gyilkos.jpgMár az is fárasztó, ha végiggondoljuk, hányféle módon bátorítja államunk a bűnözőket, nemhogy szembeszállna velük. Közhely, hogy a rendőrök tömegesen hagyják el a hivatásukat, mert elegük lesz abból, hogy hiába dolgoznak erejükön felül, magasztos és elvont elvekre hivatkozva másnap szabadon van a közveszélyes, ostoba bűnöző, és addig nem is igazán kell félnie a börtöntől, amíg meg nem gyilkol valakit.

Nehogy azt higgyük, hogy mostanság azért olvashatjuk hetente akár többször is, hogy idős embereket fiatal bűnözők vernek agyon, mert ez valami új jelenség, amivel szemben letolt gatyával, értetlen arccal állnak a kriminológia szakértői. Azok a 18-19 éves kis akasztófavirágok, akik ezeket a bűncselekményeket elkövetik, nem ezzel kezdik a pályafutásukat. Mire idáig eljutnak, már öt-hat, talán még több éve tapasztalják, hogy nyugodtan lehet lopni, rabolni, erőszakoskodni, hiszen nincs következmény, ők az élet császárai. Beviszi a rendőr? Reggelre kint van. Megint beviszi? Akkor is. Harmincadszor is beviszi? És akkor mi van? Eljárás indul? Évekig tart, és a végén adnak valami ejnyebejnyét. Hát persze, hogy egyre bátrabban vállalnak egyre durvább cselekményeket. Bolti lopásból kerékpárlopás lesz, robogó, laptop, aztán rablás, szórakozásból verekedés, majd betörés, gyilkosság. A primitív bűnöző élvezi, ha a gyengébbet megalázhatja. Persze, hogy bemegy a faluszéli házba és agyonveri az egyedül élő idős nénit, hiszen ezzel csak imponál magának és környezetének!

S mindehhez éppen azok asszisztálnak, akik a társadalom védelmére esküdtek fel. Magas rangú rendőrök, ügyészek, bírók, s közben mind egymásra mutogatnak. A rendőr állítólag nem tehet semmit, mert az ügyész úgyis kiengedi. Az ügyész nem zárhatja be, mert a rendőr nem hozott elég bizonyítékot. A bíró enyhe büntetést ad, mert úgy gondolja, jóságos apukát kell játszania. És így tovább. Ja, de ha az épp aktuális kormány ellen tüntető állampolgárokat kell nyomorékra verni, akkor aztán nincs akadály...

Most éppen tele vele a sajtó, hogy megszökött két emberi testben élő dúvad, aki egész életében csak rabolt, gyilkolt. Az ároktői rablógyilkosok tudniillik. Hogyan volt ez lehetséges? Hát úgy, hogy Cserny János bíró lehetővé tette nekik. Az a Cserny János, aki bírói hivatása mellett politikai szervezetet alapított, s amely szervezet rendszeresen felszólal a bűnözők jogainak védelméért. (És igen, jogos a kérdés, hogy rokona-e az 1919-es tömeggyilkos Csernynek, az ítélet nélküli Dunába lövés feltalálójának, de ezt nem tudjuk. De annak a 133 napnak a nómenklatúrája olyannyira túlélt, hogy mindmáig számos közéleti kulcsszereplő, politikus, médiaszemélyiség egyenesági dédunokája, ükunokája Kun Béla vezető hóhérlegényeinek. Mi nem politizálunk, de ez tény.) Szóval ez a Cserny arra hivatkozva, hogy a gyilkos állatok előzetes letartóztatása lejárt, és nem hosszabbítható, kiengedte őket a börtönből, és házi őrizetet rendelt el - eddig törvényes is a dolog, még ha ellentétes is a józan ésszel. Csakhogy a rendőrség többszöri kérésére sem rendelte el az otthonukban tartózkodó gyilkosok állandó őrzését. Mert nem. Mert ő a bíró, és azt csinál, amit akar. Meg is szöktek. Naháát...

És arra emlékszünk-e, amikor pár éve a Fekete Sereg nevű bűnbanda vezetőjét már jogerős életfogytiglani fegyházbüntetés kiszabása után Vaskuti András bíró ideiglenesen szabadlábra helyezte, mire az, nahát, ahelyett, hogy illedelmesen bevonult volna élete végéig a sittre, inkább külföldre szökött? Ez ugyanaz a Vaskuti, aki koncepciós pernek is bátran nevezhető kutyakomédia keretében két és fél év börtönre ítélt egy fiatalembert, aki meg merészelte védeni magát egy késsel támadó fiatalkorú bűnöző ellen. Ez volt a híres-hírhedt Mortimer-ügy. Négy évvel később a szegény, ártatlan és ok nélkül hasba szúrt Patai Józsika, akiből 2005-ben kisangyalt varázsolt a politika, több tettestársával brutálisan összevert egy tizenéves fiút, puszta szórakozásból... De ezt nem is részletezzük jobban, mert az ügy egyik érintettje a Tolvajkergetők tagja, és csak azért kapott két év felfüggesztett börtönt, mert ő is ott volt azon a buszon, ahol a támadás történt.

Csernynek egyébként volt még pár érdekes húzása a múltban, például amikor egy év letöltendőre akarta ítélni Bencsik Andrást, a Demokrata főszerkesztőjét egy rágalmazónak ítélt cikk miatt. Nem kell szeretni Bencsiket meg a lapját sem, de picit mintha arányt tévesztett volna a bíró úr. Miután az eszeveszett ítéletet másodfokon megsemmisítették, a bíró személyesen próbálta kijárni Bencsiknek a börtönt, végül etikai eljárásban tették helyre az arcát, és eltiltották a hasonló ügyekben való ítélkezéstől. Arról persze szó sem lehetett, hogy a bírói posztjától megfosszák...

Mellesleg nem sok újság számolt be róla, hogy az ároktői gyilkosok kilóra felvásárolták a megyei rendőri és ügyészi vezetőket is, akik elintézték nekik, hogy egy sor büntetőeljárásukat megszüntessék. Ebben az ügyben is most van vádemelés. Nem tartozik rátok, parasztok. Húzzatok vissza kapálni.

Csodálkozunk ezek után, hogy miután egy országgyűlési képviselő ma megkérdezte a belügyminisztert, hogy miért tombol egyes iskolákban az erőszak, Kontrát Károly belügyminisztériumi államtitkár hivatalos válaszában azt felelte: a vámospércsi általános iskolában az év kezdete óta 42 alkalommal történt rendőrségi intézkedés? Pedig testvérek között is még csak 26 napja folyik az iskolaév! Hát miféle hely az, ahol annyi kezelhetetlen kis gyökér van, hogy naponta kétszer kell kiszállnia a rendőrségnek, mert a tanárok tehetetlenek? Van ilyen iskola Magyarországon?

De nem is ez a fő baj. Hiszen ha kiszállna, és rendet rakna, a kis bűnözők pedig a nap hátralevő részében gumibottal betört orral szipognának a sarokban, tovább is léphetnénk. De nem ez történik. Azok, akik ezekben az iskolákban társaikat kirabolják, összeverik, csicskáztatják, most tanulják azt, hogy a bűnözés nagyon is kifizetődő. Hogy hiába jön a rendőr, majd elmegy. Hogy úgysem lesz következménye az egésznek, mert csak a szájuk jár ezeknek a hülyéknek. Majd papol egy sort valami fekete köpenyes idióta a bíróságon, és folytatódik minden tovább. Az élet szép, lehet drogozni, elvenni a másét, összeverni a gyengébbet, késsel villogni, osztálytársnőt megerőszakolni. Így alakul sok-sok kis ároktői banda, akik soha nem ismertek mást, mint a bűnözést, az alfahím-életérzést, az alvilág varázsát. Nem is kell túl sokat várni rá, hogy ők is meggyilkoljanak valakit. Talán éppen téged, a te gyermekedet vagy idős szüleidet, kedves Olvasó. És az ilyen Cserny János-féle, Vaskuti András-féle bűnpártolók, akik szintén nagyon sokan vannak, elnézően bólogatnak majd, ha eléjük kerülnek. Kint lesznek hamar megint, és folytatják, ahol abbahagyták.


Tolvajkergetők

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr925558300

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bírók, ügyészek bátorítják a gyilkosokat 2013.10.11. 20:00:07

A 18-19 éves kis akasztófavirágok több éve tapasztalják, hogy nyugodtan lehet lopni, rabolni, erőszakoskodni, hiszen nincs következmény, ők az élet császárai

Trackback: Bírói vs Írói Függetlenség 2 2013.10.09. 16:36:25

Az iGazságszolgáltatási-maffia Ellenes Csoport jelenti 2: Vavrikné Tripsánszki Ágnes "független bíró" vs. Iván Gábor IGe független gondolkozó, internetes naplóíró és közéleti személy veti össze erejét a  "Verhetetlen Banzuke" extrém  kihívási...

Trackback: Jogi óra bunkó bíróknak 2013.10.09. 16:35:39

Sajnos a bírák között sincs kevesebb bunkó, mint a rendőrök közt. Sőt mivel nekik pozíciójuknál fogva illene okosabbnak lenni a rendőröknél, így a bírói bunkóság még jobban szembeötlő, még sokkal inkább zavaró és még sokkal inkább veszélyes a társadalm...

Trackback: Cseszlainé Boros Judit bírónő izmozik 2013.10.09. 16:35:13

Most negyed órája ért véget a körülbelül 10-15 perces telefonbeszélgetésem Cseszlainé Boros Judit bírónővel. Azt hogy felhívjam és megpróbáljam vele tisztázni a helyzetet, ami egyre többeknek, köztük a rendőrségnek is egyre kellemetlenebb, a gödöllői r...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-JzK- 2013.10.09. 10:10:23

Le kéne fordíttatni és a magyar jogba beiktatni azt az orosz törvényt, amely a külföldi finanszirozású "jogvédő" (értsd: liberalizmusra kényszeríteni akaró) szervezeteket idegen kémszervezetnek minősíti. A TASZ, Amnesty International meg hasonló bűnpártoló, cigányimádó gazembereket meg el kéne küldeni az uránbányába.

CsakMintTe 2013.10.09. 12:40:21

Tudod, mit nem "bírok"? Hogy már a cím is visszatart attól, hogy a többit elolvassam.

"Bírók". Jó? Végtelenül egyszerű magyar szó.

Egyébként meg az említett bíró urat Cserninek hívják, és nem Csernynek. Innentől mondjuk a kunbélázásod is csak szellemi onánia, semmi több.

...Érdemes az egész posztot elolvasni, vagy csak ugyanilyen érdekességeket találok majd benne?

freehckr 2013.10.09. 13:20:47

@CsakMintTe: Egyenesen Cserni elvtárshoz van szerencsénk személyedben, vagy valamelyik hozzá hasonló judeobolsevik mentalitású galamusos balfékhez?! :) Ha már így kifogytál a formai kifogásokból, akkor nyugodtan olvasd el a posztot is, tudod inkább a tartalom számít... lévén blogról van szó.

BTW, nem tudom mi vesz rá arra egyeseket, hogy a tartalom ismerete nélkül osszák meg véleményüket egy blogon, de esetedben gyanítani vélem, hogy azért mégiscsak beleolvastál a fentiekbe, majd miután más fogást nem találtál a szerzőn, de mindenképp le akartad vezetni a felgyülemlett frusztrációd miatti feszültséget, hát okádtál egyet... :)

CsakMintTe 2013.10.09. 13:31:23

@freehckr: Juj, de édes stílust tetszett felszívni az anyatejjel... (Vagy nem azzal? Mindegy is. Ez a "judeobolsevik mentalitású galamusos balfék" valami egészen lenyűgöző lelemény, gondolom, a pártfőiskolán tanítják az ilyesmit, drága művelt jobboldali felebarátom.)

Tudod, kedves, ha az ember fia/lánya nem tud arabusul, akkor ne beszéljen arabusul. Ha valakinek nem tudja a nevét, akkor a rosszul tudott névvel ne vonjon ilyen mélyenszántó párhuzamot, ha meg nem tud magyarul, akkor ne írjon magyarul komolynak látszó posztot.

Mert hiteltelen. A tartalom ismeretében is. Még egy blog esetében is. Én pedig ezt a véleményemet - ugye - szabadon leírhatom, néha még úgy is, hogy ne támadjon rám valaki ordenáré stílusban. Nos, most ez nem sikerült.

Ui.: Örülök, hogy a címet sikerült kijavítani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.09. 13:53:36

"S mindehhez éppen azok asszisztálnak, akik a társadalom védelmére esküdtek fel."
NEm. Őkat törvények kötik. A törvényeket kik is hozzák? Egy szinttel feljebb.
Pintér 2 hét alatt rend lesz, Draskovics Drazsé, és tettestársaik (kormányok) mind ludasak ebben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.09. 13:54:49

"pár éve a Fekete Sereg nevű bűnbanda vezetőjét már jogerős életfogytiglani fegyházbüntetés kiszabása után Vaskuti András bíró ideiglenesen szabadlábra helyezte, "
Mondjuk az ilyet tényleg nem értem. Vajon ki kent meg/fenyegetett meg kit, és mivel?

freehckr 2013.10.09. 14:33:58

@CsakMintTe: „a pártfőiskolán tanítják az ilyesmit”

Mármint a gazdag szókincset? Elárulom: nem ott... illetve ezt nem tanítják, legfeljebb ösztönzik megszerzését különböző eszközökkel. :) Kár, hogy ezt rosszul tudod, ez már sok mindent megmagyaráz...

„a rosszul tudott névvel ne vonjon ilyen mélyenszántó párhuzamot”

Annyit mindenesetre megjegyezhetünk ezzel kapcsolatban, hogy a múlt század elején egyes keletről érkezett „nem túl keresztény” bevándorlók a legváltozatosabb formában vettek föl származásuk leplezésére magyarnak hangzó, vagy Magyarországon gyakorta előforduló vezetékneveket, arra is van példa, hogy ezeknek a bevándorlóknak az újabb generációi már csak azért módosítottak egy y-t mondjuk i-re, egy ch-t cs-re a névben, mert kedves felmenőjük olyat tett amivel nevezett vezetéknevet porig alázta. Napestig lehetne sorolni a példákat, sajnos túl sok ilyen átnevezett bevándorló alakította a múlt századunk politikai eseményeit, és alakítja ma is ilyen-olyan leszármazottja, ha lehet ez némi magyarázat nem túl szerencsés elmúlt századbéli történelmünkre és a közelmúlt „sajnálatos eseményeire”...

„ha meg nem tud magyarul”

Na most mivel értem a fenti posztot, és nem angolul van írva, így kizárásos alapon csak magyarul lehet. Te kevered az elírást, a typo-t azzal, hogy valaki nem ismer egy bizonyos nyelvet. Ne tedd, ez erős túlzás... :)

„én pedig ezt a véleményemet szabadon leírhatom”

Persze, de azt is próbáld megérteni, amit fentebb sugallni próbáltam: ez itt nem nyelvész, vagy irodalmi blog, még ha az is lenne, akkor is szerencsésebb a posztok tartalmával foglalkozni, semmint a formájával, ugyanis annak van itt értelme, másnak nincs. Ezt a jelenséget ismeri is az ilyen felületeket használó közönség, találó elnevezéssel is szokták emlegetni azt, aki úgymond az általad is bemutatott attitűddel „eltér a tárgytól”... Ők a trollok. :)

„néha még úgy is, hogy ne támadjon rám valaki ordenáré stílusban”

Szokták is mondani, ki szelet vet... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.09. 14:39:48

@freehckr: "Persze, de azt is próbáld megérteni, amit fentebb sugallni próbáltam: ez itt nem nyelvész, vagy irodalmi blog,"
Helyes nyelvhasználat minden komolyabb írásban alap. Nem kell hozzá irodalmi blognak lenni. Typo ide vagy oda, mondjuk az nem nyelvtani hiba, de az sem igaz, hogy ez nem irodalmi blog, és akkor már elnézhető :)

Ani19561956 2013.10.09. 15:03:36

@CsakMintTe: Jajj de kifinomult és jó modorú intellektuális bácsinak tetszik mutatkozni.Egy pár választékos mondat megfogalmazása után egyfajta kultúrfölény csak úgy árad önből! Igaz érvei abban kimerülnek hogy hogy nem jól van leírva a név dehát ez a legfontosabb és nem a tartalom.Azt írja hogy ha az embere fia vagy lánya nem tud arabusul akkor ne beszéljen arabusul. Én is ismerek egy mondást olyan okostojásoknak mint ön amit a matematika tanárom mondott párszor ami így hangzik: Fiam ha már ennyire hülye vagy szorgalmas ne legyél hozzá!

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.10.09. 16:04:55

Liberalizmus van.Ha a cigány csorda az üvölti,hogy "öld meg a büdös magyart" az nem rasszizmus.

Reggie 2013.10.09. 16:22:25

"Közhely, hogy a rendőrök tömegesen hagyják el a hivatásukat, mert elegük lesz abból, hogy hiába dolgoznak erejükön felül..."

"....hiába dolgoznak erejükön felül..."

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.10.09. 16:22:32

"Szóval ez a Cserny arra hivatkozva, hogy a gyilkos állatok előzetes letartóztatása lejárt, és nem hosszabbítható, kiengedte őket a börtönből"

Ez van a törvényben, a bíró nem mérlegelhetett. Minden bírónak ez az egy lehetősége volt abban a helyzetben (amely helyzet az egyetlenként meghagyott állami iü. szakértői intézet késése miatt állt be).
Azaz nem "arra hivatkozva", meg "ez a bíró kiengedte", hanem a törvény ezt írta elő. Kötelezően, mindenre tekintet nélkül.
Szerzőnek az a baja, hogy a bíróság betartja a törvényt? Furcsa probléma.

"és házi őrizetet rendelt el - eddig törvényes is a dolog, még ha ellentétes is a józan ésszel. Csakhogy a rendőrség többszöri kérésére sem rendelte el az otthonukban tartózkodó gyilkosok állandó őrzését."

Mert nem neki kellett elrendelnie, és mert nem volt szükséges az állandó őrzéshez (!).

A rendőrség egyszerűen töketlen volt élni a jog adta lehetőségeivel.

"Csernynek egyébként volt még pár érdekes húzása a múltban, például amikor egy év letöltendőre akarta ítélni Bencsik Andrást, a Demokrata főszerkesztőjét egy rágalmazónak ítélt cikk miatt."

Nem radikáljobb felé szokás mondani, hogy a sajtóra szigorú szabályok kell, hogy vonatkozzanak, meg hogy szigorú ítélkezést a bűnözőkkel szemben? :-)

"Ez ugyanaz a Vaskuti, aki koncepciós pernek is bátran nevezhető kutyakomédia keretében két és fél év börtönre ítélt egy fiatalembert, aki meg merészelte védeni magát egy késsel támadó fiatalkorú bűnöző ellen. Ez volt a híres-hírhedt Mortimer-ügy. Négy évvel később a szegény, ártatlan és ok nélkül hasba szúrt Patai Józsika, akiből 2005-ben kisangyalt varázsolt a politika, több tettestársával brutálisan összevert egy tizenéves fiút, puszta szórakozásból..."

Tehát ha valakit hasbaszúrnak, ámde később bűnt követ el, akkor a hasbaszúrás utólagosan átminősül nem büntetendővé, elkövetőjék rehabilitálni és kártéríteni kell?
Nem értem. A hasbaszúrás esetében azt kellett eldönteni, hogy aki mást hasbaszúr, azt ezért meg kell-e büntetni. Nem pedig azt, hogy akit hasbaszúrnak, az jó ember-e (a jelek szerint nem).

csavari 2013.10.09. 16:25:41

@wanker cunt:

Van olyan bírónak csúfolt állat aki ezt ítéletben ki is mondja! nagyon remélem, hogy a családja is részesül a ebben a "nem rasszizmusban"!

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.10.09. 16:28:16

@Reggie: hvg.hu/itthon/20131008_Rezesova_vegig_mobilozta_autos_szaguldasa

"A rendőrség „megfelelő eszköz” híján még a SIM kártyát sem tudta kivenni a készülékből, sőt, nyomozás közben visszaadták a lefoglalt mobilt a vádlottnak."

Mit lehet ehhez hozzátenni?

Fullánkos Algol 2013.10.09. 16:28:47

Hát igen, kell egyfajta - a magyar "jobboldalra" jellemző - gerinc az unokák emlegetéséhez, a köpönyegforgató hazaárulókkal való cinkosságot a szőnyeg alá söprendő. Remélhetőleg Európában karanténba kerül a fajtátok hamarosan, addig is tanuljatok hogy ki kicsoda, és szépen köpjétek magatokat pofán minden nap, aztán takarodjatok vissza Ázsába, és ne merjétek a magyar szót a szátokra venni. A bűneitekért ti fogtok bűnhődni, nem az örököseitek ezt jól jegyezzétek meg.
Orbán - Kun Béla
Szájer - Ágoston Péter mek.oszk.hu/00300/00355/html/img/7b.jpg
Pintér Sándor - Garbai Sándor filmhiradokonline.hu/watch.php?id=5227
(ott van mellette a videón az egykori Martonyi meg a Révész Máriusz is)
Rogán Antal - Rákosi Mátyás
Pokorni Zoltán - Kunfi Zsigmond www.delmagyar.hu/133_napon_at_tarto_kulonos_alom/cikk/210/2092123/4.jpg
Németh Zsolt - Landler Jenő filmhiradokonline.hu/watch.php?id=5305
Zagyva György Gyula - Leopold Rado (Roth) (Lenin-fiú) kuruc.info/galeriaN/egyeb/zsidokomm1.jpg
Kövér László - Tisza István
Gyurcsány - Klebelsberg - Metternich
stb...

vladimir964 2013.10.09. 16:30:08

Tulajdonképpen a blogger általánosságban vett színvonalához képes egész helyre kis írásocska lenne, ha nem merülne el a jobboldal által igencsak kultivált személyeskedés posványában.
Mert végigolvasva az írást ez jön le. Az a 19-ezés meg aztán hab a tortán. Ennyi erővel visszamehetnénk 1848-ig, hogy Kossuth éppen mikor nem mosott kezet klozet után.
Beleillik az összképbe, hogy megoldásnak még csak halvány fingnyi árnyalatát sem lehet felfedezni benne, csak a mocskolódást. Tehát: "Nolite iudicare, ut non iudicemini." (Mt 7:1)
Igaz, valós problematikáról ír, azonban ha valamit kritizálok, akkor megoldását is tudom.
Azt is elfelejti t. blogger úr, hogy a jelenlegi helyzet nem az elmútnyócév, hanem az elmúthúszév jobb- és baloldali politikusai szívós munkájának végeredménye, és kedves kis Pintér (kéthetes rendcsinálós) Sándor barátja nem hogy ura nem lett a helyzetnek, hanem épp az ő uralma alatt vált végképp kaotikussá a helyzet.
És még egy üzenet a haverjainak:
"Etium ille est fur, qui fidutiam hominum rapit."
Némpnemzeti kereszténynek bizonyára nem okoz majd gondot a latin nyelv.

Fullánkos Algol 2013.10.09. 16:30:44

historia.uw.hu/temak/tanacsk.html
"Amikor a legnagyobb szükség lett volna a nemzeti összefogásra, a tanácshatalom intézkedéseivel a tulajdon mentén vágta ketté a társadalmat. Szocializálták, azaz közös, állami tulajdonba vették az üzemeket, az áruházakat, a földbirtokokat, az iskolákat, a színházakat, a mozikat, a könyvtárakat, a műkincseket, a gyógyszertárakat, a lakóházakat, egyes helyeken a kisiparosok műhelyeit és szerszámait. A tulajdonosok hirtelen rájuk szakadt jogfosztottságuk mellett úgy érzékelték az új rendszert, mint amely kiforgatja őket anyagi és erkölcsi javaikból, amelyik mindent elvesz. A földosztás elmaradása miatt a földre hiába váró földművesrétegek fokozatosan kiábrándultak a proletárdiktatúrából; a földjüket egy újabb kisajátítástól féltő parasztgazdák pedig fokozatosan szembehelyezkedtek az új rendszerrel. Az elégedetlenkedők megfélemlítésére, az "osztályellenség" megsemmítésére, a belső felkelések letörésére terrorista különítményeket hoztak létre ("Lenin-fiúk"), amelyek Szamuely Tibor irányítása alá tartoztak."
www.mult-kor.hu/20090320_szabadsag_egyenloseg_es_terror?pIdx=3
"Középpontban az államosítás
A rendszer kezdettől elsődleges feladatának tekintette az államosítást: március 26-án elrendelték a húsznál több munkást foglalkoztató ipari-, bánya- és közlekedési üzemek kártalanítás nélküli köztulajdonba vételét. A gyakorlatban viszont ennél számos esetben sokkal kisebb üzemeket is szocializáltak, a többit pedig szövetkezetekbe tömörítették volna. A közép- és nagybirtokok „a proletárállam" tulajdonába mentek át, míg a kis-és törpebirtokok magántulajdonban maradnak. A jogszabály a köztulajdonba vett földek szétosztását kifejezetten megtiltotta, és úgy intézkedett, hogy a szocializált birtokokat szövetkezeti kezelésre „a mezőgazdasági proletárságnak kell átadni". A földosztás elmaradása következtében a falusi lakosság közömbössé vagy éppen ellenségessé vált a rendszer iránt.
A szövetkezetek (valójában állami gazdaságok) létrehozása csak az uradalmakon élő gazdasági cselédség azon része számára volt elfogadható, amely nem kívánt önálló gazdává válni. Az agrárszegénység, valamint a kisebb-nagyobb birtokkal már rendelkező parasztság azonban teljes joggal csalódottnak érezte magát, mert egyáltalán nem jutott földhöz, illetve nem gyarapíthatta gazdaságát. Az ellenérzést hadikommunista jellegű intézkedések is erősítették. 1919. április 26-án rendelet jelent meg az egész terményfelesleg kötelező beszolgáltatásáról, és megkezdődtek a katonai erőszakkal végrehajtott rekvirálások."
docs.google.com/file/d/0BzNQcBwy9ZvDMTIxYTU1NDItYjE5MC00YThhLTgwOGEtMDhjYzYzOWQwOGY5/edit?hl=en&pli=1
docs.google.com/file/d/0BzNQcBwy9ZvDNTlhZTExMmUtOWViMS00ODcyLWIyNTgtYzdkODY3NDIxMDRk/edit?hl=en&pli=1
docs.google.com/file/d/0BzNQcBwy9ZvDOGU3YTI5YTctM2ViMi00OTU3LWE1MTItOTZmYmU2OGVhOTA5/edit?hl=en&pli=1
docs.google.com/file/d/0BzNQcBwy9ZvDNjdmZDEzMGMtZDQ3Ni00NzgyLTg4ZTctNWVmYmU0ZjI1MmM0/edit?hl=en&pli=1

chatendeux 2013.10.09. 16:31:45

egy kis bázis ujjgyakorlat: a demokrácia= népfenség, parlamentáris demokrácia= képviseleti népfenség. Amennyiben egy állam polgárainak többsége úgy gondolja, h zárjuk börtönbe az összes cigányt (csak a példa kedvééért) ez egy legitim gondolat, hiszen a nép többségének akaratát tükrözi. Az más lapra tartozik, h megvalósítható e, ill., h milyen következményei lennének....
de akár tetszi ez az EU-nak az USA-nak az AI-nek stb....minden legitim ami a néptől ered..és a többség akarja. A demokrácia furcsa fintora, h az évszázadok altt kinevelt egy elitet...amely önmagát a nép elé helyezi. Ez az elit sokszor nem is a kormányokban ven jeln...őket rendszeresen választják, hanem az államirányításben...pl.bíró. Nekik kötelességük lenne a törvény szellemében a nép karata szerint ítélkezni. Nem teszik. A jelenlegi kormányunk nagyon-nagyon óvatosan megpiszkálta ezt...nyugdíjazás......mindenki tudja mi lett belőle. Ezen a helyzeten pedig csak valamilyen radikális lépés segíthet. Za egyetlen pozitív kivétel Svájc. Ott rendszeresek a népszavazások (szinte hetente). a részvétel kötelező!!!! pénzbüntetés tehe mellett. A polgárnak nemcsak jogai de kötelezettségei is vannak. Követendő példának tartom.

Fullánkos Algol 2013.10.09. 16:32:03

historia.uw.hu/temak/tanacsk.html
"Amikor a legnagyobb szükség lett volna a nemzeti összefogásra, a tanácshatalom intézkedéseivel a tulajdon mentén vágta ketté a társadalmat. Szocializálták, azaz közös, állami tulajdonba vették az üzemeket, az áruházakat, a földbirtokokat, az iskolákat, a színházakat, a mozikat, a könyvtárakat, a műkincseket, a gyógyszertárakat, a lakóházakat, egyes helyeken a kisiparosok műhelyeit és szerszámait. A tulajdonosok hirtelen rájuk szakadt jogfosztottságuk mellett úgy érzékelték az új rendszert, mint amely kiforgatja őket anyagi és erkölcsi javaikból, amelyik mindent elvesz. A földosztás elmaradása miatt a földre hiába váró földművesrétegek fokozatosan kiábrándultak a proletárdiktatúrából; a földjüket egy újabb kisajátítástól féltő parasztgazdák pedig fokozatosan szembehelyezkedtek az új rendszerrel. Az elégedetlenkedők megfélemlítésére, az "osztályellenség" megsemmítésére, a belső felkelések letörésére terrorista különítményeket hoztak létre ("Lenin-fiúk"), amelyek Szamuely Tibor irányítása alá tartoztak."
www.mult-kor.hu/20090320_szabadsag_egyenloseg_es_terror?pIdx=3
"Középpontban az államosítás
A rendszer kezdettől elsődleges feladatának tekintette az államosítást: március 26-án elrendelték a húsznál több munkást foglalkoztató ipari-, bánya- és közlekedési üzemek kártalanítás nélküli köztulajdonba vételét. A gyakorlatban viszont ennél számos esetben sokkal kisebb üzemeket is szocializáltak, a többit pedig szövetkezetekbe tömörítették volna. A közép- és nagybirtokok „a proletárállam" tulajdonába mentek át, míg a kis-és törpebirtokok magántulajdonban maradnak. A jogszabály a köztulajdonba vett földek szétosztását kifejezetten megtiltotta, és úgy intézkedett, hogy a szocializált birtokokat szövetkezeti kezelésre „a mezőgazdasági proletárságnak kell átadni". A földosztás elmaradása következtében a falusi lakosság közömbössé vagy éppen ellenségessé vált a rendszer iránt.
A szövetkezetek (valójában állami gazdaságok) létrehozása csak az uradalmakon élő gazdasági cselédség azon része számára volt elfogadható, amely nem kívánt önálló gazdává válni. Az agrárszegénység, valamint a kisebb-nagyobb birtokkal már rendelkező parasztság azonban teljes joggal csalódottnak érezte magát, mert egyáltalán nem jutott földhöz, illetve nem gyarapíthatta gazdaságát. Az ellenérzést hadikommunista jellegű intézkedések is erősítették. 1919. április 26-án rendelet jelent meg az egész terményfelesleg kötelező beszolgáltatásáról, és megkezdődtek a katonai erőszakkal végrehajtott rekvirálások."

kvadrillio 2013.10.09. 16:32:13

"Így futott az angyalföldi bankrabló és az őr" videóóóóó..:)

TOTYAKOS BÁCSIKA...175 ÉVESEN ÜLDÖZ EGY BANKRABLÓT !!! :o)))))))))))))))))))

Jesus on the cross 2013.10.09. 16:33:11

Az ért ilyen ez az ország,mert hagyjuk ilyenné lenni. Én javasolnék valamit.
Nos anno Gyurcsány tette egy igen igaz és való kijelentést,miszerint:"Magyarországon mindenki olyan nemzetiségű,amilyennek vallja magát"
És helyben is vagyunk...
Ha a birka nép félre tenné az egóját és mondjuk megalapítanánk a tízmillió cigány országa demokratikus társaságot és aki belép az cigánynak vallaná magát akkor minden megoldódna.
Mert ha a a betyár sereg,vagy a magyar gárda ver cigányokat,akkor rasszista,meg fasiszta és ki tudja még mi,ellenben ha cigány ver cigányt akkor csak "családi" összetűzés...
Kíváncsi lennék a bírók meg ügyészek pofájára,ha így kéne ítélkezni...Mármint hogy nem gárdistaként verte szarrá a cigányt valaki,hanem magát is cigánynak vallóként..Biztos lenne vakarózás...
Én mindenkinek azt tanácsolom vallja magát cigánynak és legyünk tízmillió cigány országa...Mert egyébként itt rend nem lesz!

similarthings 2013.10.09. 16:34:57

Ennyi marhát. Én most off leszek.

A ma élő emberek többsége többségében liberális elvek tucatjait vallják, aszerint is élnek.

Az ilyen emberek között is van olyan aki ezt tudja magáról és van olyan aki nem.

Ma már igazán kevés konzervatív ember létezik. Azok is idősek.

Szóval ez az antiliberális izé nem nagyon értelmezhető.

Kezdésnek esetleg jó lenne megtanulni mit is jelentenek ezek szavak mint konzervativizmus és liberalizmus.

Aki igényes nem éri be Kossuthal és Széchenyivel.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2013.10.09. 16:39:16

Jogállamban és iGazság szolgáltatásban hívőknek kijózanodásul, hogy abban sem érdemes és nem is szabad hinni. Olyan mint a politika. Dettó átverés és csak a pénzre és a hatalomra megy.

Éppen itt az ideje megoldani a Bírói Bűnözés problematikáját

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 16:40:37

Mi történt az index-el. Végre nem a szokásos hülye blog álproblémákkal, miszerint sérül az önkormányzatiság mert Orbánék kirúgtak valahonnét valami ezer éve uralkodó libsi pöcsfejet.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 16:42:27

Ideje lenne az igazságszolgáltatásban rendet tenni, mert ez már nagyon gáz.

Reggie 2013.10.09. 16:45:01

@Counter: Semmit. Egyszeruen a rendorok nem akarnak dolgozni es csak a kifogasokat keresik. Ha nem talalnak, akkor a hataridokkel probalnak trukkozni. Ha az sem megy akkor valami latszatmunkat produkalnak. Az eron feluli munka naluk a napi egy oldalnyi dokumentum elolvasasat jelenti. Egyedul akkor torik magukat, ha vesztegetesre akarnak ravenni.

Bloodscalp 2013.10.09. 16:45:12

@freehckr: én tévedtem el, vagy ez már a kinfo?

mim 2013.10.09. 16:45:13

Azt olvastam, hogy a rendőrség alkalmazhatott volna elektronikus bilincset és elrendelhetett volna teljes őrizetet.
Kicsit összezavar a blog, mert ha ez igaz, akkor a rendőrség is a minimális erőforrás módszerét használta egy a blog szerint egyértelmű helyzetben.

Gondolom a vége az lesz, hogy senki sem hibás és mindenki sajnálja a kommunikációs félreértést. Esetleg pár alacsony beosztású papírtologatót beáldoznak a hivatalok - bármelyik.

_most_ 2013.10.09. 16:45:31

szokásos jobboldali ájvékolás

kvadrillio 2013.10.09. 16:45:46

...hmmm...hmmmm.....TE TETTED EZT, KIRÁLY !!!
KIK CSINÁLTAK ITTEN NEKÜNK KAPITAL....IZMUST ?????
MAGUKNAK JÓLÉTET, SZEGREGÁLT ISKOLÁKAT, LAKÓTELEPEKET ???????

NO, MENJEN AZ ÖSSZES BŰNÖZŐ ODA, HOZZÁJUK ÖLNI, RABOLNI, VEREKEDNI !
FŐLEG RÓZSA-DOMBJÁRA !

McKinney 2013.10.09. 16:51:39

általában nem szeretem ha egy poszt kizárólag hangulatkeltésre játszik, de ezt most jólesett. A bűnözős ügyeket konkrétan nem ismerem (a csak bulvármédiából szerzett infókból inkább nem indulnék ki) de saját tapasztalatom is van a bírói kreténségről. Kéne valamiféle felelősségrevonási rendszer ami a rossz ítéletek meghozóit automatikusan befenyíti, addig nem lesz rend. és bocsánat, de sok bírónak bizony kár volt évekig jogi karon seggelni, jópár esetben egy közepes iq-jú juhászlegény is bőven átlépne rajtuk.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 16:55:09

@McKinney: Itt nem bénaságról, hanem korrupcióról lehet szó. Más tészta, hogy a lehetőséget a bénázás adhatta meg.

Karipapa01 2013.10.09. 16:56:53

Van itt egy apró kis probléma! Nem a törvények végrehajtóját végrehajttatóját, hanem a törvényhozást kell számon kérni. Mivel ma Magyarországon (állítólagosan) demokrácia van, ha valakinek nem tetszik valamilyen törvény, illetve új törvényt szeretne, ezt a következőképpen kezdeményezteti:
- Felkeresi az általa megválasztott parlamenti képviselőt, hogy tegyen javaslatot a parlamentben egy új törvény létrehozására, vagy egy meglévő módosítására.
- A képviselője (ha nem csak zsebtöméssel foglalkozik), a parlament elé tárja a javaslatot és ott demokratikus úton megszavazzák, hogy elvetik, vagy elfogadják.
- Ha elvetik, lehet háborogni kisebb-nagyobb eredménnyel. Ha elfogadják, a kormányzat megbízza az illetékes szerveket, hogy dolgozzák ki a törvényt az elfogadott módszernek megfelelően.
- Ezt követően a parlament szavazással határozza meg, hogy a törvény megfelel-e, vagy sem.
- Innen már csak a Köztársasági Elnök jóváhagyására van szükség, és a törvény életbe lép, ha eddig minden simán ment.

Nem szabad elvárni (sőt tilos), hogy egy rendőr, ügyész, bíró ezt a folyamatot önkényesen megváltoztassa akár a saját igazságérzete szerint.

Igen ám! csakhogy a szeretett politikusaink akik hibáztak a törvényhozásban (mivel "politikusok"), hajlamosak áthárítani a hibáikat a törvények végrehajtóira, illetve végrehajttatóira. Lehet vitázni.

Sírköves Slomó 2013.10.09. 16:58:22

Azt mellékesen megemlíteném hogy amennyiben Kun Béla zsidó, úgy dédunokája Cserny bíró úr is zsidó. Az hogy az én és más tisztességes emberek dédapja az én családnevemet viselte, ezek meg mint a kaméleonok, csak illusztrálja a jellemüket.

Kezdem megérteni Hitlert miért szerette a családfa kutatást.

bigmax 2013.10.09. 17:14:42

@Karipapa01:az átlag állampolgár nem ismeri annyira az elb..szott törvényeket mint a jogalkalmazók így ha valakinek a választott képviselőjéhez kellene fordulni egy törvény javaslattal az pont a rendőrök és a bírók.Ők miért nem teszik ezt meg?Ők nem állampolgárok csak rendőrök és bírók?Nekik lenne a legfontosabb hisz a munkájukhoz tartozna .....no és akkor nem kellene tömegesen elhagyniuk a hivatásukat se.
Amíg a válaszott képviselők ,ezek a megélhetési haszonlesők nem vonhatók felelősségre a törvényalkotásban elkövetett borzalmaikért addig itt semmi se fog változni.
Azon nem csodálkozom ,hogy a bírók többségét nem lopnák el az eszéért hisz akinek van esze az a valódi tudománnyal foglalkozik.

♔bаtyu♔ 2013.10.09. 17:22:59

@bigmax: Egy klikk uralhatja az egész pályát.

Borenbukk 2013.10.09. 17:27:50

@Elli Vízel - The Ultimate Survivor: "Az hogy az én és más tisztességes emberek dédapja az én családnevemet viselte, ezek meg mint a kaméleonok, csak illusztrálja a jellemüket."

Szamitasom szerint nekem 4 dedapam van. Ha mind az en csaladnevemet viseltek volna, az vagy valoszinutlen egybeeses, vagy jelentos belterjesseg. Nalad melyik?

_most_ 2013.10.09. 17:28:56

mondjuk azt nem teljesen értem miért akkora probléma, ha egy bűnöző külföldre szökik, onnantól nem a mi gondunk, és nem kell fizetni a börtönbe tartás költségeit se.

Kis ember 2013.10.09. 17:33:01

"De annak a 133 napnak a nómenklatúrája olyannyira túlélt, hogy mindmáig számos közéleti kulcsszereplő, politikus, médiaszemélyiség egyenesági dédunokája, ükunokája Kun Béla vezető hóhérlegényeinek. Mi nem politizálunk, de ez tény."
De politizáltok. Nem baj az, csak nem kell letagadni.

Egyébként csak egy kis információ: a "Guest blogger" Tolvajkergetők nem más, mint Csigafattyú, más néven Tomcat, más néven Polgár Tamás.
Csak a tisztánlátás végett.

nu pagagyí 2013.10.09. 17:34:03

Azért a rasszistának minősített cigányok pere sem volt rendben. A provokációs célból legénykedő szkínhedek autóüvegéért kirótt 4-5 évekre gondolok.

Úgy általában az egész igazságügy messze van attól, hogy igazságszolgáltatásnak nevezzük. A nyíltan politikai szempontok szerint mazsolázó főügyész a legundorítóbb a rendszerben, de az sem jelez semmi jót, hogy ugyanabban az ügyben különböző szinteken, homlokegyenest ellenkező bírósági ítéletek születnek. Engem nem csak a minőség, de a végtelen tökölés is bosszant. Egyértelmű ügyeket is évekig elhúznak.

Talán meg kéne fontolni az esküdti rendszert, amely az átlagember igazságérzetét is beemeli az igazságszolgálatásba és mivel kevesebb bizonyíték is elég lehetne az ügy elbírálásához, az ügymenet is rövidülhetne.

Wagem 2013.10.09. 17:34:52

Hol vannak ilyenkor azok a szájtépő liberális szarok.akik egészen az Unióig rohantak panaszkodni,h milyen alkotmány ellenes galád dolog ezeket a vén korrupt kommunista gazembereket,ügyészeket,bírókat idő előtt nyugdíjaztatni akarja a hatalom.
Nos pont ez volt az egyik fő ok.
Megszabadulni a Cserni féle gazemberektől.

Ani19561956 2013.10.09. 17:35:42

@Fullánkos Algol: ha eggyel több IQ-d lenne már sültkrumpli is lehetnél te ökör! Te húzz el innen az országból a többi húgyagyúval együtt. de ne ázsiába mert a magadfajta vadbarmot ott sem fogadják szívesen.

Karipapa01 2013.10.09. 17:35:49

@bigmax: "az átlag állampolgár nem ismeri annyira az elb..szott törvényeket..."

Csak olvasd végig a kommenteket! Többen értenek a joghoz, mint a focihoz. Ezt az esetet vizsgálva különben sem a bíró feladata lett volna a javaslat a tövénymódosításhoz, hanem az ügyészségé! A bíró csak a törvények alapján mérlegelhet és hozhat ítéletet. Ha ez esetben esetleg a bíróság elrendelte volna a nyomkövetőt, a vádlottak ügyvédje Szent Péterig fellebbezett volna jogsértés címén, jogosan! Érdekes módon az esetet követően a probléma megoldódott anélkül, hogy a Bíróság a parlamenthez fordult volna. Most akkor mi van?

aritus 2013.10.09. 17:35:52

@_most_: A probléma az, hogy a bűnismétlés, a bűnmegelőzés akkor eredményes, ha gyors a felderítés (azaz a rendőrség érti és teszi a dolgát), és gyors az itélkezés. Azaz a bűn elkövetése után hamar jön a büntetés.
Amúgy ez az írás semmi másra nem jó, csak arra, hogy jól felszítsa az indulatokat, hergeljen.
A posztírónak vagy fogalma sincs a magyar törvényekről, akkor kérem, hogy gondosan olvassa el @Counter: kommentjét. Vagy nagyon is fogalma van a törvényekről, de leszarja őket, akkor pedig szégyelje magát. Nem igazán különbözik azoktól a bűnözőktől, akiknek a szökése miatt tollat ragadott.

Gera 2013.10.09. 17:36:17

Hogy is van ez valójában?
-A gyilkosokat ki kellett engedni az előzetesből, akár tetszik, akár nem, mert négy évnél tovább nem tarthat. Ezzel amúgy nincs probléma, aki ítélet nélkül akar embereket korlátlan ideig fogva tartani, az húzzon el Észak-Koreába, ott érezné jól magát.
-Ha hihetünk az index tegnapi írásának, a rendőrségnek semmi szüksége nem volt a bíróra ahhoz, hogy állandó megfigyelés alatt tartsák ezeket a férgeket -> Pintér elvtárs mondjon már le, ha ez igaz.
-Cserni egy másik bírótól kapta a nyakába az ügyet, az újságcikkek szerint már akkor látszott, hogy gáz lesz, ezért igyekezett gyorsan lezárni, de nem volt már elég idő. Persze azért ezt is meg kellene vizsgálni és ha ő is felelős az elhúzódásért, húzzon a vérbe.
-Legyen egy korrekt vizsgálat és legyen szíves minden csúcsvezető lemondani, akinek a szervezete felelős azért, hogy négy év alatt nem lett meg az elsőfokú ítélet egy ilyen ügyben, mert ez teljességgel elfogadhatatlan. Ügyészség, KIM, BM, rendőrség, Kúria, OBH, ilyenek. Ezek a rohadékok most próbálnak terelni, hogy a négy éves korláttal van a gond, pedig nagyon nem.

aritus 2013.10.09. 17:38:21

@Kis ember: Ja, akkor mindent értek. Polgár Tamás, mozgalmi nevén Tomcat valóban semmiben nem különbözik az írásában hivatkozott bűnözőktől. Ő a lelkeket mérgezi és szennyezi.

Kis ember 2013.10.09. 17:41:08

@aritus:
Én nem mondtam semmi ilyesmit, csak tájékoztattam a lakosságot. :)

lobaszopiatej 2013.10.09. 17:41:24

Magyarország Jobbanteljesít!

aritus 2013.10.09. 17:44:43

@Gera: Ebben a konkrét ügyben az igazságügyi szakértők húzták el az időt, 4 év (!) nem volt elég, hogy szakvéleményt írjanak!

aritus 2013.10.09. 17:46:17

@Kis ember: Nem is állítottam, hogy te minősítetted ezt a faszit. Vállalom, hogy én tettem:))))

aritus 2013.10.09. 17:47:06

@lobaszopiatej: Még ez a mi szerencsénk. Képzeld mi lenne itt, ha rosszabbul élnénk, mint 4 éve!

Kis ember 2013.10.09. 17:52:51

@aritus:
Minden tiszteletem az öné, Kisasszony! :)

Gera 2013.10.09. 17:53:08

@aritus: Jó, akkor mondjon le az érintett intézet vezetője,az ISZKI vezetője és Navracsics,ha a KIM alá tartoznak.

aritus 2013.10.09. 18:02:27

@Gera: Ez mondjuk a minimum lenne. Nem ismerem a részleteket, de azért lehetne mondjuk szabályozni is azt, hogy mennyi idő alatt kell egy szakvéleményt összehozni. Az urak a parlamentben amúgy is nagyon szorgalmasan hoznak új tv-ket, tv módosításokat, hát regulázzák ezt is.
Valami olyan rémlik, hogy a fő hunyó az ügyészség volt, mert egy demonstratív pert akartak kreálni ebből, és minden gaztettüket bizonyítani akarták, ezzel tökölték el az időt. Nem elégedtek meg azokkal, amik nyilvánvalóak voltak, könnyű volt bizonyítani. Azok is épp elegendőek lettek volna nagyon súlyos büntetés kiszabásához.

Gera 2013.10.09. 18:14:59

@aritus: Na ez remek hír, vitán felül közveszélyesek ezek a pofák, nem "egyszerű" szökött bűnözők.

Kis ember 2013.10.09. 18:17:12

@aritus:
Akkor most már nincs többé házi őrizet, nem?

Fullánkos Algol 2013.10.09. 18:19:24

@Ani19561956: Ha valamihez kevés vagy, akkor elég ha nem ütöd bele az orrod mielőtt felnőnél hozzá (kaptál linkeket). Ha viszont még cinkosa is vagy az egykori kunbéláéknak meg lenin-fiúknak, annak már súlyosabb következményei lesznek. Nem Európa fog elmenni Európából, hanem a tanácsköztársaságiak ujjászületései meg a bűnpártolóik és bűnrészeseik.

Wagem 2013.10.09. 18:21:26

Most olvasom.
"elkapták Rostásékat"!!

bambanő (törölt) 2013.10.09. 18:23:32

az a vicc, hogy a rendorok a legrosszabbul fizetettek az ugyeszseghez, ugyvedekhez, birokhoz kepest, de az eljarasi cselekmenyek nagy resze naluk folyik, hatalmas a felelosseg, mivel minden ugyved, ugyesz azt lesi, hogy mikor lehet a rendort valami hiba miatt feljelenteni
es akkor jon az ugyeszseg es lekapjak a 10 kormerol a rendort

nem csodalkozok, hogy hamar halnak, meg elhagyjak a palyat

persze ez csak a szellemi munkat vegzo vizsgalokra, nyomozokra igaz, a sok terrorlegeny csak a farkat hegyezi
ok nyugdijba mentek eddig is 35 evesen

az ugyeszek es birok Magyarorszagon rogton a jogi egyetem utan bekerulnek a hivatalba, az eletbol semmit nem lattak, csak papirokat nyalnak es helyezkednek fogalmazokent
igazi kozigazgatasi semmittevok lesznek

Amerikaban legalabb ugy lesz valaki biro es ugyesz, hogy elotte dolgozott mashol, tekintelyt es tapasztalatokat szerzett, majd emiatt megvalasztjak
van is tisztelete az ugyesznek, bironak az USA-ban, mert komoly emberek lesznek eletpalyajuk csucsan birok es ugyeszek, nem pedig 23-24 evesen egy hivatalba protekcioval benyomott jogasz palanta, aki soha az eletben eloben nem talalkozik buncselekmennyel, torteneti tenyallassal, csak papirokbol ismeri a vilagot, az emberekkel, akiknek az erdekeben a munkajat vegeznie kellene, nem ismeri, nem talalkozik veluk, nem felel nekik
az USA-ban meg igen, mivel ott valasztjak a birot, ugyeszt, nem akarkik kozul
a magyar igazsagszolgaltatas pont olyan korrupt es tesze-tosza, mint barmelyik hivatal
ezert is hivjak a rendszert hivatalnok biraskodasnak
eletszerutlen szabalyokat eletkeptelen emberek alkalmaznak
eredmeny: bunozok a rendor szemebe rohognek, mert tudjak, legkesobb a masodfok majd felezi, vagy teljesen elengedi a buntetest
sot meg karteritest is kapnak majd...
szegyen!!!

mondjuk az USA-ban meg az eskudtek a gyenge lancszem, jo ugyvedek az ujjuk kore csavarjak oket (persze csak torvenyes kereteken belul), mert ott az igazsagszolgaltatas elleni buncselekmenyeket (befolyasolas, vesztegetes, zsarolas) nem 1-2 evvel buntetik, hanem evtizedekkel

en sem orulnek, ha evekig dolgoznek, hataridoktol szorongatva, ugyeszseg baszogatasa kozepette, hogy egy kokemeny bunozo sittre keruljon, erre egy nulla elettapasztalattal es felelossegerzettel rendelkezo takony ugyesz vagy egy magat fogalmazobol birosagi titkarra, majd birova felszopo biro picsa kiengedi a patkanyt
persze a polgar meg csak annyit lat, hogy a patkany megint kint lofral

nem hibatlanok a rendorok sem, foleg a veroember szinten megrekedt terrorlegenyek (2006-ban bizonyitottak, mekkora erkolcsi nullak), de a kepzettebb, szellemi munkat vegzo rendorok tenyleg szar helyzetben vannak

ket tuz kozott dolgoznak: egyik oldalrol a hazudozo terhelt es jol fizetett ugyvedei, masik oldalon a parancsnok, ugyesz es a biro, meg a hataridok szoritanak

Jó Mercutio halott 2013.10.09. 18:24:48

En nem tudom, ki irta ezt a posztot, de a melysotet tudatlansagot mesteri szinten vegyiti a merhetetlen demagogiaval, az egeszet megfuszerezve csipetnyi, de hatasos logikai bakugrassal, idetlen, kormenek mocskavaln es szajanak budosevel. Igy kell fozni a Kocsmai Megmondoember fozeleket.

daito 2013.10.09. 18:33:07

Élmény minden sor. Vannak benne megfontolandó gondolatok is, de az örök kedvenc megoldás, a sejtető kérdés is előkerül.
"(És igen, jogos a kérdés, hogy rokona-e az 1919-es tömeggyilkos Csernynek, az ítélet nélküli Dunába lövés feltalálójának, de ezt nem tudjuk. De annak a 133 napnak a nómenklatúrája olyannyira túlélt, hogy mindmáig számos közéleti kulcsszereplő, politikus, médiaszemélyiség egyenesági dédunokája, ükunokája Kun Béla vezető hóhérlegényeinek. Mi nem politizálunk, de ez tény.)"

Arra már valaki rávilágított, hogy Cserny és Csernyi, de van még 2-3 dolog.
1. Cserny József nőtlen volt. (Értsd: valószínűleg nem volt gyereke sem.)
2. Kivégezték, 27 évesen. Mivel kb. 22 éves korától katona, majd forradalmár volt, rohadtul nem idehaza, és az előző pontban említett módon nőtlen volt, értsd: nem volt gyereke.
2a: lehetett zabigyerek utána, de ilyenről sem tud gyk. senki.
2b: ha nómenklatúráról beszélünk, és belesoroljuk Csernyt, akkor szintén funky a postban megfogalmazott "133 napnak a nómenklatúrája olyannyira túlélt" sor. Nem élt túl. Neki ez nem jött össze, ahogy még 20 Lenin fiúnak sem.
3. A posztban leírva nem megjelenő, de néhány kedves hozzászóló által megfogalmazott finom zsidózásra: Cserny református vallású volt. Persze ettől lehetett kikeresztelkedett zsidó is, az meg ugyanaz ugye.
4. A nómenklatúra, meg leszármazottak, meg névcsere (szintén valami hozzászólás) ügyében: hát ja, persze, bőven volt ilyen. Ahogy nevet változtattak a szláv családnevűek, a német családnevűek, meg az xy családnevűek is, mikor éppen milyen szél fújt ezen a tájon.

Meg kéne érteni, hogy Cserny parancsnok elvtárs is csak egy suttyó cipészsegéd balf.sz volt, pont nem zsidó. Ahogy volt zsidó megfelelő is, de bizony a dicstelen 133 nap már csak ilyen volt - ugyanis a kommunizmus alapja az ateizmus. A kommunista ateizmus meg olyan, hogy sem a keresztények, sem a zsidók istenét és egyházait nem bírja. Persze ennek megértéséhez túl kellene lépni a zsidó, zsidóság démonizálásán, nade mindegy.

jog-ász 2013.10.09. 18:39:58

ezt a szánalmas, szakmaiatlan fröcsögő posztot, asszem hozzá sem szólok..

JohnHenry 2013.10.09. 18:46:41

"Közhely, hogy a rendőrök tömegesen hagyják el a hivatásukat, mert elegük lesz abból, hogy hiába dolgoznak erejükön felül, magasztos és elvont elvekre hivatkozva másnap szabadon van a közveszélyes, ostoba bűnöző"

azt a magasztos és elvont elvet úgy hívják, hogy törvény. ha a rendőr meg az ügyész szar munkát végez, a bíró nem ítélhet bemondásra vagy pofára. a bíró nem orbán viktor, a bírónak az a dolga, hogy figyelembe vegye a hatályos törvényeket.

Kis ember 2013.10.09. 18:51:07

@Jó Mercutio halott:
Írtam már, ki írta a posztot:
Tomcat, Polgár Tamás.

Jó Mercutio halott 2013.10.09. 18:54:23

@bambanő: rendor vagy. Miert nem ismeritek mar be egyszer, hogy az ugyek jelentos reszet TI basszatok el. Nem a "hazudozo terhelt" meg a jol fizetett ugyvedei, akik alig tehetnek nektek keresztbe mert nincs hol, hanem ti. A sajat siralmas kozepszerusegetekkel, tanulatlansagotokkal, a jogi tajekozottsagotok teljes hianyaval. Amit igy egyutt ez a hozzaszolasod is jol peldaz. A siralmas az, hogy meg ezt sem veszed eszre.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2013.10.09. 19:02:20

@Wagem: Cserni Jánost közel sem érintette a kényszernyugdíjazás. Szóval ha valaki Csernit akarta a kötelező nyugdíjkorhatárral kiiktatni, az vagy nem ismeri a számokat, vagy hazudik. Te melyik vagy?

@Karipapa01: Nem pontos. Szeptember 1-je után ebben az ügyben is lett volna lehetőség elrendelni a nyomkövetőt. Csakhogy a bíróság, mint főszabály szerint mindig, ebben a kérdésben is indítványhoz kötött (azaz valakinek indítványoznia kell).
Ez elmaradt.

@Gera: A másik bírót előléptették és áthelyezték más bíróságra. Tehát ő nem tehet az ügy húzódásáról.
Büntetőügyben ilyenkor a már lefolytatott eljárási cselekményeket (tanúvallomások, szakértői vélemények) meg kell ismételni (tekintettel arra, hogy mindenképpen súlyos dolgokról, azaz bűnösségről van szó).
Cserni a beszámolók szerint és a vádlottak rendszeres eljárási panaszai és kizárási indítványai alapján (ez megjelent pl. az indexen akkor, amikor először hír lett a szakértői vélemény késlekedése, aztán amikor kiderült, hogy mindenképp le fog járni a 4 év az ítélkezési szünet miatt) nagyon kemény tempóban megismételte és ítéletre alkalmas állapotba hozta az ügyet tavasz végére.

Azaz ha a szakvélemény elkészült volna, ítélet is született volna, még időben. Aki ordít a hatóságok balfaszkodása miatt, az nagyon jogosan teszi, mert ez ép ésszel fel nem fogható, de aki a bíróságra mutogat, az több okból is rosszul teszi (egyrészt eljárásjogilag az van, hogy tényleg nem a bíróságnak kell hivatalból nyomkövetőt elrendelnie, 24 órás őrizetet megszabnia, másrészt pont ebben az ügyben tényleg nem sáros sem Cserni, sem az előző bíró).

@aritus: Azt igen jól tették. Gratulálok, aki a legkisebb mértékben is hozzájárult.
Talán időközben az a nyomorult szakvélemény is elkészült, a szökés bűntettéért meg külön eljárásban mérik meg őket :-)

Jó Mercutio halott 2013.10.09. 19:04:12

@Kis ember: Ja. Nem figyeltem. A csavo koztudottan azt hiszi magarol, hogy ert a joghoz. Nem tudja, hogy a hata mogott mindenki kirohogi a netrol osszeszedett tudomanyabol vegtelen balfaszsagokat teljes meggyozodessel eloado hulyesegeit. Egyebkent kar a csavoert, nem rossz gyerek. Csak azt nem ertem, hogy o aki mindig szembe akart menni, miert roja fel egy Cserninek (akinek a nevet sem tudja leirni rendesen), ha egyszer egyszer o is ezt teszi. Ezt hivjak a magukfajtak kettosmercenek asszem. Na mindegy. Maradj Tamas, a lufibombanal. Ne akarj jogasz, ujsagiro es meg fasz tudja mi minden lenni, mert nem vagy az. Lufibomba oregem, meg oriasparittya vagy hogy hivjak azt a szart amit csinalni akartatok, katapult vagy mi, jo az, mas nem nagyon csinal ilyet.

Konzervatív0 2013.10.09. 19:06:49

Érdekes dolgokat feszeget a poszt.
Mégha itt-ott van is benne tévedés, de valljuk be 10 emberből 9 szerint a jogalkalmazás sokszor hagy maga után kivánnivalót. - Már amit az átlegameber érez belőle. -
Sokan írják hogy a biró a megalkotott törvényeket alkalmazza. Ez igaz, de talán nem is a törvénynel van a gond, hanem az alkalmazásával. Az egyes tényállások megállása bizony a bíró döntése. Ezért fordulhat elő hogy 2 biróság homlokegyenest mást dönt 1-1 ügyben.
Na itt az átlagpolgár problémája!
És felnmerülnek a kérdések:
- Miért van az hogy 2 biró azonos ügyben 2 féle döntést hozhat?
- Miért van az hogy egy gazdag sztárügyvédekkel körbvevett vádlott esetén elmaradnak a szigorú döntések?
- Miért van az hogy egy ügyet formai hibák miatt ejtenek, noha a vádlott bőnössége nem kérdéses?
- Miért van az hogy ez ügyvéd akár a legnagyobb baromságokat is képes felhozni, hogy a tehetős ügyfelét és a sikerdiját védje?
- Hol az ügyvéd becsülete?
- Miért van az hogy 3 szakértő 3 féle véleményt ad?
- stb.

Na ezek a dolok gyengitik a jogrendszert, és renditik meg az átlagember demokráciába és jogegyenlőségbe vetett hitét.

Hogy mi a teendő?
Nehéz kérdés. Ugye a nagy deokratikus amerikában pert lehet nyerni a Jóisten ellen is. Na ez a ló túloldala és ez az amit el kell kerüljünk, viszont az esküdt szék sem biztos hogy jó megoldás.
Nem könnyű.
Talán segítene ha minden egyes eltérő vagy kérdőjeles itélet esetén egy birói tanács dötése kellene, és az előzőleg hibázott birót előbb tréningre iratni, majd eltiltani.
Lehet van valami hasonló rendszer ami a birói kart "minősiti", de hogy nem működik megfelelően abban biztos vagyok.

lyia (törölt) 2013.10.09. 19:10:42

Tudom, hogy nincs sok értelme a poszt írójával vitatkozni, egyrészt, mert gőze nincs az igazságszolgáltatás magyarországi rendszerének napi működéséről, másrészt, mert eleve egy "jobbegyenes" ítélőképességével esik neki egy kirívó példának, ami nem a szabály, de, egye fene, megírom, hogy miben téved, és miben van igaza.

Először is abban téved, hogy megpróbálja egyes bírók személyéhez kötni a neki nem tetsző ügyeket, továbbá abban, hogy azt hiszi, a bűnelkövetőnek nincsenek jogai. Ezt persze csak addig teszi, amíg saját maga nem kerül a bíróság elé, pedig erre egészen ártatlan(nak tűnő) emberek esetében is sor került már, elég talán, ha csak a rendszerváltás óta eltelt időszak néhány emblematikus ügyére utalok (nem fontossági vagy kronológiai szempontok szerint): Hagyó M., Császár E., Várhegyi A., Császy Zs., de pl. a karambolig Éva Rezesova is egy rendes milliomoslány volt, most meg láncon vezetgetik, mint valami terroristát.

Abban is téved, hogy bizonyos társadalmi csoportok valamiféle élvezetet találnának a bűnözésben: egyeseket kifejezetten az éhség, másokat a hatalmi ambíciók, megint másokat a meggazdagodás vágya visz rossz útra, a Hannibal Lecter típusú bűnöző ritka, mint a fehér holló, ők szokták pl. kiirtani az egész családjukat egy szép tavaszi hajnalon, miután végigszámítógépezték az éjszakát, vagy kiderítették, hogy a feleségük megcsalta őket egy uborkával. A "cigánygyilkosok" sem élvezték - szerintem - a tettüket, nekik "politikai" céljaik voltak, nem mellesleg azért, mert ezeket a célokat a politika - implicite - saját céltételezései közé is befogadta. Egyik említett kategória sem cigányokkal van tele.

Miben van igaza? "A primitív bűnöző élvezi, ha a gyengébbet megalázhatja."

Bizonyára így van, hiszen pl. a kétharmados többség is megalázza a régi trafikosokat, a szolgálati nyugdíjasokat, a rokkantakat, a munkanélkülieket, a magánnyugdíj-pénztárak tagjait, a színházi szakmát, a tömegoszlatásra vezényelt rendőröket, a hajléktalanokat, a közmunkásokat, továbbá mindazokat, akik még emlékeznek arra, honnan indult Orbán.

Szerintem azok (is) emberi testben élő dúvadak, akik annak idején felgyújtották a tévé székházát, vagy minden nagyobb "rangadó" után szétverik a metrót. De jogaik nekik is vannak, pl. a rendőrök egyet sem lőttek le közülük (talán kellett volna?).

efi 2013.10.09. 19:11:17

Ezek mitől ilyen dagadtak?
Föl nem foghatom, hogy akár börtönben, akár előzetesben miért adnak ezeknek annyit zabálni, hogy a vágósúlyban lévő 120 kilóját tartani tudja. Főleg úgy, hogy még gyúrhat is, amire otthon pénze se lenne.

Minyimányi Monyó (törölt) 2013.10.09. 19:18:11

Gyenge jogalkotás egyenes következménye az önbíráskodás.A valódi bűnösök pedig a parlamentben ülnek,akik miatt azok lesznek bűnözők,akik amúgy jogkövetők lennének,valószínűleg.

CsakMintTe 2013.10.09. 19:22:16

@Ani19561956: Bácsi? Hm. Biztos a többi megállapításod is ilyen találó.

Hát jól van. Legyen nektek gyereknap. Végül is tartalomhoz a forma...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2013.10.09. 19:23:38

@Counter: Meg nem vettek elég alkalommal és elegendő vért, így később az eljárás során a védelem hivatkozhat arra, hogy a mérések nem megbízhatóak.

Elképzelhető-e, hogy már az ügy oly korai szakaszában nagyobb mennyiségű rézkarc cserélt gazdát?

A poszt témájához: Magyarországot át- meg áthatja a korrupció. Ugyan miért éppen a jogszolgáltatás szervezete lenne kivétel?

Ám jelen esetben kétlem, hogy ez a két akasztófáravaló bűnöző lefizette volna a bírót. Itt bizony a rendőrség hibázott azzal, hogy az ilyen veszélyes bűnözőket nem figyelte folyamatosan éjjel-nappal.

Külön misét ér meg az, vajon 4 év miért nem volt elég elítélni ezt a két emberi mocskot? Pártunk, államunk és kormámyunk ezzel szemben egy huszárvágással megoldotta a problémát: na nem úgy, hogy gyorsítaná az ítélethozatalt, hanem úgy, hogy ezentúl 4 évnél hosszabb ideig is lehet valakit előzetesben tartani.

Kedves bírák, ezentúl még ennyire sem kell igyekezni az ítélethozatallal. Legföljebb még több olyan ítélet lesz, amikor a vádlott pontosan annyi börtön kap, amennyit előzetesben töltött.

efi 2013.10.09. 19:36:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"még több olyan ítélet lesz, amikor a vádlott pontosan annyi börtön kap, amennyit előzetesben töltött. "
Vagy többet és kapja a kártérítést.
2 év elmaradt jövedelem 3 millió, erkölcsi kár 2 millió, itt az 5 milliója, lehet távozni, viszlát máskor is. Nagyon szívesen.

zobod 2013.10.09. 19:53:29

@lyia: meglehetősen naív vagy. Az olyan brutális állatoknak, mint az ároktői horda tagjai, vagy mint a cigánygyilkos halálbrigád, az apropó szinte mindegy. A lényeg a másik megtörése, eltaposása, vagy ha úgy jön ki a lépés, akkor megölése.

v2peti 2013.10.09. 20:12:06

@lyia: Jó, csak a te kedvedért! Nincsenek csoportok, de ilyen személyek annál többen vannak!
Ők azt élvezik, ha másokat bánthatnak, míg egyesek azt, ha másokkal kiszúrhatnak. (Örökös feljelentgetők.) Megint mások azt, ha mindent összefirkálhatnak. (Taggelők.)

otapi 2013.10.09. 20:22:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Még az is lehet hogy arra ment ki az egész ügy hogy mostantól jogerős ítélet nélkül korlátlan ideig lehessen előzetesben tartani a nem szimpatikus elemeket...

eqlessootista 2013.10.09. 20:26:10

Blogírók kapnak valamiféle juttatást írásaik után (pl. az index-től)?
Bűnmegelőzés: minden emberbe legyen beültetve jeladó, amellyel bármikor visszakereshető a pontos tér- és időkoordinátája (megfelelő hatóság és szervezet ellenőrzése mellett).
Kirabolták (megverték, stb.) Józsi bácsit, Mari nénit? Faluvége utca 1000 alatt tegnap éjjel kettő 33-kor? Na nézzük csak, mely jeladók tartózkodtak
akkor és ott. Perceken belül csattanna a bilincs Gyilkos Dzsó(k) kezein.
Node, ezt tudva viszont meg sem próbálnák. S akkor mindenki aludhatna nyugodtan. (sajnos a mesének itt vége)

khmm... 2013.10.09. 20:29:50

@lyia: Te ugye valami szociológushallgató vagy...?

LOL

Dr. No 2013.10.09. 20:32:22

Nemcsak ostoba, de hazug is a poszt. Csak annyit tennék hozzá: 2006-ban a tüntetőkön pontosan az a mentalitás csattant, amit a poszt számon kér az igazságszolgáltatáson. Arra bezzeg külön törvényt hoztak, hogy hazudtak a rendőrök.
"Közhely, hogy a rendőrök tömegesen hagyják el a hivatásukat, mert elegük lesz abból, hogy hiába dolgoznak erejükön felül, magasztos és elvont elvekre hivatkozva" ja, pl. Izsákon.

khmm... 2013.10.09. 20:32:33

@efi: Néztem a múltkor a Péntekcigányt is (a Páva lány gyilkosát), pár hónap alatt úgy kikerekedett, mint egy jóllakott napközis. :-s :-s

Vinnék inkább a bányába követ törni....

tlvajferi 2013.10.09. 21:10:05

hát a bíróság, ügyészség, rendőrség bizony gyakran leszerepelt:
- az összes politikus szabadlábon,
- a bankot csődbevivő,évekig külföldön tartózkodó exelnök, felmentése után hazajött és pártot gründolt,
- a 2006-os tv-felvételek dacára nem volt olyan bíró,ügyész, rendőr, amelyik rendőri erőszakot,netán viperát, vadászpuskát, kábelkötözőt, stb látott volna,minden törvényes, a szemkilövetés is

ja,itt jut eszembe a vicc:
miért szúrta el gyurcsxány ferike tanítónénije?
hogy nem tolta ki a két szemét...

Dzsentrisvihák 2013.10.09. 21:13:14

Olyan vicces olvasni a sok kretént, aki itt az emberi jogokról, meg arról rinyál, hogy a poszt írója nem ismeri a kis magyar valóságot, nomeg persze, hogy "mindenértakormányafelelőséscsakaZorbánkormány" :]
Közben arra se veszik a fáradtságot, hogy utánajárjanak, ki is írta a bejegyzést. Már a trollok se a régiek, én meg öregnek érzem magam...

csakférfi 2013.10.09. 21:16:52

@Dr. No: Tévedsz!A tolerancia nem egyenlő a gyengeséggel.Mert a gyenge akarja bizonyítja be(magánák)mindenkinek hogy erős.Minden harcművészet alapja ez.Ha önmagadat legyőzöd(ölési kényszer.lopás kényszer,rablás kényszer,fáradság érzet)akkor mindenkit le tudsz győzni.Ezért a komoly harcművész először gyógyítani tanul utána sérülést okozni a gyengébb ellenfelének (nem megölni,harcképtelenné tenni).Ebból következik hogy aki gyengébbet támad mindegy hogy milyen okból,gyenge jellem.Aki ölni képes az szenvedélyből teszi.Aki úgy dönt hogy életet elvehet,ne csodálkozzon hogy tőle is elveszik.Én megölném azt aki a szerettemet öli meg.Utána jöhet a tolerancia.Ezért vagyok csak férfi-se több-se kevesebb.

Dzsentrisvihák 2013.10.09. 21:58:59

@Kis ember:

Remek. Az itt tobzódó mocsári zsurlók körében nem zavart sok vizet az infó...

leroi 2013.10.09. 22:06:28

@gacsiiiz: És ki osztaná/tenné be/üzemeltetné a nyomkövetőket? A kormány valamelyik szerve? Gyanítom, hogy pl. a választások előtt pár héttel történne valami olyan bűntény, ahol az ellenzék esélyes politikusainak a nyomkövetői bukkannának fel...persze pár hónappal később tisztázódna az ügy, valami buta szoftverhiba történt de addigra már késő. és szerintem ez oldalfüggetlen lenne. (Különvélemény c. film megvolt?)

Valahogy nem akar összeállni ez a jobbos újságíró utánpótlás, erőlködnek a gyerekek, de a fogyatékos cikknél is kaptak az arcukra, most meg hiába próbálják egyszerre a zsidó-cigány-komcsi-bűnöző kártyát letenni az asztalra, nem áll össze a rojalflöss... Zsóti bá' mérges lesz, aztán mehettek vissza a balettbe ugrálni...

(Én hagytam volna a csatába a kunbélás vonalat, azért az nyilvánvaló, hogy aki a 133 nap alatt valaki volt, az vagy megszökött, vagy Prónayék vették kezelésbe. Inkább kitaláltam volna egy rákosista, padlássöprő zsidó bírót, á lá Ogilvy elvtárs. 1984 könyv megvolt?)

Vombatus Ursinus 2013.10.09. 23:09:00

@lyia: Ehhez nincs mit hozzátenni. Sajnos...

bambanő (törölt) 2013.10.10. 04:47:30

@Jó Mercutio halott: nem voltam soha es nem is vagyok rendor
mernok vagyok, kulfoldon elek, maganszferaban dolgozom es van kis tapasztalatom, hogy megy ez mashol a vilagon, valoban fejlett allamokban
picit jobban, mint a korrupt Magyarorszagon

te talan bunpartolo ugyesz geci vagy korrupt biro patkany vagy? vagy egyenesen Cserny elvtarshoz van szerencsenk?

tudjuk, a birok csak sajat lelkiismeretuknek felelnel, kar hogy nagy reszuknek az nincs
egyszeru felkapaszkodott hivatalnokok...
be kellene vezetni a felelossegre vonasukat vagy valasztasukat, akkor pl. 5 ev mulva mehetne a picsaba az ilyen bunozoket segito biro es ugyesz
abszurd, hogy ilyen hatalom van a kezukben es nem felelnek senkinek, tudjuk, a torvenyek, meg a lelkiismeret... smafu

CsakMintTe 2013.10.10. 09:26:59

@Dzsentrisvihák: Elég sok vizet zavart, én például merő önvédelemből nem állok le vitatkozni azzal az illetővel, elkezdenem is kár volt. Trollt nem etetünk, a nünüke anélkül is él és virul...

Amit meg érdemben az íráshoz fűztem volna, időközben nálam sokkal okosabban leírták mások.
süti beállítások módosítása