A tegnapi, hidegháborút elemezgető cikkem után - amelyről egyébként azt gondoltam, hogy szárazabb, sterilebb, unalmasabb cikket blogon szinte lehetetlenség írni -, szóval eme cikk után olyan vitába keveredtem az Arckönyv lapjain, hogy minden erőfeszítésem ellenére lehullott rólam a szakértői álarc, és beleüvöltöttem az emberek arcába. Szerettem volna az egészet Caps Lockkal bemásolni, hogy átjöjjön az életérzés, de Balogh Gábor szerkesztőtársam kirúgással fenyegetett, ami már csak azért is eltántorított, mert a kieső havi 20 000 rubel jelenlegi anyagi helyzetemben komoly érvágást jelentene. Szóval a laptopbillentyűk kalapáló csattogását képzeljétek hozzá.

squirrel-vs-rat.png

Kezd rohadtul elegem lenni abból, hogy egyszerű magyar állampolgárként, aki nem akar sem Putyin fehérorosz bábállama, sem amerikai csatlós lenni, folyamatosan bizonygatnom kell, hogy nem vagyok kommunista/Putyin-bérenc/fizetett ügynök. Nem, egyik sem vagyok.

Magyar vagyok, a magyar nemzeti érdek az iránytű számomra, nem akarom belerángatni Magyarországot egy új háborúba, és ennek biztosítékát abban látom, ha minél jobban megpróbálunk távol maradni ettől az egész konfliktustól. Függetlenül, a saját utunkat járva, vagy ha ez nem megy, akkor újratáncolva a Kállay-kettőst.

Felfoghatatlan számomra, hogy sok ember 1.0-s koordináta rendszerében kétféle út létezik: valamelyik segget nyalni, és a másik tábort seggnyalónak nevezni. Nem hiszem el, hogy komolyan gondoljátok, hogy egy kirobbanó konfliktusban létezik olyan forgatókönyv, ahol nem mi szopunk, akármelyik oldalra is álljunk. Ebben a harcban NINCS jó oldal, csak kőkemény gazdasági és geopolitikai érdekek.

Nincs jó Putyin, aki visszaadja Kárpátalját, és nincs demokratikus Amerika, ami biztosítja a szabadságjogokat. Szuperhatalmak vannak, amelyek gazdasági nyomásgyakorlással, titkosszolgálati eszközökkel és politikai háttéralkukkal bővítik érdekszférájukat a másik kárára. Aki ezt nem érti, az nem érti sem a Majdant, sem a Krímet, sem a NATO-tankokat Németországban.

Két patkány van, és az egyiket csak azért látjuk mókusnak, mert jobb a pr-ja. De ha ti szeretnétek az egyik rágcsálót továbbra is mókusnak látni, tegyétek nyugodtan, putlerezzetek, osszátok meg a hoaxokat, hogy Putyin hány nap alatt venné be Varsót meg a többi hülyeséget. A történelemcsinálók hadd röhögjenek a markukba, milyen hű alattvalóik vannak.

Úgy látszik, tényleg olyan nép vagyunk, amely nem tűri a szolgaságot, de a szabadsággal sem tud mit kezdeni. 25 éve építhetnénk egy független országot, de lélekben még most is alattvalók vagyunk, és inkább megcipőzzük a mellettünk feleselő cselédet, nehogy az uraság megharagudjon ránk. Mert mi szeretnénk hű alattvalók lenni, ebben vagyunk igazán jók, és más szerepet el sem tudunk képzelni magunknak.

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr426952137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz11 2014.12.02. 19:32:13

"Szuperhatalmak vannak, amelyek gazdasági nyomásgyakorlással, titkosszolgálati eszközökkel és politikai háttéralkukkal bővítik érdekszférájukat a másik kárára. Aki ezt nem érti,"

De ezt mindenki érti. Ezért butaság az embernek zokon venni a kritikát, vagy azt gondolni, hogy akik most kommunistáznak, meg putyinpincsiznek (korábbi MSZP-sek meg SZDSZ-esek), azok komolyan gondolják amit mondanak, vagy hogy magyar érdekeket képviselnek.
Ha az út balra lejt, akkor az ember kicsit jobbra dől, hogy a helyzetet kiegyensúlyozza. Nem akar jobbra eldőlni. Nem Akar elesni. Egyensúlyt szeretne. Ugyan ez a helyzet nálunk is. Magyarország 100%-ban az atlanti hatalomtól függ, ők vásárolták fel korábban a magyar cégeket, ők építettek gyártó üzemeket exportra, a termelés nagyrésze nyugatra megy, nem keletre. Azt hogy mit tehetünk végül az európa tanács mondja meg, és szolgálunk a NATO-nak.
Ezt a függést szeretné enyhíteni egy kicsit a Kelet Nyitás, ami minden nemzeti, valóban magyarnak érdeke.
És ezért támadnak ilyen dühödten a magyar érdekek megakadályozására a cionisták. Ők más hatalmakat, más érdekeket képviselnek.
Mi változott volna, ha a csehek vagy mi az oroszokkal építtetünk atomerőművet? Nyilván semmi, max az usa elesik egy üzlettől. Mégis dühödten támadásba lendültek. Ennek az az üzenete, hogy lélegzetvételnyit sem engednek a szorításból.
Oroszország amúgy is nagyon a cionista oldal begyében van, mert keleten segítettek Szíriában Aszadnak a terroristák ellen, Iránt szintén nem tudták megtámadni, az oroszok segítették őket haditechnikával, építettek nekik atomreaktort, stb. Másrészt Oroszország nem állt be a Conchita Wurst-ös, melegfelvonulásos irányba, inkább maradnak az ortodox kereszténységnél meg a hetero normativitásnál, ami megint csak vörös posztó az atlantistáknak, félnek, hogy ez más országoknak is példát mutat.
Lehet, hogy ez a kérdés nem is a magyarokról szól nekik, hanem, hogy Oroszországnak ártsanak.

Én egyébként nemhiszem, hogy a keleti nyitást a magyar oldal is támadná. A cionista, atlantista oldal támadja 100%-os erőbedobással, és sajnos elég hangosak. Magyarország érdeke viszont nem lehet az egyoldalú függés.
Erősítenünk kell az együttműködést Kínával, Törökországgal és Oroszországgal.
Érdekes módon a citromsavgyár miatt, meg hogy Kínával üzletelünk eddig nem mertek pofázni, meg kommunistázni, pedig Kína hivatalosan is kommunista :D.

Hajrá Putyin (törölt) 2014.12.02. 20:18:56

nagyjából pontos.

de azt azért látni kell, hogy ma oroszország és Putyin a civiliált fél, amelyik nem akar mást, csak a 91-es status quot fenntartani. abból nem tud és nem is akar engedni, és aki ezt várná el tőle, az gátlástalan és háborút akar.
ők elég sokat feladtak a 45 utáni status quoból, elfogadták az új játékszabályokat, és nem akartak, és nem is akarnak mást, csak békésen egymás mellett élni és kereskedni, közösen prosperálni európával.

jelenleg az USA a latorállam, amelyiknek sem ez, sem az nem tetszik.

az a probléma, hogy az emberek simán elmennek nuland "fuck the EU" kiszólása mellett, és egyszerű káromkodásnak veszik, pedig látni kell mit jelent az a kontextusába helyezve: az USA leszarja, hogy az EU-nak mi az érdeke, hogy az EU milyen árat fizet az amerikai érdekek érvényesüléséért, sőt az csak dupla haszon, ha rajtuk is csattan az ostor.

az EU szuverenitása nem létezik. nem létezik, mert jelenleg is amerikai katonai megszállás alatt van, sok ország aranykészlete felett rendelkezik, és azok azt nemhogy nem vihetik haza, de meg se nézhetik.
ha lenne is politikai akarat és bátorság az EU vezető államaiban az USA-tól való függetlenedésre, az lehetetlen lenne, mivel mindig van pár latorország, amelyik inkább szopja az amerikai faszt, és ezzel betenne egy közös fellépésnek : régi európa vs új európa.

ha pedig esetleg lenne egységes álláspont a politikai vezetők körében, akkor ott a második vonal: a megvásárolt pártok, EU-s potentátok, hangadók, és a civilnek álcázott szervezetek. na és persze a média.

európa perpill csakis oroszországra számíthat a szuverenítása visszaszerzésének érdekében, de látjuk hogy egy nem igazán fog menni, amíg az európai politikai élet és a média is tele amerikai ügynökökkel, és 1bites 444 olvasók szintjén lévő agyhalottakat egy kis putlerezéssel be lehet szopatni.

nagyon kiváncsi leszek mi lesz itt, főleg a minapi McCain féle nyilatkozatot tekintve.

Az biztos, hogy az oroszok leszarnák, ha az EU egy egységes, önálló globális hatalmi pólus lenne katonailag és politikailag is, ha elfogadja a 91-es status quot, és miért ne fogadná el? nekünk nincs érdekünkben ukrajnára kiterjeszteni a befolyásunkat, arra csupán az amerikaiaknak van szükségük. miért? hogy elvágjanak minket az oroszoktól, hogy amerikai szelep legyen az EU-orosz gázvezetéken. Ezért nem lehet déli áramlat sem, ezért nem lehet a gazpromé az INA.
Az USA nem hagyhatja, hogy az EU a világ vezető gazdaságaként katonailag és politikailag is szuverén, tőle független hatalmi pólussá váljon, és ezt csak úgy érheti el, ha vazallussá tett latorállamokkal szigeteli el az EU vezető országait az oroszoktól.
Ilyen latorállamok a balti országok, a románok és a történelmi barátságunk ellenére a lengyelek is. Ők voltak azok, akik kiszolgálták az USA-t akkor, amikor a franciák, németek és olaszok közösen nemet mondtak.

Nagyon fontos a minapi Putyin-Erdogan találkozó: kevesen tudják, hogy Törökország az USA után a NATO 2. legerősebb hadserege (atomfegyvereket leszámítva) - és ez a nagy szövetséges azt merészelte mondani, hogy elég az amerikaiak gátlástalanságából, és különben is mit keresnek itt, 8000km-re az otthonuktól.

Ha a NATO-n belül a 2 vezető állam között ilyen a viszony, akkor lehet itt Orbánt pávatánccal, meg a nyugat elárulásával vádolni, de aki ilyet tesz, az csak magáról állít ki szegénységi 444-es bizonyítványt.
Franciaországban sem nagyon fogják tűrni, hogy egy USA zsarolja őket a Mistralok miatt. Sárközy már jelezte, hogy ő hajlandó lenne leszállítani az oroszoknak - ennek fényében jusson eszébe mindenkinek, hogy a franciák egyszer már képletesen otthagyták a NATO-t. Ha egy török-francia párosnak sikerül ehhez meggyőznie a németeket, akik tulajdonképpen nem is saját jogon, önszántukból tagok, hanem gyakorlatilag 45 óta amerikai megszállás alatt vannak, akkor el lehetne érni a ma még utópisztikus célt: vagy egy USA és Kanada nélküli NATO, vagy egy új, tisztán európai védelmi szervezet.
Amelyik ország pedig pártütő lenne, és az európai érdekekkel szembemenve Uncle Sam farkát szeretné szopogatni, azt el kell szigetelni a EU-n belül.

A világpolitikában nincsenek általános és örökérvényű igazságok és szituációk: ami 1991-ben elképzelhetetlennek tűnt, az ma valóság: az EU ellenfele (ellensége?) az USA, és a szuverenitásunk kiharcolásában az oroszok természetes szövetségeseink. Aki pedig ezt 45-89 között szovjetes panellel igyekszik kétségbe vonni, az vagy teljesen hülye, vagy fizetett soroshuszár.

csak érdekességképpen utána lehet nézni, hogy Magyarországról író külföldi újságírók(pl Amy Brouilette), és a nyugatra telepített magyar újságírók jó része, csak úgy mint az ukrajnai amerikai propagandát nyomató EuromaidanPR-os csőcselék(Katerina Kreuk) nagy része a soros féle CEU-n nevelődött ki.

Tudnám Orbán mire vár még a CEU országból való kirakásával?

2014.12.03. 01:26:42

@Hajrá Putyin: Amelyik ország pedig pártütő lenne, és az európai érdekekkel szembemenve Uncle Sam farkát szeretné szopogatni, azt el kell szigetelni a EU-n belül."

Namost az Uncle Sam behelyettesítendő Putyinnal...

2014.12.03. 01:28:22

Kedves Havas Jon! A hozzászólások alapján el kell mondanom, teljesen igazad van. Sajnálom.

muscas01 2014.12.03. 01:32:51

Janza Frigyes A nemzeti banknak lehet nyeresége, és ez 1848-ban például üdvözlendő folyamat volt. A probléma az, hogy ez milyen érdekeket szolgál, hol csapódik le a pénz. 1848-ban (még korábban 1835-ben) lánchídra, fejlesztésekre ment. Ma stadionokra és elit beruházásokra. A kérdés az, hogy az elit beruházások lecsurognak-e (klasszikus jobboldali érvrendszer) az alsóbb osztályokhoz. Úgy tűnik manapság, hogy nem. Erről szól ma az ideológiai háború, semmi másról. A Fidesz terve, hogy lecsurog, nem jött be. Ezért van most kapkodás, bizonytalanság a Fidesznél, nem a netadó miatt.

vazzup 2014.12.03. 02:47:51

OMG, nagyobb sotetseg van itt egyes jobboldali fejekben mint elsore gondolna az ember.

igazi Ténytár 2014.12.03. 04:07:57

@ " tényleg olyan nép vagyunk, amely ... a szabadsággal sem tud mit kezdeni. ... de lélekben még most is alattvalók vagyunk, ... Mert mi szeretnénk hű alattvalók lenni, ebben vagyunk igazán jók, és más szerepet el sem tudunk képzelni magunknak."

Kertesz Akoshoz vagy Tölgyessy Péterhez van szerencsenk?

____
index.hu/gazdasag/penzbeszel/2009/09/22/hogyan_lesz_ebbol_kilabalas/

Tölgyessy Péter szerint a dolog még régebbre vezet, már a rendszerváltásunk is olyan volt, hogy a társadalom csupán elviselte. „Valami olyasmit gondolhatott a többség, hogyha a nyugati fogyasztási mintáknak, normáknak az ára a demokrácia, akkor még azt is talán kibírjuk.”
____

nepszava.com/2011/08/velemeny/kertesz-akos-nyilt-levele-az-amerikai-nepszavahoz.html

A magyar (visszavonva) alattvaló. József Attila talált mentséget: „ezer éve magával kötve, mint a kéve sunyít, vagy parancsot követ.” De ez nem mentség arra, hogy a magyar a legsúlyosabb történelmi bűnökért sem érez egy szikrányi lelkiismeret furdalást, hogy mindent másra hárít, hogy mindig másra mutogat, hogy boldogan dagonyázik a diktatúra pocsolyájában, röfög és zabálja a moslékot, és nem akar tudni róla, hogy le fogják szúrni.
____

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.12.03. 04:51:50

"Két patkány van, és az egyiket csak azért látjuk mókusnak, mert jobb a pr-ja."
Ez qrva nagy volt. :-))

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2014.12.03. 04:55:21

@Krisz11: Na meséjjé okoska! Mi is van azokkal a petrodollárokkal? Lement az olaj ára, sok-sok milliárd dollár vált feleslegessé és nem látom a USA-ban a hiperinflációt. Az oroszoktól viszont menekül a pénz. A 25 ezres gyorstalpaló OKJ-s pénzügyi tanfolyamtól látod még nem kapsz közgáz Nobel díjat! :-))

igazi Ténytár 2014.12.03. 05:25:30

@Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény]: lehet jó, de sajnos ez egy nagyon régi vicc/graffiti.

Igaz egy újszülött nicknek minden vicc új ;-))

(igen ez is régi)

igazi Ténytár 2014.12.03. 05:32:07

@Hajrá Putyin: Szep alom, de éppen az EU (rólunk nem is beszelve) az ingyen- NATO-élő!

Akkor lenne csak az EU bajba, ha az USA beintene, hogy akkor mentek a franca (ok meglesznek UK-AUS-CAN csoportban!

Akkor nézd meg az EU gazdaságát ha valóban költeni kellene a hadseregre, hogy képes legyen megvédeni!

Akkor nézd meg a nemzetállami nyavalygásokat (mint mi) hogy jaj egyesült EU, jaj Brüsszel, ha kotelezo-kozos EU hadsereget hoz létre mondjuk nemet hadvezetéssel (ugye hadsereg nem működik majd megvárjuk 28 tag szavaz minden hadműveletről)

Ja, bocs hogy az EU sose menne bele, hogy nemet hadvezetes legyen 8=(ujra), lesz majd megint legksiebb rossz vezeto?
Na olyan is lenne az az EU hadsereg....

igazi Ténytár 2014.12.03. 05:33:49

@Hajrá Putyin: "ennek fényében jusson eszébe mindenkinek, hogy a franciák egyszer már képletesen otthagyták a NATO-t"

ja azon erős franciak akik Libanoni akciójához is az amcsi légierő támogatása kellett mert egymagukban vicc voltak?

Biztos összetojják az amcsik magukat félelmükben

igazi Ténytár 2014.12.03. 05:36:51

@Hajrá Putyin: "Az biztos, hogy az oroszok leszarnák, ha az EU egy egységes, önálló globális hatalmi pólus lenne katonailag és politikailag is, ha elfogadja a 91-es status quot, és miért ne fogadná el? "

Igen ENNYIRE!

A sok hülye meg retteg az USA-tol a jó orosz apacska kebelere vágyva!
(mi meg kicsit mélyebbre mint a kebelére, úgy derek tájra)
________

index.hu/kulfold/2014/12/02/van_bizonyitek_arra_hogy_az_orosz_titkosszolgalat_penzelte_a_francia_szelsojobbot/

Van bizonyíték arra, hogy az orosz titkosszolgálat pénzeli a francia szélsőjobbot
_________

midnight coder 2014.12.03. 07:09:24

@egy igazi Ténytár: Miért, a mai európai baloldal nagy részét ki finanszírozta anno ? Lásd guruló dollárok. És a mai magyar balliberós oldal egy részét ? Lásd norvég alap és társai.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.12.03. 07:40:25

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

Az alapvetéssel van a gond, ugyanis:

Olvastam ám még egy-két éve a köcsög.infón a "kommunista-zsidó" Putyinról. Ez akkor így volt rendjén, igaz? Hisz´ akkor éppen azért fizettek téged.

A többi egyébként stimmel, ami a mondataid nyelvtani szerkezetét illeti..

wehehhehehhehhheee :)))))

Ad Dio 2014.12.03. 07:52:38

A probléma ahogy én látom.

1000 meg 1 szállal kötődünk a Nyugathoz. Gazdaságilag, kulturálisan, történelmileg.

25 éve úgy döntöttünk, hogy csatlakozunk hozzájuk, mert ők jobban tetszettek mint a keleti világ. Mert a Nyugat kiegyensúlyozott, ott szabadon vállakozhatok, szabadon gyarapodhatok, szabadon válhatok azzá amivé akarok, szabadon fejezhetem ki a véleményemet... ilyesmik minket nagyon vonzottak... őőő... vagyis francokat... az vonzott oda, hogy ők Mercin meg Audin járnak, évente mennek síelni meg tengerpartra nyaralni, a konyhájukban gépek sora, az asztalukon meg minőségi étel. És ebben van a kudarc lényege. Mi '89-ben azért döntöttünk a Nyugat mellett, mert fel kaartunk zárkózni hozzájuk. Elhittük hogy lehet. Most 25 év múlva ráébredtünk, hogy nem csökkent a távolság, hanem nőtt. És ez a tendencia - amennyiben valami nem változik - meg is marad. Egyre jobban leszakadunk a centrumtól.

A világ-, és önképünk a Nyugat által sugárzottra épül. Azokra a fogyasztói és kultúrális szokásokra. Csak a bevételünk nincs meg hozzá, és mivel nyílik az olló, egyre kevésbe lesz meg. És mivel ez így van, hiába gyarapodunk magunhoz képest, ezt szegényedésnek éljük meg.

... :-/ ...

oszt jónapot 2014.12.03. 08:02:23

@Hajrá Putyin: Van azért annak egy diszkrét bája, hogy "Hajrá Putyin" nicken vádolsz másokat faszszopással. :D

heizer 2014.12.03. 08:52:09

Anélkül hogy egy pillanatig is megkérdőjelezném a szerző hazafiságát,-sőt ez a különutasság inkább dícséretes egy valamit azért látni kell: mi, jelenleg az USA katonai szövetségesei vagyunk. Amennyiben a szövetségesünk érdekkonfliktusba kerül egy másik nagyhatalommal, bizony mi a katonai szövetség biztonságát azzal veszélyeztetjük, ha egyre jobban függünk az oroszoktól. Ugyanis akkor az egyik szövetséges kockázatot jelent a többire nézve, rajtakeresztül a többi is megfogható, amit lehet, hogy egy ideig felvállanak, de ha borul a bili akkor ez a támogatás egyre gyengébb lesz, vagy inkább elengedik a kezünket. Vagy mondjuk inkább úgy, sokkal könyebben mondanak le rólunk.

És azért sztem a magyarok többsége még mindig inkább nyugatra vágyik, és azt tekinti mintának, nem a keletet.

Lehetne ezt úgy is csinálni mint a lengyelek, pedig őket a nyugat már többször cserbenhagyta mint minket, mégis kitartanak mellettük, pedig ők is függnek az oroszoktól. Sokkal nagyobb is a respektjük nyugaton.

Kapcsolódik, de kicsit más:
Érdemes elolvasgatni a Rubicon utóbbi egy évének néhány számát, sokat foglalkoznak a II. világháború magyar politikai vonatkozásaival, az ország külpolitikai helyzetével.
Külön érdekesek a a külföldi politikusok magyarországi megitélései: Himmler konkrétan az olaszoknál, románoknál is silányabb népnek tartotta a magyarokat. Veesenmayer szintén, a nyugati szövetségesek kiröhögték a Kállay kormány próbálkozásait, a ruszkik semmibe vettek minket. És minden arra vezethető vissza, hogy vezetőink kettős játékot játszottak mindenkivel: Horthy örült a visszacsatolt trületeknek, és a németeket nagy barátjának tartotta, de közben még véletlenül se akart rendesen elköteleződni. Az angolokban reménykedett, akik kiröhögték. Aztán a ruszkiktól kért tűzszünetet amikor már nem volt jobb, és megígérte, hogy a németek ellen fordul, de esze ágában sem volt ezt az ígéretét betartani.

Nekem ez jött le: mivel mindenki azt látta, hogy úgy akarunk minden jóból részesedni, hogy közben azért minél kevesebbet kelljen tenni, és mindig-mindent csak félszívvel csináltunk ezért mindenki belénk törölte a lábát. És lehet azt mondani hogy a lengyelek mire menetek a hűségükkel, akkor azt mondom arra, hogy megmaradt a becsületük.

Szóval, attól hogy választunk szövetségest még nem kell azt gondolni, hogy csicskáknak kell lennünk. Egy szövetségesi rendszerben pont akkor tudjuk az eltérő érdekeinekt erősen képviselni, ha látják rajtunk, hogy egyébként szívvel - lélekkel a többiekkel tartunk. Ha mi is adunk vmit, nem csak a mannáért tarjuk a markunk.

Gazz 2014.12.03. 09:30:52

Kedves Havas Jon!
A kommentekből tökéletesen látszik, hogy olvasóközönséged jelentős része nem érti, amit írsz.

Gazz 2014.12.03. 09:32:17

Egyébként itt, a két érdekszféra határán nincs olyan, hogy különút, és a kállai kettős sem szokott sokáig működni.
Erre rengeteg történelmi példa van, majd egyszer megérted.

2014.12.03. 10:27:09

@egy igazi Ténytár:

Mókás, mikor a CIA és Soros-által működtetett zsindex vádol másokat lefizetéssel. Bár amilyen sötétek vagytok, nyilván azt képzelitek, hogy ez nem feltűnő.

2014.12.03. 10:33:23

@batigol:

Ez azt mutatja, hogy a magyar becsületes és szabad nép, mert senkinek sem lesz a szolgája. Ezt nem bírják elviselni a gyarmatosításra törekvő hatalmak és a bukott libsi csicskáik.

Augustin 2014.12.03. 10:47:00

Én ezt úgy ismertem, hogy csak szebb a farka és jobb a pr-ja.

Augustin 2014.12.03. 10:48:59

@batigol: "Külön érdekesek a a külföldi politikusok magyarországi megitélései: Himmler konkrétan az olaszoknál, románoknál is silányabb népnek tartotta a magyarokat. "

Na, ezt nem hallottam. De akkor legalább ízelítőt kapott a román megbízhatóságból a debil náci.:DDD

heizer 2014.12.03. 10:49:07

I@imperial: Szerinted ez becsületes és szabad viselkedés, amikor úgy próbálunk stricheléssel javakat szerezni, hogy közben szüzek maradjunk? Ez történt végig a 2.vh előtt és alatt, és kicsiben ez van most is.

Szerintem meg az volna a becsületes és tisztességes viselkedés, ha elköteleződünk egy szövetségi rendszerben, és élvezzük annak előnyös részeit, akkor odatesszük magunkat, a teljesítményünkkel szerzünk tiszteletet (és nem azzal, hogy kérjük, mint a kormány), és a reputációnk azért magas, mert merünk vmi vagy vki mellett kiállni, és azt teljesítjük is.

Amikor már senki sem tekint ránk beáldozható mezőnek egy globális sakktáblán. Nem azért mert önállóan vagyunk janik (ami egyébként olyan sokba kerülne, amit a magyar társadalom nem tudna és nem is akarna megfizetni), hanem mert egy szövetségi rendszerben vagyunk egy komyolyan veendő tényező.

heizer 2014.12.03. 11:04:34

@Augustin: azért ne felejtsük el, hogy a románok a magyarokénál sokkal nagyobb áldozatot vállaltak és szenvedtek el a Don menti ütközetekben. Tehát amikor vki mellett elköteleződtek, akkor odatették magukat rendesen. Persze ezt a mi rovásunkra, és hát ugye amikor fordult a szél tudták hogy kell jól irányt váltani. Igaz, akkor se haboztak odatenni magukat.

Egyébként pont a Rubicon legutóbbi számában van, hogy a szovjetek jó eséllyel támogattak volna egy olyan háború utáni rendezést, amelyben Mo. visszakapta volna a határ menti sávban élő tekintélyes létszámú magyar lakosságot (és területet) - ha a kiugrási kísérlet sikerül, és tényleg hadat üzentünk volna a németeknek.

De mivel ezt Horthy a fegyverszüneti kérelemkor alapból nem gondolta komolyan, ezért esélyünk sem volt, 7-800 ezer magyar és területének megszerzésére.

Jó tudom mi ett volna ha... de egy újabb pont az mellett, hogy mennyit jelent ha nem csak hitegetünk meg puncsolunk másoknál, hanem beleállunk az ügybe.

2014.12.03. 11:05:00

@batigol:

Sorold már, hogy miféle előnyöket élvezünk. Azt viszont ne felejtsd el, hogy a szövetséges nem csicskát jelent. A libsik ugyanis keverik a kettőt.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2014.12.03. 11:32:45

@oszt jónapot:

"Hajrá Putyin 2014.12.02. óta tag.

0 bejegyzést írt és 63 hozzászólása volt"

Hozzáfüznivaló? :)

heizer 2014.12.03. 11:50:51

@imperial: A legfontosabb előny: ugye papírunk van arról, hogy ha vki megtámad minket derék szövetségeseink úgy veszik mintha őket is, és jönnek segíteni.
Persze tudom, ez papír, de a nagy kérdés: vajon ha ez tényleg bekövetkezik és Te amerikai, vagy, brit vagy német politikus volnál, vajon kiállnál e néped elé, hogy katonáinkat a derék és hűséges magyar szövetségeseink megmentésére küldjük? Vagy a lengyelekére! Szerinted melyikünk mellett állna ki az átlag amerikai, brit, német pologár.

Aztán lehet szidni a nyugatot, de vajon mennyiben állna jobban hazánk mondjuk Ukrajnához vagy Moldáviához képest, ha nem ebben a szövetségi rendszerben élnénk cirka 10 ill. 15 éve? (A rendszer egyéb tényezőinek változatlansága mellet, ideértve a magyar politikai elit minőségét is).

Augustin 2014.12.03. 12:06:28

@batigol: Mielőtt túlzottan bepuncsolsz a románoknak azért vedd figyelembe a lehetőségeket. Romania az 1. vh-után mit kapott, Mo-pedig mit szenvedett el. Te felrovod a kiraboltnak, hogy keveset tud adni. Ez a cinizmus a gáz. Egyébként mindig megdöbbenek azon, hogy a ballibeknek mennyire jól megy az áldozathibáztatás, ha Magyarországról van szó. Egy kis népen elverik a port a nagyhatalmak, aztán még őt köpköditek, hogy milyen genyó, vagy pancser, vagy tesze-tosza ...stb volt. Mintha töriből folyton azt sulykolnátok, hogy a magyarság tehet róla, ha más népek lerohanják...

2014.12.03. 13:57:42

Romániának van remek érzéke ehhez a kisegér szerephez, ők jól szoktak kijönni belőle. Mi ebben csak bénázunk 1000 éve, állandó fáziskésésben vagyunk. Vagy egyszerűen csak balfaszok, mert odaállunk egy oldalra , ami épp erősebbnek tűnik, megideologizáljuk, erkölcsi és érzelmi kérdést gyártunk belőle, hogy magunk is jobban elhigyjük, hogy így helyes és az aktuális nagyhatalmi seggnek is jobban tessünk és így már nehezebb váltani, ha úgy hozza a helyzet. Románia viszont pontosan tudja, hogy csak érdekből vannak vele és nem szégyell váltani, ha neki az az érdeke. Mi persze szeretünk fújjolni a románokra, hogy milyen gerinctelenek a váltásaik, de ez csak a szokásos "azért az erölcsi győzelem a miénk volt" című önhűlyítés és önsorsrontás. Meg irigykedünk, amiért ezt mi nem tudtuk ilyen ügyesen.

2014.12.03. 14:01:09

@batigol:

Lófaszt mama.

A helyzet az, hogy nagyon jól jövünk golyófogónak az oroszok ellen, ha az agresszor USA támadást indít. A kelet-európai országok NATO tagsága erről szól: az amerikaiak helyett mi menjünk a húsdarálóba. Hát a nagy büdös lófaszt. Ebből nem eszik Badfriend, meg a cionista haverjai.

2014.12.03. 14:09:12

@ébrenjáró:

Tegyük hozzá, hogy Romániában nincsenek zsidók, akik aknamunkát végeznek a román érdekek ellen, ezért képesek egységesen cselekedni.

Magyarország egyedülálló az egész világon abban, hogy van egy jelentős létszámú, fővárosban élő belső ellensége, akik genetikailag arra kódoltak, hogy keresztbe tegyenek a magyarságnak és rendszeresen elárulják valamelyik külső hatalomnak az országot.

Ez kicsit árnyalja a "balfaszok vagyunk" képet. Előbb talán meg kellene nézni, hogy hazaáruló zsidók nélkül mire lennénk képesek.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.12.03. 16:45:52

De, van jó oldal, mégpedig Oroszország az.

Lássuk csak, tessék választani:
- homokosok és pedók viháncolása VAGY házasság, gyermekvédelem,
- ateista kurvák hörgése VAGY keresztény templomok,
- emberellenes értékrend követelés VAGY emberpárti erkölcs,
- bankok finanszírozása adókból VAGY emberközpontú gazdaság,
- háborús uszítás, imperializmus, erőszakos liberalizmus VAGY multicentrikusság, pluralizmus.

Lehet választani.

Aki szerint mind a kettő rossz, az már választott: a homoklobbist, ateista, háborús uszító nyugatot.

Helmut von Offenburg 2014.12.04. 08:18:42

@Helmut von Offenburg: Ukrajna hősei, amerika nagy barátai.
Ezt persze nem reklámozza a libsi sajtó és a szektatévé....

IdomitottFoka 2014.12.04. 14:38:09

A hűvös távolságtartásról már lekéstünk. Ez van. Innentől érdemes kitalálni, ki fogja félrerántani a kormányt. Ha egyikük sem, akkor nekünk úgyis mindegy.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.12.04. 17:04:29

én a Caps Lock-os verziót olvasnám, nem a száraz, steril, unalmasat :(
süti beállítások módosítása