Megvédjük a nyugdíjakat! Megvédjük a rezsicsökkentést! Nekik már több pénzük van, mint Önnek és végül Szebb jövedelmet. Beindult a kampány, így mi is szemezgettünk egy kicsit. Miért is lesz nehéz dönteni április 6-án…

A rendszerváltás utáni kampányok ismeretében is meglepő 2014 választási harcának infantilizmusa, az üzenetek nyomasztó együgyűsége, és legfőképp a pitiáner, demagóg ígérgetés dömping, amiből úgy tűnik már egyetlen egy politikai erő sem akar kimaradni.

Bélám, ezeknek már megint több pénzük van!

mszp-oriasplakat.jpg

Az MSZP boszorkánykonyháján láthatóan nem nagyon erőlködtek a bonyolultabb üzenetek összeütésén, valószínűleg inkább a konzervatív, hagyományokhoz hű öregek kerülhettek fölénybe a kreatív stáb dohányfüstös, hajnalig tartó értekezletén. Vita már csak azon lehetett, vajon a magyar társadalom gazdagok, szegények, fiatalok, nyugdíjasok, esetleg a határon túli testvérekkel szemben érzett önzését, irigységét, vagy egyszerűen csak lenéző attitűdjét lovagolják-e meg a kampány során. Ám ezt a vitát is rövidre zárta a felismerés: egyszerűen legyen annyi, hogy LOPNAK! Ugye mekkora ötlet, Laci bátyám? Ildikó hozz már egy konyakot, most odab...unk a Zorbánnak!

Érted? Nem érted? Ez a vicc, mert ettől vicc!

gyucsany_cof_plakat.jpg

Roppant kínos, ha egy viccet meg kell magyarázni a tisztelt hallgatóságnak. Hasonló történt a Fidesz házi civil szervezeténél is, amikor bohócos plakátjuk értelméről külön sajtótájékoztatót kellett tartani. Még a hardcore Békemenet túrázók is csak zavartan pislogtak körbe-körbe, hogy ugyan már, valaki kifejthetné, otthon min is kell majd nevetni.

No, el is magyarázták, így már tudjuk, hogy a bohóc egy tanár, aki álruhás társait üdvözli, ráadásul még tőle is veszik a leckéket! Sajnos azt kell mondanunk, egy átlagos Harrach Péter felszólásba több humor és játékos csíny szorult mint ebbe a plakátba, ráadásul még egy finom öngólt is sikerült rúgniuk a kézben tartott névtáblákkal: ha már nem sikerült elszámoltatni, legalább a plakáton tűnjön úgy, mintha…

Változás a változatlanságban

1464770_10201706845808067_1198982438_n.jpg

Van valami bájos a változással kampányolni egy olyan országban, ahol legalább 24 éve nem történik semmi. Mindez Uncle Sam pompom sapkás kőbányai nyugger változatával már inkább félelmetes, mint vicces. 

Hogy a plakátról rábökő idős amazon láttán mit érezhet az ország nyugdíjra már eleve esélytelen 40 alatti része, azt az olvasó fantáziájára bízzuk…

Szebb jövedelmet!

tumblr_n0dvubqIne1qjlvaxo1_400.jpg

Szebb reggelt, szebb napot, szebb estét! A szebb napokat is megélt nemzeti radikális párt úgy tűnik, a cukiság roham után ezúttal a felveszi a kesztyűt a demagógia frontján is, lemaradni nem lehet, nagy ott a tolongás.

Itt kérem nincs tökölés, nem keresünk célcsoportot, nem osztunk, nem szorzunk, nincsenek háttérelemzések, mennyit lehet nyerni, veszteni vele, egyszerűen csak: 100% Magyar, 100% demagógia.  Matyó hímzés, piros fehér zöld háttér, némi Média Markt utánérzés és TÖBB DELLA!  Már csak egy oldalról benyúló Klapka György Vámház körút 9. hiányzik róla: Ne a pénzt, a pártot nézze!

Nyilván még egy radikális párt sem engedheti meg magának, hogy csak és kizárólag Horthy-szobrokat és rovásírásos táblákat ígérjen egy kampányban. De azért valljuk be: nincs az a politikai elemző, aki ne dobott volna egy hátast, ha egy éve azt mondják neki: a szocik emlékezetes „Több pénzt az embereknek!” satu egyszerűségű kampánya idén jobbradikális kiadásban tér vissza. 

Széljegyző

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr635796104

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Góg és demagóg unokái 2014.02.05. 10:00:01

Nincs az a politikai elemző, aki ne dobott volna egy hátast, ha egy éve azt mondják neki: a szocik emlékezetes „Több pénzt az embereknek!” satu egyszerűségű kampánya idén jobbradikális kiadásban tér vissza.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huitzilop 2014.02.03. 16:30:23

Mintha minden párt a fidesznek kampányolna. Orbinho-nak gyakorlatilag csak annyit kell mondania a kampányban hogy: Ezeket? Ne má'...
A jobbikra húzom az x-et a programjuk miatt de szerintem ez a benyálasodással egybekötött ígérgetősdi több szavazót riaszt mint amennyit vonz. Egy szerencséjük van, hogy a baloldal annyira csicska hogy az még őket is megtolja a választásokon nem csak a fideszt. De kormányzásra egyenlőre esélytelenek. A településeken elvégzett munka bemutatására és a mozgalmi tevékenységekre kellene fektetniük a hangsúly a kampányban nem felesleges buziskodásra, fantáziátlan kampány szlogenekre meg üres ígérgetésekre.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.03. 18:44:39

rakjatok bele egy <!--more--> -t

toportyánzsóti 2014.02.04. 08:18:37

Hülyének nézi a magyar embereket a politikai elit,pedig ők a gyagyakampányoló gyagyások,amivel lehúzzák Magyarországot.Nemzeti szocialista kampánytechnikák alkalmazásáért,választási csalogánykodásért életfogytos büntik kiszabása kellene.

kocka123 2014.02.04. 09:32:27

A jegyzet írója csak egy dolgot felejt el amellett, hogy maximálisan igaza van. Azt, hogy a választópolgárok 90 százalékát sajnos csak ilyen üzenetekkel lehet megszólítani. Felesleges programokra, ideológiákra (akár jobbos, akár balos) stb. apellálni. Az a legborzasztóbb ebben, hogy ezek a választópolgárok szavaznak majd nemzetről, honatyákról, jövőről pusztán emóciók és demagóg betarthatatlan ígéretek alapján. Bár szép dolog a demokrácia, de időnként elgondolkodom azon, hogy létjogosultsága lenne a cenzusnak. Nem is annyira vagyoni, hanem szellemi téren...... :)

Anselmo 2014.02.04. 10:32:43

Ezt igy kell csinalni, alap.

petrol pet 2014.02.04. 10:41:52

A sapis néni az nem a "Szupernagyi" a '90-es évek eleji tv sorozatból? :-)

Anselmo 2014.02.04. 10:50:44

Inkabb az zavar, hogy nincs ideologia. "Adj kaját" - ez az üzenet, ami a nemzetnek kell.

Mária 2014.02.04. 10:57:03

@kocka123:

"Az a legborzasztóbb ebben, hogy ezek a választópolgárok szavaznak majd nemzetről, honatyákról, jövőről pusztán emóciók és demagóg betarthatatlan ígéretek alapján. "

Nézd, ebből a honatya-felhozatalból legfeljebb a kétbites csőcselék tud választani.

♔batyu♔ 2014.02.04. 10:57:47

"Megvédjük a nyugdíjakat! Megvédjük a rezsicsökkentést!"

Ezek miért kamuk? Nézzétek már rá az eddigi nyugdíjemelésekre, a rezsicsökkentésért pedig rendesen támadja Orbánékat a balliberális média. Balliberális politikusok naponta jelentik fel Orbánékat az EU-nál.

Ráadásul mégis mire kellene szavazni? Az antiszemitizmus elleni harcra?

Van probléma Orbánékkal rendesen, de ezek éppen nem azok. Ez is a szerencséjük, mert mostani népszerűségük épp annak köszönhető, ami a blogger szerint hazugság.

Kámasuka 2014.02.04. 11:00:02

Az üzenetek egyszerüségében és hülyeségében már utolértük a nyugatot.

Ezt akartuk, nem?

vladimir964 2014.02.04. 11:00:28

Hihetetlenül primitív, aljas és legfőképp hazug mindkét oldal eddigi propagandája. Legfőképp a teljes ötlettelenségről árulkodik: nem szlogen és plakátügyileg, hanem hogy az összfantázia a másik oldal szapulásában merül ki, épkézláb kilábalási alternatívát egyik oldal sem nyújt, se nem ígér, csupán a jelenlegi bújtatott szocializmus fenntartását, amibe már belerokkant az ország. Vagyis teljesen mindegy, ki lesz hatalmon, maradunk a posványban. Ezek egyike sem szakember, csupán megélhetési politikus, méghozzá a legrosszabb fajtából.

Kámasuka 2014.02.04. 11:01:53

@♔batyu♔: Szerencsére ezek tényleg ennyire hülyék:

Democrat blog: bukott jobboldal

A fidesz valamennyi szempont alapján megbukott, kivéve a támogatottságot...:))))

Kámasuka 2014.02.04. 11:09:12

Obama 2010es kampányának az igen intelligens 'Forward' volt a kampánymondása.

Szóval igazán intelligens helyeken már az egyszavas a divat. Lehet hogy 2018ban a Fidesz is az 'előre'-t választja.

sírjatok 2014.02.04. 11:11:45

@Kámasuka: Hát ja, azért a nyugatot se kell félteni demagógiában :)

fineartamerica.com/featured/anti-nixon-poster-1960-granger.html

"Democrat blog: bukott jobboldal
A fidesz valamennyi szempont alapján megbukott, kivéve a támogatottságot."

Igen, ezt én is néztem, eszembe is jutott, hogy mecsoda malőr, hogy pünkt a támogatottságot mérik a szavazáson :)

♔batyu♔ 2014.02.04. 11:17:25

@Kámasuka: Ezen én is jót röhögtem. Persze nyilván nem véletlenül nem lehet hozzászólni demokratikusoknál.

♔batyu♔ 2014.02.04. 11:22:41

@vladimir964: Ez marhaság. Ha így lenne, Orbánék vagy egyenlően állnának a ballibbel, vagy vesztésre.

Ha nem igaz a nyugdíjak reálértékének megvédése, akkor hogy a picsában van tele az összes magyar üdülőhely nyugdíjasokkal? Most azért jó pár éve már elég jó nyugdíjak vannak és úgy tűnik, nem is rohadnak le.

Ha pedig fideszék nem védik meg naponta a rezsicsökkentést, akkor mire problémáznak a balliberális pártok, sőt az ő feljelentésükre az EU?

Egy ember pedig igenis szavazzon arra, ami az ő jobblétét szolgálja, ez evidens. Az a birka, aki azért szavaz a ballibsikre, mert Orbánék antiszemiták.

kocka123 2014.02.04. 11:30:44

@Mária: Úgy valahogy.... Továbbfűzve a gondolatot: akkor nyilván ez a "kétbites csőcselék" emelte piedesztálra jelenlegi honatyáinkat. Mi volt előbb.....
Így eljutunk a Széchenyi-nek tulajdonított (bár nem ő mondta) idézetig : "Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt megérdemel."

betütészta 2014.02.04. 11:35:53

Túléltük Gyurcsányt, túléljük Orbánt!
Nem vagyunk Felcsútiak, mi magyarok vagyunk!
Szabadságot Magyarországnak!!!

betütészta 2014.02.04. 11:38:08

Követeljük,hogy Felcsútnak legyen reptere!
Követeljük, hogy a Metro Felcsut-Orbánvilla megállóig járjon!

♔batyu♔ 2014.02.04. 11:49:13

@betütészta: Ha 20 évig sikerül Orbánéknak legalább évi 5%-os GDP növekmény, én benne vagyok.

Veridicus76 2014.02.04. 12:00:05

Az MSZP-ben nincsenek konzervatívok, csak trottyos vén komcsik.

Narancskommunista (törölt) 2014.02.04. 12:03:56

Tegnap dobták be a bohócos füzetet. Gyurcsányék állítólagos 7 főbűne van benne. Ebből egy a munkanélküliség növekedése, nyilván vitatkozhatnánk, hogy ez mennyire az ő bűnük és mennyire a válság. A többi 6 viszont egytől-egyig populista szemüvegből közelíti meg a dolgokat, elvették a 13. havi nyugdíjat, hányszor volt rezsi emelés, vizitdíj és hasonlók. Ott van az államadósság, mint aduász, de azt nem vetik be, egyedül olyan dolgokat, amelyek jó irányba mutattak (miért is kellene 13. havi nyugdíjat fizetnie az államnak?), viszont a legbutább választópolgár nyilván háborog rajta.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.02.04. 12:04:47

Nem azé, de a Hagyó Miklóssal mit riogatnak? Szabadlábon van az még? Ha meg igen, akkor a választáson nem indítják az is biztos. Mellesleg tök kispályás a fijúkhoz képest. Ezek már nem nokiásdobozalnak, hanem targoncával emelik a raklapot.

Kerek_moderatort_masikat 2014.02.04. 12:12:36

Komoly dilemmám van jobboldali szavazóként (akinek nincs, az vagy hülye vagy tényleg 2 általánosa van) amikor pl. Kovács Pál energetikai államtitkár azzal érvel, hogy

"...nem érti az atomenergia-ellenességet, hiszen a napelemek is a Napban zajló nukleáris folyamatok energiáját hasznosítják...."

Vagy amikor egy másik államtitkár (NFM) szájából hallom a következőket:

"..Képzelje el, hogy itt a villanyok elalszanak, és mi itt sötétben vagyunk! Kérem, képzelje el, hogy Magyarországon, ahol az egész ország, az egész civilizációs létünk elektromos áramra van beállítva, ott nem fúj a szél. És nincs áram. Nincs energia. És, és nem tudja kedves Schiffer képviselő úr lehúzni a mosdóban a vécét,.."

Most komolyan.. ezek diplomás szakemberek??? Vagy csak szimplán mindenkit hülyének néznek??

Azé a szavazatom, aki az elmúlt évek összes politikai szereplőjét a megérdemelt helyére juttatja az őket pénzelő lobbykkal együtt. :D

Bogyó 2 2014.02.04. 12:16:25

@Veridicus76: A Fideszben sincsenek konzervatívok, csak trottyos vén komcsik.

Államosítás, Centralizáció, a végrehajtó hatalom korlátainak megszüntetése, az érdemi parlamenti munka beszüntetése, a kormánypárti képviselők dróton rángatása, Egypártrendszeri törekvések, Személyi kultusz, Nyugat-ellenesség, orosz-barátság, mi választja még el őket Sztálin legjobb tanítványaitól?
Ismét kísért a múlt.

És akkor az Orbán, Semjén, Áder, Kövér, Deutsch, Szijjártó, Rogán-féle csapat mesél arról, hogy a másik oldalon régi emberek vannak. Hányat ismertünk ebből a csapatból, amikor még az ország 90%-ának fogalma se volt arról, ki az a Bajnai, Mesterházy vagy Gyurcsány?

Bogyó 2 2014.02.04. 12:22:53

@Kerek_moderatort_masikat:
Szimplán hülyének nézik a választókat, s a közvéleménykutatási adatok alapján igazuk is van.
1 éve a fideszesek 20%-a támogatott volna egy oroszokkal történő atomerőmű-bővítést, most, hogy őméltósága kiment, már 50%.
Mindegy merre megy,szakadékba- vagy sem, a nyáj követi a vezérürüt. Mert ha ő mondja, akkor biztos jó. Hitkérdés ez náluk, nem ráció.
Miközben szinte semmi konkrétum nem tudható, sőt a szuperjó szerződés fontos érdemi adatait titkosították. Semmi parlamenti vita, nyilvánosság elé tárás előzetesen, pláne nem népszavazás. S hivatkoznak egy 2009-es szándéknyilatkozatra, s beveszik , hogy ez ugyanolyan, mintha ő kimegy és megköti így a szerződést. Elképesztő.

Kámasuka 2014.02.04. 12:23:13

@Bogyó 2: Ja tény hogy a rendszerváltó generációból már mindenki segget csinált a pofájából és vagy halott vagy politikai hulla.

Kivéve Orbánt aki a csúcson van és úgy néz ki marad is ott.

2014.02.04. 12:28:39

@♔batyu♔: Igen, ezek a plakátok neked készülnek. Azon a szinten van épp, hogy még tudod értelmezni.
Mijafaszt kell megvédeni egy rezsicsökkentésen???
Vagy a nyugdíjon???? Hülye-e vagy? Ja, nem kell válaszolni. Demagógia gyermeke, te!
Évi 5% GDP növekedés???????
Hol álmodtad? Ennyire nem lehet, hogy buta legyél! Csökken a beruházás, viszik ki a működő tőkét az országból, a külföldön dolgozókkal kérkedik a fminiszter, te meg 5%-os növekedésről álmodozol! Komolyan mondom, NER kompatibilis vagy. Buta, mint a főd!

_@o" 2014.02.04. 12:30:41

@Huitzilop: helyesen: egyelőre, írni helyesen tudni kell, oszt utána már írhatol amit akarol

2014.02.04. 12:31:11

@Kerek_moderatort_masikat: Azért az már gazdasági fejlődés, ha nem pusztán vízöblítés, hanem elektromos vízöblítés van a budin, nem?

2014.02.04. 12:37:34

@♔batyu♔: Ha nem igaz a nyugdíjak reálértékének megvédése, akkor hogy a picsában van tele az összes magyar üdülőhely nyugdíjasokkal?"
Ez mi, NER kompatibilis barátom?
A reálérték azt jelenti, hogy nem romlik az előző időszakhoz képest.
Tehát te azt állítod, hogy ha a nyugdíj vásárlóereje nem romlik, akkor a nyugdíjasok gazdagabbak lesznek, többet tudnak költeni, mert az árak csökkennek. Tele az üdülőhely nyugdíjasokkal: két dolgot jelenthet, vagy másnak nincs rá pénze, vagy külföldön nyaral...
Öngól... mivel kimutathatóan kevesebb a külföldi nyaraló, így a pénztelenség lehet a magyarázat. Mert az ország jobban teljesít...
Jobbágy vagy.

szvsz 2014.02.04. 12:38:28

Azért az mond valamit, hogy a saját arcát már senki sem meri kitenni a plakátra... Még a jobbiktól sem láttam ilyent :(

2014.02.04. 12:39:19

@Kámasuka: Oké.De mire is érted?

Bogyó 2 2014.02.04. 12:41:24

@♔batyu♔: "Ha nem igaz a nyugdíjak reálértékének megvédése, akkor hogy a picsában van tele az összes magyar üdülőhely nyugdíjasokkal? "

Persze, és pont 2010-től lettek hirtelen tele az üdülőhelyek. Addig nyomorogtak, Orbánék óta meg welneszezik az átlag nyugdíjas.
A szocik tönkretették az országot, de nagyon, de ők négy év alatt mégis mindent helyre tudtak hozni, s most már minden jó.
Hát ha valóban nagyon tönkretesznek egy országot, akkor azt 10 év alatt se feltétlen hozzák helyre.
2010 óta figyelembe véve a Kormány cselekvési lehetőségeit a kétharmadot, a szalutáló és mindent megszavazó képviselőket, a 2008-ashoz képest kedvezőbb külső feltételeket,normális kormányzással és demokratikus módon sokkal jobb eredményt lehetett volna elérni. A régiós versenytársak elhúztak, GDp növekedés szinte nincs, mesterséges az alacsony infláció, a hiányt az alsóbb rétegek nyomorba taszításával, a kisebb települések már az előző kormányoknál is erősebb megszorongatásával, a felsőoktatás alulfinanszírozásával, az eü lerohadásának meghagyásával vitték le néhány már valóban sürgető jó lépés megtétele mellett, amit ők meg tudtak lépni. Amikor csak a KLIK 50 milliárdos hiányt halmoz fel, amikor államtitkári fizetésekkel neveznek ki járási vezetőket,elpazarolják a 3000 milliárdnyi magánnyugdíjvagyont az emberek megzsarolásával, amikor a nyomorban tartják az embereket olyan közmunkabérrel, amennyit a korábbi években segélyként is megkaptak egyesek, három hónapra csökkentik a munkanélküli segélyt,s etetik a népet a rezsicsökkentéssel, amely 2009-ben a 17. legdrágább volt az Unióban, a gazdag devizahiteleseket segítették a végtörlesztéssel, a nagy és felelőtlen fideszes városok adósságát rendezték a többiektől elvont milliárdokból üzenve, hogy éljen a felelőtlen gazdálkodás, nos mindezzel együtt ez a 4 év nagyon gyenge teljesítmény, s mindez úgy, hogy folyamatosan ki akarják venni a nép kezéből a döntést féldemokratikus balkáni, posztszovjet módon hol direktben, hol meg úgy, hogy demagóg módon megtévesztenek, elhallgatnak, megfélemlítenek, lekenyereznek, s háborús állapotokat teremtenek.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.02.04. 12:42:17

nem is tudom eldönteni melyik a leggagyibb?!

Bogyó 2 2014.02.04. 12:43:53

@Kámasuka: "Ja tény hogy a rendszerváltó generációból már mindenki segget csinált a pofájából és vagy halott vagy politikai hulla."

Igen, de mi választottuk. Az új arcok, LMP, Jobbik, annyira nem kellenek az embereknek, akkor ebből kell választani, eldöntve, hogy legalább kik okoznak kevesebb kárt, illetve kik azok, akik legalább meghagyják nekünk annak az eldöntését, hogy ki kormányozzon.

2014.02.04. 12:45:23

@_@o": Rosszul értelmezted: kormányzásra egyenlőre ...
itt ugyanúgy, egyformán jelentésben van.(-:

2014.02.04. 12:47:27

@doggfather: Mert nem neked készült. Aki hitből megy el szavazni, az úgyis az előtt fog bólogatni, amelyik az őőőőő pártja. Bármit írsz ki , úgyse értelmezi.

Bogyó 2 2014.02.04. 12:47:40

@Könnyen elkaptuk, uram!: Gondolom arra gondol, hogy az Unió kötelezettségszegési eljárást indít, ha nem hagyjuk érvényesülni a piaci árakat. Ezért meg kell védeni ezt a döntést.

Az persze nem érdekes, hogy ha egyszer beléptünk egy a piacgazdaság talaján álló szervezetbe, akkor nem kellene azon hőbörögni, ha megsértjük a szabályokat. De mi felrúgjuk azokat, utána meg csúnya brüsszeliek nem hagyják nekünk, hogy segget csináljunk a szánkból.
Nyilván lehet trükközni, de mi szegjük meg amit vállaltunk és után rohadt brüsszeliek, ehhez azért már aljasság is kell.

Kámasuka 2014.02.04. 12:48:36

@Bogyó 2: Az új arcok szélsőségesek, azok pedig nyugis időkben nem kormányoznak, soha sehol.

A Jobbik és az LMP se lehet tömegpárt, ha nem manőverezik be középre.

dr kíváncsivagyok 2014.02.04. 12:49:11

Van egy javaslatom :

MINDEN párt ezzel a szlogennel kampányoljon :
ROSSZABBUL ÉLUNK MINT 4 ÉVE !

Ez a Fidesz szlogenje(volt) , de ha minden párt átvenné ,akkor megvalósulna végre a NER...

2014.02.04. 12:50:29

@Bogyó 2: A szocik tönkre tették az országot, már 1989 óta egyfolytában, de majd most visszavezetik a biztos révbe, a szovjet karjaiba. Ööm é bódottá..

Kámasuka 2014.02.04. 12:51:01

@Bogyó 2: Ugyan már dehogy áll az EU a piacgazdaság alapján. Az EU végtelen mennyiségü szabálya a piacgazdaságot szabályozza, a szabályozás meg elvileg megy szembe a szabad versennyel.

2014.02.04. 12:52:14

@Bogyó 2: Értem én, csak az olyan vicces, gyomorforgató és demagóg, hogy egy álcivil szervezet masírozik fel-alá, és "megvéd" dolgokat.

Kerek_moderatort_masikat 2014.02.04. 12:52:58

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Lehet az kéne nekik.. 380 V a vécéülőkéjükbe.

2014.02.04. 12:55:05

@Kámasuka: A piacgazdaság nem egyenlő a szabadversenyes kapitalizmussal.
Van szabályozott piacgazdaság a kapitalizmuson belül. Sőt, van szociális piacgazdaság, a szocializmuson kívül.
Egyébként sehol sincs klasszikus szabadverseny.

2014.02.04. 13:04:24

@Kerek_moderatort_masikat: Vagy eleve ott töltődnek. Onnan jön az a sok.... ami a szájukon bugyog elő a parlamentben.

ö...mikó? 2014.02.04. 13:04:50

@Mária: Aham, csőcselék. Te meg annyira okos vagy, hogy még. Mi az hogy két bites? Minek próbálsz olyan kifejezéseket használni, amihez hülye vagy? Így csak jobban feltűnő, hogy hülye vagy, nem tudod a proli tudatlanságod e mögé rejteni. 1 bites B+, nem két bites te buta proli.

2014.02.04. 13:08:14

@ö...mikó?: miért? Szerintem lehet, hogy dícsérni akarta őket. Két bites, tehát már önállóan tud dönteni 0 és 1 között.(-:

Kerek_moderatort_masikat 2014.02.04. 13:13:12

Képzeljétek el!

MAGYARORSZÁG JOBBAN TELJESÍT!!!

Na jó nem.... de képzeljétek el....

:D :D

ö...mikó? 2014.02.04. 13:19:09

@Könnyen elkaptuk, uram!: Arra még mindig elég 1 bit, a két bites már 4 lehetőség közül tud választani...

Huitzilop 2014.02.04. 13:26:48

@_@o": Eeee... Te vagy itt a helyesírás ellenőrző program heeee? Há' mit beszél az ujjad teeee... Ha a témához nincs mit hozzáfűznöd lécci nézd mán' át hogy kihagytam e néhány vesszőt vagy ékezetet.:)

Kámasuka 2014.02.04. 13:29:14

@Könnyen elkaptuk, uram!: Pontosan, Orbán is szabályozza a piacgazdaságot, úgy ahogy kedve tartja.

Zolcsi67 2014.02.04. 15:14:57

Amióta bármiféle szavazást feltaláltak, észérvekkel nem igazán lehetett nyerni, csak demagógiával. A kampányok célja a szélesebb tömegek megnyerése, és a lakosság számához viszonyítva relatíve kevés mondjuk az akadémikus vagy az egyetemi professzor.

Dzsentrisvihák 2014.02.04. 19:03:28

@Zolcsi67:

Ez, így, ebben a formában nem teljesen igaz. Amióta _minden_, még az orrtúráshoz is segg hülye barom szavazhat (= általános választójog), na azóta lehet kizárólag demagógiával nyerni...

Gyingizik 2014.02.05. 10:22:01

Nekem a pompom sapkás nyugger nénis plakát a kedvencem. Leplezetlen cinizmussal mutatja be, hogy a maszop-bajnai-gyúrcsány társaságot azokkal a demens idős emberekkel szavaztatják be az országgyűlésbe, kormányba, akik a megszorítással (gyógyszerfelírási díj, EÜ privatizáció, gázáremelés stb.) éppen ezeket a nyuggereket küldik a padlóra! A kádár nosztalgiás, létbiztonságra áhítozó szavazók arra szavaznak, akik a külföldi tőkések érdekeit képviselve viszik át a legdurvább megszorítást, adnak át mindent a multiknak, fittyet hányva a szociálisan rászorulókra.

mement 2014.02.05. 10:25:57

Engem jobban zavar, hogy nyiltan az muzulmán vészhez dörgölöznek, és nyomatják az iszlámot, mint az hogy a kő egyszerű szavazó bázisnak kő egyszerű üzenetet közvetitenek.

egyetmondok 2014.02.05. 12:11:12

Jó poszt !
Bizony,érdemes észrevenni,hogy a magyar társadalom politikailag tudatos részének elsöprő többsége lelkesen belehülyült az állami újraelosztás mindenhatóságba.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.02.05. 12:52:37

Minél szegényebb egy társadalom annál jobban a demagóg üzenetekre vevő. Idejön még amit Svihák mondott, az általános választójog legkisebb közös nevező alapján működve ezen üzeneteket részesíti előnyben.

Én a magam részéről 100% követendő iránynak gondolom a Jobbik üzenetét. Igen, erről van, szó, sőt: már 2010 óta ezt kellett volna nyomni. Pl. egy nagy általános ÁFA csökkentést hirdetni. Általános vád hogy a fidesz ellopja a Jobbik ötleteit, hát azt megnézném amikor a fidesz áfát csökkent. Egy párhuzmos univerzumban esetleg, de itt nem.

Sokkal bátrabbnak kellett volna lenni, sokkal hamarabb kellett volna lépni.

Ami a posztoló felháborodását illeti: nincs igaza. Kíváncsi lennék azon "szellemi mondanivalóra" vagy nem is tudom mire, amit elképzelt magának, hogy a Jobbiknak nyomatnia kéne.

Egy más kérdés, hogy melyek lehetnek azon öntudatlan parancsok, amelyek gúzsbakötik , gátolják a magyarság kibontakozását. Magam is azonosítottam néhányat, persze ezeknek csak egy átfogó médiajelenlét birtokában lehet nekilátni megoldani. Ha túl korán vagy nem megfelelően látunk neki "méregteleníteni" a magyar közéletet, félő hogy a butaság és a szellemi sötétség erői fognak győzni.

nemzetstrategia.blog.hu/2014/02/02/a_magyar_nepet_ero_gatlo_parancsok_a_ta_szemszogebol

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.02.05. 13:05:26

"Matyó hímzés, piros fehér zöld háttér, némi Média Markt utánérzés és TÖBB DELLA! Már csak egy oldalról benyúló Klapka György Vámház körút 9. hiányzik róla: Ne a pénzt, a pártot nézze!"

Ezt sem értem egyébként. Nem pont a posztíróhoz hasonlatos értelmiségieknek kéne végre a magyarságot tartalommal megtölteni, hogy ne csak a piros-fehér-zöldet meg a matyóhímzést jelentse?

Ez a a külvárosi vagányok, a panelprolik stílusa, hogy fikázunk ezerrel, de jobbat mi sem tudunk mondani.

Egyébként meg a Klapka az -egyik - FKGP kampányguruja.

egyetmondok 2014.02.05. 15:11:24

@Nemzetstratégia:
" Minél szegényebb egy társadalom annál jobban a demagóg üzenetekre vevő. " ---

s minél inkább vevő a demagóg üzenetekre,annál inkább lesz egyre szegényebb,mert ez bizony így működik.

De,persze azért ne feledjük, hogy egy darab szociális demagógia se lenne,nem hogy ez az özön,amit a mai politika legnagyobb szereplői csinálnak,ha arra a nem szegény társadalmi csoportok nem lennének éppen úgy vevők,mint a szegények.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.02.05. 16:59:53

@egyetmondok: "s minél inkább vevő a demagóg üzenetekre,annál inkább lesz egyre szegényebb,mert ez bizony így működik."

Ha élünk a téves feltételezéssel, hogy a demokrácia a létező világok legjobbja, akkor SEM mindig igaz amit mondasz.

"ha arra a nem szegény társadalmi csoportok nem lennének éppen úgy vevők"

Ennek média egyoldalúsága az oka, meg az ingyen fogható kereskedelmi szennycsatornák, a liberális jogálom csodállatias szörnyetegei, amelyek fogyasztóállatot csinálnak a jobb sorsra érdemes honpolgárból.

Minden jogod megvan hogy tönkretedd magad! Ez a liberális jogálom.

egyetmondok 2014.02.05. 17:05:18

@Nemzetstratégia:
Már, hogy a politika itthoni nagyon beteg demagógiájának a kereskedelmi tévék lennének az oka a nem szegény társadalmi csoportok esetében ?
Ezt nem hiszem, én nem láttam egy oly tévéreklámot se,amely arra biztatta volna pl.a középosztályt,vagy a nyugdíjasokat,hogy követeljenek csak egyre többet az államtól.

És hogy jön ide a jogálom-jogállam,demokrácia stb ? A poszt - helyesen - a demagóg ígérgetésről szól, ami itthon a politikai életet uralja. Jó poszt,nagyon jó.

Dzsentrisvihák 2014.02.05. 17:55:24

@egyetmondok:

"nem láttam egy oly tévéreklámot se,amely arra biztatta volna pl.a középosztályt,vagy a nyugdíjasokat,hogy követeljenek csak egyre többet az államtól" - Ja, hát ezt majd ki is mondják így, persze, sőt, egyenesen a reklámból fog ez csöpögni...

Tudod vannak olyan dolgok, hogy szubliminális üzenetek, amikkel kiválóan lehet kondicionálni az emberi agyat, és kellő idő alatt a legedzettebb elmét is befolyásolni lehet.

A magyar társadalom többsége pedig kifejezetten puding, ha kellő ideig (jelen esetben 40 + 24 éve) nyüstölöd, machinálod őket egy bizonyos gondolkodásmód irányába, idővel bármit le tudsz nyomni a torkukon.

Persze erre nem csak a média szolgál, de ez a leghatásosabb/leglátványosabb.

Azt pedig már csak józan paraszti ész dolga belátni, hogy a Retek Klubon mondjuk miért nem csak ennyi fogható, hogy "Engedelmeskedj!!!"...

egyetmondok 2014.02.05. 18:20:01

@Dzsentrisvihák:
A magyar közép(osztály) Werbőczy óta - az egy sikertelen 48-as kísérlettől eltekintve - semmi mást sem tesz, mint egzisztenciát követel a hatalomtól, milyen 40+24 évről beszélünk hát ?
Félezer ez lassan...,és megállíthatatlannak tűnik.

Dzsentrisvihák 2014.02.05. 18:41:24

@egyetmondok:

Hát persze, mindig az a szemét, léha, magyar középosztály... Az ugye megvan, hogy ilyesmi már kezd úgy nem létezni? Kíváncsi vagyok, ezután majd kiket fog okolni az a típus, aki eddig mindenért a középosztályra mutogatott... (Azt már meg se kérdezem, hogy miért is baj, ha a középosztály egzisztenciát óhajt, nekik nyilván nem szabad. Marx koponyáján most egy fokkal őszintébb lett a vigyor.)

egyetmondok 2014.02.05. 18:45:02

@Dzsentrisvihák:
Nem,egyáltalán nem baj,ha a magyar középosztály az államtól követel egzisztenciát. És igen, megvan,hogy kezd már nem is létezni.
Hogyan is lehetne másként,ha az ideje jelentős részében az állam kegyét lesi?
Ebbe csak belepusztulni lehet,nemde.

Dzsentrisvihák 2014.02.05. 20:49:04

@egyetmondok:

Minden társadalmi osztály "az állam kegyét lesi".

egyetmondok 2014.02.05. 21:58:23

@Dzsentrisvihák:
Igen,ezzel egyetértek,s én azt hittem,hogy a kétharmad pont ennek a megváltoztatására tesz kísérletet 2010 után. Nos,ennek pont az ellenkezője történik: a kegy lesésén kívül mást se látni.
Ebből nem lesz magyar polgárság,s ha az nem lesz,az alsóbb osztályok proletarizációja csak súlyosbodhat.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.02.05. 22:29:08

@egyetmondok: "Már, hogy a politika itthoni nagyon beteg demagógiájának a kereskedelmi tévék lennének az oka a nem szegény társadalmi csoportok esetében ?"

Nem, a konzumidiótává züllesztett és ezért minden demagóg szarral megetethető népnek okai a konkrétan ingyenesen fogható (Európa bármely más országában fizetős) kereskedelmi tévék.

Nem szegény társadalmi csoport... ők mennyi részét teszik ki a választóknak? hol élsz te?

"És hogy jön ide a jogálom-jogállam,demokrácia stb"

Ezt a mantrát fújjátok hónapok óta a Beléndekkel. Azért hoztam ide, mert e cikkel kapocslatban már mindent elmondtam, és én arról beszélek, amiről kedvem tartja.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.02.05. 22:38:00

@egyetmondok: "A magyar közép(osztály) Werbőczy óta - az egy sikertelen 48-as kísérlettől eltekintve - semmi mást sem tesz, mint egzisztenciát követel a hatalomtól"

Jellegzetes liberális torzítás, kihagytad a 150 év törököt, meg az _idegen_ habsburgot, akik azért nem adtak nekik egzisztenciát, mert egy erős középosztály veszélyt jelentett volna (az értelmiségi ellenállás mindig a tanárok-írók -"középosztály tagjai"- közül indul ki) hatalmukra.

Egy politikai játszma részei-áldozatai voltak.

Albu 2014.02.06. 17:19:43

„ha már nem sikerült elszámoltatni, legalább a plakáton tűnjön úgy, mintha…”

Nekem pont ez volt az első gondolatom: Hagyó Mikit leszámítva, ezek még bizottsági meghallgatásra sem mentek el.

_@o" 2014.04.13. 13:34:54

@Könnyen elkaptuk, uram!:

aha, "egyenlőre" magyarul is tudni kéne...

_@o" 2014.04.13. 13:36:09

@Huitzilop:
/se, ezért kéne figyelni
süti beállítások módosítása