Jobbegyenes - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://jobbegyenes.blog.hu/2015/10/03/milanovic_menj_haza_reszeg_vagy/full_commentlist/1#c42412475
Válasz erre: Milanovic, menj haza, részeg vagy!
2024-01-19T14:20:21+01:00
2024-01-19T14:20:21+01:00
a nagy hohoohooo
http://blog.hu/user/900297
Szevasz seggfej bankban az állam is tulaj <br />
<br />
Nem mindegy a hülye okoskodik,vagy az okos hülyéskedik?<br />
<br />
Naná,a banknak ,ahogy az államnak nincs pénze,pénze nekünk van adófizetőknek .<br />
A bank pénze 95 %-ban az embereké ,a kártyásoké,a betéteseké,a kis és nagy befektetőké ,a miénk ,azt forgatja meg a bank és nyer vagy veszt rajta ,de az állami bank veszt ezen ,a veszteséget újra és beszedi tőlünk ,egy végtelen lenyúló kéz kotorászik a zsebünkben azon élősködik ,vagy normális ,demokratikus országban a nép boldogulására fordítja a kormány ,nix ingyenebéd ,se kedvezményes banki ingyenhitel ,se kedvezményes 7 személyes autó,se kedvezményes hitel ,ahogy CSOK sem,se óvodai ingyenkaja,se ingyentanköny ,mi adófizetők hizlaljuk a maffiállamot..<br />
<br />
Európában dobogós a kormány az emberek megsarcolásában .<br />
Menni fog ?csakmert betűk vannak benne ,szavak és számok höhöö..amik ugye arabok és egzaktak..höhöö..ja ezek neked ősellenségek..
https://jobbegyenes.blog.hu/2020/12/16/_az_ukran_nacionalista_ukrajna_igazi_ellensege/full_commentlist/1#c40646438
Válasz erre: Az ukrán nacionalista, Ukrajna igazi ellensége
2021-05-16T22:17:00+02:00
2021-05-16T22:17:00+02:00
Robotbölcsész
http://blog.hu/user/1585946
<a href="https://jobbegyenes.blog.hu/2020/12/16/_az_ukran_nacionalista_ukrajna_igazi_ellensege?full_commentlist=1#c39944718" class="reply_nick_122180" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39944718 );">@Albu</a>: A legutóbbi két iromány már ide is felkerült. (Eredetileg nem volt tervben a Blog.hu felület feltámasztása.)
https://jobbegyenes.blog.hu/2020/12/16/_az_ukran_nacionalista_ukrajna_igazi_ellensege/full_commentlist/1#c39944718
Válasz erre: Az ukrán nacionalista, Ukrajna igazi ellensége
2021-03-03T21:33:06+01:00
2021-03-03T21:33:06+01:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
Azta, több év szünet, meg újabban napi szintű Fb-írások mellett itt megjelent valami? : O
https://jobbegyenes.blog.hu/2015/11/07/es_akkor_kiderul_hogy_gogos_zoltan_hulye_mint_a_segg/full_commentlist/1#c39883338
Válasz erre: És akkor kiderül, hogy Gőgös Zoltán hülye, mint a segg
2021-02-22T21:58:27+01:00
2021-02-22T21:58:27+01:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
És bő öt év múlva már a nevezett politikus és társai alfelét csókolgatják a poszterék.
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/05/02/mesterhazy-bajnai_egy_kenyszerhazassag_margojan/full_commentlist/1#c39883184
Válasz erre: Mesterházy-Bajnai – Egy kényszerházasság margójára
2021-02-22T21:34:43+01:00
2021-02-22T21:34:43+01:00
DFK
http://blog.hu/user/148783
Na, micsoda fordulat, a szerző a maszopos Horváth Csaba tanácsadója lett....
https://jobbegyenes.blog.hu/2020/12/16/_az_ukran_nacionalista_ukrajna_igazi_ellensege/full_commentlist/1#c39437806
Válasz erre: Az ukrán nacionalista, Ukrajna igazi ellensége
2020-12-16T18:43:21+01:00
2020-12-16T18:43:21+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Nekünk az a jó, ha Ukrajnának rossz.
https://jobbegyenes.blog.hu/2015/07/11/nekem_ti_nem_vagytok_a_kozossegem_egy_nemzeti_erzelmu_meleg_ferfi_nyilt_levele_a_felvonulokhoz/full_commentlist/1#c36164504
Válasz erre: Nekem ti nem vagytok a „közösségem”! - Egy nemzeti érzelmű meleg férfi nyílt levele a felvonulókhoz
2018-11-20T14:55:19+01:00
2018-11-20T14:55:19+01:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
<a rel="nofollow" href="https://jobbegyenes.blog.hu/2016/07/02/buzi-ipar_es_a_valodi_kisebbseg">jobbegyenes.blog.hu/2016/07/02/buzi-ipar_es_a_valodi_kisebbseg</a> <br />
<a rel="nofollow" href="https://jobbegyenes.blog.hu/2013/07/02/budapest_hate_melegek_a_buzik_fogsagaban">jobbegyenes.blog.hu/2013/07/02/budapest_hate_melegek_a_buzik_fogsagaban</a>
https://jobbegyenes.blog.hu/2016/07/02/buzi-ipar_es_a_valodi_kisebbseg/full_commentlist/1#c36164488
Válasz erre: Buzi-ipar és a valódi kisebbség
2018-11-20T14:51:18+01:00
2018-11-20T14:51:18+01:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
Az egy évvel azelőtti helyett a három évvel azelőttit linkelték, valszeg eme cikk helyett: <a rel="nofollow" href="https://jobbegyenes.blog.hu/2015/07/11/nekem_ti_nem_vagytok_a_kozossegem_egy_nemzeti_erzelmu_meleg_ferfi_nyilt_levele_a_felvonulokhoz">jobbegyenes.blog.hu/2015/07/11/nekem_ti_nem_vagytok_a_kozossegem_egy_nemzeti_erzelmu_meleg_ferfi_nyilt_levele_a_felvonulokhoz</a>
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/12/16/nem_az_o_kutyajuk_kolyke_vagy/full_commentlist/1#c34320673
Válasz erre: Nem az ő kutyájuk kölyke vagy!
2017-12-17T22:44:30+01:00
2017-12-17T22:44:30+01:00
Albu
http://blog.hu/user/122180
Elkeserítő nézni, hogy a sovén neobolsi diktatúra kiépüléséhez mennyien tapsikolnak, és üvöltik le a kérdezni merőt. Bástya elvtárs kedveli ezt.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/12/16/nem_az_o_kutyajuk_kolyke_vagy/full_commentlist/1#c34315139
Válasz erre: Nem az ő kutyájuk kölyke vagy!
2017-12-17T08:00:05+01:00
2017-12-17T08:00:05+01:00
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző
http://blog.hu/user/1263187
Minden hatalomnak megvan a maga köre.<br />
<br />
A hatalmat azonban nem ezen az alapon kell megítélni, hanem a közjóhoz való viszonya alapján.
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/12/20/_a_magyarnak_vereben_van_a_gyilkolas_tortenelemhamisitas_szlovak_modra/full_commentlist/1#c34192593
Válasz erre: „A magyarnak vérében van a gyilkolás” – történelemhamisítás szlovák módra
2017-11-25T18:57:44+01:00
2017-11-25T18:57:44+01:00
Csontos MIHÁLY
http://blog.hu/user/1308137
Jó oldal
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/09/15/aki_tanarnak_megy_az_idiota/full_commentlist/1#c34192523
Válasz erre: Aki tanárnak megy, az idióta?
2017-11-25T18:46:12+01:00
2017-11-25T18:46:12+01:00
Csontos MIHÁLY
http://blog.hu/user/1308137
Jó oldal
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/07/25/akiknek_szinten_a_boruk_volt_a_bunuk/full_commentlist/1#c33907885
Válasz erre: Akiknek szintén a bőrük volt a bűnük
2017-10-07T17:37:06+02:00
2017-10-07T17:37:06+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2013/07/25/akiknek_szinten_a_boruk_volt_a_bunuk?full_commentlist=1#c20282390" class="reply_nick_764840" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20282390 );">@Józsi bá'</a>: Hát úgy mindegyik! Mert a cigány azért ment be és rabolt, mert az illető magyar. Ennél nagyobb rasszista indok nem kell!
https://jobbegyenes.blog.hu/2015/09/09/szomoru_de_igaz_nincs_jogotok_a_jobb_elethez/full_commentlist/1#c33741448
Válasz erre: Szomorú, de igaz: nincs „jogotok” a jobb élethez
2017-09-10T20:23:31+02:00
2017-09-10T20:23:31+02:00
Attila DrSzucs
http://blog.hu/user/931973
Jog. És kötelesség?
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33687644
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-09-01T06:44:38+02:00
2017-09-01T06:44:38+02:00
little green rooster
http://blog.hu/user/312080
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33636970" class="reply_nick_758255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33636970 );">@F.M.J.</a>: "Nem attól lesz valaki értékes, vagy szemétre való, hogy milyen a származása, hanem attól, hogy milyenek a nézetei."<br />
<br />
Illyés Gyula halhatatlan megfogalmazása szerint: "Azt, hogy a nép fia vagy, igazolnod, sejh, ma nem azzal<br />
Kellene: honnan jössz, - azzal, ecsém: hova mész!"
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33638496
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-24T08:04:56+02:00
2017-08-24T08:04:56+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
Nincs önbesúgó oldalam, tehát így válaszolok:<br />
"Lívia Szalóki · Rtg.assziszt.<br />
F.M.J ! Munkácsi nagbetűvel írandó. Nyilván zsidó volt, hiszen tehetsége felülmúlhatatlan F.M.J. neked erről ugye fogalmad sincs. Ha másért nem haragudnék az Orbán kormányra, egyetlen dolog miatt feltétlen: az ő uralkodásuk alatt kezdődött a "mindenki utál mindenkit" országos lelki állapot."<br />
- Nagytudásúnak beállított beszólásod több ponton is hibádzik, de ennek nyilvánvaló oka, hogy a betűfejtés terén nem sikerült még elérned a helyes értelmezéshez szükséges tartományt. Én azért megtettem helyetted, és a következőre jutottam:<br />
<br />
"Munkácsi nagbetűvel írandó."<br />
- Így is írtam. Amire te gondolsz, az idézet, amit ugye pontosan szokás tenni. Én is így tettem, és abban szerepel kisbetűvel. Ebből viszont épp az ellenkezője következik annak, amire te jutottál. Evvel együtt azt már a nagy irodalmi felsőbbrendűséged nem szúrta ki, hogy nem y-nal írtam, bár ezt a hibát később elismertem.<br />
<br />
"Nyilván zsidó volt, hiszen tehetsége felülmúlhatatlan"<br />
- Ha ennek a mondatnak lenne reális alapja, akkor minden zsidó kimagasló tehetség lenne, mint ahogyan minden goj tehetségtelen. Ha a szavak értelmezése nem áll túl távol tőled - amit a bejegyzésed fényében erősen kétlek -, magad is beláthatod, hogy ez a kijelentés mérhetetlen ostobaság.<br />
<br />
"F.M.J. neked erről ugye fogalmad sincs"<br />
- Nos tévedsz, de veled ellentétben nem vagyok demagóg. Semmilyen jelentőségét nem látom annak, hogy ki milyen származású, amíg ebben az országban él, dolgozik, adózik, magyarul beszél, magyarul gondolkodik, magyarnak tartja magát, és nem pusztítja a történelmünket, érdekeinket, általában a kultúránkat, és nem élősködik hivatásszerűen a társadalmon. Na és, ha zsidó volt, akkor mi van? Magyar zsidó volt, bár lett volna a többi nálunk lakó zsidó, csak feleennyire magyar!<br />
<br />
"az ő uralkodásuk alatt kezdődött a "mindenki utál mindenkit" országos lelki állapot."<br />
- És ismét egy túldimenzionált csúsztatás. Ez ugyanis egy jól átgondolt médiakampány. Persze max. pár hetes memóriával nem sok derenghet fel a múltból, de én emlékszem, hogy a jelenlegi kormány még fel sem esküdött kövér hét éve, máris megindultak a habzószájú kritikák. Még a hitelesség látszatára sem adtak, hogy legalább annyi idő elteljen, ami a jogosság látszatát megalapozhatja. Persze nem arról van szó, hogy támogatnám tokkal vonóval mindazt, amit csinál, de vannak jó intézkedések, vannak tervek, és vannak jó folyamatok. Az, hogy konzumidióta sülthülyék képtelenek elkülöníteni az antipátiát a demagógiától, az ellenzékiséget az ellenségeskedéstől, már nem OV hibája. Teljesen mindegy, hogy milyen jobboldali formáció van hatalmon, vagy milyen minőségben végzi a dolgát, ugyan ez a gyűlölködés jelenik meg a sajtóban, és nem csak nálunk. De gondolom erről nem sokat tudsz, nekem úgy sem hiszed el, utólag pedig dafke sem fogsz tájékozódni, mert sértené az önbecsülésed. Szép álmokat!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33638206
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-24T04:15:10+02:00
2017-08-24T04:15:10+02:00
ebella
http://blog.hu/user/905731
Hajrá Magyarok! Hajrá Jobbik!<br />
<br />
Kormányváltást!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33637452
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T22:10:36+02:00
2017-08-23T22:10:36+02:00
Buday András
http://blog.hu/user/823324
A Jobbik és csapata mostanában egy szégyen a médiájával és Kálmán Olgával az élen. De hát győzzön a...
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33637358
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T21:48:23+02:00
2017-08-23T21:48:23+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33637148" class="reply_nick_412750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33637148 );">@mikimackó</a>: <br />
"utálni és gyűlölni kell mindenkit, aki a fidessnek nem kedves, ki ezéárt, ki azért"<br />
- Gondolom, ez csupán egy provokatív vicc.<br />
<br />
"munkácsi, vagy munkácsy ? nem mindegy !"<br />
- A felvetés jogos. A hozzászólásomat szöveges dok.-ban írtam, és (nyílvánvalóan rosszul sikerült) szerkesztés után másoltam be. Amennyire én tudom, a történelmünk nem jegyez munkácsit, "csak" Munkácsyt. Ennek fényében érdemes lenne felülemelkedni a részleteken, és megérteni, hogy a jelenlegi politikai, és nemzeti érzésekhez való viszonyulás alapvető rákfenéje, hogy a "magyar" társadalom nagyobb részt a magyar vonatkozású ismeretek tekintetében úgy hülye, ahogyan van. Ezen sajnos semmilyen retorikai szépelkedés nem változtat. Amíg a népesség tömegesen nincs tisztában azzal, hogy honnan jöttünk, mi űton módon gondoljuk magunkról azt, amit gondolunk, és főleg milyen érdekek mi eszközökkel befolyásolják mindazt, amit magunkról vélelmezünk, addig a demagógia mindig sikeresen tudja felülírni a józan ész útmutatásait.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33637164
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T21:20:20+02:00
2017-08-23T21:20:20+02:00
mikimackó
http://blog.hu/user/412750
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33636366" class="reply_nick_486479" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33636366 );">@Sracz</a>: munkácsi, vagy munkácsy ? nem mindegy !
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33637148
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T21:16:43+02:00
2017-08-23T21:16:43+02:00
mikimackó
http://blog.hu/user/412750
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33637044" class="reply_nick_758255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33637044 );">@F.M.J.</a>: valóban, mégis utálni és gyűlölni kell mindenkit, aki a fidessnek nem kedves, ki ezéárt, ki azért......, aztán teljesen mindegy, hogy ki kicsoda !
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33637044
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T20:54:57+02:00
2017-08-23T20:54:57+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33635088" class="reply_nick_412750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33635088 );">@mikimackó</a>: Továbbá: A zsidóság egy jelentős része építőleg hatott az általuk lakott országok társadalmára. Ezzel együtt egy másik, szintén jelentős részük nagyon is hátrányosan. Ez így lehet egy statisztikai adat, aminek az eredője akár lehet mínuszos is, tehát a nagy számok törvénye alapján akár lehetnek a klf. társadalmaknak fenntartásai is a zsidósággal szemben, ahogyan a magyaroknak (amúgy jogosan) a cigánysággal szemben, ezzel együtt igazi tőrölmetszett demagógia valakinek a munkásságát, életművét csupán a származása alapján avanzsálni, vagy sutbadobni. Ez egy politikai lózungkampányba jól illeszthető jelszó, de értelmes emberek között kerülendő megnyilvánulás.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33636970
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T20:43:24+02:00
2017-08-23T20:43:24+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33635088" class="reply_nick_412750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33635088 );">@mikimackó</a>: Nem attól lesz valaki értékes, vagy szemétre való, hogy milyen a származása, hanem attól, hogy milyenek a nézetei. Semki semmilyen módon nem tudja befolyásolni a fogantatási körülményeit. Ha ebben a képzetrendszerben keresgélsz, tévúton jársz. Az EMBERT (így nagy betővel) a moralitása határozza meg. Az, hogy hogyan viszonyul a látens valósághoz és emberi mértékhez a látható elvárások és érdekek voszinylatában.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33636366
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T18:33:26+02:00
2017-08-23T18:33:26+02:00
Sracz
http://blog.hu/user/486479
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33635088" class="reply_nick_412750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33635088 );">@mikimackó</a>: Csak úgy mellékesen jegyzem meg, hogy Munkácsi Római katolikus volt. A szülei is katolikusok voltak, de bajor származásúak.<br />
Azt azért megkérdezem, hogy a többi vallásúak közül (a zsidón kívül, mert az szerinted nem) ki számít igaz magyarnak: a református, az evangélikus, a görög katolikus, az unitárius, a baptista, a mormon, a Jehova tanúja, az adventista, netán az ateista, vagy csak a római katolikus?
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33635088
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T15:02:22+02:00
2017-08-23T15:02:22+02:00
mikimackó
http://blog.hu/user/412750
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo?full_commentlist=1#c33634444" class="reply_nick_758255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33634444 );">@F.M.J.</a>: nem nagyon olvastam, de munkácsit csak hagyd ki belőle, egy zsidó volt !
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33634444
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T13:28:09+02:00
2017-08-23T13:28:09+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
Az egyik kedvencem, amikor a francia kocsira ragasztott történelmi országsziluett mögül véreznek a magyar sorsért és büszkeségért. <br />
<br />
Nem is volna talán sok probléma a politikai elvhűséggel, ha az emberek túlnyomó többsége nem lenne tájékozatlan sültbolond, aki nagyobb tudással rendelkezik a napi pletykákról, mint alapvető történelmi-földrajzi ismeretekről. Meg kell kérdezni az utca népét, olyan alapvető általános műveltséghez tartozó dolgokról, mint Árpád, Vászoly, Széchenyi, Görgey, Torda, Pákozd, Ónod, Fiume, Madarász, Munkácsi, stb. A kép elszomorító!!! <br />
<br />
Több mint érdekes, hogy a legtöbb általános műveltséggel bíró hazánkfia, többnyire pártpreferencia nélküli nemzeti gondolkodó, miközben a legjobbanmegmondótutimindenttudóítélkező megmondóember annyi ismerettel sem rendelkezik, ami egy mérsékelten művelt társaságban a megszólaláshoz elegendő lenne.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33634302
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T13:03:02+02:00
2017-08-23T13:03:02+02:00
maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző
http://blog.hu/user/1263187
Nagy hiba a nem-liberálisokat lelliberálisozni, ez tény.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/23/igy_lettem_soros-ugynok_es_hazaarulo/full_commentlist/1#c33634142
Válasz erre: Így lettem Soros-ügynök és hazaáruló
2017-08-23T12:34:39+02:00
2017-08-23T12:34:39+02:00
Na egy jobbikos (? vagy még annál is undorítóbb) alak ne vinnyogjon a hazaárulózás miatt. Mintha nem a ti csürhétek kezdte volna az antimagyarozást, magyargyűlölőzést, hazaárulózást anno a fideSS előtti kormányok és a tőletek undorodó emberek kapcsán.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/11/bemutatjuk_bayer_zsoltot_vasarhelyi_miklos_legjobb_tanitvanyat/full_commentlist/1#c33559588
Válasz erre: Bemutatjuk Bayer Zsoltot, Vásárhelyi Miklós legjobb tanítványát
2017-08-10T11:21:31+02:00
2017-08-10T11:21:31+02:00
Bicepsz Elek
http://blog.hu/user/653245
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/11/bemutatjuk_bayer_zsoltot_vasarhelyi_miklos_legjobb_tanitvanyat?full_commentlist=1#c32830505" class="reply_nick_538988" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32830505 );">@nu pagagyí</a>: <br />
Mashogy loptak: eladtak a kozmuveket bagoert mar 1994 ota a kulfoldieknek es abbol osztottak nekik vissza.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33535932
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-06T14:45:43+02:00
2017-08-06T14:45:43+02:00
Bicepsz Elek
http://blog.hu/user/653245
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat?full_commentlist=1#c33535904" class="reply_nick_653245" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33535904 );">@Bicepsz Elek</a>: A Gengsztervaltas arrol szolt, hogy tokes uj neve a "munkaado"-ez olyan, mintha lakhatast adonak mondanank azt, aki kiadja a lakasat. A hulyek nem tufjak, hogy nem csak fizetest de jo munkakorulmenyeket is krll biztositani. Az alig kerul tobbe.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33535904
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-06T14:42:53+02:00
2017-08-06T14:42:53+02:00
Bicepsz Elek
http://blog.hu/user/653245
Ez 1989 ota megy igy nem csak 2010 ota. Elotte mennyi tamogatast is kaptak?
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33535122
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-06T12:14:22+02:00
2017-08-06T12:14:22+02:00
nagybátyád
http://blog.hu/user/250907
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat?full_commentlist=1#c33535070" class="reply_nick_526459" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33535070 );">@belevauvau</a>: Legyen neked igazad az éedekképviselet témában, de én nem nagyon hiszek ebben. Magyarországon nincs hagyománya az érdekérvényesítésnek, soha a büdös életben nem volt itt szakszervezeti munka. Maga a "szellem" hiányzott hozzá.No meg a bátorság.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33535070
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-06T12:02:31+02:00
2017-08-06T12:02:31+02:00
belevauvau
http://blog.hu/user/526459
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat?full_commentlist=1#c33535024" class="reply_nick_250907" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33535024 );">@nagybátyád</a>: De nem lesz, mert az emberek már nem állnak be a sorba, fogják a sátorfájukat, és odébbállnak.<br />
Más. Majd rájönnek a zemberek, hogy valóban szükségük lesz egy valódi érdekérvényesítő szervezetre, és a mostani, 0 tevékenységgel, és befolyással bíró szakszervezeteket elzavarják végre melegebb éghajlatra.<br />
Továbbá javasolnám a határozatlan idejű sztrájkot. Nagyon sokat lehetne elérni nagyon rövid idő alat.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33535024
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-06T11:50:09+02:00
2017-08-06T11:50:09+02:00
nagybátyád
http://blog.hu/user/250907
Hát a Kunta Kinték sorsa már csak ilyen. A csúti G . és bandája azért akarja megszüntetni a magyar közép és felsőfokú oktatást, hogy legyen bőven utánpótlás.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33533278
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-05T21:08:24+02:00
2017-08-05T21:08:24+02:00
mikimackó
http://blog.hu/user/412750
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat?full_commentlist=1#c33533158" class="reply_nick_606058" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33533158 );">@Gerilgfx</a>: egy normális gazdaságban......, de nem rabszolgisztánban !
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/08/05/eros_buszke_europai_900_millios_allami_tamogatasbol_dolgoztatja_40_fokban_rosszulletig_a_munkasokat/full_commentlist/1#c33533158
Válasz erre: Erős, büszke. európai: 900 milliós állami támogatásból dolgoztatja 40 fokban rosszullétig a munkásokat a Continental
2017-08-05T20:37:59+02:00
2017-08-05T20:37:59+02:00
Gerilgfx
http://blog.hu/user/606058
Büntető Törvénykönyv 165.§<br />
<br />
Aki foglalkozása szabályainak megszegésével más vagy mások életét, testi épségét vagy egészségét gondatlanságból közvetlen veszélynek teszi ki, vagy testi sértést okoz, vétséget követ el.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33352265
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T15:22:54+02:00
2017-07-06T15:22:54+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33350581" class="reply_nick_1084048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33350581 );">@KUNTYI</a>: kormánypropaganda nem nny. Amúgy nem hiszem el, nem is érdekel. Csak tudok olvasni. Nemcsak magyarul. Ostoba suttyó libsináci.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33352257
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T15:22:08+02:00
2017-07-06T15:22:08+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33350577" class="reply_nick_1084048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33350577 );">@KUNTYI</a>: tehát gyűlölködő náci csürhe vagy, értem
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33350581
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T10:18:05+02:00
2017-07-06T10:18:05+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349953" class="reply_nick_174989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349953 );">@enpera</a>: még vmi: az az ostoba, aki elhiszi a kormánnypropagandát.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33350579
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T10:17:17+02:00
2017-07-06T10:17:17+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33350285" class="reply_nick_716478" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33350285 );">@bbwd</a>: nem gyűlölöm őket, csak reálisan látom magunkat.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33350577
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T10:16:45+02:00
2017-07-06T10:16:45+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349953" class="reply_nick_174989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349953 );">@enpera</a>: remélem ha egyszer háború lesz itt(márpedig előbb-utóbb lesz), akkor téged mag a magad fajtádat azért majd befogadják nálunk kultúráltabb országok. mert úgy illik tudod.<br />
<br />
ui: végre vki előállhatna vmi gyenge bizonyítékkal, hogy vaki fizeti a menekülteket. mert eddig se a kormány, se senki más nem tudott felmutatni semmit.<br />
ja hogy csak fiatal felnőttek jönnének? <br />
1. többségében valóban így van. a rokonaik törökországban vannak jó eséllyel menekülttáborban. én is így csinálnám: a családomért először elindulnék én, szereznék munkát, szállást, majd ha stabil a helyzetem, akkor jöhet a családegyesítés.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33350285
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T09:37:05+02:00
2017-07-06T09:37:05+02:00
bbwd
http://blog.hu/user/716478
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349847" class="reply_nick_1084048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349847 );">@KUNTYI</a>: akkor te is náci vagy, mert a magyarokat gyűlölöd általánosítva<br />
<br />
szerencsétlen
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33350195
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T09:23:05+02:00
2017-07-06T09:23:05+02:00
bbwd
http://blog.hu/user/716478
diósgyőriként mondom: vissza a régi újpesti címert!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349953
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T08:22:14+02:00
2017-07-06T08:22:14+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349869" class="reply_nick_1084048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349869 );">@KUNTYI</a>: ühüm, divat. Mert a papírok nélkül felbérelten érkező csupa huszonéves férfi azok a kedves meneküldjeid. Persze mind gyereknek hazudva magát. Ostoba.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349951
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T08:21:06+02:00
2017-07-06T08:21:06+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349847" class="reply_nick_1084048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349847 );">@KUNTYI</a>: tehát nincs érettségid sem, értem
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349869
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T07:45:43+02:00
2017-07-06T07:45:43+02:00
ja bocs kihagytam a felsorolásból a menekülteket, azokat is divat mostanában utálni...
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349847
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T07:38:58+02:00
2017-07-06T07:38:58+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349779" class="reply_nick_174989" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349779 );">@enpera</a>: definiálom helyette: a meccsre járók többsége igenis idegengyűlölő. én is járok rendszeresen és mást se hallok, csak mocskos zsidók, cigányok, szlovákok, románok. mintha ezek a népek tehetnének a magyarok nyomoráról és nem a tehetségtelen lusta népünk.<br />
szerintem ha áltralánosítva gyűlöl valaki msáokat vallása vagy nemzetisége miatt, akkor kijelenthetjük hogy náci. és nem kell hozzá értelmező szótár.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349841
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T07:34:05+02:00
2017-07-06T07:34:05+02:00
maradiak vagytok, szerintem jó lett a címer. ideje volt váltani.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349779
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T06:49:44+02:00
2017-07-06T06:49:44+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33347069" class="reply_nick_43665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33347069 );">@szcsongor</a>: definiáld a nácit, mert alapvető hiányosságokat szimatolok a történelemtudásodban
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349777
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T06:48:13+02:00
2017-07-06T06:48:13+02:00
enpera
http://blog.hu/user/174989
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346619" class="reply_nick_26507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346619 );">@Frady Endre</a>: semmi közpénz meg csókos, belga tulajdonos akarta így. Belga közpénz max :)
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349569
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T03:25:57+02:00
2017-07-06T03:25:57+02:00
ebella
http://blog.hu/user/905731
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33347155" class="reply_nick_408667" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33347155 );">@Kelly és a szexi dög</a>: Kinizsi.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349567
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T03:24:59+02:00
2017-07-06T03:24:59+02:00
ebella
http://blog.hu/user/905731
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33349229" class="reply_nick_129321" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33349229 );">@igazi hős</a>: Aki nem tudja, hogy Kispesten a Honvéd stadionja van (nem is tudom miért nem vettétek vissza a KAC-ot?), az a logóból tudni fogja, ha az egyszerűsített? <br />
<br />
Az egyszerűbb emberekért lehetne a magyar történelmet is egyszerűsíteni. Hat-hétszáz száz év győzelem, gyarapodás, azóta csak a szopás, fogyás. Ennyit kellene megtanulni a magyarság történelméről, mert ma ugyan ki fog bíbelődni a részletekkel!:)
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349559
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T03:13:30+02:00
2017-07-06T03:13:30+02:00
ebella
http://blog.hu/user/905731
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346953" class="reply_nick_129321" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346953 );">@igazi hős</a>: Tőlem ne rakják a tabellához a logót(címert), nekem nem hiányzik. Nekem fontos a történelem, a hagyományok. Az Újpestnek van olyan. Már 1930-ban megnyerte az első európai bajnokok tornáját Zürichben.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349557
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-06T03:09:59+02:00
2017-07-06T03:09:59+02:00
ebella
http://blog.hu/user/905731
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346619" class="reply_nick_26507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346619 );">@Frady Endre</a>: Az Újpest foci profi. Egy fillér közpénz nincs benne, mégcsak államtól megrendeléseke kapott vállalatok pénze sem. Még TAO-t sem engedélyez a kormány, a belgának.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349229
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T23:23:01+02:00
2017-07-05T23:23:01+02:00
igazi hős
http://blog.hu/user/129321
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33347085" class="reply_nick_773404" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33347085 );">@Conchobar</a>: Egész jól ismerem a heraldikát (ha már felemlegetted: a csapatcímerek legalább felén nem megengedett színek vannak), de értelmetlen, amit írsz. XXI. században nem nemesi címerekre van szükség, hanem jól felismerhető, internetre optimalizált logókra. Megjegyzem a Honvéd egyszerűbb címere inkább megfelel a heraldika szabályainak, nem kell trükközni a feketével, hogy a két fém ne érjen össze. Ezt régen primitív megoldásnak tartották.<br />
Nem messziről, hanem kis méretben kell felismerhetőnek lennie. Megy az ember Kispesten, lát egy stadiont, melyik lehet ez? Aha, ott a piros-fekete-fehér oroszlános címer, ez a Honvéd stadion! Nem életszerű. (A mez más kérdés, ezt írtam is.)
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33349135
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T23:03:47+02:00
2017-07-05T23:03:47+02:00
iBKV
http://blog.hu/user/117118
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346953" class="reply_nick_129321" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346953 );">@igazi hős</a>: As Roma cimere? MU cimer? Azokhoz kepest a regi cimer elnagyolt valami volt. A tradicio az tradicio, az ujitas nem baj. De ha a szurkolok, akiket kiszolgalunk, hangoztatjaj, h szar, nem tetszik, akkor meghagyjuk nem? Nem. Kepenkopjuk oket. Fuggetlen vagyok, egyik csapat se vonz, de ez azert eleg tre...
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33348365
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T20:48:54+02:00
2017-07-05T20:48:54+02:00
Consuela NO NO
http://blog.hu/user/1251445
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33347069" class="reply_nick_43665" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33347069 );">@szcsongor</a>: na te pont úgy nézel ki, mint aki nagyon sok meccsen volt már
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33348315
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T20:37:43+02:00
2017-07-05T20:37:43+02:00
Kurt úrfi teutonordikus vezértroll
http://blog.hu/user/1117506
Qrvára nem érdekel a foci, de ez a címer egy fos.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347703
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T18:50:48+02:00
2017-07-05T18:50:48+02:00
je suis Louis (törölt)
A régi címer rohadt szar, a friss logó is szar de jobb mint a címer. A horgony benne van az újban, kéne egy kis vizuális intelligencia és észre lehetne venni.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347663
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T18:44:35+02:00
2017-07-05T18:44:35+02:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33347049" class="reply_nick_1213320" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33347049 );">@Duplaxiii</a>: <br />
"A horgony elmaradása a probléma,"<br />
<br />
Ezt jó, hogy említed, mert így már tudom, hogy mit látok!<br />
Nem maradt el, csak nem látható!<br />
Az a két cakni alul a köríves részeken a horgony belső "szakáll" része, az a függőleges fehér csík lenne a szára, ami feltehetően a karika irányába indul...<br />
<br />
Szóval a horgony "hiánya" jelzi a horgonyt! Ez az a horgony, amelyik nincs is ott :))
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347553
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T18:30:54+02:00
2017-07-05T18:30:54+02:00
HorseFucker
http://blog.hu/user/1163155
A rohadt kis csuti geci és fasszopo bandája...
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347551
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T18:30:46+02:00
2017-07-05T18:30:46+02:00
morph on deer
http://blog.hu/user/1151692
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346619" class="reply_nick_26507" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346619 );">@Frady Endre</a>: <br />
"Hamar tele lennének a börtönök a mostani nagyjainkkal... ;-)"<br />
<br />
Miért?<br />
Hiszen ők is "korrupcióra szakosodtak"... :p
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347165
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T17:33:49+02:00
2017-07-05T17:33:49+02:00
Orbán Hazaáruló Viktor
http://blog.hu/user/1226313
Az már nem is hír, hány tíz milliárdot lopnak el stadion építés címén.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347155
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T17:30:29+02:00
2017-07-05T17:30:29+02:00
Kelly és a szexi dög
http://blog.hu/user/408667
Dózsa...
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347085
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T17:15:32+02:00
2017-07-05T17:15:32+02:00
Conchobar
http://blog.hu/user/773404
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346953" class="reply_nick_129321" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346953 );">@igazi hős</a>: "Senkit nem érdekel a heraldika, meg hogy 100 éve milyen szépen rajzoltak oroszlánt." - Az baj, ha nem érdekel a heraldika, amely egyébként nem keverendő a festészettel (a 'milyen szép oroszlán' ugyanis nem a heraldika tárgykörébe tartozik, hanem a festészetébe). A heraldika szabályai közé tartozik például, hogy a címer minél kevesebb színből és figurábólból álljon, továbbá, hogy színre nem tesz színt, illetve fémre nem tesz fémet (hogy a címer messziről is jól felismerhető legyen). Továbbá a címer változtatásának is vannak szabályai (tehát nem ötletszerű). Rákosiék is, Kádárék is a címer cserével próbálták suggallni a progressziót, meg a fejlődést. De minek
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347069
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T17:13:07+02:00
2017-07-05T17:13:07+02:00
szcsongor
http://blog.hu/user/43665
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33346889" class="reply_nick_1250983" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33346889 );">@Evel Knievel</a>: Teljesen egyetértek, a rendszeresen meccsre járók 90%-a kulturálatlan agresszív barom / náci csőcselék (kinek melyik szimpatikusabb meghatározás), akik nem a foci miatt járnak meccsre, hanem a bunyóért. Ha fizetnének se mennék ki.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33347049
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T17:10:20+02:00
2017-07-05T17:10:20+02:00
Duplaxiii
http://blog.hu/user/1213320
Jajj már a mutyi emlegetése...<br />
Ez egy belga magáncég, azt csinál, amit akar, neki nem kell megbízásokkal pénz mosnia!<br />
A horgony elmaradása a probléma, mert Újpest történelmi jelképe és a csapat történelmileg Újpesthez kötődik. <br />
A logó (címer) pedig lehet több is, ha már a modern, netes megjelenést is figyelembe vesszük, nem tiltott egy normális a mezre és egy egyszerűsített a papírokra vagy a netre.<br />
A cégemnek is van négyzetes és fekvő, can csak logó és van szöveggel kiegészített is. Ez ma természetes. Csak hitavatlosan kell meghatározni, nem árt leírni a kötelező grafikai elemeket, színeket és méreteket. Meg kell nézni cégek oldalán, a press oldalaokon sokszor megtalálhatók ezek, hogy aki használja a saját anyagaiban, akkor helyesen tegye azt.<br />
Tehát a logo nem mutyi és nem is formai kényszer, egy ostoba fsz neoliberális arcilatváltási ötlete, amivel nem vette figyelembe a történelmi és helyi hagyományokat.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33346953
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T16:59:29+02:00
2017-07-05T16:59:29+02:00
igazi hős
http://blog.hu/user/129321
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol?full_commentlist=1#c33344539" class="reply_nick_905731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33344539 );">@ebella</a>: Nézz rá a naptárra, 2017-et írunk. Senkit nem érdekel a heraldika, meg hogy 100 éve milyen szépen rajzoltak oroszlánt. Ha valami nem mutat jól 32x32 pixelen, akkor az vacak. <br />
A megjelenések 99%-a online, ott meg ennyi hely jut. Nézd meg az MLSZ oldalán a tabellát, rossz szín összeállítású, túlzottan részletes, aprólékos a legtöbb klubcímer. (Vasas és DVTK kivétel.) Haza beszélek: a Honvédnak van egy rossz címere (a focicsapaté, <a rel="nofollow" href="http://www.honvedfc.hu/)">www.honvedfc.hu/)</a> és egy modern, jó címere (a többieké, <a rel="nofollow" href="http://www.honved.hu/).">www.honved.hu/).</a><br />
Ettől még megmaradhatnak a mezen viselt címerek és logók, de a hivatalos, mindenütt használt legyen egyszerű.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33346889
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T16:48:20+02:00
2017-07-05T16:48:20+02:00
Evel Knievel
http://blog.hu/user/1250983
Ha a focidrukkerek nem lennének erőszakos agresszív faszfejek valószínűleg sokan járnának meccsre. Amíg polgárháborús helyzetek alakulnak ki egy focimeccsen vagy annak közelében, a személyekben és anyagi javakban esett károkat ne is említsük, addig az agresszorokon kívül senki nem fog meccsre járni. Meg kell tanulni viselkedni, normális emberi módon. Akkor majd változik a helyzet.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33346881
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T16:47:09+02:00
2017-07-05T16:47:09+02:00
lobaszopiatej
http://blog.hu/user/161362
Nem értem ki tud szurkolni közpénzből fizetett focira.<br />
Teljesen mindegy ki nyer, akkor is megmarad a klub, hozzádobnak pár mrd önkormi támogatást azt lecserélnek pár embert.<br />
Igy meg nincs semmi verseny , kiöli a nyerniakarást.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33346619
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T16:12:03+02:00
2017-07-05T16:12:03+02:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Valami csókos ezért az "újításért" is pénzt vett fel. Közpénzt újított magának.<br />
Heeej, ha Magyarországon is lenne egy rendes rendszerváltás és végre elkezdhetne dolgozni egy korrupcióra szakosodott független hatóság!<br />
Hamar tele lennének a börtönök a mostani nagyjainkkal... ;-)
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33346593
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T16:08:48+02:00
2017-07-05T16:08:48+02:00
Nevoeiro66
http://blog.hu/user/870432
Nem tök mindegy? Szar a magyar foci így is úgy is.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33344539
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-05T11:26:46+02:00
2017-07-05T11:26:46+02:00
ebella
http://blog.hu/user/905731
Egyáltalán, minek új címer? Mi a baj a régivel, ami nem csak megszokott, hanem kifejezetten szép is? Mintha direkt szórakoznának a szurkolókkal. Csak nem értem mire? Ettől nem többen, hanem kevesebben leszünk. Biztos nem egy akad, akinek ez az utolsó csepp lesz abban a bizonyos pohárban.<br />
<br />
Hajrá Lilák!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/07/04/fradistakent_is_hanynom_kell_az_ujpest_uj_cimeretol/full_commentlist/1#c33341817
Válasz erre: Fradistaként is hánynom kell az Újpest új címerétől
2017-07-04T21:56:04+02:00
2017-07-04T21:56:04+02:00
Pyrrhus
http://blog.hu/user/363155
A Fradi Sas-tól is hányhattál..
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/11/bemutatjuk_bayer_zsoltot_vasarhelyi_miklos_legjobb_tanitvanyat/full_commentlist/1#c33306217
Válasz erre: Bemutatjuk Bayer Zsoltot, Vásárhelyi Miklós legjobb tanítványát
2017-06-28T11:51:11+02:00
2017-06-28T11:51:11+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
-
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban/full_commentlist/1#c33174933
Válasz erre: A fagyálló csapdájában
2017-06-05T08:59:55+02:00
2017-06-05T08:59:55+02:00
Adani
http://blog.hu/user/41196
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban?full_commentlist=1#c21134817" class="reply_nick_326289" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21134817 );">@Dzsentrisvihák</a>: <br />
<br />
Elég annyit kiirni a hordókra, hogy " a bor fogyasztása halált okozhat" Akkor is igaz ha nincs benne semmi. <br />
<br />
Volt egy eset, de nemtom pontosan hol talán Ausztriában, mikor egy ott élő orosz anyanyelvű embernél játszották el ezt, hogy önkiszolgáló boltnak nézték a hétvégi házát, telerakta a hűtőt mérgezett itelokkal és ételekkel hagyott az asztalon is megmérgezett bort, és oroszul ki is írta az ajtóra, a kertkapura, sőt a házba is, hogy vigyázz mérgezett ételek és italok vannak a házban, ne nyúlj hozzá. <br />
<br />
A tolvaj persze megette és itta a mérget és felfordult és a rendőrségen is megkérdezték tőle, hogy miért oroszul írta ki? Mert ez az anyanyelvem és a baráti köröm és a családom is orosz, nekik szántam ők értik, ha pedig bárki mást meghívok ide figyelmeztetem. Nem is lett ügy belőle.
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban/full_commentlist/1#c33174851
Válasz erre: A fagyálló csapdájában
2017-06-05T08:54:24+02:00
2017-06-05T08:54:24+02:00
Adani
http://blog.hu/user/41196
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban?full_commentlist=1#c33012841" class="reply_nick_416120" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33012841 );">@Reactor</a>: <br />
<br />
Egyetértek veled.<br />
<br />
A borosgazda esetébő laz a tanulság, hogy hasonló esetben ne legyél olyan hülye, hogy beismered ,hogy te voltál. Sosem lett volna még gyanúsított sem, ha nem teszi. Ártatlan bociszemekkel kell nézni, hogy de hát kérem, én a saját boromba nem raktam mérget, nem vagyok hülye, de tessék nézni ,az ajtó fel van feszítve, és több betörés volt, már nem elsőzör dézsmálták meg, és hát a felfeszített ajtón már tényleg bárki bejöhetett és bárki beleönthette. <br />
<br />
Na meg ugye a hordóba öntötte így a bűnjel ottmaradt, de ez nem bizonyítható, hogy ő rakta bele, nem keleltt volna beismerni. <br />
<br />
A tolvaj nem is a fagyállós borba döglött bele, hiszen más is ivott belőle. Hanem egyrészt drogozott is, meg előtte is piált, másrészt meg bár rosszul volt napok óta csak 3 nap után vitték orvoshoz. A többinek volt annyi esze, hogy orvoshoz ment időben és ők túl is élték. <br />
<br />
Azért szerencsére már van némi javuló tendencia, a törvények már alapból nem anynira rosszak ,csak az alkalmazással vannak bajok. 2013 óta már van rendes önvédelmi törvény, pl. éjszakai támadás már alapból életelelnesnek minősül, elvileg tehát ha ha egy horda rádtámad éjszaka akár fegyver nélkül is halomra lehet lőni engedéllyel tartott fegyverrel.<br />
<br />
Nemrég volt egy végső ítélet a Kúrián, ami végre arról szólt ,hogy igen jogos önvédelem és nem az a hibás, aki meg merte magát védeni. <br />
<br />
Alapeset, egy társaságra rátámad egy balhét kereső másik, puisztán gizdázásdból mert miért ne, nem először csinálják, úgy gondolják nekik alanyi jogon jár pár ppénztárca és mobiltelefon, a későbbi vádlott nem akar balhét, át is megy az út túloldalára, de utánamenenk és rátámadnak, van nála egy bicska, azzal védekezik megszúrja az egyiket, mentőápolónak tanul azonnalelsősegélyt is ad és mentőt hív, de a végül belehal a sérülésbe a tettes, nem baj úgy kell neki, minek balhézott, most az egyszer rábaszott, nem kár érte, megérdemelte. Több tárgyalás is van, felmentés, majd mégis elitélik, de a Kúria végül felmentette, jogos önvédelem volt, éjszaka történt a támadás, csoportosan, mert hárman voltak a támadók. Reméljük minél több ilyen lesz. <br />
<br />
Az lenne az igazi visszatartó erő ha mindig felmentenék, sőt kitüntetnék ,aki megvédte magát és ez lenne mindenhol a médiában benne. <br />
<br />
Texasi törvények is jöhetnek, ha hívatlanul bejön a portádra akkor bűntetlenül lelőheted. Ott nincs is ebből gond, ha már kerítésen mászik akkor célbeveszik és ha már biztosan befelé fog esni akkor le is lövik mint a veszett kutyát.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c33128717
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-05-28T11:35:33+02:00
2017-05-28T11:35:33+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
Kár ezeknek írni akármit is Gábor. Szegény fideszes hülye nem érti hogy ő lesz a következő töltelék a palaicsnátabn<br />
<br />
Emúttnyócév, fóócii!, deittmaradapéz!, komcsi, náczi!!!hajrámagyarország, előre sertések!
https://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban/full_commentlist/1#c33012841
Válasz erre: A fagyálló csapdájában
2017-05-09T02:19:13+02:00
2017-05-09T02:19:13+02:00
Reactor
http://blog.hu/user/416120
Egyszerűen siralmas a helyzet az országban. A bűnözők szabadon garázdálkodhatnak, megtehetnek bármit, akinek meg van pofája megvédeni magát, minimum 5 évre sittre vágják. Igazságszolgáltatás nincs, aki fel merészel lépni a bűnözés ellen, már vágják is a dutyiba, a jogos önvédelem egyenlő lett az önbíráskodással, az emberek rettegnek, mert senki nem védi meg őket, és tömegével hagyják el az országot.<br />
<br />
A policájok meg szarnak egy jó nagyot az egészbe, nehogymá' romoljon a bűnügyi statisztika, ha el is kapnak egy-két igazi bűnözőt, előzetes után mehet vissza rabolni, gyilkolni. Bezzeg a magányos "monnyon le"-zőre, meg a csúnyarossz náci rasszista fasiszta trappista gárdistákra egyből kivonul a fél kontinens rendőrsége, plusz a tini nindzsa tekesek! Erre mindig van kapacitás szerencsére, mint ahogy a trafizásra meg a láthatósági mellény nemléte miatti büntetgetésre is.<br />
"Szolgálunk és védünk" - hja, a bűnözőket. Magyarország jobban teljesít, a rablások, lopások, és erőszakos bűncselekmények száma MEGNÉGYSZEREZŐDÖTT az elmúlt 4 évben, százalékos arányban pl. Miskolc veszélyesebb, mint Mexikóváros. A zsernyákok meg nem tesznek semmit, meresztik a seggüket a fánkzabáldában, úgyis megkapják a fizetésüket, eszük ágában sincs küzdeni a bűnözők ellen. Gárdistát, kormányellenest agyonverni őrszobán amúgyis sokkal jobb móka.<br />
Szánalmas legalja hulladék féregpondró gyülekezet, senkiházi nulladék bohócok társasága. És ezeket tartjuk el az adóforintjainkból.<br />
<br />
Ja, és két hét alatt rend lesz :DDDDDDDDDDD<br />
<br />
Csak tudnám mi a fenének dolgozok egyáltalán.<br />
<br />
Azt sajnálom, hogy csak egyet ölt meg ezekből a koszos retkedékekből, szívem szerint végigkínáltam volna a finomsággal az összes buckalakót. Trágyának szükségből még elmennek, legalább valami hasznot is hajtanának...<br />
<br />
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban?full_commentlist=1#c20987828" class="reply_nick_82987" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20987828 );">@mitmiért?</a>: Aranyapám, az elkövető nem kínai, nem amerikai, és nem eszkimó volt, hanem cigány. Ettől vagy úgy odáig? Félsz, hogy igazat mondunk?<br />
Lett volna más megoldás is...elárulnád kérlek, hogy mi lett volna az? Ha utólag már ennyire okos vagy?<br />
Amúgy meg történelemből elégtelen. Töriórán figyelni kell, nem az okosteldzsót pöntyörgetni.<br />
<br />
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2013/11/09/a_fagyallo_csapdajaban?full_commentlist=1#c20988534" class="reply_nick_746316" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20988534 );">@Béres György</a>: Megnéznélek, ahogy egymagad egy szál baltával kiállsz 5 buckalakó elé, akiknél valószínűleg szintén van pár játékszer...
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32997045
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-05-06T14:51:26+02:00
2017-05-06T14:51:26+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32879843" class="reply_nick_606058" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32879843 );">@Gerilgfx</a>: <br />
<br />
Végre egy jó hír:<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.vd.hu/hirekszakszervezet/szakszervezeti-siker-visszavontak-munka-torvenykonyve-modositasat-11176.html">www.vd.hu/hirekszakszervezet/szakszervezeti-siker-visszavontak-munka-torvenykonyve-modositasat-11176.html</a>
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32887223
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T22:14:40+02:00
2017-04-20T22:14:40+02:00
Pyrrhus
http://blog.hu/user/363155
Egyébként a munkaadók trükközése miatt ma semmi korlátja nincs a munkaidőnek. Bejelent 4-6 órára és 12 órát dolgoztat.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32887189
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T22:11:00+02:00
2017-04-20T22:11:00+02:00
Pyrrhus
http://blog.hu/user/363155
Úgy rémlik a heti munkaidő-keret korlátozva lesz 48 órára. Ebbe már nem fog beleférni a napi plusz két óra és a szombat-vasárnapi műszak.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32886453
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T20:42:12+02:00
2017-04-20T20:42:12+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32885943" class="reply_nick_320631" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32885943 );">@tarackos</a>: <br />
<br />
Akkor miről beszélünk?
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32886441
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T20:41:11+02:00
2017-04-20T20:41:11+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32885893" class="reply_nick_900297" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32885893 );">@a nagy hohoohooo</a>: <br />
<br />
100-szor váélaszoltam erre eddig. A liberalizmus egy eszmerendszer a maga alapelveivel, s nem egy szitokszó.<br />
<br />
S ennek semmi köze a jelenlegi magyar kormányhoz.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885943
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T19:35:19+02:00
2017-04-20T19:35:19+02:00
tarackos
http://blog.hu/user/320631
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32885311" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32885311 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Ez csacsisag. Miert kovetkezne ez? <br />
<br />
Dagonyazzunk a hig tragyaban, meleg az, majd reformaljuk belulrol, mint regen. Ez jobban tetszik?!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885925
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T19:31:35+02:00
2017-04-20T19:31:35+02:00
tarackos
http://blog.hu/user/320631
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32885347" class="reply_nick_1236993" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32885347 );">@Dzsendőrség</a>: Igy van,mar lassan otszaz eve ezert kuzdunk! Kitartas, majd most megmutassuk!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885893
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T19:29:06+02:00
2017-04-20T19:29:06+02:00
a nagy hohoohooo
http://blog.hu/user/900297
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32885295" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32885295 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: X-szer írom:egyszer mondaná meg egy lipsiző túlértelmes,hogy mi az a liberális,mit tartalmaz a liberális gazdaság és társadalompolitika ,de nem ,csak lipsi
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885347
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T18:09:39+02:00
2017-04-20T18:09:39+02:00
Dzsendőrség (törölt)
Nem csupán gazdaságpolitika létezik, hanem kultúrpolitika és identitáspolitika is. legyünk előbb független állam, szuverén ország, aztán ráérünk felvirágozni.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885311
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T18:04:45+02:00
2017-04-20T18:04:45+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32882571" class="reply_nick_784644" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32882571 );">@Ahasverus</a>: <br />
<br />
Ez mind oké, de ebből következik az, hogy segítsük hatalomba a ballibeket?
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885295
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T18:03:00+02:00
2017-04-20T18:03:00+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32881485" class="reply_nick_846414" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32881485 );">@Aurelius Respectus</a>: <br />
<br />
Válasszam a nagyobb rosszat a kisebb helyett?
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32885251
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T17:58:18+02:00
2017-04-20T17:58:18+02:00
Dzsendőrség (törölt)
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32879843" class="reply_nick_606058" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32879843 );">@Gerilgfx</a>: <br />
Alien vs. Predator küzdelem ez a javából.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32884363
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T15:51:54+02:00
2017-04-20T15:51:54+02:00
Gerilgfx
http://blog.hu/user/606058
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32882571" class="reply_nick_784644" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32882571 );">@Ahasverus</a>: a kínai adatok, amiket idéztél, hibásak. egy kínai munkás átlagban heti pár órával kevesebbet dolgozik, mint egy magyar, bérének vásárlóereje pedig nagyobb - egy vidéki munkás átlagos bérének vásárlóereje 10%-al nagyobb, egy városi kínai munkás bérének vásárlóereje pedig 10-50%-al magasabb, mint egy magyar vidéki/városi munkás bérének vásárlóereje.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32883899
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T14:58:54+02:00
2017-04-20T14:58:54+02:00
prognosys
http://blog.hu/user/756031
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32883857" class="reply_nick_756031" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32883857 );">@prognosys</a>: Jah igen...abban az esetben, ha nem számolnak el az órákkal sem így, sem úgy, az pedig olyan súlyos kötelességszegésnek minősül, ami a munkavállaló részéről ad lehetőséget azonnali hatályú felmondásra. És ez esetben kártérítés és az eltöltött évek után végkielégítés is jár neki!
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32883857
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T14:55:03+02:00
2017-04-20T14:55:03+02:00
prognosys
http://blog.hu/user/756031
Az a helyzet, hogy amit a posztoló ír, így első blikkre égszakadás-földindulás... aztán ha egy kicsit gondolkodunk, akkir kb az jön ki, hogy a munkáltatónak "csupán" annyit tesz lehetővé a javaslat, hogy óriási tartozásokat halmozzon fel a munkavállaló felé. Vagyis kirúgni a munkavállalót a második év végén csak azért mert esetleg milliós nagyságrendű hátraléka van a főnöknek azétt nem opció, mert könnyen bizonyítható: a bérpapírt, óra elszámolást gyűjtögetni kell. Akkor jogos a reklama, ha sem csusziórát nem írnak jóvá (óraelszámolás), sem pedig fizetést nem adnak a ledolgozott munkaórák után - kvázi meglopják a munkavállalót.<br />
<br />
Csak olyanokkal tudnak ily módon kicseszni, akik hagyják magukat szabálytalanságokba (szürke-fekete munka) belehúzni. De a a munkavállaló egy kicsit is tudatos, azt ilyenekkel nem lehet megfingatni!<br />
<br />
Egyébként a komcsik bizony simán megengedték maguknak a központulag elrendelt ingyenmunkát...kedves posztoló, ha emlékszel méf a kommunista szombat intézményére, talán kétszer is meggondolnád, hogy összehasonlítod-e ezt a rendszert azzal
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32883129
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T13:15:38+02:00
2017-04-20T13:15:38+02:00
prognosys
http://blog.hu/user/756031
No hát azért örömmel látom, hogy egyre többnek esik le a tantusz, miről is szól valójában ez a vállalhatatlan mafyar pokitiks
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32882571
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T11:59:06+02:00
2017-04-20T11:59:06+02:00
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32879843" class="reply_nick_606058" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32879843 );">@Gerilgfx</a>: <a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32880057" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32880057 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: <br />
<br />
"Ahol Bánki Erik, a testület fideszes elnöke benyújtott egy olyan törvényjavaslatot, amely egyetlen tollvonással nem is Ázsiába, de egyenesen Dél-Amerikába, vagy Fekete-Afrikába tolja át Magyarországot."<br />
<br />
Nekem valahogy Kína jutott eszembe. Hogy ott 24 órában melóznak a gyárban és az üzemben.<br />
<br />
Egyébként vannak érdekes kísérletek Magyarországon is. Egy ismerősöm, aki a Mercedes-nél dolgozik, szalagon, mesélte, hogy megkísérelték a napi 8 órát felemelni 12 órára. Ez tartott kemény másfél hétig. Ugyanis a melósok az üzemen belül jelezték, hogy vagy visszatérnek a 8 órára, vagy nem lesz termelés. Így visszatértek a 8 órára.<br />
<br />
Az tény, hogy az ázsiai, dél-amerikai és dél-afrikai melós durvábban ki van zsákmányolva, mint a kelet-európai. A gond az, hogy van egy olyan munkáltatói réteg nem csupán Magyarországon, de a teljes Kárpát-medencében, akinek igénye van arra, hogy a kelet-európai munkásosztályt (csak azért se mondok munkaerőt, személytelen!) ázsiai, afrikai vagy dél-amerikai szinten dolgoztassa.<br />
<br />
Nincsenek amúgy illúzióim. Számítok rá, hogy a román és a szlovák parlamentben ugyancsak keresztül vernek egy ilyen törvényt. Ugyanis ez nem csupán a FIDESZ magánakciója - valószínűleg kelet-európai projekt. Talán még EU bürokraták is állnak mögötte... <br />
<br />
Végezetül, ez a magyar társadalom a kishantosi mintagazdaság felszámolása során se ment ki tüntetni, ellenállni. (Most vitázok egy neoliberális fószerrel egy blogon, aki azt mondta, azért nem mentek ki, mert Kishantos egy magángazdaság, nem tartozott rájuk.) Ha Ángyán mögött akkoriban tömegek lettek volna, már rég magyar kézen maradtak volna a magyar termőföldek. Mindegy, a jelenlegi megnyomorított magyar társadalomtól ne várjunk csodát. Egy hatalmas össznemzeti tüntetés pedig a csoda kategória nálunk.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32882543
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T11:56:08+02:00
2017-04-20T11:56:08+02:00
Krisz11
http://blog.hu/user/615556
Előre mind aki proletár. Majd kitűzzűk a sarló-kalapácsot oszt jónapot. A nagy kizsákmányolásban meg azért mégis csak itt az egyik legkisebb az elvándorlás.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32881485
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T10:40:51+02:00
2017-04-20T10:40:51+02:00
Aurelius Respectus
http://blog.hu/user/846414
<a href="http://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan?full_commentlist=1#c32880057" class="reply_nick_1204797" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32880057 );">@MaxVal BircaMan HJCD</a>: Te már tényleg túlzásba viszed a Fidesz pártolását. Eddig még senkinek nem jutott eszébe egy ilyen mocsok húzás, még a velejéig rohadt komcsiknak sem.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32880057
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T07:06:52+02:00
2017-04-20T07:06:52+02:00
MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes
http://blog.hu/user/1204797
A kisember ki van zsákmányolva. Annyit választhat, hogy ki tegye ezt vele. S mindenképpen a kisebbik rossz az orbánista rend a liberálisnál.
https://jobbegyenes.blog.hu/2017/04/19/bucsu_a_cirkusztol_vagy_most_is_leszunk_hetvenezren_az_utcan/full_commentlist/1#c32879843
Válasz erre: Búcsú a cirkusztól - avagy, most is leszünk hetvenezren az utcán?
2017-04-20T04:14:57+02:00
2017-04-20T04:14:57+02:00
Gerilgfx
http://blog.hu/user/606058
szerintem ma a magyar politikában két oldal van. <br />
<br />
az egyik a nacionalista félfeudalizmus oldala, a másik az internacionalista-szocialista liberalizmus oldala. <br />
<br />
a dolgozó, termelő népet egyik sem védi, sőt, mindkettő írtja a 80%-os adójával, habsburg bürokráciájával, áltudományos felsőoktatásával (pl CEU), hogy nehogy véletlenül is egy szabad dolgozó, egy szabad vállalkozó, egy szabad termelő, egyszóval, egy szabad ember legyél. <br />
<br />
mindkettő bele akar terelni egy karámba, ahol ő az úr. ahol ő röfög valami karosszékben egy felesleges munkát végezve egy gyárban, állami hivatalban, szervezetben, és ahol ő téged megnyír, mint egy juhot. <br />
<br />
ha ide, ebbe a karámba te nem mész be, akkor hozhatja/hozza a gumibotot, a törvénykönyvet, az öltönyét, a páncélos járművét gépfegyveres rendfenntartókkal, és kivesz az odúból, ahol elbújtál, majd szétszed úgy, hogy utána ráadásul még te szégyeljed magad. <br />
<br />
ilyen időket élünk magyarországon, de ilyen időket élünk a világban mindenhol egyre inkább.<br />
<br />
ne menj ki az utcára most, mert akik ott tombolva vonulnak most, csak egy másik karámot akarnak, aminek a csúcsán ők tudnak közgazdaságot, meg genderstudiest megszakérteni.