A felháborodás és a fogcsikorgások között elmorzsolt káromkodások ideje lejárt. Most a feldolgozás, az elmélyedés és ami a legfontosabb: az útkeresés időszaka következik.
Consummatum est. Bevégeztetett.
Sokan sok helyen összeszedték már, mi a baj a mostani törvénnyel. Mi is megírtuk, hogy a magyar parasztnak tökéletesen mindegy, osztrák, holland vagy magyar Döbrögi uraságok cselédei lehetnek saját földjükön. Több ezer hektáros uradalmak, miközben Lengyelországban 250, Franciaországban 274 hektár a nagybirtok átlagos mérete; szövetkezeti forma helyett a koncessziós tőkés társaságok támogatása, miközben a hazai termőföldek 80 százalékán 180 érdekcsoport osztozik; állami önkény a helyi gazdálkodók döntéseivel szemben – egy országot tolnak át Ázsia helyett Dél-Amerikába.
A felháborodás és a fogcsikorgások között elmorzsolt káromkodások ideje lejárt. Most a feldolgozás, az elmélyedés és ami a legfontosabb: az útkeresés időszaka következik.
Elsősorban a magyar gazdáknak, akiket a jövőben sem fog senki megvédeni az ugrásra készen álló külföldi tőkés társaságoktól és a hazai nagybirtokosoktól. 2014 májusában, szimbolikusan az EU-kolhozba való beléptetésünk tízedik évfordulóján eldördül a startpisztoly, és a magyar földművesnek (ha csak nem Csányi Sándornak, Nyerges Zsoltnak vagy Mészáros Lőrincnek hívják az illetőt) annyi esélye van nyerni, mint Erik az angolnának a Sydney-i olimpián. De valószínűbb, hogy rajthoz sem tud állni.
Másodsorban a kormánypártoknak több százezer vidéki család szembe köpéséért. Mert a következő választásokig még ki lehet húzni valahogy kommunikációs trükkök százaival, de hamarosan el fog jönni a keserű ébredés, és a multik által nyomorgatott, megélhetési bűnözők által meglopott, jobboldalinak hitt kormányuk által becsapott gazdák egyszer be fognak ülni hitelből vett traktorukba, és nem fognak megállni a Kossuth térig.
Feldolgozás, elmélyedés és útkeresés javallott az ellenzéknek is. Ha a magyar gazdákat hasonló eszközökkel kizsigerelő szocialistáktól és a „szénalapátolásról” értekező liberálisoktól eltekintünk, akkor elsősorban a Jobbiknak és Ángyán József körének. Bár a nemzeti radikális párt földvédelmi razziái megnehezítik a külföldi felvásárolók dolgát, Vona Gáborék továbbra is adósak egy komplex, hazai agrárium helyzetét általánosságban rendező törvénycsomaggal. Utóbbit a téma szaktekintélyének számító Ángyán József ugyan elvégezte, de az ő politikai pályafutásának a mai nappal hivatalosan is vége, és kérdéses, a jövőben tud-e kellő támogatottságot felsorakoztatni maga mögé.
És itt bezárul a kör. Van egy kétharmados kormánypárt, amely tudna, de nem akar változtatni, mert sokkal könnyebb a létező korrupciós csatornákat a megfelelő zsebekbe átcsorgatni, mint nekimenni az uniós és hazai zöldbáró lobbinak. Adott egy hiteltelen baloldali és egy elszánt, de tapasztalat híján lévő jobboldali ellenzék. Végül egy kellően tapasztalt és tiszta szándékú, de teljesen elszigetelt, súlytalanná vált ex-kormánypárti politikus.
Ez van, ebből kell kihozni most a legjobbat. A magyar föld ügye kell legyen az az összekötő kapocs, az a nemzeti minimum, ami alapján újrarendeződik a Magyarország sorsáért felelősséget érző, közügyektől még meg nem undorodott nemzedék. Mert amin most ülünk, az a süllyedő Titanic, és bár órák hosszát lehetne vitatkozni arról, hogy a desszert hány fogásos, és nem pihen-e sokat a zenekar, ezek mind húszadlagos kérdések ahhoz képest, hogy ki tudunk-e jutni élve a túlsó partra.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A hazaárulás napja 2013.06.21. 15:13:34
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
==T== 2013.06.21. 16:14:23
Dolgozónép 2013.06.21. 16:19:34
Mi akadályozza meg, hogy így tegyenek? Jó az idő, este egészen kellemes is. Jöjjenek tömegével, akkor én is lesétálok egy kis rendszerbuktatásra.
Dzsentrisvihák 2013.06.21. 16:37:48
És ha megint azt játsszák, mint eddig szinte minden választáson, és jövőre is otthon maradnak zabot hegyezni, a Jóisten se ment meg minket a balheréktől.
"Ángyán József ... politikai pályafutásának a mai nappal hivatalosan is vége" - Ha van benne egy csöpp felelősségtudat, akkor nincs. Vagy csinál egy valóban kisgazda szellemiségű pártot (a Jobbikkal szövetségben), vagy átül a Jobbikba (ez valószínűtlenebb), de mindenképp jobb lenne, ha elfogadná, hogy jelenleg ő az egyetlen, aki nagyjából mobilizálni tudná a végletesen indifferens, közönyös gazdatársadalmat, és ez történelmi küldetés számára.
Ha nem így cselekszik, nagyon sokaknak csalódást fog okozni, a gazdák megint nem szavaznak majd, és integethetünk a földnek...
Pop40 2013.06.21. 18:11:07
"a Jóisten se ment meg minket a balheréktől."
Igen, Bajnai helyében jövőre hótziher, hogy azzal kezdeném, hogy
a, normálisan rendezem a földügyeket
b, megnyitom az ügynökaktákat.
Ha másért nem, csak azért is, hogy a sok fideszes majom meg turbómagyar széljobbos orcáját meg tanácstalan fejvakarását megnézzem, mikor azon tanakodnak, hogy na erre mégis mivel kéne nekik reagálni. :DDDDDDDDDD
Amadeus62 2013.06.21. 18:34:48
Bács-Kiskun megye, Hajdú-Bihar megye, és az egész alföld mindvégig erősen fidesznyik volt. Eddig. Ha ebből nem lesz bukta nekik, akkor tényleg megérdemeljük a sorsunkat. 1526 óta csak a züllés és a visszafejlődés van itt. Zavarjuk végre el ezeket a narancskommunistákat!
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.06.21. 21:53:08
Mint ahogy az Újpest lesz bajnok: mindig jövőre.
Aztán nem lesz lófasz se, a Fidesz meg röhögve behúzza 2014-t is.
Pop40 2013.06.21. 22:44:04
Még a kozmetikázott kvk-k szerint is 56% akar kormányváltást, drága elvtárs. A maradék 44%-on osztoznak a hozzád hasonló lefizetettek/debilek, akiknek tetszik az intézményesített lopás, meg azok, akiknek tökmindegy, ki van kormányon.
Azt meg Bencsik elvtársad lapja, a Demokrata hozta pár hete, hogy Orbán elvtárs maffiája elutasítottságban lassan megelőzi a Jobbikot. (!!!) Mindez Orbán elvtárs pártlapjában, narancsbolsi kutatóintézet felmérésében. (Ugyanott Bajnai elutasítottsága 22%, azaz ő a birkamenet savazós vén majmain kívül mindenki másnak elfogadható. Rá kell hajtanotok a mocskolásával, vészesen múlik az idő.:D)
A hozzád hasonló birkamenetes majmok önmagukban sajnos kevesek választást nyerni.:) Sajna sanszos, hogy jövőre át kell dugnod a fejed Orbán seggéből Bajnaiéba (kisebb eséllyel Mházyéba.)
Mondjuk ez egy ilyen gerinctelen fehérjehalmaznak sosem okozott eddig sem gondot, ugye?:)
Én mondjuk bizonyos szempontból örülnék, ha Orbán megnyerné 14-et. Zéró növekedés, pénz már sehol, nincs ellopni való manyup. A maradék befektető pedig úgy van vele, hogy összepakolva áll a határon, csak a választást várja még ki, ha Orbi elvtárs nem takarodik jövőre, úgy húznak el, mint a vadlibák.
És kb 2015-16-ra jönne el az ideje, hogy a felcsúti tolvajt a saját csürhéje húzná lámpavasra. :)
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.06.21. 22:47:40
A Jobbik se beágyazott, egy dilettáns párt olyan trójaiakkal, mint Balóné vagy Szegedi. Vona meg Viktor legjobb tanítványa, úgyhogy nem félek tőle.
Pop40 2013.06.21. 23:32:35
Az elutasítottsági adatokat is figyelted?:D Bencsik lapja remélem, már csak hiteles forrás :DDD
Igen, az 56%-ban mindenki benne van, az a 10-12% Jobbikos is. Viszont a 44%-ban is benne vannak ám rajtatok kívül a bizonytalanok is (ugye azzal, hogy 56% akar kormányváltást, marad 44% minden egyéb opcióra, ami 2 van: a "maradjon", meg a "leszarom" opciók.)
Most hogy melyik csoport nagyobb, a Jobbikosoké, akiket a kormányváltóktól kell levonni, vagy a bizonytalanoké, akiket a 44%-ból, annak eldöntését rád bízom. :))
Az egyetlen esélyetek az, hogy a szavazási hajlandóság minden birkamenetesnél 100%, ennek kiegyenlítésére ott vannak a manyuposok, trafikosok, diákok, tanárok, vállalkozók, kisemmizett gazdák, Esztergom lakói, s egyéb rétegek, akik jövőre sorban állnak majd megköszönni Orbinak az elmúlt 4 évét. :DDD
A Jobbik irányvonalától kiütést kapok, de Vona pl alapjáraton egy tisztességes ember, amit a ti vezéretekről enyhén szólva nehéz lenne elmondani.:)
Ha nem lenne az állandó ostoba zsidózásuk meg nem köpködnék folyton az eut, még akár fontolóra is venném őket adott esetben. Így viszont csak remélem, nem sok szavazat megy rájuk a kormányváltóktól. (aki garantáltan kormányt akar váltani, az nyilván nem az erre esélytelen pártokra fog szavazni, ennek persze feltétele az ellenzéki egység.)
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.06.21. 23:36:46
ébresző, jávorék már rég behüjítették az öreget...
@Pop40: Én mondjuk bizonyos szempontból örülnék, ha Orbán megnyerné 14-et. Zéró növekedés, pénz már sehol, nincs ellopni való manyup. "
aha a libás és ferca is erre bazíroztak, hogy majd jól belebukik 2010 után...most meg megy a pillogás.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.06.21. 23:39:08
Az összes esztergomit, manyuposat (én is az vagyok), diákot, tanárt az ellenzékhez csapni dőreség.
Meg ha mégis, nekem akkor se lesz sokkal rosszabb, szerencsére jól keresek és a versenyszférában dolgozom. Be vagyok biztosítva elég sok oldalról, Gyurcsány, Bajnai alatt se éltem rosszul. Ez van, szar lehet, ha valaki kormányoktól próbál meg függeni.
Pop40 2013.06.21. 23:49:40
"a libás és ferca is erre bazíroztak, hogy majd jól belebukik 2010 után...most meg megy a pillogás."
Jóember, téged megsütött a nap. :D
Orbánnak 2010-ben kétharmada volt, és nem papíron, mint most. :D A szocik nem voltak sehol, akkoriban esély nem volt rá, hogy bukjon. (azt az ámokfutást, amit levágott azóta, azért kevesen sejtették, még ha az Ezüsthajó, Kaya Ibrahim, Simicskáék, meg a 8 éves ellenzéki ténykedésük alapján nyilvánvaló is lehetett volna előre is mindenkinek.)
Bajnai meg... na ne röhögtess. Bajnai amerikai egyetemen tanított. Majd pont a féleszű vezéred foglalkoztatta, mi?:DDD Őt saját jogon hívják ám oda, nem úgy, mint a csuti tolvajt, aki MEGHÍVATTA magát valami kamu díszdoktori ürügyén. :DDDDDDDDDD
Pop40 2013.06.22. 00:00:38
"A Fideszt jelenleg nem lehet leváltani"
Jelenleg nem is akarja senki leváltani (illetve dehogynem, de ez más kérdés) mivel a választás jövőre lesz :)
Esztergomban lehet hogy lesz a fidesznek 1%-a, hisz annak a pár szerencsétlennek, aki ott a színeikben szennyezi a várost, csak van családja, aki leszavaz rájuk, meg az összelopott pénzből valami kis személyes szavazatvásárlást csak tudnak már csinálni. :)
"manyuposat (én is az vagyok)" - és gondolod, többségben van az álláspontod köztük?:DDDDDDDDDD
Tanárok között még lehet, hogy van egy-két olyan, akinek megfertőzte az agyát a narancsbolsi propaganda, de a diákokra ne számíts, nem véletlenül nincs egy szem 60 év alatti résztvevő a birkameneten. :)))))
Hogy a diákok milyen arányban oszlanak meg a kormányváltók közt, azt nem tudom, de hogy rátok hányan voksolnak tőlük, az kábé borítékolható. :D
"Meg ha mégis, nekem akkor se lesz sokkal rosszabb, szerencsére jól keresek és a versenyszférában dolgozom."
Mi ez a kishitűség, hát nem kétharmaddal (ami áll, mint a cövek) nyertek jövőre? :DD
Te amúgy lehet, h így vagy ezzel, de a legtöbb narancsbolsi pártfunkci nem. Seggnyalásért vannak ott, ahol, nem értenek semmihez, nagy lesz a pánik, mikor Vitya bukásával párhuzamosan elkezdenek spriccelni a patkányok a süllyedő hajóról. :DDD
Hirtelen nagyon sok "lelkiismeretes" fideszes kerül majd elő, akinek természetesen már régen tele volt a töke Orbánékkal, csak hát ezért meg azért meg amazért nem mert/tudott szólni. :D
Remélem, a győztes ellenzék ezeket a helyükön kezeli majd, és megkapják ők is, ami jár.
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.06.22. 00:05:04
Orbán bukását már olyan sokszor megállapították és megjósolták, hogy most már tuti igaznak kell lennie :)
Pop40 2013.06.22. 00:50:31
Nyilván olyan egység kell, ami azért kormányzóképes is. Az, hogy Orbán takarodik, minimális feltétel, de attól még kormányozni is tudni kell utána.
A sors groteszk fintora, hogy amekkora ámokfutást végeztetek, ezek után egy teljesen középszerű kormányzást az emberek döntő százaléka úgy fog érzékelni, hogy eljött a földi kánaán. :D S ehhez már az is elég lesz, hogy nem nyúlnak le iparágakat naponta, vagy nem a Bajnai nem létező koleszos haverja nyer majd minden közbeszerzést.
Ha meg egy Bajnai-Oszkó végre úgy tud majd dolgozni, hogy nem tombol mögötte a válság, és a szocik is eléggé meg lesznek kötve, hogy ne csináljanak bajt, 2040-ig itt más nem kerül kormányra. :DDDD (na ez persze irónia, messze van az még, bár az elv teljesen valós.)
"Orbán bukását már olyan sokszor megállapították és megjósolták, hogy most már tuti igaznak kell lennie"
Muszáj lesz, mert már senki nem marad, aki hatalomban tartaná. A tartói (Simicska és a többiek) addig állnak mögötte, míg esélye van kormányra kerülni, és lepasszolni nekik a zsét.
Ha a szavazatvonzó képessége eltűnik, neki meszeltek, mert a gazdasági háttéremberei nem szívbajosak, szempillantás alatt leváltják, ha már nincs hasznukra. Ugye azt te sem gondolod, hogy Orbán egyedül is ugrálhat, a Simicska és társai biztosította háttérpénzek, média, egyebek nélkül?:DDD
Vele pedig eltűnik a fidesz is, mivel a behülyített birkamenetes zombisereg (akik viszont önmagukban kevesek, hogy Vityát kormányon tartsák) személyesen Orbán szavazói, nem pedig a fideszé. (Azaz ha Vitya Grazba kerül, a birkamenetesek felét már nem fogja érdekelni a politika, nyilván a csuhajjás anyóka nem ugyanazzal a lelkesedéssel fog leszavazni egy Lézerdzsonira vagy egy Rogánra, mint anno az ő kedves Viktorára. :DDDDD)
Akárhogy nézem, csúfos bukta lesz ez, élvezd hát, amíg még tart. :)
Jhonnyq 2013.06.22. 02:17:56
A fidesz milliókat lopott millióktól...
EZT MI NEM FELEJTJÜK!!!!
Dzsentrisvihák 2013.06.22. 03:56:08
Amellett, hogy erre remélhetőleg sosem fog sor kerülni, én helyeselném a legjobban. Felőlem maga Sztali etage is végig pörgetheti bármelyiket, leszarom, csak legyen meg.
"Még a kozmetikázott kvk-k szerint is 56% akar kormányváltást, drága elvtárs." - Majd meglátjuk, bumburnyák; fog itt még Vitya Vona Gábornak sírni a külsős támogatásért ;)
Bencsik lapja meg kinek hiteles, te turha!? Mégis? (Ld.: Áradnak a jó hírek, győzött a Zelnökúr...)
@FILTOL:
Aha, mondom, ha van benne egy csöpp felelősségtudat...
@OrangeOrder:
Te mégis mi a herét keresel még itt, hmm... ? Ennyire jól fizetik újabban a bérkommentelőket?
Pop40 2013.06.22. 05:04:22
"Amellett, hogy erre remélhetőleg sosem fog sor kerülni"
De, erre remélhetőleg jövőre már sor fog kerülni. És a helyedben szintén k*rvára reménykednék ebben a verzióban.
Ugyanis az egyedüli másik jelölt, aki a témában Bajnai mellett szóba jöhet jövőre, az Mesterházy, nem pedig Vona. És Bajnaiból sokkal inkább kinézem, hogy megvalósítja ezt, mint Mházyból.
Hogy Vona jövőre miniszterelnök lesz, bármilyen jók is a péntek esti bulik, és egyesek esetleg többet isznak, mint kéne, de felteszem, még így sem gondolod komolyan. :DD
"Majd meglátjuk, bumburnyák"
Nem tűnt fel, hogy ebben az 56%-ban még TE is benne vagy, te hüle?:DDDD
Vagy tán nem akarsz kormányváltást? (Azaz azt akarod, h Vitya maradjon?:D)
Az egy dolog, hogy te Vonára akarod leváltani, de attól még le akarod váltani. (PErsze ha nem, neked jó Vitya kormánya, az más, akkor bocs.:)
Vona amúgy kétségkívül esélyes jelölt a maga 12%-ával, és 48%-os elutasítottságával. Bár ha a két számot felcserélnénk, lehet, hogy esélyesebb lenne. :D
"fog itt még Vitya Vona Gábornak sírni a külsős támogatásért ;)"
Ezt én is el tudom képzelni, ha jövőre nagyon leisszák magukat a bukta után valamelyik körúti kricsmiben. Vityának biztos kell majd valaki, aki külsőleg támogatja, hogy az árokba ne dőljön, míg hazaér. :))
"Bencsik lapja meg kinek hiteles, te turha!?"
Nekem aztán tuti nem, "te turha". :)
Ellenben
1, Azért hoztam azt a példát, mert ha narancsbolsival beszélek, hozok neki narancsbolsi forrást.
Majd ha lesz a Barikádban kv-kutatás, neked meg majd azt hozom. :DDDD
2, Ha egy FIDESZES PÁRTLAP, FIDESZES KV-KUTATÓ INTÉZETE ÁLTAL készített felmérés mondja azt, hogy 56% pokolba kívánja a FIDESZES kormányt, azt talán elhiszi. Ezért hoztam ezt a példát.
(Nem, ez még véletlenül sem azt jelenti, hogy a zsidólistázó, eus zászlót égető, és szabadidejében tangában rúdtáncoló Jobbikra szeretné Vityáékat 56% lecserélni, mielőtt félreértenél. :D)
De ígérem, ha jövőre Vona győz, és kormányt alakít, idejövök és megkövetlek. ;)) Túl nagy sansszal mindenesetre ne fogadj rá. :P
lavór 2013.06.22. 06:37:02
Nocsak, leszerelték a traktorral behajtani tilos táblákat?
2013.06.22. 06:46:50
A Jobbik it is bemutatta, hogy kamu botránypolitizáló párt. A liberálisok irányítják a vezetőket. Nem véletlen, hogy a kezdetben legjobban zsidózó, mellesleg EU-ba delegált képviselőjükről kiderült, hogy zsidó származású.
csavari 2013.06.22. 06:46:51
Hülye gyerek azt miért nem írtad ki, hogy nálunk hány ha az átlagos birtok méret!? Egész biztosan kevesebb lenne mint amit írtál a francia és Lengyel adatokra. Itt kezdődik az aljasságod mert 80%-ra kivetítve íród, hogy nálunk nagyobbak ezek birtokok habár szerintem ez se igaz!
Arról miért nem hablatyolsz, hogy ennyi külföldi tulajdonos sehol nincs a földön mint Magyarországon és az ő birtokainak méretet sokszorosa az általad említett átlagnak! Annyi eszed lehetne ha már hazudozol, hogy olyat hazudj amit nem lehet leellenőrizni, de ennyi eszed nincs!n Csak mellesleg jegyzem, hogy a bandád volt az amelyik kiirtotta a Magyar emberekből a föld szeretetét és kényszerítette be a városokba és csinált belőlük proli réteget!
csavari 2013.06.22. 06:51:10
Az aki a gyilkos libatolvaj lakhely árulóval egyetlen percre is össze fekszik az nem tud tömegeket vonzani! Csak a média futtatja mert ellentmondott az orsós likud vityának! Ennyi az össz történet semmi más!
Behajtó70 2013.06.22. 06:51:32
Igen, a földjükkel, és végre nem kell félni, hogy valami külföldi felvásárolja kilóra az országot, hogy pl parlagfüvet termeljen rajta!
Olyan ostobák vagytok, mint egy mszp-s!
wmiki. 2013.06.22. 07:08:07
regress 2013.06.22. 07:10:20
csavari 2013.06.22. 07:24:23
Csak egyetlen apróságot hagysz figyelmen kívül! Az orsós likud vitya a ti emberetek, ti neveltétek, általatok lett ilyen amilyen! Az meg hogy az msz(m)p kevesebb kárt okozott volna aljas hazugság mert amióta hatalomra kerültek teljesen mindegy, hogy milyen név alatt 46-óta minden kárért ők a felelősek ugyanis rajtuk kívül más nem volt hatalmon! A tényleges hatalmat végig a zsidó bolsevik söpredék gyakorolja mind a mai napig!
BigPi 2013.06.22. 07:28:27
Egyfelől sok tulajdonos saját nevén adja be a támogatási kérelmet, mert így biztosan lát pénzt a földje után. Sajnálatos gyakorlat következmény ez. A föld használok (a több ezer hektárosok)sokszor azt a minimális bérleti díjat sem fizették ki ami járt volna, hol szárazságra, hol esőre hivatkozva.
Másfelől egy átlag szám soha sem mutatja meg a szórást.
manager2008 2013.06.22. 07:39:46
manager2008 2013.06.22. 07:49:42
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.22. 08:36:13
Magam nem vagyok érintett, de a földtörvénnyel és a trafiktörvénnyel a fidesz pont azt a korrupt urambátyámozást intézményesítette, amiért (joggal) támadta az mszp-t. Gyakorlatilag törvényerőre emelte a lopást. Nokiásdoboz helyett talicska van. Örülök, hogy ezt egy alapvetően jobbos blog is látja. Persze bban nem hiszek, hogy ettől a narancsos trolloknak felnyílik a szeme, legfeljebb itt is libsibérenceznek egyet.
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.22. 08:37:24
Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.06.22. 08:40:41
birkakhoz 2013.06.22. 08:46:03
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.06.22. 09:11:35
Lajosforras 2013.06.22. 09:12:54
úgy 10 évvel ezelőtt javasoltam egy szabolcsi faluból származó ismerősömnek, hogy ne csak termeljenek, álljanak össze páran és az egyikőjüket bízzák meg az értékesítéssel. persze nem úgy, hogy várják a felvásárlót,hanem szerdán és vasárnap hajnalban jöjjenek a nagybanira a cuccukkal. következő évben érdekes módon nem csak 6 ft-ért tudtak eladni egy kiló árut léalmaként a "felvásárlónak" , de be se kellett menni a kisteherrel a piacra, a nagykőrösi úton levették a kocsiról az egész pakkot 150-ért.
azóta 4 autóval szállítanak kecskemétre, szegedre és minden nagyobb piacra. szóval meg lehet ezt gurítani,csak egyszerűen ki kell hagyni egy csomó surmó felvásárlót. ők mondták: az a barom,aki multi beszállítója akar lenni.
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.06.22. 09:16:38
Egyszerűen nem értem!
Kiárusítoták az országot, elherdálták a megtakarításainkat, felemelték az ÁFA-t, fizetőssé tették a felsőoktatást, recessziós pályára állították a gazdaságot.
Ennyire fontos neked néhány stadion?
kynorptor 2013.06.22. 09:34:32
A legnagyobb gond pont emiatt van, hogy a választópolgárok java félretájákoztatott, csak maffideszezni, meg libsi bolsi komcsizni tud, hőbörögni és itt ki is fújt a tudomány. A politikusaink pedig egy játéknak tekintik az egészet, tök mindegy mit csinálsz, a választások előtt kampánnyal meg kell nyerni a sok ostobát és utána négy évig minden mehet tovább. A választók nagyja pedig elkeseredve el se megyek szavazni, mert úgy is mindegy. Ez a legnagyobb baj.
Szerintem egyvalamit tehetünk magunkért, az országért. Választáskor minél többen szavazni kell menni, minél többfelé megosztani a szavazatokat. Ne három-négy, hanem hét-nyolc párt alkossa a hatalmat. Minél szélesebb körben legyen képviselve a társadalom, egy bizottságba ne csak három korrupt párt képviselője üljön, hanem nyolcé. Minél több embert kell megkenni, annál inkább gyengül a korrupció. És nem csak jobb meg baloldalban gondolkodni, mert ha mi magunk csak fidesz mszp-t látunk, akkor nagy a baj, mert mindkettő kimutatta már a foga fehérjét és jót röhögök, mikor egymást köpködik komcsi libsi bolsik, meg maffideszesek, közben amit képviselnek mindkettő velejéig romlott, csak az egyik vödörrel önti ránk a sza.t, a másik meg lapátolja. Egyes ostobák meg azon vitáznak, hogy melyik a jobb :)
Remélem a szavazók nagyja alaposan megtanulja a leckét, hogy kétharmadot még egyszer egyetlen politikai szereplő kezábe sem szabad adni, mert végünk.
Kerek négyszög 2013.06.22. 09:35:13
Kerek négyszög 2013.06.22. 09:43:27
OrangeOrder · http://orangeorder.blog.hu 2013.06.22. 09:48:47
@kolbászoszsömle: Miért fontos? Mert fideszrajongó vagyok, ráadásul anyagilag is jól jártam velük, leginkább az egykulcsos adónak köszönhetően. Az eddigi kormányok csak elvettek, ők valamit visszaadtak.
ON: a földtörvény is nagyon jó, ahogy van, a külföldiek kb. ki vannak zárva - aki meg mégis meg akar felelni a kritériumoknak, hadd jöjjön. A betelepülő, szorgalmas nemzetrészekkel mi is csak gazdagodtunk eddig.
Lencsés István 2013.06.22. 09:52:20
A mostani kormánypárt nem korrupt , tehát megint hazudoztok fosva ....
egyetmondok 2013.06.22. 09:59:07
Lehet,neked van igazad. Lehet, a magyar etnikumú Döbrögi jobb,mint az osztrák,német,esetleg szlovák (sajnos már ők is gazdagabbak nálunk...). Lehet,a poszt írója téved,és a magyar vidék lakossága, a Józsi bácsi meg a gyereke is,a Jóska is (!!)sokkal jobban jár, ha mezőgazdasági bérmunkás lesz (vagy bemegy a városba proletárnak )a jó magyar Dörögi nagyüzemében,aki legalább a magyar kormányzathoz hűséges,és nem a némethez,osztrákhoz,szlovákhoz.
Lehet,hogy a magyar nagybirtokok monokultúrás világa versenyképes tud lenni az orosz, argentin vagy USA-beli millió holdas búza , kukorica előállítókkal...lehet,hogy a világpiacon versenyképes,magas áron eladható kert-Magyarország paradicsoma tényleg álom.
Mondom mindez lehetséges.
Amin viszont nem szükséges agyalni,amiben viszont a poszt szerzőjének igaza van,cáfolhatatlanul, hogy a magyar kormányfő hazudott. Pont úgy és pont azért,ahogyan és amiért egy másik hazudott 2006-ban.
S 2006 ősze óta tudjuk,hogy mi jár a hazugságért.
De,legyen: gondoljuk azt,hogy Orbánnak szabad,és ne kérdezzük,hogy milyen ország épül így.
Dzsentrisvihák 2013.06.22. 10:19:56
Egyem a szíved, annyira jó, hogy ide szoktál, de tényleg :D
Mondom, majd meglátjuk, mi lesz jövőre (ne aggódj, volt már nem egy barikádos kvk, amik kicsit más - még mielőtt el kezdenéd keresni a kákán a csomót: a valósághoz közelebb álló - képet mutattak, mint a mainstream cuccok) ;)
Amúgy az a jó az ilyen kutatásokban, hogy szinte képtelenség velük fölmérni a valódi közállapotokat, mert túl nagy bennük a hibafaktor, pláne, ha az említett kozmetikázásokat is belevesszük. Itt egy releváns közvélemény-kutatás létezik, az pedig a tényleges szavazás végeredménye.
Jaj, dehogy értelek félre, ne félj ;) Valóban, nekem se tetszene, ha Orbán maradna, viszont ez néz ki valószínűbbnek (plusz inkább ő, mit a balherék, ha már választani lehet). Sokkal inkább, mint hogy a libatolvajt királlyá koronázzák áprilisban...
Viszont az igencsak feküdne, ha a Jobbik lenne a mérleg nyelve, és nélküle nem lenne meg Vityáék többsége :) Ez a felállás pedig kevésbé szájenszfiksön, mint Gordonkáék győzelme (mellesleg velük az életben nem bútorozna össze Fityisz, az lenne az utolsó hőstettük, míg sokan a saját szavazóik közül is azt hiszik, hogy a Jobbikkal szövetségben vannak).
De igen komolyan bekavarhat a képletbe pl. Ángyán doktor, az új mozgalmával (TESZ), a vörös ellenzék összecsiszolódási kísérletei pedig még akármihez is vezethetnek, szóval rúnajós legyen a talpán, aki ebből jelenleg megmondja a tutit (én nem mernék vállalkozni rá, az pedig édes mindegy, hogy vágyvezérelt gondolkodásból fakadóan mit adunk elő itt, lesz, ami lesz).
De - bármily csekély esély is mutatkozzék még erre - már csak azért is vicces lenne, ha Vona győzne, hogy neked itten nyilvánosan apologizálni kelljék :D
@csavari:
Nem is mondtam, hogy össze kéne vele feküdni, nem hiányzik a-tól zs-ig az összes politikai nemi betegség.
(A posztot pedig nem hiszem, hogy ekézned kéne, ha nem tűnt volna föl, a szerző "bandája" obstruált tegnap a pulpituson...)
lavór 2013.06.22. 10:43:35
Majd a politikusok megaszondják, ki művelheti a fődeket, mert mint köztudott, ők nagyon értenek a gazdálkodáshoz. Vót' az a Torgyán, az is értett nagyon hozzá, brazil cseresznyénk is lett... majdnem.
endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.06.22. 10:45:39
csak sajnos a szolgalelkűség arról is szól hogy minél kevesebb úr legyen
mert ha 10 millió lakosra csak két úr jut (baloldal és jobboldal) akkor a szolgalelkű ember tudja, hogy 5 millió barátja van minimum
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.06.22. 10:53:39
Pintér is megmondta!
regress 2013.06.22. 11:08:40
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.06.22. 11:15:58
Mint a tótokkal!
Gazdagodtunk egy mínusz felvidékkel.
Meg a horvátokkal, akik vitték Dél-Baranyát!
kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2013.06.22. 11:17:03
Meg a a szászok is Erdélyben hogy' kiálltak az mellett, hogy ne legyenek románok.
titkosgyilkos 2013.06.22. 11:25:42
A politikus alapvető célja: hatalomra kerülni, és ha már ott van, ott is maradni. Ha ehhez az kell, hogy nem "nekimegyünk az uniós és hazai zöldbáróknak", hanem jófajta szimbiózisban építgetjük velük a rendszert, akkor azt fogják tenni. Orbánék zseniálisak e tekintetben: ha sikerül elérniük (és sikerül), hogy kellő számú és súlyú embernek érdeke legyen a rendszer fenntartása, akkor fenn is fog maradni. A "dehát demokrácia(-féleség) van, választások még lesznek" szöveggel ne jöjjön senki: az új választási rendszerben lejt a terep, egyébként is ősszel még szórnak egy kis aprópénzt a jónépnek (ehhez nagyon kellett a túlzott deficit-eljárás lezárása), és már sínen vannak a dolgok. Nagyon meglepődnék, ha nem újráznának a fiúk, még azt is megkockáztatom, megint kétharmaddal. Ez van, és úgy tűnik, sokaknak megfelel.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.06.22. 11:36:57
joggal hitték, hogy kurvára belebukik a fidesz...most eltelt 3 év, és nem ez az ábra, azóta is elöl vannak a közv.kutatásban, a bolsik az operett szervezeteik mögül marakodnak a nemlétező parlamenti helyekért. nehogy elhiggyétek már, hogy ezek a kormányra hajtanak...szeretnének bentmaradni illevte bejutni. ennél több reményünk nincs, főleg, hgy sokkal kevesebb helyet kell leosztani egymás között.
én csak egy sört kérek.
Lajosforras 2013.06.22. 15:47:49
Pop40 2013.06.23. 05:32:24
Én aztán tuti nem. Sosem politizáltam, nem is fogok.
Az alap az, hogy a fidesznél bárki jobb - ha kirángatják Hugyos Józsi bát a mucsajröcsögei kocsmából, és megkérik őt, meg a haverjait, hogy alakítsanak kormányt, sokkal jobban járunk mint a fidesszel. A fidesz dilettantizmusát ők is tudnák hozni, és sokkal kevesebbet lopnának.
Ja, első körben e14-szocik, aztán remélhetőleg a szocik mellé vagy felfejlődik még valami vállalható alakulat, vagy maguk a szocik válnak azzá azzal, hogy háttérbe szorítják a régi, lejárt szereplőiket, és előtérbe kerül pl a Botka-féle vonal.
De most a legsürgetőbb Orbán takarodója.
Pop40 2013.06.23. 06:14:12
"Egyem a szíved, annyira jó, hogy ide szoktál, de tényleg :D"
Kösz, örülök, ha örülsz. :D Remélem, azért nem zavartam bele túlzottan az itt folyó kulturált, alig belterjes szalonzsidózásba, meg szolid eu-elleni fröcsögésbe. :)
"ne aggódj, volt már nem egy barikádos kvk, amik kicsit más - még mielőtt el kezdenéd keresni a kákán a csomót: a valósághoz közelebb álló - képet mutattak, mint a mainstream cuccok"
A Barikádban én egy ilyet olvastam, valami Iránytű vagy milyen intézettől, alig kb 5%-kal mérte többnek a Jobbikot a szociktól (!!!!)Hát ez aztán tuti közel állt a valósághoz ;)) A fidesz persze ott is vmi 50%-on állt, felettébb hitelesen, tulképp azt sugallta a cikk, hogy gyorsan boruljanak össze a fideszes tolvajok a turbómagyarokkal, és lazán hatharmaduk lesz minimum.
Itt kezdtem el gyanakodni, hogy ha nem áruházban lapoznám át az újságot, hanem pénzt adnék érte, elég erősen átvertnek érezném magam, ha ilyen faszságokkal traktálnának. :DD Még szerencse, hogy elvből sosem veszem meg idióta pártok lapjait.
"Itt egy releváns közvélemény-kutatás létezik, az pedig a tényleges szavazás végeredménye."
Ez így igaz.
"plusz inkább ő, mit a balherék, ha már választani lehet. Sokkal inkább, mint hogy a libatolvajt királlyá koronázzák áprilisban..."
Na ja,gondolom, sok bajod lehet Bajnaival, se zsidózni, se eut köpködni nem szokott, há' ember az ilyen?! :D
Ráadásul még tud bővített mondatokban is beszélni, szegény Zagyva képviselő úrnak külön le kéne fordíttatni, miről beszélt Bajnai. :DDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja, azt gondoltam, hogy neked Orbán tulajdonképp megfelel, csakúgy, mint a pártodnak. :) Hisz végül is csak pár száz milliárdot lopott el, szétverte -sameszokkal töltötte fel az összes létező demokratikus intézményt, szétbaszta az oktatást, a gazdaságot, stb stb stb. Nem is meglepő, hogy nektek tulképp egy ilyen ember nagyon is megfelel, ha még hozzátok is csurrant-cseppent esetleg a jóból valami koalíciós kényszer folytán, akkor már egyenesen tökéletes lesz. :DDD
"Viszont az igencsak feküdne, ha a Jobbik lenne a mérleg nyelve, és nélküle nem lenne meg Vityáék többsége :) Ez a felállás pedig kevésbé szájenszfiksön, mint Gordonkáék győzelme"
Az nem is lenne rossz buli. :) 1-2 évig nagyon szar lenne, de nem túl sokáig.
Abban a pillanatban, ahogy ez a hír napvilágot látna, az EURHUF árfolyam 350-en nyitna. A befektetők, akiknek már a fidesszel is tele a tökük, úgy húznának el, mint a szél, füstölne a talpuk nyoma. A gazdasághoz a fidesz kiderült, mennyire ért, a te pártod meg (ha egyáltalán lehet ilyet mondani) még annyira se. :)
Ehhez még hozzájönne az a nemzetközi elszigeteltség, ami Ausztriát is sújtotta, mikor az ottaniak összeálltak Haiderékkel. Azt az osztrák gazdaság is megérezte, pedig az nem egy fidesz által szétvert magyar gazdaság volt.
Ilyen paraméterekkel kb 2 évig húznátok, azt nem mondom, h kiterjedt tüntetések lennének, mert az összes hülye, aki szeret kocsikat gyújtogatni, vagy fideszes vagy jobbikos, de a népszerűségetek együtt lenne vagy 10%. (Eddigre már csak pár tucat jobbikos bőrfejű szavazna a szövetségetekre, meg az az 1-2 megmaradt birkamenetes hülye, aki még nem halt éhen.)
Ha az ország túlélné a pár éveteket, garantáltan eltűnnétek jó időre. :)
"mellesleg velük az életben nem bútorozna össze Fityisz"
Mit gondolsz, én speciel miért szavazok Bajnaira? Hogy összefeküdjön a fidesszel?:DD Bár még a felvetés is nonszensz, a hazaáruló fideszre csak a te pártod kacsintgat. :D
"De igen komolyan bekavarhat a képletbe pl. Ángyán doktor, az új mozgalmával "
Ja, egy Ángyán-Sólyom-Chikán-Schiffer féle tisztességes jobboldali pártot én is szívesen látnék. Legalább lenne alternatíva azoknak, akik valóban jobboldaliak, de se a fideszes tolvajokból, se a zsidózó-euzó jobbikos hülyékből nem kérnek.
"a vörös ellenzék összecsiszolódási kísérletei pedig még akármihez is vezethetnek"
Akármihez nem, csak kormányalakításhoz jövőre.
"már csak azért is vicces lenne, ha Vona győzne, hogy neked itten nyilvánosan apologizálni kelljék"
Ide fogom beírni neked, óhajod szerinti betűtípusban:)
Mondjuk túl nagy sanszot ne adj neki, hogy ez összejön. :DDD
Pop40 2013.06.23. 06:20:38
Na ja, Bajnaiék annyira ki akartak baszni Vityával, hogy felvették az IMF-et alacsony kamattal, aztán ahelyett, hogy elkúrták volna stadionokra a pénzt, érintetlenül berakták az MNB-be, hogy a csuti tolvaj tudjon miből Mol-részvényeket venni többéves árfolyamcsúcson. :D
"azóta is elöl vannak a közv.kutatásban"
Bizony, drága elvtársam, elöl vannak. A "kire nem szavazna semmilyen körülmények között" - kérdést 48%-kal nyeri a Jobbik, mögötte EGY (1) %-kal lemaradva a fideszed. A felmérést fideszes kv-intézet mérése alapján Bencsik elvtársad Demokratája hozta.
De említhetném a legutóbbi Szondát, amiben a kérdezettek 56(!)%-a kormányváltást akar. Birkamenetes majmokon kívül senki más nem kér még 4 évet a Simicska-kormányból.
"én csak egy sört kérek."
Jó is lesz, ha feltankolsz vele, egy masszív berúgással legalább lesz valami jó is számodra jövőre, mikor kiderül, mennyit kapott a narancsmaffia. :D
Pop40 2013.06.23. 06:23:45
Nem brazil, chilei
Torgyán doktor a chilei cseresznyére esküdött. :)
Hiába, Vitya már akkoriban is szerette magát szakértőkkel körbevenni. :DDDDDD
lavór 2013.06.23. 07:55:38
Na megcsalt az emlékezetem. De Chile még jobb. :D
Szakértőnk az van bőven. :) Minden bebukott devizahiteles mellé is ad egyet a kormány. :) Hogyan osszanak be 78 ezret, ha a kiadásuk 130 ezer. :D Bár azoknak a tanult, pénzügyi szakembereknek se nagyon megy ez, akik eddig vezették az országot. Melléjük esetleg Józsi bácsit kéne kirendelni, hátha a józan paraszti ész segítene. :)
BigPi 2013.06.23. 09:10:25
Dzsentrisvihák 2013.06.24. 09:33:22
"Remélem, azért nem zavartam bele túlzottan az itt folyó kulturált, alig belterjes szalonzsidózásba, meg szolid eu-elleni fröcsögésbe. :)" - Pedig úgy próbálkozol, már-már szimpatikus :D
"Hát ez aztán tuti közel állt a valósághoz ;))" - Bizony közel :) Nem csak ez az egy kutatás hozott ki hasonló tendenciákat, de mindegy is, ezekre úgysem lehet/érdemes nagyon építeni.
"Na ja,gondolom, sok bajod lehet Bajnaival, se zsidózni, se eut köpködni nem szokott, há' ember az ilyen?!" - Nálam nem igazán itt keresendők a románchiány okai; rétori képességeiről pedig inkább hadd ne nyilatkozzam, megint találhatnék ki újabb lehúzós szóképeket, ahhoz pedig jelenleg fáradt vagyok...
"Ja, azt gondoltam, hogy neked Orbán tulajdonképp megfelel, csakúgy, mint a pártodnak." - Félreértesz. Bárki inkább megfelel, mint a vörös maffiózók. Ez viszont nem jelenti azt, hogy ne tartanám egy utolsó aljadéknak Orbánékat. Épp ezért nem mellettük állok.
A Jobbiknak külső támogatás esetén pedig max. annyi csurranna-cseppenhetne, hogy sikerül valamit rákényszeríteniük a programjukból a Fideszre, és diktálhatnák a tempót (úgy, ahogy anno a Szadesz diktálta a Maszopnak). Szóval legfeljebb prédaként, eszközként kacsingatunk mi narancsékra, nem szívszerelemből :)
"Ja, egy Ángyán-Sólyom-Chikán-Schiffer féle tisztességes jobboldali pártot én is szívesen látnék." - Meglepő lehet, de én is. Remélem a TESZ ilyen lesz, és érdemes lesz velük ügyek mentén együttműködni.
"Akármihez nem, csak kormányalakításhoz jövőre." - Kis Optimiska :D
"Ide fogom beírni neked, óhajod szerinti betűtípusban:)" - Szavadon foglak, ha úgy lesz ;)
Szabó Csongor 2013.06.24. 10:57:32
Nem akarok nagy vitába bocsátkozni, de ahogy a videó végén el is mondja az államtitkár, h mivel az EU-ban vagyunk, nem lehet direkt kizárni a törvényből a tagországok állampolgárait VISZONT gátakat, akadályokat lehet emelni!
És, ahogy hallottam, elég egyértelmű feltételei lesznek a földvásárlásnak!
pl: én felvidéki vagyok, magyar,de nem vásárolhatnék még én sem Magyarországon termőföldet!
Szabó Csongor 2013.06.24. 11:02:06
Nem lehet, hogy csak simán B-Gy-M trió nem bírja elviselni? Hisz hallottuk, az ő idejükben a támogatásoknak csupán 25%-át tudták szétosztani! Ma már 100% az arány!
Láthattuk, hogy a szocialisták a nagybirtokokat preferálják (lásd: TSZ)és szeretnének minél jobban beleintegrálódni az EUban (lásd: Eladósítás IMF hitelekkel)
Pop40 2013.06.24. 23:21:18
"Pedig úgy próbálkozol, már-már szimpatikus :D"
Próbálkoznék, de nem nagyon hagyod magad. :)
Persze, ha ez neked megfelelő szint, akkor a világért sem zavarnálak meg benne.. :P
"Bizony közel :) Nem csak ez az egy kutatás hozott ki hasonló tendenciákat"
Volt az Iránytűnek másik, hasonló felmérése is?:D
Amúgy ebben az a legviccesebb, hogy rátok legnagyobb számban a fiatalabb korosztályból szavaznak. Ők lennének a legjobban megsértve, ha hatalomra kerülnétek, és eltűnne az, ami nekik természetes: hogy simán mehetnek külföldre munkát vállalni, hogy nincs határ a "határon", stb stb. (persze most nem a félhülye bőrfejűről beszélek, aki soha nem menne külföldre, mert nem ért semmihez, meg nem beszél semmilyen nyelven:)
Azt is megnézném, mit szólnának egy 350-es EURHUF árfolyamhoz. :D
"Nálam nem igazán itt keresendők a románchiány okai;"
Hanem?
"rétori képességeiről pedig inkább hadd ne nyilatkozzam"
Nem is tudtam, hogy ez egy politikus hozzáértésének bármilyen szintű fokmérője lenne.
Rétornak valóban nem nagy rétor. Hála istennek. Túl sok hülye került már ebben az országban pozícióba, aki csak pofázni tudott, és ezen kívül nem értett semmihez.
Amúgy pl a svájci miniszterelnök mekkora rétor? Úgy tudom, nem nagy, valahogy mégis elzötyögnek.
Lehet, hogy az a sikerük titka, hogy a mocskos rohadt eu nem zsigereli ki őket, mint minket. :DDDDDDDDDDDDD
"Bárki inkább megfelel, mint a vörös maffiózók."
Értettem elsőre is. :)
Egy Bajnai-Oszkó, mint "vörös maffiózók"- ez olyan aranyos. :DDD Annyira vörös, hogy Bajnai 68-as, Oszkó 73-as. Az egyik 22, a másik 17 volt a rendszerváltáskor. Nagy komcsik lehettek. :DDDDD Biztos sokkal nagyobbak, mint a neked "elfogadható" fidesz, amiben ott ül a fél MSZMP-s vezérkar. :DDDD
Hogy mitől maffiózók, azt már meg sem kérdem, gondolom, nem tudod te sem, csak olyan jól hangzott, mikor címlapon hozta a Barikád. :DDD
"Szóval legfeljebb prédaként, eszközként kacsingatunk mi narancsékra, nem szívszerelemből"
Volt már egy pár hasonló pártocska a történelemben, akik így közeledtek Vityáékhoz. (kisgazdik Togyánnal, MDF, MIÉP)
Tudod, hány százalékon állnak most?:)
"Remélem a TESZ ilyen lesz, és érdemes lesz velük ügyek mentén együttműködni."
Azt nem tudom, milyen néven futnának, mindegy is. Lényeg, hogy legyen végre egy épeszű jobboldali párt az országban, akire szavazni is lehet.
"Kis Optimiska :D"
Szóval én az vagyok, mert biztosra veszem, hogy egy balos összefogás Bajnai (egy kifejezetten jó jelölt) vezetésével képes nyerni, de te nem, mikor biztosra veszed, hogy Vona nyer majd, a 12%-ával?:DDD
"Szavadon foglak, ha úgy lesz ;)"
Oké, de én is elvárom ugyanezt tőled, miután Bajnaiék győzelmét kihirdették. :))
Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.06.25. 13:10:03
Józan elemzés. Minden lényeges szempontból megfelelőnek található.
A kérdés: az emberek szeretnék-e, hogy zsellérek legyenek a feudális kort éppen elhagyni készülő (de lehet a fidesz által oda visszasüllyedő?) Magyarországon. Remélhetőleg nem, ezt a jövő pár év fogja eldönteni.
Jó cikk. Egyre jobbak lesztek. A kelet-Berlines cikk után most ez végleg megerősítette bennem az érzést.
Csak így tovább!