szar_az_egesz.jpgAz elmúlt napokban a magyar szurkolóknak az egész hazai médiában szélesvásznú kiadásban közvetített „ámokfutása" kapcsán ismét elemében érezhette magát magát egy embertípus: az Önkritikus Magyar (a továbbiakban: ÖKM). Meglepően sok van belőlük, és mostanában nagyon divatos közéjük tartozni.

Marxista közhellyel élve „történelmi szükségszerűségből" Magyarországon – és sajátos európai exkluzivitásként egyes-egyedül itt – kialakult és virulens szellemi pestisként elterjedt egy aberrált hozzáállás. Eszerint széles látókörű, komolyan vehető ember csak és kizárólag az lehet, aki „önkritikus" saját népével szemben. Nyilvánvaló, hogy minden épeszű honpolgár tisztában van azzal, hogy a magyarság történelme – miként minden más nációé is a Föld kerekén –bővelkedik hibákban, ostobaságokban, idióta vezetőkben és követőikben. Az ÖKM szemében azonban EGÉSZ múltunk és jelenünk ebből áll.

Az ÖKM minden hülyeséget, vagy aljasságot, amit magyar emberek követnek el szerte a világban, tegnap, vagy ezer évvel ezelőtt azzal az epés, egyben laza fensőbbségességet sugárzó megjegyzéssel kommentál: „ez annyira jellemző". Az ő világában a magyaroknak a besenyőktől kezdve a románokon át Brüsszelig soha, senkivel szemben nem volt és nem lehet igaza.  Ha azonban a mieinkkel szembeni aljasságokra emlékeztetjük (és ebből is több kötetnyire való gyűlt már fel az elmúlt századokban) jelentőségteljes leereszkedő hangnemben világosít fel minket arról, milyen „gyerekes" hozzáállás, hogy minden bajunkért „másokat okolunk". És persze ehhez is hozzáfűzi: „annyira jellemző ez ránk, magyarokra".

Igen így mondja: „ránk". Többes szám első személyben. Miközben egy elegáns angol utazó bennszülöttek iránt érzett közönyével szemléli saját nemzetét, azért arra igényt tart, hogy ő is közénk tartozik. Dehogy gyaláz ő bárkit is, hiszen ő ezzel – legalábbis nyelvtanilag értelmezve – önmagát is minősíti. Nem azt mondja „azok", vagy „ők", hanem mindig következetesen, minden dehonesztáló és megalázó jelző mellé odabiggyeszti: „mi magyarok".

Az ÖKM felvilágosult elmeként elutasítja a kollektív bűnösség minden formáját, szerinte ez a középkori barbár vélekedés csak a „bunkó szélsőjobbosokra" jellemző. Egyetlen kivételt ismer: a mi kollektív bűnösségünket.

Mert, bár elvi alapon ezt sem fogadja el, de azért bizalmasan közel hajolva, fölényes mosollyal szája sarkában hozzáteszi: „valljuk be, volt azért annak alapja". Nem volt szép, de „volt alapja" Trianonnak, a felvidéki magyarok kitelepítésének, az „utolsó csatlós" legendájának, Rákosiék „fasiszta népezésének". És ma sem szép, de „van alapja", hogy a környező népek az ezeréves elnyomásra hivatkozva ugrálnak a határon túli magyarok arcán, vagy, hogy az imádott Napnyugaton neonáci vérivó hegyitrolloknak tartanak minket. És persze "van alapja" annak is, hogy a MÁV szerelvényeinek ablakát belülről zúzták be a magyar szurkolók, vagy ha nem, akkor is, "mi, magyarok ilyenek vagyunk és kész." És ezt a beteges öngyűlöletet nevezi "önkritikus hozzáállásnak" - amely persze a szikrázó intellektus csalhatatlan jele. 

Ha nem vagyunk szűk látókörűek, nem mindent csak a magyar szemszögből vizsgálunk, s képesek vagyunk empatikusan a velünk együtt élő, akár velünk szemben álló népek nézőpontját is elfogadni. Az ÖKM ezt olyan tökélyre fejlesztette, hogy ő minden múltbéli, vagy jelenkori konfliktust ellenfeleink/ellenségeink szemüvegén keresztül néz. „Önmagunkkal kell a legszigorúbbnak lennünk" – mondogatja előszeretettel a magyarság hibát ostorozó nagyjainkat emlegetve, akiket persze saját korukban kiközösítettek a tahó magyarok. És persze ez is „annyira jellemző". Így lesz az ÖKM sima nagyképű seggfejből napjaink lánglelkű, meg nem értett zseb-Adyja.

Ideje volna már a Leszvigasz sörözőtől az Instantig minden helyi megmondóbélának és félművelt hipsternek ráébrednie, hogy saját nemzetünk gyalázását intellektuális optikai tuningként használni és ezzel imitálni a sosemvolt intelligenciát NEM MENŐ. Ha valami valóban szomorúan „annyira jellemző" ránk, magyarokra, az ő puszta létezésük az. Hogy ezek a jobb sorsra érdemes szerencsétlenek általában saját környezetük megbecsült észosztói, ahelyett, hogy a Névtelen Identitászavarosok Klubjában próbálnak talpra állni és normális magyar emberekké válni. Még nem késő, bátorítsuk őket, higgyünk bennük! Egyetlen egy dologban ugyanis biztosan igazuk van: abban a bizonyos többes szám elsőben. Közénk tartoznak ők is. Jó lenne, ha végre mellénk is állnának...

Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr785503877

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az Önkritikus Magyar 2013.09.09. 17:26:07

Miközben egy elegáns angol utazó bennszülöttek iránt érzett közönyével szemléli saját nemzetét, azért arra igényt tart, hogy ő is közénk tartozik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tableno 2013.09.09. 20:51:59

@tableno: az pedig igen hülyén hangzana, ha az "önkritikus" nem többes szám első személyben beszélne, amikor egyértelmű, hogy ő is magyar - magyarul beszél, a magyar kultúrkörben nevelkedett, a viszonyítási pontjai és igen, a saját hülyeségei is magyarok. Akár tetszik neki, akár nem. És igen, az újlipótvárosi zsidó értelmiségi is magyar, a borsodi cigány is magyar, a jobbikos is magyar, csak másképpen éli meg és ki a magyarságát. Magyarnak lenni nem olyan, mint mondjuk fradistának lenni, ahol valóban elengedhetetlen feltétel, hogy szeresd a Fradit, és együtt örülj/dühöngj a többiekkel a lelátón. Magyarnak lenni identitás, amit minden egyes ember másként él meg - van olyan is, aki inkább negatívan. De ez is bele kell, hogy férjen, különben csak a saját gyengeségünket és önbizalomhiänyunkat bizonyítjuk.

nemhívő 2013.09.09. 20:56:44

...a nyomorult "focidrukkerek"...(a cikk írójával együtt,) azt képzelik magukról, hogy ők olyan fontosak,...hogy őket aztán "ejrópai szinten" muszáj "gyűlölni",...

Rossz hírem van,...ők (és te!) annyira szánalmasan szarok vagytok,...hogy még egy nyavalyás "gyűlölködést" sem tudnak kicsikarni a normálisabb többségből,.. akár a határon innen vagy akár a határon túlról nézzük őket.

...legfeljebb egy kis "móresre tanítást" tudnak kicsiholni az ostobaságaikkal...ami után persze rögtön "veszteg maradnak".

A románok többségének ez a bukaresti "ruha" még csak annyit sem ért,...hogy a stadionon kívül, a városban legalább egy kiadós fiestát gründoljanak..

Jelentéktelen nullák vagytok..

Veridicus76 2013.09.10. 03:46:11

Lám, egyesek magukra ismertek a pontos diagnózisban. Szerencsétlen sérültek.

clegane 2013.09.10. 10:17:40

hű ismét nagyon érdekes betekintést nyerhettünk egy beteg elme torz világképébe. már hogy a szerző szerint ki miért gondolkozik hogyan. nem csak hogy kurvára mellétrafál minden általánosítási kísérletével, de pszichiátereknek évekre munkát adó zavaros elmeállapotról ad tanúbizonyságot.
valóban roppant érdekes!

Mr. Rustical 2013.09.10. 15:17:14

Nemcsak itt.

A németeknél ugyanez van, sokkal súlyosabban, de hasonló a helyzet a gyarmatosítás miatt szégyenkező (és ezért a bevándorlók minden baromságát "megértéssel" fogadó) brit, francia, holland, stb. baloldalon, aztán amerikában a rabszolgatartás miatt szégyenkezők, stb.
De van Jewish guilt is (szintén amerikában divatos, Izraelben kevésbé :).

Szóval ez világméretű jelenség, tény, hogy a volt 2keleti blokkban" a németek távozása után egyedül maradtunk vele, deazért vannak nagy nyugati tanítók :)

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.09.10. 15:50:39

@clegane: Miért gyűlölöd a nagybetűket? Gyerekkorodban molesztáltak? A pszichiátereddel jutottál már valamire a kérdésben? :)

clegane 2013.09.10. 15:52:06

@dr. Kóser Malac: igen, az óvodában mindig molesztált egy csapat nagybetű :(

Szevasztok 2013.09.10. 15:53:48

Azért kíváncsi vagyok, hogy mire lehet büszkének lenni olyan esetben, amikor valamit elcsesztünk, de nagyon?

Ki a hülye? Aki önkritikus a hibájával szemben, vagy aki büszke rá?

clegane 2013.09.10. 16:04:15

@dr. Kóser Malac: inkább nem, de köszönöm az együttérzést :(

HaCS 2013.09.10. 16:14:59

"Hogy ezek a jobb sorsra érdemes szerencsétlenek általában saját környezetük megbecsült észosztói, ahelyett, hogy a Névtelen Identitászavarosok Klubjában próbálnak talpra állni és normális magyar emberekké válni."

Milyen szerencse, hogy itt vagy te, aki utat mutatsz, és definiálod a "normális magyar emberek" fogalmát.

Mi is lenne velünk nélküled?

-JzK- 2013.09.10. 16:20:04

Egy másfél éve találtam egy kommentet, amit el is mentettem, mert nagyon jól öszsefoglalja ezeknek a lélektanát:

“A baloldaliak identitása kb. az, hogy ők ideiglenesen itt tartózkodó, vagy még inkább: tévedésből, a sors gonosz tréfájából ide, a szarszagú Mucsára született nemes, felsőbbrendű Külföldiek, akiket a veszélyes, barbár magyarok legszívesebben üldöznének, így csak akkor őrizhető meg ebben az országban a civilizáció (amit nem a civilizálatlan magyarok hordoznak, persze, hanem a hősiesen, felsőbbrendű külföldiségük ellenére köztük élő haladók), ha a magyarokat féken tartják. Ezért volt a legprogresszívebb korszak 1949-1989, mert akkor a szovjet csapatok jelenléte szavatolta a Fejlett Külföld uralmát a szarmagyarok felett, és ezért van az, hogy mihelyt nem a baloldal van hatalmon, a balosok nekiállnak sikoltozni, hogy miért nem bombáz a NATO, meg ejrópa segíts.

Egyvalamit nem értek: mire jó az önkínzás? Ha ezek a nagyszerű, közénk csöppent külföldiek ennyire rosszul érzik magukat itt a provincián, ahol nem tudják kibontakoztatni tehetségüket, meg ahol a gyöngyeiket disznók elé szórják stb., akkor miért nem mennek haza, a Fejlett Külföldre? Hiszen européerek, akik Európához tartoznak. Ungvári rudika miért nem Hollandiában vagy Franciaországban él a versenyképes tudásából, amit a piacon értékesít? Ott biztosan megbecsülnék, hiszen látnák rajta, mennyire européer. Szóval tisztelt magasabbrendű européerek, nem kéne már eltakarodni ebből az amúgy is lakhatatlan, barbárokkal teli, szörnyű országból?”

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.10. 16:20:40

"minden helyi megmondóbélának és félművelt hipsternek ráébrednie" - általánosítás. a hipsterek még liberális szemmel is nevetséges hülye gyerekek, jól pofán is kéne vágni néhányat. én mondjuk autóval paráztatom őket a körúton biciklizés közben, de ez egyéni hobbi. de hogy mindenki egy tohonya belvárosi műmájer, akinek nem ízlik orbán és vona szájszaga - na ez egy jó nagy baromság.

az a baj veletek jobbosokkal, hogy ugyanolyan szűkös világképetek van, mint a libsiknek

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.10. 16:23:10

amúgy meg...márai is biztos egy átkozott balos disznó volt, de azért érdemes átgondolni, hogy is volt ez akkor, és van ma is

"Ahhoz, hogy Magyarország megint nemzet legyen, megbecsült család a világban, ki kell pusztítani egyfajta ember lelkéből a „jobboldaliság” címkéjével ismert különös valamit; a tudatot hogy ő, „mint keresztény magyar ember”, előjogokkal élhet e világban egyszerűen azért, mert ő „ keresztény magyar úri ember” joga van tehetség és tudás nélkül is jól élni, fennhordani az orrát, lenézni mindenkit, aki nem „kereszténymagyar” vagy „úriember”, tartani a markát, s kereszténymagyar markába baksist kérni államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potyanyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában.

Mert ez volt a „jobboldaliság” igazi értelme.

baksist kérni államtól, társadalomtól: állást, kitüntetést, maradék zsidóbirtokot, potyanyaralást a Galyatetőn, kivételezést az élet minden vonatkozásában.

S ez a fajta nem tanul: Aki elmúlt harmincéves és ebben a szellemben, légkörben nevelkedett, reménytelen; talán megalkuszik, fogcsikorgatva, s mert önző és gyáva: bizonnyal hajlong majd az új rendszer előtt; de szíve mélyén örökké visszasírja a „jobboldali, keresztény, nemzeti” világot, amelyen belül olyan szépen lehetett zsidó vagyont rabolni, versenytársat legyilkolni és aladárkodni a nagyvállalatokban, képzettség és hozzáértés nélkül.

S lehetett „előkelő közhivatalnok”-nak lenni és sérthetetlen, páncél-inggel védett katonatisztnek; s mindezért nem adni semmit, csak saját becses létezése tényét. Ez a fajta soha nem változik. De amíg ezeknek szavuk van, vagy befolyásuk, Magyarország nem lesz nemzet."

nem ártana tanulnotok fiaim

Sea-you 2013.09.10. 16:31:56

Abban igaza van a posztolonak, hogy magunkat alazni semmi ertelme, hovatovabb eleg kontraproduktiv. Node! Nehogy mar ne kritizalhassam a szurkolokat/szavazopolgarokat akik Bukarestben randaliroztak bebaszva - lasd kepek a neten. Nehogy mar ne lehessen negativ velemenyem a jelenlegi retrograd kurzusrol. Nehogy mar az legyen a magyarabb akit ti annak mondtok. Nehogy mar ne szegyenkezhessek a tortenelmunk soran elkovetett hibakert. Mert voltak! Remelem ezt senki nem tagadja. Nem attol vagy nagyobb magyar, hogy mindent jonak tartasz csak azert mert magyar, mert nem igy van. Es igen az MSZP/SZDSZ meg a Fidesz/Jobbik/KDNP is kurvara gaz.

Sea-you 2013.09.10. 16:33:32

Ja es meg egy gondolat: Mindig nagyon hasonlo hibakat kovetunk el a tortnelmunk soran es szar latni, hogy megint robogunk efele.

chatendeux 2013.09.10. 16:33:47

minden szava igaz, gratula

jpmjpm 2013.09.10. 16:34:24

önkritikus a lófaszt. akik a román meccsen voltak nem tudnak írni/olvasni/viselkedni. akik kritizáltak, őket kritizálták és nem saját magukat.

egyébként pedig ha szerinted az a viselkedés helyénvaló, akkor gratulálok neked.

hogy jön ide trianon? LOL!

dr Smittpálelnökúr 2013.09.10. 16:41:25

Primitív vadállatként viselkedő primitív vadállatok miatt nem büszkének lenni: az egyetlen elfogadható hozzáállás.

Ti, legyetek büszkék a tomboló csürhére.

Mellesleg önkritikát tőletek nem vár senki. Ahhoz intelligencia kell, ami nálatok ismeretlen fogalom.

Globetrotter2014 2013.09.10. 16:41:55

Az egyik baj az hogy ugyanezt látom gyakran a jobboldali gondolkodóknál.

Csodálkozva ébrednek rá hogy Debrecentől nyugatra nem divat igazán a néptánc, hogy az emberek vidéken sem mezőgazdaságból élnek, hogy az ország bármelyik részén az érettségizett emberek döntő többsége letojja a focit.

Ugyanakkor egy Sün reflexével fordul defenzívbe minden kritika láttán, bármikor leballiberálisoz bárkit aki az ő nézőpontjától balra található, legyen az mértékadó nyugati konzervatív politikus / véleményformáló vagy hazai amúgy erősen konzervatív értelmiségi.

Ugyanakkor észre kellene venni hogy kritika lehet jogos és akár még jó szándékú is. Ez különbözteti meg többek között a demokráciát és a rossz emlékű "demokratikus centralizmust". Ha valaki helyre teszi Gyurcsányt 2006ban most nincs fideszes 2/3 (valszeg a győzelmet akkor se tudták volna elvenni, valszeg ahhoz Gyurcsányt oda sem lett volna szabad engedni).

dr Smittpálelnökúr 2013.09.10. 16:45:35

Egyébként egyre erősebb a gyanúm, hogy ezt a hányadékot az indexesek írják viccből.
Ugyanis, ha ez a jobboldal színvonala, akkor szörnyű mentális állapotban van az ország. Én ismerek néhány igazi, elkötelezett, általam és saját maguk által is szélsőjobbosnak tartott embert, akiknek politikai véleményével egy szemernyit sem tudok egyetérteni, azonban tőlük nem hallok ilyen ostobaságokat, mint amit itt lehet olvasni. Biztosan nem is szélsőjobbosok, lehet, hogy zsidók, vagy buzik???

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 16:46:48

@ZF2:
Erre talán van egy elég egyszerű magyarázat is.
Európai értelemben vett konzervatív = Magyar értelemben vett ballib
Jövőre amúgy le lesz tesztelve, hogy a magyar választók mit szólnak a ti remek konzervatív eszméitekre. Félek, úgy fogják találni, hogy jé, ez az SZDSZ, és nem fognak rátok szavazni.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.10. 16:46:51

egyébként a jobbosokban azt jó látni, hogy stand-up szinten simán levernek bárkit. itt van példának a tankönyv-ellátás. azt se tudták megszervezni, de legalább államosították és most kínosan ügyelnek rá, hogy ne tűnjenek tök hülyének. ettől persze még hülyébbnek tűnnek. aki ezért kritizálja őket, az meg nyilván szoci kollaboráns

lehuto 2013.09.10. 16:49:26

Ez a poszt annyira jellemző...

Netuddki. 2013.09.10. 16:52:08

Mi a szar ez? Dézsavűm van. A jobbegyenestől már volt egy a gyalázatosan viselkedő "focidrukkerek" gyalázóinak a gyalázásával foglalkozó cikk.

Persze írhattok akárhány ilyen bejegyzést, szégyelljétek magatokat! Fasznak kellett szétverni megint a vasúti kocsikat? He?

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2013.09.10. 16:54:17

nah, végre valaki megfogalmazta és valami csodának köszönhetően (gondolom klikkgenerátor) ki is került az Index ajánlóba...

Netuddki. 2013.09.10. 16:54:57

@balage_81 reloaded: Már bocs, de se a jobbiknak, se a fidesznek köze nincsen a valódi jobboldalhoz. Ha valaki nagy pofával jobboldalinak állítja be magát, felhúzza magára a nagymagyarország pólót, kiírja a mellére, hogy Magyarország, attól még nem az...

♔batyu♔ 2013.09.10. 16:55:59

Én úgy hívom ezeket, hogy LIBERÁLISOK.

Ezt nem kell fordítgatni, magyarázni, mindenki azonnal érti.

Globetrotter2014 2013.09.10. 16:57:21

@Kuruc ezredes: remélem pár hónap múlva kikerülsz a párhuzamos alternatív realitásából.

Akkor is, ha pár embert sikerült behülyíteni, sajnos ha csak addig jut valakinek a nyugati műveltsége hogy (neo)náci egyenruhákat koppintson, attól ott sem várok többet ha valaha valami érdemit kellene alkotni.

Inkább nem nézném meg hogy a sok kretén valóságból kifordult jobbikos focihuligán milyen elitet tudna kitermelni. Egyszer már ilyenek elqúrták nekünk 1948 után. De legalább akkor volt egy kifogásunk (vörös hadsereg segített nekik).

Most nem lehet senkire fognunk hogy ennyire hülyék vagyunk és akkor is a széllel szemben pisálunk ha erre semmi szükség...

balage_81 reloaded (törölt) 2013.09.10. 16:58:44

@kovi1970: ahogy a baloldalnak se a baloldalisághoz vagy a liberálisoknak (egykori szdsz) a liberalizmushoz. csak az egyszerűség kedvéért használtam. azzal mondjuk mesterházy ma nagyot nőtt a szememben, hogy fodort kivágta a faszba, megérdemelte.

Baloldali érték 2013.09.10. 17:03:30

@gabesz7004:
A liberálisok nem alkotják a magyar nemzet részét. Lehetnek magyar állampolgárok, beszélhetnek magyarul, tartozhatnak a magyar néphez, de
nem nevezhető a nemzet részének az aki a nemzet felszámolásán dolgozik.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:05:26

@ZF2:
Nem túl hiteles, hogy már ennyire büdös neked az 1948 utáni rendszer. Az európai értelemben vett konzervatív barátaid apukái nagyon szép pozíciókban voltak akkor. Elég hiteltelen, hogy már ez is szar.

Globetrotter2014 2013.09.10. 17:09:41

@Kuruc ezredes: nagyon furcsa kifordult világban élhetsz.

Kicsit körül kellene nézni a focistadionokon kívül is. akkor talán nem hordanál össze ennyi hülyeséget.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:11:09

@ZF2:
Abban a világban Bauer apuka meg Gyurcsány após 56-os hősök, vagy mi?

Globetrotter2014 2013.09.10. 17:18:14

@Kuruc ezredes: fogd már fel te szerencsétlen skinhead, nem minden ember liberáélis aki nem akar neonáci egyenruhát felvenni.

Elég sok szarságot láttam évtizedekig, meglepő módon az átkosban pont ilyen hugyagyúak hülyítették le az embereket, ezért leszünk mi szép lassan megint Balkán, mert nem a színvonalat kerestük nem azt a mintát ahol foglalt helyünk lenne Euróban hanem kibaxott harmadik utat ami semmire sem jó.

Évtizedekig építették le az embereket, amit azóta sem hoztak helyre. De most úgy tűnik egy olyan irány van kialakulóban ami mintha pont ezt az átkosban bejáratott módszereket élesztené fel, érdekes módon a szélsőjobb is pont abban a generációban erősödik amelyik a régi rendszert közelről nem látta.

Akkor is volt "hanyatló nyugat", "tökös önálló Magyarország" keleti "barátokkal", iskolai egyenruha (kicsit kevesebb fekete de több vörössel), és a "népies" elemek erőltetése.

HaCS 2013.09.10. 17:19:19

@gabesz7004: @Baloldali érték:

Erről van szó. Definiáljatok csak fogalmakat (magyar, nemzet) önkényesen a saját szátok íze szerint! Úgy hátha jobban hasonlít majd a világ a világképetekhez.

Sok sikert az alternatív valóságban!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:20:43

Egyébként hadd idézzek egy egészen pontos tényfeltáró (ön)vallomást rólatok, kedves liberális barátaim!

matula.hu/index.php?section=article&rel=47&id=569

"Nyavalygás - Ha rendeznének nyavalygási világbajnokságot, azt egészen biztosan a zsidók nyernék. A zsidóknak ugyanis mindig van valami bajuk, és soha nem olyan szemérmesek, hogy ezt ne hozzák közvetlen és tágabb környezetük tudomására. Az állandó elégedetlenkedés a magyar zsidóknál valószínûleg a közel-keleti alkudozás utolsó maradványa lehet. Ha például valamilyen munkát adsz egy zsidónak, az egészen biztosan hosszas siránkozásba kezd, ha nem is feltétlenül ordítozva, de legalább maga elé motyogva, hogy ezt nem lehet megcsinálni, meg mi a kurva úristennek van õ megint ugráltatva. És az igazi vicc az, hogy ezután ugyanúgy megcsinálja, mint a nem zsidók, csak egyszerûen képtelen a körítéstõl eltekinteni."

Bizony, ezek vagytok ti. Gyakorlatilag naponta elmondjátok, hogy milyen tragédia lesz, ha nem csinálunk mi is mindent pontosan úgy, ahogy ti. Márpedig három év alatt még egyetlen egyszer sem következett ez be. Tessék végre férfi módjára viselkedni!
Tisztességgel kiállni az általatok legjobbnak vélt programotokkal, aztán ha nincs rá igény, akkor nem másban keresni a hibát (mint azt oly sokszor felhozzátok a magyar nép nagy hibájaként) hanem levonni a konzekvenciákat saját magatokra nézve.

Becsülhetnélek végre titeket is valamiért, egy picikét.

ds3 2013.09.10. 17:21:15

Éljenek tehát az Nemzetükre Büszke Magyarok (NBM)! Azok, akik tudják, hogy a világon mindent magyarok fedeztek fel, találtak fel és alkottak meg. Magyarok, még ha a világ más részén kellet is boldogulniuk. A pedig szóra sem érdemes, hogy azért, mert az 50-100 évvel ezelőtt élt NBM-ek elzavarták őket az országból.

Le_Penseur 2013.09.10. 17:21:16

"Az elmúlt napokban a magyar szurkolóknak az egész hazai médiában szélesvásznú kiadásban közvetített „ámokfutása" kapcsán ismét elemében érezhette magát magát egy embertípus: az Önkritikus Magyar"

Az elmúlt napokban kínosan feszeng egy rakás értelmes ember jobb és baloldalon egyaránt.
Igazán kínos még a meccs előtt a videómegosztókra posztolni erőfitogtató videókat, még idehaza görögtűz és petárda kíséretében elindulni, külföldön balhézni, majd hazafelé a vonatot megrongálni (tudom, tudom, a románok dobták be kővel).

Ne csináljunk már nemzeti hőst, vagy követendő példát néhány magáról megfeledkezett huligánból!

_most_ 2013.09.10. 17:23:43

modoros blogra jó lenne az írás, de gyanítom az ostoba jobboldaliak ezt komolyan gondolják, annyira jellemző rájuk :D

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:27:00

@ZF2:
Kire fogsz hát szavazni, ha nem vagy liberális, de Orbán Viktor rendszere is ennyire gyűlöletes? Egy párt nevét kérem!
@_most_:
Ne fellengzősködj, te kurvára semmit nem értesz a Modorosból.

Makkasz 2013.09.10. 17:29:22

Szomoru hogy a gusztustalan, magayrok altal elkovetett vandalkodast vedeni probalod te diszbarom.

Ugyanannyira mint az ilyenek a magyarok hozzaallas.

Egy kozos van minden magyarban, es ezt minden magyar tudja, barhol el a vilagon. Az irigyseg.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.09.10. 17:31:01

@balage_81 reloaded:

Ehhez hozzá kell tenni, hogy Máraui jobboldali volt és a "jobboldal" alatt egy konkrét káros életfilozófiát értette, nem úgy általában az egész jobboldlat.

Preszkirptivizmus 2013.09.10. 17:33:34

"általánosítás. a hipsterek még liberális szemmel is nevetséges hülye gyerekek, jól pofán is kéne vágni néhányat. én mondjuk autóval paráztatom őket a körúton biciklizés közben, de ez egyéni hobbi" - az ilyeneket le kene tartoztatni, amig a tobbseg igy viselkedik egy varosban (marpedig a maggyarok igy viselkednek), addig abban a varosban nem lehet elni.

Magyarorszagon nem az a fo problema, hogy a tobbseg melyen rasszista, szexista stb - ez mashol is igy van. A fo problema az, hogy amig mashol ez tipikusan egy szegyenteljes, rejtegetett velemeny, addig magyarorszagon rasszistanak (stb) lenni "cool". Sot, egyenesen elvart.

Az mar csak bonusz, hogy meg az ugynevezett progressziv fiatalsag koreiben is a szocialis erzekenyseg szintje a "minden szegeny dogoljon meg, FUCK YOU GOT MINE" kornyeken lebeg.

Ugyhogy en elkoltoztem, pukkadjatok meg.

tableno 2013.09.10. 17:34:28

@Kuruc ezredes: liberálisok = zsidók. Gratulálok. Ez esetben magyarok = nácik, ugye?

Pan Modry 2013.09.10. 17:35:05

Trianon eleve jo a mostani magyarsagnak, a felvideki magyarok miniszterelnoke nem egy nyomorult feudalkomcsi aki meg jobban szetszarja a gazdasagot mint az mszp.
Hala trianonnak a szlovakiai magyarok legalabb nem az eu legszanalmasabb, legcsorobb es legantimeritokratista allamaban elnek.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:35:15

@Preszkirptivizmus:
Máris megpukkadtunk, a Haza nem viseli már sokáig el hiányodat!:(
(Lécci, sose gyere vissza!)

Globetrotter2014 2013.09.10. 17:35:59

@Kuruc ezredes: ez egy olyan döntés amit az ember egy sor tényező alapján hoz meg, de egy "csomagra" szavaz, amiben vannak jó és rossz dolgok.

És ha a legjobb csomagban is sok a xar, akkor legfeljebb nem megy el.

Előbb utóbb érdemes lesz a Fidesznek is osztódnia mert az egy tömb olyan elemeket is tömörít amelyek egymást kizárják, és értelmes feedback nélkül csak azt fogják látni hogy tűnnek el a szavazók inaktivitásba, és nem tudják levonni hogy a csomagon belül mit is szeretnének jobban a szavazók.

A gond az ilyen nagyhangú posztokkal (beleértve a te kommentjeidet is), hogy egy szűk kör képes elhülyíteni és eltávolítani a tényező poltikusokat a valóságtól.

A jobbik szavazóbázisa eddig az volt aki elfordult a szociktól és él benne hogy gyűlölje Orbánt + kb futbalhuligánok és ex MIÉPes szavazók.

Az a következő turnusra azért változni fog, a szélsőségeseknek a Jobbik csak hangemberek pártja, és sokaknak az Orábn-fóbiája is alábbhagyott. Ugyanakkor a 2/3ból is csalódtak szavazók.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:36:05

@tableno:
Nektek mindenképpen. Mindenki náci, aki nem szavaz rátok, és nemzeti mer lenni. Jövőre meglátjátok, mennyit ér ez az urnáknál.

Baloldali érték 2013.09.10. 17:36:54

@Makkasz: Köszönyjük a mintába illő vérlibsi magyarozást. Az ilyen kommentekben csak át kell írni a magyar szót zsidóra, hogy a vérlibsik is megértsék: semmivel sem jobbak az nácistafasisztarasszista csűrhétől.

magyarozás = ballib zsidózás

"Szomoru hogy a gusztustalan, zsidok altal elkovetett vandalkodast vedeni probalod te diszbarom.

Ugyanannyira mint az ilyenek a zsidok hozzaallas.

Egy kozos van minden zsidoban, es ezt minden zsido tudja, barhol el a vilagon. Az irigyseg."

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:38:05

@ZF2:
Tehát még csak pártot se bírtál választani a 17 SZDSZ közül, amik hozzád hasonlóan hirtelen mind európai értelemben vett konzervatívok?
A nemzeti oldal nevében köszönjük szépen! :)
Nem nehezíted meg dolgunkat, csak így tovább!

_most_ 2013.09.10. 17:41:11

@Kuruc ezredes: tudod vannak akik érvek alapján próbálnak pártot választani, meg ügye vannak akik szerelmesek Orbánba, vajon melyik illik rád :D

Makkasz 2013.09.10. 17:46:46

@Baloldali érték: Had tegyem hozza, se liberalis sem zsido nem vagyok. A magyarsag osszetarto ereje nem az irigyseg kellene legyen (mindket oldal ebbol merit populizmusaval), hanem a kozos mult tisztelete, a taj, a lakohely ismerete szeretete, egymas tamogatasa segitese.

A szurkolok vandalizmusa nem kozos tulajdonsag, ebben igaza van a posztolonak. Ugyanakkor tudjuk, ez a csoport nem a 3000 vandal szurkolo rossz hirnevet keltette Romaniaban, hanem a magyaroket. Ami nem jo se nekunk se az ott elo magyaroknak.

Annyit had mondjak el kisbaratom, hogy az "irigyseg" mint magyar alaptulajdonsag ott van a mindennapokban. Egy eszmerendszer epult ra (baloldal) es egy populista part (fidesz) ezt lovagolja meg. A mas zsebeben turkalas, a masoktel elvetel es szetosztas napi gyakorlat, az "elet" Magyarorszagon.

Sajnos hogy ilyen poszt megszulethetett, es hu kovetokre talal, mutatja hogy:
- a magukat konzervativnak gondolok igazabol balfaszok,
- aki nem velunk az ellenunk.

Most kihasznalva a kepernyobol irasaitokbol ram izzon suto butasagot, barnulok.

Koszonom!

Globetrotter2014 2013.09.10. 17:46:56

@Kuruc ezredes: oké valld be neked a Fidesz is idegenszívó SZDSZ klón ugye?

És bárki aki nem kopasz fekete egynruhás, vagy esetleg hosszú hajú és bajuszos népviseletes, az mind idegenszívő?

Pan Modry 2013.09.10. 17:49:49

@Kuruc ezredes:
Tessek legalabb olyan eredmenyeket felmutatni mint szlovakia a gazdasagban es fociban es en egy rossz szot nem fogok szolni a feudalkomcsi, azaz szerintetek nemzeti oldalrol.
De amik nincsenek azok epp az eredmenyek, no persze az eredmenyeket a magyarsag reszere gondoltam, nem pedig a szerintem tiborcz fele kozpenztolvajoknak, akiknek ti boldogsagot kivantok ahhoz hogy az elleseik majd a ti gyerekeitek jovojet lopjak el vagy csinaljon beloluk szervilis szarhaziakat.
Ja, es az mszp szdsz t epp ugyanugy leszarom, az egesz helyzet inkabb a magyarsagnak szanalmas hogy az mindegyik oldal a sajat kozpenztolvajanak a segget nyalja. Gondolom segget nyslni nekik elvezetesebb mint kapitalista, meritokrata alapon teljesiteni

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:50:09

@_most_:
Igen, és akkor melyik is ez a párt? Neked sikerült választani?
@ZF2:
Nem, én fideszes vagyok.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:51:33

@Pan Modry:
A szuperkonzi, egyáltalán nem ballib bokroséknál már megkaptad a választ, de akkor tessék, itt is:
Kuruc ezredes · polgarda.blog.hu 2013.09.10. 16:08:44
@Pan Modry:
Igen, azon az egyen voltatok ott, és ennyi. Sorolnám az azóta játszott tétmeccseiteket:
2012-es EB-selejtezők
Szlovákia-Andorra 1-0
Szlovákia-Örményország 0-4
Szlovákia-Macedónia 1-0
Szlovákia-Írország 1-1
Szlovákia-Oroszország 0-1
Andorra-Szlovákia 0-1
Örményország-Szlovákia 3-1
Macedónia-Szlovákia 1-1
Írország-Szlovákia 0-0
Oroszország-Szlovákia 0-1

Tehát a teljes selejtezősorozatból EGYETLENEGY meccset hoztatok le tényleg elismerésre méltóan. Na de úgy kikapni oda-vissza az örményektől, mint ahogy mi a tényleg klasszis hollandoktól szoktunk...

Nézzük a VB-selejtezőket is.
Szlovákia-Lettország 2-1
Szlovákia-Lichtenstein 2-0
Szlovákia-Görögország 0-1
Szlovákia-Litvánia 1-1
Litvánia-Szlovákia 1-1
Lichtenstein-Szlovákia 1-1
Bosznia-Hercegovina-Szlovákia 0-1

Itt akkor nem hagytátok az utolsó fordulóra az egyetlen valamirevaló eredményt, megvolt már a hétvégén, kényelmes 4 pont hátrányban bámuljátok még így is, az első kettő hogy intézi el egymás közt a továbbjutók sorrendjét.

Először talán nem kéne szenvedni miniállamok meg nevesincs kiscsapatok ellen, kedves liberális tót barátom, utána lehet izmozni, hogy kinél vagytok ti jobbak, mert nálunk biztosan nem. Egyszer összejött nektek egy szerencsés csoport, másik két hektikus szláv csapattal, aztán összeügyeskedtétek a kijutást, a vébén pedig valóban nem voltatok rosszak, az olaszok ellen még örültem is a sikereteknek (mivel az olaszok nem tudnak olyan csapattal játszani, hogy nekik szurkoljak bármiben) de nem kéne ettől elszállni. A focitok válogatott szinten elég gyengécske. Szépen, illedelmesen tessék a saját háztájival foglalatoskodni! Ja, hogy a ház is magyar? :P

avocado_ 2013.09.10. 17:51:59

Balogh Gábor neked meg ideje volna történelmet tanulni te ostoba tanulatlan náci fasz.
Az egyetlen dolog amit az egész magyarság sajnál az az hogy kitenyésztődtek a hozzád hasonló szélsőjobbos szarrágók akikkel lehetetlenség vitatkozni mert logikájuk semmi, IQ sincs több, ezért megtanítani se lehet nekik hogy amiket beszélnek faszságok. Remélem nincsenek kölykeid és nem is lesznek.

Globetrotter2014 2013.09.10. 17:53:09

@Kuruc ezredes: kötve hiszem. Ilyen barátokkal nem kellenenének ellenségek...

Pan Modry 2013.09.10. 17:55:57

@Kuruc ezredes:
De szlovakia ott volt a legutobbi vb n, es nem is lett lealazva, es meg ehhez sokmilliardos kozpenzszoras es focimegaloman miniszterelnok sem kellett.
Hidd el, a magyar foci is lehetne jobb az oktatastol ellopott milliardok nelkul is, ehhez csak annyi kellene hogy profi teljesitmenyt koveteljetek meg a kinevezettektol, nem pedig szervilizmust.
Aki szervilis az eletben, annak a csapata a palyan is az lesz.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:56:46

@avocado_:
Ezt nagyon megérezted, Balogh Gábor pont nem történelmet tanult. :)
@ZF2:
Ezt most úgy ahogy van nem értem, bocs. Tudom, hogy ti vagytok a föld legokosabb emberei, de se füle, se farka nincs annak, amit most írtál.

Globetrotter2014 2013.09.10. 17:58:18

@Kuruc ezredes: előadtad egy egészéges jobbikos öntudatát és szövegét, és benyögted hogy te fidesz szavazó vagy. Hát persze.

kezdem azt hinni hogy et egy ballib troll vagy :)

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 17:59:56

@Pan Modry:
Ne mondd! Tényleg ott volt?
Fenébe, nem tudtam, köszi az érdemi reakciót.
Na most kinevezettekkel kapcsolatos teljesítmény-szervilizmus kérdéskörében tökéletesen egyetértek. Pont ez zajlik, amióta nemzeti kétharmad van. ME Úrék uralkodásának első évében kikúrták az éppen aktuális bajnok futballpápát ME Úr kedvenc együtteséből, és azóta remekül képzett külföldi edzőkkel elkezdtek csapatot építeni és stílust kialakítani. Mit ad Isten, ugyanez történt a magyar futball legnevesebb klubjánál is, amelyet villámtempóban rakott helyre a Fidesz pártigazgatója, aki azóta többször nevesen nekiment Mezeyéknek. Örülök, hogy akkor ebben a dologban teljesen egyetértünk. Te, én, meg még a Fidesz is.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:01:51

@ZF2:
Pedig az vagyok sajnos. Nem baj, az a jó, ha kétkedsz. Csak semmiben ne legyél biztos, ezzel is nekünk dolgozol.

_most_ 2013.09.10. 18:06:11

@Kuruc ezredes: azt ügye vágod, hogy a fidesznek nem a magyar foci rendbetétele lenne a legfontosabb feladata, mondjuk a magyar foci is annyival teljesít jobban, mint az ország :D

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:09:34

@_most_:
Persze, de a többi fontos feladatát is végzi. Most viszont a magyar foci a téma, amit gyűlöltök, mert szar. Én még emlékszem Balog Gábor Úr kiváló elemzésére a tavalyi olimpiáról. Gyűlölitek ti az aranyérmeseinket is, őket is szarozzátok, szóval kurvára nem az eredmény érdekel itt titeket, hanem az, hogy magyar.

_most_ 2013.09.10. 18:13:05

@Kuruc ezredes: akkor ha jól értem, minden amit Orbán csinált az tökéletes szerinted :D Amúgy mégis miért utálná bárki is a magyar focit, csak egyesek szerint, mondjuk lenne jobb helye is az állami pénzeknek, mint a foci.

Pan Modry 2013.09.10. 18:13:44

@Kuruc ezredes:
De ez nem eleg, a valogatott elen meg mindig egy olyan edzo all aki a nemzetkozi porondon csak a felmosoronhy szerepet tudta eljatszani.
Es igen , ki lehet kapni, de egy megalazo vereseg utan senki ne mondjon olyat hogy szeretheto valogatott, mert az lofasz, csak a gyoztes valogatott lehet szeretheto, esetleg az olyan atmenetileg vesztes ahol tudjak mi a vereseg oka es azonnal tesznek is ellene profi modon, nem pedig a bullshitet nyomjak feltve az allasukat.
Egervari egy nagy adag kalap szar, aki soha nem mutatott fel semmilyen eredmenyt a szanalmas nb1 en kivul.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:14:58

@_most_:
Aha, nekem eléggé tetszik, igen.
Teljesen elfogadom, hogy lenne. Tessék csinálni jövőre egy remek választási programot. Megoldhatnátok olyan 12 pont-szerűen.
Szabadságot a bankoknak!
Követeljük a magyarkodás eltörlését!
Egyneműek házasságát Pesten!
Aztán, ha nyertek ezekkel, akkor utána költhetitek arra az állami pénzeket, amire nektek kedves.

_most_ 2013.09.10. 18:17:59

@Kuruc ezredes: de ha neked Orbán az Isten, akkor miért rinyálsz állandóan, élvezd, hogy szeretett vezéred gondoskodik rólad.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:19:19

@Pan Modry:
Sokkal nagyobb itt a probléma annál, minthogy ki a válogatott kapitánya. A teljes magyar futballkultúrát és stílust kell újrateremteni, amit ME Úrék is kiválóan felismertek, és el is kezdték a munkát az említett két klubnál.
Egervári munkásságát részben elég közelről ismerem. Egy tűz közelében levő alibi edző, semmi más. Motiválni nem tud, stílust kialakítani nem tud, átfogó szakmai koncepciója nincsen.
Teljesen egyetértek abban is, hogy jelenleg nincsen olyan magyar edző, akitől bármi ilyesmit várhatnánk. A magyar futballelit pedig nem is fog ilyet kitermelni magából. A megoldás megfelelő külföldi szakember ide hozatala és pozícióban tartása. Sousa és Moniz esetében ez kétszer már sikerült, szerintem harmadszorra is menni fog.

Pan Modry 2013.09.10. 18:19:51

@Kuruc ezredes:
Erdekel az eredmeny, csak ne kozpenzbol erhek el! Ha jol tudom orban a szaros 300 huf miatt csinalt nepszabazast, miert nincs akkor nepszabazas a stadionokba olt milliardokrol, hisz az sokkal tobb penz.
En inkabb azt latok hogy orban olyan "mecenas " szeretne lenni mint a glazerek, csakhogy o balgasz ahhoz hogy a sajat penzebol urizaljon , helyette urizal a magyaroktol ellopott penzbol.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:20:42

@_most_:
Nagyon élvezem is, csak olyan jó hergelni titeket a valósággal. Egyszerűen jól esik.

_most_ 2013.09.10. 18:22:06

@Kuruc ezredes: hát ha jólesik lejáratni magad, csak így tovább, jól csinálod :D

Pan Modry 2013.09.10. 18:22:38

@Kuruc ezredes:
Legyen ugy! En is szeretnek egyszer egy nem kozpenzbol kitomott magyar valogatott sikerenek orulni.
A keitikat meg azert ontom magambol, mert a meritokracia iranti elkotelezettsegem oriasi!

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:23:08

@Pan Modry:
Aha, hát nem tudok jobb tanácsot adni, minthogy tessék akkor leváltani őt, kedves liberálisok!
Szerintetek ti vagytok a világ legokosabb emberei, ő meg csak egy kis sötét náci cigány suttyó, miért nem jártok akkor túl az eszén, ha neki sikerült túljárni a tiéteken?
Amúgy az nem gáz, hogy az USA-ban is közpénzből épülnek a sportlétesítmények?

_most_ 2013.09.10. 18:24:21

@Kuruc ezredes: azért megjegyzem, hogy például Sousa megítélése se volt mindig ennyire pozitív, a magyar bajnokságban nem nagyon vált be a taktikája, míg ügye Mezeyvel bajnokságot nyert a Vidi, csak az EL szereplés igencsak megszépítette a róla kialakult képet.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 18:27:44

@_most_:
Két ezüstérmet nyert. Az EL-ben meg erőn felül ért el eredményeket, és a tulajdonos egyértelműen a nemzetközi szinten versenyképes csapat kialakításáért hozta ide, nem a magyar bajnokságokért. Ez a Videoton messze nincs még kész amúgy. 2011-ben 5 éves távlatban gondolkodtak.

_most_ 2013.09.10. 19:01:29

@Kuruc ezredes: tehát ha jól értem azt állítod, hogy egy nemzetközileg versenyképes csapat képtelen megnyerni a rendkívül erős magyar bajnokságot, értem miért imádod Orbánt, neked mindent be lehet adni :D Amúgy nagyjából az kiderült, hogy nem sok fogalmad van a fociról, mert Sousa érkezésekor hároméves tervben gondolkodtak a vezetők, ezért is kötöttek vele hároméves szerződést :D

no_successful2 2013.09.10. 19:06:59

@balage_81 reloaded:

"maradék zsidó birtokot"

Nem a Fleto is egy ilyenben lakik ?

bgp 2013.09.10. 19:16:50

@Szevasztok: Nem tudom miért kéne egy normális magyarnak önkritikusnak lennie mert néhány nemzettársa tahó főemlős színvonalon létezik.
Azt a csőcseléket csakis egy aljas ember tekintheti sajátjának. Akkor meg nem lesz önkritikus, hanem tapsol nekik. Itt kérem összetévesztik a kritikát az önkritikával.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2013.09.10. 20:00:40

@-JzK-: @_most_: @Kuruc ezredes: dehogyisnem érti. Tudja, hogy a Modoros csak irónia, és hogy viccesek meg intelligensek csakis az SZDSZ szavazói lehetnek.

Ilyen se létezik, illetve de, de nem úgy, szóval ne csodálkozz, ha nem érted, ha egy szakmunkásagyú jobbos vagy ;-)))

modoros.blog.hu/2013/07/07/a_magyargyulolo_magyar

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 20:04:01

@_most_:
Aha, nem tudta, második lett. Kurva nagy kudarc. Figyeljetek már, Izrael pont most esett ki, nem akarjátok inkább azt beszántani sóval?
Sose jutnak ki sehova + még olimpián is szarok, őket nem szidjátok?

dr kíváncsivagyok 2013.09.10. 20:11:15

@-JzK-:
"Egy másfél éve találtam egy kommentet, amit el is mentettem,"

Kár volt...

dr kíváncsivagyok 2013.09.10. 20:16:53

@Kuruc ezredes:
"Szabadságot a bankoknak!
Követeljük a magyarkodás eltörlését!
Egyneműek házasságát Pesten!
Aztán, ha nyertek ezekkel, akkor utána költhetitek arra az állami pénzeket, amire nektek kedves. "

Oszt' ezek miért nem vállalhatók ???
A Bankrendszer tönkretétele = az ország tönkretétele ...
Tele van a faszom a sok díszmagyar szájtépésétől..., a magyarkodás nem = magyar...
Má1 miért ne házasodhatnának , neked más nemű kell,...nekik nem...ennyi !

_most_ 2013.09.10. 20:17:58

@Kuruc ezredes: az első hely után, a második hely azért kudarc, de mindegy nem vágod úgyse. Egyébként fura, hogy ennyire tapsolsz annak, hogy külföldi edzők teli pakolják külföldi játékosokkal a magyar csapatok. Csak nem azt akarod mondani, hogy a magyar edző, magyar focisták, a magyar nemzet nem elég jó?

Dr. Verőköltő 2013.09.10. 20:18:54

Ez a poszt annyira jellemző a magyarokra !! :))

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 20:25:58

@dr kíváncsivagyok:
Tökre vállalhatók, mondom, lássuk, hogy hányan támogatják ezt a választók közül.
@_most_:
A magyar edzők semmiképpen nem jók sajnos.

_most_ 2013.09.10. 20:35:06

@Kuruc ezredes: gusztustalan magyargyűlölő vagy, neked nem az edzőkkel van bajod, hanem hogy magyarok, gondolom az izraeli edzőkért rajongsz.

Pan Modry 2013.09.10. 20:57:10

@_most_:
A magyar edzok szarok, ez teny. Egy jo edzo tud eredmenyt felmutatni, egy szar meg nem. Magyar edzo eredmenyt nem mutat, ezert kijelentheto hogy a magyar edzok szarok, minden tovabbi dolog suket belemagyarazas, csokolom...

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.09.10. 20:59:53

Nem Orbán (is) fúrta ki Koemant véletlen? Vagy az már régen volt, igaz se volt és amúgy se számít?

Pan Modry 2013.09.10. 21:00:09

@bgp:
Azert mert a magyarok rendre szar vezetoket valasztanak, de nem ez a legnagyobb problema. A problema az hogy tul sok baloldali senkihazi van aki vedte a korrupt baloldali kormanyt, es egy csomo jobboldali senkihazi van aki vedi a korrupt jobboldali kormanyt.

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 21:23:20

@_most_:
Haha, ez most tényleg vicces volt. (nem)
@Pan Modry:
Értem én, csak továbbra is azt nem értem, hogy miért nem váltjátok akkor le őket. Miért nem? Hm?

egysmás 2013.09.10. 21:53:56

Egy igazi magyar onnan ismerszik meg, hogy nincs önkritikája!

Apeiron (törölt) 2013.09.10. 21:55:39

A blogbejegyzésben részletesen és teljesen feleslegesen elemzett, népek közti köpködéshez való hozzáállás helyett lehetett volna olyan témakör fölé építeni az érveket, ahol tényleg nehéz tagadni, hogy a magyar a Világ nemzeteinek aljasabbik csoportjába tartozik. Ilyen lehetett volna pl. az oktatási pénzek átcsoportosítása stadionépítésbe.

Apeiron (törölt) 2013.09.10. 22:17:08

Tegyük még hozzá a rezsicsökkentést is.

Apeiron (törölt) 2013.09.10. 22:38:57

Na meg ezt is tegyük hozzá.

" Oroszországgal – bármennyire is személyesen szorgoskodnék ezen – az Unió egyszerűen nem tud igazán együttműködni. Abban az országban kezdenek úgy tekinteni a Nyugatra, mint ellenségre. Hanyatló társadalmaknak írja le a hivatalos Oroszország a Nyugatot, amely Putyinék propagandája szerint önmagát gyilkolja meg, legalábbis végzetesen legyengíti a nagy szabadosságával, liberalizmusával, a homoszexualitás terjedésének engedélyezésével, a vallástalanságával, a maga „multi-kulti” életmódjával. Putyinék a judeo-keresztény civilizáció fennmaradásának egyetlen hiteles őrzőiként prezentálják magukat saját népük előtt. Ezen az alapon építenek ki egy diktatúrát. "

www.privatvagyonkezeles.hu/alapblog/37-zentuccio/3694-ragadoslesz-eabritmintanalunk

Ezt kell megélni, hogy a jobboldalinak hazudott kádárista konglomerátum egy követ fúj egy vörös zászló érdemrenddel kitüntetett egykori kgb ügynökkel.

A pofátok nem szakad le?

Apeiron (törölt) 2013.09.10. 22:41:03

"Jó lenne, ha végre mellénk is állnának..."

Mellétek? Inkább vágják le a végtagjaimat, mint azt az elbutulást megéljem, hogy veletek egy platformra kerüljek.

CauseNoFuckGiven · http://sexysfwgirls.com 2013.09.10. 22:53:29

Internetes marketing, nem HIYP, nem kattingatás! YouTube, Weboldalas módszerek egyszerű magyarázása: penztazinternetrol.blogspot.com

Kuruc ezredes · http://polgarda.blog.hu 2013.09.10. 23:15:47

Hú de csönd lett hirtelen fociügyben. Főleg a szlovák kolléga hallgat most szemérmesen.
süti beállítások módosítása