Egy kép, nem több, egy jól elkapott pillanat, amely önmagában tömöríti az elmúlt 25 esztendőt, de talán még sokkal többet is.

kep2.jpeg

Fotó: Béli Balázs

Ha jól megnézzük ezt a fotót, rajta van ezen az elmúlt évtizedek összes értelmetlen beruházása a stadionoktól a völgyhídig és az összes politikus, Horn Gyulától Orbán Viktorig. De sajnos, ami ennél is sokkal szörnyűbb, hogy rajta vagyunk mi magunk is.

Ott vagyunk a képen az egykedvűn szemlélődő rendőr mögött, ott vagyunk a kerítésbe gabalyodva, és ott vagyunk a határ túloldalán is szétszórva a világban. Ez a fotó rólunk szól. Rólunk, magyarokról, a korrupt és romlott politikusainkról, a kudarcokról, az ötmillió határon túli magyarról és a már csak apolitikusan és szkeptikusan szemlélődő milliókról.

Ez a kép betekintést ad az elmúlt évszázadokba is. Elcsépelt közhely, de a történelem megismételte önmagát. Mint a múltban már oly sokszor ismét mi lettünk Európa védőbástyája. Pont ugyanúgy, mint régen, a Nyugatról jó szavakkal és tanácsokkal bőven ellátva, de gyakorlatilag magára hagyva.

Egykoron a törökkel küzdöttünk ezen a vidéken, most pedig a napi szinten ezer szám érkező menekültekkel próbálunk valamit kezdeni. Akárcsak régen, most is tudjuk jól, hogy ezt a problémát nem vagyunk képesek mi maguk megoldani. De ezért kötelességből küzdünk vele, kétség kívül már a vérünkben van.

Ezek mind-mind ott vannak a képen, nézni kell egy pár percig gondolkodni és tényleg minden látható…

Jurenkó Ferenc

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr317737954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.08.27. 13:30:09

Évszázadok óta mi vagyunk Európa védőbástyája!
Nem változott semmi!

Toportyán Zsóti 2015.08.27. 17:40:17

Jobberek teljesítménye nevetséges,gyurcsányahibás...1000 év kevés lenne hogy embernek látsszanak félig meddig.

pervie but hot (törölt) 2015.08.27. 18:51:17

"a napi szinten ezer szám érkező menekültekkel próbálunk valamit kezdeni" - nem menekültek, illegális határátlépők. A többség török, koszovói, olyan helyekről, ahol semmi konfliktus nincs.

különvélemény2 2015.08.27. 18:53:16

"ezt a problémát nem vagyunk képesek mi maguk megoldani"

Hogy ne tudnánk megoldani, csak azt sok EU-s meg nemzetközi egyezmény tiltja.

pamut 2015.08.27. 18:54:33

Talán még Ádámot és Évát hagytad ki a felsorolásból, de ha kicsit hunyorítasz, biztos belelátod őket is.

Amúgy soha nem voltunk Európa védőbástyája, tipikus jobber kamu mítosz. Magunkat védtük, le se szartuk Európát.
Fordítva viszont igaz, volt amikor Európa volt Magyarország védőbástyája, pl. amikor a korabeli NATO kiűzte tőlünk a törököt.

A halál elől menekülőket összemosni a támadó török hadakkal jó nagy aljasság.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.27. 18:57:46

@pamut:

"volt amikor Európa volt Magyarország védőbástyája, pl. amikor a korabeli NATO kiűzte tőlünk a törököt."

És megszállta az országot a török helyett.

Hogy nem ég le a bőr a képedről a hazugságaid miatt.

Kikiáltás 2015.08.27. 19:00:43

@Toportyán Zsóti: Menj játssz tovább a pöcsöddel te idióta.

Larry Silverstein 2015.08.27. 19:01:04

Az állandó kudarcérzés teljesen normális a ballib oldalon.

Hogy a kerítés hogy jön a képbe, nem tudom.

Csatos Bambi 2015.08.27. 19:03:00

@pamut:

"A halál elől menekülőket összemosni a támadó török hadakkal jó nagy aljasság."

A jó nagy aljasság az, amikor valaki, például te, a "halál elől menekülöket" összemossa a GAZDASÁGI bevándorlókkal.

pamut 2015.08.27. 19:06:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Hogy nem ég le a bőr a képedről a rágalmad miatt. Amit írtam: igaz. Pont. Hazugsággal vádolni: rágalom. Pont.

És ha nem "szállnak meg"* akkor a török egyből visszatér, ugyanis saját erőből nem tudtuk volna magunkat se felszabadítani sem újra védeni. Ráadásul mi koronáztuk meg a Habsburgot magyar királynak, szóval olyan kurva nagy megszállásról nem lehet beszélni, épp úgy önként egyesültünk velük mint most az EU-val.

pamut 2015.08.27. 19:07:04

@Csatos Bambi: Persze, az ISIS valójában egy szinonimája a szegénységnek :D

Csatos Bambi 2015.08.27. 19:07:52

@pamut:

Egyébként meg miféle halál elől menekülnek a derék szírek például?

Én úgy tudom, Szíriában POLGÁRHÁBORÚ van, vagyis az egyik derék szír polgár gyilkolja a másik derék szír polgárt.

Ki mondta nekik, hogy essenek egymásnak?

pamut 2015.08.27. 19:10:53

@Csatos Bambi:
Szíriában sokkal bonyolultabb a helyzet annál sem hogy a sima polgárháború kifejezés lefedje azt, de mondjuk ha te ezt ilyen döbbenetesen alacsony IQ és EQ szinten vagy csak képes megközelíteni a halál elől menekülők helyzetét akkor totál kár beléd a szó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.27. 19:10:57

@Csatos Bambi:

És a németek befogadják az összes szírt, hogy aztán Németországban folytassák egymás gyilkolását.

pamut 2015.08.27. 19:11:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Amit írtam, igazság. Pont.
Te hazudsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.27. 19:13:04

@pamut:

OK, igazad van.

Okos enged, szamár szenved, szenvedj, szamaram.

Ja, ne fáradj a válasszal, mostantól szűrlek az egész blog-hu -n.

pamut 2015.08.27. 19:18:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Bebuktál az ostoba buta rágalmaddal és még neked áll feljebb? De ééédesz vagy bogárkám! :D
Asse tudom hogy fogom túlélni hogy szűrsz engem, szív megszakad de most komolyan :DD

Hermesz Konrad 2015.08.27. 19:18:50

A kép címe az is lehetne, hogy: "Tessék továbbjönni, nincs itt semmi másznivaló."

Csatos Bambi 2015.08.27. 19:26:59

@pamut:

" Persze, az ISIS valójában egy szinonimája a szegénységnek :D"

Az ISIS nem lenne, ha az USA meg Izrael nem pénzelné.

Nehogy már Európának legyen "erkölcsi kötelessége" befogadni azokat, akiket az USA meg Izrael kifüstöl.

pamut 2015.08.27. 19:31:36

@Csatos Bambi: jézus.... vigyázz, jön a kemtrél, húzz a fejedre alufóliát...

Éhes ló 2015.08.27. 19:38:37

Köszi, ez egy jó post volt.

Netuddki. 2015.08.27. 19:47:09

Nekem a képről az jön le, hogy az orbánék megint kidobtak egy csomó közpénzt az ablakon...

Netuddki. 2015.08.27. 19:49:57

@bértrollbosszantó_kovi1970: Azt meg, hogy a 3 szál drót nem ér semmit jó előre meg lett mondva.

Ennyi erővel olcsóbb lett volna ha húznak a határra gereblyével egy vonalat aztán hoznak egy törvényt, aki összetapossa 2 év börtön. Balfasz fideszesek, fideszes balfaszok!

Netuddki. 2015.08.27. 19:56:21

Szerintem meg az orbán valójában azt mondta, hogy drón kell a határra. Csak a sok köcsög nem mert visszakérdezni, hogy valójában drótot vagy drónt mondott-e. Na, ezért húzták ki a drótot...

Makkasz 2015.08.27. 19:56:30

Tenyleg teljesen magunkra vagyunk hagyva:))))
0,5 milliard ment menekultekre 2014 ben
5 milliardba kerulne 10 szer annyi menekult rendes ellatasa 2015 ben
3 milliardot kapott Vajnacska adokedvezmenyben
3,6 milliardert keszult sportstrategia
30 milliardert szaros kerites
50 milliardot kaptak rogcsi baratai maffiozoknak eladott letelepedesi kotvenyekert
84 milliard ment stadionra
87 milliardert koztevezunk
200 milliardot kap evente MAV, beruhazasok nelkul
345 milliard van sportra
400 milliardba kerultek fideszes bankok
1000 milliardnyi foldet lopnak most eppen fideszesek szejjel

A minket magunkra hagyo EU evente 3000-5000 milliard Ft-ot ad.

Posztolokam, te egy idiota vagy.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2015.08.27. 20:00:21

Valóban jól szemlélteti a valóságot. Kicsit meg is lepett, mert hozzászoktam, hogy baromságokat írtok. Mondjuk így is jutott bele:

"Mint a múltban már oly sokszor ismét mi lettünk Európa védőbástyája. Pont ugyanúgy, mint régen, a Nyugatról jó szavakkal és tanácsokkal bőven ellátva, de gyakorlatilag magára hagyva."
Legalábbis a legenda szerint. Valójában a török nem akart sokkal tovább menni, illetve némi pénzért boldogan átengedtük őket rabolni az osztrákokhoz, valamint később az osztrákok fizették a szláv zsoldosokat, akik a végvárakat védték. De amúgy stimmel :)
Egyébként az EU most is fizet azért, hogy őrizzük a határokat és a menekült helyzet kezeléséhez is hozzájárul pénzzel. Igazság szerint nem is a pénzzel van a probléma, hanem hogy nekünk nincs erre kiépített intézményrendszerünk.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 20:04:39

@Makkasz: '5 milliardba kerulne 10 szer annyi menekult rendes ellatasa 2015 ben'

- egy elítélt napi 10ezer Ft

5 milliárd/10ezer = 500ezer nap = cca. 1500 menekült ellátása 1 évig (de nem tanulnak meg magyarul 1 év alatt)

tegnap jött 3000, úgyhogy vmit elszámoltál

Csatos Bambi 2015.08.27. 20:09:11

@pamut:

"Szíriában sokkal bonyolultabb a helyzet annál sem hogy a sima polgárháború kifejezés lefedje azt"

Valóban kihagytam, hogy miután a derék szírek az utolsó szálig lekaszabolták egymást, Izrael végre ráteheti a véres mancsát a régen áhított Golan-fennsíkra.

ózdi cigány 2015.08.27. 20:10:13

Gyurcsány a hibás. Meg az elmúlt nyolcév. Meg a ballibek. Meg a zsidók.

ózdi cigány 2015.08.27. 20:11:34

@Csatos Bambi: Nem bírod zsidózás nélkül, mi? Az asszony nem veri ki, csak erre rejszolsz? Szánalmas.

Makkasz 2015.08.27. 20:12:28

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Kicsi aranygyoker baratom. Augusztusig dupla annyi menekult erkezett mint 2014-ben. Realisan 4-5szor annyi erkezik ev vegeig. De biztonsag kedveert 10 szeressel szamoltam.

0,5 milliardba kerultek 2014-ben. Ugyanolyan szinvonalu ellatasuk 5 milliardba kerulne.

De mehetunk reszletekbe is. Egyetlen menekult sem akar Magyarorszagon maradni, hiaba utaztatjak veluk korbe az orszagot. Ha nem fogdosnak ossze oket, pont semmibe nem kerulnenek. Ha tamogatnak oket, nehany szazmillioba. Ha tudatosan ellatnak oket, na az lenne 10 milliard.

nem tudom hogy jonnek ide a rabok, ezek az emberek nem zarhatok, es nem is lesznek bortonben addig, amig valamilyen buncselekmenyt nem kovetnek el.

Magyarorszag "legnagyobb problemajara" bolcs kormanyunk 0,5 milliardott koltott :)))) az 5 milliard helyett :))) Viszont van 30 milliardert egy szart sem ero kerites :)))

Te meg elhiszed, ez a nehez problema, nem Vajnanak 3 milliardot ajandekozni:)))

Tegnap 2900 valamennyi jott majomka, ugy hogy all a kerites, rekord :)))

ózdi cigány 2015.08.27. 20:13:12

@Makkasz: Sok mindenben igazad van, de az EU csak évi 1000 milliárd forintnyi eurót ad.

ózdi cigány 2015.08.27. 20:14:16

@Éhes ló: conchitát hol hagytad? A Pride óta nagyon hanyagolod!

Shopping 2015.08.27. 20:15:13

A világon mindenhol megakadályozzák a menekültek bejutását !!!!!!!
Ausztrália - lezárva nincs bevándorló
Amerika - lezárva nincs bevándorló

Európával az a baj hogy nincs egységes fellépés a tagországok kozott!!!

Lehet itt hazudozik, de a vak is látja, hogy ezek a pakisztáni, afrikai, szír emberek csürhék, képzetlen alsó réteg.
Ezekre SEHOL nincs szükség !!!
Ezek CSAK segélyből fognak élni.
Szaporodnak, nem asszimilalodnak, züllesztik a mostani rendszert, életszínvonalat !!
Mindegyik megfelelő öltözékben mobiltelefonnal pénzzel rendelkezik. Élősködő réteg.

Már eddig is annyian érkeztek idén, mint Miskolc teljes lakossága!!!!!!
Nem kellenek

Csatos Bambi 2015.08.27. 20:17:18

@Lord_Valdez:

" Igazság szerint nem is a pénzzel van a probléma"

De. A pénzzel is probléma van.

Az EU pár hete osztott szét 2,4 milliárd eurót a bevándorló-cirkusz kezelésére.

Olaszország 558 millió eurót kapott
Spanyolország 528 millió eurót kapott
Görögország 528 millió eurót kapott
Svédország 154 millió eurót kapott

Magyarország 61 millió eurót kapott

Olaszországba, Spanyolországba és Görögországba nyilván közel TÍZSZER annyi migráns tör be egy nap (hét, hónap) alatt, mint Magyarországra.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 20:20:37

@Makkasz: 'Kicsi aranygyoker baratom. Augusztusig dupla annyi menekult erkezett mint 2014-ben. Realisan 4-5szor annyi erkezik ev vegeig. De biztonsag kedveert 10 szeressel szamoltam.'

Ez hazugság. Majd a többit is elolvasom, ha lesz kedvem.

Makkasz 2015.08.27. 20:22:00

Majdnem. Foldalapu tamogatassal 7 ev alatt evente atlagosan 1361 milliard Ft, amit Lazar Janos tervei szerint 2018-ig, 4 ev alatt hivnanak le, ugy hogy meg az elozo ciklus penzeit is hasznaljuk.
Az 2720 + milliard Ft/ev.

Ez nem egeszen magarahagyas.

Csatos Bambi 2015.08.27. 20:22:09

@Csatos Bambi:

Javítva:

Görögország 474 millió eurót kapott

Makkasz 2015.08.27. 20:22:33

@ózdi cigány:
Majdnem. Foldalapu tamogatassal 7 ev alatt evente atlagosan 1361 milliard Ft, amit Lazar Janos tervei szerint 2018-ig, 4 ev alatt hivnanak le, ugy hogy meg az elozo ciklus penzeit is hasznaljuk.
Az 2720 + milliard Ft/ev.

Ez nem egeszen magarahagyas.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 20:22:56

@Csatos Bambi: 'Olaszországba, Spanyolországba és Görögországba nyilván közel TÍZSZER annyi migráns tör be egy nap (hét, hónap) alatt, mint Magyarországra.'

Tévedés, Olaszországba idén eddig kb. annyi migráns jött, mint Magyarországra.

Makkasz 2015.08.27. 20:23:19

@Tiszteltetem Brüsszelet: Hulyegyerek, mi a te adatod ha augusztusig a duplaja hazugsag? Sok? meg tobb?
Ekkora faszt :)))

Makkasz 2015.08.27. 20:24:54

@Tiszteltetem Brüsszelet: Nagy lofaszt, mindig is tobb ment olaszorszagba, csak poffedtfeju putyinfaszszopo probalja elhitetni, nem :)

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 20:32:12

@Makkasz: Neked semmilyen adatod nincs, már ha a hazudozásodat nem gondolod annak...

Éhes ló 2015.08.27. 20:36:19

@ózdi cigány: összekeversz az öcséddel cigó, aki amikor kijött ismét börtönből nem tudta fiú-e avagy leány, mert a raj haverjaid olyan köcsögöt csináltak belőle, mint amilyennek téged szart a világra a retkes kurva anyád.
Ezért azt javaslom, már ha megérted a magyar szót így leírva, hogy az öcséddel konzultálj, ha hazajött a kocsisorról, ahol mostanában az arab kanokat kóstolgatja kemény euróért.

Medgar 2015.08.27. 20:44:32

Értem a liberális oldalt, mivel minden eddigi gyerekded kísérletük kudarcba fulladt most a tényszámokat próbálják cáfolni.

Makkasz 2015.08.27. 21:15:48

@Tiszteltetem Brüsszelet:
De mi a te adatod majomgyerek, en augusztus elejen olvastam 444-en es indexen hogy addig elozo eves menekultszam duplaja erkezett (7 honap alatt).
Hazudik a kurva anyad.

Toportyán Zsóti 2015.08.27. 21:15:54

@Kikiáltás: Látom még nem ment át a bucidba a pücsüddel verik a csanalat te idióta.

Atika!!! 2015.08.27. 21:21:32

Valóban jól bemutatja a fotó Magyarországot. Ugyanígy fogunk bámulni, amikor porig rombolják.

Makkasz 2015.08.27. 21:24:30

@Tiszteltetem Brüsszelet: Olvass buta birka:
www.theguardian.com/uk-news/2015/aug/10/10-truths-about-europes-refugee-crisis
www.iom.int/

Magyarorszag a mini EUn kivuli hatarval messze nincs a legerintetteb orszagok kozott.

De letom nyomorult nyuszito kognitiv disszonanciadat. Higgyel faszszopomesterednek.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 21:26:57

@Makkasz: Nem olvasok Guardiant, nem vk kommunista.

LD. 2015.08.27. 21:27:53

Miért kell a rendőrökön élcelődni?!
Próbálnád meg, csak egy hètig, ràjönnél, hogy nincs az a pénz, amiért csinàlnàd! S a mai magyar jàrörök havi nettó 110-130 ezerért szolgàlnak. Méltatlan!!!

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 21:34:29

Ostoba EU--s madár kifakadt Mo. ellen a kerítés miatt.

Érdekes, ezek akkora liberálisok majd szét szakadnak, de valahogy mindig elfelejtik a címet közölni, hová kérik a bevándorlókat. Pedig mi ide örömmel szállítanánk az egészet.

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 21:40:12

@Csatos Bambi: Ezért kell ezeket a lehető leghamarabb továbbítani Ausztria felé.

A szerbek is milyen fusztráltak voltak. Aztán amikor látták, hogy a németek még biztatják is a bevándorlókat, gyertek, mi mindenkit befogadunk, rájöttek, hogy nem kell a bevándorlásnak ellenállni, a lehető leghamarabb le kell szállítani őket a németeknek, ha annyira kell nekik.

Most nincs tumultus, adnak a bevándorlóknak 24 órát, hogy odébbálljanak, buszt a magyar határhoz biztosítanak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2015.08.27. 21:45:41

@pamut: Pamutkám, anyád hogy van? Csókoltatom!
Tudtad, hogy a pápa személyesen járt el a magyar királynál, hogy védje meg Európát a pogánytól? Tudtad, hogy itáliai városok jó pénzért eladták a saját világukat, s ha nincs a magyar királyság, ma rohadtul Allahhoz kéne imádkoznod, te koszos zsellér? Tudtad, hogy már akkor is fontos európai érdek volt a magyar királyság meggyengítése, ezért senki nem sietett megsegíteni a harcokat. A belső ellentét és a külső ellenség miatt szakadt három részre az ország, mert a törököt is jobban elviselték egy erős magyar államnál. Aztán sem minket jöttek felszabadítani, ezt is rosszul tudod. A habsburg birodalom terjeszkedett és útjában volta török. Amikor a kurucok lázadoztak, a habsburgok többször is megalkudtak a törökkel, mert féltek a magyar állam újbóli megerősödésétől. Európa söpredék népekből áll sajnos, de most majd beledöglenek szépen ebbe az invázióba.

uboat 2015.08.27. 21:49:54

Méltatlan? Mindenki annyit keres, amennyire produktív! Ismertem járőrnőt. Kérdeztem mit csinálsz te törékeny nő, ha konfliktust látsz. Válasza: - Igyekszem nem beleavatkozni. Na erre varrjál gombot te méltatlankodó hülyegyerek!

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 21:49:59

@Makkasz: Na most bontsuk ketté.

1. január, febr. márc.-ban napi párszázan érkeztek, ma napi több ezren, ki lehet számolni, mennyi jött idáig.

Számold be azt is, hogy amikor napi ezret írt a média, már akkor napi több ezer jött, a média csak azokról írt, akiket elkaptak, azokról nem, akik szervezetten, vagy szervezetlenül továbbmentek.

2. A kerítés nem napi pár száz bevándorló ellen van, hanem napi több ezer bevándorló ellen. Most éppen valami 6500-an jönnek buszokkal Macedónia felől.

A kerítés ekkora tömeg ellen teljes kiépítettségében lesz hatékony, azaz, a GYODA, utána a "rendes" kerítés, a kettő között nem tudom micsoda, mert csak azt mondták a hírekben, hogy "védelmi eszköz", remélhetőleg kutyák, fegyveres őrök, effélék.

Probléma akkor van, ha az osztrákok németek "megtelnek". Azt nyilván sejted, hogy a szerbek nem fogadnak vissza több tízezer bevándorlót.

Ezért kell MINDENKÉPPEN hermetikusan lezárni a határokat, mert ez be fog következni. Azaz amikor a német azt mondja, STOP. onnantól senki nem jöhet be. (Remélhetőleg).

Krisz11 2015.08.27. 21:51:34

A képben a FIDESZ és az elmúlt 25 év minden hiteltelensége benne van.
Minden népámítás.

Áramot a kerítésbe és a GYODA-ba! Azért van Paks2.
Kitartás!

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 21:51:51

@Makkasz: "Az egy évvel korábbihoz képest több mint hatszáz százalékkal emelkedett az úgynevezett balkáni migrációs útvonalon Németországba érkező menedékkérők száma az idén – mondta a német belügyminiszter csütörtökön Nürnbergben.

Thomas de Maiziere a szövetségi bevándorlási és menekültügyi hivatal (BAMF) központjában tett látogatása után újságíróknak elmondta, hogy míg a balkáni útvonalon a 600 százalékot is meghaladó növekedést tapasztaltak, a délről, a Földközi-tenger felől érkező menedékkérők száma csupán 5-10 százalékkal emelkedett éves szinten.

A migrációs folyamat drámai mértékű átrendeződését “nem lehetett előre látni” – jelentette ki a német belügyminiszter."

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.08.27. 21:52:38

Egy semmit nem érő kerítés a buta narancsbolsevista hívőknek.
Magyarország, 2015.

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 21:56:11

@Orbán a magyar nép ópiuma!: persze aztán amikor majd az összes rész elkészül és elkezd hatékony lenni, majd jössz, hogy Orbánék mekkora nácik.

Ne szarjál be, Orbánt úgyis addig nyomjuk, ameddig egyáltalán bejön ide bevándorló.

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 21:59:17

@pamut:
Halál elől menekülők. Ne igyál annyi vodkanarancsot, haver.

Különben volt ám olyan is, amikor a "korabeli NATO" pitizett Mária Terézia személyében a pozsonyi országgyűlésnek, hogy adnának esetleg 50-60 ezer katonát, mert különben a Habsburgoknak annyi. Akkor a "korabeli NATO-t" Magyarország húzta ki a szarból.

Persze neked ez totál magas, hiszen te patoligikusan gyűlölöd Magarországot, mint a liberális elvtársaid is.

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.08.27. 22:01:29

@♔bаtyu♔:

Annak a lyukasgatyás csúti parasztnak normális helyen semmilyen jövője nem lenne.
Nektek van, meg a 800ezer agymosott narancsbolsinak van. Sebaj, egyszer fenn, egyszer lenn. Hamarosan közeledik az utóbbi, csak éppen addig tovább balkanizálódik országunk. És Budapest után nem Clevelandban lakik majd a legtöbb magyar, hanem Londonban.

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:02:48

@Orbán a magyar nép ópiuma!:
800 ezer. Figyu, te ma együtt ittál @pamuttal?

Mr. Waszabi 2015.08.27. 22:03:06

Az egyetlen baj, hogy az általad felsorolt sorrendben egyre súlyosbították az ország és a nép (pardon: nemzettest) helyzetét. Hornt igazából kivenném, mert ő ugyan nem nyalta ki a seggünket, viszont helyre tette az államháztartást eladósodás tekintében - még politikai vereség árán is. Valahol ott végződött a politikai gerinc, a Bokros csomag bevállalásánál. Azóta csak a csiga-szelfi megy itt - mostanra már csak meztelen csigák uralkodnak, akik ráadásul szemérmetlen mértékben lopnak - mindezt a szavazól jóváhagyásával. Na ez az igazán ciki.

Krisz11 2015.08.27. 22:03:26

@pamut:
"A halál elől menekülőket összemosni a támadó török hadakkal jó nagy aljasság. "

Ezek már rég nem a halál elől menekülnek, idióta. Görögországban, Szerbiában szerinted a halál fenyegeti őket?
Azért szállnak meg, mert Németországban és Svédországban lehet élősködni a legjobban. És az se érdekli őket, ha útközben beledöglik a gyerek vagy az asszony, csak legyen több pénz. Magyarul kapzsiságból jönnek.

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:06:12

Kérem szépen. Bokroscsomagoznak a libsik már megint. Az autisták.

VALAKI1969 2015.08.27. 22:08:09

RItka jó cikk, köszönet.
Nekem még az jutott eszembe, hogy esetleg nem kéne visszahívni a ruszkikat? Csak a biztonság kedvéért...

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:12:42

Meg kéne gondolni, hogy egykori keletnémet határőr tiszteket kérjünk fel a téma tanulmányozására. Nem hülyéskedek. Azok nem szaroztak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.27. 22:17:13

Pár napja Oroszország felajánlotta segítségét a betolakodók áradatának megfékezésében. Részletek nem hangzottak el ugyan, de az EU országai tüntetően ignorálták az orosz felajánlást.

Legalább meg kellett volna hallgatni őket, az még nem jelent semmiféle elkötelezettséget.

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:20:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nekem jó ideje az a véleményem, hogy Európának és Oroszországnak szövetségre kell lépnie egymással. De hát ahhoz Brüsszelt kábé fel kéne gyújtani.

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 22:28:17

@Orbán a magyar nép ópiuma!: Én aztán magasról szarlak le az orbánfóbiádsal együtt, ha Gyurcsány lenne is nagyon kellene nekem a kerítés.

♔bаtyu♔ 2015.08.27. 22:29:39

@Tudományos libsizmus: Egyetértek. Izraelt az USA-val le kellene váalsztani az EU-ról és az oroszokkal szövetkezni.

A libsik természetesen emigrálnának:))))))

pamut 2015.08.27. 22:33:00

@Mr Falafel: Az alpári stílusod azonnal kizár azok közül akik válaszra méltóak.

@Tudományos libsizmus:
Kiokádtad magadból az esti hazugság- és gyűlöletadagod? :)
Igen, Szíria a béke szigete, nincs ott semmi háború :D

@Krisz11: Micsoda aljas képmutatás :) Mindenki aki él és mozog jobb életet akar magának és családjának ha már egyszer menekülnie kell a háború elől. Valamiért az 56-os magyarok is gazdag országokba mentek nem pl. Közép-Afrikába, és te se oda mennél, de azért másokba belerúgsz ugyanezért, te kis aljas :)

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:33:47

@♔bаtyu♔:
"A libsik természetesen emigrálnának:))))))"

Na igen, ez a járulékos haszna is meglenne.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 22:34:19

'A fővárosi lakosok panaszaival kapcsolatban, amelyek szerint szemmel látható, hogy az illegális bevándorlók többsége fiatal férfi, a BÁH főigazgató-helyettese tájékoztatta a főváros vezetését arról: a január elseje óta regisztrált 135 ezer illegális határátlépő 81,3 százaléka, azaz mintegy 110 ezer ember férfi, ebből a fiatal, 18-34 év közöttiek aránya több mint 66 százalék, 73 ezer ember. További 11 százalékuk, 15 ezren pedig 34 évnél idősebb férfiak. Közölte, hogy a hivatal dolgozóinak létszámát folyamatosan növelik.
Forrás: https://kuruc.info/r/2/147560/'

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:34:46

@pamut:
Nem tudom, mit ugrálsz. Ti gyűlöltök mindenkit. Ez köztudott.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.27. 22:35:19

Kiderült, miért csaptak össze a niggerek a rendőrökkel Milánóban: odafáradtak Ghánából, erre sátrakban kell aludniuk, egyikbe néha még a víz is becsöpög…
Forrás: kuruc.info/r/34/147561/

Krisz11 2015.08.27. 22:37:31

Itt 2 biztonságpolitikai szakértőt kellene alkalmazni: Liebermannt és Netánjahut.
Az egész EU bekussolna, 2 hét alatt rend lenne.

Krisz11 2015.08.27. 22:41:37

@pamut: "te se oda mennél,"
Oda mennék, ahol szivesen látnak. Az 56-os magyarok pedig hasznos tagjai lettek a társadalomnak. Egy magyarról sem halottunk, aki Malmöben csoportosan kocsikat gyújt fel.

Tudományos libsizmus 2015.08.27. 22:43:14

@Krisz11:
Nem tudom. Jómagam inkább a Stasi határőr részlegére tennék. Azon a falon egér nem ment át.

pamut 2015.08.27. 22:44:26

@Tudományos libsizmus:
Hát perszeee :))
Azért is csináltam én (vagy "mi" ha már valamiért többesszámban beszélsz) a gyűlöletkampányt levelekkel, plakátokkal, jó sok közpénzből mert én gyűlök :D

@Krisz11: Süket duma, ha közölnék veled Etiópiában hogy szívesen látnak akkor se oda mennél hanem a jó kis svédekhez :) Ezt a pofátlan képmutatást bazdmeg és nem szégyelled magad :)

Krisz11 2015.08.27. 22:51:38

@pamut:
Engem a legtöbb országban szivesen látnának, idióta. Van képzettségem, szakmai tapasztalatom, stb. Etiópiát meghagyom a liberálisoknak.

pamut 2015.08.27. 22:58:18

@Tudományos libsizmus: lol, te aztán projektálsz rendesen :)

@Krisz11: Na, csak nem válogatnál, te kis kapzsi?? :D

Éhbérkommentelő 2015.08.27. 23:10:30

Régen jobb írások oltak itt, ez most semmi újat, vagy szellemeset nem hoz

Ha már kedve támadt ostorozni a bloggernek a magyar virtust, saját magát is odavehetné. A szalmaláng mentalitás, hirtelen fellángolás, majd a teljes csüggedés nagyon jellemző hagyomány. Áttörték egy helyen a kétségkívül elég hevenyészett kerítést, és világvége-hangulatban kialszik a szalmaláng

A kínaiak meg évszázadokig építgették a Nagy falat egy nyikkanás nélkül. Ott úgy van szokásban

2015.08.27. 23:11:32

@pamut: Ez eddig kb. az év hazugsága. Európa történelmét ismered? Egy nagy fenét ismered. Halál elől menekülők... Miért: Európában nem halnak meg az emberek?

A délszláv válság idején otthonukat elhagyók voltak a háborús menekültek, de ők nem dobálták el a papírjaikat, nem hőbörögtek azon, hogy miért vannak Európában keresztények és zsidók, templomok és zsinagógák. Nem akarták előírni, hogy mit ehetnek az európaiak, hogyan öltözködjenek, milyen nyelven beszéljenek.

Szánalmas, hová süllyedt Európa. Százezrével engedi be az ún. "menekülteket", és a vezetők hagyják, hogy ők diktáljanak.

@Shopping: Ennyi. +++++

pamut 2015.08.27. 23:24:43

@AntiChrist:
Na mit is "hazudtam" konkrétan kedves? Vagy csak a rágalmazás megy?

Mutass már nekem csak egy olyan menekültet, aki miután bejutott Magyarországra, elkezdte előírni nekünk magyaroknak (vagy bárkiknek), hogy "mit ehetnek az európaiak, hogyan öltözködjenek, milyen nyelven beszéljenek".

2015.08.27. 23:25:16

@pamut: "Magunkat védtük, le se szartuk Európát"

Senki sem állította hogy európát akartuk megvédeni. Csak a keletről érkező söpredék útja mindig rajtunk keresztül vezetett nyugatra, ahogy most is. Az ideológia lényegtelen, a tény az, hogy nekünk kellett megoldani európa ilyentén problémáit, ahelyett hogy hagynánk átvonulni a csőcseléket a nyugati kollégákhoz, majd hamár mindenki átment, lezárni a visszavezető utat. Csakhogy érezzék ott is, milyen emberekért vérzik mindenki szíve.

"A halál elől menekülőket összemosni a támadó török hadakkal jó nagy aljasság"

Halál elől menekülők ja... 10 ezer euróval a zsebben, agresszívek, szarnak a kultúránkra, a szabályainkra, mindenre és mindenkire. Mediterrán országokban már romokban vannak városok, és ez vár ránk is. MIATTAD. Sosem fogom megérteni, mi kell ahhoz, hogy valaki olyan hülye legyen mint te, bármilyen jöttment hordának átengedné a kontinenst, valami megmagyarázhatatlan ájtatos, álhumanitárius képmutató indittatásból. Merthogy ennek köze nincs az emberbarátisághoz, látatlanban mondom, hogy a menekültpátyolgatók döntő többsége eddig még egy csövestől is sajnált 100 forintot, mostmeg hirtelen élen járnak a fekete-muszlim horda segítésében. Csak aztán pár év múlva, ha a fagyi visszanyal, kéretik nem nyavajogni, hogy nem ilyen lovat akartál, meg "nem gondoltam volna".

pamut 2015.08.27. 23:31:47

@Jankove:
"Senki sem állította hogy európát akartuk megvédeni."
Dehogynem. Idézem a posztot: "Mint a múltban már oly sokszor ismét mi lettünk Európa védőbástyája."

"a tény az, hogy nekünk kellett megoldani európa ilyentén problémáit"
Ez sem igaz. Nem Európa problémáit akartuk megoldani, hanem a magunkét.

Nem tudom mire ez a nagy önámítás? Ha a kertünket locsoljuk, akkor se hazudjuk hogy a hangyákat itatjuk, és mi vagyunk a hangyák Nagy Jótevői, csak mert a növényeink öntözésével nekik is jut egy kis víz.

Semmi ilyen szándékunk nem volt, ezt így beállítani sima hazugság.

"10 ezer euróval a zsebben"
Most hogy mondod, tényleg: akinek van tízezer eurója az halhatatlan....

"Mediterrán országokban már romokban vannak városok"
Tényleg? Tegnap még nem mutatták a hírekben a földig rombolt Athént, de gondolom holnap majd mutatják.

Amúgy te tolsz valamit? herbál? házipálnika? vagy mitől írsz ilyen baromságokat?

"MIATTAD"
:DDDDDDDDDDDDDDD

2015.08.27. 23:33:10

@pamut: "Mindenki aki él és mozog jobb életet akar magának és családjának ha már egyszer menekülnie kell a háború elől"

Aki háború elöl menekül az elsősorban túlélni akar, nem ér rá azzal foglalkozni, hogy pont németországba jusson el. Itt egész egyszerűen arról van szó, hogy könnyebb beleülni máshol a készbe, a tutiba, mint csinálni önerőből valamit. Ez szól az innen kivándorolt magyaroknak is. Egyébként meg úgy gondolom nem európa, azon belül nem magyarország dolga megoldani a világ problémáit, főleg úgy hogy évtizedek óta magunkon sem tudunk segíteni. Olyannak meg aztán pláne nem ildomos segíteni, akiken látszik, hogy alkalmatlanok az integrációra.

pamut 2015.08.27. 23:33:33

Mellesleg ha mi olyan nagy védőbástyák voltunk (lol), akkor hogyhogy a török 2x is megostromolta Bécset? :D

Hát nem vetettük oda magunkat az útjukba, hogy csak a testünkön át de mi akkor is megvédjük az imádott Európánkat? :D

pamut 2015.08.27. 23:36:10

@Jankove:
"Aki háború elöl menekül az elsősorban túlélni akar, nem ér rá azzal foglalkozni, hogy pont németországba jusson el"

hogy mi? :D "nem ér rá"? Miért hány év kell annak eldöntéséhez hogy valaki hová menjen?

"úgy gondolom nem európa, azon belül nem magyarország dolga megoldani a világ problémáit"
persze hogy nem, ki mondta neked hogy Magyarország dolga?

Krisz11 2015.08.27. 23:36:51

@pamut:
"Na, csak nem válogatnál, te kis kapzsi??"
Ha nem csak 1 országban látnának szivesen, muszáj választani.
Ellentétben az élősködőiddel, akiket a saját országukban sem látnak szivesen. Amúgy meg, magyarázod a bizonyítványt?

2015.08.27. 23:40:45

@pamut: Olyan sötét vagy bazdmeg, hogy felesleges időtöltés írni bármit is neked, így részemről ennyi volt. Majd az élet kijózanít téged is, de sajnos ez már sokakat nem fog vígasztalni. Ja, és athén helyett nézz körül katalóniában, és dél olaszországban.

Krisz11 2015.08.27. 23:41:03

@pamut:
Aki ilyen szinten magyarellenes, mint te, miért nem takarodik el külföldre? Szar lehet úgy élni, hogy ő is utálja az országot, amiben él, meg őt is kb egy féregnek nézik.
Ja, hogy nem értesz semmihez.. :D

pamut 2015.08.27. 23:46:04

@Krisz11:
"muszáj választani."
loooool, te kis képmutató, kényszernek állítod be hogy a jobbat választanád, te kis szegény :D

tényleg nem szégyelled ezt a totális, védhetetlen, vaknak is nyilvánvaló képmutatást amit itt előadsz? :D vagy magadnak is azt hazudod hogy csak kényszerből választanád a jobbat? :D

@Jankove: hát te hamar kipukkadtál a hazugságaiddal, pedig bíztam benne hogy még elszórakoztatsz egy darabig :)

pamut 2015.08.27. 23:48:11

@Krisz11:

loooooooool, leírok egy történelmi TÉNYT (ami önmagában cáfolja a poszt és pár kommentelő tévedését/hazugságát), erre jön Krisz töri a kis buksiját, töri keményen, majd végül levonja a következtetést: hazaáruló!!!!

Na oké, ezen most tényleg kurva jót röhögtem, köszönet :DD

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.28. 00:14:42

Ez csak egy ideiglenes határzár, ami arra azért elég jó, hogy így egyszerűbb összefogdosni, és az osztrák határhoz buszoztatni őket..

2015.08.28. 00:44:24

@pamut: Jól van, csak egy sima, mezei kis kezdő troll vagy. Eddig 3/10, de gyakorolni, gyakorolni szorgalmasan - fog az jobban is menni. Lehet ez még 4/10 is egy szép napon :D

pamut 2015.08.28. 01:20:59

@AntiChrist: Tudtam én hogy gyáva vagy beismerni hogy hazudtál :) Helyette marad menekülőútnak a jó öreg személyeskedés, nyilván könnyebb mint tartani a hátad a rágalmazásodért :)

igazi hős 2015.08.28. 01:47:21

@Tudományos libsizmus: Nem is tudom miért nem az osztrák határőröket említed '56-ból. Oda is kívántál volna egy ugyanilyen tűzparancsot, te idióta kommunista?

2015.08.28. 02:39:11

@pamut: Jól nyomod, kisapa ;) Csináld még, legalább röhögünk egy jót, miközben ez a siserehad elárasztja Európát :D

n3spr3ss0 2015.08.28. 06:26:50

@Medgar: Melyiket? Hogy ebben az évben 270-en kértek letelepedési engedélyt a 170 ezerből,a többi menne tovább,de az idióták fontoskodnak,ujjlenyomat,stb.

Nick Leeson 2015.08.28. 06:41:25

Látom a cikk senkinek sem jött át...
A kép nem a menekültekről szól!!!!
A kép arról szól, hogy az elmúlt 25 évben,bármi is felmerült az országban, arra mindenféle érdekek, butaság, hozzá nem értés, és magáncélok miatt adtunk valamilyen választ, ami utólag egyértelműen rossz volt. Mindez persze iszonyatosan sok pénzbe, energiába, emberi erőforrásba került. A pozitív véreredmény pedig rendszerint elmaradt!
Ezt a kaptafát rá lehet húzni egészen Bős-Nagymarostól kezdve, a most átadott esztergomi vasútig MINDENRE!!! Ez nem párt és kormányfüggő! Ez egy Magyar mentalitás! Bármit is csinálunk, bármennyit költünk, jóformán SEMMIVEL nem leszünk előbb. Mert mindent képesek vagyunk elkúrni!!!!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2015.08.28. 07:34:50

@A megvalósult amerikai ólom..:
Tehát elköltünk egy csomó pénz arra, hogy eljussanak oda, ahova amúgy is mennek maguktól, önerőből? Zseniális. Kíváncsi vagyok mennyit szánunk arra, hogy kutassuk, hogy lehetne elérni, hogy az eső lefelé essen :)

Medgar 2015.08.28. 07:40:26

@nespresso: "Az idióták fontoskodnak" Az idióta eu idióta előírásait idiótán betartják. Egyébként tényleg azt kéne tenni amit a szerbek. Ja mégsem mert az eu tagjai vagyunk, így van némi kötelességünk is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 07:41:18

@Krisz11:

"meg őt is kb egy féregnek nézik."

Csak annak nézik, ami.

midnight coder 2015.08.28. 08:03:44

@Medgar: A fő gond az, hogy itt tényleg nem egy-egy országnak kellene lépnie, hanem az EU-nak. Az EU viszont nem fog értelmeset lépni addig, amíg a bevándorlók rá nem robbantják az ajtót a bürokratákra és ki nem kiáltják az európai iszlám államot.

midnight coder 2015.08.28. 08:07:00

@igazi hős: Persze. Az 56-ban kiáramló magyarok egytől-egyig írástudatlan iszlamisták voltak akik a szociális segély kedvéért hagyták el a kontinenst ahol éltek. Mert ugye azért Afrikában, vagy a Közel-keleten sem lőnek mindenhol, aki csak menekülni akar, az közelebb is találhat nyugis helyet magának. Nem véletlenül vágyik minden "menekült" a németekhez vagy a svédekhez, hollandokhoz, és egyik sem Pl a bolgárokhoz.

hétköznapi libsizmus 2015.08.28. 08:11:11

@midnight coder:
Az EU vezetése akkor se fog lépni, több okból:

- mert nincs igazi vezetése a jelenlegi struktúra szerint

- mert a két főfunkcionárius fajsúlytalan részeges bolond

- mert a libsi ideológia annyira megfertőzött mindent, hogy újra kéne gombolni a kabátot, de az nem lesz könnyű ezekkel

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 08:34:11

@hétköznapi libsizmus:

Van még egy negyedik ok is. Annyi muszlim él már náluk, hogy félnek a már az országaikban élők lázadásától.

Persze ezzel csak még többen lesznek, ami tovább csökkenti az adott országok vezetőinek mozgásterét.

seahawks 2015.08.28. 09:07:18

miért hagyott volna minket magára európa? milliárdokat kaptunk eddig is és még fogunk is, amiből szépen meg lehetne oldani az ügyet, csak a politikusaink lenyúlják a pénzt, ezért marad nyakunkon a probláma

na__most__akkor 2015.08.28. 09:07:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"@Csatos Bambi:És a németek befogadják az összes szírt, hogy aztán Németországban folytassák egymás gyilkolását."

Úgy esett (és ez már történelem...) hogy éppen 24 órás szolgálatban voltam (ÜTI, azoknak, akik tudják mijalófasz ez a rövidítés), tehát OTT VOLTAM, amikor a baltás azeri kinyírta az örmény OSZTÁLYTÁRSÁT. A Katonai Főiskolán.
most: Magyar Néphadsereg, lásd a rommmezőt a buszpályaudvar mellett...

Egy rémálom volt a kivizsgálás, mert senki -- mégegyszer senki, mondom SENKI -- nem merte azt mondani, hogy "hátigen, az azeri-örmény ellentét", és "ezeket nem lett volna szabad egymás közelébe engedni"
Mindenesetre, az akkori Katonai Főiskolán lett volna hét külön épület lefektetni ezeket a faszikat.

Meg külön szakasz (=osztály) az oktatáshoz.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.08.28. 09:10:20

Nem, azt mutatja meg hová vezetett az ostoba vadlibsi EU töketlenkedése.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.08.28. 09:18:04

@Csatos Bambi: Nem, azt a fidesz csinálja. Mások nyomorából csinál a hozzád hasonló aljadékoknak gyűlöletkampányt pár mocskos szavazatért cserébe. Ennek során pedig igenis összemossa a gazdasági bevándorlókat a halál elől menekülőkkel. Persze a kettő össze is függ.
Nyilvánvaló, hogy ezeknek az embereknek nincs itt helyük. Nyilvánvaló, hogy ezt meg kell oldani... bár én nem hiszek abban, hogy ez közös fellépés nélül megoldható. Pont Viktor kampányolt, hogy nemzeti bevánodrókezelés legyen, tessék itt az eredménye. Az éppen csatos bambiként kommentelő bérszoponc örvendezik, de megoldás nincs. Annál pedig, hogy mások halálából népszerűséget akar valaki magának nincs lejjebb. És ez a fidesz.

Jolka40 2015.08.28. 09:29:44

@Nick Leeson: Ha elgondolom, hogy ezt a pengés drótot 50 fokban húzták fel szerencsétlen közfoglalkoztatottak, most meg úgy mennek át rajta, mint kés a vajon...

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.08.28. 09:34:49

Na hála Istennek itt az egyik első barom már legalább ballibezett egy jót!

high up! 2015.08.28. 09:40:39

"Mint a múltban már oly sokszor ismét mi lettünk Európa védőbástyája. "

Mint már olyan sokszor, ismét Átlaghülyemagyarok vagyunk.

Mint már olyan sokszor, ismét elképzelünk valamit ami nem igaz, majd hosszú évekig rohanunk a zsákutcában, mire rájövünk, hogy már megint nem volt eszünk.

EFTÁRSAK, mi ez a küldetés tudatos betegség, hogy ti megvéditek Európát???

Kitől???

Ha a célországoknak nincs bajuk a helyzettel, ha azaok azt mondják, hogy mindenkit el tudnak helyezni, akkor ez a segghülye magyar nép mit ugrabugrál már megint, miszerint neki itt meg kellene védeni a cékorszáqokat???

Az Átlaghülyemagyar mit izgatja magát azon, hogy délen belép X ember a határin, majd 4-5 nap múlva nyugaton PONTOSAN UGYANANNYI el is hagyja az országot?

Szegény hüyle magyarok megint nem értik a világot, megint elképzelnek valamit ami ugyanakkora zsákutca mint a kommunizmus, de csak nyomatják a dolgot. Mert agyi kényszerük van rá.

Orvos, ápoló, normális iskolai oktatás, stb sehol nincs. Az Átlaghülyemagyar nem ezeket akarja megoldani. Hanem valami újkori Dugovics Tituszt játszik. Mert azt érti. Önmaga életének az értelmét meg nem.
A segghülye Orbaneszkuék meg inádják az ilyemn orránál fogva vezethető ostoba birka csordát.

FOLYTASSUK!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2015.08.28. 09:43:09

@high up!: ezt a maszop székházban rendelték meg tőled? szép!

andraszuzu 2015.08.28. 09:52:21

Jo meglatas, valoban szinte minden ott van a foton sot ha sokaig nezzuk a vak komondor is ott fekszik amin ma is naponta atesunk. Egy-ket gondolatra attol mikor is a problemanak sokaig a hatat mutato "allam" mar nem is a fejet hanem hatsojat kezdi vakargatni, szuksegszeruen elgondolkozva azon, hogy mi a kerites melyik oldalan is allunk.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 09:52:55

Az van, hogy 2 dolgot lehet tenni. Lehet kidobni a migránst, vagy befogadni szürés nélkül, vagy szürve.

Magyarország eléggé ortodox, alig fogadnak el menekültkérelmet. Tény az is hogy az egész EUban toronymagasan ide érkezik a legtöbb migráns a lakosság számához képest.

Németország egyelőre az ellenkezője, ők pedig a legtöbb kérelmet fogadják el. Idén 800ezret adnak ott be, ez kb. a lakosság 1%-a. Ha minden évben jönne ennyi, nem is kéne a németeknek szülni egyáltalán, akkor is megmaradna a lakosságszám.

IdomitottFoka 2015.08.28. 10:04:16

@Nick Leeson: Most el kell dönteni, hogy védőbástya voltunk, vagy csak berosáltunk, ne dumálj bele holmi mondanivalóval.

Pipas 2015.08.28. 10:14:36

"az egykedvűn szemlélődő rendőr mögött"

Miből látszik, hogy "egykedvű"? Semmiből.

Andy73 2015.08.28. 10:44:30

A fotó tényleg jó.
A kommentálása meg lehet szokás szerint negatív, de akár pozitív is lehetne. Úgy látszik, hazánk sokaknak még mindig nagyon is vonzó hely, az EU kapuja, ami a menekülteknek maga a paradicsom. És ide még a nem túl kedves fogadtatás ellenére is ezrével tódulnak az emberek.
Persze igaz, hogy a végső céljuk nem ez, hanem még nyugatabbra tartanak. De az is tény, hogy ahonnan ők jönnek, ott sokkal rosszabb, mint nálunk. Hozzájuk képest mi kiváltságos helyzetben vagyunk.
Csak ezt észre is kellene venni, hazánk és népünk ócsárolása helyett. Mert aki ezt teszi, az végső soron saját magát ócsárolja.

Amusing 2015.08.28. 10:53:29

ki az a hülye aki azt hiszi, hogy ha eljönnek jópár km-ert akkor meglátják a kerítést és visszafordulnak?

Conchobar 2015.08.28. 10:53:43

@Minden ember belsejében van kaka: "Ennek során pedig igenis összemossa a gazdasági bevándorlókat a halál elől menekülőkkel" - Halál elől menekülők? Hogy kell ezt elképzelni? A migránsok mögött jön valami alak kaszával a vállán? (merthogy a szíriaiakra a török határt átlépve már nem lő senki. Azelőtt se biztos. A többiekről, bangladesiekről, marokkóiakról, effélékről már nem is beszélve)

Göntér László 2015.08.28. 10:55:13

@Csatos Bambi: A cél országok mennyit kapna? Mi lenne, ha mi is cél ország volnánk, és a hozzánk jövők többsége nem menne tovább?

Andy73 2015.08.28. 10:55:30

"De sajnos, ami ennél is sokkal szörnyűbb, hogy rajta vagyunk mi magunk is."

A fotón csak egy rendőr van rajta.
Ha pedig a magyar tájba a szerző beleérti a népet is, akkor sem olyan szörnyű a helyzet, a közelmúltbeli történelmünk különösen nem az.
Ha sajnálkozni akar a poszter, vagy bármelyik kommentelő, akkor gondoljon a kerítésen túli magyarok sorsára, akik a Vajdaságban élnek, kisebbségben, és a rendszerváltás óta már egy háborút is átéltek.
Az igazán szörnyű persze most a menekültek helyzete, akik a háború elől menekülnek, és nem a karosszékből kommentelnek.

Pipas 2015.08.28. 10:57:03

@Amusing: "ki az a hülye aki azt hiszi, hogy ha eljönnek jópár km-ert akkor meglátják a kerítést és visszafordulnak? "

Senki. A cél az, mint minden kerítésnél, hogy a szomszédba könnyebb legyen betörni mint hozzánk. Valamint nyilván az is, hogy annyira lelassítsa őket, hogy tettenérhetőek legyenek és így bizonyítani tudjuk, hogy szerbiából jöttek, hogy aztán oda vissza is tudjuk toloncolni őket.

Plusz nyilván az, hogy a bevándorlók feltorlódjanak szerbiába és így ők is rá legyenek szorítva a határaik védelmére.

KUHULIN 2015.08.28. 11:20:15

@enpera: "ezt a maszop székházban rendelték meg tőled? szép!"
Lófaszt! Ez magától ilyen. Tudod, a magyarok folyton kiirtották a FÉL családját és most gyűlöli őket. Jókat lehet röhögni az ilyeneken... :)

high up! 2015.08.28. 11:34:53

Az is mindent elmond erről az Átlaghülyemagyar Orbaneszkuról, hogy meghívták a Balkáni menekültügyi konferenciára, de a diktátorja nem ment el. Az osztrák, német kancellárok ott voltak. A Felcsúti Minihaider megint fosott elmenni oda, ahol érvelni kell. Meg ahol nincsen ott szokásos 50-60 törzsfideszbirka, akik Piktor! Piktor!-oznának ájultan neki.

Ezen a Balkáni konferencián Orbaneszku hibbant agyát felvilágosították volna arról, hogy:

1. egy menekült a nemzetközi jog alapján nem számít illegális határátlépőnek, ergo semmilyen büncselekményt nem követ el, ha azt az üldöztetés miatt teszi.

2. Menekültekre nem lövetünk, nem építunk semmire se való vasfüggönyt, nem küldünk rájuk határvadászokat töltött fegyverrel, hanem regisztráljuk őket és eldöntjük hogy kapnak-e politikai menedéket vagy vissza lesznek toloncolva. Ezt hívják civiliztált eljárásnak, amit még a Felcsúti suttyóknak is be kell tartaniuk

3. Valójában nem maga a menekült a probléma, hanem a globálisan kiépített embercsempész hálózat, amelyek fullra járatják a menekülést. A harcot az embercsempészekkel akarja az EU megvívni és nem a több hónapos vándorlásokban elfáradt menekültekkel

4. Orbaneszku csak ne gátolja meg a menekültek bejövetelét, mert ezek marha jól jönnek az EU gazdaságnak, a német, skandináv stb nyugdíjrendszereknek. Képzettségük van annyi mint bármelyik Keleti EU-s országnak, ráadásul még idegen nyelveket is beszélnek, nem úgy, mint pl az analfabéta magyarok.
Majd akkor hülyék lennének a nyugatiak ezt a fejenkénti mintegy 100 ezer eurós képzési megtakarítást kidobni néhány félázsiai Átlaghülyemagyar küldetéstudatos ámokfutása miatt.

FOLYTASSUK!

Tresy Sheperd 2015.08.28. 11:36:20

A kerítés arra jó, hogy a szomszéd államokéval verjük a csalánt.
Ettől Európa nem lesz megvédve.
71 ember meghalt egy magyar kisbuszban.
Aki itt lövetni akar, gondolja végig. Tényleg háború elől menekülő embereket akar gyilkolni, tényleg a szélsőjobbos, náci eszméket kell szajkózni, mert hangosabbak, agresszívebbek, és elfedik a rettegésünket a szívünkben? Igen, mások, igen, másban hisznek, mások a szokásaik. NEM AKARNAK ITT LENNI, ebben az országban. Lefolyik egy menekült-eljárás, s ha ki kell toloncolni a végén, vagy ide visszaküldik, hogy küldjük vissza őket mi, vagy egyből onnan toloncolnak. Hogy most stadion helyett sátortáborokat, férőhelyeket kell építeni, lehet, hogy idegesítő a kormányzatnak. De mégsem akkora bűn, mint ártatlanokra vadászni.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 11:39:33

@high up!: A balkáni férgek konferenciázgatás helyett azt is megtehetnék, h nem kalauzolják a jöttmenteket egyből hozzánk.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 11:41:31

@Tresy Sheperd: Stadion ellen egy falu sem tiltakozott, menekülttábor ellen mind tiltakozik.

El vagy te tájolva, komrad. Ha nem akarnak itt lenni, ide se jöjjenek, van más út is. Európa majd megoldja magának.

KUHULIN 2015.08.28. 11:49:17

@Tresy Sheperd: Hol laksz? Mit szeretnél 500m belül? Sport pályát vagy menekülttábort?

high up! 2015.08.28. 11:53:13

@♔bаtyu♔: @Tudományos libsizmus: Egyetértek. Izraelt az USA-val le kellene váalsztani az EU-ról és az oroszokkal szövetkezni.

A kéne nektek ti pálinkavedeléstől teljesen elhülyült féleszü fideszbarmoknak!

Anyátokat még a fél orosz déli hadsereg megkúrta, apátokat elhurcolták malenkij robotra, ti meg önként és danolva követelitek vissza ezeket a szép időket. Mert Orbaneszku azt parancsolta, hogy most Putyin diktátor f.szát kell szopnotok. Úgy ahogy ő már lesz.pta. Aki meg nem teszi meg Vladimirnak, az meg 30 golyóval a mellkasában ébred fel. Vagy radioaktiv teát kap reggelire.

Az ember mindig megkérdezi, hogy honnan termelődik ki ebben a 9 milliós mikronemzetben ennyi genetikailag degenerált barom? Akik aztán ha törik ha szakad, de az utódaikra is átörökítik a saját mélysötétségüket.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.28. 12:06:00

@Tiszteltetem Brüsszelet: "A balkáni férgek konferenciázgatás helyett azt is megtehetnék, h nem kalauzolják a jöttmenteket egyből hozzánk"

Jól van te túlméretezett civilizálhatatlan panelproli. Te aztán tényleg prototípusa vagy az agyilag lepusztított fidesz birkatábornak.

Ott írom le, hogy a Balkáni konferencián a német meg osztrák kancellárok is részt vettek, valójában ők kezdeményezték.
De a te tanulatlan agyad azt se tudja, hogy Ausztria meg Németo nem a Balkánon van. Mert hát mit is tud a hozzád hasonló mélysötét fideszbarma?
Max. libsizni meg Piktor!-ozni.
Meg élőben végignézni, hogy az Orbaneszkuja még többet lop ki a zsebéből, még hülyébbre veszi őt, mint a ballibsik 12 év alatt össszesen.

Amúgy meg: te szerencsétlen félázsaiai maradvány, a németek meg osztrákok pont hogy átvreszik Magyaro-ról a menekülteket, nem ide irányítják!

S aztán mondd már meg azt is, hogy melyik menekült akarna Magyaro-on maradni? Tudják nagyon jól hogy micsoda foshegy ez az ország, tudják nagyon jól, hogy csak azt a diktatúrát találnák meg itt ami elől menekülnek, azzal a sok millió diktatúra imádó elmebeteget.

Majd gondolod, hogy ezért majd itt akarnak maradni, ahelyett hogy tovább mennének a német szolid polgári életért? Tán azért menekülnek idáig, hogy ők is Átlaghülyemagyarok legyenek?

FOLYTASSUK!

Hajdú Peter 2015.08.28. 12:08:23

Nehez tuzerseget kell a hatarra telepiteni, mint ahogy a Csehek is teszik. Ok 120 harckocsival orzik a hatart.
Vegig tablazni a hatart 50 meterenkent, hogy a hatarsertoket lelovik, es aztan tovabbi felszolitas nelkul azonnal loni, aki 100 meternel jobban megkozeliti a Magyar hatart. Nem kell szivbajosnak lenni, HARCOLNI kell a megszallokkal.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 12:11:51

@high up!: 'Orbaneszku csak ne gátolja meg a menekültek bejövetelét, mert ezek marha jól jönnek az EU gazdaságnak, a német, skandináv stb nyugdíjrendszereknek. Képzettségük van annyi mint bármelyik Keleti EU-s országnak, ráadásul még idegen nyelveket is beszélnek, nem úgy, mint pl az analfabéta magyarok.'

Szinte csodával határos, miért egy szaros odú az összesnek az országa. A multik nincsenek a tudatában a szakképzettségüknek + nyelvtudásuknak mert akkor lehet hogy oda települnének.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 12:13:23

@high up!: 'Amúgy meg: te szerencsétlen félázsaiai maradvány, a németek meg osztrákok pont hogy átvreszik Magyaro-ról a menekülteket, nem ide irányítják!'

Ez nagyszerü hír. Még szerencse h van más út is a balkánról a németekhez, és kénytelenek lesznek azt használni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 12:17:19

@na__most__akkor:

Tudom, mi az ÜTI, a férjem volt katona.

Az egészben az a szomorú, hogy egyáltalán nem volt törvényszerű, hogy az azeri megölje az örményt. Az egyes emberek szintjén valahogy felfoghatatlan számomra a gyűlölet ilyen foka, hiszen ott az embert látod, nem az ellenségképet. Ettől persze szerintem is óriási felelőtlenség volt egy helyen tartani őket.

Csoportszinten persze más, ott a csordaszellem visszafogja a gátlásokat, erősíti a másik oldallal szembeni sztereotípiákat, és épp ez lesz a vesztük a németeknek, akik mindenféle "menekültet" befogadnak. Az meg külön vicces, hogy az egyik politikusuk szerint szegregáltan kellene elhelyezni őket. Az elképzelés nem rossz, na de hogyan biztosítható, hogy ne találkozzanak egymással egyazon országon belül? Halva született ötlet.

pervie but hot (törölt) 2015.08.28. 12:18:16

A most Ausztriában talált szlovák teherautóban meghalt 71 illegálisból csak 8 volt nő, meg 4 gyerek. Ezek az arányok, tehát a többség katonakorú, harcképes férfi. A ballibák szerint az összes illegális, határsértő IT-mérnök, agysebész, orvosdoktor... Hogy lehet egy többdiplomás ember olyan ostoba, hogy belemászik egy szellőzés nélküli teherautóba hetvened magával? Ez elég Darwin-díjas húzás.
Jobban tették volna, ha az ankarai vagy isztambuli követségen kérnek német vagy osztrák, brit, svéd vízumot. A magasan képzett, nyelveket beszélő mérnökökre nagy az igény Európában.
Teljesen feleslegesen kockáztatják az életüket, ez nem vall sok észre.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 12:25:02

@Hajdú Peter:

Nem lennék nagyon meglepve, ha idővel ez is bekövetkezne.

Orbán érthető módon nem mer túl erőszakosan fellépni ellenük, mert ismeri az EU vezetőinek kétszínűségét: egyrészt humanumról papolnak, de azért elvárnák Magyarországtól, hogy csillpítsa az áradatot.

A legutóbbi infók szerint gumibot és vízágyú lesz, könnygáz meg már eleve megvolt. S míg a kánikulában akár felfrissülést is hozhat a vízágyú, nulla fok körüli/alatti hőmérsékleteken nagyobb lesz a visszatartó ereje.

Csak legyen elág tartálykocsi a vízágyúk ellátásához.

dukeekud 2015.08.28. 12:28:52

Felnem foghatom, hogy a nemeteknek miert van szukseguk, ezekre a kepzetlen, irastudatlan, civilizalatlan tomegekre.(egyedul csak a szervkereskedelmet tudom elkepzelni)
Szerintem meg a legalapvetobb munkakra is alkalmatlanok. Es nem ertem ha dolgozokra van szukseguk akkor miert nem a kornyezo orszagokbol hivnak be, par millio munkanelkulit.
Es azt vegkepp nem ertem, ha nekik emberekre van szukseguk, azt miert rajtunk keresztul vandoroltatjak, miert nem repulogeppel szallitjak kozvetlen Nemetorszagba.

Wikus Van De Merwe 2015.08.28. 12:29:57

@high up!:

Pont olyan stílusban írsz,érvelsz és gondolkozol,mint egy átlaghülyemagyar. Lehet,hogy nem véletlen?

KUHULIN 2015.08.28. 12:31:45

@dukeekud: Németekben ne bízz. Nincs kizárva, hogy könnyen fanatizálható katonákra van (lesz) szükségük. ;)

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 12:34:42

@dukeekud: Idén beadnak 800ezer menekültkérelmet a németeknél.

Tegyük fel h mind elfogadják, és jövőre megint 4xeződik a szám, mint idén.

+ a 800ezer 80%-a fiatal férfi, ha családot hagytak hátra akkor jön az is utánuk.

Ebben az a jó, hogy egyenes következménye lesz a németek benáculása. Már most minden nap felgyújtanak 1 migránsközpontot. És amit a németek csinálnak, azt teszi az egész EU.

KUHULIN 2015.08.28. 12:38:28

@Wikus Van De Merwe: Neuroendokrinális vagy hormonális rendellenesség, ami örökölt poszttraumás stressz zavarból ered.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 12:40:15

Azért az elég fasza, hogy a hétfőn tetten ért embercsempész ellen ma már jogerős ítéletet hirdettek....bár annyi a csempész, h börtön helyett a szabad ég alatt kellene ezeket is drót között tartani, egyenek kukacokat.

Igy tovább!

'Gyorsított eljárásban jogerősen egy év hat hónap börtönre ítéltek egy román embercsempészt, aki hétfőn hat szíriai állampolgárt vett fel Budapesten azzal az ígérettel, hogy jó pénzért Németországba viszi őket. Az M1-en azonban igazoltatták őket, mely során kiderült, hogy a menekülteknek egyáltalán nincs vízumuk. A sofőrt ezért azonnal őrizetbe vették.'

dukeekud 2015.08.28. 12:40:46

Egyertelmuen azonnali teljes hatarzarra van szukseg, barmilyen aron.
Nem szamitanak az eszkozok, a lenyeg, hogy egyetlen egy ember sem tudjon a tovabbiakban bejonni. A nemetek pedig fizesenek fejpenzt minden egyes emberert, akit miattuk beengedunk az orszagunkba.
Es nem utolag, meg majd egyszer, hanem eloszor megerkezik a penz, es utanna beengedunk egy embert, akit orizet mellett szallitunk at hozajuk.

Wikus Van De Merwe 2015.08.28. 12:44:03

@KUHULIN:

Ennyire ne bonyolítsuk.
Nem mondhatnánk inkább azt,hogy "high up!" simán csak hülye?

KUHULIN 2015.08.28. 12:47:37

@Wikus Van De Merwe: Speciális eset, tanulmányokat szoktak ilyenekből írni.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 12:52:42

@dukeekud: Nézzél rá a térképre.

A horvát-szlovén-osztrák úton is vihetik a menekültjeiket, az a cél, h erre nehezebb dolguk legyen.

Vagy óriási gyüjtőtábor a HATÁRON kerítéssel bekerítve, ahol bevárnak 1 heti adagot (10-15ezer), és küldenek érte marhavagont Merkelék. Az hogy nem esznek 1 hétig, meg se kottyan nekik.

Arra semmi szükség h szabadon közlekedjenek ebben az országban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 12:59:16

Nem egészen a poszthoz kapcsolódik, de nem tudom megállni, hogy be ne linkeljem:

nol.hu/kultura/visszataszito-figurakkal-kozoskodott-az-enekesno-1558829

A számomra legmegdöbbentőbb része a szófosásnak:

"A magyar zsidó közösség hiperérzékenysége nem meglepő. A közösség háromnegyedét elpusztító holokauszt utolsó tanúi még szerencsére köztünk vannak. Éppen a napokban látott napvilágot az az orvosi kutatás, amely igazolta, hogy még a túlélők gyerekeinek, sőt néha unokáinak félelmei is nem egyszerűen szociálisan, hanem genetikailag is determináltak. Vagyis a trauma genetikusan öröklődik."

Darwin megcáfolva, Liszenko reloaded?

(Az orvosi kutatásról link persze sehol.)

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.08.28. 13:10:39

Az európai baloldal egyértelmüen a régi európát szeretné megsemmisíteni.

Amikor a szomszédunkban VALÓDI háború dúlt FEHÉR KERESZTÉNYEK között, annyi menekült volt összesen az országban mint amennyi jöttment most naponta idejön fasztuggya honnan.

Ezeket lenne erkölcsi kötelességünk eltartani?

Zb74 2015.08.28. 13:10:51

@pervie but hot: Nem tudom eldönteni, hogy tudatosan hazudsz, vagy tudatlanságból írsz ilyen baromságokat.

Andy73 2015.08.28. 13:14:48

@high up!: A jelek szerint te nem tartod magad magyarnak. Különben furcsa lenne, hogy ilyen stílusban írsz a saját népedről.
Az biztos, hogy a magyar nyelvtudásod nagyon gyenge. Egy átlag magyar általános iskolában ezzel a szinttel nem lehet felső tagozatra kerülni.
Először tanulj meg magyarul, utána próbálkozz a kommentek írásával.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 13:17:36

@Tiszteltetem Brüsszelet:

Azt azért egyszerűen nem tudom felfogni, mi vezethet egy európai fehér embert a saját fajtájának megsemmisítésére.

Mert félreértés ne essék, a mai Európával együtt az európai fehér ember is megszűnik létezni. Először csak kisebbségbe kerül, majd a hithű muzulmánok lemészárolják őket.

Tudományos libsizmus 2015.08.28. 13:19:20

@igazi hős:
Azt a kommunistát én a helyedben átrágnám még egyszer, te libsi ávóscsemete.

Csatos Bambi 2015.08.28. 13:23:25

@pervie but hot:

"Hogy lehet egy többdiplomás ember olyan ostoba, hogy belemászik egy szellőzés nélküli teherautóba hetvened magával? Ez elég Darwin-díjas húzás."

Ilyen az, amikor végtelenül együgyű emberek akarják megoldani "okosba", kiröhögve a szabályokat, amik végül is az együgyűek életét is védenék.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 13:31:18

@Andy73:

"Az biztos, hogy a magyar nyelvtudásod nagyon gyenge. Egy átlag magyar általános iskolában ezzel a szinttel nem lehet felső tagozatra kerülni."

Miből gondolod, hogy sikerült elvégeznie a 8 általánost? :D

Anselmo 2015.08.28. 13:42:19

@pamut: "Mutass már nekem csak egy olyan menekültet, aki miután bejutott Magyarországra, elkezdte előírni nekünk magyaroknak (vagy bárkiknek)..."

Erre 3 betű a válasz: SZ D SZ :)

Bona Fides 2015.08.28. 13:58:18

A halál elől menekülő, aki attól fél, hogy Magyarországon vesznek tőle ujjlenyomatot és nem jut el Németországig.
Mindenkit hülyének néztek?
Egyébként én hagynám őket átmenni. Bevagoníroznám 3 szendviccsel meg egy palack ásványvízzel és az osztrák határnál szélnek ereszteném őket.

Bona Fides 2015.08.28. 14:03:21

@pervie but hot: Úgy tűnik, hogy a 71-ből egyetlenegy sem volt, amelyik felfogta volna, hogy életveszélybe kerül a zárt teherautóban.
Ebben a szállítmányban kivételesen nem volt agysebész.

dukeekud 2015.08.28. 14:04:15

Ha egyaltalan meg marad valami az orszagbol 2018-ra, es a bevandorlok nem foglaljak el az egesz orszagot, akkor az egyetlen eselyunk, hogy a JOBBIK megnyeri 18-as orszaggyulesi valasztasokat. Lehetoleg ketharmaddal, es akkor talan megindulhat az orszag visszafoglalasa.
Mondom ezt ugy, hogy jelenleg meg szelsosegesen elkotelezett fidesz szavazo vagyok, de ha ez balfaszkodas tovabb folytatodik, akkor nincs mas esely.

Bona Fides 2015.08.28. 14:12:24

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ezért annyi zsé üti a markát, amiből családostól elhagyhatja az egyébként is gazdasági recesszióba süllyedő Európát. Azt meg pont leszarja, hogy az itt maradó fehérek nyakát hogyan vágja majd el Jihadi John.

Ahogy Londonból eltűnt a fehér ember, úgy fog eltűnni Európából is. Én már most küldöm a kölykeimet, kb. 10 éve arra nevelem őket, hogy Európa és benne Magyarország nem haza, mert nem véd meg minket, ide egy fillért sem szabad befizetnetek és meneküljetek, amerre láttok.

Maradjon itt, aki akar, mi menekülni fogunk innen hamarosan.

Bona Fides 2015.08.28. 14:17:57

@dukeekud: Ez ellen a Jobbik sem fog tenni semmit, mert nem lehet.
Látod az Index "megrázó" fotóit?
Tényleg nagyon megrázó, úgy jönnek át, mint az őrjöngő vadállat.
Azok az állatias pofák, még a nők s úgy néznek ki, hogy bármit el tudok képzelni róluk.
Ijesztő. Ezeket meg nem állítja semmi.
Majd előreküldenek néhány öngyilkos merénylőt, aztán nem lesz akadály....

Bona Fides 2015.08.28. 14:31:55

@pamut: Magyarországon még nem, de Olasz-, Német-, Franca- és Spanyolországban, meg Ausztriában fanyalognak a tanári dresscode, az iskola feszület, a parkban bikiniben való napozás, meg ilyenek miatt.

London meg már mindennek a teteje.

Nem szoktál az Indexen túl tájékozódni?

www.kulfoldihirek.com/a-kovetkezo-kepek-londonban-egy-muzulman-tuntetesen-keszultek-osszatok/

Csatos Bambi 2015.08.28. 14:33:51

@Bona Fides:

"Egyébként én hagynám őket átmenni. Bevagoníroznám 3 szendviccsel meg egy palack ásványvízzel és az osztrák határnál szélnek ereszteném őket."

Én azt nem értem, hogy ha Merkelnek annyira kellenek a szírek, akkor miért nem küld Szíriába, vagy Törökországba, vagy legalább Szegedre különvonatot értük?

Ő megkapná a migránsait, nekünk meg békénk lenne tőlük végre.

Bona Fides 2015.08.28. 14:37:20

@Csatos Bambi: Merkel vélhetően belebukik a migránsügybe, gondolom, ránk akarja kenni majd a szart.

Bona Fides 2015.08.28. 14:43:20

@Csatos Bambi: Ezek jellemzően nem szírek, meg afgánok.

Csatos Bambi 2015.08.28. 14:50:09

@Bona Fides:

"Merkel vélhetően belebukik a migránsügybe, gondolom, ránk akarja kenni majd a szart."

Senkiházi Merkel az Unió által FELÜGYELT menekülttáborokkal akarja telereakni a déli határainkat, meg Horvátország és Bulgária határait.

Tegnap mondta a Tarjányi az ATV reggeli műsorában.

Utána meg nyilván kijelentené, hogy NÉMETORSZÁG majd jól befogad minden nációt, azzal a feltétellel, hogy a jelentkezők KÖZÉP-EURÓPÁN keresztül jönnek, gyalogosan, ha lehet.

Merkel egy velejéig gonosz, aljas senkiházi némber.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 14:50:45

@Bona Fides:

Az nem is kérdés, belebukik-e, mert bele fog bukni. A növekvő ellenállást a rendőrséggel fogja leveretni, német rendőrök fognak verni németeket, akik a migránsok beözönlése ellen tiltakoznak. Kérdés, meddig, mert a német rendőr sem hülye. Egy darabig lehet újnácikról hazudozni, de amikor a teljesen átlagpolgár Hans is kivonul az utcára tiltakozni, akkor Merkelnek vége lesz.

Az igazi kérdés inkább az, vajon visszafordítható lesz-e az ország elözönlése, amikor Merkel végre belebukik. Mert akit egyszer már befogadtak - és mostantól a beözönlők 99%-a szírnek vallja magát -, az nem fog önként elmenni. Vagy elképzelhetetlenül véres polgárháború fogja szétdúlni Németországot, vagy 20 éven belül a németek kisebbségbe kerülnek a saját hazájukban.

Persze Merkelt és a 68-es idiótákat ez nem érdekli.

dunántúli gyerek 2015.08.28. 14:50:47

A sebtiben kitoloncoltak közé kéne pár 10ezer cigányt vegyíteni, szállítmányonként.

Fel se tünne senkinek.

Bona Fides 2015.08.28. 15:08:31

index.hu/kulfold/2015/08/28/ausztria_legalisan_engedjek_at_a_haborus_ovezetekbol_erkezo_menekulteket/

Hiszen, ha legálisan jönnének, szét lehetne választan, de illegálisan jönnek....
Nem is értem, hogy a szírek miért nem a határátkelőhelyen jönnek.

Egyébként azt már megállapították, hogy a 71 halott szír állampolgár volt, vagy csak feltételezik?

fidesz maszop dk egykutya 2015.08.28. 15:13:00

@Tudományos libsizmus: Csak nem sért téged, hogy annak mondanak ami vagy: komcsi?

Nem tudom kinek színészkedtek, a választóitok egy faék működését sem tudják átlátni, akik meg nem azok úgy sem nyelik be a nemzeti maszlagot. Talán kevesebb mszmp-s, kiszes, munkásőr, és ügynök kellene a pártotokba, kevesebb nemzetkárosító mutyi, és kevesebb kádári nosztalgia, de több nyilvános ügynökakta, és elítélt maszopos, és szadeszos. Talán úgy hihetőbb lenne.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 15:45:09

@Bona Fides:

"Nem is értem, hogy a szírek miért nem a határátkelőhelyen jönnek."

Még nem jutott el hozzájuk a hír, hogy a németek minden szírt feltétel nélkül befogadnak.

De nincs baj, mostantól mindenki, aki Németországba akar menni, szírnek vallja magát.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.28. 15:46:07

Gond csak akkor lesz, ha Németországban már több szír "menekült" lesz, mint Szíria lakossága, és még mindig özönlenek a szír "menekültek"...

IdomitottFoka 2015.08.28. 17:47:31

@dukeekud: Ehhhehhe, hát eddig is világos volt, hogy mit akarsz, Viktor, de le is írni, pláne az internetbe? Nem lesz ebből baj?

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.28. 19:59:38

@Lord_Valdez: Lassabban jutnának el, és ki tudja, hogy út közben mik történnének..
Így ellenőrzötten és gyorsan jutnak el az osztrák határhoz, megkímélve a magyar lakosságot ettől a tömegtől.
A Helsinki Bizottság munkatársa szerint 110 ezer beadott menekültkérelemből 100 ezret törölt a hatóság, mert már ehagyta az országot az kérelmező..

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.08.28. 21:01:15

@Tudományos libsizmus:

Jó, igaz, eléggé felülértékeltem.
háka Istennek, nem ilyen erős ebben az országban a narancsbolsevizmus, de vannak erőik, amiket nem szabad félvállról venni.
Ki kel irtani a gecibe'!

Orbán a magyar nép ópiuma! 2015.08.28. 21:04:11

@♔bаtyu♔:

Igen, kelljen neked.
Semmi értelme a kerítésnek, kudarc kudarc hátán, de azért neked kell.
Bravó, gratulálok ez már egy kettesre bőven elég a Közszolgálati Egyetemen narancsbolsevizmusból!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2015.08.28. 22:01:34

@A megvalósult amerikai ólom..:
Viszont saját erőből és nem az adófizetők pénzéből jutnak el. Ne mondd, hogy fáj neked, ha közben elhullik néhány. Nem igazán hiszem el.

Tehát a 110 ezer "bevándorlóból" 100 ezer már ki is vándorolt? Most mondd meg! Még tisztességes bevándorlóink sincsenek :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.08.28. 23:30:43

@Conchobar: Gondolom úgy kell elképzelni, hogy mondjuk tankkal szétlőtték a házukat és keresik a helyet, ahol van jövőjük. Mondanám, hogy őszintén remélem, hogy az összes fidesztroll mocsok, aki minden fideszes intézkedést véd (így most éppen a menekülteket támadja) megtudja majd egyszer, hogy mit érez az, aki Szíriából menekül, de nem kívánnék ilyet...

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.08.29. 00:05:21

@Lord_Valdez: Sztem , ha megkérdezed erről az adófizetőket,többségük nagyon hasznosnak tartja az erre elköltött pénzt, így ez a tömeg kevésbé jelent biztonsági kockázatot.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2015.08.29. 08:09:14

@A megvalósult amerikai ólom..:
Bár az eddigi tapasztalatok szerint inkább a lakosság jelent veszélyt a migránsokra, mint fordítva, de ezt el tudom hinni.
Mondjuk az is igaz, hogy az adófizetőknek néha egészen elborult logikája van pl. ha van egy vasútvonal, aminek összesen 4 utasa van, akkor ennek a vasútnak a fenntartásást könnyebben fogadja el, mint ha az állam fizetné ezen emberek napi kétszeri taxizását. Pedig olcsóbb lenne, ha a taxit fizetné, csak irritálja az az érzés, hogy egyesek az ő pénzén utaznak taxival. Igaz, hogy többe kerül, hogy ugyanezek az ő pénzén vonatoznak, de ahhoz már hozzá van szokva, hogy egy vasútvonal veszteséges. A taxi viszont a fejében az valami kiváltságos dolog...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.29. 08:19:16

@Lord_Valdez:

"Bár az eddigi tapasztalatok szerint inkább a lakosság jelent veszélyt a migránsokra, mint fordítva"

Hááát, erről a hollandok vagy a svédek tudnának mesélni.

Aztán meg a migránsokat senki nem hívta egy számukra idegen kultúrájú országba. Ha én hívatlanul beutazom Kannibáliába, akkor nemigen van jogom arra panaszkodni, hogy Kannibália lakossága veszélyt jelent rám. :)

2015.08.30. 13:47:26

@Conchobar: "Halál elől menekülők? Hogy kell ezt elképzelni? A migránsok mögött jön valami alak kaszával a vállán?"

:DDDDD Nagyon ott van ez a mondat :DDD Ezek a libsik frankón elhiszik, hogy afrikától, szírián át indiáig bezárólag, eső helyett bomba potyog az égből, és a bombazivatar elől egészen németországig kell menekülni, ott van csak biztonság.

2015.08.30. 13:55:56

@high up!: "Az Átlaghülyemagyar mit izgatja magát azon, hogy délen belép X ember a határin, majd 4-5 nap múlva nyugaton PONTOSAN UGYANANNYI el is hagyja az országot?"

1. Nem tudod ellenőrizni mennyi hagyja el az országot, ebben csak a híradásokra támaszkodhatsz, de azt már megszoktuk, hogy azok úgy hazudnak mint a vízfolyás.

2. Mégha történetesen igaz is, hogy akik jönnek elmennek (ennek némileg ellentmond, hogy napról napra közlekedve egyre nagyobb valószínűséggel botlok bele céltalanul ténfergő arab néger emberkékbe), mi a garancia arra, hogy az un. célországok nem fogják visszaküldeni ide a csomagot? Mi a garancia arra, hogy a célország nem ad nekik EU-s állampolgárságot, amivel bárhová közlekedhetnek az EU-ban a jövőben? Itt bizony nekünk is osztottak lapot.

3. Ha visszanézzük a történelmünket az európai országokkal való közös kooperáció MINDIG azzal végződött, hogy magyarország rábaszott. Szerintem itt végletesen egyszerűen kell gondolkodni. Nem kell ide beengedni senkit. Nincs rá szükség, nincs értelme, haszon nincs belőle csak óriási kockázat, rizikó és kézzelfogható kár. Ha más országok másként gondolják, tessenek szívesek elvinni a menekültáradatot haza.

2015.08.30. 14:33:43

@Lord_Valdez: "Bár az eddigi tapasztalatok szerint inkább a lakosság jelent veszélyt a migránsokra, mint fordítva"

Erre a bizonyíték néhány romokban lévő délolasz és katalán város, ahol az őshonos embereket ott ütik a bevándorlók ahol érik. Mivel az okos ember egyik fő ismérve, hogy a más kárán tanul, törvényszerűen áll ellen a "menekült" áradatnak, és az ezzeljáró kockázatnak.

2015.08.30. 14:42:00

@Minden ember belsejében van kaka: "Gondolom úgy kell elképzelni, hogy mondjuk tankkal szétlőtték a házukat és keresik a helyet, ahol van jövőjük."

Javíts ki ha tévedek, de a menekültek többsége azt állítja, hogy pénzzé tették a házaikat, azért mászkálnak 30 ezer euróval a zsebükben. Mindenképpen sántít a sztori, mert ahol tankkal lőnek ripityára épületeket, ott nincs ember, aki egy vasat adna ingatlanért, pláne nem olyan összeget, amiből európában is vásárolhatsz ingatlant. De mindegy ezen lépjünk túl, azt azonban te is megkérdezhetnéd magadtól: ha szétlőnék a házadat, elmenekülnél a világ másik felére, ott kocsikat gyújtanál fel, lázongnál, embereket vernél össze mert nem elég gyors a regisztráció? Kidobnád a kukába az adományélelmiszert, mert nem igazi megszokott hazai bográcsgulyás? Vagy egyszerűen csak örülnél hogy lyuk van a seggeden.

2015.08.30. 15:13:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Azt azért egyszerűen nem tudom felfogni, mi vezethet egy európai fehér embert a saját fajtájának megsemmisítésére"

A félelem, a csüggedtség, az idegen befolyás, és befolyásoltság. Ez utóbbi a legveszélyesebb -nem kell messze menni, lásd hazánkat- hány agyhalott védi foggal körömmel a migránsnak álcázott honfoglalókat, és rúg számtalan öngólt a haza kapujába. Fosik mindenki. A rendőr felsőbb utasításra nem a betolakodókat üti, hanem a hazafikat. Nem a törvényt védi, hanem a bűnözőket. Minden a normalitás, és a józan ész ellen van, és mintha nem lenne kiút ebből a végtelen ciklusba esett verkliből.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.08.30. 22:40:41

@Jankove: Szerintem meg ne filózz olyasmin, amiről fingod sincs.
süti beállítások módosítása