vm2.jpgOlyan világ felé haladunk, ahol visszatér a 80-as évek hangulata az ötven megás, hangalámondásos, recsegős filmekkel, és ahol román, szerb, szlovák „üzletemberek” csencselnek a wifikkel a határ mentén.

Az ember fia és lánya tényleg csak kapkodja a fejét. Nem elég, hogy a Kit tiltottak ki ma? c. amerikai-magyar szappanopera lassan barátok közti magasságokban szárnyal, és a falus ferenci értelemben vett facepalm-ellenzék "hídfoglalással" aranyozza be délutánunkat, a Fidesz olyan seggszájat rajzolt magának, hogy Klapka Gyuri bácsi dodzsem pályája be se fér a napi TOP 3-ba. (És még hátra van egy szerda a három napos hétből!)

Egy pillanatra egyébként elgondolkodtam a rendkívül erőteljes „seggszáj” szó használatának jogosságán, mígnem elolvastam az akkor ellenzékben lévő párt 2008-as közleményét, melyben “a Fidesz felszólítja a kormányt, hogy vonja vissza az internetadóval kapcsolatos javaslatát, mert az akadályozná az internet magyarországi terjedését”. „Az internet megadóztatása egyértelműen felesleges, átgondolatlan és rossz, mert tovább mélyíti a Magyarországon amúgy is meglévő digitális szakadékot és elzárja az új felhasználókat az internettől” – hangsúlyozta két ciklussal ezelőtt Nyitrai Zsolt. Most már inkább azt sajnálom, hogy nem jut eszembe erősebb szó, amit még elbír a nyomdafesték.

Az a kisebbik gond, hogy a 150 Ft/gigabájtos árfolyam a 20 gigás filmek, videó beszélgetések és streamelések korszakában a vicc kategória, ez minden bizonnyal tárgyalásai alap, amiből később engedni fognak a kegyes politikus urak, kiegyezünk mondjuk 10 Ft/gigában, és mindenki örül a kompromisszumnak. A nagyobbik baj, hogy a törvény pont annyira igazságtalan, mint amennyire értelmetlen.

Hogy pontosan miért lenne ez az adó óriási kicseszés mindenkivel, aki az internetet nem csak vasútjegy-rendelésre és csekkbefizetésre használja, azt már mások megírták. A kormánynak épp hogy segítenie kéne Magyarország digitális felzárkózását, ehelyett megint egy olyan világ felé haladunk, ahol visszatér a 80-as évek hangulata az ötven megás, hangalámondásos, recsegős filmekkel, és ahol román, szerb, szlovák „üzletemberek” csencselnek a wifikkel a határ mentén. Egy teljes generáció élheti át újból a nosztalgikus 90-es éveket, amikor CD-ről és mobil vinyóról vittük egymásnak másolgatni a dolgainkat.

Az internetadó lebegtetése (amellett, hogy kiváló alkalom elterelni az emberek figyelmét a már említett korrupciógyanús-kitiltásos szálról) két dolgot jelez világosan. Egyrészt véget értek a választások, indulhat a 3+1 éves fosztogatás-osztogatás kombó, jöhetnek az újabb megszorítások, hogy aztán 2017-től megint „fejlődő pályára állhasson Magyarország”.

Másrészt a jelek szerint a Fidesz végérvényesen elkötelezte magát a nyugdíjas korosztályt rezsicsökkentéssel kilóra megvevő politika mellett. Az internet megadóztatása ugyanis elsősorban a fiatalok és középkorúak elleni hadüzenet, ami a családi adókedvezmény bővítésével való kecsegtetés mellett sem ígér sok jót ennek a korosztálynak hosszú távon.

Az internetadó a 21. század szesztilalma, amely épp annyira értelmetlen, mint betarthatatlan. Egy kicsit még mindig bízunk benne, hogy ez egy rossz vicc, merész figyelemelterelés, akármi. Ha nem, akkor újra lehet nézni a gyorstalpaló barikádépítő tanfolyamokat a YouTube-on. Kis felbontásban persze.

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr546815443

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az internetadó a 21. század szesztilalma 2014.10.22. 20:44:15

Olyan világ felé haladunk, ahol visszatér a 80-as évek hangulata az ötven megás, hangalámondásos, recsegős filmekkel, és ahol román, szerb, szlovák „üzletemberek” csencselnek a wifikkel a határ mentén. Az ember fia és lánya tényleg csak kapkodja a fejé…

Trackback: Az internetadó hungarikum 2014.10.22. 12:55:39

„Is this actually serious, or did the local legislative idiot just propose something stupid that is going to get laughed at and shot down? I don't know whether Hungary's economic minister is some crackpot position that no one pays any attention to or s...

Trackback: Csak terelés lenne az internetadó? 2014.10.22. 10:35:01

Azért ez tegnap este elég nagyot robbant.  A 150 Ft/GB-os internetadó híre rég nem látott felháborodást és egységet teremtett. A tiltakozó FB oldal jelenleg már 70.000 like felett jár (több jobbos imerősömet is a támogatói között tudva), vasárnapra má...

Trackback: Internetadó Best Of 2014.10.22. 08:34:45

  Oldal látogatási vizitdíj!!!! Ebből nagy bukta lesz!!!! Stadionadóhoz mit szólnál Viktor? Vagy meccsadóhoz? Magyarország lesz az első ország ahol olcsóbb lesz kurvázni, mint netes pornót tölteni. Újabb álláslehetőség valakinek. Ruter-leolvasó. ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nnnnnnnn 2014.10.22. 10:01:19

külön kellene adóztatni a baloldali sajtó oldalait, így el lehetne őket lehetetleníteni.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 10:04:16

@bunkó:

A bankadót teljesen jól csinálta a kormány, ott helyes volt a cél és az eszköz is.

Ráadásul a pénzforgalomnál pont a forgalomarányos adóknak van értelme.

Az internet nem ilyen. Csórikám majd a Windows biztonsági frissítésén spórol? Hát ne már.

Egyébként a tévéadót például támogatnám. 50% népegészségügyi termékadó. Az rendben lenne.

De ez nagyon nincs rendben, felső korláttal sem.

Balt 2014.10.22. 10:07:11

@poszt: Sajnos tökéletesen egyetértek.

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
"Balázsovits Lajos (Éliás királyfi)"

Ohh, csak nem...?

csak egy néző 2014.10.22. 10:09:56

@$$$=$$$:
Azért neked és az idióta társaidnak is kijárna egy ilyen üdvözlés.

i.imgur.com/wA83aid.gif%20(309%C3%97180)

Josagos 2014.10.22. 10:22:39

@Istóczy úr:

1000 Ft-os tétel utalása a NAV-nak 490 Ft bnkköltséggel jár. Kurva jó adó.

Szamiz67 2014.10.22. 10:24:06

@$$$=$$$: Ez is benne van, ha a Tilos rádió nem működhet FM rádióként, akkor marad az online rádiózás.

avocado_ 2014.10.22. 10:26:03

10HUF/GB pont annyira elfogadhatatlan mint 1000HUF/GB. Néhány év múlva már 10GB lesz az ami ma 1GB, egyre nagyobb a felbontása a videóknak, satöbbi.
Aki adóztatni akarja az internetet az nem normális. Aki adatforgalmi alapon akarja adóztatni azt be kell zárni elmegyógyintézetbe.

Szamiz67 2014.10.22. 10:29:26

@Istóczy úr: Igen, hogyne a világ fejlett része az olcsó és készpénzkímélő elektronikus fizetést nyomja, mi pedig vissza léptünk 20 évet és csak pislognak a CBA-ban, Tescoban, Coop-ban, a kisboltokról nem is beszélve, amikor fizetés, nyugdíj utalási napok környékén 20 ezreseket kellene sorba váltani, mert rá vagy kényszerítve, hogy 1 v. max, 2 alkalommal vegyél ki lovét és banki automata, amíg van készleten, addig 20ezrest fog adni.

zdanee 2014.10.22. 10:29:52

Örülök, hogy ez még a legszemellenzősebb Fidesz-trolloknál is kiverte végre a biztosítékot. Nem sikerült összefognunk, amikor kipakolták a nyugdíjpénztárakat, amikor PaksII-re eladósították a következő nemzedéket, amikor einstandolták a dohány bizniszt, vagy a földeket, de amikor már a PornHub is veszélyben forog, végre összefog a magyar!

Szamiz67 2014.10.22. 10:32:02

@avocado_: A munkahelyemen (mikrovállalkozás) naponta, átlag 10 GB. képi diganosztikai leleteket töltök fel a netre. Egyre nagyobb felbontású leletekkel dolgozik az egészségügy, mint minden más képi, video eszköz...

Jolka40 2014.10.22. 10:48:21

A nyugdíjasok közül is egyre többen interneteznek (nem minden nyugdíjas hülye ám), de a 80-100ezres nyugdíj mellé nem fér be a megadóztatott net. Marad a közszolgálati rádió és TV, dehát ez volt a cél, nem?

Szúnyog 2014.10.22. 10:52:43

Miért betarthatatlan az internetadó?

asebes 2014.10.22. 10:59:10

Érdekes, hogy mindenki videóra meg a saját otthoni ügyleteire gondol.

Mit gondoltok, egy közepes - modjuk 100 gépes informatikai hálózatnak mekkora forgalma van?

Vagy hallottatok távmunkáról? amikor a neten csatlakoztok a munkaadó hálózatára?

Hallottatok esetleg olyanról, hogy vállalkozások a neten nyitnak csatornát a telephelyeik összekapcsolására?

Hogy a szoftverfrissítések telepítések mind a neten mennek, és igen tekintélyes adatforgalmat bonyolítanak le?

Hogy az összes ingyenes szoftver és a teljes linux világ csak a neten keresztül érhető el?

Ezek nagyságrendekkel nagyobb forgalmaz jelentenek, mint egy weboldal vagy egy skype...

Tévedés, hogy az Internetet nem használják nyugdíjasok. Egyre többen és egyre többet.

Amúgy a bankadót úgy áthárították, mint a sicc, a biztosítási adóért önmagában életfogytiglan járna, és a többi, "fideSS-progresszív" matolcsy-kompatibilois varga agymenésért dettó.

Az, hogy a fideSS mást csinált ellenzékben mint most, az csak most tűnik fel egyeseknek?

Mellesleg nálam a TV-INternet-Telefon is része a rezsinek, tehát qrvára nem rezsicsökkentés-kompatibilis ez.

És igen, az a másfél-kétmillió idióta fideSS hívő, agyatlan barom majd ezt is lenyeli, esetleg békemenetet szerveznek, hogy még magasabb legyen az adó.

Még valami. Lehet, moyt a net szolgáltatókat akarják ellehetetleníteni, aztán jön az Nemzeti Internet Szolgáltató. Aki majd minden adatforgalmat ellenőrizhet, ő lehet a nagy testvér.

csak egy néző 2014.10.22. 11:01:11

@Szúnyog:
Az tuti, hogy neked adómentes lesz, neked még a tanfolyamot sem kell elvégezni.

"300 ezer bérkommentelőt állít hadba a kínai kormány, hogy terjesszék a párt jó hírét. Az 50 centes társaságként ismertté vált csapatba közönséges állampolgárokat toboroz a kormány, hogy hozzászólásaikkal a hivatalos álláspont irányába tereljék a közvéleményt az éppen aktuális eseményekkel kapcsolatban.

A csapat neve arra utal, hogy állítólag minden hozzászólás után 0,5 jüant, vagyis nagyjából 50 centet kapnak. A Kína Twitterének számító Sina Weibo egyébként betiltotta az „50 cent” kifejezés használatát."

index.hu/tech/2014/10/2...

Szúnyog 2014.10.22. 11:06:04

@csak egy néző: Kérdeztem valamit, amit nem értek.
Persze nem az olyan fikasenkitől várok választ, mint amilyen te vagy.

csak egy néző 2014.10.22. 11:18:06

@Szúnyog:
Gondollom te ezt is örömmel fizetnéd, ha kellene. De amint írtam te adómentes lennél.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.22. 11:22:49

A cikk több fontos dologra rámutat.

Az első amit a magyar nyelv úgy hív hogy "húzd meg-ereszd meg": Beharangoznak valami iszonyatos emelést, majd "nagylelkűen" engednek belőle. A cikkbenfoglalt példára: mindenki örül hogy lám, 10 forint az adó, mekkora engedmény, holott _mindvégig _ez_volt_a_cél_,a 150 forintot csak szemfényvesztésnek dobták be.

A második dolog hogy végre le kell leplezni a kormány ama tevékenységét, ezernyi különadóval teszi tönkre alattomosan a magyar emberek életét.

Az angol ezt úgy hívja" death of a thousand cuts." en.wikipedia.org/wiki/Death_by_a_thousand_cuts

Az fideszbűnözőkek semmiféle politikai elvi megfontolása nincs, a nemzeti sallangok parasztvakításnak vannak bedobva. A egyedüli cél: minél többet lopni, a parlamentáris demokrácia keretein belül. Külön személyreszabott törvények vannak, melyeken át folyik ki a pénz magánzsebekbe.

Orbán Viktor MINDEN EGYES beszéde csúsztatásokkal, hazugságokkal, logikai ellentmondásokkal van tele.

Egy szélhámos cigány hadarására emlékeztet, aki hetet-havat összehord hogy átverje, becsapja, aki elég naív vagy ostoba hogy leálljon vele beszélni.

Amíg erre nem tudunk ügyesen, szellemesen rámutatni, amíg nem tudjuk kinevettetni ezt a szánalmas, magát magyarnak hazudó félcigány bohócot, addig hiába is várjuk hogy az országnak jobb sora legyen.

Ha mi sem tesszük meg amit megtehetnénk, ugyan hogy is várhatjuk hogy jobbra forduljanak a dolgok?

egy kis segítség

nemzetstrategia.blog.hu/2014/10/20/egy_orban-beszedrol_es_a_magyar_politikai_eszjarasrol

Szamiz67 2014.10.22. 11:26:32

@Szúnyog: Mert a fejlődés iránya ellen megy. Minden technikai eszközt (fényképező, mobil, laptop, szkenner, speciális képi eszközök, online tv, online rádió, online oktatás, skype, 4G telefon, egyre nagyobb sávszélesség, stb.) abba az irányba fejlesztenek, hogy az Internetet alap infrastruktúrának tekintik, ami korlátlan (sávszélesség) mértékben rendelkezésre áll. A Magyar Kormány elképzelése pedig a fax modem korszakához illik.

Szamiz67 2014.10.22. 11:34:23

A magyar gazdaság egyik legsikeresebb ágazata az itt működő szolgáltató központok, több tízezer ember dolgozik úgy, hogy online kezel távoli országban lévő adatbázisokat, dokumentumokat, beszél online alapon távoli országokban lévő ügyfelekkel. Ezeket a cégeket, munkahelyeket szándékosan bukni akarja a kormány?

vlmworld · http://www.vlmworld.com/ 2014.10.22. 11:41:37

Számos cikk jelenik meg arról, hogy bizonyos folyamatok (facebook, Instagram, HD-videó) mennyi adatforgalmat generálnak. Arról viszont senki nem tesz említést, az oldalhasábokon és a posztok sorai között megbúvó, vagy a videók előtti kötelező néhány mp reklám mennyibe fog kerülni nekünk. Ezt a plusz adatforgalmat nem kértük, de fizetni fogunk értük.
Gratulálok a fidesznek!
Talán nem kellene annyi kedvezményt adni a kaszinókra, talán orbánközeli cégeket is ellenőrizhetne a nav, talán nem kéne milliárdokat költeni a falábú focistákra, mert akkor nem lenne szükség az efféle marhaságokra.

Nigro notanda lapillo 2014.10.22. 11:47:38

IPTV 25Mbit-et fogyaszt. Napi 8 óra tévézéssel egy hónap alatt 392.343 Ft, igen közel négyszázezer forint!
www.bitmatek.hu/

ez minden bizonnyal hatással lesz a gazdaság egészére, főleg magyar KKV szektort fogja ellehetetleníteni (szerintem multit is). Nem vontak be szakembereket a törvényalkotók? Nem készült esettanulmány, milyen hatása lesz a törvénynek, csak a bevételt nézték?

Geza 2014.10.22. 11:48:22

Hmmm, az EU parlament már elfogadta (az EU tanács még nem vette napirendre), hogy 2015 decemberétől az EU-ban tilos legyen külön roaming díjat felszámolni, azaz az 'otthoni' net ugyanannyiba kerüljön, mint a 'külföldi'.

Ha ez bejön, az első dolgom lesz kimenni pl. Bécsbe, előfizetni egy mobil-internetre, és onnantól a teljes magyarországi kúrmány kinyalhatja a hónaljamat.

Bár, tuladjonképpen, ha már elmegy valaki Bécsig, akkor még akár ott is marad, mert munka ott is van annyi, mint itt, csak ott nem szívatnak szarrá azért, mert próbálsz dolgozni és becsületesen élni (ellentétben az élősködőkkel, akiknek minden 'jár').

És ha belegondolok, hogy a lakosságból még mindig ezeket a pitiáner proli tolvajokat szavazzák meg a legtöbben, akkor már tényleg csak a táj, a történelem és a nyelv köt ide, mert közösség és nép (hogy nemzetet már ne is említsek) itt már nincsen, csak 'lakosság'. Kádár népe, pfejj....

Eino81 2014.10.22. 11:53:15

Aki fiatal, gondolkodjon el, és menjen el, amíg még lehet... Sajnos ez van. Tudom, kell odahaza a fiatal, aki egyszer tán majd elkezd dolgozni, ha adnak neki munkát. De egyszer úgyis bedől az egész, tele lesz öreggel az ország, és nem lesz nyugdíj... Vállalkozni sem nagyon lehet, a jelenlegi kormány nem támogatja azt. Előbb lehet Bécsben vállalkozást nyitni, mint odahaza.

Szúnyog 2014.10.22. 11:53:17

@Szamiz67: Persze, egyetértek, az egész abszurd.
De azt nem értem, miért betarthatatlan. Akkor lenne az, ha nem lehetne mérni az adó alapját. Sajnos az egészen pontosan mérhető.

Szúnyog 2014.10.22. 11:54:13

@Peppone Botazzi: Szóltam hozzád? Nem. Akkor miért mutatkozol be?

egyetmondok 2014.10.22. 12:03:49

Mi szükség egyáltalán új adókra? nem értem.
A számok azt mutatják,hogy idén min.3%-kal nő a GDP,és ez az állami jövedelemkoncentráció okán minimum 400 milliárd pluszt kell jelentsen az állami bevételekben. Ha jövőre nem is 3%,hanem valahol 2-3 közötti lesz a növekedés,akkor az is jelent pluszban legalább 200-300 milliárdot az államháztartás számára.
Mire kellenek akkor új és új adóbevételek?

inreallife 2014.10.22. 12:10:21

a nyuggerek és a cigányok most évtizedekig megszavazzák a fideszt nektek, úgyhogy lehet készülni. nem véletlenül a chips meg az energiaital után kell adózni, meg az biztosítások után (cigánynak, nyuggernek az minek?), az üzemanyag meg az összes többi olyan dolog után, amit a dolgozó emberek használnak/termelnek.

mindeközben a nyugdíjak az infláció duplájával emelkedtek. tartsátok el a nyuggerek meg a cigányokat, ők meg újra és újra megszavazzák nektek a fideszt. és borítékolhatü, hogy ki fog szopni. ja meg dolgozzatok, hogy többet tudjatok adózni, ezt hívják ők "nemzeti felemelkedésnek"...

gyertek angliába, van még itt hely, a cigányok meg a nyuggerek meg majd lejátszák egymás közt, hogy ki tartson el kit...

Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2014.10.22. 12:12:35

Miközben egy évtizede mindenki azt szajkózza, hogy az internet közmű, mindenkinek biztosítani kellene a hozzáférést, eléggé visszatetsző a megadóztatása. Mondjuk a cafeteriából is kiszedték az internet adómentességét pár éve...

inreallife 2014.10.22. 12:13:07

@egyetmondok: haha, miért kell a telefonos beszélgetést megadóztatni? az talán valami káros dolog, hogy a gyerek beszélget a nagymamájával?

na most ennek az indoknak a továbbgondolásával terjesztették ki az adót az internetre. állatok. azok is akik megszavazták őket, bár úgy láttam elég silány volt a felhozatal odahaza...

bgp 2014.10.22. 12:15:47

@bunkó: Ez még csak a közepe. Ha nem terheli át, akkor kivonul, eladja az üzletet az államnak (állami telecomnak pl). Vagy átveszi a Lázár vagy az a haver akinek éppen telekom kell a 100 millás ház mellé.

nnnnnnnn 2014.10.22. 12:16:44

@inreallife: kösz nem, jól keresek itthon, és még a nap is sokat süt.

inreallife 2014.10.22. 12:30:16

@$$$=$$$: nem neked szántam, te maradj csak békamenetelni meg bérkommentelni, az biztos jól fizet, érted nem kár...

Szamiz67 2014.10.22. 12:30:29

@Étteremkritikus: Igen, viszont a foci meccs belépő korlátlanul adómentes.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:30:50

@Josagos:

Netán rossz banknál vagy? Az jó, mert akkor fizeted szorgalmasan a közös költséget.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:32:40

@Szamiz67:

Én jobban szeretem a készpénzt az élő forgalomban. Anyagilag pedig mindegy nekem, mert a készpénzfelvétel és az átutalás is ingyenes nekem. Kedves tőletek, hogy fizetitek a részemet, csak légyszíves halkabban zorbánozzatok.

Josagos 2014.10.22. 12:33:42

Már váltottam, így a februári 750, majd 450 helyett már csak 100 Ft-ba (10%!!!!) kerül egy 1000 Ft-os tétel elutalása.

Ennél olcsóbb csak a külföldi bankolás lehet, azt jauártól lépjük meg.
Ja, meg egy tételt utalunk a NAV-nak, és átvezetést kérünk a sok szirszar NAV számlára. Biztos szeretnek érte, de dolgozzanak a köcsögök.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:34:43

@asebes:

FideSS- már itt látszik, hogy te is ilyen avocado-féle bolsi agyroggyant vagy.

A baleseti adó a legzseniálisabb volt mind közül, úgy fejte meg a kormány a biztosítókat nem kis pénzre, hogy még csökkent is a zemberek fizetnivalója. Ha nem ismernélek titeket, nem érteném, mi ezzel a bajotok.

Josagos 2014.10.22. 12:35:39

@Istóczy úr:
Tök mókás dolog lenne a szállítói számláimat, NAV utalásokat kp-ben, borítékkal fizetni.
Van ám értelme az elektronikus bankolásnak, de 100-as IQ alatt ez nem látszik.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:37:08

@Szamiz67:

Ez így igaz. Éppen hogy a forgalmi korlátos, forgalmi díjas internetet kellene megtiltani, hogy csak átalánydíjas, forgalomkorlátlant lehessen kínálni. Lehet még ezer dologgal variálni, például a sávszélességgel. Az internet úgy jó, ha használják, és még csak nem is környezetkárosító. A tévét, azt kellene nagyon megadóztatni. A reklámadó kevés!

almatermelő 2014.10.22. 12:37:32

Igazságtalan a netadó.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:38:13

@Nigro notanda lapillo:

Ha napi 8 órát tévézel, fizess is csak 400 rugót érte. Ha a gyereked is nézi, a triplája is kevés lenne, években mérve!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:38:54

@Eino81:

Menjetek, csá! Ne is gyertek vissza!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:39:49

@inreallife:

A munka sem káros, mégis adóztatják. Ebédelni is egészséges, mégsincs ingyenebéd. Másról van szó, barátom.

netnepper 2014.10.22. 12:41:43

Egy újabb bőr lehúzása az online pénztárgép bizniszről.
Hát igen, ha valakik szépen, maguktól lefexenek lábtörlőnek a bejárati ajtó elé, akkor ne csodálkozzanak ha a sáros bakancsot újra és újra beléjük törlik.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:42:28

@Josagos:

"Josagos", már a nicked is igen suta. Én azt írtam, megvan a maga helye a készpénznek is, és én személyesen a mindennapi életben jobban szeretem. Természetesen egy internetes vásárlásnál én sem zacskóban küldöm a pénzt hajóval. Fundamentalista nézet, ami a készpénzt rendelettel akarja kiirtani. Többnyire szélsőliberálisok erőltetik ezt.

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.22. 12:42:52

Végülis elég jól illeszkedik a kormány céljai közé a lakosság leszoktatása az internetről. És ezzel minden böcsületes magyar ember egyetért.
Egyébként is, az erkölcstan és hittan órák meg templomba járás töltse ki a gyerekek idejét utána meg irány a grund és rúgják csak a bőrt a köpcös vezér gyönyörűségére, ne az interneten lógjanak a pulyák, a kutyaúristenit!
Hétvégén majd lehet (mit lehet!?, kell!!!) meccsre járni a szuper új stadionokba, meg katonai parádékra az orosz elvtársak iránymutatása alapján, meg persze templomba, hittanra, vasárnapi iskolába. A felnőtt meg mivel nem lesz már a következő generációnak érettségije se (ugye a munka alapú társadalomban az totál fölösleges), ezért írni-olvasni is csak éppen hogy tud majd, nem lesz érdekelve a zömmel angol nyelvű tartalmakkal teletömött internetben. Angolul egyébként se fog tudni senki. Hogyne, hogy aztán a nyelvtudás birtokában elvándoroljon a vasfüggönyön túlra az Unióba... aminek akkor már nem leszünk tagjai.
Az antik görög államok és az ókori Róma nem fogja elszívni a magyar munkásokat, így az ógörög és latin lesz az a két nyelv, ami közül választani lehet majd a suliban.

Jó erkölcstanon és hittanon idomított magyar ember amúgy se interneten tölti a szabadidejét (a többség azt se fogja tudni, hogy mi az, hiszen az informatika oktatás megszűnik), hanem elmegy fonóba párt találni magának. Férfiak nőket, ahogy azt a Biblia előírja. Csak semmi buzulás!

Én még ma elkezdem lementeni az egész internetet DVD-re meg pendrive-ra, remélem az adó bevezetése előtt végzek vele :) Aztán aki bújt bújt, aki nem nem, lehet hozzám jönni pornóért meg régi index cikkeket kunyerálni :P

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:43:45

@Menekülés Mutyisztánból:

Elmentél már a faszba? Ha igen, minek írogatsz ide, miért nem új hazádat boldogítod?

inreallife 2014.10.22. 12:53:12

@Istóczy úr: na mesélj nekem, miért kell a telefonos beszélgetést adóztatni. itt mifelénk ingyen adják a feltöltős sim kártyákat, de biztos az a jó, ahogy nálatok mennek a dolgok. ja, mégsem, mert onnan meg mindenki ide vándorol...

lassan a volt osztályom fele emigrált. tudod úgy működik ez, hogy mindenki fodeszesnek születik, csak van aki továbbtanul, és felismeri, hogy mikor van az, amikor vele basznak ki, mégha máshogy is látszik...

baleseti adó. nemtom melyik biztosító csinálja, azt nem kérdeztem meg, de faterom olyan számlát kapott, amiben feltüntetik a biztosítás díját meg a 30%-os adót külön. na azért a 30%-ért amit befizetsz na pont azért nem kapsz semmilyen juttatást, hiszen az nem is a biztosítóhoz megy. te meg ennek örülsz? ennyire nem vagy képes felismerni a folyamatokat? ülj be gyorsan mégegy hittanórára...

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.22. 12:53:15

@Istóczy úr: Jössz te még sírva hozzám, amikor meg akarod nézni a Schindler listáját és az adó miatt nem tudod letölteni vagy valami jó kis homo pornót akarsz nézni neten és a cenzúra vagy az adó meggátol ebben :)
Nálam le lesz mentve az EGÉSZ internet cakkumpakk sőt ki is nyomtatom és lefűzöm dossziékba, hogy ha betiltják az elektromos áramot, mint nyugati mételyt, akkor is megmaradjon az utókornak a te hozzászólásod is.

♔bаtyu♔ 2014.10.22. 12:56:35

Ezt a faszságot. Úgy látszik Orbánék nem értették meg, hogy a Jobbik nem véletlenül erősödik. Ami nekik volt az MSZP és az SZDSZ, az ők maguk a jobbiknak.

Szamiz67 2014.10.22. 12:57:37

@Istóczy úr: Mi az hogy Ti, meg halkabban orbánozzatok?
Abban mi az orbánozás, hogy egy rossz, a kereskedelemben negatívan lecsapódó problémát megemlítek?

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 12:58:38

@inreallife:

Amikor bevezették a baleseti adót, utána nekem kevesebb lett a KGFB-m, mint előtte volt, és ez statisztikailag is így volt. Évek múlva azon rugózni, hogy enélkül még kevesebb lenne, elég nagy ostobaság. Adót egyébként fizetni kell, nem is keveset, ez minden országban így van. Hogy ki és miért fizet, azon lehet vitatkozni, de neked láthatólag magával az adófizetéssel van bajod.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 13:01:22

@♔bаtyu♔:

Ez így igaz. Pont azért szavaztam mostanában többször is a Jobbikra, hogy megóvja az eleszdéeszesedéstől a kormányt, amire egyébként megvan benne a hajlam. Egy erős LMP-nek is örülnék, mert akkor tud jól teljesíteni egy kormány, ha két oldalról fogja satuba a nemzeti ellenzék. Sajnos ők gyengék, pedig milyen jól tudna most együtt tiltakozni egy polgári baloldali párt a radikális jobboldallal ez ellen a faszság ellen.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 13:06:00

Jó kormányzást jelenleg egyedül a mostani banda tud megvalósítani, mint ahogy alapvetően jól is kormányoz. De ez csak úgy megy, ha a satuba szorítja a töküket a nemzeti ellenzék. Az ilyen ostoba adókat például nem szabad hagyni.

Konstruktív tiltakozás kellene, például hogy a nemzetellenes tévékre vessék ki ezt a pénzt. Annak lenne értelme. Tévéelőfizetésenként 2000 forint népegészségügyi termékadó.

inreallife 2014.10.22. 13:10:27

@Istóczy úr: ne viccelj már, itt több adót fizetek, mint otthon. csak tudod vannak azok a fránya arányok. tudom, hogy fidesz körökben az arány szó egy ballib ködösítésnek megfelelő szinoníma, de azért megpróbálkozhatnál vele, hogy megnézed egy tankönyvben, hogyan lehet sokkal több adót fizetek és mégis jól érzem magam. baklövés1.

baleseti adó. előtte való években is nagy mértékben csökkent. pláne annak, aki nem sajnálta az időt és a neten megkereste a neki leginkább passzoló biztosítási formát. az, hogy neked is csökkent 2 dolgot jelenthet.
- hülye voltál korábban váltani.
- kategóriát léptél.
tudom, hogy fájdalmas ezt így elolvasni, de nem azért csökkent, mert az állam 30%-kal megdobta az összeget. de a matematika az csak egy összeesküvéselmélet, amit a gonosz cigány eltávolítására találtak ki. baklövés2.

gondolom nem zavar, ha röhögnek körülötted, így szocializálódtál. de azért csak megemlítem, hogy nem veled, hanem rajtad nevetnek...

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 13:14:02

@inreallife:

Nagyon buta vagy. Évről évre csökken a KGFB régóta, és ez abban az évben is így volt, amikor először kellett a 30%-os baleseti adóval megnövelt összeget fizetni. De azért hülyézz csak a tények ismerete nélkül, magadról állítod ki ezzel a bizonyítványt.

Amúgy ha elhúztál innen a faszba, mert itt minden rossz volt, ott meg minden jó, akkor miért mégis itt okoskodsz, miért nem választott hazád építésére fordítod erőforrásaidat?

Eino81 2014.10.22. 13:14:42

@Istóczy úr: Az LMP-s ügyben amúgy egyetértünk... :)

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 13:18:05

Sokan vannak, akik külföldre mentek a több pénzért, de szarul érzik ott magukat. Honvágyuk van stb.

De akik szakmányban nyomják külföldről magyarul a kormányellenes (és gyakran magyarellenes) propagandát, fejtegetik állandóan, mennyire szar Magyarország, azok mi a faszt akarnak? Pénzért csinálják, és élvezik is?

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2014.10.22. 13:18:08

Oldal látogatási vizitdíj? Ebből nagy bukta lesz! Stadionadóhoz mit szólnál Viktor? Vagy meccsadóhoz?

Magyarország lesz az első ország ahol olcsóbb lesz kurvázni, mint netes pornót tölteni.

Újabb álláslehetőség valakinek. Ruter-leolvasó.

vilagnezet.blog.hu/2014/10/22/internetado_best_of_beszolasok_es_kepek

♔bаtyu♔ 2014.10.22. 13:20:11

@inreallife: Nem tudom hol van az az "itt", de itt Mo.-n még mindig sajnos az adó az egyetlen olyan bevétel, amivel jelentősebben korrigálni lehet. Nem hasonlítható össze ebből a szempontból Angliával, Németországgal.

Más az adófilozófia is, hiszen maga a magyar adórendszer eleve olyan, hogy csak csalással lehet túlélni. Ezért mennek rá láthatóan Orbánék a tuti bevételekre.

Most hogy az oroszok bekeményítenek, másrészt az USA is elvárja azt, hogy Orbánék szakítsanak meg minden előnyös üzleti kapcsolatot Putyinékkal, miközben semmiféle kárpótlás nincs, Orbánék a lakosságot fogják nyilvánvalóan zsigerelni.

Írom ezt úgy, hogy a netadó azzal együtt egy baromság, ez kb. olyan mintha a könyveket adóznák meg, mert úgyis sokan olvasnak.

Szóval azért az kezd valahol probléma lenni, hogy Orbán focista és nem kocka.

2014.10.22. 13:22:15

Én letöltendőt adnék annak aki kitalálta ezt a fasságot.
De lehet, hogy ha teljesen őszinte lennék és a múlt eseményeit is figyelembe veszem, akkor lassan érik a lámpavas-kompatibilis megoldás pár embernek. Pedig abszolút nem vagyok egy agresszív ember...

zobod 2014.10.22. 13:25:06

Egy hónapban van 13-15 GB adatforgalmam (szumma fel/le), az előfizetési díjam ~3.600,- Ft (UPC 30/3Mbit). Kicsit aránytalannak érzem, hogy 15*150 = 2.250,- Ft-ot (évi 27.000,- Ft) fizessek havonta adatforgalmi adóként, úgy, hogy az előfizetési díjamból már eddig is 3.600 * 0,27, vagyis durván egy ezres az áfa.

Nem az abszolút értékekkel van a bajom, pár éve havi tízet, a múlt évtized közepén meg havi tizenötöt fizettem kisebb sávszélért. Nem emiatt fogok lemondani az internetről.

Egyszerűen aránytalannak, a trendekkel ellentétesnek és visszalépésnek, és a szélessávú előfizetések mint egy modern gazdaság úthálózattal, villamos hálózattal azonos fontosságú infrastruktúrája elleni intézkedésnek tartom. egyébként a fidesz is annak tartotta már hat éve is, tele a portálok Nyitrai videojával.

Hüvely Matyi 2014.10.22. 13:27:17

Nem sikerült minden kommentet visszaolvasnom, de szeretnék adni egy tanácsot a szeretve tisztelt Pártunknak és Kormányunknak:

vezessék be a munkáltatói WC papír adót!

Nyilvánvaló, hogy vannak olyanok, akik kis-, esetleg nagy dolgukat a munkahelyükön végzik, márpedig ez személyi szükséglet. Szomorú, de ehhez a munkáltatók ingyen adják a klópapírt..

5 napos munkahéttel és nyolcórás munkaidővel számolva 23,8%-os költséget SZJA arányos kellene elszámolni.

Javaslom további, hogy európai elkötelezettségünket mutassuk, ne tegyünk különbséget a több férfit vagy nőt foglalkoztató helyek között.

Szerintem méltányos, elviselhető, csak néhány száz forint. Szerintem minden munkáltató szívesen befizetné, természetesen egy külön számlára a 10+ mellé, így a tranzakciós adóval banki költségekkel együtt is minimális terhet jelentene.

Sajnos nincs adatom a népesség klópapír-fogyasztásával kapcsolatban, pedig akkor tudnánk számolni egy jót, hogy megvan-e 20 Mrd.

Ennyit szerintem megérne országunk felvirágoztatása.

♔bаtyu♔ 2014.10.22. 13:27:22

@Istóczy úr: Nem találom az LMP-t elég nemzetinek, bár szimpatikusabb mint bármelyik más balliberális csoport.

Tudom, hogy e nélkül nem lehet túlélni, de ez a folytonos holokausztozás, lihegés engem nagyon zavar. Ráadásul a lihegők többsége egyszerűen csak kicserélte a szovjet katona szót a holokauszt áldozataira.

Az LMP pedig különösen liheg.

inreallife 2014.10.22. 13:33:31

@Istóczy úr: maradt még ott pár ember, akit sajnálok, hogy kényetek-kedvetek szerint szopathattok. a kritikatűrő képességetek meg nem valami magas szintű, és csakazért is belepofázok, mégha őfelségének nem is tetszik.

amúgy mi van az előző "meglátásoddal", hogy nem szeretek adózni? mert ez volt az egyetlen megjegyzésed arra, hogy miért is kell egy olyan telefonbeszélgetés után fizetni, amikor a kislányom felhívja a nagymamáját. (amúgy ki szeret?) azért adózzak, mert köll a lóvé a szíjjártó kecójára? arra épp nem szeretnék adózni... szóval miért kell távközlési adó?

Hüvely Matyi 2014.10.22. 13:39:34

@Hüvely Matyi: Magamra reflektálok, utánagondoltam.

Valójában 23,8%-ban jogosan használja a kolléga a klópapírt, 76,2% SZJA köteles lenne a helyes.

inreallife 2014.10.22. 13:40:52

@Istóczy úr: egyrészt édes a bosszú, hátha ez lesz a következő dominó, ami eltakarítja ezt a brigádot, másrészt erkölcsi kötelességemnek érzem, hogy minél több ember szemét felnyisssam, hamár maguktól vakok. és a helyzet az, hogy még többet is ér egy külföldre származott ember éleménye, mint egy kisstílű pártpropagandista "világnézete", mert ő aztán annyit látott már a világból, hogy csak na. bőven nem tudod, hogy mitől sikeresebb az a társadalom, ahol nem a korrupcióhoz való hozzáállás a rendezőelv a pártokba tömörülésnek.

veled ellentétben engem nem zavar, ha bégetsz, csináld csak, én is írom a magamét, aztán majd aki elolvassa, az eldönti, hogy melyikünk beszél hülyeséget. gyanítom ezért szeretnéd, ha a külföldre származott honfitársaid beszüntetnék az észosztást. de ez nem fog megtörténni.

úgyhogy marad a te véleményed a mi véleményünkkel szemben, ráadásul elég rozoga érveid vannak, amiket nem is tudsz alátámasztani, legfeljebb közhelyekkel. (máshol is kell adózni) öregem, ez nagyon kevés. legalábbis érvnek...

inreallife 2014.10.22. 13:50:14

@♔bаtyu♔: na hallod, amikor valaki úgy fényképeztette magát, hogy mutassa a pillantfelvételt, hogy ő dolgozik az országért (lásd kommunista hadvezírek), hogy elé volt téve számítógép. az üzenet átment, orbán ül a gép előtt és értetek dolgozik. az, hogy a képen az egér nem volt bedugva, az már a hülye részletek kategória, és senkit nem zavar, hogy látványosan hülyének nézik, valszeg sokan annak is érzik magukat.

az adórendszeri hadoválást sem értem. szarni rá, hogy milyen hagyományok vannak magyarországon az adózással kapcsolatban, láthatóan egyáltalán nem jók. a skandináv országok adórendszerét kéne minél hamarabb implementálni, és a magyar adórendszert elfelejteni úgy, ahogy van. abszolút nem értelmezhető a magyarországi szenvedés fényében, hogy ez miért lenne szentségtörés.

azt sem értem, hogy bajnainál még 12.000 milliárdos volt a költségvetés bevétele, (add még hozzá a hiányt) jövőre már a 17.000 milliárdot haladja meg. 5.000 milliárd eltűnik, láthatóan a semmibe, és egyáltán nincs jobb világ, mint 4, 8, 12, 25 stb évvel ezelőtt. sőt rosszabb lett. ezek számok, tények. ezt magyarázzák meg, miért kell 5.000 milliárddal többet adózni. ezzel kb az összes áfát el lehetne törölni magyarországon. megszűnne az áfacsalás fehéredne bőven a gazdaság...

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.10.22. 14:00:57

@Hüvely Matyi: "vezessék be a munkáltatói WC papír adót!"
Erről jut eszembe, hogy még a leg menőbb +10 főt foglalkoztató cégeknél is zárható tartóba kell tenni a WC-papírt, mert különben ellopják. Ezt valahogy én sosem értettem... Akkor mit csodálkozunk a politikusokon?

Flúgatlan 2014.10.22. 14:03:10

A cikkel egyetértek.

Lehet, hogy valaki már írta, de hátha nem: a most bedobott 700 Ft/otthoni felhasználó limitet szinte mindenki ki fogja meríteni. Következmény: egy panelben egy ember előfizet, vesz egy erős wifi-routert és 6-8 szomszéd onnan wifizik. Hogy lehet ezt ellenőrizni? Vagy akár még kisebb lokálhálót is kiépítenek és csinálnak egy helyi kis internet-szolgáltatót. Persze, nem hivatalosat, meg magánemberként fizetnek elő, de a lebukás esélye a 0-val egyenlő, ha nem teljesen hülyék.

Vagy lesz egy wifi-forgalom-elemző kommandó, ami ezeket ellenőrzi?

Az egyik fő bajom, hogy ahelyett, hogy a milliárdos áfa-csalókat üldöznék, az átlagembertől akarnak bezsebelni pénzt (mert át fogják ránk hárítani, az biztos).

A másik meg, hogy a fentihez hasonló ügyeskedésekbe viszik bele az embereket, növelve a sunyiság és ügyeskedés bomlasztó szellemét. Ez hosszú távon még a pénzlenyúlásnál is rosszabb. Az emberek jogosnak érzik majd ezt a sumákolást a jogtalan adóval szemben, de az más területre is kiterjed.... Tisztára, mint Kádár alatt.

Nigro notanda lapillo 2014.10.22. 14:15:46

@Istóczy úr: ??? ez csak egy példa:)én dolgozom, s tévém sincs.
ki tévézik sokat? Nyugdíjas,munkanélküli, Gyesen anyuka, gyerekek, betegek...

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.22. 14:35:03

@Istóczy úr: "De akik szakmányban nyomják külföldről magyarul a kormányellenes (és gyakran magyarellenes) propagandát, fejtegetik állandóan, mennyire szar Magyarország, azok mi a faszt akarnak? Pénzért csinálják, és élvezik is?"

Vagy talán azért, mert pont az ilyen ostoba faszságok miatt látják élhetetlennek az országot, amit a Fidesz naponta elkövet.
Tudod akik elhagyták Magyarországot a történelem folyamán, azoknak nagy része jobban szerette a hazáját, mint az otthon maradó, mindenféle rendszert kiszolgáló senkiháziak. Csak van az úgy, hogy a haza nem szereti a saját fiait, mert olyanok irányítják, olyan döntéseket hoznak, ami élhetetlenné teszi az országot. A kivándorlók többségében inkább nemzetféltés munkál, mint magyarellenesség, utálják azt az irányt, ami felé a közélet elmozdult, ami miatt jobbnak látják, ha mennek míg lehet. És aki magyaros-paszományos-nemzeti kokárdás-kakastollas kacagányos díszben veri össze a bokáját és veszi mélytorokra egy kereszténykedő törpepárt hülyeségeit, az sem biztos, hogy a magyarság érdekeit nézi, hanem egyszerűen a sok külsőségre figyelő kétbites választót célozza meg. Lásd Jobbik, akik már azt se tudják, hogy kereszténynek vagy muszlimnak játsszák meg magukat és hogy nyaljanak be az iráni forradalmi gárdának. Vagy a KDNP, akikre gyakorlatilag 0 ember szavaz, mégis parazitaként bent ülnek a parlamentben és oktatási-nevelési, családpolitikai ügyekben kurva hangosak.
Az LMP legalább csak annyira ugrálhat, amennyi ember rájuk szavazott, gyenge kis párttá olvadt, de legalább saját jogukon ülnek ott.

Magyarnak lenni lehet látványos gesztusok nélkül, józanon is. Akár 15000 kilométerre Mutyisztántól is. Sőt, van hogy a távolság megszépíti az országról kialakult képet, ami közelről elég undorító tud lenni sajnos.

Menekülés Mutyisztánból (törölt) 2014.10.22. 14:39:03

@♔bаtyu♔: Pont az LMP volt az (elsőként a származása miatt érintett Schiffer), amelyik azt mondta, hogy a holokauszt, emlékmű stb. egy kutyakomédia és még csak szót sem érdemel. ATV interjút javaslom megnézni. Az MSZP-DK sokkal erősebben nyomta a tiltakozást, Schiffer meg nagyon szimpatikusan annyit mondott, hogy mindkét oldal hülye és ő ebbe nem akar belefolyni.

Szúnyog 2014.10.22. 14:44:39

@inreallife: te nyitod fel valakinek a szemét? Talán egy halottnak? Ne viccelj már!

Gyorgy Nagy 2014.10.22. 14:46:27

Az állam a legnagyobb tolvaj !

Szúnyog 2014.10.22. 14:48:58

Jön a szokott undorító nóta, hogy a magánszemélyekre ne lehessen áthárítani (persze át fogják), a cégek meg szopjanak nyugodtan. Mert ugye azok nem szavaznak.

zobod 2014.10.22. 14:57:55

@Szúnyog: már most azt írják, max. 700,- Ft a privát előfizetőknél, és max. 5.000,- a közületi előfizetéseknél. Bosszantó persze, elviekben pedig teljesen ellenzem, de azért így már nem olyan mellbevágó. Csak azt nem tudom, miért nem lehetett eleve így felvezetni.

inreallife 2014.10.22. 14:59:19

@Szúnyog: ne kísérletezz, szomorú hírem van számodra, agyhalottak akkor sem fognak látni...

2014.10.22. 15:02:07

@Istóczy úr:
Szerintem sokkal jobb lenne, ha előre fizettetnék be az internetadót, mint a vállalkozásoknál az iparűzésit. Az a tuti bevétel...
Remélem, sikerül rálépni olyanok tyúkszemére, akik majd meghekkelik a kormány meg a NAV adattárát....
Egyébként ki mondta, hogy Te magyar vagy?

2014.10.22. 15:03:03

@Szúnyog: Szúnyogirtás lesz.

asebes 2014.10.22. 15:07:17

@Istóczy úr:

Én nem minősítelek, de ekkora baromságot csak igazi fideSS hívő mondhat.

Minden biztosítási számlán - mintmás számlákon az ÁFA - külön fel van tüntetve, hogy plusz 30 % biztosítási adó.

És azóta 30 %-kal több a biztosítás.

Szóval kurvára a lakosség fizette meg, ahogy a bankadó jelentős részét is; a havi 200-300 Ft számlavezetési díjból, az ingyenes saját banki készpénzfelvételből, az 50-100 Ft-os átutalásból lett havi 500-1000 Ft számlavezetési díj, 200-800 Ft átutalási díj, drága készpénzfelvétel, drágult minden szolgáltatás, kártya éves díja, stb.

Csak a hüjje fideSS hívők nem tudnak számolni.

Nem mellesleg ugye az ÁFÁ-t is felemelték 25-ről 27 %-ra, ÁFÁ-ban többet fizet egy pógár egy hónapban, mint ami kamu rezsicsökkentésből marad...

PLusz lett 275 Ft-os Euróból 315 Ft-os, most olyan 308 Ft körül. És az öt éve 33 Ft-os Kunából lett 43 Ft-os.

asebes 2014.10.22. 15:10:55

@zobod: Mert agyhalott barmok, fingjuk nincvs arról, hogy milyen adatforgalom zajlik a neten.

Mondjuk egy középvállalat simán napi 50 eFt-os adót fizethetne...

De egyébként különadós lesz egy csomó tisztító és tisztálkodószer, csipsz adót vetnek ki az alkoholos italokra is (pedig azokon jövedéki adó is van)...

Előbb-utóbb a levegőt is megadóztatják, aztán majd csodálkoznak, hogy eccer eléegük lesz az emberek, és úgy járnalk, mint a conducator...

2014.10.22. 15:12:39

@Istóczy úr: Sokan vannak, akik külföldre mentek a több pénzért, de szarul érzik ott magukat. Honvágyuk van stb."

Ez így teljesen normális. Ami viszont baj, hogy aki otthon van, az menekülne...
Te, mint "magyar", hogyan éled meg azt, hogy a népedet elkergeti egy élősködő siserehad? Az új földesúr? Nézd csak a neveket? Csupa magyar név...

2014.10.22. 15:15:10

@Istóczy úr: Miért nem a biztosítás adóját emelik tovább? Gondolj bele, ha 30%-ról megemelnék 100% fölé, még te kapnál vissza!
(azért lett olcsóbb a biztosításod, mert 30% adó terheli) Hülye vagy?

Hüvely Matyi 2014.10.22. 15:58:22

@dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)!: Nálunk nem kellett elzárni a WC papírt. Be kellett írnom a szavakat, hogy ha valakit érdekelne utána nézhessen.

Közel vagy, hogy Európába mi a belépés.A klotyó.
Most nem fognak trollozni, mert még maguk sem gondolják . De csak viccnek szántam a klópapíradót, de hidd jönni fog.

Nincs pénz.

ui. én sem gondolom

na4 2014.10.22. 16:56:40

Vasárnap este 7-kor tüntetés lesz a Kossuth téren az internetadó ellen. Jöjjön el mindenki! Franciaországban, amikor újabb sarcot akartak a népre kivetni, az emberek az utcára vonultak, és a kormány meghátrált. Mi is meg tudjuk csinálni! Gyertek a Kossuth térre vasárnap!!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 17:47:54

@♔bаtyu♔:

Vannak az LMP-nek húzásai, amik tőlem is nagyon távol állnak. A szavazatommal azt jutalmaztam, hogy beintettek a kommunistáknak. Egyébként a "talpas" LMP-sek nagyon normálisak, nem ilyen holokausztozósok. Megjegyzem, Schiffer sem. Egyébként a magyarországi bolsik a pártszakadáskor már lényegében lemondtak róluk, talán ügynökökkel sem próbálkoznak. Ami nagyon rossz fényt vet most az LMP-re, az a Kohn-Bendittel való kapcsolata.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 17:49:11

@inreallife:

A munkát is adóztatjuk, mégsem mondja "senki", hogy bűn vagy rossz lenne dolgozni. Az adó nem azt jelenti, hogy az a valami rossz - legfeljebb az adócsalók és az adócsalók ideológusai szerint.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 17:49:55

@inreallife:

Ja, hogy bosszú. Innentől szalonképtelen vagy.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 17:52:27

@Nigro notanda lapillo:

A tévézés kis mennyiségben is káros. A dohányzáshoz hasonlítanám. Ha már betiltani nem lehet, hát üldözni érdemes, és megfizettetni a rombolással okozott kár minél nagyobb részét. Semmi szükség rá, hogy a gyesen lévő kismama az anyatejjel együtt adja át Győzikét a babának. Ha én lennék a király, ez nálam a kiskorú veszélyeztetése tényállásba bele is lenne szövegezve példaképp.

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 17:58:58

Egyébként valóban tarkónlövést érdemelne, aki kitalálta ezt az adót. Szaros 20 milliárd forintért veszélyeztetni egész Magyarország fejlődését? Mit gondol az ilyen? Ez nem a pénzről szól, ahhoz elég lett volna 27,1%-ra megemelni az áfát. Nagyon rossz üzenete van ennek, hasonló, mint amikor háromperhármas elvtársakat neveznek ki államtitkárnak.

Revolutionist 2014.10.22. 18:56:15

Munkát kenyeret hazaáruló népnyúzó orsósviktátornak és maffia-söpredékének kötelet! Sőt a munka és kenyér már nem is annyira kell, mint a másik...!!!

Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.10.22. 21:36:38

Mi van, ha az van, hogy pénteken kiáll Rogán, és elmondja, hogy meghallgattatott az emberek véleménye, nem lesz internetadó, helyette különadót vet ki a kormány a külföldről finanszírozott álcivil szervezetekre?

fabatka2 2014.10.23. 00:31:54

@Istóczy úr: Istóczy úr, először azt hittem, hülye agymosott vagy. De nem, csak sok mindenről másképp gondolkozol, mint én, de hát ez az élet rendje.
Utolsó kérdésedre a válasz: semmi nem lehetetlen, ez sem. Abban az országban, ahol egy várostól a megyeszékhelyi rangot egy közgyűlésen el lehet venni (mert ez következik majd Salgótarjánban, semmi kétség: amit a Fidesz megtehet, azt meg is teszi) azért, mert nem kormánypárti jelöltet választottak polgármesternek, ott ez egy teljesen elképzelhető forgatókönyv. Persze az egyenlő mérce jegyében a különadót a kormány által finanszírozott álcivil szervezetekre (CÖF, polgári körök, stb.) is ki kellene vetni - úgy diktálná a tisztesség.

fabatka2 2014.10.23. 03:07:24

Hogy értsd, miről beszélek:
"A kehisek elmondták, hogy a nyomozást a kormány utasítására kezdték el (ez még rendben van), ugyanakkor a cél a teljes civil alap vizsgálata volt – ők azonban csak a Lázár János által kritizált civil alapos szervezetekkel foglalkoztak. Noha ez csak 4 milliárd forintról szól, miközben a nagyobb, és amúgy a kormány befolyása alatt szétosztott 36 milliárd sorsát egyáltalán nem vizsgálták."
index.hu/belfold/2014/10/22/norveg_ugy_igy_nezett_ki_egy_koncepcios_per_a_tortenelemkonyvben/
Más: olvasom, hogy lelkesen üdvözlöd a kormány ötleteit, az egyre újabb adónemek kitalálását és bevezetését.
Örülhetsz:
www.portfolio.hu/gazdasag/adozas/ezt_az_adoemelest_elhallgatta_varga.205438.html?utm_source=hiraggregator_landing&utm_medium=cikkajanlo_popup&utm_campaign=hiraggregator_cikkajanlo

csak egy néző 2014.10.23. 10:30:28

@fabatka2:
Minő véletlen lehet a sok hasonlóság.
"A vizsgálat megállapította, hogy számos esetben indokolás nélkül, utólag módosították az értékelők által adott pontszámokat, úgy, hogy az befolyásolhatta a pályázók esélyeit a támogatások elnyerésére. „A pályázati sorrend manipulálásának” következtében a támogatásoktól olyan pályázók is eleshettek, amik egyébként színvonalas pályázatot nyújtottak be – ismertették a vizsgálatot,"

Nem ismerős eljárás a trafik és földmutyik kapcsán? Két szóról szóra megeggyező pályázat közül az egyik, hogy, hogynem, de szinte kétszer annyi pontot kapott, mint a másik és minő véletlen, többnyire valami csókos nyert.

A trafik és a föld pályázatokat elbírálók, "igyekeztek akadályozni a vizsgálatot. Megtagadták ugyanis azon dokumentumok (a pályázatok elbírálásával kapcsolatos jegyzőkönyvek, a bírálók listája, az értékelők által adott pontszámok, a vesztesek listája) átadását, amik alkalmasak lettek volna az elbírálás folyamatának nyomon követésére” – írja a Kehi.

Nini, megint csak ismerős a sztori valahonnan.
Vajon ezen ügyekben miért nem találtak kifogást a most olyan hevesen vádaskodók??? Pedig a mutyi ügyekben sem aprópénzekről volt szó.
süti beállítások módosítása