szakallas_no.jpgLezajlott tegnap este az Eurovíziós Dalfesztiválnak nevezett gagyi-horror show, és az eredmény láttán tízezer Nagaszaki erejű detonációval robbant fel az internet. A liberalizmus felkent papjai, lovagjai és inkvizítorai vallásos áhítattal ünneplik a tolerancia és elfogadás győzelmét. A konzervatív, vagy csak valamennyire is ép ízléssel bíró többség döbbenten néz, sokan már Európa halálát vizionálják. És közben csak nagyon kevesen veszik észre, hogy tegnap este nem csak a hardcore gender ideológia diadala volt – hanem a leggusztustalanabb álszentségé is.

Amit Virsli Punciról (bezony, a neve németül és spanyolul pontosan ezt jelenti) és az őt övező jelenségről tudni kell, azt Puzsér Róbert már összefoglalta: ez a bizarr létforma nemhogy elősegítené a homoszexualitás társadalmi elfogadottságát, de egyenesen a legvonalasabb homofób toposzok élő szobra: exhibicionista, perverz bohóc, akinek az egyetlen valamirevaló skillje, az, hogy buzi – ez viszont garantálja is számára a sikert. Ennél durvább melegellenes kampányt az ultrakonzervatív katolikusok, az amerikai radikális neokon prédikátorok, a neonácik és az Al-Kaida közös világ összeesküvése sem tudott volna kiagyalni. Persze a genderizmus tálibjait ez nem érdekli, mert ők pont ugyanannyira szarnak a homókra, mint a heterókra, nekik csak és kizárólag az Eszme számít. (Pont ugyanúgy, ahogyan a komcsikat is csak a proletárdiktatúra diadalra juttatása mozgatta – akár a proletárok hulláján keresztül is.)

Ezt a képletet ismerjük, és azt is, hogy ma milyen irgalmatlan hatalom, milyen mázsás súlyú morális zsarolási potenciál van ennek a szektának a kezében. Ennek fényében az eredmény legfeljebb elszomorító, de semmiképp sem meglepő – és talán nem is érné meg, hogy ezen a kellemesen borongós vasárnap délutánon ezzel foglakozzunk. Csakhogy történt itt más is, ami az én pesszimista, de azért derűs szkepszisem falát is képes volt áttörni.

A fesztivál elődöntőjében a rendkívül felvilágosodott, gigatoleráns skandináv úri közönség kifütyülte a versenyen induló orosz lányokat. Ezt a méretes prosztóságot aztán megismételték a fináléban is. Most az egy dolog, hogy a mértékadó értelmiség és sajtó felháborodása menetrendszerűen elmaradt. Erre egyrészt számíthattunk – másrészt, ami engem illet, a lehető legmagasabb pontról teszek a mértékadó értelmiség és sajtó véleményére.

Az igazán gyomorforgató az, hogy miközben Európa önelégült kövér hülyegyerekként pocakját simogatva, hátradőlve ünnepli saját intelligens felülemelkedését a gonosz előítéleteken – porig aláz két 17 éves kamaszlányt. És közben még azt is hiszi magáról, hogy ezzel az intolerancia, a „homofób Oroszország” ellen küzdve helyesen cselekszik.

Nem tartozom Putyin rendszerének kritikátlan dicsőítői közé. Nem gondolom, hogy egy normális állam törvényben tiltja meg a trágárkodást, és undorral néztem a femenesek korbáccsal fegyelmezését is, mert szerintem nőkre kezet emelni barbárság. (Még akkor is, ha ezek a nők mindent megtesznek azért, hogy a hozzám hasonló, szexista gondolkodású tahók megtanulják, hogy semmi különbség nincs nő és férfi között.) De éppen ugyanennek a logikának a mentén tartom orbitális bunkóságnak, ha Putyin vélt, vagy valós bűneit két fiatal lányon akarják leverni. És éppen ezért nézem elborzadva azt a söpredéket, amely viszont úgy gondolja, hogy ez a mérhetetlen tahóság az intolerancia elleni szabadságharc része.

Európa népének olyan régen és olyan kitartóan sulykolják a liberális világnézet felsőbbrendűségét, a mindig, mindennel szembeni elfogadás egyedül üdvözítő dogmáját, hogy ez a közösség elhitte: mindenki, aki nem így gondolkodik, az értéktelenebb ember, mint mi. És ezért bármit meg is tehetünk vele. Mi ez, ha nem a legsötétebb intolerancia, ha nem éppen az a gyűlölet, amely ellen állítólag szólt a füttykoncert? Rossz vicc ez egész - és még szakállas is, mert mi, európaiak nem először játsszuk ezt el magunkkal.

Nem az az erkölcsi mélypont, amikor hitványul viselkedünk hanem az, amikor ez a hitványság morális mércévé válik. Koppenhágában tegnap este pontosan ez történt. Ez Európa halála, nem a szakállas nő…

Balogh Gábor

 

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr796152139

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Európai dalfesztivál 2014.05.11. 20:11:39

Sátánnak ma jó napja van. Ügynökei megnyerték az Európai Dalfesztivált. De lássuk ki nevet a végén...  

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_most_ 2014.05.12. 09:07:31

nem értem a jobboldaliak miért nem tudják elfogadni a többség döntését, ilyen a demokrácia, már elmúltak azok az idők mikor a náci kisebbség deportálta a szakállas nőket.

Netuddki. 2014.05.12. 09:14:49

Gabika! Attól, hogy nem értesz egyet nem biztos a másik a hülye.

A szakállas nő már egy ősrégi geg.

Azt meg felesleges magyaráznom egy lobbikosnak, hogy amit a putyin művel Ukrajnában az qrvára nem szalonképes.

Mellesleg mi van a Putyinnal? Először lecseréli az öregecskedő feleségét egy fiatalabbra, aztán nekiáll megszállni a szomszédait? Noooormáááális?

Pan Modry 2014.05.12. 09:16:17

@Hannibal ante portas:

tehat ha en azt irtam hogy a Nyugat gazdasagilag erosebb mint Magyarorszag vagy Putyinek, szerinted nem igaz?

Tehat szerinted magyarorszag es Putyinland gazdasigal erosebb mint Nyugat Europa??? dobd a linket, szeretnek szorakozni

Pan Modry 2014.05.12. 09:18:48

@maxval a gondolkodó birca:

Putyin egy mocskos diktator aki olajpenzekbol tartja fenn az egyebkent totalisan versenykeptelen orszagat, es folyamatosan zaklatja a szomszedait.

Aki Putyint szereti, az unnepelte volna a szovjeteket amikor 68-ban bevonultak csehszlovakiaba vagy 56-ban Magyarorszagra!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 09:19:29

@Pan Modry:

Diktátor? Akit szabad választásokon választanak meg?

Netuddki. 2014.05.12. 09:19:40

Mellesleg Gabika! Addig qrvára nem háborodhatsz fel amíg a magyar kereskedelmi csatornákon faszpörgetős valóságszennyet adnak. Jobb lenne előbb a saját házunk táján söprögetni!

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 09:20:10

@Pan Modry:

Nincs közös a szovjet agressziók és Putyin között.

Netuddki. 2014.05.12. 09:20:58

@maxval a gondolkodó birca: Birka! Te most tényleg ennyire hülye vagy vagy csak hülyéskedsz? Persze aki hülyéskedik az ne csodálkozzon ha hülyének nézik...

Urfang 2014.05.12. 09:21:02

Nem azért fütyülték ki az oroszokat, mert homofób törvényeik vannak, sokkal inkább Putyin háborúja miatt fütyültek. A 2008-as kínai olimpián is volt fütty, akkor épp Grúziával háborúzott Putyin. Azért fütyültek az Eurovízión, mert egy európai országot épp megszállnak és szétszednek.

Koncsíta sikeréért meg kit lehet okolni? A liberális szabadkőművesek ármánykodását, vagy az európai szavazókat? Még a magyar szavazók is max pontszámot adtak neki, pedig szavazhattak volna a lengyel bögyös macákra is. Miért nem tették a kétharmados konzervatív keresztény többségiek?

Netuddki. 2014.05.12. 09:22:43

@maxval a gondolkodó birca: Ja. Leszámítva, hogy a putyin egy volt KGB-s.

Abendsen 2014.05.12. 09:24:51

@Pan Modry: Miért ne beszélhetne valaki a Nyugat hanyatlásáról vagy bármiről Magyarországon vagy akár Pakisztánban (függetlenül attól, hogy igaza van-e)? Micsoda suttyó szar hozzáállás ez, hogy ha nincs pénzed vagy szegényebb országban élsz akkor kussolj, és csöndben imádd azt akinek több van? Vagy az ilyennek kevesebbet ér a véleménye, függetlenül az intellektusától? Ez igazi fasiszta hozzáállás, a széljobb pont ezt csinálja amikor elutasítja mondjuk egy zsidó szerző cikkeinek vagy könyveinek elolvasását.

Jaffar 2014.05.12. 09:28:32

@Poszt

Kiakadtál azon, hogy szegíny orosz lányokat kifütyülték? Lehet, hogy nem voltak elég hangosak neked? Esetleg meg is kellett volna rugdosni öket? Hisz manapság ez megy Oroszországban, nem?
(Pl. Pussy Riot)
Ha az ott történtekért nem emeled fel hangod, akkor ezért miért? Hja, mindig elfelejtem, hogy a jobberek mindig a szélkakasukat követik és csak egészen kivételes esetben húzzák ki a fejüket valakinek a seggéböl...

@"jobber kommentelök":
Alapvetö tévedésben vagytok. Conchita Wurst nem a szakállával nyerte meg a versenyt, tehát elég perverz dolog ezért támadni öt :)
Én csak azt nem értem, hogy mijafaszért nézitek azt, amit amúgy is útáltok?
Tetszik, nem tetszik, a hangja ott van a toppon.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 09:29:21

@Urfang:

Putyin nem háborúzik. S most, se 2008-ban. Bár most kellene, mert szükséges lenne bevonulni Ukrajnába a káosz megoldására. Nemzetközi jogilag teljesen legitím lenne, szóval nincs is gond.

Jaffar 2014.05.12. 09:30:22

@kovi1970:
Minek reagálsz erre a trollra? Tény, hogy nincs szürés, de felesleges leállni vele, mert bár okosabb, mint wmiki (wmiki.blog.hu/), de igazáböl ö is csak egy troll.
Szal /ignore

szonár 2014.05.12. 09:31:47

Barbár söpredékként viselkedtek a skandinávok, ezen nincs mit szépíteni. Mert pont ilyenek. Nem létezik a csodálatosan tiszta, toleráns és versenyképes skandináv világ, mind ez réges-régen mítosz már csak. A skandinávok rasszisták, erőszakosak és egyre versenyképtelenebbek.

Pan Modry 2014.05.12. 09:32:40

@maxval a gondolkodó birca:

dgp per capita
gdp
atlagfizetes

Jobb NY-Europaban es USA-ban elni mint oroszorszagban!

Abendsen 2014.05.12. 09:32:51

@Jaffar: Azért kíváncsi leszek, hogy a magyar internet vajon megtanulja-e valaha a troll szó jelentését.

Pan Modry 2014.05.12. 09:33:34

@maxval a gondolkodó birca:

aha mint ahogy bevonultak 56-ban Magyarorszagra vagy 68-ba csehorszagba.\
A te csaladod talan a szovjetekkel kolaboralt akkoriban?

szonár 2014.05.12. 09:34:02

@Jaffar: Értem, tehát elítéljük az Oroszországban történteket, de azért sajnáljuk, hogy nem csinálták meg ugyanazt szegény orosz kamaszlányokkal.

Egyébként a Pussy Riot éppen akkora szar, mint ez az izé, aki nyert az Euródivizión. a közös bennük, hogy botránnyal pótolják az énektudás hiányát.

Rive 2014.05.12. 09:34:23

:ásítás:

Lassan addig megy már a paranoid f@szpörgetés erről az izé versenyről, hogy végül még kénytelen leszek megnézni.

szonár 2014.05.12. 09:34:59

@Pan Modry: Egyelőre még. Bár, ha a GDP per capitát nézzük, akkor mondjuk Nyugat-európánál is jobb hely Brunei, vagy Szaúd-Arábia. Költözz oda. :P

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 09:35:00

@Pan Modry:

Hosszú lenne erre válaszolni, de röviden: pont ez a helyzet megy el, változik meg lassan.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.12. 09:35:15

@Abendsen:
Semmi fasiszta nincs abban, hogy elutasítja egy zsidó szerző elolvasását. Azt olvas el, amit akar. Abban van, hogy ha be is akarja tiltani.

@maxval a gondolkodó birca:
Volt idő belenőni a "romlásba". Az ókori görögök óta folyamatosan mondják, hogy mennyire hanyatlik a világ. A világ meg azóta is köszöni, jól van.
Tudod, én már túléltem néhány tucat világvégét, ezért nem igazán tudom komolyan venni amikor valaki megint előáll eggyel.

Muad\\\'Dib 2014.05.12. 09:36:38

@Jaffar:
Ez most komoly? Ennyi a szellemi szint ma abszurdisztánban? Azért okés, hogy taplón viselkedik a "művelt" nyugat, mert ők mit csinálnak otthon? Priceless...

szonár 2014.05.12. 09:36:46

@Pan Modry: Mostani szövetségeseink, a németek 1944-ben vonultak be. Az amcsik pedig 1995-ben Taszárra.

Mellesleg, a szovjetek sosem tudtak volna bevonulni, ha az amcsik nem támogatják őket a II. vh-ban (félreértés ne essék: jó, hogy így tették).

Urfang 2014.05.12. 09:37:41

@maxval a gondolkodó birca:

Ja, nem háborúzott 2008-ban, csak küldte a tankokat, repülőket, és gyalogságot. Békés katonai gyakorlat volt egy idegen állam területén. Pekingben sem ezért fütyültek, hanem csak megakadt a torkukon a kínaiak rizsgombóca.

Abházia és Oszétia ugyanaz mint a Krím és Donyeck-Luhanszk. Minden volt szovjet országban kell neki egy pár erőszakkal leválasztott bázis mielőtt elkezdődik a Szovjetunió visszaállítására szolgáló nagy háború.

Abendsen 2014.05.12. 09:38:59

@Lord_Valdez: Igen, igazad van túlzásba estem. Helyesebb lett volna azt írnom, hogy buta, szűk látókörű hozzáállás.

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 09:39:43

@Urfang:

Rosszul emlékszel. Az úgy volt, hogy Grúzia agressziót követett el Dél-Oszétia ellen, mire Oroszország segített Dél-Oszétiának kiverni a grúz agressziót. Oroszország csak ideiglenesen nyomult be grúz területre, s a háború után 1 hónappal vissza is vonult minden grúz területről.

Pan Modry 2014.05.12. 09:40:23

@szonár:

ne hazudozz, az eurozóna gdp per capita-ja magasabb mint Szaud Arabia es brunei gdp per capita-ja!

ugyhogy errol ennyit!

_most_ 2014.05.12. 09:40:55

mindig is voltak olyan emberek aki azt hangoztatták, hogy hanyatlik a világ, aztán meghaltak, a világ meg ment tovább.

Muad\\\'Dib 2014.05.12. 09:41:55

@Urfang:
Minden imperialista állam védi az érdekszféráját. Beteg, álszent dolog ezt az egyik esetben gonosz'csúnyantidemokrata dolognak beállítani, míg a másik ugyanilyennél hősies demokrata beavatkozásnak. Az odáig rendben van, ha valaki azt vallja, hogy a nyugati jólétnek ez az ára, és ehhez tartozni sokkal jobb, mint egy keleti rendszerhez.
Az viszont, hogy ezt valaki debil demagógiával akarja eladni az imperialista csörtéket nevetséges.

Pan Modry 2014.05.12. 09:42:21

@szonár:

tehat akkor te alapvetoen tamogatod a bevonulasukat???

Es az USA taszari jelenletet 56-tal egybemosni meg egy magadfajta ruszki segget nyalo feudalkommunistatol is tulzas!

Jaffar 2014.05.12. 09:43:00

@Muad\\\'Dib:

Te beszélsz vazze, aki még egy szöveget sem tud értelmezni? Megagigalol.

Muad\\\'Dib 2014.05.12. 09:43:10

@_most_:
A történelemben eddig minden rendszer összeomlott (még, ha később fel is támadt más formában). Mindig voltak olyanok, akik szerint az aktuális örökre fennmarad. Eddig még SOHA nem lett igazuk...

Muad\\\'Dib 2014.05.12. 09:44:46

@Jaffar:
Tökéletesen irreleváns, hogy felemeli e a másik dolog miatt a hangját, vagy nem. Attól ez nem lesz sem jobb, sem rosszabb.

32FNewYork 2014.05.12. 09:45:24

Valami zsűri adta a pontok felét. Azaz simán jelentősen befolyásolhatták az eredményt. Nem kéne őket is elővenni? Nyilván kezdhetnénk a szokásos médiabuzizással, majd kicsit libsizhetnénk, aztán zsidózhatni is lehetne stb. Szerintem kár lenne kihagyni.

szonár 2014.05.12. 09:45:32

@Pan Modry: Hogyne, aki felhívja a figyelmet arra, hogy errefelé nem csak a szovjetek vonultak be, az "ruszki seggnyaló".

Aranyom, légy erős, bevonulgatni nem csak a ruszkik szoktak, hanem minden birodalom. Ezek már csak ilyenek.

Egy igazi díszpéldánya vagy annak a söpredéknek, amelyik az orosz kiscsajokat kifütyülte. :P

Pan Modry 2014.05.12. 09:47:33

@szonár:
te PPP adatot irtal, ezt a listad nezd, ami a nagyfiuknak keszult!

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

hulyebbek kedveert vizualizalva is van, es bizony a ruszkik a luzer kategoriaban vannak!

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 09:48:33

Tököm tele van ezekkel a blognak álcázott fizetett véleménycikkekért. Faszért kell ezeket a blogketrecben megjeleníteni. Rákattint az ember és akkor látja mi újság. Hozzászólni persze nyilván nem lehet. Persze valahogy mindegyik libsi.

Ma kettő is van.

(Gyengébb ballibsik kedvéért írom, nem ez).

Pan Modry 2014.05.12. 09:49:41

@szonár:

Nos, 45 utan Europa nyugati resze az USA erdekszferaja volt, a Keleti meg a ruszkike, melyik is a sikeresebb??? Hol elnek jobban az emberek?

Nem nagyon emlekszem olyanra hogy nyugatnemetek tomegesen aakrtak volna atszokni mondjuk Romaniaba akkoriban.

nu pagagyí 2014.05.12. 09:53:47

Szépen kihozta a szakállas nő produkciója az állatot az emberekből. Azért sajnálom egy picit ezt az izét, elég szűk lehet az a halmaz, amelyben párt találhat magának. Én eléggé liberális vagyok, elfogadom, ha valaki hülyét csinál magából, ha másnak nem árt. Ez nyilván nem azt jelenti, hogy tetszik is. Számomra egy gyűlölettől fröcsögő faszfej ugyanolyan unszimpatikus, mint ez a bizarr jelenség.

Cinkes 2014.05.12. 09:54:51

"amikor a hitványság morális mércévé válik" - ez egy nagyon szép mondat. ez manapság rengeteg helyen tetten érhető. a vicces az egészben, hogy ez a blog sem kivétel. és ha a liberalizmust említjük akkor a legfőbb gyakorlókat a konzervatívokat is említsük már meg.

szonár 2014.05.12. 09:55:00

@Pan Modry: Ezt senki nem vitatta, csupán felhívtam a figyelmedet arra, hogy amennyiben GDP per capita alapján ítéled meg, hol jobb élni, akkor pofára esel.

Nem mellesleg Európa nyugati felében 1945 előtt is magasabb volt az életszinvonal, sőt ez valószínűleg mindig így volt, mióta egyáltalán létezik Közép- és Kelet-Európa.

szonár 2014.05.12. 09:56:18

@Pan Modry: Akkor bizonyára örülsz, amiért a ruszkik nyomorognak. Mindjárt értem, miért kellett a skandináv söpredéknek kifütyülnie az orosz nagylányokat.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.05.12. 09:57:43

@nu pagagyí:
Ez igazából egy pasi, aki beöltözött nőnek. Csupán a produkciója része...

Pan Modry 2014.05.12. 10:00:20

@szonár:
nem orulok hogy az orosz emberek nyomorognak, az csupan azt jelenti hogy az a fajta politikai es gazdasagi felepites ami oroszorszagban van, nyomort okoz.

Pan Modry 2014.05.12. 10:01:35

@szonár:

gondolom ugyanazert amiet a magyar sopredek az izrealieket kifutyuli! (Azaz nem, a magyar sopredek nemcsak kifutyuli hanem a halalukat is kivanja!)

nu pagagyí 2014.05.12. 10:02:01

@♔bаtyu♔: Megnyugodhatsz, már alig van liberális blog az Indexen. Példának okáért, most sem egy olyanon hőzöngsz. A gondolatok sajnos kezdenek kikopni az egyre bulvárosabb Indexről is, úgy tűnik, nagyobb piaca van az önáltató hazugságoknak.

Pan Modry 2014.05.12. 10:02:35

@Lord_Valdez:

egyetertek, van egy ferfi aki szakalt novesztett es noi ruhat vett fel, nem ertem mit kell ezen kiakadni?

szonár 2014.05.12. 10:08:02

@Pan Modry: Eddig az összes felépítés nyomort okozott arrafelé. A cár despotizmus, a felvilágosult abszolútizmus, a XIX. század végi ipari forradalom, a bolsevik diktatúra, és a 901-es évekbeli liberalizmus is.

Persze lehet erőltetni, hogy a liberalizmus egy univerzális recept az emberi boldogság felé, de ez nagyon emlékeztet arra, amit a bolsevikok mondtak. :)

szonár 2014.05.12. 10:08:43

@Pan Modry: Na látod, pont ugyanilyenek ezek a skanvdinávok. Fel kellene rájuk nézni?

Ugyan kérem, ébredjünk már fel...

2014.05.12. 10:15:45

@nu pagagyí:

Nagyon szép üzenetet közvetít az első helye ennek a szakállas izének: azt, hogy nem a tehetség számít, elég ha buzi vagy.

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:15:50

@nu pagagyí: Nem blogokról beszélek, hanem blognak álcázott véleménycikkekről mint ezek:

"Orbán beszéd után: aki konszolidációt akar, emigráljon" (kettős mérce blog)

"Segítsünk a miskolci fideszes képviselőknek elköltözni!" A Párbeszéd Magyarországért társelnöke Szabó Tímea blognak álcázott fizetett véleménycikke.

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:17:44

@imperial: Az Eurovizió elég régóta nem a tehetségről szól, de azt én sem gondoltam volna, hogy eljutnak odáig, már az is elég, ha az ember a nyilvános szarás közben nagyjából énekel.

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:19:19

@nu pagagyí: Mellesleg engem a liberális blogok egyáltalán nem zavarnak ugyanis nem vagyok sem "liberális," sem "demokrata". Csak blog legyen, azaz lehessen hozzászólni.

Pan Modry 2014.05.12. 10:19:54

@szonár:

nem a skandinavok futyultek ki, hanem egyes emberek futyultek akik ott voltak a teremben.
Amit rtal az kb olyan mintha valaki azt mondana hogy a magyarok halalra lincselik akirol azt hiszik hogy elutott egy kislanyt. (Olaszliszka alapjan hiba lenne kovetkeztetni az osszes magyar allampolgarra)

szonár 2014.05.12. 10:20:42

@Pan Modry: Azok, akik ott voltak a teremben, döntően a helyi közönség, kár ezen rugózni. Ez egy söpredék.

nu pagagyí 2014.05.12. 10:21:16

@imperial: Ez valami világjelenség lehet. A látszat felébe kerekedik a teljesítménynek. Itt van például a magyar választások esete. A ripacskodás feledtette a teljesítmény hiányát.

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:23:09

@nu pagagyí: nem feledtette, mert Feri egészen biztosan nem jutott volna be, ha önállóan indul.

Sőt, Gyurcsány pontosan tudta is ezt.

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:25:13

@szonár: Nem kellene a magyar kormánynak támogatni ezt a mocskot. A többi állam is azért szállt ki, mert művészeti értéke nulla, erre értelmetlen elköltenie milliókat.

szonár 2014.05.12. 10:27:43

@♔bаtyu♔: Egyetértek, ez egy rossz bohózat. Tessék mondani, hány győztesből lett végül befutott világsztár? Az utolsó ilyen az ABBA volt...

Vádló Bitófa 2014.05.12. 10:27:57

A nyugati emberek többségében már évtizedek óta lehet érezni azt a felsőbbrendűségi érzést, hogy ők sokkal toleránsabbak és liberálisabbak nálunk, elmaradott náczifaschisztáknál.
És természetesen nem tolerálnak semmilyen - az ő agyukba beégetett nézetektől eltérő - véleményt, gondolatot.

2014.05.12. 10:30:38

Van egy olyan gyanúm, hogy még a degeneráltságukról közismert ballibsik között is csak kevés olyan van, aki szívesen mutatná be a családjának ezt a kreatúrát, mint új barátot. Vagy barátnőt.

Jaffar 2014.05.12. 10:42:22

@szonár:
Akkor a gondolatmenetedet folytatva:
Igen, pont olyan söpredékek, mint az oroszok. Tudod, akik eltapossák a kisebbséget, a nekik nem tetszöket. S most azon vagy kiakadva, hogy az általad söpredéknek tartott ember kifütyüli a másik söpredéket? Nooormális?

nu pagagyí 2014.05.12. 10:44:33

@♔bаtyu♔: Talán, az lehet a gond, hogy nem mindig kulturált formában szólsz hozzá. Engem is zavar, ha valaki bármiféle érvelést, gondolatot mellőzve csak minősítget. Aki blogot ír, az megszenved vele, amíg épkézláb formában kifejti a véleményét. Arra számít, hogy a témához kapcsolódóan kitárgyaljuk az irományát és nyilván nem esik jól neki, ha sommásan lehülyézik.

Pan Modry 2014.05.12. 10:44:39

@Vádló Bitófa:

de hisz eppen ti toleraljatok legkevesbe a mas velemenyet!!!

Es valamiert a te altal lenezett nyugat ugy kepes olcsobban autopalyat epiteni mint ti, hogy kozben otszor annyi penzt is tud fizetni az epitomunkasnak!

Igen, ok a benchmark! Ok jobban csinaljak!

Pan Modry 2014.05.12. 10:46:05

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó:

nem ertem hogy nektek jobboldalinak nevezett keresztenyeknek miert folyton a dugason v parkapcsoalton jar az eszetek ha transzit vagy meleget lattok. Kerlek, magyarazd meg!

Pan Modry 2014.05.12. 10:50:15

@szonár:

tehat akkor a fidesz szavazok is sopredek akik gyulesekre jarnak mert ok is szoktak kifutyulni dolgokat?

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:52:32

@nu pagagyí: Aha, azért tiltják le alapból a hozzászólásokat, mert hátha valaki nem kulturált formában szól hozzá.

Akkor elárulom, nem azért. Hanem azért mert fizetnek érte, blognak álcázva pedig talán el is olvassák.
(Nem olvassák el, hiszen sokan (én sem) eleve nem olvasnak el olyan blogtartalmat, amihez nem lehet hozzászólni, mint ahogy Vidámparkba sem járnánk, ha nem lehetne felülni a játékokra).

Egyébként te sem olvastad el, mert már te is rutinos vagy.

Jaffar 2014.05.12. 10:52:32

@Pan Modry:
- Nem, ök biztos nem!
- Miért is?
- Csak.

♔bаtyu♔ 2014.05.12. 10:54:22

@Jaffar: Az oroszok miért nyomják el a kisebbségeket? Éppen ők akarják nekünk vissza adni Kárpátalját. Sőt, most, hogy a románok keménykednek, azt is bánják, hogy Erdélyt nekik adták.

Pan Modry 2014.05.12. 11:07:47

@♔bаtyu♔:
az oroszok nem akarnak magyarorszagnak adni semmit!

Jaffar 2014.05.12. 11:12:39

@♔bаtyu♔:

??? Mialóf?
Kitöl hallottál erröl? Esetleg a kurucon olvastad? Méginkább csak álmodtál róla szerintem.
Egyébként meg az elsö kérdérsedre a válasz: Igen, elnyomják öket. Söt konkrét törvényeik vannak erröl. Próbálj meg ott "másnak" lenni...Vagy ha nem is a "másság", akkor elég a Pussy Riot-tal történtekre gondolni.

mortullus 2014.05.12. 11:30:48

szerintem jövőre minden országnak egy szakállas pozőr provokátort kellene indítania
akkor megmutathatnák valójában milyen toleráns is Európa :)

szonár 2014.05.12. 11:40:19

@Jaffar: Persze, hogy normális. :)

Mellesleg, 17 éves gyerekeket fütyültek ki.

oszt jónapot 2014.05.12. 11:41:28

Akkor is hőbörögtetek volna, ha a magyar néger nyer? :D

szonár 2014.05.12. 11:41:34

@Jaffar: a Pussy Riot számos európai országban is börtönt kapott volna azért, amit csinált. Egyébként pont olyan társaság, mint ez az izé, aki megnyerte ezt a... "fesztivált". Zene nuku, csak a polgárpukkasztás.

Mannlicher 2014.05.12. 11:51:57

@Benjamin Eisenberger:
Mond vettél a kezedbe valaha is történelemkönyvet?

Aki úgy volt az akkor is kicsapongó életet élt.

Neked rend az, hogy a királyok hol más királyok ellen, hol a saját lázadó nemeseik ellen harcoltak? Már ha nem azzal voltak elfoglalva, hogy az éppen aktuális fosztogatókat kergették, vagy menekültek előlük. Tisztelet a kivételnek.

Ha nem zavart volna a nagy felfedezések akkor kezdődtek, mikor újra elkezdtek érdeklődni a hanyatló erkölcstelen ókor iránt.

Jaffar 2014.05.12. 12:06:48

@szonár:
Mindegy, hogy 17 éves, vagy 30. Az érvelésed ott bukik el, hogy ha csak a hangját hallod, akkor meg nem modod róla, hogy férfi, ráadásul még tetszene is. Arról nem is beszélve, hogy ez az egész egy produkció. A pontokat elnézve a nagy többségnek tetszett. Mondhatni 2/3-os többséggel elsöprö sikere volt. Az, hogy ez valakinek nem tetszik, az a saját dolga és senki sem tiltja meg neki, hogy ezt ki is nyilvánítsa mindaddig, amíg ez belefér a normális keretek közés. Kifütyülték a ruszkikat? Na és? Ettöl ök lennének a szemedben a söpredék? Az elöbb már kérdezték töled, de persze nem válaszoltál, ezért felteszem én is :

"tehat akkor a fidesz szavazok is sopredek akik gyulesekre jarnak mert ok is szoktak kifutyulni dolgokat?"

Jaffar 2014.05.12. 12:08:51

@oszt jónapot:
Vagy a másik ikon, a f@szpörgetö csávó?

Pan Modry 2014.05.12. 12:33:15

@Benjamin Eisenberger:

Es mi lenne ha te eppen paraszt lennel, es a fodlesurad meg szeretne a kisfiukast es jol seggberottyintene a gyerekeded, nos, a kozepkorban nem tehetnel a fodesurad ellen semmit.

Viszont az utana jovo liberalizmusban mar igen, ami habar messze nem volt tokeletes, azonban egy egy vitas kerdesben mar joval tobb eselyed volt egy nalad gazdagabbal szemben is igazat ervenyesiteni a birosagon.

Veridicus76 2014.05.12. 13:30:59

@Gábor Pesti: "Nem értem mi a baj az oroszok kifütyülésével"

Ostoba fasz.

Jaffar 2014.05.12. 13:33:35

@Veridicus76:
Nem mindenki nyalja ám a vezíred seggit ^^

Lamerdog 2014.05.12. 16:23:37

EP- választás előtt kaptunk egy kis demót az Európai Egybesült Államok kulturális jövőképéböl...

Monsieur 2014.05.12. 17:57:44

@maxval a gondolkodó birca: Tudtommal Hitler is választások útján került pozícióba.Bár e logika szerint ő sem volt diktátor,hisz kancellár volt mint Adenauer,Brandt vagy Merkel.

Monsieur 2014.05.12. 18:02:03

@Jaffar: sajnos nem gondolom hogy meg tudsz bárkit is győzni..erre azonnal azt szokták rávágni hogy - az más!

Monsieur 2014.05.12. 18:15:48

Hollandiával kapcsolatosan szinte mindenfelől csak pozitív megnyilvánulásokat hallok,pedig - vagy talán épp ezért - azt mondják hogy a legtoleránsabb ország.Na és igen ha belegondolunk,akkor valószínűsíthető hogy a világ különböző vörös lámpás negyedeiben,vagy egyéb helyeken is bizonyára időtlen idők óta előfordulnak ilyen figurák.Most valaki közülük elindult egy versenyen amely kiírásainak megfelelt és lehet,valóban jobban tolerálta a közönség vagy a zsűri a bátorságot hogy így merte magát vállalni.De hisz nem az volna -e a képmutatás részéről ha a mindennapjaiban így él,most hogy jobban megfeleljen,"normálisnak" próbálná álcázni magát?

maxval a gondolkodó birca · http://maxval.co.nr 2014.05.12. 18:20:14

@Monsieur:

Viszont később alapjaiban megváltozotta a német alkotmányos rendet. Azaz diktátor lett.

Kókadt-szegfű 2014.05.13. 10:02:26

@kovi1970: az öregedő feleség... meg kvrva ország is a magyargyűlölő, álbaloldali, áldemokrata... bűnöző... a gyurcsányi volt!!

dr.Mezei Klára 2014.05.13. 13:08:29

@politikailagnemkorrekt: A banki dolgozókat úgy tanítják meg a valódi és a hamis bankjegy megkülönböztetésére, hogy csak és kizárólag igazit mutatnak nekik, de abból sokat, nézik, tapintják, szagolják stb.Hát valahogy így. A TV.- van kikapcsoló gomb, a koncert termekbe lehet jegyet venni, és ha szülőként megtanuljuk az internet kezelését, akkor mi is tudunk mutatni nekik olyat ami érték. És szeretettel és türelemmel.

politikailagnemkorrekt 2014.05.13. 13:44:31

Nekünk nincs tévénk otthon. Én is viszem őket Mesélő Muzsikára a Zeneakadémiára, stb. De! Azért már oda ne jussunk el, hogy nekem kelljen biztonságos karanténba zárnom a gyerekeimet ha nem akarom, hogy az aberráció legyen számukra a magától értetődő! Azért ez elképesztő. Ajánlom mindenkinek meghallgatásra Cseh Tamás/Bereményi Géza Kék Páviánok-c. számát.

The Sentinel Warrior 2014.05.13. 20:34:35

Amúgy a legtöbb ember úgy reagál a Conchitás cuccra mint ketrecbe zárt majmok csoportja . Csak fröcsögünk a neten pedig nem csak a kommentekben lehet tenni azért , hogy ne ez a Visrlipunci legyen a követendő példa...

szamaritánus 2014.05.22. 09:22:19

@high up!: te vagy az, conchita? igen? AKKOR A KURVA ANYÁD!
süti beállítások módosítása