Egy mandátum sorsáról dönthet az erdélyi magyarság - derül ki egy friss kutatásból. Ez az egyetlen kis mandátum természetesen azonnal megmutatta, 2004. december 5. prolijait nem nyelte el a föld az elmúlt évtizedben. Marad a kommentförgeteg az interneten: "aki nem itt adózik, ne szavazzon" - olvasható a fröccsszagú kocsmafilozófia kádári hagyománya lépten-nyomon.
Az anyagországi proli háborog, hiszen ő ugye milliókat adózott eddig, meg ugye egész életében gürcölt, hogy aztán most elvegyenek tőle ezek a "románok" egy szavazatot.
Az önzőség és a végtelenül egybites világkép hozzátartozik ehhez a réteghez, nem is érdemes vele túlságosan foglalkozni, változtatni sem nagyon lehet rajta.
Ami viszont sokkal érdekesebb, hogy bizony pont az a típus böffenti fel leghangosabban az utolsó korty keserűt a Diófa borozóban, amely egész életében elvárta az államtól, hogy eltartsa őt, adjon munkát, az sem baj, sőt jó is, ha olyat, ami tökéletesen felesleges. Amúgy pedig 20 éve rokkantnyugdíjas, de azért el tud menni feketében ide-oda, okosba'.
Persze erről nem csak ő tehet, a rendszer tette lehetővé számára, sőt, biztatta is.
Játsszunk egy játékot, adjunk igazat nekik, nosza, aki nem adózik itt, ne is szavazzon!
De akkor ne voksolhasson a feketéző, a leszázalékolt, a segélyre váró, a munkanélküli, a nyugdíjas, elvégre már nem adózik, szavazhatott eleget életében. Ugye?
Ugye, hogy nem.
De a proli agyáig ez már nem jut el. Fogalma sincs arról, hogy egy határon túli magyar sokszor több hasznot (igen, itt pénzről beszélünk, hogy ő is értse) termel ennek az országnak, mint sok-sok "itt adózó". Arról nem is beszélve, hogy Kisvárdától Csepelen át Győrig egészen biztos, hogy mindenhol lesznek magyar iskolák, a segélyt lehet követelni magyarul a hivatalban, és a kocsmában is anyanyelven rendlehető a kommerszbarack. Bármilyen pocsék kormány is lesz Budapesten. Ugyanez Marosvásárhelyen, Dunaszerdahelyen, Munkácson, vagy Zentán egyáltalán nem így van. Ott mindez jelentős részben azon is múlik, hogy az anyaország kiáll-e az ott élő magyarokért.
Idáig ez simán lelkiismereti kérdés volt a politikai elit számára, esetleg lehetett rajta nyerni, vagy bukni pár százezer olyan anyaországi szavazót, akit komolyan érdekel az elszakított nemzetrészek sorsa. Ám ezek 90%-as úgyis masszív jobber, tehát ballibéknek nem is nagyon stresszelték magukat ezen a kérdésen. Hát, mostantól egy kicsit kényelmetlenebb a meló a Jókai utcai MSZP-s Halálcsillag legénységének. Kénytelenek lesznek néha úgy tenni, mintha nem szarnák le a határon túli magyarságot, hiszen most már ők is szavazhatnak. A lecke fel van adva, kedves baloldal. És még még csak nem is nehéz. Tessék száz év után végre nemzetinek lenni - vagy legalább annak tűnni.
Aromó
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mandiner blogajánló 2013.10.20. 13:00:03
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gigacherry 2013.10.19. 21:04:49
Itt Magyarországról, nem a magyarságról van szó. Ha hoznak egy törvényt, az az ország határain belül érvényes és ez a lényeg: Úgy igazságos, ha az dönt róla, aki itt él. Határon túli magyarokkal beszélgetve azt tapasztaltam, hogy a legkevésbé sem érdekli őket, mi lesz a mi sorsunk az ő szavazatuk hatására, és aki nem ért egyet azzal, hogy itt szavazzanak, az szerintük nem is igazi magyar. Márpedig a szavazás nem érzelmi, hanem politikai kérdés. A magyar állampolgárság megvédi őket sok mindentől, az érdekeiket pedig úgy tudjuk a legjobban védeni, ha a a szomszéd országok vezetőivel igyekszünk jó viszonyt fenntartani, és tárgyalás útján elérni, hogy több mindenhez legyen joga a határainkon túli magyaroknak.
Amíg ez a kérdés fel nem merült, én magam voltam az, aki azt mondtam, ők nagyobb magyarok, mint mi, hiszen itthon könnyű magyarnak lenni, náluk már nem annyira, és amikor lerománoztak egy erdélyit, én éreztem magam rosszul, pedig nem vagyok "jobber". Diákként néptáncot tanultam, gyimesi csángót és más erdélyieket is (talán azokat szerettem a legjobban, mert azok voltak a legszebbek). Most már eljutottam oda, hogy kezd zavarni, hogy mindenhol rovásírásos táblákat látok, (amelyeket nem hogy az itteni magyarok nem tudnak elolvasni, de még az erdélyiek közül sem sokan - ugyanakkor a magyart tökéletesen értik...), hogy megmondják nekem, hogy mit kell gondolnom a határon túliak szavazatáról ahhoz, hogy engem igazi magyarnak nevezzenek. Akármi is van más országokban, szerintem úgy tisztességes, ha egy országban az szavaz, aki a döntése következményeit a saját bőrén érzi és nem csak a pozitív következményeket, hanem a negatívakat is. Miért van az, hogy egy munkahelyen természetes, hogy aki tudja, hogy egy hét múlva, vagy egy hónap múlva elmegy, az nem vesz részt a csapat jövőjével kapcsolatos kérdések megszavazásában (ez konkrét példa a saját munkahelyemről), ha pedig egy ország dolgairól van szó, sokan itt szavaznak, akik nem fognak itt élni és amikor valaki megkérdezi tőlük, miért, egyes esetekben azt válaszolják: Mert megtehetem (ez is konkrét példa, de az illető azóta törölte a válaszát)?
"Fogalma sincs arról, hogy egy határon túli magyar sokszor több hasznot (igen, itt pénzről beszélünk, hogy ő is értse) termel ennek az országnak, mint sok-sok "itt adózó"." - Erre tudnál mondani egy példát?
Így ez a cikk kicsit felemás és hamis, mert amíg a határainkon túl élő magyarok szavazatát ellenzőkről igyekszik egy sztereotip. leegyszerűsített és negatív képet kialakítani (biztosan mind kocsmatöltelék, segélyből él, stb.) addig az itt szavazásukat helyeslőkkel egyáltalán nem foglalkozik, mint ahogy azzal sem, miért van joga valakinek két országban szavazni, míg a másik embernek csak egyben, miért van joga valakinek levélben szavazni, míg másnak személyesen is, vajon igazságos-e ez így. Ha én határainkon túl élő magyar lennék, biztosan nem szavaznék itt.
Valóraváltógép 2013.10.19. 21:09:27
"Tényleg Mátészalkáról írsz? Jó hely:)"
Majdnem.
Valóraváltógép 2013.10.19. 21:11:09
Aki a vizet szereti, dobjátok a folyóba...
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 21:22:15
a legfontosabb törvények már az EU-ból jönnek
pl. lásd a kb. 100 ezer oldal hosszú közösségi joganyagot
leroi 2013.10.19. 21:27:59
Mesélj....tudod bizonyítani??
vagy csak zsidózol?? hangulatot keltesz? heccelsz?
Egy ideje olvasgatom már itt a kommentjeidet, próbálod adni a szuperművelt jobbos értelmesembert, de kb. 3-4 hozzászólásonként kiesik a szádon valami jó kis zsidózás, ezzel bizonyítod, hogy kb. ugyanaz vagy, mint a Fradi szeku börtönviselt verőlegényei...az ég óvja hazánkat a fajtádtól!!
/A nemzettárs különösen tetszett...akkor a főnök nyilván a nemzetvezető lesz. Csak aztán nehogy úgy járjon mint az előző ilyen minőségben regnáló féreg/
Valóraváltógép 2013.10.19. 21:30:47
De kettős állampolgár zsidó tényleg sok van, ismerek én is egy csomót. Mondjuk szerintem nem nagyon szavaznak, nem érdekli őket.
gigacherry 2013.10.19. 21:33:25
emzéperiksz 2013.10.19. 21:39:33
Kepviselot az valasszon, akire az altala hozott torvenyek vonatkoznak.
Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.10.19. 21:43:11
Nem tudom, csak hallottam, hogy a 2002-es választásnál is hozták-vitték a chartergépek a delikvenseket
biztos mendemonda, nyilvánvalóan....
Ami a lényeg: voltak külföldi kettősállampolgárok akkor is, nem is kevesen. Most ex has nem tudom megmondani 2010 előtt mennyi kettősállampolgár volt, valszeg tízezres nagyságrendben, de nem is ez a lényeg. A lényeg, hogy már akkor is olyanok szavaztak, akiknek -szerintetek- semmi keresnivalójuk nem volt ezügyben, mégis rendben volt a dolog, mert egy olyan felhívásra sem emlékszem, ahol ezt tették volna szóvá.
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 21:46:36
az EU-ban _kötelező_ az ÁFA... (nem lehet olyan, hogy nincs...)
még a minimális rátát is meghatározták 15%-ban...
és kizárólag az ő értelmezésük mentén lehet kivetni az adót...
European Union value added tax
en.wikipedia.org/wiki/European_Union_value_added_tax
Valóraváltógép 2013.10.19. 21:48:18
gigacherry 2013.10.19. 21:48:47
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 21:49:57
eltekintve attól, hogy a "magánnyugdíj-pénztári" koncepció "magán" jellege mindig is sok kérdést hagyott maga után nemcsak nálunk vannak nyugtalanító fejlemények e tekintetben
pl. egy viszonylag friss hír a lengyelektől
Poland Confiscates Half Of Private Pension Funds To "Cut" Sovereign Debt Load
www.zerohedge.com/news/2013-09-06/poland-confiscates-half-private-pension-funds-cut-sovereign-debt-load
Valóraváltógép 2013.10.19. 21:50:07
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 21:54:09
én inkább arra helyezném a hangsúlyt, hogy e tekintetben _egységes_ EU szabályozás van...
és ez meglehetősen nyugtalanító...
Tax Competition vs. Tax Harmonisation (Godfrey Bloom MEP)
www.youtube.com/watch?v=jP2bdZ_NZqQ
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 21:56:22
de visszatérve a nyugdíjalapokra
a spanyolok lényegében ezeket használták fel a finoman fogalmazva kétes értékű államadósságuk átmeneti konszolidálására...
Spain Drains Fund Backing Pensions
online.wsj.com/news/articles/SB10001424127887323374504578217384062120520
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 22:00:01
az ír magánnyugdíj-alapokat is rendesen megnyirbálták már...
Irish Pensions: Burton refuses to rule out new raid on private pension funds
www.finfacts.ie/irishfinancenews/article_1026143.shtml
Valóraváltógép 2013.10.19. 22:00:55
Hogy talán idegbeteg kis köcsögök vagyunk, akiknek agyára ment a jólét meg a munkaundor, és ezért valakit hibáztatni kell?
Fúúúú, mit kapsz te majd itt. :)
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 22:02:11
ja és a lényeg:
minden amit ebben a kis országban látsz az EU kompatibilis
szóval ennek a tükrében nézd ettől fogva ezt a remek klubot...
Valóraváltógép 2013.10.19. 22:05:06
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 22:17:25
de ez a legtutibb...
IMF Proposes 10% Wealth Tax/ Gov’t Bail In for EU!
Read more at www.maxkeiser.com/2013/10/imf-proposes-10-wealth-tax-govt-bail-in-for-eu/#ksOV9C6a7m32yTrW.99
afféle ciprusi módit ajánlgatnak az EU-nak az IMF-ben...
leroi 2013.10.19. 22:25:34
A 2002-es chartergépezés meg náci (pardon: nyilas, elvégre magyarok vagyunk, vagy mi) urbanlegend, bizonyíték nincs rá.
(egyébként azt nagyjából meg tudom érteni, hogy pl. a Polgár család nem különösebben rajong a magyarországi szavazásért.)
Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.10.19. 22:45:38
Nem hinném hogy nyilas lenne, hiszen minden fidszes (még az is akiből később jobbikos lett) tisztában van eme "legendával". De én olyantól hallotam, akit azért többe nézek egyszerű suttogó propagandistánál. A nevét most itt nem fogom kiadni, úgyhogy megint rajtam csattant a dolog vége. Ennek ellenére mindenkinek állampolgári szabadsága, hogy abban higgyen, amiben akar.
Amennyiben meg azt mondod hogy ez "nyilas" legenda akkor az egész fideszt en bloc lenyilasoztad.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.10.19. 22:46:48
A jogrendszer nem a szimbolizálás terepe.
Semmi értelme lélekben kiterjeszteni egy törvényt, ha gyakorlatba nem tudod kiterjeszteni. Egy törvénynek vagy érvényt tudsz szerezni, vagy inkább meg se hozd.
Ennek a hétköznapi életet kell szabályoznia és ha telerakod valós tartalom nélküli dolgokkal, csak jól szétkúrod.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.10.19. 22:49:59
Nem kell propagandistának lenni ahhoz, hogy valaki bedőljön egy pletykának.
És nyilasnak se kell lenni, a Fidesz környékén is épp elég zakkant fantaszta van, aki ennél bornírtabb dolgokat is ki tud találni pl.: Kerényi.
leroi 2013.10.19. 23:09:46
Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.10.19. 23:18:57
Most hasonló a helyzet, technikailag ugyanúgy lebonyolítható az egész eljárás, igenis meg tud telni "valós tartalommal" a dolog
a "nyilast" @leroi használta, ő tette e hogyismondjam, "jellemző" kijelentést, amely kijelentés nyilván vállalhatatlan...de majd meglátjuk ő mit szól hozzá.
Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.10.19. 23:20:38
gigacherry 2013.10.19. 23:27:38
gigacherry 2013.10.19. 23:29:37
Valóraváltógép 2013.10.19. 23:33:20
Valóraváltógép 2013.10.19. 23:34:01
gigacherry 2013.10.19. 23:34:23
gigacherry 2013.10.19. 23:36:32
Nem rólam van szó, egy példát hoztam fel arra, milyen különbségek vannak egyes EU-s országok között. Nem ment át az üzenet, talán a kései óra miatt :-)
Valóraváltógép 2013.10.19. 23:38:45
calabria007 (törölt) 2013.10.19. 23:41:19
a valódi magánnyugdíj-pénztár kb. arról szólna, hogy azt teszel azzal a pénzzel amit akarsz
Valóraváltógép 2013.10.19. 23:44:04
Valóraváltógép 2013.10.19. 23:46:43
Valóraváltógép 2013.10.19. 23:47:52
gigacherry 2013.10.20. 00:47:48
gigacherry 2013.10.20. 00:49:17
2013.10.20. 05:11:16
Jaja, ismerős a duma, már sokszor hallottam. A pártfüggetlen honpolgár, akinek elege van már mindenből, és mindenkiből, akit nem lehet megvezetni, befolyásolni, de azért rögtön állást foglal, és beáll bárhová, ahol a jobboldalra kell ugatni. És abban is biztos vagyok, hogy már minden ismerősödnek beadtad az „én már senkire se fogok soha többet szavazni” dumát, de aztán a kritikus pillanatban revideálod majd a kérdést, elvontatod a családod a szavazófülkébe, és lelkükre kötöd, hogy ismét húzzák be az ixet valamelyik sokat próbált hétpróbás patkány aktuális tömörülésére. Azt mégcsak értem, hogy utálod a fideszt, (megjegyzem: van is miért), de azt egyetlen hozzád hasonló hőbörgő honproletár nem tudja megindokolni, mi baja van a jobbikkal, csak van, mer aszonta a tévé hogy nácik. Ehh.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.10.20. 09:46:36
Csak akkor, ha van bejelentett magyarországi lakcíme. Azaz csak ideiglenesen tartózkodik Magyarországon kívül.
A valós tartalomnak gátat szab az országhatár. Ha Szerbiában élsz, a szerb törvények szerint ítélnek meg szerb hatóságok. A szerb adórendszer szerint adózol és a szerb állami ünnepeken nem dolgozol. És hiába mondod, hogy a magyar törvények így megy úgy.
Valóraváltógép 2013.10.20. 10:03:33
Sokáig feltűnni sem fog senkinek. Mire meg valami lenne belőle, lezajlik az egész.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2013.10.20. 10:10:39
Tudom.
Ez eddig is megvolt. 2004-ben 20 ezer forint körül volt a feketepiaci árfolyama egy lakcím bejelentésnek. Egyszer találtak egy lakást, ahova 400 ember volt bejelentve.
Mindenesetre, most már ennyi se kell ahhoz, hogy szavazhass.
Valóraváltógép 2013.10.20. 10:12:57
Talán csak az, hogy hátha megbundázzák az eredményt. :D
gigacherry 2013.10.20. 12:08:43
Valóraváltógép 2013.10.20. 12:17:56
maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.20. 14:09:50
Valóraváltógép 2013.10.20. 15:16:22
Valóraváltógép 2013.10.20. 15:21:16
Valóraváltógép Béta 2013.10.20. 15:30:58
maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.10.20. 15:35:40
Ennek ellenére a politikai jogoknak semmi közük az adózáshoz. Adózni az köteles, aki az adott területen jövedelemhez jut, függetlenül attól, hogy tagja-e a politikai közösségnek. Politikai jogai pedig a politikai közösség minden tagjának van, területtől függetlenül.
Valóraváltógép Béta 2013.10.20. 15:48:55
Légyszi erre a nickre válaszolj, a másik azért változott, mert Miss Szülőcsatorna szép szóra nem volt hajlandó eleget tenni annak a kérésemnek, hogy ha már összevissza moderálgat, akkor az összes hozzászólásomat törölje. :)))
Nos.
Ebben tulajdonképpen igazad van, viszont egyrészt figyelmen kívül hagyod vele az adó lényegét, ami hozzájárulása a társadalom működéséhez, másrészt szerintem ez tipikusan az a kérdés, amit érdemes a mai valóság alapján nézni és értelmezni.
Amióta EU van, és ennyien csücsülünk benne, az adózás gyakorlata... hm, árnyaltabb lett. Főleg, ha a társadalmi változásokat is hozzáveszed. Pár évtizede gyakorlatilag még közel lehetetlen volt, hogy egy felnőtt, munkaképes ember az egész életét segélyen töltse el, ma ilyenekre tömeges példákat látunk.
Ez maga után vonja (szerintem) azt a társadalmi igényt, hogy valamilyen formában mérhető legyen az egyének közös érdekében végzett ténykedése. Erre például szép gesztus a szavazójog (még ha sokkal nagyobb értéke nincs is).
Vagy ha ez nincs, akkor legyen az, hogy senkinek semmi köze hozzá, az összes szociális intézményt kidobjuk az ablakon, és mindenki oldja meg az életét, ahogy tudja. Szerintem hosszabb távon ez is egy járható út lenne.
Valóraváltógép Béta 2013.10.20. 15:49:36
Valóraváltógép Béta 2013.10.20. 15:59:14
Valóraváltógép Béta 2013.10.20. 16:01:53
meggyes alfonz 2013.10.20. 16:58:11
Ezt a rendszert nem most találták ki... "
De még mennyire, hogy most találták ki! 2010-ben és előtte csak a magyar állandó lakcímmel rendelkező magyar állampolgárok vehettek részt függetlenül attól, hogy más állampolgársággal is rendelkeztek-e.
Lásd.: www.valasztas.hu/hu/parval2010/356/356_9.html#2
Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.10.20. 18:50:33
Úgy játszották ki a rendszert ahogy akarták, volt hogy egy helyre 400 ember volt bejelentve, írták mások.
A rendszer lényegében ugyanaz. Most is csak "magyar állampolgárok vehetnek részt" rajta. Az ezer sebből vérző lakcímnyilvántartást törölték el.
toportyánzsóti 2013.10.20. 19:18:34
toportyánzsóti 2013.10.20. 19:19:16
Ez a fajta soha nem változik meg.”
meggyes alfonz 2013.10.20. 20:00:58
Ha ilyenről tudsz, akkor miért nem tettél feljelentést választási csalás miatt? Ez a kötelességed lett volna!
"A rendszer lényegében ugyanaz. Most is csak "magyar állampolgárok vehetnek részt" rajta. Az ezer sebből vérző lakcímnyilvántartást törölték el. " Magyarországon a lakcím nyilvántartás az egyik legmegbízhatóbb nyilvántartási rendszerünk, tehát nem igaz, hogy ezer sebből vérzik.
Arról nem is beszélve, hogy a korábbi esetleges néhány tízezernyi kettős állampolgár, aki valójában nem MO-on él felduzzasztották 500e főre, amivel intézményesítettek egy választási csalást.
Tehát mégegyszer kérdezem: Mit szólna az a félmillió ember, ha mi, az országhatáron innen élő választók beleszólnánk az ő választásukba????
Valóraváltógép 2013.10.20. 20:42:31
meggyes alfonz 2013.10.20. 20:47:10
Valóraváltógép 2013.10.20. 22:46:22
Ilyen stílusban pedig otthon nyilatkozz meg a kölyködnek, vagy apádnek, vagy annak, aki eltűri ahelyett hogy pofánnyomna, tökkencs.
Gniusz 2013.10.20. 22:49:14
vinyard 2013.10.20. 23:57:16
nem, nem az 50-60kt kézhez kapó kisnyugdíjast ütöm, de tényszerű, hogy a most nyugdíjas éveiket töltők és az elkövetkező öt évben nyugdíjba vonulók jelentős részén kívül se az ő szüleik, se az ő gyerekeik nem élhetnek az övékéhez hasonló életszínvonalon, és ez a teljes nyugati világban érvényes megállapítás
Albu 2013.10.21. 12:18:06
Nem hogy egy mandátumot, de egy szavazatot se adjunk nekik, ami a New York-ban élő magyar állampolgároknak alap! : )
fillérbaszó vadász 2013.10.21. 13:31:23
Akkor a sok fiatal aki külföldön dolgozik (mondjuk ausztráliában mosogat) és életvitelszerűen ott él, de történetesen magyar állampolgár, akkor el kell tőle venni a szavazati jogot?
kuszkusz1 2013.10.21. 14:43:06
Isten őrizz. Az a magyar állampolgár aki itt született, itt járt iskolába, itt lett felnőtt és néhány évre elmegy külföldre annak természetesen kell lennie szavazati jogának. Még akkor is ha fölveszi egy másik ország állampolgárságát is.
Én azokról beszélek aki nem itt születtek nem itt éltek és élnek mindazonáltal felveszik a magyar állampolgárságot és leszavaznak a Fideszre úgy ahogy azt Mikola elvtárs megálmodta.
Nekik nincs erkölcsi alapjuk beleszólni, hogy nekünk aki itt élünk mely politikus legyen a nyakunkon. Mert az ő nyakán nincs és nem lesz, mégis ránk akarja erőltetni a saját gusztusát, kibicnek semmi sem drága alapon.
Serio (törölt) 2013.10.21. 18:19:38
Egyből vége lenne a nyuggerlobbinak, a fiatalellenességnek, a rablótempónak.
Valóraváltógép 2013.10.21. 21:11:31
elektrodinamika 2013.10.26. 19:28:13
Iskolások egyetemisták stb??,
elektrodinamika 2013.10.27. 13:54:44
te kiváncsi vagyok, hogy kommer létedre mit "jobber"-ezel??
Jobban érzed magadat tőle??Érvelésnek -vagy helyette alkalmazod??
De tényleg??
toportyánzsóti 2013.10.27. 14:20:51
elektrodinamika 2013.10.27. 14:55:14
megint bunkó vagy mint a törökzsóti, és még véletlenül sem arra válaszoltál amit kérdeztem! Nálatok ez a szokás érvelés helyett?
Én egyébként is a Jobbikra szavazok! DE MÉG TÉVEDÉSBŐL , VAGY RÉSZEGEN SEM AZ ŰN. "DEMOKRATIKUSS" OLDALRA! (demokratikusbolsevista= Mansfeld Pétert felakasztgató, családokat internálgató a kivégzettek testeit titióokban gödörbe lökő, a saját véleményterrorjukat el nem fogadókat nácizó, mocskolódó hatosztályos hiányos diplomás idióták!)
toportyánzsóti 2013.10.27. 20:01:48
elektrodinamika 2013.10.27. 20:43:17
"EGY MANDÁTUM sorsáról dönthet az erdélyi magyarság - derül ki egy friss kutatásból. Ez az egyetlen kis mandátum természetesen azonnal megmutatta, 2004. december 5. prolijait nem nyelte el a föld az elmúlt évtizedben. Marad a kommentförgeteg az interneten: "aki nem itt adózik, ne szavazzon" - olvasható a fröccsszagú kocsmafilozófia kádári hagyománya lépten-nyomon."
toportyánzsóti 2013.10.28. 07:42:52
elektrodinamika 2013.10.28. 08:59:36
toportyánzsóti 2013.10.28. 10:14:58
elektrodinamika 2013.10.28. 13:53:45
Mert ahogy látom még nem láttál olyat!
Egy kérdésemre sem válaszoltál, és normálisnak tartod magad??
Melyik elme-osztályról firkálsz?
elektrodinamika 2013.10.28. 14:01:57
elektrodinamika 2013.10.28. 14:04:07
"Egyed tovább ovi szarát jó étvággyal.Kicsit sem undorító hogy nektek mindenki veres aki nem ezt az étket preferálja kisebbségi észkombájn. "
Nem kell, hogy válaszolj elég ezt elolvasni, és azonnal tudjuk kiféle-miféle!
toportyánzsóti 2013.10.28. 15:36:28
elektrodinamika 2013.10.28. 16:22:13
toportyánzsóti 2013.10.28. 16:40:18
elektrodinamika 2013.10.28. 20:07:33
elektrodinamika 2013.11.01. 18:49:38
Én is négyszer váltottam életemben szakmát! És nem sírtam széjjel a "sanyarú sorsomat"!!
elektrodinamika 2013.11.17. 09:56:27
Mivel filozófiai , vagy közgazdasági értekezést elvárni dőreség lenne, ezért ennyi az amire a sütnivalójukból telik, ez az alap!:-))
elektrodinamika 2013.11.17. 12:07:16
"A Fidesz szóvivője szerint az Együtt-PM szövetséget vezető Bajnai Gordon "osztrák bankárok kegyeit keresi", miközben a magyaroknak a "fájni fog-programot" kínálja
Hoppál Péter szombati budapesti sajtótájékoztatóján így kommentálta, hogy a volt miniszterelnök pénteken egy bécsi rendezvényen szólalt fel, és - az APA osztrák hírügynökség beszámolója szerint - egy olyan "centrista politika" mellett szállt síkra, amely véget vethetne a magyar társadalom bal- és jobboldalra hasadásának, továbbá élesen bírálta az Orbán-kormány gazdaságpolitikáját.
Bajnai Gordon otthonosan mozog Bécsben, hiszen a Bajnai-cégbirodalom jelentős részének ott van a székhelye, így Ausztriában adózik - reagált az Együtt-PM vezetőjének előadására a Fidesz szóvivője, aki szerint a volt kormányfő "fájni fog-programjának" első számú célpontjai a gyermeket nevelők, azon belül is az édesanyák.
Azzal kapcsolatban, hogy Bajnai Gordon pénteken Budapesten közölte, az Együtt-PM szerint az adótörvényeknek ki kell kerülniük a kétharmados jogszabályok közül, Hoppál Péter azt mondta: a volt miniszterelnök ezt azért tenné, hogy végre tudja hajtani "fájni fog-programját".
A szóvivő szerint "a Bajnai Gordon által erőltetett adóemelések" nemcsak a fizetéseket és a nyugdíjakat veszélyeztetik, hanem a gyermekeket nevelők jövedelmeit is. Az Együtt-PM szövetség vezetője eltörölné a családi adókedvezményt, és ezzel elvenné a családoktól a jelenleg évi 230 milliárd forintos megtakarítást, majd azt "a bankok zsebébe" rakná - mondta.
Hoppál Péter hozzátette, hogy Bajnai Gordon tervei veszélyeztetik a kiskeresetű családok adócsökkentési programját és a gyed extrát is."
Az utolsó 100 komment: