bevandorlok.jpgJönnek a menekültek, ez már nem vicc, itt eszi őket a fene, Olaszországban már vonulgatnak és rombolgatnak, ott fetrengenek Milánóban, Calais-ben kamionokat támadnak meg stb. És ugyan, most mi a francot kellene kezdeni velük?

Zavarjuk el őket? Á, azt nem lehet, mert jogaik vannak; mert bizonyos körökhöz tartozók rögtön vonyítani kezdenének, meg egyáltalán: emberből vagyunk, nem?

Eresszük be őket? Á, azt sem lehet, mert a már itt élőknek is vannak jogaik; mert a másfajta körökhöz tartozók vonyítani kezdenének, meg egyáltalán: mi tartsuk el őket?

A saját szemeddel

Biztos láttál már akciófilmet, amiben a főhősök szétverik egymást, törnek a csontok, ömlik a vér a szúrt sebekből, de nem baj, azok boldogan bunyóznak tovább holnap délig, vagy egészen a „the end” feliratig, mert kemény csávók, bírják. Ez a film. A valóság? Amikor mondjuk egy kézről letörik egy bütyök, arrébb csúszik, hát, behuuu-beszaaaa, mire visszarakják a helyére. Vagy amikor véletlenül megszalad egy kés és az ember kezén lesz egy 4-5 centis csontmély seb, és ömlik a vér. Ezek, meg a fájós fogak semmiségek ahhoz képest, mint amikor mondjuk átszúrják a Svarci combját, de mégis, számunkra ezek a komoly dolgok, mert ezek a sajátjaink.

Vagy, ugye, joggal háborodik fel a kicscsalád, ha a nagyfater már reggel nyolckor összeszarta magát a kórházi ágyán, de csak délután kettőkor tették tisztába. Mit érdekli az a kicscsaládot, hogy az ápolónő három helyett melózik (két kolleganője már tavaly óta angol és norvég vénembereket istápol), és nem azért nem pucolta ki az öreget, mert nem akarta, vagy mert kávézgatott, hanem mert nem volt ideje rá, mivel történetesen – és ténylegesen – meg kellett mentenie 3-4 másik beteg életét?

A saját-valóság mindig fájdalmasabb, mint másoké.
A saját-fájdalom mindig sokkal nagyobb, mint másoké.

A mindenkit beereszteni kívánóknak és a mindenkit kizárni akaróknak csak annyit mondanék, hogy rajta, tessék, cselekedjetek! Tegyétek a sajátotokká a mások valóságát és fájdalmát. Menjetek oda, a határra, és lássátok, szagoljátok az érkezőket. Úgy alkossatok véleményt, hogy már nem csak egy távoli, arcnélküli masszáról beszéltek, hanem vergődő emberekről.

Olyanokról, akik azért jöttek ide, mert a kölykük életét, a saját életüket féltik.

Olyanokról, akik azért jöttek ide, mert miért ne, a sok hülye európait könnyű lehúzni.

Olyanokról, akiket agyonlőnének, szét-öngyilkosmerényleteznének a saját hazájukban.

Olyanokról, akik jöttek lopni, jöttek lopni, a beduin meg a szomáliai…

Menjetek ki oda, nézzetek ezeknek a csóringereknek az éhes szemébe, és mondjátok nekik: „Takarodjatok innen!”, zavarjátok haza őket, aztán a ti lelketeken száradjon a haláluk, a gyerekeik halála. Aztán mossátok kezeiteket, kenjétek a felelősséget az instant demokráciára és terjesztőire. Vagy, menjetek ki oda, nézzetek rájuk, szembesüljetek a sok koszos, beteg büdössel, akik csak enni meg üríteni akarnak szünet nélkül. Eresszétek be őket, vagy inkább vigyetek haza 8-10 ilyen szökőkútba szaró eltérő kultúrájút. Lakjatok ti velük, a közelükben!

Hé, politikusok!

Vagy, ha nem mentek, mert nektek nem ez a dolgotok (valóban nem!), akkor esetleg tegyetek fel pár kérdést azoknak a löttyedt pöcsű, puhos hasú bürokratáknak, akik elvileg aaaaa zemberek jóvoltából tölthetik be állásaikat az EU-ban is, idehaza is. Esetleg kérdezzétek meg tőlük:

Mondjátok már meg, nagyokosok, mégis, mi a jó büdös francra veszitek fel a lét a közösből, ha képtelenek vagytok elvégezni a munkátokat? Cseszegetni az embereket, pro és kontra hergelni őket? Hogy így liberalizmus meg úgy nemzetvédés? Hé, nem a ti munkátok lenne, hogy megoldjátok az ilyen helyzeteket? Peckesen vonulni a gyíkagy bádigárdok között, fontoskodni, urambátyámozni? Hello, dictator, hello grand duke? Ez megy, meg a páncélozott bömös?”

Igen, esetleg meg kellene kérdezni tőlük, ugyan mi lenne, ha a változatosság kedvéért megdolgoznának a pénzükért abban a büdös nagy Brüsszelben? Mi lenne, ha nem csak az uborka görbületével, a plakátvadászok levadászásával és hasonló, életbevágó fontosságú ügyekkel foglalkoznának, hanem kitalálnák végre, mit kell tenni annak érdekében, hogy emberek maradhassunk, hogy ne váljunk muszájból se tömeggyilkosokká, se kannibálok vacsorájává?

Nem sikerül? Sok a szempont? A tömegeket tesztelgetik, hogy merre, hány lépés? Minden percben a lehető legpopulárisabb irányba tolják a véleményeteket? Hogy újra megválasszák őket?

Remek. De ha nem töltik be a funkciójukat, akkor mégis, mi az istent keresnek ott, ahol vannak? A fene nagy eszükkel fel kellene fogniuk végre: a valóság nem film, az „ejus pógárok” nem abban a baromi kényelmes burok-buborékban élnek, amit a politikusok, a „köz szolgái” számára alanyi jogon biztosít a „nép uralma”.

Meg kéne érteniük: a megoldás a bevándorlók, menekültek ügyében is valahol középen van. Mint mindig. Csak hát, a középutas megoldáshoz ész is kellene, meg munka, nem csak balga elvek, indulat meg hatalomvágy.

SZ.ZS

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr817549812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2015.06.16. 21:12:21

„a megoldás a bevándorlók, menekültek ügyében is valahol középen van”

Vagy esetleg mi lenne, ha az unió, ha már egyszer nyakig benne van a buliban a menekültek és a terrorfenyegetettség miatt, közös európai haderővel vetne véget a radikális iszlám dagonyázásának?! A francia, német, olasz és brit haderő benne van a világ top 10-ben...

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.17. 05:41:31

A bevándorló egy nagy jó dolog. Időnként persze megerőszakol valakit, megkesél valakit, kirabol valakit, dehát ki vagyok én, hogy mást elítéljek, mondja az argentín ateista vezető. Eleve aki beszél az egészrészről, az fasiszta.

:-)

megamedve 2015.06.17. 06:41:26

Nem itt kell tíz, vagy százmilliószámra megoldani a problémáikat, mert nem lehet. A túlnyomó részük alkalmatlan az európai integrációra, ha ráengedik őket európa népére, abból előbb-utóbb polgárháborús konfliktusok lesznek. Ha többmilliós táborokba zárják őket, akkor igy, vagy úgy, de ki fognak törni, és akkor úgy lesz fegyveres harc.
A saját hazájukban kellene rendet tenni. Méghozzá a vezető hatalmaknak, fegyveresen, keményen ha kell. Hosszútávon olcsóbb is volna. Ebből így nagy balhé lesz, és az a mi földjeinken, otthonunkban lesz.

Trackers 2015.06.17. 12:11:06

A középút az kb az, hogy a menekülteket (az illegális határátlépők cirka 1%-a) beengedjük, a többi 99%-ot meg a kitoloncoluk.

Ha nem tesszük akkor itt ragadnak a nyakunkon.
Évente az ország 1-2%-nak megfelelő magyarul nem beszélő képzetlen illegális bevándorló.

Trackers 2015.06.17. 12:12:57

@megamedve:

Megtörtént a rendrakás.
Arab tavasz néven vonult be a történelem könyvekbe.
Éppen ennek a beavatkozásnak a következménye a mostani állapot.
Akárcsak Irakban vs Iszlám Állam..

hu.wikipedia.org/wiki/Arab_tavasz

♔batyu♔ 2015.06.17. 13:21:32

Szerencsére éppen végzik a dolgukat, épül egy nagy kerítés. (remélem, nem csak duma).

♔batyu♔ 2015.06.17. 13:23:14

@Trackers: Igen, az "Arab tavasz" menekültjeinek részére célszerű egy olyan hirdetést feladni még mielőtt a szerb határra érkeznek, hogy az USA és Izrael az ellenkező irányban van.

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 13:23:38

Igaza van a szerzőnek abban, hogy a megoldást közpúton kell keresni

Mivel az igazi menekült azért menekül, mert megölnék a hazájában, ezért az jelentené a amegoldást a nem igazi menekültektől való különválasztáshoz, ha minden századikat lelőnék a határon. Aki ennél is nagyobb veszély elől meneül az vállalni fogja a kockázatot, az EU-nak pedig be kell fogani és humanitárius segítséget nyújtani számára

A többi meg húzzon a 3,14csába de rögtön mert különben sorozatra lesz állítva a karabély

Netuddki. 2015.06.17. 13:25:18

Most nagyon demagóg leszek.
Az orbán rezsim elbaszott másfél milliárd forintot értelmetlenül a nemzet hergelésére. Hány kilométer drótkerítés is jött volna ki ebből a pénzből?

Netuddki. 2015.06.17. 13:26:09

@Pánikrohamosztagos: Lelőni a menekülteket? Ja, veled kéne kezdeni...

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 13:27:26

@♔batyu♔:
Álszent amit az USA csinál menekültügyben. Vagy a szándékos tönkretétele Európának? Ehhez persze az is kell, hogy az EU olyan töketlen, bármiféle döntésre alkalmatlan legyen, amilyen valójában

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 13:30:47

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Az illegális határátlépők ellen kell kiadni tűzparancsot. Hogy gazdasági menekült, drogfutár, embercsempész, vagy politikai menekült azt nem lehet az adott helyzetben eldönteni

konrada 2015.06.17. 13:36:01

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Tényleg az vagy. De mivel tudod, hogy ez demagóg szöveg, amivel hatni lehet, így valószinűleg sejted azt is, hogy a demagógia eszközével élt a kormány is hozzád hasonlóan:
Azzal készítette elő a kerítést, mert ha úgy proc belenyomta volna a képünkbe a kerítést előkészítés nélkül, úgy sokkal nagyobb lett volna annak füstje, mint amilyen nagy lesz.

...ugyanis ezzel a demagógiával hivta fel a figyelmet a veszélyre, hangolta rá a társadalmat az új vasfüggöny felhúzására...

♔batyu♔ 2015.06.17. 13:36:45

@Pánikrohamosztagos: Egyetértek, az EU vezetése képtelen az EU-t irányítani. Nyilván a cél is az volt, hogy az USA vegye át ezt a szerepet. Viszont az USA elsősorban saját érdekét nézi, ott is elég komoly a bevándorló probléma.

♔batyu♔ 2015.06.17. 13:38:30

@bértrollbosszantó_kovi1970: Elmondanám, hogy a spanyol kerítésnél ezt már most majdnem megtették és szerintem még 2015-ben megteszik.

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 13:39:04

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Tényleg demagóg vagy, és ráadásul átlátszóan csinálod. Ez különböztet meg egy igazi politikustól

Orbánék indítottak egy nemzeti konzultációt, amiből (ahogy várható volt) az jön ki, hogy a nagy többséget megrettenti a jelenlegi migrációs hullám. Következik a plakátpropaganda, és EZUTÁN lehet belefogni a kerítés építésébe

Csak hogy értsed: egy vezetőnek szüksége van a támogatás megszerzésére ahhoz, hogy léphessen. Neked nincs, mert csak dumálsz ami éppen eszedbe jut, az pedig állampolgári jog

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 13:41:17

@konrada:
Olyan mintha összebeszéltünk volna, pedig csak ugyanazt az evidens dolgot fogalmaztuk meg kétféleképpen

♔batyu♔ 2015.06.17. 13:42:47

@Pánikrohamosztagos: Ezeket a balliberális mantrákat nagyon hamar túl tudja haladni az élet.

Nem néznek ezek elég sci-fit, pedig azok már a hatvanas években megjósolták azt ami a közeljövőben várható.

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 13:47:03

@♔batyu♔:
Az USA tavaly 121 ezer menekültet fogadott be, míg egyedül Németország 200 ezret, ha jól emlékszem az adatokra. Ha az egész EU-t nézed és az idei tendenciát, akkor még inkább az jön ki, hogy az USA simán ki tudja vonni magát

Tovább színezi a dolgot, hogy az USA-t most azok a mexikóiak rohanják meg, akiktől a XIX századi klasszikus területszerző háborúkban a földjüket elrabolta. Így a ladinók most csak visszaveszik ami az övék volt eredetileg

♔batyu♔ 2015.06.17. 14:00:24

@Pánikrohamosztagos: Valójában az kellene, hogy az EU-nak ki kellene vonnia magát az USA felügyelete alól, egyben kilépni a NATO-ból és alapítani egy Európai katonai szövetséget, ahová egyenrangú félként bárki, akár az orosz is beléphet.

Kivlov 2015.06.17. 14:00:27

Bezzeg az USA-nak lehet egy szipmla beutazást is vízumhoz, egyéb engedélyekhez kötni.
Európának miért nem lehet?
Az olaszok is: mentsék ki a népeket a tengerből, oké. De ha már kimentették ne Európa felé hozzák őket, hanem vissza Afrikába. Ennyi.
Nálunk is: aki idejön kamuzva, azt hazavarni, ne kelljen közpénzen méág őket is eltartani. Aki dolgozik, az oké. De a markukat tartó népeket kanada, svácj, usa, de a franciák is hazazavrták. ez ilyen egyszerű.

2015.06.17. 14:21:00

Hogy ezek miért nem Iránba, Szaúd-Arábiába vagy Oroszországba menekülnek? Rejtély!

Tudományos libsizmus 2015.06.17. 15:19:47

Ha majd lecseng a menekült-hiszti, jönnek megint a buzipropagandával meg a holokausztozással (most nagy a csend e két ökörzöld téma körül). Akkor már inkább a menekültekre verjétek, libsik.

Ja bocs, még egy: hogyhogy Orbán még nem bukott meg. Szerda délután van pupákok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.17. 15:19:59

"A megoldás a bevándorlók, menekültek ügyében is valahol középen van. Mint mindig."

Fenét mindig.

Egy országban évente tízezer embert rabolnak ki. A középen lévő megoldás ugye itt az lenne, hogy ezentúl ötezer ember önként adja oda vagyonát a rablóknak. Vicces.

A politikusaink az ország jövedelmének 10%-át ellopják. A középen lévő megoldás ezek szerint az lenne, ha ezentúl csak az 5%-át lopnák el. Vicces lenne.

2015.06.17. 15:35:02

Éppen az a baj, hogy most a munkájukat végzik... Magyarországon a politika mindig szimbolikus síkon megy,a valóságtól távol,ez addig elviselhető amíg elvannak egymás között-ha a szimbolikus politizálást tényleges cselekvéssé változtatják,akkor épülnek stadionok és a drótkerítések...

Nicktolvaj 2015.06.17. 15:36:07

"Meg kéne érteniük: a megoldás a bevándorlók, menekültek ügyében is valahol középen van. Mint mindig. "

Lófaszt neked a picsádba, hülye libsi!

Mit nem értesz azon, hogy a magyarok NEM akarnak bevándorlókat???

Se átutazókat, se ittmaradókat.

Mit nem értesz rajta?

Nicktolvaj 2015.06.17. 15:36:52

1. A magyarok SEHOL nem robbantottak ki háborút. Azt NEM a magyarok szokták.

2. A magyarok SEHOL nem provokáltak polgárháborút. Azt NEM a magyarok szokták.

3. A magyarok lelkén SEMELYIK ország szegénysége nem szárad. Azt NEM a magyarok szokták elintézni, hogy mélyszegénységben tartsanak egyébként csilliárdos ásványkincseken ülő országok lakosságát.

4. A magyarok SEMMILYEN terrorszervezetet nem támogatnak sem pénzzel, sem másféle támogatással. Azt NEM a magyarok szokták.

-

Nos, poszter, akkor mi közük van a magyaroknak ahhoz, hogy a Közel-Keletről és Afrikából milliók indultak el Európába a szegénység, a belháborúk, a terrorizmus és a háborúk miatt?

Nos?

A magyaroknak már azzal tele van a fasza, ahogy a holo-cirkuszt nyomatjátok, meg a magyar nép "bűnösségét" mantrázzátok.

Kapjátok be a magyarok faszát! NEM fogjuk UTÁNATOK takarítani a szart, ti sunyi, szarkeverő, a világot lerabló zsidók!

Nicktolvaj 2015.06.17. 15:44:03

@megamedve:

"ha ráengedik őket európa népére, abból előbb-utóbb polgárháborús konfliktusok lesznek"

Ez lehet a cél.

Ha Európa a kontinens szintjén nem bír rendet tartani, akkor valószínűleg ajánlkozni fognak a "világ csendőrei", hogy rendet tegyenek.

Nicktolvaj 2015.06.17. 15:46:07

@Trackers:

"A középút az kb az, hogy a menekülteket (az illegális határátlépők cirka 1%-a) beengedjük, a többi 99%-ot meg a kitoloncoluk."

NINCS középút.

Csak az jöjjön, akinek

- útlevele
- vízuma
- munkavállalási engedélye
- az első fizetéséig a megélhetését biztosító költőpénze van

Nicktolvaj 2015.06.17. 15:48:40

@Trackers:

"Megtörtént a rendrakás. Arab tavasz néven vonult be a történelem könyvekbe."

El vagy tévedve.

Az "arab tavasz" UTÁN kellene rendet rakni. A felforgatás, majd a fegyveres beavatkozás ELŐTT ugyanis rend volt.

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 16:30:02

"Hé, politikusok! Mi lenne, ha elvégeznétek a munkátokat?"

Megtörtént: 4 méter magas fal épül a szerb határon

Az időzítés szvsz pont jól sikerült, mert más államok is sorban vezetik majd be a hasonló intézkedéseket

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 16:35:03

@Crescence:
"ha a szimbolikus politizálást tényleges cselekvéssé változtatják,akkor épülnek stadionok és a drótkerítések..."

Egy a célnak megfelelően kivitelezett drótkerítés a haráron nem szimbolikus, hanem érdemi válaszlépés a menekültcunamira

Szimbolikus az lenne, ha kiraknák a plakátokat az országhatárra, ahogy valami libbantagyútól olvastam

IdomitottFoka 2015.06.17. 17:10:34

És megszólalt a sok barnainges, akarom mondani barnanadrágos. 100-200e menekült és mindenki armageddont vizionál. Az EU 507 milliós lakosságú. Jelent némi adminisztrációs munkát néhány ezreléknyi ember elsuvasztása benne, de azért egy hivatásos világvégehívő se mondhatja, hogy ez lehetetlen. Eddig sokkal véresszájúbbak voltatok, vídiakeménységgel, aztán most eljátszátok az ostromlott várat vacogó fogakkal.

2015.06.17. 17:25:05

@IdomitottFoka: Köszönöm. Megkaptam a választ s kérdésemre.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.17. 18:11:18

@IdomitottFoka:

100-200 millió menekült elhelyezése se, jelentene komoly problémát. Főleg akkor nem, ha az EU-országok őslakossága elmenekül a hazájából, amelyet libsi hazaárulók vezényletével megszálltak az idegenek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.17. 18:12:04

@Pánikrohamosztagos:

"Megtörtént: 4 méter magas fal épül a szerb határon"

Mármint REMÉLHETŐLEG megépül.

Nicktolvaj 2015.06.17. 18:45:26

@IdomitottFoka:

Ha neked az tetszik, akkor menj oda lakni, ahol az van.

Itt nem az lesz.

Krisz11 2015.06.17. 19:07:39

Megint egy hihetetlenül ostoba blogbejegyzést sikerült összehoznia a Jobbegyenesnek. Nyomjuk a dumát, osztjuk az észt, vulgárisan, hogy keményebbnek tűnjünk... De mi mellett is foglalt állást a blogger? Ja semmi mellett.. csak felsorol érveket az egyik meg másik oldalról is. Az ilyet cirkuszban kellene mutogatni.

Meg valamit még beszól a végén a bürokratákra, holott azok politikai felhatalmazás nélkül semmit nem tehetnek, csak tologatják a papírt.

Szerencsére, legalább épül a fal. Már csak a lőtornyok, a vizesárok, az áram a kerítésbe, meg a harci kutyák kellenek.

Krisz11 2015.06.17. 19:18:46

"a megoldás a bevándorlók, menekültek ügyében is valahol középen van."

Az ilyen mondatokhoz külön hülyének kell lenni. Mi a középút? A fiú meg a lány között, a megmaradás vagy kipusztulás, az alma meg a körte között mi van középen?

10 millió "menekült" helyett engedjünk be 5-öt? Vagy beengedjük, vagy nem.

Az emberek 90%-a nem akarja, hogy ide jöjjenek, állítólag demokrácia (népuralom) van.
Ha nem akarjuk, akkor viszont tényleg akadályozzuk meg, hogy áttelepítsék afrikát ide.

freehckr 2015.06.17. 20:37:55

@Krisz11: „emberek 90%-a nem akarja, hogy ide jöjjenek”

Ugyanennyien nem akarnának adót sem fizetni... forrás: ahonnan a te felmérésed is származik. :)

Abban az országban, ahol két évtizede szavazzák kormányra a Zemberek a Fidesz-MSZP-t, nem túl sportszerű erre az ostoba, suttyó, műveletlen balkáni koszos cigány „többségre” hivatkozni... A magyar olyan ostoba, hogy párja sincs Európában...

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 23:46:22

@IdomitottFoka:
Igazad van, nem kell pánikolni a menekültek miatt. Fogadjál be első körben 4-5-öt közülük

Pánikrohamosztagos 2015.06.17. 23:50:58

@Krisz11:
Orbán feladta a labdát, és le is ütötte még mielőtt bárki is hármat pislantott volna. Most nagy a tanácstalanság jobber és baller körökben egyaránt. Ennek a kettőnek középútján született ez a zavaros poszt

program készítő 2015.06.18. 01:01:20

Amennyiben nem közmunkásokkal,hanem rendesen bejelentett adófizetőkkel csináltatja vvrezsi--ám legyen,de azokkal amiket leírtunk

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 05:44:17

@freehckr:

"Abban az országban, ahol két évtizede szavazzák kormányra a Zemberek a Fidesz-MSZP-t, nem túl sportszerű erre az ostoba, suttyó, műveletlen balkáni koszos cigány „többségre” hivatkozni... A magyar olyan ostoba, hogy párja sincs Európában..."

Abban az országban, ahol két és fél évtizede szavazzák kormányra a Zemberek a maszop-szadeszt, nem túl sportszerű erre az ostoba, suttyó, műveletlen balkáni koszos zsidó „többségre” hivatkozni... A libbancs olyan ostoba, hogy párja sincs Európában...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 05:46:07

@Krisz11:

"Az emberek 90%-a nem akarja, hogy ide jöjjenek, állítólag demokrácia (népuralom) van."

A ballibbancs - akár a szocik és a komcsik - jobban tudja, mi kell a népnek, mint a nép maga.

A ballibbancsnak - akár a szocinak és a komcsinak - a demokráciához nincs szüksége a népre, a nép csak zavaró tényező a népakarat meghatározásában.

Höckernase (törölt) 2015.06.18. 06:35:38

Be kell törni az európaiakat, meg kell erőszakoltatni a fehér nőket négetekkel, létre kell hozni egy nemzeti identitás nélküli keverékfajt, amit könnyen irányíthatunk. Ez a célunk. Felvásároljuk, kolonizáljuk Kelet-Európát. Ott tiszta a környezet, nincs túlnépesedés, kedvező az éghajlat, van vízkészlet, ami otthon Izraelben nincs. Ez a célunk, elfoglaljuk a területet és ti semmit se tehettek ellene.
A politikusok a posztoló állításával ellentétben pontosan azt teszik most, ami a dolguk. Biztosítják a feltételeket a honfoglalásunkhoz.
Az európai nemzeteket be kell oltani primitív, irányítható néger jellemvonásokkal.
Mi tisztafajúak maradunk, anyai ágon számontartott leszármazással. Mi fogunk uralkodni az új kevert fajú európai alembereken. Most még a politikusok, az EU távirányítással teszi ezt, de mi állunk a háttérben.
Ne ellenkezzetek, ez a történelmi szükségszerűség. Lányaitokat négerek fogják csoportosan meghágni. Neveljetek félvér kölyköket!
Szerintetek véletlen, hogy az illegális bevándorlók túlnyomó része életerős fiatal hím egyed? Ők egy hadsereg tagjai. A hadseregekben pedig az első vonalakban főleg férfiak vannak.

Krio.Me.Tu (törölt) 2015.06.18. 06:46:26

"Meg kéne érteniük: a megoldás a bevándorlók, menekültek ügyében is valahol középen van. Mint mindig. Csak hát, a középutas megoldáshoz ész is kellene, meg munka, nem csak balga elvek, indulat meg hatalomvágy."

Ó, a széljobberek a lehető legostobábbak amikor azt a látszatot akarják kelteni, hogy kompromisszumkészek, sőt, gondolkodnak.
Ez a middle ground érvelési hiba. Inkább visíts, mint a malac, akit épp leölnek, de ne akarj logikusnak tűnően, nagyon néppártosodóam, kompromisszumkészen érvelni, mert nem megy ez neked!
Csak hogy te is értsd, hogy miért nevetséges az utolsó mondatod:

yourlogicalfallacyis.com/middle-ground

Nem megy ez a köldöknézős bőcsészkedős gondolkodást mímelős néppártosodás. Sok a hümmögés, még több a baki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 06:56:07

@Höckernase:

Azért persze van némi zavar az erőben, mert muzulmánok is bőven akarnak hozzánk jönni, ami nem biztos, hogy az állítólagos betelepítők célja lehet.

Ha a zsidók célja Európa elfoglalása lenne, ahogy ezt sugallod, akkor ennek sokkal egyszerűbb módja is lenne. 10-12 millió zsidó elég könnyen beszivároghatna Európába, ráadásul a holokártyával megtámogatva, azaz senki egy szót nem merne szólni.

Nem, én nem látok emögött direkt, megtervezett szándékot. Az USA évtizedek óta kavarja a szart a demokrácia ún. exportjával, ez nem mai dolog. Nem Európa meggyengítése volt a cél, ez csak egyfajta járulékos haszon az USA számára.

Az igazi szarkavarók az európai balliberálisok, akik minden országban a saját nemzet meggyengítésén, eliminálásán munkálkodnak, de nem "központi" utasításra, hanem saját nemzetromboló ösztöneik szerint. Nem lehet nem észrevenni a szoros hasonlóságot a nemzeti öntudatot, a nemzeteket szintén sárba tiporni törekvő, egy egységes "szocialista, kommunista népet" létrehozni akaró szocialista és kommunista ill. a liberális "eszmék" között.

Höckernase (törölt) 2015.06.18. 07:39:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a ballib uralom is a mi művünk, minden olyan izmust mi terjesztünk, ami gyengíti a fehér európaiakat. A kereszténységtől a kommunizmuson át a balliberalizmusig.
A muszlimok bajkeverésére hivatkozva fogják a kormányaink csorbítani a jogaitokat.
A USA-ben se vagyunk többségben, mégis szépen jelen vagyunk minden kulcspozícióban. Média, pénzügyi szektor, politika stb. Ez a lényeg. Az alja munkát elvégzik a fehér politikusok. Némelyik még el is hiszi, amit a szájába adunk.
Európát homogenizálni kell, lehet, hogy néhol lesz egy-két iszlám kalifátus Európában, de a termékeny, tiszta, ritkán lakott Kelet-Európa nem ilyen, ott van élettér és kevés a muszlim viszont olcsó a föld.
Az, hogy Londonban, Párizsban, Koppenhágában, Rotterdamban életveszélyes lesz a helyzet, az nem érdekes. Minket védeni fognak a fegyvereseink.
Pár generáció alatt eltűnik a gój fehérember Európából.

IdomitottFoka 2015.06.18. 09:52:29

@Pánikrohamosztagos: Kb településenként kellene 4-5 menekültet befogadni Eu szinten. Így eleve ők alkalmazkodnának és nem kellene ostoba gyilkossá válnod. Illetve gyilkossá, mert az ostobát már hozod.

IdomitottFoka 2015.06.18. 09:58:16

@Nicktolvaj: Mi az hogy tetszik? Létezik egy probléma, megoldani kell nem jajveszékelni. @Kovacs Nocraft Jozsefne: De, 100-200 millió már lehetetlen lenne. És látszik, hogy számodra miért tűnik ennél nagyságrendekkel kevesebb menekült kezelése lehetetlennek. Csak zsidózni és libsizni tudsz. Az meg tényleg kevés hozzá.

IdomitottFoka 2015.06.18. 10:01:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az emberek 90%-a adót se szeretne fizetni és a sebességkorlátozást se szeretné betartani, állítólag népuralom van vagy miaszösz.

Pánikrohamosztagos 2015.06.18. 12:28:40

@IdomitottFoka:
Honnan veszed ezt a "településenként 4-5 menekült" számot?

Ez egyformán vonatkozna Budapestre és egy 100 fős zsákfalura is?

Egyébként hogy legyen fogalmad a valós viszonyokról: Magyarországon több mint félmillió illegális határátlépő várható ebben az évben. Persze csak akkor, ha nem épül meg a kerítés

Pánikrohamosztagos 2015.06.18. 12:30:11

@IdomitottFoka:
" Így eleve ők alkalmazkodnának"

Te valami mesebeli szép világban élsz. Ez a csürhe soha nem fog alkalmazkodni, nem azért jött

Pánikrohamosztagos 2015.06.18. 12:32:57

@IdomitottFoka:
"nem kellene ostoba gyilkossá válnod. "

Az amerikai rendőr, aki pár napja lelőtte a zászlórúddal rátámadó fekát nálad gyilkosnak számít? És ha nem lövi le hanem az ő fejét klopfolja szét a feka akkor mennyivel jobb az eredmény?

IdomitottFoka 2015.06.18. 13:17:33

@Pánikrohamosztagos: Ez mégis hogy jön ide? A rendőr önvédelemből lőtt, ez hogy állítható párhuzamba, hogy te a drótkerítés túloldaláról fegyvertelenekre lövöldöznél?

Márpedig néhány fős kiscsoportok alkalmazkodnak a nagyobb csoport normáihoz. Még a csimpánzoknak is megy.

"településenként 4-5 menekült"

Hasamra csaptam, nyilván pontos számok ismeretében pontosabban lehet differenciálni. A lényeg, hogy sehol nem haladná meg még az 1%-ot sem az arányuk. Tegyük hozzá, hogy 5 percet gondolkodtam a dolgon, nyilván lehet benne hibát találni, de ez csak egy komment és én nem vagyok sem felelőse (politikus) sem szakértője a témának.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 13:32:17

@IdomitottFoka:

"Az emberek 90%-a adót se szeretne fizetni és a sebességkorlátozást se szeretné betartani, állítólag népuralom van vagy miaszösz."

Kiskócsag, az alkotmányban (8. cikkely) egyértelműen benne van, miről lehet és miről nem lehet népszavazást tartani. A migránsok befogadásáról nem tiltja a népszavazást, az adókról viszont tiltja.

Majd akkor böfögj, ha van jobb érved, mert amit most írtál, az viccnek is rossz, nemhogy érvnek.

IdomitottFoka 2015.06.18. 13:34:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem volt népszavazás migráns ügyben.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 13:36:52

@IdomitottFoka:

"A lényeg, hogy sehol nem haladná meg még az 1%-ot sem az arányuk."

Ez komoly, kiskócsag? Előírnád nekik, hol kötelesek lakni? Mert ha nem, akkor ugyan hogyan akadályoznád meg azt, hogy a városokban gettókat hozzanak létre?

Te míves cserépedény, az elsők között lennél, aki habzó szájjal tiltakozna a röghöz kötésük ellen, és követelné a szabad költözködéshez való jogukat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 13:39:03

@IdomitottFoka:

Na és, kiskócsag? Van nemzeti konzultáció. Értem persze, hogy neked ez sem tetszik, mert az eredmény nem az, amit te szeretnél.

IdomitottFoka 2015.06.18. 13:44:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Előírnám, de még hogy. Nemzeti konzultáció, aha értem.

IdomitottFoka 2015.06.18. 13:45:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kiskócsag? Te még buzizni se tudsz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 14:02:26

@IdomitottFoka:

A kócsag mióta hmoszexuélis?

A buzi szó csúnya, ne használd a nemes és érzékeny lelkű homoszexuálisokra.

IdomitottFoka 2015.06.18. 15:02:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Aha. Vmi érdemi reakció? Az anonim kurvaanyázás a 2-3. forduló után már untat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 17:27:26

@IdomitottFoka:

Akkor ne csináld. :)

Vagy legalább ne anonim módon tedd, hanem add meg a valódi személyi adataidat.

Krisz11 2015.06.18. 19:35:04

@freehckr:
"Ugyanennyien nem akarnának adót sem fizetni... "
@IdomitottFoka:
"Az emberek 90%-a adót se szeretne fizetni és a sebességkorlátozást se szeretné betartani, állítólag népuralom van vagy miaszösz. "

Hagyjuk már az ilyen balliberális legendákat..
1.) Magyarországon 3 millió nyugdíjas meg 1 millió állami alkalmazott van + x millió segélyes. Szerinted mire szavaznának egy népszavazáson, ha tudnák, hogy adó nélkül másnap már nincs nyugdíj, segély, bér?

2.) A versenyszférában dolgozók mire szavaznának, ha tudnák, hogy másnap már bezár az összes rendőr őrs, kórház, állami intézmény?

Nem kell hülyének nézni az embereket. Gyorshajtásra ugyan rz igaz. Én is megszegem bizonyos útszakaszokon a törvényt, de támogatom a korlátozást, mert nem akarok pl: lakóövezetben 90-el száguldozókat.

A bevándorlás tipikusan az, amit a többségnek kell eldönteni, mivel mindenkit érint. Főleg egy demokráciásdiban.
Máskülönben ki döntsön a fontos kérdésekben, egy idomított fóka?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 20:11:53

@Krisz11:

Hát nem tudod, hogy a libsik többségben vannak, mert a lakosság 70%-a nem Orbánra szavazott?

Hoppá, hogy a libsikre meg 99% nem szavazott?

kvadrillio 2015.06.18. 21:41:07

"A világnézetébe senkinek sem szeretnénk beavatkozni, de ennek a csomagnak olyannak kell lennie, amely felvértezi a hallgatókat a vak előítélet, a rasszizmus ellen. Ha ezt bevezetjük, akkor megtettük, ami tőlünk telt azért, hogy politikai értelemben ne legyen valakiből bolond” – mondta György, hozzátéve:
olyan egyetem persze nincs, amely nem termel ki Vona Gáborokat.

György Péter szerint a Jobbik „egy tehertétel a bölcsészkar életében” (a BTK számos egykori hallgatói önkormányzati vezetője Jobbik-tag, a volt BTK HÖK-elnök, Szávay István a Jobbik parlamenti képviselője is lett - a szerk.). Az intézetigazgató azt mondja, az egyetemen holokauszttagadásnak, homofóbiának és cigánygyűlöletnek nincs helye, azonban a baloldali diákság aránya ma már elenyésző az ELTE-n,
a baloldal eltűnt a fiatalság köréből.

NEMTOM MIÉRT PAMPOG RASSZIZMUSRÓL AZ, AKIBŐL ÚGY ÖMLIK A RASSZIZMUS (VONA FELÉ IS !) , MINT A NIAGARA VÍZESÉS ! :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.18. 21:49:02

@kvadrillio:

"a baloldal eltűnt a fiatalság köréből"

Mondjuk inkább úgy, hogy az egyetemi és általában a felsőfokú végzettséggel rendelkező fiatalság köréből.

A mképzetlen, műveletlen emberek körében még bőven van támogatottsága a ballibnek, elég csak olvasni az itt bérkommentelő ballibákat.

Pánikrohamosztagos 2015.06.19. 00:16:49

@IdomitottFoka:
N rendőr önvédelemből lőtt, a határőr pedig az orszg védelme céljából. De lőhet akár saját védelmében is, ha nem tudja másként megfékezni az agressziót. Nem a kerítés túlsó oldalára kell lőni, hanem az innensőre ha nincs más eszköz

Amit meg a beilleszkedésről képzelődsz, az színtiszta náci alapvetés, amit az ENSZ alapokmány kategórikusan tilt. Nem választhatsz el embereket a saját közösségüktől azért, hogy felgyorsítsad az asszimilációjukat. Ha ezt megvalósítod az háborús bűncselekmény

Én szóltam, csak hogy tudd mi vár rád ha továbbra is a náci utat járod

Pánikrohamosztagos 2015.06.19. 00:19:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A ballib szavazók többsége sem követi a pártvezetőik véleményét a beándorlás ügyében. Nem bírnak annyira hülyék lenni, mint az elvárás felülről

freehckr 2015.06.19. 10:39:16

@Krisz11: „Szerinted mire szavaznának egy népszavazáson, ha tudnák, hogy adó nélkül másnap már nincs nyugdíj, segély, bér?”

Most tekintsünk el attól, hogy a posztkommunista Fidesz-KDNP gyakorlatilag betiltotta a népszavazás intézményét Magyarországon, de a legutóbbi országgyűlési választáson pont arra szavazott a relatív többség, hogy közpénzekből továbbra is tartsa el az állam a nincstelen, élhetetlen, ingyenélő prolijait... lásd rezsicsökkentés, lásd családi pótlék, családi adókedvezmény, és az efféle szocialista osztogatások, mindezt világrekord számú és mértékű adóterhekből előteremtve. A fideszes és szocialista prolik magasról szarnak bele több mint két évtizede, hogy miből lesz majd nyugdíj, miből lesz majd szociális ellátórendszer, nekik legyen meg az ingyen osztogatott tűzifájuk, a zsák krumplijuk, a kommunista rezsiharcuk, aztán az orruknál tovább többnyire már nem látnak.

„A versenyszférában dolgozók mire szavaznának, ha tudnák, hogy másnap már bezár az összes rendőr őrs, kórház, állami intézmény?”

Eddig mire szavaztak?! :) Majdnem ugyanerre...

„Nem kell hülyének nézni az embereket.”

Márpedig a magyar választópolgárok adtak nem egy, és nem is csak pár tucat okot erre az elmúlt évtizedekben... lásd több mint két évtizede szavazzák vissza a nyakunkra az MSZMP két utódpártját, a Fidesz-MSZP-t, és ezek korrupt posztkommunista politikusbűnözőit.

„A bevándorlás tipikusan az, amit a többségnek kell eldönteni, mivel mindenkit érint.”

Főleg annak tükrében, hogy jelenleg a „menekülthullám” jelent egy kisebb problémát, az is minden bizonnyal csak átmenetileg (már csökken a koszovói és régiós atrocitások miatt megugrott menekültkérők száma), míg a „bevándorlás” Magyarországon gyakorlatilag nem is létező probléma?! :) Állandóan keveritek a „menekültet” a „bevándorlóval”... látod bazmeg már egyből a többségre hivatkozol, holott még magával a problémával és a fogalmakkal sem vagy tisztában. És te meg a tájékozatlan haverjaid akarjátok eldönteni, hogy mi legyen... pont titeket kellene kiszűrni a döntéshozatalból valamilyen szinten, és a korrupt politikusbűnözőitek és futsalos kispadjaitok helyett végre gyakorlott, hozzáértő szakemberekre bízni az ügyet.

freehckr 2015.06.19. 10:44:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne: „képzetlen, műveletlen emberek körében még bőven van támogatottsága a ballibnek”

Az a fura helyzet alakult ki mára, hogy a Fidesz-KDNP nagyjából teljes mértékben „elszipkázta” a kádári nosztalgiában szenvedő képzetlen és műveletlen szavazókat a másik posztkommunista tezsvírpártjától, az MSZP-től. No meg a rezsiharcos szocialista nyuggereket... :) Bár abban igazat adok, hogy a Fidesz mellett még mindig az MSZP-t támogatják kiemelkedően a legfeljebb általános iskolai, vagy még azt sem meghaladó végzettségű szavazók, de inkább úgy fogalmaznék, hogy a suttyó proli még ma is a Fidesz-MSZP-t támogatja. Ebben sajnos nincs változás évtizedek óta, a műveletlen söpredék mindig a posztkommunista bűnszervezetekre szavaz.

A középiskolai végzettségűek körében már a Jobbik a vezető erő, szintúgy a felsőfokú tanulmányaikat folytató, vagy felsőfokú végzettségűek körében, bár ez utóbbi kategóriában az LMP lenne a vezető politikai erő, bár szám szerint kevesen, de arányaiban a legtöbben őket támogatják.

IdomitottFoka 2015.06.19. 10:49:02

@Pánikrohamosztagos: Most már az is baj ha náci vagyok? Nektek nem lehet megfelelni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.19. 11:20:09

@freehckr:

"ez utóbbi kategóriában az LMP lenne a vezető politikai erő, bár szám szerint kevesen, de arányaiban a legtöbben őket támogatják."

Ez nem csoda, hiszen az LMP-t lényegében csak pár rózsaszín, marijuanás ködben álmodozó bölcsész támogatja. De a fenti logikád alapján az a párt lenne az abszolút vezető politikai erő, amelynek csak egyetlen tagja van, aki viszont akadémiai tag. :D (Most nagyvonalúan tekintsünk el attól, hogy tudtommal min. 10 tag kell a pártalapításhoz.)

(A bölcsészt nem pejoratív értelemben használom, magam is az volnék, bár én épp nem támogatom az elempét.)

Szerencsére azonban az LMP támogatottsága a jelek szerint soha nem fogja elérni még a hanyatló szadeszét sem, így soha nem lesz vezető politikai erő.

Másfelől ha elfogadjuk - és nehezen lenne tagadható -, hogy a Jobbiknak van a legnagyobb tényleges támogatottsága az értelmiségi fiatalok körében, akkor vagy totál hülyék a mai értelmiségi fiatalok (nem cvalószínű), vagy a Jobbik kínálja az egyetlen értelmes megoldást a magyar politikában.

freehckr 2015.06.19. 11:33:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: „a fenti logikád alapján”

Nem állt szándékomban semmit sem sugallni a fentiekkel, csupán csak tájékoztatásul lefestettem a helyzetet. :)

„Szerencsére azonban az LMP támogatottsága a jelek szerint soha nem fogja elérni még a hanyatló szadeszét sem”

Pedig hát még én is simán lecserélném, akár már ma délutántól a több mint két évtizedes Fidesz-MSZP felállást egy LMP-Jobbik felállásra, még abban az esetben is ha az LMP kerülne kormányra, pedig hát igen távol állnak tőlem ezek a baloldali és „túlzott liberális” nézetek. :) Ezzel az LMP-Jobbik felállással is az az egyik problémám, hogy lenne egy baloldali liberális és egy inkább baloldali populista vezető politikai formációnk, de a piacpárti, vállalkozópárti, adófizetőpárti jobboldal még mindig nincs sehol... :)

„a Jobbik kínálja az egyetlen értelmes megoldást a magyar politikában”

Inkább „reálisnak” nevezném, mert a politikai elitünk „értelmes” jellemzésével nem kevés problémám van. :) Bár a Jobbik is a Fidesz-KDNP-hez hasonlóan inkább baloldali radikális, baloldali populista, jellemzően szocialista vonalat vinne (ahogyan ez meg évtizedek óta Magyarországon), de számos fontos területet, úgy mint rendvédelmet, pártfinanszírozást és korrupció-ellenes, valamint nem utolsó sorban a rendszerváltás befejezésére és az állambiztonsági múlt feltárására irányuló programjaikat tekintve jelenleg a Jobbik az egyetlen a politikai palettán, amely felismeri a jelenlegi problémáinkat, az ezeket előidéző okokat (rendszerváltás hiánya, posztkommunista politikusbűnözők tobzódása, nepotizmus), és komolyan vehető előremutató javaslataik is vannak a témában. Talán ezt ismerik fel sokan. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.19. 16:03:13

@freehckr:

Az utolsó bekezdésben lényegében bővebben és szabatosabban kifejtetted azt, ami nagyjából az én véleményem is a Jobbikról.

Az LMP-ről már vsz. eltér a véleményünk. Bár nem merném egyértelműen szadesz-utódnak nevezni, attól tartok, hogy nagyobb támogatottság mellett beszivárognának a párt vezetésébe az ilyen ambíciójú emberek. Persze nem a volt szadesz emberei, hiszen ők már lejáratták magukat, és Schiffernek több esze van annál, hogysem a hatalom közelébe engedje őket.

freehckr 2015.06.19. 16:17:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az LMP-nek is vannak figyelemreméltó javaslatai azzal kapcsolatban, amit a Jobbikról is megemlítettem fentebb, abból a szempontból, hogy ők lehetnének a Nagy Baloldali Alternatíva a jelenlegi PM-Együtt-MSZP-DK retardáltjai helyett, mindenképp szerencsés lenne az esetleges megerősödésük... bár ez sajnos nem fog összejönni. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.19. 16:28:55

@freehckr:

Való igaz, hogy egy normális baloldali párt megjelenése mindenkinek jó lenne - még a jobboldalnak is.

Krisz11 2015.06.20. 10:24:52

@freehckr:

"Állandóan keveritek a „menekültet” a „bevándorlóval”... látod bazmeg"

Feleslegesen teteted, mintha nem érted a problémát.
1.) Aki ide jön, az már nem menekül, hanem a lehető legkényelmesebb országban akar megtelepedni.

2.) Szerinted ez átmeneti, de ez max rózsaszín képzelgés. Afrikában népességrobbanás van.. + úgy élnek az egész kontinensen mint az állatok ... ennyit erről. A "menekültek"-nek nevezett bevándorlók száma csak robbanásszerűen nőni fog.

3.) Ha a németek meg angolok már nem bírják, akkor majd erőből keresztül nyomják az EU-n, hogy a bevándorlókat egyenlő arányban telepítsék be az egyes országokba. Na az lesz Magyarországnak az igazi katasztrófa. Kb egy második Trianon. Ezt kellene elkerülni.
süti beállítások módosítása