budapest3.jpgBudapestet a világ második legjobb helyének választották egy utazási magazin olvasói. A Pestiside.hu angol nyelvű magyarországi portál szerkesztői úgy döntöttek, primitív, erőltetetten vicceskedő betűhányásban járatják le hazánkat.

Van egy bizonyos embertípus, pontosabban egy jól behatárolható kör, amely nem csak simán irtózik mindentől, ami magyar, hanem e perverz és virulens magyarfóbiáját látható élvezettel kürtöli világgá. Ő nem csupán utál Magyarországon élni, hanem azt szeretné, hogy minél több ember utálja ezt az országot, olyanok is, akik még be sem tették ide a lábukat.

Szellemi kielégülést érez, ha olyan híreket olvashat és gyárthat maga is, amelyek arról szólnak, mennyire balkáni ez az ország, hogyan nő a korrupció és az antiszemitizmus, mennyire sikertelenek vagyunk, milyen nevetséges múltbéli dolgokhoz ragaszkodunk. Ő sosem keres okokat, neki az ok mi magunk vagyunk, és minden szar, ami a nyakunkba ömlik, egyfajta jól megérdemelt fizetség beszűkült, előítéletes, provinciális, fél-ázsiai mentalitásunkért.

Ennek az újságíró állatfajtának a természetes élőhelye a liberális közéleti és kulturális lapok, de a populáció az idegen nyelvű magyarországi sajtóban is otthonosan mozog. Ez utóbbi terep előnye, hogy sokkal könnyebb Magyarországról már-már kora-középkori képet festeni olyan embereknek, akik budapesti székhelyű multijuk szállodáit csak a céges partik és egy könnyed, a Budai Várnegyedben töltött séta kedvéért hagyják el.

Ilyen srácok szerkeszthetik a Pestiside.hu angol nyelvű magyarországi portált is, amely úgy érezte, abból az alkalomból, hogy Budapestet a világ második legjobb helyének választották egy utazási magazin olvasói, mindenképpen meg kell mutatni fővárosunk „valódi” arculatát.

Egy normális lelkületű embert ugye ilyenkor alapvetően kétféle érzés kerítheti hatalmába a hír hallatán. Vagy örül, hogy ilyen szépnek látják Budapestet a külföldiek, vagy elhúzza a száját, és ironikusan megjegyzi, hogy ezek a külföldiek nem látták fővárosunk árnyoldalát: a piszkot, a dugót, a kutyaürüléket, a részeg hajléktalanokat, a Blaha Lujza téren egy tál forró ételért sorban állókat vagy a futás közben meggyilkolt szerencsétlen anyukát.

A Pestiside.hu szerkesztői viszont egy másik Magyarországon élnek. És a valóság csábításának hevesen ellenállva, úgy döntöttek, finom iróniával átszőtt humoros bejegyzésben, primitív, erőltetetten vicceskedő betűhányásban járatják le hazánkat. Szerintük ugyanis Budapest azért végzett ilyen előkelő helyen a szavazáson, mivel:

  • Az összes kulturális látnivalóját egy nap alatt meg lehet nézni, így több idő marad a piálásra.
  • Az ország legfontosabb turisztikai látványossága egy ijesztő aszott kéz (értsd: a Szent Jobb) egy díszes dobozban, ami világít, ha pénzt dobsz bele.
  • Kevesebb orosz van, mint Prágában, ennek az az oka, hogy egy csomót kinyírtunk belőlük, amikor Budapestre jöttek (1956).
  • A magyar nők nem félnek prostituáltnak öltözni (illusztrációnak Medgyessy Péter volt miniszterelnök nevelt lánya, Tornóczki Anita látható lenge öltözetben).
  • A nemzeti valutánk értéktelen, ezért jól lehet vele üzletelni.
  • A környező országokat alulmérték.

A 25 pontos felsorolásból az is kiderült, hogy a következő világháború a Magyar Gárda miatt fog kitörni. Szerencsére azért vannak olyan dolgok is, amelyek – és itt nincs helye a viccelődésnek! – valóban hozzájárulnak ahhoz, hogy Budapest felkapaszkodjon az európai fővárosok sorába, ez pedig az évenként megrendezett zsidó nyári fesztivál. Mindent értünk.

Érdemes a cikk alatt sorjázó kommenteket is végigfutni. A legfinomabb közülük azt javasolja a portál szerkesztőinek, ha tényleg ennyire szar itt, húzzanak el, és éljenek egy másik országban. Sajnos ez sosem fog megtörténni.

Kevés nép tűri el ilyen birkatürelemmel a szellemi gyarmatosítást.

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr35606356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Archenemy 2013.10.31. 09:38:57

@Bogyó 2: "Mert magamat kigúnyolom, ha kell, de hogy más mondja, azt nem tűröm el."

Na kb. így van ez itt is. Ady egy pillanatig sem vonja kétségbe a saját magyarságát, teljesen egyértelmű, hogy saját magára is kéri a verést. Szemben az idézett cikkel, mi csak egy szar, trendy jópofáskodás, lesajnálás, mindenfajta közösségvállalás vagy katarzis nélkül.

2013.10.31. 09:42:37

Átlátszó és unalmas ez a humornak álcázott ballibsi fröcsögés.

A poszt viszont szokás szerint telitalálat.

Bogyó 2 2013.10.31. 09:43:54

@tobeor: "Mondjuk már értem miért nincs magyar Gyalog-galopp"

De van, Magyar Vándor a címe. Csak színvonalban sehol sincs amahhoz képest.
Vannak ilyesmik, csak egyesek minden kritikát nemzetgyalázásként értelmeznek. Ez az az embertípus, aki szerint a gyerekének mindig igaza van és bemegy felpofozni a tanárt. Lacikát, Józsikát csak dicsérni szabad, elvtelenül akár, számára nyilvánvaló hazugságok révén is. Pont így vannak a nemzetükkel is. Giccses körbenyáladzás lehet, az öniróniát képtelenek megkülönböztetni a valódi sértésektől. Nyilván nem sok szépirodalmat olvasnak, s a színházat se értik.
Az tény, hogy vannak igazságtalan, rosszindulatú dolgok is, de ez pont nem az, mert nem komoly állításai vannak. Aki ezt komolyan veszi, jelentős szövegértelmezési problémái vannak.

Gera 2013.10.31. 09:44:08

Ennél a gagyi vicceskedésnél már csak ez a görcsösen ökölbe szorult poszt szánalmasabb. Mit kell foglalkozni ilyen hülyeségekkel?

Démonmac1 2013.10.31. 09:45:04

" You can see things that make it seem like World War II happened just yesterday"
Egy csomó helyen (idegenforgalmilag is fontos) tényleg úgy néz ki a város -még mindig...

Démonmac1 2013.10.31. 09:46:48

"The average resident is so old and poor that almost anyone visiting will feel young and rich by comparison"

Sajnos ez is igaz.

Szalkai F 2013.10.31. 09:47:01

Lassan olyan lesz M.o. mint a volt NDK. Mindenki akinek van esze elhúz nyugatra, maradnak a nyugdíjasok meg a nácik. Havas, te gondolom még nem vagy nyugdíjas? :)

Bogyó 2 2013.10.31. 09:48:09

@Schindler Pistája: A kurucinfósok bezzeg ritka szép emberek lehetnek. Szép ember amúgyis egyenlő jó ember. Nem volt túl sok a hollywoodi film?

nemigenértem 2013.10.31. 09:48:25

@Bogyó 2: Jól látod, az is a vesztét érző baloldal ámokfutása volt.
Tényleg egyre durvábbak.

Kérdezd meg a főváros rendőrségét, hogy miért nem ért oda órákon át?
Miért egy vidéki, kiképzésre érkezett alakulatot küldtek oda felszerelés nélkül.
Ha ők történetesen nincsenek Pesten, akkor egy rendőr sem lett volna?
Miért voltak beépült rendőrök a tömegben?
Miért dobál követ az, aki egy másik felvételen a rendőr plexijét törölgeti?

Tényleg ilyen álomvilágban él a baloldali maradék?

Nincs képviselet a baloldalon, csak bűnbandák.

Kudlik Júlia · http://fityiszt.blog.hu 2013.10.31. 09:49:00

Köszi, hogy felhívtátok rá a figyelemet, nélkületek biztos nem tudtam volna az oldalról :)

tobeor 2013.10.31. 09:52:56

@Bogyó 2: A Magyar Vándornak annyi köze gyp-hez mint kétökrös szekérnek a luxusmercihez.

ez az önmagát lejárató poszt egy nyilvánvalóan, vállaltan viccesnek szánt cikkre (és joggal megírt, mert az apropón bőven van mit viccelni) reagálás.

ilyenkor tényleg nem tudja az ember hogy sírjon vagy nevessen ezeken a hülyéken, akik izomból nemzetgyalázást látnak egy vállaltan is viccnek szánt viccben.

lehet annyira elborult gyűlölködők, hogy direkt nemzetgyalázást _akarnak_ látni benne, direkt komolyan veszik, hogy ürügyet csinálhassanak a gyűlölködésükhöz. szánalmas :(

kik is a valódi szellemi megmérgezői ennek az országnak?....

Bogyó 2 2013.10.31. 09:53:12

@Archenemy: De ez nem is akar művészkedni, csak bemutat árnyoldalakat is. Lehet vitázni azon, hogy a Gárda árnyoldal-e meg a zsidó fesztivál annyira fontos-e, de ezek szerintem kifejezetten provokációs jellegűek. A legelegánsabb ezeken átsiklani. Nem ez a nemzetgyalázás.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.31. 09:54:46

@Anselmo: A külföldi ismerősöktől csak azt hallom, hogy tényleg ennyire rossz itt? Mert csak ezt hallani Csehországtól Spanyolországig. És ezt olyanok mondják, akiket se a cigányok, se a zsidók nem érdekelnek, ellenben a szabad választások, a sajtószabadság, a korrupció, az államilag leosztott piacok igen.
Persze ez nem 2010-ben kezdődött, hanem kb. 2006-ban figyelt fel a világ a problémánkra, amikor a BBC élőben közvetített az MTV-székház ostromáról.

Bogyó 2 2013.10.31. 09:54:58

@Gera: Azt hiszem, te találtad leginkább fején a szöget.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.31. 09:56:17

@tobeor: Még jó, hogy csak a szájuk nagy és jobban tűrik a viccet, mint az iszlám fanatikusok.

mojoking77 2013.10.31. 09:58:20

Hulyek vagytok mind. Nem fogtatok fel, hogy ez nem mas, mint a jobb(ik)letre szenderult Modorosblog feltamasztasa uj neven, ahol a magatok fajta megmondoemberek, (kepviseljenek bar akarmilyen politikai oldalt, teljes beleelessel) agyverzesig tudnak horogni es acsarkodni, mikozben a tobbiek, sorrel a kezukben hangosan rohognek, neha azert meg meg bokkodve az idiotakat, ha kezdene unalmassa valni a topic. Ugy hogy hajra, budsonacik, tetveskomcsik, folytatodjon a szajkarate... :)))

Bogyó 2 2013.10.31. 10:00:00

@nemigenértem: Elég szétnézni akkori kommentek között, simán szervezték az akciókat olyanok, akik nagyon is jobboldali érzelműek. Nem hiszem, hogy beépített rendőrök ordították a Gyurcsány takarodj-t. S ugyanezek hajigálták a rendőröket. Az egészből ki profitált legtöbbet? Olyan ez mint a kamuvideó. Jól csőbe húzták az Mszp-t, ez teszi a jobboldal már 2006 óta. Az mszp meg van olyan balfék, hogy mindig átverik a konspirációval.

2013.10.31. 10:00:32

Na, a kis humorzsákok képe ott figyel kuruc vezércikkben. Ingyen reklám höhöhö :)

IdomitottFoka 2013.10.31. 10:01:08

Ha nem írtál volna róla, azt se tudtam volna meg, hogy van egy ilyen nevű oldal. A sok "jobber" meg mind ezeken a "ballibsi" oldalon keresi az ellenséget. Szánalom a köbön.

Bogyó 2 2013.10.31. 10:02:23

Van azért annak is egy bája, hogy a kurucinfó Tornóczky lekurvázásán háborodik fel!

JohnHenry 2013.10.31. 10:05:04

@Módfelett Kényelmetlen: láthatóan te a hugidat kisérgetted, idióta troll.

Archenemy 2013.10.31. 10:05:29

@Bogyó 2: de meg van engedve, hogy ne tartsam viccesnek, vagy már akkor is fasiszta vagyok?

Merthogy tudod én azt látom, hogy a vidékin nevetni trendy, a városin nevetni szánalmas mucsai irigykedés. A magyaron nevetni trendy, a zsidón ízléstelen, parasztos. Magyarországot leszólni trendy, Angliát leszólni butaság. Elfül meg klingonul írni menő, rovásírásul meg már-már maga a fasizmus.

Szóval valahogy ez az "önirónia" mindig csak az egyik irányba vicces, a másikba sose, mert az intolerancia, fasizmus, maradiság, borzalmasságosság.

És magamon látom, hogy míg régen semmi gondot nem okozott, hogy nevessek magunkon, mára ez egyre rosszabb ízű leszólogatás lett egy, a fenti poszt által is meghatározott kör részéről, amit már nem tartok viccesnek. Nem, az, hogy a nyilván őslakos Erik D'Amato ilyet ír, az sehogy nem egyenlő Ady költészetével.

Pong 2013.10.31. 10:08:48

Mikor első alkalommal láttam ezt a blogot, arra gondoltam, na végre a békemeneteseknek is van bloguk az Index blogketrecében, a cikkeket olvasva nem csalódtam, tényleg retardáltság level over 9000.

Egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy valaki még 5 év felett ezen sakkozik, hogy az irónia koncepciója vajh hogyan működik. 4 éves gyerekekkel találkoztam, akiknek fejlettebb ez a csip.

Arról meg, hogy ki égeti le zoszágunkat, kérdezzük meg talán dojcstomi twitterét vagy OV lovagi kézcsókját protokoll szempontból.

Szúnyog 2013.10.31. 10:11:04

@Pagnar: toportyánzsótival nem érdemes szóba állni. Sérült, primitív lélek. Mert milyen lehet az a figura, aki egy másik ember iránti gyűlöletével nevezi meg magát?

Sipi [CH] · http://www.youtube.com/user/HungaryFreedom 2013.10.31. 10:12:01

ezt a szanalmas, onkritikara es valosaggal szemebesulesre keptelen primitiv bandat:-DDDDD

de jo, hogy mar ilyen messze vagyok toletek, fajankok:-)

sajnalom akiknek ilyen retardaltak ekkora tomegevel kell ott elni nap mint nap.

Szúnyog 2013.10.31. 10:13:45

Ide gyűlt az a fajta, amelyikről a cikk szól, köpködnek a bibsi gyerekek, fetrengenek buta gyűlöletükben, megerősítve mindent, amiről a poszt szól.

mojoking77 2013.10.31. 10:15:45

@Archenemy: "trendy"???????
Hat ez igy hogy?
Gyorsan felejtsd el ezt a liberoblosevikszemita kifejezest, hogy a fuzfanfutyulo rezangylat neki. Mondd azt szep magyar szoval, hogy divatos, vagy népszerű, kapós, kelendő, felkapott, közkedvelt, divatos, keresett....

Bellagio 2013.10.31. 10:17:02

@Archenemy: Senki nem nevet magyarokon. Csak a turbomagyarokon, akik azt hiszik, hogy csak ok az igazi magyarok.

Lasd meg:

balage_81 reloaded 2013.10.31. 09:20:05

Archenemy 2013.10.31. 10:21:00

@mojoking77: nem egészen véletlenül használtam ezt a szót, biztosan te is tudod.

@Bellagio: megnyugtatna, ha így lenne, csak sajnos ezt már egyre nehezebb elhinnem. Tudod ez kicsit olyan nekem, mint a "nem a cigányokkal van bajom, hanem a cigánybűnözőkkel".

irovagyok 2013.10.31. 10:22:08

Annyira szeretem az internetet... mert funkcionális analfabéták is billentyűzethez jutnak :)

A pestiside azon poénkodott, hogy nagyjából a Condé Nast rangos helyezése után kijött egy másik felmérés, aminek alapján BUDAPEST A VILÁG HARMADIK LEGŐSZINTÉBB VÁROSA Helsinki és Mumbai után.

És poénkodtak egyet ezen az egyezésen. Ráadásul találóak. Vegyük sorba.

1, Csudajó éjszakai élet, mert a fiataloknak úgysem kell munkába menni másnap reggel a magas munkanélküliség miatt.
Komment: nem érzem sértőnek. A munkanélküliségünk kb. duplája Ausztriáénak

2, Az ország legnagyobb turistaattrakciója egy ijesztő aszott kéz, amit egy cicomás dobozban tartanak, ami kivilágosodik, ha pénzt dobnak be érte.
Komment: fedi a valóságot. A gyerekeim igencsak ijedten nézték, és a japán turisták szörnyen meglepődtek amikor betoltam 200-at, hogy lássák is a félhomályos kápolnában. Egyébként pedig FILLÉRBASZÓ megoldás. Mennyibe kerülne egy fehérfényű led égetése 16 órán át? Ha esetleg a fény árthat az ereklyének, mennyibe kerülne INGYEN nyomógombot tenni az ereklyetartó mellé, és kiírni, hogy miért kell ezt a megoldást választani? Vagy egy mozgásérzékelő???

3, Az összes fontos kulturális látnivalóval megvagy egy nap alatt, rengeteg időt hagyva a piálásra.

Komment: Igaz. Ha valaki fiatalon elmegy valahová, letolja a kötelezőeket, aztán elmegy bulizni. Nem érzem sértőnek, hogy a huszonévesek nem akarnak Corvinákat böngészni, vagy 2 napot eltölteni a Kiscelli múzeumban. Szóval, nem sértő.

4, Olyan dolgokat láthatsz, amitől azt hiheted a II világháború épp tegnap történt.
Komment: a hadügyminisztérium szétlőtt épülete pont jó példája annak, hogy miért őszinte ez a pont.

5, VAgy olyanokat amitől azt hiheted, holnap újból megtörténhet.
Komment: mi a francra asszociálhatnak szerencsétlen fogalmatlanok, akik történelemtudás nélkül jönnek ide és alakzatban masírozó feketeruhásokat látnak? Szerintem ez túlzó, de érthető.

6, A nemzeti légitársaság egy fapados szolgáltató, aminek a neve amerikai szlengben vizelést jelent.
Komment: abszolút találó. Vagy kezdjem feszegetni a Sólyom Airlinest?

7, Az átlagos lakó olyan öreg és szegény, hogy egyből fiatalnak és gazdagnak érzed magad mellettük.
Komment: fájóan őszinte, de nem érzem sértőnek.

8, Kevesebb az orosz, mint a régiós versenytárs Prágában, mert a magyarok a nagyobb tömegben Budapestre érkező oroszokat megölik.
Komment: egyből egy tökös 56-os megjegyzés. Humor, te taplóagyú!

9, Kevesebb Mozartgolyót áruló üzlet, mint a régiós versenytárs Bécsben,mert a magyarok tudják, hogy mennyire giccses.
Komment: szimpatikus megjegyzés, te birka!

10, Sok vonzó és tanult nő, aki nem fél prostinak öltözni és úgy viselkedni, beleértve egy volt miniszterelnök lányát is
Komment: igaz, hálistennek. Azoknak, akiknek a pestiside íródik, ez csajozós kánaán, a sok elhízott nagyképű, öltözni nem tudó tehén után. ELISMERÉSnek hangzik a fiatal férfiak részéről. Relax :)

összevonva a 14 15 és 16 pontokat:
Nemzetközi zsidó fesztivál.
Nemzetközi disznó fesztivál.
Nemzetközileg elismert zsidó disznóhús szakértő.

:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Ja, és faszkorbács neked, kedves humortalan, olvasni nem tudó posztoló.

Lencsés István 2013.10.31. 10:23:14

" .... A Pestiside.hu angol nyelvű magyarországi portál szerkesztői úgy döntöttek, primitív, erőltetetten vicceskedő betűhányásban járatják le hazánkat. .... "

Próbálkozzanak csak , nem fog nekik menni , és ezzel megásták a saját sírjukat is ....

A szerelő 2013.10.31. 10:26:06

A diktatúra nem szereti a humort.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.10.31. 10:27:01

Zsidó ajtaján dörömbölnek késő éjjel. A zsidó kiordít:

- Kik vagytok?
- Barátok!
- És hányan vagytok?
- FÜNF!

irovagyok 2013.10.31. 10:28:06

Ja és a 25-ös pont mennyire találó:

"Az a hely, amelyiknak lakói dühösek és megosztottak amiatt, hogy a földkerekség második legjobb városának választották egészen érdekes lehet"

mennyémá 2013.10.31. 10:28:48

mivan? fáj az igazság? meg nem bírjátok a görbe tükröt? amúgy, ha kicsit felnagyítva is, de sajnos igaz kis hazánkra. magyarkodunk a nagy semmire, meg verjük a nyálunkat, hogy ezer éve itt vagyunk. csak az a baj, hogy ez a mélymagyarkodás ez ennyiben ki is merül.

irovagyok 2013.10.31. 10:32:33

@mennyémá: de baszki, én mélymagyar vagyok, nálam már csak a Marianna árok a mélyebb ( komolyan, az egész családdal kintvoltunk a Békemeneten), de egyáltalán nem érzem sértőnek ezt a 25 pontot. Találó, világos, néhányszor kissé fájdalmas- de akkor is jó látni, hogy hogyan látnak minket kívülről. Az összkép mégis pozitív- szerintem.

És teljesen kész vagyok, hogy egy értelmezni nem tudó szerencsétlen ezeken a megjegyzéseken felháborodik.

Lexa56 2013.10.31. 10:35:54

Nem Magyarországot utálom, nem is a magyarokat általában, csak azoktól undorodom, akik megpróbálják kisajátítani a magyar nevet, és akik miatt szégyellnem kell, hogy magyar vagyok. És végtelenül megvetem azokat, akik erkölcsről beszélnek úgy, hogy maguknak egészen mást engednek meg, mint amit ellenfeleiktől elvárnak.

Hogy József Attilát parafrazeáljam, aki Thomas Mannról írta csodálatos versében hogy "fehére között európai" és is úgy gondolok magamra, mint aki "magyarok között európai".

Tüntess az orbáni diktatúra és simli ellen! 2013.10.31. 10:41:41

Orbán-fidesz takarodj a fenébe és/vagy a nemzeti p.csába!!

Anselmo 2013.10.31. 10:42:53

@Online Távmunkás: "És ezt olyanok mondják, akiket se a cigányok, se a zsidók nem érdekelnek, ellenben a szabad választások, a sajtószabadság, a korrupció, az államilag leosztott piacok igen."

És nincs szabad sajtó, se szabad választás? Az igaz, hogy 2006-ban rendőrök vertek meg ellenzékieket, de amióta "diktatúra" van, ilyesmi már nem fordul elő.

Bafana 2013.10.31. 10:44:33

@irovagyok: A lágerparancsnok odahívja az embereit, hogy szülinapja van és hozzák oda a legszívósabb, legkitartóbb zsidót a lágeréből, szórakozni akar kicsit. Őrök el, majd öt perc múlva odahoznak egy 9O éves bácsit. Kérdi a parancsnok: Ő lenne az? Na ne szórakozzatok már velem, vigyétek rögtön a gázkamrába. Mire az öreg zsidó: Na neeeee, tegnap is ott voltam, már fáj tőle a fejem.
Csak a vicc kedvéért, remélem van humorod! Ami tény, hogy többen jöttek haza, mint amennyit elvittek.

badpoeta 2013.10.31. 10:45:55

Ez (www.pestiside.hu) egy gagyi Wordpress oldal.

Itt lehet belépni: www.pestiside.hu/wp-admin

varisztor 2013.10.31. 10:48:14

@tobeor:
"... kik is a valódi szellemi megmérgezői ennek az országnak?.... "

Sorolom:

Antall József, Boross Péter, Horn Gyula, Orbán Viktor, Medgyessy Péter , Gyurcsány Ferenc, Bajnai Gordon és jelenleg Orbán Viktor, valamint az ezek körül legyeskedő megélhetési hazafi, akár brüsszelből twittel, akár a kossuth tér 1. szám alatt olvassa a pornó sztorikat a "céges" laptopon orrot piszkálva. Ez az elsődleges névsor. Akik ezeket pénzelik, azok a másodlagos névsorba férnek bele, bár a felelősségük néha nagyobb. Nos, ezt a szemetet kéne eltakarítani és máris sokkal könnyebb lenne az élet. 1989-ben nem ez történt, mindössze ezek összebeszéltek, hogy akkor csapatokat kell alakítani elvtársak és mindenki más színbe öltözve "versenyzünk" hogy lássák a demokráciát a népek.

varisztor 2013.10.31. 10:58:07

@Anselmo: A szabad sajtó jellemzője, hogy nem pártemberek ülnek az élén. A közszolgálati csatornák sajnos nem szabadok, hanem szarok és rabok. Mindig. A fidesz sem jobb a deákné vásznánál, de még kádár jános bandájánál sem.

2013.10.31. 11:02:46

@Bogyó 2: Bocs, de a Magyar Vándor egyáltalán nem tartalmaz iróniát. Öniróniát meg pláne.

nemigenértem 2013.10.31. 11:05:37

@Bogyó 2: Nem hiszed? Én sem.
A bírósági tárgyalásokon ők tanúskodtak. Ez nem vitatéma.
Nem hit kérdése.

2013.10.31. 11:06:57

@Lencsés István: Sajnos már Budapest nevétől röhögni kezd az angol. Szerintem azt is be kéne tiltani. Ne jelenhessen meg külföldi sajtóorgánumokban ! Rajtunk ne röhögjön senki! mi állítottuk meg a tatárt, a törököt, az oroszt!

Anselmo 2013.10.31. 11:08:02

@varisztor: Nem. Amióta rendszerváltás volt, azóta mindig pártkatonák ülnek az állami tv vezetőségében. Viszont a privát sajtóban továbbra is mindenki azt a pártot szolgálja, aki neki szimpatikus, és szolgálják is szorgalmasan. Sőt, mindenki azt hazudhat a sajtóban, amit csak akar. Ezért most azt mondani, hogy a Fidesz elnyomja a sajtószabadságot - aljas hazugság. De megtehetik az emberek hogy ezt hazudják, mivel sajtó- és szólásszabadság van.

Alick 2013.10.31. 11:08:45

@irovagyok: kóser böllért azonnali munkakezdéssel felveszünk! :)))

tobeor 2013.10.31. 11:09:08

@varisztor:
Speciel ezzel a költői kérdéssel eme blogra és a hasonszőrűekre utaltam, amelyek vélhetően tudatosan (mert annyira hülyék egyszerűen nem lehetnek hogy ne ismernének fel hogy viccnek szánt írást olvasnak), direkt okot keresve a gyűlölködésükhöz, értelmeznek félre egy cikket.

Ha már itt tartunk, ez a "nemzeti" oldal is kamu elnevezés, én pl. nemzeti vagyok, nálam nagyobb magyar nincs, és éppen a magyar érdek elárulása és a szellemi pusztítás miatt, vegytiszta nemzeti alapon vagyok zabos arra a álnemzeti álkonzervatív borzalomra amely valamiért magát jobboldalinak, illetve szélősjobbnak/nemzetinek nevezi.

2013.10.31. 11:11:38

@Szúnyog: toportyánzsótival nem érdemes szóba állni. Sérült, primitív lélek. Mert milyen lehet az a figura, aki egy másik ember iránti gyűlöletével nevezi meg magát? "
Miért, ki az a Farkas Zsolt?
Érdekes terület a nick elemzés...
Mondjuk a szúnyog honnan jön elő? Kissebbségi komplexus? Kellemetlenkedő kis szar, amit mindenki utál? Igazából lényegtelen, de zümmögésével bosszantja az embert?

leonito77 2013.10.31. 11:16:34

Szerintem a nem igazi magyaroktól el kell venni az állampolgárságot, mert azt csak az igaz MAGYAROK érdemlik meg.

Aki meg nem igazi, az menjen innen Romániába, vagy Angliába, vagy a jó k... szóval oda.

Na és akkor ki is az igazi magyar? Hát ezt csak az Igazi Magyar embereknek a joga eldönteni, akik már letették a voksukat a Magyar oldalon.

Teccikérteni?

Lencsés István 2013.10.31. 11:19:26

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem röhög , lásd most kapott díjat BUDAPEST , szóval ez ordas nagy hazugság ráadásul fosva , ami szánalmas . Mondatkezdés nagybetű .

2013.10.31. 11:20:24

@leonito77: Menjen Romániába... a székelyek már ott vannak. Angliába... Kossuth Lajos? Szóval, aki nem magyar , az oda megy? Ja, én tudom igazolni, hogy a családom a Szíriuszról jött! Mert én IGAZI magyar vagyok!!!

windex 2013.10.31. 11:28:01

@nemigenértem: láthatóan nem vagy tisztában a valósággal. akkor lennél korrekt, ha felháborodásodat nem kizárólagosan gyakorolnád, és ha a politika tisztességességéért fáj a szíved, megemlítenéd, hogy a jobboldal ugyannyira nem tisztességes, mint a balnak nevezett trágyadomb. sőt, a jobb még rosszabb, mert mindezt a gondosan felépített erőfölényével visszaélve teszi, pedig már az oviban arra tanítják a lurkókat, hogy a nagyobb testű és erősebb ne verje agyon a kicsi gyengéket. nem mintha a balos brigád olyan gyenge lenne, de tagadhatatlan hátrányban van :-) hidd el, jobb érzés részrehajlás nélkül élni :-) egyúttal bővül az ember tudása is

varisztor 2013.10.31. 11:28:52

@Anselmo: Ha így nézzük, akkor minidg is sajtószabadság volt az eltelt 23 évben....

varisztor 2013.10.31. 11:29:59

@tobeor: Akkor ezt tisztáztuk, teljes a konszenzus.

thegabcsi 2013.10.31. 11:31:38

Na ez a jobbegyenes blog is kirakta az irányjelzőt. ennyit az erőltetetten sugallt jobb-közép, visszafogott, okokat kereső, gondolkodó, "európai" mentalitású imidzsről.
A nagy szart. Felült egy ócska provokációnak, egy olyan oldaltól, amiről az égvilágon senki nem tudott eddig (ballibsi hazaáruló köcsög vagyok de életemben nem jártam még azon az oldalon, nem is fogok, leszarom), ellőtte az összes létező közhelyt, a végén meg ez a birkatürelmű nép szöveg már kibaszott szánalmas. Azt hittem eddig erről, hogy baloldali duma, de látom a szart automata átveszitek, jól van. Szellemi gyarmatosítás, az bazdmeg..

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.10.31. 11:32:38

@Könnyen elkaptuk, uram!: Hazudozz csak tovább libsi.Budapestre látogató külföldiek száma 10%-okat növekszik évente.Az összes külföldi (amerikai,skót,ausztrál,brazil,angol) ismerősöm imádta Budapestet.Arról,hogy nektek kóros kissebségi érzetetek és megfelelési kényszeretek van,csak a mocsadék bal-lib fajtád a felelős.Éljetek továbbra is gyűlölködve ilyen "remek" "humorral" az internacionalista patkány csürhéddel :))))

windex 2013.10.31. 11:34:51

@tobeor: értem én, hogy vicc. csak az a gondom, hogy nem intelligens, nem szellemes. (szemben a hivatkozott gyalog galoppal) még maró gúnynak is kevés. ilyenformán nem csipkelődő, hanem sértő és méltatlan. mindez azért, mert az írójának nem sikerült megugrania egy nívót. mert a szenteskedő jobbos kritikusokkal szemben szerintem szinte bármivel lehet viccelni, ha elég szellemesen teszik. hát ez itt szánalmas és tapló dolog volt :-)

windex 2013.10.31. 11:40:35

@Lencsés István: szia, pista! csak szólok, hogy értsd, könnyen elkaptuk, uram ugratott, neadjisten kifigurázott téged :-)tudod, ez egy az irodalomban is megjelenő forma, mi szerint azzal figuráznak ki valakit, hogy erősen eltúlozva jelenítik meg az illető álláspontját, így világítva rá annak képtelen mivoltára. most már érted? csak azért mondom, hogy ilyen miatt nem érdemes felfújni magad, mert merevnek látszol, ami arra utal, hogy nem fogod fel, mi a stájsz, hogy mit hogy kellene értelmezni :-) üdv, pista!

Lencsés István 2013.10.31. 11:42:38

@windex: Mondatkezdés nagybetű . Nem vagyok " .... pista .... " . Isten nagy kezdőbetű . Tudom hogy kifigurázott , mert fájt neki a mocskos pofájába tolt tény . Nekem nem álláspontom volt , hanem tényem , van különbség . :) ;) Nem vagyok felfújt , sem merev , csak komoly dolgokkal én nem viccelek , pláne nem fosva és hazudva ahogy ő teszi . Én tudom mi a helyzet vele ellentétben .

mojoking77 2013.10.31. 11:44:27

@wanker cunt: Puha vagy Beno, megy ez kemenyebben is. Mutasd meg a burzsoa-libero-szemitaknak, milyen egy igazi tokos betyar gyerek... :)))

mitmiért? 2013.10.31. 11:44:49

A jobbosok nem bírják a poént, az intelligencia egyik jelét. Evvan:-)

tobeor 2013.10.31. 11:47:01

@windex:
szerintem meg vicces.

pár pontja meg, bár viccesen van előadva, egy az egyben igaz. amolyan savanyú vicc, amiről tudjuk hogy bár viccesen van kimondva, mivel rólunk szól nem önfeledten nevetünk rajta, mivel igaz. és ami igaz azon meg végképp baromság hisztizni. (pl.: Az átlagos lakó olyan öreg és szegény, hogy egyből fiatalnak és gazdagnak érzed magad mellettük.)

aztán meg ha valaki szerint nem is szellemes (bér lehet csak neki gyenge a humorérzéke), attól még felfogja, hogy viccnek van szánva. ettől kezdve teljesen mindegy, hogy szellemesnek tartja-e vagy sem, szándékos lejáratásnak és egyéb vérgőzös baromságoknak nem értelmezheti, legfeljebb - szerinte - rossz viccnek. ugyanis egy rossz vicc sem lejáratás vagy perverz magyarfóbia, meg hasonló hülyeségek.

ezt ennyire nem lehet félreérteni, ez tudatos félremagyarázás e blog részéről, gyűlölködés céljából.

thegabcsi 2013.10.31. 11:51:08

ráadásul nem is szándékos provokáció, hanem egy ironikus hangvételű cikk, gratulálok.
szépen beleléptél a saját jobbegyenesedbe komám, jól van.

Le_Penseur 2013.10.31. 12:07:36

@wanker cunt:
"Arról,hogy nektek kóros kissebségi érzetetek és megfelelési kényszeretek van,csak a mocsadék bal-lib fajtád a felelős.Éljetek továbbra is gyűlölködve ilyen "remek" "humorral" az internacionalista patkány csürhéddel :)))) "
Vedd be a nyugtatód, még a végén agyvérzést kapsz!

vajdasagi 2013.10.31. 12:13:42

@Bogyó 2: Hát lehet, hogy a Gyalog-galopp színvonalasabb,m int a Magyar vándor, de attól még a Magyar vándor is elsőrendű. Sokszor láttam már, és még mindig élvezem. Fene tudja: mivel nincs kisebbrendűségi komplexusom (magayr létemre), nem is zavar a saját történelmemen való élcelődés. Szerintem (többek között) éppen attól lennénk nagy nemzet, ha sok ilyet tudnánk felmutatni.

És hát lehet, hogy a világelső hasnló dolog még jobb, de semmiképp nem kell szégyellni a Magyar vándort sem :-)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.10.31. 12:15:54

@Anselmo: Megmaradt a szabad sajtó, de ebben nagy szerepe volt annak, hogy a sajtótörvény összes jelentős módosítását visszavonták.
Mint írtam, külföldön nem a 2010-es kormányváltás óta látszik Magyarország problémás országnak, hanem 2006 óta, amikor első körben a tüntetők mellett randalíroztak a focibűnözők és a rendőrök csak nézték, utána meg a részben békés tüntetők ellen randalíroztak a rendőrök és a főnökeik csak tapsikoltak.
A tüntetés persze csak egy dolog, az okai a komolyabbak: a gazdasági visszaesés, az eladósodás és hogy felzárkózás helyett egyre jobban lemaradtunk Európától.

kovacs jozsef 2013.10.31. 12:18:36

Sajnos a sólyom ervéjz fideszes találmány pénzmosásra és mindemellett a fidesz tette tönkre a malévot ezek a tények majd nézz utána.(7milliárd veszteségből csináltak 70-et magyarország jobban teljesít) Azonban téged titeket a tények nem érdekelnek csak azorbánviktoramiistenünk megy amellett hogy minimálbérből élsz és csak békemenetre telik mer az ingyen van és lehet orbánviktorazistent életetni, nem tudod miért de neked ezt mondták na meg kaptál 2 ezret mer elmentél.

Szúnyog 2013.10.31. 13:15:10

@kovacs jozsef: hát ebből ugye semmi sem igaz.

Bellagio 2013.10.31. 13:18:06

@wanker cunt: 2013.10.31. 11:32:38

"Budapestre látogató külföldiek száma 10%-okat növekszik évente"

2010 ota csokken a szamuk, hivatalos KSH adat, fent van a honlapon. Raadasul az egy fo egy napjara juto koltese meg nagyobb utemben csokken, atlagosan 20.000 Ft-rol 17.300 Ft-ra.

Legalabb nezz utana mielott leugatsz masokat te balfasz.

stoppos76 2013.10.31. 13:52:08

@Gabbesz: Próbálok optimistán hozzáállni.

Felesleges mindenen felhúzni magukat az embereknek, csak szívrohamot kapnak. Ezt kéne mindenkinek megérteni. ;)

Sinistroll 2013.10.31. 14:36:29

Barátom,
Téged kitömve kéne mutogatni az orvosi múzeumban. Mi a fenének így felkapni a vizet egy ilyen hülyeség miatt?
Nehogy már pont Te TÉNYLEG Medgyessy Péter mostohalányáért aggódj! LOL!

Ocsetacsang Szencsukó Maculi 2013.10.31. 15:59:52

Na akkor humorozzunk egy jót!

Mipokrif? ja, megvan. Apokrif.
(Koszoskörmű Alkesz Szadeszikon Tetűke emlékére.)

Fent van már a mógendóvid,
Húzok hozzá hózentróglit.
Előkapom műszert faszom,
Mózes sírját lehugyozom.

Kérem a Kossuth-díjat.

Ocsetacsang Szencsukó Maculi 2013.10.31. 16:16:49

a harmadik sor helyesen:
Előkapom metélt faszom

Vezérezredes 2013.10.31. 16:29:21

Tök jó hogy a zsindex-blogketrec össze trogloditája itt ver a nyálát.

boldogtalanok, mert 2014-ben szopni fognak, és semmit sem tehetnek ellene.
:))))))))))))

Dzsentrisvihák 2013.10.31. 19:32:42

Á, igen, amikor ti gyaláztok bármit, ami magyar, az mindig csak vitzelkedés, kifinomult magashumor, bezzeg ha közülünk valaki pl. olyan, véresen komolyan vehető rigmusokkal közelít felétek, mint "shalom, shalom, a zsidókat kivasalom", már mehet is a sittre. Most akkor ki nem érti a tréfát, gyerekek? :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2013.10.31. 21:37:03

hol a link??? milyen blog ez??

Betkó 2013.11.01. 13:43:47

Szerintem szimplán általánosítasz. Én humanista vagyok és liberális ezért megvan az az előnyöm, hogy mindenkit kritizálhassak aki sötét. Meg is szoktam tenni. Az írásod pedig borzalmasan egysíkú és igazságtalan. Én büszke vagyok arra, hogy Budaörs városában élhetek és bár szeretem Budapest egyes szép és igényes részeit, de látom a csúnyát is. Azért mert magyar vagyok és mint ilyen hagyományainknál fogva is kötözködő. Az igénytelen állatkínzás a belvárosi kutyatartóknál és akis plussz kutyapiszok mellé, a mocskos, ótvar büdös belváros (színházba mentünk nyáron klímával a VII-be - amikor kiszálltam, a szmogos, szaros, dohos szag majdnem ledöntött) miatt már csak az esti órákban megyek a nagyfaluba ha muszáj... A napközbeni sok tuskó, bunkó, primitív, udvariatlan nem hiányzik már ennyi idősen. Lehangoló a "romkocsmák" trendi világa is, ahol sok értéktelen (és értékes) ember találkozik, nekem liberálisként sem jön be az a filléres okoskodás olyan elkényeztetettektől, akik még apuci-anyuci pénztárcájából mulatoznak és teszik közkinccsé a frankót... A Parlament gyönyörű épülete köztörvényes tolvajok gyülekezőhelye lett és ebben a szép városban a külső kerületek a nem túl keményeknek állandó rettegés forrása sötétedés után. Budapest szép lenne ha a benne lakók végre észrevennék ezt a kincset és gondoznák is. De nem ez történik. Ami jó és szép, pár baromarcú egy perc alatt hazavágja. Nem tetszik az sem, ahogy pár fékezhetetlen részeg (vagy kábítószeres cukorkát kapó hahaha..) figura más, régen meghalt melósok rengeteg munkáját ideológiai okokból semmibe veszi és pár nap alatt tönkretszi. Budapest csodás és ha ezt külföldiek (és nem mint a szigetnél vagy az a38-nál a hazai nemzeti érzelmű szavazatok) is így gondolják, szuper, a külsőt tekintve igazuk van. Páratlan. De benne élni... Jelenleg semmi pénzért. Inkább egy szerény kis vadászház a Bakonyban...

Mort aux cons 2013.11.01. 18:01:31

@Betkó:

" Én humanista vagyok és liberális ezért megvan az az előnyöm, hogy mindenkit kritizálhassak aki sötét."

Máris teljesítetted a sötétség két kritériumát!

" Azért mert magyar vagyok és mint ilyen hagyományainknál fogva is kötözködő."

Ez pont egy másik népcsoport hagyománya. Ami egyébként tömve van liberálisokkal és humanistákkal.

"De benne élni..."

Csak se a cikk, se az alapjául szolgáló választás nem erről szólt. Nem azért látogat egy turista Pestre, hogy ott letelepedjen.

Mort aux cons 2013.11.01. 18:15:05

Ilyenkor önirónia meg humor, amikor minket meg a történlmünket gyalázzák...egészen addig, amíg nem a zsidókkal, homárokkal meg a hasonlókkal teszik ezt. Akkor az önirónia eddigi szószólói visítanak leghangosabban cenzúráért.

Azok hiányolják a kulturális látnivalóinkat, akiknek az egyetlen nevezetessége egy ótvaros fal, ami előtt krampusznak öltözve vonaglanak... a lakosság életkorát meg megdobják az átlag 150 éves holokauszt-túlélők, akik száma gyorsabban nő a kiirtásuk után, mint anno a partizánoké.

"A jobbosok nem bírják a poént, az intelligencia egyik jelét."

- Mi a különbség a pizza és a zsidó közt?
- A pizza nem ordít a kemencében.

Ezt a poént kifejezetten bírom.

Betkó 2013.11.01. 20:57:20

@Mort aux cons: A humanisták és liberálisok nem egyenlők a zsidókkal. A zsidók nem túl liberálisok egyébként, eléggé bigott nép a bigott vallásukkal együtt. Mellesleg írd le, hogy zsidók. Legyen tököd, ember!
Jelentem, a humanizmus, a felvilágosodás és liberalizmus eszméi hozták el többek között, hogy most szabadon leírhatod a hülyeséget és nem égetnek meg érte és még napszámban a földet sem kell túrnod valami született úrnak, aki nem tett vagy tudása okán, hanem szerencse folytán -születés- uralkodna feletted. Örülj neki és legyél hálás.
Egyébként meg én nem turistaként nézem a hazámat, te igen? Én itt élek. Nem is ismerlek mégis veszed a jogot, hogy sértegess és valamiféle zsidó konspirációt sugallj itt. Ne haragudj, de ez nem fair. Mint mondtam, kritikusan szemlélem a környezetemet és a világomat, nem szeretem jobban sem rosszabbul a hozzád hasonló egysíkú és unalmas bolondokat mint a zsidókat, svédeket, haramiákat stb. Egyébként bolondság egy sehonnai kitudja miféle bolond hülyeségével kapcsolatban liberálisokat emlegetni, meg balosokat. A haza szeretete az nem valami jobboldali dolog ember! aki ezt hiszi, az nem normális, egyszerű mint egy faék. Az ilyenek hiányoztak ennek az országnak mint lufiárusnak a nyílzápor. Teszem hozzá, a liberalizmus sem baloldaliság (Finnországban kormányzó párt volt -most nem tudom hol állnak éppen- a konzervatív-liberális párt. Nem semmi!!! Szóval először tanuld meg, mit jelentenek az -izmusok, honnan jöttek létre, milyen célból, mit jelentenek. Addig csak egy "én vagyok a faszagyerek, a szupermagyar és mindenkinek kuss és tűnés innen ha nem így gondolják" primitív ostoba hőbörgő, akinek semmi köze a nyitottsághoz és megértéshez, a másik ember meghallgatásához. Az érveid faék egyszerűségűek, és a fent említettekben ki is merülnek. A zsidók-bankok-imf-cigányok-kínaiak-amerikaiak-kommunisták-liberálisok vonalon mozognak. Boldog lehetsz.

Betkó 2013.11.01. 21:04:11

@Mort aux cons: Ez egészen káprázatos! Remélem még több ilyen embert szülnek az anyák! Zseni vagy ez nem vitás! Te ide jársz zsidózni? Nem semmi életed lehet! Szerintem egy mélységesen ostoba alak vagy, aki a frusztrációját a zsidó-összeesküvéssel magyarázza. Én nem ismerek zsidót, talán egyet, aki nem is hívő, te sokat? mindegyik gonosz összeesküvő? Mindegyik cigány bűnöző? Minden kínai olcsó terméket árul? Minden norvég viking? Minden francia szereti a csigát és nem fürdik? Minden olasz ordibálós cigányszerű? Minden német náci? Sötét vagy te ember és primitív unatkozó gyűlölködő.

Zolcsi67 2013.11.01. 22:36:51

@Betkó: A gyűlölködés akkor is az, ha kimagyarázzuk: "liberális és humanista vagyok, nekem szabad".

NEM! Még neked sem...

Betkó 2013.11.02. 00:05:49

@Zolcsi67: A kritika. A kritika - nem a gyűlölködés. Nem ugyanaz. A kritika egy érvrendszer, van belőle pozitív és negatív. A gyűlölködés pedig egy kimondottan támadó jellegű esztelen dolog.

Mort aux cons 2013.11.02. 04:40:58

@Betkó:

Mi van, nem tetszik az irónia meg a görbe tükör?

A következetességed meg lenyűgöző, először nem vagyok elég tökös zsidózni, néhány sorral lejjebb meg azért sírsz, mert zsidózok. Jössz itt a XVIII. századi liberalizmussal, mintha lenne még valami köze a mostanihoz. És példálózhatsz Oroszországgal is, Zsirinovszkij is liberális demokrata! Vele valahogy nem szoktatok felvágni.

Az hogy te mit hogyan nézel, a kutyát nem érdekli. Ez a cikk nem erről szólt.

És igen, én már csak ilyen előítéletes vagyok. Ha meleg vizet szeretnék, akkor is a piros csapot nyitom meg.

Zolcsi67 2013.11.02. 08:22:11

" Én humanista vagyok és liberális ezért megvan az az előnyöm, hogy mindenkit kritizálhassak aki sötét."

Csatlakozom az előttem szóló(k)hoz: SENKI ÉS SEMMI nem jogosít fel erre. Tán csak az übermensch... ;-)

Vagy ha mégis kritizálod X-et, Y-t és a nézeteit, NE valamiféle vélt felsőbbrendűségi tudattal tedd, mert azzal már a lényegét is elveszti a dolog, és bizonyámhogy gyűlölködésnek tűnik, némi fölényességgel, nagyképűséggel fűszerezve.

windex 2013.11.08. 12:59:15

@Lencsés István: szia pista! :-) a helyesírásra vonatkozó fontoskodó megjegyzéseidet hagyjuk, meg aztán, egyszer már kiveséztük, elég is volt. és nem elég, hogy merev vagy, még patetikus is, azért hiszed, hogy komoly dolgokkal nem viccelsz. pedig klassz lenne tudni a különbséget komoly és patetikus között. viccelni pedig komolya dolgokkal is lehet, csak megfelelő nívón kell művelni. lásd örkény pl :-) olvasgass és tanulj! üdv!

Lencsés István 2013.11.08. 13:17:02

@windex: Mondatkezdés továbbra is nagybetű , ha ez nem változik , akkor ma és ezen blogbejegyzésnél utoljára reagálok rád . Nem vagyok " .... pista .... " , ha nem jut el , jön az első mondat . Nem vagyok merev . se patetikus ( legalábbis most nem ) . Nem hiszem , hanem tudom , és csinálom hogy komoly dolgokkal nem viccelek . Aki komoly dolgokkal viccel , ott gondok vannak .... Sokat olvasok , és folyamatosan tanulok , hisz az élet egy folyamatos tanulás , ha nem tudnád .... Ilyen nincs , hogy . : " .... örkény .... " . Örkény van , de az meg szar .

stoppos76 2013.11.10. 10:45:21

@Lencsés István: Érdekes, szerintem meg annál van gond, aki nem tud komoly dolgokkal viccelni. Húzd ki a zabszemet a seggedből.

Lencsés István 2013.11.11. 10:56:55

@stoppos76: A szerinted meg a tény között van különbség . :) ;) Nincs zabszem a seggemben .

windex 2013.11.11. 23:06:36

@Lencsés István: szia, istván :-) nekem továbbra sem nagybetű. és ha már így vagyunk, akkor nem fricskázlak, inkább komolyan szólok hozzád. kedvenc fordulatod szerint a "szerinted" és a tény között van különbség. például, szerinted nem vagy merev. a tény persze ennek ellentmondani látszik, elég példának ez a nagybetűhöz való ragaszkodás. nyilván azt jelentené, hogy ragaszkodsz ahhoz, ami helyes, és a szabályokhoz. miközben - ahogy már más esetben is rámutattam - te sem írsz helyesen. viszont ami az én esetemben stilisztika, a te esetedben egyszerű hiba - ez látható ezek jellegéből: a szavak és az írásjelek közt helyközt ütsz, akad mondaod, ami szintén kisbetűvel kezdődik, ahol kellene, a "hogy" előtt nem teszel vesszőt stb. ezzel egyáltalán nem leiskolázni akarlak, de kell, hogy értsd, különösen ilyen helyzetben világlik ki a merevséged. ez nem kritika a részemről, nem minősítés, egyszerű ténymegállapítás, neked meg önismeret dolga lenne ezt tudni. aztán. igen, patetikus is vagy sokszor, amikor valóban komoly dolgokkal kapcsolatban nyilvánulsz meg, amiket tisztelsz, vagy fontosak neked. hidd el, ez pontosan érezhető pátoszos felhangok nélkül is. és akkor komolyan is lehet venni, de a pátosz sajnos egyben parodizálja is az illető személyt és témáját. aztán. az is merevség, ha azt hiszed, hogy aki komoly dolgokkal viccel, azzal gond van. valójában nincs gond, akkor, ha azt kellő intelligenciával teszi. érted? maga a tény, hogy viccelnek komoly dolgokkal, még nem baj. ha te ezt nem tudod átlátni, az olyasmire utalhat, hogy azt az intelligenciát nem tudod követni. ezt nem hinném, a merev elutasítás inkábbb a saját álláspont világos elkülönítésének és a kitartásod jelzésére szolgál - bár nyilván ez se tudatos.
hogyne, igen, én is tudom, hogy az élet folyamatos tanulás. ugyanakkor a sok olvasás nem biztos, hogy előrevisz, a kérdés, hogy mit olvasol, és mit olvasol sokat. aztán. ez az örkény meg szar - ez megint arra példa, hogy nem azonos a nekünk tetsző dolog azzal, ami jó. megjegyzésedből kiderült, hogy te nem szereted örkény írásait. ettől függetlenül azok remek írások, és sok tanulnivalóval szolgálnak az emberi természetről, érzelmekről, tudatról, és rendszerek működéséről. ettől jók, például, és ez tény, szerinted meg neked nem tetszik. halleluja, mindenki boldog, te utálod, más meg olvassa, mert jó. ahogy én se szeretem mondjuk schumannt, persze attól még tudom és hallom, hogy az jó. neked sem ártana egy ilyen fajta külső nézőpont és tárgyilagosság olykor. végezetül: a te hozzászólásaid, épp a kiemelkedő gondolkodás- és kompromisszumképtelenség, illetve a merevség és a korlátaid fel nem ismerése okán nagyon tanulságosak és szórakoztatóak - ezért amilyen ünnepélyesen te megígérted, hogy nem reagálsz többet, én megígérhetem, hogy biztosan lesz alkalom, mikor nem fogok tudni ellenállni és szólok hozzád. tudod, ahogy szoktam, kis kezdőbetűvel, és baráti bizalommal, pistám. hát addig is maradok őszinte híved :-)

kovacs jozsef 2013.11.20. 11:44:27

@Szúnyog: Akkor most újra tárgyalhatjuk mi nem igaz abból amit írtam ugye már a sólyom sem szárnyal csak pénzmosoda volt vagy te még mindíg nem látod balfax.A másik dologhoz meg találsz tanulmányt de tudom neked mást mondott a vezéred:DDD

___________________________ (törölt) 2014.01.09. 14:09:00

@irovagyok: "Komment: mi a francra asszociálhatnak szerencsétlen fogalmatlanok, akik történelemtudás nélkül jönnek ide és alakzatban masírozó feketeruhásokat látnak?"

Hát, feketeruhások láttán leginkább a Rendőrakadémia c. nagybecsű filmsorozat ünnepségeire: popcorn.blogin.hu/files/2012/01/police_academy_4_citizens_on_patrol_1987_685x385-550x309.jpg

De mondjuk a gárdisták fekete-fehér szerkója láttán leginkább marcona pincérekre.