A fotón az új ukrán legfőbb ügyész, a szélsőségesen soviniszta (többek közt) magyargyűlölő Szvoboda párt színeiben politizáló Oleh Mohnickij (különben igen dekoratív) lánya, Marjana, és barátnői pihenik ki a forradalom megpróbáltatásait.

ukran_fougyesz_lanya.jpg

A képet Vitalij Moroz ukrán újságíró (aki egyébként maga is a bukott Janukovics-rezsim ellenzékéhez tartozott) osztotta meg a Facebookon. ( A lány az oroszok és ukránok közt népszerű közösségi portálra, a vkontakte-ra posztolta ki a partyfotót.) 

Marjana édesapja és édesanyja tavalyi vagyonbevallása szerint kettejük havi átlag jövedelme 2013-ban 96 ezer forintnak megfelelő összeg volt.

Nos, ha olyan takarékos emberek vezetik majd az új Ukrajnát, akik úgy be tudnak osztani kevesebb, mint havi egy kilót, hogy a gyereknek még dizájner bundára és limós bulira is jut - akkor az országnak a tragikus költségvetési helyzetben sem kell aggódnia.

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr935831302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.24. 21:02:26

Az más! Nyugatpárti tolvajnak szabad lenni.

Tandoori Artemisz 2014.02.24. 23:47:15

Mondjuk ez a kép, a hölgy profiljára december közepén került fel, és az utolsó megosztása kb 10 kép Lvivben az áldozatok megemlékezéséről..... Nem mintha annyira védeni akarnám, de egy átlagos újgazdag picsának tűnik. A faterja ,hogy szerezte az már más tészta.

toportyánzsóti 2014.02.25. 06:12:35

Hoztad a szinted benzinkártyamagyar.Áss tovább.

Szevasztok 2014.02.25. 09:21:12

Vajon a narancsos oligarchák is így bántják a szemedet? (persze nem az ukrán narancsosokról beszélek)

mojoking77 2014.02.25. 09:28:11

@maxval a gondolkodó birca: Nem akadnal le errol a temarol?
Nem tunik fel, hogy azt az image-et, amit evek alatt felepitettel magadrol, sikerult par het alatt az utszeli troll szintjere sullyesztened?
Lassan ideje nicket valtani... ;)

Csató 2014.02.25. 09:32:31

Egy normális világban anyu a téeszben, apu a gépgyárban dolgozna és a kis picsák meg egy olasz lebujban táncolnának.
Az egész ukrán elit gyakorlatilag abból él, hogy az Európába tartó földgázt vámolja, ilyen olyan jogcímeken. Gyakorlatilag a mi gázszámlánkból van ez a limó is.....

citrix 2014.02.25. 09:47:20

Szívből örülök Janukovics bukásának.Még jobban örülnék ha a szeretett "nemzeti" oligarcháink jutnának hasonló sorsra,stadionjaikkal és luxusvécéikkel,demagóg nemzetieskedő maszlagaikkal együtt.

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 09:48:51

Janukovicsot elkergette az ateista EU terrorista puccsa.

Szevasztok 2014.02.25. 09:52:57

@maxval a nem gondolkodó birca: Te most honnan írsz? Ennyire meleg van ott? Vagy késik a reggeli gyógyszeradagod?

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 09:57:29

@Szevasztok: Itthon vagyok egész nap, és provokatívakat kommentezek. Ettől vagyok jól.

Gazz 2014.02.25. 09:59:05

Gengszterváltás.
Az ukrán Jobbik... piha.

Scagnetti 2014.02.25. 10:00:17

Komolyan megéri egyeseknek segget csinálni a szájukból és ilyen Janukovicsokat siratni, csak mert a mi Viktorunk most hirtelen keletpárti lett?

l_andras 2014.02.25. 10:04:27

@maxval a gondolkodó birca: Olvasd el a Katyerina Kruk interjút, elég jól leírja, hogy mit szeretnének az ukránok. Te csak a saját nézetedet harsogod és rávetíted másokra pozitív vagy negatív előjellel.
Itt az interjú:
magyarnarancs.hu/kulpol/csak-az-a-kerdes-mikor-halsz-meg-interju-kijev-kronikasaval-88880

l_andras 2014.02.25. 10:06:02

@maxval a nem gondolkodó birca: Valamiért azt hittem, te Bulgáriában vagy.... vagy már nem? Vagy az csak dezinformáció volt, netán én értettem félre valamit?

mizie 2014.02.25. 10:06:34

Itthon is lehet limoban ökörködni egy estét. Asszem 10 ezer Ft körül. Ezért talán nem kell oligarchának lenni :)

Jobbegyenes. Mellé.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2014.02.25. 10:07:03

Jabba erre így kacagott volna "ÖHHH HÖHH HÖÖÖÖHHHH HHHÖÖÖHHHH HÖÖÖÖHH"

stonefree 2014.02.25. 10:07:38

Nincs mese, választani kell. Keleti vagy nyugati "gyarmat" leszünk. Én a nyugat mellett szavazok. Csupàn az életszinvonal miatt..

vitéž munkášőr 2014.02.25. 10:10:19

@Szevasztok: jaja, pedig rasika is szeret yolozni és neki is van ájfónja. arról is lesz poszt?

vitéž munkášőr 2014.02.25. 10:11:32

@l_andras: fuss neki annak a nicknek még egyszer! ;-)

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 10:14:14

@l_andras: Ott nem könnyű érvényesülni, ezért kommentezek ekkorákat ide. Itt érzem, hogy komolyan vesznek.

l_andras 2014.02.25. 10:14:55

@vitéž munkášőr: hmm? két különböző témára válaszoltam...... , hogy csináljam másképp?

belgabela 2014.02.25. 10:19:04

Mert jöhet egy másik korrupt oligarcha?

l_andras 2014.02.25. 10:20:14

@maxval a nem gondolkodó birca: Pedig ott jobban pörög manapság a régi elvtársak biznisze, mint itthon.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 10:24:16

Azért az a nem kicsit szánalmas, amit itt egy-két "forradalmár" produkál, miközben még a helyzetet objektíven nézőket szidja. Mert ugye szerintük Janukovicsot siratja, aki megjegyzi, hogy pusztán tolvajcsere történt semmi más.
Az álszentség lassan olyan fokot ér el egyeseknél, hogy az már döbbenetes. Hirtelen a svoboda soviniszta, milliomos tolvaja lesz a jó fiú, csak azért, mert most a belpolitikai okokból (ami külön vicc) aktuálisan utált oroszokat szívatja. UN-DO-RÍ-tÓ

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 10:33:08

@l_andras: a Georgi meg a Vasil a kocsmában mindig kiröhög, ha mondok valamit. Biztos ateisták. Ezért kommentezek nagyokat, így érzem, hogy a kijelentéseimnek súlya van.

2014.02.25. 10:35:11

@Muad\\\'Dib:

Az itteni EU-seggnyaló ballibsiket és az ukrán sovinisztákat összehozza a magyargyűlölet. A söpredék haversága.

vitéž munkášőr 2014.02.25. 10:37:06

Samuel P. Huntington
A civilizációk összecsapása

www.scribd.com/doc/109346341

290. oldal

talán segít egyeseknek egy kicsit...

2014.02.25. 10:40:25

Közben miket olvasni Szanyiról, erről a baloldali erkölcsi lángoszlopról, az EU értékeinek képviselőjéről:

"Így kefélte gyakornokát plenáris ülések alatt Szanyi, miközben menyasszonyával babát vártak (16+)"

kuruc.info/r/53/124224/

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 10:41:58

Ez egy hangulatkeltő, és demagóg poszt.

Bellagio 2014.02.25. 10:42:32

@libbant:

Bezzeg a jobbkomcsik, ugye?

verde66 2014.02.25. 10:55:45

@maxval a nem gondolkodó birca:
Melyik poszt nem hangulatkeltő és demagóg?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.02.25. 10:57:25

@mojoking77:

Sosem használok anoním nicket. Mindig vállalom minden véleményemet.

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 11:03:05

@mojoking77: Mert nem bégetek veletek. Ez a kommentjeimből is látszik. Mindig kommentezek egy jókorát.

szamarhegy 2014.02.25. 11:09:41

@Muad\\\'Dib: Szerintem ha az ukrán történéseket csak annyival intézed el, hogy tolvaj csere történt, akkor mennyivel vagy jobb az általad kritizáltaknál?
Nekem (lehet naivan)az a véleményem alakult ki, hogy a Maidan téren sokféle indíttatású (köztük számomra egyébként elfogadhatatlan politikai célokkal rendelkezők is) ember, csoport volt kint hónapokig és elérték, hogy ne egy fickó döntsön 48 millió ember helyett és (a 70 ember lelövetése után már ettől több következmény is vár Janukovicsra) lehetőség legyen népszavazásra. Szerintem ez egy nagyszerű és elismerendő eredmény, már ha ezek rendben megvalósulnak, az indulatok, érdekek között lesz rá elég idő...
A további eseményeknek, pl. Timosenko és bizalmasa aktivizálódásával, a szélsőjobbos csoportok helyi igazságosztásával és a magyar kisebbség esetléeges fenyegetettsége az erről jövő hírek nem tetszenek ill. nagyon aggasztanak.
A k.-európai kultúrában sajnos benne van, hogy tolvajról tolvajra cserélődnek a vezetők, de ez azt jelenti, hogy nem is érdemes kimenni utcára, s ez ellen tüntetni se érdemes, hanem beletörődve, lehajtott fejjel, elszenvedve kell élni?

Nem kell nagyon megerőltetnem magam, hogy 1956-al párhuzamot vonjak, egy leosztott nagyhatalmi világban mentek utcára az emberek, ott sem volt (igaz más miatt) reális esély a változásra (ott sem mindenki ugyanazt várta a változásoktól) arra, hogy az szovjet tankok nem nyomják el a felkelést, mégis megpróbálták/megpróbáltuk és már csak emiatt is inkább szeretném magam 1956 okt. 23.-i tüntetőnek, mint 1957 május 01.-i Felvonulási téri felvonulónak tartani...

maxval a nem gondolkodó birca 2014.02.25. 11:13:58

@l_andras: Vigyázz, mert agresszív is tudok lenni. Szétprovokállak.

von Putri 2014.02.25. 11:14:53

Ez a picsa is tolószékben végzi majd a bulis limuzin helyett, éppúgy mint a Tyimosenkó. De addig rákölt még a papuci meg a leendő oligarcha férje jópárszáz milliócskát. Miért is ne, hiszen lesz lóvé bőven, ha nem az orosz gázszámlából akkor az EU korrupcióból. Mert a demokráciát meg kell ugyebár fizetni

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 11:17:46

@szamarhegy:
"...Nem kell nagyon megerőltetnem magam, hogy 1956-al párhuzamot vonjak..."
Pedig illene nagyon megerőltetned magad. Ugyanis akkor egy katonailag megszállt, egypárti diktatúrában élő országban történtek az események. Janukovics és sleppje egy utolsó tolvaj volt, de nem diktatórikusan jutott hatalomra, és nincs katonai megszállás alatt az ország.

von Putri 2014.02.25. 11:22:02

@szamarhegy:
"Nem kell nagyon megerőltetnem magam, hogy 1956-al párhuzamot vonjak"

Találó a nicked, tanácsolta valaki neked? Mert egy sima alföldi szamár nem tudna kitalálni ekkora baromságot

Janukovics megválasztott elnöke Ukrajnának, nem úgy mint Rákosi papád és a bandája volt '56-ban

szamarhegy 2014.02.25. 11:32:58

@Muad\\\'Dib: Most érdemelegesen kommunikálunk, vagy csak a beleverni a másik a fejét az asztalba stílus?
A párhuzamot természetesen nem ebben látom, hanem abban, hogy a jelenlegi Ukrajnát a mindent átható korrupció, a szegénység, a kiszolgáltatottság determinálja arra, hogy újra és újra belefusson egy Janukovics féle hatalomgyakorlásba, ezzel az ukránok is tisztában vannak, mégis hónapokig kitartottak.
1956-ban a leosztott nagyhatalmi érdekek, a szovjet tankok determinálták, hogy milyen kimenete lehet egy tüntetésnek, felkelésnek, forradalomnak, mégis felvállaltuk, hogy kifejezzük a nem tetszésünket.
Ennyi a párhuzam, azt hittem ezt nem kell külön magyaráznom.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 11:49:42

@szamarhegy:
Ezt értem, de itt most arról van szó, mennyire tartunk "jogosnak" egy fegyveres felkelést, és mennyire tartjuk vállalhatónak a felbujtóit és irányítóit. Márpedig itt vannak problémák az ukrán eseményekkel.

szamarhegy 2014.02.25. 12:08:32

@Muad\\\'Dib: Én nem feledkeznék meg arról, hogy Janukovics döntése, hogy 48 millió ember helyett egymaga kívánta eldönteni, hogy mit akar Ukrajna, az önmagában elég és érthető 'felbújtó' ok kellene, hogy legyen bármilyen országban a tüntetésekre és ez olyan volumenű kérdés volt, amiért jogosan és érthetően tartottak ki hónapokig az ukránok. A Te kontextusod, értelmezésed pedig ezt a részt elhanyagolja és mesterségesen gerjesztett, irányított tüntetés felé viszi már a kiindulási helyzetet is. Szerinted egy ilyen kérdésben a döntést felvállalhatja egy vezető és ha ez ellen tiltakoznak, akkor az nem történhet meg jogos társadalmi felháborodás eredményeképp? A tüntetések nyilván nem csak a konkrét ügy miatt robbantak ki, hanem ez már csak a csepp volt a pohárban, igaz annak elég kövér.
Egyébként volt szerencsém a Kádár rendszerben kötelező iskolai látogatás keretében megnézni a Kádár rendszer 1956-os 'dokumentum filmjét' és utána is párszor visszahallani a kádári propagandából, de eléggé megragadt bennem a lincselő, idegen hatalmak által felbujtott ellenforradalmárok kádári szóhasználat, lehet ezért is furcsa nekem így beállítani a kijevi tüntetők szándékait, motivációit.

l_andras 2014.02.25. 12:09:58

@maxval a nem gondolkodó birca: Jó írj fel a listádra és küldj majd meghívót a koronázásodra.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 12:12:32

@szamarhegy:
Senki nem mondta, hogy a felháborodás jogalap nélküli lett volna. Azt mondtam, hogy az események ilyen alakulásában nem csak Janukovicsnak van felelőssége.

belekotty 2014.02.25. 12:18:27

@maxval a nem gondolkodó birca: "Itthon vagyok egész nap, és provokatívakat kommentezek. Ettől vagyok jól. "
:-))

agentT 2014.02.25. 12:18:32

Nem lennék én afelől annyira biztos hogy Ukrajna nem megszállt ország, ugyanis hogy ha egy államvezetés külföldi érdekeket szolgál, akkor az alá tartozó rendvédelem és hadsereg kvázi megszálló erőként funkcionál, hiába pompázik "hazai" színekben az egyenruhák terén.
Példa, hogy világos legyen: A 89 éves Juliska nénit fényes nappal agyonverik, kirabolják és holtában megerőszakolják a.. ööö... a norvégok a faluja főterén. A rendőrség elkezd nyomozni ismeretlen tettes ellen, hiába mondja a fél falu, hogy láttuk, hogy a Kolom... izé, a Hansjörg volt. Sajnos nem sikerül elfogni senkit, pedig a tettesek épp isszák el a sarki kimérésben a zsákmányul szerzett nyolcszáz forintot. Ekkor a közfelháborodás hatására megérkezik a Magyar Gárda, és elfogja, vagy megpróbálja elfogni az elkövetőt, a civilizált lakosság általános szimpátiájától övezetten. Ekkor magasabb sebességi fokozatba kapcsol a rendőrség, és előállítja a ... na?
Természetesen a gárdistákat.
Ez esetben beszélhetünk arról, hogy a hivatalos rendvédelem a magyar érdekeket szolgálta? Ha netán nem, akkor miért nem? A rendőreink lusták, hülyék és szarnak bele, vagy esetleg fentről a magas égől nem az a direktíva érkezik, hogy "most már tényleg legyen rend, élhessenek végre békében a falujukban az emberek" Na?
Válasszatok bátran a Fidesz meg a ballibsik között, szerencsétlenek.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 12:23:40

@Bloodscalp:
Ez roppant hasznos hozzászólás volt...

clegane 2014.02.25. 12:23:53

@Muad\\\'Dib: hát ja, nálunk is azt hittük hogy más világ lesz ha jön az ellenzék (a fidesz) de ugyanolyan tolvaj banda lettek mint az előző bagázs.
ettől még jogos volt a 2006os felháborodás, bár nem kizárt hogy azt is a következő tolvaj (a viktor) bujtatta fel és irányította.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 12:25:27

@clegane:
Csak épp abból hálistennek és magától értetődően nem lett fegyveres felkelés...

szamarhegy 2014.02.25. 12:27:16

@Muad\\\'Dib: Nyilván nem, én úgy látom hogy az ellenzéki oligarchák (elég abszurd persze ez így ) most lépnek elő, a hírekből érdekes apró momentumok is előkerülnek, pl. hogy valamelyik ideiglenes kormányzó fickó azt javasolta a tüntetőknek, hogy most már nyugodtan menjenek haza..., kapott is érte füttyöt és hát érdekes helyzet, hogy az előbb még maguk is tüntetők percekkel az ideiglenes Kormány megalakulása után már kellemetlennek tartják a téren maradó tüntetőket..., a hatalom működése, az állampolgárok ahhoz való viszonyáról való gondolkodás mélyen be van ágyazódva.

clegane 2014.02.25. 12:27:28

@Muad\\\'Dib: hát a hatalom ellenállása sem volt ugyanakkora, ki tudja mi lett volna a vége ha a fideszes képviselőre hallgatnak és éles lőszerrel lőnek a tömegbe.

szamarhegy 2014.02.25. 12:29:59

Na, lépek, meló van, majd estefelé visszanézek, üdv.

Bloodscalp 2014.02.25. 12:31:36

@Muad\\\'Dib: ? Nem érdekel minek tartod, ha a jobbegyenest objektívnek.

Bloodscalp 2014.02.25. 12:33:10

@agentT: persze, jön a gárda, megvéd minket a rosszabikk pedig megmenti az országot és a magyart, a kezed pedig beleér a bilibe.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 12:34:37

@Bloodscalp:
Hol írtam én a blogról? A hozzászólásokról volt szó. Viszont, ha már szóba hoztad, akkor igen, a svoboda szélsőjobboldali, soviniszta tolvajait ekéző poszt inkább objektív, mint a hős felkelőnek beállításuk.

agentT 2014.02.25. 12:38:08

@Bloodscalp: Nem, hanem majd a bajnaiék :)
Na majd ők megmentenek
mentem röhögni :D :D :D :D :D :D

Bloodscalp 2014.02.25. 12:49:26

@agentT: nem hiszem, menj csak, szerintem is nevetséges vagy, de legalább tudsz nevetni magadon és ez jó jel.

@Muad\\\'Dib: viszont hamisan próbálják úgy súgalni mint ha csak ők tüntettek volna, pedig tüntetéseken vannak csöcselék is-példa kedvéért 2006 ugye.

Muad\\\'Dib 2014.02.25. 12:53:27

@Bloodscalp:
Ne, nyilván nem. De jelentős szerepük volt, ráadásul az ellenzéki pártok nagy része pont ugyanolyan tolvaj, mint a mostani, vagy vállalhatatlan nézeteket képvisel. Marginális kisebbség az, aki tényleg érdemi változást hozna. És akkor még nem is beszéltünk arról, vajon mennyire képviselték a tüntetők az orosz ajkú kisebbséget, vagy épp a magyart. Nagyjából semennyire...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.02.25. 12:56:52

Sokaknak fel se tűnik a nagy forradalmi hevületben, hogy a majdani tüntetők jelentős része elégedetlen az eredménnyel, mert ők tudják, hogy Timosenko és köre is ugyanúgy illegális üzletekből lett milliárdos oligarchákat jelent, mint Janukovicsék. A különbség legfeljebb az, hogy gáz, olaj vagy acél volt a mutyi alapja az állami bevételek megcsapolásának és az oroszok vagy az EU támogatja inkább őket...

Bloodscalp 2014.02.25. 13:10:58

@Muad\\\'Dib: miért képviselték volna, ez a korrupció ellen szólt, hogy mennyire lesz majd mentes tőle eldől majd-láthatóan kivártak Kárpátalján hogy mi lesz a történet vége. A ruszki kisebbséget meg nem érdemes egy kalap alá venni a magyarral vagy ruszinnal.

Veridicus76 2014.02.25. 14:30:07

"...posztolta ki a partyfotót."

Több igéynességet, ha szabad kérnem! Nincs olyan kifejezés, hogy "kiposztolni."
A Buckingham-palota előtt a piros zubbonyos testőrök posztolnak. Igekötő nélkül. A partyt is meghagyhatjuk a hülye angoloknak, angol hülyéknek, és mindenféle kapcsolt részeiknek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.25. 15:52:07

most timosenko lányáról is egy fotósorozatot, kér a nép, hát adjatok neki

Lesz még Magyar Köztársaság 2014.02.25. 16:02:40

@Muad\\\'Dib: Most államcsíny történt. Valaminek történnie kellett, mert a kialakult helyzetet már nem lehetett úgy orvosolni, hogy mindenki hazamegy, és szépen minden megy tovább. Először még törvényes keretek között zajlottak az események, lásd a hatalom és az ellenzék közti megállapodást, benne előprehozott választásokkal(!), stb., azután másnapra megtörtént a törvénytelen puccs.

Az ilyesmi azért is veszélyes, mert az ellenoldal bármikor feljogosíttatva érezheti magát hasonló akció levezénylésére.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.02.25. 16:52:41

@von Putri: jaja, tök aranyos volt timonsenkó tolószéke, a mártír! a hős milliárdos!

Szamiz67 2014.02.25. 21:41:49

@Republic Forever!: 70 ember levadászása már erősen túllépett a szokásos kereteken. A puccs végül szükséges rossz volt, mert Janukovics elhúzott, az aláírása nélkül pedig nem léphetett érvénybe a megállapodás. Egyetértek amúgy a rossz minta ragadós.
süti beállítások módosítása