kockas_szech.jpgA mindenkori nemzeti oldalnak, amely épp ellenzékben van, azt kéne végre eldöntenie, hogy felvállalja-e olyan ügyek képviseletét, amelyek reprezentálását a 20. század szerencsétlen történelmi hagyatékából kifolyólag kisajátított magának a balliberális értelmiség.

Az utóbbi hetek legmegosztóbb állásfoglalása a pedagógusok kockás inges figyelemfelkeltő akciója, amelynek előzménye Klinghammer államtitkár híressé vált felböffenése volt a borostás tanári karról. Az akcióra természetesen rárepült a többféle pártba lés civil szervezetbe reinkarnálódott Demokratikus Charta, legutóbb pedig Vona Gábor jelentette be Facebook-oldalán, hogy beszáll a buliba.

A törzsközönség hozzászólásait olvasva ez egyébként nem biztos, hogy jól átgondolt lépés volt, egymás után sorjáznak a Jobbikból kiábrándult kommentek. Az általános (?) vélekedés szerint a többé se nem nemzeti, se nem radikális párt a) felül a szélsőliberális lázításnak, b) Soros György legjobb tanítványaival fúj egy követ, c) hataloméhségből bárkivel összefog, hogy a kormányt szidhassa, d) saját program híján szánalmas pótcselekvést mímel, e) rohatt Gyúrcsány!!!

Meg egyébként is dögöljön meg az összes tanár, mennyi nyári szabadságuk van már!

A másik oldalon is szerveződik már az ellenállás, a Nem kérünk a Jobbik szolidaritásából! Kockás helyett viseljenek barna inget! címet viselő „csak Facebook tiltakozásnak” pl. már 129 virtuális résztvevője. „A Jobbik ne akarjon ránk kényszeríteni se rovásírást, se vallásos oktatást, se a nyilas példaképeik műveinek oktatását/tanulását!​” Hiába, a teljes magyar társadalmat nem lehet közmunkában bevonni a hídépítésbe…

Annak eldöntése, hogy a mostani felháborodás a pedagógusok részéről mennyire alulról vagy felülről szervezett, Soros Györgyék állnak-e mögötte, ahogy azt a kormány szeretné láttatni vagy sem, arról maximum sejtéseink lehetnek, de igazából majdnem teljesen mindegy is. A mindenkori nemzeti oldalnak, amely épp ellenzékben van (így szabadon kritizálhatja a mindenkori hatalmat) azt kéne végre eldöntenie, hogy felvállalja-e olyan ügyek képviseletét, amelyek reprezentálását a 20. század szerencsétlen történelmi hagyatékából kifolyólag kisajátította magának a balliberális értelmiség.

A jelenlegi oktatási rendszer ezer sebből vérzik, és az elmúlt 25 évben ezek a sebek csak tovább fertőződnek. A mostani kormány odáig jutott el a reformokban, hogy ezt a rossz rendszert kolhozosította, indokolatlanul túlterhelve és agyonbürokratizálva egy egyébként is túlterhelt és agyonbörokratizált rendszert. Aki ezen valóban változtatni akar, azt üdvözölni, bátorítani kell, aki pedig ezt a hullámot meglovagolva akar Budapesten majdanozni, azt le kell fütyülni a színpadról.

Óriási hiba lenne a Jobbik részéről, ha ezt a jogos elégedetlenséget nem próbálná meg saját programja, értékrendje szerint (fel)használni, és ehelyett teljesen átengedné a terepet Soros György legjobb magyar tanítványainak, akiknek leghőbb vágya, hogy egyedül maradjanak ezen a terepen. Nem véletlen tehát az „újfasisztáktól” való berzenkedésük, de e hangos szakszervezeti kisebbség hozzáállásának kivetítésre a teljes magyar pedagógus társadalomra óriási aránytévesztés lenne.

Hogy mi lesz a mostani tanári ellenállás sorsa, hajlandó lesz-e a kormány érdemi tárgyalások lefolytatására, becsatornázzák-e a szakmai szervezetek javaslatait – ezek még nyitott kérdések. De van egy ennél sokkal égetőbb dilemma. Hosszú távon az a kérdés, hogy beletörődünk-e abba, hogy az oktatásban és kultúrában a balliberális oldal bástyái megingathatatlanok. Lemondunk-e végleg erről a területről?  Mert le lehet ügynöközni minden ellenzéki hangadót, de ha csak a baloldali ellenzék fogékony a kritikára, és áll a reformok élére, akkor Magyarországon kétféle jövőbeni iskolarendszer közül lehet majd választani.

Az egyik egy tekintélyelvű, nemzetikommunista tervutasításos oskola értelmetlenül agyonterhelt nebulókkal, a másik egy nihilista, értéktelenséget és „mindenhez jogom van, de majd eldöntöm, mihez van kedvem” attitűdöt hirdető.

Én egyikbe sem íratnám be a gyerekeimet.

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr388411436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.22. 18:13:42

Balliba hőzöngés az egész. Nme kell komolyan venni a kockás gágogást, majd megunják, s abbahagyják.

Veridicus76 2016.02.22. 18:24:32

Csakis a tekintélyelvű iskola képes nevelni. A tekintélyelvűség jobboldali, konzervatív erény.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2016.02.22. 20:51:48

Nagyon jogos az elégedetlenség. Igaz, már 1992-ben is az volt, aztán pont ne az SZDSZ akarja megmenteni az oktatást.

bontottcsirke 2016.02.23. 07:02:16

AMikor 2006-ban szétkúrták az oktatást senki sem majomkodott kockás ingben, most hogy 50-60 ezerrel többet keresnek megy a hőbörgés. Érdekes. Amikor kék szalagocskákat tűztek ki egymásnak meg gitárotgattak és erre azt mondtam zárjuk be az ajtót három napra majd lesz itt bürokráciacsökkentés meg fizetésemeleés (már 20%-al beértük volna)akkor azt mondták, hogy felesleges lázongani ez a pálya ezt kínálja, ennyi jár satöbbi. Ott a két hónap, majd elmész dolgozni valajová (!)

exterminador 2016.02.23. 08:48:04

@bontottcsirke: már az oktatást is pont 2006-ban kúrták szét? Micsoda év volt!...

exterminador 2016.02.23. 08:49:09

@BircaHang Média: ahogy téged sem kell komolyan venni, látenském.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.02.23. 09:00:35

@exterminador: Hát nem tudod, hogy a patás Gyurcsány mindent 2006-ban kúrt szét? :) A jobb oldali konzervatívok azóta nem tudnak napirendre térni a dolog fölött.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.23. 09:06:18

Hogy egy diák visel-e vagy sem kockásinget, annak magánügynek kéne maradnia.

Ám várható volt, hogy a ballib seggfej tanárok terrorizálni fogják a diákokat, mert nem mindenki tiltakozik.

Persze még 10 éve azért pattogtak ezek a mocskos Gyurcsnyista férgek, hogy az ellenzék az iskolába viszi a politikát.

magyaridok.hu/belfold/inzultus-erte-az-oltozetuk-miatt-a-diakokat-399982/

IdomitottFoka 2016.02.23. 09:07:38

Hát igen, ez a Jobbik legnagyobb baja, minél nagyobbat rúgnak a kormányba, annál nagyobbat röhögnek a balosok és fordítva. De ez van, a Fideszt kell lenyomni, nem a már többször legyőzött DK-MSZP-t. Vagy abbahagyni és vissza a balettbe ugrálni.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.23. 09:09:11

@The Ghost Wolf:

Nehéz napirendre térni afelett,

- hogy GYurcsányék annak idején bezártak tömegesen iskolákat
- hogy elvették a tanárok jogait, így elkezdődtek országszerte a tanárverések
- hogy eltörölték a nemzeti alaptantervet
- hogy haveroknak privatizálták ki, a nemzeti tankönyvkiadót,
- hogy bevezették a 4-6-8 osztályos középiskolai iskola káoszt
- hogy eltörölték a buktatást osztályzást alsóban,
...
- hogy elkúrták de nagyon.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.23. 09:10:29

magyaridok.hu/belfold/inzultus-erte-az-oltozetuk-miatt-a-diakokat-399982/

Több szülő is lapunkhoz fordult, mivel gyermekét verbális inzultus érte az iskolában egyes pedagógusok részéről, mert nem vett fel kockás inget pénteken.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.23. 09:11:44

@Ballib cenzúrázók réme 4:

Persze erről nem írnak a ballib blogok, ahogy az index sem.

miketbeszéltek 2016.02.23. 09:22:35

@BircaHang Média: Miért szidod a kommunistákat, amikor kommunista módon nyilvánulsz meg? Todor Zsivkov alatt valóban bűn volt a pártot kritizálni!

2016.02.23. 09:26:48

@Ballib cenzúrázók réme 4:

A WC a legjobb hely az erőlködésre...

miketbeszéltek 2016.02.23. 09:28:00

Alapvetően egyetértek a szerzővel. Viszont az nem igaz, hogy az oktatást kisajátította a ballib; pontosan az egyetemek a nemzeti radikálisok egyik fő bázisai.

2016.02.23. 09:30:10

Amilyen baromságokat itt összehordasz blogíró (mint általában itt a magát kiütő Jobb egyenesen)....Havas Jon forog a sírjában.

bontottcsirke 2016.02.23. 09:34:00

@exterminador: Persze, ott kellett volna lenned...csak akkor még fostak kollégáim. Most hogy kétszer ennyit keresnek valamivel kevesebb munkával megy a feszkó. Presze fideszes vagyok mert magánvéleméányem nem lehet.

IdomitottFoka 2016.02.23. 09:35:57

Mellesleg az a tévképzet, hogy a tanárok nagyrészt ballibek, talán azért is lehet mert a nemzet megmentőinek túl büdös a tanári munka, nem? Vagy csak megugorhatatlan a tanárképző szintje? Vicces csak úgy elvárni a meglévő rétegtől, hogy lesz szíves nemzeti színű lenni mert nekünk az tetszik.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.23. 09:42:11

@IdomitottFoka:

Nincs ilyen tévképzet..

A tanárok cirka ugyanolyan arányban Fideszesek, MSZP-sek, GYurcsanyisták, és semlegesek, mint a választók többi szegmense.
Az eltérés nem lehet több 4-5%-nál, és ez már igen nagy szórással történő becslés.

Azaz a tanárok elhanyagolható része ballib.

Viszont azok ki is élik ezta kockés inges balhét rendesen, és visszaélnek a helyzetükkel, vegzálják a diákokat, és keltik a hangulatot.

inebhedj - szerintem 2016.02.23. 09:43:42

@bontottcsirke:

Nem tudom, mire utalsz pontosan 2006-ban, de emlékeim szerint a meghatározó, "mélyreható" és "haladó" reformok az azt megelőzően sem majális hangulatú oktatási rendszerben 2004-2005 körül kezdődtek.

A Fidesz "csak" a leépítési hagyomány mellé állt a Klikeskedéssel, illetve passzívan támogatja előbbit azzal, hogy a kisegítő személyzet fizetésének rendezését nem vállalja fel.

(Megnéztem a reklámozott Jobbik-ellenes facebook oldalt, az, hogy kinek szimpatikus és kinek nem a Jobbik vagy a DK, az másodlagos kérdés, azonban a fél(re)műveltség, és a magabiztos tájékozatlanság elég riasztó, remélem, tanárok, pedagógusok nem vesznek részt az ehhez hasonló csoportok szervezésében, támogatásában, álljanak azok bármely oldalon. A rovásírás tanulás zsigeri elutasításán és a fontossági sorrenden, valamint a kicsit magyartalan ars poeticán viszont jót derültem, gondolom kalkulus-rajongók lehetnek, akik a párhuzamos világban rovásírásból buktak nyolcadikban, ugyanakkor mondjuk pl. az irodalom-oktatás hagyományos korosztályi inkompatibilitásával sosem találkoztak. No mindegy, én például kémiát és oroszt nem akartam tanulni, de rám kényszerítették.)

barli 2016.02.23. 09:47:17

Kár hogy nem alkoholistázta le a tanári kart a fidesznyik, most mindenki piálhatna. Együtt a kölkökkel :)

Gazz 2016.02.23. 09:49:00

@BircaHang Média: Te csak kérődz tovább Putyin emlőin birka, ne szólj bele a magyarok dolgába.

hétköznapi libsizmus 2016.02.23. 09:49:05

A pedagógusok (önjelölt képviselőinek) 25 pontja egy röhej. Én mondjuk 3 pontban össze tudom foglalni a lényegét:

1. Több lóvét, kevesebb melót

2. Húzzanak ott fent mind a picsába, ezentúl én vagyok a főnök

3. Hirdessék ki visszamenő hatállyal, hogy 2010-ben az SZDSZ nyerte a választásokat

csak egy néző 2016.02.23. 09:52:13

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Faszfejkém, miért nem a magyar idők nevű fosban kommentelsz?
Ja, hogy ott nem is lehet?
Még ilyent.
Mint tudható a magyar idők nevű fos, tele ilyen emberekkel, mint Csermely szervilis Péter, Szikszai ex Hír tv Péter, Élő hírhamisító Gábor, Pósa Playboy Árpád valóban egy hiteles orgánum.

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.23. 10:03:03

@csak egy néző:

Sajnos a magadfajta ballib véleménydiktátorokhoz hasonló seggfej tanárokból simán kinézem.

Miért ne hihetnénk a szülőknek, akiknek a gyerekeit inzultus érte ?

csak egy néző 2016.02.23. 10:09:14

@Ballib cenzúrázók réme 4:
Mert van esély, hogy kb annyira hiteles, mint ez a tegnapi hír ezen a fos oldalon.

napimigrans.com/112bevandorlok-tamadtak-egy-busz-utasaira-az-astorianal-a-kes-is-elokerult-2/

Ha ez is igaz lenne faszfejkém, már az összes média ezen csámcsogna.
Ugye hiteles a fotó is, mert vasárnap kánikula volt Pesten.
Te meg csak minden blogba másolod a faszságaid, úgy, hogy menj te az anyád p....ba.

stim 2016.02.23. 10:13:34

A kockás ing annak a szimbóluma, hogy valaki mond valamit és azt a média hogyan forgatja ki, hogyan használja ki a maga céljaira. Magunknak spórolunk időt, energiát és higgadtabbak, normálisabbak maradunk ha kifejlesztünk egy olyan vitakultúrát amiben minden félnek a probléma megoldásán jár az esze. Ez a fajta mentalitás jobban élhetőve teszi az emberi kapcsolatokat is. Ahogy a politika viselkedik az lesüllyedt kultúrjavakként a társadalom többi része is magához veszi. Ezért nem mindegy, hogy problémamegoldásban ki milyen példát mutat. Szerintem.

Mert próbáljunk egy kicsit higgadtabban gondolkozni a dologról.

Amikor a Fidesz átvette a kormányzást konszolidálta az önkormányzatokat. Ebben az esetben ez a szó valóban az önkormányzatok megszilárdítását jelentette. 1000 milliárdnyi adósságot fizettek ki. Mivel az iskolák az önkormányzatoknál voltak, ők üzemeltették őket ezért érdemes utánanézni, hogy az iskolák mekkora adósságot halmoztak fel. Mennyire csökkent a tanulók tudásának értéke nemzetközi összehasonlításban. Erre jött létre a KLIK, a nemzeti tanterv, a központosítás. Kellett egy felügyeleti szerv, hogy ne adósodjanak el az iskolák/önkormányzatok újra és a gyerekeknek olyan tudásuk legyen amivel versenyképesek lesznek az életben. Balog Zoltánt én amennyi így médián keresztül látom mindig egy jóindulatú, nyitott, egyenes ember volt aki hiszem, hogy felelősséggel állt a munkához.

A korábbi kormányok bűne egyértelműen az volt, hogy nem foglalkoztak az ország ügyeivel. Ez a vád a Fidesz kormányt nem érheti:) Rengeteg munkát végeztek el az elmúlt időszakban, keményen kiálltak az ország érdekeiért, felvállalták a konfliktusokat és megoldani igyekeztek a problémákat. Az ország nekik köszönhetően áll jobban mint mondjuk a görögök.

Azt szokták mondani, hogy az hibázik aki dolgozik. Én úgy gondolom, hogy egy nemzeti tanterv megléte és megkövetelése hasznos lehet. A bürokrácia pedig nyilván nőni fog ha valamit központilag akarnak ellenőrizni. Minél központosítottabb valami annál több bürokratára van szükség. Minél kevésbé központosított annál inkább benne van a pakliban az, hogy ellenőrizetlen területeken adósság halmozódik fel. Az entrópia nő. Azt hiszem a helyes arányokra törekedés lenne a hasznos.

Wigner Jenő fizikussal is van egy riport a századfordító magyarok című sorozatban, érdemes megnézni. Arról beszél, hogy sajnálja, hogy a következő generációk már nem tudják érteni a fizikát. Mert ahogy a tudásanyag nő úgy egyre többet kell tanulni, hogy ezt a tudásmennyiséget az ember befogadja. Ezért szakosodni fognak az emberek és már nem az egészet fogját látni hanem csak részterületeket.

A tudásanyag valóban nő és a varsenyképesség miatt egyre többet kell tanulni. Európa gyermektelensége könnyen lehet, hogy erre is visszavezethető hiszen ha meggondoljuk akik felsőoktatási intézményekben tanulnak tovább azok az iskolapadban töltik azoknak a fiatal éveiknek a nagy részét amikor potenciálisan szülővé válhatnának. És amíg az idősebbek továbbélnek és már komoly szakmai rutinjuk van addig a fiatalabbak nehezebben találnak munkát. Európa azért az ami mert komoly mennyiségű tudás halmozódott fel. Ennek az elsajátítása bizony nem kis feladat de ennek lesz köszönhető, hogyha Európa a jövőben is jó pozícióban szeretne maradni. Csak azoknak kell sokat tanulniuk akik vinni is szeretnék valamire az életben.

Valahogy jó lenne különbséget tenni használható és kevésbé használható tudás között. Vagy ha specializálódnak, célszerűsödnek a diákok idővel akkor tudatosan keresni kellene, hogy ki miben jó, kinek mihez van érzéke, hogy utána abba az irányba tudjon céltudatosan tanulni.

Ugyanakkor a gyerekvállalás vs. tanulás más kultúrákkal összehasonlítva is érdekes problémákat vet fel. A monogám házasság az amikor egy férfi és egy nő optimális számú gyereket vállalva igyekszik nekik megadni ami a fejlődéshez, versenyképességhez kell. Jó iskolákat is. Olyan kultúrák ahol a gyerekvállaláshoz, párkapcsolathoz, tanuláshoz más a viszonyuk a tudás és termékenység arány másképp nézhet ki mint Európában. Kérdés, hogy ebbe az irányba szeretnénk-e elmozdulni vagy a megnövekedett tudásanyagot igyekszünk hatékonyan kezelni közben pedig odafigyelni a születési rátára is?

Izgalmas területnek tartom az agykutatóknál a tanulással kapcsolatos kutatásokat. Vajon tudunk-e majd a jövőben hatékonyabban tanulni? Hogyan? Megtaláljuk a területet ami a tanulásért felel és stimuláljuk vagy implantátumokkal külső memóriáról töltünk fel adatokat? És ahogy a sportolókat fel lehet készíteni nemcsak fizikailag de szellemileg is egy komolyabb megmérettetésre úgy vajon a diákoknak egy pszcihológiailag kedvező környezet jobban rögzíti-e a tananyagot? Van-e pl. iskolapszcihológus a sulikban? Ha nézünk amerikai filmeket onnan ismerős lehet ez az intézmény. Azt hiszem lelkileg kiegyensúlyozott gyerekek könnyebben, hatékonyabban tanulnak.

Ballib cenzúrázók réme 5 2016.02.23. 10:21:42

@csak egy néző:

Adnak videót is ha létezik..

Bár te nyilván azt se hiszed el, ha saját szemeddel látod:

www.titkolthirek.hu/gondolkodas-nelkul-kessel-tamadt-a-migrans-11-rendorre/

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.02.23. 10:22:16

@BircaHang Média: Birca! Volt neked valaha is érved neked nem tetsző dolgokra azon kívül, hogy "balliba hőzöngés"?
Az én általam ismert tanárok - akik elégedetlenek a Közoktatást Legyaluló Intézményesített Kataklizma (KLIK) rájuk nehezedő bürokratikus vízfejével - egyike sem balliba, hanem felelősen gondolkodó ember.
Amúgy onnan, ahol élsz, honnan tudnád, hogy Magyarországon ki "balliba" és ki nem?

stim 2016.02.23. 10:23:38

És még valami. Amikor én gyerek voltam nekem a könyv volt a szórakozás. A mostaniaknak a videójáték. Az olvasás az egy ősi tanulási módszer. A videójáték nem az. De az interaktivitása, a színessége, látványossága eladja a tartalmát. Lehet, hogy érdemes lenne több oktatási célú játékot fejleszteni. Ha a hegy nem megy Mohamedhez...

csak egy néző 2016.02.23. 10:28:23

@Ballib cenzúrázók réme 5:
Faszfejkém, ez ugye a 8-as busz megállójában történt, mint a késelés?

Ramil Safarov 2016.02.23. 10:31:39

AZONNAL kirugnam, es eletfogytig eltiltanam a tanitastol, azokat akik most a Soros utasitasara tuntetgetnek, botranyoznak.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.02.23. 10:33:18

GITÁRTOK

Bonjour, je suis gitártok!
Remélem, hogy kitártok,
S bennem lévő gitáron
Muzsikál majd Gitt Áron.

Gitt Áronnak kockás a-
-z inge, és a kóckása
Kedvenc menza kajája.
Mindenkinek aján’ja.

Kárpitmintám muskátlis,
Abban rejtek puskát is,
Gitt Áronka alkotta:
Szolfézsvizsgán álkotta.

„Mentségemre szolgáljon, hogy a kottapuskát anno nem magamnak, hanem akkori épp aktuális örök szerelmemnek, Tuba Rózsának készítettem. Én ugyanis jó voltam szolfézsból, ő pedig szép. A vizsgája sajnos még így sem sikerült, ezért kényszerből pénzügyi pályára ment és ma már dúsgazdag bankár. Én pedig csóró zenetanár lettem Bartók, Kodály és Liszt országában. Ja, és mára már megutáltam a kóckását, de másra nem futja.” /Gitt Áron, középiskolai ének-zenetanár és utcai muzsikus/

„Diákkori szerelmem, Gitt Áron még ma is nagyon szépen muzsikál! Ha a Kóckása utca sarkán játszik, a fitneszteremből jövet az Audim ablakából mindig dobok egy százast a muskátli mintás gitártokjába.” /Krőzus Krutonné Tuba Rózsa, a Lóvétermelés Okosba’ Pénzügyi és Nulladózási Intézet (LOPNI) vezérigazgatója és a Dalszínházak Országos Hangfesztiváljának (DOH) főszponzora/

„Ne szórakozzanak itten a nevemmel, mer’ feszűtt leszek, és amikó’ én feszűtt vagyok, akkó’ gitártokokat szokok kendermámoros arccal szanaszéjjel rugdosni!” /Kóckása Kenéz, menzai dolgozó és illegális vadkender tiloló/

„Külföldi bemutatkozó hablaty?! Kockás ing?! Gitártokban rejtegetett puska?! Ebből terrorveszély lesz, akárki meglássa! Illetve senki nem lát meg semmit! Nincs itt semmi látnivaló, mindenki szépen hazamegy! Költő úr, maga meg velünk jön és elbeszélgetünk! Szépen elmeséli, kik a tettestársai! Neveket akarok! Egyedül nem írhatott ilyen orbitális felforgató marhaságot! Nem kérjük ingyen az információt, de amit kap érte, azt nem teszi ki az ablakba!” /Csávás Kálmán vezérőrnagy, a Terrorista Alakokat Síkidommá Lehengerlő Intézet (TASLI) meggyőzési szakreferense/

„Ez egy annyira öntörvényűen kozmikus szöveg, hogy belehalnék, ha nem zenésíthetném meg! Ja, hogy én valami másba már belehaltam?! Pech! Hullafáradtnak érzem magam! Úgy tűnik, ez egy nehéz nap éjszakája…” /John Lennon, néhai ex-beatle/

„Az ujját a közélet viharos tengerének pulzusán melengető költő egy, az orrára koppintó gitárhúr együtt rezdülésével hatol mélyen a felszín alá és ott olyan társadalmi problémákat feszeget látszólag félunott közönnyel, hogy aki vele együtt alámerül, az akkorát kap, hogy olyannyira arról koldul, hogy a fal adja a másikat. Zenepedagógiai témát ilyen fájdalmas elmeerózióval és belső szenvedelemmel utoljára talán csak a nagy Rapnyánczy Kösztöny járt körül, de ő sajnos belepistult. Emlékét megőrizzük!” /özv. Rapnyánczy Kösztönyné Hámoll Hedvig, nyugdíjas teniszütő- és gitárhúrozó/

„Frady Endre megint olyasmit tett le az asztalra, amit jóérzésű ember az orrát befogva és vastag gumikesztyűt húzva mer csak megközelíteni és egy műanyag zacskóba helyezve kidobni a stilizált kutya jellel ellátott célkukába. Anyám szerint ilyen siralmas szóvicceket csak néhai osztálytársa, a később méltán elfeledett megélhetési költővé süllyedt Rapnyánczy Kösztöny szokott volt írni. Látatlanban én kérek posztumusz elnézést Rapnyánczy Kösztönytől az összehasonlításért! Ilyen szellemi bűzbombákat csak Frady Endre képes eregetni! Nem lehetne a NASA-val elutaztatni ezt az irodalmi véglényt egy Marson tartandó író-olvasó találkozóra?!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Nem kell ide a NASA, Robikám, elhajítom én a Marsra ezt a líraterroristát! Ha a kis zöldek esetleg visszahoznák, akkor őket is űrpéppé tilolom a szemöldökömmel!” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2016/02/gitartok.html

csak egy néző 2016.02.23. 10:36:24

@Ramil Safarov:
Köszönjük Emese.
Az látszik, hogy téged is kibasztak a suliból, amikor elérted 4. osztályban a 18 éves kort.

vastagbor.atlatszo.hu/wp-content/uploads/sites/3/2015/04/orb%C3%A1n_dupla.gif

Nyomd a mantrát. DDD

coub.com/view/3iha8

Ballib cenzúrázók réme 5 2016.02.23. 10:36:49

@csak egy néző:

Csupán arra utaltam, hogy a migránsos oldalon amit linkeltél a
napimigrans.com/ -on
az esetek 90%-ban vidót is mellékelnek, illetve képeket bizonyítékként.

A maradék 10%-nyi pusztán szemtanúk beszámolói alapján történő eseteket megkérdőjelezni, pusztán azért mert nincs videó, ostobaság.
----

De ez sehogy nem függ össze azzal a történettel, hogy a hozzád hasonló elcseszett ballib seggfej tanárok, a diákokat cseszegetik, mert nem kockulnak ingügyileg.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 10:41:25

@Frady Endre:

Mekkora távolság kell egy jelenség felismeréséhez? Pl. Győrből meg szabad ítélni a budapesti dolgokat, vagy legalább Budaörsön kell lenni ehhez?

sas70 2016.02.23. 10:48:08

@Ramil Safarov: De jól jöttél volna te '89-ben akkor most nem lenne gond a fidesszel!

csak egy néző 2016.02.23. 10:56:56

@Ballib cenzúrázók réme 5:
"az esetek 90%-ban vidót is mellékelnek, illetve képeket bizonyítékként."
Igen, mint tegnap az egyik hozzád hasonló fasz mellékelt egy fotót, hogy Svédországban törtek, zúztak és a fotóról egy pillanat alatt kiderült, hogy a tuniszi zavargásokon készültek.

Az pedig, hogy lehetett olyan tanár, aki csesztette a gyereket a kockás ing miatt, ennyire felháborít?
Az nem zavart, amikor gyerekeket kellett az iskoláknak kötelezően ünnepelni küldeni?
Vagy a CBA- dolgozóknak részt venni a birkameneten vagy ovodásokat vinni propaganda céllal a szögesdróthoz cibálni, hogy betanult köszöneteket mondjanak a rendőröknek, katonáknak vagy amikor kisiskolások énekkel köszöntik a kormányablakot?

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=moef6XSVlBg

youtu.be/ywyoiig_Nqw

PiBá 2016.02.23. 11:11:16

Havas Jon: Csak a lényeget nem érted.
Vannak önállóan gondolkodó emberek. Ehhez nem kell Soros, Jobbik, FIDESZ. Azt látják, hogy így nem jó. Felemelték a szavukat a jobbítás érdekében.
Mi a cél? Értelmes, okos, a tudást a gyakorlatban használni tudó emberek, akik önállóan képesek és mernek gondolkodni. Ez az ország jövője. A többi rizsa és nemzeti köntösbe öltöztetett hazaárulás hatalom féltés vagy hatalom szerzés érdekében.

Khonsu 2016.02.23. 11:20:02

Jó írás, kár, hogy nem talált értő közönségre.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.02.23. 11:27:35

@BircaHang Média: Egy Üllői úti Fradi-Újpest meccs kinevezett partjelzőjeként célszerű még Budaörsnél is közelebb jönnöd, ha jól akarod megítélni a leshelyzeteket... ;-)

Peterpapo 2016.02.23. 11:34:23

Édes ismerőseim! Ennyi fidesz birkát egy rakáson. Az egyik nagyobb hazugságot mantrázik, mint a másik. Tudjátok ki a Soros legjobb tanítványa? A Viktor vazze. 50-60 ezerrel többet keresnek a tanárok? Persze, mert 2010-ben, annyival csökkent a bérük, most 5 év alatt azt kapták vissza. Te nem olvastad a nyílt levelet, amit Orbán Viktornak címzett egy tanár és leírta a fizetését? Akkor meg mit pampogsz itt hülyeségeket? Tekintélyelvű oktatás? Hol élsz? A sötét középkorban? Nem tekintélyelvű kellene, hanem tiszteleten alapuló. Vagy te arra vágysz, hogy megmondják, mit tehetsz, mit gondolhatsz? Kösz én nem kérek belőle.

Peterpapo 2016.02.23. 11:38:01

@BircaHang Média:

"Mekkora távolság kell egy jelenség felismeréséhez?"

Egy jelenség, vagy egy helyzet felismerése nem a távolságtól függ, hanem az logikus gondolkodástól. Tök mindegy, hogy milyen messziről nézed, ha képtelen vagy a logikus, nem elfogult gondolkodásra.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 11:42:41

@Peterpapo:

ELfogulatlanul gondolkozom, nincs pártkötődésem 20 éve.

Peterpapo 2016.02.23. 11:49:51

@BircaHang Média:

Az nem jelent semmit sem. Az viszont igen, hogy még soha nem olvastam tőled, hogy valamit nagyon elbaszott ez a kormány, vagy azt, hogy a tiltakozóknak igaza van. Tehát pártfüggetlenül vagy iszonyatosan elfogult.

OftF 2016.02.23. 11:56:05

129 virtuális résztvevő
:)))))

exterminador 2016.02.23. 11:59:08

@Ramil Safarov: te szerencsétlen, meg a hozzád hasonlók, jobb lesz, ha nagyon hosszú életet kívánsz a Sorosnak, mert nem tudom, kit fogtok mindenért hibáztatni utána. :)

ö...mikó? 2016.02.23. 12:02:20

@Ramil Safarov: Így van, rákosiék is tudták, hogy kell az ilyenekkel bánni! Ne álljunk meg itt, küldjük egyből munkatáborba azokat, akik nem azon a véleményen vannak, mint szeretett pártunk és vezérünk orbán viktorovics! Pfehj, ti kommunista férgek, undorítóak vagytok! Köpj fel és állj alá...

ö...mikó? 2016.02.23. 12:06:07

@sas70: :D telitalálat. Annyira szánalmas, amikor fröcsögve kommunistáznak a legnagyobb munkásőr ivadékok. Ezek tartották anno életben a kommunizmust, most a fidesz az irányadó, ami segít nékik eligazodni az életben és megmutatja kiket kell gyűlölni.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.02.23. 12:13:05

@Ballib cenzúrázók réme 4: Tudod mit, igazad van. A KLIK tökéletesen működik, Igaz, hogy a tanárok fizetésén kívül semmi mást nem képes kifizetni, de különben tökéletesen működik. Egyébként mi bajod volt azzal, hogy több tankönyv közül lehetett választani? Hogy nem csak egy kommunista jellegű, központosított rendszer létezett mint most?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 12:21:24

@Peterpapo:

A kormányzat alapiránya helyes. Egyébként meg hosszasan sorolhatnám a hibákat.

Peterpapo 2016.02.23. 12:25:25

@BircaHang Média:

Akkor kérlek, kezdd el, mert eddig még sosem kritizáltad őket. Kíváncsi lennék, hogy véleményed szerint, hol és miben hibáztak, ha neked minden kormány ellenes kritika csak ballib bégetés. Ja és mi az alapirány? Vissza a kommunizmusba és a személyi kultuszba?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 12:28:38

@Peterpapo:

Másodrendű dolgokat kritizálni nem célom. Az összkép nézése a célom. De egyébként ez is megesett már: pl. az internetadóról előre mondtam, hogy ökörség.

Önmagával a pedagógustiltakozással semmi baj (bár egyes követelések bugyutaságok), a gond a mögötte vicsorogva, hataloméhesen gágogó ballibákkal van.

Peterpapo 2016.02.23. 12:30:04

@BircaHang Média:

Értem. Szóval csak mellébeszélsz megint. Nem gond, már megszoktam.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 12:30:28

@Peterpapo:

"Ja és mi az alapirány?"

A 25-éves liberális, nyugatimádó modell lassú lerombolása.

Ez az egyetlen ok, ami miatt támogatni kezdtem a kormányt 2-3 éve, amiórta merész néppárti, baloldali lépéseket tesz a Fidesz, ezt kombinálva a brüsszelita elnyomás elleni fokozott harccal.

Ballib cenzúrázók réme 5 2016.02.23. 12:47:47

@csak egy néző:
A diákok mindig is szerepeltek állami és önkormányzati ünnepségeken.

Az MSZP-SZDSZ alatt is, és a Fidesz kormány alatt is.
A németeknél, és franciáknál is. Régen és most is.
Azzal nincs gond, ha a kormánnyal vagy önkormányzattal együttműködve fellépnek.

A probléma azzal van, ha ballib tanárok politikai okokból vegzálják a diákot.
Ha baszogatja az iskolában, mert nincs rajta kockás ing.

Az rohadtl nincs rendben. Ez már a gyerek politikai terrorizálása.

De nem baj,. ha nem érted a különbséget.

Ballib cenzúrázók réme 5 2016.02.23. 12:52:05

@ö...mikó?:

Röhejes hogy ezt itt az indexen írod, ahol a ballibek gyakorlatilag megszállták a blogszférát, véleményterrort tartanak fönt, erőst cenzúráznak több blogban is.

HA valakiknek nem tetszik a demokrácia és a véleményszabadság, és nem bírják elviselni a különvéleményt, azok éppen a ballibek.

csak egy néző 2016.02.23. 12:59:11

"Percenként 20 ezer forinttal nő a Klik adóssága"

Mi ez nekünk adófizetőknek. Van közpénz bőven.

444.hu/2016/02/23/percenkent-20-ezer-forinttal-no-a-klik-adossaga

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.02.23. 13:02:35

Húzzatok vissza a dzsungelba kockás pitonok ! Senki nem kíváncsi rátok..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.02.23. 13:04:59

@csak egy néző: Mi van te barom, kiengedtek a gyogyóból, vagy csak sikerült hozzáférned valahogy a főorvos úr gépéhez?
Vigyázz, csúnya beöntés lesz a vége, ha rájönnek, hogy a nettel babráltál..:)))

konrada 2016.02.23. 13:08:43

@The Ghost Wolf:
...tán az is probléma lehetett a az eltérő tankönyvekkel, oktatási szisztémákkal, hogy a középiskolák első éve arra ment el, hogy közös ismereti szintre hozza a gyerekeket, de egy rendes egyetemnek is külön előkészítő évfolyamokat kell indítani ugyanazon okokból...

Peterpapo 2016.02.23. 13:17:05

@BircaHang Média:

"A 25-éves liberális, nyugatimádó modell lassú lerombolása.

Ez az egyetlen ok, ami miatt támogatni kezdtem a kormányt 2-3 éve, amiórta merész néppárti, baloldali lépéseket tesz a Fidesz, ezt kombinálva a brüsszelita elnyomás elleni fokozott harccal."

Szóval még nem tűnt fel, hogy minden csak hazugság és látszat, amit ebben az irányban tesznek? Melyek azok a lépések, amiket ebben az irányban tesznek? Hogy lenyúlják az EU-s pénzeket? Itthon nagy pofával szidják az EU-t, meg néha kint is kimernek mondani dolgokat, de volt bármi foganatja annak, amit mondtak? A világon semmi.

"Mi a konkrét kérdésed?"

A konkrét kérdésem:

Melyek azok az intézkedések, amelyekkel hibát követett el a kormány?

konrada 2016.02.23. 13:18:44

@csak egy néző:
???? Ha nem nőne az adósság, hanem egyből kifizetnék, az nem közpénzből lenne???

Félre értés ne essék: nem értek egyet az ilyen adósság eltologatásos módszerrel, de a költsége ennek - figyelembe véve azt,hogy nagy megrendelőként az államnak zsarolási potenciálja van a beszállítókkal szemben (ti. ha azok kötbérezni kezdenek, legközelebb nem ők vállalkozhatnak, és a semminél a később jövő pénz azért több) - elég minimális.

Ballib cenzúrázók réme 5 2016.02.23. 13:35:26

@konrada:

Ő még annak tapsikolt, mikor minden iskolafenntartó önkormányzat csődbe jutott az MSZP-SZDSZ kormány, oktatás alulfinanszírozása miatt.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.02.23. 14:00:23

@Peterpapo:

Az MSZP-SZDSZ alatt 54%-ról 82% fölé nőtt a hiány.
Most csökken.

Akkor rommá adosídtak az emberek forintban és devizában.
Most csökken az emberek eladósodottsága is.

Akkor az ingyen segílyezés volt a divat, most a közmunka.

Akkor az alanyi jogon járó gyerekgyártási segélyezés ment, most Családi adókedvezmény és CSOK, akik dolgoznak és gyermeket nevelnek.

Akkor még azonosíthatatlan rendőrök verték a töntetőket, most kísérgetik őket.

A ballibek számolatlan elárasztanák az országot migránssal, most meg védekezünk ellenük.

Akkor a banki alapkamat az egekben volt, most a legalacsonyabb.

Akkor az EU-ban rekord rezsit fizettünk, most a legkevesebbet fizeti a lakosság.

....

Igazából az a kérdés, hogy miben rosszabb a Fidesz, mint az MSZP-SZDSZ volt, nem az hogy miben jobb.

Tudsz valamit mondani pl ?

konrada 2016.02.23. 14:12:24

@konrada:
...egyébként meg persze ez az udvari beszállítói kiválasztás is mutyi.
...pont, mint amikor az önkormányzattal mutyizott a beszállító, és az nem fizetett nekik.

Ezért az jogosan szól, aki azt írja, a KLIK is a mutyiért jött létre.
...hiszen aki szállít, az keres, aki meg kimarad, az nem.

...szóval nem az a fő gond, ha mutyisták vannak hatalmon, mert az elözők, és a következők is azok lesznek...

...de az már nem mindegy, hogy emellett az országot is csődbe rántják, vagy legalább felszínen tartják.

...s míg nincs olyan, akikből az utóbbit szintén ki lehet nézni, addig bármit is gágognak a bukott csődhajósok, hát össze kell a fogakat szorítani, kiabálni azért, hogy a mostani brancs minél kevesebbet tudjon lopni, de amíg azok az alternatíva....:((

miketbeszéltek 2016.02.23. 14:13:47

@BircaHang Média: Kommunista mód: Ellenzék=ellenség, aki a hatalmat, -amely tökéletes- bírálja az fizetett külföldi ügynök, hazaáruló, népellenség, vagy egyszerűen csak elmebeteg. Nézd meg a Tanú című filmet, ami ott paródia, abból sok minden komolyan hangzik el kommentekben ill. hivatalos kommunikációban.

miketbeszéltek 2016.02.23. 14:16:18

@BircaHang Média: "amióta merész néppárti, baloldali lépéseket tesz a Fidesz" Nem értem: Bal felé nem maga a Sátán található?

Afrika steht an der Elbe 2016.02.23. 14:23:31

"Nem kérünk a Jobbik szolidaritásából! Kockás helyett viseljenek barna inget!"

Röhögnöm kell. A libsik úgy lámpavasoznak, kommunistáznak, hazaárulóznak, büdöscigányoznak, ahogy még a jobbikosok se.

Peterpapo 2016.02.23. 14:51:15

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Nem csökkent és ez hivatalos adat, nem a ballib média írja.

Néhánynak valóban csökkent, de sok olyanról tudok, akik megszívták a hitelesek megmentését. Persze azok jártak jól, akiknek egyébként is volt és van pénze.

Ha jól emlékszem először a rendőröket támadta meg egy csürhe a tévé székháznál.

Minden csak látszat, amit ezek az utolsó mocskos szemetek csinálnak.

Anno talicskával tolták ki a pénzt, most kamionnal hordják.

Életem legszebb napja lesz, amikor ezek a gecik megbuknak és néhányan börtönbe is mennek a nemzetellenes tetteikért. Mocskos kis bélférgek.

Közmunkát az végezhet, akik nem szidja a kormányt és a pénzt sem kapják meg időben. Ja és közmunkában mehetsz tüntetni például Bajnai Gordon ellen, libás táblákkal.

A családi adókedvezmények is azoknak kedveznek akiknek egyébként is van mit a tejbe aprítani, a csok miatt meg felmentek az ingatlanárak, így olyan, mintha nem is lenne.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 15:00:23

@Peterpapo:

Ha hazugság lenne, nem lenne ekkora támadás nyugatról a kormány ellen.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 15:04:21

@Peterpapo:

"Melyek azok az intézkedések, amelyekkel hibát követett el a kormány?"

Az 5 legnagyobb hiányosság:
- a ballib idióta jelképes politika ellenében saját,szintén idióta jelképes politizálás, lásd értelmetlen szoborállítgatások, felesleges új alkotmány, rossz egyházi törvény, stb.,
- a ballib korrupció letörése helyett párhuzamos fideszes korrupció éltetése,
- a budapesti önkormányzati választási szabályok értelmetlen, öncélú megváltoztatása,
- a sport abszurd mértékű támogatása,
- a szociális elem teljes száműzése az adórendszerből: az adócsökkentés helyes, de szükséges lenne egy 0 %-os második kulcs a minimálbér szintjéig.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 15:05:52

@miketbeszéltek:

Nem. A baloldal manapság a jó oldal. A bal a nép oldal, a jobb a hatalmasoké. Ez nem keverendő azonban a konzervatív-liberális felosztással.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 15:07:01

@miketbeszéltek:

Ismerjük el: az ellenfél sokszor tényleg ellenség.

Pl. mi az, aki szerint az ország még nagyobb kiszolgáltatása a nyugati elnyomásnak a helyes út?

miketbeszéltek 2016.02.23. 15:22:03

Az ország szuverenitásának a védelme már csak eszkatológiai okok miatt is támogatandó. Ettől még nem kéne 1: egy olyan keleti, etatista, félfeudális rendszert felépíteni, amely már bebizonyította, hogy a fejlődésre képtelen. 2: Az emberi romlott természet miatt a korlátlan, kontrollálatlan hatalom ön-és közveszélyes. 3: Egy antikrisztuzálódó nyugat ellen egy, újra imperialista irányba mozduló orosz birodalom között
egyensúlyozni veszélyes mutatvány, amihez jóval kevesebb korrupció, ideológia és önzés megnyugtatóbb lenne...

miketbeszéltek 2016.02.23. 15:26:11

@BircaHang Média: Ettől még/és ezért bicskanyitogató az eszetlen gúnyolódásod azokon, akik bírálják ezt a központosított, bürokratikus iskolarendszert. (Ami ismételten bebizonyította, hogy az eszetlen, diktatórikus központosítás nem hatékony!) Hihetetlen: 25 évvel azután, hogy bebukott a centralizált szocialista tervgazdálkodás, nem tanulva a múltból, ugyanazzal próbálkozunk:-(

Peterpapo 2016.02.23. 15:26:54

@BircaHang Média:

"Ha hazugság lenne, nem lenne ekkora támadás nyugatról a kormány ellen."

Ott csak szájkarate megy, semmi más. Történt valami ezzel kapcsolatban a nyugat részéről? Ja hogy megvontak EU-s pénzeket? Na az nem a szöveg miatt volt, hanem mert lopnak, csalnak, hazudnak.

Peterpapo 2016.02.23. 15:28:57

@BircaHang Média:

Szóval tulajdonképpen semmit sem csinálnak jól, mert ezen kívül semmi mást nem csináltak eddig. Akkor még mindig nem értem, hogy miért a vonzalom? Mert a nyugat ellenesség, csak duma és ráadásul káros is.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 15:57:42

@miketbeszéltek:

Az alapvető probléma az inkoherencia: egymásnak ellentmondó dolgok vannak itt. Éveken keresztül az iskolarendszert illetően a ballib mantra az esélyegyenlőség megteremtése, többek között a szegregáció minden formájának, köztük természetes alakzatának is tiltása volt. A liberális tabuk szerint pl. úgy kell a cigány gyerekeket felhozni a magyar gyerekek szintjére, hogy megszüntetjük a szabad iskolaválasztást, azaz olyan helyzetet teremtünk, melyben többfajú osztályok alakulnak ki – a liberális gondolkodás szerint ez csodaszer, s meg fogja szüntetni a két nép gyermekei közti szintkülönbséget. (Persze ez nem igaz, de most nem ezt akarom cáfolni, csak az inkoherenciát bemutatni.) Ehhez azonban elengedhetetlen a központosítás, amit éppen most támad a tiltakozás. Központosítás és autonómia egyszerre nem lehetséges.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.23. 15:58:25

@Peterpapo:

Ez az első kormány, mely felismerte: hibás az 1989-ben választott út.

miketbeszéltek 2016.02.23. 16:01:32

@BircaHang Média: Jól megmondtad: hibás a polgári, kapitalista rendszer, irány vissza a Moszkva patronálta Kádárizmusba:-)

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2016.02.23. 17:05:26

@BircaHang Média: "Balliba hőzöngés az egész. Nme kell komolyan venni a kockás gágogást, majd megunják, s abbahagyják.
"
Egyébként is: Bolgáriában már régen nem divat a kockás ing (é)s a borosta. Ideje lenne nem a nyugatot majmolni, hanem a virágzó Balkánra tekinteni.

Krisz11 2016.02.23. 20:36:31

A lényeg, hogy a Jobbikból politikai prostituált lett Vona Gábor vezetése alatt. A ballib szavazók megnyerése meg csak délibáb, szánalmas cél.
süti beállítások módosítása