Moshe_Aryeh_Friedman.jpgMoshe Friedmant korábban holokauszttagadással is vádolták, családját elüldözték, gyerekeit csak hosszú pereskedés után tudta ortodox iskolába íratni. Egy kiközösített haszid rabbi esete a véleménynyilvánítás szabadságával.

Nem mindennapi cikk látott napvilágot pár napja a belga Knack.be portálon. Az interjúban Moshe Aryeh Friedman antwerpeni rabbi azt feszegeti, hogy az elmúlt egy hónapban, mióta a gázai erőszakhullám elszabadult, kb. 50-100 zsidó fiatal hagyta el a várost, hogy az Izraeli Védelmi Erők (IDF) kötelékében fegyvert fogjon, és a palesztinok ellen harcoljon. Ezek a fiatalok – állítja a rabbi – kemény ideológiai képzésen esnek át, és részben belga adóból működtetett iskolákban Izraelhez hű katonákká képzik ki őket.

Friedman a haszid zsidó közösség ismert és sokat kritizált tagja, aki anticionistának tartja magát, sőt, holokauszttagadással is megvádolták, amit viszont visszautasít. Legfőbb „bűne”, hogy 2006-ban részt vett egy teheráni konferencián, amelynek célja a holokauszt dogmatikus verziójának felülvizsgálata volt. Itt többek között azt állította, hogy a bűvös hatmilliós szám mítosz, egy második világháború előtti zsidó prófécia, az áldozatok valós száma pedig egymillió körül lehetett.

Kijelentése miatt Friedman gyerekeit azonnal kirúgták az ausztriai zsidó iskolából, a család ezt követően költözött előbb New Yorkba, majd végül Antwerpenbe. Mivel Friedman gyerekeit egyik zsidó iskola sem akarta befogadni, pert indított, amelyet meg is nyert, így végül két fiát egy csak lányoknak fenntartott ortodox zsidó iskola fogadta be.

A kiközösítés láthatólag nem vette el a rabbi kedvét attól, hogy rendhagyó véleményének hangot adjon. A belga lapnak adott mostani interjújában úgy fogalmaz: "Izrael államnak abba kell hagynia, hogy a Holokausztot a palesztinok elleni népirtás mentegetőzésére használja”. Friedman úgy véli, a gázai tömeggyilkosságok az egész zsidó-arab konfliktust megterhelik, ezáltal Tel Aviv az egész világot veszélybe sodorja. Részlet az interjúból:

"Izrael mind a Hamász, mint saját maga ellen gyűlöletet akar szítani. Azt remélik, hogy a palesztinok, amikor visszatérnek lerombolt házaikba, a Hamász ellen fordulnak majd. Izrael mindenekelőtt a Hamász ellenállását akarja megsemmisíteni. De erre 0,0 százalék esély van. Kilátástalan. Ez csak még erősebbé teszi a Hamászt, és a konfliktus még veszélyesebb lesz.

...

Izrael jelenleg szándékosan támad gyerekekre Gázában, amely a háborús bűnök eklatáns példája. Az egyetlen hatóság, amely Izraelt korlátok közé tudná szorítani, a hágai Nemzetközi Bíróság (ICC). Nemzetközi közösségnek gyorsan kell cselekednie, mert Izrael már egy újabb vérfürdőt készít elő. Izrael a világ zsidóságát és a jövő generációit is veszélybe sodorja..."

A rabbi azt is helyteleníti, hogy a belga állam szemet huny a zsidó iskolákban folyó szélsőséges ideológiai nevelés felett. Szerinte Brüsszel azért nem alkalmaz erősebb állami ellenőrzést, mert az szükségszerűen a zsidó állammal való összeütközéséhez vezetne.

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr166620475

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Antiszemita az aki ... 2014.08.22. 13:37:06

A Szórakoztató Képes Erkölcstan blog álláspontja szerint az idézet mondás az azt mondó személye nélkül is jellemző és találó. Pláne a karikatúrával együtt: "Korábban az volt az antiszemita, aki gyűlölte a zsidókat, most az az anti...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lord Viktor 2014.08.21. 09:26:34

"Kijelentése miatt Friedman gyerekeit azonnal kirúgták az ausztriai zsidó iskolából"
"Friedman gyerekeit egyik zsidó iskola sem akarta befogadni"

A tolerancia és az elfogadás bajnokai.

immer wieder 2014.08.21. 11:32:54

Így jár aki megkérdőjelezi a Holokauszt-vallás alapjait!

Krisz11 2014.08.21. 19:04:23

Úgy látszik vannak rendes zsidók is. 1 a tízezerből. Persze ki is közösítették egyből.

Nálunk mondjuk a 95%-uk cionista féreg. Aki meg nem, az inkább kussol. Nehogy ellene forduljanak.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.08.22. 08:38:15

Nehéz úgy gázai népirtásról beszélni, hogy ugyanott többen születnek mint ahányan meghalnak. Ez a tény, megkérdőjelezi a fazon többi okosságát.
Persze jobb lenne, ha nem halna meg senki a háború miatt, azaz nem lenne háború!

♔bаtyu♔ 2014.08.22. 09:03:25

Nyugat - Európa egy szót sem szólhat. Izraelnek Nobel békedíjat adni kb. olyan, mint egy ordas kurvát szentté avatni szüzességéért. Senki sem tiltakozott.

Zsidó nő felháborodva meséli a TV-ben, hogy megszállt területen vegzálják a családját a palesztínok. Persze a megszállt terület kimaradt a szövegből.

♔bаtyu♔ 2014.08.22. 09:09:19

@Madnezz: Okos (zsidó?) gyerek lehetsz te. Az ilyet küldeném el Gázába mint te egész családjával, persze palesztinként.

Rögtön megtapasztalnád milyen a zsidó tolerancia, amikor gyerekeidre lőnek, mert azokból egyszer felnőtt lesz.

Anselmo 2014.08.22. 09:12:03

"Kijelentése miatt Friedman gyerekeit azonnal kirúgták az ausztriai zsidó iskolából"

Ballibeálisok.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 09:21:45

Az ortodoxok Izrael államot sem ismerik el, de a nyilvános kiálláshoz óriási bátorságra lehetett szükség.

Lődörgő Hollandi 2014.08.22. 09:30:28

Nem ártana legalább a wikipédiát elolvasni mielőtt posztol valaki. en.m.wikipedia.org/wiki/Moshe_Friedman

A gyerekeit tandíj nem fizetés miatt küldték el az iskolából. Antwerpenben az az iskola ahova a gyerekeit járatni akarta lányoknak volt fenntartva. Beperelte az iskolát, első körben nyert, majd 2013-ban vesztett végül.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 09:41:19

Ne nevezzük népirtásnak azt, ami nem az. Ezek egy háború civil áldozatai csupán.

Reggie 2014.08.22. 10:04:50

@maxval a bircaman: Csak az a gond, hogy a szamok alapjan civilekkel haboruznak es a hamasz tagok a jarulekos veszteseg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 10:05:17

@maxval a bircaman:

Így van.

Lehet utálni Izraelt, lehet utálni a zsidókat, de ott akkor is konkrétan a hazájukat védik az egyes iszlám országok által is támogatott terroristák támadásai ellen.

A civil áldozatok nagy száma miatt pedig a Hamásznál tessék reklamálni, az indítja a támadásait civilek lakta helyekről.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 10:12:47

@Madnezz: Eddig hivatalos adatok szerint a támadások elindulása óta 2088-an haltak meg csak az izraeli terroristák robbantásai miatt. Kérlek, add meg a hivatalos forrásod, hogy ennél több gyermek született ez idő alatt. Köszönöm!

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:14:53

@Reggie:

Ez egy tipikus asszimetrikus háború.

Egy reguláris, erős hadsereg az egyik oldalon, a másikon meg terroristák (partizánok).

Ha tudsz mondani olyan esetet, amikor ilyen esetben nincs sokkal több áldozat a gyengébb félnél, akkor nagyon meg fogok lepődni.

Az ok pedig hadtechnikai: míg a partizán tudja hová lőjjön (hiszen az erősebb fél katonai ereje nyíltan látható), addig a reguláris haderő képtelen különbséget tenni ártatlan civil és álcázott harcos között.

Amikor a németek orosz partizánok ellen harcoltak 1941-ben, pont ugyanez volt.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 10:16:56

@maxval a bircaman:
Ne nevezzük a szabadságharcosokat terroristáknak, mert nem azok.
Tegnap is a Hamasz figyelmeztetést adott ki, hogy a tel-avivi repülőteret kerüljék el az utasszállító gépek. Előre figyelmeztettek, hogy a lehető legkevesebb civil áldozattal járjon a szabadságharcuk. Kár, hogy ilyet a másik oldalról egyáltalán nem látunk!!

Wrex 2014.08.22. 10:17:19

@Lődörgő Hollandi: Nem ártana elolvasni ÉS megérteni.

"A gyerekeit tandíj nem fizetés miatt küldték el az iskolából."
vs.
"the school says its fees were not paid"
vagyis _az_iskola_szerint_ nem fizette a tandíjat. Nem ugyanaz.

Reggie 2014.08.22. 10:18:43

@maxval a bircaman: Latom nem erted. En a civil vs. hamasz tag aranyat emlitettem, nem palesztin vs. izraeli aranyt. Nyilvan a palesztin oldalon tobb az aldozat.

Megmagyarazni mindent lehet, az atombombak ledobasat is, de attol meg nepirtas marad. Az, hogy keptelen megkulonboztetni nem azt jelenti, hogy akkor mehet a szonyegbomba az egesz ovezetre.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:19:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hozzáteszem: a Hamasz is pont úgy cselekszik ahogy ez szokás. A nyílt harcot elvesztenék Izrael ellen 72 órán belül, ezért ezt nyilván sosem fogják megkockáztatni. Marad ez a módszer, ami azt kell mondani nagyon is sikeres. Igen, sok az áldozat, dehát egy háborúban ez így szokott lenni.

A Hamasz kiszámolta: meg fog halni párszáz palesztín, de Izrael hírneve sokkal többet fog romlani emiatt, azaz megéri. Cinizmus ez, de valójában ugyanazt teszi egy reguláris hadserege parancsnoksága is, amikor taktikai célokért tudatosan áldoz fel saját katonákat.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:20:06

@krain:

Mindig csakis nézőpont kérdése ki terrorista és ki partizán. Más különbség nem létezik.

Wrex 2014.08.22. 10:20:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az egész gázai övezet civilek lakta hely. Mint ahogy annó pl. a varsói gettó is az volt. A varsói gettólakók fellépése a német megszállók ellen a történelemkönyvekben hősies partizáncselekedetként szerepel. Ugyanez a palesztinok esetében már terrorizmus. A kettő között a különbség hogy a varsói gettó esetében a zsidók támadtak másokra, Gázában meg mások támadnak zsidókra.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 10:21:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"A civil áldozatok nagy száma miatt pedig a Hamásznál tessék reklamálni, az indítja a támadásait civilek lakta helyekről."

Ez csak egy dezinformáció. Meg tudnál nevezni egy "katonai célpontot" Gázában? Az egész terület civilek lakta hely, méghozzá még Budapestnél is jóval sűrűbben lakott!

Reggie 2014.08.22. 10:23:11

@maxval a bircaman: Azert ilyen, mert elfogadod. Gyakorlatilag bunreszes vagy te is. Szegyeld magad.

bat4it 2014.08.22. 10:24:54

@maxval a bircaman: Akkor vidd végig az analógiát, birka. Elméleted szerint a varsói gettóban a terrorista cionista partizánok ellen harcolt a Wermacht.

bat4it 2014.08.22. 10:27:23

@maxval a bircaman: Egy szó mint száz, cionseggnyaló vagy az egész familiáddal együtt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 10:29:02

@Wrex:

"Ugyanez a palesztinok esetében már terrorizmus. A kettő között a különbség hogy a varsói gettó esetében a zsidók támadtak másokra, Gázában meg mások támadnak zsidókra."

Hazudsz. Gázában a palesztinok civil zsidó célpontokat támadnak. E célpontokon nem találhatók katonai eszközök. EZ a különbség.

@krain:

"Meg tudnál nevezni egy "katonai célpontot" Gázában? "

Bármely objektum, ahonnan Izraelre támadnak, pl. rakétát indítanak.

Tényleg fölösleges hazudoznotok, nagyon kilóg a lóláb.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:31:33

@bat4it:

Így igaz.

Állhatsz bármelyik oldalon, a katonai tények ugyanazok.

Gyakorlatilag csak az sért hadijogot, aki valaki túlmegy a normál hadviselési szabályokon. Pl. kegyetlenkedik, direkt gyilkol civileket elrettentési céllal, stb. Maga a harc nem ellentétes a hadijoggal.

DemoJoe 2014.08.22. 10:33:29

Tudtommal Gáza az araboké. Elvben. Ensz bt sohasem állt ki emellett. Persze hogy harcolnak a megszállóik ellen. Az alkalmazott módszereket tekintve ez terrorháború. Nem az ellenség legyőzése a cél hanem a civillakosság kicsinálása utánpótlás végleges elzárása.

Az igazságot ők is tudják néha véletlenül beismerik. Úgy mint a nácik a saját vérengzéseiket egy borgőzös mulatozás során. Csak az ideológiai alap más. Eredmény ugyanaz!!!!!

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:33:49

@bat4it:

Elismerem, hogy a zsidó fél rokonszenvesebb nekem ebben a háborúban, de ez nem változtat a lényegen.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:35:22

@Reggie:

Lehet minden háborút ellenezni, de ez utópia. Mindig vannak olyan kongfliktusok, melyek háborúba torkolnak.

Pl. ez az eset, kép nép ugyanazt a területet akarja csak magának. Ez nem oldható meg békésen.

Netuddki. 2014.08.22. 10:36:31

Ostoba fideszes, lobbikos hozzászóló balfaszok! Előre megmondták ahonnan rakétát indítanak oda utána rakéta fog menni. Ezek után mégis ki a felelős abban ha egy kórházból lövik a zsidókat? Te is visszalőnél balfasz? Akkor miről dumálsz?

Nem akarok én senkit védeni, de ha engem terrorizálnának akkor én sem hagynám magamat. A többi ideológiai baromság meg nem érdekel. Normálisan megférnének ott a közel keleten ha nem lenne pár balfasz aki mindig összeugrasztja őket. Valakiknek ez nagyon érdekében áll. Olyanoknak mint például az itt kommentelők jó része...

Wrex 2014.08.22. 10:37:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te hazudsz. Gázában a palesztinok kilövik a rakétát Izrael felé és kész. Nem céloznak. Amikor pedig olyan eszközöket használnak amikkel lehet célozni (pl. AK47), akkor pont nem civileket céloznak.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:38:26

@DemoJoe:

Gáza nemzetközi jogilag senkié, ez egy izraeli irányítású megszállt terület. Mivel az előző jogos tulaj nincs jelen már, a terület jogilag egyetlen országhoz sem tartozik. Az irányítás felelőssége Izraelé, mert Izraelé a főhatalom ott a katonai megszállása alapján. Az, hogy Izrael autonómiát adott ott a helyi palesztínoknak, ebből a szempontból másodlagos.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 10:39:48

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Pontosan, nincs olyan hely, amely nem civilek lakta hely lenne, mert mindenhol civilek élnek. Összezsúfolva ebben az Izrael által létrehozott koncentrációs táborban, és Izrael által évtizedek óta nyomorgatva, az éhhalál határán élve, hogy alagutakat kelljen kialakítani, hogy egyáltalán valami ételhez jusson egy család a blokádok miatt. Még a nyílt tengerparton való halászat is főbenjáró bűn az izraeliek szerint. Ki hallott már ilyet? Ilyen kegyetlen élőlény, mint az izraeliek, és azok támogatói nincs még egy a Földön!

Netuddki. 2014.08.22. 10:40:36

@maxval a bircaman: "Pl. ez az eset, kép nép ugyanazt a területet akarja csak magának. Ez nem oldható meg békésen."

Hát te is egy jó nagy balfasz vagy komám! Olyan nincs, hogy 2 nép ugyanazt a területet akarja oszt háborúzik. A "nép" ugyanis békében akarja tenni a dolgát. Maximum baléfasz vezetőket választ, vagy önjelölt bűnözők lesznek a vezetők. Akik aztán gondoskodnak róla, hogy a 2 nép ne férjen meg békében egymás mellett. Mindig a fejétől bűzlik a hal. Meg azoktól akik valami üzeletet látnak a háborúban (pénz, hatalom vagy mindekettő)...

Reggie 2014.08.22. 10:42:53

@maxval a bircaman: Nem a haboruval van baj, hanem a nepirtassal. Latom nem erted.

Netuddki. 2014.08.22. 10:42:57

@Wrex: "Te hazudsz. Gázában a palesztinok kilövik a rakétát Izrael felé és kész. Nem céloznak. Amikor pedig olyan eszközöket használnak amikkel lehet célozni (pl. AK47), akkor pont nem civileket céloznak."

Oszt neked meg miért jó ha a palesztinokat véded? Te valami palesztin vagy? Vagy muzulmán? Vagy csak túl fiatal? Vagy mi a tököm?

Wrex 2014.08.22. 10:43:22

@IGAZI_kovi1970: "ha engem terrorizálnának akkor én sem hagynám magamat"
És ha szétbombáznák a házadat és megölnék a családodat? Akkor szépen megvonnád a vállad, mondván "dehát a zsidók szóltak hogy szétlövik a házat, miért maradtak ott"?

Apropó, "előre megmondták". Mégis hogy? Szóltak mobilon? Bemondták a hírekben? Vagy úgy mint a Vogonok a Földnek a Galaxis útikalauzban? Ember, Gázában lassan házak sincsenek, áram se nagyon, legfeljebb füstjelek vannak, de abból rengeteg!

Wrex 2014.08.22. 10:46:15

@IGAZI_kovi1970: Oszt neked miért jó ha a zsidókat véded? Te valami cionista vagy? Vagy beházasodott gój? Vagy csak túl agymosott?

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 10:47:03

@IGAZI_kovi1970:

Ez téves, primitív elképzelés.

Az átlagembernek abszolút nem mindegy ez. Nem csak a pénz számít, ahogy te ezt elképzepeled ostoba pártkatonai-ballib agyacskáddal.

Pl. gondold el, miért lázadtak a dél-afrikai négerek az apartheid ellen, mikor anyagilag jobban éltek másodrendű polgárként is, mint bármely szomszédos néger állam szabad lakossága. Ha csak a pénz számítana, nem lett volna lázadás az apartheid ellen, senki sem támogatta volna Mandelát, s Mandela a börtönkórházban halt volna meg.

Netuddki. 2014.08.22. 10:53:47

@Wrex: Hol védtem én a zsidókat angyalbögyörő?

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 10:54:05

@maxval a bircaman:
"Nincs népirtás ott. "

Akkor mégis mi? Mi a célja az izraeli terroristák légicsapásainak? Hogy lerombolják az állítólagos rakétakilövő helyeket? Több, mint 10.000 lakóházat pusztítottak el, és még mindig nincs eredménye, tovább rakétáznak a palesztinok? Vagy talán egyáltalán nincs is szó palesztin rakétákról, amit az is megerősít, hogy ha tudom, hogy felém rakétákat indíthatnak, akkor nem ülök ki a közeli hegyoldalra a családommal bámulni a légicsapásokat, mint ahogy a zsidók tették, hanem meghúzom magam valami védett helyen. Teljesen logikátlan, ez belátható, persze ehhez kell cseppnyi értelem.

A lakóházak lerombolásának a népirtáson kívül nincs más értelme, eredménye!

Netuddki. 2014.08.22. 10:56:01

@maxval a bircaman: Qrva anutád ballib! Amúgy felesleges állandó ballibezéssel bizonygatnod a fideszes csürhéhez való tartozásodat. Tuggyuk, most, hogy a fidesz komcsi lett felhagyott a komcsizással és áttért a ballibezésre.
Amúgy a fidesz forintban fizet? Vagy euróban? Vagy valamilyen bolgár valutában?

STIRLITZ 2014.08.22. 10:59:58

Mindig, mindenhol vannak őrültek, abnormálisak, saját "fajtájuk" ellen fordulók, idióták, különcök, sértődöttek, dacolók és alattomosak. Így lehetséges, hogy van zsidó Jobbikos, liberális Orbánista, cigánygyűlölő demokrata és sorolhatnám. Természetesen Moshe Friedman is ebbe a körbe tartozik. Köpködi saját népét, mert azok kiközösítették. Ennyi.

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 11:01:43

@IGAZI_kovi1970:

A ballibb egy eszmeiség neve, a Fideszhez semmi köze. Te elmebeteg lehetsz, hogy mindenről a Fidesz jut eszedbe...

Szingapúri dollárban fizetnek, de nem a Fidesz, hanem Putyin, de ezt a múltkor már megbeszéltük...

maxval a bircaman · http://maxval.co.nr 2014.08.22. 11:03:37

@krain:

Amikor egy reguláris haderő partizánok ellen harcol, ez szokott lenni. Nem lehet tudni honnan lőnek a palesztínok, a palesztínoknak nincs mkatonai támaszpontjuk, civilek között tartják fegyvereiket, így az ellencsapásnak is mindig sok a civil áldozata.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 11:04:21

@IGAZI_kovi1970:
"Nem akarok én senkit védeni, de ha engem terrorizálnának akkor én sem hagynám magamat."

Jól látod, miért küzdenek hősiesen évtizedek óta a a palesztinok.
Kezdődött az Irgun zsidó terroristáival:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Irgun_attacks
Hozzátenném, az Irgun vezető terroristája, akire a britek vérdíjat tűztek, később Izrael miniszterelnöke lett. Végül is egy terrorista államnak miért is ne terrorista legyen a vezetője...

wallenberg88051005 2014.08.22. 11:08:46

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

“azt állította, hogy a bűvös hatmilliós szám mítosz, egy második világháború előtti zsidó prófécia”

1915-1938 között, tehát még a holokauszt hivatalos időpontja előtti időben 10 jelentős külföldi újság közölt cikkeket 6 millió zsidó megölésének megtörténtéről:

www.youtube.com/watch?v=Dda-0Q_XUhk
SIX MILLION JEWS 1915-1938 HD

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.08.22. 11:25:12

@wallenberg88051005: A hatmilliót most el kell fogadnunk, úgy mint egykor az 56-os "ellenfordalamat" is. Majd változik.

Wrex 2014.08.22. 11:28:52

@IGAZI_kovi1970: Jaj bocsánat, én kérek elnézést, te aztán nem védted őket. Te csak annyit mondtál, hogy pl. "Ostoba fideszes, lobbikos hozzászóló balfaszok! Előre megmondták ahonnan rakétát indítanak oda utána rakéta fog menni." Javíts ki ha tévedek, de mintha pont ezzel védekeznének a zsidók is két házrombolással egybekötött mészárlás között. Arra pedig még mindig nem kaptam választ, hogy mégis HOGYAN figyelmeztetnek?

sanyix 2014.08.22. 12:03:59

@IGAZI_kovi1970: kb az eddigi összes hozzászólásban őket védted...

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.08.22. 12:04:44

@krain: A népességnövekedés miatt 21 év múlva hárommillió palesztin fog élni, ami majd 3.7%-os éves növekedést jelent. A jelenlegi 1.4 milliós lakosság e szerint idén nagyjából 51.000 fővel fog gyarapodni. Ami havi szinten 4300 fő. Ha ezek az adatok esetleg túlzóak is, mindenképpen több a születettek száma, mint a harcokban elhunytaké.
Ha a palesztin hivatalos 3.3%-os növekedéssel számolunk, akkor is 3850 fő születendő jön ki.
Forrás!: :D
kuruc.info/r/7/35612/

Amúgy ez az elképesztő növekedés a gond pl. Hollandiában, ahol az iskolás korúak fele már bevándorlók gyermeke!
A lényeg inkább az lenne, hogy a térségben az USA (Szaud-Arábia)harcol Irán ellen, a zsidók és a palesztinok leginkább áldozatai ennek a háborúnak, még akkor is ha ők vannak a frontokon.

vittore 2014.08.22. 12:13:21

Leghet itt véresszájúan zsidózni, palesztinozni, népirtással vádolni a feleket. Pont az egyszerű emberek, legyen az palesztin vagy zsidó, szeretnének nyugalmat, békét. Finoman szólva púp a hátukra az egész. Ezen emberek sorsa felett a kibaszott politikusok/elvakult elmebeteg terroristák döntenek és ez nem fog változni sohasem. Egyik kutya másik eb.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 12:33:24

@Madnezz: Csúsztatások, ahogy mindig is. Ha hiszed, ha nem, de a palesztinok természetes halállal is meghalnak, és ha ezekhez a halálozásokhoz hozzáadjuk A NÉPIRTÁS áldozatait, máris népességfogyási adatokat láthatunk. Épp ezért a fő célja leginkább a gyermekek likvidálása, hogy mihamarabb megszakadjon a születési lánc (mert ha időseket ölnek meg, azok már nem szaporodnak ugye...). Nagyon "okosan", egyben rémisztően cselekedik az izraeli terrorállam.

mikka 2014.08.22. 12:34:05

Na melyik liberális faszfej öntötte le vörös festékkel a fóti Károlyi szobrot???
Jelentkezzen, ingyen és bérmentve korrepetálom töriből :)

Poр40 2014.08.22. 13:27:40

@maxval a bircaman: "Gyakorlatilag csak az sért hadijogot, aki valaki túlmegy a normál hadviselési szabályokon."

Aki nem egyenruhában van és fegyverrel harcol, arra nem vonatkoznak a hadijogok.

Poр40 2014.08.22. 13:32:00

@Wrex: " Gázában a palesztinok kilövik a rakétát Izrael felé és kész. Nem céloznak."
- Vagyis ezzel háborús bűncselekményt követnek el, mert nem katonai célpontot támadnak. Nincsenek egyenruhában, polgári intézmények közé rejtik a fegyvereiket. Semmiféle hadijog őket nem illeti meg.

Poр40 2014.08.22. 13:32:45

@mikka: Biztos valamelyik rohadt ballibsi volt.
Rohadt ballinek!!!!

nu pagagyí 2014.08.22. 13:36:58

Csak szólnék, hogy az izraeliek a saját országukat védik, nem hiszem, hogy ennek köze lenne a holokauszthoz. A palesztinok szintén saját hazájuk függetlenségért harcolnak, olyan eszközökkel, amilyennel tudnak, például terrorakciókkal és olyan provokációkkal, ami alkalmas az ellenség megbélyegzésére. Ilyen provokáció például, ha saját népüket használják túszként és iskolákból és kórházakból lövöldöznek izraeli területre, kizárólag abból a célból, hogy a válaszcsapás után nyavalyogni tudjanak a polgári áldozatok miatt.

A hazai antiszemiták, mint az izraeli-arab konfliktusok szakértői, természetesen abszolút elfogulatlanul rikácsolnak. Javaslom fogadjanak be néhány öngyilkos arab terroristát, arra a kis időre. Biztosan szót értenek majd egymással.

bloghal 2014.08.22. 13:51:08

semmi köze a holokausztnak a gázai "népirtáshoz"

az anticionista frusztráció meg olyan, amilyen

turista a saját országában 2014.08.22. 14:02:43

@krain: "Jól látod, miért küzdenek hősiesen évtizedek óta a a palesztinok.
Kezdődött az Irgun zsidó terroristáival:"

Nem baszod, tudod mivel kezdődött? Mikor 1948-ban, rögtön Ciszjordánia felosztása, a zsidó állam megalakulása után a szomszédos országok (brit segédlettel!) azonnal megtámadták Izraelt.

A '67-es hatnapos háborút szintén az arab szomszédok provokálták ki, a cél - úgy mint '48-ban - egyértelműen a zsidó állam elpusztítása volt. Pechükre Izrael erősebb volt, amely ekkor szállta meg Ciszjordániát, amelyet azóta is megszállva tart.

Ha nincs a gyűlölködés, nincsennek terrortámodások, nincs a Hamasz, és nincsennek az arab-izraeli háborúk, már rég lenne független Palesztína is, és a két nép élhetne békében egymás mellett, és a Közel-Kelet már rég nyugvópontra jutott volna.

braue 2014.08.22. 14:16:23

Mégis megteszi. És lehet is neki.

Wrex 2014.08.22. 14:21:10

@Poр40: Ugyanazt csinálják mint a 2. vh-ban az ún. "partizánok". Azokat a történelem hősnek tartja mert felléptek a megszállók ellen, bármiféle eszközzel ami a kezükbe akadt. A gázaiak is ezt csinálják, csak nekik nem olyan jó a pr-juk, ezért ők "terroristák".

Wrex 2014.08.22. 14:23:28

@nu pagagyí: Én meg javaslom hogy egy nap ébredj arra, hogy a házad felét elfoglalták valakik, akik szép szóra nem hajlandók elmenni onnan, ha meg erővel próbálod kirakni őket akkor jól puhára vernek és közlik hogy joguk van a védekezéshez. Ja és mellesleg elvesznek még egy szobát tőled, a te maradék szobáid berendezését meg porrá zúzzák.

braue 2014.08.22. 14:33:39

@Wrex: Egyszobásban lakik.:))

tisztapista 2014.08.22. 14:38:21

Nos, akkor gondolkodjunk. Azért van a fejünk a helyén, hogy gondolkodjunk is vele.

- Ha egy történelemtanár azt tanítaná, hogy Trianon nem is létezett, és tulajdonképpen csak néhány várost csatoltak el Magyarországtól, ami amúgy sem volt soha magyar, akkor ezt az ember kirúgnák. Egy vizsgálat után, de remélem minél hamarabb.

Utána a kirúgott hazugságyáros elkezdene a médiában uszítani, hogy őt elnyomják, és így akarják elhallgattatni az igazságot.

Erre a magyargyűlölők egyenként kommentelnének, és elkezdenék sajnálni a szegény meghurcolt töritanárt.

Gúnyos cinizmussal ilyeneket írnának a magyarság egészéről:
"A tolerancia és az elfogadás bajnokai."

"Így jár aki megkérdőjelezi a Trianon-vallás alapjait!"

"Úgy látszik vannak rendes magyarok is. 1 a tízezerből. Persze ki is közösítették egyből.

Nálunk mondjuk a 95%-uk irredenta féreg. Aki meg nem, az inkább kussol. Nehogy ellene forduljanak."

És milyen boldogok lennének ezek az együgyűek, hogy ismét kiokádhatták magukból agyatlan gyűlöletüket.

Firefly2009 2014.08.22. 15:10:04

@turista a saját országában: Nincs igazad. Az egész így kezdődött:

"A háború után és a koncentrációs táborok felszabadítása után a zsidó állam kérdése újra az érdeklődés középpontjába került, hiszen több százezer hontalan zsidó volt szerte Európában, akiket jobb megoldás híján egyenlőre gyűjtőtáborokba szedtek össze úgymond “egészségügyi állapotuk javítása végett”. Anglia továbbra is a Fehér Könyv szerint akart eljárni a bevándorlások terén. Több illegális bevándorló hajót fogak el Palesztina partjainál, ezek utasait egy ciprusi táborba szállították. Ezen hajók közül legnagyobb hírnévre az Exodus nevű tett szert, mely több hónapig keringett Európa több kikötőjében mivel sehol sem akarták befogadni utasait.A palesztinai zsidó szervezetek az angol politika ilyen alakulása folytán elárulva érezték magukat, így Menáhem Begin az Irgun parancsnoka vezetésével harcot indítottak az angolok ellen. Az 1945. október 3-án kezdődött merényletsorozat, amely katonai objektumok, brit hajók, vasútvonalak ellen irányult 1946. július 22-én csúcsosodott ki, a jeruzsálemi King David Hotel elleni bombamerényletben, amelynek 91 halálos áldozata volt (itt székelt a brit főbiztosi hivatal). A helyzet tehát annyira elmérgesedett, hogy Anglia kénytelen volt az Egyesült Államokhoz fordulni segítségért. Az 1946 áprilisában előterjesztett első angol–amerikai közös tervezet 100 000 zsidó azonnali bevándorlását és a föld szabad vásárlását ajánlotta. Felosztásról, zsidó állam alapításáról nem esett szó."

Forrás:

www.helyihaboruk.lapok.hu/keret.cgi?/izrael48elott.htm

Szó sem volt semmiféle,közös megegyezés alapján létrejött zsidó államról. Ezt kizárólag a zsidó terroristák kényszerítették ki. Jó lenne már hogy azok akik a palesztinokat terroristázzák egy kicsit jobban is utána olvasnának,hogy mégis hogyan jött létre Izrael mert akkor már jobb képet kaphatnának a terrorizmus fogalmáról.

Poр40 2014.08.22. 15:27:07

@Wrex: Nem is védte őket a hadijog.

Az 1907-ben elfogadott, hadijogi tárgyú hágai egyezmények

egyezmény (IV.) a szárazföldi háború törvényeiről és szokásairól

1. cikk

A haditörvények, -jogok és -kötelességek nemcsak a hadseregre érvényesek, hanem a milíciákra és az önkéntes alakulatokra is, ha a következő feltételeknek megfelelnek:

1. Ha olyan valaki áll az élükön, aki felelős a beosztottaiért.
2. Ha meghatározott, távolról felismerhető jelzést viselnek.
3. Ha nyíltan viselik fegyvereiket.
4. Ha cselekedeteiknél figyelembe veszik a haditörvényeket és -szokásokat.

Azokban az országokban, amelyekben milíciák vagy önkéntes alakulatok képezik a hadsereget vagy a hadsereg egy részét, ezek beletartoznak a hadsereg elnevezésbe.

2. cikk

Egy olyan meg nem szállt terület lakossága, amely az ellenség közeledésekor önszántából fegyvert fog, hogy a betörő csapatokat legyőzze, anélkül, hogy ideje lett volna az 1. cikk szerint megszerveződni, hadviselőnek tekintendő, ha a fegyvereket nyíltan viseli és a hadi törvényeket, -szokásokat figyelembe veszi.[1]

Poр40 2014.08.22. 15:29:55

@braue: Olvass után az 1907-ben elfogadott, hadijogú hágai egyezménynek!

oszt jónapot 2014.08.22. 15:32:39

@Firefly2009: Te mit csináltál volna hasonló helyzetben? Vége egy háborúnak, amiben pármilliót elégettek a népedből, táborokban gyűjtik a maradékot és nem mehetsz sehova?

Kelta6725 2014.08.22. 15:38:48

Nos, az itt kommentelők közül fogadnék egy se járt arrafelé..nos, én jártam.
Nem vagyok se zsidó, se más..hogy mért jártam arrafelé, mellékes.
Elmondanám, hogy a hamasz csinálja a balhét, egyedül, a palesztin nép, nem, ismétlem NEM akar semmilyen háborút, szabadságharcot Izrael ellen. Csak élnének békében, a hamasz meg hadisarcként lenyúlja a dollármilliókat ami segélyként jön, meg hadiadót szed, a tagjai nem dolgoznak, mindent elvesznek, és terrorizálják a palesztin (saját) népüket! Pont leszarják ők a szabadságukat, őket a terror és a harc élteti, meg hogy a zavargások maradjanak, mert ők abból élnek.....
bárki komolyan elhiszi, hogy az ilyen barkácsolt vacak rakétákkal, meg pár robbangatással bármit elérnek Izrael ellen?? röhejes..
Bárki elhiszi hogy a hamasz a palesztinok szabadságáért harcol??? wtf?? mert annak lenne egy eladó hidam
:)
a háború biznisz, ott is és máshol is..ja, ez a hülye propaganda duma, hogy népirtás, meg ilyenek, annyira szánalmas hogy érvelni se akarok ellene.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 15:45:00

@turista a saját országában:

"Nem baszod, tudod mivel kezdődött? Mikor 1948-ban, rögtön Ciszjordánia felosztása, a zsidó állam megalakulása után a szomszédos országok (brit segédlettel!) azonnal megtámadták Izraelt."

Túl sok Vissza a jövőbe-t néztél.
Tehát szerinted az arabok, és a britek 1948-as antiterrorista hadműveleteivel kezdődött, majd az Irgun 1930-as évek végén végrehajtott terrorcselekményeivel folytatódott a folyamat.
Agyadra ment már a sok vidámvasárnap.

turista a saját országában 2014.08.22. 15:53:35

@Firefly2009: "Szó sem volt semmiféle,közös megegyezés alapján létrejött zsidó államról. Ezt kizárólag a zsidó terroristák kényszerítették ki."

Az ENSZ-nek 1947-ben volt egy rendezési terve, benne Izrael állammal.

'48 május 14.-án lejárt a brit mandátum, aznap a Zsidó Nemzeti Tanács kinyilvánította Izraelt, de az Arab Liga már 13-án hadat üzent a palesztíniai zsidóknak, és megtámadtak zsidó településeket.

Izrael létrejött, punktum. Ez egy alappont. Ha nem fogadod el, máris tévútra mész. Felőlem elvitathatod a létezéséhez való jogát, de szélsőséges arab testvérkéiden kívül leszar titeket mindenki eme vélekedéseddel. Minden háborút az arabok kezdtek. Ez viszont tény. Ha ez nincs, ma lenne Palesztina, és Izrael egymás mellett. Kész, a többi duma.

Ja igen, ha még esetleg ezután is Izrael alakulásának úgymond nem egyezményes, "megkérdőjelezhető" körülményén pattognál, semmivel sem jött kevesebb legitimációval létre, mint anno az egyiptomi birodalom, a Magyar-, a Lengyel-, a Szerb-, a Francia-, stb. Királyság, az USA, Kanada, vagy kevesebb legitimációval, mint pl. Csehszlovákia, vagy éppen Burkina Faso.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 15:54:33

@Kelta67: A segélyeket Izrael "nyúlja le" a határokat blokkolva, ez bizonyított. A többi meséd is gondolom hasonló igazságtartalommal bír, mint ez.

Kelta6725 2014.08.22. 15:55:30

@krain: Ne hadováljál már itt, csúsztatsz és csak egyoldalu dolgokat írsz ide.
30-as években a palesztinok legalább annyi zsidót öltek le mint a általad nagy kedvvel emlegetett Irgun csoport.
egyik kutya másik eb..amellett akkor még nem létezett Izrael..mellesleg.
Akkoriban rendesen öldökölték egymást...se a zsidók, se a palesztinok nem voltak jobbak..

viszont 1948-ban, mindenki elfogadta hogy létrejön Izrael, és !!! A Palesztin (arab) állam....de kik rúgták fel a megállapodást?? erről meséljél már kicsit...te nagyon művelt...

turista a saját országában 2014.08.22. 15:56:26

@krain: "Tehát szerinted az arabok, és a britek 1948-as antiterrorista hadműveleteivel kezdődött,..."

Antiterrorista, aha. Pápá!

Kelta6725 2014.08.22. 15:57:53

@krain:
ennyire buta lennél? te elhiszed ezeket a hülyeségeket? bizonyított..jaaa kb mint az ufók :)
hát ha ezen a szinten mozogsz, akkor kár érvelnem.,..mintha egy vakkal vitatkoznék a szivárvány színeiről.

turista a saját országában 2014.08.22. 16:01:05

@Kelta67: Én nem akarok visszamenni a '30-as évekbe, az előző századforduló idejébe. Erről ismereteim nincsennek, ill. csak igen hézagosak. Biztosan volt zsidó részről is vérrontás, de 1948-ban Izrael megalakult és kész, ráadásul akkor még a ciszjordán (palesztín) területek nélkül. Az arab szomszédok rögtön megtámadták, és úgy mint a '67-es hatnapos háború idején, minden szart ők hoztak ezzel a saját fejükre.

Wrex 2014.08.22. 16:01:31

@Poр40: És melyik cikk vonatkozik a megszállt területek lakosságára? Az valamiért kimaradt...

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:01:41

@turista a saját országában:

"'48 május 14.-án lejárt a brit mandátum, aznap a Zsidó Nemzeti Tanács kinyilvánította Izraelt"
"Izrael létrejött, punktum"

Hát ha ez ilyen könnyen megy, akkor mondjuk egy önálló Erdélyt is létrehozhatnánk egyoldalúan, mert mi úgy akarjuk. A román fél véleményét meg "leszarjuk". Persze, nemcsak akkora területet szánunk Erdélynek, amekkorát elfoglal, vagy népessége alapján megilletné, hanem annak minimum kétszeresét, "igazságosan". Ha meg rakétázik Románia, akkor terroristának nevezve őket, egy önvédelmi háborúban az egész országot katonai ellenőrzésünk alá vonjuk.
Tudom, hogy mindkét eset abszurd, de Izraelé valós!

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:04:31

@Kelta67:
"viszont 1948-ban, mindenki elfogadta hogy létrejön Izrael, és !!! A Palesztin (arab) állam....de kik rúgták fel a megállapodást?? erről meséljél már kicsit...te nagyon művelt... "

Mindenki elfogadta?? Nézzél már utána jobban kérlek, mielőtt hülyeségeket beszélsz! A térségből SENKI, ISMÉTLEM SENKI NEM FOGADTA EL!

Kelta6725 2014.08.22. 16:04:44

@krain: Olvasgass már egy kicsit pár történelem könyvet...szerinted hogy jött létre sok állam, és ország?? te csökött értelmű:)
Sok országnak Izraelhez képest fele annyi joga sincs létezni, de mégis van, mert a világ így működik....csak a szemellenzőt le kéne venned..elhiszem, hogy jobb egy kitalált világban élni, de a valóság az más, mint amit butuska agyadban elképzelsz..
ez van.

Kelta6725 2014.08.22. 16:07:44

@krain: Csak az arabok nem...de azok a te létedet se fogadják el..képzeld, ez már csak így van.
Menj el az új kalifa államba..és mond a szemükbe, hogy te aztán igaz magyar keresztyén vagy...nem kell zsidónak lenned, hogy fél perc alatt kibelezzenek.
Araboknak naná hogy nem tetszett Izrael, de ez már 2000 éves háború..
tényleg olvasgatnod kélne már...nagyon gáz a műveletlenséget..ciki.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:07:58

@Kelta67:
"bizonyított..jaaa kb mint az ufók :)"

bocs, nem nekem volt ufólátomásom először

Palesztina gazdasága:
"A palesztin gazdaságot sújtják Izrael személy- és árumozgást korlátozó intézkedései és a természeti erőforrások (például víz) izraeli korlátozása, ezért az jobbára segélyekre épül."
"A Gázai övezetben gyakran korlátozzák az üzemanyag, az élelmiszer és egyéb árucikkek behozatalát az izraeli hatóságok, remélve, hogy így a Hamász elveszíti támogatottságát."

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:13:30

@Kelta67:

Egyszer azt írod:
"viszont 1948-ban, mindenki elfogadta hogy létrejön Izrael, és !!! A Palesztin (arab) állam....de kik rúgták fel a megállapodást??"

majd

"Csak az arabok nem...de azok a te létedet se fogadják el..képzeld, ez már csak így van."

tehát szerinted FELRÚGTÁK a megállapodást, amit MINDENKI elfogadott, de aztán a mondandóddal ellentétesen mégsem mindenki fogadta el, de azért mégiscsak felrúgták, amit nem is írtak alá... mivaaaan?
Kevesebb vidámvasárnapot, és talán visszavánszorog beléd némi értelem.

Kelta6725 2014.08.22. 16:15:51

@krain: Látod, pont te bizonyítod, hogy igazam van, kösz.

A hamasz mindent..mindent elvesz a palesztinoktól, és a terrorra használja...nyilván nem a legjobb megoldás Izraelé, de érthető, ha nem akar egy terror szervezetet támogatni..nagyon szomorú, hogy ennek ártatlan emberek isszák meg a levét. De ha nem volna korlátozás, akkor sem kapnának a palesztinok semmit, mert a hamasz mindet lenyúlná.
palesztin gazdaság akkor létezne, ha a hamasz nem lenn, és békében élnének..amíg van terror szervezet ott, nem lesz palesztinoknak normális országa, és ez NEM Izraelen múlik...

Kelta6725 2014.08.22. 16:21:29

@krain: azt nem tudom mi az a vidámvasárnap..de látom inkább te ismered, én nem.

igen képzeld, ha valakik elfogadnak egy megállapodást, de mások meg nem, és megtámadják őket, akkor a megállapodás megszűnik...bonyolult, mi?
Addig ez csak az ott élő palesztinok, és zsidók vitája volt, de mikor a britek elhagyták az országot, és kikiáltották Izraelt, minden körülöttük lévő arab nekik esett:)
végezd el a 8. általánost, és érteni fogod :)

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:23:18

@Kelta67:

Palesztina gazdasága:
"A segélyek körül mindig is sok vita folyt, bár mindkét palesztin szervezet igyekszik a blokád alatt élő civileken segíteni és szociális támogatást nyújtani."

Pont ellentétes, amit írtál :) Nyilván minél több segélyt tudnak átcsempészni a izraeli terrorállamot képviselő határtisztek figyelmetlenségét kihasználva (ezért is hozta létre a hamasz az alagutakat is, persze izrael ezt a lehetőséget is szét akarja rombolni, mert nehogymár élelemhez, és gyógyszerhez jussanak a palesztin kisgyerekek), annál többet tudnak szétosztani az izrael által koncetrációs táborba kényszerített palesztinok közt.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:26:04

@Kelta67:

"akkor a megállapodás megszűnik"

Tehát nincs alapja Izraelnek, mert a megállapodás megszűnt! Köszönöm, hogy kimondtad!

Kelta6725 2014.08.22. 16:33:06

@krain: Izrael állam alapja, nem a megállapodás,te szerencsétlen..az a palesztin zsidó vitát zárta volna le..ennyire gyökér vagy?? vagy direkte nem érted, troll.

Izrael többszáz millió dollárt adott eddig is a palesztinoknak évente..ne hazudozzál már..a palesztin gyerekek, meg a hanmasz..ezen szarrá röhögtem magam..a hamasznak csak arra kell egy kisgyerek hogy maga elé kötözze, nehogy őt találják el..(saját szememmel láttam, gyökér)

terror állam..wtf? propagandát nyomod ezerrel, a tények nem zavarnak meg nagyon azt látom....

Firefly2009 2014.08.22. 16:38:47

@turista a saját országában: Ha esetleg nem tűnt volna fel,én az 1947 előtti eseményekről írtam,amik elég alapos okot szolgáltattak a rendezési tervhez,amit aztán abban a formában soha el sem fogadtak. Szóval elég cinikus Izrael alapítását abból levezetni (amúgy Ben-Gurion már a rendezési terv előtt kikiáltotta Izrael államot) Mellesleg Izrael már 1950-re sokkal nagyobb területet bitorol,mint amit az a rendezési terv nekik juttattatott volna.
És nem az arabok kezdték a háborút,hanem mint az láthatod a zsidó terrorizmus vezetett a háborúhoz.
Az Irgun rengeteg arabot (és britet) ölt meg Izrael állam alapítása előtt és után is. Pl.

"Az Irgun február 9-én lemészárolta Der Jaszin arab falu lakosságát. Ekkorra már majdnem 3 000 áldozata volt terrortámadásoknak."

Szóval lehet itt mindenféle "alappontokra" meg elfogadásra hivatkozni,de nem kéne elfelejteni az előzményeket. Tetszik,nem tetszik,de Izrael államot egy rakás terrorista alapította, és ez tény.

Firefly2009 2014.08.22. 16:40:33

@oszt jónapot: Ez valóban egy jó gondolat. Akkor most olvasd el még egyszer amit írtál és képzeld magad egy palesztin helyzetébe.

Szúnyog 2014.08.22. 16:44:33

@Kelta67: téged a bibsi nagykövetség fizet?

Kelta6725 2014.08.22. 16:46:30

@Firefly2009: Nem. Gurion a britek utolsó napján kiáltotta ki Izrael államot, akkor már érvényben volt az ENSZ határozat..másnap az arabok kezdték a háborút.

Irgun is sok embert ölt meg, de a palesztinok meg az ott élő arabok se maradtak adósok..ez adok-kapok volt..ne ferdítsd el a tényeket. Mindkét oldal rendesen gyilkolászott.

Izraelt nem terroristák alapították, ekkora marhaságot nem kéne leírnod, mert ez csak a műveletlenségedet bizonyítja.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 16:48:33

@Wrex:

"Gázában a palesztinok kilövik a rakétát Izrael felé és kész. Nem céloznak. Amikor pedig olyan eszközöket használnak amikkel lehet célozni (pl. AK47), akkor pont nem civileket céloznak."

Te elmebeteg vagy. Ha énrám rakétát lőnek ki, akár célozva, akár nem, akkor megsemmisítem az indítóállást. És kurvára nem érdekel, ha egy kórház udvaráról indítják a rekétát. Az már a palesztinok felelőssége, ha egy kótházból vagy iskolából katonai objektumos/célpontot csinálnak.

Kelta6725 2014.08.22. 16:49:35

@Szúnyog: Üdvözöllek mélyen korlátolt barátom..szüklátókörüségedet ennél jobban nem is bizonyíthattad volna...szerinted, ha valaki más véleménnyel van,és az igazat írja le..és az, ne adj isten ellenkezik a te dogmáiddal, az csak zsidóbérenc, ballibsi, kommenyista lehet??

csak gratulálni tudok..csodálkozom hogy tudsz életben maradni, ennyire kis agy kapacitással.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 16:51:37

@krain:

"Pontosan, nincs olyan hely, amely nem civilek lakta hely lenne, mert mindenhol civilek élnek."

Akkor ugyan kinek a felelőssége, hogy a civilek lakta területről rakátékat lőnek ki, ezzel katonai célponttá változtatva a civil területet?

Ha egyszer majd annyira kitisztul a zsidógyűlölettől elborult agyad, hogy gondolkodásra is képes leszel, akkor elmélkedj el ezen.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 16:52:17

@Kelta67:
"a palesztin gyerekek, meg a hanmasz..ezen szarrá röhögtem magam"
szánalmas, hogy kisgyerekek halálán röhögsz, magadat minősíted.

"a hamasznak csak arra kell egy kisgyerek hogy maga elé kötözze, nehogy őt találják el."
Hazugság, kiderült már rég, hiába láttad az izraeli tévében:
electronicintifada.net/blogs/ali-abunimah/hoax-alert-video-showing-hamas-using-children-human-shields-syria

"terror állam..wtf? propagandát nyomod ezerrel, a tények nem zavarnak meg nagyon azt látom...."
Izraelt terror állammá minősítették hivatalosan is.
www.usatoday.com/story/news/world/2014/07/30/bolivia-israel-terrorist-state/13384989/

Kelta6725 2014.08.22. 16:58:47

@krain: aha, hazugság...te jártál arra?? mert én igen, majd akkor magyarázz, én személyes tapasztalatról beszélek, és ez még csak a finomabb része, ennél durvább történeteket is láttam, de te ringasd csak magad álomvilágban.

Bolivia?? hivatalosan??? wtf?? hehehe...most aztán nagy érvet írtál , ember..mért nem észak korea?? ennyire korlátolt vagy?? szerencsétlen :)

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 17:00:50

@Kelta67:
"Izraelt nem terroristák alapították, ekkora marhaságot nem kéne leírnod, mert ez csak a műveletlenségedet bizonyítja. "

Izraelt terroristák irányították (pl. Menáhém Begín, izrael miniszterelnöke 1977-1983 közt, akire a brit kormány 10000 font vérdíjat tűzött ki), és irányítják.
Tudom, az igazság fáj, eddig nem így tanították neked, műveletlenségedre azonban nem mentség, hogy vakon hiszel abban, amit héberül elolvasol.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 17:03:11

@krain:

"Izraelt terror állammá minősítették hivatalosan is.
http://www.usatoday.com/story/news/world/2014/07/30/bolivia-israel-terrorist-state/13384989/"

Vagyis egy állam terroristává nyilvánított egy másik államot. Ennek miféle nemzetközi jogi konzekvenciája van? Bolíviának miféle nemzetközi jogban is elismert kompetemcuája van egy ilyen minősítés megtételéhez? Semmi.

Min. egy szupranacionális világszervezet tehet meg ilyet.

Na de minek is érvelek neked? Ha csöppnyi eszed lenne, meh sem írod ezt a kommentedet.

Kelta6725 2014.08.22. 17:08:56

@krain: látod, megint bizonyítod, mennyire primitívek vagytok...beraksz ide pár adatot, és azt hiszed igazad van.

Begin-t még a brit megszállás alatt keresték,40-es évek végén semmi köze a miniszterségéhez, abban a harcban nyilván sok háborús tettet követtek el, és nem mind volt jogos vagy szép, és készséggel elismerem, nem díjazom Begin tetteit, de ennek semmi köze Izrael létéhez, pláne nem a mostani történésekhez..jaa és azt nem tetted hozzá, hogy Nobel béke díjat kapott.
Régi tettei és az új tettei...
nem lehet a mostani nézettel megitélni hogy ki mit tesz egy háború alatt..az egy teljesen más helyzet és történet.

de ez nem bizonyít semmit. Mikor ő úgymond "terrorista" volt, Izrael nem létezett. csúsztatsz..

Wrex 2014.08.22. 17:24:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Te vagy az elmebeteg, ugyanis az izraeliek nem ezt csinálják. Ugyanis a "rakétakilövő állás" néhány vasdarabból áll. Mire azt a rakétát leszedte a vaskupola, a kilövője már rég odébbállt. Ezért aztán a "világ legerkölcsösebb hadserege" inkább odab.sz egy akkora bombát ami letarolja a fél háztömböt, abban a hiszemben hogy a kilövője talán nem jutott olyan messzire. Hogy közben párszáz civil meghal, az lényegtelen. Az egyetlen elfogadható műveletük az volt, amikor bementek kommandósokkal, azok legalább tényleg célzottan tudják likvidálni a rakétakilövőket. Aztán gyorsan visszatértek a terrorbombázáshoz. Mellesleg a nácik a 2.vh-ban épp ehhez hasonlóan büntették a lakosságot, mert azok segítséget nyújtottak a partizánoknak vagy a zsidóknak. Nyilván abban a korban ők voltak a "világ legerkölcsösebb hadserege". Ja hogy mégsem? Milyen érdekes...

Wrex 2014.08.22. 17:28:47

@Kelta67: "Régi tettei és az új tettei..."
vs.
80+ éves öregemberek bíróság elé ráncigálása a zsidók által, 70 éve történtek miatt. De persze ez egyáltalán nem kettős mérce...

Nagykörúton túli magyar 2014.08.22. 17:32:53

@Kelta67:
"nem díjazom Begin tetteit, de ennek semmi köze Izrael létéhez"

"1943 vége felé, miután leszerelt a lengyel hadseregből az Irgún parancsnoka lett. Ez a militáns, földalatti szervezet a palesztinai zsidó állam megteremtéséért küzdött"

ja, tényleg semmi köze nincs izrael létéhez...

"jaa és azt nem tetted hozzá, hogy Nobel béke díjat kapott.
Régi tettei és az új tettei..."

"Miniszterelnökként pedig Nobel-békedíjat kapott, holott soha, egyetlen pillanatra sem kért bocsánatot korábbi tetteiért."
Nem csodálkoznék, ha Izrael következő miniszterelnökei közt lenne mondjuk Breivik. Nem lógna ki a sorból :)

"nem lehet a mostani nézettel megitélni hogy ki mit tesz egy háború alatt..az egy teljesen más helyzet és történet.

de ez nem bizonyít semmit. Mikor ő úgymond "terrorista" volt, Izrael nem létezett. csúsztatsz.."
Eichmannt izraeli bíróság ítélte halálra, pedig akkor sem létezett Izrael, amikori bűnesetekkel megvádolták őt.

Firefly2009 2014.08.22. 17:55:10

@Kelta67: Tévedés.

"A határozat kihirdetése nem állította meg a Palesztinában folyó harcokat, a brit mandátum lejáratának időpontjára a zsidó haderők már szinte az egész határozatban előirányzott területet uralták, sőt annál többet is. Majd 1948. május 14-én, néhány órával a brit mandátum tényleges megszűnését megelőzően, a Zsidó Ügynökségből formálódott ideiglenes kormány Ben-Gurion vezetésével Tel Avivban kihirdette Izrael állam függetlenségét."

www.grotius.hu/publ/displ.asp?id=CCTBCJ

Szóval még nem szűnt meg a brit mandátum ,amikor kikiáltották.

Amúgy pedig kik alapították szerinted ha nem terroristák?

Sorolom..David Ben-Gurion, Menachem Begin, Yitzhak Shamir. Szerinted ők mik voltak,ha nem terroristák?

Firefly2009 2014.08.22. 17:59:49

@Kelta67: Amúgy pedig a határozat abban az eredeti formájában soha nem lépett életbe amint mondtam. Szóval az meg a te műveletlenségedet szimbolizálja,hogy arra hivatkozva tekinted legitimnek Izraelt,miközben Izrael soha nem tartotta tiszteletben azt a határozatot sem akkor,sem a későbbiekben.

Krisz11 2014.08.22. 19:00:35

@Wrex:
"Ugyanis a "rakétakilövő állás" néhány vasdarabból áll. ... inkább odab.sz egy akkora bombát ami letarolja a fél háztömböt"

+1. Pontosan így van. Ez, hogy a rakéta kilövés helyét utólag bombázzák nem önvédelem, csak terrorbombázás. Aminek önvédelmi célja nincs.

A másik amivel a cionista népirtók jönnek, hogy ők jogosan gyilkolnak nőket és gyerekeket, mert közöttük van (vagy inkább volt) egy Hamasz tag, és az, hogy hány ártatlant gyilkolnak meg csak járulékos veszteség, amiért csak a Hamasz a felelős.
De hagy kérdezzem már meg, hogy ha Bin Laden Magyarországon rejtőzködött volna, és teszem azt Pestről kilő egy rakétát az USA-ra, akkor cserébe az USA földig bombázhatja-e a 10. kerületet, mert valahonnan onnan jött a rakéta, és kb 100.000 ember haláláért akkor Bin Laden lesz-e a felelős vagy az USA.

Ugyan ezt csinálja a féreg Izrael a palesztin nőkkel és gyerekekkel,akik nem tehetnek arról, hogy a Hamasz mikor honnan lő. Ez pedig népírtás és háborús bűncselekmény.
Az egyszeri rakéta kilövéseket nem tudják megakadályozni (bárhonnan lehet egyet indítani), ezért ártatlanokon bosszulják meg.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 20:11:18

@Krisz11:

"akik nem tehetnek arról, hogy a Hamasz mikor honnan lő."

Ahhoz képest, hogy szerinted nem tehetnek a terrorcselekményekről és nyilván nem is szimpatizálnak velük, a WTC lerombolásakor örömünnepet ültek. Nyilván azt is az akkori aktuális terrorszervezet parancsára, mi?

@Wrex:

"a "világ legerkölcsösebb hadserege" inkább odab.sz egy akkora bombát ami letarolja a fél háztömböt, abban a hiszemben hogy a kilövője talán nem jutott olyan messzire. Hogy közben párszáz civil meghal, az lényegtelen."

A világ legerkölcsöseb hadserege névre szóló telefonhívásokkal figyelmezteti a civileket, hogy hagyják el az épületet, mert egy nappal később bombát dobnak rá. Arról már nem Izrael tehet, hogy a Hamász nem engedi elmenekülni a civileket.

Hol máshol hallottál már olyanról, hogy egy hadsereg figyelmezteti a civileket, hogy 24 óra múlva pontosan hol fog támadni? Izrael ennél többet nem tehet a civil lakosság védelmében. A civilek gyilkosa nem Izrael, hanem a Hamász.

Csuti Ördögüző 2014.08.22. 20:16:26

Izraelt a zsidók a britektől kapták ajándékba, mert belerángatták az USA-t a világháborúba.

Ez volt a 2 vh. közötti Balfourt deklaráció. A britek amerikai segítség nélkül végigéhezték volna a háborút, Hitler így is kinyírta őket annyira, hogy a Brit Birodalomnak a háború után kampec lett.

Krisz11 2014.08.22. 20:22:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Ahhoz képest, hogy szerinted nem tehetnek a terrorcselekményekről és nyilván nem is szimpatizálnak velük, a WTC lerombolásakor örömünnepet ültek."

A gyerekek nem hiszem, hogy örömünnepet ültek volna. De mindegy ki, hogy ünnepelt, halált nem érdemel. Ennyire ne legyél elvakult.

"A civilek gyilkosa nem Izrael, hanem a Hamász."
A Hamasznak van felelőssége, de aki kioldja a bombát az a gyilkos, a többi csak hablaty.

És nagyon nem azt látni, hogy Izrael a népírtáson kívül bármilyen megoldást is keresne. Pedig biztos van jobb verzió is, pl: a határok megnyitása, és az ártatlan civilek kiengedése Gázából, vagy békefenntartók kérése az Ensz-től, vagy valami hasonló.

Mondjuk azt el kell ismerni, hogy Friedmanhoz hasonlóan itthon Tamás Gáspár Miklós is felszólalt a népírtás és az izraeli rezsim ellen.

Poр40 2014.08.22. 21:19:17

@Wrex: Megszállt területen nincs reguláris hadsereg már. Az már partizán háború, arra nem vonatkozik a hadijog.
Neked faék volt a jeled az oviban?

Poр40 2014.08.22. 21:20:46

@Csuti Ördögüző: Mi van vén náci? Még mindig nyomod rendületlenül? Nézegeted faterod régi képét amikor még keretlegény volt?

Vombatus Ursinus 2014.08.22. 21:40:42

@Krisz11: "Mondjuk azt el kell ismerni, hogy Friedmanhoz hasonlóan itthon Tamás Gáspár Miklós is felszólalt a népírtás és az izraeli rezsim ellen."

Nagyjából hülyének is nézte mindenki.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 22:04:30

@Krisz11:

"A Hamasznak van felelőssége, de aki kioldja a bombát az a gyilkos, a többi csak hablaty. "

Lófaszt, a Hamászé minden felelősség, mert katonai célpontot csinál polgári objektumokból. Ugye megvan, hogy a Hamász rendszeresen nem engedi elmenekülni a civileket a bombázásra kijelölt épületekből?

Hiába próbálod védeni azt a gerinctelen eljárást, hogy a civil lakosságot élő pajzsként használják a palesztin fegyveresek.

"A gyerekek nem hiszem, hogy örömünnepet ültek volna."

A gyerekekért a felnőttek felelnek. Azok elsősorban, akik a civilek, főképp meg gyerekek mögé bújva lődözik a rakétáikat.

@Vombatus Ursinus:

TGM-et nagyjából már mindenki annak nézi.

mikka 2014.08.22. 22:22:28

@nu pagagyí: csak szólok halkan hogy a palesztinok is a saját országukat védik.
A helyzet az hogy minden ilyen rohamnál az izraeliek lédózerólnak vagy 2km sávot amit aztán csöndben annektálnak biztonsági okokra hivatkozva..egyébként az ENSZ két államot ír elő, Izrael nem engedi kikiáltani a palesztin államot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.22. 22:29:28

@mikka:

Mikor is kiáltották ki a palesztin államot? Ja, hogy még soha? Akkor milyen országukat védik a palesztinok?

Arról már nem beszélve, hogy Izrael mindig a palesztin rakétákra vagy egyéb támadásokra VÁLASZUL mér csapást.

A Hamász meg úgy védi a nem is létező hazáját, hogy izraeli területeket támad?

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2014.08.22. 22:42:14

@krain:
Anyám borogass!
A népesség növekedésébe már beleszámolták a halálozásokat is. A természeteseket persze. Tehát nem kell a valószínű növekedésből levonni a várható elhalálozásokat, azaz a nettóval számoltam.
De ha neked a hited, hogy ott népirtás folyik és zavarnak a tények, akkor bocs, így jártál!

Vombatus Ursinus 2014.08.22. 22:42:30

@mikka: "csak szólok halkan hogy a palesztinok is a saját országukat védik."

Nincs államuk, nem Izrael támadja őket rakétával, úgyhogy leülhetsz.

Krisz11 2014.08.22. 23:00:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Hiába próbálod védeni azt a gerinctelen eljárást, hogy a civil lakosságot élő pajzsként használják a palesztin fegyveresek"

Olyan elvakult vagy mint egy ISIS-es. Én leírtam, hogy a Hamas is felelős, tehát nem védem. De a bombát nem ők oldják ki.

Hagy kérdezzek egyetlen dolgot: ha egy palesztin elbújik egy Tel Aviv-i óvoda mögött és kilő egy rakétát Haifára, akkor az izraeli légierő lebombázza-e a tel avivi óvodásokat azzal a felkiáltással, hogy úgyis a Hamas a felelős?
Ugye, hogy nem fog bombát ledobni.. de a palesztin óvodásokra meg ledobja a bombát. Ez a népírtás. Ez az amin a világ nagy része felháborodik.

Én megértem, hogy senki nem akarja, hogy véletlenül ráessen egy kasszam rakéta, de biztos, hogy van más megoldás mint a civilek meg a kilövőhely utólagos bombázása.

Kelta6725 2014.08.23. 00:27:07

@Krisz11: Nagyon szívesen elolvassuk azt a más megoldást, mert a világ értelmesebb fele nem találja, ugyanis a hamasz NEM akar békét, nem akar dolgozni, csak háborúzni...és öldökölni..amelyik szervezet simán legyilkolja saját civil lakosságát, annak nevében ne osszátok már az észt se te se más....

persze, nem kell lebombázni egy óvodát, de sehol nem hallom az elítélő mondatokat, sehol nem olvasom az elítélő sorokat a hamasz ellen....azt senki nem rójja el, mért lödözgetnek tízezernyi rakétát, és az hogy nincs többezer zsidó civil áldozat, az nem a hamasz hibája..ők bizony leakartak gyilkolni minden civil zsidót ha sikerül nekik, de béna rakétáik vannak szerencsére....mikor meghaltak zsidók utcai népünnepélyt rendeztek.....ha rajtuk múlna már tízezernyi zsidó civil halott lenne....én egy kalap alá veszem őket..
ha Izrael népirtásért felel, akkor a hamasz és palesztinok, ezerszeresen felelnek népirtásért, mert ők bejelentetten direkte mennek civilekre....az hogy nem sikerült nekik..a történet szempontjából mellékes.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.23. 07:56:37

@Vombatus Ursinus:

"Nincs államuk"
Palesztina 133 ország által elismert ÁLLAM. Magyarország (-1 fő, Te) 1988. november 23-án ismerte el független ÁLLAMként. Az ENSZ-ben 2012. november 29-én nem tag, megfigyelő ÁLLAM státuszt kapott.

"nem Izrael támadja őket rakétával"
áhh, dehogy, az átvonuló hidegfront felhőzetéből pottyantak le azok a rakéták, az óvodákra, iskolákra, a strandon focizó gyerekekre, 10.000-nél több lakóházra.
Nem nézz hülyének, nem vagy vidámvasárnapi szónok!

Krisz11 2014.08.23. 08:02:04

@Kelta67: "sehol nem olvasom az elítélő sorokat a hamasz ellen...."
Azért mert ebben mindenki egyetért. Az izraeli népírtást viszont van (általában cionisták) aki támogatja.

"a világ értelmesebb fele nem találja"
A világ hatalmas többsége elítéli Izrael bombázásait (lásd ENSZ határozatok), megoldást pedig csak a végső rendezésre nem találnak, a bombázásra van alternatíva.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 08:34:44

@Krisz11:

"a bombázásra van alternatíva."

Érdekes, ezt eddig az egész világ nem találta. Mármint azt, mivel lehetne a Hamászt (vagy az éppen aktuális palesztin terrorszervezetet) leszoktatni Izrael támadásáról).

Lenne talán valami szabadalmaztatott megoldásod?

Krisz11 2014.08.23. 10:08:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Érdekes, ezt eddig az egész világ nem találta."
A bombázást illetően ez hazugság. A katonai megszállás is alternatíva, az utólagos (vagyis csak bosszúra szolgáló) bombázás helyett.

Sőtt, csak abból a kb évi 3 milliárd dollárból, vagyis kb 600.000-szer 1 millió forintból is meg lehetne fizetni egy akár hatszázezres zsoldoshadsereget is (az 1.8 millió fős gázába persze 20.000 békefenntartó is elég lenne) ami békefenntartóként működne, ha Izrael fél betenni a lábát oda.

Civileket utólagosan bombázni persze olcsóbb és biztonságosabb. Meg ott van a "bosszú népe" imidzsük is, amin nem szeretnének, ha csorba esne.
Plusz gondolom izrael igény tart gázára (ha most nem is mondja ki), vagyis számukra csak a tengerbe szorítás vagy kiírtás az alternatíva.

www.theguardian.com/commentisfree/2014/jul/28/israeli-military-most-moral-no-more-outrage-indifference

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 10:12:41

@Krisz11:

"A katonai megszállás is alternatíva"

Úristen, elképzelni is rossz, micsoda ajvékolást rendeznének a hozzád hasonló álszentek, ha Izrael tényleg megszállná azokat a területeket. Ne légy gerinctelen hazug, kérlek.

"meg lehetne fizetni egy akár hatszázezres zsoldoshadsereget is"

Úristen, elképzelni is rossz, micsoda ajvékolást rendeznének a hozzád hasonló álszentek, ha Izrael tényleg zsoldoshadsereget küldene azokra a területekre. Ne légy gerinctelen hazug, kérlek.

Nagykörúton túli magyar 2014.08.23. 10:39:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

mondjuk lenne egy békés megoldás: Izrael visszavonulna Palesztina azon területeiről, ahol nem zsidó népesség élt a megalapításkor:
"1947-ben zsidók tulajdonában 1850 km² volt, Palesztina területének 7,04%-a."
A többi területet meg átadják a palesztinoknak. Nobel békedíjat se kérek érte!

Krisz11 2014.08.23. 10:49:53

"elképzelni is rossz, micsoda ajvékolást rendeznének a hozzád hasonló álszentek, ha Izrael tényleg zsoldoshadsereget küldene azokra a területekre"

A nemzetközi békefenntartókat mindenki elfogadná.

"Hamas fires rockets from mobile launchers. The rocket wing of Hamas moves across Gaza and fires the weapons from different locations. It’s nearly impossible to dismantle this rocket infrastructure completely by air power"

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 12:22:27

@krain:

Küldtek már el téged melegebb éghajlatra?

:)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 12:23:12

@Krisz11:

"A nemzetközi békefenntartókat mindenki elfogadná."

Kivéve a Hamászt. :D

Nagykörúton túli magyar 2014.08.23. 12:34:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

ha békéről, és igazságos megoldásról beszélek zsidóknak, akkor rendszeresen. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 13:05:52

@krain:

Na végre, csak nem állhattad meg zsidózás nélkül. :(

Krisz11 2014.08.23. 15:26:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"Kivéve a Hamászt. :D "
Az nem számít mert kénytelen lenne. És így sok civil megmenekülne. Csak sajnos Izrael még kevésbé szeretné hogy béke legyen, és a 2 államos megoldás alakuljon ki. Izrael pont a mostani helyzetet akarja fenntartani. Ők ijedtek meg a legjobban mikor a Hamas és Fatah egyezséget kötött.

Izrael sosem fogja hagyni, hogy Jeruzsálem két állam által ellenőrzött közös város legyen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.23. 17:13:51

@Krisz11:

"Az nem számít mert kénytelen lenne."

Hadd nevessek egy jót ezen a marhaságon...

"Ők ijedtek meg a legjobban mikor a Hamas és Fatah egyezséget kötött. "

Te szerencsétlen! Ugyan ki nem ijedne meg, amikor két ellensége egymással egyezséget köt?

Aljas kis antiszemita vagy. Nem közvetlenül a zsidókat szidod, mert az már kevéssé szalonképes, hanem az Izraelt megsemmisíteni akaró terroristákat véded. Hú, de ravasz vagy, te kis zsebhitler.

Krisz11 2014.08.24. 07:53:57

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Aljas kis antiszemita vagy. Nem közvetlenül a zsidókat szidod, mert az már kevéssé szalonképes, hanem az Izraelt megsemmisíteni akaró terroristákat véded"

Bocs, de meghülyültél a gyilkos szándéktól. Ez tipikus a bosszú népénél. A vérgőzös őrület. Az egész fejlett, józanul gondolkodó világ és a számtalan ENSZ határozat elítéli az utólagos, szándékosan, civilek ellen irányuló terror bombázásokat.
Az egész világ "aljas kis" antiszemita lett ;-).
Ha egy pillanatra ki tudsz lépni a vérgőzös indulataidból és a lelkiismeretedre hallgatni, akkor gondolkodj el ezen..

"Hadd nevessek egy jót ezen a marhaságon... "
Tudom, hogy te a civilek elleni bombázásnak szurkolsz, és egy nemzetközi békefenntartó erő megjelenését ellenzed (kineveted),de sokan ebben látják a megoldást, az állandó nemzetközi jelenlétben, ami helyben cselekedhet és egyúttal megvédi a palesztinokat a zsidó önbíráskodástól.
Persze a bosszú népe nem az elkövetők felkutatásában, hanem a civilek utólagos bombázásában hisz, igaz-e?
(költői kérdés volt, nem kell válaszolni).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.24. 11:25:20

@Krisz11:

"Ez tipikus a bosszú népénél."
"A vérgőzös őrület."
"a bosszú népe"

Szóval a te szóhasználatodban a zsidóság=a bosszú népe. És még visszautasítod, hogy antiszemita vagy. Kész röhej.

Azért emlékeztetlek arra, a magyarság - legalábbis a tisztességes magyarok - visszautasítja a "bűnös nép" jelzőt. És alapos joggal teszi ezt, mert nincs kollektív bűnösség, csak egyes bűnösök vannak. Ez nagyon igaz akkor is, amikor egyesek az egész magyar népet akarják bűnösként és felelősként beállítani pl. a holokauszttal kapcsolatban.

De ugyanígy nincs kollektív bűnösség, nincs "bosszú népe" a zsidóságnál sem. Legföljebb a te "vérgőzös őrületedben", a te elvakult antiszemitizmusodban.

Krisz11 2014.08.24. 15:16:49

"mert nincs kollektív bűnösség, csak egyes bűnösök vannak."

Néhány olyan van csak, mint Friedman rabbi vagy TGM, aki szembe mer szállni a 90%-al.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.24. 17:39:21

@Krisz11:

Ne beszélj mellé. Ahogy nincs bűnös magyar nép, úgy a zsidóság sem "a bosszú népe".

Persze egy olyan elvakult, gyűlölettől fröcsögő antiszemita, mint te, ezt soha nem fogja belátni.

Krisz11 2014.08.24. 19:54:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ügyesen tereled a szót arról hogy ok nélkül gyilkoltok palesztin civileket...

Szerintem sincs kollektív bűnösség. Ezért hoztam fel én példákat, mint TGM, meg Friedman.

De az is tény, hogy a zsidóság körében sajnos elfogadott a bosszú, sőt, tamudi erény.

Krisz11 2014.08.24. 19:56:38

@Krisz11:
"Gyűlölettől fröcsögő antiszemita"
:DD Na persze... mert felszólalok egy népírtás ellen.
Ha az ENSZ és a fejlett világ is antiszemita (mint Norvégia, aki kirakta a zsidó nagykövetét),akkor én is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.24. 22:14:14

@Krisz11:

Azért vagy antiszemita, mert a zsidóságot "a bosszú népének" hívod.

Ne próbálj utólag mosakodni, mert még rá is erősítettél. Nem baj, hogy antiszemita vagy, nem vagy egyedül, és törvény sem tiltja, bár manapság már nem éppen szalonképes a dolog.

annamanna 2014.08.26. 02:37:39

"Több mint 300 holokauszt-túlélő írta alá azt a nyílt levelet, amiben népirtásnak nevezik Izrael Gázai övezet elleni katonai tevékenységét. A levél elítéli "...a palesztinok mészárlását Gázában és a folyamatban levő hadműveleteket a történelmi Palesztina területén." Az összesen 327 aláíró a New York Timesban jelentete meg a levelet, amiben elítélik az izraeli blokádot is."
www.hidfo.net/2014/08/25/holokauszt-tulelok-nyilt-levelben-itelik-el-izrael-offenzivajat

annamanna 2014.08.26. 02:48:46

Gelléri Andor Endre hu.wikipedia.org/wiki/Gell%C3%A9ri_Andor_Endre nem élte túl a holokausztot. Tífuszban halt meg.
Aki elolvassa a Ház a telepen c. novelláját epa.oszk.hu/00000/00022/00575/17967.htm
annak számára nem kérdés, mi lenne a véleménye palesztin-zsidó konfliktusról, Gáza bombázásáról.

"Amint Pettersen visszanéz a telek sarkáról, azok ketten vastag sétabotjukkal már lökik szét a ház falait. S dühük nőttön-nő, amikor meglátják a berendezett kis kuckót, az ágyat a rongyokkal, a szemétből kiszedett lábasokat s a tüzet a lopott kályhában.

A rendőr pedig egykedvűen viszi ezt a két embert - s azok úgy fordulnak vissza a grund végéről, mint Ádám és Éva a paradicsom kapujából."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.08.26. 08:36:54

@annamanna:

Tudod, itt az a gond, hogy Izrael hiába egyezne meg az éppen aktuális palesztin kormánnyal, mindig jelentkezne egy olyan radikális csoport, amely Izrael elpusztítását tűzi ki célul. A környező országok Izrael-ellenességét ismerve pedig hamar népszerűségre tenne szert, ez eddig is így volt. Akkor meg hiába a békekötés, ha megbuktatják a kormányt és az új vezetés "szent" háborút indít Izrael ellen.

Na most képzeld el, hogy Izrael visszaadja azokat a területeket, amelyeket egyébként jogosan szállt meg, hiszen megtámadták őt, és önvédelmi háborúban szerezte a területeket. E területek jelenleg ütközőzónaként funkcionálnak arra az esetre, ha a szárazföldön megtámadnák Izraelt. E zóna nélkül vsz. nem lenne képes megvédeni magát egy masszív szárazföldi támadás ellen, hiszen még felvonulási terület is alig akad, a harcot kezdettől Izrael területén vívnák meg. Ne feledd, egy 20,000 négyzetkilométeres országról beszélünk.

annamanna 2014.08.26. 16:53:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: biblia.hu/biblia_k/k_38_14.htm
Már odagyűltek Jeruzsálemhez "azok a népek", akik "megszállták a várost és kirabolták a házakat".
Már csak az Úr hiányzik, aki "harczol azok ellen a népek ellen, a mint harczolt vala ama napon, a harcznak napján".
Utána majd "az Úr lesz az egész földnek királya, e napon egy Úr lészen, és a neve is egy."
Amíg ez nem következik be, addig "azok a népek" randalíroznak Jeruzsálemben. www.youtube.com/watch?v=v37n0LBtseo
Majd Jézus megmondja, kinek mihez van "joga".
Ezt pedig te "Na most képzeld el" és ezt te "Ne feledd".
Amúgy meg unom a témát.