

Most lépjünk túl azon, hogy nem csak "most nagyon nagy szám" egy olyan személy, aki már 15 évesen olimpiai ezüstérmet szerzett.
A szerző itt egy elkeseredett, ingerszegény környezetben élő, kitörni nem tudó figura E/1 személyben megírt vallomását teszi közzé. Tökéletesen szánalomra méltó, ahogy szinte irigyli az olimpiai bajnok sikerét, a hype-ot, ami körbeveszi és ami őt magát - előre láthatóan - örökre el fogja kerülni.
Tanácsom: az index új főszerkesztője nyomjon egy barackot Magyari kolléga fejére, így köszönve és ismerve el állhatatos és fáradságot nem ismerő munkásságát.
Gyurta Dani meg csak legyen boldog azzal a fránya arannyal.

x+1. Ne olvass annyi Bolgár Gyuri bácsit a 168 Órában, mert kórosan hasonlít az írásod az ő izzadtságszagú szösszeneteire...

bcs222 2012.08.08. 10:14:59

@Atisz: Kedves Atisz!

"Aczél (Acsádi) Endre alternatív olimpiai mementóiból igencsak sugárzik a hungarofóbia."

Ezt csak azok hiszik el, akik nem olvassák. (Bár az remélem nekik is feltűnik, hogy a sokoldal hosszúságú írás-folyamból miért ugyanazt a két mondatot tudják Önök is csak ismételgeni.) Ha valakit érdekel, akkor döntsön maga: galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=152966%3Aa-g-7-vendege-az-olimpia-ideje-alatt-aczel-endre-ujsagiro&catid=80%3Ag-7&Itemid=117&showall=1 . Eltekintek a magyar győzelmek megünneplésének és a vereségek feletti szomorkodások idézésétől; ilyenben nem állok le vitatkozni.

(Megj. Remélem első olimpiai bajnokunk nevét (csak hogy stílszerű példát hozzak) is szigorúan 'Hajós (Guttmann) Alfréd' formában szokta leírni.)

"Ő maga is sietve igyekszik leszögezni, mintegy enyhíteni próbálva nem odaillő hozzászólását ("Nem akarok ünneprontó lenni, de mint uszodai veterán, azt mondom: ha 210 méteres a verseny, az angol csap be elsőnek."), ezt a nem éppen jóindulatú megközelítését Gyurta Dani győzelmének."

Az Ön idézete vajon miért ér itt véget? Azt miért nem tartalmazza, hogy a rögtön utána következő mondat így kezdődött: "Hála az égnek azonban, bajnokunknak megmaradt 15 század másodpercnyi előnye"...? Netán azért, mert nem illik a fenti mesterségesen konstruált képbe, melyet sulykolni igyekeznek...?

"Gondolom szerinted azért, mert Aczél "uszodai veteránként" már annyi 210 m-es pályát látott már életében, hogy megszámolni is nehéz."

Az, hogy "ha még van 10 méter hátra" ("még van 10 perc a meccsből" stb.) egy bevett szófordulat, én magam is használtam már, pedig nincs 210 m-es pálya, vagy 100 perces focimeccs.
Ezügyben érdemes a mai írásába is beleolvasni: "A kvartett vezérevezőse a negyedik olimpiáján induló, háromszoros olimpiai bajnok Kammerer „Kamera” Zoltán volt. A győzelem után nyilatkozatot adott a Nemzeti Sport tévéjének, és a cseh négyessel szemben aratott néhánycentis diadal után a következőket mondta: „Ha van még 10 méter, megvernek bennünket!” Mármint a csehek."

"Ha egyébként Aczél jóindulatának bizonygatásáért még óhajtanál futni egy kört, felhívnám a figyelmed 2 bejegyzésére is, ahol Rebecca Soni mindennemű magyar vonatkozását próbálta iszonyatos erőbedobással annullálni"

Ehhez képest Aczél írásának első Soni-ról szóló része így kezdődik: "Rebecca Soni, akinek a szülei magyarok és Kolozsvárról vándoroltak ki".
Azt a betyár! Úgy látom ez az Aczél mégsem olyan profi epehányásban, ha a "mindennemű magyar vonatkozás annulálását" így tudja csak megvalósítani. Úgy tűnik, van még mit gyakorolnia!

"(holott mindenki jól tudja, hogy Rebecca az angol mellett nem románul és nem is héberül, hanem magyarul beszél)."

Annyira, de annyira vicces, amikor kiderül, hogy Ön úgy köt bele Aczél írásába, hogy arra sem vette a fáradságot, hogy egyáltalán elolvassa. (Aczél ugyanis kifejezetten említi, hogy Soni beszél magyarul.)

"Czene Attila jelenlétének mindenki örült, aki élőben láthatta a meccs utáni pillanatokat, hiszen azért nem mindennapos, hogy egy volt olimpikon és államtitkár kommentálja az eseményeket."

Gréczy Zsolt sem elsősorban a jelenlétét tette szóvá, hanem sokkal inkább azt, hogy arra használta (ki) az alkalmat, hogy a kormányt dícsérje. Ami felháborító (épp azért, amit a poszt szerzője is ír, hogy ti. politikai célokat szolgál egy ilyen eseményen), és mellesleg kicsit abszurd is. Nem akarom ismételni magam. Javaslom, hogy olvassa el a tárgyalt írást: greczy.blog.hu/2012/08/02/gyurta_fel_czene_le

"Az sms gratulációk beolvasásába való belekötés egy nevetséges indok, ami a balliberális oldal újabb erőlködésének mintapéldája."

Gréczy Zsolt cikkében egyetlen szó, egyetlen félszó, de még csak egy árva áttételes utalás sincs arra, hogy Gréczynek bármi baja lett volna azzal, hogy sms gratulációkat olvas be. (Aki nem hiszi, olvassa el.)

"Egyébként Tőkés László mióta a kormány tagja?"

Kedves Atisz, javaslom Önnek, hogy végezze el az általános iskola első négy osztályát. Ez sokat segítene az olyan problémák elkerülésében, mint pl. hogy én azt írom, hogy " mit ad isten, Czene véletlenül tagja is az általa dicsért kormánynak", mire Ön visszakérdez, hogy "Egyébként Tőkés László mióta a kormány tagja?".

"Miért nem küldtél te is egy sms-t? Nem olyan nehéz megszerezni egy államtitkár telefonszámát..."

Ez érdekes. Bár abszolúte nem kapcsolódik a vitatémához, azért csak megjegyzem: nekem eszembe nem jutna Gyurta Daninak úgy gratulálni, hogy egy államtitkárnak küldök sms-t...

"Mi sem bizonyítja Magyari ostoba otrombaságát, hogy napokkal később az összes vele egy kategóriába helyezhető indexes - egymással versenyt futva - próbálta bebizonyítani, hogy kollégájuk csak "jófej" volt és itt bizony ironizált, csak a hülyék nem értették meg."

Ezeket a bizonygatásokat nem olvastam, de azt komolyan nem hiszem el, hogy van aki nem fogta fel, hogy ironizált. Pláne, hogy olyan kitételek is vannak az írásában mint pl. hogy Gyurtát megverték Pekingben, és engem is vertek meg, igaz nem Pekingben, hanem Budapesten az utcán. Ennél egyértelműbben nehéz lenne az olvasó tudtára adni, hogy a cikket hogyan kell értelmezni, ha valaki ezután is ragaszkodik ahhoz, hogy ez nem irónia, hanem szó szerint kell venni, azon tényleg nem tudok segíteni...

"Az írás ugyanis így zárul:"

És tényleg, még ebben a zárómondatban sem lett gyanús egy egész picit sem pl. az a szófordulat, hogy "mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepelt"?!
Hihetetlen.

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 17:05:19

és a Magyari Péter, meg a Gréczy Zsolt?

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 17:11:57

@bcs222: "Kétségtelen, hogy Gyurta Dániel most nagyon nagy szám, mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepelt. De ezzel együtt ne felejtsük el, hogy sok szorgalmas ember van még ebben az országban, akik esetleg ugyanígy tudnának örülni annak, ha velük is foglalkoznának a közvéleményben."

Kedves bcs222! azért ez a mondat nem gyanús egy picit?
A "sok olyan ember" megmentője, képviselője netán az úriember?

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 17:16:05

nekem az tetszik még, hogy 10 méter múlva az angol fiú nyert VOLNA. ez nem szorul magyarázatra, de tessék: a táv X. Nem, 1,05 X, vagy egyéb. Ez olyan, mintha KOMOLYAN beszélne valaki arról, hogy még 10 perc és a Real nyert VOLNA. Egy ilyen mondatnak van értelme?

Nagyapa-bicikli...

bcs222 2012.08.08. 17:27:56

@kárpátia56: "Ez olyan, mintha KOMOLYAN beszélne valaki arról, hogy még 10 perc és a Real nyert VOLNA. Egy ilyen mondatnak van értelme?"

Csak és kifejezetten az Ön kedvéért kerestem egy focis példát (7 évvel ezelőtti cikk, nem direkt most írták emiatt...) pontosan erre:
www.nol.hu/archivum/archiv-347836

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 17:29:16

A 15 millió magyarba amúgy beleszámít Magyari, Aczél, Gréczy.
Szar, mi?

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 17:32:18

@bcs222: Elfelejtett magyarázattal szolgálni az ellentmondásra.
A fociban nem kötött a játékidő.
Amikor lefújják, akkor VÉGE. Nem utána.

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 17:34:38

@bcs222: i8tt is a ha... ugyanaz a nagyapás sztori - mihelyst biciklivé változik, én eltűnök, dehát - csaknem vált biciklivé. pedig milyen lett volna, ha??

bcs222 2012.08.08. 17:39:54

@kárpátia56: "A fociban nem kötött a játékidő.
Amikor lefújják, akkor VÉGE. Nem utána. "

Akkor miért a Real-t hozta példának? (Most jön az, hogy Ön természetesen a híres Real-os úszócsapatra gondolt...?)

bcs222 2012.08.08. 17:41:31

@kárpátia56: Akkor Kammerer is értelmetlen dolgokat beszél, ugye?
www.youtube.com/watch?v=d0WpkMbDAVE
(0:50 környékén)

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 18:13:41

@bcs222: ez a kulcsmondat:
"ők most tipikusan azt mondják, hogy ha lenne még 10 méter, ők nyernek, én i8s elismerem, DE" és itt jön amit mondok:
"de 1000 méter a pálya."

és nem 1010.
Persze, kiszámíthatatlan, és mindenki próbálja mégis kiszámítani.
Az angol fiú elszámította, Dani meg nem. Innentől (az angolnak sajnos) nem lehet ha.

Ezért tartom rosszmájúnak, egyenesen ostoba rosszmájúságnak a cikkben ezt az állítást.

A Real példával esküszöm, nem volt hátsó szándékom, egy tetszőleges és fiktív örök rangadó focimeccsre gondoltam írás közben. :) nagyon gagyi vagyok a világ sporttörténetéből. De on szerintem az eb ott van elhantolva, valóban vékony a vonal az irónia és a cinizmus között, de ezek a fenti sorok nálam 100%-ban savanyú szőlős (de miért? ő tudja biztos, én nem értem) cinizmust mutatnak.

kárpátia56 (törölt) 2012.08.08. 18:28:56

most nyertek 53 ezreddel a magyarok. tán még 10 méter, és ennyivel kikapnak. de nyertek, mert a vonal ott van, ahol van, adott. hogy mindenki arra készüljön, ne csak úgy bele a vakvilágba.

bcs222 2012.08.08. 18:31:56

@kárpátia56: ""ők most tipikusan azt mondják, hogy ha lenne még 10 méter, ők nyernek, én i8s elismerem, DE" és itt jön amit mondok:
"de 1000 méter a pálya."

és nem 1010."

KÖNYÖRGÖM! ACZÉL ENDRE NEM _PONT UGYANILYET_ MOND???

"ha 210 méteres a verseny, az angol csap be elsőnek."

UGYANÚGY ott van a "ha"!

Ön erre azt írta, hogy egy ilyen mondatnak nincs értelme.

Ez nem igaz. Pont.
Ilyeneket szoktak mondani a sportban, ha én nem is, remélem Hegyi Iván, a legendás labdarúgó-újságíró vagy Kammerer Zoltán (3-szoros olimpiai bajnok, 3-szoros világbajnok, kb. 10-szeres Európa-bajnok) meggyőzte erről, és ezt a témát lezárhatjuk.

"vékony a vonal az irónia és a cinizmus között, de ezek a fenti sorok nálam 100%-ban savanyú szőlős (de miért? ő tudja biztos, én nem értem) cinizmust mutatnak. "

Nem. Szemben az indexes cikkel, itt még irónia sincs (nem hogy cinizmus). Egyszerű szakmai elemzés arról, hogy az angol nagyon hajrázott (ráadásul történetesen pontosan ugyanazokkal a szavakkal írta le Aczél a helyzet, amikkel Kamera is elemezte a saját futamát - így legalább ebbe se lehet belekötni).
Mégis milyen savanyú a szőlőről beszél, amikor a következő mondata az Aczél Endrének, hogy "Hála az égnek azonban, bajnokunknak megmaradt 15 század másodpercnyi előnye" ?!

bcs222 2012.08.08. 18:34:35

@kárpátia56: "most nyertek 53 ezreddel a magyarok. tán még 10 méter, és ennyivel kikapnak. de nyertek, mert a vonal ott van, ahol van, adott. hogy mindenki arra készüljön, ne csak úgy bele a vakvilágba. "

Tényleg ilyen rettenetesen bonyolult felfogni, hogy a "ha van még 10 méter (/10 perc stb.), akkor nyert volna X" egy sportban általában bevett szófordulat arra, hogy X nagyon erős hajrát vágott, és nagyon sokat ledolgozott a későbbi győztes előnyéből?! (Ld. Kammerer nyilatkozatát.)

Atisz 2012.08.08. 18:49:22

@bcs222: Kedves bcs222!

"Aczél (Acsádi) Endre alternatív olimpiai mementóiból igencsak sugárzik a hungarofóbia."

"Ezt csak azok hiszik el, akik nem olvassák."

Akik olvassák, azok még jobban elhiszik, íme a mai szösszenete:
"Az általános iskolákban, úgy tudni, jövő évtől lovasoktatás is lesz (hol, milyen paripákkal, mennyiért – ez titok). Talán ha az olimpiákon bevezetik a hátraféle nyilazást lóhátról, s erre pár év alatt megtanítják a gyerekeket is, akkor majd megtanulnak bennünket tisztelni."

Szerinted ezt csupa jóindulatból írta, ugye? Én nevetek rajta, de ő elfelejtette kirakni a smiley-t, vagy az is elképzelhető, hogy nagyon amatőr módon ironizál…

"Eltekintek a magyar győzelmek megünneplésének és a vereségek feletti szomorkodások idézésétől; ilyenben nem állok le vitatkozni."

Velem mégis leálltál, most akkor vitázol vagy nem? J

"Az Ön idézete vajon miért ér itt véget? Azt miért nem tartalmazza, hogy a rögtön utána következő mondat így kezdődött: "Hála az égnek azonban, bajnokunknak megmaradt 15 század másodpercnyi előnye"...? Netán azért, mert nem illik a fenti mesterségesen konstruált képbe, melyet sulykolni igyekeznek...?"

Valóban, folytathattam volna tovább, hiszen ezzel a pár mondattal mintegy azt a benyomást kelti Acsádi, mintha Gyurta Dani valamiféle "kegyelem-aranyat" kapott volna, hiszen még +10 méter/+15 század mp és az angol kenterbe veri.
Mégegyszer mondom: amint bevezetik a 210 méteres férfi mellúszást, rögtön megkövetem Acsádi kollégát és elismerem aggodalmaskodó megjegyzésének helyénvalóságát. Addig azonban és múltbeli, valamint további elszólásai miatt hadd könyveljem el annak, ami. Remélem nem gond.

"Ehhez képest Aczél írásának első Soni-ról szóló része így kezdődik: "Rebecca Soni, akinek a szülei magyarok és Kolozsvárról vándoroltak ki".
Azt a betyár! Úgy látom ez az Aczél mégsem olyan profi epehányásban, ha a "mindennemű magyar vonatkozás annulálását" így tudja csak megvalósítani. Úgy tűnik, van még mit gyakorolnia!"

Nehéz is lenne letagadni, hiszen Rebecca Soniról a londoni olimpia hivatalos honlapján ( www.london2012.com/athlete/soni-rebecca-1131469/ ) is le van írva, hogy tud magyarul és ő maga is megosztotta ezt követőivel twitter oldalán. Fura módon Acsádi mégis próbálkozik és eljátszik a gondolattal, hogy Rebeccát a sajátjukénak mondhatnák a románok és az izraeliek is. Én erre mondtam, hogy Acsádiból megint a "jóindulat" buzog, mivel Rebecca Soni szülei nem románul és nem is héberül tanították meg, tehát nem szerencsés a hasonlítgatás. Ezen mit nem lehet megérteni? J

"Gréczy Zsolt sem elsősorban a jelenlétét tette szóvá, hanem sokkal inkább azt, hogy arra használta (ki) az alkalmat, hogy a kormányt dícsérje. Ami felháborító (épp azért, amit a poszt szerzője is ír, hogy ti. politikai célokat szolgál egy ilyen eseményen), és mellesleg kicsit abszurd is."

Miért abszurd? Hol dicsérték a kormányt? Vagy Tőkés László az erdélyiek nevében kifejezett gratulációja talán a kormány dicséretének számít? Ki tartotta vissza pl. Gyurcsány Ferencet, hogy gratuláljon? Elhiszed, hogy engem/minket ez nem zavart volna? (Sőt.)

"Kedves Atisz, javaslom Önnek, hogy végezze el az általános iskola első négy osztályát. Ez sokat segítene az olyan problémák elkerülésében, mint pl. hogy én azt írom, hogy " mit ad isten, Czene véletlenül tagja is az általa dicsért kormánynak", mire Ön visszakérdez, hogy "Egyébként Tőkés László mióta a kormány tagja?". "

Nagyon köszönöm a jókívánságokat, de mindenképpen el kell mondanom, hogy nem csak az általános iskolát, hanem a gimnáziumot és egy felsőfokú intézményt is sikerült elvégeznem, tehát olyan sok továbbképzésre talán mégsem lenne szükségem. Azt azért megkérdezném, hogy miért olyan fura ha Magyarország Nemzeti Erőforrás Minisztériumának sportért felelős államtitkára ott van és gratulál a győztesnek? Ki lett volna szerinted ideális?

"Ez érdekes. Bár abszolúte nem kapcsolódik a vitatémához, azért csak megjegyzem: nekem eszembe nem jutna Gyurta Daninak úgy gratulálni, hogy egy államtitkárnak küldök sms-t..."

Egyrészt ugye ismét "nem bontottad ki az igazság minden részletét" (hogy egy klasszikust idézzek), mivel nem "egy államtitkárról", hanem a sportért felelős államtitkárról beszélünk. Másrészt pedig ehhez azért prominens személynek kellene lenned, hogy a te sms-ed is beolvassák. Harmadrészt szerintem nem olya rossz egy olyan közmédiumon keresztül gratulálni valakinek, amit éppen akkor kb. 3 millióan kísérnek figyelemmel.

"Ezeket a bizonygatásokat nem olvastam, de azt komolyan nem hiszem el, hogy van aki nem fogta fel, hogy ironizált."

Akkor olvasd el őket, ma is megjelent egy, kifejezetten szánalmasak. Ha végigolvasod ezt a kommentfolyamot az egyikük még ide is írt, bizonygatva, hogy milyen hülyék a magyarok, hogy még ezt sem értik. Olvasd csak el őket, utána arról is beszélgethetünk.

bcs222 2012.08.08. 19:45:53

@Atisz: Kedves Atisz!

"Akik olvassák, azok még jobban elhiszik, íme a mai szösszenete:"

Nagyon örülök, hogy sikerült rávennem, hogy naponta olvassa ezeket az írásokat, remélem a vitát követő olvasók is ezt teszik, és majd megítélik, hogy kinek van igaza; ugyanis:
"Velem mégis leálltál, most akkor vitázol vagy nem?"
...igaza van, ebben nem vitatkozok tovább.

"Valóban, folytathattam volna tovább, hiszen ezzel a pár mondattal mintegy azt a benyomást kelti Acsádi, mintha Gyurta Dani valamiféle "kegyelem-aranyat" kapott volna,"

Akkor tehát például Kammerer Zoltán azt a benyomást kelti, hogy saját maga (!!!) egy kegyelem-továbbjutatást kapott csak?! ( www.youtube.com/watch?v=d0WpkMbDAVE , 0:50 környékén)

Mégegyszer, utoljára leírom: a "ha van még 10 méter (/10 perc stb.), akkor nyert volna X" egy sportban általában bevett szófordulat arra, hogy X nagyon erős hajrát vágott, és nagyon sokat ledolgozott a későbbi győztes előnyéből.

(Megj. Feltételezem első olimpiai bajnokunk kapcsán (csak hogy stílszerű példát hozzak) is szigorúan csak olyanokat szokott írni, hogy mondjuk Guttmann nagyon hidegnek találta a vizet stb.)

"Nehéz is lenne letagadni, [...]"

Foglaljuk össze. Ön három tényt említett Soni kapcsán: 1) szülei magyarok 2) szülei Kolozsváron születtek 3) beszél magyarul.
E három tényből a következőeket említette meg Aczél: 1) szülei magyarok 2) szülei Kolozsváron születtek 3) beszél magyarul.
(Tehát nem csak, hogy nem letagadja valamelyiket, de még csak nem is az, hogy hallgat valamelyikről, hanem explicite szerepelnek a fentiek.)
Innentől kezdve fenntartom a véleményemet: Aczélnak még nagyon sokat kell gyakorolnia a "magyar vonatkozások iszonyatos erőbedobással [!] történő annulálását", ha minden erőbedobásával ennyit tudott összehozni...

"Acsádi mégis próbálkozik és eljátszik a gondolattal, hogy Rebeccát a sajátjukénak mondhatnák a románok és az izraeliek is. Én erre mondtam, hogy Acsádiból megint a "jóindulat" buzog, mivel Rebecca Soni szülei nem románul és nem is héberül tanították meg, tehát nem szerencsés a hasonlítgatás. Ezen mit nem lehet megérteni? "

Azon mit nem lehet megérteni, hogy Aczél nem azt mondta, hogy szerinte román, hanem azt, hogy szerinte a románok is saját magukénak mondanák?! Egyértelműen le is írja, hogy miért: "az előbbiek [a románok] a szülők eredeti, helyi illetékessége, az utóbbiak [mi] származás okán". Ezen mit nem lehet megérteni?
Aczél felvetése egyébként egyáltalán nem irreális, pár évvel ezelőtt volt rá példa, hogy a Szlovák Olimpiai Bizottság több magyar olimpiai bajnokot is szlovákként tüntetett fel (most két példa jut eszembe fejből: Halmay, a St. Louis-i úszó, és a kassai születésű Prokopp Sándor, aki 300 m hadipuskában győzött valamelyik nagyon korai olimpián). Pedig bizony Halmay és Prokopp is magyarul beszélt! Valószínűleg még jobban is, mint Soni. Úgyhogy én ebben a kérdésben Aczélnak, és nem Önnek adok igaza.

"Miért abszurd?"

Azért, mert ezzel az erővel - hogy ti. külön ki kellett emelni, hogy a kormány milyen üdvös szerepet játszott Gyurta győzelmében - akkor Czene győzelmében a Horn-kormány játszott fontos szerepet? És véletlenül sem Czene, az edzője, a családja stb. ...? Akkor az eddigi legjobb sportfinanszírozást Rákosi Mátyás valósította meg...? (1952, Helsinki, 16 arany.) Utálom ismételgetni magam, ill. mást idézgetni, miért nem teszi meg, hogy elolvassa az ominózus írást? ( greczy.blog.hu/2012/08/02/gyurta_fel_czene_le ) Nem hosszú.

"Hol dicsérték a kormányt? "

Olvassa el a cikket, vagy erőltesse meg a memóriáját, ha hallgatta a közvetítést.

" Vagy Tőkés László az erdélyiek nevében kifejezett gratulációja talán a kormány dicséretének számít?"

Nem. Ezzel szemben viszont a "[kormány] biztosított mindent ahhoz, hogy lehető legjobb legyen a felkészülés" nálam dícséretnek számít. Önnél nem?

"Ki tartotta vissza pl. Gyurcsány Ferencet, hogy gratuláljon?"

Ön honnan tudja, hogy Gyurcsány Ferenc nem gratulált?

" Elhiszed, hogy engem/minket ez nem zavart volna? (Sőt.)"

Olyannyira, hogy nagyon remélem, hogy Gyurcsány igenis gratulált. (Nem azért, mert őt személy szerint szeretem, hanem mert szerintem ennek politikai oldaltól függetlenül fontosnak kell lennie. Éppen ezt rombolja mellesleg ez a blogbejegyzés.)

"Nagyon köszönöm a jókívánságokat, de mindenképpen el kell mondanom, hogy nem csak az általános iskolát, hanem a gimnáziumot és egy felsőfokú intézményt is sikerült elvégeznem,"

Ennek fényében pláne furcsa, hogy a "mit ad isten, Czene véletlenül tagja is az általa dicsért kormánynak" megjegyzésemre az a válasza, hogy "Egyébként Tőkés László mióta a kormány tagja?". Ha olvasni tényleg tud, akkor legalább annyit ismerjen be, hogy arra sem veszi a fáradságot, hogy rendesen megnézze, mit írok.

"Azt azért megkérdezném, hogy miért olyan fura ha Magyarország Nemzeti Erőforrás Minisztériumának sportért felelős államtitkára ott van és gratulál a győztesnek?"

Egyáltalán nem fura. Igaz viszont, hogy senki nem is mondott olyat, hogy önmagában az lenne hatalmas probléma, hogy ott van és gratulál a győztesnek. Ismételjem meg magam, vagy ezúttal inkább elolvassa amit írtam...?

"Ki lett volna szerinted ideális?"

Bárki, aki ért a sporthoz (beleértve Czenét is!) ÉS nem tesz egyetlen félhangnyi politikai megjegyzést sem, különösen nem áll neki, ráadásul kormánytagként, a kormányt dícsérni. Ez undorító.

"Egyrészt ugye ismét "nem bontottad ki az igazság minden részletét" (hogy egy klasszikust idézzek), mivel nem "egy államtitkárról", hanem a sportért felelős államtitkárról beszélünk."

Nekem a sportért felelős államtitkárnak sem jutna eszembe írni. Gyurtának annál inkább (ha tudnám a számát).

"Ha végigolvasod ezt a kommentfolyamot az egyikük még ide is írt, bizonygatva, hogy milyen hülyék a magyarok, hogy még ezt sem értik."

Ezzel szemben az ominózus rész így hangzik: "Groteszk. Poén. Érti ezt még itt valaki? Vicc, tudjátok, amit nem veszünk komolyan és nem indítunk egy blogot a nagy hisztériában. Jaj.", amiben még azt se látom, hogy bárkit is "hülyének" nevezett volna (csak annyit írt, hogy nem értik, amivel viszont én is maximálisan egyetértek), azt meg végképp nem, hogy "a magyarokra" (így, kollektíve!) tett volna bármilyen megjegyzést.

Atisz 2012.08.09. 06:56:39

@bcs222: Kedves bcs222!

"Akkor tehát például Kammerer Zoltán azt a benyomást kelti, hogy saját maga (!!!) egy kegyelem-továbbjutatást kapott csak?!"

Nos Acsádi élcelődését semmiképpen sem keverném össze Kammerer saját teljesítményének értékelésével. Tudod, mint ahogy Cyrano de Bergerac mondta: "magamat kigúnyolom, ha kell, de hogy más mondja azt nem tűröm el".
Érdekes, hogy csak Acsáditól lehetett hallani a 210 méteres férfi mellúszás fogalmát.

"Innentől kezdve fenntartom a véleményemet: Aczélnak még nagyon sokat kell gyakorolnia a "magyar vonatkozások iszonyatos erőbedobással [!] történő annulálását", ha minden erőbedobásával ennyit tudott összehozni... "

Hiába, mivel Acsádi nem állt meg az általam is említett 3 alapténynél, hanem ő ebből megint azt szűrte le, hogy miért meri a szpíker Rebecca Soni kapcsán megemlíteni a magyar szálat? Ebből 2 dolog következhet logikusan:
1.) Acsádi hungarofób és nem tetszik neki, hogy vannak akik még az USA-banm második generációs magyarként még beszélnek magyarul és őrzik magyar identitásukat.
2.) Acsádi csak rövidtávú memóriával rendelkezik és elfelejtette a korábban általa is említett tényállásokat.
Döntsd el szerinted melyik a valószínűbb, 3. opció ezúttal sajnos nincs.

"Azon mit nem lehet megérteni, hogy Aczél nem azt mondta, hogy szerinte román, hanem azt, hogy szerinte a románok is saját magukénak mondanák?! Egyértelműen le is írja, hogy miért: "az előbbiek [a románok] a szülők eredeti, helyi illetékessége, az utóbbiak [mi] származás okán". Ezen mit nem lehet megérteni?"

Hát ez az. Akkor miért nem románul beszél Rebecca az angol mellett? Mintha valami 1920 és valami trianon is dereng, nem? Egyébként Halmay és Prokopp is echte szlovák nevek, nem?
Bájos, ahogy Acsádi hülyeségeit egy másik, a szlovák állam hülyeségével próbálod magyarázni. Jelen esetben a 2 hülye erősíti egymást, tőlem hihetsz akármelyiknek, az eredmény ugyanaz.

"Akkor az eddigi legjobb sportfinanszírozást Rákosi Mátyás valósította meg...? (1952, Helsinki, 16 arany.)"

Nos ez már pszichológia amiben – bár fél évig azt is hallgattam – nem vagyok annyira járatos. Az a mondás, hogy "palma sub pondere crescit" (teher alatt nő a pálma) talán segít megértetni a jelenséget: vagyis a kommunizmus legsötétebb időszakában ez volt a kitörési pont, ahol a nemzet meg tudta mutatni, hogy hiába becstelenítette meg és igázta le egy idegen hatalom, az önbecsülést nem sikerült teljesen kiirtani.
Egyébként célravezető összemérni egy sötét diktatúrát egy demokratikus berendezkedéssel, ebből a szempontból. Nézzük inkább Pekinget, 2008-at, a mélypontot – 3 arany. 2012 – London, eddig 6 arany. Na bumm.

"Hol dicsérték a kormányt?"

Ez a kérdésem továbbra is fennáll, mivel néztem a közvetítést, de nem hallottam, hogy dicsérték volna. (Nem lett volna olyan abszurd mondjuk, mert a nagy Reformer pl. a Bozsik programot is szétverte, pedig akkor még csak sportminiszter volt.)

"Olyannyira, hogy nagyon remélem, hogy Gyurcsány igenis gratulált."

Groteszk lenne, ha gratulált volna, sportminiszteri ténykedését elnézve… persze a facebook oldalán biztos gratulált, sőt, talán néhány nyugger-szívet is sikerült felmelengetnie mindeközben.

"Egyáltalán nem fura. Igaz viszont, hogy senki nem is mondott olyat, hogy önmagában az lenne hatalmas probléma, hogy ott van és gratulál a győztesnek. Ismételjem meg magam, vagy ezúttal inkább elolvassa amit írtam...?"
"Bárki, aki ért a sporthoz (beleértve Czenét is!) ÉS nem tesz egyetlen félhangnyi politikai megjegyzést sem, különösen nem áll neki, ráadásul kormánytagként, a kormányt dícsérni. Ez undorító."

Őszintén megmondom, ezt most nem értem: akkor most gond van Czene Attilával, a Nemzeti Erőforrás Minisztériumának sportért felelős államtitkárával, vagy nincs? Miért ne beszélhetne a tevékenységéről? Nem köti őt titoktartási kötelezettség. Hallott ön már a politikai pr fogalmáról? Az előző ciklusban a kormány olyasmikért is fényezte magát, amiért nem kellett volna… akkor miért baj, ha Czene büszke a magyar sport felkarolására?

"Nekem a sportért felelős államtitkárnak sem jutna eszembe írni. Gyurtának annál inkább (ha tudnám a számát)."

Akkor miért nem küldtél Gyurtának? És akkor visszakanyarodnék ismét az alapkérdéshez: miért zavar téged ha Czene Attila sportért felelős államtitkár és nem mellesleg egykori olimpia bajnok beolvassa néhány prominens személy gratulációját? Miért nem tudsz ennek örülni a magad módján, együtt a többséggel? Miért kell mindig kifogásokat (210 méteres távokat – csakhogy egy új klasszikussal éljek) keresni és belekötni valamibe?

"Ezzel szemben az ominózus rész így hangzik: "Groteszk. Poén. Érti ezt még itt valaki? Vicc, tudjátok, amit nem veszünk komolyan és nem indítunk egy blogot a nagy hisztériában."

Felvilágosítanálak: ezt Magyari egyik indexes, hasonlóan nagy humorérzékkel bíró kollégája írta, pár nappal azután, miután látta, hogy (akkor még csak) közel 10 ezren osztották meg ezt a bejegyzést és megpróbálta előadni, hogy az tulajdonképpen nem úgy kell érteni.
Kicsit hasonlít ez arra, amikor egyesek Kertész Ákos emelkedett írását próbálták átkölteni (őt magát Adyhoz hasonlítva) még emelkedettebbre, pedig mindenki látta, hogy egy sértett, nyomorult ember elkeseredett verbális böffentése volt mindez.
Nem teszek mást, csak idézem még1x az ominózus részt, ízlelgesd és gondolkodj el rajta, hogy ez szerinted vicces-e vagy inkább szánalmas (kérlek jelezd majd, hogy hol, melyik szótagnál nevettél fel, mert én is nevetni szeretnék ezen a mesteri abszurdon, ami talán túlságosan el lett rejtve):

"Kétségtelen, hogy Gyurta Dániel most nagyon nagy szám, mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepelt. De ezzel együtt ne felejtsük el, hogy sok szorgalmas ember van még ebben az országban, akik esetleg ugyanígy tudnának örülni annak, ha velük is foglalkoznának a közvéleményben."

"azt meg végképp nem, hogy "a magyarokra" (így, kollektíve!) tett volna bármilyen megjegyzést."

Nem vagy képben. Ez tegnap történt és az egykori indexes Uj Péter érdeme ( nol.hu/megmondok/szerda/uj_peter__sok_szorgalmas_ember ) mégpedig a következő finom (általad nyilván ironikusnak gondolt) mondattal:
"Az viszont világos, hogy az abszurd műfajjal vagy a paródiával már kár kísérletezni a Kárpát-medencében, a legeredetibb szerzőt is letolja a pályáról bármikor egy telivér, ösztönös baromság."

És ez már a 3. indexes nyominger, aki úgy gondolja, hogy felül ő is a szopórollerre (noha az csak egyszemélyes), ahelyett, hogy annyit írna: Petya, ne sirdogálj, majd én megsimogatlak, ha már más nem teszi.

Atisz 2012.08.09. 10:59:17

@bcs222: Bocs a sok stilisztikai hibáért, de nagyon reggel volt még :)

bcs222 2012.08.09. 14:29:03

@Atisz: Kedves Atisz!

"Nos Acsádi élcelődését semmiképpen sem keverném össze Kammerer saját teljesítményének értékelésével."

Jézusom. Maga _komolyan_ azt hiszi, hogy Kammerer "élcelődött" (csak épp magán, á la Cyrano), amikor arról beszélt, hogy ha van még 10 méter, akkor vesztenek? Jó, hagyjuk, feladtam.

(Megj. Feltételezem első olimpiai bajnokunk kapcsán (csak hogy stílszerű példát hozzak) is szigorúan csak olyanokat szokott írni, hogy mondjuk Guttmann nagyon hidegnek találta a vizet stb.)

"Hiába, mivel Acsádi nem állt meg az általam is említett 3 alapténynél, hanem ő ebből megint azt szűrte le, hogy miért meri a szpíker Rebecca Soni kapcsán megemlíteni a magyar szálat?"

Egyetlen szóval nem írt olyat, hogy az a baja, hogy "meg meri említeni" a magyar szálat.

"Ebből 2 dolog következhet logikusan:
1.) Acsádi hungarofób és nem tetszik neki, hogy vannak akik még az USA-banm második generációs magyarként még beszélnek magyarul és őrzik magyar identitásukat."

Egyetlen féltizedhangnyi nemtetszés-kifejezés sem volt az írásában magának Soni-nak az irányában. Csak és kizárólag a riporter tevékenységéről nyilvánított véleményt; az, hogy mit gondol arról, hogy Soni beszél magyarul, még csak említésszerűen sem került szóba, sem pozitíve, sem negatíve.

"Hát ez az. Akkor miért nem románul beszél Rebecca az angol mellett?"

Azért, mert a szülei a magyarra tanították meg. Nem szeretem ismételgetni magam, de a kérdés kapcsán kénytelen vagyok újfent jelezni: Aczél nem azt írta, hogy szerinte Soni román, hanem azt, hogy szerinte ezzel az erővel a románok is magukénak akarnák tudni (mi származási, ők helyi alapon). Ön ezzel a véleménnyel nem ért egyet, én igen. Példaként hoztam rá, hogy - igaz nem a románok, hanem a szlovákok - konkrétan tettek is ilyet.

"Nos ez már pszichológia amiben – bár fél évig azt is hallgattam – nem vagyok annyira járatos."

Hát épp ez az. Hogy ez pszichológia és nem sportfinanszírozás. Még ezer tényezőt lehetne hozni, ami fontosabb, mint a sportfinanszírozás. Elsősorban pl. mondjuk teszem azt, maguk a sportolók. Ebből következően azon az estén, amikor egy sportoló ilyen csodálatos sikert ér el, én elsősorban neki lennék hálás, másodsorban az edzőinek, a szüleinek stb. ... és csak nagyon sokadik sorban a sportfinanszírozásnak. Olyannyira, hogy ezt valószínűleg meg sem említeném. Pláne nem állnék neki dícsérni a kormány munkáját ezügyben, nochpláne, ha én is a tagja lennék a kormánynak...
Hadd ne részletezzem, hogy milyen rendszerekben szokás a győzelmeket a kormánynak megköszönni...

"Ez a kérdésem továbbra is fennáll, mivel néztem a közvetítést, de nem hallottam, hogy dicsérték volna."

Sajnos most nem tudom meghallgatni, körülbelül úgy hangzott a mondat, hogy a kormány jóvoltából minden biztosítva volt ahhoz, hogy a lehető legjobb legyen a felkészülés.

"(Nem lett volna olyan abszurd mondjuk, mert a nagy Reformer pl. a Bozsik programot is szétverte, pedig akkor még csak sportminiszter volt.)"

Na hát ez már mindennek a teteje. Ön szerint tényleg helyénvaló lett volna, ha a meghívott vendég azt kezdi el ecsetelni, hogy Gyurcsány Ferenc szétverte a Bozsik programot?! Az Önnek "nem olyan abszurd" egy olimpiai győzelemhez ?! Erre már nem is tudok mit mondani. Helyettem kérdezze meg Balogh Gábor urat, ő biztos nagyon színes választ tudna adni (gennyel, epével, csatornával és mocsokkal) arról, hogy mit gondol azokról, akik megpróbálják a saját politikai céljaikra felhasználni egy olimpiai győzelmet. Vegye úgy, hogy ezt mondom én is Önnek a fenti gondolata kapcsán.

"Groteszk lenne, ha gratulált volna, sportminiszteri ténykedését elnézve… persze a facebook oldalán biztos gratulált,"

Tehát groteszk lett volna, ha gratulált volna (azaz nem gratulált), de azért biztos gratulált. Elnézést, én ezt már nem tudom követni.

"Őszintén megmondom, ezt most nem értem: akkor most gond van Czene Attilával, a Nemzeti Erőforrás Minisztériumának sportért felelős államtitkárával, vagy nincs?"

A személyével nincs: ha nem áll neki a kormányt dícsérni, most nem is beszélnénk róla. És fordítva: ha Nagy Béla ült volna ott, és ő dícséri a kormányt, akkor ugyanúgy felháborodtam volna. Kérem próbálja meg észrevenni, hogy mivel van a problémám, szerintem Önön kívül már mindenki érti, aki olvassa ezeket a kommenteket.

"Hallott ön már a politikai pr fogalmáról? "

HÁT EZ AZ! Mindezt meghívott vendégként egy magyar olimpiai győzelem alatt ?! ?! ?! HAJSZÁLPONTOSAN ERRŐL BESZÉLEK !!!

"Akkor miért nem küldtél Gyurtának? "

A "ha tudnám a számát" megfogalmazásban szereplő feltételes mód a magyar nyelvet legalább alapfokon beszélők számára általában szokta jelezni, hogy mi erre a kérdésre a válasz, de akkor leírom explicite is: azért, mert nem tudom a számát. (Ha megadja, természetesen rögtön küldök neki egy gratuláló sms-t.)

"És akkor visszakanyarodnék ismét az alapkérdéshez: miért zavar téged ha Czene Attila sportért felelős államtitkár és nem mellesleg egykori olimpia bajnok beolvassa néhány prominens személy gratulációját?"

Ön egy fantommal vitatkozik, én ugyanis egyetlen alkalommal nem írtam, hogy ez zavarna (ezzel szemben viszont kb. kétszer kifejezetten írtam, hogy nem ez zavar, hanem a kormány dícsérete).
Megjegyzem, azért azt ebben az esetben sem venném rossz néven, ha a "prominens személy"-ek nem politikusok lennének.

"Felvilágosítanálak: ezt Magyari egyik indexes, hasonlóan nagy humorérzékkel bíró kollégája írta"

Szükségtelen a felvilágosítás, én magam is így írtam, hiszen azon megjegyzésére válaszoltam, miszerint "Ha végigolvasod ezt a kommentfolyamot az egyikük még ide is írt".

"Nem teszek mást, csak idézem még1x az ominózus részt,"

Nem ominózus rész van, hanem egész írás. Azt kéne ízlelgetni, és elgondolkodni rajta.

"kérlek jelezd majd, hogy hol, melyik szótagnál nevettél fel, mert én is nevetni szeretnék ezen a mesteri abszurdon, ami talán túlságosan el lett rejtve"

Az abszurd "túlságosan el van rejtve" ?! He?! Ez most komoly ?? Például, amikor azt írja, hogy "körülbelül 15 perc alatt úszom le a 200 métert", abban "túlságosan el van rejtve" az abszurd?? Ezt most komolyan írja ?! HAHÓ! HAHÓ! 15 (!!!) perc alatt! 200 métert!! Ha ebben magának "túlságosan el van rejtve az abszurd", akkor mégis komoly kétségeim támadnak az általános iskola első 4 osztályában átélt magyar-tanulásának a hatásfokát illetően.
Nem beszélek az olyanokról, mint hogy "ő is úszik hosszútávot és rövidet, és én is írok hosszú cikket és rövidet" (ebben is "túlságosan el van rejtve" az abszurd?), hogy "őt megverték Pekingben, és engem is, igaz Budapesten, az utcán" (ebben is "túlságosan el van rejtve" az abszurd?), vagy akár az idézett részből az, hogy " mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepel". (Ezen speciel én tényleg felnevettem, amikor olvastam.) Ha maga szerint ezekben "túlságosan el van rejtve" az abszurd, akkor félek tőle, hogy nem tudok segíteni. Ja, és tegyük hozzá, hogy a cikk címe Gyurta és Én (nagy É-vel!).

"Nem vagy képben. Ez tegnap történt és az egykori indexes Uj Péter érdeme"

Meghamisítod az eredeti írásodat. Akkor ugyanis azt mondtad, hogy "Ha végigolvasod ezt a kommentfolyamot az egyikük még ide is írt, bizonygatva, hogy milyen hülyék a magyarok, hogy még ezt sem értik" tehát a megjegyzésed egyértelműen NEM az idézett Uj Péter cikkre vonatkozott. (Hanem az ide írt kommentre, arra viszont él az észrevételem, miszerint a világon semmi "lehülyézés" nem volt benne, pláne nem kollektív módon, "a magyarok"-ra.)

"mégpedig a következő finom (általad nyilván ironikusnak gondolt) mondattal:"

Ezt nem gondolom ironikusnak, ez direkten elkeseredett. A fentiek fényében - sajnos - nem tudom azt mondani, hogy egyáltalán nem értem meg. (Megjegyzem, olyan még ebben sem volt, hogy bárki is hülye lenne, pláne olyan, hogy a magyarok általában hülyék lennének.)

"És ez már a 3. indexes nyominger, aki úgy gondolja, hogy felül ő is a szopórollerre "

Tényleg felesleges olyanoknak, akik magyarul sem tudnak, magyarázni egy cikket, pláne, ha magyarul nem tudók gondolják úgy, hogy az ül a szopórolleren, aki tud magyarul.

Atisz 2012.08.09. 19:39:30

@bcs222: Kedves bcs222!

"Jézusom. Maga _komolyan_ azt hiszi, hogy Kammerer "élcelődött" (csak épp magán, á la Cyrano), amikor arról beszélt, hogy ha van még 10 méter, akkor vesztenek? Jó, hagyjuk, feladtam."

Örülök, hogy feladod, a helyedben mondjuk én bele sem kezdtem volna Acsádi mentegetésébe, mert elég nyilvánvaló amiről beszélek.
Azt már írtad, hogy mit írt egyszer Hajós Alfrédról, bele sem merek gondolni, mi lett volna ha szegény cm-ekkel nyer… (tudom, Acsádi ironizált volna).

Egyetlen szóval nem írt olyat, hogy az a baja, hogy "meg meri említeni" a magyar szálat.

Akkor figyelj:

"Származása okán nem kéne őt talán »magyarosítani«, vagy ha ennyire kényesek vagyunk, akkor ajánlom riportereinknek, hogy a Caroline Wozniacki nevű dán teniszező-csillagot ne nevezzék »Voznyaki«-nak, mert a hölgy lengyel és a neve Voznyacki-ként ejtendő ki. "

És egy kis bónusz:

"Egy amerikait románok is, magyarok is a magukénak akarnak tudni; az előbbiek a szülők eredeti, helyi illetékessége, az utóbbiak származás okán. De vigyázat! Nem akarok cinikus lenni, de mivel a csernovici (bukovinai) születésű, majd Kolozsvárra költöző dr. Sőni nyilvánvalóan Schönből magyarosította a nevét (erdélyi barátaim ezt határozottan megerősítik, folytattam némi kutatást), még Izrael is »bejelentkezhet« Rebecca-Rebekáért. Az volna az igazi mulatság."

Szerintem elég nyilvánvaló, de ha óhajtod még idézhetek.

"Egyetlen féltizedhangnyi nemtetszés-kifejezés sem volt az írásában magának Soni-nak az irányában."

Vitatkoznék, Rebecca Soni magyar kötődését vitatta, ezzel van bajom (és mindenkinek aki kritizálta).

"Azért, mert a szülei a magyarra tanították meg."

Na ez az, erre fel kérdeztem, hogy miért nem románul tanították meg? Vagy miért nem mondjuk németül, mivel a közelben szászok is laktak korábban? Vagy mondjuk szlovákul?
Komolyan mondom, kicsit dedósnak kezdem érezni ezt a vitát, mert egyre inkább visszakanyarodunk olyasmikhez, amik már elhangzottak és amikre nem adtál választ.

"Ebből következően azon az estén, amikor egy sportoló ilyen csodálatos sikert ér el, én elsősorban neki lennék hálás, másodsorban az edzőinek, a szüleinek stb."

Most komolyan felmerült bennem, hogy te nem is hallottad a közvetítést, csak Acsádi vagy vmelyik indexes hülyegyerek írását olvastad. Mindenki Gyurta Daninak és az edzőjének gratulált, Czene csak később lendült akcióba, akkor sem fényezve magát olyan módon, ami zavaró lett volna.

"… és csak nagyon sokadik sorban a sportfinanszírozásnak. Olyannyira, hogy ezt valószínűleg meg sem említeném."

De igen, sajnos meg kell, mert volt egy olyan sportminisztere (akiből később miniszterelnöke) lett az országnak, aki maga mondta, hogy ő nem szereti a focit (ami nem baj, csak akkor nem kellett volna felszámolni pl. a már korábban említett Bozsik programot) és a futáson kívül más sportot sem nagyon. Pekingben ez a tevékenység elég csúnyán meg is látszott, mint ahogy most is az aktuális kormány elkötelezettsége is (nagyon) kis részben hozzájárult sikeres londoni szerepléshez. Ezek tények.

"…a kormány jóvoltából minden biztosítva volt ahhoz, hogy a lehető legjobb legyen a felkészülés."

És ezzel mi a baj? Ez akkora önfényezésnek számít, pláne úgy, hogy még igaz is?

"Na hát ez már mindennek a teteje. Ön szerint tényleg helyénvaló lett volna, ha a meghívott vendég azt kezdi el ecsetelni, hogy Gyurcsány Ferenc szétverte a Bozsik programot?!"

Félreértetted, én ezt csak annak kapcsán említettem, hogy nem abszurd ha a mostani kormány kicsit fényezi magát a lehetőségek megadásának fényében, mivel az előző kormány mindennek az ellenkezőjét tette. A jó dolgokra igenis lehet, sőt szükségszerű büszkének lenni.

"Tehát groteszk lett volna, ha gratulált volna (azaz nem gratulált), de azért biztos gratulált. Elnézést, én ezt már nem tudom követni."

Ezt megint félreértetted: az lett volna groteszk, ha Gyurcsány Ferenc a közmédián keresztül (értsd: nagy közönség előtt) próbál gratulálni a teljesítményhez, a sportminiszteri tevékenységének tükrében. Az, hogy mit ír privátban Gyurta Daninak, vagy mivel hülyíti a követőit facebook-on az a saját dolga, természetesen.

"A személyével nincs: ha nem áll neki a kormányt dícsérni, most nem is beszélnénk róla."

De értsd meg, a lehetőségek biztosítását érdemes megemlíteni, hiszen így az egyszerű ember is megérti, hogy ha valamit támogatunk, akkor nagyobb az esélyünk a közös sikerre is. Gyurcsány még az őszödi beszédre is büszke volt…

"Mindezt meghívott vendégként egy magyar olimpiai győzelem alatt ?!"

Nem alatt, után. Egyébként kívánom, hogy ez a Czene által elengedett félmondat legyen a legdurvább politikai üzenet amit valaha is hallani fogsz.

"A "ha tudnám a számát" megfogalmazásban szereplő feltételes mód a magyar nyelvet legalább alapfokon beszélők számára általában szokta jelezni, hogy mi erre a kérdésre a válasz, de akkor leírom explicite is: azért, mert nem tudom a számát. (Ha megadja, természetesen rögtön küldök neki egy gratuláló sms-t.)"

Elképzelem, hogy Gyurta Dani most lázas keresgélés után elküldi neked a számát… ne haragudj esetleg nem hallottál eddig a közösségi háló különböző formáiról, pl. facebook, iwiw, stb.? Próbáld ki, nem olyan rossz, sőt általában az érintettek még el is szokták olvasni a rajongók üzeneteit.

"Ön egy fantommal vitatkozik, én ugyanis egyetlen alkalommal nem írtam, hogy ez zavarna (ezzel szemben viszont kb. kétszer kifejezetten írtam, hogy nem ez zavar, hanem a kormány dícsérete)."

De nem a kormányt dicsérték közvetlenül, hanem a szakági munkát, a lehetőségek megadását, az uszodák építését, a sportra való buzdítást, stb. Ezt ki kell emelni mert a jelenlegi kormány ezen a téren igen jól teljesített, főleg az elmúlt ciklus ezirányú tevékenységének kontrasztjában.

"Nem ominózus rész van, hanem egész írás. Azt kéne ízlelgetni, és elgondolkodni rajta."

Minden cikknek, beszédnek van egy kvintesszenciája. Az őszödi beszédnek is volt. Akkor is így védték (akik próbálták), hogy nem szabad a szövegkörnyezetből semmit sem kiemelni. Akkor sem jött be, most sem. Cáfold meg az ominózus részt (amit immár 3-adjára szúrok ide), ha tudod (én nem tenném, ahogyan te is kikerülted, de valamiért mégis vitázol velem):

"Kétségtelen, hogy Gyurta Dániel most nagyon nagy szám, mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepelt. De ezzel együtt ne felejtsük el, hogy sok szorgalmas ember van még ebben az országban, akik esetleg ugyanígy tudnának örülni annak, ha velük is foglalkoznának a közvéleményben."

"Az abszurd "túlságosan el van rejtve" ?! He?! Ez most komoly ?? Például, amikor azt írja, hogy "körülbelül 15 perc alatt úszom le a 200 métert"

A fenti ominózus részről írtam ezt (tudod, a cikk lényegéről). Az, hogy valaki a habtestével mennyire nem tud úszni, azon egyébként nem röhögni szoktam, hanem sírni.

" mindenki vele foglalkozik, ebben gondolom szerepe van a világcsúcsnak is, ami az eredményjelzőn szerepel". (Ezen speciel én tényleg felnevettem, amikor olvastam.)"

A sarki ivóban ennél nagyobb poénokat eresztenek meg a "rezidensek", ráadásul alapjáraton. Ajánlom néhány kocsma meglátogatását, majd az angol humorral való megismerést, humorérzéked fejlesztése érdekében.

"Meghamisítod az eredeti írásodat. Akkor ugyanis azt mondtad, hogy "Ha végigolvasod ezt a kommentfolyamot az egyikük még ide is írt, bizonygatva, hogy milyen hülyék a magyarok"

Nem vagy figyelmes. Egy bizonyos ’szabóZ’ nevű mikiegér írta itt a következőket, aki miközben Magyarit próbálja védeni sikertelenül, még önmagába és az elemi logikába is szép nagyokat rúg:

"Jól látom, nogy ezt a szart 12 ezer ember osztotta meg, jött 100 komment, de senkinek nem jutott az eszébe, hogy Magyari cikke vicc. Nem komolyan irigykedik, vagy hogy is mondjam. Groteszk. Poén. Érti ezt még itt valaki? Vicc, tudjátok, amit nem veszünk komolyan és nem indítunk egy blogot a nagy hisztériában. Jaj."

"Közvéleményben foglalkozni. Még nyelvileg is segít neked. Azta, mennyi karót nyelt, szomorú ember. Lószart örül itt bárki is bárki sikerének, csak megy a ti és a mi, és közben már röhögni sem tudtok. Jaj de szar lehet."

Most hogy ezeket is elolvastad, megköszönheted, hogy aktualizáltam az írást és egy másik majom, Uj Péter szösszenetét is beszúrtam neked ide, mivel te magad mondtad, hogy ezeket nem olvastad.

"Ezt nem gondolom ironikusnak, ez direkten elkeseredett. A fentiek fényében - sajnos - nem tudom azt mondani, hogy egyáltalán nem értem meg. (Megjegyzem, olyan még ebben sem volt, hogy bárki is hülye lenne, pláne olyan, hogy a magyarok általában hülyék lennének.)"

Na látod ez a baj. Nem tudom miképp reagálnál ha valaki Izraellel kapcsolatban tenne hasonló megjegyzéseket. Gondolom annyira azért nem tetszene és van némi sejtésem afelől is, hogy nem értékelned azt a fajta iróniát.
A Kárpát-medence azért eléggé körbehatárolható terület és jellemzően nem olaszok és norvégok lakják. De ezzel tulajdonképpen még nincs komolyabb gond, az egészben inkább az a groteszk, hogy még ők vannak felháborodva, ha valakik nem értik a nem iróniának szánt iróniát.

"Tényleg felesleges olyanoknak, akik magyarul sem tudnak, magyarázni egy cikket, pláne, ha magyarul nem tudók gondolják úgy, hogy az ül a szopórolleren, aki tud magyarul."

Hát igen, az indexnél folyamatosan küzdenek a magyar nyelvvel, ami nem baj, előbb-utóbb nyilván sikerül nekik. Addig is persze jó ha gyakorolják az iróniát, de nem biztos, hogy olimpia bajnokokat kéne céltáblának nézni, lehet hogy a celebeknél kéne maradni és velük versenyezni, ki mennyire nem tud magyarul.
Tudod az a gond, hogy a magyar köztudottan jó humorú nép, de mint mindenhol, itt is vannak tabutémák. A vicc az, hogy igényesen tálalva még ezeken is tudunk nevetni, de ehhez ki kell venni a rosszindulatot és némi fantáziát mellékelni hozzá. Az index egyes kreténjei láthatóan képtelenek minderre.
Ha egy újságíró hülyeséget ír, amire túl sokan reagálnak, akkor nem biztos, hogy a közönséggel van a probléma. Kertész Ákos bácsi példája is ezt bizonyítja.

pikminke 2012.08.12. 14:56:05

@frontember876: gyönyörűen fogalmaztál!

déjá vu39 2012.08.14. 21:12:25

@N.K.B.: Amiben biztosan egyetértünk az az, hogy a blogokon elterjedt stílus számomra egyszerűen elfogadhatatlan. Ebből a sorból "kilóg" az Ön hozzászólása, nincs benne egyetlenegy szitokszó sem -:)

Én egy idősebb generációhoz tartozom, és nagyon sokszor láttam már a médiában azt, hogy hogyan manipulálják az embereket - ez történik most a zemberekkel is.

Én azt javasolom mindenkinek (aki kiváncsi a véleményemre), hogy figyeljen, járjon nyitott szemmel a világban, olvasson kritikusan és figyelmesen (Mi akkoriban megtanultunk a sorok között is olvasni). Ha pedig valaki a médiában dolgozik, akkor még többet kell látnia a háttérről, mint az egyszerű olvasónak. Gondolja csak meg: hányféleképpen lehet tálalni egy hírt, milyen képet lehet mögéje tenni, hogyan lehet egy embert ellenszenvessé tenni egy előnytelen képpel.

Csucsundra 2012.09.01. 10:55:06

@gigacherry: na ez az,amiben te tévedsz...ők csak a magyarokat rugdossák ...nagy különbség :)

huszonkilencesek 2012.09.09. 13:41:07

Van olyan ember,aki ezt az egészet végig elolvassa.Nekem nem sikerült!Az egész mocskondiázás aznban nagyon jellemző,ilyenek lennénk mi emberek?Apokalipszis!
süti beállítások módosítása