migsol.jpgSohasem tudjátok megtagadni magatokat. A zsigereitekben ott az ösztön: mindig az idegent pártolni a magyar ellenében. Mindig lelkesen akciózni, ha a magyarságra nézve káros jelenségeket lehet erősíteni, fokozni.

Ezért hangoskodtok most lelkesen lihegve a Magyarországra zúduló idegenek érdekében. Akik naponta ezrével osonnak át a trianoni határon. Vannak köztük menekültek, szerencsevadászok és magukat menekülteknek álcázó terroristák egyaránt. Sokuk megsemmisíti iratait, nehogy azonosítható legyen. Tényleg így tesz egy üldözött, aki könyörületet, segítséget remél? A választ ti is tudjátok. Akinek nincs takargatnivalója, aki becsületes szándékkal érkezik, az nyíltan kér segítséget. Arról nem beszélve, hogy aki valóban az életéért menekül, az megkönnyebbülten megáll az első olyan országban, ahol nem dúl véres háború. Az idegenáradat útvonalán nem Magyarország az első ilyen ország.

De ezt is pontosan tudjátok.

A valóság azonban sohasem érdekelt titeket. Helyette – ki elmeorvosért kiáltó rögeszméitől hajtva, ki megfeketedett magyargyűlölettől fűtve – mindent megtesztek azért, hogy a magyarságnak, Magyarországnak ártsatok.

Ezért akarjátok megtagadni tőlünk az önvédelem alapvető jogát. Ezért hörögtök, vicsorogtok, visítoztok eszelősen belpesti komfortzónátokból most épp az idegenáradat megállítása ellen. Hogy hogyan élnek, mit éreznek, mit gondolnak a végek rettegésben élő magyarjai, akikre „Allah akbár!” csatakiáltással ront rá az idegen csőcselék, titeket ugyanúgy nem érdekel, ahogy a cigányügyben sem voltatok soha kíváncsiak a valóságra.
Ezért nincsenek illúzióim veletek kapcsolatban. Mégis felhívom a figyelmeteket valamire.

Naponta ezrével áradnak az idegenek Magyarországra. A pontos adatok megtekinthetők a rendőrség honlapján.

Átlagoljatok, és szorozzátok be háromszázhatvanöttel. Segítek: ennyi nap van egy esztendőben.

Ha megvan az eredmény, kezdjétek el végiggondolni, hogy ilyen mennyiségű Allah akbár-t ordító ember vajon mit gondol kedvenc témáitokról: a szivárványos „nászról” vagy épp a holokauszt-centrikus világnézetről!

Ha ez is megvan, akkor ideje, hogy elkezdjétek kihúzni a fejeteket a seggetekből, ahová még mélyebbre dugtátok 2004-ben, amikor a magatokfajta idióták magyarok milliói ellen uszítottak!

Ágoston Balázs

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr127639592

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ágoston Balázs: Fölösleges levélféle rögeszmés idegenrajongókhoz 2015.07.20. 10:26:01

Sohasem tudjátok megtagadni magatokat. A zsigereitekben ott az ösztön: mindig az idegent pártolni a magyar ellenében.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2015.07.19. 16:40:15

Azért nem csak ez a két, „idegenimádók” és „idegengyűlölők” csoport van...

Lassan meghallhatnátok azok hangjait is, akik embertelen körülményekről számolnak be a menekülttáborok környékén, mindamellett, hogy a magyar adófizetőknek semmibe sem kerülne civilizáltabb feltételeket teremteni ezeken a helyeken, hiszen az unió állja minden költségünket.

Sajnálom, hogy az ilyen felületeken sem folyik kulturált vita ezzel kapcsolatban. Azért azt tudni illene, hogy a menekültek többsége _valóban menekült_, asszonyok és gyermekek, akik életüket és szeretteik életét féltve hagyták el otthonaikat a terror elől menekülve. Semmiféle keresztényi érzés nem szorult ebbe a posztkommunista balkáni cigányországba?! Még mindig nem arról lenne szó, hogy fogadjuk be őket, valljuk meg őszintén ha megtudják mennyi az átlagbér Magyarországon még sebesebb menekülésbe fognának. :) Egyszerűen csak arról lenne szó, hogy megmutathatnánk, nem egy civilizálatlan tuskó barbár horda a magyarok... a Fidesz-KDNP öt évnyi posztkommunista ámokfutása után valóban ránk férne egy kicsit pozitívabb országimázs.

Írod, hogy „naponta ezrével áradnak az idegenek Magyarországra”, és ekézed a szerinted „idegenimádókat”... és a kormányzat felelőssége felmerült-e már benned?! Mondjuk az, hogy több ezer ember híján van a rendvédelmünk, többek közt a határrendészet. Például a haszontalan kerítés huszon-, harminc-, negyven (vagy ki tudja mennyi pénzt lopnak a végére) akármennyi milliárdját akár erre is fordítani lehetett volna. Aztán az megvan-e, hogy még a kielégítőtől is jócskán le van maradva az egészségügyi ellátás a menekülttáborok környékén?! Mindamellett, hogy a fideszes főkolomposok kampánycélból ragályos betegségekről és fertőzésekről hadoválnak a kamerák előtt, történt-e más intézkedés annak érdekében, hogy mondjuk azért ebolához hasonló csúzt ne cipeljenek már be ezek a szerencsétlenek?! Látod hogyan szedik le a Földközi-tengeren érkezőket a hajókról: maszkban, overallban, majd rögtön eü. ellenőrzés (többek közt). Nálunk Kovács Kettő főtörzs lóbálja a tonfáját a szakaszával... :)

Aztán a titkosszolgálataink dolgoznak-e?! Mármint az ellenzékre, legfőképp a Jobbikra biztosan dolgoznak, ezt csinálják rendszerváltás híján évtizedek óta, de vannak-e annyira felkészültek a szolgálataink, hogy potenciális terroristákat ki tudnak-e szűrni a tömegből?! Kicsit szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban is, tekintve hogy még az egykori három per akárhányas pöcsök tevékenységét sem sikerült máig megakadályozniuk, az egykori MSZMP hálózatot felszámolniuk.

Szóval legalább ti szedjétek már össze magatokat... Harcoltok itt valami nem létező baromság ellen, meg tüzelitek ti is a suttyó prolit, hátha odáig fajul a dolog hogy véres összetűzésbe keverednek falusi kopaszok a családjaikat féltő menekültekkel, és az lenne ám az igazán remek országimázs. Ahelyett, hogy végre belátnátok: mi megállítani nem tudjuk a menekültáradatot, szóval szokjátok meg, viszont ideje lenne ha a kormányzat kissé komolyabban venné a dolgot, és legalább rendvédelmi és egészségügyi fronton kicsit többet mutatnának az eddigieknél... kicsit jóval többet... az adminisztrációról nem is beszélve.

freehckr 2015.07.19. 16:44:32

Mondjuk tessék, az agyonművel szimpatizánsaitoknak már átjött a végtelenül primitív kampányotok: www.delmagyar.hu/szeged_hirek/bevandorlonak_nezte_megverte_a_baratnojet/2438445/

freehckr 2015.07.19. 16:59:10

Apropó, ahhoz mit szólunk, hogy a kormányzat szerint Szerbia „biztonságos ország”?! Az ott élő magyarok is osztják a véleményt? :) Vagy azért még velük szemben is akadnak atrocitások, itt-ott...

Kurva nagy zsákutca amibe a Fidesz masírozik, és ahová a Jobbik is követi agyatlanul..

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 17:18:01

Rögeszmés magyarkodónak lenni jó,aztán jön a Don kanyar...

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 17:20:08

@freehckr: Nem nagy veszteség Magyarországnak pár orálmuzsik,jobboldal mikor veszi már észre hogy ezek csak nemzetiszocik?

freehckr 2015.07.19. 17:22:35

@Toportyán Zsóti: Melyik jobboldal?! Nevezz már meg egy magyarországi jobboldali politikust... :)

freehckr 2015.07.19. 17:25:58

@Toportyán Zsóti: „nevezz már meg egy magyarországi jobboldali politikust”

Ja, csak ma is élőt és ma is aktívat ér... :)

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 18:11:21

@freehckr: Lehetetlent vársz tőlem már csak a minőség teljes hiánya okán is.

oxygene2 2015.07.19. 18:23:41

@freehckr: Most hogy kipocskondiáztad magad és magadra is ismerhettél néhány ponton a cikkből....naszóval, mait itt előadsz azt úgy hívják gittrágás egy kis öngyűlölettel keverve. Ugyanis amíg te elbeszélgetsz és elemezgetsz a probléma napi 1000 -el (szó szerint) elszáguld melletted. Mert hogy természetesen mi vagyunk a hibásak az ellátás hiányossága, elhelyezésük meg a keresztény szeretet (ilyenkor nem szakad le a pofád?) . Namost az van, hogy senki se hívta őket, egy idegen etnikum, idegen nyelv, idegen kultúra, idegen vallás teljes nemzetrészei jöttek ide, amivel nem tudunk mit kezdeni...Senki se tud...azért mert nem idevalóak!A keresztényi segítség az lenne ha a saját országában segítenék ki őket. A több száz éve idejött (senkise hívta)cigányokkal sem tudunk mit kezdeni, akkor mit kezdünk olyanokkal akik azt sem értik amit mondasz (és nem is mindig akarják).Nem csak az a probléma, hogy nincs hova beilleszteni őket vagy nincs mivel etetni többszázezer embert, de nemsokára jön a tél....hova teszed őket (hagyd a keresztényi marhaságot) Hol fognak lakni? Ki fűt nekik? És mit fognak kezdeni a életükkel? Nem értnek semmihez! Itt a hiénakergető és zsiráfmosó szakma nem sokat ér......a saját kultúrájukhoz tartozó békés és gazdag országok nem voltak jók?És ha mindenki idejön tízmilliószám (mertha őket befogadjuk jön a többi) elég szorosan leszünk a Dunaparton.....nem is értem mit nem értesz. Ebből csak erőszak és felfordulás lesz...Párizs, London, Hebdo, Toulouse..... te fogod megoldani? Vagy akkor is elveken akarsz majd rágódni?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.19. 18:25:47

A Fidesz ez ügyben helyesen lép, elhatárolódott mindkét szélsőségtől.

mortullus 2015.07.19. 18:56:07

@Toportyán Zsóti: utána pedig megtelnek újra a marhavagonok....

freehckr 2015.07.19. 19:03:00

@oxygene2: „most hogy kipocskondiáztad magad”

Akkor még nem ismersz... ha én elkezdek „pocskondiázni” azt végig sem tudod olvasni mert már a közepén elsírod magad. :) Ez csak egy egyszerű, visszafogott vélemény volt...

„itt előadsz azt úgy hívják gittrágás egy kis öngyűlölettel keverve”

Hidd el, teljesen ki vagyok békülve magammal. Bár ha már így szóba hoztad, gondolom nem véletlenül, nálatok otthon minden rendben?! :)

„természetesen mi vagyunk a hibásak az ellátás hiányossága, elhelyezésük meg a keresztény szeretet”

Úgy tűnik egyesek számára mégsem volt túl „egyszerű” a fenti véleményem, bár lehet, hogy ezeket a diszlexiájuk tréfálta meg. :)

Egyrészt amikor az adófizetőket említettem, akkor nem arra utaltam, hogy „nekünk” kellene megoldanunk, legalábbis kezelnünk a problémát, hanem értelem szerűen az adófizetők pénzét felhasználó kormányzatnak. Másrészt egy szóval nem említettem „keresztény szeretetet”, csak „keresztény érzést”... nem kell szeretni a menekülteket, már az elegendő lenne, ha megértenénk őket.

„ilyenkor nem szakad le a pofád?”

Nem.

„senki se hívta őket, egy idegen etnikum, idegen nyelv, idegen kultúra, idegen vallás teljes nemzetrészei jöttek ide, amivel nem tudunk mit kezdeni”

Ez a „senki se hívta őket” dolog engem kísértetiesen emlékeztet ahhoz a szadeszos hozzáálláshoz, amikor a rendőrterror idején a sebesültekre utalva mondogatták, hogy „minek mentek oda”. Bár az SZDZS szerencsére nincs az országgyűlésben (már csak a Fidesz_MSZP tezsvírpártjaikat kellene onnan kipaterolni), de ostoba ideológiáik még sajnos velünk vannak...

Másrészt tényleg nem tudunk velük semmit sem kezdeni, de annyi azért elvárható lenne, hogy „emberségesen” bánunk velünk. Itt jönne be egyébként a keresztényi vonal is... ha lenne ilyen Magyarországon. :)Bár hazudnék, ha azt mondanám, hogy egyáltalán nincs ilyen, mert nagyon sok önkéntes a szabadidejében végzi a kormányzat helyett ezt a munkát. Egyébként meg nem is kell kezdenünk velük semmit, a magyar polgárok biztonsága érdekében mihamarabb regisztrálni kellene ezeket a menekülteket, megvizsgálni egészségügyi/bűnüldözési szempontból, aztán menjenek isten hírével. Magyarország nem célország, a menekültek túlnyomó része nyugat felé vonul. Hadd menjenek, magyarok százezrei is megtalálták arrafelé a számításukat.

„nemsokára jön a tél....hova teszed őket”

Több kisebb községnyi elhanyagolt, lepusztult, sorsára hagyott, lassan az enyészeté vált egykori laktanyánk van, többségük lakott területen kívülre eső helyen, most ezeket szinte teljes mértékben uniós forrásból fel lehetne újítani, újra lakhatóvá tenni (majd a menekülthullám elvonulása után akár szociális intézményekké is válhatnának). De ez csak egy ötlet, a kormánytagok és a kedves ellenzéki politikusok százezreket kapnak havonta közpénzekből, a politikai szervezetek százmilliókat, dolgozzanak már ők is egy kicsit a dolgon. :)

„Nem értnek semmihez!”

Na ez a része egészen konkrétan nem igaz, a magyar lakossághoz képest a menekültek közt sokkal magasabb az aránya a szakképzetteknek, jóval magasabb az aránya a felsőfokú végzettségűeknek, valamint extrém magas az aránya az angolul és/vagy franciául tökéletesen beszélőknek (tekintve, hogy ezen országok egykori gyarmatairól menekültek el). De egyébként kizártnak tartom, hogy amit egy rejtett erőforrás fideszes közmunkás el tud végezni, napocska és hópehely rajzolgatás mellett, azt egy szír/afgán menekült ne tudná elvégezni... :)

„mindenki idejön tízmilliószám (mertha őket befogadjuk jön a többi)”

Még egyszer mondom, Magyarország nem célország. Nálunk legfeljebb havi 250-350 EUR-t kereshetnek, tőlünk pár száz kilométerrel nyugatabbra részmunkaidős vécépucolásért ennek a többszörösét. A szociális ellátásról nem is beszélve. Adni kell nekik egy európai térképet, feltüntetni rajtuk az egyes országokban kereshető minimálbért, köztük a magyarországit is, aztán ennyi.. probléma megoldva, „menekülnek” tovább. :) Most komolyan, viccen kívül, ez a leszakadt balkáni posztkommunista Magyarország nem célország nekik... maguk a magyarok is menekülnek innen százezer számra.

„Ebből csak erőszak és felfordulás lesz”

Mármint további felfordulás?! Mert azért nem kevés szart kavartak az elmúlt két évtizedben a Fidesz-MSZP posztkommunista pártok és retardált szavazóik...

„Párizs, London, Hebdo, Toulouse”

mit akarsz ezzel?! Nem bevándorlók követték el a legtöbb terrorcselekményt Európában, hanem már ott született idióták. Olyanok, akiknek baromságokkal sikerült megfűzni az agyát... ilyen idiótáknak mi magyarok sem vagyunk híján. :)

De egyébként meg ha szerinted meg kell állítani a menekülteket, és Magyarországra egyetlen főt sem szavad beengedni, akkor kérdezem megint: hogyan?! Hogyan oldod meg?! Ebbe az irányba mutatnak-e szerinted a kormányzat intézkedései?! Mert szerintem a szórólapozás, plakátozás, és őrizetlenül hagyott méregdrága kerítés nem megoldás. Egyéb ötlet?! Neked vagy a kormánynak?!

freehckr 2015.07.19. 19:03:52

@Toportyán Zsóti: Nem a minőséggel van gond, hanem a mennyiséggel... :) Magyarországon konkrétan nincs jobboldali politikai szervezet, így nincsenek jobboldali politikusok sem.

freehckr 2015.07.19. 19:05:12

@oldalfasz: „a libsi nem ért magyarul”

Jobboldali lennék, bár igaz, társadalompolitikai nézeteim szélsőbalos/szélsőjobbos oldalon kissé liberálisnak tűnhetnek... :)

De ha valamit nem értesz, kérdezz nyugodtan... :)

freehckr 2015.07.19. 19:07:49

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: „Fidesz ez ügyben helyesen lép, elhatárolódott mindkét szélsőségtől”

Mármint a milliárdos nagyságrendű közpénzből finanszírozott fideszes xenofób szórólap- és plakátkampányt, és a további gyűlöletkeltő szlogenjeiket leszámítva?! :)

Hát nem tudom, de szerintem a fent idézett atrocitás ügyében ha beperelnék a kormánypárti politikusokat, vagy a kormánypártokat felbujtásért, lehet megállna egy európai bíróságon...

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 19:12:46

@oxygene2: Ez már a maszop 23 millió románozásának a szintje,itt azé illene jobbat produkálni mert oda a kultúrfölény.

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 19:15:32

@freehckr: Csuti gecinek ez az egyik főbűne,szétver mindent csak a seggnyalói maradhatnak,fosik is rendesen első dolga a TEK megalkotása volt.

Toportyán Zsóti 2015.07.19. 19:18:50

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Megint baromságot löktél,szégyent hozol a fajtádra.

freehckr 2015.07.19. 19:35:31

@Toportyán Zsóti: Nem, ebben speciel Orbánék nem hibáztak... a Fidesz-KDNP többnyire mindig is csak retorikában volt jobboldali vagy konzervatív, manapság többnyire már abban sem. :)

Ez a velünk élő kádári nosztalgia, ahogyan az Indexen fogalmazta meg valaki egyszer, hogyaszondja „Magyarországon két évtizede csak prosztószocialista kampányokkal lehet választást nyerni”. Ez pedig sajnos így is van, jobboldali politikai szervezetet a kutya nem szavazna meg (bár nem tudni, az az 50-52%-nyi bizonytalan kit választana, lehet azért bizonytalanok, mert jobboldaliak lennének de nincs kit választaniuk:). Gondolj bele, hogyan nézne ki most egy jobboldali program: rezsiharc eltörlése, közmunka eltörlése, közszféra több százezres leépítése, MÁV-BKV és az ehhez hasonló további közpénznyelők privatizációja, családtámogatásoknak nevezett szocialista osztogatások eltörlése... mellette ügynökakták nyilvánossága, lusztráció, rendvédelem megerősítése, korrupcióellenes független hivatal... pont a Fidesz-KDNP őrjöngene egy jobboldali politikai szervezet ellen a leghangosabban. :)

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2015.07.19. 20:10:48

@freehckr: "Semmiféle keresztényi érzés nem szorult ebbe a posztkommunista balkáni cigányországba?! "

Az igen! Méltó alap a sikeres, további párbeszédhez.

freehckr 2015.07.19. 20:18:50

@Modor Tibi: Nagyjából az ilyesféle fideszes „cigánykodásra” utaltam: www.portfolio.hu/gazdasag/szijjarto_mert_nagyot_almodni.217135.html

A „posztkommunista” és a „balkáni” remélem nem szorul további magyarázatra a Fidesz-KDNP által bitorolt szerencsétlen országunk kapcsán... :)

Krisz11 2015.07.19. 22:00:19

Remek bejegyzés! Minden szavával egyetértek. Támadnak a magyarellenes férgek.

Az alábbit tenném hozzá:

Nógrádi György úrnak volt egy rohadtjó meglátása az egyik interjúban: Idejönnek százezrével, mintha itt lenne a kánaán, de beilleszkedni nem tudnak. "CSAK IDŐ KÉRDÉSE, HOGY RADIKALIZÁLÓDJANAK".
Nagy számban, teszem hozzá én, és akkor majd harcolhatunk ellenük az utcákon. Ki tudja mennyi magyar vér fog azok lelkén száradni, akik ezeket beengedik.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.19. 22:04:16

@oxygene2:

"A több száz éve idejött (senkise hívta)cigányokkal sem tudunk mit kezdeni"

Na látod, ez is plusz egy hatalmas fekete pont a magyarság bűnlajstromában. Az elmúlt évtizedekben százmilliárdok mentek el a cigányság integrálására, minden látható eredmény nélkül - ami nem csoda, mert a cigányság is alapjában véve egy integrálhatatlan nép, persze a mindig meglévő örvendetes kivételekkel, mert szerencsére ilyen is akad.

Elnyomjuk a cigányságot, diszkrimináljuk, szegénységben tartjuk és rasszista gyűlöletet táplálunk vele szemben. Most ugyanezt a vádat tolják a pofánkba a senki se hívta bevándorlók kapcsán, miközben további feka és muzulmán söpredék befogadására akarnak kényszeríteni bennünket. Mintha nem lenne elég 800 ezer cigány.

@freehckr:

Úristen, megint dől a szádból a szar.

Krisz11 2015.07.19. 22:05:39

@Toportyán Zsóti: @freehckr:

Fogadjátok be a szerintetek "menekültek"-nek nevezendő betolakodókat, de minket hagyjatok ki ebből. Ha meg a bevándorlókat akarjátok "imádni", ki lehet takarodni Marseille-be. Persze onnan vonyítva menekülnétek vissza Magyarországra. Amit épp most akartok tönkretenni.

Krisz11 2015.07.19. 22:10:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A két fogyatékos, freehckr meg Zsóti egymásra talált. Csak a gonosz illiberális magyar kormány akadályozza meg, hogy is összeházasodjanak.

freehckr 2015.07.19. 22:20:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne: „megint dől a szádból a szar”

Megint nem sikerült egyetlen ellenérvvel sem cáfolnod vagy megkérdőjelezned az általam írt több ezernyi karaktert... de ezt már megszoktam a magadfajta műveletlen antimagyar büdös parasztoktól. :)

freehckr 2015.07.19. 22:25:56

@Krisz11: „Fogadjátok be a szerintetek menekültek-nek nevezendő betolakodókat”

Nem haver, ez nem így működik... vagyis sajnos most a ti szellemi fogyatékos színvonalatoknak megfelelő kormányzat van hatalmon, és sajnos így megy ez, de nem véletlenül menekülnek a magyarok is százezrével a balkáni leszakadó koszfészketekből.

Azért is fizetik az adófizetők Európa legmagasabb adóterheit Magyarországon a posztkommunista kormányzatnak, hogy oldja meg az ország problémáit, mindezt uniós tagállam kormányához méltón, civilizált módon. Ha erre nem képesek az emberré válás korai szakaszában megrekedt barbár emberszabású elvtársaitok, akár takarodhatnának „félázsiába” is, ahová szerintük odavalók vagytok... vissza a kibaszott barlangjaitokba... :)

freehckr 2015.07.19. 22:27:18

@Krisz11: „Amit épp most akartok tönkretenni.”

A posztkommunista korrupt Fidesz-KDNP bűnszervezeteiteknek a jelek szerint semmiféle külső segítségre nincs szükségük ahhoz, hogy teljesen tönkretegyék ezt az országot... :) Remélem legközelebb is megszavazzátok ezt a bolsevik söpredéket, kéne egy utolsó szeg Magyarország koporsójába. :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.07.19. 22:31:08

@freehckr: "a menekültek többsége _valóban menekült_, asszonyok és gyermekek"

Ez ott bukik meg, hogy valójában a többség fiatal férfi...

"Nem bevándorlók követték el a legtöbb terrorcselekményt Európában, hanem már ott született idióták."

Igen, a bevándorlók gyerekei erősen hajlamosak a radikalizmusra, ők a tipikus terroristák. A pszichológiai-szociológiai magyarázat erre az, hogy gyökértelenek, már nem tartoznak a szüleik szülőföldjéhez, de a család és a bevándorló közösség nem engedi őket integrálódni a befogadó államba sem...

freehckr 2015.07.19. 22:46:12

@Online Távmunkás: „valójában a többség fiatal férfi”

Hát igen, voltaképp a 12-16 éves fiatalabb menekülteket lehet már „férfinek” is nevezni, mert sajnos annyi szörnyűséget kellett átélniük az elmúlt hónapokban, években, hogy kurva gyorsan fel kellett nőniük...

„erősen hajlamosak a radikalizmusra, ők a tipikus terroristák”

Most egyelőre még mindig ott tartunk, hogy a menekültek még senkit nem támadtak meg Magyarországon, de a Jobbik vagy a Fidesz minden bizonnyal hihetetlenül agyonművelt és széles látókörű kulturált szimpatizánsai már jó pár balhét provokáltak... legutóbb ugye a fent is idézett emberszabású köcsög egy magyar lány arcát törte össze. Szóval egyelőre van kitől tartaniuk a magyaroknak, de azok nem a menekültek...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.07.19. 22:52:08

@freehckr: Még a menekültekkel szimpatizáló Index is szinte csak férfiakat talált a helyszíni riportjaiban...

Amikor ez az embertömeg letelepedik Nyugat-Európában és létrehozza/növeli a gettókat, ahol saját államot hoznak létre az államban, akkor lesz majd probléma velük, de főleg a gyerekeikkel... A németeknél is megbukott a multikulturalizmus.

freehckr 2015.07.19. 23:13:23

@Online Távmunkás: „menekültekkel szimpatizáló Index is szinte csak férfiakat talált a helyszíni riportjaiban”

Ezen nem veszünk össze, most megnéztem, a menekültek fele 18-34 év közti, és kétharmaduk férfi, 0-13 év között 25%, 14-17 év között 15%, valamint az összes menekültkérő 30%-a nő. Ha ez így akkor okot ad további gyűlölködésre szerencsétlenekkel szemben, akkor hajrá... :) Remélem a Nagy Nemzeti Gyűlölködéssel nem mentek el odáig, hogy a Magyarországról elmenekült több százezer magyarnak problémát okozzatok, mert családtagjaim és barátaim is vannak köztük szép számmal... :)

„ez az embertömeg letelepedik Nyugat-Európában”

Pontosan... tehát nem Magyarországon, hanem Nyugat-Európában. Ez legyen az ő gondjuk... de te vagy itt az egyetlen, aki legalább elismeri, hogy Magyarország nem célország. Ez már óriási előrelépés... :)

desw 2015.07.19. 23:38:54

@freehckr:

"Ezen nem veszünk össze, most megnéztem, a menekültek fele 18-34 év közti, és kétharmaduk férfi..."

Pedig vesszünk össze ezen! Hogy is van az, hogy ezek az emberek a HÁBORÚ elől menekülnek? Annyira bátor legények ezek, hogy otthon hagyják anyut és a 8 puját és a papit-mamit a háborúban?

Vagy netán arra számítanak, hogy később majd jöhet a kiscsalád is?

Ki a faszom fog Európában eltartani ennyi "agysebészt", b+? Tudtok esetleg a következő lépésekre és következményekre is gondolni, vagy csak lökitek a keresztényi és emberjogi maszlagot?

"De egyébként meg ha szerinted meg kell állítani a menekülteket, és Magyarországra egyetlen főt sem szavad beengedni, akkor kérdezem megint: hogyan?! Hogyan oldod meg?! Ebbe az irányba mutatnak-e szerinted a kormányzat intézkedései?!"

Az EU-nak kellene lépnie, közös akció kellene a Földközi tengeren és a szarázföldön Törökországnál. Csak ugye az EU-s buzeránsok addig nem lépnek, amíg a saját bőrükön nem érzik, hogy mekkora baj van. Egyébként pedig a legelső csónakot kellett volna kilőni vagy visszaterelni, a többi el sem indult volna, csak ugye jöttek a buzeráns jogvédők és rinyáltak. Nesze, b+, most meg takarítsa el más a szart, ami miattuk van, mi?

freehckr 2015.07.20. 00:13:44

@desw: „Pedig vesszünk össze ezen!”

Nem érdemes, mert se te, se én, se mi nem tudhatjuk, min mentek keresztül ezek az emberek, mielőtt bevállaltak pár ezer kilométer „gyalogtúrát”... Esetleg a nagyszüleid tudhatják, talán kérdezd meg őket, milyen volt élni egy kegyetlen háborúban.

„Ki a faszom fog Európában eltartani ennyi "agysebészt", b+?”

Bárcsak ott tartanánk már, hogy a magyarországi nyugdíjrendszerről és annak fenntarthatóságáról beszélünk ennyit... Végül is hasonló téma. :)

„Az EU-nak kellene lépnie”

Pontosan. Bár a te javaslatoddal ellentétben én egy közös európai hadsereggel megszállnám a balhésabb Közel-keleti államokat, az iszlám radikálisokat a barlangjaikba kergetném vissza, majd rájuk bombáznám a hegyeiket is. :) A világ TOP 10 hadseregében négy európai is van, szóval elég jók lenének az esélyeink. :) De ennek szerinted mennyi esélye van?!

Tehát valami olyasféle megoldásban kellene gondolkozni Magyarországon, ami most, még ma kivitelezhető, EU-tól függetlenül, mert hetek óta napi ezrével jönnek a menekültek. Mi itt eldumálhatunk arról, hogy mit lehetne, miközben a kormányzat csak kampányol, és egymásnak ugrasztja a Zembereket, hogy leplezzék piszkos ügyeiket (például hogy milliókat kérnek egyébként közérdekű adatok nyilvánosságáért). Mielőtt még a kerítéssel jönnél: már tavaly tízszeresére emelkedett a menedékkérők száma. A kormányzatnak ennek ellenére csak idén, pár hete jutott eszébe megoldáson gondolkozni (rögtön elő is álltak egy plakátkampánnyal, mint „megoldás”), közben pedig eléri a napi ezret a feltartóztatott menedékkérők száma. A honvédség négy nap alatt épít fel 175 méter kerítést, a kormányzat várakozása szerint novemberre készen lesz a 175 kilométeres szakasz, ami konkrétan azt jelenti, hogy holnaptól napi másfél kilométert kellene építeniük. Megvan a buktatója?! :) Ezen kívül pedig semmiféle ötlete nincs a kormányzatnak.

Tényleg jó ötletnek tartjátok, hogy ebben a helyzetben ne a kormányzat töketlenkedésével foglalkozzunk, hanem azzal, hogy ki „idegengyűlölő” és ki „idegenimádó”?! :)

bontottcsirke 2015.07.20. 06:30:15

@freehckr: Te valóban annyira naiv vagy, mint amilyen liberfasiszta csak tud. Igyál még egy rossz konyakot, aztán merülj vissza álértelmiségi létedbe.

PAPÓ38 2015.07.20. 09:53:21

A balos kulturzsidók mindig is elárulták a magyarságot.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 10:16:02

@bontottcsirke:

Ő nem naiv, hanem egy magyargyűlölő szarkupac.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 10:19:29

@freehckr:

"Megint nem sikerült egyetlen ellenérvvel sem cáfolnod vagy megkérdőjelezned az általam írt több ezernyi karaktert.."

Kiskancsó, a hosszú távú memóriád megvan 5 perces? Leírtam már neked, hogy én nem fogok érvelni neked. Hogy miért nem? Azért, mert nem méltatlak ennyire téged, egy magyargyűlölő fosládát. Na meg azért sem, mert te nem érvelsz, hanem sokezer karakteren át fosod a hazugságaidat.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 10:22:29

@desw:

"Vagy netán arra számítanak, hogy később majd jöhet a kiscsalád is?"

Pontosan! Családegyesítés ürügyével egy befogadott "menekült" tíz családtagját (vagy bárkit, akit családtagnak hazudik) hozatja majd be Európába. Vagyis a befogadott "menedékkérők" számát rögtön meg lehet szorozni tízzel, a multikulti nagyobb dicsőségére.

Secnir 2015.07.20. 10:38:26

"Sohasem tudjátok megtagadni magatokat. A zsigereitekben ott az ösztön: mindig az idegent pártolni a magyar ellenében. Mindig lelkesen akciózni, ha a magyarságra nézve káros jelenségeket lehet erősíteni, fokozni."

ez a kormánynak szólt?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 10:49:59

@Secnir:

Igen, a kormánynak szólt. Mármint mindegyik korábbi és esetleg ezután következő ballib kormánynak.

Secnir 2015.07.20. 10:54:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
segítek: a menekültek áradata az a magyarságra káros. ki erősíti ezt fel egy kampánnyal a százszorosára úgy, hogy az utcán megverik már a bevándorlónak kinézőt magyart is?

szemtanú 2015.07.20. 13:25:50

@freehckr: Ez a Magyarország nem célország, mert nyugatabbra mennek szöveg egy nagy szamárság! Tudtommal az is EU, ami ugye a kvázi, második hazánk. Csak idő kérdése, hogy a hatása nálunk is rezhető legyen.
Szerinted az hogy második genrációs bevándorlók hajlandók terroristává lenni nem aggasztó teljesen nélkülözi a realis szemléletet.
Ideiglenesen, illegálisan beözönlő sebtében összefogdosott nem azonosított tömeg ellátása bizony nem egyszerű és nem is várható zökkenők nélkül, bár biztosan lehet jobban is csinálni.
Mellesleg, én nem tartom lehetetlennek azt sem, hogy esetleg nyugati kérésre nem sietünk a menekültek bírálásáben.

freehckr 2015.07.20. 13:49:33

@szemtanú: „Tudtommal az is EU, ami ugye a kvázi, második hazánk.”

Hát kinek hogy... az unió játékszabályait nem nagyon szeretik itthon, sem a kormányzati elvtársak, sem kádári nosztalgiában szenvedő suttyó prolijaik. :)

„Csak idő kérdése, hogy a hatása nálunk is rezhető legyen.”

Nézd: egy évtizede vagyunk az unió tagjai, sikerült „begyűrűznie” bárminek is az országba aminek valamiféle EU-feelingje lenne?! Gondolok itt hirtelen a versenyképes adórendszerre, a magasabb életszínvonalra, a jobb munkafeltételekre, satöbbi... szerintem nem igazán, úgyhogy ettől jelenleg nem kell tartanunk. Egyelőre azokkal a negatív hatásokkal kellene többet foglalkoznunk, amelyek valóban, húsba vágóan érintenek minden magyar állampolgárt az országban: a korrupt, bűnszervezetként működő posztkommunista MSZP-Fidesz utódpártok több évtizedes ámokfutásával.

„az hogy második genrációs bevándorlók hajlandók terroristává lenni nem aggasztó”

Nem állítottam egy szóval sem ilyesmit, inkább próbáltam finoman afelé terelni a vitát, hogy potenciális terroristák kiszűrésére fel van-e készülve a hírszerzésünk és a belügy?! Arról a hírszerzésről és belügyről van szó, amely csak idén, pár hete ébredt rá arra, hogy jé ide naponta ezrével jönnek a menekültek, holott már tavaly a tízszeresére nőtt a menedékkérők száma. Továbbá arról a hírszerzésről és belügyről van szó, amely a mai napig nem tudta kiszűrni sem a polgári és katonai szolgálatokból, sem a parlamentből és a kormányból többek közt az egykori három per akárhányas besúgókat... egy állítólagos rendszerváltás után több mint két évtizeddel. :)

Ne tévesszen meg a szmájli itt a végén, ezt egyébként véresen komolyan gondolom, és azt is állítom, hogy a napi ezres létszámú menekültekkel kapcsolatban Magyarországon nagyságrendekkel nőhetett a terrorfenyegetettség. A gond csak az, hogy a számtalan egyéb probléma mellett (munkanélküliség, rekord adók, közbiztonság hiánya, kivándorlás, egészségügy, oktatás) ennek a kezelésére is alkalmatlan a jelenlegi kormányzat.

Tehát beszélhetünk itt arról, mit lehetne tenni, meg hogyan, meg merre, a probléma az, említem megint, hogy ha a kormányzat szarik bele magasról, akkor miért nem erről beszélünk?! :)

„esetleg nyugati kérésre nem sietünk a menekültek bírálásáben”

Biztosan volt már dolgod állami ügyintézés témakörben valamilyen hivatalos ügyben... na, minden valószínűség szerint ugyan abban a tempóban haladhat a menedékkérelmek elbírálása is. :)

szemtanú 2015.07.20. 14:06:24

@freehckr:
1,mellébeszélés
2,detto
3, szóval bízzuk a hírszerzésre,az biztosan egyszerűbb, elvégre a franciák és a britek is így előzték meg a meréyleteket
4,egész Európa tanácstalan abban, hogy mit is kellene tenni, az biztos hogy mindenkit nem fogadhatnak be. Hogyan fognak szelektálni? Igazságosan ugyanis nem lehet. Vagyis lassítani kell valagyan a beözönlést, ha megállítani nem tudják, logikus?
Elfogult vagy. Ez az egész szerinted csak kormányzati kérdés, de rá fogsz jönni mennyire nem ez a probléma gyökere. Függetlenül attól, mennyire szar dolgokat is művelnek.

freehckr 2015.07.20. 14:22:22

@szemtanú: „mellébeszélés”

Nagyon nem... Elkezdtél aggódni az EU-s tagállamokért, holott a kormányzattal szimpatizálók körében ez az elmúlt években nem volt túl jellemző. :)

„detto”

Vagy nem értetted meg, mit akartam a fentiekkel megfogalmazni. :)

„elvégre a franciák és a britek is így előzték meg a meréyleteket”

Tekintve hogy heti rendszerességgel vannak letartóztatások náluk, ki tudja, hány merényletet előztek meg?! De az biztos, hogy náluk nem kerülhetnének kormányra vagy az államapparátusba egy diktatúra egykori kiszolgálói... tehát ezen a téren „kicsit” jobbak, mint a mi szolgálataink. :)

„egész Európa tanácstalan abban, hogy mit is kellene tenni”

Ez nagyjából így van, vagyis azért lehetnek más egyéb megfontolásaik is, lásd hirtelen az „elöregedő Európa” kezdetű vitákat. De feltettem azt a kérdést, hogy ha a jelenlegi kormányzatunk sem az egészségüggyel, sem az oktatással, sem a munkanélküliséggel, vagy lásd a gazdaságunk versenyképtelenségével kapcsolatos problémákat nem tudja megoldani, akkor majd az EU helyett ők oldják meg a menekültkérdést?! Szerinted ez életszerű?! :)

„Elfogult vagy.”

Ellenkezőleg, próbálom objektíven szemlélni a dolgot.

„Ez az egész szerinted csak kormányzati kérdés”

A magyarországi helyzet kezelése, a problémák megoldása 100%-ban az... lenne... ha hajlandóak lennének a fideszes elvtársak a közpénztolvajlások és demagóg kampányok közt a magyarországi problémákkal is foglalkozni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 14:22:50

@szemtanú:

"Ez a Magyarország nem célország, mert nyugatabbra mennek szöveg egy nagy szamárság!"

Nem szamárság, hanem ordas hazugság. Ui. azok is tisztában vannak vele, akik folyton mantrázzák.

ulloiut · http://orulunkvincent.blog.hu/ 2015.07.20. 15:31:29

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ""Ez a Magyarország nem célország, mert nyugatabbra mennek szöveg egy nagy szamárság!"

Nem szamárság, hanem ordas hazugság. Ui. azok is tisztában vannak vele, akik folyton mantrázzák."

"Aki a szociális ellátórendszeren akar élősködni, az leghamarabb Ausztriában áll meg, aki pedig mégis úgy dönt, hogy szebb sorsra érdemes, gazdaságilag a béka feneke alatt lévő országunkat akarja gyarapítani munkájával, azt nem üldözni kell, meg beszólni neki, hanem tárt karokkal fogadni."

jobbegyenes.blog.hu/2015/06/11/amit_nem_lehet_elvenni_azt_nem_kell_felteni#more7533752

IdomitottFoka 2015.07.20. 15:34:31

@poszt
Egy kb nem létező csoport van megcímezve egy hamis dilemmával. A helyzet az, hogy a bevándorlós témát lenyúlta a Fidesz, a Jobbik már csak tercelhet, de azt meg minek?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 16:07:02

@ulloiut:

Akit visszatoloncolnak hozzánk Ny-Európából, annak jó lesz Magyarország is, ám ebből még messze nem következik, hogy ezzel "úgy dönt, hogy szebb sorsra érdemes, gazdaságilag a béka feneke alatt lévő országunkat akarja gyarapítani munkájával". Max. jobb híján a mi szociális rendszerünket akarja megcsapolni, ami nem ad ugyan annyit, mint pl. a német, de a szudáninál vagy az afgánnál biztos jobb.

Persze HA valóban dolgozni akar nálunk ÉS olyan szakmája van, amire nálunk szükség van, akkor tényleg tárt karokkal kell fogadni, ebben egyetértek. Csak éppen az ilyen ritka, mint a fehér holló.

szemtanú 2015.07.20. 17:28:06

@freehckr: Nem az EU-s államokért aggódom. Egyébként honnan tudod, hogy én kivel szimpatizálok? Én nem feketén-fehéren gondolkodom mint pl. Te.
Az, hogy utálod a Fideszt nem zárja ki, hogy egy ilyen globális problémát kicsit messzebbről tekints át.
A Fidesz plakátháborúja szerintem sem ízléses, ettől függetlenül ezt a menekült áradatot semmilyen kormány nem tudná probléma nélkül kezelni, mert napról-napra változik a helyzet.
Az, gondolom elég aggasztó, ha egy országban heti szinten kell letartóztatni embereket, akikről egyébként már úgy gondolták, hogy beilleszkedtek. Miért jó ha ezt megváni?
" De feltettem azt a kérdést, hogy ha a jelenlegi kormányzatunk sem az egészségüggyel, sem az oktatással, sem a munkanélküliséggel, vagy lásd a gazdaságunk versenyképtelenségével kapcsolatos problémákat nem tudja megoldani, akkor majd az EU helyett ők oldják meg a menekültkérdést?! Szerinted ez életszerű?! :)" ezt nem értem? Ki mondta, hogy a kormány akarja megoldani az EU helyett?
Ha a kerítésre gondolsz, az szerintem is vitatható, de nem gondolja senki, hogy megoldás lenne, inkább védekezés, de mondom: vitatható.
Mellékesen tanulmányozásra ajánlom a pár évvel ezelőtti roma menekült v. Kanada ügyet .

oxygene2 2015.07.20. 17:53:44

@freehckr: ...jaj......
címszavakban, mert nem érek rád, de hátha.
Első bekezdések: bla, bla, bla, bla.....ugorjunk.
----------"Egyrészt amikor az adófizetőket említettem, akkor nem arra utaltam, hogy „nekünk” kellene megoldanunk, legalábbis kezelnünk a problémát, hanem értelem szerűen az adófizetők pénzét felhasználó kormányzatnak. "....értelemszerűen az ország nem részreszakadt individumokból áll az adófizető, a kormány egy ugyanaz :nemzet. Tudom nem érted de a probléma a miénk és nem hivatalnoki tisztségeké....ugyse érted....
-----------senki se hívta őket......szdsz bla, bla, bla.....mivan?Egyenlőre mi kezeljük őket, ha nem tetszik a módszer visszalehet menni a fejlevágósokhoz.Azonosítani képtelenség szándékosan megsemmisített identity nélkül. Magyarország célország, ugyanis azt nem Mbonga Muhamad dönti el hova megy.....vissza is küldik. (ezerszer elmondták már).
---------hova teszed.....laktanyák...eddig gondolom szórakozásból voltak használhatatlanok. Már megint kormánytagok-az egész ország feladata!!!! A menekülthullám elvonulása...hahahahahahahahahahahaha.......eszednél vagy? Ez nem egy dagály -apály jelenség! Ezek nem melléd jönnek, hanem a helyedre!......
-----------Iiiiigen az összes unga-bunga mind agysebész és mérnök, mert a homok közepén és az őserdőben százezerszám képzik őket....honnan a büdös francból vettétek ezt a marhaságot????? A sok Allah akbarozó mind építész és szociálpedagógus???......
----------Újra elmondom, hogy nem Hasszán határozza meg hol akar (nem akarhat semmit) élni! Nem állhat 1 milliárd buckalakó a Rajna parton és nem rasszizmusból, hanem mert nem férnek oda!......
---------------Párizs , London mit akarok ezzel? Azt hogy többgenerációs "mérnökök" is fosztogatással és gyújtogatással múlatják az időt....és nem akarnak a te játékszabályaid szerint élni, mert bár ostoba sakálevő mind de tízszer jobban ragaszkodik a sajátjaihoz mint te!............
--------------A szórólapozás és a média az emberek tájékoztatása miatt van ez ugyanis tényleg kormányzati feladat. A kerítés tökéletes....akár a Kínai Nagyfal, akár az amerikai-mexikói határon, vagy a izraeli biztonsági kerítések vagy a Gázai fal.....még szerencse hogy ők tök hülyék és nem kérdeztek meg téged....mert te elmondtad volna nekik, hogy a mérnököket be kell költöztetni a laktanyáikba és különbenis a párszáz kormányzati aparátus ügye az egész.
-----------Végezetül pedig közlöm, hogy otthon minden rendben, főleg az után, hogy a bajor übergazdag és európéer, haladónyugati és extraliberáis helyen is a nyakukbagyújtják a tábort, ha nem viselkednek. ...........Itt nincs helyük, és hosszútávon a cigányoknak sem lesz. Pedig ők több száz éve bontják itt a nemzeti kohéziót! Na Isten veled és a keresztényi belátás!

empoftla 2015.07.20. 19:12:51

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Igen a Fidesz a keritéssel határolódott el.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 19:32:31

@szemtanú:

"Az, hogy utálod a Fideszt nem zárja ki, hogy egy ilyen globális problémát kicsit messzebbről tekints át."

Őnála kizárja. Az efféle libsidroid nem gondolkodik, hanem egy igen egyszerű képlet határozza meg a véleményét: Mindig annak az ellenkezője a helyes, amit Orbán vagy a Fidesz tesz. Ha az ellenkenkezője nyilvánvaló baromság, akkor az a baj, hogy a Fidesz/Orbán egyáltalán tesz valamit.

Toportyán Zsóti 2015.07.20. 20:06:26

@Krisz11: Minek vonyítasz mélymagyar félázsiai,ország tönkretétele mindig a jobboldaliaknak ment aztán másra kenitek.Magyarország 2/3-adát már eltapsoltátok címeres barmok.

Toportyán Zsóti 2015.07.20. 20:14:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Sajátjaik szerint is narancsgecik 2000-nél több ügyéből féltucat sem állt meg bíróság előtt,kicsit igényesebben kéne a hatalmat gyakorolni.

Toportyán Zsóti 2015.07.20. 20:18:30

@freehckr: Nemzeti szocialista kampányok mennek mostanság nem posztkomcsik.

Toportyán Zsóti 2015.07.20. 20:21:54

@Krisz11: Most éppen benyaltátok putin gazdát hogy visszaadja Kárpátalját,kiderült közben hogy pénze nincsen csak 2 millió AIDS-es homokosa és 20-30 millió alkoholistája.Nagy terv volt,gratula.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.20. 20:57:00

@Toportyán Zsóti:

"Magyarország 2/3-adát már eltapsoltátok"

Zsótika, rossz brosúrát vettél elő, ilyet csak a soviniszta, nacionalista, revizionista, trianonkárosult nácik írnak, legalábbis a ti szótáratok szerint.

Toportyán Zsóti 2015.07.21. 06:42:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jót mosolyogtam ezen a képzavaron szerencsétlen országvesztő jobber.Brossúra rossz vagy hülyeséget írtál,netán győzelmet arattunk a Don kanyarnál szőröstalpúakkal az oldalunkon?!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 07:08:36

@Toportyán Zsóti:

Még csak fel sem fogtad, te kis szefós. :(

Zb74 2015.07.21. 16:24:55

@oxygene2: @oldalfasz:
Höhö, ti nagyon kis zöldfülűek lehettek a blogoszférában, ha freehckr-t libsinek nézitek :-D freehck kőkemény jobber, csak a (nálatok) értelmesebb fajtából.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 16:31:53

@Zb74:

"freehck kőkemény jobber, csak a (nálatok) értelmesebb fajtából."

Helyesen:

freehck kőkemény jobber, csak a tükörből kell nézni.

Toportyán Zsóti 2015.07.21. 19:38:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak beszéled a magyart de érteni már nem érted.

Toportyán Zsóti 2015.07.21. 19:40:09

@Zb74: Jobboldali,nem nemzeti szocialista jobber.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.21. 19:43:47

@Toportyán Zsóti:

Ne keverd az anyanyelvemet a magadéval, az ivrittel.

Toportyán Zsóti 2015.07.21. 19:52:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mecsoda sutka.Szórakoztató vagy,kis szalonzsidrákozó mélymagyar.

Krisz11 2015.07.22. 01:30:10

@Toportyán Zsóti:
Tényleg zsóti, te miért nem tudsz magyarul beszélni?

Toportyán Zsóti 2015.07.22. 06:34:57

@Krisz11: Nem vagy autentika magyar ügyben félázsiai mélymagyar.

oxygene2 2015.07.22. 08:53:08

@Zb74: Höhö.....(jesszusom) hát persze, hogy nem vagyok pirosfülű blogzabáló idióta, ami ugye nem értékmérő........Freechk még nyomokban sem tartalmaz jobbot, kőkeményt meg egyáltalán...vagy csak napszúrást kapott! A legótvarabb baller ökörségeket nyomat, összefüggéstelenül...inkább érződik rajta (toportyán úrra jellemző) hasbara logika.Értelmesebb fajtája nem látja az ok okozati összefüggéseket, nem látja következményeket és ragaszkodik az elmebeteg soseműködött balliberális magyarázatokhoz..........u.i.: Topor úr meg szórakoztat! :) rég nevettem ilyen jót mesüge balfácánokon.......csak így tovább!

Krisz11 2015.07.22. 11:36:19

@Toportyán Zsóti:
Nincs olyan magyar szó, hogy "autentika".
Miért nem a románoknál kommentelgetsz, idióta?

HPZ537 2015.07.22. 12:08:47

@freehckr: Ekkora baromságot is le lehet írni.. ..

Toportyán Zsóti 2015.07.22. 18:00:15

@Krisz11: Engem igazoltál megint elmeherceg,könnyű jobber majmot fogni.

Magyarulaszlo 2015.07.23. 13:03:57

@oxygene2:
Nevetséges amit írsz, a borotvapengés szögesdrót kerítés állítása nemcsak ostobaság, de szélsőséges is.

A Fidesz jelenleg az EU-ban a legszélsőségesebb kormány a menekültek ügyének kezelése kapcsán.

Magyarulaszlo 2015.07.23. 13:17:16

Amellett, hogy Mr. Ágoston egy gyakorló elmebeteg, talán érdemes tisztázni pár dolgot:

- a menekültek nem Magyarországra jönnek, nem ostobák, hogy pont ez legyen a célpontjuk, hanem ennél élhetőbb országokba. Ez a poszt első hazugsága.

- a fejlett, sikeres országok tudnak munkát adni, tehát kormányunk álláspontja nem más, mint a gazdasági sikertelenségünk beismerése.

- most azok mondják, hogy Magyarország nem multikulti, eg hogy mindig is homogén volt akik szerint a cigányok "nem magyarok". hazudni csak pontosan és szépen, ahogy a csillag ....

- MAGYAROSZÁG ÉRDEKE NEM A SZÖGESDRÓT, hanem egy értelmes összeurópai megoldás.

Ez a poszt pedig csak addig jut, ameddig a nácik a harmincas években. Ostobaság, idegengyűlölet, embertelenség. és mindez egy úgynevezett magyar érdek nevében - utóbbi nem más, mint hazaárulás!

Gratulálok!

Magyarulaszlo 2015.07.23. 13:21:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

A gyülőlködő hülyeségen túl persze semmiféle számot vagy tényt nem tudsz mondani, mi?
:)
tippelj, vajon hányan maradnak magyarországon évente.
Tudom hogy nem tudod.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.23. 13:50:07

@Magyarulaszlo:

Te még itt tartasz, ostoba libbancska?

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.24. 04:06:57

Európa újratelepítése folyik most. Egy kevert rasszú faj lesz az új európai ember, ami már nem a nemzetállamoknak, hanem a szupranacionális kormányzatnak lesz hálás, engedelmes, hadba hívható.
Ehhez persze előbb el kell törölni a fehér europid rasszt. Genocidium folyik, csak míg a pandákat, delfineket, koalákat, lápi pócot oltalmazzák az eltűnéstől, addig a fehér emberre kiadták a kilővési engedélyt.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.24. 04:20:43

@Magyarulaszlo: "a menekültek nem Magyarországra jönnek, nem ostobák, hogy pont ez legyen a célpontjuk, hanem ennél élhetőbb országokba. Ez a poszt első hazugsága." - svédországi, németországi, angliai legálisan ott élő magyarok szerint ez gond, Európa egy kvázi állam, ha Franciaországot és Angliát lángba borítja a muszlim-néger horda, az bizony a magyaroknak és románoknak is fájni fog. Ezt persze csak akkor fogod megérteni, ha eljutsz arra a szintre, hogy európaiként gondolkozol.

"egy értelmes összeurópai megoldás" - ez a megoldás a hermetikusan zárt külső határ, emellett a képzett, hiányszakmákban jártas bevándorlóknak lehet vízumot, munkavállalási engedélyt adni. Ez Európa érdeke. 7 fős afgán, paki, szomáli néger család ne jöhessen. Képzett kínai, indiai mérnök 2-3 éves vízummal igen. De nem hozhatja a fél falut!

"a fejlett, sikeres országok tudnak munkát adni" - Európa legsikeresebb országa, Németország kancellája is kimondta, Németország nem tud mindenkit befogadni. Nekik képzett mérnökök kellenek, nem pedig szomáliai, nigger, arab csőcselék.
A csőcseléket a periféria államaiban fogják elhelyezni. Nem egy sikertörténet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.24. 06:11:11

Cikk az indexről:

index.hu/belfold/2015/07/23/jogserto_a_mav_a_menekultekkel/

Arcátlanság. Én ebben az országban születtem, már a szüleim, nagyszüleim stb. is itt születtek, dolgoztak és adóztak/adóznak. Én szintúgy. Nekem bizony fizetnem kell teljes árú jegyet, ha utazni akarok valahová.

A Helsinki Bizottság - amelynek a blogjáról épp pár napja tiltottak ki a kellemetlen megjegyzéseim miatt - szerint ezeket a jöttmenteket, akiknek a zsebe tele van eurókötegekkel, az ország köteles lenne ingyen utaztatni? Valami kedvezményt még elfogadhatónak tartanék, de a libsik a totális seggkinyalást követelik.

És igen, a kalauz nem véletlenül zárja le a szerelvényeket: azért teszi, hogy ne zaklassák a magyar utasokat, akik FIZETNEK az utazásért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.24. 06:14:24

@Kéne egy nick...:

"a fejlett, sikeres országok tudnak munkát adni"

A fejlett, sikeres országok sem tudnak mindenkinek munkát adni, főleg nem olyanoknak, akik nem akarnak dolgozni, csak a szociális juttatásokért tolakodnak be Európába.

Merkel még óvatosan fogalmazott, de ha nem válik radikálisabbá, akkor lesznek mások, akik kimondják, őt pedig a legközelebbi választáson elküldik a 3.1415926536csába.

oxygene2 2015.07.24. 12:29:14

@Magyarulaszlo: ....ugyanez a borotvapengés kerítés van az Eu Bulgáriai hátáron.....(a borotvapenge: rendszeresített nato kerítéselem).....az eu magországok csigaállagú vezetőit nem tekintem követendő példának! Egyáltalán nem érdekel mit szól ehhez dzsungel úr, sulcúr, kónbandita úr......ezek ugyanis nem emberek! A példa, a példásan tisztaetnikum és annak gyakorlata :Izrael. 9 méteres kerítés, automata gépfegyverek és mesterlövészek.Átugrálás nincs, tüntizés nincs.......Valamilyen érthetetlen okból ilyenkor nem veszünk példát róla. ....de tudod mit engedéken vagyok: lehet az amerikai modell is! A török, koszovói és albán áradat meg nem menekült, hanem honfoglaló......azt meg nem fogjuk engedni megígérem!

2015.08.24. 04:01:18

@freehckr: Széchenyi István a Cosmopolitizmusról
Hitel 162.

Hány dicsekedik még azzal, hogy Cosmopolita! Gyengeség, hiba
halandótul elválhatatlan, de azokkal kérkedni az elromlottság
legmélyebb lépcsője: hol a szemérem eltűnt, ott az élet minden
bájainak vége. Szerencsére sok ollyast beszél, amit maga sem ért, s
olyannal dicsekedik, ami gyalázatára válik. A Cosmopolita tágasb
szívűnek tartja magát, s így jobbnak, mint másokat. Ő minden
embertársát hordja szívében, midőn a patrióta főképpen csak hazafiait.
Ő magasb értelműnek képzi magát, mert minden régi szokáson, bévett
ítéleten áthág, egyszerre keresztény, török, atheista lehet, s
chaméleoni ügyességgel szabhatja magát a körülállásokhoz, a
hasznoshoz. --De ily tehetség áltermészet, s többnyire igen sok
baltudománynak éretlen és savanyu gyümölcse, s az emberbűl, ki minden
sajátságát elveszti, olly csúfot tesz, mint nevetséges a szelíd
farkas, s kacajra méltó a láncon idomtalanul táncoló medve, s csúf a
legvékonyabb vesszőtül is rettegő kalitkás oroszlán.
Mily szomorú sors öntagjainak egymásutáni lassú sorvadását
nyilván érezni s az életerő fogyatkozását naprul napra csalhatatlanul,
észrevenni -- s ennél csak annak kínja lehet még fájdalmasabb, ki
kénytelen átlátni, hogy Ő egy rothadó nemzet tagja: mert százszor
könnyebb a testi, mint lelki aljasodást szenvedni.
Hol pedig a nemzetiség semmivé vált, hol a lakosok elkorcsosodtak,
vagy hol a nemzeti szellem és sajátság hiábavalóságokon, gyermeki
bábokon alapul már, ott a sokaság vakságában nem is gyanítja, keserű
de csalhatatlan tekintettel nézi a gondba merült hazafi, miként
folydogál le szemenkint a hátra maradt kevés föveny a nemzet életórája
üvegszelencéjébe
Rátok szánakozva tekintek, ti nyomorult lelkek, kik
egyedül egy idegen napsugárinak köszönhettek egy kis fényt: mint rátok
is törpe kevélykék, kik hiú viszketegségtől hajtva, s vélvén, hogy
majd ti fogjátok irányozni azt, bujdosó csillagra ültök, bár
legnagyobb veszéllyel járna is az, s bármint s bárhova sodorna
benneteket. Ti nemzeti testünk rothadt, s rothadó tünetei, kik polgári
erényt nem ismertek, s ezért senkiben nem is bírjátok feltenni, ám
dobjatok rám sárt, mennyit erőtök csak győz, lemoss rólam az idő, és
titeket felejteni, vagy utálattal fog nevezni Hunnia, mely csak akkor
lehet, csak akkor lesz magas, ha ti gyávák, nem vagytok többé!
Az állampolgársági nép"savazás" kapcsán jutott eszembe!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.24. 07:14:20

@lényeglátó:

Pedig Széchenyi anno liberális volt. Persze ez akkoriban egészen mást jelentett.

2015.08.28. 04:40:08

@freehckr: Hozzá hablatyolók figyelmébe!: „Századokon keresztül a magyar a hízelkedéshez szokott, amibűl honosaink nagy részének önmaga túlbecsülése, gőgje s hiúsága támada: az igaz egyenes szótúl pedig elszokott...
„A közrestség nem engedi, hogy ott keresse a hibák gyökerét, ahol azok valódi fészke van, tudniillik saját szánakozásra méltó tudatlanságában s a legvilágosb oknak sem elegendő gőgjében." Széchenyi.
Széchenyi István a Cosmopolitizmusról
Hitel 162.

Hány dicsekedik még azzal, hogy Cosmopolita! Gyengeség, hiba
halandótul elválhatatlan, de azokkal kérkedni az elromlottság
legmélyebb lépcsője: hol a szemérem eltűnt, ott az élet minden
bájainak vége. Szerencsére sok ollyast beszél, amit maga sem ért, s
olyannal dicsekedik, ami gyalázatára válik. A Cosmopolita tágasb
szívűnek tartja magát, s így jobbnak, mint másokat. Ő minden
embertársát hordja szívében, midőn a patrióta főképpen csak hazafiait.
Ő magasb értelműnek képzi magát, mert minden régi szokáson, bévett
ítéleten áthág, egyszerre keresztény, török, atheista lehet, s
chaméleoni ügyességgel szabhatja magát a körülállásokhoz, a
hasznoshoz. --De ily tehetség áltermészet, s többnyire igen sok
baltudománynak éretlen és savanyu gyümölcse, s az emberbűl, ki minden
sajátságát elveszti, olly csúfot tesz, mint nevetséges a szelíd
farkas, s kacajra méltó a láncon idomtalanul táncoló medve, s csúf a
legvékonyabb vesszőtül is rettegő kalitkás oroszlán.
Mily szomorú sors öntagjainak egymásutáni lassú sorvadását
nyilván érezni s az életerő fogyatkozását naprul napra csalhatatlanul,
észrevenni -- s ennél csak annak kínja lehet még fájdalmasabb, ki
kénytelen átlátni, hogy Ő egy rothadó nemzet tagja: mert százszor
könnyebb a testi, mint lelki aljasodást szenvedni.
Hol pedig a nemzetiség semmivé vált, hol a lakosok elkorcsosodtak,
vagy hol a nemzeti szellem és sajátság hiábavalóságokon, gyermeki
bábokon alapul már, ott a sokaság vakságában nem is gyanítja, keserű
de csalhatatlan tekintettel nézi a gondba merült hazafi, miként
folydogál le szemenkint a hátra maradt kevés föveny a nemzet életórája
üvegszelencéjébe
Rátok szánakozva tekintek, ti nyomorult lelkek, kik
egyedül egy idegen napsugárinak köszönhettek egy kis fényt: mint rátok
is törpe kevélykék, kik hiú viszketegségtől hajtva, s vélvén, hogy
majd ti fogjátok irányozni azt, bujdosó csillagra ültök, bár
legnagyobb veszéllyel járna is az, s bármint s bárhova sodorna
benneteket. Ti nemzeti testünk rothadt, s rothadó tünetei, kik polgári
erényt nem ismertek, s ezért senkiben nem is bírjátok feltenni, ám
dobjatok rám sárt, mennyit erőtök csak győz, lemoss rólam az idő, és
titeket felejteni, vagy utálattal fog nevezni Hunnia, mely csak akkor
lehet, csak akkor lesz magas, ha ti gyávák, nem vagytok többé!
Az állampolgársági nép"savazás" kapcsán jutott eszembe!
süti beállítások módosítása