szabad_nep.jpg"Aztán majd megtapasztaljátok, milyen érzés üldözöttnek és fenyegetettnek lenni. Mondom: már mi is nagyon dühösek vagyunk. Világos?" 

Imigyen szóla Bayer Zsolt a CEU bezárása ellen tüntetőkhöz. 

Na, most tökmindegy, ki mit gondol a CEU-ró, és annak beszántásáról. Én például kezdem rohadtul unni az egész cirkuszt, de ez legyen az én személyes problémám. 

Egy biztos: ilyen ordenáré hangnemben, ilyen gyáva, hitvány módon a hatalom szoknyája mögül (ezt direkt csak azért, hátha engem is lebuziz majd a Miniszterelnök Úr) 

1948-ban a Szabad Népben

fröcsögött és fenyegetőzött az egyházi iskolák államosítása elleni pócspetri tüntetés után Vásárhelyi Miklós:

“Felelniök kell bűneikért és a büntetésnek példamutatónak kell lennie. Mindenkinek lakolnia kell, aki részt vett a gyilkos tüntetésben. (...) aki megpróbálja felborítani országunk békéjét, rendjét, nyugodt építőmunkáját, annak lakolnia kell."

Két ember, két korszak - de egy hang, és egy üzenet:

kussoljatok!

Vásárhelyi Miklós négy évtizeddel később aztán Soros György magyarországi kincstartója és a CEU egyik alapítója lett. Ahol aztán soha, senki nem kérdezte meg tőle, hogy

"Miklós bátyám, hogy is volt az 40 éve, amikor még véres szájú komcsi voltál?"

Most Bayer Zsolt fröcsög és fenyegetőzik úgy mint egy büdös szájú nyugalmazott munkásőr '82-ben a P. Mobil koncert után - és tőle meg senki sem kérdezi meg a sajátjai közül, hogy "

"Zsolt, hogy is volt az 30 éve, amikor még a bolsik ellen küzdöttél?"

Mert ez egy olyan Ez egy olyan sajátos klímájú, varázslatos kis ország, ahol

a 20. század legutolsó komcsijaiból lettek a 21. századi szabadság felkent papjai, és a szabadság ifjú 20. századi harcosaiból meg az 21. század utolsó komcsijai.

Mi pedig alattvalók maradunk a saját hazánkban, mindaddig, amíg tűrjük, hogy hol az egyik, hol a másik oktasson ki minket abból, hogy kell jó demokratának/európainak/magyarnak/kereszténynek lenni. Ameddig eltűrjük, hogy kivénhedt, pszichopatává savasodott lelkű vén bolsik mondják meg, hogyan gyűlöljük egymást. Ameddig rá nem jövünk, hogy

nem egymástól kell megszabadulnunk - hanem tőlük. 

 Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr4312417509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

incze 2017.04.11. 19:00:00

bazmeg, ember. azért az kurvára nem ugyanaz, hogy véres komcsiból szabadelvű lesz valaki egy keserves élet során, vagy szabadelvűből véres komcsi, jó pénzért.

mikimackó 2017.04.11. 19:06:36

a nemzet büszkesége !

Jakab.gipsz 2017.04.11. 22:32:50

Tájékozódj mielőtt ítélkezel!

Igen vannak ebben az országban olyanok akik azt gondolják nekik mindent szabad. Vásárhelyi Miklósnak a bűnös kommunistának (te mutattad be) a CEU- védelmében mindent szabad, neki van bocsánat. Másokra rárohan a vélemény falka, nekik nincs bocsánat. Hogy mennek nálunk ezek a dolgok? Soros Gyuri mondja meg ki a bűnös és ki nem, tudományos alapokon?

De ne politizáljunk.
A büntetését letöltő, úszók generációját sikerre vivő Kiss-nek, nincs bocsánat, negyven év múlva sem, a nevét véssük le.

A gyerek leányt be drogozó, megrontó, körözött bűnöző, Roman Polanszky-ért, pedig meg mozdul a művészvilág és büntetlenül vörös szőnyegen flangál.

Ki érti ezt? Ki a bűnös és ki nem!

user friendly 2017.04.11. 22:47:55

@Jakab.gipsz: Vásárhelyi Miklós legfeljebb a mennyek országában gondolhatja azt, hogy neki mindent szabad a CEU védelmében, tekintve, hogy több mint 15 éve meghalt.
ennyit a tájékozottságról.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.11. 22:50:20

Bayer elég bennfentes, ha jól gondolom. Lehet, hogy bepillanthattunk abba, hogy Orbán Viktor miként képzeli hazánk jövőjét. Egy olyan jövő lehet ez, ahol törvény felett álló fideszes milíciák járőröznek a települések utcáin, és magyarázkodni kell nekik, hogy kiféle, miféle vagy? Aztán ha nem vagy meggyőző, akkor megvernek, vagy esetleg majd akaszthatnak is?
Mostanában azon kell a nem buggyant fideszes honfitársainknak gondolkozni, hogy ilyen világban akarnak-e élni, ugyanis Viktor az erőszakos iskolabezárással végképp elkötelezte magát az autokrácia útján. Mostmár ezen kell gondolkozni, szintet lépett a tét.

ügyfélszolgálatos 2017.04.11. 22:57:00

@user friendly: Most mit vártál a fideszes bértollnokról, hogy érti is amit be kell gépelnie, hogy tudja hogy kiről mit ír, azon kívül amit a fidesz központból kap?

Jakab.gipsz 2017.04.11. 23:07:10

@user friendly:
Védte vagy nem védte Vásárhelyi a CEU -t, Vagy ez a CEU már nem az a CEU.

Ha pedig nem érted olvasd el még egyszer, én a forrást is megjelöltem. Továbbá ezen gyanús okok miatt, kerestem egy politika nélküli, példát. Egy biztos a tudomány-filozófia azért tudomány mert ha tévedünk, a tévedésünk korrekciója is tudományos kérdés. A Soros-CEU intézmény pedig társadalom mérnöki, tehát tudományos tevékenységet végez, Bayer-nek pedig ebből az ember-kísérletből van elege.

user friendly 2017.04.11. 23:07:55

@ügyfélszolgálatos: jogos. de basszus legalább ne úgy kezdené, hogy tájékozódásra szólít fel. eh...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.11. 23:08:59

@user friendly: Elképzelem, ahogy a csávó ezután próbálja magát lehúzni a wc-n, de nem sikerül neki. Persze nyilván nem ez történik. Éppen lép be egy másik nicknévvel, hogy nyomhassa tovább a fidesz propagandát, ferdítsen, hazudjon, tereljen és gyűlölködjön.

user friendly 2017.04.11. 23:14:46

@Jakab.gipsz: védeni azt lehet, amit támadnak. a CEU-t a múlt hétig senki nem támadta, következésképpen védeni sem kellett senkinek. Vásárhelyi max most védhetné, de ennek ugye egészen konkrét fizikai akadályai vannak.

morph on deer 2017.04.11. 23:17:55

@Jakab.gipsz:
"... Bayer-nek pedig ebből az ember-kísérletből van elege"

Csak nem mesélt valaki neki erről, vagy honnan tudhatja?
Mert ugye EMBER-kisérletről írtál...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.04.11. 23:30:42

CEUS tüntetők vs. CÖF-ös tömeg

Értelmes, nyilt tekintetű fiatalok

néznek szembe

alkeszes, táskás szemű hót sötét roggyantakkal!
Zsótika, ott van nektek a kisvasút! Üljetek fel és vonatozzatok ( ne felejetsetek el kísérőt vinni nehogy eltévedjetek Alcsút alsó és Alcsút felső között)!

Épüljön stadion a CEU helyére 2017.04.12. 00:01:11

Hiaba az ujabb libbant blog, lesz bekemenet, es bezaratjuk a CEU-t.
Akkor is be lesz zarva, ha veletlenul Orban Viktor megse akarna bezaratni.
Addig fogunk tuntetni amig be nem zarjak.

je suis Louis (törölt) 2017.04.12. 00:11:30

@Épüljön stadion a CEU helyére: van még tartalékban nyugger utalvány? vagy a bkemenet 50 % kasszás erzsi lesz?

2017.04.12. 00:43:45

@Épüljön stadion a CEU helyére: gipsz jakab
Tudom, bosszantó, de te nem záratsz be semmit.
Tudom, bosszantó, de Orbán sem.
Majd megint előadja a nagyhalált, hogy micsoda felvilágosult européer és egyetlen szavával megváltoztatja a törvényt.
Akkor majd épp azt fogod ajnározni.

user friendly 2017.04.12. 00:44:07

@Épüljön stadion a CEU helyére: ti békemenetelni akartok, amikor Brüsszeltől kéne védeni a hazát? Ejnye!

2017.04.12. 00:47:46

@user friendly: Nem lesz békemenet. Bayer fél, hogy eljönnének megint a lengyelek...

2017.04.12. 00:57:08

@Jakab.gipsz: hát ezt beszoptad!
Azért megnyugodnék, hogy magyar vagy és nem egy orosz bot, ha a helyesírásod leellenőriznéd egy programmsl.
A google fordító is jobb.

baltian 2017.04.12. 01:12:33

@Jakab.gipsz: Roman Polanski nem mehet Amerikába, mert még mindig eljárás folyik ellene. Valamint olyan országokba sem, amelyik kiadatási egyezményt kötött Amerikával. Rengetegen elítélik azért amit tett, de a filmjei és a művészete az egy teljesen másik dolog. Carlo Gesualdo fantasztikus zeneszerző volt és gyilkos. Ez nem változtat a művei megítélésén. Az hogy milyen ember... hát igen, az egy másik kérdés.

Bajer Zsolt 2017.04.12. 01:27:54

"ilyen ordenáré hangnemben, ilyen gyáva, hitvány módon a hatalom szoknyája mögül"

Ordenáré ám az a jókurvaanyád te fasszopó köcsög.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.12. 02:48:17

@baltian: @Könnyen elkaptuk, uram!: @user friendly: @morph on deer: @ügyfélszolgálatos: Az a helyzet, hogy @Jakab.gipsz: előadja a bölcsész stílust, erőlködik hogy műveltnek mutassa magát, miközben simán összekeverte a liberalizmust a neoliberalizmussal.

cardiobascuralis 2017.04.12. 03:29:39

Bayertől is meg lehetne kérdezni, hogy hogy is volt az, amikor 30 éve még a Népszabadság Pártélet rovatába írogatott az MSZMP-t dicsérő cikkeket, ahol a ma a Demokratát főszerkesztő haverja, Bencsik volt a rovatvezető.

cardiobascuralis 2017.04.12. 03:50:09

@Könnyen elkaptuk, uram!:
@user friendly:
@je suis Louis:

Attól tartok, állítani kéne az iróniadetektorotokon.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.04.12. 06:02:30

S mi ezzel a gond?

Ilyen egy határozott vélemény.

n3spr3ss0 2017.04.12. 06:21:14

@Épüljön stadion a CEU helyére: Neked nem kell Ceu,neked még a hat elemi is sok.

Nzoltan 2017.04.12. 06:23:35

Lassan senkit nem érdekel a ceu. Csak a média tartja a felszínen. Most az, hogy voltak egyszer akár 70 ezren tüntetni, miért érdekelné a fideszt?
Ez Pesten is csak 4 százalék. Amibōl néhány ezer nem is magyar szavazó.

Másrészt az egész ceu túl van értékelve. Nem képeznek mérnököt, orvost, miközben a bölcsészekbōll, jogàszokból és közgazdászokból minden urcára jut kettō.

Túlélő ... 2017.04.12. 06:26:02

Ez jó volt! Teljesen rendben van a poszt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.12. 06:27:18

@Nzoltan: Ez is mutatja a szellemi képességeid. Itt nem a CEU a lényeg, hanem a hatalom és bérencei viselkedése.

Arthur Bloch 2017.04.12. 06:28:41

@Bajer Zsolt: Zsótika! Nem kell bizonygatni,tudjuk mekkora bunkó!!!

Rákász Béla 2017.04.12. 06:38:05

Kedves Balog Gábor! Elég jól leírod a rendszerváltás legnagyobb hiányosságát. Már csak Bayer Zsolt neve helyett Gyurcsány Ferencre kell javítanod az írásod főszereplőjét és fel is teheted a Facebookra.
De így ne, mert így ez a szokásos hazugság. A kommunisták jól bevált trükkje majd 100 éve, hogy a saját bűneiket fennhangon a többikre is szétkenik.
Te is kommunista vagy? Bocs, voltál?

megamedve 2017.04.12. 06:41:13

na, ki gondolja még azt, hogy ha egyszer a gecihorda választást veszt, itt polgárháború lesz?

megamedve 2017.04.12. 06:41:58

@Rákász Béla: ennyire nem lehet hülye valaki, mint te.

megamedve 2017.04.12. 06:44:13

@Nzoltan: próbálj meg összerántani 70e embert önkéntes! alapon (ahol se virsli, se sör, se ingyenbusz, stb.), aztán majd rájössz

megamedve 2017.04.12. 06:47:03

@Könnyen elkaptuk, uram!: azért neked se ártana elolvasnod a kommentedet, mielőtt elküldöd!

2017.04.12. 06:50:21

Én nem szeretnék semmit hozzáfűzni a bloghoz és a kommentekhez.Csak leirom, azokat a szép és csodás szavakat amit Bayer "lovag " zsolt irt és mondott
Ez mindent megmutat és elmond róla.

Ime a "tükör " !!

1.Ehhez neked mi a kurva anyád közöd van, te geci fluffer?
2. Akkor mi a kurva anyádat csinálnak, te geci?
3. Hm? A kurva anyádat!
4. Vagyis, aki azt gondolja ezek közül, hogy itt folytathatja azt, amihez otthon hozzászokott, azt ki kell baszni innen, a kurva anyjába!
5. Úgyhogy az azeri meg a horvát geciláda kéz a kézben bassza meg a büdös kurva anyját!
6. Aki nem, az takarodjon a kurva anyjába!
7. Úgyhogy elmennek a törökök a büdös kurva anyjukba.
8. Ha esetleg nem, akkor még egyszer: a KURVA ANYÁTOKBA!
9. És mindegyiknek egyenként a kurva anyját!
10. Ez rólatok szól. A kurva anyátokat.
11. De hát, a kurva anyátokat!
12. Neked meg a kurva anyád…

Ez egy igazán művelt és nagy tudású, melldöngető hazafi irománya . Büszke lehet önmagára és a magas szellemi kvalitására !

nu pagagyí 2017.04.12. 06:55:02

Még ez az orbán seggéből óbégató mocsadék kell hozzá, hogy tényleg polgárháború legyen. Utóbbira egyébként van esély, mert valahogy le kell számolni az országot állandóan a mocsárba visszarángató feudális-fasiszta-kommunista reflexekkel. A jövendő politikusainak meg kell mutatni mi a dolguk. Nem lopás és habzsi-dőzsi, hanem a polgárok szolgálata, az ország felemelése, az emberek jólétének biztosítása.

Rákász Béla 2017.04.12. 06:57:59

Még egy nagyon fontos javítani valós van az írásodban!
1982- ben egyetlen egy " büdösszájúmunkásőr" sem volt a P. Mobil koncertjein! Tudom, mert én mindegyiken ott voltam.
El se mehettek egy ilyen szélsőjobboldali koncertre, amin a HONFOGLALÁSRÓ meg arról énekelnek, hogy "ÉN VAGYOK A KIRÁLY!" (Tehát Lóriék már akkor Orbán Viktort és nézeteit éltették, amikor még nem is ismerték a mai Fideszt.)
Tudud, az Apáink vezette szocializmusban ez BŰN VOLT!
Folyamodvány:
Lehet, hogy Orbán is járt P. Mobil koncerten és akkor ott értette meg ő is a "magyarnak lenni büszkeség" és "aki embernek hitvány az magyarnak alkalmatlan" tanításokat?
Csak így lehetséges, mert a CEU-n, Sorosnál nem tanítanak ilyeneket.
Ott a gender szak a menő...

Rákász Béla 2017.04.12. 06:59:35

Ja, és bocs, megint lemaradt a nemességedet jelző "h" betű a neved végéről! Gyorsan pótolom, tessék:
h

nu pagagyí 2017.04.12. 07:01:30

@Nzoltan: Az orvosaink és mérnökeink köszönik, már külföldön vannak. Elűztétek őket. Egyébként kétlem, hogy segítene rajtad bármilyen egyetem. Hülyébb vagy annál, az első vizsgán megbuknál. A te országodban írni-olvasni is luxus lenne. Minek az?

Rákász Béla 2017.04.12. 07:06:15

@jános515:
Petőfi Sándor! Részlet.
Foglalod ám a kurv'anyádat.
Idézet vége.
Ui.: Nem veszitek észre, hogy Bayer Zsolt direkt csak provokál Benneteket?
Minél nagyobb balhét csaptok egy Gender egyetemért, annál nagyobb lesz vidéken a Fidesz támogatottsága!!!
Bayer nagyon is pontosan tudja, mit csinál, csak a mi baloldalaink már 1990-re elitták az eszüket és ezért nem veszik észre.

nu pagagyí 2017.04.12. 07:09:15

@Rákász Béla: A sors furcsa fintora, hogy a P.Mobil (pontosabban Lóri) a diktatúra ellenzőjéből egy újabb diktatúra kiszolgálója lett. Lehet, észre sem vették az átalakulást, ahogy te sem. Ha teljhatalom nekik tejel, akkor már nem lázadnak.

Rákász Béla 2017.04.12. 07:10:06

Megkérhetlek Benneteket, bátor DEMOJRATÁKAT, itt a koalícióban, hogy ti is a Fecebokk profilotokkal válaszoljatok, mert kamunevű, azaz NÉVTELEN BEÍRÁSOKKAL NEM SZÍVESEN foglalkozom...mert az olyan gyáva dolog.
Látjátok, Balogh úr is a saját nevén ír. Tiszteljétek meg legalább őt azzal, hogy ti is bemutatkoztok.

Rákász Béla 2017.04.12. 07:11:35

@jános515:
Igazad van, ez szerintem is ciki.
De 100-as IQ alatt csak ez működik.

Rákász Béla 2017.04.12. 07:15:24

Na még egy, aztán megyek vissza az Indexre.
1990-ben azt hittük, rendszetváltás lesz.
Még a Népszabadságban is. Ezért küldtük oda, mi rendszerváltó demokraták a legjobb embereinket. De nem lett.

nu pagagyí 2017.04.12. 07:18:21

@Rákász Béla: Hogyne! Szerinted az idilli vidéken az emberek a mosdatlan szájú, dölyfös tetvekért lelkesednek, akik a helyi földesuraknál szoktak Kvaterkázni szabadidejükben. Lenézed az embereket, ahogy az orbáni diktatúra primitív propagandát nyomó félművelt, selejt kiszolgálói is. A félelem tartja féken egyelőre az embereket. De fel fognak ébredni. Senki nem akar tartósan szolgaként vegetálni sem a városokban, sem vidéken.

Brumm Brumi 2017.04.12. 07:21:10

"Vásárhelyi Miklós négy évtizeddel később aztán Soros György magyarországi kincstartója és a CEU egyik alapítója lett. Ahol aztán soha, senki nem kérdezte meg tőle, hogy
"Miklós bátyám, hogy is volt az 40 éve, amikor még véres szájú komcsi voltál?"

Az még hagyján hogy ezt nem kérdezték meg tőle...
De azt sem, hogy hogy is volt hogy előtte meg a Mussolini-féle fasiszta párt tagja méltóztatott lenni...

Ami pedig Bayert illeti, lehet őt savazni.Joggal is.
A baj hogy mindig kilóg a lóláb.
Mert most is félremagyarázás áll fent.Dehogy akar verni Bayer békés tüntetőket.
Amiért kikelt magából, azok az anarcho terroristák, a rendőrökkel verekedők, festékszórók, szákjházakba betörők, Parlamentet, rádiót stb. "ostromlók".
számuely tibor klónok.

nu pagagyí 2017.04.12. 07:22:38

@Rákász Béla: Ismét nem olyan időket írunk, amikor érdemes bemutatkozni. Lásd az olimpiaellenes népszavazás aktivistájának kirúgását, vagy a rezsim által kinevezett Corvinusos rektor fenyegetőzését. Egy szaros diktatúra szekértolója vagy. Valóban kell még egy rendszerváltás, hogy a bűnbandádat is eltakarítsa a nép.

Rákász Béla 2017.04.12. 07:23:11

@nu pagagyí: Van igazi neved is?
Amúgy tévedsz. Mi a Lórival és a Zsoltival ugyan azon az oldalon állunk 1982- óta!
Érdekes. Eddig csak 3 ember vállalta a véleményét: Balogh, Bayer meg én.
A többiek mind csak bátor " névtelen feljelentők".

Brumm Brumi 2017.04.12. 07:23:13

Csak hogy világos legyen, miért is dühöngött Bayer:

"Úgyhogy egy darabig még őrjönghettek az utcákon, megpróbálhatjátok feldúlni a Parlamentet, a minisztériumokat, a Fidesz székházat, a köztársasági elnöki hivatalt, neki mehettek a rendőröknek, megtámadhatjátok az újságírókat – még egy darabig.

Aztán majd nem."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.12. 07:24:13

@Brumm Brumi: Gondolom az utcán gyújtogató, autókat felborogatók ellen is kikelt. Ja, nem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.04.12. 07:25:08

@Rákász Béla: Mi vagy te? Önkéntes rendőr hogy a nevek után érdeklődsz?

Rákász Béla 2017.04.12. 07:30:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:De kikeltünk. És kihívtuk a szemkilövető Gyurcsány rendőreit, de ők NEM FOGTÁK MEG A JOBBIKOS GYÚJTOGATÓKAT!!!
Sőt! Még malmonkannákat is adtak a kezükbe...

Punxsutawney Mormota 2017.04.12. 07:31:39

@user friendly: A faszomat! - gondolta Stirlitz azaz @Jakab.gipsz - Hány Vásárhelyi lehet még a facebookon???

nu pagagyí 2017.04.12. 07:32:28

@Brumm Brumi: Orbán "sorosbérencként" ágált a kádári diktatúra ellen, aztán hogy megváltozott (hátrányára).

Vásárhelyi védelmében:
1948-ban némileg más idők voltak, nem volt még messze a Horthy-nyilas éra, volt támogatottsága a magyarországi háborús-tömeggyilkos rendszerek elleni fellépésnek. Minden becsületes ember jobbat akart, de akkor még nem lehetett tudni, mi lesz belőle.

A blog irója vagy ostoba, vagy szándékosan ferdít. Amolyan mindenki hülye, csak én vagyok helikopter alapon. Mindent a saját kontextusában kell nézni. Bayer pontosan tudja, milyen aljas rendszerhez adja a nevét jó pénzért. Vásárhelyi akkor még nem tudhatta. Amint rájött, nem is tolta tovább a szekeret.

nu pagagyí 2017.04.12. 07:34:31

@Rákász Béla: Azt hiszed, hogy te az igazi neveden pofázol? Akkor nagyon hülye lehetsz.

nu pagagyí 2017.04.12. 07:37:30

@Rákász Béla: Majd csak kiderül, ki mozgatta Urbán Flóriékat.

Netuddki. 2017.04.12. 07:43:32

Nem kéne már elpicsázni ezt a bayer gyereket? Magának kereste a bajt...

Rebel Alliance · http://starwarsfilmek.blog.hu/ 2017.04.12. 07:48:31

Bayerek, G.Fodorok, Gajdicsok, Bencsikek egy egész korszak legalja publicistái. Elrettentő példák lesznek a médiatörténelemben.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2017.04.12. 07:51:10

Igazából nem az a baj, hogy Bayer ilyen, mert minden szekértáborban van pár elborult szélsőséges. Az a baj, hogy ebben a táborban Bayer nem számít különösen szélsőségesnek.

amado 2017.04.12. 07:54:16

Annyira szeretnék már egy újabb békemenetet látni, sokadjára is szórakoztat, ahogy a birkák mennek a veszett kutyák után.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.12. 07:55:01

Semmi gond, a szép magyar kurvázásért ki is tüntették ezt a mocskos szájú alakot. Ez kell a fidezs demokráciának, akik bezzeg tisztességesen, mások alázása nélkül élnek, azok nem kellenek.

Aki nem vak, az ezt látja, aki meg nem látja, az lesz fideszkdnp hívő. Keresztényi szeretettel. Úgy könnyebb kurvázni.

Brumm Brumi 2017.04.12. 07:57:43

@nu pagagyí: " Bayer pontosan tudja, milyen aljas rendszerhez adja a nevét jó pénzért. Vásárhelyi akkor még nem tudhatta. Amint rájött, nem is tolta tovább a szekeret. "

Hablaty.
Vásárhelyi Miklós karrierje teljesen logikus és kompatibilis a habitusával.
Mussolini Fasiszta Pártja.
Majd Bolsevik Párt és Szabad Nép.
Soros Alapítvány elnöki széke és SZDSZ.

Hibátlan zsidó karrier.
És és utódai, a Máriák, Júliák is jogfolytonosak.

C. Robert 2017.04.12. 08:04:20

A teljesség kedvéért azért nem árt tudni, hogy azon a pócsperti "gyilkos tüntetésen" elsült egy puska és egy rendőr meghalt.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.12. 08:18:30

@Nzoltan: Nem a CEU miatt ment ki 70 ezer eber tüntetni. Hanem hogy megállítsa a hatalommániás szektavezéredet... a te érdekedben is, csak annyira hülye vagy, hogy fel sem fogod, hogy neked is menni kéne.

n_dy 2017.04.12. 08:20:58

@ügyfélszolgálatos: meg még van 3 millió fidesz ügynök, mind kapcsolatban a központtal ... ti viszont annyian vagytok ahányan a Kossuth téren randalíroztatok

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.12. 08:24:13

@Rákász Béla: Érdekes dolog ez, pont a fidesz szokta vádolni az ellenségeit azzal, amit maga szemrebbenés nélkül megtesz 100-szorosan. Végülis te is ezt teszed, helyes, hogy fidesz szimatizáns vagy.

megamedve 2017.04.12. 08:34:13

@Rákász Béla: Az lehet, hogy én is hülye vagyok, de még nem hitelesítettem eképpen magamat. Neked viszont sikerült már....

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.12. 08:38:03

Eddig úgy voltam vele tartsa be a CEU is a tv-t mint a többi, akkor maradhat.

De most hogy az amcsi külügyminisztérium is belepofázik, követelem hogy azonnali hatállyal zárják be!

fidesz maszop dk egykutya 2017.04.12. 08:41:00

@Parasztlengő az imperialistáknak: pedig hogy reméltêtek, hogy trump hagy titeket újkádáristákat, és a szovjet kgb ügynök elvtársatokat tevékenykedni... De nem úgy tűnik :D

Jakab.gipsz 2017.04.12. 08:41:11

@morph on deer: Igen helyesen láttad meg, a Soros-CEU lényegét, egy újabb EMBER-kísérlet, tanműhelye! Azaz hogyan manipuláljuk a társadalmat tanoda.
Bayer pedig erre mondja,
, hogy "kussoljatok", gondolom tehetetlen dühében,(neki sincs sok esze) mert a harag rossz tanács adó.

iovialis 2017.04.12. 08:41:14

@Brumm Brumi: Üdv.

(Azért azt a fasiszta pártos infot megkérdőjelezheti nyugodtan.)
Másrészt én kérek elnézést néhai V. M. '56-os elítélt helyett, magának nyilván sokkal egyenesebb lett volna az életpályája abban a történelmi környezetben... (Pl. sosem lett volna rovatvezető a Népszabiban se, ha utólag a Demokratában kell majd véresszájnia, csak hogy egy erkölcsi piedesztálra helyezett sajtómunkásra hivatkozzak.)

Fotelrokker.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 08:41:28

Érdemes elolvasni, hogy a tetves komcsi Soros bérenc Vásárhelyi nevű ripacsot mennyien védik ma is.

Na ezekkel a nickekkel nem kerülhet értelmes ember soha egy plattformra !

legális 2017.04.12. 08:42:31

@nu pagagyí: nem lehetne, hogy inkább a ballib bölcészet költözne külföldre?ű
Mindenki jobban járna, ott szeretik őket, nekünk meg itthon nem sok szükségünk van rájuk. Még közmunkára sem foghatók.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 08:43:22

@Felchutty Bugrisch:

Szuper..

Csakhogy a CEU-t senki nem akarja bezárni.

Ilyen erővel az ellen is tüntethetnél, hogy a Marsra száműzzük Soros Gyurit.

Ez a CEU ügy csak arra volt jó, hogy lássuk mennyi manipulálható ballib birka van, akik a hírhamisítóknak bedőlnnek.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.12. 08:43:37

@Rákász Béla: "Nem veszitek észre, hogy Bayer Zsolt direkt csak provokál Benneteket?"

Akkor a "kurva anyád" neked is!

Én is csak provokáltalak.:D

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 08:45:45

A legröhejesebb hogy most a CEU tüntetők a Civilek átláthatóságát szolgáló törvény ellen fognak tüntetni.

Mégegyszer.
A ballib birkák az átláthatóság ellen tüntetnek parancsra.
Röhej.

John Doe3 2017.04.12. 08:46:56

@Brumm Brumi: Van hiteles adatod a fasiszta párt tagságáról? Mert nekem viszont van arról, hogy Kádár alatt a Nagy Imre-perben öt évre ítélték V. M.-t. Tipikus zsidó karrier ... tényleg.

Peterpapo 2017.04.12. 08:49:31

Mi van Zsótikám? Mérges vagy aranyom? Üzenem, amit az Erdélyből származó nagymamám mondott mindig olyankor, ha mondtam, hogy most épp mérges vagyok:

- Édes fiam, nálunk a mérgesbe szarni jártak.

John Doe3 2017.04.12. 08:50:39

@Legeslegalja: akkor minek a tv? De tényleg...

Peterpapo 2017.04.12. 08:52:26

@Legeslegalja:

Ne a civil szervezeteket akarják átlátni, azok a mocskos tolvajok, hanem saját magukat.

Mégegyszer

Ezek mocskos hazug, álszent, tolvaj gecik, Orbánnal az élen.

Te hülye meg megeszed, amit mondanak, pedig még a kötőszavaikban is kételkedned kellene.

É2I 2017.04.12. 08:53:26

@Rákász Béla: Rákász úr el van tévedve, ha azt hiszi, hogy egy "Fecebokk profil" jelent is valamit az interneten. Tudom, hogy szeretnének mindenkit néven-nevezve nyilvántartásba venni, de sajnálatos - nem - módon ez még nem az ön és csatlósainak az ideje.
És amíg élek nem is lesz az.

"...mi rendszerváltó demokraták a legjobb embereinket. De nem lett."

Ő, öngól. Ha rákérdez miért, még egy jón röhögni is fogok. ;)

"annál nagyobb lesz vidéken a Fidesz támogatottsága!!!!

Már előttem is írták, de én is leírom, azzal, hogy nem dugja ki az orrát a székletes fővárosunkból, a vidékiek köszönik; pont látják, érzik mi történik. És bátran mondhatom, hogy itt vidéken is megvan az a nem vékony réteg, aki - lassan túlcsordult tökkel - figyeli a fityisz ámokfutását és feni a kaszát - már hogy képletes is legyek.

Bayer úrról meg tudjuk, hogy egy provokátor, általánosságban pont ezért szarunk a fejére, kezeljük helyén. A vetésforgót csak a szántóföldön kultiváljuk.

Peterpapo 2017.04.12. 08:54:12

@Legeslegalja:

"Csakhogy a CEU-t senki nem akarja bezárni."

Nem a faszt nem, hiszen az a Soros egyeteme. Jövőre a villamosmérnöki kart is be fogják tiltani, mert ott a soros kapcsolásról tanítanak.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 08:54:36

@John Doe3:

Aha.
Valószínűleg azért fenyegette az államosítás ellen tüntetőket retórziókkal a mocskos komcsi.

Pont olyan tetű volt, mint Lukács György, csak éppen nem lövetett halálra magyarokat, mint Lukács.

De csak mert nem volt rá hatalma. Az idézet megvilágítja, megtette volna.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 08:56:46

@Peterpapo:

Én értem hogy a ballib birkák a hírhamisító Index, 444, HFG szintű szaroknak hisznek, de ettől még tény, hogy a kormány heti kétszer világosan elmondja, senki nem akar semmilyen egyetemet bezárni.
Ahogyan maga Soros is közölte nem zárnak be, és nem költöznek el.

Azaz ez csak egy szokásos műhiszti ballib bérrettegő marháknak.

Peterpapo 2017.04.12. 08:59:26

Ez a legszebb!!! :) Orbán Viktor Wikipédiáról: :)

"1988 áprilisától a Soros Alapítvány támogatásával működő Közép-Európa Kutatócsoport munkatársa volt. 1989 szeptemberétől 1990 januárig a Soros Alapítvány ösztöndíjával az oxfordi Pembroke College-ban az angol liberális filozófia történetét hallgatta, de tanulmányait az 1990-es magyarországi országgyűlési választás miatt félbeszakította."

És innen tudhatjuk, hogy dolgozni összesen 5 hónapot dolgozott egész életében, azt is szociológus gyakornokként.

Thunder_th 2017.04.12. 09:01:11

Mérges a zsóti. Aztán ki nem szarja le? :) Őrjönghet szegény pára, vonuljon utcára a 200 agyhalott idiótájával, legfeljebb kiröhögöm. Csak nehogy megint úgy kelljen vonulni mint Pécsen. Ahol 10 tüntető elől a hátsó ajtón somfordált be előadást tartani. Szánalom.

Peterpapo 2017.04.12. 09:06:28

@Legeslegalja:

Hahahahahahaha!!! :)

Mert a kormány megmondja a tutit mi? Úristen! Te most viccelődsz, provokálsz, vagy tényleg annyi eszed sincs, mit egy marék molylepkének? :)

Te beszélsz? A bizonyítottan hazug köztévét kellene néznem? Vagy a másik szart a TV2-őt? Ha valaki itt hírt hamisít, az a kormány összes szócsöve.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 09:07:15

@Peterpapo:

A törvény világosan fogalmaz.

A Civileknek el kell számolni a támogatásokkal.

Mi a problémád azón túl, hogy Soros nevű főnököd álciviljei innentől kezdve nem tudnak fű alatt Magyyarország lejáratására idegen zsoldot költeni titokban ?

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 09:09:47

@Peterpapo:

Ne nevettesd ki magad.
Hát ki riogat megállás nélkül a CEU bezárásával ?
Az Index, HVG, 444 féle hírhamisítók.

Tény viszont hogy minden az ügyben nyilatkozatot tevő kormánypárti politikus azt nyilatkozta senki nem zár be semmilyen egyetemet, hanem csak a kivételezést szüntetik meg, ami a CEU-val szemben él.

Tény hogy Soros is nyilatkozta nem zárnak be nem mennek el.

Azaz a ballib hírhamisítók hazudnak, mikor az egyteem bezárásával rémisztgetnek, a ballib birkák meg be is szopják.

chrisred 2017.04.12. 09:11:43

@Legeslegalja: Átláthatóság a közpénzek felhasználására vonatkozik. A magánvagyon felhasználása a privátszféra része, és mint ilyen, személyiségi jogvédelem alatt áll.

chrisred 2017.04.12. 09:15:23

Bayert az isten is nyilas viceházmesternek vagy ávós verőembernek teremtette - mikor ki van felül. A sors furcsa fintora, hogy megtanult írni-olvasni, és onnantól a tollat/írógépet/klaviatúrát használja pofozkodásra.

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.12. 09:17:02

@chrisred: 'A magánvagyon felhasználása a privátszféra része, és mint ilyen, személyiségi jogvédelem alatt áll.'

ezt meséld az adóhivatalnak

Alick 2017.04.12. 09:17:51

Bayer ezt elcseszte... nem a tüntetőkkel kell foglalkozni, hanem adott esetben a CEU-n tanítottakkal szemben szakmai vitát folytatni... jobb, mint a zsákutcába vezető jogi faszoskodás.

Peterpapo 2017.04.12. 09:22:35

@Legeslegalja:

Te okos tojás, nem kell konkrétan bezárni valamit, elég, ha egy törvénnyel ellehetetlenítik a működését. És mi az a kivételezés, te agyasbéla? Az hogy volt egy vizsgálat, ami feltárt néhány javítható szabálytalanságot és erre mondják a kormánypárti politikusok, hogy törvénysértő a működés? Az a hazugság nem tűnik fel neked? Na jó megyek dolgozni, mert így nem bírok a röhögéstől. :)

parazita666 2017.04.12. 09:30:18

A "szlovákrendszámos" magyargyűlölő Bayerről van szó?
Ajánlom neki, hogy az elfojtott homoszexualitásából adódó agresszív frusztrációját vezesse le saját magán, otthon 4 fal között.

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.12. 09:32:12

@Peterpapo: Másik 27 külföldi egyetem nem rítt hogy ellehetetlenítik.

Akkor el lett lehetetlenítve, magánügyük.

Gekko 2017.04.12. 09:32:39

@MaxVal BircaMan HJCD: Végül is, semmi. Ha valaki úgy gondolkodik, úgy beszél, úgy cselekszik, mint egy bolsevik, akkor az bolsevik. Ahogy Te is.
És a bolsevik kártékony, a bolsevik az mindennek az alja. Veled együtt. Ez az én határozott véleményem.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 09:41:21

@Alick:

"a CEU-n tanítottakkal szemben szakmai vitát folytatni."

te bizonyára viccelsz.
Folytasson a Gender szakos idiótákkal "szakmai" vitát az akinek két anyja van. Vagy apja.

spiler.blog.hu/2017/04/06/ime_10_veletlenszeruen_kivalasztott_ceu-s_diplomamunka
Szakdolgozati témák:
1. Megfosztás és jövőtlenség: a marxizmus és a queer elmélet találkozási pontjánál
2. Játék az identitással: tanulmány a budapesti szado-mazo közösségről
3. A blaszfémia mint az intézményi kritika eszköze
7. A queer elmélet és a Korán: hogyan artikulálják a nem heteroszexuális londoni muszlim férfiak a szexuális narratívájukat
..

high up! 2017.04.12. 09:42:02

Szerencsétlen hülye sváb bevándorló Bajjer, egyszer már ráfaragott amikor a gyerekét verték szanaszéjjel. Miközben a verést a degenerált apjának szánták.

Szegény kissváb Bajjer megint készülhet, hogy most is ő zsebeli majd be a parasztlengőket az apja helyett.

FOLYTASSUK!

citrix 2017.04.12. 09:42:33

"Aztán majd megtapasztaljátok, milyen érzés üldözöttnek és fenyegetettnek lenni. Mondom: már mi is nagyon dühösek vagyunk. Világos?"
Nem, ezt nem a véresszájú kommunista Münnich mondta 1957-ben hanem ma Bayer a nagy demokráciában. Ahol Orbánt már csak úgy hívják minden nyugati országban: A kedves vezetőtök.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 09:51:11

@high up!:
Én azt hiszem a Vásárhelyi és Gyurcsány gyerekeket fogom felrugni, ha ez lesz a legújabb ballib divat, hogy gyerekeket vernek, az apjuk miatt.
Ahogy írod.

chrisred 2017.04.12. 09:52:15

@Parasztlengő az imperialistáknak: Amíg nem hozzák nyilvánosságra az adóbevallásomat, mit meséljek nekik?

Szelid sunmalac 2017.04.12. 10:19:26

Attol tartok sokan (szandekosan) felreertik mi is az a liberalizmus. Az ugyanis nem egyenlo azzal, hogy az ember gulet-farkat behuzva meghunyaszkodik, de azzal Sem, hogy barmit eltur, azzal meg foleg nem, hogy hagyja magat fenyegetni. Igazabol az Sem erdekel, ha rinyalni fognak amikor valoban pofanbasszak oket a "genderszakos liberalbuzik", es ripakolnak, hogy oket bizony itt elnyomjak. Gondoltam szolok, nehogy hatalmas meglepetes legyen a vege.

Nbl 2017.04.12. 10:19:50

Csak, hogy értsem: a Bayer által emlegetett Lovas az konkrétan az izraelita Lovas?

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.12. 10:24:27

@Szelid sunmalac: magyarország liberalizmus ellenes

majd ha liberofil lesz akkor a 2018as választáson jelzi

Szelid sunmalac 2017.04.12. 10:27:44

@Parasztlengő az imperialistáknak: Magyarorszagnak nem te meg a majom haverjaid mondjak meg, hogy micsoda. Nekem Sem, es masnak Sem. Csak hogy tisztazzuk.

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.12. 10:30:16

@Szelid sunmalac: jelezheted ezt a 2018as választáson, addig a liberalizmus ellenes kormány mondja meg mit teszel és mit nem

Jakab.gipsz 2017.04.12. 10:30:20

Higgadjon le mindenki, teljesen felesleges minden nemű erőszak, még akkor is ha a magyarság kollektív anyázását, Kertész Ákos kezdte el, türelem. Nem kell elkapkodni semmit sem. Ez itt és most ész-játék.

Szelid sunmalac 2017.04.12. 10:36:24

@Parasztlengő az imperialistáknak: Ebben is tevedsz. Nekem a kormany kurvara nem mond meg semmit. (Csak jeleznem ,hogy az un. kormanyban KEPVISELOK ulnek). De azok is csak addig, amig az a sok kis buzi partizezer genderszakos, akik a varkert-bazar megnyitora siettek egyszer tenyleg be nem kattan. Foleg hogy egyre jobban feszegetitek a hatarokat. Most is, itt is. Minden egyes beszolassal.

Szelid sunmalac 2017.04.12. 10:38:09

@Jakab.gipsz: Meglepo ezt pont toled olvasni, es ne haragudj, ha a korabbi blogos eloeleted alapjan mximum trollkodasnak tudom felfogni ezt a kommented. Meg ha komolyan is gondolnad, konnyen lehet, hogy az erjedes megindult es kicsit keson kapsz eszbe. De meglatjuk.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.04.12. 10:38:48

@Szelid sunmalac:

Tudjuk.

2006.10.23-án megmutatták a ballibek milyen a liberalizmus gumilövedékkel, könnygázgránttal.

Ma Baker 2017.04.12. 10:42:11

Tökkelütött barmok vagytok ballib buzik! A Bayer grammnyi pontossággal szokta mérni a mocskát főleg azért, hogy ti is felkapjátok a sztorit és nagyobb nyilvánosságot kapjon az üzenete: Ha külföldről izmoznak Orbánékkal, lesz békemenet.

Ti meg dalolva asszisztáltok neki az üzenete terjesztéséhez. Barmok!

Parasztlengő az imperialistáknak 2017.04.12. 10:42:20

@Szelid sunmalac: mér mi lesz, bejuttok a parlamentbe?

irgum burgum

Szelid sunmalac 2017.04.12. 10:48:23

@Parasztlengő az imperialistáknak: En biztosan nem. De te ezt tudod jol. Barkire raveritek, hogy parttag. De barki aki ket cikket olvasott mar itt, ezt mind jol tudja. Nem ertem a felesleges koroket. Pontosan tudod, hogy kozom nincs a politikahoz faszparaszt.

@Legeslegalja: Jaja...kimelj meg a baromsagaidtol. Egyreszt UGYANAZOK a rendorok dolgoztak akkor is, mint most, masreszt UGYANAZOK a valasztok es polgarok is. Barmilye fura neked, de nem tud a valasztok minimum egyharmada kicserelodni 7 ev alatt, max. kurvara megunja egyiket vagy masikat.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.04.12. 10:55:42

@Szelid sunmalac:

Akárhogy mosdatod a libsi diktatúrát, mindenki emlékszik tisztán a 2006.10.23-i rendőr terrorra.

Ez már törtéenelem.

Ahogyan az is tény, hogy a ballib csürhe akárhogy dobálja, hergeli lökdösi a rendőröket, senkinek nem görbült egy haja szála se, pedig a ballib agyhalottaknak nagyon kellene már 1-2 mártír.

Mert 2010 óta nincs diktatúra, mint a ballib elkúrók alatt volt, mikor ellenzékeiket vertek parancsra.

Szelid sunmalac 2017.04.12. 11:00:40

@Ballib cenzúrázók réme 25: ??? Felolem lehet akar ballib csurhe is. Leszarom. De neked batyu elmondom megegyszer lassabban, mert tudod, hogy szeretlek: ne csodalkozz, ha a ballib csurhe egyszer bepoccen. Csak ennyit szerettem volna mondani. (utana sirhatsz akarmennyit, azt is pont le fogom szarni, akarcsak te)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.04.12. 11:04:37

@MaxVal BircaMan HJCD: Ilyen karcos véleményt csak ballibsik alkothatnak. Ők nyugodtan felszólíthatnak mások kibelezésére, felnégyelésére stb. Mindenki más, aki ezt teszi, náci.
Jó nézni a tehetetlen vergődésüket. Ők is érzik a szűk 1 év múlva bekövetkező vesztüket. Ezért kalimpálnak olyan dühösen..:))

Jakab.gipsz 2017.04.12. 11:15:21

@Szelid sunmalac: Mondom nyugi, már észbe kaptam, tudod én kedvelem a gordiuszi csomók kibogozását, remek szórakozás.Ezért mondom, nem sokáig szívatnak bennönket ezek a nagyon okosok.

látjátok feleim szümtükkel 2017.04.12. 11:33:29

@Legeslegalja: "...Soros nevű főnököd álciviljei innentől kezdve nem tudnak fű alatt Magyyarország lejáratására idegen zsoldot költeni titokban ?"

Eddig sem volt titok, ha külföldi támogatást kaptak, csak nem kellett minden egyes alkalommal honlapon, meg minden féle helyen közzé teneni. A kormány eddig is tudhatta, és most is tudja ellenőrizni, hogy ki honnan kap pénzt, ezért nem árulta el a Cöf sosem, hogy mennyi az annyi.

sas70 2017.04.12. 11:45:37

Na de Zsóti bazzeg, mit mondott Trump?
Azt, hogy de jó, hogy kibasztok Sorossal, támogatom?
Vagy azt, hogy függesszétek fel a törvényt?
Pedig mekkora örömtüzek voltak, hogy Trump győzött, eljött az illiberális kánaán!

Void Bunkoid 2017.04.12. 11:48:26

@baltian: igen, az irodalomórákon kötelező anyagként tanított Villon is egy közönséges útonálló rabló volt, mégis jó költő volt :)

Jakab.gipsz 2017.04.12. 12:07:08

@sas70: Most pedig képzeld el azt amikor azt mondja M.r TRUMP a szélhámos Sorosnak, mostantól a magyarokat támogatja az USA teljes, katonai pénzügyi,gazdasági potenciálja, nektek pedig nem adunk semmit sem. Nem kell a pénzetek sem!

Alick 2017.04.12. 12:13:48

@Legeslegalja: Pontosan, rá kell mutatni a marhaságokra, nyilvánvalóvá kell tenni, hogy ez miért áltudomány.

Az utólagos jogi faszoskodásra nem azért reagálnak rosszul külföldön, mert Sorost ennyien szeretik, hanem belenyúl az általánosan elterjedt szabad iskola-, cég- stb. alapítás és működtetés jogi feltételrendszerébe.
Persze az akreditációt felül lehet vizsgálni, pl. rengeteg nem akreditált oktatási intézmény működik az USA-ban.
Tehát a CEU nyugodtan kiadhatna amerikai diplomát, legfeljebb a magyar állam ezt nem ismeri el.

jaap 2017.04.12. 12:26:00

@Brumm Brumi: Persze. Csak nem emlékszem, hogy bayer elvtárs ( régi jó komcsi a legrosszabb fajtából ) ugyanígy fenyegetőzőtt volna amikor 2006 októberében a horda végigdúlta a belvárost meg a tv székházat korábban.

jaap 2017.04.12. 12:27:56

@Rákász Béla: Bélám, bizony ott pont ezt tanítják úgy, hogy mindenki a saját identitására legyen büszke.

Krisz11 2017.04.12. 12:46:51

A ballib oldalról mindent elmond, hogy a Jobbik az új vezetője.

Gyorgy Nagy 2017.04.12. 13:04:43

Zsoti:a kispesti piacon két férfi hangosan beszélte hamarosan Zsoti farka a saját szájaban fogja izlelgetni a fakát.Megérdemli a seggnyaló szlovák rendszámot használt GENYA.

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.04.12. 13:10:09

@nu pagagyí: A 4-es metro 170 milliárdját ki is nyúlta le , te szerencsétlen?
Polgárháború.. Ne röhötess már az első pillanatban lepattannátok nyugatra, te nyomorult. Az a ti kurva nagy szerencsétek, hogy 2010-ben békésen lettetek elhajtva az egyharmados zónába. 1 év múlva jön a következő maflás..;)

Kurt úrfi teutonordlkus vezértroll 2017.04.12. 13:12:28

@Gyorgy Nagy: Álmodozol, kicsi lipsi? Jövő ilyenkor megint csúnyán szájba lesztek baszva! Készülj.. (Nagyra nyit,aztán nyel..;)

ebella 2017.04.12. 13:37:03

Egy KISZ-titkárok alakította szervezettől mit is lehet várni? Előbb-utóbb kiütközik az eredeti életfelfogás, mit a családból örököltek és maguk is fejlesztettek a KISZ-ben, pártban, ki hol. Magyarul kutyából nem lesz szalonna, ez most is bebizonyosodott.

Thunder_th 2017.04.12. 13:44:55

@EU zászlót mindenhova!: Aztá majd pislogsz megszeppenve, mint a veszprémi vagy tapolcai szavazásnál. Aztán lesz neked nix ugribugri. (Nagyra nyit,aztán nyel..;)

metax 2017.04.12. 13:55:21

@Parasztlengő az imperialistáknak: "addig a liberalizmus ellenes kormány mondja meg mit teszel és mit nem"

Saját féreg talpnyaló mivoltodat ne vetítsd ki másra.

metax 2017.04.12. 14:02:17

@EU zászlót mindenhova!: "Jövő ilyenkor megint csúnyán szájba lesztek baszva! Készülj."

Te még választásokkal jösz puncimunci? Aranyos...

Nagyon telik az a bizonyos pohár...Annak örüljetek, ha megússzátok életfogytiglan fegyházzal és nem juttok az '56-os pártházat védő ávósok sorsára...

Jakab.gipsz 2017.04.12. 14:44:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azt nem te mondod meg ki marad ki és miből. Ne feledd az anyázást Kertész Ákos kezdte el, nem maradunk adósa senkinek sem.

nu pagagyí 2017.04.12. 15:02:17

@legális: Az jobban tetszene, ha viszamennél a haverjaiddal Ázsiába. Ott nem bölcsészkednek, viszont megtanulhatnál torokhangon énekelni, amikor satuba fogják a micsodádat.

nu pagagyí 2017.04.12. 15:03:40

@Krisz11: Erről még nem hallottam.

Jakab.gipsz 2017.04.12. 15:06:54

@legális: figyeld meg ki mondja, gyanítom egy sivatagi nomád, brekeg.

nu pagagyí 2017.04.12. 15:12:49

@Jakab.gipsz: Álmodik a nyomor. Trump seggét is ingyen nyalta Orbán. Trump ugyan valóban gazember, de annak egy liberális változata, ezért nem tárgyalgat egzotikus országok felfuvalkodott zsebdiktátoraival. Azért némi szankciót még kiharcolhat tőle Orbán, ha sokat pattog.

nu pagagyí 2017.04.12. 15:25:30

@EU zászlót mindenhova!: Megnyugtatlak, nem nyúlták le a négyes metró 170 milliárdját. Ha lenyúlták volna nem lenne metró, viszont lenne egy csomó szocialista Rogán Antal és Mészáros Lőrinc.

Amit nehezményeztek az a szabálytalan tender, ami ugyan megfelelt a magyar törvényeknek, de az EU-s szabálynak nem. Tehát semmivel nem volt szabálytalanabb, mint a mostaniak. Az viszont igaz, hogy most a pénzt is lenyúlják, nem csak a tenderrel van baj. Mostanában a köz részére semmi nem épült mégis sikerült elkölteni az EU-s pénzeket. Lett belőle privát vadászház, várbeli királyi rezidencia Orbánnak, A Farkas Flórira bízott pénzből sem látott saját családján kívül senki semmit. Aztán a kiváló teknős ház, ami miatt éppen most tartóztatták le az ötletgazdát.

Szóval sem utak, sem metró, sem infrastruktúra nem épült. A zsetonok magánvagyonná transzformálódtak. És még el akarják köteni a 2020-ig tartó támogatási szakasz összes pénzét is 1018-ig. Bele kell húzni a lopásba.

Pop40 2017.04.12. 15:39:31

Zsótika megint összepakolja a vicsorgó protkós birkamenetes nyuggereit?

A tüntetők hálásak lehetnek neki, mint ahogy a hülye Bencsik hazaárulózása is hozott pár tízezer új aláírást a Momentumnak :-)

Pop40 2017.04.12. 15:45:33

@Legeslegalja:

"Tény viszont hogy minden az ügyben nyilatkozatot tevő kormánypárti politikus azt nyilatkozta senki nem zár be semmilyen egyetemet"

Öreg, te még fideszes bolsinak is hülye vagy :D

Ja, hogy a kúrmányod azt nyilatkozta. És hát ugye ki is lehetne olyan hülye, hogy esetleg nem hisz a sosemhazudó kúrmányodnak. :-) Mert ha a kúrmányod azt nyilatkozza, akkor az úgy is van. Hisz Magyarország is jobban teljesít, a korrupció is megszűnt, és a manyupokat is megvédték!
Tényleg hülye, aki nem ad ennek a söpredéknek a hazudozásaira :D

Te még hazaáruló fideszbolsinak is hülye vagy.

De azért van egy jó hírem is: a nevedet elnézve legalább az önismereted rendben van.

Jakab.gipsz 2017.04.12. 15:48:06

@nu pagagyí:

Hazudozol ahogyan ezt megszokhattuk tőled és mellé beszélsz mint egy elme beteg.
Bayer Zsolt most üzent Kertész Ákosnak, kicsit lassan de végre kinyílt a szeme.

Pop40 2017.04.12. 15:49:19

@n_dy:

Elvtárs, lehet, hogy a 2 agysejtednek nem tűnt fel, de eddig ebben az országban csak te meg a hordád randalírozott.

Pop40 2017.04.12. 15:53:41

@Parasztlengő az imperialistáknak:

Hú, jól megaszondtad. :-)
És ha egy magadfajta majom követeli, akkor már bizony hótziher, hogy bezárják :D

Most, hogy Trump ismét szájba szarta Viktorkádat, öröm lesz nézni, ahogy kifarol majd a dologból.

Ti, hasznos hülyék meg ottmaradtok tövig szaros szájjal, ahogy mindig :-))

Nem gond, nyilván megszoktad már, erre tart a Vajda. Aztán holnap meg jöhetsz majd óbégatni, hogy Vitya hogy megvédte a CEU-t, amit a rohadt Soros meg a libsik be akartak záratni. :D

sőőtnagyonis 2017.04.12. 16:10:27

Ezek a fityeszes kloákák,már a bunkóság minden fokozatát kimerítették.
Szerintem ocsmányságban a nemzetközi gengszterizmus legzagyvább társulata, ahogyan össze fonódtak az arab és a volt szovjet éra legszürreálisabb formációival. Csak pénzt lássanak, az nekik a lényeg, de a leszámoláskor kirázzák belőlük, mint a szart.

BAZINGA2 2017.04.12. 16:12:21

Ne nekünk mutassák be a Zsótit, hanem egy elmegyógyásznak! Megérett rá!

Behajtó70 2017.04.12. 16:36:43

Itt csak ti, az anarchista banda fröcsögtök. És igaz: lassan nagyon elég belőletek, lassan tényleg bepótoljuk a 89-es rendszerváltást, és mentek mind a levesbe!

Pop40 2017.04.12. 16:51:09

@Behajtó70: Nagy szavak egy Vitya seggéből kilógó, oktatásellenes, hazaáruló bolsitól.

ZX 2017.04.12. 16:57:52

@Behajtó70: Szóval az összes komcsit bezárják végre Viktoroviccsal az élen? Éljen!

Gazz 2017.04.12. 17:11:48

Nomen est omen.
A Jobbegyenest úgy néz ki, nemsokára Hont Andrástól is megkapja Bayer.
Persze csak ha hajlandó nem elszaladni.
Amit kétlek.

Júlia Big 2017.04.12. 19:21:59

Komolyan kell venni, ami történik, hiszen vannak már Magyarországon politikai foglyok, magyarul önkényuralmi rendszerben élünk. Jó ez nekünk? Aligha.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.04.12. 23:04:35

@Legeslegalja: És meg vagy elégedve? Elég olyan van, aki nem egy segg fideszimádó? A fidesz is beszart, most keresik, hogy visszakozzanak. De csak imádd őket csicska, neked is építik a diktatúrát.

Bicepsz Elek 2017.08.10. 11:21:31

@nu pagagyí:
Mashogy loptak: eladtak a kozmuveket bagoert mar 1994 ota a kulfoldieknek es abbol osztottak nekik vissza.
süti beállítások módosítása