szegedi_mancs.jpgKezdjük mindjárt a közepén: te a Magyar Narancsnak adott interjúban azt mondod, volt egy „srác a Jobbik sajtóosztályáról", aki „azzal vigasztalt", hogy a dédapja cigányprímás volt, de ezt „csak neked mondta el". Ez a srác én voltam. És persze nem te volnál, ha nem hazudnál legalább egy kicsit ebben is. Mert nem „csak neked" mondtam el, sokan tudják ezt - veled ellentétben én ugyanis soha nem titkolóztam, hazudoztam, és vesztegettem, hogy titokban tartsam. Igen, dédpapa cigányprímás volt, aki becsületesen zenélt egy életen át, soha egy ezüst kanalat sem emelt el – veled ellentétben, aki egy korrupt, hazug senkiházi lettél. Én pedig soha nem éreztem úgy, hogy közösséget kellene vállalnom azzal a több százezer parazitával, akik szégyent hoznak az ő emlékére is - ellentétben veled, aki harcos anticionistából Izrael gerinctelen seggnyalója lettél.

No, ennyit a személyes dolgokról. Itt be is fejezhetném, ha nem hazudnál ennél sokkal fontosabb kérdésekben is. Azt állítod, a Jobbik „dísz-zsidóvá" akart téged tenni, de ezt te bámulatra méltó elvhűséggel elutasítottad, nem akarván saját személyeddel fedezni a párt csúnya, gonosz antiszemitizmusát. Szép, megindító történet. Kár, hogy elcseszted. Nem most. Még akkor, amikor napra pontosan egy évvel ezelőtt nyilatkoztál a Bar!kádnak, és  ezt találtad mondani:

„(...) mindenkit biztosítanék arról, hogy én ugyanaz a Szegedi Csanád vagyok és leszek, mint aki voltam eddig. A másik, de ezzel összefüggésben lévő dolog, hogy a zsidóságról alkotott véleményem sem változott meg. (...)Én viszont minden eddigi kijelentésemmel, minden egyes leírt mondatommal azonosulni tudok, Hiszek Magyarország feltámadásában című könyvem Zsidókérdés című fejezetét most is ugyanígy írnám meg. (Azt a könyvet azóta bezúzattad – BG) (...) innentől fogva nagyon fontos feladatomnak tartom, hogy a munícióval itthonról ellátott, de külföldről érkező rágalmakat én személyesen cáfoljam meg. Kétségtelen tehát, hogy az én szempontomból ez egyelőre egy elég fura helyzet, de amennyire első ránézésre ez kényelmetlennek tűnhet a Jobbik számára, annyi pozitív hozadéka is lehet majd a jövőben."

Hát, ennyit arról, hogy mennyire tiltakoztál te a „dísz-zsidó" pozíciója ellen. Egyenesen ajánlkoztál rá. Csak, hát nem sokkal ezután történt egy igen kényelmetlen eset, amiről ebben az interjúban diszkréten hallgatsz, a riporter meg udvariasan nem kérdez róla. Kiderült, hogy származásod eltitkolásáért cserében uniós közpénzeket ajánlottál valakinek. Vagyis: lebuktál, hogy korrupt politikusbűnöző vagy. Pont olyan, mint azok, akikkel szemben a választóid Brüsszelbe küldtek. Akkor nyílt levélben kértelek: távozz önként, ne tedd tönkre, amiért annyit dolgoztál magad is. Nem mentél.

Ekkor és ezért hajítottak ki - nagyon helyesen - a Jobbikból. Te pedig ekkor és csak ezért fordultál hirtelen "zsidó gyökereid" felé. A párt vezetése valamiért elhitte, hogy tőled békében is el lehet válni – s ennek jegyében nem jelentettek fel, nem juttattak rács mögé. Ez nem csak morálisan volt vitatható döntés, de súlyos stratégiai hibának is bizonyulhat a jövőben.

Te, ugyanis nem tűntél el a balfenéken, hanem ezzel az interjúval szépen újra visszahelyezted magad a hazai közélet térképére – csak most már a frontvonal másik oldalára. A jámbor, geil álhumanista duma mögé bújva elkezdted teljesíteni a küldetést, amit új népedtől/barátaditól/megbízóidtól (kívánt részt majd aláhúzod te a lelkiismereted szerint) kaptál. Bomlasztani, bizalmatlanságot és zavart kelteni a radikális jobboldalon.

„Hozzátenném, hogy sokkal több embernek van zsidó, vagy roma felmenője a Jobbikban, mint gondolnánk. Lehet, hogy nem is tudnak róla, de vannak." - mondod a Mancs pajkosan rád kacsintó újságírójának.

Ennek az interjúnak mindenekelőtt ezért kellett megjelennie. Az összes többi nyenyergés, a megtért tékozló zsidó fiú balladája csak háttérzenéje ennek az aljas, sunyi mondatnak. Hadd mutogassanak egymásra, hadd találgassanak az emberek, hadd csapkodják az kocsmaasztalt a tahó sörmagyarok: „én megmondtam, hogy zsidó banda ez a Jobbik is!"

A legémelyítőbb az egészben, hogy ezzel azoknak is ártasz, akik közé most állítólag oly lelkesen besoroltál. Hiszen, ha a dolog velejét nézzük, akkor nem vagy más, mint egy zsidó tolvaj, aki lebukott és most antiszemitizmust kiált. És ezzel a lehető legtökéletesebben visszaigazolsz minden létező előítéletet a sajátjaidról. És ezt te is pontosan tudod. Csak leszarod.

Tamási Áron azt írja valahol: aki embernek hitvány, magyarnak alkalmatlan. Szerintem zsidónak is – de ezt majd mestered, Oberlander rabbi eldönti. Ha szerencséd van, ott lejjebb van a léc, és befogadnak. Addig még sokat kell köpködnöd minket - de én nem kételkedem benne, hogy szorgalmas leszel....

Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr525390884

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az ügynök visszatér – utolsó levél Szegedi Csanádnak 2013.07.04. 15:13:01

Nem vagy más, mint egy zsidó tolvaj, aki lebukott és most antiszemitizmust kiált. És ezzel visszaigazolsz minden létező előítéletet a sajátjaidról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.07.04. 14:30:07

Hát igen.

Tudomások szerint mindenesetre a sváb/szerb/zsidó/cigány származás miatti magyarságmegkérdőjelezés a demokrata liberálisok stílusa.

"Mit magyarkodik, akit Lentnernek hívnak?" meg a többi.

Nem fogják fel az idióták, hogy a magyar befogadó-asszimiláló.

gabesz7004 2013.07.04. 16:46:00

szegedivel sem az a baj, hogy zsidó, hanem, hogy úgy viselkedik!

Dzsentrisvihák 2013.07.04. 18:28:55

Egy "titok": Csanit jövőre egy másik párt képviselőjeként láthatjuk majd viszont a politikai ringben, valamint hamarosan állandó bútorzata lesz az összes szerkesztőségnek/stúdiónak, ahol a Jobbikot lehet fikázni. Jobb lesz erre felkészülni, mert ez még csak a bemelegítés volt.

Amúgy a levél korrekt, ismét csak respekt.

rude boy 2013.07.05. 00:15:11

Ó, lesz majd még itt "A Jobbik tagja voltam" felütésű, metróban reklámozott könyv is, meglássátok. Csak nehogy véletlenül a Barikádban is recenzálják, ugye.

willdataa 2013.07.05. 15:06:58

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Szegedi mandátumtolvaj, a Jobbik-szavazók nem azért szavaztak a Jobbik listára, hogy onnan bejutva átálljon a cionistákhoz és megtartsa a mandátumát.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

pvcpadlo01 (törölt) 2013.07.07. 10:54:40

Jujj de kínos!

Már mindenki feledni látszott a zsidó származású rosszabbikost, de lám ők nem felednek..:O)

p.s.
Fijug ennyiere kínos...
Van már zsidó, cigány, leszbi, meleg, a kislányával fajtalankodó tagotk nemde,?

..mi lesz még..???

SPYD3RM4N 2013.07.11. 00:36:09

Tipikus idióta = jobboldali, aki arra veri otthon, hogy milyen csoportba tartoznak a felmenői. Igen, a cionisták is, Csanád is, és az összes nagymagyarkodó, jobbikos, stb állatfaj.

Annyira vicces elképzelni, hogy ha az összes jobbikos náciról kiderülne, hogy zsidó felmenői vannak, akkor az összes hirtelen a túlzásba vitt, kirekesztő nagymagyarkodás helyett a túlzásba vitt, kirekesztő zsidóskodást kezdené nyomatni. Nem a valódi tartalom a fontos számukra, hanem hogy valamit, bármit nagy mellénnyel óbégathassanak. És ebben a saját teljesítmény helyett a származásukig jutnak csak el fő identitásként. Szánalom. Jobboldal.

Dzsentrisvihák 2013.07.11. 11:37:46

@SPYD3RM4N:

Lófaszt se tudsz te a magyarokról, a jobboldalról, de még a bibsikről se. Ülj le, egyes!

SPYD3RM4N 2013.07.11. 20:49:42

@Dzsentrisvihák: Jó a vitakultúrád, tök meggyőzőek az érveid, elgondolkodtatóak a meglátásaid, mint általában minden jobboldalinak.

Dzsentrisvihák 2013.07.11. 22:06:37

@SPYD3RM4N:

Csak tényeket közöltem, kispajtás, fáj az igazság? :D :D :D

SPYD3RM4N 2013.07.11. 22:49:04

@Dzsentrisvihák: Hú, ez valami jó poén, amiről lemaradtam, vagy mi ez a sok vigyori?

A lényeg, hogy Csanád viselkedése, a túljátszott zsidóskodás tipikus jobboldali jellegzetesség. Nem is lenne igazi jobboldali, ha máshogy viselkedne hirtelen zsidó identitásúra váltva. A normál emberek nem kerítenek túl nagy feneket a származásuknak, ez csak jobboldali tulajdonság. Pl. a cionisták, azok ultra jobbosok.

Dzsentrisvihák 2013.07.11. 23:16:26

@SPYD3RM4N:

Ha már megint oldalazol, és alpári mód bezzegelsz, akkor ajánlom tanulmányozni a következő, jobboldalisággal semmiképp, ripacskodó melldöngetéssel, és állandó öndefiníciós kényszerrel annál inkább vádolható alakokat: Károlyi Mihály, Kun Béla, Rákosi, Kádár, Lukács György, Gyurcsány Ferenc, Fajkasházy Tivadaj; de hogy nemzetközi példákat is említsek:Rosa Luxemburg, Karl Liebknecht, Lenin, Hugo Chávez, Fidel Castro, Pol Pot.
Bizony, bizony ezek a véglények ritkán vádolhatók holmi ellenforradalmi elhajlással, mégis megy az állandó "én, a baloldali proletár" című öntömjénezés, meg a személyi kultusz építgetése. De biztos erre is a gaz jobboldal kényszerítette szegényeket :)

SPYD3RM4N 2013.07.11. 23:38:32

@Dzsentrisvihák: Másról beszélünk. Én azt írtam, hogy a származási alapon melldöngető Csanád nagyon tipikus jobboldali, amikor hirtelen, identitást váltva zsidóságával kezdi a mellét döngetni. Ez tök várható volt tőle, méghozzá azért, mert jobboldali. A nem-jobboldali ember nem döngeti a mellét, hogy ő mekkora ... és ide bármilyen származási alapú dolog jöhet, pl.: nők, férfiak, négerek, ázsiaiak, 42-es lábméretűek, stb.

A jobboldali, az igen. Az veri a mellét arra, hogy hova született. Egy olyan dologra büszke, amiről ő semmilyen szinten nem tehet, beleszólása nem volt. Nem teljesítményre büszke, mint a normális emberek, hanem egy tőle függetlenül valahogy alakult dologra.

Csanád magyar identitással a magyarságára, zsidó identitással a zsidóságára. Mert jobboldali. Aki nem jobboldali, az rendes helyiértékén tudja kezelni ezeket a dolgokat.

Dzsentrisvihák 2013.07.11. 23:52:26

@SPYD3RM4N:

Miért, a társadalmi osztályból szerinted nem lehet származni? Munkás, vagy paraszti származású, rémlenek ezek a kifejezések? Ugyanúgy identitásképző dolog, sőt, a baloldalon pont ez az elsődleges.
Márpedig az említett emberek igencsak döngették a mellüket, hogy ők aztán mekkora turbóproletárok (ez főleg Károlyi esetében volt kurvanevetséges).
Ugyanaz a pszichológiai reakció, és viselkedésforma, szóval nyugodj meg, nem vagytok különlegesebb anyagból gyúrva.

SPYD3RM4N 2013.07.12. 00:14:36

@Dzsentrisvihák: Nem tudom, Károlyi mire döngette a mellét, de nem is érdekes az egy évszázaddal ezelőtti balos szubkultúra különösebben ennél a kérdésnél. Írtad viszont Gyurcsányt példának. Vegyük őt, ő egy mostani figura, rá könnyebb a neten is keresni példákat. Na arról pl. hol hallottad, hogy olyan dologért veri a mellét, amiről ő nem tehet? Tehát kifejezetten születési, származási dolgokra. Vagy a Fajkasházi, rá is küldhetsz példákat, ha vannak.

Albu 2013.09.28. 03:30:18

@SPYD3RM4N: Közepesen konstruktív a vita, de érdekes a gondolatmeneted, el fogok rajta tűnődni.

SPYD3RM4N 2013.10.09. 00:10:23

@Albu: Szegény Dzsentrisviháktól konstruktivitást nem nagyon várhat az ember, hiszen jobboldali. Egy egyenes kérdést nekiszegez az ember: küldjön be linkeket az állításait alátámasztandó. Mit csinál? Azon nyomban elhallgat, nem jelentkezik többé. A jobboldali nem az egyenes gerincről és konstruktív vitákról híres.

Dzsentrisvihák 2013.10.09. 16:23:58

@SPYD3RM4N:

Ó, bocsánat, kedves ánuszrózsa-szökevény, az én fejem se káptalan, nem vezetek naplót minden, hurutos libsi patkányokkal folytatott iszapbirkózásról, így megesik, hogy néha egy-kettő félbemarad.

Arra meg, hogy magadtól nem találsz bizonyítékot Gyurcsány álproletár habverésére, csak annyit reagálnék, hogy talán figyelni is kéne a közéletet, nem csak beleugatni. Link kell? Keress, öcskös, én nem vagyok se Google, se bejárónő!

SPYD3RM4N 2013.10.09. 16:30:15

@Dzsentrisvihák: Te egy tetves magyarellenes tömeggyilkos vagy. Hogy támasszam alá bizonyítékkal ezt a kijelentésemet? Már miért én kéne hogy bizonyítékkal szolgáljak? Nem vagyok se Google, se bejárónő.

Nos, hát ennyit a jobboldaliakról. A te fejed nem káptalan, hanem jobboldali. Gerinced mint a meztelen csigáé. A jobboldali mindenhova büdöset szarik, és amikor rápirítanak, kussolva sunnyog. Sunnyogjál csak, büdös jobboldali, ennyit rólad!

Dzsentrisvihák 2013.10.09. 17:58:16

@SPYD3RM4N:

Öcskös, hozzád képest a Molnár F. Árpád a kanyarban sincs, briliáns nevettető vagy, beszélgessünk gyakrabban :D Vagy inkább ne ;)

SPYD3RM4N 2013.10.09. 18:15:20

@Dzsentrisvihák: Á, értem, ez egy bizonyíték volt arra, hogy a nem-jobboldali emberek a származásukkal szoktak büszkélkedni, mint ahogy állítod! Aha, értem! Tökéletesen megvilágítottad a dolog lényegét, alaposan alátámasztottad az állításodat, köszi szépen! Érdemes jobboldali emberrel szóba állni, a vak is láthatja.

Dzsentrisvihák 2013.10.09. 20:49:12

@SPYD3RM4N:

Nem, tévedtem, téged nem lehet megunni, folytasd, kérlek :D

SPYD3RM4N 2013.10.09. 21:04:59

@Dzsentrisvihák: Hmm, tényleg, ez is egy fontos adalék annak az állításodnak az alátámasztására, mi szerint a nem-jobboldali emberek is a származásukkal szoktak büszkélkedni. Köszi, értékes meglátás! Ha vannak még ilyenek, nyugodtan küldjed!

mitmiért? 2013.11.09. 22:32:04

A poszt írója is egy erkölcsi nulla. Több okból is, de nem ér meg annyi karaktert.

Dzsentrisvihák 2013.11.10. 04:17:39

@mitmiért?:

Fejtsd kiii, kéééééérleeeeeeek, naaaaaa, léccilécciiiii! :)
süti beállítások módosítása