IPhone 5 mánia, avagy a lefelé nivellálás esete
Címkék: társadalom válság iphone5 kesztyű nélkül aromó
Tweet
Az iPhone 5-ösért éjszaka is sorban állók százai bizonyították be, nagyon is mobilizálhatóak egy tárgyért, de ha valami többet, hasznosabbat, érdemeset kellene tenni, akkor már oda a nagy lelkesedés. Ez a lefelé nivellálás világa, ez a tehetős csőcselék világa.
IPhone 5 őrület kerítette magába kishazánk egy szűk kisebbségét, akik láthatóan bármit megtennének azért, hogy minél előbb kezükbe kerüljön az imádott tárgy. E jelenség a gazdasági és lelki válság kelős közepén roppant tanulságos, egyben rendkívül visszataszító is.
Rá kell döbbennünk, ma Magyarországon van egy réteg, amely számára egy teljesen felesleges, ám státusszimbólumnak kiválóan megfelelő pár dekagrammnyi vas és műanyag megvétele kielégítő, ezért pedig bármit képes megtenni. Akár éjszakázni hajlandó imádott telefonjáért, egyszóval mobilizálható érte.
Ami még önmagában nem is lenne baj.
A valódi probléma ott kezdődik, hogy ezek azok az emberek, akiket szinte képtelenség kirobbantani sivár tárgyi világukból, nem érdekli őket a társadalmi, kulturális, szociális, politikai aktivitás, nem foglalkoztatja őket a körülöttük zajló világ. Magyarán szólva: telibe tojnak a szomszédra, a lakókörnyezetükre, a kóbor kutyára (hacsak nem facebook üzenőfalon kell megosztani), a hajléktalanra, a politikusra, mindenre.
Ők azok, akiktől mindig halljuk: nem házasodok és nem tervezek gyereket, mert „nem tudnám biztosítani számára az elvárt egzisztenciát”, holott egyedül saját egzisztenciáját félti.
Ők azok, akiktől nap mint nap halljuk, nem érdekel a politika, mert az nem szól másról csak sárdobálásról, holott valójában fogalmuk sincs arról, mi miért történik körülöttük. Ők azok, akiket nem mozgat meg a kultúra, a szociális feszültségek, nem érdekli őket a környezetük jó, vagy épp rossz hírei. Ők csak úgy vannak, egy laza vállrándítással elintézve mindent: nem szavazok, nem érdekel, nem szülök, nincs véleményem. Ők az egyéb kategória.
Ők azok, akik számára az akciós lapostévé, a sokadik mp3 lejátszó, vagy épp a legfrissebb iPhone jelenti az előrelépést, különösen, ha azt elsőként teheti. Elvégre muszáj megszereznie, hiszen ezen még több játék van, még szebb képet csinál, még gyorsabb az internet rajta, még, még, még…
"Sikerélmény"
Ők azok, akik nem fogták fel, a válság nem csak anyagi, szellemi is. Számukra a ma megveheted ne halaszd holnapra világ létezik, mindegy mit történik vele holnapután. Ők azok, akikkel bármit meg lehet tenni, bármit le lehet nyeletni, miközben magáról éppen az ellenkezőjét hiszi.
Persze nem magával egy telefonnal van a baj. Vegye meg, elvégre többet tud, biztosan jól is mutat a zsebben, osztálytársak, kollégák előtt lehet mutatni, mennyivel előrébb járnak. Biztos így van.
De akkor, amikor körös-körül azt látjuk, hogy a társadalom apró atomjaira hullik, s a szolidaritás éppenséggel egyre inkább a múlt ködébe vesző szitokszó csupán, akkor, amikor a valódi kulturális értékeink tűnnek el azért, mert a magyar társadalomban minimális igény sincs már meg a valóban jobbra, többre, akkor az iPhone akárhányasért sorban álló szerencsétlen látványa először szánalmat, majd alapos ingerenciát vált ki az emberből.
A csőcseléket bizony etetni kell. Az pedig lehet márkás öltönyös agyhalott is, aki nem veszi észre, hogy egy egyszerű, gondolkodásától megfosztott tárgyhordozó csupán, aki úgy fog elmúlni ebből az életből, hogy még ő maga sem fog arra emlékezni, vajon mit csinált két Angry Birds parti között.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Szívószemü Márta és szívószáju Melissa pasija 2012.09.28. 20:11:12
Ismerek olyanokat aki sorban álltak, semmi sem illik rájuk amit te itt bélyegként rájuk sütsz.
Tudod, van olyan hogy esztétika. Az Apple remekei, tegyük fel, hogy még ha nem is működnének de igazán szépen formatervezett tárgyak. Öröm ránézni, öröm birtokolni. Van aki megengedheti magának, hogy megvegye. Van aki jó bulinak tartja, hogy sorban áll érte.
Mint ahogy van akinek az a mulatság, hogy bulizni megy, beül egy étterembe, vagy jól berúg.
Vagy úgy próbál feltűnősködni, hogy fikázó cikket ír olyanokról akiket nem is ismer.
Szívószemü Márta és szívószáju Melissa pasija 2012.09.28. 20:12:17
audiosultan1 2012.09.28. 20:14:05
Igen, biztos, hogy voltak ilyen emberek is a sorban állók között, ezt a riportfilmből is lehetett látni, de vannak olyanok is, akik geekek, vagy egész egyszerűen ez a hobbijuk, és fanatikusan rajonganak érte. Hogy ez épp egy tárgy az ebből a megközelítésből szerintem teljesen mindegy. Én pl. rajongok a gördeszkázásért, és amikor itt voltak a DC shoes profi gördeszkásai Budapesten bemutatózni, meg aláírást osztani, akkor én is sorban álltam 1 órát az aláírásért. Mert ez a hobbim, ezt szeretem.
Az átlag iphone felhasználó, mint pl. én is, nagyon kötődünk a telefonunkhoz. ez nagyon furcsa, sőt ijesztő is, de ha csak egy átlag felhasználó is ennyire kötődhet hozzá, akkor tényleg nem olyan meglepő, hogy vannak fanatikusok is. Na és? nem kell szerintem ebből messzemenő társadalmi következtetéseket levonni. Meg ilyeneket, hogy szellemi válság van. Egy pár ember ott volt, mert ez a hobbija, érdekli ez őket, vagy neadjisten fel szeretnének vágni vele. Na és? Te vagy én ott voltál? hát nem. akkor meg kit érdekel, hogy valaki ennyire elvetemült, hogy ott sorban álljon? ő gondja, ő dolga, és van egy kurva jó telefonja, amit én is meg fogok venni de nyugisan a saját tempómban, mindenféle őrült fanatizmus nélkül.
sivatagi n. 2012.09.28. 20:19:31
Ezek pénzesebb prolik, de ezt leszámítva ugyanolyanok, mint akik anno az Electro World áruháznál tolongtak az akciós cuccokért:
index.hu/gazdasag/magyar/electro0220/
lilly.alien 2012.09.28. 20:20:43
mirx 2012.09.28. 20:22:18
Infomaker 2012.09.28. 20:24:34
A gazdag ember jó egy társadalomnak. Gondolj bele, vettek ott min. 200an iphonet, be is fizettek minimum 8 milla áfát kapásból.
Ebből (is) lesz anyukádnak nyugdíja például, stb stb.
Überspannung 2012.09.28. 20:29:32
@Infomaker: NEM LÁTSZ TÁVOLABB A PÖCSÖDÉL, MERT AZ ÁR 78%-A MEGY KIFELE AZ ORSZÁGBÓL. ABBÓL NEM LESZ NYUGDÍJ, HANEM ENNYIVAL KISEBB AZ ORSZÁG SZUMMA VAGYONA MINDEN EGYES IPHONE MEGVÉTELEKOR.
Gyárfás 2012.09.28. 20:31:16
velaxin 2012.09.28. 20:31:22
Mert amennyiben (ahogyan én elképzelem igen alacsony) akkor a blog szerzője nem általánosít, hanem igazat beszél.
Márpedig nem igen sok emberrel találkoztam aki ki tudja és ki is használja azokat az appokat amiket az apple beletömködött ebbe a kis rusny kockába,
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:31:46
megy a sikitas,valsag van...
de 250ezer penz egy szarert,ami par honap mulva a toredeket sem eri,az bezzeg nem valsag...
viszont,nezve a kepeket es latva,hogy nem a "jomodu/manager/felsovezeto" reteg acsorog ott,hanem a buta tini,megkerdeznem,hogy honnan is van ra keret???
anyu/apu letudja ennyivel a gyereknevelest oszt jonapot???
rockjano 2012.09.28. 20:34:05
Én magam is kvázi geek vagyok mégha nem is állnék ott sorba és még iPhonom sincs. Viszont szeretem az ilyen kütyüket, fotómániás vagyok és lehetőségeimhez képest sokat is költök ezekre a hobbikra (bár ez némileg munka is nekem)
Viszont iszonyúan érdekel a politika nagyon is foglalkozom a körülöttem lévők helyzetével, nagyon érdekel merre megy a világ egésze és szívből gyűlölöm, ezt a rohadék, erőszakos, bunkó rezsimet amelyik a csőd felé viszi ezt a szerencsétlen országot.
rockjano 2012.09.28. 20:36:12
nNa ez pont nemigaz, nagyon jól tartja az árát ahhoz képest hogy az ami, régebbi iPhonokat nem kapsz meg fillérekért.
Egy 3-4 éves iMac újkori árának 40-50%-ért eladható. Hol látsz ilyet a PC-s világban?????
pitaa 2012.09.28. 20:37:32
FlybyWire 2012.09.28. 20:38:23
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:38:46
nezz korbe kicsit...
:)
amugy-hamar valsag van...
nem csak a vetelar a vicc,hanem a melle adott dijcsomag...20ezer per ho...jahogy...de adjal diakhitelt,ugye...
rockjano 2012.09.28. 20:42:01
Volt 4-es meg 4s stb... te nézz körül inkább.
IPhone 4s-t mennyiért kapsz most és 4-est??????
Jobban tartja magát mint az Andoid (egyébként inkább vennék én is Galaxyt de az más kérdés)
Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.09.28. 20:42:45
Általánosít a poszt, de sok igazságtartalma van. Ma a legtöbbeket jobban érdekli, hogy VV Annamari qrva lett vagy hogy elfogták-e a domonyvölgyi gyilkost, mintsem hogy milyen döntéseket hoznak rájuk nézve a nagyokosok. Álmodoznak egy ideális külföldről, miközben azt halljuk, Katalónia szakadna, az olaszok már 40 évvel ezelőtti színvonalon. Sírnak, hogy de szar az ország, mégis azt mondják, YOLO. Igaza volt Pálinkásnak.
@Infomaker: Fogadni mernék, hogy a többség lejárt szavatosságú tesco nudlin él, de az Apple nagyon kell, mert olyan innovatív.
fifibá55 2012.09.28. 20:44:04
Ezen kívül az ár is rendben van. Ők telefonra költik, mások pedig pár hónap alatt kifizetik ugyanezt cigire és/vagy alkoholra, mások meg elutazgatják ennek többszörösét is. Ez nem a gazdagokról szól - azok megveszik sorbanállás nélkül kicsivel többért, házhozszállítva.
Telefont ma már úgy választ az ember, ahogy étteremben ételt: kéri, amit megkíván.
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:45:06
:)
igazad van,az meg nincs 30...
ugyanugy 200felett kezdtek arulni,aztan hello...
mindegy,tulertekelt butasag,ennyi...
lorantka_a_gall 2012.09.28. 20:46:01
rockjano 2012.09.28. 20:47:11
hol van az 60 EMBER????????
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:48:24
lehet,hogy olyan valamit kapsz az altal,amit mastol soha az eletben nem...
de ez egy hasznalati targy...amit-elmeletileg-barhol/barmikor megvehetsz/felvehetsz/letehetsz...
modernkori balvanyimadas van,ennyi...
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:49:47
hiaba ertetlenkedsz...
:)
a gugli a baratod...
Kepan 2012.09.28. 20:49:57
Akinek telik rá, és vágyik rá, miért ne vehetné meg? Ez semmivel se különb, mint venni egy smart led fullhd 3d tévét 200+ezrekért. :)
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2012.09.28. 20:50:24
és az ájfónos hipsztereket sem
(androidos telefonom van, ha érted...:)
de ez a poszt...
"egyszerű, gondolkodásától megfosztott" nyúl írta bizonyára:))
na4 2012.09.28. 20:50:55
rockjano 2012.09.28. 20:52:05
SEHOL NINCS ÉS NEM LESZ 60-ért hivatalosan számlával OK??? csodák nincsenek akármit írogatsz itt össze...
Szívószemü Márta és szívószáju Melissa pasija 2012.09.28. 20:53:06
Lehet, hogy vannak köztük ilyenek is mint írtad. De ne csőcselékezzük már le azt sem..
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:54:23
almos vagyok ilyen egybites vitakhoz...
:)
tied a kakasos nyaloka,csokollak...
fifibá55 2012.09.28. 20:55:34
Naponta láthatod ezt a jelenséget: igen sokan vettek/vesznek erőn felül autót, mert nekik az auó használata jelenti az élményt.
fifibá55 2012.09.28. 20:56:20
FlybyWire 2012.09.28. 20:56:34
ÉN fikázom, de nem magát a gépet hanem a céget és az agymosó baromságukat.. de a poszt még csak nem is erről szól hanem az agyatlan fanatizmusról egy egzisztenciát mutató (hazudó), ebbe sokkal többet belelátni vélő zombi sorbanálló droidokról.
rockjano 2012.09.28. 20:56:54
Gratulálunk hozzá...
vladimir964 2012.09.28. 20:57:12
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 20:58:51
ez egyfajta ostoba konzumer megfelelni vagyas,semmi mas...
az elmeny egy spiritualis dolog,egy targy nem az...meg a hasznalata sem az...
az elmeny-mondjuk egy autonal-a vezetes...a menetszel,a benzingoz...
ez viszont kb majdnem mindegy,hogy egy renaultban ulve esik meg vagy egy citroenben...
erted???
az,hogy neked nem eleg mondjuk egy c3 vagy egy thalia hanem kell a q7,mert az huha,az mar egyeni dolog...
Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.09.28. 21:00:51
Dr_utcai_arcos 2012.09.28. 21:00:56
liam devlin (törölt) 2012.09.28. 21:01:32
eloszor azt irod,hogy>"Egy 3-4 éves iMac újkori árának 40-50%-ért eladható."
tehat hasznalt dologrol beszelsz,amirol se szamla,se garancia,se kedvezmeny,se semmise...
erre hoztam neked piaci hasznalt arakat...
erre te elkezdesz uvoltozni,hogy szamla meg kedvezmeny,meg ujonan...
tedd helyre magadban a fogalmakat...
a nyaloka attol meg a tied...
:)
es ez messze nem szemelyeskedes...
vagy ha igen,akkor tenyleg tedd helyre magadba a fogalmakat...
innentol ignore ON...
Dr_utcai_arcos 2012.09.28. 21:01:36
elektronik (törölt) 2012.09.28. 21:01:46
Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.28. 21:02:28
Az érvem az, hogy: csak. Ennyi. Pont olyan alapos érvrendszer, mint amit összefantáziáltál.
Nem, nem álltam sorba, majd hülye leszek...
Dr_utcai_arcos 2012.09.28. 21:04:24
2012.09.28. 21:05:28
Az agymosottak sorban állása. És annyira agymosottak, hogy még a kritikát sem viselik el. Na igen, a kutya is neki megy a tükörnek...
Hulljon a férgese!
KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.09.28. 21:07:03
És ezért a pluszért ki kell baszni ennyi pénzt?
Trabantból Mercibe átülni oké. De 1 éves Merciből másik Mercibe minek?
Fogyassz, szenvedj...
Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.28. 21:09:57
Egy nagyságrenddel hülyébb, mint bármelyik sorbanálló.
Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.09.28. 21:11:43
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n. 2012.09.28. 21:13:01
Boka1 2012.09.28. 21:13:39
moncayo 2012.09.28. 21:14:47
Én az egészet üzletileg egy rém tudatos marketing fogásnak tartom, ez lépésről lépésre meg lett tervezve, minden szegmens, s ki tudja, hogy hány fizetett (ügynök) statiszta volt ott. Nem ez a 100 ember a lényeg, hanem az a 300.000, aki majd kényelmesen, 2 hét múlva megveszi. Nem hiába az Apple mint cég értéke a teljes magyar GDP többszöröse.
Nem fikázni kellene, hanem ilyen cégeket épitenünk, működtetnünk és akkor nem kölcsönért kunyorognánk mindig.
Boka1 2012.09.28. 21:16:13
Boka1 2012.09.28. 21:18:11
KopaszMercis 2012.09.28. 21:20:41
A tobbi stimmel, kulonosen azokra a szerencsetlenekben akik meg hisznek a tundermesekben (biblia, politikusok, stb)
govegan 2012.09.28. 21:21:58
efi 2012.09.28. 21:25:18
2 nappal később 5 perc sorbaállással mé' nem jó?
sukram 2012.09.28. 21:26:33
Az IMF támogatja ezt is!! :(
Te szegény sors!!!
sukram 2012.09.28. 21:28:42
Én is megnéztem a Barátaim!! Jó buli volt! Gyere el egyszer és utána mondj véleményt!!
sukram 2012.09.28. 21:30:36
igi1 2012.09.28. 21:35:41
sose szoktam megèrteni, mièrt fàj az, ha valaki megvesz îgy egy luxuscikket, amit mondjuk a poszter meg nem vehet meg.
szerintem a poszter vègletekig elkeseredett, csòrò, aki csak àlmodhat iphoneròl.
Nekem nincs iphone-m, règebbi tìpust veszek, de attòl mèg megèrtem, mièrt rajongnak ennyire ezèrt, ès letojomma sorban âllòkat, nem foglalkozok velük, nem is fàj a lelkivilàgomnak, hogy nincs olyanom.
A poszter a jellemzès nagy rèszèbn sajàt magàt àrulja el,FÁJ neki a dolog, de nagyon. MIÈRT? erre csak ő tudja a vàlaszt...
igi1 2012.09.28. 21:37:18
[c] 2012.09.28. 21:42:33
Leszögezem, ha valaki csak e célból vesz meg sok pénzért bármit, azt én is röhejesnek tartom.
De az okostelefon igenis praktikus. Aki ezt tagadja, annak valószínűleg nincs, és egyáltalán nem nyitott az efféle technikai fejlődésre. Ami nem baj, amíg nem osztják az észt olyasmiről, amit nem ismernek.
igi1 2012.09.28. 21:42:44
Akik tegnap a Tben ezèrt sorba àlltak, tènyleg hülyèk, de ne irigykedjetek, hőbörögjetek, megèrdemlik, ugyanis minimum fizetnek havi tìzezres díjat, min. 7000 es dìjcsomaggal, ha nem tiöbbel.
Vègeredmèny: FELESLEGES A HŐBÖRGÈS, A CIRKUSZ, A CIKK, MEG A HSZ-M is.
rockjano 2012.09.28. 21:43:35
Én meg a számlásról beszéltem és erre jössz te nekem azzal amivel.
Amúgy számla nélkül sincs 60-ért legfeljebb lopott...
Pá....
igi1 2012.09.28. 21:48:52
amúgy meg ne kicsikézzen a hülyèje, üzenem annak az elmeroggyantnak
we 2012.09.28. 21:51:49
LEndy 2012.09.28. 21:52:07
Link Elek 2012.09.28. 21:52:22
rockjano 2012.09.28. 21:57:31
Az hogy ki hülye nézőpont kérdése... néha szabad hülyének lenni, néha még jó is. :-)
Én sem állnék sorba de aki akar tegye....
pocaklakó minimanó 2012.09.28. 21:58:01
Nem romlandó áru ez, mint a zacskós tej.
moncayo 2012.09.28. 21:59:29
igi1 2012.09.28. 22:03:08
nekem nem fáj a sorbaàllàs, de megèrtem őket valahol, az apple termèkek jók, főleg az ipad, de az iphone sokkal többe kerül, abból a 3gs tetszik.
Bérgyilkos Bohóc 2012.09.28. 22:04:07
fcukallyall 2012.09.28. 22:05:38
Annyit fűznék hozzá, hogy nem, az nem feltétlen gáz, mert az olvasás, a zenehallgatás, egyéb hobbik akár fejleszthetik is az emberi gondolkodásmódot, ha elolvasol egy könyvet attól csak több leszel, ha gondolkodsz. Immateriális javak képesek adni. A könyv csak egy eszköz, amin keresztül tudást kaphatsz.
Viszont az iphone nem egy közvetítő, amitől fejlődik majd még a tizenéves (akár a huszonéves), az maga a "késztermék". Materiális javak ezek. Semmit sem fogsz tanulni belőle, sőt elvonja a figyelmedet a körülötted zajló dolgokról, az életről. Kíváncsi vagyok ha mondjuk eltévednének ezek az emberek valahol, valami kietlen helyen, azt sem tudnák merre induljanak, merre van észak a térkép alkalmazás nélkül. Jó, persze ez erős túlzás még ma talán, de a gyerekeik már biztosan nem...
Zsíros Bödön 2012.09.28. 22:07:22
pocaklakó minimanó 2012.09.28. 22:11:40
Megértem, de akkor is muris az, hogy ott álldogálnak a sorban, miközben ugyanazt a terméket megkapnák ugyanannyiért pár nap múlva is.
Egy hét alatt csak nem avul el végzetes módon az oprendszer és nem válik penészessé a proci, nem? :)
Ui.: A mostani laptopom mellett megvan még (és használom is) a 13 évvel ezelőtt megvett desktopomat is. A memóriája még rendelkezik szabad kapacitással. :)
igi1 2012.09.28. 22:15:40
sose lehet tudni. :D
Boka1 2012.09.28. 22:18:24
igi1 2012.09.28. 22:23:09
a kindle nagyon felhúzott annak idejèn, mennyit elkèrnek a könyvekèrt amúgy
iphonet is lehet hasznosítani, mivel a megvett progik nagy rèsze mindkèt eszközön hasznàlhatók, az nem kifogàs, hogy nem tudod kihasznàlni ezeket.
de a 4est is nagyon elszartàk màr, a hàrmast kellett volna tovàbbfejleszteni
szerintem màr az apple is kezd kifogyni az újításból, ellenben, ami most lenyűgözött, az az új ipod nano, na az kerül újan 60 ezerbe...
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 22:24:18
Én magam is kvázi geek vagyok mégha nem is állnék ott sorba és még iPhonom sincs."
Tehát nem rád szabták az inget. Akkor miért vetted fel? :D
igi1 2012.09.28. 22:25:07
fcukallyall 2012.09.28. 22:27:09
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 22:28:08
Mennyit? Egy premier könyvért akár, átszámítva, 5000Ft-ot? Egy átlag könyvért 2-10$-t? Hűű, ez ám a rengeteg! Ja, hogy nem ingyééééééé jutsz hozzá? Mert az mindenkinek jár, igaz? Ingyééééé tőőőőtöm az Enkórról, mer jáááár nekem.
Lófaszt, az jár nektek! Ha egy-két ezrest (kb. egy mozijegy, vagy két doboz cigi)sajnálsz egy könyvért, amin a szerző akár évekig is dolgozott, akkor kapjátok be. Tövig.
KaPé 2012.09.28. 22:28:23
igi1 2012.09.28. 22:29:47
nem igazàn vagy kèpben az árakkal
TuszFeri 2012.09.28. 22:30:51
Kerlek, kedves Onkentes Kivalo Mervadok, segitsetek eligazodni, annyra jo, hogy vegre valaki megmondja, miert lehet lelkesednem, miert nem!
Fasszopo sznobok...
igi1 2012.09.28. 22:31:13
keptelen kepkeret 2012.09.28. 22:31:37
Samsung hasznalokent nem erdekel a politika, es ugyan sajnalom a szegenyeket, de nem tudok segiteni rajtuk, igy ez sem mindennapos tema az eletemben.
Nem vagyok geek,viszont anno voltam.Nem erdekel a szocialis feszultseg, mert van ezer es egy millio dolog az eletemben ami fontosabb szamomra es nem engedem meg magamnak azt a luxust, h ezek a hirek, megmozdulasok felbosszantsanak.
Viszont targy-gyujto sem vagyok, nem allok sorba telefonokert es a jolet szamomra nem ekvivalens a plazmatevevel.
A kultura erdekel: egy bizonyos fokig.Ezalatt azt ertem, h szeretek szinhazba jarni,rengeteget olvasok, elmegyunk koncertekre, de nem erdekelnek a felolvaso estek, az elbaszott sznob performanszok, es ha ma meg lenne, akkor sem olvasnam a "Film, Szinhaz, Muzsikat".
Neha elfilozofalunk a baratokkal, de az, h a tarsadalom atomjaira hullik...ez szamomra ismet csak egy boduletes kozhely, amit zomeben azok hasznalnak akik ujsagokbol, illetve elkapott beszelgetesekbol tajekozodnak.
Nem kulonosebben erdekel, h ki es minek belyegez. Persze, eloadhatnam nev nelkul, h huuuu engem ez mennyire erdekel, de nem gondolom, h ez a jo emberseg, vagy az intelligencia merceje. Az Indexen legalabbis nem.
Ez pont olyan, h az ember nem fut folos koroket, es nem akar bizonyitani. Nem vagyok materialista, de Gandi sem.
Az energiamat olyan dologba fektetem, amivel felepitek valamit.
Ahelyett, h a konyhafilozofiammal arasztanam el a webet.
Egy Samsung felhasznalo.
rockjano 2012.09.28. 22:32:26
Mert általánosít a bloggoló. Általánosan mindenkit konzumidiótának tekint aki kütyübuzi mint én is.
És ez szimplán nemigaz.
Azért mert szeretjük az érdekes izgalmas tárgyakat az nem jelenti hogy nem szeretünk mást is nagyon.
Sorba állni egy 250e-es telefonért valóban kissé extrém dolog de kimenni tüntetni egy 90 feletti ember ellen legalább annyira az.
igi1 2012.09.28. 22:35:39
aki sorba àll, az meg megèrdemli, az ő dolga
ennyi
van itt ebben az orszàgban lóvè, nem kell fèlni
robertdani · http://robbiedani.tumblr.com 2012.09.28. 22:35:45
Tükörjég 2012.09.28. 22:36:30
billy reed 2012.09.28. 22:39:25
Magam ki nem állhatom az Apple-t és soha nem vennék tőlük semmit, de...
Egy embercsoportot szidni, szánalmasnak, sivár lelkivilágúnak, csőcseléknek nevezni azért mert tetszik nekik valami /nagyon/ és mert rajonganak valamiért, fontos a számukra annyira, hogy akár éjfélre is odamennek, hogy mielőbb megvehessék...nos, ha ezt valaki fikázza, inkább ő maga a szánalmas.
Vannak, akik az iPhone-ért rajonganak. Mások a jó borokért. Ismét mások elmennek egy film éjféli premierjére.
Vagy Bécsbe egy jó koncertért. Ugyanaz a rajongás.
Ez mind szánalmas?
Nem cseppet sem kedves posztoló. Épp az iPhone rajongók alkotnak egyfajta közösséget. Épp a rockerek, vagy a borfesztiválra vagy kiállításra járók.
Megvan a közös pont az életükben.
A tiédben nem nagyon lehet ilyen, hisz akkor értenéd a dolog lényegét, és nem született volna meg ezt a sznob, irigykedő, és felesleges írás.
@Gyárfás:
"Látom kevesen értik, nem azzal van a baj ha iphone -t használsz hanem azzal hogy annyira hülye vagy, hogy képes vagy sorban állni érte egy éjszakán keresztül."
Többek között neked is szól. Azért mert te nem tudsz rajongani semmiért, ne abban éld ki magad, hogy másokat hülyézel.
"A valódi probléma ott kezdődik, hogy ezek azok az emberek, akiket szinte képtelenség kirobbantani sivár tárgyi világukból, nem érdekli őket a társadalmi, kulturális, szociális, politikai aktivitás, nem foglalkoztatja őket a körülöttük zajló világ. Magyarán szólva: telibe tojnak a szomszédra, a lakókörnyezetükre, a kóbor kutyára (hacsak nem facebook üzenőfalon kell megosztani), a hajléktalanra, a politikusra, mindenre.
Ők azok, akiktől mindig halljuk: nem házasodok és nem tervezek gyereket, mert „nem tudnám biztosítani számára az elvárt egzisztenciát”, holott egyedül saját egzisztenciáját félti."
Egy kollégám -többek között -egyetemen is tanít, családos ember. És igen, iPone-ja van. Mert szereti. Még ilyet!
Hogy is van ez akkor?
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 22:44:37
1. ha külföldi könyvet adnak ki magyarul itthon, akkor ki kell fizetni a fordítót (+jó esetben a lektort), a jogdíjakat. Ez máris növeli az árat
2. Magyarországon pofátlanul magas az árrés, a nagy profitot a terjesztők és a kiadók zsebelik be.
3. Fogalmam sincs, melyik az a könyv, amit 5 fontos különbséggel olvashatsz magyarul, de nézzünk két példát:
- Ken Follett: A titánok bukása, első kötet. Nem egy három lapos kartonkönyv.
Amazon, puha borítós, újonnan:
9.99$ = 2.220 Ft
Amazon, kemény borítós, újonnan:
21.00$ = 4.660 Ft
www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss_i_5_11?url=search-alias%3Daps&field-keywords=ken+follett+fall+of+giants&sprefix=Ken+follett%2Caps%2C382
Bookline, kemény borítós, újonnan:
4.790 Ft = 21.50$
bookline.hu/product/home.action?id=96816&type=22&_v=Ken_Follett_A_titanok_bukasa
A keményborítós kiadás között tehát kb. 150 Ft a különbség. Kemény, mi?
- A szürke 50 árnyalata (hogy legyen egy bombasikerbestseller is)
Amazon, papír:
9.57$ = 2100 Ft
www.amazon.com/Fifty-Shades-Grey-Book-Trilogy/dp/0345803485/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1348864913&sr=8-1&keywords=50+shades+of+gray
Bookline, papír:
2.400 Ft
http://bookline.hu/product/home!execute.action?_v=E_L_James_A_szurke_otven_arnyalata_&id=111689&type=22
itt már vagy 300Ft-ot "bukunk" ha nem eredeti nyelven olvassuk.
Szóval?
lolperec 2012.09.28. 22:45:17
na az mennyire lehet sivár világú.
Ti is alig várjátok, hogy kijöjjön valami új Apple kütyü amire lehet fröcsögni. Talán még jobban bálványozzátok ezeket a cuccokat, mint a fanok, inkább ezen kéne agyalni pár kört. :)
eßemfaßom meg áll 2012.09.28. 22:45:21
És sorba állt érte egy éjszakát?
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2012.09.28. 22:47:00
bruhahaha
de már nem tart soká az gazdag civilizáció...
Nick Leeson 2012.09.28. 22:47:03
Nem a kütyüket fikázza, nem az iphone5-öt, nem az apple-t, hanem azokat, akik képesek jóformán a semmiért sorba állni. Igen a semmiért! Semmi korszakalkotó nincs az iphone5-ben, ettől még jó telefon, de nem hordoz világra szóló újdonságot! Több telefon is lazán lenyomja bármilyen paraméterét, ami az utóbbi időben forgalomba került!
Akkor mi értelme sorban állni?
Ennyire gyerekek és idióták vagyunk, hogy nem tudunk 1-2 napot, esetleg 1-2 hetet várni rá?
Aki sorban állt, az hogy ment aznap és másnap iskolába vagy munkába? Sehogy? Vagy két nap szabit vett ki? Megér ennyit? Állítólag nálunk árulják a legdrágábban az egész világon!!! Így is megéri? Bármi áron megéri?
Valóban rátapintott a postoló! Ha nem is faszbúkra, meg a többire, de a lényeg tényleg igaz. Akik képesek egy alig fejlesztett cuccért sorban állni 10 órákat, azok olyan szinten vannak elrugaszkodva a realitástól, hogy az elképesztő!
Mellesleg megjegyzem az iphone-ban is alig volt újdonság...
fcukallyall 2012.09.28. 22:47:41
Annyit hozzáfűznék, hogy a borfesztiválokra, vagy a kiállításra járók kultúrálódnak. Az iphonért sorba állás az milyen kultúrális értéket is képvisel?
Nick Leeson 2012.09.28. 22:48:43
Boka1 2012.09.28. 22:50:58
stargazerhu 2012.09.28. 22:52:28
Kicsit demagóg leszek :D De nem lesz ebből senkinek nyugdíja. A 8 milla ÁFÁból 7 milla nem a közösség érdekeit, hanem a politikusok érdekeit fogja szolgálni! :)
fcukallyall 2012.09.28. 22:52:40
Nick Leeson 2012.09.28. 22:52:47
Van olyan marha aki szerint nem tudtak arról, hogy egy rakás szart raktak a telefonba? Nyilván tudtak róla, ennek ellenére hagyták, hogy napokig sorban álljanak az emberek egy hibás szarért!!!
pocaklakó minimanó 2012.09.28. 22:52:55
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 22:53:44
Mert ezek a majmok nem használati tárgyat vesznek, hanem státuszszimbólumot. Ezzel próbálják jelezni, hogy ők valakik.
"Sorba állni egy 250e-es telefonért valóban kissé extrém dolog de kimenni tüntetni egy 90 feletti ember ellen legalább annyira az."
Nem, egyáltalán nincs igazad. Nem egy "90 feletti ember" ellen, hanem háborús bűnös, emberiesség elleni bűncselekményeket elkövető, véreskezű kommunista szarember ellen, vagy egy izraeli megélhetési nácivadász hamis vádjai alapján náci tömeggyilkosnak beállított egykori csendőrírnok ellen.
Biszku bűnösségét számtalan bizonyíték támasztja alá, Csatáry ellen az egyik vádpontot pedig már ejteni kellett, mert bebizonyosodott, hogy Zuroff hazudott.
De bárhogy is legyen, a zsidó áldozatok ugyanolyan joggal követelik a vélt, vagy valós bűnösök elítélését, ahogy a nem zsidó áldozatok a valós bűnösök elítélését.
És kurvára nem hozható közös nevezőre a 100 millió ember haláláért felelős kommunizmus egyik prominens hazai képviselője elleni tüntetés egy ótvar kütyü iránti csimpánzszerű rajongással.
Nick Leeson 2012.09.28. 22:56:07
Nick Leeson 2012.09.28. 22:59:18
rockjano 2012.09.28. 22:59:48
1 az ő dolguk tegyék
2 nemigen veri semmi ma kenterbe az iPhonet az Android semmiképpen sem.
Teljes ökörség egy 92 éves ember ellen tüntetni akármit is követett el.
Ültessék le ha akarják de ez is szürreális úgyis meghal nagyon hamar (ha a másik oldal tesz ilyet erről is ugyanez a véleményem)
Az egész úgy baromság ahogy van. Ebben az országban emberek tömegei indiai nyomorban élnek inkább az ellen tüntessen ez a sok szélsőséges városi ficsúr (a több tízezres ruháikban)
Miért most tüntetnek miért nem tavaly vagy évekkel ezelött...ugyanmár.
Nagy istenverte maszturbáció az egész.
Náci önkielégítés.
fcukallyall 2012.09.28. 23:00:12
Balcsapott 2012.09.28. 23:01:49
A réteg amiről a posztban szó van (a kép alapján) lehet vagy 20 ember, de ha százszor ennyi, akkor sem sok. Valószínűleg van munkájuk, jövedelmük, hiszen a drága telefont csak így tudták megvenni, valószínűleg adót is fizetnek. Sorban állás közben a társadalmi együttélés szabályait nem sértették meg.
Az pedig amit a jobboldalon örökké képtelenek a retardált droidok megérteni az az, hogy innentől kezdve SEMMI KÖZÜK SEMMIHEZ!!!! FIGYELj KEDVES POSZTÍRÓ TE kis nácipalánta!Bár nem vettem ilyen szart, de azok nevében akik vettek elárulom sem neked, sem más félázsiainak, még Vityu kánnak sincs semmi köze ahhoz:
1. Mire költöm a pénzem
2. Mivel mennyi időt töltök 2 angry birds party között...Úgyhogy fogd szépen a jurtádat, csomagold össze és takarodj ki a seggemből, szobámból, életemből! Foglalkozz a saját dolgoddal,én is az enyémmel, így majd nem kerülünk konfliktusba! Arra pedig komolyan megkérem a fajtádat, hogy szolidaritásról, értékekről és FŐLEG KULTÚRÁRÓL NE ÍRJON, MERT ABBÓL az elmúlt években ezekből jól érzékelhetően -0-ra vizsgázott!
Szebb jövőt!!
Boka1 2012.09.28. 23:06:28
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 23:08:03
Minél szegényebb egy ország, amibe beengedik a nyugati konzumbirkaság "kultúráját", annál frusztráltabb, szélsőségesebb és agresszívabb lesz az új generáció (lásd: muszlim országok). A fejlett nyugati államokban a legszegényebb rétegbe tartozó új generációra ugyanez hatványozottan igaz. Ők azok, akik megölnek a telefonodért, mert te, mint ember, mint személy, mint élőlény, kevesebbet érsz, mint egy három nap múlva már elavult kütyü.
Ez, koma, ez a valóság. A kapitalista gazdaság alapja a terjeszkedés, mert mindig kell a nyomorgó proli tömeg, amelyik jogfosztottan, szarért-hugyért kirobotolja a belét. A Föld zárt rendszer ilyen szempontból, tehát a növekedés megáll. A fogyasztói társadalomban mesterségesen generálják a fogyasztást (jó példa erre az Apple, amelyik kiad egy olyan "új verziót" mondjuk iPadből, amelyik annyiban különbözik az elődjétől, hogy tartalmazza azokat az alapfunkciókat, amit minden konkurens már egy évvel korábban belerakott a saját verziójába. De jó példa a HW gyártók esete is, akik 0.01 Ghz-es plusz teljesítményért simán legombolnak a vásárlókról tízezreket egyetlen új prociért). Ha a fogyasztás visszaesik, az egész gazdaság is lelassul, ami aztán hamar csőddel fenyeget. Mert ez a fajta fogyasztás csak virtuális ígéretpénzzel fenntartható, ami mögött nincs valós fedezet (nemesfém, munka, stb.).
A többi gazdasági modell sem jobb, és a kapitalista biztosítja a legjobb technikai körülményeket, de vajon akkor is ennyire örülnél, ha azért nyomorognál, hogy egy kőgazdag ember reggel kiboríthassa a kaviárját a kutyájának (ami többe került, mint amennyi pénzt te egy évben keresel), mert nem kéri?
utott a homokora 2012.09.28. 23:08:20
Hogyan lehet az, hogy ilyen negativ beallitasu es lelkuletu iro(k) papir vagy kepernyo helyet kanak, irka firkajukkal....., Ez az iromany sem mas mint negativ befolyasolas es hangulatkeltes. Ami azon vasarlok ellen iranyul, akik szeretnek egy termeket es erzest, hogy tartozhatnak valahova es nem is rossz iranyba huz a szivuk. Irkasz firkasz baratunk szemelyiseg zavara abbol fakad, hogy nem engedheti meg maganak a termeket es ezert minden bosszujat a "jobb moduakon" eli ki. A termek kedvelesehez, a szolgaltatas minosegehez es hovatartozasi erzes megszerzesehez nincs koze se politikahoz se a mindennapi lethez illetve a statusszimbolum volthoz. Aki szereti, megveszi... ilyen egyszeru. Nekem is apple termekem van es amiota hasznalom nem is akarok mast hasznalni, de ezen iranyultsagom miatt nem utalom a pcseket vagy androidosokat... ok azt valasztottak es lehet hogy egy valag penzt sporolnak... jo... nekik az a celjuk nekem pedig az, hogy az imactol, a macbookpron at az iphoneing, ugyanaz legyen a hasznalati erzes. Ha otthon ulok, a buszon vagyok vagy eppen kirandulok, dolgozzanak ossze a termekek. A statusszimbolum kerdese mar megintcsak az irigysegre vezetheto vissza.... senki sem irigykedik egy androidosra vagy egy "opel"esre, mindig csak arra irigykedunk, akinek "jobb" vagy szebb van. en nem irigykedek senkire, mert mindenki a sajat penztarcajanak es lehetosegeinek teljes tudataban dont vagy nem dont egy termek mellett. JA es ne ilyen cimmel kellene ellatni a cikket: talan az jobb lenne, hogy " egy sivar lelkuletu, az iphone szapulasabol szeretne penzt csinalni" mert az jobban illene a cikk tartalmahoz, megitelesem szerint.
Sherko 2012.09.28. 23:12:37
domewalk_R 2012.09.28. 23:12:53
Boka1 2012.09.28. 23:15:52
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 23:18:00
Amúgy ha a te apád/nagyapád körmét tépték volna ki fogóval az ávósok, csak mert a szomszédja feljelentette, vagy a te apádat/nagyapádat végezték volna ki, csak mert fegyvert ragadott megvédeni a hazáját, te sem legyintenél, hogy "úgyis meghal".
Vannak bűnök, amelyek sosem évülnek el. Ha 120 éves volna, akkor is a minimum az volna, hogy fellógatják (a maximum pedig, hogy hagyják élve elrohadni egy sötétzárkában, miután kipórbáltak rajta pár módszert, amit ávós cimborái a magyarokon alkalmaztak). Sajnos a jogrendünk nem engedi meg a minimumot sem, de akkor legalább már a börtöncellában érje utol a halál.
utott a homokora 2012.09.28. 23:18:36
teglagyar7 2012.09.28. 23:19:39
Nagyon fontos dologban kérem a segítségeteket!
Az országra minden eddiginél nagyobb veszély leselkedik!
A MUNKANÉLKÜLI SZABADSZÁJÚ LIBERÁLIS BLOGGER RÓZSA MIHÁLY ISMÉT MEGPRÓBÁLJA MEGSZEREZNI A HATALMAT MAGYARORSZÁGON!!!
Az ellenség arca:
erlauer3.nolblog.hu/files/rmisi.jpg
Gondolom az szdsz 2002-2010 között tartó rémuralmára még mindenki emlékszik!!!
RÓZSA MIHÁLY MOST EZT PRÓBÁLJA MEG ÚJRA VISSZAHOZNI!!!
Tavasszal egy szdsz zászlóval jelent meg!!!!!!
Hogyhogy még mindig nem vetette ki az ország és a nép immunrendszere ezt a mocskot magából?!?!?!???
AMIÉRT PEDIG ÚGY DÖNTÖTTEM, HOGY EZT MEG KELL ÍRNOM A GYURCSÁNY FÉLE ÉHSÉGSZTRÁJK ALATT TÖRTÉNT!!!!!!!!
RÓZSA MIHÁLY A MUNKANÉLKÜLI SZABADSZÁJÚ LIBERÁLIS BLOGGER MEGJELENT A KOSSUTH TÉREN!!!!
kuruc.info/galeriaN/hir/ehesdk02.JPG
Nyilvánvaló, hogy itt akarja ÚJRA megalapítani a királyságát, és minden magyart elpusztítani!!!!!!!!!
Kicsit interneten utánaolvasva kiderül, hogy rózsa mihály a munkanélküli szabadszájú liberális blogger teljesen aktív és a hatalomba készül!!!!!
A leendő kabinet névsora is nyilvános már!
Demszky, retkes, magyar, kóka, fodor, ungár, horváth, mécs, tarján, kuncze!
Remélem ismerősen csengenek ezek a nevek!!
Ezért hívom most fel minden magyar figyelmét arra, hogy állítsatok meg rózsa mihályt a munkanélküli szabadszájú liberális bloggert!!!!!
Sokan kérditek, hogy hogyan?
Pusztítsátok a liberalizmust a mindennapjaitokban! Ne hagyjátok, hogy az emberek elfelejtsék rózsa mihály a munkanélküli szabadszájú liberális blogger 2002 és 2010 közötti ámokfutását!!!
Minden magyar fel a barikádokra, harcoljunk a liberálisok ellen!!!!!!!!!!!!!
Rózsa mihály a legveszélyesebb ember a Földön!
EMBEREK ÉBRESZTŐ!!!!!!!!
domewalk_R 2012.09.28. 23:24:35
Boka1 2012.09.28. 23:28:55
utott a homokora 2012.09.28. 23:29:32
kozel 10 evig pcm volt... megismertem egy masik felepitesu gepet es kesz, nem kell a pc buheralas, tuningolas, semmi. Azt a korszakomat az tette izgalmassa, hogy kerestem az utat, hogy jo es jobb legyen. Igazad van hogy a pc jo es jobb is lehet mint az imac 27" telejsen igazad van, sok ceg kijott vele es erintokepernyot faragott hozza, mint.... DE, ha jobban szeretem az apple termeket akkor jobban szeretem es kesz, de ezert nem kezdem utalni a pct, vagy lehuzni, szo sincs rola. Mindenki maga donti el, hogy hova kivan tartozni es hogy mennyit fizet egy termekert, miert baj ez?
Ppix 2012.09.28. 23:30:53
HONNAN TUDOD?
Mi van ha csak egy buli nekik?
Sötétke...
rockjano 2012.09.28. 23:32:07
Tipikus szélsőjobbos frusztrációs szindróma.
A te nagyapádnak tépte le a körmét???
Mit büntetsz meg egy ilyen emberen???
Én értem hogy gazember persze az de vannak bűnök amelyek soha nem bűnhődnek meg és ez is ilyen lesz. Nem évekkel ezelött kellett volna ezzel kezdeni valamit???
Könyörgöm 20+ ével vagyunk a rendszerváltás után mit akarunk most??? Már régen késő. Egyébként a náci Csatay kapcsán dettó.
Nem gondolod hogy valaki pont most saját politikai céljai érdekében hozza fel ezt a dolgot??? Mondjuk azért hogy elterelje a figyelmet arról hogy kurva szarul kormányoz???? vagy hogy a szar állapotban lévő pártjának az ostoba szimpatizánsait kicsit felpörgesse????
Az a konzumidióta aki most elmegy a Biszku ellen tüntetni, politikai konzumidióta, hagyja a szerencsétlen barom hogy néhány okosabb kihasználja..... és ki is használják persze.....
rockjano 2012.09.28. 23:37:32
Boka1 2012.09.28. 23:38:33
Bérgyilkos Bohóc 2012.09.28. 23:40:59
Nos, a sors iróniája, hogy véletlenül igazad van, én is valószínűleg ezt a telefont fogom megvenni, csak a logikád hibádzik, mert eszement hülyeségnek tartom ezt a napokig sorban állást. Erről több helyen is írtam. De hogy jön ide, hogy hogyan viszonyulok a készülékhez, amikor az vágta ki a biztosítékot, hogy amit posztoló írt, egy légből kapott, előítéletektől duzzadó katyvasz. Mondom, én is baromságnak tartom, napokig a bolt előtt ácsorogni, de ettől függetlenül nem állítanék fel ilyen idióta diagnózist. Ezt akár töltött káposzta zabálókra is rá lehetne húzni, kb. annyi az értelme.
Egyébként nem értem milyen ikorsornyi pluszról és ráncfelvarrásról beszélsz. Mintha mindenki az előző szériáról váltana. Az eszedbe sem jut, hogy valaki - pl. én is - a 4 éves készülékét cseréli le?
Státuszszimbólum? Jaj, hagyjuk már. Tudom, előszeretettel hajtogatjátok. Elismerem, még van benne egy kis ilyen jellleg is, de mára több százezer iphone van Mo-n. Közel sem akkora kuriózum mint mondjuk 2008-ban volt.
Peter T. Sinclare 2012.09.28. 23:48:36
22 évvel a gengszterváltás után még mindig ott tartunk, hogy a közélet nem tisztult meg. Ennek pedig most is isszuk a levét. Min csodálkozol, hogy ilyen kormányunk van egy felcsúti törpenapóleonnal az élén, amikor ugyanazok vannak hatalmi pozícióban, akiket már rég életfogytiglani börtönre kellett volna ítélni a magyar nemzet ellen elkövetett tetteik miatt?
Mindig a fejétől bűzlik a hal. Amíg nem történik meg a megtisztulás odafent, idelent is csak gyűlik a trágya.
Egyébként úgy köpködök a konzumbirkákra, hogy én is kedvelem a kütyüket. Csak éppen sosem dobok el egy működő eszközt pusztán azért, mert "elavult". Mivel nem CGI programozással keresem a kenyeremet, és nem vagyok rábuzulva az FPS-ekre, tökéletesen megfelel az a számítókapacitás, amit a sok éves laptomom nyújtani tud. Ugyanígy, a telefonom is tökéletesen kiszolgál a maga 2.1-es androidos OS-ével (elég komoly igénybevétellel is másfél napig bírja egy feltöltéssel). Majd veszek mindenből újat, ha a régi felmondta a szolgálatot.
Pilóta78 2012.09.28. 23:49:09
Először is az iPhone 5-ös árán van kb. 50.000 Ft áfatartalom, amiből félhavi segélyt tudtok utalni a cigóknak.
Másrészről az iPhone 5 nem vasból van, vasat leginkább laboratóriumi körülmények között láthatsz, acél a szó, amit keresel. De az sem lenne igaz, mert leginkább aluminiumból készült.
Egyébként totál benézted a tipikus iPhone vásárló réteget. Ha már mindenáron általánosítanom kellene, akkor hipszter szerű embereknek festeném le őket, akik pont fogékonyak a művészetekre és a kultúrára.
rockjano 2012.09.28. 23:55:50
Ezzel az a baj hogyha teljesen megtisztul akkor nagyjávól senki sem marad.
Aki hatalom közelébe kerül az valamennyire mindig korrumpálódik ez a dolgok természete
És ha valaki aztmondja ma (jobbik) hogy ők majd nem akkor sose higgy nekik, ők lesznek a legrosszabbak.
Én egyetemista voltam a rendszerváltás idején a mostani törpediktátor volt akkor a legszimpatikusabb ember a politikában. Oszt ez lett belőlle, én még mindig nem értem...de ez így műkdik..ne légy naiv...
bölts 2012.09.28. 23:59:24
Electric Sheep 2012.09.28. 23:59:53
Boka1 2012.09.29. 00:00:16
Pilóta78 2012.09.29. 00:01:50
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:04:53
Nem jut eszembe, hogy bárki "új betérő" venne szifon5-öt. Illetve biztosan van ilyen, de az is státuszszimbólumot akar venni.
Miért?
mert egy tudatos vásárló fogja, összehasonlítja a legjobb öt készüléket, majd leredukálja egyre a lehetséges jelölteket.
Márpedig a szifon5 egyetlen dologban jobb a szixalag3-nál: súlyban. Csakhogy a plusz súly a Galaxy S3-nál az akkumulátorból fakad, ami nagyjából másfél-kétszer akkora működési időt biztosít a droidos telefonnak. Ez pedig megér plusz két dekát.
A Winfos csempefonjai is szóba jöhetnek, már ha valaki az egyszínű négyzetekből álló UI-ért rajong, és szeret fizetni az OS-ért.
Az biztos, hogy a szixalag3 minden téren jobb a szifon5-nél. És ráadásként nem szopatják a vásárlókat újfajta csatlakozó aljzattal, ami inkompatibilissé teszi az új kütyüt a régi töltővel, csatlakozóval, stb.
Tudod, az a vicc, hogy a droidos telefonoknál jóformán mindegy, melyik gyártót választod, egy töltő elegendő a legtöbbhöz, ami egyszersmind a PC-ddel is össze tudja kapcsolni adatkábelként.
nagyon nem mindegy, hogy egy nyaraláshoz hány kábelt kell magaddal vinned, illetve, hogy elvesztése esetén márkaboltba kell-e rohannod, vagy a sarki Ahmedtől vehetsz egyet két mátyásért.
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:06:32
JohnHenry 2012.09.29. 00:08:17
további kellemes fröcsögést : D
Boka1 2012.09.29. 00:08:24
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:08:28
Aki hatalom közelébe kerül az valamennyire mindig korrumpálódik ez a dolgok természete
És ha valaki aztmondja ma (jobbik) hogy ők majd nem akkor sose higgy nekik, ők lesznek a legrosszabbak.
Én egyetemista voltam a rendszerváltás idején a mostani törpediktátor volt akkor a legszimpatikusabb ember a politikában. Oszt ez lett belőlle, én még mindig nem értem...de ez így műkdik..ne légy naiv..."
Akkor ne maradjon senki! Még az is jobb lenne.
A korrumpálódás mértéke és formája nagyon nem mindegy. Hidd el, nagyon keveseket érdekel mondjuk Svájcban, hogy egy politikus száz frankkal többet tesz-e zsebre. Mert egyébként a politikusaik az országuk érdekét nézik.
Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.29. 00:09:31
a művelt/értelmiségi, és az elit köreiben mások a szempontok. ott a társadalmi aktivitás, ideológia, művészetek is bejátszanak már, de hát egy paraszt, egy melós sohasem értheti meg ezeket a fogalmakat, akármennyit is izzad, melózik, gürcöl, akármennyi pénzt is takarít meg, nem számít, mekorát villant az új cayenne-el vagy bmw-vel.
az xms tulajdonosa is csak egy meggazdagodott, kétségbeesetten a városi életbe sikertelenül beilleszkedni próbáló zsírosképű nagy paraszt. a gazdagok,a műveltek eleganciájából, a valódi gazdagság esszenciájából vajmi keveset fog fel. hiába nyitja a sokadig boltját, csak egy paraszt bunkó marad.
Pilóta78 2012.09.29. 00:13:54
Boka1 2012.09.29. 00:14:26
rockjano 2012.09.29. 00:17:41
Pontosan emlékszem milyen intelligens okos volt. Gyosran beszélt-gyorsan gondolkodott. Alapvetően különbözött a megszokott szoci politikusoktól de az igazság az hogy az idősebb MDF-esektől és még az SZDSZ-esektől is.
Liberális volt teljesen de okosan túlzások nélkül.
Ideái voltak és kemény volt. A Nag yImre temetési beszédét soha nem felejtem el, akkor az reveláció erejű volt. Néztük a TV-ben és imádtuk. És máskor is amikor megszólalt.
Még akkor is amikor öltönyt húztak. Csomóan azért szavaztak rájuk mert azt hitték hogy még mindig annyira jófejek mint régen...
A vele kapcsolatos csalódás elemi erejű. Ezt tudnia kell minden mai fiatalnak...
Boka1 2012.09.29. 00:19:20
rockjano 2012.09.29. 00:20:41
Nállunk nem a korrupció a legnagyobb gond ez egy nagyon szűk szemlélet. Ha valaki jól dolgozik és közben el-el lop dolgokat az még elviselhető.
Nállunk az a gond hogy senki nem tud kormányozni (talán Bajnai kivételével igaz őneki csak egy éve volt)
Mindenki meg akarja változtatni a világot maga körül ahelyett hogy csak szépen csendben okosan kormányozná az országot....
danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2012.09.29. 00:21:46
Az összes Apple termék egy (mesterségesen felfuttatott és fenntartott) státuszszimbólum/divat voltának köszönheti a népszerűségét, hardveresen közel sem ér annyit, amennyit elkérnek érte (tele van az internet Mac-PC ár/értek összehasonlításokkal, kb. az Iphone is így áll). Főleg, hogy Kínában éhbérért szerelik össze. Nem az emberiség fejlődésének csúcsa, ahogy már néhány kommentelő itt be akarta állítani. Bár nekem is van egy 4-esem, egy fillért nem adtam (és nem is adtam volna) érte, annyira túl van értékelve. Egy ismerősöm mondta, hogy "akinek Iphone-ja van az más ember", ott komolyan elgondolkodtam, hogy visszacserélem a régi Nokiámra. Nem tettem, mert tudok rajta olvasni rendesen, meg van rajta Temple Run, csak nekem ez 250 ezret nem ér meg. Nem tagadom, hogy esetleg a legjobb okostelefon a piacon (bár ez szubjektív), de sztem a felhasználók 95%a még azt sem tudja megmondani, milyen processzor van benne, mégis vígan kifizetik a árkülönbözetet.
Ennek megfelelően aki ezért képes ennyit sorban állni, az nem azért fogja megtenni, mert valamennyivel nagyobb a kijelző és processzor teljesítménye, vagy mert most jutott eszébe váltani a téglafonról, hanem a presztízs miatt.
(És éppen ezért össze sem hasonlítható a dedikálásért, AC/DC jegyért, WoW kiegészítőért sorban állókkal) Ráadásul a hvg-s videót nézve ez 95% tini/egyetemista (logikus is, hiszen valaki nem tud egyszerre ennyi pénzt előreteremteni és ugyanakkor 48 órákat hétköznap sorban állni), előbbi kategória meg tudjuk mennyire képes rajongani valamiért. És valóban eléggé egy elbaszott világ, ahol ilyen bagatell dolgokra van (ennyi) idő és pénz, ugyanakkor még ezek az emberek nem Taigetosz-gyanúsak és attól tartok, hogy még olyan vészjósló következtetéseket sem vonhatunk le belőle, hogy gyakorlatilag vége a világnak, ha ez megtörténhet.
Szóval végső soron azt mondanám, hogy a posztolónak valahol igaza van, csak ezt borzalmasan végletes és hatásvadász módon fogalmazta meg.
Boka1 2012.09.29. 00:26:29
Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.29. 00:29:47
Boka1 2012.09.29. 00:31:50
rockjano 2012.09.29. 00:33:30
Apámék a demokratikus ellenzék részesei voltak egyfolytában szabadeurópát hallgattunk...
Én nagyon utáltam azt a rendszert és nagyon örültem a változásoknak.
És még mai is azt gondolom hogy akármekkora szar is van most körülöttünk ez még mindig jobb mint akkor volt.
Most legalább lehetőségeid vannak akkor nem volt.
És ebből az egészből lett az hogy most valszeg az mszp-re szavaznék és isten bizony nem én változtam meg...
utott a homokora 2012.09.29. 00:35:04
Mit valasztanal ha egy Mercedes vagy egy Toyota camry kozul kellene es a penz nem akadaly?
4 kerekuk van, lehet hogy a toyota erosebb motorral jon, de megis arra fogsz menni amerre a szived huz es ha megerintett egy eleterzes, azt fogod kovetni. Ha Toyota imado vagy akkor arra, ha kifinomultabbra vagysz es nem akadaly az elerese, akkor a Mercedest valasztod. Sokan felvetik, hogy nem innovativ az iphone5. Jo erre is van egy felvetesem. Mercedes az utobbi 20 evben csak rancfelvarrast vegez es biztositja a termekenek a frissesseget ezzel fenntartva a marka "markasagat", mig a toyota camry minden 3 evben plasztikai mutetek soran megy at hogy dogosebb legyen, de megsem lesz egy ikon, mint a mercedes grill, amit 100 auto kozul is vakon felismehetsz. Manapsag eleterzest vasarolunk, ha megtehetjuk....
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:43:18
Ennek társadalmi-gazdasági okai vannak. A proletárokat egységes erővé lehetett szervezni ideológiákkal. A konzumbirkákat sosem tudod egységesíteni, mert még a tárgyi fixációik között is állandó, mesterségesen gerjesztett háború dúl. Márpedig az új viktoriánus kor urai el akarják kerülni, hogy még egyszer kommunisták juthassanak a hatalom közelébe. Sokkal egyszerűbb terrorveszélyt generálni. Terroristákkal senki sem szimpatizál belföldön, vagy nem sokáig, mert őt is terroristának bélyegzik.
Az 1% hatalmának pár évtizedes meghosszabbításához pedig szükség van a fizetőképes réteg konzumbirkává züllesztésére.
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:45:01
Boka1 2012.09.29. 00:47:11
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:50:58
Peter T. Sinclare 2012.09.29. 00:54:37
Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.29. 00:57:59
egyebkent ez az a csavo, aki kepes volt kimenni parizsba vagy new yorkba azert hogy ott sorrba alljon mint egy idiota aztan errol be is szamolt... a melyparasztsagot nem mossa ki semmi, sem siker, sem penz, sem szerencse.
Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.29. 00:59:51
utott a homokora 2012.09.29. 01:02:30
A markahuseg is szerepet jatszik a valasztasban, ha az anyagi javak meglete nem akadaly es ez igy is marad, az emberi hiusag nem fog csak ugy hip-hop eltunni, csak talan kevesebben vannak akik megengedhetik maguknak
Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.29. 01:02:34
"Sok urunk nem volt rest, se kába,
birtokát óvni ellenünk
s kitántorgott Amerikába
másfél millió emberünk.
Szíve szorult, rezgett a lába,
acsargó habon tovatûnt,
emlékezõen és okádva,
mint aki borba fojt be bûnt.
Volt, aki úgy vélte, kolomp szól
s társa, ki tudta, ily bolondtól
pénzt eztán se lát a család.
Multunk mind össze van torlódva
s mint szorongó kivándorlókra,
ránk is úgy vár az új világ."
József Attila - Hazám - 1937
rockjano 2012.09.29. 01:03:04
nem állítom hogy mindenbe ne igaza van de okos izgalmas figura...
Magyar Vitéz · http://objektivmagyarsag.blog.hu 2012.09.29. 01:06:19
The 14 points of Fascism
Powerful and Continuing Nationalism
Fascist regimes tend to make constant use of patriotic mottos, slogans, symbols, songs, and other paraphernalia. Flags are seen everywhere, as are flag symbols on clothing and in public displays.
Disdain for the Recognition of Human Rights
Because of fear of enemies and the need for security, the people in fascist regimes are persuaded that human rights can be ignored in certain cases because of "need." The people tend to look the other way or even approve of torture, summary executions, assassinations, long incarcerations of prisoners, etc.
Identification of Enemies/Scapegoats as a Unifying Cause
The people are rallied into a unifying patriotic frenzy over the need to eliminate a perceived common threat or foe: racial, ethnic or religious minorities; liberals; communists; socialists, terrorists, etc.
Supremacy of the Military
Even when there are widespread domestic problems, the military is given a disproportionate amount of government funding, and the domestic agenda is neglected. Soldiers and military service are glamorized.
Rampant Sexism
The governments of fascist nations tend to be almost exclusively male-dominated. Under fascist regimes, traditional gender roles are made more rigid. Opposition to abortion is high, as is homophobia and anti-gay legislation and national policy.
Controlled Mass Media
Sometimes the media is directly controlled by the government, but in other cases, the media is indirectly controlled by government regulation, or sympathetic media spokespeople and executives. Censorship, especially in war time, is very common.
Obsession with National Security
Fear is used as a motivational tool by the government over the masses.
Religion and Government are Intertwined
Governments in fascist nations tend to use the most common religion in the nation as a tool to manipulate public opinion. Religious rhetoric and terminology is common from government leaders, even when the major tenets of the religion are diametrically opposed to the government's policies or actions.
Corporate Power is Protected
The industrial and business aristocracy of a fascist nation often are the ones who put the government leaders into power, creating a mutually beneficial business/government relationship and power elite.
Labor Power is Suppressed
Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated entirely, or are severely suppressed.
Disdain for Intellectuals and the Arts
Fascist nations tend to promote and tolerate open hostility to higher education, and academia. It is not uncommon for professors and other academics to be censored or even arrested. Free expression in the arts is openly attacked, and governments often refuse to fund the arts.
Obsession with Crime and Punishment
Under fascist regimes, the police are given almost limitless power to enforce laws. The people are often willing to overlook police abuses and even forego civil liberties in the name of patriotism. There is often a national police force with virtually unlimited power in fascist nations.
Rampant Cronyism and Corruption
Fascist regimes almost always are governed by groups of friends and associates who appoint each other to government positions and use governmental power and authority to protect their friends from accountability. It is not uncommon in fascist regimes for national resources and even treasures to be appropriated or even outright stolen by government leaders.
Fraudulent Elections
Sometimes elections in fascist nations are a complete sham. Other times elections are manipulated by smear campaigns against or even assassination of opposition candidates, use of legislation to control voting numbers or political district boundaries, and manipulation of the media. Fascist nations also typically use their judiciaries to manipulate or control elections.
www.favreau.info/misc/14-points-fascism.php
utott a homokora 2012.09.29. 01:16:49
Armand-Jean du Plessis 2012.09.29. 01:33:02
Viszont én úgy érzem, hogy a poszter alapból nem az IPhone vagy az IPhone tulajdonosok ellen akart kikelni. Neki az fáj, hogy miközben rengeteg emberi probléma és fájdalom vesz körül bennünket, valakinek az a mindent elsöprő szenvedélye, hogy valami -akármilyen- kütyüért álljon hosszasan sorba, mert nem bírja elviselni, hogy pár nappal vagy héttel később jusson hozzá. Gondolom egyetlen sorbaálló sem volt, akinek ne lett volna üzemképes mobiltelefonja, tehát nem egy alapszükségletüket elégítették ki. A kütyü sokszor, sokaknál (bár persze ismétlem, bizonyára nem mindenkinél) pótszer. Pótszer, azt az érzést nyújtja, hogy él az ember: valami, amit úgy lehet feltüntetni, mintha egy nagy próba lett volna ("egy napot álltam érte sorba, az kemény volt, azanyját!") közben viszont a próba egyértelműen egy könnyen abszolválható, kevés erőfeszítést igénylő kihívás volt. Közben pedig ha körülnézünk, tömérdek emberi tragédiát látunk, olcsó érzelmek győzelmeit, a belátás hiányát, életviteli és szellemi nyomorúságot. Fent és lent is, egzisztenciális szinttől függetlenül. És akkor akik a legtöbbet tehetnék, akik a legtöbb erőforrással rendelkeznek, azok pár évre szóló kütyük megszerzésére és buzerálására fordítják energiáikat. Az ember tényleg felteszi a kérdést: ha ez van a fókuszban, akkor mennyi energia jut a mély problémák megoldására, mennyi embert érdekelnek ezek, mi lesz így 10-20-30 év múlva a világban?
Forte 2012.09.29. 01:45:56
Lefelé nivellálás! Csőcselék! Pár dekányi vas és műanyag…
Ezt elbasztad, bibas.
Há nem a Szájer is ájpeden írta a Zalkotmányt, full expresszvonatozás közbe?!
Na ugye, hogy mennyi követője van a kormánzó erőnek. Ez az egész hájp a Szájer miatt van. Hej, hogy tud ez a józsi mozgósítani!
Amúgy azt a pár dekányi vasat meg műanyagdarabot a világ egyik vezető dizájnere tervezte. Nem régiben ütötték lovaggá. (Uram segíts, hova süllyedt az angol királyi ház!) Innovatív és felszabadult mérnökök százai tolták bele a tudást.
Ez a pár dekányi vas és műanyag lényegesen több, mint amit te egyáltalán képes vagy felfogni belőle.
Feleség háziorvos. Egy iPhone 4S-sel mér vérnyomást, vércukrszintet, végez hallásvizsgálatot, tartja nyilván a betegeit. Ha kórházba küld valakit, iFonról küldi át a kezelőorvos ifonjára a mérési adatokat és a diagnózist. Menedzser páciensei amikor kell, ifonról küldik be minden nap a vérnyomásadataikat, ő meg szépen grafikusan értékeli és küld válaszban terápiás javaslatot. És szereti ezt a bizbaszt, ahogy én is. Én a fényképészetben használom de nem fotózásra, hanem vezérlésre - azonkívül, amit a marketinesek sulykolnak a tulajdonságai között.
És megértem, derűsen elfogadom, hogy ilyen hájp van körülötte, bár magam a korom miatt már nem veszek részt ilyenekben.
Úgyhogy ne nyifegjél nyafogjál, de főleg ne fikázzál a ventillátorba, mert parancsoló szükség lett volna felvillantanod pár önmagadat hitelesítő, az egész társadalmat megváltoztató elmeszüleményedet, amik azáltal, hogy meg is valósultak, fölényesen a bazári gagyi kategóriába taszítoták volna ezt a telefont.
Mer enélkül ez csak borivás és csatornalé prédikálás a részedről.
Te értelmiségi vagy és elit? Mer azoknak csak egy jelentéktelen hányadéka szok így csőcselékezni a levegőbe. Nevezhetjük őket intellektuális söpredéknek is, ugye. Gondolathulligánnak. Meg főleg érzelmi fösvénynek, ami itten egy lényeges összetevő lehet acsar gondolattolulásod magyarázataként.
Vagy szimpla nárcisztikus személyiségzavar.
Mert a csahogásodból nem sejlik át a legcsekélyebb jobbító szándék sem. Föltételezem, nem is lennél képes rá.
Csernus látott már?
ps.: Az meg mennyire nivellál rakétaként felfelé, amkikor a szcénádban két poszt között arra akarnak rávenni engem, hogy adjak le naponta egy kilót és legyen kockás a hasam egy hét alatt?
Ejnye, bort iszol, de még mohó is vagy!
domewalk_R 2012.09.29. 02:47:46
Gyárfás 2012.09.29. 03:15:35
Az számodra a rajongás, ha annyira akarsz egy olyan ternéket amit 2 nap múlva is mgvehetsz, hogy sorban állsz érte egy éjjelen kívűl?
Egészen elképesztőnek tartom, hogy tényleg vannak emberek akik úgy gondolják, hogy cool dolog sorban ülni egy olyan dolgért amiből gyakorlatilag korlátlan készletek állnak rendelkezésre. Azok a példák amiket hoztál egyedi lehetőségek, egy koncert bécsben, egy premier stb. Olyan dolgok amiből kevés van,és érdemes tenni érte mert valam egyedit kapsz.
A sorban ülő idióták milyen egyedi dologhoz jutottak azon kívül ,hogy hülyeségben utolérték Amerikai társaikat?
Ez nem rajongás hanem irritáló ostobáság.
utott a homokora 2012.09.29. 04:40:45
"mellesleg ez az életérzés duma tipikus marketinges trükk az ember különösen a városiak szeretnék különlegesnek érezni magukat nem csak egy lenni a sok közül tessék itt ez termék ezzel átélheted stb stb"
MOST mar teljesen tisztan ertem miert latjuk maskent a vilagot Te es en, en kozel 15 eve elek az allmokban es nekem 1-1/2 tank benzin ara egy iphone5. Tehat az eleterzes nem trukk vagy porhintes, hanem elerheto valosag. mindennapos valosag
klacus 2012.09.29. 06:29:51
A bejegyzés írója, ha nem egy barlangban lakik, akkor ugyanennek a világnak a részese, de azért jó, hogy végre eljutott az agyáig, ez a fogyasztói társadalom.
magyar ember teli szájjal 2012.09.29. 07:13:50
különvélemény 2012.09.29. 07:29:40
Eljött az ideje annak a világvégének.
midnight coder 2012.09.29. 07:48:49
Politikai aktivitás ? Hol a búbánatos majom faszában laksz ? Ebben az országban az elmúlt 20 év két dologról szólt:
1. A polgár lelkesen szavazott a politikusra.
2. A politikusról kiderült hogy hülye, gazember, vagy mindkettő.
Én voltam a leglelkesebb SZDSZ szavazó a gengszterváltás idején. Még a pártba is beléptem - hurrá, legyőztük a gaz komcsikat, gondoltam 20 évesen. A párt szabadelvűnek, antikommunistának látszott, már láttam a szép jövőt. Aztán a következő ciklusban összefeküdtek a kommunistákkal. A rendszerváltás amiben hittem, leginkább arról szólt, hogy idióta lila délibábokat kergető jobboldali értelmiségiek orra előtt a párttitkár elvtársak szétlopták az országot, miközben amit meghagytak, az a saját ostobaságuk következtében dőlt össze. Aztán visszakapták a hatalmat azok a komcsik, akik az egészet csődbe vitték. Majd jött a FIDESZ, egy pillanatra még úgy tűnt hogy akár jó irányba is fordulhat a szekér, de aztán jött az idióta Megyó, a nép pedig megszavazta. Ekkor veszítettem el a demokráciában az utolsó csepp hitemet is. Az hogy Megyó, majd Fletó hova vitte az országot tudjuk. De gondoltam, majd Orbán megoldja. Aztán azt is látjuk, hogy nem oldotta meg, sőt. Semmivel sem jobb mint Fletóék.
Akkor milyen politikai aktivitást vársz ? Van még olyan erő, akire azt mered mondani, hogy érdemes odaállni mögé ? Adni még egy esélyt a komcsiknak ? Ugyan már, eddig is csak ártottak. Vagy a Demokratikus koalíciónak aminek már a neve is hazugság, mivel Fletóval az élen sem nem demokrata, sem nem koalíció ? A FIDESZ-nek aki úgy intézi a dolgait ahogy ? A Jobbiknak akiknek a cigánykérdésen kívül nincs egy értelmes megszólalásuk ? Az LMP-nek akik kb. olyan értelmesek mint Megyó csak még zöldek is ? Vagy külső társulatnak, Pl. a Millásoknak, Dopemannal az élen ? Amúgy röhej ahogy ezt a bunkó műparasztot az index is futtatja, ez a fazon Győzikével és Fekete Pákóval együtt az ország szégyene.
Szóval, nem értem ezt a nagy felháborodást a politikai aktivitással kapcsolatban. Nem tudom hogy vagy vele, de én úgy, hogy ha személyesen Jézus jönne ide, és alapítana pártot, én már neki sem hinném el, hogy nem azért teszi mert lopni akar.
Ráadásul, a legtöbb probléma nem is az ország szintjén dől el. Lehet itt FIDESZ vagy MSZP, Jobbik vagy LMP, az EU akkor is egy süllyedő hajó, és a legfőbb problémák globálisak, és olyanok amiben szart sem oszt vagy szoroz az hogy mi itt mit csinálunk.
midnight coder 2012.09.29. 07:53:20
contractor 2012.09.29. 08:25:53
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2012.09.29. 08:27:23
Elijah_Baley 2012.09.29. 08:33:56
kicsit olyan, mintha a birka azon filózna, miért nem akar a többi négyévente szavazni h herélésre, nyírásra vagy a vágóhídra küldjék
:)
Kutchek (törölt) 2012.09.29. 08:37:57
Mindenkinek megvan a maga gyengéje, de a másikat ezért fikázni elég álszent dolog...
Darth_Vader 2012.09.29. 09:08:18
Bérgyilkos Bohóc 2012.09.29. 09:34:42
similarthings 2012.09.29. 09:38:11
Összeomlott akkor a világ arrafelé?
És a templomba járó agyhalott tömegek miféle kultúrális értéket gyártanak? Miféle értelemmel rendelkeznek amikor klf. bálványokra,nem létező hülyeségekre költenek időt és pénzt?
Nos?
igi1 2012.09.29. 09:53:28
Az 5-ösre is azt mondtàk, megújul, nem hasonlìt majd a 4-eshez, nem lesz home gomb, aztàn mi lett belőle? 4SS.
halmozzàk tovàbb a 4-es szart.
Mèg az is jobb lett volna, ha ipod touchos, vagy nanos lett volna az új.
De megint csak a tunningolàs, mint az ipad 2' 3 esete.
igi1 2012.09.29. 09:56:01
igi1 2012.09.29. 09:58:53
Ja, hogy nem bîrjuk eltartani rajtunk kìvül, mèg két, ingyenèlő segèlyest.
Mit gondolsz, miből vesznek Iphone-t 280 ezerèrt?
igi1 2012.09.29. 10:00:55
igi1 2012.09.29. 10:06:19
liberaliskonzervativ 2012.09.29. 10:10:36
ez a poszt egy faszság.
midnight coder 2012.09.29. 10:14:47
pizzaboy 2012.09.29. 10:21:40
A Backstreet Boys-ra bepisilő tinilányok is túlélték valahogy annak idején, felnőttek, aztán posztolják a fészbukra, hogy milyen gáz már ha valaki ájfoné' ottéjszakázik a plázában.
Kivy90 2012.09.29. 10:39:56
Mocsár 2012.09.29. 10:59:31
Ezzel szemben a magyar blog.hu-s kommenthuszár mit csinál? Telehányja az általa látogatott blogokat, melyekben a megfogalmazott tartalom nem tetszik neki, a faszságaival, meg hogy "ezért kár volt posztot írnod", "inkább ne is blogolj", "mondvacsinált újságíró vagy", "bértollnok", stb. A blog.hu-n boldog-boldogtalan indíthat blogot és vezethet benne naplót. Nem kötelező olvasni, nem kötelező egyet érteni vele, de senkinek sincs joga ahhoz, hogy a másikat a szabad döntésben vagy az önkifejezés ezen módjában korlátozza. Mindenki szabadon vezethet naplót arról, ami őt érdekli, legyen az bélyeggyűjtés, politikai fröcsögés, vagy vinnyogós japán csáposszörnypornó. Vajon eljön még egy olyan időszak, amikor azért olvas a magyar különböző blogokat, mert művelődni akar, netán a saját álláspontjával ellentétes véleményekre kíváncsi, hogy azok íróinak gondolkodásmódját megpróbálja megismerni, és esetleg kimondva vagy kimondatlanul saját mondanivalójával ütköztetni? Úgy sejtem, ez a kérdés örökre költői marad...
Magával a poszttal egyetértek, mert a gondolatmenet jó, csak épp rá van húzva az iPhone-ra. Ugyanúgy igaz az iPad miatt sorakozókra, a Hooters megnyitójára igyekvő műmájerekre, vagy bárkire, akinek ebben a mai, nehéz világban olyan felesleges és túlárazott szarokra van szüksége, melyek fitogtatásától azt hiszi, jobb vagy több lesz, mint a többi halandó.
Nekem futna iPhone 5-re, ahogy futotta volna az előző szériákból is bármelyikre, akár háromra-négyre is. Mégse veszek. SGS3-at se. Fentebb már írta Peter vagy ki, hogy ha van egy működő kütyüd, minek cseréled le másikra? Én nem hiszem, hogy egy iPhone 4-használó, akinek mostanában járhat le a hűsége a szolgáltatóknál, annyira rá van szorulva az 5-re, mikor a 4-ben lévő hardver és szoftver is simán vállalható az átlagos felhasználói igények kielégítésére. Telefonálásra, netezésre, sms-re, e-mail küldésre ugyanúgy jó, a játékok ugyanúgy elfutnak rajta, akkor miért? Azt hiszem, ezt se fogom megérteni.
Azt viszont tudom, hogy nem minden iPhone felhasználó birka. A melóhelyen az egyik főnököm 4-et használ, nemcsak magáncélra, hanem vállalati ügyeinek intézésére is, de nem áll érte sorba éjszakákat, nem veri a mellét, hogy ő ettől felsőbbrendű lény, mindenki más csóró paraszt - míg ellenben néhány beosztott munkatársam mindig látványosan kibassza az asztalra a 4-et vagy 4S-t, hogy dicsekedjen vele, lenézi a más telefont használókat, mikor egy motorolás simán kölcsön tudja adni a töltőjét a samsungosnak, hogy kisegítse, satöbbi. Azt hiszem, nem hiába hívják ezeket okostelefonoknak. Ész is kell a használatukhoz.
IbacsAzigazi 2012.09.29. 11:06:25
domewalk_R 2012.09.29. 11:54:11
Ez a Nick 2012.09.29. 12:51:01
Chx 2012.09.29. 12:53:39
sanyix 2012.09.29. 12:53:59
safranek 2012.09.29. 13:16:41
Szerintem volt köztük ilyen is olyan is.
JohnHenry 2012.09.29. 13:38:17
Bornyitó 2012.09.29. 13:56:39
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.09.29. 14:15:21
"Furcsa jelenséggel szembesültek a csütörtökről péntekre virradó éjszakán a tudósok. Megdöbbenve tapasztalták, hogy a hazánkban éjféltől árusítani kezdett iPhone 5 típusú készülékért mintegy 9 938 800 magyar lakos, az összlakosság kb. 99,998%-a nem állt sorban sehol. A jelenséget Pálinkás József is megemlítette az 50. Közgazdász Vándorgyűlésen elmondott beszédében, szerinte ez a merőben furcsa és érthetetlen viselkedés azt jelzi, hogy az emberek elszakadtak a valóságtól."
Kedves blogger párszáz apple fanatikusból ilyen magvas gondolatokat levonni elég nagy merészség.
Remélem akkor is így fanyalogtál amikor a "spontán" békemenetre ment ki ennél jóval több ember és "Szeretünk Viktor" táblával pózolt. Ezt valamiért jóval nagyobb gáznak érzem.
Ja és nekem Androidos telóm van és hiába tudnám megvenni az szifont, ennyi pénzt egyszerűen sajnálok kiadni egy telefonért, ugyanakkor tiszteletben tartom hogy ha valakinek ez a szíve csücske, akkor az legyen az ő baja.
a rettegett drótos 2012.09.29. 14:24:48
madandcrazybird (törölt) 2012.09.29. 14:31:51
Mdavid89 · http://iranynewyork.hu 2012.09.29. 14:33:28
trecska 2012.09.29. 14:36:17
Hajdú Peter 2012.09.29. 15:06:10
Globetrotter2014 2012.09.30. 21:47:19
Árad belőle a "mindenki hüle csak én vagyok villamos" hozzáállás.