GulyasBalazs.jpgNos, minden jel arra mutat, hogy a kormánypártokban nem a józan ész, hanem a csakazértis, dafke befeszülés győzött. Kocsis Máté szerint a Fidesz "nyitott a vitára", de úgy néz ki, pont annyira, mint az országgyűlési, vagy az önkormányzati kampányban, ahol ugye semmilyen nyilvános vitát nem vállaltak fel.

Varga Mihály ma unott fejjel előadta a parlamentben a kötelező dumát arról, hogy az internetadót kisdobos becsületszóra egészen biztosan nem hárítják át a fogyasztókra (amiről ugye a bankadó esetében már bebizonyosodott, hogy nem így működik), a Fidesz frakciója pedig bejelentette, hogy igenis lesz netadó, de annyira jó fejek, hogy beépítenek a javaslatba egy 700 forintos előfizetőnkénti korlátot. Na, most erről már tegnap is tudtunk, valahogy mégis megtelt a Hősök tere. Másrészt ez egy kétgyermekes család esetén, ahol a srácok már elmúltak 14-15 évesek, tehát ők és a szüleik is okostelefonon pötyögnek, és persze van egy otthoni előfizetésük is, akár 3500 forint is lehet havonta. Meg, hát, ugye továbbra is ott marad az elvi kérdés, hogy mi a francnak kell egy ekkora eszement hülyeséget kitalálni, és ehhez görcsösen ragaszkodni.

Szóval lényegében biztosra vehető, hogy lesz második forduló holnap. És itt jönnek a kellemetlen kérdések a másik oldalról. Mert, hogy az esemény Fb-oldalán már napokkal ezelőtt átvette az irányítást - az eredeti szervezőket félretolva - Gulyás Balázs. Aki amúgy bizonyára nagyon derék gyerek, meg gratula neki a szervezésért - csak hát ez a fickó mégis csak Gurmai Zita szocialista ex EP-képviselő fia. Ezt persze elég nagy prosztóság volna számon kérni rajta - az viszont már a saját döntése volt, hogy korábban a Magyar Szocialista Párt Józsefvárosi szervezetében politizált. És nem szórólapokat osztott ráérős estéin, hogy a mutteréknak segítsen. Ő volt az alelnök.

Ezt a tényt persze tegnapelőtt is tudtuk, de azóta emberünk még alaposabban bemutatkozott. A Hírtv-nek nyilatkozva sikerült egy olyan bicsaknyitogatóan cinikus mondattal elütnie ("korábban valahol önkénteskedtem, máshol is önkénteskedtem, a Magyar Kerékpáros Klubban is..."), amely előtt Gyurcsány Ferenc vagy Lázár János is levett kalappal állhatna meg.

Miután az MSZP-ben betöltött szerepére Kocsis Máté is rámutatott (hülye lett volna ekkora magas labdát nem leütni), a netadó elleni tiltakozás Fb-profilján egyszerre kezdték el szánalmasan mosdatni, egyben felrajzolni egy önzetlen, csak a közösségért élő szent ember profilját. A legszebb, hogy ebben a posztban Kocsis (amúgy valóban nem kevés) viselt dolga között felsorolják, hogy "a MIÉP-et is megjárta". Nos, tegnap elég sokan voltunk kinn, akik (legalábbis szavazóként/szimpatizánsként) szintén "megjártuk" a MIÉP-et. Ezek szerint ránk nincs szükség.

Valójában viszont ebben az egész sztoriban egy emberre nincs szükség: egy önmagát már most, a sikerbe éppen, hogy csak belenyalva gátlástalanul fényező, fiatal kora ellenére máris a politika pöcegödrében nyakig megmártózott wannabe népvezérre. Aki ráadásul 2010-ben már bizonyíthatóan egy fővárosi kerületi MSZP szervezet alelnöke volt - tehát elég jó eséllyel tag volt már akkor is, amikor a mutterék még kurva jó ötletnek tartották az internet megadóztatását.

Holnap nem csak az dől el, hogy folytatódik-e a tiltakozás. De az is, hogy sikerül-e az egészet lenyúlni. Hogy a spontán felháborodás ugródeszkájául szolgálhat-e egy újgenerációs balos néptribunnak. Aki 4 vagy 8 év múlva majd talán valahogy kormányra vergődik, és eszébe jut, hogy nem is volt olyan hülyeség az az internetadó. Nem ezért mentünk ki tegnap, és nem szabad hagyni, hogy így legyen!

Széljegyző

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr876838427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freehckr 2014.10.27. 18:39:36

....éééés akkor szeretnék nektek gratulálni, hogy a korrupt hatalom legszebb álmai és érdekei szerint elkezdtétek marni egymást, az internetadó elleni tiltakozás helyett. Bravó, ennyire ostoba barmok is csak a magyarok lehetnek...

CsakMintTe 2014.10.27. 19:03:27

...Éééés még mindig nem értitek, hogy EZ MOST VÉGKÉPP NEM ERRŐL SZÓL! Egész nap ilyen kommentek jönnek szembe az összes netadóról meg tüntetésről szóló cikk és poszt alatt, sok szemellenzős birka, aki csak másokon keresztül tudja önmagát meghatározni, és még akkor is összevissza másra mutogat, amikor minden épelméjű embernek egyetlen irányba kellene mutatnia...

Mennyire kell rajtatok is csattannia ahhoz, hogy végre ne a mellettetek tiltakozó hovatartozását nézzétek, hanem a célt?

2014.10.27. 19:18:27

Korrekt írás, hazudik mind a két oldal.

belevauvau 2014.10.27. 20:33:25

ééééééés nem kellenek a volt MIÉPesek. Mert ők is csak meglovagolni akarják a helyzetet. Na! De nem erről szól a történet!

2014.10.27. 21:57:56

Nézzük a liberrált tüntetés pozitív oldalát: önként összegyűlnek egy helyre a magyarokat permanensen nácizó, magyar zászló helyett EU-s rongyot lobogtató kozmopoliták. A tömegben észrevétlenül el lehet velük beszélgetni a befogadó magyarsághoz való hálátlan hozzáállásukról, vagy éppen megmutatni nekik, hogy ebben a hűvös időben mennyire csúszik a beton.

2014.10.27. 22:09:37

Egyébként nem tudom mit finomkodtok, mikor a szocionista múltjára utalgattok. Kezdtek olyan lenni, mint a Jobbik. Akinek van szeme, az ránézésre látja, hogy nettó zsidó.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.27. 22:17:20

Nagyon egyetértek, ki kell menni, ott kell lenni, az összes pártnak -a nézők között - akik megelégelték ezt a szart.

@freehckr: Itt arról van szó hogy egy pártember ne exponálja magát. vagy senki pártember nem szervezi, vagy pedig az ellenzéki pártok (minél többen) közösen szervezik.

Ha pl. a következő tüntetést egy jobbikos egy lmp-s meg egy mszp-s szervezné, meg lehetne érteni (igaz furcsa lenne). De hogy egyetlen mszp-s nyikhaj szervezze, azt nem. Mert az _árulkodó_.

Vagy-vagy.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2014.10.27. 22:21:53

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: "Akinek van szeme, az ránézésre látja, hogy nettó zsidó."

Nem fajtajelleges. Becsapós a szakálla.

freehckr 2014.10.27. 22:40:38

@Nemzetstratégia: „egy pártember ne exponálja magát”

Nem exponált ez a pöcs semmit, kint voltam a demonstráción, teljesen elfogulatlan volt mindvégig, a meglehetősen kis ostoba beszéde alatt is... meg azért valljuk meg őszintén, a szervezés sem volt túl profi, mintha egy MSZP állna mögötte... :) Ráadásul a tömeg olyan szinten vegyes volt, amit még sosem láttam, a jobbikos arcok mellett mentek a dékások, elempések meg több exfideszes is... Hallottam ilyen-olyan beszólásokat a tömegben egymásnak, de a vége az volt, hogy „ebben legalább egyetértünk”. Ezen a demonstráción nem lehetett volna pártpropagandát nyomni. :)

„vagy senki pártember nem szervezi”

Ezt a „pártemberes” dolgot a „Magyar” Nemzet, majd a HírTV kezdte el sulykolni.

„vagy pedig az ellenzéki pártok”

Azok kómában vannak úgy két-három éve. :)

Török Miklós 2014.10.28. 07:37:05

A Jobbikosok és általában a normálisan gondolkozó emberek nem azt nézik,hogy ki a kezdeményező,hanem azt ,hogy mi a cél.A rossz ember is követhet el néha jó dolgokat, és ami a népnek jó,azt kell támogatni. A cél az internetadó gondolatának is az eltörlése ! Ha ezt az mszp dicsőitésével és az eu.-zászló lengetésével együtt tesszük,akkor sokat ártunk az ügynek. Ezért leszünk ma sokkal kevesebben,legközelebb meg csak egy páran.

cleanwater 2014.10.28. 08:11:43

Jobbikos és általábaqn normálisan gondolkozó ember!A kettő kizárja egymást.

sivatagi n. 2014.10.28. 09:17:14

@Török Miklós: "normálisan gondolkozó emberek nem azt nézik,hogy ki a kezdeményező"

Pont ezért tudott ez a háttérből előretolt ávós csemete ennyi jóhiszemű embert megmozgatni. Szerencsére azóta felnyíltak a szemek, és a következő tüntetésére már csak a szokásos libbant agyhalott csürhe fog elmenni, hogy kifröcsögje magából a választási vereségek frusztrációját.

öreg_répatorta 2014.10.28. 09:23:31

Eszembe jutott az ismert vicc poénja: "- Te most kivel vagy? Velem vagy a medvével?" Aki a kákán is csomót keres bizonnyal a medvével. További kellemes orbán-ánusz cirógatást, jobbegyenes!!

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.10.28. 09:51:17

Nem értem mit pörögtök rajta, hogy ki szervezi. Persze, jobb lett volna, ha mondjuk te vagy én szervezzük, de lássuk be: meló, család esetleg, stb mellett ki a fenének van erre kapacitása? hozzátéve, hogy mivel -egylőre- szeretne mindenki törvényes keretek között maradni, ugye a megfelelő helyeken a megfelelő engedélyeket meg kell kapni, blablabla.
Hadd szervezze. Nekem se tetszik a képe, nekem se tetszik hogy azért így-úgy de csak valami politikusféle, de szerintem a vasárnap már bebizonyította, hogy kvára nem érdekel a fickó senkit. Ő elmondja, hogy szerinte mit kéne csinálni, az emberek meg teszik, amit szerintük kéne. Így tehát van valaki, aki kvázi elvégzi a piszkos munkát (szervezés, rohangálás, média), oszt jóvan.
Amúgy meg tényeg... amíg nem teszi ki az MSZP-s zászlót (Vagy bármelyiket) addig én magánembernek tekintem. Szerintem még a baloldal se olyan hülye, hogy azt higgyék majd emiatt bárki oda fog szavazni.

Meglehet ott se vótam 2014.10.28. 10:01:50

@holdkoros:

"Magánember" pillanatok alatt előkapott többmillió forintos színpadtechnikával. Háthogynepersze.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.10.28. 10:05:52

@Meglehet ott se vótam: elvileg gyűjtésből finanszírozták. Ugye ezeket a dolgokat nem előre fizeted ki, szóval akár hihető is.
Másfelől: ha nekem van a bankban mondjuk 5M pénzem és úgy döntök, hogy ebből én 3M-ót márpedig erre akarok áldozni, mert megtehetem és épp olyan kedvem van, akkor máris egyből valamelyik párttól jöttem?
Mert akár ez is történhetett volna.
De még mindig: ki a francokat érdekel? Ha MSZP-s pénz, az is csak pénz, köszönöm, hogy rám költötték, nagy ügy. Ettől még ugyan nem szavazok rájuk, akkor meg? Arra szórják a vagyonuk amire akarják, ha meg még egyet is értek a dologgal akkor meg csak hurrá.

Meglehet ott se vótam 2014.10.28. 10:13:40

@holdkoros:

Igen, annyira jól állnak az emberek, hogy csak úgy szórják a milliókat tüntetésszervezésre. Kivéve persze, ha valami posztkomcsi aranyifjúról van szó. Na mindegy, ezt egyszer el lehet játszani, de senki sem szereti, ha átverik. Majd nézhet MSZP-s Gulyás, hogy hova párologtak el a valódi civil tüntetők.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.10.28. 10:19:31

@Meglehet ott se vótam: az emberek nem állnak annyira jól, de akad azért, aki igen. Ugye, itt azért nem csak 1 bizonyos réteg mozdult meg, nem csak valakik érintettek. Ekkora merítésben akár még pénzes ember is fennakadhat a hálóban. Miért ne.
Amúgy már hétvégén tudta mindenki a srác előéletét. Egyet nem értek: ha senki se vitte ki a pártját, se zászlók se szólamok se semmi formájában, és -mivel egyelőre nem bizonyosodott be az ellenkezője-, nem is párpénzből finanszírozták (és megint.. ha mégis, akkor is kit izgat), szóval igazából miért érdekes a múltja? De tényleg? Amíg nem lobognak a balos zászlók, addig miért?

ésmi nem foglalt 2014.10.28. 12:25:48

Kedves "Széljegyző"! Elolvastam a cikkedet, a hozzászólásokat direkt nem, hogy ne befolyásoljanak. Nem értelek, valakinek mégiscsak meg kellett szerveznie ezt a tüntetést, ha Te azt mondod, hogy a Gulyás " lenyúlta" a szervezést, akkor, szerinted, az "igazi" szervezők miért nem álltak ki? Miért engedték ezt a bizonyos Gulyást beszélni? Vagy azok a bizonyos "igazi" szervezők nem mertek kiállni?? Hogyne, igazad van... be kell vallanom, én is voltam kisdobos, sőt, pironkodva vallom be, még úttörő is voltam. Ettől még nagyon nagyon idegesít, felháborít a mai kormány , "azelmútnyócév" , meg a jelenlegi kormány tevékenysége, lenyúlása, megszorítása, ami ugye "nemmegszorítás", korrupciója, stb, stb.
Most attól, hogy úttörő voltam valaha, nem vagyok hiteles? Attól, hogy ez a Gulyás vállalta, hogy kiáll, nem hiteles??? Te meg, kedves "Széljegyző" hiteles vagy? A nevedet sem vállalod, de pálcát törsz valaki felett. Ez most, szerinted hiteles, és becsületes?
Csak kérdezek:)))

Levi-Jr 2014.10.29. 11:46:31

De szar lehet FideSS biorobotkènt a Bèkamenet után, buszoztatás, zabáltatás nèlkül utcán levő 100ezer embert latni... :-D

2014.10.29. 16:29:31

@Levi-Jr:

Annyira biztos nem szar, mint a büdösbolsiknak háromszor egymás után pofára esni a választásokon :)

Levi-Jr 2014.11.28. 14:18:57

Jaja, ilyen erővel gondolom nem gatya, ha nácinak tartk minden jobboldalit.... Fogalomzavaros szerencsementes....
süti beállítások módosítása