censorship3.jpgKét hete rengeti az olasz közvéleményt az a botrány, amiről a büdös életben nem hallottam volna én sem, ha nem akadok rá egy angol nyelvű összefoglalóra, és amely sem a hazai, sem a nemzetközi média ingerküszöbét nem érte el. Pedig elég kemény történetről van. Talán a legkeményebbről, ami eddig migráns/menekültügyben történt az elmúlt hónapokban. 

Az olasz-francia határ mellett fekvő Ventimiglia rendőrkapitányságán október végén feljelentést tett egy nő. Azt állítja, több afrikai migráns megerőszakolta őt. A 30 év körüli hölgy a "No Borders" ("Nincsenek határok") nevű csoport aktivistája, akik a bevándorlók korlátlan bevándorlásért küzdenek, mert meg vannak győződve róla, hogy a szabad mozgáshoz és a jobb élethez mindenkinek joga van.

A nő elmondása szerint a bűncselekmény a csoportnak a határ közelében létrehozott táborában történt. Az erőszaktevők egy zuhanyzó fülkében támadtak rá. Segélykiáltásait nem hallotta, mert egy közeli buliban ordított a zene. 

A java csak most jön. Az aktivista egy hónapig nem jelezte a hatóságoknak a vele törtélnt szörnyűséget, mert - most tessék bekötni a biztonsági övet! - 

társai lebeszélték róla, hogy feljelentést tegyen.

Szerintük ez ugyanis rossz fényt vetett volna a többi migránsra, és aláásta volna küzdelmük legitimitását. 

A "No Borders" helyi csoportjának vezetői ugyanakkor azt állítják: a lány már nem tartozik közéjük, mivel túlságosan "provokatív és szabados viselkedése" miatt néhány társával együtt pár hónappal ezelőtt kizárták maguk közül. Szerintük elképzelhető, hogy ezért akart bosszút állni a feljelentéssel. 

A vizsgálat még tart. Hogy ki mond igazat, egyelőre nem derült ki. Valami más viszont nagyon is: az, hogy a média mennyire döbbenetesen manipulatív és álszent migráns-ügyben (is). Az a nemzetközi sajtó, amely órákon belül a világ első számú közellenségévé tette a szír gyereket megrúgó László Petrát, amely a nap képeként hurcolta végig az egész neten a bicskei vasúti sínek közé feküdt családot, amely élő adásban szörnyűlködött a horgosi összecsapások idején -

most nagy ívben szarik egy semmivel sem kevésbé botrányos ügyre.

Amelyről amúgy részletesen beszámolt az olasz sajtó, például az "olasz Népszabadság", a legolvasottabb közéleti napilap, a Corriere della Serra is 

Nem, nem azt várom, hogy úgy adjanak hírt az esetről, mint a brit és amerikai hardcore jobbos portálok, ahol az "Open Borders" álláspontja meg sem jelenik, és tényként kezelik a lány minden állítását. De az igenis elvárható lenne - nem is igazából a bűncselekmény, inkább az elhallgatásának állítólagos szándéka miatt - hogy egy ekkora ordas nagy balhéról azért beszámoljon a nemzetközi média. Ehelyett  a maintream sajtóban mélységes kussolás van. 

Azt már tényleg csak a tortahabon diszkréten elhelyezett cseresznyeként jegyzem meg, hogy, ha bármilyen nemi erőszakkal kapcsolatos ügyben bárki (pláne a megvádolt fél) az áldozat ""provokatív és szabados viselkedésével" jönne elő, arra azonnal rásütné a liberális saria-törvényszék a szexizmus és az "áldozat-hibáztatás" vádját. Amúgy sok esetben igazuk is lenne. 

De nem, ezt sem várom el senkitől. Csak azt, hogy egyszer ebben a kurva életben legyen más képes a nyomorult fősodratú média ellátni a feladatát:

tájékoztasson arról, ami történt. 

Ugyanis minden súlyos szereptévesztése ellenére elsősorban ez a dolga. A tököm tele van már azzal, hogy a "szerkesztői szabadság" paplanja alatt lassan minden hírszerkesztő vélemény formálóvá maszturbálja magát. Akinek joga, sőt munkaköre, hogy eldöntse mit fogyasszon a fogyatékos olvasó, akit különben úgyis csak elsodorna a sok információ áradata. 

Kedves kollégák, tessék már végre felnőttnek nézni azt, akiből élünk: a hírfogyasztót! Aki majd kiszűri, mi a fontos számára, és levonja belőle a megfelelő következtetést. Vagy a nem megfelelőt, az ő dolga. De így csak egy dolgot lát: hogy 

át akarjátok baszni.

És már nagyon unja. Én is...

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr27950762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annamanna 2015.10.09. 04:35:51

Szerintem teljesen igazad van, a sztoriban én egy dolgot nem értek - hogy ez olasz lánnyal történt meg és nem svéddel. Bár szerintem mostanra már a svéd és német femcsik feje lágya is benőtt, és jól tudják, hogy a migráns fickók nagyon nem úgy viselkednek, mint a saját nemzetükbeli férfiak, tehát ők ragadozók (pláne ilyen körülmények között).
Az olaszok viszont soha nem éltek feminista társadalomban, a digók mindig is patriarchálisok voltak, ezért nem értem, miért viselkednek most úgy, mint egy feminista skandináv, tehát miért engednek nőket egyedül migráns faszok közelébe.
Az olasz digó ilyen, ha egyedül marad nővel: www.borsonline.hu/20150212_undorito_mit_muvelt_a_turistalanyokkal_a_rendor
Tehát picit azt gyanítom, hogy az elhallgatás mögött az olaszok hímsovinizmusa állhat - már csak ere utal az azonnali áldozathibáztatás is.
Tehát ebben szerintem nem (csupán) a libsi álszentség játszik szerepet, hanem az olasz hímsovinizmus is.

László Petra története ordítóan a hímsovinizmus példája.
A szegedi lány börtönőr általi megverése ("migráns takaroggy") a hímsovinizmus példája.
Egy debreceni olasz nő megverése ( "migráns takaroggy") a hímsovinizmus példája;
pesti migránssegítő nők zaklatása a hímsovinizmus példája.

Eddig érdekes módon egyre másra olyan esetek fordultak elő, amikor nőt bántalmazott férfi (vagy férfiak), és ezt most akár a német menekülttáborokban történt erőszakolásokra és nők levizelésére értem, akár arra, hogy VV Béci nejével ordítottak a villamoson, hogy "migráns takaroggy", a lényeg, hogy különös módon rendre az történt, hogy férfiak támadtak nőkre.
Tehát a migránsáradat valahol felgerjeszti a nemek háborúját is, úgy látom.
Na persze biztosan elfogult vagyok, és az is biztos, hogy ez csupán az egész történetnek egy pici mellékszála, csak nekem tűnt fel.

Az viszont tény, hogy meg kell figyelni a cigusokat - soha nem maradnak egyedül, mindenhová csoportosan vonulnak. Ezt a migránsok kapcsán muszáj eltanulni, ők sincsenek soha egyedül, mindig csoportban vannak; tehát migránsokkal egyedül maradni, akár férfiról, akár nőről legyen szó, szigorúan tilos és életveszélyes. Csak csoportban tanácsos őket megközelíteni, bármiről is legyen szó.

maxval bircaman főszerkesztőhelyettes · http://bircahang.org 2015.10.09. 05:03:54

Liberális alapelv: a migránsnak joga van az erőszakra. Aki másképp látja ezt, az fasiszta.

glinolid 2015.10.09. 07:10:29

Figyelmed ajanlom az alabbi esetet:

Smart was nearly saved by a Good Samaritan in a Salt Lake City library who became suspicious upon seeing a girl in a niqab in the company of an odd-looking bearded man (Mitchell) and an older woman (Barzee). The tipster, who called 911, claimed that the girl’s eyes were remarkably similar to Smart’s (the eyes were the only visible part of the young girl’s covered face). Salt Lake City detective Jon Richey, who arrived to investigate, asked Mitchell if he could look under the girl’s niqab. Mitchell vigorously claimed that to expose the girl’s face to a stranger would violate his religious beliefs. No matter how many times Richey asked to see the girl’s face, Mitchell stood fast, claiming there would be “serious religious consequences” should the girl’s face be exposed to anyone but her husband. Smart, traumatized with fear and with Barzee grasping her tightly, was too petrified to speak up

Email editors@takimag.com to buy additional rights. takimag.com/article/niqab_nightmare_david_cole/print#ixzz3o2oiHTez

Veridicus76 2015.10.09. 09:49:35

Nem az első és nem is az utolsó ilyen eset.

-JzK- 2015.10.09. 16:26:10

www.ferfihang.hu/2015/10/01/a-nok-es-a-menekultkerdes/ Miért támogatják egyes hülye nők a bevándorlást?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.10.09. 16:31:27

Egyébként a "rendkíül kiegyensúlyozott" nyugati média arról sem tudósított, hogy ezt a tábort már szanaszét verte az olasz rohamrendőrség. (És nem vízágyúval, meg könnygázzal, hanem full contact.)
Minden azzal van tele, hogy a magyarok mit műveltek Horgosnál szegény fél téglákkal dobálózó migránsokkal szemben, miközben mélyen kussolnak a francia, olasz rendőrség, és a spanyol határőrizeti szervek kemény fellépéséről. ( Utóbbiak elektrossokkolóval megcsípik a kerítésen esetleg átmászó illegális bevándorlókat, majd szépen visszaszállítják őket a kerítésen túlra.)
Csak a jó öreg kettős mérce, semmi több..

Ráérek 2015.10.09. 16:39:37

Kedves Bí Dzsí,
szerintem véletlenül októbert írtál az elején, ami valszeg szeptember.

"... október végén feljelentést tett egy nő."

M1nd1 (törölt) 2015.10.09. 17:50:03

Hagyjuk már a "menekültek" szöveget, ez hülyeség. Ezek gazdasági bevándorlók, kvázi "vendégmunkások". Addig szeretnének maradni, ameddig valaki újjá nem építi Szíriát, és össze nem lapátolnak annyi zsét, hogy az általuk elvárt luxusban tudjanak élni, hogy hol az már szinte mindegy is. Mert ugye az mindenkinek világos, hogy ezt a tömeget a nyugat fényűző és gondtalan (vagy annak látszó) életvitele csődítette európába. Először ugye angliába készültek, de Calaisnál dugó lett és ezért irányt váltottak németországba. Nem fog sikerülni, hogy a beengedett vendégmunkásoknak annyi, és olyan jól fizető munkát biztosítsanak, mint amennyi ahhoz lenne szükséges, hogy valóban záros határidő belül elérjék azt az életszínvonalat, amire vágynak. Sőt. Rengeteg barát, rokon, unokatesó maradt a török vidéken, esetleg Szíriában, akik csak a jelre várnak, és megindulnak a család után, hogy aztán összezárjanak Merkel néni anyáskodó szárnyai alatt. Nem fog sikerülni. Aki ezt nem látja be az hülye. És a legveszélyesebb, hogy abban a hitben tartják a bevándorlókat, hogy be tudják őket illeszteni a társadalomba, és ők ezt el is hiszik. De nagy lesz a düh és harag napja, amikor rájönnek, hogy átverték őket, és a német nép valójában nem is szereti őket és nem akarja nekik is biztosítani azt a fényűző életet amire vágynak. Na ebben van az igazi veszély, mivel a csalódott és dühös fanatikus tömeg képes gyorsan és nagy bajokat okozni. És ezt már a politikusok nem fogják tudni megfelelően kezelni. Ha beengedted a házadba a gonoszt már nagyon nehéz lesz azt úgy kirakni, hogy ne törje össze a bútoraidat és ne okozzon súlyos sérüléseket mire kirakod. Ez egy vesztes játszma sajnos.

♔bаtyu♔ 2015.10.09. 18:44:39

Libsik.

Nehogy a sztori megcáfolja a libsi hazugságokat.

A nő egyébként ugyanezt tette volna, ha nem őt, hanem kolléganőjét erőszakolják mega migránsok.

♔bаtyu♔ 2015.10.09. 18:46:34

@A megvalósult amerikai ólom..:

Kifejezetten jó volt olvasni a magyarokat fikázó Soros média kamu videói alatti hsz-eket.

♔bаtyu♔ 2015.10.09. 18:53:17

@annamanna: László Petrára nagyon rendesen rámászott a média, miközben Röszkénél a riporternő vonszolta oda szerencsétlen migránsnőt a könnygázért, hogy utána jól lefotózza.

Persze értelmetlenül, hiszen a közönség a magyar rendőröknek drukkolt, ráadásul levideózták a riporternő akcióját.

A libsiket Migration aid és efféle Soros féle szervezeteket pedig leválasztanék a migránsokról.

A libsi olyan mint a komancs, nem talál a tények meghamisításában semmi kivetnivalót. Persze csak ha ő csinálja.

Gringo 2015.10.09. 19:05:33

Mit keres egy jókarban lévő 30-as nő a férfiak zuhanyzójában?

Gringo 2015.10.09. 19:08:30

Rájöttem, ezek a nácik azért acsarkodnak a menekültekre, mert félnek, hogy a négerek mellett labdába sem rúghatnak a csecsemő méretű faszukkal.

♔bаtyu♔ 2015.10.09. 19:10:37

"és amely sem a hazai, sem a nemzetközi média ingerküszöbét nem érte el."

A jobboldaliét elérte, én a nemzeti.net-en olvastam már vagy egy hete.

Mondjuk tény, hogy az indexen nem is kerestem:))

Tudományos libsizmus 2015.10.09. 19:12:49

Semmi különbség kommunista és liberális között. Ugyanaz az fészekalja.

♔bаtyu♔ 2015.10.09. 19:26:54

Azért a bevándorlásnak lett egy előnye. A jobboldali pártok megerősödnek, a libsik mindenhol kuka, Európa végre normálisan kiépíti határai védelmét, a bevándorlókat ha sok pénzért is, de vissza fogja paterolni.

Ez óriási pénzekbe és a németeket illetően sok szenvedésbe fog kerülni, de a nép pedig évtizedekre megtanulja, hogy libsikre nem szavazunk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.09. 20:11:47

Én valamit nem értek. Ez a nő pontosan ismerte a "menekültek" viselkedését, szexuális morálját.

Akkor meg mit várt? És miért csodálkozik, hogy azt kapta, ami borítékolható volt?

(Félreértések elkerülésére: ezzel nem a "menekülteket" védem.)

dîszkorzo 2015.10.09. 20:20:52

@annamanna:Anyádat digózd,te suttyo.Hungarista barom.

♔bаtyu♔ 2015.10.09. 20:26:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lehet, hogy nem is csodálkozik azon, hogy azt kapta ami borítékolható volt.

Azt olvastam, gyermektelen nő, a bevándorlókat tekintette gyermekeinek.

Ostoba libsi tyúk lehet ez.

2015.10.09. 20:27:29

Aki nő létére, egyedül mindenfele segitseg nelkul odamereszkedik egy tucat ferfi menekulthoz, az szerintem nincs jol osszerakva...

kvadrillio 2015.10.09. 21:27:41

jahhhh...ennél csak az csodálatosabb, amikor a palesztin kődobáló gyereket izraelllli katonácskák végighúzzák a földön, majd körbeveszik és az egyik ráteszi a combjára a pisztolyát és belelő.....BASSZA MEG ! DE SZÍVESEN TÖKÖN RÚGTAM VOLNA EZT AZ IZRAELL.LI KATONÁCSKÁT, A KURVA SNYJÁT NEKI !+

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2015.10.09. 21:37:43

amellett hoyg ez elég nagy botrány. és egyetértek. miért káromkodsz ennyit? mi vagy te? puzsér-imitátor? attól még prolis.
ilyenkor mi van na jobbik családvédelmi programjával?

és ne tegyünk már úgy, mintha a jobbik médiája nem ilyen lenne. kezdve a tiszavasváris propagandáról, hogy a jobbikos polgármester egyedül tüntette el a költs.v. hiányt, megy a jobbik médiában, miközbem kormányzati segítséggel, így azért máshogy fest:

"inek joga, sőt munkaköre, hogy eldöntse mit fogyasszon a fogyatékos olvasó, akit különben úgyis csak elsodorna a sok információ áradata.
Kedves kollégák, tessék már végre felnőttnek nézni azt, akiből élünk: a hírfogyasztót! Aki majd kiszűri, mi a fontos számára, és levonja belőle a megfelelő következtetést. Vagy a nem megfelelőt, az ő dolga. "

Wikus Van De Merwe 2015.10.09. 21:45:40

@Gringo:

Te pedig annak örülsz,hogy ezentúl kispöcsű nácik helyett nagyfarkú négerek raknak majd seggbe.

Hát barátom,eljött a te időd.

bElannaTorres 2015.10.09. 22:03:15

majd meglepődnek, mikor a szeretett németországban az ilyenért börtönbe csukják őket
"mivanmá' szexelni se lehet?"

André Goodfriend 2015.10.09. 22:12:24

Nem jól értelmezte az udvarlást - nem baj, majd megszokjuk, hogy máshol más a módi...!

Brix 2015.10.10. 01:15:52

Ez nem csak egyedi eset, sajnos. Európában ma a migránsok által elkövetett súlyos bűncselekmények, mindennapos eseménynek számítanak. A média persze megpróbálja elhallgatni őket, hogy "ne keltsen gyűlöletet" de ehhez már régen késő...Az európai emberek egy jelentős része már annyira gyűlöli a betolakodókat , hogy legszívesebben fizikailag is likvidálná őket. Nem csodálkoznék, ha hamarosan polgárháborús állapotok és "fajirtás " lenne Európában...

Gringo 2015.10.10. 02:14:56

Szerencsétlen agyhalott jobberek egyre valószínűtlenebb horrortörténetekkel próbálják érdeklődés szintén tartani a menekültpánikot.
Csak azt nem értem miért vannak ezek ennyire besz@rva?

Gringo 2015.10.10. 02:15:32

azt akartam írni: szintjén

Stohl András 2015.10.10. 02:33:31

Azt a szokast, hogy nemieroszak eseten, a noket buntetik meg, ezt peldaul atvehetnenk az araboktol. Mert naluk nincs rinyalas, meg feljelentes eroszak eseten, mint itt Europaban, mert minden no tudja, ha kiderul, akkor mghurcoljak, meglincselik, bortonbe zarjak. Remelhetoleg, ha mar eleg sokan lesznek itt nalunk, akkor nepszavazassal ezt ellehet majd intezni.

2015.10.10. 08:18:13

Felháborító, hogy ez a nő vádolni meri az udvarlóit!
Afrikában ez mindennapos, gyakorlatilag ott ez a gangbang csak egy kicsit hevesebb udvlásnak számít, most majd mindennapos lesz Európában is. Kíváncsi vagyok, hogy a szélbalos feministák ezt is habzó szájjal elítélik-e, mint azt, ha egy hímsoviniszta európai férfi előreengedi a nőt az ajtóban.
Vagy mivel más kultúrából jön a néger, neki mindent szabad.

Amúgy meg olasz, francia, német, brit nők tömegei özönlenek a Karib-szigetekre (Jamaica), Afrikába, Egyiptomba, Marokkóba, Törökországba (kifejezetten erre specializált üdülővárosok vannak, ahol primitív törökök dugják a csoffadt brit öregasszonyokat), Indiába (jóga kurzusoknak álcázott szexturizmus), hogy egzotikus, mosdatlan, kemény kezű férfiak meghágják őket.
Erre izgul titokban a fehér nők jó része. Pont azok a nők, akik papucsot akarnak csinálni a fehér férfiból, aztán panaszkodnak, hogy "nincs már egy igazi férfi Európában, bezzeg a török-arab-néger csődörök!". Főleg azok a nők, akik jó üzletet csináltak azzal, hogy egy munkamániás, güriző, jól kereső európai pasashoz mentek hozzá, majd okosan váltak el. Az elvált nők asszonytartásból elutaznak évente pár hétre "egzotikus" országokba kikormoltatni, kipókhálóztatni a lyukaikat.
Mostantól ez a szolgáltatás minden európai városban elérhető lesz. Ez aztán a fejlődés! Éljen a multikulti!

Japán nők is özönlenek Indiába, Egyiptomba, hogy valami izgalmat átéljenek, jól kifogdossák őket, meg is erőszakolják őket, de visszamennek még többért, hisz erre vágynak. Mert a japán férfi már le van szedálva, nem hajlandó dugni.
A nők mindig is az exogámia irányába voltak nyitottak. Szeretik az erős, durva idegeneket, akik mellett lealázott nők lehetnek. Pont a habzó szájú feministák rajonganak legjobban az arab meg a néger faszért. Csak a csúnya patriarchális fehér férfiból van elegük. Helyette a szociális állammal ápolnak belsőséges viszony (kvóták, segélyek, férfiellenes családjog, asszonytartás, férfi kifosztása váláskor, agymosó ingyenes közoktatás, büfészakok, férfiak démonizálása).

Akár igaznak bizonyul, akár hamisnak a vád, az tanulságos, hogy a mainstream média mennyire elhallgatja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.10. 08:29:22

@artisan hogwash:

"Vagy mivel más kultúrából jön a néger, neki mindent szabad."

Természetesen szabad neki, hiszen milyen alapon sértjük meg az ő kulturális érzékenységét?

Ahogy a muzulmánok a vallási érzékenységük megsértésére hivatkozva több helyen elérték, hogy Európában is alkalmazzák a saria egyes előírásait, úgy nekik engedélyezve lesz a nők megerőszakolása is, hiszen ennek tiltása, horrobile dictu büntetése durván sértené kulturális érzékenységüket.

2015.10.10. 08:32:47

@Gringo: ha nem vennéd észre pont egy szélbalos nő és egy szélbalos szervezet dobálja egymásra a sarat ebben az ügyben, a Lügenpresse meg próbálja nem felkapni az ügyet. Hisz minden migráns programozó, agysebész, mérnök.
A szélbalos szervezet szerint a nő gyakorlatilag megérdemelte, kacér, provokatív, szabados, kihívó volt. LOL, mintha csak az ideáltipikus hímsovinisztát hallanánk.
Nincs könnyű helyzetben a szélbal, ha egy néger illegális erőszakol meg egy feministát. Kit ítéljenek el? Most a multikulti győzött, nőknek kuss van. Picit már iszlám társadalomra hajaz ez a megoldás. Lesz ez még jobb is! Illetve rosszabb... Ez nézőpont kérdése :)

2015.10.10. 08:43:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen, a szélbalosok és ballibek komoly dilemmája, hogy miként nyilatkozzanak, ha egy cuki menekült (vagy egy csoportjuk) erőszakol meg egy nőt.
Ha fehér férfi lenne az elkövető, akkor jönne a femináci szöveg: patriarchy! Hímsovinizmus! Kötelet a nyakába!

Ha néger-muzulmán az elkövető, akkor zavar van. Össze kell rántani a párt okos embereit, a megmondóembereket. Ők úgy döntöttek, hogy az eszme, a forradalom, a multikulti fontosabb, mint az elvtársnő joga a szexuális önrendelkezéshez. Mit panaszkodik, inkább örülne, hogy elsőként lesz vemhes félvér kölyökkel. Egyébként is ledér, kacér, szabados, provokatív volt! Meg kihívóan öltözött.
She was asking for it! - Ahogy a művelt francia mondaná...

ogli dzsí 2015.10.10. 08:44:09

'z a nemzetközi sajtó, amely órákon belül a világ első számú közellenségévé tette a szír gyereket megrúgó László Petrát, amely a nap képeként hurcolta végig az egész neten a bicskei vasúti sínek közé feküdt családot, amely élő adásban szörnyűlködött a horgosi összecsapások idején -
most nagy ívben szarik egy semmivel sem kevésbé botrányos ügyre.'

Hasonlóan botrányos mi? Akkor hágjon meg téged fél tucat eritreai agysebész TE BAROMállat! Hogy lehet a 2 dolgot 1 lapon említeni?

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 08:58:21

@ogli dzsí: Te szerintem kurvára nem vagy képes értelmezni. Ennek a mondatnak épp az a lényege, hogy a nemzetközi média simán elhallgat nagyon kemény dolgokat is, ha nem érdekük az igazság felszínre kerülése.

Csak te nem érted.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 09:00:41

@artisan hogwash: Hatalmas ez a rasszizmus, ahogy a liberális nők erőszaknak tekintik kedvenceik udvarlását. Rasszizmusuk folytán nem értik meg a multikultúra megszokottól eltérő elemét. Miközben ezek oktatnak ki másokat.

ogli dzsí 2015.10.10. 09:06:12

@♔bаtyu♔: épp azt mondom - hogy lenne egyenértékü v. összehasonlítható egy gang-rape meg egy tetü elgáncsolása?

he?

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 09:15:56

@ogli dzsí: Persze, így már OK. Ez jól mutatja a ballibsi média működését.

Amíg az előbbit felfújták, addig ezt, a jóval keményebbet elhallgatták.

Balt 2015.10.10. 09:35:13

@A megvalósult amerikai ólom..: Jaja, és pont aznap, amikor Renzi épp Orbánt kritizálta a szokásos ordenáré módon.

Balt 2015.10.10. 09:37:33

@M1nd1: Közben olyan propagandacikkeket nyomatnak, mint a tegnapi abcug.hu-s az Indexen pl.

Balt 2015.10.10. 09:39:52

@♔bаtyu♔: "Röszkénél a riporternő vonszolta oda szerencsétlen migránsnőt a könnygázért, hogy utána jól lefotózza."

Nagy valószínűséggel mindkettő baloldali sajtómunkás volt, utóbbi egy Podemossal kokettáló szerb picsa.

Balt 2015.10.10. 09:41:25

@Gringo: :) Egyszer neked is ki kéne próbálni, amit a néni átélt. :))

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 09:44:44

@Balt: Lehet, hogy naponta próbálja, ezért is vannak tapasztalatai:)

Balt 2015.10.10. 09:46:55

@♔bаtyu♔: Ennek még lehet egy ilyen csavaros olvasata, hogy Merkel ezzel akarta a szoclibet ellehetetleníteni, csakhogy úgy látszik, a fagyi visszanyal, nekik még működik az immunrendszerük: :)

index.hu/kulfold/2015/10/09/az_alkancellar_es_a_kulugyminiszter_is_szembement_merkellel

Tegnap még más volt a címe, de a link mutatja. :)

Balt 2015.10.10. 09:48:17

@♔bаtyu♔: Ez kb. Bundásmuttira is igaz. :) Sajnos. :(

fejetlen bárd 2015.10.10. 09:48:21

@♔bаtyu♔: Most amellett kérdezem, hogy nem vagyok liberális, hogy mi ez mostanában, hogy a menekültválság egyedüli felelőseként a liberálisokat jelöli meg mindenki?

Csak adalékként mondom, hogy az UNHCR és egy sor civil szervezet 2012 óta szórta a jelentéseket az EU szervezeteinek nyakába, hogy a szíriai helyzet tarthatatlan és rövidesen hatalmas migrációs hullám indul meg Európa felé elsősorban a török és libanoni táborokból, ami hozza magával majd a szerencselovagokat is.

Mindenki szart rá. Baloldaliak, jobboldaliak, liberálisok, nem liberálisok. Mindenki. Aztán bejött amit az UNHCR mondott és most kapkodás meg egymásra mutogatás megy.

Én már rettenetesen unom, hogy a liberálisok állandó megalázásával olyan pártok erősödnek meg, amelyek szintén felelőssé tehetők, csak éppen időben váltotottak hangvételt, hogy kiszolgálják az általános menekültellenes hangulatot.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 09:49:29

@Balt: Orbánt nem véletlenül gyűlölik a ballibsik.

Jópár ballibsi politikus pályája végét neki köszönheti itthon és külföldön is.

Nyugaton eleve Magyarország bevándorláspolitikája miatt van most egy hatalmas eszmélés.

Versenycsiga 2015.10.10. 09:51:14

@Gringo: majd lesz szép csokibarna kisöcséd is, ha a kedvenceid betévednek anyád fatornyos falujába. Nézd a jó oldalát: life is so colourful.

petraeus 2015.10.10. 09:51:32

Itt sir a jobberek szaja mikozben a geci kormany a kibaszott egyhazak es a kormany-media folyamatosan es fullon tolja a brutalis menekultellenes propagandat. Gecik.

ogli dzsí 2015.10.10. 09:53:18

@fejetlen bárd: A libsik a felelősek.

Nem számít ezelőtt 10, 7, 3, 1 éve ki mivel rigatott. Az azámít, h amikor MÁR ITT NYOMTÁK A CSENGŐT, akkor a libsik a magyarok ellen foglaltak állást az illegális migránsok mellett...

.....ahogy szokták. Nem lepett meg senkit.

fejetlen bárd 2015.10.10. 09:59:03

@ogli dzsí: Pedig rohadtul számít mi volt évekkel ezelőtt, ezt hívják felelősségnek. Az UNHCR meg nem riogat, ez az ENSZ menekültügyi szervezete, mely idejében próbálta megakadályozni az elvándorlást, amiben az EU politikusai nem voltak partnerek.

De te libsizz tovább és mentsd fel azokat, akik szintén felelősek. Európának nagyob sokba kerül az, hogy már csak akkor kapcsolt, mikor már benne vagyunk a szószban.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 10:08:08

@fejetlen bárd: Nézd, ha valakik felülnek a balliberális vonatra, akkor azok is balliberálisok.

Azért vegyük a realitásokat. Pld. Orbánnak a határzárat már 2010-ben el kellett volna kezdenie építenie. Kik voltak azok, akik bármiért sorozatosan támadták a magyar kormányt? A liberálisok. hazai viszonylatban nem érdekes, kevesen is vannak, népszerűtlenek is, viszont nemzetközi viszonylatban sajnos erősek, uralják a médiát is.

Szóval komoly dilemma elé kell annak néznie, aki megpróbál érdekeik ellen cselekedni. A Magyarországot lejárató videók, írások nem véletlenek.

Nem is sokan vállalják. Orbán vállalta és neki be is jött, a bevándorlási válság hőse egyértelműen Magyarország és Orbán, pedig a nemzetközi médiában a kerítésünk volt a vasfüggyöny, rendőreink brutálisan verték, a sínekre lökték szerencsétlen menekültet, Röszkén gyerekeket és asszonyokat fújtak le és hasonlók.

Ezek mögött a liberálisok állnak, pontosabban azok, akik így hívják magukat és a Sorosék által uralt média.

Nézd meg visszamenőleg az Index cikkeit. Hemzseg a hazugságoktól, ferdítésektől, csupán attól, hogy Sorosék médiája a minta, szinte semmit nem kellett kitalálniuk, az agysebész bevándorlót sem ők találták ki.

A te véleményed a te dolgod, de egyre több ember ismeri fel, hogy a liberálisok képviselte politika nagyon szélsőséges és veszélyes a társadalomra. Egy ország számára társadalmilag nem a hagyományok ápolása veszélyes, hanem egy csomó migráns beengedése. A demokrácia alappillére nem a liberálisok által uralt EU, hanem a helyi önkormányzatok, amit a liberálisok mélységesen elleneznek. Ezek csak kiragadott példák.

ogli dzsí 2015.10.10. 10:09:01

@fejetlen bárd: Európa még most sem kapcsolt, de jó úton van.

Ennek a német libsi sajtó az oka, semmi más.

Ensz? Viccelsz? Az ENSZ egy gittegylet, senkit sem érdekel.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 10:09:46

@petraeus: Te tolod a propagandát arról, hogy a kormány és az egyházak tolja a propagandát geci.

Éhes ló 2015.10.10. 10:10:11

Kortünet ez a kórtünet.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 10:12:18

@ogli dzsí: A németek pechjére az a "sajtó" egyáltalán nem német.

Balt 2015.10.10. 10:29:08

@fejetlen bárd: Na most ugye ez a legkevésbé sem csak Mo. problémája. Valamiféle megoldással egyelőre mégiscsak itt próbálkoznak. Jó, lassan eszmélni fog Európa többi érintett része is (ill. a kvótarendszer miatt mind), de a megoldás kulcsa nyilvánvalóan Európán kívül van.

Balt 2015.10.10. 10:34:38

@♔bаtyu♔: Az a vicc, hogy közben a liberálisok is megosztottak a kérdésben. Van, aki felismeri a dolog (ön)veszélyét: Konrád, Kertész Imre és Ungváry Rudolf pl. már régebben, Gyurcsány csak a minap.
444.hu/2015/09/11/konrad-gyorgy-vedelmebe-vette-orban-viktor-menekultellenes-intezkedeseit/
mandiner.hu/cikk/20150907_kertesz_imre_europa_ongyilkos_liberalizmusarol
nol.hu/velemeny/nincs-demokratikus-valasz-1561983

"Egyikünk sem gondolja azt, hogy el lehet engedni a gyeplőt és mindenkit be lehet engedni - fogalmazott az InfoRádió Aréna című műsorábana menekültválság ügyében Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció elnöke.
Jelenleg két feladata van az európai vezetőknek: közösen megvédeni az unió külső határait és ezzel párhuzamosan humánus elbánást biztosítani azoknak a migránsoknak, akik már megérkeztek - mondta Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök." :))

zsiroskenyer8686 2015.10.10. 10:35:20

Napnál is világosabb, hogy ezek nem menekültek. Jobb életet akarnak mint mindenki, és csörtetnek előre amíg tudnak.
Ez a világon sehol máshol nem így működne, csak ebben az agymosott Európában engedjük meg, illetve a választott vezetők.
És akkor még ezek a szutykok követelőznek, háborognak meg nem adnak ujjlenyomatot? Hát takarodjon vissza oda ahonnan jött, és akkor lehet ott nem az ujjlenyomatadás lesz a legnagyobb problémája.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 10:46:50

@Balt: Gyurcsány a minap még 180.000 bevándorlót akart befogadni.

Egyébként ezek a nevek jól jelzik, kik a "liberálisok" és miért van a béka segge alatt.

Egy liberális ettől a névsortól leginkább elmegy hányni, egy szélsőséges magyargyűlölő zsidó, egy opportunista "történész" és egy a hatalom érdekében bármire kész elvtelen komancs, aki alól kisiklott a vonat és átszállt egy másikra.
A valódi libsik pechjére nem csak az a baj, hogy ezekből 12 egy tucat, hanem az is, hogy az USA admisnztráció Sorosék útján ezeket támogatja, hiszen ezekben van meg a szükséges feltétel, bármikor kész hazaárulásra és a magyar erőforrások kiszolgáltatására.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 11:01:58

"Az Alternatíva Németországnak “euroszkeptikus” párt embercsempészet vádjával pert indít Angela Merkellel szemben. A kancellár idén összesen másfél millió migránst juttatott be Németországba. "

Mindezt a német törvényeket megszegve, továbbá más országok hatóságait is kényszerítve erre.

A vádlottak padjára kellene ültetni Junckert is.

Bicepsz Elek77 2015.10.10. 11:04:23

@annamanna:
Persze. Ezek beszariak(akar cigo, feka stb.)ha egyedul vannak. Nem csak fizikailag, de mentalisan sem birjak azt ki.
A masik: egy not konnyebben kikezdenek, ha ferfikisero nelkul utazik vagy van valahol, mert tudjak, hogy nem fogja oket fizikailag "rendbe tenni".
A harmadik: az ilyen taborokban elzarva kellene laknia a segitoknek es elzart helyen zuhanyozniuk.
A negyedik: lehet, hogy himsovinisztak az olaszok, de aezrt azt nem hagynak,hogy feketek taperoljanak es eroszakoljanak olasz noket, persze ez foleg delen van igy.

steery 2015.10.10. 11:24:15

Kíváncsian várom, mikor fog egy olyan eset történni, amikor kamera előtt erőszakolnak meg nőket a migránsok. Egy biztonsági kamera látóterében vagy valaki véletlenül-szándékosan fölveszi és kinyomja a netre. Azt már nem fogják tudni eltussolni meg széthazudni a médiában.
Amúgy a Nagy Eutropai Honvédő Háború akkor kezdődik el, amikor a németek nekilátnak százezerszám visszatoloncolni a menekülteket az Unión kívülre. Lesz ott rögtön akkora hisztizés, tüntetés, utcai harc meg szétszaladás és bujkálás, hogy csuhaj!

Krumpli Bogart 2015.10.10. 11:48:02

@fejetlen bárd: Sajnos a liberálisok találták ki azt az őrült veszélyes trükköt, hogy a menekülteket gazdasági eszköznek tekintik, s ezt emberséges cselekedet színében tüntetik fel.
A piramsjátékra sikeredett nyugdíjrendszer fenntarthatatlan, ezért olyan befizetőket kell kreálni, akik nem lesznek jogosultak ellátás igénybevételére.
A munkaképes menekült Németországban dolgozik és ott csak befizet, de még a jogosultság elérése előtt kiutasíthatják (mert már megszűnt a védelem oka).
A munkaképtelen menekültet meg majd kvótában kicsapják a szegény országok nyakára.
Ügyes!

2015.10.10. 11:50:49

@steery: pont ezért nem lesz tömeges visszalökés. A németek írtóznak a konfliktustól, a náci bélyegtől. Esetenként lesz visszaszállítás, de nem látványos, esetenként pár embert, nem kamerák előtt, a Lügenpresse agyonhallgatja majd, hogy mit balhéznak közben. Ahogy a nemi erőszakokat is agyonhallgatja.
Aki bent van Németországban, ha kap is elutasító határozatot, szarik rá, él majd a helyi muszlim gettóban illegálisan. Ha nagyon feltűnően bűnözik, akkor elkapják. De milliónyi embert nem tudnak kirakni. Ha megpróbálják, balhé lesz. Ez annak beismerése lenne, hogy milliónyi illetéktelen, veszélyes alakot hívott be Merkel.
Lesznek gettók, ahova nem ér el a rendőrség keze, ezekben egy életet le tud élni valaki úgy, hogy német hatóságokkal se találkozik. Egyszerűen százezrek fognak bújkálni a deportálás elől. Várva egy engedékeny szocdem-libsi-zöld kormány hatalomra kerülését, ami legalizálja őket vagy gyereket csinálnak, akit felmutatva kérnek haladékot.

medium size devil 2015.10.10. 11:53:36

Egybites kommentelok ma se tudtak kihagyni a szokasos napi libsizos maszturbalast.

Józsi01 2015.10.10. 11:57:25

Csodálatos!!! A nigger agysebészek bulija. Zseniális a kizárás oka, vallásos volt az illető így a liberált klubból menni kellett!!! :-DDDD

Alick 2015.10.10. 12:00:17

@♔bаtyu♔: bár amióta Konrád és Kertész Imre egyértelműen a népvándorlással szemben foglaltak állást, "zavar támadt az erőben" :)

2015.10.10. 12:04:16

@Bicepsz Elek77: a mai olaszok jó része majdnem akkora papucs, mint a mai németek. Olasz fiatalok 40 éves korukig szüleikkel laknak, nincs saját családjuk, nem küzdenek, nincs mit veszteni, megvédeni.

A németek ugyanilyenek. Mamlasz, ülve pisáló "férfiak".

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.10. 12:04:26

@steery:

Semmi gond, ma már rendelkezésre állnak azok a technikák, amelyekkel az erőszakolót fehér bőrű németnek lehet beállítani.

A svédeknél is szokás, hogy a bevándorló erőszakolót a rendőrség svédnek nevezi, hiszen már egy éve Svédországban él.

Brix 2015.10.10. 12:07:17

Olaszországban (is) apokaliptikus állapotokat uralkodnak migránsok terén. A fent említett erőszakos cselekmények midnennaposak , és ki sem kerülnek a nemzetközi médiába, amely igyekszik elhallgatni mindent a politikai korrektség" miatt.
Itt van egy idős olasz pár meggyilkolása, amely bestiális kegyetlenséggel történt meg. A férfit levágta a gyilkos, mint egy kecskét a nőt kidobta az ablakon...
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/italy/11834743/Murder-of-elderly-couple-in-Sicily-fuels-Italys-growing-anti-immigrant-sentiment.html

medium size devil 2015.10.10. 12:07:33

A poszthoz: alapban igaza van a szerzonek, jo lenne ha az esetet (es a hasonlokat) megirna az eu sajto, kapjunk minel tobb infot, alkossunk minel realisabb kepet a migracio hatasairol.
DE! Pont ezert a tenyszeruseget mindenekelott szem elott kell tartani.
Egyelore csak egy feljelentes van (vagy meg az se). Rendorseg mit mond? Van megalapozott gyanu, netan birosagi itelet? (Laszlo Petrat filmfelvetel rogzitette, nem korrekt az osszahasonlitas.) Nalunk is terjedt egy ideig egy hir ("kommenteloink hallottak" rovatban), hogy a Bazilikanal(!) megeroszakolt valakit egy migrans.
Errol probaltam pontos infot szerezni, visszakerdeztem kommenteloktol akik hivatkoztak ra, forrast valahogy nem sikerult kideriteni.

medium size devil 2015.10.10. 12:09:57

@artisan hogwash: Magyar fiatal ugyanez. Megfejelve annyival, hogy kommentekben buzizik, libsizik, migransozik, hanyatlonyugatozik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.10. 12:12:21

@artisan hogwash:

"Ha néger-muzulmán az elkövető, akkor zavar van. Össze kell rántani a párt okos embereit, a megmondóembereket. Ők úgy döntöttek, hogy az eszme, a forradalom, a multikulti fontosabb, mint az elvtársnő joga a szexuális önrendelkezéshez."

Na igen, ez ám a kognitív disszonancia. :D

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 12:58:29

MIVAN?
Ha a nemzetközi médiában nem divat olyan ügyeket felkapni, amik nincsenek bizonyítva?
Nálunk ennek az ellenkezője nagyon divat, de amikor évek múlva kiderül, hogy a fele sem igaz, akkor a magyar média hallgat, mint szar a fűben. Talán a küföldi tulaj nem nagyon akar majd később fizetni azért, mert nem igazolt hírt közölt a médiuma.

Petra asszonyság meg le vagyon videjózva, jó erősen, amint rúg egy kisgyereket. Aki ezt nem lássa, az műttesse meg a szemeit.Esetleg tegye a nevezett lába elé a saját gyerekét, hátba abba is rúg egyet.

lol7 2015.10.10. 13:24:17

@maxval bircaman főszerkesztőhelyettes:
FASZT! Ez az MSZP-SZDSZ féle valami az nem liberalizmus! A liberalizmusban ugyanis vannakhatárai a szabadságnak, mégpedig a másik ember szabadsága. A te jogod nem korlátozhatja mások jogát. Meg mások se a tiédet. Az internacionalizmus, a külföldszopás ugyanúgy nem fér bele mint az orbanista kommunizmus.

Az hogy a migránsgeci jogait előrébb vegyük egy megerőszakolt nőénél, az nem liberalizmus!

A liberalizmus jó dolog, csak tudni kell mit jelent.

lol7 2015.10.10. 13:27:00

Az iszlám szekta inkompatibilis a szabadsággal, demokráciával, vagyis Euróoával. Veszélyesek rá, mert irigykedve gyűlölködnek ránk, ezért nem szabad ezeket ide beengedni. Amelyik bejutott azt is vissza kell dobni a kerítésen. Itt nem lesz sária meg a többi sátánizmus!

Wikus Van De Merwe 2015.10.10. 13:29:20

@Gringo:

Ti miért vagytok annyira beszarva,hogy a jobberek kampányt építenek a szerintetek nemlétező menekültproblémára?
Ez nektek csak jó lehet,ebből csak profitálhattok,nem?

Vagy attól félsz,hogy a megunt albán barátod helyére kiszemelt afgán,paki vagy nigériai fiúk nem maradhatnak a hátsód közelében?

lol7 2015.10.10. 13:32:21

@medium size devil: Így van, ezt is meg kéne írni, ahogy a cigánybűnöző helyett se szabad "fiatalt", "szegényt", és pláne nem "magyart" hazudni. Ez a túlzott polkorrektség már a demokráciát, szabadságjogokat veszélyezteti, ugyanúgy mint a nácizmus, diktatúra. A természet törvényeit nem szabad felülhazudni, ha egyszer különbözőnek születtünk, akkor szabadjon már leírni hogy különbözőek vagyunk! A "cigánybűnöző" kifejezés használata is pont a rendes cigányoknak lenne hasznos, mivel enélkül mindet összemossuk "cigány" név alatt, és a többség antiszociális viselkedése miatt a normálisakat is bűnözőként kezeljük.

Alick 2015.10.10. 13:46:11

@lol7: A cigánybűnöző kifejezést a miskolci cigányvajda is korrektnek és jogosnak ismerte el. Ez persze nem azt jelenti, hogy minden cigány bűnöző, ahogy általánosíthatóan az angolok sem angolkórosok.
:)

lol7 2015.10.10. 13:59:58

@Alick: Nem hát, nekem is van pár cigány származású, de abszolút fehér magyarként él, DOLGOZÓ haverom. Ők találkoznak előítéletekkel, nem a kábeltolvaj segílyes, mert az nem jár munkahelyre, ahol részesülhetne benne. A segélyhivatalba meg csak a fajtája jár, attól se kap előítéletet. Ellenben amelyik dolgozni akar, azt ezek miatt bélyegzik meg előre. A "liberális" (nem az) "polkorrekt" figurák meg konzerválják ezt az állapotot. Pszt, ne beszéljünk róla, ne vegyünk tudomást róla, ezzel meg is szűnik a probléma. Hát nem. Aki nem így gondolja, annak meg csak a Jobbik marad, és a náci megoldásai a problémára, mert a többi párt nemhogy jobbat, de rosszabbat se kínál. Ebből meg mit fog látni az a cigány aki még vacillál a beilleszkedés és a bűnözés közt? Hát azt hogy nem éri meg beilleszkedni, mert úgyis csak bűnözőként leszel kezelve. Így aztán választja a tradicionális cigánybűnözői utat. Mi meg ezt finanszírozzuk az adónkból.

pragmatika2 2015.10.10. 14:02:21

Van egy ötletem a libsi sajtó felé, hogy ne sérüljön a tájékoztatás kényszere.

Az alábbi szerint kéne tálalni a sztorit.

"Egy segélyszervezet aktivistáját kirúgták, mert megerőszakolt 3 afrikai menekültet.
Angela Merckel együttérzéséről biztosította a menekülteket, akiknek gyorsított állampolgársági eljárást, és kiemelt támogatást biztosít."

A fenti idézet nem valós, csak képzelt hír. (Mielőtt valaki beperelne)

Persze lehetne tovább vinni a sztorit, miszerint.

"A Müncheni pályaudvaron virágokkal, és transzparensekkel (veletek vagyunk) fogadták a három megerőszakolt afrikai menekültet."

Na, felvesztek ? Jó pénzért ?

Vannak még ötleteim.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 14:21:19

@medium size devil: Szégyenled mi? Megértem.

Nem kellett volna magatokat libsiként exponálni és akkor most azt írnánk, hogy "nem tudjuk kik", te ostoba:)))))

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 14:23:07

@Alick: Sikerült is elérnie a "Milla" nevű libsi csoportnak, hogy az MTV ne adja le a vele készült riportot.

Persze a neten annál többen megnézték.

ogli dzsí 2015.10.10. 14:24:35

@látjátok feleim szümtükkel: 'Ha a nemzetközi médiában nem divat olyan ügyeket felkapni, amik nincsenek bizonyítva?'

Nem hát. Mielőtt az USA lerohanta Irakot, a BBC, CNN, ABC 1 teljes évig hazudozott tömegpusztító fegyverekről, mutatott be minden kétséget kizáró bizonyítékokat, vonultatott fel szakértőket.....miután lerombolták az országot semmi ilyesmit nem találtak Irakban.

László Medve 2015.10.10. 14:26:19

@fejetlen bárd: Nem a liberalizmus az ősellenség, hanem a véleménynáci, szélsőséges, maoista indíttatású torzképe, amely párosul az agyatlan aktivizmussal, meg a vén szarkeverő (így nemecsek módra)és társai kritikátlan kiszolgálásával.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 14:30:50

@László Medve: Az egész mai liberalizmusnak nevezett szarság, Soros és más hasonló szélsőséges zsidók torz világképét tükrözik. Olyan is.

Nem véletlenül nem kell senkinek.

László Medve 2015.10.10. 14:31:59

Mindenesetre akármilyen ballibsi a nő, akkor sem hibáztatható az erőszak kiváltásáért, ugyanis a derék humán jellegűek önszántukból követték azt el, ugyanúgy, ahogy a kedvenc kecskéjüket sem a kecske kihívó viselkedése miatt teszik magukévá.

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 14:32:35

@ogli dzsí:

No és hány pert is indítottak ellenük? Ugyé egyről sem hallottál?

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 14:35:48

@lol7: "Ebből meg mit fog látni az a cigány aki még vacillál a beilleszkedés és a bűnözés közt?"

Az a roma, aki bűnöző, az nem vacillál, az nem emiatt vált bűnözővé. Nem kell túlozni. A tény teljesen más. Nagyon sokna és nagyon jól beilleszkedtek, de ehhez a környezet segítsége is kellett.

2015.10.10. 14:41:18

@lol7: hát ja, ha a rég kihalt valódi liberálisok látná mit művelnek az etatista, szocialista, ballibsik, hogy kurtítgatják a mai "liberálisok" a polgári szabadságjogokat (polkorrektség, hazug média, feminista férfigyűlölet, migráns simogatás, hazaárulás határát súroló külföldiszopás, náci kártya dobálása, titkosszolgálati lehallgatási botrányok - főleg a "liberális" nyugaton), akkor szétcsapnának köztük.

Amikor azt hallom, hogy a szabadságjogokat csorbító, kriptokommunista, muszlimbarát Obamát liberálisozzák az USA-ban, akkor biztos vagyok benne, hogy Jefferson meg Franklin forog a sírjában. Ugyanez a vonal persze az európai ballibek és libsik közt is megvan. A saját, adófizető állampolgárok jogai szart se számítanak, csak az illegális migáns jóléte. Beleszólhatunk még a közügyekbe? Van szavunk abban, hogy hogyan változtatják meg erőszakosan és végérvényesen, visszavonhatatlanul egyes európai vezetők a saját országaik és más, idegen országok etnikai összetételét?

A németeknél olyan cenzúra van már egy ideje, hogy az észak-koreai pocokarcú diktátor könyörög a receptért. Aki feltesz kellemetlen kérdéseket, esetleg kételkedik az aktuális német agybaj ideológia, a multikulti szükségességében, az ki lesz taszítva, le lesz nácizva. A náci bélyegre egy magyar csak megvonja a vállát és röhög egyet, de ez a címke picit stigmatizálóbb a némteknél. Így aki meg akarja tartani az állását a médiában, az kussol, beáll a sorba és bólogat az öngyilkos multikultinak.
Pár kirúgással fenyegetés, főszerkesztői basszamegezés után mindenhol kialakult az öncenzúra. Gyakorlatilag a mainstream német médiában nem jelenhet meg túl kritikus hang a tömeges muszlim invázióval kapcslatban. A kommenteket is cenzúrázzák. Nesze neked liberalizmus, sajtó- és véleményszabadság.

László Medve 2015.10.10. 14:42:34

@♔bаtyu♔: Nem az a lényeg, hogy ki zsidó és ki nem, az idiotizmus emberi örökség, hanem a '68-s balfaszok szellemi öröksége miatt jutott idáig a mai libbancs csürhe, beleértve a belterjes filozófiai oktatást (pl. a Lukács György tömeggyilkos népbiztos követői), a reális gondolkodás PC miatti kimondhatatlanságát és hiányát,stb.; amit ezek a szélsőséges liberók és fizetett aktivistáik cselekszenek (pl. a szájzártörvények, a jogok és kötelezettségek egyensúlyának megbontása, a népszavazás ellenes megnyilvánulásaik, stb.)pontosan a klasszikus liberális gondolkodás szemen köpése.

♔bаtyu♔ 2015.10.10. 14:54:23

@László Medve: Nem azonosítom a zsidósággal Sorost és a Pető féle társaságot. Annál is inkább, mert a zsidók többsége is szenvedő alany.

Krumpli Bogart 2015.10.10. 15:03:04

@látjátok feleim szümtükkel: Jaaaa. Az is jó erősen le volt videózva, hogy elgáncsolta a terrorista edzőt.... aztán meg mégsem....

2015.10.10. 15:17:08

@látjátok feleim szümtükkel: ja, fentebb említette valaki neked az iraki háborút megelőző hecckampányt. Vegyi fegyverek meg kisfaszom. Kellett Condoleeza Rice-nak az olajlobbinak az iraki vagyon. Szaddam rossz volt, de a hazug indokkal indított háború végül a szövetségeseket járatta le. Blair azóta takonygerinccel beállt minden diktátor mögé PR-t gyártani. Az iraki meg afganisztáni szarkavarás után már olyan mindegy...
Cserébe a nyugatiak elkezdtek kételkedni, sokan átestek a ló túlsó oldalára és beszopják a Russia Today-féle agymosást, csak mert a CNN narratívában mélységesen csalódtak. Megy a konteó gyártás, mert a hivatalos média hitelét vesztette.

A The Guardian, Der Spieger, Channel 4, euronews hazugsággyárak jól bebizonyították a magyarok számára, hogy mennyire politikavezéreltek. Ugye emlékszünk arra a kiragadott képre, amikor a muzulmán genny rádobta a családját a sínekre? A libsi világsajtóban hungarofób hecckampány indult akkor, nem mutatták be a teljes videót. Azok a magyarok, akik addig nyugodtan elfogadták valósnak, amit a mainstream média tolt az arcukba, akkor magukhoz tértek. Mert kit érdekel, hogy iraki vegyi fegyverekkel kapcsolatban hazudtak, Szaddam megérdemelte, amit kapott. Na de most egy magyarok elleni nyilvánvaló hazugságkampány lepleződött le (mármint azok számára, akik utánamentek a sztorinak, megnézték a videót). Számtalan esetben a magyarok a saját szemükkel látták mit művel ez az illegális csürhe, este meg beleolvastak az indexbe, ahol következetesen szopják a migránsok faszát, nácizzák a magyarokat, menekültnek nevezik ezt a menekültstátuszt kérni se hajlandó csürhét. A magyar beleolvasott a német, brit online lapokba, és nem értette miről írnak, miért holokausztozik a magyar Helsinki Bizottság vezetője, miért Auschwitzozik a Mazsihisz, miért fenyeget kitaszítással Európa. Hisz a magyar, budapesti saját bőrén tapasztalta a muzulmán virtust. A debrecenieknek még a fülükben visszhangzik az Allah Akbar, a Fuck you Hungary!
Mostanában a németeknél kezdenek felocsúdni az emberek. Hogy a Nachrichten, a Tagesschau, a Der Spiegel, ARD, ZDF, a FAZ, a Süddeutsche Zeitung talán nem bontotta ki az igazság minden részletét. Mármint hogy konkrétan a pofájukba hazudnak. Hogy Merkelnek a Coudenhove-Kalergi-díj birtokosának fontosabb a Kalergi-terv futtatása, mint az európai fehér emberek akarata.

A mainstream Lügenpresse bizony nem csak hogy hozza a teljesen megalapozatlan sztorikat, de politikai megrendelésre szállítja is. Magyarország ezt sajnos mostanában első kézből tapasztalja, ömlik a hazugság a CNN-ből, BBC-ből, a brit, francia, német médiából.

2015.10.10. 15:42:11

@medium size devil: magyar fiatal még kommentelhet szabadon (balliberált blogokon sajnos erős a cenzúra), a német fiatal kommentezési lehetőségei erősen szűrve vannak. Eleve mainstream német híroldalakon le van tiltva a kommentezés, máshol brutális a cenzúra. Aki rosszat szól, az hamar náciként lesz listázva. Egyetemen, munkahelyen bizony hamar kiadják az útját annak, aki felszólal a multikulti ellen (nem rasszista éllel, hanem aggódó hazafiként). Abban az országban, ahol a Bundeskanzlerin méla undorral az arcán nyilvánosan eldobta a nemzeti lobogót, sajnos ma már elég veszélyes hazafias hangot megütni. A németek le lettek arról nevelve, hogy nemzetben gondolkodjanak, viszont rá lettek nevelve az ülve hugyozásra (a férfiak). Németország ma olyan, mint egy nagy részvénytársaság, ahol a melósnak kuss van, ha sokat ugrál le lesz cserélve paki, arab, török melósra, jön a lakosságcsere, nem csak a munkahelyén, de minden társadalmi színtéren benyomnak a helyére egy arabot, törököt. Lassan a szavazókorú polgárok jó része is ilyen újnémet lesz már, akik csak bevándorláspárti politikusokra fognak szavazni. Ezért nyalja a faszukat most Merkel, ez a rossz NDK-s férgiimitátor is.

Ugyanis ebben a Németország nevű "részvénytársaságban" a német polgárnak már nincs szava, nincsenek részvényei. A feje felett döntenek az ipar oligarchái meg az általuk mozgatott politikusok.
A német átlagembernek kuss van. Az agyát mossa nap, mint nap a Lügenpresse.
Szavazhat a CDU-CSU jobbközép liberális multikulti pártra vagy a Szocdem multikulti pártra. Közben a munkahelye már nem olyan biztos, egyre inkább kölcsönzött munkaerőként van alkalmazva. Nincs szava a jövője, gyerekei jövője alakításában, hogy a gyereke iskolájában egyre vegyesebb az osztálykép, hogy az osztály harmada németül se tud, viszont megdöbbentően erőszakos. Hogy a frissen papírok nélkül jött senkiháziak kapnak gyorsan lakást, segélyt, de dolgozni nem nagyon tudnak, akarnak.

medium size devil 2015.10.10. 15:43:41

@lol7: Te mire reagalsz? A TENYSZERUSEGET kerem szamon, errol irtam, pont. Szarok a ciganybunozokre, az osszes cigany nem lopott annyit mint Orban, Pinter, Csanyi, Leisztinger, Meszaros, Rogan, stb. egyuttveve, csak a mucsai magyar agyvelo nem tudja kulon kezelni az erdeket es a szimpatiat.

medium size devil 2015.10.10. 15:45:14

@medium size devil: jav.: nem lopott annyit osszesen mint a felsorolt szemelyek kulon-kulon.

medium size devil 2015.10.10. 15:47:22

@artisan hogwash: Nagyon nagy baromsagot irsz, csaladtagom es baratom is el Nemetorszagban, en is rendszeresen kijarok, ebbol amit allitasz egy szo nem igaz, max. a forditottja.

medium size devil 2015.10.10. 15:51:56

@artisan hogwash: Neked itthon milyen lehetoseged van az erdekervenysitesre? A fejunk felett megirt alkotmanytol kezdve a szemelyre (Meszaros, Tiborcz, stb.) szabottan kiirt zsiros uzletekig (amibol Te garantaltan kimaradsz)?

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 16:21:50

@artisan hogwash: "Hisz a magyar, budapesti saját bőrén tapasztalta a muzulmán virtust."

Ja, amit a kormány ráhúzott a népre, meg Budapestre, mert ha időben és azt teszik, ami a dolguk, és amit a jogszabályok is előírnak NEKIK, akkor a magyar ember nem is nagyon látja a migránst, mint ahogy a szerb válság idején se nagyon látta.

A nyugati sajtó nem a kurmányunk kinyújtott ökle, talán ha itt sem hazudna annyit a közmédia, akkor tisztább lenne a kép. Tudod vannak, akik reggel korán is hallgatnak rádiót, és nagy csudálkozásukra vannak hírek, amiket reggel bemondanak 2 mondatban, oszt többé soha. No mire tippelsz milyen hírek ezek?

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 16:22:48

@Krumpli Bogart:

Persze, a lábát sem lendítette felé. Nem is volt lába, egy se.:D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.10.10. 16:24:01

A sajtót a politikusok és egyéb pénzeszsákok kézből etetik és vezérlik, így nem várható el tőlük tárgyilagos tájékoztatás...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.10.10. 16:26:52

Egyébként csak meg kell nézni a svéd statisztikákat a nemi erőszakot elkövetőkről... Vagy a német statisztikákat az erőszakos bűncselekmények elkövetőiről...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.10. 16:43:14

@Online Távmunkás:

Na ja, érdemes elolvasni Udo Ulfkotte könyvét: Gekaufte Journalisten.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.10. 16:52:23

@lol7:

"Az hogy a migránsgeci jogait előrébb vegyük egy megerőszakolt nőénél, az nem liberalizmus!

"A liberalizmus jó dolog, csak tudni kell mit jelent."

Ezt ne Bircának írd, hanem azoknak, akik magukat liberálisnak nevezve lejáratják az eredeti liberális eszmét.

kisQtya 2015.10.10. 16:59:41

@medium size devil: Nekem meg német ügyfeleim jönnek, egyre többen, mert egyik hozza a másikat és veszik az ingatlanokat, félnek, hogy a házukba "menekültet" költöztetnek, vagy muszlim migri lesz a szomszédjuk, ami leveri az ingatlan forgalmi értékét.
Be vannak szarva, de rendesen. :))))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.10. 17:01:56

@kisQtya:

Vagy éppen őket lakoltatják ki, hogy "menekülteket" költöztessenek a lakásukba.

Celtic 2015.10.10. 17:03:43

"Saját társai beszélték le a feljelentésről a megerőszakolt migráns segítő aktivistát?"

Mar nem azert, de egy Igaz Magyarnak nem kellene kicsit helyesen irni?

A fenti cimben a "migrans" egy jelzo, vagyis migrans volt a segito aktivista. Nem, nem szorszalhasogatok, csak total felreertheto a cim.

kisQtya 2015.10.10. 17:10:20

Kedves blogger, a sajtón nem érdemes háborogni, mert az olyan szinten lejáratta magát, hogy ma már senki nem hiszi el, amit írnak, vagy amiről képet, videót közölnek.

Szerencsére az informatika társadalmában élünk és közösségi portálokon megosztott tartalmakkal tudjuk kontrollálni a sajtóinformációkat.

Most még csak az erőszakos muszlim csürhe érkezését kell szalonképesre kozmetikázni.
De hamarosan indul a visszamenet, pl. amikor kiutasítják azt az afgán dzsihádbikát, akinek az apja otthon mindenét eladta azért, hogy ő az EU-ba jöhessen és támogathassa a családját..., na majd arra kíváncsi leszek....
Ésssss sok-sok ilyen dzsihádbikát gyűjtött be Németország.

2015.10.10. 17:15:49

@látjátok feleim szümtükkel: hazudsz
"ha időben és azt teszik, ami a dolguk, és amit a jogszabályok is előírnak NEKIK" - tették, a te drága geci illegálisaid meg felgyújtották a debreceni tábor környékét, mindenhol megtagadták a regisztrációt, pallywood-i (Gáza övezetbeli) színjátèkot rendeztek a nemzetközi liberált média bíztatására (sínen fetrengés, könnygázba nők és gyerekek belerángatása). Idegen gyerekkel takaróznak, míg Svédországba nem érnek, ott meg elhagyják őket. Ki vannak ezek okosítva.

Ti ballibek annyit tudtatok hajtogatni, hogy
-Nincs migránsválság, ez csak a Fidesz kamuja
aztán:
-nyaljuk ki a migránsok seggét, szállítsuk őket át az országon, de ha már a kormány szállítja, az fasizmus, mert szegény osztrák meg német rinyál miatta
-feküdjünk le mindenben a német diktátumoknak (amik naponta kétszer 180 fokos fordulatot vettek - mindenki jöhet, senki se jöhet, Orbán náci, a magyarok fasiszták, regisztrálják és szállítsák őket, de ne, mert ez olyan, mint a holokuszt - a német média, a vesztét érző Faymann, a Mazsihisz meg a Helsinki Bizottság szerint)
-minden magyar náci! (hisz az összes európai szocialista faszarc ezt mondja - a német szocdem hájfe, a francia Hollande, a horvát barom, Ponta - Románia korrupt miniszterelnöke, a vesztét érző osztrák Faymann) szóval szégyelljük magunkat
-Gyurcsány rázza a kerítést, ez az européer megnyilvánulás, 3-4%-ot el is fog vele érni

2015.10.10. 18:10:17

@látjátok feleim szümtükkel: nem vagyok én német újságíró, de ismerek kint élő magyarokon keresztül több német "bőcsészt", kreatívot akik benne vannak az internetes médiában (is).
Nekik már nem kell az orrukra koppintani, hogy mit írjanak. Működik az öncenzúra. Egyszerűen dogma szinten van kezelve, hogy Németország mindenkié, multikulti van meg currywurst és döner, most megmutatják micsoda nagylelkű, befogadó nép. Ők már nem "azok" a németek. Aztán a szavazófülke magányában majd ki tudja kit választanak. Mert annyira ők se szuicid hajlamúak, hogy valami koszovói, bosnyák, kurd, marokkói környékre költözzenek. Megmagyarázzák virágnyelven, hogy Neukölln az most úgyis megdrágult, oda azért nem költöznek... Kérdeztem, hogy nem azért, mert tele van négerrel meg füstössel? Erre összenézett a bőcsész csaj a kreatív pasijával, hogy most mit mondjanak... Hát majd akarnak gyereket és az a környék nem biztos, hogy ideális. De mondom akkor az nem akadály nektek, hogy tele van négerrel meg füstössel. Á, hogy izé, ők nem olyanok, egyenesen cool a multikulti, de annyi pénzért inkább nem oda költöznének, hanem valami németebb helyre. Ahol hagyományosabb a környezet, kevésbé "bohém", kevésbé multikulti... Iszonyatosan óvakodnak attól, hogy idegennek kimutassák mit gondolnak valójában. Közös kinti magyar ismerős, aki által megismertem őket, megmondta, hogy esetleg a balos, művészkedő, hipszter, anarchista, független fiataloknak (Berlinben van elég ilyen) bejön ez a sok arab-néger (nem vegyülnek persze nagyon velük), de a dolgozó, családos, "normális" németeknek annyira nem.

Egy német kiscsaj, akit ismerek, egyetem mellett járja a világot már panaszolta nekem, hogy már tuti nem fog Németországban maradni, mert pont a városában kaki a helyzet (keleti, onnan mindenképp lépni fog) és máshol se jobb. Emlegtett mindnféle okot, nagyon kerülte azt, hogy migránsozzon, de végül kibukott belőle. Mosolyogtam, hogy előttem nem kell szégyenkeznie én magyar vagyok, most mi vagyunk az ügyeletes nácik Európában, nem a németek. Ő picit szégyenli, hogy német. A csaj elmegy Új-Zélandra egy-két évre (legálisan, work&travel programban), ha bejön neki, akkor marad vagy megy valahova, ahol rend van. Diplomával (ő nem bőcsész, hanem mérnök lesz, szóval munkája lenne) otthagyja a nagy német multikultit. Majd egy afgán mérnök dolgozik helyette a Siemensnél, Deutsche Bahn-nál, Mercedesnél. Úgyis annyi németül tudó mérnök jön most Afganisztánból.

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 18:16:54

@artisan hogwash: "Hát majd akarnak gyereket és az a környék nem biztos, hogy ideális."

Talán előbb nézz szét kies hazánkban, mert vannak itt is részek, pl, a borsodi, egyes dél-alföldi, nyirsági részeken egyes települések, amik szintén hasonló jelzővel illethetők. Szóval, ezért is a migránsok a felelősek? Netán a gyurcsányahibás??

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.10. 18:20:49

@artisan hogwash:

Közigben dolgoztam régebben tudom, hogy mi a törvényes eljárás. Ha betartják, akkor úgy levezényelhető lett volna, mint a szerb válság menekültjei esetében. Akkor miért nem volt církusz? Pedig azok hozzánk jöttek és sokan itt is maradtak, nem pedig átutazni szándékoztak.

Le Orme 2 2015.10.10. 18:24:00

@artisan hogwash:
Nagyon jókat írtál, egyetértek, ezzel is:
"A németeknél olyan cenzúra van már egy ideje, hogy az észak-koreai pocokarcú diktátor könyörög a receptért."
Németországban, Svédországban már a gondolatrendőrség orwelli formája érvényesül, amikor nem fizikai kényszer hatására bégetik az agyhalottak, hogy a bevándorló/menekült jó.

Gringo 2015.10.10. 19:11:17

Megismétlem a kérdést, mert választ nem kaptam rá csak mocskolódást.
Miért vannak beszarva a turbómagyarok a migránsoktól?

Le Orme 2 2015.10.11. 00:28:45

@Gringo: Mert a kérdésed maga is hazugság, geci.

Addsa 2015.10.11. 00:36:15

Október végén? 2014?

artisan hogwash (törölt) 2015.10.11. 08:13:37

@látjátok feleim szümtükkel: ja, mivel most van pár százezer antiszociális cigány és elcigányosodott magyar (északon, észak-keleten sok az ilyen), akiket integrálni kellene (ez megy már az 50-es évek óta, kisebb nagyobb sikerrel), nem biztos, hogy még erre rá kéne pakolni tízezernyi analfabéta bangladesit, afgánt, vagy ki tudja milyen múltú szírt (Szíriában egyik oldal se szentekből áll).

A franciáknak vannak városrészeik, ahol évtizedek óta törvényen kívüli állapotok uralkodnak, ex-francia gyarmati polgárok, akik franciául jól beszélnek, de másodrendű polgárként élnek ikyen helyeken már vagy 60 éve. Indokína, Algéria francia állampolgárságot kapott, de a társadalomba soha be nem fogadott polgárai. És akkor még az új jövevényekről nem is szóltam, a fekete afrikai, csadoros muszlim, illegális tömegek. Ezek mellett megjelentek a bolgár, román cigányok, teljesen legálisan, uniós polgárként, de őket a (nemzeti)szocialista Hollande fasisztoid módszerekkel deportálta, minden uniós elvet leköpve, faji alapon. És ez a geci, Hollande akar európai értékrendet diktálni a kelet-európaiaknak. Ez a lufifejű geci akar még pár tízmillió illegálist betelepíteni Európába.

A migránsok egy ezer bajjal küzdő Európának csak a kegyelemdöfést adnák meg, nem pedig megoldást kínálnak. Van elég képzett munkanélküli Európában, a németekhez özönlik a legális uniós munkaerő (görög, spanyol, olasz, lengyel, magyar, román). A kitudja honnan jött paki, afgán horda sajnos csak mélyíti a válságot.

artisan hogwash (törölt) 2015.10.11. 08:49:55

@Gringo:

kérdésed aljas, töltött, hazug
A németek döntöttek, hogy nekik multikulti lesz a társadalmuk (vagy egy szűk elit döntött a fejük felett). Lelkük rajta, csinálják. Ez egy visszafordíthatatlan, a lakosság etnikai összetételét brutálisan megváltoztató folyamat, nem hiszem, hogy felmérték a hatásait, megkérdezték az átlag Jürgent erről, hogy akarja-e. De hát ilyen ez a nyugati demokrácia.
A magyarok még nem döntöttek, hogy kell-e nekik a multikulti. Attól, ami nyugaton folyik, nem biztos, hogy kedvet kapnak hozzá. Persze aki akar, az élhet multikultiban, magyarként költözhet Rotterdamba, Marseille-be, Berlinbe. Szagolhatja a négert a londoni vagy párizsi metrón. Van mit szagolni... De Magyarország még nem akar multikultit.
Ha majd akar, akkor jelzi. Mert akár 20 év múlva is lehet a multikulti útjára lépni, afgán agysebészek, bangladesi mérnökök, nigériai atomfizikusok, szudáni molekuláris biológusok akkor is lesznek. Pont olyan jól képzettek vagy még jobbak, mint a most beözönlők. Sőt, egyre több lesz, mert Afrika mélységei, India, Pakisztán, Afganisztán, Banglades még mindig őrült ütemben ontja az "agysebészeket". Magyarország semmiről se marad le. Nincs miért kapkodni, lesz még százmillió másik jöttment, aki Germoney-ba akar menni. Vagy bárhova, ahol őt befogadják és kinyalják a seggét. Ha Magyarország 20-30 év múlva hoz egy olyan megalapozott döntést, hogy most belépünk a multikuktiba, akkor is százmillió illegális bevándorlásra vetemedő IT-mérnökből válogathat majd.
A németeknél, franciáknál, briteknél nem egy sikertörténet a multikulti egyelőre. Várjuk ki, hogy nyugaton a nagy européerek kidolgozzanak egy frappáns receptet az integrációra, akkor majd el lehet gondolkodni, hogy átvesszük-e.
Ha a multikulti nyugaton sikeres lenne, akkor is mondhatja a magyar nép, hogy közs, de inkább nem kérjük. Tudjuk, hogy a spenót egészséges, mégis sokan nem szeretik. Én is így voltam vele. Gyerekként utáltam. Tudtam, hogy egészséges, nyaggattak, magyarázták, de nem ettem. Felnőttként a kedvenc kajáim egyike lett. Csak úgy hirtelen megváltozott az ízlésem. Már senki se tukmálta rám, nem kaptam büntit, ha nem ettem meg.
De ha soha nem változik meg az ízlésem és spenótfób maradok egy életre, az is az én szuverén döntésem lett volna. Nem lett volna semmi bajom, ha kimaradok a spenótevők közül. Semmi esetre sem a felnőttek győzködése, a büntetéstől való félelmem vagy az olyan szuper érvek győztek meg, hogy "nagyon egészséges, tele van vassal".
Ugyanez a helyzet a migránsok befogadásával. Csak még igazán érvek sincsenek amellett, hogy ez nekünk miért lenne jó, ha befogadnánk pár százezer illegálisan érkező, azonosíthatatlan lényt. A spenót melletti felnőtt érvek se voltak erős gyerekkoromban (egészséges, vas van benne, finom... Brrrr), az illegálus invázióval kapcsolatban még ennyire se meggyőzőek az érvek. Ha 30 év múlva nyugaton szuper multikulti földi Paradicsom lesz, akkor majd elgondolkoznak a magyarok azon, hogy kell-e nekik egymillió új jövevény (utánpótlás akkor is lesz Afrikából, Dél-Ázsiából). De még akkor is mondhatja a magyar, lengyel, hogy köszi, hiába idilli a nyugati multikulti helyzet, minden problémára működő receptet dolgoztak ki ott, amit átvehetnénk, akkor is mondhatjuk Kelet-Európában, hogy köszi, mi mégse kérjük ezt.

szabaduloszobak 2015.10.11. 08:59:13

@Gringo: Ez elég primkó hozzáállás. Mármint, hogy egy nőnek a pár vagy akár az egy éjszakás szexuális partner választása során a legfontosabb tényező a farokméret. Ja, és ha megkérdeznéd, hogy "miért mi fontos a nőnek egy szexuális kapcsolat során, ha nem a farokméret?" akkor előre beírom a válaszomat: nagyon sok mindent nem tudsz még, havert. (Egyébként nő vagyok és bónusz pluszban egy fényképe a világ legnagyobb péniszének tulajdonosáról: andelino.wordpress.com/tag/worlds-biggest-penis/ )

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.11. 09:22:36

@Gringo:

"Miért vannak beszarva a turbómagyarok a migránsoktól?"

@artisan hogwash:

Én a helyedben nem is válaszoltam volna a kérdésre. Aki turbómagyaroz, az nem méltó tisztességes válaszra. Majd ha kellő tisztelettel szól a megkérdezetthez, akkor méltó lehet a válaszra, addig nem.

látjátok feleim szümtükkel 2015.10.11. 10:52:57

@artisan hogwash:

Akkor biztosan a migránsok a hibásak azért is, hogy Magyarországon is egyre nehezebb munkaerőt találni. Vidéken meg munkát. Annyit meg nem fizetnek, hogy a vidéki ingázni tudjon, neadj isten családostol a munkához közel költözzön.

Nem kell ennyire sarkítani a dolgokat, mert minden összefügg mindennel, és gyurcsányahibás. Na.

Wikus Van De Merwe 2015.10.11. 11:30:02

@Gringo:

Barátom,rajtatok kívül senki sincs itt beszarva. Ti viszont többször is csúnyán összerondítottátok a gatyátokat.

Először azért,mert befostatok,hogy a jobberek menekültproblémára épített kampánya további szavazókat von el az amúgy sem túl népszerű Összefosás szövetségétől.

Másodszor,mert kiderült,hogy Orbi et Urbin kívül más európai faszpolitikus is a menekültellenes vonalat követi. Itt még pluszban bejátszott nálad egy behugyozás is,mert az is nyilvánvalóvá vált,hogy a nyugati "közvélemény" sem befogadópárti.

Harmadszor azért,mert a kólásüvegnyire tágított ánuszod megköveteli a nagyfarkú menekültek kiválogatását és befogadását. Tisztelet jár neked azért,hogy ezt felvállalva a déli határra utaztál és önként vállaltad a fiatal menekült férfiak tesztelését.

Negyedszer pedig azért,mert kiderült,hogy a mnekültek nem kérnek a szaros seggedből és Németországba vágynak,így neked továbbra is csak az jutott,hogy nácik és turbómagyarok szorgoskodjanak a hátsódnál,ami egy magadfajta öntudatos hülyének nagyon megalázó lehet.

Remélem kimerítő és kielégítő választ,válaszokat kaptál.
Söprögess a saját portádon te buzi balfasz.

Emzé Periksz 2015.10.11. 12:06:22

@Gringo: Nem kérdeztél semmit te turbószaros turbógeci turbóbarom turbónihillista turbóturbó.

artisan hogwash (törölt) 2015.10.11. 14:23:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igazad van, aki ilyen aljas töltött kérdést dob be, az nem is kíváncsi a válaszokra, csak provokál.
Elég annyi ehhez, hogy senki se köteles indokolni, hogy kit nem hív meg a házibulijába. A migránsokat mi nem hívtuk, Merkel hívta, akkor ne akarja ránk tukmálni a "vendégeit".

Gringo 2015.10.11. 15:49:52

Csak mocskolódni tudtok? csak ennyi telik?
Miért nem tud a magyar kultúráltan válaszolni? Talán mert nem is annyira kúltúrált?
Be vagytok sz@rva rendesen, ez most már tisztán látszik!

Gringo 2015.10.11. 15:51:09

@Wikus Van De Merwe: Haver te aztán erősen homi lehetsz, ha mindenről a férfiánusz jut az eszedbe!

Emzé Periksz 2015.10.11. 16:49:50

@Gringo: Egy olyan ócska szardarab, mint te, ne várja el, hogy ne szardarabként kezeljék.

velorex-vezető 2015.10.11. 17:52:12

@petraeus: Jól áll neked az a cigaretta!
Olyan cool tőle a külsőd. Te vagy az a típus, akinek hatalmas szája van így virtuálisan, a valóságban pedig csak egy kis kigyóvállú, x-lábú, kajmós orrú klapec lehetsz. Bármennyire kötelezőnek érzed a migránsok ajnározását, nem árt, ha tisztában vagy vele, hogy a fajtádat utálja leginkább a beözönlő moszlim csürhe.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.10.11. 18:00:24

@Gringo:

"Csak mocskolódni tudtok? csak ennyi telik?"

Kiskócsag, aki a turbómagyaroz, az mást nem érdemel.

annamanna 2015.10.12. 00:05:43

@dîszkorzo: Ha egy ilyen cikkhez ezt böfögöd ki magadból, ráadásul egy nyilvánvaló női nickhez, akkor te buzi vagy.
Bár ahogy a fentebbi megjegyzésekből látom, ezt a cikket több homokos is kommentelhette, nyilván egy egész buzibár ideszabadult.

Krisz11 2015.10.12. 22:45:22

A vadak ellen csak az ő módszereikkel lehet küzdeni. Ez az amit Szaúd-Arábia és Kuvait tud, ezért ha egy tetves arab megjelenik és vergődik a határain, akkor gondolkodás nélkül lelövi.
Az értelmesebb EU országoknak is el kell ide jutni.

velorex-vezető 2015.10.13. 07:19:51

@Krisz11: Pontosan erről van szó! Minden ember egyenlő! Röhög a vakbelem!
A nemzetek nagy barátja az USA elvitte néhány arab országba a demokráciát és a Coca Colát. megszűnt a csúf diktatúra és most a demokrácia szent nevében öldösik egymást vallási, törzsi és akármilyen alapon. Be kéne látni, hogy nem mindegyik nép számára a demokrácia a megfelelő berendezkedés, mert vannak akik az erőből értenek csak.
süti beállítások módosítása