Kedves CCCP-pólós faszkalap!

7195379_d4b1a0cd29533b12a0b296c4bc9a04db_wm.jpgTudom ám, hogy csak az irónia dörrent egy nagyot ottan a Kossuth téri színpadon, mert hát az Orbán az az oroszokkal paktál, és most akkor majd jól behúzod őt a csőbe, ha netán kiakadna azon, hogy szovjetuniós pólóban szaladgálsz, mert hát hogy van az, hogy Oroszország régen szar arc volt, mostan meg már nem szar arc.

Egy dolog azonban roppantul bánt engemet! Egyrészt nincs semmi ízlésed, másrészt pedig nem vagy vicces. Mert ha legalább egy rendes felsőt találtál volna, amire menő betűtípussal nyomtatod rá, hogy "CCCP", akkor csak simán nem tartanálak viccesnek. Merthogy ez a felső 10 éve sem volt vicces, mikor néhány pattanásos proli gyerek a telepről ki nem találta, hogy ez divatos, miután az apjuk röfögve felröhögött két karton Kőbányai megvásárlása között a piacon, mikor észrevette és megvette nekik. Aztán bementek vele az E-Klubba és onnantól minden hülyegyerek ebben rohangált.

Amúgy nem ez a dolog bánt engemet, mert tökre nem érdekelsz. Inkább az érdekel, hogy hány darab vérnősző faszkalapra van szükség szervezői környezetedből ahhoz, hogy ne rúgjon le téged még azelőtt a színpadról valaki, hogy feltennéd a lábad abban a felsőben, ami rajtad volt? Csak azért kérdezem, mert oké, hogy poén (lenne, csak hát nem vagy vicces, mert nincs humorod), és néztem is elég Family Guy-t, meg Drawn Together-t ahhoz, hogy ne álljak neki a prüdériának, ha ilyesmit látok, de hát azért mégiscsak meghalt egy-pár millió ember az alatt a négy betű alatt, amit te ottan a színpadon irónia gyanánt viseltél. És ez néhány embert szarul érint. Hogy értsd, pont annyi ember halt meg alatta, hogy kb. mindenkit érintsen azok közül, akiknek sikoltoztál a színpadról. Szóval, ami igazán bánt, hogy a tömeg, ami előtt álltál, nyilvánvalóan funkcionális analfabéta, amiért nem gyakorolta demokratikus jogát, és nem rúgta ki alólad a színpadot.

Persze ilyenkor tökre érdekel, hogy vajon legközelebb, ha kimegyek egy NSDAP feliratú pólóban (ami nyilván egy longline szabású póló lenne és valami menő Helvetica betűtípussal nyomtatnám rá azt, hogy NSDAP) a legközelebbi tüntetésre, akkor te értenéd annak az iróniáját? Mármint érted, hogy a németek most tök jó arcok, mert Nyugat-Európa, meg minden. :DDDD

De tudod mit, nem megyek ki ilyen pólóban. Mert van ízlésem, és mert van humorom. Meg amúgy már az egészet leszarom. Elsőre úgy tűnt, hogy alakulnak a dolgok itten, hogy lehet tüntetni, hogy végre nem full idióta egyetemisták jelentik a lázadó ifjúságot, hogy valami másként kezd el alakulni. Erre jössz te, mint mindennek a szimbóluma. Ami ellen nincs mit tenni, hiszen alanyi jogod faszkalapnak lenni. Csak az bánt, hogy az előtted álló tömeget ez egyáltalán nem érdekelte.

Ágoston Dániel

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr716912267

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Lenin elvtárs beájulna örömében a magyar baloldaltól 2014.11.18. 17:43:08

Hátborzongató a párhuzam az 1917-es oroszországi, és a jelenlegi hazai események között a klasszik bolsevik stratégiát elemezve. Mosolyogjunk, vagy sírjunk azon, hogy baloldali tiltakozók 97 évvel a bolsevista "szovjet" hatalomátvétel után újrajátszot...

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.11.18. 12:13:03

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pop40 2014.11.18. 20:03:22

@Krisz11:

"Mert ellentétben veled, fontosnak tartom a magyar nemzetet."

És ez miben nyilvánul meg azon kívül, hogy pofázol róla?

Mármint azon túl, hogy nyalod azok seggét, akik kirabolják?

Azt meg, hogy a zsidókkal neked, meg a primitív fajtádnak mi baja van, meg se próbálom megfejteni, majd egy jó pszichológus kikezeli, ha szerencsétek van.
Esetleg kicsi a rudi, és frusztrál, hogy azoknak még úgy is nagyobb van, mint neked, hogy a végéből lecsippentenek? :-DDDDD

zobod 2014.11.18. 20:04:44

@Pop40: Rákaynak meg mi köze van ahhoz, hogy tegnap nem volt sem több tízezres, sem százezres tömeg a téren? Pár ezres demonstráció volt. Egyébként nem is beszél senki tízezrekről, még az ellenzéki média sem. Nem tudom, te honnét szeded.

Pop40 2014.11.18. 20:06:24

@bölcsbagoly:

"Akkor jobban járunk, ha az állatkertbe megyünk!"

Ez látod kétségtelen. :-DDDDDDD

Csak valami nagyobbat keressetek, ahol mindannyian elfértek. :-D

Tüntetésnél gyakori szokás, hogy a tüntetők "csak úgy mutogatják" magukat.
Nem mindenki kocsikat gyújtogat, mint ti anno.

Pop40 2014.11.18. 20:10:21

@zobod:

Rákaynak annyi köze van hozzá, hogy pont ugyanazon a téren, pont annyian voltak.
És akkor a vidéki városok külön-külön is pár ezres tömegét + a külföldieket nem említettem.

Na most akkor hogy vagyunk? Ha fideszbolsik vannak ott, akkor 2 milliós tömeg, ha nemzeti tüntetők, akkor pár ezer lézengő?:D

Manarola (törölt) 2014.11.18. 20:15:53

Nem kell ezen csodálkozni. Szellemi örököse a tanácsköztársaságnak és az egész szocialista rendszernek. Csak rá kell nézni és máris felrémlik Kun Béla, Szamuely, Rákosi, stb.

Egyet beszólsz kettőt kapsz 2014.11.18. 20:21:25

index.indavideo.hu/video/Adam_Londonbol_repult_haza_tuntetni

Tartalom: Ádám a sherlock holmesnak öltözött bölcsészlegény londoni aranyifjú-életét megszakítva repült haza hogy előben selypítve oszthassa az észt, majd hogy "gyakorlatilag" reggel 6-kor már repült is vissza.

az_igazi_trebitsch 2014.11.18. 20:23:27

Öcsisajt, azt a CCCP-t rajtad kívül talán néhány tévénéző tudta kibetűzni. Ha neked az egész tüntetésből csak ez jött le, és ráadásul így felhúztad magad, akkor ideje lenne, hogy orvosodhoz, vagy gyógyszerészedhez fordulj.Vagy esetleg csak simán aludd ki magad, és pár napig ne igyál mást, csak vizet.

zobod 2014.11.18. 20:23:57

@Pop40: Nem tudom, mi volt a vidéki városokban, azt tudom, hogy a Parlament előtt pár ezres tömeg volt csak. Még a Népszabadság sem mert tízezernél többet mondani, de a reálisabb beszámolót adó ellenzéki portálok is inkább több ezresről beszélnek, nem több tízezresről, pláne nem százeresről. Jó lenne egy kis arányérzék, neked is, meg a Rákaynak is.

Példa:

Jelentse a O jel ezer embert.

Néhány ezer, pl. ötezer:
OOOOO

Tízezer:
OOOOOOOOOO

Százezer:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Nem olyan könnyű ezt benézni, egy pár ezres (tegnapi), pár tízezres (Bajnai három éve), meg egy százezres tömeg (amit Rákay milliósnak nézett) nagyon nem egyforma.

Pop40 2014.11.18. 20:28:23

@zobod:
Na jó, túltárgyaltuk.

pitaa 2014.11.18. 20:30:44

kedves posztoló!

te vagy a faszkalap. és a kurva anyád.

üdv!

bontottcsirke 2014.11.18. 20:32:58

@Pop40: Igen, én tudom ki vagyok. De te látom kivagy.

Pop40 2014.11.18. 20:38:26

@bontottcsirke:
Ki vagyok?

Akkor te is elismered, hogy náci vagy?

2014.11.18. 20:47:48

@Pop40: illegális nácinak lenni?

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2014.11.18. 20:48:18

én is toltam ilyen macifelsőben tíz éve. egész addig, amíg egy lengyel csávó majdnem agyonvert miatta a gödör vécéjében.

kigyurt álat 2014.11.18. 20:49:01

Ugyanezek az ostoba faszkalapok járnak che guevarás pólóban és állítják be a szovjet himnuszt csengőhangnak.
Ezek a gyerek egyébként a legszélsőségesebb jöttmentek egy példánya. Ez a genotípus mindenhol ott van, ahol provokálni lehet és botrányt lehet kelteni. Ez a lételemük ugyanis, másképp nem is tudnának létezni. Ugyanilyen az a műleszbikus picsa, ami már szintén többször mutogatta magát nyilvánosan. Az ilyenek 50-100 éve a kommunizmusért tüntiztek, most pedig a liberalizmusért, tehát mindig valami szélsőség nevében küzdenek.
A sok szánalmas proli ballib birka meg az ilyenekre hallgat.

bontottcsirke 2014.11.18. 20:49:20

@Pop40: Látom ezen pörögsz egész este és rossz a szövegértésed. Na csá!

Pop40 2014.11.18. 20:53:02

@dumdidum42:
Dehogy.
Csak akkor ismerje el, és ne ködösítsen.
A nácik amúgy vértolult fejjel szokták kikérni maguknak, mikor valaki lenácizza őket, csak ezért érdeklődtem, hogy bontottcsirke kommentelő a kevés kivételek egyike e.

fec2000 2014.11.18. 20:55:03

Nem kellett volna az a CCCP. Ezzel azt sugallta, ha valaki nem ért egyet vele, azt elvitetheti. Ugyan úgy, mint annó... Erről szólt a CCCP. Ez lenne a példaképe? Mert ha nem, akkor ne viselje, mint példaképét. Avagy igen?

Pop40 2014.11.18. 20:55:34

@bontottcsirke:
Pedig már azt hittem, te leszel az első, aki végre elismeri.
Mindegy, kösz, hogy benéztél.

Kelly és a szexi dög 2014.11.18. 20:58:32

2006-ban is tüntetett a csávó, vagy akkor kussolt?

bontottcsirke 2014.11.18. 20:58:43

@Pop40: Ja persze elismerem. És? Azt hittem van valami tét is vagy ilyenek.

Pop40 2014.11.18. 21:05:08

@bontottcsirke:

Már miért lenne tét?
Csak érdekelt, végre valaki bevállalja e.

bontottcsirke 2014.11.18. 21:09:18

Ja, hogy ez ilyen coming out lenne. Hát, ilyen a világ kapa bácsi, sokszínű.

midnight coder 2014.11.18. 21:11:57

@Pop40: "Bizonyára nem fogod fel, de a tömeg nem szónoklatokat hallgatni ment ki.
Ezek nem birkamenetesek, akik azért mennek, hogy megtudják Vityától, mi az aznapi véleményük."

Nem. Ezek az "önálló gondolkodók" a faszbúkról töltik le az önálló gondolataikat, amiket profi marketingesek adagolnak be nekik. Akik amúgy annyira mégsem lehetnek profik, mert annyira azért nem sikerült sok zombit megmozgatniuk.

Pop40 2014.11.18. 21:17:56

@bontottcsirke:
Nincs is ezzel gond, csak ismerje el az illető.

@midnight coder:

Aha. És melyik faszbukról?
Már csak azért, mert mondjuk a Jobbik faszbukján egy egész kicsit más gondolatot talál, mint mondjuk az E14, vagy az LMP faszbukján.
De vannak ott anarchisták, meg scientológusok is.

Zombit tényleg nem, azok nem erre az eseményre várnak. Amire ők várnak, ott még nem döntötték el, hogy Moszkva lesz az úticél, vagy Azerbajdzsán.

val 2014.11.18. 21:21:05

Kiss Soma Ábrahám - Igazi ősmagyar neve van.

zobod 2014.11.18. 21:25:01

@midnight coder: nem érted? Ők mind egyéniségek. Már Brájen is megmondta nekik.

ps7x 2014.11.18. 21:25:22

faszbuk tahók háborúja, nagyon szánalmas :( Politizálni nem kellett volna...

Ludovikás Levente 2014.11.18. 21:26:16

@Pop40:
Menjél a Jóbaráthoz, hátha még nem osztotta ki Eörsi Mátyásnak a külügyminiszteri címet!

Persze csak akkor érdemes próbálkozni, ha születésileg alkalmas vagy a posztra

Behajtó70 2014.11.18. 21:45:43

Ja, mert ti tényleg azt hittétek, hogy most hirtelen pár oduból új arcok jelentek meg? Ufókok? Vagy mi? Tudod haver, kevesek vagytok. Nincsenek köztetek új arcok. Te sem vagy az. Sőt jó arc sem, csakmert most húde beolvastál egy faszkalapnak. Nem vagytok jóarcok, mert nincs értelemtel, értelemtlenül dülöngéltek az utcán, céltalanul. Milyen korrupció? Miért nem tesztek feljelentést? Adóemelés? Egyedül feritek emelt itt, mag az emeszpes haverjaitok. A Fidesz kirúgta az adóemelés párti IMF-et....vagy ez már kiesett?

Ostobák vagytok. De nagyon.

Mérges 1234 2014.11.18. 21:46:59

" egy-pár millió ember az alatt a négy betű alatt, amit te ottan a színpadon irónia gyanánt viseltél"

Így, igaz mégis a Viktorod most ennek a hatalomnak a seggét nyalja. DE nem baj tapsolj neki... :D

Mérges 1234 2014.11.18. 21:48:12

@Behajtó70:

Viktor nem adóemelései:

Adójóváírás megszüntetése
Cafetéria adójának 25-ről 37,5%-ra növelése
a levont munkavállalói járulékok emelése 1,5%-kal
áfaemelés 25%-ról 27%-ra
baleseti adó bevezetése (ez az állami autókra nem vonatkozik)
Az EU5 normát el nem érő cégautók adójának jelentős emelése.
népegészségügyi termékadó (chipsadó) bevezetése, emelése
a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó 20% feletti többlet 48%-kal adózik
Egyszerűsített vállalkozói adó 30%-ról 37%-ra emelése
környezetvédelmi termékdíj bevezetése, emelése
szeszesital jövedéki adóemelése
dohányáruk jövedéki adóemelése
gázolaj jövedéki adójának 13%-os emelése
bioetanol jövedéki adójának 75%-os emelése
autógáz jövedéki adójának 100%-os emelése
munkanélküli járadék 9 hónapról 3 hónapra csökkentése
gyógyszerkassza csökkentése
a rendszeres szociális segély csökkentése
84 milliárd elvonás a felsőoktatástól 2010-13 közt (az egyetemek támogatása intézményfüggően 10-77 %-kal csökkent)[39]
bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek drasztikus emelése
autópálya használat 4 napról 10 napra történő emelése, áremeléssel
banki tranzakciós díj emelése („csekkadó”)
telekommunikációs adó
több ezer fő elbocsátása a közszférából
530 milliárd Ft - eredendően magánnyugdíjpénztári vagyon - átutalása a Nyugdíjreform és Adósságcsökkentő Alapból a költségvetésnek
a 2012-ben 57 évnél fiatalabb korkedvezményes nyugdíjasok ellátásának 16%-os SZJA-val való terhelése

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2014.11.18. 22:02:52

én mindig a nácikkal voltam, mindvégig

Larry Silverstein 2014.11.18. 22:09:02

Szerintem ehhez a Lenin-fiúhoz tökre rendbe volt az a póló.

_most_ 2014.11.18. 22:11:50

mondjuk valamit még mindig nem értek, a jobboldaliak pár éve az ex-kbs Putyin faszát szopkodják, az orosz propaganda mondja meg nekik, miről, mit gondoljanak és akkor kiakadnak egy cccp-s pólón, csak én érzek itt némi ellentmondást vagy jobboldalon tényleg nem számít semmit a logika? :D

bgp 2014.11.18. 22:40:15

@_most_: Ez csak műhiszti. Amikor igazán kell, akkor letérdelnek Putyin elé.

Mizantrop 2014.11.18. 23:01:34

A múltkori Goodfriend-nyílt levél után inkább a Balázst tanítsd meg késsel-villával beszélni és társalogni, nagyon ráférne (gondolom beszélőviszonyban vagytok). Utána oktass másokat stílusérzékre, Dániel.

Tóth Ágas 2014.11.18. 23:03:32

@no_successful2: ebben egyetértek. különben örülhetnénk, hogy akkor az utóbbi 25 évben nem volt korrupció, csak mostanában.. és pont ettől akarnak megvédeni az önzetlen amerikai politikusok és üzletmeberek.. :D

Void Bunkoid 2014.11.18. 23:10:17

@phaszfej: "Ha nem cselekszik, akkor ez egy gay-parade, nem több"

Elnézést a kései válaszért, de úgy látom, nagyon vágysz valami károkozós-zavargós-látványos, a nyugati tévékben is jól mutató zavargásra. Légy szíves, add meg a kocsid rendszámát itt publikusan, és parkolj a tüntetés helyszínén. A kedves tüntetők megígérik neked, hogy csakis és kizárólag a te autódat fogják felborítani és felgyújtani. Így máris tevékenyen hozzájárulsz ahhoz, hogy ne tűnjenek már annyira buzinak ;)

Void Bunkoid 2014.11.18. 23:12:55

@Void Bunkoid: ha viszont nem tetszik az ötlet, mert neked ehhez semmi közöd, akkor meg ne lázíts itten heroikusan, hanem inkább nyáron te is szállj fel a szivárványos kamionra, mert odavaló vagy :P

Larry Silverstein 2014.11.18. 23:13:04

Tulajdonképpen az elismerésem elsősorban a magyar népnek szól, nem is annyira COMMENDATORE VITTORIO-nak, bár az ő bátorsága is megsüvegelendő.

De a nép bölcsessége kell ahhoz hogy a tetühintás anarchista söpredéket távol tartsuk az állami intézményektől.

Pop40 2014.11.18. 23:20:13

@_most_:

"csak én érzek itt némi ellentmondást vagy jobboldalon tényleg nem számít semmit a logika?"

Dehogynem, ott számít.
De hol látsz te itt jobboldalt?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.11.18. 23:20:55

Sose értettem azokat, akik szerintem a magyar baloldal az MSZMP folytatása, de Putyin egypártrendszeri hatalmi politikája nem a Szovjetunió folytatása...

Pop40 2014.11.18. 23:23:17

@Tóth Ágas:

Nálad ha most meglopnak, az már nem is gond, mert régen is megloptak?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.11.18. 23:24:08

@ps7x: A csehek továbbfejlesztették, náluk az egyik Facebook csoport az elnök ellen, a másik Facebook csoport pedig az elnök mellett tüntet...

Pop40 2014.11.18. 23:26:42

@Online Távmunkás:

Ez azért lehet, mert Putyin ex-KGB-s.

Józan ember nem hiheti, hogy egy ex-KGB-s a SZU folytatását akarja, nem pedig a legtisztább, legnemesebb demokráciát. :D

Ez ilyen fideszes-jobbikos logika.
Nem könnyű megtanulni, mert originál szíriuszi, hatszoros csavarodású DNS-ből álló agy kell hozzá.
Ja, és ha nincs piros pötty a seggeden, neki se állj.

Pop40 2014.11.18. 23:34:18

@Ludovikás Levente: Jóbarát eddig annyit csinált, hogy nevetségessé tette a hülye-tahó-analfabéta fideszbagázst, amelyik sehol nem talált rajta fogást.
Bár még tán ennyit se tett, hisz az az ostoba csürhe saját magát teszi nevetségessé, mindenesetre öröm nézni, ahogy lepattannak róla. Más kultúra, más szellemi kapacitás, persze.

De tudtommal címeket nem osztogat, se külügyest, se másmilyet.
Külügyesnek marad a nagyon profi Szíjjártó, akinél jobb és képzettebb külügyminiszter még nem volt a történelemben.

Ludovikás Levente 2014.11.18. 23:56:17

@Pop40:
"Más kultúra, "

Ezt jól eltaláltad

jolaca 2014.11.19. 00:09:29

Kedves Ágoston Dániel, én csak azt kívánom, hogy a hasonló jelenetek sora egyre gyakrabban "bántson tégedet".
De ezt nagyon...

Pop40 2014.11.19. 00:16:07

@Ludovikás Levente:

inkább fogalmazzuk úgy, hogy Jóbarátnál a kultúra, fideszéknél meg a hiánya ordító.

2014.11.19. 02:11:08

csak a blogot olvastam, meg futólag néhány kommentbe.
CCCP pólóban kimenni, hatalmas öngól volt. hogy egy ilyen balfaszt hogy engedhettek fel szervezők, nem tudom. Ez kb. olyan volt, mint amit ma OV csinált. Meg van sértve, h a kormányát csalónak, korruptnak tartják, de természetesnek veszi, h a kertje végében stadion van, vagy a felcsúti Mészáros Lőrincz úgy gondolja, ő a saját tehetségének köszönheti, h az ország egyik milliárdosa, és ma OV megy az sertéstelepét felavatni. A csak a seggnyaló sajtót engedték be. Megértem. OV-t, meg Mészárost én meg nem engedném ki onnan, mert odavalók. :D

Larry Silverstein 2014.11.19. 07:22:53

@lujo1111: 'a felcsúti Mészáros Lőrincz úgy gondolja, ő a saját tehetségének köszönheti, h az ország egyik milliárdosa'

Miért kinek köszönheti? Te biztosan az index posztokban hallottál róla először, de nem volt éppen szegény ember 2010ben sem. Ahogy Simicska sem.

oszt jónapot 2014.11.19. 08:00:54

@val: Ja kb. mint az összes jobbikos faszkalapnak. De ez mit is számít?

bolsipörkölt 2014.11.19. 08:54:02

@lujo1111: "Meg van sértve, h a kormányát csalónak, korruptnak tartják, de természetesnek veszi, h a kertje végében stadion van"

Nem értelek. Én nem venném jó néven, ha a kertem végében stadion lenne. Nagyon zavarna.
Pont így nem venném természetesnek, ha mondjuk a kertem végében repülőtér lenne.

Surdablog 2014.11.19. 08:57:39

@Larry Silverstein: Kaya Ibrahim sem volt szegény 2010-ben, sőt 2002-ben sem már...

2014.11.19. 09:35:00

Mókás, hogy szerencsétlen libbant hülyék mit összevergődnek itt. A választóhelyiségben kell pattogni libsikéim. Ja, hogy ott a Fidesz meg Jobbik folyamatosan szopat benneteket...

2014.11.19. 09:39:31

Egyébként nem értem, hogy a trottyos komcsi Mécs meg a deformált felesége, néhány tucat 40 kilós faszbúk köcsöggel a háta mögött miért nem rohamozta meg a Parlamentet. A röhögéstől földön fetrengő rendőrök között lett volna esély.

csak egy néző 2014.11.19. 09:57:54

@imperial:
Gondolom te, mint egy szép kiállású, nemes arcélű, igazi mélymagyar, hazafi, kigyúrt köcsög, kéjes büszkeséggel szartad, hugyoztad össze anno a Kossuth teret és dobáltad meg a nem igazán röhögös kedvükben lévő rendőröket.

bölcsbagoly 2014.11.19. 10:21:43

@Pop40: na látod, csak hát mi sokan vagyunk, néznivaló meg kevés. Az isten állatkertjének ugyanis alacsony a keritése és mind kiszöktetek rajta, sajna.

bölcsbagoly 2014.11.19. 10:24:26

@lujo1111: te hatökör, ha a kerted végén levő ingatlant felajánlod ingyen 50 évre, hogy rá stadion épitsenek, akkor elhúznád onnan a házad és a kerted, hogy az olyan marhák mint te ne akadjanak ki rajta?

bölcsbagoly 2014.11.19. 10:25:29

@Pop40: háát igen, a CIA ügynököknél a kultúra elengedhetetlen kellék...

jolaca 2014.11.19. 10:30:51

@imperial:
Te vagy a híres versenyló? - mert akkor tisztellek!
Egyébként nem.

jolaca 2014.11.19. 10:33:14

@bölcsbagoly:
Szia Bölcsködőbagoly! Lepihenhetnél: nappal lett, és ilyenkor hülyeségeket beszélsz.

bölcsbagoly 2014.11.19. 10:44:39

@jolaca: mi van te kriptaszökevény? a temetőben lettél ilyen "szellemes"?

jolaca 2014.11.19. 11:01:20

@bölcsbagoly:
Ejnye, nektek csak szépen lenne szabad írni, ahogy azt egy nagy m.elnöki Kultúrtanácsadótok javallja. Pl. most imigyen kellett volna szólnod:
Jó nevemért aggódó hozzászóló társam az alkalmatlan napszakra való tekintettel pihenést javasolt. Kedvessége meghatott, tanácsát megfogadom. Megírom.

bölcsbagoly 2014.11.19. 11:06:55

@jolaca: gyenge riposzt, ásít...

jolaca 2014.11.19. 11:11:37

@bölcsbagoly: Naugye!
Tessék lefeküdni!

2014.11.19. 11:29:26

@imperial:

A ballibsik 2009 óta laposra vannak verve a választásokon. Nem csoda, hogy kiábrándultak a demokráciából és frusztráltságukban csegevarás meg CCCP-s pólókban vergődnek :)

csak egy néző 2014.11.19. 11:49:40

@libbancs:
Milyen jó, hogy két nicked is van és így egyetérthetsz magaddal.

Surdablog 2014.11.19. 13:29:16

@libbancs: Nem a demokráciából vannak kiábrándulva, hanem annak hiányától. A többség az még önmagában nem eredményez demokráciát. Ez a nagy hátránya a demokráciának. Garantálja a szavazati jogod, de azt nem, hogy azt ésszel használd. De nincs jobb sajna, szóval marad a tüntetés jelenleg.

csak egy néző 2014.11.19. 13:36:50

@Surdablog:
" Garantálja a szavazati jogod, de azt nem, hogy azt ésszel használd.De nincs jobb sajna"

www.youtube.com/watch?v=Boa7_tO4bV4

240 millió 2014.11.19. 14:03:01

Nem olvastam el minden kommentet, az kicsit sok lett volna, de egy részük is elég volt, hogy kiderüljön, hogy mennyi feszültség és indulat van az emberekben. Még szerencse, hogy van internet, ahol arc nélkül lehet mindenfélét írni :) Az már nem igazán szerencse, hogy van ilyen cccp pólós gyökér, aki hangadó akar lenni.

2014.11.19. 14:16:32

@Surdablog:

Igen-igen, csak akkor van ésszel szavazás, ha valami liberális banda van hatalmon. Ezt a megható érvelést már ismerjük.

Feltételezem a Putyinozó libbantak, meg a CCCP pólós hülyegyerek egyetért a Jobbikkal abban, hogy a Szabadság téren le kell bontani a szovjet szörnyemlékművet :)

bölcsbagoly 2014.11.19. 14:25:45

@libbancs: ők nem szovjetellenesek, hanem orosz ellenesek! olyan ez mint Pozsgay és Szűrös megbélyegzése, mert nem maradtak a kondában!

2014.11.19. 14:35:50

@bölcsbagoly:

A balliberális majmokra voltam kíváncsi, hogy rakják össze az orosz utálatot a szovjet emlékmű megvédésével. Mert hogy ezek a buta libsi korcsok azt szajkózzák, hogy CCCP=Putyin meg Oroszország, miközben virágot visznek a megszálló vörös horda emlékművéhez.

Egyébként nem vártam rá választ, csak a saját szarába dörgöltem az orrát a hülye munkásőr bandának :)

Surdablog 2014.11.19. 14:46:24

@libbancs: én speciel konzervatív vagyok, így a konzervatív hatalom sem zárja ki az értelmet. Sőt feltétele annak. Csak ugye ma a jobb az bal, a szélsőjobb meg náci. Tiszta 30-as évek. Az eredmény is hasonló.

Surdablog 2014.11.19. 14:57:46

@libbancs: Nem az oroszokat utálják, hanem az autokráciát. Az emlékmű meg kicsit bonyolult történet. Nincs jó helyen szerintem sem, bár most már van némi bája, hogy van ott egy náci emlékmű is. 95ös orosz-magyar egyezmény miatt nem nagyon lehet hozzányúlni.

2014.11.19. 15:01:22

@Surdablog:

Aha. A bolsevik meg liberális, a liberális meg szélsőbal. Tiszta 1919. Az eredmény is hasonló.

csak egy néző 2014.11.19. 15:20:51

@libbancs:
Egy másik poszton a polyvinyl nevű haverodnak már ajánlottam, hogy cseréljetek címet és hármasban még a bölcsbagoly nevű ostoba madárral egy ragyogó gangbang partyt tudnátok nyomni, fényesre szopogathatnátok egymást.

Surdablog 2014.11.19. 15:21:02

@libbancs: A bolsevik mitől lenne liberális? Vagy a szélsőbal? Irtóznak tőle, mint ördög a kereszttől. Valami példa jó lenne.

Brüsszeli autokrácia. És érted is amit írsz? Mi az autokratikus az EU-ban? Ki az autokrata? A jobboldali Juncker?

Szerintem akadj le a libsizésről, meg droidozásról. Valami érvet próbálj összehozni, bár szerintem az nehéz lesz

bölcsbagoly 2014.11.19. 16:16:14

@Surdablog: nehogy azt állitsd, hogy te már a harmincas években is felnőttként éltél Mo-on! Amit meg a foximaxin tanultál az 100%-ban hazugság!

bölcsbagoly 2014.11.19. 16:16:45

@lujo1111: dugd fel magadnak az átlátszó hazugságaitokat!

Surdablog 2014.11.19. 21:08:18

@bölcsbagoly: Nem éltem a 30-as években, sőt foximaxira sem jártam. Sőt, már KISZ sem volt, amikor gimis voltam. Nem kell a 30as években élni, elég, ha olvasol (már ha tudsz.)

Surdablog 2014.11.19. 21:20:30

@libbancs: Oszt miféle tényekről írsz? Te bolsizol, libsizel, csürhézel, és zsidózol. Nincs ezzel baj, sokan nem jutnak el erre a szintre sem. Te legalább keresed a miértekre a magyarázatot. És ezt találtad. Elég egyszerű, meg nem is fedi a tényeket, de neked elég. A Föld is lapos.
Szerintem az, hogy én konzervatív, vagy liberális vagyok, azt el tudom dönteni. De ha gondolod, szívesen vagyok libsi is. Sőt ha zsidózol, akkor zsidó, ha cigányozol, akkor pedig cigány. Szerinted ez szitokszó, szerintem meg nem érted a történelmet, meg hiszel az összeesküvés-elméletekben. Gondolom üldöznek is...
Egyébként a jobbik nyíltan szimpatizál a nácikkal. Ózdi polgármester fényképe, cigányozás, zsidózás, buzizás, történelemhamisítás, holokamu, kinn a gárda, benn a gárda. És erre ne mondjam, hogy nácik?

Omelette du fromage 2014.11.19. 21:56:27

@Surdablog: "Egyébként a jobbik nyíltan szimpatizál a nácikkal. "

A Jobbikban a leghangosabban zsidózó egy zsidó volt. Úgy hívták, hogy Szegedi Csanád. Miután kiderült, hogy valahol pár centivel rövidebb, gyorsan pajeszt -meg kipát- növesztett és mindennek az ellenkezőjét kezdte prédikálni. Csanádka ma már Dovid, héberül tanul és zsidókkal turnézik a mindennapi kenyeréért. (Ez sem újdonság. Anno Hitlerről is kiderült, hogy egy vérbeli Schicklgruber.)
Kíváncsi lennék, hogy ez a Soma Ábrahám vajon mennyi pénzért lenne hajlandó bajuszkát növeszteni és lengetni a karját. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ő is olcsón méri az effélét.
Na pá!

Surdablog 2014.11.19. 22:30:39

@Omelette du fromage: Állítólag... Schicklgruber a nagyija volt, és ő nem volt zsidó. Pletykák szerint egy zsidónál szolgált, és ő lenne Hitler egyik nagyapja. Frankenbergernek hívták a sztori szerint. Na, a történészek szerint ilyen nevű zsidó nem élt Alsó-Szászországban akkor. Urban legends...
De egyébként ha negyedzsidó lett is volna Hitler, az mit bizonyítana? Szegedi Csanád is pont arra bizonyíték, hogy az ostobaság hamar visszaüt. Isten nem ver bottal...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.20. 01:02:15

@libbancs:
Persze, le kell.
De akkor fel kell dúlni az Oroszország és Ukrajna területén lévő magyar katonasírokat is. És egy kibaszott szavatok sem lehet, seggfej.

Te tényleg ennyire faszkalap vagy?

Maurice Minifield 2014.11.20. 08:18:52

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "De akkor fel kell dúlni az Oroszország és Ukrajna területén lévő magyar katonasírokat is."

Ezzel csak az a bibi, hogy a szörnyemlékmű nem katonasír. Egyetlen szovjet katona sírja sem található a Szabadság téren.

Fletch egy német bankigazgató 2014.11.20. 10:54:57

dani - dughatnál már egy jót végre.

平八 2014.11.20. 11:41:37

Most komolyan meg kell azon lepődni, hogy pár véreskezű komcsi (most még nem, de pár év múlva szintén véreskezű) neokomcsi kölke ajvékolt egy picit, meg megmutatta, hogy van itt még szeretet Lenin, Marx, Che Guevara és hasonlók iránt? Hülyék mindig is voltak, le kell tojni, majd ha a bölcsészkar elvégzése után mennek a Mekibe sajtburgert rakosgatni, majd halkabbak lesznek.

2014.11.20. 16:29:45

@平八:

Ezek a lúdtalpas nyikhajok sosem fognak dolgozni, mert ávós apu eltartja őket. És mivel nem tudnak magukkal mit kezdeni, ezért a kommunista hagyományokhoz híven mozgalmárként vagy trendi liberális jogvédőként kártékonykodnak és keverik a szart.

bölcsbagoly 2014.11.20. 17:31:59

@Surdablog: nem mindegy, hogy miből olvasod azt amit! S ne oktass ki olyanokat akik mindkét rendszert megélték, az átkost meg végig élték! Mert egyrészt többet tapasztaltak a saját bőrükön és jóval több információt szerezhettek első kézből.
Persze, te Glatz-nak is elhiszed, hogy a honfoglalók görbe lábúak voltak? Hiszen akadémikus, történész és megírta, nemde? Csak éppen semmivel sem támasztotta alá s ez még a történetírásnál sem elfogadható!

Surdablog 2014.11.20. 18:13:55

@bölcsbagoly: 1. nem oktatok ki senkit. Te se erőlködj ezzel! Érveket várok mindössze, de legtöbbször hiába.
2. Szép dolog a tapasztalat, de az csak egy szubjektív szelete a világnak. Ennek ellenére becsülöm, de általános igazságokat nem biztos, hogy le lehet vonni belőle. Lehetsz bármilyen tapasztalt, ha hülyeséget állítasz, és nem igazolod, az életkorod, a tapasztalatod kevés lesz az igazságodhoz. Kritizálhatod az állítasaim, de a foximaxozás, és a tapasztalatlanság az nem érv...
3. Igen, nem mindegy, hogy mit olvasunk. Nem tudom, hogy jön ide Glatz, de nincs is jelentősége. Egy állítás igazságához kevés az, hogy akadémikus, vagy történész az aki állítja. Ha nem igazolja, akkor nem hiszem el Glatznak sem.
Más észrevétel?

Surdablog 2014.11.20. 18:14:30

@bölcsbagoly: 1. nem oktatok ki senkit. Te se erőlködj ezzel! Érveket várok mindössze, de legtöbbször hiába.
2. Szép dolog a tapasztalat, de az csak egy szubjektív szelete a világnak. Ennek ellenére becsülöm, de általános igazságokat nem biztos, hogy le lehet vonni belőle. Lehetsz bármilyen tapasztalt, ha hülyeséget állítasz, és nem igazolod, az életkorod, a tapasztalatod kevés lesz az igazságodhoz. Kritizálhatod az állítasaim, de a foximaxozás, és a tapasztalatlanság az nem érv...
3. Igen, nem mindegy, hogy mit olvasunk. Nem tudom, hogy jön ide Glatz, de nincs is jelentősége. Egy állítás igazságához kevés az, hogy akadémikus, vagy történész az aki állítja. Ha nem igazolja, akkor nem hiszem el Glatznak sem.
Más észrevétel?

bölcsbagoly 2014.11.20. 18:21:50

@Surdablog:
1. csak éppen kétségbe vonod, hogy másnak másféle információi vannak/lehetnek;
2. Mo tizmilliós lakosságának kb. hasonló volt a tapasztalata arról, hogy mi is történt itt 45-89 közt! csak nem egyformán értékelték, ki-ki a maga érdekei szerint.
3. az informálódás nem lehet oldalszelektiv, nálad pedig ez látszik elég világosan. S hinni a vallásban kell, a tudományban annak nincs helye. (Még ha a történelem irást/kutatást nem is lehet tkp. tudománynak tartani, bár módszerei megfelelnek annak, csak az eredményei nem).

bölcsbagoly 2014.11.20. 18:45:57

@libbancs: no nem neki, hanem az őt olvasóknak, hogy nehogy bedőljenek a hantájának!

Surdablog 2014.11.20. 18:47:07

1@bölcsbagoly: 1. ha nem igazolja, persze, hogy kétségbe vonom.
2. Melyik állításom volt "oldalszelektív"? Pont erről írtam, hogy igazolni kell az állítást. Nem is értem, hogy mire érv az, hogy ki hogy élte meg a múltat? Az ellenkezőjéről írtam... Biztos érted, amit olvasol? Ha nem, kérdezz, szívesen elmagyarázom..
Annak nem látom értelmét, hogy kitalálsz valamit, hogy én biztosan úgy gondolom, aztán igyekszel megcáfolni saját magad. Nem lenne egyszerűbb, ha a saját véleményed írnád, és rám bíznád, hogy én mit gondolok. Egyetértened persze nem muszáj. Sőt...

Surdablog 2014.11.20. 18:50:03

@libbancs: lebuktam... Eh?
Miért próbálnám elhazudni az irányultságom? Gondolod, érdekel, hogy mit gondolsz rólam? Dehogy...

vrana 2014.11.21. 09:27:24

Danikám: "mert hát hogy van az, hogy Oroszország régen szar arc volt, mostan meg már nem szar arc."
Biztos rájöttek, hogy van még szarabb arc, te még nem?
Abban viszont nagyot tévedtél, hogy "van ízlésem, és mert van humorom."
Sajnos, a sok bekapott jobbegyenes tönkrevágja az agyat.
süti beállítások módosítása