Volt tegnap egy tüntetés, tudták?

A hosszúra nyúlt karácsonyi/újévi pihenés, a bejgli emésztése és a január eleji másnap legyűrése közben akinek még volt/van energiája odafigyelni a tegnapi "MostMi: Új országot építünk" című tüntetésre, foghatta is a fejét rendesen. Már ha valakinek feltűnt: tegnap bizony zúgott az Orbán, takarodj. Ha már más nagyon nem.

Az immáron sokadik megmozdulás világosan megmutatta: kifulladt, kiüresedett 2015 januárjára a tüntetéssorozat, amelynek egyetlen mozgatórugója immáron Orbán Viktor.

Nem az a kérdés, mennyire civilek, mennyire nem a "köztársaságért" és "Európáért" (akármit is jelentsen ez) tüntetők, mennyire őszinte, vagy mennyire nem a hirtelen jött "rázzuk le magunkról az elmúlt 25 év összes mocskát" jelszó (egyre kevésbé az), amikor azt látjuk, hogy egy végtelenül amatőr társaság gyűlik össze most már hétről hétre valamelyik téren.

bb_l2003.jpg

Orbán Viktor egy beszédének bejátszásakor füttyszó, Gyurcsány Őszödi beszédénél beszédes csend volt

Azt látjuk, hogy az ideológiai sokszínűség közepette baloldali és liberális - amúgy nehezen komolyan vehető -  mikroszervezetek egymással is kőkeményen ütköző elveik közös halmazában mindössze egy ember állt és áll: Orbán Viktor. Ez pedig roppant kevés.

Két Orbán, takarodj ordibálás közben egyik részről az unalomig ismételt szolidaritás, társadalmi igazságosság és tolerancia, másik részről pedig régen hallott, cserébe kőkemény SZDSZ-es duma hallatszik a színpad felől. A kettő együtt nem megy gyerekek.

Mindezt pedig egy ködös, megfoghatatlan, de legfőképpen egy magyar átlagpolgár számára tökéletesen idegen Európa-mázzal leöntve adják elő, hogy végképp leszűkítsék azt a kört, amelyet elérhetnek ezekkel a tüntetésekkel.

Ne higgye senki, hogy 2015-ben nem lehet néhány tízezer embert kihajtani Budapesten Orbán Viktor és Lázár János ellenében. Lehet. De ez még nem siker.

Lehet szervezni a Facebookon különböző kreatív, de már inkább gyerekes és röhejes csoportokat Monty Python-i magasságokba lőve ezzel a saját céljaikat, lehet komolytalan performanszokat tartani pár száz pfujoló előtt, alapíthatnak még legalább két tucat "soha nem alakulunk - egyelőre - párttá civil mozgalmat", de az ország nagy része - akármennyire is elege van Orbán Viktorból, Lázár Jánosból és a csatolt részekből - azt fogja érezni, nemhogy továbbra sem alternatíva, de még az eddigieknél is komolytalanabb társaság szerencsétlenkedik a magyar baloldalon.

És hogy mindezeket tetézze, január 10-én jön a következő tüntetés: szinte látjuk magunk előtt a főváros utcáit elfoglaló tízezrek erejét: utcára vonul ugyanis a "Tüntetés a gyülekezés Fidesz általi korlátozása ellen - az Összefogás Napja" című tüntetésen a "Demokraták a gyülekezés jogának korlátozása ellen" nevű Facebook oldal és követői, amelyet amúgy az "Ország Gyűlése Mozgalom" hozott létre.

Hogy ez ne legyen elég: ezen a megmozduláson a Jobbik és a Fidesz kivételével minden párt saját jelképeinek használatával jelenhet meg.

Itt a vége gyerekek.

Bazsó Bálint

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr547036127

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi? Tüntetni? 2015.01.05. 12:52:19

-Állj! Hova-hova ilyen sebbel-lobbal, "ORBÁN TAKAROGGY" táblával? -Ki maga? Rendőr tán, hogy megállít? Nekem jogaim vannak! -Nekem is! Sőt! Még több is! Én vagyok a RENDEZŐ! -Akkor menjen és rendezzen, de hagyjon engem békén tüntetni! -Előbb látnom...

Trackback: Az új ellenzék bukdácsolása 2015.01.04. 22:39:17

Lassan már minden hétre jut egy tüntetés. Péntek este az Operaháznál demonstráltak, MostMi nevezetű csoport szervezésében. Meglepő módon a rossz idő ellenére ismét egy jelentősnek mondható tömeg gyűlt össze. Innen is látszik, hogy sikerült megszólítani...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz11 2015.01.03. 13:04:31

@Nemzetstratégia:

"A Jobbik sosem lesz "néppárt", ez egy hatalmas tévút."

Egyetértek, és hatalmas, ha azzá akarna válni.
Amellett sajtója sem lesz sosem, mert a Times, Der Spiegel, Washington Post, stb mindig le fogja húzni őket a sárga földig. Ami abból a szempontból jó, hogy tettekkel kell bizonyítaniuk, nem propagandával. Szerintem a polgármestereikre kellene koncentrálni, ott lehet bizonyítani. Nem véletlen, hogy annyi polgármesterük újraválasztják, erre kellene nekik az emberek figyelmét felhívni, hogy nézzék meg az általuk irányított városokat, és úgy döntsenek, kit támogatnak.

2015.01.04. 10:17:43

Egy csapat jókedvű és boldog ember.
Csak levegőzni mentek ki mert jó idő volt.

mement 2015.01.04. 14:01:21

Ha meg nem amator hanem profi modon szerveztek volna akkor meg azon haborognal bazdmeg hogy az amerikai gyikemberek allnak mogotte es a cionista hatterhatalomelitsorosgyorgyzsidomind lenne a meglatasod.

Plusz nem mindenki baloldali aki nem oroszparti es posztkommunista. Nyilvan ertem amugy miert probalod betolni a tuntetoket egy pejorativ kategoriaba.

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.04. 22:29:45

Ennek a velejéig korrupt rendszernek Orbán a lényege, úgy hogy a takarodj Orbán pont elég.
A fekete leves még csak most jön mert fogy a pénz.
Ez két dologból látszik. Már marakodnak rajta a fideszesek, valamint hetente találnak ki újabb adókat.
Az adósság csökkenés statisztikai trükk, egy szó nem igaz belőle.
A gazdasági növekedés egy légvár, alapvetően a multikon és az EU-s pénzeken alapul.
Majd meglátjuk Orbán mekkora nagyfiú lesz ha Merkel idejön helyre rakni.
Csak annyit kell belengetnie hogy a német multik kissé visszafogják itt a termelést aztán Orbán megnézheti a gazdasági növekedést.
Obama meg szól a Templetonnak hogy adjanak el magyar államkötvényt.
Ha az oroszokat megszívatták, mert lenyomták az olajárat, akkor a porszem Magyarország kis zsebdiktátora gondoljátok probléma lesz?
Ugye nem hiszitek hogy az olajár véletlenül esett ekkorát, amikor az oroszok elkezdtek ugrálni akik az olaj árától függnek?
Ha a világon lenyomták az olajárat, akkor Magyarország megszívatása csak könnyed bemelegítő gyakorlat nekik.

Lordhell 2015.01.04. 22:45:45

@maxwall a Putyin csicska birca:
Az olajárat a szaudiak nyomták le :).
Mellesleg mit foglalkozik egy 250 milliós ország, a világ egyik vezető gazdasági hatalma, egy ilyen kics porfészekkel, ahol annyian sem laknak mint náluk 1 nagyvárosban (NY, LA stb...). A többi stimmel és igaz.

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.04. 22:53:17

www.napi.hu/nemzetkozi_gazdasag/olcsonak_talalja_a_benzint_mit_fog_szolni_majusban.591559.html

Az amcsik egyszerre nyomják le az oroszokat és az arabokat. Az amcsiknak nem jelent problémát finanszírozni az alacsony olajárat. Kibírják. Sőt Kína asszisztál ehhez, hiszen az alacsony olajár jó nekik. Európának is jó.
Viszont belerokkannak a ruszkik és elfogy az USA-val szemben álló arabok pénze. A szövetséges arabokat (Emirátus, Szaud-Arábia, Kuwait) az USA kisegíti. Ja és mellesleg az árulókkal pedig le fognak számolni.
Szerintetek az USA és az EU most kit/kiket tart árulónak?

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.04. 22:58:59

@Lordhell: Példát fognak statuálni. Erre a célra pont megfelelő egy ilyen hangyafingnyi ország.

vajdasagi 2015.01.04. 23:17:57

Hát lehet, hogy nincs az utcai politizálásnak elég ereje, és nem tudja leváltani a Fideszt, de ezen nem lenne szabad örömködnie annak, aki a Haza jobbulásában érdekelt.

Persze ha az a cél, hogy maradjon a mostani korrupt rendszer, akkor ahhoz pont jó az erőtlen demonstráció. Ha más a cél, és nem túl drága ár a Haza végleges tönkretétele, akkor hajrá.

Csak tudnám, mi az a Fideszben, amit bárki értelmes jobboldalinak gondol.

Liberal left wing trash 2015.01.04. 23:30:15

Az lényegtelen hogy a társaság amatőr, ez még szinmptikussá is tehetné őket.

De konkrét esetben bele kell hajtani őket a jeges Dunába, hogy Vaskapuig ki se mászhassanak!

Hol van ilyenkor a Nemzeti Gárda?

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2015.01.04. 23:45:17

Lényegében az ismétlődik meg, ami az előző ciklusban. Bizonyos ügyek mentén (akkoriban a médiatörvény és az alkotmányozás, most a korrupciós vádak és az orosz kapcsolatok) tiltakozási hullám kezdődik, mely a párt nélkül maradt, zömében egykori SZDSZ- (kisebb részben MSZP-) szavazók dühéből és elkeseredettségéből táplálkozik. A fő üzenet és az egyetlen közös pont minden esetben az, hogy Orbán és a fidesz takarodjon el, de k**va hirtelen. Ezen kívül azonban nem látni semmilyen egységes álláspontot a tüntetők körében arról, hogy merre tovább. Vannak itt új-baloldaliak akik teljes egyenlőséget, szolidaritást, alanyi jogon járó lakhatást és minél nagyobb állami szerepvállalást követelnek, míg a liberálisok épp ellenkezőleg, kicsi államot, versenyző egészségügyet és oktatást szeretnének. Józan paraszti ésszel belátható, hogy a kettő együtt nem megy.

De ha nem lenne ilyen világnézeti alapú különbség, akkor sem lenne egyszerű a mozgalom helyzete. Hatékonyan politizálni ugyanis csak pártokon keresztül, velük legalábbis együttműködve lehet. Namármost a tüntetők többsége nyilván csalódott a jelenlegi baloldali pártkínálatban (teljes joggal egyébként), de más jelenleg nincs. Éppenséggel alapíthat pártot valalki a szervezők közül, amely megkísérli felkarolni ezt a mozgalmat, de erre már volt egy próbálkozás az előző ciklusban (Együtt-PM) és lássuk be, elég csúfosan megbukott. Pedig ott volt egy valamennyire komolyan vehető arc is, Bajnai, akitől a kezdeti megszólalásai után én is sokat vártam. Nem volt egy politikus alkat, ez igaz, de kicsivel több stratégiai érzékkel és kitartással még simán versenyben maradhatott volna, hogy aztán 2018-ban már egyértelműen Orbán kihívója lehessen. A jelenlegi aktivisták/szervezők közül egynek sincs fele annyi politikai érzéke vagy szakmai nimbusza, mint neki volt. Komolyan vehető vezető és többé-kevésbé egységes ideolgiai alap nélkül pedig nem lehet egy pártot hosszú távon fenntartani. Előbb utóbb szakadni és marginalizálódni fog, ahogy az LMP-vel és az Együtt-PM-mel is történt.

Márpedig, ha nem történik valami változás az eddigiekhez képest, akkor bekövetkezik a sokszor megénekelt "megunják és hazamennek" jelenség. Az előző ciklusban ugyanez volt. A sokezres ellenzéki tüntetésekből a végére legjobb esetben is csak párszázfős demonstrációcskák maradtak. Elfogyott a lendület és jött az újabb kétharmad. Ez így zsákutca.

is 2015.01.05. 00:06:11

@Krisz11: a 700 forint meg mindig tobb, mint az a 300, amelyert a nembalos, nem kiberalis 85% eladta magat 2008-ban.

@poszt: erdekes olvasni, hogy hany tenyt kell elferditeni ahhoz, hogy ez a poszt igy kijojjon. sokat, de te mind megtetted, es ki is jott neked. a valosaghoz ennek a posztnak nem sok koze van, de legalabb te biztos jol erzed magad.

is 2015.01.05. 00:08:43

@maxwall a Putyin csicska birca: meghozza tudatosan nez a legnagyobb koltsegvetesi hianya ele Szaud-Arabia, a vilag egyik legnagyobb penzugyi tartalekaval, amit az elmult evek 100 dolcsi feletti araval toltott fel nem kicsit. vagy 3 evig fogja ezt birni, mikozben NEM, az USA termelok (nem az USA, mert ott az allam nem nagyon szol bele az exporttilalmon kivul) nem fogjak addig birni.

tralalala 2015.01.05. 00:31:20

"Monty Python-i magasságokba lőve ezzel a saját céljaikat,"
heh, erről jut eszembe:
Monty Python FC 10.- La Manche csatorna-átugrás
www.youtube.com/watch?v=otTRSTW7j0Y

Lordhell 2015.01.05. 00:58:20

@maxwall a Putyin csicska birca:
index.hu/gazdasag/energia/2014/12/23/a_mostani_felere_is_eshet_a_benzinar/

Amúgy az amcsi olajpala miatt ilyen alacsony. A szaudiaknak 1 hordó olaj 6-7 dollár a kitermelési költség, az amcsi olajpala 60 dollár/hordó. És nem írok hülyeséget. Unokatesóm ott dolgozik mint mérnök, azt monda nem félnek az ottaniak az olcsó olajtól, inkább csak attól, ha nem veszik meg tőlük.

Lordhell 2015.01.05. 01:00:21

@maxwall a Putyin csicska birca:
Az oroszokon fognak példát statuálni, az példa lesz, mi még lábjegyzetnek is elég siralmasak.

Pop40 2015.01.05. 01:07:19

@Krisz11:

"Amúgy megmondták már 100-an hogy a baloldal és liberális szavazó nem értékorientált, 700 forintért az anyját is eladná."

Mondja ezt az, aki már 300 forintért eladta az anyját, és ingyen sz*pja Orbánt egész nap :-D

Pop40 2015.01.05. 01:12:13

@strangeworld:

Ott is ezzel az "Undorito csurhe."-felütéssel kezded, hülye náci? :-DD

Mert ebben az esetben tényleg meglepő, hogy a tüntetők elküldenek a francba... :-DDDD

Az meg, hogy az "EU-nem" zászlósokat elküldik a picsába, nagyon helyes. A sok kretén fideszes-jobbikos baromállat lépjen ki az euból, ha akar, menjen vissza kecskeszart tologatni a jurtába, ha akar, de egyedül. A normális, eu-párti többségről kopjatok le a faszságaitokkal.

Pop40 2015.01.05. 01:17:52

@mement:

"Plusz nem mindenki baloldali aki nem oroszparti es posztkommunista. Nyilvan ertem amugy miert probalod betolni a tuntetoket egy pejorativ kategoriaba."

Mert a "jobber" szellemi kvalitás eddig terjed. Aki nem nyalja velük szinkronban Putyin valagát, az mindenki baloldali.

Nincs ezzel gond, amíg ilyen tüntetéseik vannak:

index.hu/mindekozben/poszt/2014/11/28/a_jobbik_is_megprobalt_felulni_az_utobbi_idoben_duborgo_tuntetesvonatra_sikertelenul/

A jobbik Bp-n soha az életben nem lesz tényező, a pestiek nem felejtették el, mikor a jobbik által tüzelt neonáci csürhe 2006-ban felgyújtotta a fél várost.

Aztán ezek után csodálkoznak a 6%-os bp-i eredményeiken. :-)))))

Bp nélkül viszont nehéz lesz kormányra kerülni, akárhány kutyust simogat is Vona.

Ybl 2015.01.05. 01:20:30

Tehetségtelen, mások által utált, lusta, koszos, csóringer hülyék tüntettek ott.

best of Heller 2015.01.05. 01:36:43

Ezeket a hasznos idiótákat meg fogjuk ismertetni a progresszív értékeinkkel, ha ismét hatalomra kerültünk. Senkit se lövünk meg, senkit se kínozunk meg közülük, erre Gyurcsány elnök elvtárs biztosítja majd a garanciát

5perc 2015.01.05. 01:39:08

@Liberal left wing trash:
"Hol van ilyenkor a nemzeti gárda?"

Stratégiát gyárt a kgb-vel.

BB 89 2015.01.05. 02:16:38

@Pop40: Igen, ez itt a lényeg. A Jobbik Bp. nélkül soha nem fog kormányra kerülni. A baloldal meg a vidék nélkül nem fog soha újra kormányra kerülni. Gyakorlatilag ennyi a Fidesz stratégiája.

Pop40 2015.01.05. 02:38:27

@BB 89:

A baloldal valóban nem fog a vidék nélkül kormányra kerülni, de hamarabb fog a vidék leszavazni a baloldalra, mint Bp a jobbikra. Jobbikék 2006-ban elkúrták a bármikori kormányra kerülést.

Mellesleg én a legjobban annak örülnék, ha a jelenlegi baloldali kínálat zöme is eltűnne, és helyettük alakulna valami normálisabb "baloldal".
Amíg ugyanis Fodor Gábor-jellegű figurák bohóckodnak a nem létező pártjaikkal a mainstreamben, addig nem azokra irányul a figyelem, akikre kellene. Semmi bajom pl Fodorral, de jelenleg csak a helyet foglalja.

Egy Bajnai-Oszkó típusú vonalat szívesen látnék, ide átvehetnék az 1-2 megmaradt értelmes embert a szociktól meg a többi párttól.

Liberal left wing trash 2015.01.05. 02:45:22

@Pop40: Ahhoz képest hogy a 2%os szdsz ciklusokon keresztül volt kormányon, elég magabiztos az a kijelentés hogy a Jobbik nem fog kormnyra kerülni....

Pop40 2015.01.05. 02:52:39

@Liberal left wing trash:

Jelenleg, tetszik vagy sem, ez a helyzet. Lehet, hogy 10 év múlva nem ez lesz, lehet, h 5 év múlva sem, de jelenleg ez. A pestiek a hátuk közepére nem kívánják a városukat 2006-ban elpusztító jobbikot. Ez van.

Örömködhet a jobbik, hogy Ózdon kétharmada van, de az a nagy büdös helyzet, hogy Ózdon 10k ember él, Bp-n meg 2 millió. (most attól eltekintve, hogy az ózdi balosok is átszavaztak, amit egy kormányra kerüléses helyzetben nem feltétlen tennének meg.)
Tehát ha a jobbik kicseszett Bp-vel, utána már hiába akar Ózdon fordítani.

A szadesz pedig 5% fölötti eredményekkel volt kormányon, úgy, hogy 6 (HAT!!!) darab választáson ÖNÁLLÓAN indulva került be minden egyes alkalommal az ogy-be, míg 2010-ben ki nem esett.

Vesd ezt össze pl a kdnp-vel, aki úgy tetszeleg kormányzati szerepkörben, hogy soha az életben el nem indult önállóan, és a szavazóbázisa mérhetetlen.

Liberal left wing trash 2015.01.05. 02:57:17

@Pop40: Ugye ismered a Jobbik számait?

Bp. nélkül gyerekjáték kormányra kerülni, a vidék nélkül lehetetlen. Ennyi.

Pop40 2015.01.05. 03:05:33

@Liberal left wing trash:

Bp nélkül gyerekjáték kormányra kerülni?
Ebben azért ne legyél nagyon biztos. :-)

Annyira gyerekjáték, hogy eddig még soha, senki nem került úgy kormányra, hogy Bp-n nagyon elverték. De még úgy se, hogy kicsit.

6%-os Bp-i eredménnyel max úgy tudna a jobbik kormányra kerülni, ha a vidék 100%-ban rá szavazna, ami azért szintén nem mostanában lesz :-DDD

Liberal left wing trash 2015.01.05. 03:07:07

@Pop40: 'Bp nélkül gyerekjáték kormányra kerülni?
Ebben azért ne legyél nagyon biztos. :-)'

egyszerü matek, megszivtátok

Pop40 2015.01.05. 03:09:19

@Liberal left wing trash:

Alá is támasztanád ezt valamivel, vagy csak fogadjam el, mint kinyilatkoztatást? :-)

Liberal left wing trash 2015.01.05. 03:11:21

@Pop40: Mit támasszak alá, azt hogy nektek annyi?

MSZP Afrika Korps 2015.01.05. 03:13:37

@Pop40: 'Egy Bajnai-Oszkó típusú vonalat szívesen látnék, ide átvehetnék az 1-2 megmaradt értelmes embert a szociktól meg a többi párttól.'

Na takarodsz a qrva anyádba te csecsemőgyilkos zsidó geci Bajnai meg a pártja után!

Pop40 2015.01.05. 03:17:39

@Liberal left wing trash:

Igen, azt. Eleve, ki az a "nektek"?
Egyedül vagyok.
Meg azt is alátámaszthatnád, ha már ennyire mondogatod, hogy a jobbik Bp nélkül hogy tud kormányra kerülni :-)

@MSZP Afrika Korps:

Fröcsög a nyálad, balfasz náci. Tedd fel a szájkosarat, mielőtt összefröcskölöd a monitort. :-))

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.05. 05:53:33

@MSZP Afrika Korps: DE jó látni milyen idegesnek teccik lenni! :-))
Nyílik az emberek szeme. Van miért idegesnek lennetek. Igaz értelmes alternatíva még nincs, de lesz, csak idő kérdése.

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.05. 05:55:27

@Liberal left wing trash: Már hanyadik nickeden ábrándozol ezen? Legalább a negyedik. :-))

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.05. 06:01:04

@Lordhell: No látod hogy igazam van. Az amcsik a kitermelési költségre nyomták le az árat, vagyis még veszteni sem vesztenek rajta. A szaudi 6-7 dolláros kitermelés meg csak bizonyos kutaknál igaz. Sok kútnál már nem. A Gavar hátságban már az új kutakhoz nagyon komoly technológia és pénz kell.

www.stop.hu/gazdasag/a-vilag-legnagyobb-olajmezojet-muholdrol-figyelik/241871/

MACISAJT 2015.01.05. 07:04:17

Biden fia egy ukrán gázcég vezetőségének tagja lett

2014. május 14., szerda, 20:48

Szerző: MTI

Egy ukrán gázipari cég, a Burisma Holdings igazgatótanácsának tagja lett Joe Biden amerikai alelnök fia és John Kerry külügyminiszter fogadott fiának egyik közeli barátja - közölte szerdán a Wall Street Journal.

Az ügy azért keltett feltűnést, mert Biden és Kerry fontos szerepet tölt be az Egyesült Államoknak az ukrán válsággal kapcsolatos diplomáciájában.

A Burisma tulajdonosa Nyikolaj Zlocsevszki, a megbuktatott Viktor Janukovics ukrán elnök környezetvédelemért és természeti kincsekért felelős volt minisztere.

Biden alelnök ifjabbik fia, a 44 éves Hunter Biden májusban lett tagja az igazgatótanácsnak, a cég jogi részlegének vezetőjeként. Néhány héttel korábban az a 39 éves Devon Archer is a vezetés tagjává vált, aki Kerry fogadott fia, Christopher Heinz - a Heinz-féle mártásbirodalom örököse - főiskolai szobatársa volt.

A Burisma igazgatótanácsának elnöke tavaly óta Alan Apter amerikai befektetési bankár. A cég egyike annak a maroknyi ukrán magánvállalatnak, amelyek együttesen az ország gázkitermelésének valamivel több mint 10 százalékát ellenőrzik, a többi részben vagy egészében állami tulajdonú vállalatok kezében van."

Ez ugyebár nem korrupció, legalábbis nem USA/badfriendi megítélésből biztos nem, á dehogy..
Muhaha.

És a mostani magyarországi tüntetők, akik USA pártiak, azok ugyebár nem tudják hogy a 2008 óta máig tartó gazdasági világválságot a Lehmann Brothers, a Goldmann Sachs és tsaik ténykedése okozta...
Hát persze.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.01.05. 07:08:18

@Pop40: a kecskepásztorok nem a jurtaban laktak husika ..... hanem Izraelben

MACISAJT 2015.01.05. 07:11:50

@Pop40: ("Örömködhet a jobbik, hogy Ózdon kétharmada van")

Igazából az a kérdés hogy mit akar az amerikai diplomácia.
Mert azzal ők is tisztában lehetnek, ha nincs Orbán, jön Vona, nem utolsósorban a gyurcsanyista ballib tábor támogatásával, akiknek-lásd éppen Ózd- megtanították hogy annyira kell gyűlölni Orbánt hogy még akár a Jobbikra is átszavaznak.
Ez meg kinek volna jó?

Nézzük, melyek Orbán bűnei az amerikaiak szemében? Tető alá hozta a paksi szerződést az oroszokkal, valamint támogatja a Déli áramlatot, ami az ország létérdeke. ( Ez utóbbi most már eléggé képlékeny)
Ha ezekben a kérdésekben úgy táncolt volna, ahogy az ámerikaiak fütyörésztek ...
akkor az USA-hoz való viszony más volna.
Ugyanakkor azt mondom, még ez sem igazi mérce,lásd a finnek esetét akik december 5-én szavazták meg az új atomerőmű építést a Roszatommal, mégis kutya nem ismeri a finn miniszterelnök nevét, háború sem indult Finnország ellen...

Vagyis nálunk ugyanaz a helyzet most is mint 2001-ben, mikor Orbánék elutasították az a "visszautasíthatatlan" ajánlatot hogy a sivatagban tárolt használt rozsdás F16-okat vegyék meg, helyette inkább a svédek Grippenjei mellett döntöttek( amúgy logikusan mivel a svédek tettek mézet is a madzagra, a vételár teljes gazdasági ellentételezését.)

Akkor is nyomban megérkezett Pestre Nancy Goodman Brinker nagykövet asszony, aki azon nyomban az elviselhetetlen ántiszemitizmusról brekegett ( c. by Kondor Kati), ömlöttek a cikkek a Washington Postban( Jackson Diehl) és a New York Timesban a magyarországi "demokrácia deficitről" közállapotokról stb...

Most még annál is pofátlanabbul viselkednek.
Mondjuk ki: úgy viselkednek Washingtonban ahogyan Moszkva viselkedett mikor még biszku elvtársék szakmányba jártak oda egymást feljelenteni/instrukciókért...
Nem csoda hogy a ballib oldal ezt most ugyanúgy kedveli, réges régi reminiscenciákat ébreszt bennük a világcsendőr mostani alakítása.

Orbán kétségkívül súlyos hibát követett el mikor tusnádfürdői pofázásával magának kereste a bajt.
Bár az a jelenség is megérne egy misét, hogy egy kis k-európai ország nevenincs miniszterelnöke elmond valamit egy nyári szabadegyetemen az "illiberálizmusról"..és ezen hörög hónapok óta szinte mindenki világszerte...

De ezek csak ürügyek.
A valóságban mit kellene tenni?
Lemondani? Visszahívni a gyurcsánybajnaikat? Az IMF-et?
Paksot felajánlani a Westinghouse-nak?
Kitüntetni Badfriendet a középkereszttel?
A Parlamentet nyilvánosan zsinagógává nyilvánítani?

Az utcai "liberális" tüntetők legnagyobb része meg le van szarva.
Ők még mindig 1990 utáni időkről álmodoznak, mikor az SZDSZ legnagyobb megdöbbenésükre elvesztette a választásokat és nekiálltak taxisblokádnak, polgárháborús hangulat gerjesztésnek, chartázásnak, gazdasági blokádnak és zsarolásnak george soros vezényletével.
Csakhogy azóta a "liberálisok" magukra maradtak, annyian vannak ahányan...
Orbán meg nem a szerencsétlen Antall.

Pop40 2015.01.05. 08:13:08

@FILTOL:

Hiszek neked, husika.
Ha te mondod, akkor az biztosan úgy is van.

@MACISAJT: Komolyan mondom, egész megsajnáltam ezt a drága Orbánt. Aki annyira ellentmondást nem tűrően képviseli a nemzeti érdeket Szíjjártó futsalos csapatával meg Mészáros Lőrinc elfelejtett milliárdjával, hogy ezért fenekednek rá a csúnya amcsik, a csúnya eu, a csúnya litvánok meg már fényképezkedni sem hajlandóak vele.

Biztos erről van szó, és még véletlenül sem arról, amit Göring mondott anno:"Természetes, hogy az egyszerű ember nem akar háborút, se Oroszországban, se Angliában, se Amerikában, és ebből a szempontból Németországban sem. Ez érthető. De a népet mindig rá lehet venni, hogy kövesse a vezetők parancsát. Ez nagyon egyszerű. NEM KELL MÁST TENNI, MINT AZT MONDANI NEKIK, HOGY MEGTÁMADTÁK ŐKET, A PACIFISTÁKAT PEDIG MEGBÉLYEGEZNI, HOGY NEM ELÉG JÓ HAZAFIAK, ÉS EZÉRT VESZÉLYBE SODORJÁK AZ ORSZÁGOT.
Ez a világon mindenütt ugyanúgy működik."

És tényleg. Ebből él Vitya már 25 éve, hogy a bomlott elméjében létező fantomok ellen harcol. Mert különben esetleg valaki rákérdezne, hol vannak az eredmények.

Mellesleg Ózdon szó nem volt ilyenről: "megtanították hogy annyira kell gyűlölni Orbánt hogy még akár a Jobbikra is átszavaznak."

A balosokat egyszerűen éppúgy felháborította a fidesz pofátlan csalása, mint a jobbikosokat, azért szavaztak át nagy számban.
A fideszre ugyanis Ózdon senki, szó szerint senki nem szavazott, csak azok a cigányok, akiket a párt megbízottai lefizettek pár kiló krumplival, majd személyesen el is fuvaroztak szavazni.

Na, erre intett be fideszéknek Ózdon pártállástól függetlenül mindenki, s -mivel ott épp a jobbikos jelölt volt az esélyesebb - leszavaztak rá.

Meg persze az se épp a fideszre szavazási hajlandóságot növelte, hogy kétségbe vonták a választási eredményeket. :-DDD

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.01.05. 08:44:16

A ballibek egy zuhanó modellt akarnak visszaerőltetni az országra. Érthető, hogy ez nem kell a népnek. Ki akarná, hogy Soros, Badfriend, a Pentagon, s nyugati bankok helyi ügynökei irányítsák az országot.

Ki kell mondani: Orbánnak jelenleg nincs alternatívája. Akkor lesz, ha lesznek nem-ballib kihívói.

MACISAJT 2015.01.05. 09:14:15

@Pop40:

Tudod, a két fajta kormányzás között vannak egyéb különbségek is.
Az un. "rendszerváltás" óta eltelt 24 év alatt a két fajta (ballib és jobboldali) igazgatás között kimutatható a lényegi különbség.

Éspedig az hogy míg a 8(+4) év ballibák kormányzása alatt mindig "suchmannositottak", eladtak szinte mindent, MOL-tól párnagázig,MÁV Cargo-tól Postabankig, Posta székháztól az Airportig (de még a Malévot is egy abramovicsnak, áldassák érte a neve), a befolyt pénz is eltűnt(ahogy a többi is) , az államadósság is az egekbe emelkedett noch dazu az ország mégis a tönk szélére került, amit már egy Lehmann Brothers bedőlés is elfújt......aztán jöhetett az államcsőd előtt a magasságos IMF hitel....

ehhez képest viszont Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is
pénz fejlesztésekre.
Ha zongorázni tudnám a különbséget, én volnék Chopin, Mallorcán..

Olyanok ezek az érdekes "igazgatási" különbségek, mint a Magyar Nemzeti Banknál, ahol egy simor-karvalits-király júlia trojka "harcolt" évekig 7%-os alapkamattal a 3%-os inflációéért(nekik soha nem jött össze.)
Ahogy eltakarodtak, láss csodát: infláció is 30 éve nem látott alacsony szintre zuhant, no meg az alapkamat is..És kiderült hogy eltűnt 206 milliárd forintos , általuk a tavalyi évre tervezett(!) MNB veszteség is, amit 2015-ben naná hogy az állami költségvetésnek kellett volna pótolnia, mégpedig kötelezően...

A titok a lopások természetében rejtőzik.Mert abban nincs vita hogy mindkét oldal (és holdudvara) lop (csal, hazudik.)

Csakhogy míg Orbánék ezt házon(illetve:hazán) belülre művelik...
addig a másik(sötét) oldal komprádorai nem elégszenek meg azzal hogy a saját zsebeiket megtömködik...
hanem még a külföldi maffiákat is etetniük kell.
Így jutott alattuk Magyarországon szinte minden a külföldi ebek harmincadjára.
(Lásd blum esetét a böszmével.amikor már ilyen piti "telekcserés" csontoknak sem bírtak ellenállni.)

Nos, míg a Fidesz és holdudvara éhségét és lopásait még képes elviselni az ország...utóbbiakét már nem, ezekbe rendre tönkrement.

És érdekes a balliberális média és "közgazdászainak" reagálása a makrogazdasági adatokra.
Hiszen évekig ezt hajtogatták, hogy ez a megoldás: export, külker mérleg többlet, államháztartás 3% alatt, csökkenő munkanélküliség,GDP növekedés.
Erre most megkapják ráadásul egyszerre és mit látunk? Hogy fanyalognak hogy majd 2016 után mindez csökkeni fog..
Muhaha.

Zoltán Lukács 2015.01.05. 09:30:26

Itt a vége gyerekek!
A Szerző nagyon pontosan ismeri fel a helyzetet, amikor felháborodva kifogásolja, hogy zúgott az orbántakaroggy, de az Öszödi Beszéd (a szervezők részéről szintén célzatosan bejátszott) részletét néma csend fogadta. Igen, ez valóban fordulópont, amikor az Orbán-rezsim bűneit még az Oszödi Beszéddel sem lehet relativizálni. Itt a vége, gyerekek.

Ketrec_rázza_a_majmot 2015.01.05. 09:30:38

@MACISAJT: Ha zongorázni tudnád a különbséget, hajléktalan lennél a Blahán. A "böszme telekcseréjét" még a kézivezérelt Handó bíróság is rendben levőnek találta. Államháztartás 3% alatt a szokásos csalással, Gdp növekedés EU pénzből sokkal satnyábban, mint amit az EU húzott volna ... álmodozz csak. Tényleg a fiúk lopási még elviselhetők? Hát éppen nem úgy néz ki. Persze neked a kommentelős fix pénz miatt lehet ... A csökkenő munkanélküliségen a zsellér rendszert érted? Mert a tiszta adatok mást mutatnak. Persze látom, téged az adatok kevéssé sem zavarnak. Isteneid a Bokros miatt megszenvedett lehúzást ügyesen eltapsolták, most sincs ez másként. Ha a főnököd nem kapja az átkozott EU köldökzsinórján a támogatást, összezuhan az ország. Ez a tipikus más f...val a csalánt.

Ketrec_rázza_a_majmot 2015.01.05. 09:36:07

@Zoltán Lukács: Ha 2006 óta nem voltál képes megérteni, most már minek magyarázzam?Aztán meg az az érdekes, hogy ha valaki nem azt mondja, amit te, az komenista. Lássuk be, ez azért elég alacsony színvonal. McCarthy megvan? Nem sikerült fölé nőnöd.

Zoltán Lukács 2015.01.05. 09:36:20

Macisajt: "És érdekes a balliberális média és "közgazdászainak" reagálása a makrogazdasági adatokra.
Hiszen évekig ezt hajtogatták, hogy ez a megoldás: export, külker mérleg többlet, államháztartás 3% alatt, csökkenő munkanélküliség,GDP növekedés."

Nem annyira érdekes, ha figyelembe veszed, hogy a GDP növekedés és az egyéb sikerek nem a gazdaság struktúrális változásaiból, hanem az EU támogatások elkésett, de hirtelen nagy mértékű (és a kapkodás következtében nagyon rossz elosztású) lehívásából adódnak. Ezt Unortodoxián kívül sehol nem tekintik a sikeres gazdpol ismérvének. Ami igazán fideszhez köthető gazdasági siker, az inkább Orbán második helye a miniszterelnökök korrupciós listáján. Ha szorgalmasan gyakorol, még Putyint is megelőzheti. Elvégre fidesz-magyarország jobban teljesít.

Ketrec_rázza_a_majmot 2015.01.05. 09:39:56

@Zoltán Lukács: Bocs. A környezetből kiragadva olvastam.

Zoltán Lukács 2015.01.05. 09:41:22

@Ketrec_rázza_a_majmot: Érdekelne, hogy mit olvastál a kommentem helyett, mert abból azért nehéz lenne kiolvasni " hogy ha valaki nem azt mondja, amit te, az komenista". De ne is zavarjanak a tények.

Zoltán Lukács 2015.01.05. 09:43:14

@Ketrec_rázza_a_majmot: Semmi baj, néha én is csak tíz órára ébredek fel. Még van húsz perced, feküdj vissza.

MACISAJT 2015.01.05. 09:45:21

@Zoltán Lukács: ("Ami igazán fideszhez köthető gazdasági siker, az inkább Orbán második helye a miniszterelnökök korrupciós listáján.")

Ja. Mondja a boszniai eszemfaszomintézet (hadd ne tanuljam meg a nevét, meg a vezetőjét. Van aki e neveket nem ismeri? kérdezné Rejtő Jenő)....
Ahol Putyinnak van első bérelt helye, évek óta.
Nem számít, a világon Putyin a legkorruptabb és kész. Aki meg a "barátja"( érdekes barátság ez nem, miközben Magyarország szív az Oroszország elleni EU szankciók miatt), az meg a második.
Muhaha.

MACISAJT 2015.01.05. 09:48:47

@Ketrec_rázza_a_majmot: ("A "böszme telekcseréjét" még a kézivezérelt Handó bíróság is rendben levőnek találta. ")

A kurva anyját, de megszépült mára ez a mese is..:P

Jogerősen semmis a sukorói telekcsere
Index/MTI
2012.06.13. 11:43

Jogerősen semmisnek mondta ki a fővárosi ítélőtábla a tervezett sukorói King's City turisztikai beruházáshoz kötődő telekcsere-szerződést, helybenhagyva ezzel a Fejér megyei bíróság elsőfokú ítéletét.

A táblabíróság elutasította az alperes eljárási kifogásait. Kimondta: a semmisség oka egyebek mellett a jogszabály megkerülése, vagyis az, hogy a felek célja a nyilvános versenyeztetést elkerülése volt.

A csereszerződést 2008 nyarán kötötte meg az alperes – a turisztikai beruházásban érdekelt befektetőcsoportot képviselő Joav Blum izraeli-magyar üzletember – a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.-vel. A megállapodás értelmében a tulajdonában levő két albertirsai külterületi, valamint egy pilisi külterületi ingatlant cserélték volna el a magyar állam tulajdonában álló húsz sukorói külterületi ingatlanért.

A jogerős ítélet szerint a felperes Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek 15 napon belül vissza kell fizetnie azt a 296,61 millió forintot és kamatait, amit a King's City kaszinó beruházója, Joav Blum befektetőcsoportja a telekcsere részeként kifizetett.

Az alperes befektetőket terheli a húszmilliós perköltség is. Joav Blum amúgy már az elsőfokú ítélet kihirdetése előtt bejelentette, hogy az MNV szerződésszegése miatt visszamenőleges hatállyal eláll a csereszerződéstől.

A per közvetlenül nem érinti a Sukoró-üggyel kapcsolatos büntetőeljárást."

U.I. Azóta a "befektetők" még a közismerten antiszemita washingtoni bíróságon is elbukták a 100 milliárdos perüket...
Muhaha.

$pi$ 2015.01.05. 09:49:20

@Ketrec_rázza_a_majmot: "Ha a főnököd nem kapja az átkozott EU köldökzsinórján a támogatást, összezuhan az ország."

2010-ben minden mondatotok arról szólt, hogy "ez lesz meg az lesz", hogy hogyan fogunk rácseszni arra, amit a fideszt választottuk.

2014-ben már minden mondat úgy kezdődött, hogy "igen, de...". Nem volt olyan eredmény, amire nem tudtatok "igen, de..." mondatot kitalálni és ez eléggé árulkodó. Olyanok vagytok mint az ovisok. :(

2014 közepén a GDP növekedés magyarázata a mezőgazdaság volt, utána a német autógyárak, a végén meg az EU támogatás. Ugyanannak a GDP növekedésnek. :)

feri846 2015.01.05. 10:05:01

@maxwall a Putyin csicska birca:
nomen est omen. :))) guglizzál bolsikám, ha nem tudod mit jelent.
szóval azt várod, hogy merkel idejöjjön rendet tenni te merkelcsicska...:)))

Gazz 2015.01.05. 10:13:31

@Lordhell: "A világ egyik vezető gazdasági hatalma". Te figyelj már, mit szedsz tájékozódás ellen? Az orosz gazdaság mérete akkora, mint az olaszé, és 60%-ban az olajexporton alakul.
De csak röhögtesd ki magadat nyugodtan...

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.01.05. 10:14:22

@Pop40: Elég határozott kijelentéseket teszel. Ennél azért szeritem nehezebb a jövőbe látni. A Jobbikot azért nem írnám le. Mások sem írják le őket, lásd: folyamatos rettegés, nácizás, pocskondiázás. Ezek egyébként pontosan a Jobbik malmára hajtják a vizet, hiszen saját sajtójuk híján jó reklám nekik ez.
Szerintem az ellenszélhez képest jó eredményt értek/érhetnek el. Azt se felejtsd el, hogy ugyan ők nem hisztiztek annyit, de a Jobbik a választási rendszer megváltoztatásának legnagyobb vesztese.

VT Man 2015.01.05. 10:24:35

Könyörgöm, mutassatok valami reális alternatívát!

Ami itt megy, az egy az egyben a Júdea Népi Front jelenet a Monthy Pythonból.

Ehhez képest az "Y-Terv" egy zseniális terv volt.

"MostMi" - mi a lószar ez? Egy újabb névgenerátort futtatott valaki?

És még csak el se indultak, de máris megy az oda-vissza fika az MSZP-vel.

lavór 2015.01.05. 11:25:31

A magyarok úgy összefogtak, hogy ismét 2/3-ot kapott a Fidesz. Ha lehet, értem ne fogjatok össze, egyszerűbb út az öngyilkosság. Összefogás és Magyarország... na ez a két dolog tartozik a lehetetlen kategóriába.

vénkujon 2015.01.05. 11:27:03

az amcsik, meg a háttérhatalmak úgyis kitalálnak még valamit. nyugi.:D

Bmw 2015.01.05. 11:34:23

@Krisz11: Mér te eladtad anyádat?

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.05. 12:03:56

@feri846: Mit guglizzak hülyegyerek? Nem tudsz olvasni?

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.05. 12:05:20

@MACISAJT: Inkább arról mesélj milyen kamatokat is fizetünk a személyi jövedelemadóból? Mert azzal csúnyán odaégtél!

maxwall a Putyin csicska birca 2015.01.05. 12:09:21

@MACISAJT: "ehhez képest viszont Orbánék visszavásárolják az elkotyavetyélt állami tulajdont és még jut is
pénz fejlesztésekre."
Ja. Mint a MOL-t 500 milliárdért, ami ma 250 sem ér.
Fejleszteni meg EU-s pénzből fejlesztenek

Na és mi is van az MKB megvásárálásával?

index.hu/gazdasag/2014/07/24/allamositjak_az_mkb_bankot/

" Nagyjából 17 milliárd forintért megveszi az állam a legveszteségesebb bankot, 1-2 éven belül jövedelmezővé tenné, majd tovább is adná. Az MKB-t többek között éppen a kormányzati intézkedések gyengítették le, 25 millió eurónyi bankadót fizettek, a tranzakciós adó 44 millió euró euróval rontotta az eredményüket, és még csak most jött volna az adósmentő csomag. A BayernLB-nek mindenképpen el kellett volna adnia magyar leánybankját, de korábban az OTP-ről pletykáltak vevőként. Az időzítés mindenkit meglepett.

A magyar állam veszi meg a legveszteségesebb magyar bankot, az MKB-t – olvasható a bajor tartományi bank honlapján. A közleményben a bajorok érezhető megkönnyebbülésről írnak az eladásról, és a következő részletek derülnek ki:

Nagyjából 55 millió eurót, azaz 17 milliárd forintot fizet a magyar állam a BayernLB-nek.
Cserébe a bajor bank lemond a 270 millió eurós (84 milliárd forintos) követeléséről a magyar bankkal szemben.
A tranzakciót szeptemberig lezárják.

Több mint 700 millió euró veszteség két év alatt

Az MKB az elmúlt években az egyik legveszteségesebb magyar bank volt, amely csak a múlt évben 409 millió eurós (múlt év végi árfolyamon 121 milliárd forintos) veszteséget produkált. Ez az egy évvel korábbi, szintén elképesztő mértékű, 308 millió eurós mínuszt is jócskán alulmúlta.

konrada 2015.01.05. 12:13:23

@Zoltán Lukács:
Na ja. Tényleg már csak azok mentek ki, akiknek az öszödi beszéd rendben volt!;)

peter götz 2015.01.05. 12:19:54

@Nemzetstratégia: putyinnal ezt már egyeztettétek?

smartdrive 2015.01.05. 12:58:42

nektek is itt a vége lassan

J.László 2015.01.05. 12:59:57

@maxwall a Putyin csicska birca:
"Már hanyadik nickeden ábrándozol ezen? Legalább a negyedik. :-))"

Na, ezen jót röhögtem. Pont te mondod:)

Jolka40 2015.01.05. 14:03:01

"A jobbik Bp-n soha az életben nem lesz tényező, a pestiek nem felejtették el, mikor a jobbik által tüzelt neonáci csürhe 2006-ban felgyújtotta a fél várost."
Legyen ez tanulság minden ez utáni tüntetőnek. A normálisabbja visszaretten a pusztítástól, a bosszú szította szörnyűségektől, testi sértésektől. Az okos szó is el tudja érni a célját, csak tehetséges ember mondja ki.

Pop40 2015.01.05. 16:55:51

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

"Elég határozott kijelentéseket teszel."
Kicsit félreérthető lett, természetesen úgy gondoltam, hogy a jobbik EGYEDÜL nem kerül soha kormányra (írom ezt annak is, aki fent a szadesszel való párhuzamot pedzegette.)

Az, hogy a fidesszel koalában kormányra kerül, nyilván nem kizárható, hisz a főbb irányokban abszolút egyetértés van(ruszkik vissza, mocskos multik, mocskos eu, hanyatló nyugat, stb stb.)
Vityának meg semmi nem drága, ha a hatalma megtartásáról van szó.

"hiszen saját sajtójuk híján jó reklám nekik ez. "

Megbocsáss, de ez baromság.

Csak az általuk habzó szájjal fikázott csúnyamulti polcán minimum 2 jobbikos kiadványt láttam. (barikád, meg vmi kárpátia vagy milyen magazin.)
És akkor a netes oldalaikról ne is beszéljünk, annyi van, mint égen a csillag.

"a Jobbik a választási rendszer megváltoztatásának legnagyobb vesztese."

Ez abszolút igaz, az egyenlőtlen támogatottsági mutatóikból következik.

Pop40 2015.01.05. 17:03:15

@$pi$:

"2010-ben minden mondatotok arról szólt, hogy "ez lesz meg az lesz", hogy hogyan fogunk rácseszni arra, amit a fideszt választottuk."

És tényleg, hogy rábasztak, akik ezt jósolták.
Mert Vityával annyira, de annyira jól járt az ország, hogy Svájc sírva könyörög a receptért.

"2014 közepén a GDP növekedés magyarázata a mezőgazdaság volt, utána a német autógyárak, a végén meg az EU támogatás. Ugyanannak a GDP növekedésnek. :)"

Még ma is ugyanaz a magyarázata. Attól hogy te csak a fidesz aktuális szlogenjeiből tudod, mi a helyzet a gazdasággal, más még nem így van ezzel.

www.portfolio.hu/gazdasag/se_puma_se_tigris_itt_a_pannon_kenguru__top_10_sztori_5.208250.html

Mint látod, a növekedés egyik legnagyobb forrása az eus pénz, másrészt pedig a szintén eus járműgyártók.

Valahogy nem Mészáros cégei pörgetik a dzsidipit. :-D

Pop40 2015.01.05. 17:09:59

@MACISAJT:

"Mondja a boszniai eszemfaszomintézet"

index.hu/belfold/2015/01/03/orban_a_masodik_legkorruptabb/

Igen, ez egy ilyen aprócska intézet:

"Az OCCRP-t oknyomozó újságírók alapították. Kelet-Európát, a Kaukázust, Közép-Ázsiát és Közép-Amerikát vizsgálják, témájuk a korrupció és a szervezett bűnözés. A projekt foglalkozott már a fociklubok tulajdonlása körül alakuló szervezett bűnözéssel, kaszinókkal és biztonsági cégekkel. 2013-ban lettek ismertek, amikor kirobbantották a Magnitszki-ügyet, amely Oroszország történetének legnagyobb adócsalása."

Szóval tényleg nem annyira sikeresek és függetlenek, mint pl Polt Peti vagy a CÖF, de azért nekik is vannak eredményeik. :-DDDD

Persze Vityával melléfogtak, Vitya becsületessége messze földön ismert, ő meg a sleppje sose lopnának egy fillér közpénzt sem, nem is értem, hogy juthat valakinek egyáltalán eszébe Vityáról meg a sleppjéről a korrupció. :-D

$pi$ 2015.01.05. 17:13:03

@Pop40: "Mint látod, a növekedés egyik legnagyobb forrása az eus pénz, másrészt pedig a szintén eus járműgyártók."

Jah, örülünk, hogy nem ez EU hitel. :D

m.petihun 2015.01.05. 17:34:36

A tüntetőkről szólva: Sajnos az ember tömegben hajlamos "sodródni az árral", butává, könnyen manipulálhatóvá válik. Főként igaz ez olyanokra, akik alap járaton se túl eszesek.

Pártatlan szemmel (legalábbis próbáltam) nézve úgy láttam, hogy csak rendszer ellenesek (amivel alapból nincs gond), de hogy mi lenne jó helyette arról lövésük sincs. Tipikus őrjöngő megmozdulás, ami max. arra volt jó, hogy a rendezvény fáradalmait megfelelő alkohol-és vagy mariska mennyiséggel kompenzálva végigokádják Pest egyik sikátorát.

Említésre sem méltó ez az egész. Ha semmit nem csináltak volna többet értek volna el. Még ezt a bejegyzést se érdemelte meg. De még ezt a kommentet se. :)

Zoltán Lukács 2015.01.05. 18:11:35

@$pi$: Szerintem először tanuljál meg olvasni, aztán írni. Gyakorlásképpen ajánlom: nol.hu/velemeny/a-magyar-csoda-1507555
Mellár Tamás, ő azért nem egy Gyurcsány-kreatúra. Vagy szerinted?

Pop40 2015.01.05. 18:53:26

@$pi$: Nem eu hitel, csak eus pénz.

Kicsit ugye égő, hogy a vezér által fennen hangoztatott "nagy magyar csoda"-növekedés oka döntő részben az eus pénz. :-D

@m.petihun: Teljesen igazad van. Az a tüntető, aki úgy tüntet, hogy nem gyújt fel legalább egy tv-székházat, meg pár kocsit, az nem is tüntető, kár is kimennie.
Az ilyenek csak hülyék, buták, és könnyen manipulálhatóak lehetnek. :-)

@Zoltán Lukács: Igazán megtanulhattad volna az elmúlt években, hogy mindenki Gyurcsány-kreatúra, aki nem Vitya hülyeségeit böfögi vissza.

Hogy az épp Mellár, Chikán, Merkel, vagy John McCain republikánus szenátor, az tökmindegy. :-DD

m.petihun 2015.01.05. 19:26:28

@Pop40: A gyújtogatás és rongálás opcionális a lényegen nem változtat! :P
(Azért ne felejtsük el a fidesz-székház esetét sem)

Pusztán annyit tettem, hogy meghallgattam a felszólalókat, és a tömeg reakcióit a mondandójukra. Ebből levonva a következtetést arra jutottam, hogy egy üres, semmit mondó, ötlettelen tucatmegmozdulás volt.

Figyelembe véve azt, hogy egy megszervezett tüntetés volt, nem jogos harag szülte spontán "rendbontó" gyülekezés. (Az előzmények még csak össze sem hasonlíthatók gyurcsány öszödi beszédével.)

Pop40 2015.01.06. 01:04:19

@m.petihun: "A gyújtogatás és rongálás opcionális a lényegen nem változtat!"

Lehet, h nálad tökmindegy, hogy a tüntetők - úgy mellékesen - szétverik és felgyújtják e fél várost, mint anno a 2006-os csürhe, vagy nem, nekem azért számít valamelyest :-)))

A fidesz székháznál mi volt?
Tönkrement 2 redőny, amit amúgy is le kellett volna cserélni. Került kb 100.000 forintba.
Mellesleg civilek kocsijainak gyújtogatása meg a fidesz székház között azért van némi különbség...

"Az előzmények még csak össze sem hasonlíthatók gyurcsány öszödi beszédével."

Na, ebben egyetértünk. Az őszödi beszéd egy túlhájpolt semmi volt, mostanra meg a 100000000-ik átbaszásuk után mennek utcára az emberek, lásd netadó, útdíj, nav-sztori, stb stb.

$pi$ 2015.01.06. 10:33:39

@Pop40: "felgyújtják e fél várost, mint anno a 2006-os csürhe"

Úgy van Feri, mond meg nekik! Ne feledd Feri, csak az igazat, mindig csak az igazat. :)

m.petihun 2015.01.06. 11:43:46

@Pop40: Szerintem valamit félre értelmeztél, vagy én nem magyaráztam eléggé érthetően. A hangsúly a tüntetőkön van. 2006-os események nem nevezhetők tüntetésnek, inkább egy mini forradalomnak. A hasonló esetek inkább '89-ben és utána fordultak elő, főleg országhatáron kívül, mégsem nevezik résztvevőiket "rongáló csürhének".

Tetszik vagy sem, itt most nem az a lényeg, hogy szerinted mi a társadalmilag felháborító, vagy sem, hanem az, hogy amíg gyurcsány beszéde úgy került nyilvánosságra, mint derült égből villámcsapás, (és persze eme beszéd nem is lett volna publikus) addig a "jónépet"-mint ahogy te is írtad már a kis milliomodjára szivatják- folyamatosan adagolják a "kedves vezetőink" a marhaságaikat, így nem okoz akkori össznépi sokkot. Mint az ominózus béka és a forró víz esete.

Ezért is nem vethető össze a nemrég történt megmozdulás a 2006-os történésekkel. Remélem sikerült jól vázolnom az álláspontomat, további pontosításokban benne vagyok, de csak kulturált formában! :D

$pi$ 2015.01.06. 12:00:07

@m.petihun: "amíg gyurcsány beszéde úgy került nyilvánosságra, mint derült égből villámcsapás"

Jah, jól emlékszem, azon volt az egész ország felháborodva, hogy Gyurcsány elvtárs nagyon hirtelen mondta el a beszédét. Ha nem mondta volna ilyen hirtelen, akkor még ma is ő lenne a miniszterelnök.

'folyamatosan adagolják a "kedves vezetőink" a marhaságaikat'

Jah, nyilván. Mert a "marhaság" meg az évekig tartó hazudozás, az nyilván ugyanaz.

Pop40 2015.01.06. 15:53:14

@$pi$: Ez valami humor akart lenni?
Velem lehet a gond, de nem jött át.

Tolmácsot szeretnék kérni.

Pop40 2015.01.06. 15:58:23

@m.petihun: A 2006-os események valóban nem vethetőek össze a jelenlegiekkel, de csak annyiban, hogy az azt kiváltó történet "súlyossága" meg sem közelíti a jelenlegi eseményekét.

Ennek illusztrálására csak képzeld el azt, hogy 2010 óta Fletó van kormányon, ő csinálja mindazt, amit Vitya: Az ezerféle új adót, a napi szintű hazudozást, a lenyúlt manyupokat, a stadiont a porfészek falujába, az összes létező intézmény megszállását, (alkotmánybíróság, ügyészség, bíróság, nav, médiatanács, stb stb) a választási törvény magára szabását, és az alkotmány heti szintű átírogatását saját érdekeinek megfelelően.

Szerinted mit tett volna a 2006-os tüntető tömeg, ha ezeket Fletó követi el?

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem méla kussban otthon ülnének, mint most, hanem régesrég lángolna az egész ország.

Na, EZ a különbség 2006 és 2014 között, nem az elnevezés.

$pi$ 2015.01.06. 17:40:58

@Pop40: "Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem méla kussban otthon ülnének, mint most, hanem régesrég lángolna az egész ország.
Na, EZ a különbség 2006 és 2014 között, nem az elnevezés. "

Jajj, a te sanda gyanúd azért kevés ahhoz, hogy az egész ország majd egy évtizedes nagy különbsége legyen. Az ilyen "lenne, meg vóna, meg lett volna, meg mi lenne" dolgokra minden komoly ember csak legyint. Ezek semmit sem érnek.

Annyit jelentenek ezek a mondataid, hogy amit az ország nagy többsége súlyosabb gáznak gondol azt te kevésbé súlyosnak gondolod, amit meg az ország nagyobbik része elfogadhatónak gondol azt te gáznak gondolod.

Amit az mszp csinált, az neked bejött, az ország nagy részének meg nem. Erre te azzal jössz, hogy az a sok-sok ember általában nem objektívan ítél, hanem ostoba szubjektív döntést hoz, az egyik politikustól sokkal többet néznek el mint a másiktól.

Eltekintve attól az egyszerű ténytől, hogy nyilvánvalóan sokkal valószínűbb, hogy te hozol szubjektív döntést és nem a cirka kétmillió választó, akiket kritizálsz ugyan milyen következtetést lehetne még levonni?

Ha igaz lenne, hogy az ország Orbánnak hajlandó olyan dolgokat is elnézni, amit Gyurcsánynak nem akkor talán ne a
Gyurcsány legyen a miniszterelnök, legyen valaki olyan, akire vevők az emberek. Az élet igazságtalan, én sem mentem filmszínésznek vagy vagy énekesnek mert sem jóképű nem vagyok sem énekelni nem tudok.

$pi$ 2015.01.06. 17:41:50

@Pop40: "Tolmácsot szeretnék kérni. "

Én vagyok a tolmács.

Pop40 2015.01.06. 18:11:01

@$pi$: na, akkor tolmácsolj.

Pop40 2015.01.06. 18:19:33

@$pi$:
Szó nincs erről, ha az ország java része kevésbé súlyosnak tartaná, nem kapott volna Vitya 2014-ben kevesebb szavazatot, mint 2006-ban. Mellesleg Vitya a szavazók döntő többségének nem szimpatikus. Ha ezek a szavazók egy pártra szavaznának, Vitya a parlamentbe se jutott volna be.

(És akkor azt a kérdéskört még neki sem álltam boncolgatni, hogy mekkora hülyeség az, hogy a szavazók jó része "kevésbé súlyosnak" ítéli... nagy büdös francot. Simán NEM TUDTAK RÓLA, mert nem érdekli őket a politika, a totális fideszes megszállás alatt álló médiából meg nem értesültek a fidesz szemétségeiről egész addig, míg az RTL be nem izzított.)

A kérdés továbbra is adott: szerinted mit csinált volna az okos magyar nép, ha mindezt, amit Vitya csinált, Fletó csinálta volna meg?

Aztán elintézte volna annyival, hogy kinevezi főügyésznek mondjuk Draskovicsot, ő meg kijelenti, hogy nem történt semmi, lehet szépen továbbmenni.

Mellesleg egy szóval nem mondtam, hogy Gyurcsány legyen a miniszterelnök. Csak annyit mondtam, hogy Vitya semmiképp NE legyen.
Bármily hihetetlen, vannak olyan országok, amik annak ellenére léteznek és működnek, hogy sem Gyurcsány, sem Orbán nem miniszterelnök ott.

$pi$ 2015.01.06. 18:48:37

@Pop40: "Simán NEM TUDTAK RÓLA, mert nem érdekli őket a politika"

Megint oda jutottunk, ahova az előbb. Azt állítod, hogy te tudod a frankót, az a mittudomén kétmillió ember vagy mennyi az nem tudja, nem is érdekli.

Még mindig sokkal valószínűbb, hogy te vagy az elfogult.

"a totális fideszes megszállás alatt álló médiából"

Minél súlyosabb, szélsőségesebb feltételezéseket igényel a hipotézised, annál súlyosabb érvekre lesz szükséged a bizonyítására.

Az én tapasztalatom az, hogy ha valaki egy ország politikai helyzetét "totális megszállás" meg hasonló kifejezésekkel magyarázza, az általában téved. De, hogy totális fideszes megszállásról beszélsz a szélsőségesen balos indexen az több mint vicces. Nem csak, hogy a riporterek, a hírmagyarázók, de még te magad is azt mondasz a médiában, amit csak akarsz. Akkor hol a "totális megszállás"?

"hogy Vitya semmiképp NE legyen.
Bármily hihetetlen, vannak olyan országok, amik annak ellenére léteznek és működnek, hogy sem Gyurcsány, sem Orbán nem miniszterelnök ott."

Igen, és ezek közül hány olyan ország van, ahol te mondhattad meg, hogy ki ne legyen a miniszterelnök? :)

2015.01.06. 19:09:14

Ezek ugyanazok a balliberális birkák, akik 2010 óta képtelenek elviselni, hogy nem ők vannak hatalmon. Ez már a legelső tüntetésnél világos volt. A többi csak mese habbal.

Pop40 2015.01.07. 02:00:08

@imperial: Ebben csak az a szép, hogy te, meg a többi birka ugyanúgy fizeti Vitya lopásainak árát, ugyanúgy szopja az újabbnál újabb adókat, ugyanúgy nyögi a szétvert oktatást és egészségügyet, stb stb.

Csak hát te, meg a hozzád hasonlók ennek lelkesen tapsoltok, mert még ahhoz is hülye vagy, hogy észrevedd.

A hozzád hasonló agyhalott férgeket elnézve néha azért felötlik bennem, hogy tulajdonképp teljesen igaza van Vityának, hogy szétlopja és szétkúrja az országot, nem is lenne ezzel gond, ha csak ti szívnátok, a normális emberek nem.

Pop40 2015.01.07. 02:15:10

@$pi$:
"Még mindig sokkal valószínűbb, hogy te vagy az elfogult."

Bármi megeshet, ez is.
Csak az a pech, hogy abban a pillanatban, ahogy az egyes médiumok - az RTL-lel az élen - elkezdtek beszámolni a fidesz szarságairól, a támogatottságuk azonnal zuhanni kezdett.

"De, hogy totális fideszes megszállásról beszélsz a szélsőségesen balos indexen az több mint vicces"

Még jó, hogy a netet nem szállták meg, ne röhögtess már. (bár a netadóval megpróbálták.)

Én a minden háztartásba eljutó médiumokról beszéltem, arra, amit Mucsajbasznád-alsón Mariska néni is elér.
Ilyenek a közmédia, a Kossuth rádió, illetve a kertévék. (és nem, az Index NEM ilyen.)

Márpedig a közmédia, a Kossuth, és a kertévék mind-mind totális megszállás alatt voltak-vannak, semmi kormányra negatív hír nem hangzott el bennük.
Ebből ugrott ki az RTL, akit addig fingattak különféle, csak rá szabott adókkal, míg rájött, hogy az a legésszerűbb, ha odapörköl a narancsbolsi maffiának - hisz nincs mit vesztenie, és nincs hova hátrálnia.

Mellesleg ezen a "szélsőségesen balos index" szövegen jót röhögtem - nyilván, mindenki szélsőségesen balos, aki nem a fideszmaffia szövegét böfögi vissza, ugye? ;-)

Az index éppúgy leírja a balos hülyeségeket is, mint a fideszkomcsikét - de mivel a fideszkomcsikét IS leírja, nyilván a fidesztudatú szektásoknak már szélsőségesen balosnak számít. :-DDD
Gondolom, neked az MTV számít kiegyensúlyozottnak, ahol maximálisan korrektek: pont annyi ideig nyalják a fideszt, mint amennyi ideig szidják az ellenzéket.

"Igen, és ezek közül hány olyan ország van, ahol te mondhattad meg, hogy ki ne legyen a miniszterelnök?"

Hülye kérdés.
Mutass már nekem bármilyen demokratikus országot, ahol egy ember dönti el, ki legyen a miniszterelnök?
Mondjuk eleve nem értem, hogy vetődött ez fel nálad, én csak próbáltam célozgatni, hogy - bármilyen hihetetlen- Ferin és Vityán túl is van élet.
Durva, mi? :-)

2015.01.07. 17:19:28

@Pop40:

Ugyan már bolsika. Az idétlen böfizésed nem változtat a tényen, hogy tüntikéző vörösök ugyanaz az unalmas csürhe, akik 2010 óta nem férnek a bőrükbe. Mert nagyon fáj nekik a vereség. Elviselhetetlenül.

Tallós Emil 2015.01.08. 05:21:29

@Nemzetstratégia: Érdekes meglátás. Ezesetben a Jobbik soha nem válhat kormányzó tényezővé és egyetlen belátható jövője pár évi esetleg évtizedi harcos ellenzékiség után a csendes kimúlás. Hacsak nem segít be egy újabb elvesztett háború, akkor ugyanis talán lesz két-három hónapnyi esély.

Pop40 2015.01.08. 12:19:58

@imperial:

Látom, nehéz a felfogásod, nácika.
Elmondom még egyszer.

1, Bolsika a kedves anyai ági közvetlen felmenőd.
Kettőnk közül nem én csápolok egy elmebeteg komcsi diktátornak, akinek a szavait már meg sem lehet különböztetni Kádárétól.

444.hu/2014/12/13/ki-mondta-orban-viktor-vagy-kadar-janos/

2, A "tüntikéző vörösök" ugyanazt a sarcot fizetik, mint te, ostoba náci.
Csak te boldog mosollyal tapsikolsz is neki.

3, Amikor a fajtád tüntikézett, felgyújtottátok fél Pestet. Most meg csodálkoztok, hogy Pesten mindenki rühelli a dzsobbikot. :-DDDD

Náci létedre a komcsik seggét nyalod, gratulálok, ehhez is kell egy tudatállapot. :-DD

2015.01.08. 16:08:42

@Pop40:

Szegény bolsika, látom a tüntikéző vörösökhöz hasonlóan te sem bírod elviselni, hogy a Fidesz és Jobbik utcahosszal veri a szánalmasan vergődő bandátokat :)

Pop40 2015.01.08. 17:18:23

@imperial: Egyszer majd reagálsz arra is, amit írtam, elvtárs, vagy mondod a magadét, mint a papagáj?:-D

Mondjuk nem csoda, hogy nem nagyon tudsz rá mit írni :-DDDDDDDD

2015.01.09. 09:15:24

@Pop40:

Nem süllyedek a szintedre bolsika. Nem vagy tényező, mint ahogy az utcán vergődő elvtársaid sem :)

Pop40 2015.01.10. 04:26:56

@imperial: Szeretnél te arra a szintre süllyedni, amin én vagyok, nácika :-D

Csak hát ugye ti arra vagytok kalibrálva, hogy agyatlanul fröcsögjetek, nem arra, hogy érveljetek :-))

Mindegy, nyald csak a komcsi Vitya valagát továbbra is, biztos örül majd, hogy vannak ilyen ostobák az országban, akik örömmel összedobják Szíjjártó új házára a lóvét :-DDD
süti beállítások módosítása