vihar_01.JPGÍrtam már egy levelet korábban a zsidókhoz – hát most írok nektek is, cigány honfitársaim. Nekik legalább egy részük elolvasta, és a nagyon nagy részük nyilván nem értette meg. Nektek a nagyon nagy részetek nem fogja elolvasni, aki viszont igen, az szinte biztosan meg is fogja érteni – legfeljebb nem vallja majd be. Annyi baj legyen. Nekem akkor is marad a mániám, hogy, ha már egy országba rendelt minket a Jóisten akarata, akkor muszáj beszélnünk egymással. Hazugság, terelés szarkenegetés, és a polkorrekt közbeszéd egyéb vívmányai nélkül.

Arról, hogy ez így nem mehet tovább. Így nem csinálhatjátok tovább. Hogy szinte minden nap történik valami, ami egy normális országban nem történhetne meg. Amit nem tehetnétek meg. De megteszitek. Mert megtehetitek.

Mint szilveszter éjszakáján, amit véres pokollá tettetek húsz fiatalnak Szigethalmon. Gyorsan szögezzük le: kocsmai bunyók mindig, mindenhol voltak, vannak és lesznek. Sajnos az is elkerülhetetlen, hogy néhány esetben fegyverek is előkerüljenek. A székelyek bicskás kedvéről legendákat mesélnek, s aki járt már szeredai, vagy gyergyói kocsmában, az tudja: e legendák nem nélkülöznek minden alapot.

Csakhogy ez nem verekedés volt – hanem lincselés. Nem egy részeg koma rángatta ki a másikat a hóra. Negyvenen támadtak húsz emberre, köztük nőkre is. S a tettes nem elégedett meg egy jelzésértékű bökéssel, mondjuk a karba, vagy a lábba, ahogyan „jobb helyeken" szokás: háromszor mellkason, egyszer combon, egyszer pedig hasba szúrta áldozatát. Háromszor mellkason – tetszikérteni?! Ez az állat nem szimplán balhézni akart – hanem ölni.

És a szörnyű az, hogy, ha nem tudnánk pontosan a szemtanúk beszámolóiból, akkor is biztosak lehetnénk benne: a tettesek cigányok voltak. És nem csak azért, mert a kocsmai késeléseknek már 20 éve is nagy részét romák követték el. Nézem az áldozatok fényképeit. Ugyan, ki merne belekötni ezekbe a hegyomlás srácokba? Csak az, aki biztos a dolgában. Aki tudja, hogy mindent megtehet: bárkivel, bármit, bármikor – következmény nélkül. Aki otthon van. És csak abba köt bele, aki nincs otthon. Sávoly Gergőék azt hitték, a szigethalmi kocsmában otthon vannak. Keservesen tévedtek.

Ki van otthon?

Ti voltatok otthon, cigány honfitársaim. És ti vagytok otthon lassan minden kocsmában, minden diszkóban, minden utcában este tíz után (de van, ahol már nappal is), a „jog eleven fájáról lehullott" falvakban, a lakótelepek beton ping-pong asztalain – az egész országban. ..

Aki érezte már az éjjel felé imbolygó alakok láttán a görcsöt a gyomrában, és fohászkodott: Istenem, csak ne cigányok legyenek – az tudja, miről beszélek. Aki érezte már a megaláztatást izzani az arcán, miközben röhögve pakoltattátok ki vele a táskáját – annak nem kell magyaráznom, miről van szó. Annak sem, aki húzódott már össze, próbált láthatatlanná válni a vonaton, vagy a buszon, mikor ti felszálltok, és lehetőleg egymástól jó messzire leültök, hogy átordibálhassatok az egyik végéből a másikba– csak, hogy érezzük, hogy az egész a tiétek. Az egész vonat, az egész busz – az egész ország. Az ember ilyenkor mereven bámul ki az ablakon, reménykedik, hogy nem ül mellé valamelyikőtök, és nem kezdi el mustrálni az értékeit. Összeszorul a keze, és legszívesebben felordítana: „ a bitang mindenségit, ez az én hazám!!!". De nem kiált. Nem akar úgy járni, mint Sávoly Gergőék, vagy Marian Cozmáék.

Mert a brutálisan összevert, megkínzott és meggyilkolt áldozatokról még nem is beszéltem – ők még egyelőre a kisebbség a többségen belül. Akiket már bántottatok. De minden nap tesztek érte, hogy mindannyian érezzük: a következők talán mi leszünk ebben az átkozott sorban.

Ez a mi hazánk – és persze a tiétek is. De csak ti érzitek otthon magatokat benne - mi lassan örülünk, ha megtűrt gádzsók lehetünk. Lehajtott fejjel, ökölbe szorult lélekkel, egyre sűrűsödő haraggal a szívünkben. És ennek nem lesz jó vége. Így nem lehet együtt élni. Így nem lehet élni. Ilyen nyomorultul, ilyen kiszolgáltatottan, ilyen védtelenül.

Igen, védtelenül. Mert ennek a szilveszteri tragédiának nem az volt a leggyalázatosabb mozzanata, hogy megkéseltek két srácot – hanem az, hogy a másodikat, már a kiérkező rendőr jelenlétében szúrták le! Ahogyan az egyetlen (!) odaküldött szerencsétlen yard zavarodottan töketlenkedik, miközben kis híján megölnek még egy embert – ebben a mázsás súlyú, iszonyatos képben ott van az egész életünk. Meg a tiétek is, cigány honfitársaim. Hogy nem féltek már semmitől, se Istentől, se embertől - még az egyenruhától sem.

A harag napja

Így nem lehet együtt élni. Így nem lehet élni. Ennek az lesz a vége, hogy lesznek majd egyenruhák, amelyektől megtanultok majd – nem félni, de rettegni. Egyenruhák, amelyek már nem fognak kérdezni, nem fognak válogatni cigánybűnöző és tisztességes cigányember között – csak ütni. Ezeket majd mi vesszük magunkra. Amikor már minden mindegy lesz, amikor már mindent romba döntöttetek, ami emberivé teszi ezt a világot. Akkor már mi sem leszünk emberek – mert meggyőztök minket arról, hogy, nem szabad embernek lenni. Szörnyetegnek kell lenni, mert csak ez véd meg a szörnyetegektől.

polgarhaboru.jpgSalvador Dali: A polgárháború előérzete

Tudom, vannak köztünk, akik végső elkeseredésükben már csak ezt a napot várják. A harag napját. Azt mondom nekik, ne várjátok! Mert éjsötét gyűlöletből, vérből, gyalázatból nem fog új Magyarország születni. Vagy, ha igen, abban én már nem akarok élni.

Balogh Gábor

 

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr564992945

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dies irae – levél cigány honfitársaimhoz 2013.01.03. 13:13:01

Egymillió a kilencmillió ellen – egyszerű matek, a legbutább is érti közületek. Akkor nektek, cigány honfitársaim, végetek lesz. És nekünk is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsentrisvihák 2013.01.02. 23:27:20

Tényleg nem kéne. De ha ezeken a neandervölgyieken (utólag is bocsánat minden ősembertől) múlik, akkor eljön. Nem is olyan soká.
Utána pedig ott fogjuk találni magunkat azon a hülye pellengéren, amire anno a második világháború után állítottak minket. Megint leszünk "bűnös nemzet", meg jó franc tudja mi. És pont ahogy akkor, és azóta is, csak az ellenünk hörgők hangja fog eljutni a világ közvéleményéhez. És tényleg szörnyek leszünk az ő szemükben, mocskos barbárok, amiért próbáltuk megvédeni magunkat a valódi mocskos barbároktól.
De nekem ugyan nem lesznek skrupulusaim, ha majd az ilyenek fejét kell betörni az ólmosbottal. Túl vagyok azon, hogy sajnáljam az ellenséget, pláne egy olyan moralitás mentén, amit bármikor ellenem fordíthatnak a szemforgató farizeusok, akiknek nemhogy a hazám problémáiról nincs fogalma, de a térképen se tudnák megmutatni hol van.
Hiszen már most kikiáltottak minket mindenféle népirtó, náci állatnak! Most, amikor még csak tűrjük, hogy lassan átvágják a torkunkat, és néha fel merészelünk szisszenni közben.
Ők persze nem kérnek a pestisből. Nekik bezzeg szabad egy elegáns mozdulattal visszazsuppolni a sáskahadat keletre...
Pont ezért javaslom, hogy amikor tényleg eljön a harag napja, a rendszabályozások után az összeset pakoljuk föl repülőre, aztán irány a nyugat! És ha vissza merik küldeni őket? Hát, egy kis tűzijátéknak mindig örül a nép...

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2013.01.03. 14:29:06

Szögezzünk le néhány alapvető dolgot.

1) Eddig még minden civilizáció összeomlott.

2) Mi most ezen összeomlás fázisában vagyunk. Miért? mert nincs semmiféle olyan kulturális impulzus, ami a beteg, öreg, haldokló Európát megtermékenyíthetné. (a liberalizmus és a későrómai dekadencia egy-az-egyben megfeleltethetőek egymásnak)
Alapesetben ez egy új vallás lenne, mint pl. a kereszténység, amely sikeresen továbbvitte a római és latin műveltséget.
Tegyük hozzá: ettől függetlenül a birodalom maga még vígan összeomlott, népvándorláskor, stb, kb. 500-600 évnyi sötétség keletkezett. De az egyháznak úgy-ahogy sikerült megőriznie a római-latin vívmányokat, műveltséget, amelyek jól jöttek a 11-12 században, amikor Európa végre magára ébredt.

3) szóval a mai helyzetben egy új vallás kéne, (amely akár lehetne a réginek egy újracsomagolt változata), amely legalább valami reményt illetve erőt adna a következő "sötét kor" átvészeléséhez, mellesleg a mostani értékek nagy részét átmentve az utókornak.

4) Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én ilyen vallásnak még a jelét sem látom.

5) úgyhogy marad a "kemény földet érés", polgárháborúk, viszályok, éhinség, szegénység, stb.

6)Ezen helyzetben pedig elkerülhetetlen, hogy a az antiszociális-pszichopata ork szemetet kisöpörjük a színről. Pusztán idő kérdése.

Mindegy egyébként, ez a cikk legalább arra jó volt, hogy a szerző megnyugtassa lelkiismeretét, hogy lehetőségeihez képest mindent megtett.
És valóban.

nagykerek 2013.01.03. 21:38:30

Úgy gondolom, hogy a szerző - és társai - felelőssége sokkal több, mint amit egy blogbejegyzéssel el lehet intézni.
Két és fél éve hazudta Pintér: 2 héten belül rend lesz. Amivel elismerte, hogy addig nem volt rend.
Most, 2,5 év múltán is ugyanott tartunk. Nincs rend. De ez az ugyanott valóban ugyanaz az ugyanott?
Sajnos nem. Még az sem. Számos vicc tárgya, hogy ha valaki cigányok ellen kér segítséget a rendőrségtől, nem kap. Ha gárdisták ellen, akkor azonnal riadó van.
Az emberek nem azért fordulnak a gárdákhoz, a Jobbikhoz, mert a szívük odahúzza őket. Hanem mert a rendőrség, a kormány nem segít.
Ennek napirenden tartása, kipellengérezése az írók feladata lenne. Nem látják el ezen feladatukat.
Azt esetleg értik, hogy minden hibájával együtt miért olyan olvasott a kuruc?

Dzsentrisvihák 2013.01.03. 22:30:08

@nagyreform:

"A szerző és társai" nyilván értik a problémát. A bejegyzés épp erre világít rá, ezt tartja napirenden. Attól, hogy nem fröcsögve cigányozik, ahogy a Kuruc, még nemzeti radikális felfogást tükröz.
A szerzőben, és valószínűleg némelyik társában is (komolyan, ez a megfogalmazás... áhh...), még él a remény, hátha lehet még az írott szó fegyverével is tenni az elkerülhetetlen ellen (szerintem ezen már kezdünk lassan túlhaladni, de ne legyen igazam).
Felelősségük pont abban rejlik, hogy megpróbálják. Hogy az utókor számára maradjon bizonyíték, nem előzmény nélkül történtek azok a dolgok, amik meg fognak történni, ill. hogy a normális emberek a végsőkig próbálták elejét venni a "szörnyeteggé válásnak" (pont azok, akikre majd kígyót-békát fognak kiabálni, akiket majd lefasisztáznak, lenáciznak, legyilkosoznak).

nyilasmisi2412 2013.01.04. 07:34:46

A sok kérdéshez még egyet!
Miért virágzott fel a német gazdaság 1930 és 1940 között?

zozavod 2013.01.04. 09:52:17

Akkor lépjünk másképp!

A nácizásért börtön jár.Amellett sérti az önérzetem,hogy cigány honfitársaimnak nevezitek őket. Ők indiai állampolgárok az ENSZ 1920-as békediktátuma szerint,mert területi hovatartozásuk kiderült. Hazánkban ezt tanítják,tehát ne vojuk kétségbe a tudósnak nevezett emberek állításait. Szervezzetek tömegtüntetést az indiai nagykövetség elé,hogy India ne adjon magyar állampolgárságot senkinek. Követeljük az aláírt szerződés szerint Indiába való távozásukat. Nem magyar állampolgárok,mivel kiderült területi hovatartozásuk, amit az akkori politikusoknak is tudni kellett volna, de a műveletlenségük megakadályozta vagy valami más van a háttérben?

2013.01.04. 10:08:23

Ez a bejegyzés csak olaj a tűzre. Lásd a reakciókból. Gondolom, nem ez volt a cél.

B.d. 2013.01.04. 12:05:27

Férfi létemre megijedtem. De nem azon, amiket a szerző leírt, hanem azon a felismerésen, hogy minden szava igaz.
Férfi létemre a sírás kerülget, amikor belegondolok, hogy van egy három éves öcsém, akinek vagy ebben a helyzetben kell felnőnie vagy éppen ezt a bizonyos napot (nevezhetjük napnak, hónapnak, évnek, mindegy..) kell megélnie és méghozzá kisgyerekként. Ilyenkor kiabálnék a világba, hogy legalább őt hagy vigyem el addig innen, míg lehet.

Péter Hody 2013.01.04. 14:51:37

... testvéreim az ÚRBAN! Nézzen mindenki magába és valljon színt : mi közöttünk MAGYAROK közt is szép számmal akadnak büdös szar tetvek, vagy NEM? Például az egész rühes ORSZÁGgyűlés!!!

Dzsentrisvihák 2013.01.04. 16:55:39

@Péter Hody:

Akadnak, igen, de nézzük meg az arányokat, a magyarok fele nem ül sitten, háromnegyedük nem bűnöző, 90%-uk pedig nem egy élhetetlen, szociokulturális analfabéta. (És csak zárójelben: nem, nem az egész Országgyűlés aljadék; jó próbálkozás elterelni a jogos haragot az összes politikus irányába, csak sajnos elég átlátszó...)

Az már nem járja, nem járhatja sokáig, hogy egy népcsoport túlnyomó többsége mást se tud, csak élősködni, meg maffiózni, a társadalom többi részének pedig ezt vigyorogva tűrnie kell, különben rasszistanácifasiszta. Sőt, még sajnáljuk is "szegényeket", mert ők baromira el vannak ám nyomva!
Pedig jól tudjuk Pozsonyi Ádám örökérvényű axiómájából: "Mindig az az elnyomó, akit tilos szidni."

tököm kivan 2013.01.04. 16:59:36

az igazsághoz az is hozzátartozik , h B Gergő a ti "magyar" élsportoloótok cigány:) ismerem az egész családját és Gerit is! Na akkor erre varjatok gombot!

Persze ezt nem azért írtam, hogy innentől kezdve őt is szídjátok.... csak miheztartás végett.A kuruc és a hasonló oldalak megint találtak egy jó okot a néplázításra. Meg ti is.Ja és itt is kívánom a két Gergő mielőbbi gyógyulását.

üdv Zoli!

Egyébként a késelők helyébe nagyon félnék rossz srácokra találtak....

gubikacsa 2013.01.04. 19:51:10

Én egyszerű vagyok mint egy faék, az én véleményem ez: Itt bármi változás ha ÖSSZEFOGUNK. AKKOR /a demokráciában/ leváltjuk a kormányt -nem Facebook posztokkal-, és rendet teszünk a saját kis országunkban itt Európa szívében. De addig amíg ekkora a létbizonytalanság, -amiben tartanak bennünket nem véletlenül-
a HARAG NAPJA munkanapra esik, inkább elmegy dolgozni az a pár ember aki rendet tehetne. Aki mégis ott marad az meg mind Náci, Rasszista, Antiszemita, Hungarista Farkaspista. Ha válaszolna valaki is Édesanyámat nem ér szidni, nem ér a nevem nincsen hitelem.

msdng · http://barikad.hu 2013.01.04. 19:52:18

ez tényleg nyomasztó emlékszem volt egy cikk ilyesmikről

www.demokrata.hu/ujsagcikk/kalandordmeokracia_ciganyintegraciot_galgagyorkon/

de a cigánybűnözés szó sem jelenti azt, hogy mindegyik bűnöző, egy jellegzetes antiszociális viselkedésről van szó ami igenis üldözendő mert a civilizáció alapjait veszélyezteti

Phőnök 2013.01.04. 20:13:37

A matekba belekötnék, mert hiába vannak 1 millióval, velük van a hatalom, és a ?????ség, továbbá amíg mi dolgozunk, tanulunk, ők boxolnak, gyúrnak. Persze ne jussunk el idáig! Meg kellett volna említeni az államhatalmat, akik ezt a helyzetet létrehozták, hogy tudatosították a cigányokkal, hogy nekik mindent szabad, nem érdemes dolgozniuk, úgy sincs munka, viszont a bűnözésért nem jár retorzió. Jól ki van ez találva. Adott egy 9 milliós többség, és egy egymilliós kisebbség, akiket el kell tüntetni. Ezt ugye úgy lehet arányosan (hogy egyszerre fogyjanak el), hogy a kisebbséget segítik. Közben a magyarok egy része elvándorol, másik részre fogyatékosra van tévéztetve. Ha acigó lopni merészel a zsidó telepestől, és lelövik, már nem lesz ott a TASZ.

Dzsentrisvihák 2013.01.04. 22:18:21

@tököm kivan:

És ha tényleg cigány, akkor mi van? Akkor már megszűnt a probléma? Akkor a gomák máris nem gyilkolásznak/terrorizálnak ártatlan embereket halomra? Mindenki nyugodjon meg, nincs itt semmi látnivaló, mehetünk Isten hírével?
Ez kb. olyan szánalmas érv(?), mint amikor szerencsétlen Cozmát ledöfték, és a balos suttogók egyből azzal jöttek, hogy mit kell úgy fennakadni, mert kinyírtak egy románt...?

Ha már a miheztartásnál járunk, tudod mi nagyon is nézzük, ki a tisztességes közülük, mert van, még ha nagyítóval kell is keresni.
De a sok tetű egy idő után el fogja érni, hogy már minket se fog érdekelni, és a megtorlás során a kollektív bűnösség elvéhez fog nyúlni a társadalom. Ez az, amire a fenti iromány figyelmeztet (szánalom, hogy ezt így külön le kell írni a sok funkcionális analfabéta kedvéért).

A néplázításról meg annyit, hogy nem kell ahhoz se a Kuruc, se ez az oldal, elintézi azt az impotens, szerecsenmosdató Fidesz/MSZP/LMP/DK...stb. tandem. Nomeg a cigányok maguk.

himpellér 2013.01.05. 09:10:13

Az anyátok tetves 3,14csáját rohadt cigányok. Auswitz kell nektek, nem emberség!Mióta betoltátok a pofátokat országunkba, azóta van gond veletek. Pusztuljatok innen!

2013.01.05. 10:22:58

Erről beszéltem. Ez lesz a cikkből. Gyűlölködő, fröcsögő fos. Olyan, mint a másik hasonló ötezer. Alapvetően rossz a megoldásra való törekvés, a megközelítése a problémának. Hibás azt hinni, hogy az integráció egy működő megoldás. Egy Kínaitól soha nem várnám el, hogy Magyar legyen, de én sem akarnék Kínai lenni, ha éppen ott kellene lennem, ahogy most sem akarok az lenni, ahol éppen élek, csak mert itthon nem lehet. Nem mondom, hogy a cikken nincs igazság, de ez akkor sem A megoldás A problémára (mert azt nem olvastam, csak a gyilok lehetőségét). Köpködni mindenki tud, de megoldani a problémát csak kevesen. Pedig meg lehet, ezt a saját szememmel látom nap, mint nap. Csak az a baj, hogy senki sem a megoldást keresi. Egyik oldalról sem, ezt hozzá teszem. Nálunk is voltak, meg biztos hogy lesznek is problémák, de a lényegi megoldás már rég megszületett. Tudjuk kezelni a problémákat. Ha van, vagy vannak problémás elemek a cigányok közt, azt nagyon egyszerűen le lehet állítani. Olyan módszert dolgoztak itt ki rá, ami gyönyörűen működik. Érdekes, hogy senki nem kíváncsi rá. Néhány faluból átjöttek, azóta ott is szépen mennek a dolgok. :). És mindezt erőszakmentesen.

cavalade 2013.01.05. 11:03:47

@Brandon Frazer:
Erőszakmentesen? Az megint milliárdokba kerülne? Még mi költsünk ennél is több pénzt, hogy ők tudjanak viselkedni? Mi könyörögjünk nekik, hogy idejöttek, s ne tegyenek tönkre minket? És az a baj, hogy sajnos mi már csak köpködni tudunk. Meguntuk. Szép szóval már nem megy. A gyerekek nem mernem iskolába menni, mert már ott is a cigánygyerekeké a hatalom, a fiatalok nem mernek szórakozni menni, mert ott is megy a rajkodás... Saját hazánkban MI félünk... Szégyen.

tököm kivan 2013.01.05. 13:05:44

@Dzsentrisvihák: látom elolvastad a bejegyzésem.

tököm kivan 2013.01.05. 13:07:48

@himpellér: állítólag nem léteztek haláltáborok, ha léteztek is akkor nem azok voltak hanem üdülők. (ezt te és a hozzád hasonlók vallják. most meg oda kívánod őket. itt is látszik hogy te egy divat magyar vagy!

Dzsentrisvihák 2013.01.05. 15:15:16

@Brandon Frazer:

Csak nem az érpataki modellre célzol? Mert az őszintén, tényleg remek megoldás, csupán egyetlen egy probléma van vele: jelenleg nem kormányprogram. Ha az volna most országosan az irányadó, semmi probléma nem lenne, akkor még időben kezelhetők lennének a gondok.
De pár év múlva ez már kevés lesz, pláne hogy nincs sok esély arra, hogy valaha is országosan meghatározó szerepet kapjon, mint mentalitás/megoldási forma.
(A fröcsögő fos pedig nem a cikkből lesz, hanem az egységsugarú tufákból. Nagy különbség.)

Péter Hody 2013.01.05. 15:33:01

@Dzsentrisvihák: Tehát Tisztelt Dzsentrisvihák, aki még a saját nevét sem vállalja fel, nézz már kőrbe a Tisztelt Házban és, ha tetszenek azok a büdös szarok akik ott alszanak (jobb esetben ücsörögnek)akkor azzal Te is hozzá járulsz ehhez a szarhoz ami ELLEN kéne mennünk! Valamint, ha Neked a meztelen igazság átlátszó az elég rossz fényt vet rád. Egyéb iránt egy Buddhista Magyar-Szkíta származék vagyok, amire az utóbbi időben NEM VAGYOK TÚL BÜSZKE!!!

Péter Hody 2013.01.05. 15:44:29

Ja és még valami: - ezt az egész retek helyzetet a hazaáruló (jobb esetben csak gyáva és impotens) politikusaink (mind az) idézték elő!!! Hogy rendelésre vagy csak ostobaságból és hozzá nem értésből, azt mindenki döntse el maga! ÚJ TRIANON KÉSZÜL és Ti adjátok a lovat (akár Dakotát is) a sátán alá! Gondolkodjatok!

Dzsentrisvihák 2013.01.05. 16:45:02

@Péter Hody:

Aha, hát, tisztelt buddhista-magyar-szkíta úr, aki nem túl büszke erre, a jelenlegi politikai klímában bizony nem mindenki engedheti meg magának, hogy vállalja a nevét ilyen kérdésekben.
Ez van, ha ez zavarja önt, pont teszek rá.

Az összes Parlamentben ülő politikus nem lehet felelős az elmúlt 22 évért, mivel egy részük mostanáig nem is volt képviselő.

Ha jól értem, akkor én is hozzájárulok a szarhoz, csak azért, mert egyelőre még a parlamentarizmus híve vagyok?
Nos, feszült érdeklődéssel hallgatom milyen egyéb, _reális_ alternatívát tud ön nekem ezzel szemben felkínálni, amiben ezentúl "hinnem" kellene (idézőjel csak azért, mert hinni nem hiszek a parlamentáris demokráciában sem, de pragmatikusan szemlélve jelenleg ez van, és egy darabig még ez is marad, szóval én személy szerint ebből igyekszem kihozni a legjobbat).

Dzsentrisvihák 2013.01.05. 16:50:17

@Péter Hody:

Ja, és igen, új Trianon, az tényleg készül, bár én nem hiszem, hogy lovat adnék hozzá, sőt Isten őrizz! De ön nyilván jobban tudja, hogy én lókupec vagyok-e, vagy sem...

kronstadt (törölt) 2013.01.05. 18:05:57

@Schwerer Gustav:

"(a liberalizmus és a későrómai dekadencia egy-az-egyben megfeleltethetőek egymásnak) "

"későrómai dekadencia"? :)

a dominatus kőkemény parancsuralmi rendszer volt...

"A dominatus a principátust felváltó uralkodói rendszer a Római Birodalomban. Elődjével ellentétben nem leplezett, hanem nyílt egyeduralomra épült.Az uralkodó korlátlan hatalommal bírt"

Dominatus
hu.wikipedia.org/wiki/Dominatus

kronstadt (törölt) 2013.01.05. 18:07:38

@Schwerer Gustav:

"Tegyük hozzá: ettől függetlenül a birodalom maga még vígan összeomlott, népvándorláskor,"

már a harmadik században közel került a teljes HIPERINFLÁCIÓS összeomláshoz...

en.wikipedia.org/wiki/Crisis_of_the_Third_Century#Economic_impact

kronstadt (törölt) 2013.01.05. 18:16:34

@Schwerer Gustav:

"stb, kb. 500-600 évnyi sötétség keletkezett"

az ún "setét középkor" című sztorit ma már sokkal árnyaltabban kezelik

sok helyen - pl. Britanniában - nagyon sokáig lényegében semmilyen jelentős gazdasági/kulturális összeomlás sem volt a légiók visszavonulása után

Latin Literacy in 'Dark Age' Britain
www.youtube.com/watch?v=pl6i2w3nKJQ

+ a valódi összeomlás a mediterráneumban is Justinianus birodalomegyesítő kalandjához kapcsolódik...

Dark Ages - The Plague of Justinian
www.youtube.com/watch?v=Mzb5K5M8cgY

a "naagy" császár adta meg a kegyelemdöfést az antik világnak...

2013.01.05. 23:33:16

@cavalade: Nem.
@Dzsentrisvihák:Nem. Nem is ismerem. de nem is érdekel. Ez "saját fejlesztés". Amolyan helyi különlegesség. Kisebb falvakban meg lehet valósítani, ahol szinte mindenki ismer mindenkit. Nagyobbakban nem hinném, városban meg pláne nem. De úgy érzem, hogy pont a védtelen, kisebb falvakban van erre a legnagyobb szükség. Elmondom nagyon egyszerűen. Itt, aki balhézik, az nagy eséllyel elvágta magát örökre. Nincs pardon. Itt a legtöbb cigány (is, mert sok magyar is) hitelből él. Abba, hogy ennek most mi értelme, ne menjünk bele. Ha lenne esze a népnek, akkor a bankok becsukhatnának, de ahogy látszik, nem igazán van így. Szóval a hitel. Hitel nem csak a boltban van, hanem hitelre lehet tojást, tyúkot, egyebeket is kapni a faluban. Na most. Ha Orsós József 112 éppen túl erősnek érezné magát és balhézna, akkor ennek a hírét a faluban előbb tudja meg mindenki, mint ahogy Józsefünk feleszmél másnap. Innentől sem József 112-nek, sem a TELJES CSALÁDJÁNAK NINCS SEHOL ÉS SENKINÉL hitel. ez lehet, hogy csak neked kurva mindegy, azonban József 112-nek és főleg a nem kicsit népe családjának nagyon nem az. Nagy a valószínűsége, hogy Józsefnek van egy nem kicsit hárpia felesége, aki még a szart is kiveri belőle, amit csinált és ami ennek a következménye lett rájuk nézve. Az okozott probléma nagyságától függ az, hogy mennyire vágták el magukat. Nem egy család volt már, aki 1 hónap múlva szépen elköltözött innen. Ezen okokból kifolyólag itt (sem) baromira meggondolják, hogy ki, mikor és miért kezd el egyáltalán pattogni valamiért. Fogalmazzunk úgy, hogy szépen kialakult a rend, nincsenek problémák, lopás meg helyi viszonylatban soha nem történik, ha van, az vidéki, de többnyire elkapják, mielőtt kijutna a faluból. (Legtöbbször pont a cigányok, mert tartanak attól, hogy rájuk kenődhet a szar.) Továbbmegyek. Közmunka. Kurvára nem kötelező, de itt ölik egymást azért, hogy ki jusson be. talán, mert senki nem akar éhen halni. Nade. Akárki közmunkás sem lehet. Aki balhézik, iszik, stb, az alapból elfelejtheti. ennek is a család issza meg a levét, tehát a fejmosás ismét házon belül történik. Aki azt hinné, hogy ez annyiban nyilvánul csak meg, hogy kiabálnak egymással fél óráig, aztán szent a béke, az nagyon téved. Szóval nincs közmunka, nincs pénz. Sem hitel, mert ugye hitel pl. a kis boltban csak annak van, akinek van munkahelye. Akinek nincs, az így járt. A postás a posta után a boltban kezd. A boltos ha van olyan, aki határidőre nem hozta a pénzt, "üzen" a postással. A következő hónapban nem lesz probléma. Kinek-kinek a fantáziájára bízom. Ha valaki kér valakitől pénzt és esetleg nem adja meg, akkor a faluban ezután bárkitől kérhet, nem kap. Elég egyszer segget csinálni a szájából valakinek, éhen döglik. Sorolhatnám a "rendszert", és lehet rajta röhögni, meg hörögni, de működik. Amit leírtam, az csak a töredéke annak, ami a kiforrott megoldás mögött működik. Vannak drasztikusabb falvak is a környéken, ott nem mindig ilyen "demokratikus" megoldásokat alkalmaznak. Vannak, ahol ha túlságosan elszaladtak a lovak valakikkel, akkor a falu parasztjai összefognak, egyik este megvárják a hazafele ballagó nagyon erősnek hitt emberkéket, és úgy megverik őket, hogy besza-behu. Aztán ismét csend van hónapokig. Érdekes, hogy senki nem jelent fel senkit. Nem ritka, hogy az viszi el meglátogatni az asszonyt a kórházba a férjéhez, aki elverte. :). Fuvarba, pénzért természetesen. És nincs harag. Ha lenne, nem lenne ilyen sima az ügy. egyébként, ha egy cigány látja, hogy fosol tőle, azonnal vérszemet kap, szal arra ne alapozzon senki, hogy amiért nem üt vissza, akkor majd nem bántják. Oda kell baszni és majd lesz valami. nem kell beszarni, mert annál rosszabb. Mindenkinél van kés, legyen nálad is. A legtöbben nem merik használni, csak olyan ellen, akinél nincs és erősebb. Ha te is előveszed és ha nem egy szaros bicsak, hanem egy széép taktikai darab, be fog pislogni a tag, hidd el :). És rögtön nem téged fognak kergetni, hanem fordítva. Nem kell beszarni, hanem gondolkodni kell. Marhaság az integráció, már megmondtam. Én tiszteletben tartok mindenkit, amiért más a vallása, vagy más a kultúrája. Nem akarom beleolvasztani az enyémbe, nem akarom, hogy kötelező legyen rá nézve az, ami rám is. Más kultúra, más hit világ, más emberek, más élet. Senki nem akarja, hogy itt ne legyen ellentét a magyarok és a cigányok közt. Mert addig eltakarja a többi, nagyobb szart a szemek elől. Amíg azzal vagy elfoglalva, hogy mit csinál már megint az Orsós Józsi 113, addig kicsinálják az országodat mások. Úgy, hogy észre sem veszed. Mert ugye, látom, nem veszitek észre. de jó nekimenni a cigányoknak, mert úgy is mindenki őket szidja, a szátokba adják a szitkot, a kezetekbe a fegyvert, a fületekbe súgják, hogy öljetek. Pedig nem ez a megoldás. Erdélyben összefogtak régen és napjainkban is a cigányok a magyarokkal, ha közös volt a baj. Az a gáz, hogy nálunk ilyen nem jellemző. Nekem általánosban 8 évig cigány volt a padtársam és ezt én döntöttem el, nem más. Soha nem is fogom megbánni. Szégyellni meg főképp nem. A mai napig a barátom. Négyen vannak testvérek és mind a négy dolgozik. Van, aki 19 éve egy helyen. Tudom, hogy vannak ganyé emberek. Azért írom direkt így, mert teljesen független, hogy épp milyen az a ganyé ember. Azt is tudom, hogy sok a gond a cigányokkal. ezt a cigányok is tudják és a normálisabbjának pontosan ugyanannyira, de inkább jobban fáj, mint itt akármelyikőtöknek. Egy nagyon picit, egy kurva kicsit csukjátok be a szemeteket és képzeljétek el magatokat cigány fiatalként. Őszintén. Mennyire szar érzés, Ha soha nem loptatok, csaltatok, ha jó tanulók voltatok, de a kutyába sem néznek, amiért cigányok vagytok. Szemtanúja voltam egy beszélgetésnek, ahova jelentkeztek többen is álláshirdetésre, amíg én a helységben tartózkodtam. Az első 3 cigány volt. az "interjút" készítő személy kapásból azt válaszolta, hogy sajnálja, de már betelt a pozíció. Anélkül, hogy bármit is kérdezett volna a jelentkezőktől. És még csak nem is volt rasszista, csak utasították erre a döntésre. A politika legalább annyira hibás abban, ahova eljutottunk a témában, mint azok, akik részesei a problémának. Emlékszem arra is, hogy 30 évvel ezelőtt nem volt ilyen jellegű cigány gyűlölet az országban, pedig akkor sokkal rosszabb soruk volt. A rendőrök akkor előbb ütöttek (bárki mást is) és csak utána kérdezték meg, hogy mi a fasz van itt. Nem ragozom, szar ez úgy, ahogy van. De amíg senkit sem érdekel a dolog és senki nem akarja IGAZÁN megoldani a problémát, addig csak rosszabb lesz és lesznek olyan tragédiák, mint amit a cikkíró emleget, vagy amire bátorít, vagy szít. Halkan megsúgom, hogy ennél kevesebbért is volt már valaki előzetesben. A napiszarpontkom sem megy. Talán mert kurvára rasszista volt már. A rasszizmus NEM MEGOLDÁS. Akkor sem, ha átmenetileg annak tűnik. Tehát nem leszünk előrébb, csak ismét egy olyan fröcsögő bloggal vagyunk beljebb, mint amit fent említettem. Minden jót.

Dzsentrisvihák 2013.01.06. 09:07:38

@Brandon Frazer:

Mindenekelőtt szerintem illenék leszögezni, hogy a nemzeti radikálisok többsége nem rasszista. Ezen oldal szerzői szintén távol állnak ettől. Ha ez nem tűnik föl, sajnálom, attól itt még senki sem azért rühelli a cigányokat (pláne kollektíven), mert barna a bőrük, és fura akcentussal beszélik a magyart. Őszintén szólva én olyan emberrel még az életben nem találkoztam, aki így gondolkodna (még a legvadabb szkinhedek között sem).

Sajnos a keserű tapasztalat az, ami miatt retteg az emberek többsége.
Nem tudom, hogy kis falud merre lehet, de roppant szerencsés helyzetben vagytok, hogy ott ilyen szisztéma működik (kicsit hasonlít egyébként az érpataki modellre). Sajnos az ország többségére nem ez a jellemző. Ugyanis a legtöbb faluban nincs aki megvárja a kemény csávókat egy kis fegyelmezés végett, mert az életerős magyarok már rég elköltöztek/kihaltak, és maradtak a védtelen öregek, akiket bátran terrorizálhat a cigányság.
Egyébként engedtessék meg számomra a csodálkozás, hiszen több olyan esetet is ismer mindenki, amikor ennél jóval enyhébb dolgok miatt már beindult a médiverkli, meg a rasszistázás. Kicsit sci-finek tűnik, hogy egy-egy ilyen rendteremtés után nem viszik el a fél falut (és ezzel nem a szavahihetőségedet kérdőjelezem meg, csak fura). Nomeg, hogy ebbe a cigók csak úgy belenyugszanak, mert általában ha nem kapnak meg valamit, akkor elveszik, lopnak, rabolnak... stb.
Plusz valóban, ez a megoldás nagyobb településeken abszolút nem működne.

Pedig nem rossz gondolat, feltéve ha elég erős a közösség, amely alkalmazza. A gond pedig ott van, hogy többnyire nem az.
Mellesleg az emberek többsége nem azzal óhajt foglalkozni 0/24-ben, hogy a cigókat szocializálgassa/fegyelmezgesse. Ez az állam feladata lenne, nem a mienk (ha már ennyire ragaszkodik az erőszak-monopóliumához...). Én se azzal akarom tölteni a mindennapjaimat, hogy cigányokat oktassak jó modorra. De félni se akarok tőlük, ahogy szerintem senki sem. Én lennék a legboldogabb ember, ha nem kéne behúzott nyakkal elkullognom az éjjelnappali előtt hordában ácsorgó, beszólogató, keménykedő seggfejek mellett. Ja, hogy ne féljek, hát, köszi... Alapvetően nem vagyok egy gyámoltalan gyerek, védtelennek se mondanám magam, de nincs kedvem 20 emberrel bunyózni, majd másnap a halálozási rovat dobogós helyén végezni.
Plusz míg engem megbasz a rendőr egy késért, addig a cigány esetében az se érdekli, ha a szeme láttára állítja belém. Mert nyilván más lenne a helyzet, ha nekem is lehetne mondjuk kardom, ha már nekik lehet. De úgy, hogy amint én meg merészelem védeni magam, máris ő lesz a szegény áldozat, és mehetek a sittre, mi a fenét várjak?

Ennek fényében nézze már el nekem a világ, ha pont leszarom, milyen goma fiatalnak lenni. Én magyar fiatal vagyok, állítólag ez itt az én hazám, ahol állítólag jogom lenne normális ember módjára, a törvényeket és a normákat betartva élni.
Nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy valaki, csak azért, mert más a bőrszíne, szarhat ezekre a normákra és törvényekre, mert neki már mindent szabad. A tisztességes cigányoknak pedig hatalmas felelőssége van abban, hogy itt tartunk, mert bizony ha kell, ők is simán beállnak a rasszistázó kórusba, nem emelik fel a szavukat a bűnöző testvéreik ellen, nem közösítik ki őket... stb. (elhiszem, hogy nálatok igen, de sajnos az ország 99%-ában nem ez a helyzet)

Egy szó, mint száz, szerintem mindannyiunk nevében kijelenthetem, hogy mi csak normálisan, ember módjára akarunk élni. Ha képesek rá, akkor velük együtt, ha nem, akkor viszont inkább nélkülük. Még egyszer, nem azért, mert barna a bőrük, vagy mert más a kultúrájuk, vagy mit tudom én.
Ha ez nem érthető, akkor azt hiszem nem az én készülékemben van a hiba.

Dzsentrisvihák 2013.01.06. 09:49:12

És még annyit, hogy többségünk nem a cigányproblémával kel-fekszik, mi is látjuk, hogy teszik tönkre az országot az annak vezetésére érdemtelenek, de ettől még nem teszünk úgy, mintha egyébként ezen a téren minden rendben lenne. Pláne amikor a kérdés - képletesen szólva - szembe jön az utcán, és pénzt, vagy életet követel...

Péter Hody 2013.01.06. 13:05:06

@Dzsentrisvihák: Lókupec vagy és gyáva is! Ja és édesanyád sírjára "tegyél" te ócska fizetett provokátor!

Dzsentrisvihák 2013.01.06. 14:02:47

@Péter Hody:

Á, roppant elmés visszavágás, sejtettem, hogy max. valami hasonlóra fogja futni tőled.
De ne csüggedj, egyszer majd te is megtanulsz szöveget értelmezni, fogalmazni, és lehet, hogy még érvelni is, akárcsak a többi, ügyes általános iskolás.
Addig viszont hagyd a komoly dolgokat a hozzáértőkre.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2013.01.06. 14:33:53

@kronstadt: igen, Írországban meg Britanniában biztos nem volt annyira sötét a középkor, de ettől még Hispánia, Gallia, Italia, meg többi tartomány még vígan szívott

az 1%-kivételt (népességre vetítve) kiragadtad, és abból csináltál szabályt, te degenerált libertárius szar.

"a dominatus kőkemény parancsuralmi rendszer volt..."

az uralkodó réteg pazarló, a holnappal nem törődő ("dekadens") életvitelére utaltam itt.

Minek ugatsz bele, amit nem értesz?

Iustinianussal meg hiába jössz, a népvándorló törzsek (vandálok, gótok, gremános stb) elég rendesen leamortizálták az elfoglalt civilizációkat -Iustinianus különben is csak Itáliát meg esetleg Észak-Afrikát akart visszafoglalni, ami korántsem a régi Nyugatrómai Birodalom volt...

History tv? :) Negyedművelt ostoba tahó vagy:)

catius 2013.01.07. 22:18:34

@nyilasmisi2412: Nem új vallás kell, hanem vasszigor!A kereszténységnek vége. A szeretet jelszava akkor jó volt, ma nem más mint védekezésül feltartott kéz, miközben a nyakadat metszi át a kés.30-40 között Németország nem tűrte a bűnözést... de aztán túlságosan nagy lett a rend.A kereszténység szeretet jelszava ma már csak karácsonyfa dísz, maximum alatta műanyag gépfegyverekkel ajándékként.A fehér embernek vége, nyugaton a mohamedánok, keleten a cigányok, akik nyomulnak nyugatra.A mi feltartott kezeinken röhögnek, az ő kezükben van a kés, a puska, hátuk mögött a liberalizmus,a média, fejük felett a bírói védelem.Itt már nem elég a rendőrség... főleg nem a magyar.Katonaság kell hogy megvédjen, és civil kiképzések országszerte - mint pl. a levente mozgalom - csak sokkal ütősebben. És persze kellenek törvények, és kell a halál büntetés!!!! Csak agyalágyult vénemberek, betanított képviselők, ügyefogyott bírák szerint nincs visszatartó ereje.Ha egy családból egy vagy két halálos késelésért valakit felhúznak, ott a család, az egész utca, sőt az egész falú lakossága megtanulja a vigyázban állást. Ha nem, akkor addig kell folytatni a rendbe rakást amíg a feltételes reflexek ki nem alakulnak......amikor benyúl az asztal fiókba a késért hogy kenyeret szeleteljen.....meg nem jelenik előtte az akasztófa. Csakis így, mert különben a fehér embernek vége.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2013.01.08. 11:55:39

@catius: igen, így van.

El kell kezdeni végre csinálni a dolgokat.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.11. 08:14:17

Ha valaki egyszerűen és könnyen, gyorsan szeretné összegyűjteni az öndifiniciójában "jobboldali" ostoba emberek hiedelmeit, akkor csak itt kell... nem is gereblyéznie, mert akár lapátolhatja is egyben a hülyeségeket a hülyeségekkel.
Talán egy rohadmányos pelyvatömböt piszkálnék meg a gumicsizmám orrával, ez a szörnyen buta kérdés @nyilasmisi2412: -től: "Miért virágzott föl a német gazdaság 1930 [gondolom, 33-at akart írni] és 1940 között? A válasz: mert FIZETNI csak 1941. után kellett, de főleg 1944-45-ben! Voltak azonban németek és nem kevesen, akik tudták a legfényesebb napokban (már 1936-ban is) hogy a német nép még súlyos árat fizet majd a szemfényvesztésért.

A másik:
"GYáva népnek nincs hazája" -ismerős lehet minden "jobbolodalinak" ez a mondat.
Nos, egy szituációs gyakorlat.
A népszokások szerint a cigány a magyar toleranciáját és megengedését gyávaságnak fogja föl és amikor azt látja, hogy a magyar pampog a ledúlt és széjjeltiport veteményese miatt, a torka átvágásával fenyegeti meg a cigány a büdösparasztot. Erre a magyar büdösparaszt 1:1-ben orrbaveri a cigányt. Erre mindketten a telefonjukhoz kapnak: "Sógor-sógor, gyüssztök, segíjjetek, meg akarnak ölni!"
A magyarnak ha van egy sógora, de ha 20-40 év közötti, lehet, egy sógora sincsen. A cigánynak meg 40 sógora van.
A magyar gyáva gyereket csinálni, kényelmes és lusta a családalapításhoz, a szaporodásképes szegmens inkább a szülők nyakán él és a keresetét feléli. A magyar szülő büszke is arra, hogy az egyszem kiffia / killányucilikája megmaradt őneki és nem senyved a szaporodás robotjában.

Namost... valamit hazudnia kell magának a magyarnak, ugye azt nem vallhatja be, hogy gyáva gyereket csinálni, kitalál tehát mindenféle marhaságot, hogy a baógármesterr vagy a gaórmánnyok a kommonyistákókokk a liberájilaisok meg a bólitikússog, a sógg bútta képviselőkökök mijatt van a sokcigányok. De majd a Zigasságós Jóbbig rendetet csinyá, pédájul hajálbűntet.

De amúgy kb 20 év múlva 4 millió magyar ha jut a hatmillió cigányra.

Tudom, hogy a hozzám hasonlóan ide csak szörnyülködni jövő jóoldaliakat (akiket a hűjje jobbos ugye "ballibsik"-nek szokott feldicsérni :D ) a dumám a szociáldarvinista lózungokra emlékezteti... de egyébként cáfolni ők sem tudnának engem.

A magyar gyáva nép és elsősorban saját magával szembenézni gyáva. feszt csak a lopós cigányokról hallunk, de arról, hogy a magyar egyszerűen tolvaj népség, nem. Csak a magyar, ha lop, azt szerzésnek meg tanálásnak eufemizálja.

A cigány se az a bátor nép, többnyire ezek az arányok, ha egy cigánynak baja lesz a másik cigánnyal, akkor legalább duplannyi sógort, rokonyt meg tezsvért híjj rája. (Szép példákat mutat erre Heves városának cigány népe, akik többnyire 30-ra 80-90 fővel szoktak rájamenni...)puszta kézre két kést emel, egy késre hat kapát és három kaszát.

Gyáva mind a magyar, gyáva a "ballibsi" gyáva a "jobbos" a leggyávább,legtetvebb népség a jobbikos félfaszista féle ganajnak se jó türhőmagyar.

Pedig a megoldás nagyon egyszerű: Nem állatnak, nem alsóbbrendűnek kell nézni a cigányt, de nem is önérdekérvényesítésre képtelen felzárkóztatandó jajdeetnó már bantunégernek.. hanem egyszerűen: embernek. ugyanolyan embernek, mint bárki más is és magyarnak is, mert ki cigány nem magyar már itt, a 3-4 milliós cigányság legalább 80-90%-a teljesen, kulturálisan is elmagyarosodott már.

A politika pedig csak rontani tud a cigány-magyar kérdésen, mert sohasem az a lényeg, ami történik, hanem mindig az, hogyan lehetne politikai célokra azt hasznosítani, de legfőképpen elhazudgálni.

Volt a "ballibsik"-nek is ilyen melléfogása a 17-és féléves "tizenötéves Józsika" este... még tüntikéllettek is a nyomorultak félretájékozottságukban.

Most nemrég zsírtahó bunkó volt ez közepes képességű "jobber újságíró".. mire való ez? RÖGTÖN a jóoldal valamiféle politikai célra kezdte behasználni, hátha sikerül ezzel odabaszni a békebirkáknak. Ha történik valami a cigányok között, mire használja a Jobbik? -a saját kis politikai fradilevesének a főzőcskézésére.

Ha lenne itt független sajtómunkásság, cokit mondana a bunkó jobbosoknak és ugyanúgy kusst a szájjalliberálisoknak, de ebben az országban a sajtómunkásság is gyáva és csak politikaiseggek nyalásában virtuóz.

Szidni a parlamenti képviselőket - hát könyörgöm, kikből valóak ezek a parlamenti képviselők, A NÉP-ből! A magyar parlament a magyar nép leképezése. Kizártnak tartom, hogy az itt megszólaló un. "jobberek" vagy a tahóságaikon borzongva élvezkedő jóoldali "ballibsik" egy fokkal is különbek lennének képviselőként.

Vagy politikusként akár.

Gyáva a magyar -szembenézni magával gyáva és amíg ez így lesz, addig minden így is marad, sőt, rosszabb lesz.

Az eljövendő Cigányországban pedig mindenkinek rosszabb lesz a magyaroknak, ha akármilyenoldaliak vagy akármilyen "liberálisok" is, de a cigányoknak is rossz lesz, mert cigány cigányt sokszorosan szegregál, üldöz és "fajimegkülönböztet" pl bőrszínre (ahogy a fehérebb bőrű cigányok nyégerezik a barnabőrűeket...)

Dzsentrisvihák 2013.01.11. 09:09:01

@Frick László Emlékzenekar:

Kiörömködted magad? Most már jobb, esetleg fel is állt végre, amíg körmölted ezt a sok, hamuba sült baromságot?
Akkor lehet szépen tiplizni, trollhadosztály.

nyilasmisi2412 2013.01.11. 13:50:16

Herr Frick,te mesüge!
Csak azt kívánom neked,hogy legyen minden szomszédod cigány!

Frick László Emlékzenekar 2013.01.12. 03:44:16

@nyilasmisi2412: Sőt, olyan településen élek, ahol már három jókora cigánynegyed terjeszkedik. A lélekszám pedig 10 év alatt 16%-kal csökkent. 10 évvel ezelőtt a cigányok aránya olyan 20%-os lehetett, ma már 40%, az iskolában 70%.

Frick László Emlékzenekar 2013.01.12. 04:11:14

@Dzsentrisvihák: Az azért megnyugtató Uram, hogy nem tiltott ki -amiről a szájjalliberálisok blogjait felismerni, azonnal törölnek, kitiltanak, cenzúráznak stb.

Megpróbálom akkor tömörebben. Az un "jobboldalunk" olyan eszmékről hiszi azt, hogy azok a "konzervatív magyar hagyományok" amik még 100 évesek sincsenek. Ha lenne magyarellenes tevékenységet vizsgáló bizottság, akkor a Jobbik egész vezérkarát meg pár töltelékemberét is joggal ítélhetné el magyarellenes tevékenységért.

De más, egyszerű példát mutatok, az ormánsági egykézést. Amikor fölismerték a múlt század 20-as-30-as éveinek fordulóján az egykézés végzetességét, elkezdődött a bünbakkeresés. Mindenki más felelős volt a magyarság Ormánságból való kihalásáért, a zsidó, a szerb-horvát, a sváb (a cigány) csak a magyar nem. A svábok vásárolták föl az elsővéri örökös és utód nélkül kihalt családok (egész nemzetségek) utáni javakat, ingatlanokat, a fődeket. A svábnak volt 4-5-6 gyereke és ha az aszony 37 éves korára beslisszant még egy, azt se kötőtűzették ki a tantéval... Nem rettegtek a gondolattól, mi lesz ha KÉT gyermekük születik, hanem úgy voltak vele, kellenek a szorgos kis kezek AZTÁN majd lesz valami, szorgalom, kitartás, munka és még egy a TANULÁS. Majd kitaníttatják azt,amelyiknek nem jut föld. A magyar ült passzívan, semmitsetéve, csak kuporgatván a vagyonán.. a többi magyarnemzetalkotó másnép pedig tett, vett, szorgoskodott azaza életéhes volt. A magyar meg önsajnáló, busongó, depressziós és negatívgondolkodású, csak ült a vagyonon és a szaporításra egyetlen ötlete volt: a nemszaporodás.

Erre varrjon uram valami nemzethyjess paszományt.

vagy még ennél is rövidebben: a Magyar Gárda öltözéke, a felnémet paraszt sapka és laibi, a szintén svábos schwarz und weiß .. ez magyar?

A magyar vallásitürelmes és nemzetiiségitürelmes, befogadó és integráló-integritív. Nagyon szép ásziai hagyomány ez, amit a magyartól csak tanulhatna a Nyugat, ahol máigűzik a cigányokat, Franciaországban 250000 cigány KÉNYSZERÜL településről településre vándorolni. Hol volt még Nyugaton a liberalizmus, a Szent Bertalan éjre 40 évvel Magyarországon már a vallási és gondolati türelmes bethlen Gábor volt az erdélyi fejedelem, II. Rákóczi Ferenc pedig össze-európai tekintetben is az első igazi, velőig liberálisok közé tartozott. Kurucok ezek? ez a német parasztsapkás és laibis németbakacsos Acsar Gárgyula madárfejűlajóssok?

Jobboldal ez? Konzervatívok ezek? - Trianon után közvetlenül, pár évvel... még volt pszichés, orvosi magyarázata annak a sok heőbeörgő ostobaságnak, amit pl Szabó Dezsőék összehordtak. Ám maga Szabó dezső is revidiált már 1938-ra. és 1938-ban JOBBOLDALIAKAT is letartóztattak... létezett a Horthy-rendszernek jobboldali kritikája is.

A magyar jobboldal 25 éve végzetesen ostobán foglalt állást...olyan eszmemocsár elé, amibe csak curikkolni [tolatni] lehet bele... Úgy járt a magyar "jobbolddal" mint a keresztény seregek a mongolokkal a XIII. században... vagy akárcsak a 200 krími tatár portyázóval az 1600-as évek végén.

Higgye el, én aztán végképpen nem látok ebben semmi élvezetet, hogy RÁMUTATOK ezekre a súlyos problémákra.

A magyar nép nagyjából, tehát a ma 42-44 évesek vagy idősebbek, körbeszavazták már az egész magyar politikai palettát Nagyjából milliós az a tábor, akik 1990-ben az elsőfordulóban az SZDSZ-re, a másodikban már az MDF-re, 1994-ben Horn Gyulára meg a "szakértői kormány" maszlagját beszopva szavazta, 1998-ban vagy a FIDESZ-re vagy megint Hornékra ésígytovább, 2002-ben pl a FIDESZ-re szavaztak vagy jaj, annyira fess és schneidige volt az a Medgyesy aki a Zigasságos Németh Miklós képének is megtette... És tudja, Uram, ahogy maga is gyáva szembenézni a szövegem TARTALMI részével, úgy ezek a körbeszavazó magyarok is gyávák a saját befolyásoltságukkal és naív politikaibutaságukkal szembenézni.
Pedig ez a szembenézés nem más, mint a demokrácia iskolája. Az elemi alsótagozat szóróéve... És bármennyire nonszensz, de lesznek, akik 2010-ben a FIDESZ-re szavazással büntiztek és 2014-ben meg Gordonkára fognak szavazni, hiszen olyan aalyanosz...

Dzsentrisvihák 2013.01.12. 08:36:55

@Frick László Emlékzenekar:

Mindenekelőtt, legjobb tudomásom szerint ez még csak szájjal sem liberális oldal, nekem pedig semmi lehetőségem arra, hogy bárkit kitiltsak, lévén én csak olvasok.

Nem igazán érzem magam gyávának tartalmi kérdésekben, de a parttalan vitáktól már csömöröm van.

Érdekes, hogy egyes dolgokban igazat tudok adni Önnek, de merőben más konklúziót vonok le, ill. más konklúziók mentén jutok oda, mint Ön.
Amiben nem értek egyet, abban pedig valószínűleg nem is fogunk soha, akárhány oldalnyi eszmefuttatást ömlengünk ide (lévén mindketten rendelkezünk bizonyos, láthatóan feloldhatatlanul ellentétes prekoncepciókkal, ill. tájékozottságunk erősen differenciált bizonyos kérdésekben).

Szóval, ami nem megy, azt nem erőltetném, s kevés kivételtől eltekintve vélhetőleg a többi kommentelő sem lesz partner ebben.
De ki tudja, ha nem lesz épp sok fontosabb dolgom, valamikor, értelmes hangnemben/keretek között akár még vitázhatunk is a fenti kérdésekről.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2013.01.12. 11:07:12

@Frick László Emlékzenekar:

Látom unatkozol, elvtárs. Na akkor nézzük.

Ormánsági egykézés: A jellegzetes dekadencia, hanyatlás tüneteit mutatja. ehhez pusztán ismerni kell az adott népcsoport szokásait, életkörülményeit. Az általad leírt dolgok ("facsiga") arra utalnak, hogy valamitől elég komolyan megborult az ott élők lelkivilága. Nyilván az évszázados, nyomor, kilátástalanság, valamint saját részről a "megújító lelki impulzus" (új gondolati-szellemi-lelki áramlat) hiánya, mind-mind belejátszottak a dologba.

Még egy dolog, ami a "szorgos svábot" és az ő "4-5-6 gyerekét" illeti: nyilvánvaló, hogy a svábokat, meg úgy a germán népeket általában, nem feltétlenül a magas gyermekáldással kapcsolják össze. Ennek eredője, hogy a germán szokásjogban a legidősebb fiú (ha nincs fiú: a legidősebb leány) örököl mindent, a többi mehet Isten hírével. Ez nyilván azért alakult ki, hogy a birtok-aprózódást megakadályozza.

Tehát az ormánsági eset egy szélsőségesen speciális eset, "cherry-picking fallacy", vagyis annak bizonyítéka, hogy egyes részleteket ragadsz ki önkényesen, és azokból vonsz le általános "tanulságokat".
en.wikipedia.org/wiki/Cherry_picking_%28fallacy%29

(más szavakkal: csak azokat a tényeket ragadod ki, amelyek igazadat támasztják alá, a többit eleve figyelmen kívül hagyod)

"a Magyar Gárda öltözéke, a felnémet paraszt sapka és laibi, a szintén svábos schwarz und weiß .. ez magyar?"

Én nem látok e mögé semmilyen "ármányt". Egyszerűen így volt olcsó, praktikus. Gondolom egy huszár- vagy csendőregyenruha sokkal drágább lett volna. Azonkívül mindegyik mellényen ott volt az oroszlános címer, aminél "magyarabbat" nehezen tudok elképzelni.

szerintem a címer sokkal lényegibb szimbólum, mint a ruha, amennyiben a fehér-fekete "sváb" szokás lenne.

De ez persze egyébként hazugság, hiszen a magyar hagyományos (főleg paraszti, de polgároknál is előforduló) viseletben is találunk fekete-fehér öltözködési mintákat. Sőt: a hagyományos kínai viselet (fekete nadrág, fehér ing) is ilyen. Akkor most a gárdista úgy öltözködik mint egy paraszt, vagy mint egy kínai? :DDDDDDD

"A magyar vallásitürelmes és nemzetiiségitürelmes, befogadó és integráló-integritív. "

vallásitürelmes? :D biztos hogy nem, amennyiben pl. I. László és Könyves Kálmán királyunkra gondolunk, aki a muszlim vallásúakat, akiket izmaelitáknak ill. böszörményeknek hívtak akkaroban, arra kényszerítette, hogy keresztény nőkkel házadodjanak, ill. megtiltotta vallásuk gyakorlását.

hu.wikipedia.org/wiki/B%C3%B6sz%C3%B6rm%C3%A9nyek
lexikon.katolikus.hu/B/b%C3%B6sz%C3%B6rm%C3%A9nyek.html

Nyilvánvaló, hogy a Szent István- i "Intelmek" is ennek jegyében íródott.

Ennek kapcsán ("szeresd a jövevényeket") azt érdemes megjegyezni, hogy persze, szeresd őket, csak ha különbözik a vallása a tiedtől akkor tiltsd meg neki annak gyakorlását, kényszerítsd arra hogy keresztényhez menjen hozzá, és egyéb ilyen kicsi apróságok, amelyek nem feltétlenül a XX-XXI. századi liberális álláspontot tükrözik a "befogadást, integrációt" illetően... sőt, inkább annak szöges ellentétét.
Természetesen muzulmánokon kívül egyébként a zsidókra is hozhatunk ilyen példákat (zsidóadó, zsidóbíró, számukra külön kijelölt területek, stb)... szóval ez az "integratív" baromság itt mukott meg.

"Hol volt még Nyugaton a liberalizmus, a Szent Bertalan éjre 40 évvel Magyarországon már a vallási és gondolati türelmes Bethlen Gábor volt az erdélyi fejedelem,"

Bethlen protestáns volt, nyilván hogy megértő volt a saját vallásával szemben...

Rákóczi pedig annyira volt liberális, hogy aki nem akarta hogy ő legyen a fejedelem, azt nemes egyszerűen a helyszínen fölkoncoltatta, lásd az Ónodi országgyűlést 1707-ben.

"Jobboldal ez? Konzervatívok ezek? - Trianon után közvetlenül, pár évvel... még volt pszichés, orvosi magyarázata annak a sok heőbeörgő ostobaságnak, amit pl Szabó Dezsőék összehordtak. Ám maga Szabó dezső is revidiált már 1938-ra. és 1938-ban JOBBOLDALIAKAT is letartóztatta"

Mit "revideált" szabó Dezső? ami pedig a letartóztatott "jobboldaliakat" illeti, hát persze hogy nyilasok-hungaristák stb veszélyt jelentettek az "úri murira", ami a Horthy rendszer álarca alatt folyt. Semmi meglepő nincs ebben.

A többi amit írtál, meg puszta vádaskodás, mindenféle alapok nélkül, se türlemem se időm hogy sok baromságot egyenként visszafejtsem, csak a legnyilvánvalóbbat:

"A magyar nép nagyjából, tehát a ma 42-44 évesek vagy idősebbek, körbeszavazták már az egész magyar politikai palettát "

A "magyar nép" többsége, az ÖSZZES közvéleménykutatás szerint többségben a politikból KIÁBRÁNDULT, sehová sem szavazó ill. bizonytalan személy....

Szóval csak ismételni tudom amit svihák mondott: itt az ideje, hogy eltakarodj a büdös picsába. Tudom, onnan jöttél, annál könnyebb lesz visszailleszkedni.

@Dzsentrisvihák:

Mint már finoman utaltam rá,(background check), ha utánanézel (katt a nevére, aktivitás), akkor láthatod, hogy a "kérdem " blogról szabadult ide, amely a legnagyobb trollkeltető tenyészhelyek közé tartozik a neten.

Egyébként nyilván MINDEN EGYES állítása manipulatív módon meg van cinkelve, azért veszélyes, mert roppant alattomos, sunyi módon támad, mint látható.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2013.01.12. 11:43:26

@Frick László Emlékzenekar:

csak még egy dolog, annyira szánalmasan átlátszó és nevetséges vagy:

"A népszokások szerint a cigány a magyar toleranciáját és megengedését gyávaságnak fogja föl és amikor azt látja, hogy a magyar pampog a ledúlt és széjjeltiport veteményese miatt, a torka átvágásával fenyegeti meg a cigány a büdösparasztot. Erre a magyar büdösparaszt 1:1-ben orrbaveri a cigányt. Erre mindketten a telefonjukhoz kapnak: "Sógor-sógor, gyüssztök, segíjjetek, meg akarnak ölni!"

Alaphelyzetben miért fordulna ez elő? nyilván a cigó lopott/lopni akart, a paraszt orrbaverte, kész,ennyi.

A paraszt mitől gondolhatja, hogy "meg akarják ölni"? Na vajon mitől... nem a vascsövekkel fölszerelkezett cigórokonságtól, áááánem :DDDDD

A másik: azt rovod föl a a parasztnak, hogy miért nincsen 40 rokona, akik kiegyenlítenék az erőviszonyokat...igen, mintha az önmagában teljesen elfogadható lenne, hogy egyik-másik részről 80-100 ember tömegverekedik az utcán, mi?
:DDDDDDD

"De amúgy kb 20 év múlva 4 millió magyar ha jut a hatmillió cigányra."

Egyrészt ez teljesen hamis állítás (ugyan már mitől lenne ez a helyzet, egyetlen tanulmány sem támasztja ezt alá), másfelől meg ha tényleg ez a helyzet, ugyanmár mitől lenne az jó/üdvös/kedvező, mondjuk a cigányság kulturális színvonalát ismerve?

Na látod, ennyi értelme van, amit leírtál. Zéró. De legalább jókat lehet röhögni. Na nem azon amit írtál, hanem rajtad, hogy miként képzelted azt, hogy nem azonnal szedem szét az "érveidet" darabokra? Mondjuk igazad van, kemény _egy_ napig húztad...te szánalmas libsi köcsög.

Dzsentrisvihák 2013.01.12. 15:35:45

@Schwerer Gustav:

Ember, ennyire ne nézz már amatőrnek, nyilván troll, de ma humoromnál voltam, és inkább elegánsan próbáltam leszerelni (nem érdemes vele komolyabban ölre menni, mert fölösleges).
Amúgy pedig biztos voltam benne, hogy te nem hagyod ki a ziccert, szóval inkább nem törtem magam, ha nem probléma ;)

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2013.01.12. 21:27:22

@Dzsentrisvihák: Jó csak mintha kissé defenzívába szorultál volna.:)

"Amúgy pedig biztos voltam benne, hogy te nem hagyod ki a ziccert, szóval inkább nem törtem magam, ha nem probléma ;)"

Jól gondoltad, amint látod lebontottam a kis gecit. Van egy csekély esély, hogy visszaugat még egyszer - hogy övé legyen az utolsó szó - de valószínűtlen.

Én mondjuk becsszóra örülnék neki, ha az egész kérdem-es trollbrigádot magával hozná - egyenként szedném szét őket a picsába. Nagy tapasztalatom van a témában. És a forgalmat is földobná.:)

Dzsentrisvihák 2013.01.13. 05:56:56

@Schwerer Gustav:
Hát, erre így hajnaltájban nehéz mást mondani, mint hogy have fun, and good hunting, ha így történik ;)

2015.09.21. 11:55:54

@Dzsentrisvihák: @Schwerer Gustav: Erről mi a véleményetek?

www.youtube.com/watch?v=c26Z8M8du28

(tudom, régi darab, de én ma találkoztam vele, és felhúzott rendesen)
süti beállítások módosítása