sarga-lap.jpgJöttem, láttam, tüntettem. Amit láttam, annak egy része nagyon tetszett, egy másik része meg nem. Tetszett, hogy sokan voltunk. Hogy sokfélék voltunk, mégis meg tudtunk mozdulni egy ügy érdekében. Hogy határozottak voltunk. Igazából azzal sem volt semmi gond, hogy pár monitort behajítottak a Fidesz-székház ablakán. De azért helyes, hogy hogy ennél több nem történt. Ennyit ért az ügy, többet nem.

Mert, aki most CIA-puccstól parázik jobbról, vagy épp "demokratikus forradalomról" álmodozik balról, az teljesen félreérti a helyzetet. Tegnap a tömeg döntő többsége azért ment utcára, mert a kormány egyrészt ostoba javaslatot terjesztett be, másrészt szembeköpte alig hat évvel ezelőtti önmagát, harmadrészt mindezt olyan arrogáns módon kommunikálta, amit tanítani kellene - elrettentő példaként.

Orbán Viktor nem fog megbukni, és nem is szabad, hogy megbukjon. Igaz, hogy alaposan átszabott, és nem kicsit igazságtalanabb választási rendszerben, de az általa vezetett pártszövetség mégis csak meggyőző fölénnyel nyerte a választásokat. Az a népakarat, hogy a Fidesz vezesse az országot. De tegnap óta világos az is, hogy ugyanez a népakarat abban is egységes, hogy ne így tegye.

Az internetadó ügye - leírtam már, de úgy látom, párszor még le kell - nem csak, sőt nem elsősorban magáról az új sarcról szól, nem arról, hogy lesz-e végül 700, vagy 1000 forintos plafon. Hanem arról, hogy megengedhető-e egy mégoly népszerű és stabil lábakon álló kormányzatnak is, hogy elszakadjon a valóságtól, és idiótaként kezdjen viselkedni. Hogy el kell-e tűrnie ezt egy népnek, amely ennek a politikai erőnek bizalmat szavazott? Hogy vajon arra voksolt-e a (legalábbis relatív) többség, hogy az égvilágon mindent meg lehet tenni? Nyilvánvaló, hogy nem. Erről szólt a tegnap, nem kevesebbről - de nem is többről.

És arról is, persze, hogy a balliberális társadalmi beágyazottság még mindig mélyebb, a reakcióidő pedig sokkal alacsonyabb, mint a radikáljobbos. Lehet azon fanyalogni, hogy Gurmai Zita fia szervezte meg a Fb-on az eseményt, hogy az ex-PM-es ultraliberális Rózsa Milán kapaszkodott fel az erkélyre, hogy az első sorban ott pofátlankodott Demszky Gábor egy "no more corruption" (ez az ember szájára veszi a "korrupció" szót, Irgalom Atyja, ne hagyj el!) táblával. Hogy még André Jóbarát, az USA helytartója, birodalmi megbízottja, megbízott nagykövete is kitolta az arcát a Hősök terére.

Ezektől engem is kirázott a hideg. De, ha ilyenkor eltartott ujjal fintorogva hazaballagunk, akkor egészen pontosan azt tesszük, amire ők számítanak. Mert a netadó akkor is vérlázító ökörség marad,  akkor is tömegek vonulnak ellene utcára - de akkor ezeket a tömegeket egyből az ő ölükbe is hajtjuk.

Csak egy példa: a Fidesz-székház erkélyére valaki kitűzött egy uniós zászlót. A ballib média persze egyből elalélt az örömtől: lám, ezek a kedves fiatalok azért jöttek ki, hogy az ajrópai értékekért harcoljanak. Az már kimaradt a tudósítások döntő többségéből, hogy a tömeg nem egészen EU-konform része hangos fújolással fogadta az aktust, és azt kezdték skandálni, hogy magyar zászlót tűzzenek ki. A jelen levők jelentős része (köztük ugyanazok,is  akik két perce még tapsoltak a csillagos lobogónak) átvették a követelést. Egy vehemensebb fiatalember aztán szépen felmászott a balkonra, és elvitte magával szuvenírnak a brüsszeli zászlót.  Ez a maroknyi ember is hatást gyakorolt a tömegre, hatást gyakorolt az eseményekre. Egyszerűen azért, mert jelen voltak, mert nem mentek haza.

A tegnapi nap sem nem egy puccs, sem nem egy forradalom kezdete nem volt. valószínűleg nem volt a kezdete semminek.Nagyon remélem, inkább a vége volt valaminek: a kormányzati ámokfutásnak és arroganciának. Orbán Viktornak és társainak most szépen le kell ülniük néhány palack jó bor mellé, és alaposan át kell gondolniuk, mint rontottak el az elmúlt hetekben. A kormányfő szereti, és valószínűleg érti is a futballt. Most éreznie kell, hogy ez egy sárga lap volt. Az első. A másodikat nem osztják olyan könnyen, de négy év múlva még megkaphatja. ha van még olyan jó politikus, mint amilyennek eddig látszott, nem várja meg...

Balogh Gábor

 

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr186836905

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki szavaz még ezek után a Fideszre? 2014.10.28. 13:04:22

Elég rossz volt a kormány elmúlt kéthetes mérlege, a baltás gyilkos, Orbán IMF-listája és a Varga István-féle női szerepfelfogás borzolta a kedélyeket. Mindhárom ügy elviekben alkalmas volt arra, hogy a Fidesz korábbi támogatóit is elgondolkodtassa a h...

Trackback: Csak az erőszakból értetek 2014.10.28. 12:44:05

Ha valamit megtanultunk az elmúlt évek kormányzásából, akkor az a tegnap esti masszívan cinikus Fidesz közlemény pontos ellentéte: kurvára nem vagytok nyitottak az érvekre, békés párbeszédre, és hallgatjátok meg barátsággal és türelemmel azokat, akikne...

Trackback: Sárga lap 2014.10.27. 18:00:01

A tegnapi nap sem nem egy puccs, sem nem egy forradalom kezdete nem volt. valószínűleg nem volt a kezdete semminek. Nagyon remélem, inkább a vége volt valaminek: a kormányzati ámokfutásnak és arroganciának.

Trackback: 2006 és 2014 2014.10.27. 12:48:31

Na, letudtuk ezt is. Végre meglett a ballibek saját székházrombolási ügye, mely miatt immár 8 éve irigykednek a Fideszre. A recept profi volt, a ballib agytröszt – követve a 2006-os példát – szélsőjobbos futballhuligánokat szerződtetett. Megvolt a pá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2014.10.27. 12:42:17

„az általa vezetett pártszövetség mégis csak meggyőző fölénnyel nyerte a választásokat”

Az MSZP-SZDSZ is 2006-ban... magasabb támogatottsággal mint 2002-ben (ugye a Fidesz-KDNP 2014-ben már alacsonyabbal mint 2010-ben). Oszt mégis... mi lett belőle... :)

Orbánnak és a posztkommunista Fidesz-KDNP-nek takarodniuk kell a tetves bolsevik korrupt k.rva anyjukba.

Hogy ki legyen helyettük?! Hát, ha beváltották volna a fideszes elvtársak bármelyik 2010-es választási ígéretüket, mondjuk legfőképp az elszámoltatásra vonatkozóakat, akkor ma már kicsit tisztábbnak kéne lennie a helyzetnek, de így fennáll a veszélye annak, hogy újra a „másik” posztkommunista tetves bolsevik korrupt politikai bűnszervezet kerül hatalomra. Akkor így lesz, majd amikor a suttyó prolijaikat ár az éhhalál fenyegeti, áttérhetünk az évenkénti választásokra mindaddig, amíg meg nem tisztul a közélet.

De ahogy eddig ment, több mint két évtizeden át, úgy nem mehet tovább... mondom én, aztán csak menni fog, de ha a koszos prolinak ez a balkáni cigány fertő tetszik, akkor fogyassza élvezettel. :) Az aktív, rátermett és képzett fiatalok egy nagy része már úgyis külföldön van, legfeljebb a másik nagy része is csatlakozik majd hozzájuk az elkövetkezendőkben...

freehckr 2014.10.27. 12:43:19

„inkább a vége volt valaminek: a kormányzati ámokfutásnak és arroganciának”

Akkor azok közé tartozol akik nem, vagy nem túl figyelmesen olvasták a mai sajtót... :)

freehckr 2014.10.27. 12:48:32

„alaposan át kell gondolniuk, mint rontottak el az elmúlt hetekben”

Hetekben?! :) Évek, haver, évek... a Fidesz-KDNP a rezsicsökkentéssel 2012 magasságában beállt a nyomorult prolijaik szavazatainak közpénzekből való felvásárlására, előre mutató, az Európához való felzárkózásunkat megalapozó érdemi kormányzati intézkedés évek óta nem történt. Illetve hát 2010-2012 közt sem vitték túlzásba a fideszes elvtársak ezeket az előre mutató intézkedéseket.

Ez egy olyan dolog, hogy ha eddig képtelenek voltak kormányzásra, akkor ezután mi a fészkes fenét várunk ettől a korrupt dilettáns söpredéktől?! Holnap már érteni fognak hozzá? :) Csak mert volt egy kis tünti-bünti?! :)

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.27. 12:49:45

@freehckr:

Éntőlem eltakarodhat Orbán, egy feltétellel: ha a helyére nem a ballibek jönnek.

freehckr 2014.10.27. 12:51:38

@maxval birca hozzászóló: „ha a helyére nem a ballibek jönnek”

Miért, mi a különbség a két posztkommunista bűnszervezet közt?! :) Ne mindegy, hogy az MSZP-SZDSZ adóztatja hülyére az országot és emeli a csillagos egekbe az államadósságot vagy a Fidesz-KDNP?

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.27. 12:59:23

@freehckr:

A Fidesz legalább nem nyalja a nyugat seggét.

freehckr 2014.10.27. 13:02:13

@maxval birca hozzászóló: „legalább nem nyalja a nyugat seggét”

Na most kint vagyunk a vízből, hurrá... :D

roxxtar 2014.10.27. 13:09:59

freehckr : Nagyon unatkozhatsz :) Az írás korrekt, tetszett. Pont ezt gondolom én is.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.27. 13:14:23

Van itt valami amit kevesen értenek.

A tömeg tölti be nézők szerepét. Ha valami nem tetszik nekik, fújolnak.

és most tessék nagyon figyelni: a tömeg egy része képes meggyőzni a tömeg másik részét is (!!!!!!!) akik esetleg eltérő politikai nézetet képviselnek. A hangulat hatása alatt.

Ezért baromság mindig külön tüntetést szervezni, ahelyett, hogy az egyik tüntetősereg hozzácsapódna a másikhoz, és formálná annak véleményét. Aki hangosabban kiabál, annak van igaza, ez a tömeglélektan.

A Jobbikosoknak mindig is jó torkuk volt, ezt kéne most kihasználni.

A lényeg pontosan az, hogy a két eltérő politikai meggyőződésű egymás szidása helyett a felcsúti cigányt kezdje el szidni. Ennyi.

Ez könnyedén megvalósítható.

@freehckr: "így fennáll a veszélye annak, hogy újra a „másik” posztkommunista tetves bolsevik korrupt politikai bűnszervezet kerül hatalomra."

az mszp végleg széthullott, szétesett, az idei ciklusban végük lesz. A fidmszp posztkommer tandem egyik szereplője végleg megrokkant.

Az út megnyílt a hiteles alternatívák előtt.

freehckr 2014.10.27. 13:20:43

@Nemzetstratégia: „Az út megnyílt a hiteles alternatívák előtt.”

Ha már itt tartunk a választások óta a Jobbiktól is kiráz a hideg kicsit. Ez is az egyik oka, hogy nagyon nem kavartam a „céljaink” ügyében idén túl sokat.

A Jobbik jelenlegi kommunikációja szerint nagyjából ott folytatná a fideszes osztogatást, ahol a Fidesz-KDNP abbahagyta (ha netán így alakulna egy „hatalomváltás”). Ráadásul a Kovács Béla-ügy kirobbantása óta mintha csak simogatná a Fidesz-KDNP-t a Jobbik, holott volt itt annyi botrány az elmúlt hetekben, hónapokban, hogy jobban kéne őket püfölniük mint anno az MSZP-SZDSZ-t, lásd csak az egykori besúgók és munkásőrök egyre nagyobb számát a kormányzati körökben. Mintha a titkosszolgálatok rövidebb pórázt tettek volna a Jobbikra a Kovács Béla üggyel... :) Nem tetszik ez nekem....

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.27. 13:30:30

Ha én most valamelyik jobbikos politikus helyében lennék, nagyon óvatosan elkezdenék tapogatózni azok felé akik az eredeti tüntetéseket szervezték, illetve akik szervezni fogják majd, és megvitatni velük, hogy pl. a Jobbik ifjúsági tagozattal közösen lehetne-e csinálni valamit, amolyan félhivatalos módon.

A tömegek amúgy is ki vannak ábrándulva a pártokból, pont itt az ideje hogy nem párteseményként hanem egy civil eseményként legyen meghirdetve a dolog, amin pártok is részt vehetnek.

Mindenki belegondolhat, ez a jövő útja.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.27. 13:46:17

@freehckr:

1) "A Jobbik jelenlegi kommunikációja szerint nagyjából ott folytatná a fideszes osztogatást, ahol a Fidesz-KDNP abbahagyta"

Hát attól függ mit értesz "osztogatás" alatt, amennyiben pl. Jobbik kiléptetne minket az EU-ból, biztos elzárulna az EU-s pénzcsap, ami perpill az osztogatások legnagyobb forrása. emellett a Jobbik az erkölcsi tisztaságra nagy súlyt fektet, ezt nem lehet elvitatni. E két ok miatt megdől a fenti állításod.

2)"Ráadásul a Kovács Béla-ügy kirobbantása óta mintha csak simogatná a Fidesz-KDNP-t a Jobbik, holott volt itt annyi botrány az elmúlt hetekben, hónapokban, hogy jobban kéne őket püfölniük mint anno az MSZP-SZDSZ-t"

Ezt én is észrevettem, de szerintem ez azért van inkább, mert a Jobbik a fidesztől akar szavazatokat elszipkázni (már jó régóta egyébként, nem most kezdődött), és ennek keretében elkezdte lazábbra venni a figurát.

E gondolkodásmód ha megfigyeled, a kutyasimogatós cukiságos kampány _logikus_következménye_. Ha most 'visszavedlenének' (negatív felhang nélkül mondom ez)radikálisba, az rosszul venné ki magát, persze a valóságban arról van itt szó hogy egy hivatali apparátus ha beáll egy irányvonalba, azt nehéz megfordítani. Tehát a Jobbikot viszi tovább "lazaság", ami kétségtelenül nagy károkat okoz.

A jeleket jól ismered fel, de az okok mások.

"Nem tetszik ez nekem...."

Nekem sem, de a Jobbik is majd ráébred erre. Vona kezd a misztikum felé fordulni (a legutóbbi hüperiónban a halál természetetét vizsgálta filozófiailag), ami aggódásra ad okot.

Én nem aggódom, mert a Jobbikban számos erősember van, aki ha Vona tartósan megrendülne, átvennék a vezetést sercperc.

freehckr 2014.10.27. 13:54:02

@Nemzetstratégia: „attól függ mit értesz osztogatás alatt”

Rezsiharc, értelmetlen közmunkaprogram, iszonyat családi adókedvezmény/fő, iszonyat családi pótlékok/fő, jövedelmi, vagyoni helyzet, rászorultsági elv vizsgálata nélkül, miközben a vállalkozások, munkaadók hülyére vannak adóztatva...

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.27. 14:17:59

@freehckr: "miközben a vállalkozások, munkaadók hülyére vannak adóztatva..."

A Jobbik programjában a vállalkozások terheinek jelentős csökkentése és a vállalkozások segítése van bennfoglalva.

amikor legutóbb megnéztem még a Fidesz volt kormányon, szóval ezeket értelmetlenség a Jobbikon számonkérni...

Amellett meg ne aggódj, a 27% adóval (Az ÁFA is adó, ugye...) mindenki rosszul jár, nem csak a vállalkozók... ha azt csökkentjük, mindenki azonnal jobban lesz anyagilag tőle.

2014.10.27. 19:33:26

Kellett ez a tüntetés a Fidesznek, elszálltak a vak is látja.
Nem remélem, hogy arroganciájuk, gőgjük megszűnik, de talán ez a pofon elgondolkodtatja őket.
A poszt jó!

ördöngös pepecselés 2014.10.28. 08:14:11

Nem fognak észhez térni. Több mint 4 éve ámokfutnak! Én inkább piroslapot adnák.

sanyix 2014.10.28. 08:35:59

viktor észhez térni? LOL álmodj királylány... Viktor senkire sem hallgat, csak simicskára, nyergeszsótira, és putyin elvtársra.

Netuddki. 2014.10.28. 08:37:10

Emberek! Ébresztő!

Ami most folyik az gyakorlatilag a média feletti teljes fidesz uralom megszerzése. Ennek az internetadó is a része. De nem csak az internetadóról van szó, a legtöbb médiafelület mára az orbán rezsim szája íze szerint tálalja a híreket!

fidesz székházdobálás helyett NÉPSZAVAZÁST AZ INTERNETADÓ MIATT! Már csak ez az 1 legális tiltakozás maradt!
Nem lehet? Miért ne lehetne? Végül is a nép mondja meg mi az amiről lehet népszavazást tartani és nem pár volt kollégiumi szobatárs.
De ha ezt a lehetőséget is elveszik jöhet a molotov... De addig NE!

MACISAJT 2014.10.28. 08:48:58

És akkor nézzük a gati charles 2012-es forgatókönyveit:

Így buktatnák meg Orbán Viktort - Charles Gati 5 pontja
2012.01.11., szerda 15:50 /

Íme a terv:

1. A Fidesz elveszti a 2014-es választásokat. (Megj: ez nem jött be, ismét akkorát buktak a "korszakváltók" mint az ólajtó).

2.
A Fidesznek új legitimációra lesz szüksége 2012-ben vagy 2013-ban, és
előrehozott választásokat ír ki, amikor népszerűségvesztésének folyamata
megáll vagy lelassul. Ezt a választást mégis elveszítheti. ( Megj: ez még kevésbé jött be.)

3.
IMF- és EU-kölcsön hiányában a gazdaság állapota tovább rosszabbodik.
Ekkor a Fidesz-elit egy része szembeszáll az Orbán-Matolcsy párossal,
miközben az utcán százezrek tüntetnek. A görög és az olasz helyzethez
hasonlóan az Orbán-Matolcsy párost és támogatóikat lemondatják, s egy
valóban konzervatív - tehát nem populista -, jobbközép Fidesz-kormány
jut hatalomra. (Megj: ehhez fűzték a legtöbb reményt, ezt a forgatókönyvet is csúfosan bebukták.)

4. Az új kormány -
legitimációját növelni óhajtandó - igénybe veszi néhány igazi szakember
részvételét, olyanokét, akik Brüsszelben és Washingtonban is meggyőzően
reprezentálnák a kormány elkötelezettségét a szabad piac és a nyugati
stílusú demokrácia iránt. Ebben a variációban Bajnai Gordon és Bod Péter
Ákos, talán Bokros Lajos is komoly, szinte döntő szerephez juthatna. ( Megj: ugyanaz mint az előbbiek. Bukta).

5.
Polgárháború. Ez akkor következhet be, ha a kormány nemcsak kaotikus
gazdasági lépeseivel veszíti el a nép többségének bizalmat, de a
választók rájönnek, hogy a szuverenitásról ismételt politikai
szónoklatok tartalma a XXI. században üres fogás. Isten őrizz, hogy a
helyzet idáig fajuljon, de ennek lehetőségét sem zárom ki, ha
folytatódik a nyugati javaslatok, kritikák dacos, irracionális
elutasítása.( Megj: ennek a megvalósításán dolgoznak most gőzerővel.)

Szelid sunmalac 2014.10.28. 08:52:15

@maxval birca hozzászóló: nem ugy mint te az oroszoket kis komcsi baratom!

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.28. 09:04:44

@Szelid sunmalac:

Én értékek mellett állok ki, nem vagyok senkinek az embere.

William Kidd 2014.10.28. 09:27:09

A poszt jo. A poszt komcsi Fidesz valoban annyira gatlastalan es arrogans lett, hogy erovel kell jelezni, nem lesz ez igy jo. Latva az fideszes kiskiralyok szazmillios ingatlanjat (Szijjarto, Rogan, Kosa), a tobb millio szegenyt, a kivandorlo szazezreket, a dilettans gazdasag- es kulpolitikat valoban verlazito, hogy plusz sarcot vetnek ki egy olyan szolgaltatasra, amibe mar eleve be van epitve 27% AFA. Hanyszor adozzunk ugyanazert?! Raadasul az ado eredetileg tervezett merteke elmebeteg kategoria volt (150 ft/ Gb), jogosan hordultek fel rengetegen, partallastol fuggetlenul. Ezutan az adonem elfogadasa utan mi fog kovetkezni, vizado, gazado, jardaado?! Mert innentol kezdve barmi elkepzelheto, Orbannak elgurult a gyogyszere vagy a pszichologusa szabadsagra ment.

2014.10.28. 09:50:33

A forgatókönyvről csak találgatni lehet,majd meglátjuk,az eddigiekből mindenesetre nem látszik,hogy képesek lennének azt mondani,hogy bocsi,tévedtünk...Aki képes hiúsági kérdést csinálni egy ügyből 10 millió ember feje felett,az már tényleg afrikai törzsi tempó. Orbán elindult a gyurcsányi úton.A tüntetők szerencséje,hogy ha csak egyetlen rendőr lépi túl a hatáskörét,a média azonnal és teljes erővel gyurcsányozni kezd,akkor tényleg bedőlhet az egész agyament rendszerük.

Szelid sunmalac 2014.10.28. 10:13:11

@maxval birca hozzászóló: Waaaahhhhahahahah!!!! Ez jo...hahaha....ez tenyleg jo!...ertekek....ehhehe....

Szelid sunmalac 2014.10.28. 10:25:18

@maxval birca hozzászóló: Bar vegulis...a felfeudalis, gyarmatosito, felkommunista, feldiktatorikus putyini rendszer is egyfajta erteket kepvisel. Mar akinek ertek az ilyesmi. Leginkabb az oligarhaknak. Meg a birkaknak...

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.10.28. 10:28:15

@Szelid sunmalac:

Nem ismered a putyini rendszert, ez látszik hozzászólásodból...

bigmax 2014.10.28. 10:33:40

"Orbán Viktor nem fog megbukni, és nem is szabad, hogy megbukjon."
Ilyet épelméjű ember nem mond és ír le.

Csak beugrottam 2014.10.28. 10:40:22

@William Kidd: Nos ,jó helyen kapirgálsz.Az adótervek alapján a helyi önkormányzatok mostantól arra vetnek ki adót amire nem szégyellnek.Csak arra nem vethetnek ki amire központilag már van, tehát valóban jöhet a járdaadó,füstadó,kéményadó.

bigmax 2014.10.28. 10:43:41

Az uniós zászló ennyire fáj nektek?
Önállóan már éhen döglötetek volna hisz nincs magyar gazdaság!Ha haza zavarják a félmillió mélymagyart a nyugati szemetek és a multikat szétszerelik és elhúznak innen akkor majd megmuatathatjátok ,hogy mennyit is értek !LOL

lGAZI_kovi1970 2014.10.28. 10:50:11

@bigmax: Voltak, vannak, lesznek sajnos olyan emberek, akiknek a magyar lobogó semmit sem jelent, vagy csak simán undorodnak tőle és helyette különféle pótlékokat használnak: ma eu-s, régebben szovjet, a jövőben szivárványos zászlót. Nincs ebben semmi érdekes.

Szelid sunmalac 2014.10.28. 10:52:33

@maxval birca hozzászóló: Hat persze, hogy nem. De talan egy icipicit meg mindig jobban, mint te a gyulolt nyugatot.

nnnnnnnn 2014.10.28. 10:53:46

@bigmax: te pesten biztos éhen döglenél, vidéken ellennének az emberek.

Szelid sunmalac 2014.10.28. 10:54:06

@lGAZI_kovi1970: Miert kell feltetlen potleknak lenni? Olyan nem lehet, hogy valaki kituzi a magyar zaszlot, meg mondjuk a fradi zaszlot? Nem lehet, hogy mast es mast jelentsen es mindkettot magaenak vallja? Nem lehet valaki magyar es egyben egy nemzetkozosseg tagja is?

lGAZI_kovi1970 2014.10.28. 10:56:19

@Szelid sunmalac: Ezért nem értem én sem, hogy miért szedték le a magyar zászlót.

bigmax 2014.10.28. 11:03:55

@$$$=$$$: te a tanyádon biztos túl fogsz élni mindent.....

bigmax 2014.10.28. 11:05:16

@lGAZI_kovi1970: említettem a nemzeti lobogónakat?A magyar zászlót egy fidesz lopott székházra kirakni hazaárulás!

lGAZI_kovi1970 2014.10.28. 11:07:41

@bigmax: Akkor az eu-s zászlót kitenni mi, euárulás?

Szelid sunmalac 2014.10.28. 11:07:55

@bigmax: Ne legyunk olyanok, mint ok! Kulonben szart sem er az egesz! A fideszesek is ugyanugy magyarok, mint barki mas! Ok ugyan barkit kikozositenenek, de te legalabb ne tedd ezt, kulonben ugyanolyan vagy.

bigmax 2014.10.28. 11:10:40

@Szelid sunmalac: igazad van!Nem gyülölöm a fideszest hisz valahol ők is emberek és magyarok.

nnnnnnnn 2014.10.28. 11:11:33

A DK üdvözli az Orbán-rendszerrel szemben kibontakozó ellenállást
A DK lemondja az október 27-ére tervezett önálló tüntetését és támogatóit, híveit arra kéri, hogy csatlakozzanak az Orbán-kormány ellen meghirdetett keddi tüntetéshez.

bigmax 2014.10.28. 11:15:38

@lGAZI_kovi1970: neked a nemzet zászlaja ekvivalens egy közösség jelképével?A nemzetünk jelképét csak olyan érdemli aki a nemzetért cselekszik és nem magának és a bandájának lop éjjel-nappal.
Mi európai emberek tagjai vagyunk az európai közösségnek ......ahogy a cidesz is az európai néppártnak és sok selejt cideszes eu-s képviselő tehát jogos ha kint van a székházukon az unió jelképe.Vagy csak a pénzt adja az eu és kuss neki......akkor a sok ingyenélő cideszest is haza kellene takarítani !!!

nnnnnnnn 2014.10.28. 11:21:13

nekem már az is visszás volt kicsit, hogy azok abajognak havi 700 forintért (amiből mondjuk sokat mondok, de terheljen havi 300-at egy emberre az adott szoláltató), akik 50-100ezer forintos érintőképernyős okostelefonjaikat lobogtatják közben.
esetleg ha már emellé nem fér be nekik a netadó, akkor el lehet adni a telókat, aztán lehet kajára költeni a lóvét.

bigmax 2014.10.28. 11:24:04

@$$$=$$$: neked hogy telik olyan nagy ürességre a koponyádban ?Töltsd fel vízzel ,hogy valami legalább legyen benne.....

Szelid sunmalac 2014.10.28. 11:24:18

@$$$=$$$: Nekem mar az is visszas volt, hogy azok abajoknak havi 300 forintert, akik devizahitelbol vasarolnak lakasokat, aiutokat es teveket. Ha emelle nem fer be az egeszsegugyi hozzajarulas, lehet menni maganrendelesre, vagy meg lehet pusztulni.

parandroid 2014.10.28. 11:31:40

@$$$=$$$: a déká takarodjon végre "kibaszott jó könyveket írni a szocializmusról" és hagyja békén az embereket, hogy megoldhassák a saját problémáikat. horn gábornak nagyon igaza volt: NEM AZT MONDTÁK, FERI!

nnnnnnnn 2014.10.28. 11:33:02

@Szelid sunmalac: akkoriban sajnos teljesen más volt a helyzet. az egy mszp-gyurcsány által kitalált adó volt, ráadásul a választás előtt saját maga mondta, hogy ilyen nem lesz. mszp-t meg normális ember nem támogatja, ennyi.

bigmax 2014.10.28. 11:33:49

@Szelid sunmalac: a 300 ft is jogatalan és erkölcstelen volt!A rendszerváltó elvtársak ha nem lettek volna olyan mohók amikor ők lophattak évtizedekig akkor normális eü-je lett volna az akkori országunknak.Felesleges visszamutogatni mint az ovisok szokták ,mert ezek közösen jutatták ilyen mélyre ezt az országot és népet!

Szelid sunmalac 2014.10.28. 11:40:13

@bigmax: Latom atjott az ironia. Nem is emlekszem, ki hajtogatta 5 even at az emuttnyocevet :) Meg a "de a szocik is loptak"-ot...

@$$$=$$$: Persze, hogy teljesen mas volt. Hiszen akkor nem a fidesz volt kocsog. De mintha remlene, hogy pont a fidesz volt az, aki analog az eu-s dijjal, az internetadot is ellenezte.

bigmax 2014.10.28. 11:45:57

@Szelid sunmalac: lehet benéztem....:)
Az hogy a cidesz elmúlt 8 évezig még mindig az is csak őket minősíti le.Követni őket bármiben is esztelenség lenne hisz normális ember semmiben nem vállal velük közösséget.Na persze aki a maffiájuk tagja vagy az szeretne lenni az más kategória ,nem a normális embereké.

Szelid sunmalac 2014.10.28. 11:57:28

@bigmax: Es ebben rejlik a fo gond. A legtobb embernek iranymutatasra van szuksege, mert a sajat es a kozosseg ertekeit nehezebb kovetni, ha a politikusok nem kepviselik. Marpedig a mi politikusaink csak mutogatnak egymasra, mikozben mindegyik ugyanazt csinalja. Lop, csal, hazudik. A kedves valasztoknak fel kene vegre ismerni, hogy rohadtul mindegy melyik lopja meg, egyiket sem szabad hagyni. Az mszp-n hala az egnek az emberek tobbsege tullepett. A fideszen, mint utolso, elvetelt mentsvaron kicsit nehezkesebb, de talan...

sanyix 2014.10.28. 12:13:59

@$$$=$$$: ahogy a fideszt sem támogatja normális ember. Normális ember a picsába küldi el az elmúlt 25 évet...

bigmax 2014.10.28. 12:18:20

@Szelid sunmalac: jól látod ,bár a helyzet kilátástalanabb mint reméled.
A "politikusok" itt nem léteznek ,ezek vagy megélhetésből imitálják ,hogy csinálnak valamit vagy szervezetten szívják ki a nemzet értékeit.Amíg az emberek többségének a sárga csekk az istenük és néhányuknak van főistenük is addig itt soha nem lesz morális,erkölcsi fejlődés.Az átlag magyar ébredését valóban az teremtené meg ha magunkra maradnánk és a saját tehetségünkből kellene megélnünk.Na akkor lehullna a lepel sok mindenről és mindenkiről ,hogy lehet még se annyira hatalmas tehetségekkel teli ez a nép ,mert valami produktumot felmutatni és abból megélni az nem a jelszavakon és meséken múlik.

nnnnnnnn 2014.10.28. 12:18:27

@sanyix: neméppen. elküldheted a picsába az elmúlt 25 évet, csak utána mi lesz? káosz és anarchia. ki fog kormányozni, ki lesz a miniszterelnök? normális ember ezekre is gondol. míg nincs egy egységes párt aki tud miniszterelnökjelöltet állítani és kormányképes, addig feleslegesen küldesz bárkit is bárhova.

turista a saját országában 2014.10.28. 12:24:06

"Nagyon remélem, inkább a vége volt valaminek: a kormányzati ámokfutásnak és arroganciának. Orbán Viktornak és társainak most szépen le kell ülniük néhány palack jó bor mellé, és alaposan át kell gondolniuk, mint rontottak el az elmúlt hetekben."

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sanyix 2014.10.28. 12:27:23

@$$$=$$$: káosz és anarchia is biztos jobb mint ez a kleptokrácia... De egyébként lenne ki kormányozzon, mert lenne esélye a normális embereknek is megszólalni, ezek helyett a tehetségtelen, oligarchák által támogatott, idegen érdekeket szolgáló mszmp szökevények helyett. Konkrétan az lenne a legjobb ha betiltanák a pártokat, képviselők lennének, akik csak és kizárólag a választóiknak tartoznának felelősséggel, nem ilyen gittegyleteknek. A pártok mint látható nem állnak másból mint a vezér szavára gombokat nyomogató retardáltakból...

turista a saját országában 2014.10.28. 12:28:37

@$$$=$$$: "akkoriban sajnos teljesen más volt a helyzet. az egy mszp-gyurcsány által kitalált adó volt, ráadásul a választás előtt saját maga mondta, hogy ilyen nem lesz."

Jaj, cuncimókus ne röhögtess: arra ugyan nem emlékszem, hogy a 2006-os választások előtt az mszp mondott volna olyat, hogy nem lesz netadó, de a Fidesz viszont nagyon is elítélte annak bevezetési szándékát '08-ban, amiből kvázi akkor az következett, hogy kormányra kerülve olyat bevezetni soha nem szándékozik.

Netuddki. 2014.10.28. 12:30:42

NÉPSZAVAZÁST!

Az internetelérés mára stratégiai kérdés egy ország életében. Szomorú, hogy a jelenlegi kormánypárt ezt nem látja be, és további adókat akar rá kivetni olyan lukakat betömve amit a korrupció visszaszorításával is megoldhatna.

1. Akarja-e, hogy az internet hozzáférés adója költségvetési kérdés legyen? igen/Nem

2. Akar-e Ön még további adót fizetni az ÁFA-n felül az internet előfizetése után? igen/Nem

3. Akarja-e, hogy az internet előfizetés ÁFA-ja 27% maradjon (csak csökkentés jöhet szóba)? igen/Nem

(CC)v1.2

nnnnnnnn 2014.10.28. 12:31:48

@sanyix: neked lehet, hogy jobb lenne, a normális embereknek és a gazdaságnak nem biztos. gondolom milyen magasröptű munkád lehet, ha neked simán megfelel a káosz és az anarchia.

laci_52 2014.10.28. 12:34:37

"ha van még olyan jó politikus, mint amilyennek eddig látszott, nem várja meg"

Orbánnak van egy kitűnő menekülési útvonala: '17-ben köztársasági elnökké választatja magát és akkorra a kétharmad birtokában elnöki rendszert kreál...

Egy köztársasági elnököt nehezebb megbuktatni, mint egy kormányt, ezért '22-ig biztosítja a hatalmát.

♔bаtyu♔ 2014.10.28. 12:34:55

"
Németország azt várja, hogy kötelezzük el magunkat a liberális demokrácia mellett

Komoly figyelmeztetést kaptunk a német külügy európai ügyekért felelős államminiszterétől.
"

Ezt olvasom az Indexen. Ez mi a lófasz?

Hogy a kurvaanyjukba veszik azt a jogot a németek, hogy felszólítanak bennünket. B+, a faszom tele van ezekkel, Azt hinné az ember végre szabad, erre b+, ezek fenyegetnek, hogy a kormány váljon liberálissá. Akiket a választásokon egyébként eleve nagy többséggel elutasítottunk. Jó hogy azt nem mondja, hogy az LMP vagy a volt SZDSZ-esek cseréljenek helyet Orbánékkal, mert az ő érdeküknek ez felel meg. A büdös kurva anyjukat.

Ráadásul az a dühítő, le is írják, hogy az egész demokrácia körüli balhé lényege az, hogy az oroszok ne építsék meg a Déli áramlat magyar részét. Nem Gyurcsányt akarják vissza, nekik tökmindegy, olyat, aki ezt elutasítja és ettől persze kibaszott nagy demokrata lesz, akármennyire is vereti szét brutálisan mondvacsinált indokkal saját ellenzékét, mint a ballibsik.

A tököm tele van Orbánékkal, a netadó miatt, kisstílű lehúzás egy olyanért amiért már eleve fizetünk, hiszen van ÁFA tartalma, de amíg a németek és az USA nincs vele megelégedve, addig én tuti rá szavazok.

Netuddki. 2014.10.28. 12:36:31

@$$$=$$$: Ja. Creative commons liszensz alatt, folyamatosan frissítem...

bigmax 2014.10.28. 12:38:13

@$$$=$$$: itt üt vissza ,hogy sose volt egyetlen egy önálló gondolatod se.Elképzelni se tudsz más rendszert mint amit eléd tolnak!
Egy emberi közösség (nép-nemzet) nem foci mérkőzés szerint kell ,hogy éljen.Főleg nem úgy ahogy ti csináljátok ,hogy letaroltok mindent és mindenkit akik nincsenek veletek.Ez a ti nemzetben gondolkodásotok....szerintem a ti szégyenetek magyarként és emberként egyaránt.A mocskos USA-ban a két párt közül ha nyer az egyik akkor a másik elismeri a vereséget és egy nemzetet alkotva egy elnök mögé állnak.Ti amikor orbán belehülyült a vereségébe és elkezdte a széthúzást és az ellenségkép bemagyarázását támogattátok ezt a beteg elméjűt a nemzet szétverésében .Ez a ti legnagyobb hibátok és nem az hogy dilletánsok vagyok ,azt elnézi az ember hisz senki se tökéletes de ,hogy ellenséges gyülöletet éreztek magyarokkal szemben az megbocsáthatatlan.
Senki se vitázik veletek arról ,hogy a balosok is sokat loptak és hülyék mint a segg de nem az ellenségeitek ,mert magyarok ők is.Ha köz ellen tettek a ténykedésükkel és meglopták a nemzetet akkor börtönben a helyük.A cidesz mennyi értéket szerzett vissza az ellopott és elprivatizált állami vagyonból?Nem ,az nem visszaszerzés mikor az emberek adóiból vásárolnak vissza privatizált szolgáltatókat ,főleg olyan áron ahogy tették.
A 25 év minden bűnösét számon kell majd kérni és elkobozni minden vagyont amit a nemzettől loptak el.Ehhez nagy segítségünkre lehet majd az orosz és amcsi titkosszolgálatok összegyűjtött anyagai ,mert ők biztos tudják ,hogy itt ki mennyit lopott.

nnnnnnnn 2014.10.28. 12:44:31

@bigmax: el tudok én képzelni más rendszert is. mutass egy pártot amelyik jobb mint a fidesz, és képes kormányt alakítani, miniszterelnököt állítani, máris rá szavazok. jelenleg nincs ilyen párt. ha lesz, szólj. addig max hőzöngeni lehet, kormányt váltani nem.

bigmax 2014.10.28. 12:44:31

@♔bаtyu♔: téged egy magyar faszfej szopasson és ne egy amcsi vagy német faszfej.......érthető ,te a magyart szereted .

Móg 2014.10.28. 12:52:57

@turista a saját országában: Az elmult hetekben a világon semmit nem rontottak el.Ugyan azt csinálták mint 4 és fél éve.

sanyix 2014.10.28. 12:53:07

@$$$=$$$: nézd te nem tudhatod mi a jó normális embernek, mivel fidesz szavazó vagy, tehát nem vagy normáli. Magasröptű MUNKÁM van bizony, mert nem egy párt agitpropagandistája vagyok, hanem hasznos munkát végzek :)

♔bаtyu♔ 2014.10.28. 12:53:42

@bigmax: Te ostoba ballibsi. Inkább Orbánék mint hazaáruló kedvenceid faszfej.

Te gondolom, a metéltet szereted.

sanyix 2014.10.28. 12:56:25

@$$$=$$$: mint írtam nem kell párt. A párt rossz, a korrupció melegágya, vezér szavára gombokat nyomogató droidok gyülekezete.
Egyébként persze hogy nincs normális párt, mivel a fidesz és maszop(és szatelitpártjai) tulajdonó média, na meg a kézivezérlésű "igazság"szolgáltatás, és törvénykezés mindenkit ellehetetlenít, akik a nagy oligarcha pártokon kívül próbálkoznak.

nnnnnnnn 2014.10.28. 13:08:22

@sanyix: biztos sokan értenének egyet a remek ötleteddel.

bigmax 2014.10.28. 13:17:15

@$$$=$$$: nem kell hőzöngni. Miért kellene?
Más a hőzöngés és más a bírálat.Bírálni jogod van bárkit akit a közösségünk megválasztott vezetőnek és az szerinted kontár ,nem ért az országunk vezetéséhez,erkölcstelen és megszegi a közös szabályainkat.Tudom kapitalizmus van de egy nemzetben nem lehetnek olyan egyének akik ellopják a nemzet értékeit és közben a nemzet majd fele szegénységben él.Akik meglopják a magyarokat, a saját népüket azok nem magyarok!!!!!!
Abban igazad van ,hogy az ellenzék nulla és az is marad hisz hulladékból áll.
Na de az új rendszerre is szükségünk van hisz orbán és a bandája olyan mélységbe taszította a nemzetünk és az országunk preztizsét ahonna nehéz lesz visszamászunk ,hogy európainak tartsanak ismét minket.
A megoldás az új demokratikus rendszer ami nem a mocskos nyugati példa de összekovácsolja újra a nemzetünk és visszatérít minket a piacgazdaságba.A versenybe be kell szállnunk amit a világ ránk erőltet és ehhez szükséges az új rendszerünk .Semmni gond ha a magyar új utakat keres ,hisz nyugaton is tudják ,hogy az ő demokráciáik is egy karikatúrája a valódi demokráciának.
A jelszavakból elég volt.Mindenkinek tudnia kell ,hogy mennyit ér és mennyire hasznos a nemzetünknek a felemelkedésében.
Az ellenségeskedésnek legyen vége magyar és magyar között!
Vagy maradjanak hatalmon a tolvaj uszítók akik tudják ,hogy addig tudnak hatalmon lenni amíg megoszthatják a nemzetünk.
A pártokat be kell tiltani ,mert ezek a nemzet megosztói.
10 millió magyarnak kell ,hogy legyen közös terve .....10 millió ember az szinte semmi a 7 milliárdhoz viszonyítva.Egy nemzet ,egy akarat !
Az új rendszerben nem lesz minelnök és közelnök se így nem lesz diktatúra hanem egy racionális demokrácia!

bigmax 2014.10.28. 13:26:49

@♔bаtyu♔: én a lányokat szeretem.Próbáld ki egyszer milyen nővel!

nnnnnnnn 2014.10.28. 13:28:18

@bigmax: lehet álmodozni, szép, romantikus dolog az álmodozás. én is szoktam álmodozni mindenféle diktatórikus államberendezkedésekről. ha szeretnél, beszélj még az álmaidról.

bigmax 2014.10.28. 13:55:00

@$$$=$$$: ebben semmi fantáziálás vagy álmodozás nincs,kőkemény racionalitás az alapja.Mint a végén írtam :RACIONÁLIS DEMOKRÁCIA és nem diktatúra lenne az új rendszer.
Ha nekünk új út kell ,mert rossz az ami most van ,ami nyugaton és keleten van akkor ideje a demokrácia alapjaihoz hozzányúlni.
Lehet a magyarnak tényleg a saját útját kell járnia .Eddig mindig átvettük mások jó-rossz rendszereit és mindről beláttuk ,hogy egyikse való nekünk.Elb...1000 évet erre,ideje lenne kipróbálni egy made in Hungary-t is amivel semmit se veszíthetünk.Demokratikus alapú lenne így senki se köthetne bele.

sanyix 2014.10.28. 14:07:29

@bigmax: neki ez fantázia, ő nem tud a komcsi féle "demokrácián" mást elképzelni.

jozsef szabo 2014.10.29. 17:18:50

@bigmax:
Írod;"Az uniós zászló ennyire fáj nektek?
Önállóan már éhen döglötetek volna hisz nincs magyar gazdaság!" Ha haza zavarják a félmillió mélymagyart akkor majd megmutathatjátok ,hogy mennyit is értek!"

Valóban, most már nincs magyar gazdaság! De volt, és szándékosan lett szétverve!!! Éhen pedig biztosan nem halnánk! Maximum te...!
Üdv egy mélymagyar-tól

jozsef szabo 2014.10.29. 19:30:21

@freehckr:@$$$=$$$: Egyszerű a megoldás;
1.Részvételi demokráciát a pártokrácia helyett, a képviseleti demokrácia helyett!
(Vagyis pl. a Net-en szavazol a törvényekről, és a kormány, a képviselők csak munkásai ennek!)
2.Titkos választások helyett nem titkos választás! (Kiküszöbölendő a csalásokat; vagyis dokumentált, bármikor visszakereshető szavazatok a Net-en! Tényleg ott a szavazatod ahová szántad?)!
3.A képviselők visszahívhatósága! Az 5%-os küszöb eltörlése.
4.Az önkormányzatoknak alárendelt rendőrség!
5. A nép által választott bírák és ügyészség!
süti beállítások módosítása