Nagyon valószínű, hogy az egy hónap alatt elvesztett 900 ezer szimpatizáns nem volt elég, a Fidesz vezetésének eddig nem ismert mazochista hajlamai utat találtak maguknak a tudatos szintig: úgy tűnik, még mindig túl magasnak tartják a népszerűségi indexüket.

m0_autopalya3.pngA netadó és drogteszt agy nélküli ötlete után már kevés olyan dolog van, ami miatt - gondolhatnánk - mérhető módon emelkedhetne a pulzusunk, most mégis sikerült választott kormányunknak egy olyat lépnie, amire már tényleg, de tényleg nem lehet mást mondani: valaki hívjon orvost, odafent nagyon elgurult a gyógyszer.

Az Nol.hu által szerda este megénekelt információ szerint (amennyiben a hír valóban igaznak bizonyul) a kormány fizetőssé tenné januártól az M0-ás egyes szakaszait, illetve az autópályák bevezető szakaszát. 

A tervek szerint a körgyűrűnek csúfolt autóúton, a Szentendrei úttól az M3-ig, illetve 4-es főúttól az M5-ig sarcolják majd az utazókat (egyelőre kimarad a szórásból az 1-es főút és az M5-ös, illetve a 4-es főút és az M3-as közötti szakasz. Hangsúlyozzuk: egyelőre). A Nol.hu szerint ugyanakkor a tervek között szerepel, egy úgynevezett megyekártya, amelynek kiváltásával (évi ötezer forint) már lehet "ingyen" közlekedni. Ez az összeg persze nem tűnik soknak. Még. Ugyanis kedves olvasóink egy már bevezetett és az emberek torkán lenyomott díj emelése már sokkal könnyebb feladat...

Nehéz visszafogott jelzővel illetni ezt a zseniális ötletet, amely élesen megmutatja: a költségvetés bevételi oldalának helyrebillentéséért bármilyen kockázatot, bármilyen értelmetlen intézkedést fel mernek már vállalni. Ez nem figyelemelterelés, ez nem kommunikációs stratégia, ez a színtiszta, lecsupaszított kormányzati minőség.

Egy tehermentesítésre kitalált, valószínűleg még évtizedek múlva sem elkészülő, félkészen is létfontosságú út fizetőssé tételére minden túlzás nélkül azt kell mondanunk:

Nektek elment az eszetek.

Nagyon úgy tűnik kedves olvasóink, a Fidesznek elege van ebből a kormányzásdiból, most már pihennének egyet.

Bazsó Bálint
-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr966973333

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Most akkor mire figyeljünk a bankautomatáknál? 2014.12.11. 09:57:28

Kedves Rendőrség, köszönjük az okulásunkra kiposztolt egyperces izgalmas kisfilmet, amitől csak az aggodalmunk és a bizalmatlanságunk lett nagyobb a bankautomatákkal kapcsolatban, de a végén úgy maradtunk. Mármint tudatlanul. A hír röviden annyi, hogy...

Trackback: Biztos, hogy te megkapnád az USA-vízumot? 2014.12.11. 09:52:21

Mitől függ, hogy beléphetsz-e az Egyesült Államokba? Semmitől. Elég, ha nem tetszik valamelyik hivatalnoknak a fizimiskád. Ha túl kövér vagy. Ha túl sovány. Ha túl alacsony. Ha túl magas. Ha túl fehér. Ha túl fekete. Ha túl sárga. Az USA szemében a ne...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2014.12.10. 21:27:09

Jó lenne ha a Jobbik tudná kihasználni ezt a helyzetet.

legeslegujabbkor 2014.12.10. 21:38:58

Ha ezt elfogadja a nép, jöhet a dugódíj is.
"A dugódíj bevezetését lehetővé tevő törvényjavaslat néhány hónapon belül a parlament elé kerül, és a 2016-os bevezetés annyira biztosnak látszik, hogy a nyáron beüzemelt közterületi parkolás egységes mobilfizetési rendszerét már eleve úgy fejlesztették ki, hogy dugódíjfizetésre is alkalmas legyen."

freehckr 2014.12.10. 21:57:01

Az a helyzet, hogy az elmúlt években az ilyen-olyan szavazatvásárlásokkal (rezsiharc, jövedelmi/anyagi helyzetet figyelmen kívül hagyó családi adókedvezmények, közszolgálati béremelések, közmunkás hadosztályok toborzása, hosszan lehetne sorolni) igen nagy mértékben megterhelték a költségvetést, mindezt a 2014-es választások újbóli megnyerése érdekében. A választások lezajlottak, most már be kéne szedniük mindennek az árát.

Az elmúlt években még jól elvoltak a találomra kiválasztott szektoradókkal, százmilliárdokat söpörhettek be bármiféle ellenállás nélkül egy kis szélsőbalos kommunikációval, ebben a kategóriában viszont már elmentek a falig, ma már nincs kit lehúzniuk. Jól látszik a 2015-ös költségvetésnek nevezett ötletezéseikben is, hogy túl sok lehetőségük nem maradt, van még a szappanadó, művirágadó, volt az internetadó ami hamvába holt, és biztosan lesz még pár kreatív agymenésük, de ezek már csak milliárdocskák egy manyup pénztárak lehúzásához vagy bankok/kereskedelmi láncok/telekommunikációs cégek nyakló nélküli megsarcolásához képest.

Szóval nincs sok választásuk, mert elk.rták. Nem kicsit, nagyon. Ugye ismerős... :)

Egy az MSZP-SZDSZ-hez hasonló tipikus lose-lose szituba manőverezte magát a Fidesz-KDNP, ha hatalmon akarnak maradni és megtartani valamilyen szinten a megvásárolt szavazóikat, valamint mindeközben a mágikus 3% alatt akarják tartani a költségvetés hiányát (ellenkező esetben integethetnek az uniós forrásoknak is, amiből ugye a látszat GDP növekedésüket és Lázár fiának luxusvilláját intézik), akkor annak igen óriási költségei vannak, ezt valahogyan elő kell teremteniük. A másik lehetőség, hogy leveszik a gazdaságról a rekord adóterhek és rekord szektoradók formájában szorosra húzott pórázt, ennek fedezetéül eltörlik az eddigi osztogatásokat, kezdve mindjárt az évi százmilliárdos nagyságrendű költségvetési forrást igénylő kommunista rezsiharccal, és vagy 100 ezer vízgereblyéző közmunkás szélnek eresztésével.

Számukra már nincs olyan megoldás, amiből jól jöhetnének ki. A továbbiakban az lesz a legizgalmasabb kérdés, hogy meddig akarják majd így húzni a dolgot, belemennek tényleg egy 3.5 éves nulla társadalmi támogatottságú „béna kacsa” kormányzásba mint az MSZP-SZDSZ, és gyomorforgató kommunikációval újabb és újabb kreatív sarcokat vetnek ki (ami a milliárdokba kerülő jobban teljesít kampányok után fogja csak igen sz.rul előadni magát), vagy valamikor a következő hónapokban bedobják a türcsit, mert rájönnek, hogy lehet egy előrehozott választáson bár nem szerepelnének túl jól, de 2018-ig olyan szinten leamortizálódhatnak mint az MSZP-SZDSZ, és akkor vége mindenféle néppárti meg nagypárti melldöngetésnek. Ebben az esetben meg tovább kockáztatva azt is, hogy például a Jobbikot röpíthetik 2018-ra kétharmados kormányzati pozícióba.

szigetipotyautas · http://kommentanemkommentalhatora.blog.hu 2014.12.10. 22:20:47

@==T==: jó lenne, ha a jobbikos aljanép eltakarodna a közéletből a fidesz-szel együtt! Maszopék is nagy gazemberek, de a fidesz és a jobbik nagyságrendekkel nagyobb.

2014.12.10. 22:32:40

Az utolsó alkalom békésen elballagni..... még karácsony előtt..

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.12.10. 23:42:36

@freehckr: Amikor már a szappant meg a művirágot adóztatják, ott tudni lehet hogy már az utolsó filléreket is elverték.

Ja kérem nem kellett volna 100+milliárdot kivágni a sohamegnemtérülő stadionokra, 260+ milliárdot a gáztározókra, meg most 200+ milliárdot az MNB-s alapítványokra.

Jól odafigyelve e pénzösszegből csodát lehetett volna művelni.

Z. Kárpát a népesedési vitanapon arról beszélt, hogy egy szociális lakásprogramot évi 62 milliárdból meg lehetne valósítani.
Magyar alapanyagokból (sóder-tégla-cement), magyar munkaerővel tízezreknek, fiatal, kezdő családosoknak lehetne emberhez méltó körülményeket biztosítani.

youtu.be/TzU4gv7W3-g?t=32m43s

8 perc, érdemes meghallgatni.

Egy ilyen lakásprogrammal Budapesten egész városrészeket lehetne a mostani lerobbant állapotából újjáépíteni.

Idekapcsolódik még az én tervem Magyarország szisztematikus újjáépítésére.

nemzetstrategia.blog.hu/2013/03/09/iii_kiut_a_valsagbol

A legfájdalmasabb az egészben, hogy ez teljesen megvalósítható, a zsidesz mégis inkább amellett dönt hogy megnyúzza a magyart.

Vissza a témára. A vízválasztó a netadó volt, vagy inkább a gátszakadás pillanata.

Mostantól a fidesz zuhanórepülésben van. Lassan feslik fel az ezernyi gazemberség, a százmilliós villák, a rabolt vagyonok, a lezsugázott pályázatok.

Emlékszel mint mondtam? 2016 közepére itt nagy ribillió lesz. Te azt mondtad korábbra várod. Még a végén neked lesz igazad.:)

freehckr 2014.12.11. 00:01:25

@Nemzetstratégia: „Te azt mondtad korábbra várod.”

Valóban, meglepő, hogy eddig húzták. :) Ez a része a dolognak teljes mértékben az ellenzéki pártok töketlenkedése, mert a Fidesz-KDNP az elmúlt években is mindent megtett a mostanában kibontakozó bukásért. Mondjuk azt nem is szeretném, hogy az MSZP és csatolt részeik újra erőre kapjanak, de a Jobbik sokkal többet is tehetett volna a programja népszerűsítéséért.

Most kéne elkapni a Fideszről könnyedén lehullókat, nem kell sokat, ha lesz egy kritikus tömeg a Jobbik mögött, az már a választópolgárok „csordaszelleme” miatt vonzani fogja a többit is... :)

Toportyán Zsóti 2014.12.11. 06:57:55

Esze soha nem volt ezeknek,ép elme eleve meg sem próbálta volna amit ezek a Bibó Kollégium szégyenei csináltak,nemzeti szocializmus reloaded azt képzelték nekik majd sikerül ami kádárelvtársnak nem igazán...

Toportyán Zsóti 2014.12.11. 07:01:19

RTL szopatása kellett hogy a fagyi visszanyaljon,kommunikáció monopólium nélkül hamar kiderült hogy mennyire analfabéták mindenhez ezek a szerencsétlenek.Magyar történelem legalja ez a csürhe,aki magával viszi a csatornába az egész jobboldalnak csúfolt társulatot.

Doberdo 2014.12.11. 07:56:54

Kedves Jobbegyenes Blog !

Örülök, hogy végre Ti is világosan látjátok a helyzetet... További ködmentes megvilágosodást kívánok
NEKTEK !

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 08:39:45

@==T==:
"Jó lenne ha a Jobbik tudná kihasználni ezt a helyzetet. "

Mész a picsába...

dr kíváncsivagyok 2014.12.11. 08:41:45

@Toportyán Zsóti:
"RTL szopatása kellett hogy a fagyi visszanyaljon,"

Ott tartunk , hogy a valóság leírása szopatás ?!

2014.12.11. 08:41:54

@dr kíváncsivagyok: Nem lenne jó , de elég nagy rá az esély szerintem.

Toportyán Zsóti 2014.12.11. 08:44:58

@dr kíváncsivagyok: RTL-re kitalált különadóról írtam mint szopatásról,ezért befejezte a kollaborálást ezekkel az RTL.

2014.12.11. 08:46:50

Hogy pofára fognak esni a liberális balfaszok, mikor rádöbbennek, hogy nem a CCCP pólós hülyegyerek, és nem is gyurcsányi, hanem Vona Gábor lesz az új miniszterelnök :)

2014.12.11. 08:50:50

@imperial: Vona Gabi történelem tanár, legalább az oktatást felturbózná.
És nem stadionokat építene.

Toportyán Zsóti 2014.12.11. 08:51:01

@dr kíváncsivagyok: Valóság tényleg szoptatja ezeket a jobber putinpincsikutyákat.

2014.12.11. 08:54:31

@Diorella Queen:

Már épp ideje, hogy a kommunista-zsidó történelemhamisítás helyett a tényleges magyar történelmet tanítsák.

talicskás munkásember 2014.12.11. 09:22:08

Az "adóelkerülés" lehetőségének megszüntetésére fizetőssé kell tenni a Hungária körutat, a nagy- és a kiskörutat és a főbb sugárutakat is. A sok ügyeskedő magyar még kibújna ez alól is.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.12.11. 09:26:52

először a drogteszt most meg ez? Valaki elfelejtett bevenni valamit, vagy sokat ivott...

Kacsura 2014.12.11. 09:37:23

@Diorella Queen: És a gazdasággal mit tenne? Vajon mikor jön el az az idő, amikor olyanokra szavazunk, akiknek értelmes elképzelései vannak a gazdaságot illetően. Mert amíg azt nem tesszük rendbe, addig álmodozhatunk oktatásról, az egészségügy rendbetételéről, meg sok mindenről, csak éppen nem lesz miből. És azt is nehezen tudom elhinni, hogy a Jobbik az alternatíva. Tényleg nincsenek ebben az országban értelmes, megbízható, tiszta kezű fiatalok?

room_101 2014.12.11. 09:44:41

Szerintem nem kellene ennyire hülyére ötletelni magukat az adókkal. Vessenek ki adót mindenkire, merthogy létezik.
Ez lesz az "alanyi jogon" adózás forradalmian egyszerű módja.

csababácsi 2014.12.11. 09:53:58

Go fidess go, go Hungary go

csababácsi 2014.12.11. 10:00:38

@Toportyán Zsóti: Nem, a jobboldalra szükség van. Csak nem ilyenre!

Baszkikám 2014.12.11. 10:18:47

Remélem szorult annyi bölcsesség a magyar népbe, hogy a jobbik nevű FSZB (az új KGB, a gyengébbek kedvéért) által pénzelt, felforgató pártot nem segítik hatalomra, mert az már tényleg a legalja lenne.
Gyk. Putyin cár atyuska kihelyezett tagozata lennénk, még jobban, mint most.

Sajnos a magyar nép eddigi teljesítményét látva, ez egyáltalán nem kizárt, ugyanis valamiért ez a nép mindig a populista agymosásra vevő.

Egyallampolgar 2014.12.11. 10:37:41

Én meg most illiberális, bloggerrel egyet kell értsek. Hákabbeviktor!

Leone_510 2014.12.11. 10:49:07

csak előjön a fideszből is a vörös vér , vérnaracsosok ezek a javából mint ahogy részben a parlamenti és egyéb képviselőjük is volt mszmp-s

BiG74 Bodri 2014.12.11. 11:09:33

"Jó lenne ha a Jobbik tudná kihasználni ezt a helyzetet. "

Kifogja használni,és csak a jó isten tudja, hogy már megint mekkora szarba keveredünk bele.

2015 a fideszesek Moszkva fele menekülnek 2014.12.11. 11:18:40

Az összes fideszestől azonnal DNS ésd pisamintát kell venni, hogy amikor hamarosan eljön rájuk az elszámoltatás, ne tudják letagadni a nyomaikat az elsíbolt sok ezer milliárd forintról.

aleb19 2014.12.11. 11:26:14

ki kellene huzni a fejeket a seggekbol az allamadossag torlesztes evi 1000-1200mdFt-be faj es ezt a dagadt bankarok evente lenyelik

Szelid sunmalac 2014.12.11. 11:32:24

@aleb19: Anyad picsaja. Csak igy egyszeruen. Lehet nem tunt fel, te te azon kevesek egyike vagy, aki a nepesseg tobbsegevel ellentetben keptelen vagy gondolkodni es mindent beszopsz, amit a vezer mond, barmekkora baromsag is az.

BiG74 Bodri 2014.12.11. 11:32:36

@aleb19:
Bocs, de a tiéd esetleg bent maradt?

fifibá55 2014.12.11. 11:38:21

@freehckr: "...választáson..."
Ugyan már. Politikai értelmében hamarosan ismeretlen/tiltott kifejezés lesz.

Szamiz67 2014.12.11. 11:40:20

Ha nem lett volna a 3.000 milliárdos ötlet, amelyet 3 év alatt 0-ra felélt az Orbán kormány, akkor ez a helyzet már 2011-ben eljött volna, 3.000 milliárd tartalék feléléséhez nem kell gazdaságpolitika, csak gátlástalanság.

aleb19 2014.12.11. 11:42:15

@Szelid sunmalac: @BiG74:

buta majmocskak 2013-ban 1233mdFt fustolt el torlesztesre a lenyult manyup nincs tobbe a csoda elmaradt kiderult viktator sem tud a vizen jarni , meg mindig kb 30%-os a munkanelkuliseg/a hazudozasok ellenere/
tovabbi bizbaszadok bevezetese varhato mert a hiteleket torleszteni kell

Szamiz67 2014.12.11. 11:42:16

@aleb19: Ez valóban nagy teher, stratégiai érdek lett volna az államadósság, MNyP vagyonból történő 70% alá szorítása, de elbaszni még nagyobb érdek volt, pár embernek...

zobod 2014.12.11. 11:48:01

Nehezen hiszem, hogy egy szinte komplett jobbik vagy mszp tábornyi szavazó azért orrolna meg a fideszre, mert havonta 700 forintnyi netadót kell fizetnie, vagy mert havi 1L benzin áráért megyematricára lesz szüksége.

Sokkal fontosabb az USA-val való rossz politikai viszony, a nyugati világtól való távolodás. A másik meg egyes politikusok és holdudvarba tartozók részéről a leggázabb mszp-szdsz időket idéző nagyvilági életvitel. A közép és felső közép szavazóbázisnak sokkal támogathatóbb lenne egy józanabb, visszafogott, a vagyont, hatalomat külsőségekkel nem demonstráló stílus. Amivel viszont a fidesznek valamit sürgősen tennie kell, hogy a beháborúit befejezze, mert ezek az infok hogy ki mikor hova utazik, hol vett lakást stb. csak belülről szivároghatnak ki.

Veridicus76 2014.12.11. 11:51:48

A dugódíjat Demszkynek kell megköszönni, ő vállalta a 4-es metró uniós pénzeiért cserébe.

igazmondojuhasz 2014.12.11. 11:59:42

Talán kevesebbet kellene lopni

Szelid sunmalac 2014.12.11. 12:02:28

@aleb19: Mhm, es ki baszta el a penzt stadionokra meg villakra meg mindenfele biszbaszra? Amikor egyik naprol a masikra olyan emberek jelentek meg, akik milliardokat ELFELEJTENEK beirni a vagyonnyilatkozatba? Erted? Nem parezreket (amiert a NAV cegek lekapcsolna), hanem milliardot!

Scagnetti 2014.12.11. 12:02:56

@==T==: Az tényleg jó lenne. A mostani melldöngető nagymagyarok helyett egy még melldöngetőbb, középkori gondolkodású banda jönne.

BiG74 Bodri 2014.12.11. 12:04:03

@zobod:

Nos nehéz elhinni, hogy az emberek okosak, pedig így van. A 300 Ft-os vizitdíj mellett akkor jó volt az usakokkal a viszony, oszt mégis. A fidesz képtelen a belháborúit befejezni, mert alapból egy hazudozós, hatalomra éhes kompánia. Sokak már messze több pénze van a néhány év csencselés után, mint esze, csak ezt nehéz belátni a tuti nyerő pozícióból. Ezek a kis erős emberek többre hivatottnak képzelik magukat a fityisz odadobható pénztárolóinál, illetve bólogató gépeinél, és szállítani fogják a gondokat.
@aleb19:
uáááá-uuuáuuáááu

aleb19 2014.12.11. 12:07:02

@Szelid sunmalac: a legkisebb vilaggament parasztgyerek alma volt a faluvegi kurta stadion...van ilyen

aleb19 2014.12.11. 12:08:31

@BiG74: jol nyomod makika csak igy tovabb...

Szelid sunmalac 2014.12.11. 12:12:42

@aleb19: Alma sokmindenkinek van. Kevesen tudjak megvalositani, es csak a rohadekok masok karara.

szvsz 2014.12.11. 12:18:26

@szigetipotyautas: "jó lenne, ha a jobbikos aljanép" és a világon csak te maradnál, mert te hálistennek nem vagy alja.

Pi Natátlia 2014.12.11. 12:51:10

@legeslegujabbkor:

"Demszky Gábor bejelentette, hogy az uniós elvek alapján Budapesten is bevezetik 2010 után a dugódíjat"

Na, így is nyertek vagy 5 évet a pestiek.

bontottcsirke 2014.12.11. 12:53:16

@szigetipotyautas: te meg a komcsi haverjaiddal a gulágra. Mit akarsz te a Jobbikon számonkérni te pontagyú?

Esélyt kell nekik adni és kész. Nem csak a volt munkásőrökről meg komcsi vezetőkről szól az élet.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.11. 13:06:42

@bontottcsirke: Drága lenne az az esély. Megélhetési politikusok és hibbantak gyülekezete.

bontottcsirke 2014.12.11. 13:15:11

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Igazad van a kovácslaca meg a pokorni sokkal jobb. Aztán akkor csak azon kell majd gondolkodni, hol akciós a csirkefarhát.

legeslegujabbkor 2014.12.11. 13:19:23

@Pi Natátlia: Azért sejted, hogy mit jelent az uniós elvek, meg az uniós példák szóösszetétel?
Parkolókat, és normális tömegközlekedést először is. Amik egyrészt nem épültek meg, másrészt amit most ver szét Tarlós.

legeslegujabbkor 2014.12.11. 13:25:33

@Nemzetstratégia:
"Z. Kárpát a népesedési vitanapon arról beszélt, hogy egy szociális lakásprogramot évi 62 milliárdból meg lehetne valósítani."
Ehhez kapcsolódik, hogy a házak szigetelésének megoldása is hosszú távon sokkal olcsóbb lenne, mint a rezsicsökkentés.
(a szigorú szabályok az új építésűeknél talán segítenek)

zobod 2014.12.11. 13:33:37

@BiG74: nem volt jó az USA-val a viszony. Emlékeim szerint Gyurcsány korabeli besorolása Putyin csicskája + az EU árulója volt, nyilván nem alaptalanul, őt maga Bush állította a szőnyeg szélére. Igazából pont ez, ami kicsit problémás lehet NATO oldalról nézve, hogy ellenzékben egymást licitálja mindkét nagy párt a nyugati elkötelezettségben, míg kormányon ez az elkötelezettség azért vitathatatlanul gyengül. Szerintem nem kimondottan csak a fidesznek szól a mostani amerikai hiszti, egy kicsit ott van benne az is, hogy egy súlyos usa-orosz konfliktusban még a magyarokkal külön is foglalkozni kell. Ahogy látod, az ügyvivő nem igyekszik a fidesz mogyorózását összekötni egy mszp/dk simogatással, pedig igény nyilván lenne rá. Mintha már a ballibnek sem lenne olyan nagy hitele, mint amilyet láttatni szeretne.

turista a saját országában 2014.12.11. 13:46:38

Üres az államkassza, na. Innen is, onnan is, meg amonnan is, meg még száz másik helyről pénzt kell beszedni, de sürgősen.

Mert különben bukik a gdp-hez mért 3%-os költségvetési hiánycél, és leállíthatják az uniós pénzeket, amiből ez az ország él. És ezt Orbán nagyon nem akarja. Mert gyorsan veszélybe kerülne az államháztartás, búcsút mondhatnánk az infrastruktúrális fejlesztéseknek - a kórház - óvoda, iskolafelújítási projekteknek, és a közlekedésfejlesztési programoknak. Hiszen mind uniós forrásból valósult meg eddig is.

Tudományos libsizmus 2014.12.11. 13:51:03

De hát a Fidesz 2010 óta minden héten megbukik.

Tudományos libsizmus 2014.12.11. 13:56:43

@imperial:
Valóban nem veszik észre, hogy a Fidesz után a Jobbik jön, nem a "liberális demokraták":) Nekik már 2006-ban befellegzett.

turista a saját országában 2014.12.11. 13:58:49

@zobod: "Emlékeim szerint Gyurcsány korabeli besorolása Putyin csicskája + az EU árulója volt,..."

Rosszul emlékszel. Gy nem volt pária. EU árulója meg különösen nem. Bush meg még Orbánt állította sarokba ismert ok miatt 09.11 után. Kormányzása alatt (amúgy helyesen) GyF úgy nyitott a Kelet - elsősorban Kína és Oroszo. felé, hogy közben egy percig sem tagadta meg az ország nyugati elkötelezettségét, és betartotta a szövetségi szabályokat. Az, hogy személye egy idő után az EU berkeiben is súlytalanná vált, az külföldről is érzékelt nagymérvű népszerűtlenségének volt betudható. Nem nagyon foglalkoztak vele, mert tudták, kormánya meg fog bukni.

De ez egy dolog, és az is egy dolog, hogy Orbán úgy majomkodik Putyinnal, Türkménbasival, meg mindenféle keleti basival, hogy közben elvágja országát nyugati partnereitől. Micsoda különbség!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.11. 14:06:17

@imperial: Ez nem lehet így. Én inkább arra tennék, hogy a "piaci rés" kitermeljen egy új szalonképes jobboldali formációt. Ne felejtsük el, a fidesz 900 000 elvesztett szavazója sem erősített igazán egy pártot sem. Iszonyat sok olyan ember van, aki számára a paletta nem tartalmaz jelenleg semmit.
A jobbik megélhetési poitikusok és hibbantak gyülekezete, ne jöjjenek, mert az nagyon sokba kerülne az országnak.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.11. 14:10:38

@Tudományos libsizmus: Erkölcsileg így van. Aztán majd gyakorlatilag is.

inuitdog 2014.12.11. 14:11:22

Le kell állítani Baán sznob hülyeségét a városligeti múzeumi negyeddel és máris nem kell behajtani az állampolgárokon 150 milliárdot.

lófüle elemér 2014.12.11. 14:17:23

@==T==:

Ja. Milyen jó lenne retkes komcsik után a retkes nácik.
Főleg, hogy a fidesz és a jobbik ugyanaz a tő.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2014.12.11. 14:21:12

Akut kleptománia

Én csupán egy dolgot bánok,
Azt, hogy bezárult az OPNI*,
S így az akut kleptománok
Könnyen tudnak közpénzt lopni.

Döfődjön egy injekció
Igazmondó lével farba,
Kiderül, hogy ki rossz, ki jó,
S előáll végre a farba!

Á, elméből nem az ép ül
Tort! – tanulságot így vonok:
OPNI* itt már sosem épül,
Csupán üres stadionok...

*Országos Pszichiátriai és Neurológiai Intézet, egykori Magyar Királyi Tébolyda alias diliház

„Na, költő úr, most lelepleződött! Lehullt a nyugatimádó rókapofájáról a multi-áruházláncban vasárnap vásárolt pakisztáni gyerekmunkával gyártott álarc és kiderült, hogy maga egy Gyurcsány kottájából játszó amerikai szekértoló liberálbolsevista komcsibérenc! Maga egy rezsinövelésért kampányoló drogos vizeletű romkocsmatöltelék, és még maga merészel lobbizni a bolondokháza megnyitásáért?! Majd mindjárt kap egy-két lenyugtató kokit és sallert, oszt' hentereghet a kettes cella betonpriccsén! Goodfriend pincsi!” /Csávás Kálmán, NER-TEK vezérőrnagy/

„Én már 1791-ben javasoltam a tébolyda felépítését, de a sok debil bürokrata miatt csak 1868-ban kezdett üzemelni a rólam elnevezett mezőn. Hála a – nyilvánvalóan – Habsburg származású udvari költőnek, hogy felelevenítette eme jeles intézmény fájó hiányát! A megszűnése azt jelenti, hogy a Monarchiában már nincsenek elmebetegek? Jaj, de jó, akkor nyilván minden alattvaló boldogan él, amíg meg nem hal! Vagy már a halál ellen is megtalálták a tökéletes elixírt? Kár, hogy én ezt már nem érhettem meg!” /II. Lipót császár/

„Minden nagyon szép, minden nagyon jó, mindennel meg vagyok elégedve! A nép szeret és Ferenc Jóskának hív! Ha meggondolom, hogy én fojtottam vérbe a szabadságharcukat, akkor azt kell gondolnom, hogy vagy nekem kéne a Lipótmezőn laknom, vagy a magyaroknak...” /Ferenc József császár/

„Kikérjük magunknak a nyilvánvalóan szer hatása alatt álló költő vádaskodását, a stadionok ugyanis nem üresek! Meccsenként és csapatonként jelen van tizenegy kezdőjátékos, öt csere, egy edző, egy gyúró, egy orvos, egy intéző, huszonhárom meghatározatlan funkciójú főállású kísérő, plusz egy játékvezető, két asszisztens, egy negyedik csereintéző lótifuti, valamint a játékvezetői testület ellenőre és a sportújságírók. Ez simán van száz-százötven ember! Még hogy üres stadionok?! Rágalom!” /Sörhas Sumák, sportért felelős államtitkár helyettes/

„Szegény anyám migrénes fejfájásos és heveny hasmenéses tüneteket produkálna, ha ezt a szellemi kútmérgezést felolvasnám neki! Én magam legszívesebben sárba tipornám ezt a pszichopata ámokfutást, de félek, hogy kiújul a lúdtalpam és még lábgombát is kaphatok! Abban viszont egyetértek a költővel, hogy tényleg kár volt megszüntetni a diliházat, mert így valóban hontalanul kóborol ez a rosszabb sorsa érdemes kübliagyú guanóvájár!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Én egyszer helyrerúgtam egy akut kleptomániás OPNI szökevény politikus agyát, aki utána hatszoros Teréz anya díjas alamizsnaosztó lett és épp a múlt héten halt éhen az általa alapított ingyenkonyha színültig telt gulyáságyúja mellett.” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2014/12/akut-kleptomania.html

zobod 2014.12.11. 14:30:37

@turista a saját országában: akkor nagyon rosszul emlékszel, segítek: kék áramlat, 2008-as moszkvai út ("Oroszország fejlett demokrácia") stb. keresgélj csak.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.12.11. 14:33:38

@legeslegujabbkor: Igen, a szigetelési szabályok már jobbak, az új társasházakra kivétel nélkül kötelezőek, ezért nem is emeltem ki külön.

Nzoltan 2014.12.11. 14:33:44

@turista a saját országában: Azért volt egy kis különbség akkor és most. Gyurcsány idején a nyugat nem vonult fel az oroszok ellen. Most meg gyakorlatilag az lesz. Az embargó csak a kezdet. Most tulajdonképpen az USA a mi faszunkkal(közép-európaiakkal) veri a csalánt, miközben az oroszok már a tényleges megtámadásukkal számolnak rövid távon.
Lehet zizegni, de majd mikor a most huszonévesek megkapják a behívót akkor már bizony késő lesz pampogni. Ukrajnában sem a hivatásosak ütik egymást.
Orbán előbb-utóbb megbukik. De addig míg nincs rátermett alternatíva, addig legfeljebb a szervilis Fletó mögé lehet felsorakozni. Ha van eszünk, akkor köszönjük, abból nem kérünk.

turista a saját országában 2014.12.11. 14:36:40

@zobod: Nem kell keresnem semmit, világosan emlékszem mindenre.

Mégegyszer mondom, nem miattad, hanem a tények kedvéért: Gyurcsány úgy nyitott Keletre, hogy nem kérdőjelezte meg hazánk nyugati szövetséges kapcsolatait. Ha kapott is nyugatról ferde szemet pl. a kék áramlat miatt, az alaptalan volt, iel a Nabucco megvalósítását is ugyanúgy akarta. Aztán melyik gázprojekt is fuccsolt be előbb??

Tudományos libsizmus 2014.12.11. 14:37:20

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
"Liberális demokrata" kormánynak forradalom lenne a vége. Jobbik kormányt nem engedne az EU és az USA. Marad egy másik Fidesz kormány. Feltéve, ha Orbán nem tartogat semmit a tarsolyában. Orbánt ismerve ez nehezen hihető.

Nagyon beindultak most a libsik a 8%-kos esés miatt. A vége ennek is egy újabb arcra esés lesz.

TrollSlayer 2014.12.11. 14:37:22

- áfa felemelése 25-ről 27 százalékra (Európa-rekord, és világszinten is kimagasló)
- adójóváírás megszüntetése
- béren kívüli juttatások adóterhelésének többszöri növelése, az adómentes, illetve kedvező adózású határ csökkentése
- munkavállalói járulékok emelése: 2011-től a nyugdíjjárulék 9,5-ről 10 százalékra, 2012-től egészségbiztosítási és munkaerő-piaci járulék 7,5-ről 8,5 százalékra
- nyugdíjjárulék-plafon eltörlése 2013-tól
- eva emelése 30-ról 37 százalékra
- cégautóadó megemelése
- csipszadó (népegészségügyi termékadó) bevezetése 2011 őszén, az az alá bevont termékek körének bővítése, jövőre a tömény szeszekre is kivetik
- kötelező kamarai tagdíj bevezetése, évi 5000 forint
- jövedéki adó többszöri emelése a dohányárukra és az italokra
- dohányáruknál a kiskereskedelmi árrés növelése
- bioetanol jövedéki adójának drasztikus, 75 százalékkal való megemelése, autógáz jövedéki adójának megduplázása
- a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó haszon után 48 százalékos adó bevezetése
- magánszemélyek kommunális adójának felső határa évi 12 ezerről 17 ezer forintra nő
- biztosítási (baleseti) adó bevezetése
- e-útdíj bevezetése
- bankadó
- telekomadó
- hipermarketadó
- energetikai különadó
- telefonadó
- közműadó
- tranzakciós illeték (csekkadó) bevezetése 2013 elején, majd többszöri emelése
- betéti kamatok utáni 6 százalékos eho bevezetése 2013-ban
- szappan-, testápoló-, művirág-, irodaipapír-adó bevezetése 2015-től (ezekre is kiterjesztik a termékdíjat, de a termékdíjnál több körben volt díjemelés az elmúlt években)
- 98 százalékos végkielégítés-adó (mostanra 75 százalékra vitték le)
- reklámadó
- élelmiszer-felügyeleti díj
- befektetési alapok különadója
- asztmás gyerekek utáni emelt összegű családi pótlék megvonása
- 4 napos autópálya-matrica megszüntetése, így 10 naposat kell venni annak is, aki csak egy napig használja a sztrádát
- gyorsvonati pótjegy bevezetése, a Volánbuszokon kiegészítő jegyet kell fizetni
- pénztárgépek kötelező cseréje 2013-2014-ben több szektorban, a költségek egy részét téríti csak az állam
- "pornóadó": 25 százalékos kulturális járulék kivetése 2012-től a pornográf tartalmú termékek után
- bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek emelése
- reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség növelése
- jövőre bővül az önkormányzatok adóztatási jogköre, már van is pár helyen döntés vagy ötletelés a tehernövelésről
- M0 több szakaszának és autópályák fővárosi szakaszának díjkötelessé tétele jövőre

Nzoltan 2014.12.11. 14:37:42

@legeslegujabbkor: Ne tévesszük össze a szezont a fazonnal. A kettőnek semmi köze egymáshoz. Van egy óriási különbség a rezsicsökkentés és a támogatások között. Ha nem világos, akkor inkább ne hasonlítsuk őket össze.

Sexual Harassment Panda 2014.12.11. 14:41:38

@==T==: A jobbik 1év alatt bedöntené az országot.
Kilépne az euból,imf-ből, nato-ból, v4-ből.
Az ország az au-s piacait elveszítené, a schengeni hatrokat lezárnák, aki teheti, menekül.Az összes eu-forrást elbuknánk.
orozország karjaiba lökne minket, kb Albánia szintű nyomorba.

Tyreo 2014.12.11. 14:42:43

Azért akik Vona Gabi befutását várják Orbán bukásától, annak érdemes elgondolkodnia azon, hogy Oviék valahonnan meg fogják próbálni pótolni a kiesett támogatókat. és mivel a jobbközép felé egyre inkább fogy a hitele a Fidesznek így kénytelen lesz a Jobbikból kiharapdálni.
ha szerencsénk van, akkor OV bukása előtt még átharapja a Jobbik torkát is.

Nzoltan 2014.12.11. 14:44:35

@Sexual Harassment Panda: Szerintem a v4-ből nem. De az EU, az IMF és a NATO sanszos.

Nzoltan 2014.12.11. 14:45:26

@Tyreo: És akkor eljön a totális ballib agyhalottak vezetése.

Nzoltan 2014.12.11. 14:47:46

@inuitdog: Ez nem így működik. Ha a phlebsen múlna, csak segélyek lennének. Ahhoz meg ugyancsak túladóztatásra van szükség. Gyakorlatilag Fletóék ezt tolták, miközben Szlovákia homlokegyenest mást. Aztán 6 év alatt beelőztek a semmiből.

Sexual Harassment Panda 2014.12.11. 14:48:17

@Nzoltan: dehogynem!
A nato/imf/eu/v4ből is.
Vona mondta, hogy helyette egy Lengyel O., Horvát O, Magyar O tengelyt akar.

Nzoltan 2014.12.11. 14:50:29

@zobod: Persze. Mert más a kampány és más a kormányzás. A'la Orbán.
Tulajdonképpen csak annyiról van szó, hogy az USA érdeke totál más mint Magyarországé. Magyarország jó, ha jóban van a szomszédaival. Az USA-nak gyakorlatilag nincsenek szomszédai. És ez csak egy szempont.

Nzoltan 2014.12.11. 14:51:03

@Sexual Harassment Panda: Erről nem hallottam. De el tudom képzelni.

Tyreo 2014.12.11. 14:51:52

@Nzoltan: Én bízom valami értelmes jobbközép, konz-lib, vagy libertárius párt felbukkanásában.

Nzoltan 2014.12.11. 14:54:08

@turista a saját országában: És ,ár csak 7 évünk van. Utána már nem lesz EU pénz. Legalábbis ennyi.
Sőt, a jövőévi költségvetés is ennek fényében készült.
Mondjuk amennyit ránk költ az EU, ezt simán az adósságunk tőketörlesztésére is fordíthatnánk. Aztán Jól járhatnánk is akár. De ez az EU-ban nem szempont. Akkor nem lehetne kamatként visszacsorgatni a felét.

Sexual Harassment Panda 2014.12.11. 14:54:23

@Nzoltan: ès akkor mèg a zsidòk/cigànyok/szocik/libsik/ès mindenki màs vegzàlàsàt, gàrdavonulàsokat nem is emlìtettem.
Vajon hànyan menekülnènek, kèrnènek menedèkjogot?

freehckr 2014.12.11. 14:55:39

@Nemzetstratégia: „8 perc, érdemes meghallgatni.”

Na most volt erre kis időm, igen ez az ún. „szociális bérlakás építési program” vagy simán csak „bérlakás építési program”.

Ahogy írod, nyugati minták alapján tényleg szinte „csodákat tenne”, én is csak jókat hallok/olvasok róla. Mindamellett, hogy a hazai építőiparba életet vinne, közvetlenül több tíz-, közvetve több százezer munkahelyet teremthetne, a gazdasági növekedés egyik legfőbb motorjává válhatna, nem csak a családalapításban lenne fontos szerepe (lásd biztos fedél), de a lakóhelytől távolabbi munkavállaláshoz szükséges költözést is megkönnyítené... és igen, az elhagyott, lepusztult állami/önkormányzati tulajdonú ingatlanokat is végre lehetne hasznosítani.

Csakhogy egy ilyen programot a jelenlegi kormányzat nem tudna indítani, elmondom mi az én legfőbb gondom ezzel: a korrupció. A bérlakás építési programnak az lenne a lényege, hogy valamilyen állami szubvencióval alacsonyabb áron ingatlanokat építeni vagy felújítani, melyeknek a fenntartása (rezsije) köszönhetően a modern technológiáknak alacsonyabb lenne (Ausztriában az ilyen bérlakások túlnyomó része ma már „passzívház”), valamint a bérleti díjakat „közhasznú” rendszerben lehetne megállapítani. Ennek köszönhetően szakmányban lehetne beruházni ilyen bérlakásokba, valamint az alacsony, megfizethető bérleti- és rezsiköltségeiknek köszönhetően azonnal lenne is rájuk kereslet.

Így működik az említett Ausztriában is, ha jól emlékszem az olvasottakra akkor náluk az éves GDP-jük 1-2%-át, a költségvetési bevételeik 2%-át adják a bérlakás építési programok, a lakosság nagy része él ezekben a bérlakásokban (például Svájcban 65%), és az építésükkel valamint az üzemeltetésükkel 250+ „közhasznúvá” minősített cég foglalkozik.

Magyarországon viszont a korrupció miatt azonnal bukna egy ilyen program. Egyrészt amibe az állam belekotnyeleskedik, ott az államot jelentő kormánypártok gazdasági holdudvarán kívül senki nem rúghat labdába, a költségeket két-háromszoros áron számláznák (lásd az ócsai őrületet ami budai luxusvilla kategória áron épült), így nem lenne senki, aki az így felépített méregdrága bérlakások magasabb bérleti díját fizetni tudná... nem beszélve az államot jelentő kormánypártok gazdasági holdudvarára jellemző igénytelenségről és dilettantizmusról, az ilyen bérlakások kivitelezése kimondottan kókler munka lenne. :)

Szóval egyébként is lenne mit csinálni az országban, akár bérlakás építési programot is lehetne indítani, de ahhoz nem csak kormányt kéne váltani, hanem nagyjából a teljes politikai elitet. :)

Nzoltan 2014.12.11. 14:57:01

@Tyreo: Jó lenne. Csak, hogy az idő. Sok idő.
Török Gábor is mondta, hogy Orbán attól sikeres, mert huszonév alatt felépítette magát. Meg Feri is. De sokan nem azt gondolják, hogy ha megjelennek, plusz egy kis pénz, akkor belőlük is sikeres politikus lesz.

Tyreo 2014.12.11. 15:00:31

@Sexual Harassment Panda: Előbb-utóbb csak összejön..
@Nzoltan: Azért mozgolódások már vannak.

Tyreo 2014.12.11. 15:10:08

@Sexual Harassment Panda: hafr.blog.hu/
A Polgári Platform is mozgolódott pár hónapja (azóta mondjuk tudtommal tényleg csendesek)
illetve a KARD blogon is jelentek meg új arcok.
Szóval hátha.

zobod 2014.12.11. 15:10:42

@turista a saját országában: úgy látom, neked csak Gyurcsány mentegetése számít. Inkább azt kellene megértened, és kétségbeesned rajta (már ha nem csak pusztán Gyurcsány ténykedésének utólagos szépítgetése a célod), hogy az orosz kormány kedve szerint használja a bármilyen szinezetű mindenkori magyar kormányt az érdekeik szerinti energiapolitika szolgálatára. Függetlenül attól, hogy az adott politikai erő ellenzékben mit mond a kérdésről. Ez a lényeg, nem a Gyurcsány, aki már egyébként is a politika szemétdombjára került, olyan mélyre süllyesztve, ahonnan neki már nincsen visszaút az élre. Azért ez a lényeg, mert innentől kezdve, hogy a fentiek mindkét nagy párt országlására igazak, két dolog aggaszt engem:
1) a magyar energiapolitika teljes mértékben kiszolgáltatott az oroszoknak, így igaza van McCainnek hogy Magyarország megfélemlített ország.
2) ha ezen a helyzeten senki nem tud fordítani a magyar közéletben a kényszerpályák miatt, akkor Magyarország gyenge láncszem a NATO szövetségesi rendszeben. Mivel most éppen egy proxyháború zajlik az USA és vonakodó szövetségesei illetve Oroszország közt Ukrajnában, ez nem sok jót jelent.
Engem leginkább ezek a kérdések érdekelnek, nem a sajátjai által kukázott, közutálatnak örvendő Gyurcsány megítélése. Csupán csak azért hoztam fel, hogy lássad azt a nem éppen örömteli ívet, ami az elmúlt évtizedben az energiapolitika irányát adta.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.11. 15:16:42

@Tudományos libsizmus: Te, haggyál már engem a fasságaiddal, jó? Nem vagyok vevő sem a jobbikos dumára, mit most mind nyomtok, se a libsizésre.

lajafix1 2014.12.11. 15:18:21

Akkor lenne felháborodás csak igazán, ha a kiadási oldalt billentenék helyre...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.12.11. 15:21:51

@bontottcsirke: Te azt mondod, hogy ha nem ízlik a foslves, akkor csak a rántott szar marad. Ennyi az étlap. Én meg azt mondom, hogy remélem, hogy 2018-ra felkerül valami gusztusosabb is az étlapra. Ha nem, az is egy helyzet lesz, de én nem tartom valószínűnek. Hiszek a piacban és itt most a választási piacon legalább 50%-os a piaci rés.

legeslegujabbkor 2014.12.11. 15:35:54

@Nzoltan: A hasonlóságot emeltem ki, mind a kettő a gázhasználat olcsóbbá tétele, az egyik a fogyasztás csökkentésével, a másik a gáz árának költségvetésből való finanszírozásával. (saját közműcégek csőd szélén táncolva)

Azért utaltam rá, melyik a hasznosabb.

Tudományos libsizmus 2014.12.11. 15:55:27

@Simlicske:
Nicket cseréltél?
Úgy rémlik hozzád sem szóltam:)

$pi$ 2014.12.11. 16:47:30

A kormány népszerű intézkedéseket hoz: rohadt populisták, veszik a szavazatokat.

A kormány népszerűtlen intézkedéseket hoz: elment az eszük, megőrültek, elgurult a gyógyszerük.

A kormány népszerűsége nő: Orbán diktátot, a diktátoroknak volt papíron 99% támogatottsága.

A kormány népszerűsége csökken: Orbán diktátor, ezért nem támogatják az emberek.

Zseniális! :D

Ladislav 2014.12.11. 16:51:47

@==T==: Látom már kaptál mindent, de én azt mondom hajrá! Már sem ebben a mocskos fideszben, se az mszp-ben, sem a liberális pártocskákban nem lehet bízni (eddig sem lehetett).
Ki az aki képes kormányozni anélkül, hogy a közpénzek egy részét lenyúlja és a haverjainak adja, valamint értelmetlen hobbijaira költi a maradékot?
A zemberek idén 3x is 2/3-ot adtak nekik, ki úgy, hogy odatolta a zixet, ki úgy, hogy el se ment (Az első kérdésem annak, aki elkezdi szidni a kormányt, hogy voltál-e szavazni?Ha nem tud a távolmaradására érthető magyarázatot adni, akkor nem érdekel mit mond.).
A fentiek, mint jelenleg is szereplő és korábban leszereplő pártokra már csak akkor szavaznék, ha egy kalasnyikov, vagy valamilyen azzal egyenértékű fegyver lenne a hátamban.
Ki maradt? Ki hozhat a zelmúlt 8 év, akartam mondani 20 év után, valóban értékelhető, az átlagembereknek is, nem csak a felső 15%-nak, valós életszínvonal emelkedést? (és akkor még a zuniós felzárkózásról nem is beszéltünk)
Egy "örök klasszikust" idézve ki az aki "nem jó, csak kevésbé szar"?
Ki kormányzóképes?
Ha Jobbik kapja meg ezen arrogáns, képmutató, magát pártnak nevező, de valójában gazdasági társulás után, akkor ez már tényleg az utolsó esély az ország dolgainak békés rendezésére.
A Jobbik és az LMP egyes tagjai kivételével nem nagyon látok hitelesnek tűnő embereket. Felőlem össze is foghatnak, akkor inkább rájuk szavazok, mint ahogy eddig is tettem. Jó lenne már ezt a pártok közötti piramisjátékot megszüntetni. Akár a fidesz, akár az mszp kerül hatalomra, lényegében ugyanaz marad az irányításban, legfeljebb néhány cég más nevet kap és más lesz a strómanja.

Csaba Szikora 2014.12.11. 17:00:24

Nektek Bajnai-Gyurcsány kettős kell,az egyik nyomorba döntött egy üzletágat,és több tíz családot,a másiknak a 90-es évek elején átjátszották a fél belvárost,mert kisztitkárként közel ült a tűzhöz.Kell melléjük Hagyó,Hunvald,Simon,és még sorolhatnám napestig a sok tolvajt,akikről már kiderült,nem csak az összeesküvés elméletek szövődnek a közösségi hálókon.
Sok hozzáértő odafigyelő ökör!!!!!!!!!!!!

2014.12.11. 17:02:11

A Budapest közigazgatási határán belüli autópálya (kivezető) szakaszokhoz budapesti megye kártya kell, vagy arra elég lesz Pest megyére érvényes kártya?

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2014.12.11. 17:05:47

Konkrétan milyen következménye is van most annak, ha a Fidesz támogatottsága, mondjuk, 6%-ra esik? A következő választás másfél év múlva lesz.

5perc 2014.12.11. 17:50:12

Lehet, el kell menni a másik falig - legrosszabbik -, hogy utána végre azokkal együtt hajigáljuk ki a szart a parlamentből.

Emmett Brown 2014.12.11. 17:55:28

@Csaba Szikora: bezzeg a trafikosok meg a gazdák közül az a pár 10 család aki ki lett golyózva, az nem számít. Hab a tortán Rogán aki féláron árusítja ki az V.kert a spanoknak :)

Tőlük ez belefér :)

Csaba Szikora 2014.12.11. 18:20:30

Ezt is itt a neten olvastad?Mert ha igen akkor a véleményem máris kialakult,ha kigolyózott pályázó vagy akkor sajnállak.
Túl sok dohányboltost ismerek,akiknek marha mód nem érte meg a trafiknyitás?Hol itt a mutyi?A mutyi ott van ahol sok mani.

bontottcsirke 2014.12.11. 19:10:56

@Simlicske: Értem én, hogy mi a baj, de ki fog beszállni a harcba? Az átlagember? Ugyan már. Ki fog támogatni? Minimum nyolc éved beletelne abba, hogy befutsz, feltéve ha keményen nyomatnak pénzzel.

Értem, hogy van piaci rés, de azt a szarleves után maximum ipari kenőmájassal fogod feltölteni, miközben Európa szerencsésebbik felén már rég kacsamellel meg kaviárral dobálóznak.

Ezért mondom azt, hogy el kell hozni a világvégét, mert akkor újra tudunk építkezni. Mert ma sajnos csak szinte szarból lehet várat építeni.

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:15:13

@Nemzetstratégia: "Ja kérem nem kellett volna 100+milliárdot kivágni a sohamegnemtérülő stadionokra, 260+ milliárdot a gáztározókra, meg most 200+ milliárdot az MNB-s alapítványokra."
Az 500 milliárdos MOL vásárlást kifelejtetted, amiből már buktunk több mint 200 milliárdot, mert a 23 ezres részvény már csak 12 ezret ér. És akkor még nem beszéltünk az olajárak zuhanásáról. Minden magyar állampolgár bukott rajta kb 20-21 ezer forintot. Eddig.

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:16:30

@imperial: Mi van nácika? Nem félünk Vonától. Orbánnál még az is sokkal jobb.

Zolcsi67 2014.12.11. 19:16:39

@zobod: "a magyar energiapolitika teljes mértékben kiszolgáltatott az oroszoknak, így igaza van McCainnek hogy Magyarország megfélemlített ország."

McCain azt szeretné, ha ők félemlítenének meg minket, nem az oroszok.

Hogy elvitték az <strike>anarchiát</strike> a demokráciát Afganisztán, Irak, egyiptom után Ukrajnába is!

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:17:50

Őőőő.. én úgy emléxem, h söralátéten lehet majd adót bevallani, aszonták.
Valaki összetuggya számolni hányféle új adó van?

kuki123 2014.12.11. 19:18:14

@szigetipotyautas:
Nem tudom mi a bajod a jobbikkal.
A fideszes a 2/3-dal a többi párt a seggét a földhöz verheti.

Nézd meg hogy halad Ózdon, máris egy 50 milliós sikkasztást tárt fel.
"kinyírta" a fideszes többséget ami minden leszavazott és keresztbe tett.
Most hogy nincs meg az abszolút többségük, jöhetnek az ellenőrzések,...

A parlamentben bármilyen korrupciót érintő és értelmes indítványuk volt azt lesöpörték a picsába...

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:18:39

@Zolcsi67: "Hogy elvitték az <strike>anarchiát</strike> a demokráciát Afganisztán"

Afganisztánban kik is kezdték 1980-ban?

kuki123 2014.12.11. 19:20:06

@TrollSlayer: Ez már rossz viccnek is rossz
Köszönjük Fidesznyik szavazók..
(MSZP-se kell többet persze)

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:20:29

Különben meg komoly esély van arra h az ellenzék összefog és akkor ezzel a választási rendszerrel együtt meg lesz a kétharmaduk. És szerintem akkor együtt fog szavazni a Jobbik, emeszpé, DK, LMP h mindazt a mocskot törvényileg eltüntessék amit Orbánék csináltak.

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:23:22

@aleb19: Aha. Szóval a manyup 2700 milliárd a kamatokra ment el. Akkor miért emelkedett az adósság 5400 milliárddal 2010 májusa óta?

2014.12.11. 19:24:34

@aleb19:

"buta majmocskak 2013-ban 1233mdFt fustolt el torlesztesre ...."

Legalább ne lennél magas lovon!
Áruld már el nekem, hogy önmagában egy számot leírni így annak mi értelme van!??

Ha nem érted mire célzok, akkor írd le, hogy mekkora az-az éves szinten "elfüstölt" törlesztő, ami szerinted ideális lenne és MIÉRT!

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:25:49

@Tudományos libsizmus: Mi van KISZ titkár elvtárs? Idegeskedsz? :-))
A megszokott segg amit már tisztára nyaltál összefossa magát?

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:27:44

@TrollSlayer: Hehehe.. ezt elteszem.

"- áfa felemelése 25-ről 27 százalékra (Európa-rekord, és világszinten is kimagasló)
- adójóváírás megszüntetése
- béren kívüli juttatások adóterhelésének többszöri növelése, az adómentes, illetve kedvező adózású határ csökkentése
- munkavállalói járulékok emelése: 2011-től a nyugdíjjárulék 9,5-ről 10 százalékra, 2012-től egészségbiztosítási és munkaerő-piaci járulék 7,5-ről 8,5 százalékra
- nyugdíjjárulék-plafon eltörlése 2013-tól
- eva emelése 30-ról 37 százalékra
- cégautóadó megemelése
- csipszadó (népegészségügyi termékadó) bevezetése 2011 őszén, az az alá bevont termékek körének bővítése, jövőre a tömény szeszekre is kivetik
- kötelező kamarai tagdíj bevezetése, évi 5000 forint
- jövedéki adó többszöri emelése a dohányárukra és az italokra
- dohányáruknál a kiskereskedelmi árrés növelése
- bioetanol jövedéki adójának drasztikus, 75 százalékkal való megemelése, autógáz jövedéki adójának megduplázása
- a termőföldből átminősített ingatlanok értékesítéséből származó haszon után 48 százalékos adó bevezetése
- magánszemélyek kommunális adójának felső határa évi 12 ezerről 17 ezer forintra nő
- biztosítási (baleseti) adó bevezetése
- e-útdíj bevezetése
- bankadó
- telekomadó
- hipermarketadó
- energetikai különadó
- telefonadó
- közműadó
- tranzakciós illeték (csekkadó) bevezetése 2013 elején, majd többszöri emelése
- betéti kamatok utáni 6 százalékos eho bevezetése 2013-ban
- szappan-, testápoló-, művirág-, irodaipapír-adó bevezetése 2015-től (ezekre is kiterjesztik a termékdíjat, de a termékdíjnál több körben volt díjemelés az elmúlt években)
- 98 százalékos végkielégítés-adó (mostanra 75 százalékra vitték le)
- reklámadó
- élelmiszer-felügyeleti díj
- befektetési alapok különadója
- asztmás gyerekek utáni emelt összegű családi pótlék megvonása
- 4 napos autópálya-matrica megszüntetése, így 10 naposat kell venni annak is, aki csak egy napig használja a sztrádát
- gyorsvonati pótjegy bevezetése, a Volánbuszokon kiegészítő jegyet kell fizetni
- pénztárgépek kötelező cseréje 2013-2014-ben több szektorban, a költségek egy részét téríti csak az állam
- "pornóadó": 25 százalékos kulturális járulék kivetése 2012-től a pornográf tartalmú termékek után
- bírósági eljárásokkal kapcsolatos illetékek emelése
- reprezentációs és üzleti ajándékok utáni adókötelezettség növelése
- jövőre bővül az önkormányzatok adóztatási jogköre, már van is pár helyen döntés vagy ötletelés a tehernövelésről
- M0 több szakaszának és autópályák fővárosi szakaszának díjkötelessé tétele jövőre "

kuki123 2014.12.11. 19:29:35

@Nemzetstratégia:
"Amikor már a szappant meg a művirágot adóztatják, ott tudni lehet hogy már az utolsó filléreket is elverték."

Mikor lenyúlták 2010-ben a nyugdíjpénztári vagyont, majd áfát emeltek, már akkor tudtam...

Ráadásul 1-2 hete varga elkottyintotta hogy hát igen ez egy csóró ország nincs pénz a rendszerben.
Valami műsor volt és felmerült hogy miért van szükség ezekre az intézkedésekre...

És hát igen a stadion a 21.században nem sok pénzt hoz, mivel mindenki a Digi Tv-n nézi...a külföldi csapatokat.
aki meg kimegy azok közül meg nagytöbbsége a büdösbunkó paraszt alja nép. Ha futna a biznisz akkor is 10-20 év mire visszahozza az építés és üzemeltetés költségeit.

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:31:40

@Csaba Szikora: "Nektek Bajnai-Gyurcsány kettős kell,az egyik nyomorba döntött egy üzletágat,"
Hazudsz.
mno.hu/migr_1834/helyreigazitas-422201

Azt az iparágat a Fidesz kormány vágta tönkre Bábolna feltőkésítésével.

Zolcsi67 2014.12.11. 19:32:05

@dont be such a nazi: Talán sokkal régebbi kort akartál mondani, kik is kezdték Afganisztánban? :-)

Életkorunknál fogva a 80-as orosz megszállásra emlékszünk, igen. A lényeg itt azonban az, hogy ahova az USA az utóbbi néhány évben betette a lábát, ott a totális anarchia alakult ki.

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:32:52

@Csaba Szikora: "Kell melléjük Hagyó,Hunvald,Simon,"
Meg a többi akik áron alul adtak el ingatlanokat. Például az V. kerületben, ugye?

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:34:15

@Zolcsi67: Az USA ott avatkozott be ahol az olaját fenyegetve látta.
Egyiptomban a zűrzavar Orbán látogatása után tört ki. :-))

ⲘⲁхѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2014.12.11. 19:35:06

@Csaba Szikora: "A mutyi ott van ahol sok mani. "
Mint az V. kerületi ingatlan panamákban.

Netuddki. 2014.12.11. 19:48:12

"a Fidesznek elege van ebből a kormányzásdiból, most már pihennének egyet."

Ja, lehet előkészíteni nekik a cellát...

Bambano 2014.12.11. 20:54:27

pár gondolat:
- nincs ezzel az ötlettel baj, úgysem lesz belőle semmi. majd visszavonják ezt is.
- a nagy baj, hogy eljutottunk idáig, hogy böffent valamit a kormány, és erre már csak vállvonogatás van, hogy majd visszavonják... túl sokszor kiáltottak farkast.
- a még nagyobb baj, hogy azért sejtjük, ez egy kommunikációs stratégia része. mit akarnak eldugni előlünk? paks2-t?

bgp 2014.12.11. 21:03:55

@Simlicske: Voltunk már orosz gyarmat. Engem teljesen megdöbbentett a jobbik orosz imádata.

lavór 2014.12.11. 21:10:46

El kéne azon gondolkodni, hogy nem tudnak egyszerűen mást cssinálni, mint amit most tesznek. Gyakorlatilag bezárult körülöttük a kör ugyanúgy, mint Gyurcsány körül. A külső támadások miatt még nehezebb a dolguk. Emellett a saját gyarapodásuk mértéke áll a szegények számának növekedésével szemben. Csak idő kérdése volt, mikor lesz vége az arrogáns uralkodásuknak. Akinek már nincs mit veszteni, elindul ellenük. És mint látszik, egyre több becsapott támogatójuk is ellenük fordult. Nem beszélve a belső harcokról. A végjáték megkezdődött. Kár húzni az időt, álljanak fel, vagy állítsuk fel őket.

jet set 2014.12.11. 22:31:17

Basszátok meg, 5ezer Ft-on pörögtök? 80Mrd a köztévére nem fáj? A stadionokra költött hasonló összeg sem fáj? De ez az 5ezer, az igen, a 700Ft-os leendő netadóval együtt. Na, ezért fog a fidesz 2018-ban is nyerni.

Balt 2014.12.12. 07:47:56

@freehckr: Az az olyan szociopatákkal nem fog menni, mint amilyenek többnyire megnyilvánulnak a Jobbikot "erősítve"... (Nem vedd magadra, de nézz körül a "táborban".)

Balt 2014.12.12. 07:52:45

@talicskás munkásember: Óhajod parancs: a (Demszky-érában önként bevállalt) dugódíjjal 2006 után valósággá válik. Bár egyelőre a Hungária krt. maga talán nem lenne fizetős, de kár lenne kihagyni. :) (Tudod, én vagyok a helikopter.) :))

Balt 2014.12.12. 07:57:33

@Szamiz67: Az államkötvényeket egyelőre veszik, mint a cukrot kül- és belföldön egyaránt. (Ami bezzeg nem így volt a bezzeg-gyurcsánybajnai idejében...)

Balt 2014.12.12. 07:59:57

@zobod: Szerintem is-is. Nálam az előbbi kettő kiverte a biztosítékot, és nem a havi 700+400 Ft-ért, hanem mert szembe megy a józan ésszel és bármiféle kimondatlan vagy deklarált(!) koncepciókkal.

Balt 2014.12.12. 08:50:49

@bontottcsirke: Véletlenül kovácsbécinek olvastam, bocs! :)

Balt 2014.12.12. 08:55:16

@zobod: "Ahogy látod, az ügyvivő nem igyekszik a fidesz mogyorózását összekötni egy mszp/dk simogatással, pedig igény nyilván lenne rá."

De hát ott énekli Bitó konspirációs lakásán a Guantanamerát a többi "forradalmárral"!...

Balt 2014.12.12. 09:08:30

@Tyreo: A Polgári Platformot az MDF-et is megjárt :) Somogyi Zoltán neve fémjelzi. A Kardot nem tudom ki, de ha van is valami köze a jobboldalhoz, az legfeljebb szinten valami debreczenijóska értelemben vett lehet. :)

Balt 2014.12.12. 09:12:01

@zobod: Kb. így van. Más vonatkozásban: az a röhej, hogy minden fogadkozás ellenére éles helyzetben csak kénytelenek Gyurcsányt bevenni a brancsba, megkerülhetetlen azon a térfélen, ez pedig a Fidesz hosszú távú lottó ötöse mégiscsak. (Az országnak meg a pechje, úgy látszik...)

Balt 2014.12.12. 09:19:45

@Androsz: "A következő választás másfél év múlva lesz."

Ez hogy jött ki? (A dolog - hogy tkp. lényegtelen a kvk. a ciklus elején - ettől persze még igaz, a veszprémi időközit is figyelembe véve.)

bontottcsirke 2014.12.12. 12:27:21

@Balt: :)

Bélabácsiról japán-magyar-orosz átváltozási díjat fognak elnevezni

Kandeláber 2014.12.12. 17:12:33

A drogteszt egyáltalán nem akkora hülyeség, mint ahogyan egyesek érzékeltetni szeretnék.
Ugyanakkor a kormánytagok és egyéb vezető fideszesek kommunikációja elképesztő, számomra szinte felfoghatatlan, hogyan tudnak/mernek eget verő baromságokat zengedezni.
Talán úgy gondolják, a következő ciklust átadják a baloldalnak. És mivel az ellenzék annyira erőtlen, esetleg besegítenek nekik. :D

Szúrófény 2014.12.29. 10:57:05

@Tudományos libsizmus: Annyira tán csak nem ostoba a mi népünk!
süti beállítások módosítása