Plakátot rongált pár ifjú pártmunkás a nagy melegben, hogy aztán éber rendőrségünk rekordsebességgel csípje fülön a renitenseket. Kattant a bilincs, lecsapott a törvény ereje, minden rendben.

falfirka_1.jpgAzazhogy semmi sincsen rendben.
A "két hét alatt rend lesz" országában csak első blikkre megmosolyogtató, hogy valaki azért hűsöl a kóterben pár órát, mert megrongált egy plakátot. 
A rendszerváltás után 25 évvel ugyanis még mindig arról kell beszélni: rendőrségünk hogyan igyekszik mélyállásba helyezkedett pozitúrában örömet okozni a mindenkori hatalomnak. Ez ugyebár néha némi szemkilövetéssel jár, néha pedig néhány suhanc szakszerű ártalmatlanításában. Az alap ugyanaz, még ha kétségtelenül komoly aránybeli különbség is van a két történet között. De a 2006-ban ütésre emelkedő viperát és a plakátot buzgón figyelő közeg bilincsét ugyanaz mozgatja: a kádárizmus állott bűzét árasztó szervilizmus. 

És, ha eddig nem lett volna eléggé nyomorult a sztori, ma az is kiderült, hogy a zsaruk valóságos álruhás, elvegyülős operatív akció keretében figyelik a plakátokat, hogy leleplezhessék a rongálókat.. Valamit tisztázzunk gyorsan: a "Cserjés-23" és "Cserjés-24" fedőnevű rendőri egységek fedett tevékenysége nem azért ultragáz, mert plakátokat rongálni helyes, vagy törvényes dolog lenne. Helytelen, és törvénytelen, tehát, aki ilyet tesz, az vállalja a következményeit: egy jó vaskos bírságot, ha tetten érik. De nem előállítást, fogva tartást, és pláne nem úgy, hogy titokban egész nap rájuk leskelődő zsernyákok csapnak le rájuk. Egyszerűen azért nem, mert épeszű országban politikai kampányeszközöket nem védenek úgy, mintha legalább katonai fegyverraktárakról lenne szó. Pláne nem, ha kurva sok más dolguk is volna. 

Az, hogy egy idegrendszer stimulálására tökéletesen alkalmas, demagóg plakáterdő biztonsági szolgálataként működő rendőrség hirtelen nagyon akar és tud is dolgozni, jól jelzi, hogy mik is a valódi prioritások, különösen egy olyan országban, ahol sok-sok járásban már annak is örülnek, ha hetente néha be-benéz egy-egy járőr a faluba. Persze eközben azért mégiscsak kommunikálni kéne azt a fránya közbiztonságot is, de biztosan arra is lesz majd újabb plakátháború, elvégre időnk, pénzünk van dögivel.

Azt már tényleg csak az epekeserű irónia mondatja az emberrel: ha már annyira kiemelt hatósági feladatnak számít a kampányplakátok védelme, hol a francba voltak a rendőrök akkor, amikor Vona Gábor kezébe ragasztottak pisztolyt, vagy festettek minden második jobbikos jelölt orra alá Hitler-bajuszt? Vagy akkor, amikor mi tépkedtük a 2004 decemberében a határon túli magyarok ellen uszító komcsi falragaszokat? (Már csak ezért is érez az ember némi szolidaritást a plakátrongáló libsi pártmunkásokkal, még ha ki is ráz a hideg attól, amiért csinálják.)

Szinte nekünk fáj, hogy a magyar belpolitikát formálók egy része a hirtelen ránk tört meleg hatására azzal bünteti a jobb sorsra érdemes fogyatkozó populációt, hogy egyrészt egy végtelenül kínos, néphülyítő baromsággal árasztja el a köztereket, másrészről aztán a másik oldalról bántóan idegesítő fejhangon sírják tele az étert, hogy a Lajtától nyugatra újra a nyilainktól retteg a haladó, művelt Európa.

Tényleg nem tudunk már mondani erre már mást mondani: menjetek szabadságra, majd szeptemberben folytathatjátok..

Bazsó Bálint - Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr927524172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toportyán Zsóti 2015.06.07. 20:13:29

Narancsgecik már a birkaintelligenciaszint alá süllyedtek és nem veszik észre,ráadásul milliárdokat fizetnek érte a finkensteinbirnbaumhabony agytrösztnek,röhög a vakbelem rajtuk ahogy egyre jobban belegabalyodnak,jót tesz a teljes jobber oldal megítélésének.

kvadrillio 2015.06.08. 08:36:28

Ötvenmilliárdos üzlet a letelepedés

Igen jól profitálhattak a közvetítőcégek a letelepedési államkötvények értékesítéséből......A MAGYAROK MEG KIMENTEK MOSOGATNI 2 DIPLOMÁVAL ??????????????..AMIKOR ILYEN JÓL LEHET KERESNI ITTHON IS ???!!!
Előző cikk Következő cikk
Nyomtatás
szerző: Wiedemann Tamás, forrás: Magyar Nemzet, 2015. június 8., hétfő 05:42

Igen jól profitálhattak a közvetítőcégek a letelepedési államkötvények értékesítéséből: csak tavaly 50 milliárd forint folyhatott be a cégekhez, amelyért cserébe 172 milliárd forint névértékű magyar állampapírt értékesítettek. Nem tűnik rossz üzletnek 29 százalékos haszonkulccsal dolgozni, főleg annak tükrében, hogy a globális szereplők beérik 0,2–0,3 százalékkal is.

Májusban újabb 74 külföldi jegyzett le a közvetítővállalkozásokon keresztül magyar letelepedési államkötvényt, összesen 22,2 millió euró, vagyis 6,9 milliárd forint értékben – közölte a Magyar Nemzettel az Államadósság-kezelő Központ (ÁKK). Érdekesség, hogy a múlt hónap volt az első, amikor már csak a drágább, 300 ezer eurós névértékű papírból értékesített az ÁKK. (Ahogy lapunk korábban beszámolt róla, az áprilisban eladott 67 kötvényből öt darab még a régi, 250 ezer értékű állampapír volt.) Ezzel május végére 2528 külföldi vásárolt letelepedési kötvényt, névértéken számolva 641,45 millió euróval, tegnapi árfolyamon számítva 199,5 milliárd forinttal gazdagítva a magyar államkasszát.

A valóságban ugyanakkor ennél sokkal kevesebb bevétele származott a magyar államnak. Ha csak a tavaly év végéig értékesített 2213 kötvényből indulunk ki, akkor az ÁKK adatai szerint 172 milliárd forint névértékű állampapír fogyott. A valóságban azonban csupán 152,8 milliárd forint folyt be az államkasszába, 19,2 milliárd forintot hagyott ott az állam a közvetítővállalkozásoknál. A háromszázezer eurós letelepedési kötvények után járó hozamot azonban nem a külföldi befektetők, hanem többségében azok a közvetítővállalkozások fölözik le, amelyek – egy kivételével – az offshore cégek körében népszerű szigeteken vannak bejegyezve.

Terézágyú 2015.06.08. 08:42:38

Ritka dolog, hogy egyetértek egy jobbossal/jobbikossal - ez a cikk éppen ilyen.

Hajrá, józanul gondolkodó magyarok!!!!

♔batyu♔ 2015.06.08. 09:01:34

Ha oda küldik a rendőröket ahová valók, egyrészt az index akkor azért hörög, hogy megint a cigányokat vegzálják, másrészt egy kalap szart sem ér, mert annak idején Orbánéknak nem sikerült megtisztítania a bíróim kart, tehát a cigány még aznap kint van.

Nem bezárni kell a ballibsit, hanem kifizeti a plakátot és mehet.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 09:17:24

A törvények betartatásával mi is a problem? No problem.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 09:19:15

@pythonozok: de hát most pont ugyanazt szajkózza a jobboldal, mint amit te is, hogy gázok a plakátok és gáz a rendőrség politikai motiváltsága...
Neked a szar is keserű! Semmi se jó?

Trackers 2015.06.08. 09:26:32

Kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e megvédeni a plakátrongálókat törvényi úton.

Mert ha sikerül, akkor egy újabb magyar nemes politikai küzdelem kezdetének lehetünk szemtanúi, plakátrongálás néven.

Mert azt ugye nem hisszük, hogy az Együtt, vagy Gyurcsány esetleg az MSZP plakátairól nem fogja senki azt gondolni, hogy azok leszaggatva jobban mutatnak ?

Terézágyú 2015.06.08. 09:26:58

@lezsír:
"A törvények betartatásával mi is a problem? No problem."
Az a baj, hogy a rendőrség csak akkor mozdul (mit mozdul: ugrik!), amikor a fityesz plakátjairól van szó. Olyankor nem számít idő, pénz, ember: a fityeszplakátokat meg köll védeni!

-JzK- 2015.06.08. 09:39:54

Orbánék ide vagy oda, az kétségtelen tény, hogy nagyon nem hiányzik Európa még több feka meg arab. A kultúrmarxista idegenimádat gyakorlatilag hazaáruló és természetellenes ideológia.

Netuddki. 2015.06.08. 09:49:51

Libsizéssel nem fog a lobbik népszerűsége növekedni. Gondoltam csak szólok...

Ma Baker 2015.06.08. 09:52:31

@Toportyán Zsóti: "Narancsgecik már a birkaintelligenciaszint alá süllyedtek és nem veszik észre,ráadásul milliárdokat fizetnek érte a finkensteinbirnbaumhabony agytrösztnek,röhög a vakbelem rajtuk ahogy egyre jobban belegabalyodnak,jót tesz a teljes jobber oldal megítélésének. "

Bezzeg ez egy intelligens hozzászólás volt.

Netuddki. 2015.06.08. 09:53:45

@Terézágyú: Amikor valójában sikkasztás miatt az orbánékat kéne lecsukni a "konzultációra" és a plakátokra elbaszott majd 1.2 milliárd közpénz miatt.
De ha a beinduló médiakampányt is hozzáveszem, bőven többe fog az adófizetőknek fájni.

Lenne egy tippem a Kossuth déli ütköző mai témájára. Pár balfasz fideszes érzelmű elemző és bemondó egymással egyetértve fog "vitatkozni2 a fideszes 2konzultáció" "sikerén"...

Gregoory 2015.06.08. 09:55:26

Mi a probléma? Megmondták, hogy le akarják festeni a plakátokat, erre a rendőrség elkezdte figyeltetni a cuccot. Ha előre bejelentem hogy ki fogom rabolni x házat, akkor ne lepődjek már meg rajta, ha bent már bilinccsel várnak.

vadi3 2015.06.08. 09:55:39

@lezsír: Ha most be kell tartani a törvényt, akkor más esetekben is, azaz mindig. Az ember nem lehet csak kicsit törvénytisztelő-betartó. Vagy szerinted ha ellopják a pénztárcád az utcán az még belefér, ha a rablótól kapsz egy pofont, az már necces, esetleg ha össze is vernek akkor már szólsz is a rendőrségnek.
A törvényeket akkor is be kellett volna tartani amikor Viktor kordont bontott, meg akkor is amikor megrohanták a TV székházat, és persze akkor is amikor plakátot rongálnak: azaz mindig, nem csak akkor, ha az éppen kedves a rendőröknek.

vadi3 2015.06.08. 10:02:24

@Gregoory: Tovább gondolva ami írtál: Nem egy bizonyos helyre kiragasztott plakátra mondták, hogy át kell festeni, hanem az összes idegengyűlölőre. Nem egyre, hanem bármelyikre. Ha ezt átforgatjuk betörésre, akkor nem egy bizonyos házban várják a betörőt bilinccsel, hanem bármelyikben, azaz mindegyikben. Ettől azonban még messze vagyunk.

Netuddki. 2015.06.08. 10:04:21

@vadi3: Na és mikor tartom be a törvényt? Ha leszaggatom a plakátot? Vagy amikor hagyom, hogy a közpénzből sikkasztott, uszító fideszpropaganda teret nyerjen?

Ja, és főleg milyen törvényt? Ha ilyen plakátokat ki lehet rakni egy pártnak, amit közpénzből sikkasztottak, akkor már régen nincs törvényes rend Magyarországon. Akkor pár tolvaj maffiózó szabályai szerint működik az ország. Igenis vissza kell állítani a törvényes rendet és lecsukni a felelősöket, az okozott kárt pedig megtéríttetni velük. Ja, és nem a plakátszaggatókra gondoltam...

vadi3 2015.06.08. 10:12:32

@bértrollbosszantó_kovi1970: No ha már itt tartasz akkor kapd elő a slukkert és menj bankot rabolni.

Egyébként a Fijjug tettek egy ígéretet az elszámoltatásra, éppúgy mint elődeik és nem történt azóta sem semmi (Pl.Sukoró).

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 10:57:42

@lezsír: Gyevi bíró meséje válasz a kérdésre.

Félázsiai Idióták Degeneráltak Embergyűlölők Szark 2015.06.08. 10:58:16

@♔batyu♔:

te agysejt mentes övezet, a plakátokat nem ballibsik szaggatják le, hanem értelmes, Európát és humanizmust akaró emberek.

Tudom, a magdfajta idmított fideszbirka ezt a 3 szót még csak meg sem érti.

Félázsiai Idióták Degeneráltak Embergyűlölők Szark 2015.06.08. 11:01:11

Elnézem, hogy hogy lelkesedik ez a beidomított fideszbirka tábor azért, hogy épüljön fal, meg legyen teljes határzár Dél-Mo-on.

Bezzeg hogy habzott a primitív pofájuk, amikor Izrael meg az USA csinálta ezeket. Hogy tudtak ezek a fidesznácik akkor kórusban zsidózni, meg amerikázni!

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 11:24:26

A rendőrségnek az a dolga hogy mely állásban teljesítse az aktuális hatalom parancsait. Tanulmanyozhatnad az alkotmányt.

Az 1 megkötés hogy tvesen járjanak el, mondjuk görényi idején ez nem jött össze.

♔batyu♔ 2015.06.08. 11:37:55

@Félázsiai Idióták Degeneráltak Embergyűlölők Szark: Persze faszfej, csupán véletlen volt, hogy az Együtt pártmunkásai buktak le.

Égesd magad még ostoba.

♔batyu♔ 2015.06.08. 11:40:51

@Gregoory: Mo. a libsik úgy gondolják, hogy ők törvényen kívüliek. És valahol van is benne valami, jól megfigyelhető, Orbánék mennyire kímélik a libsi bagázst.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2015.06.08. 11:49:36

Nekem egy kérdésem van.

Miért nem a gazdasági bevándorlók nyelvén írták/írják a plakátokat? Mert szerintem az tuti száz, hogy pár napja itt lévő szomáliai semmit sem tud magyarul.

mikor kanadaiak írták hogy a cigókat gyorsított eljárásban hazaküldik, azt se angolul írták, hanem magyarul. Értse a célközönség.

Mennyibe kerülne mondjuk a kiinduló 4-5 ország (ahonnan ezek jönnek)nyelvén odaírni ugyanezt? biztos ráférne a plakátra. Mármint amennyiben az infó átadása lenne a lényeg a bevándorlók felé.

Itt egyértelműen arról van szó, hogy ez a lehető legócskább, legszarabb, legátlátszóbb szemfényvesztés, ami csak létezik.

A fidesz és orbán olyan mértékig nézik baleknak, vesztesnek, becsapható senkinek a magyart, mint még soha kormány előttük.

Ha az ellenzéknek lenne esze, ezt az egyetlen kérdést tenné fel, és máris szanaszét alázná a gazemberkormányt a gondolkodó emberek szemében.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.08. 12:09:54

@Nemzetstratégia: nem szemfényvesztés, hanem gumicsont a ballibnek.

Be is jött, a Fidesz elkezdett erősödni. A ballib megbizhatoan lejáratja magát teljesen ingyen.

látens liberális 2015.06.08. 12:14:23

@Terézágyú: Nem csak akkor mozdul.A 2006-os kampányban az MSZP-s plakátokat átfestegető barátomat vitték be egy éjszakára.Azt mondták, ha Orbán plakátját festegették volna nem viszik be őket....Lehet, hogy most ugyanaz a rendőr vitte be őket, mint akkor?A hatalom változik, a rendőrség nem?

Félázsiai Idióták Degeneráltak Embergyűlölők Szark 2015.06.08. 12:29:29

@♔batyu♔:

jaj te hülye fidesznáci kretén, pont írtam is, hogy a hülye agyad nem fogja fel, hogy a plakátot értelmes, Európát és humanizmust akaró emberek rongálták meg, errefel te jössz, és bizonyítod, hogy a hülye agyad tényleg nem fogta fel.

Félázsiai Idióták Degeneráltak Embergyűlölők Szark 2015.06.08. 12:31:03

@látens liberális:

a rendőrök pont olyan mint a magyar társadalom egésze: a felső vezérekkel szemben a pofáját befogja és nyalja a seggét, de gyengébbeken ezt a frusztrációját visszaveri.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:44:30

"csak első blikkre megmosolyogtató, hogy valaki azért hűsöl a kóterben pár órát, mert megrongált egy plakátot. "

1. A plakát valakinek a TULAJDONA. (Nem, nem az adófizető polgároké!) Magyarázd el, miért kellene hagyni, hogy eszement hülyék rongálják meg, ami nem az övék.

2. Ha a más tulajdonában lévő közterületi reklámokat meg lehet rongálni, akkor a szintén más tulajdonában lévő, közterületen álló gépjárműveket, kerékpárokat, padokat, stb miért NEM lehet megrongálni?

3. A szerencsére jelentéktelen létszámú, ám annál hangosabban üvöltöző proletár csürhe megtanulhatná végre, hofy NEM nyúl hozzá a mocskos mancsával ahhoz, ami NEM az ő tulajdona.

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:47:10

"a zsaruk valóságos álruhás, elvegyülős operatív akció keretében figyelik a plakátokat, hogy leleplezhessék a rongálókat"

Igen, a mai világban, ahol minden fullra be van kamerázva a közterületen, valószínűleg így történhetett, pláne, hogy az idióta Együtt előre szólt, hogy mennek plakátot rongálni :)

Nicktolvaj 2015.06.08. 12:52:45

@Nemzetstratégia:

"Miért nem a gazdasági bevándorlók nyelvén írták/írják a plakátokat? Mert szerintem az tuti száz, hogy pár napja itt lévő szomáliai semmit sem tud magyarul."

Szerintem azok a SAJÁT anyanyelvükön se tudnak olvasni, úgyhogy tökmindegy.

A plakátokon az üzenet egyébként se nekik lett címezve, hanem azoknak, akik még nem alakították ki a saját álláspontjukat az ideözönlő csürhe elhelyezéséről.

Trackers 2015.06.08. 13:01:16

@Nicktolvaj:

A ballibeknek nagyon kellene néhány kirakatba kitett áldozat.

Ezért van az egész hecc kampány.

Mert lássuk be, ez a diktátorozás egyre röhejesebb, így hogy a ballib uralja a médiát, és mindenki azt csinál amit csak akar minden tüntetésen, retorzió nélkül.

Mindez szemben a 2006-os beazonosíthatatlan rendőrök rohamaival, liberális demokraták után szabadon.

Tudományos libsizmus 2015.06.08. 13:02:07

@Toportyán Zsóti:
A te íkúd ezzel szemben az eget verdesi, ahogy a hozzászólásod is tanúskodik róla.

Tudományos libsizmus 2015.06.08. 13:07:30

Ez a bevándorló-seggnyalás épp olyan, mint az osztályharc a rezsinövelésért. Egy szellemi fogyatékos is megmondaná, hogy ebből jól nem lehet kijönni. De hát épp ezért szeretjük a liberálisokat.

Bambano 2015.06.08. 13:12:55

ezt a fajta plakátot letépni polgári engedetlenség kategória. semmivel sem másabb, mint bedobálni pár kacatot a fidesz székház kertjébe (nem ablakbetörésről meg székházfoglalós lerombolósról beszélek), vagy csinálni egy kis úttorlaszos tüntetős cöf felvonulóst.

A tényként elismert minimális anyagi kárral szemben a társadalmi üzenete nagyságrendekkel fontosabb, és mint ilyen, csak kormánypárti véleményalkotók ítélik el.

Bambano 2015.06.08. 13:22:33

@Nicktolvaj: minden politikai megmozdulás valakinek a sérelmét okozza. ha ez a sérelem arányos vagy sokkal kisebb, mint a politikai üzenete, akkor szemet hunynak fölötte bizonyos, demokrácia nevű álom okán.

ha a cöf menet lezárja az utcákat, az is kárt okoz az embereknek, akik addig nem tudják rendeltetésszerűen használni a tulajdonukat. ha politikai nagygyűlés van, az is kárt okoz, dugó lesz, közterületet foglalnak, stb.

"Ha a más tulajdonában lévő közterületi reklámokat meg lehet rongálni, akkor a szintén más tulajdonában lévő, közterületen álló gépjárműveket, kerékpárokat, padokat, stb miért NEM lehet megrongálni?": csavarjuk ki kicsit a törvényt: a politikai reklám közszereplő, a parkoló autó meg nem. ezért.

Toportyán Zsóti 2015.06.08. 13:37:47

@Tudományos libsizmus: Ezzel a nicknévvel eleve nem kéne ikuznod illibsike.

Nicktolvaj 2015.06.08. 13:47:15

@Bambano:

"A tényként elismert minimális anyagi kárral szemben a társadalmi üzenete nagyságrendekkel fontosabb"

Na és szerinted hogyan dekódolta a libsik plakátszaggatós üzenetét a társadalom?

Nicktolvaj 2015.06.08. 13:49:10

@Bambano:

"a politikai reklám közszereplő"

Méghopgy a politikai reklám "közszereplő" :DDD

Magadtól találtad ki ezt a hülyeséget?

Bambano 2015.06.08. 14:25:08

@Nicktolvaj: a társadalom értelmes része egyetértett vele, a társadalom kormánypárti paranoia hisztériával megfertőzött része meg valószínűleg rongálásként.

még ha elhinném, amit lajosunk hadovál össze-vissza a többszázezer menekült csarterrel való idetoloncolásáról (ami önmagában nettó marhaság, 200 ezer menekültet minimum 500-750 repülőjárattal lehetne elhozni, miért nem vonattal tenné a német?) akkor se vállalna fel egy humanitárius katasztrófát egy értelmes 21. századi ember se. jöjjenek csak a menekültek, rogánnál biztos el lehetne szállásolni jó sokat, ahogy hízik a háza.

2Méghopgy a politikai reklám "közszereplő" :DDD Magadtól találtad ki ezt a hülyeséget?" valóban, így kiragadva hülyeség. de ha az előtte levő félmondatot is értelmeznéd, amivel próbáltam jelezni, hogy példa a könnyebb érthetőség kedvéért, akkor már nem az.

a politikai reklám maga a probléma, tehát az, hogy leszaggatják, nem meglepő. egy utcán parkoló magánautó meg nem okoz problémát, nincs ok ellene tüntetni vagy bármit is megtorolni rajta.

Nicktolvaj 2015.06.08. 15:32:20

@Bambano:

"a társadalom értelmes része egyetértett vele"

A judeo-liberális csürhével a társadalom értelmes része soha nem értett, és soha nem is fog egyetérteni.

Szigetvári azért rendezte a cirkuszt, mert fél, hogy a következő pártpreferencia-mérésen az EGY százalékot se tudja a pártja megcsinálni - bármelyik közvéleménykutató cég publikálja is legközelebb a mérési eredményeit.

Nicktolvaj 2015.06.08. 15:39:50

@Bambano:

"akkor se vállalna fel egy humanitárius katasztrófát egy értelmes 21. századi ember se."

Nézd, akik nekiindultak többezer kilométerről, azokat nem az éhség hajtotta, és nem is a puszta életüket mentették.

Jellemzően a középosztályból kerültek ki, mert VOLT vagyonuk, földjük, házuk, ingóságaik, amit mind eladtak, hogy az embercsempészeket ki tudják fizetni.

SAJÁT felelősségükre tették.

Vessenek magukra, ha a semmire kell hazamenniük, mert a pénzzé tett vagyonukat hülyeségre költötték.

A "humanitárius katasztrófával" meg ne gyere.

A humanitárius katasztrófa az lenne, ha a vagyonukat az embercsempészeknek, és rajtuk keresztül az USA által is pénzelt terrorszervezeteknek ajándékozó szarháziak Európa nyakán kezdhetnének el élősködni.

Nicktolvaj 2015.06.08. 15:42:55

@Bambano:

"a politikai reklám maga a probléma, tehát az, hogy leszaggatják, nem meglepő. "

De, meglepő.

Egy hibahatáron billegő népszerűségű pártocska mire fel veszi a bátorságot, hogy "az emberek" nevében mondjon, vagy tegyen bármit is?

Bambano 2015.06.08. 17:30:00

@Nicktolvaj: szoktasd magad a gondolathoz, hogy aki nem ért egyet a kormánnyal, az nem feltétlenül judeo-liberális csürhe. lehet, csak egyszerűen értelmes.

"Egy hibahatáron billegő népszerűségű pártocska mire fel veszi a bátorságot, hogy "az emberek" nevében mondjon, vagy tegyen bármit is?": nem hiszek benne, hogy az összes plakátot ezen hibahatáron billegő pártocska aktivistái festették le. nincs annyi emberük.

következmény: nem csak ők értenek egyet a lefestéssel, hanem sokkal többen.

másrészt mióta számít itt a pár támogatása? egy 20-30%-on billegő pártocska cseszi szét az országot a meghekkelt választási rendszerben billegő 2/3-adjával...

Nicktolvaj 2015.06.08. 18:35:54

@Bambano:

"következmény: nem csak ők értenek egyet a lefestéssel, hanem sokkal többen."

Ez butaság.

Az elképzelésed akkor működne, ha az emberek többsége

- kormányellenes lenne
- nem értene egyet a plakátok tartalmával
- szimpatizálna a Szigetvári-féle párttal, amelyik megrongálta

A valóság ezzel szemben az, hogy

- az emberek többsége NEM kormányellenes
- a plakátok tartalmával egyetértenek
- nem szimpatizálnak a Szigetvári-féle párttal

-

Sőt, van az akciónak még egy kényes pontja is:

A liberális ellenzék maga hangoztatja, hogy a magyar társadalom többsége - hogy úgy mondjam - nem szimpatizál a homoszexuális emberekkel.

Szerinted mit gondolnak ezek az emberek, ha kiáll a kamerák elé az Együtt nevű párt ránézésre se egy macsó hetero karaktert hozó elnöke, és teljes mellszélességgel bevállalja, hogy plakátokat tépkedett? :DDD

Krisz11 2015.06.08. 20:19:15

" egyrészt egy végtelenül kínos, néphülyítő baromsággal árasztja el a köztereket"

Hagyjuk már ezt a benyalás a liberálisok felé, nem áll jól nektek. Azért a néppártosodásnak is van egy határa...

Nagyon alattomos a Jobbik kampánya mostanában. A ballibekkel egy kórusban a plakátokat támadja, bevándorló ügyben amúgy meg kussol. Holott néhány éve még egy tisztességes Jobbik azt mondta volna, hogy ne azért ne jöjjenek ide, mert elveszik a munkát, hanem azért mert rohadtul nincs itt keresnivalójuk, takarodjanak vissza afrikába.

Nemtudom meddig lehet még ezt a kettős beszédet fenntartani, de szánalmasak vagytok.

Krisz11 2015.06.08. 21:22:53

A ballib hülyéknek, meg a bevándorló ügyben látványosan kussoló Jobbiknak ajánlom figyelmébe:

Mi már voltunk befogadó, multikulturális nemzet a közelmúltban, ennek egyetlen kézzel fogható eredménye lett: Trianon

Nicktolvaj 2015.06.08. 21:39:37

@Krisz11:

"Nemtudom meddig lehet még ezt a kettős beszédet fenntartani, de szánalmasak vagytok."

Vona Gábor fejétől büdösödik a Jobbik.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2015.06.08. 22:59:07

@Nicktolvaj: "Szerintem azok a SAJÁT anyanyelvükön se tudnak olvasni, úgyhogy tökmindegy."

Hát azt nem tudom mennyi százalékban tudnak olvasni a saját nyelvükön, de magyarul az biztos hogy nulla egész nulla százalékban. Innen látszik mekkora szemfényvesztés az egész.

@Krisz11: ez Jobbik részéről nem a néppártosodásról vagy másról, hanem arról szól hogy ÁTLÁTNAK A SZITÁN.

A felcsúti félcigó hetente dob be újabb témákat, amelyek a SAJÁT BEVALLÁSA SZERINT is csak gumicsontok, lásd nemrég a halálbüntetés kérdését. Most a bevándorlást dobta be. Holnap mit fog bedobni?

A jobbikosoknak nem feladata hogy mindig amikor a félcigánynak népszerűségre van szüksége akkor üvöltve csapdossák a tenyerüket hogy mennyire kurvára igaza van a fényestekintetű miniszterelnök úrnak.

Az orbán egy oligarchikus feudális maffiaállamot épít, hol a középosztálynak egy kijelölt feladata van, hogy a jövőben cselédnek szegődjön az új földesurak birtokára. Mutyi mutyi hátán.

Az elmúlt évben hatszor annyian tántorogtak ki Magyarországról, mint 2009-ben. A középiskolák tanulóinak 20-25%-a külföldön képzeli el az életét. Ide juttatott minket a kétharmad-kétharmad.

Folyamatosan szegényedünk, rohadunk lelkileg, anyagilag, miközben eddig 500 milliárdot költöttek SPORTRA, 500 miliárdért vettek Mol pakettet, 260 milliárdból vásároltak gáztározót stb.

Az orbánkormány a bokroscsomag HÁROMSZOROSÁT szorította meg eddig az országon.

Ebből a pénzből paradicsomot lehetett volna csinálni Magyaroszágon, új bérlakásépítéssel, csatornázással,erdősítéssel, parkosítással, ami csak belefér. Az összes szemetet és szemétlerakókat föl lehetett volna szedni/számolni.
Stb stb stb

nemzetstrategia.blog.hu/2013/03/09/iii_kiut_a_valsagbol
De a kormánynak fontosabb volt hogy ez a pénz részvényben meg stadionban rohadjon.

Az egész fidesz-vezérkar akasztófára való gazemberek gyűjteménye. Reméljük egyszer lesz egy törvényes bírósági eljárás, amely megállapítja bűnösségüket, aztán utána himbálhatja őket a fáról a szél.

Krisz11 2015.06.09. 21:57:07

@Nemzetstratégia:
"nem a néppártosodásról vagy másról, hanem arról szól hogy ÁTLÁTNAK A SZITÁN."

A Jobbik részéről alapvető lenne, hogy mindenféle bevándorlástól elhatárolódjon, és csak utána kritizálja a Fideszt.

A halálbüntetés tényleg gumicsont volt, a bevándorlást nem szabad fél vállról venni, nyilván vannak veszélyei például egy kötelező kvótarendszernek.

"A középiskolák tanulóinak 20-25%-a külföldön képzeli el az életét. Ide juttatott minket a kétharmad-kétharmad"

Ezt viszont demagóg dolognak tartom. Anglia vagy Németország letesz 5-ször annyi pénzt az orvosnak, mérnöknek, de még a mosogató bölcsésznek is. Ők meg a pénzt nézik. Ezzel szemben egyik magyar kormány se tudna tenni semmit, mindegy, hogy Jobbik vagy Szdsz, vagy Fidesz kormány. Nincs mit tenni, a GDP-t nem lehet 10 év alatt sem megduplázni.

"Az orbánkormány a bokroscsomag HÁROMSZOROSÁT szorította meg eddig az országon.
Ebből a pénzből paradicsomot lehetett volna csinálni Magyaroszágon"

Ezzel sem értek egyet, sosem volt annyi tartalék az országban, amiből paradicsomot lehetne itt csinálni. Amit beszedtek pl: a bankokon, elment nyugdíjra, csökkenő, elvándorló népesség mellett egyre nagyobb arányban "kell" a megmaradóktól pénzt elvonni.

Nem kell amúgy bemutatni a fideszt, tudom, hogy liberálisok voltak, keresztény ellenesek, a trianon megemlékezésről kivonultak, stb. Sosem szavaztam rájuk.

Ettől függetlenül engem a Jobbik pálfordulása jobban zavar, huszadrangú költségvetési kérdések módosításával kapcsolatban hallunk róluk csak mostanában, érdemi kérdésekben meg vagy kussolás van, vagy Vona Gábort hallhatjuk elhatárolódni folyamatosan a "szélsőségesektől" "vadhajtásoktól". Na ebből nem kérek.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2015.06.09. 22:38:47

@Krisz11: A Jobbik ellenez mindenféle bevándorlást, mindig is ellenezte. Hogy a tévé meg rádió csak az orbáncigány megmondásait mondja be, az egy dolog.

"Anglia vagy Németország letesz 5-ször annyi pénzt az orvosnak, mérnöknek, de még a mosogató bölcsésznek is. Ők meg a pénzt nézik."

Már 2009-ben is ötször annyit tudtak letenni. Mi változott? világválság? Az a többi országban is volt. Ezért az orbán és a többi fideszgazember felelős.

A fidesz a legaljasabb rohadtszemét módszerrel játszik a hazafiságra, nemzeti érzésre, amely valójában csak arról szól számukra, hogy minél több pénzt tudjanak a magyar nemzettől ellopni. A fideszgazemberek a saját érdekeiket messze előbbre helyezik a nemzet érdekénél.

"Nincs mit tenni, a GDP-t nem lehet 10 év alatt sem megduplázni."

Ostoba vagy vagy nem olvastad amit belinkeltem, vagy mindkettő.

"sosem volt annyi tartalék az országban, amiből paradicsomot lehetne itt csinálni."

Fogalmad sincs a pénz hogyan keletkezik és hogy lehet megforgatni, meg az általam említett 1260 milliárd, de ha hozzávesszük az egykulcsos miatt kiesett pénzt 1760 milliárd forintból mit lehetne itt csinálni. Egyszerűen képtelen vagy elképzelni ennyi pénzt okosan fölhasználva mi mindent lehetne és lehetett volna az elmúlt 5 évben elérni. Olvasd el a cikket mit belinkeltem akkor lesz némi fogalmad. Ennek híján a sötétségben fogsz botorkálni és a hazugság rabszolgája maradsz.

Vona Gábor fejére vissza fog ez hullani, sőt már most is hullik vissza. A kuruc rákapcsolt a keményhangra ezzel a Zsidókórság nevű könyvvel. Egyre szélsőségesebbek lesznek. Előbb utóbb törvényszerű lesz konfliktus. Amint a Vona elkényszerül határolódni a kuructól vagy bármitől ami a kurucon megjelenik, kenyértörésre kerül majd sor.

2015.08.24. 04:04:25

A költségek, melyek a hatalom fittogtatására pazarétoltatnak, e hatalom alapjait ássák alá. De a legrosszabb, legszemtelenebb kormány, ha azon kívül csapás nem éri, sokáig nem tartathatja fel magát!”Eötvös József Eszmék, gondolatok 1876. sorszámú gondolat.

"Már az is nagyon veszélyes, ha a kormányzat néha, mint Platón engedélyezte, hazudik. De mindinkább bizonyossá válik, nincs nagyobb veszély, mintha a kormányzat semmi egyebet nem tud, és nem tesz, csak hazudik, vagyis ha az egész államkormányzat a hazudozáson nyugszik." Hamvas Béla
süti beállítások módosítása