OMG.jpgA polgárijobbos sajtó az elmúlt napokban tűéles szemű réti sasként csapott le arra a tényre, hogy az MSZP és a Jobbik közösen kezdeményezte az E.ON visszavásárlását vizsgáló parlamenti bizottság létrehozását. Zúgnak a fideszes légószirénák, elő lehet ásni a „Jobbikot az MSZP ügynökei hozták létre" című konteót, és persze hatásosan el lehet énekelni a „két pogány közt..." kezdetű narancsballadát is. Holott a történet teljesen másról szól.

Nyilvánvaló, hogy a cég visszavásárlása sem a komcsiknak, sem a radikáljobbosoknak nem tetszik. Csakhogy nem ugyanazért! A ballibsi észjárás nyilván képtelen megbarátkozni a gondolattal, hogy az „állam a legrosszabb gazda" hazug jelszava alatt fillérekért elkótyavetyélt állami vagyonból bármit is visszaszerezzünk. Képviselőik és sajtójuk máris az államszocializmus visszatérésével riogatnak. (Hogy az Unió számos országában vannak közösségi tulajdonban a közművek, az ezeket a jóembereket persze nem érdekli.) A neoliberális dogmatikában az állam örül, ha lyuk van a seggén, és a nemzetközi nagytőke egyelőre megtűri a létezését. Minden ellenkező irányba tett lépés „retrográd, populista, demagóg", kommunista és talán még egy kicsit fasiszta is

No, most, aki úgy véli, hogy az állami vagyon elszórása ellen legkeményebben felszólaló, annak feltárását, és a felelősök megbüntetését is követelő Jobbik e fenti hozzáállással azonosulni tud, az az elmúlt három évben nem ezt a csatornát nézte.. A radikálisoknak egészen más miatt vannak kellemetlen sejtései az E.ON visszavásárlásával kapcsolatban. Nagyjából azért, amiért nekem is. A helyzet ugyanis az, hogy a szoci rinyálással ellentétben semmilyen államosításról nincs szó. Sőt!

A jelek szerint az állam, amely annak idején bagóért, fekete-afrikai privatizációs feltételekkel adott túl a cégen, most piaci áron vásárolja azt vissza. Sőt, lehet, hogy még többért. Tetszikérteni? Günther 50 forintért bevásárolta magáét a hazai energiaszektorba, most pedig szíveskedik kiszállni belőle – 150-ért. Ez nem, hogy nem „államosítás", de még a kormány által előszeretettel mantrázott „gazdasági szabadságharctól" is mérföldekre van.

Okés, eddig világos - mondhatja az olvasó. De azt még mindig nem értem, hogy a viharba lehet, hogy a parlament, egymástól legtávolabb álló két pártja most mégis együtt követeli az ügy kivizsgálását? Ennek oka mindössze egy szó: matek. Egy parlamenti vizsgálóbizottság felállításához a képviselők legalább egyötödének aláírása kell. Elég csak rápillantani az országgyűlési erőviszonyokat ábrázoló kis grafikonra, hogy lássuk: egyetlen ellenzéki párt sem tud egyedül kiállítani ennyi autogramot. Ez van, honpolgárok, ilyen a kétharmad. A maradék egyharmad szét van dobva három pártba, és akkor még ott vannak a függetlenek is. Ha a jobbikosokon kívül minden egyes honanya és honatya aláírná a kezdeményezést, akkor lenne csak meg nélkülük a szükséges 20%. Csakhogy a függetlenek közül számosan (Szili Katalin, Molnár Oszkár, Rozgonyi Ernő vagy épp a jobbikból dobbantott, azóta szuperfideszessé vált Pősze Lajos) közel sem biztos, hogy szembe akarnának/mernének menni a kormánnyal. Marad tehát a kényszerű „összefogás".

Hogy ebből botrány lett, annak alapvetően két oka van. Az egyik, hogy a kormánypárti kommunikáció sunyi és kétszínű volt az ügyben - a másik, hogy a jobbikos meg béna. A párt vezetőinek tisztában kellett lennie azzal, hogy saját szavazóik körében a komcsikkal való bármilyen együttműködés a sátánizmus minősített esete. Ha a parlamenti matematika mégis erre kényszeríti őket, akkor talán nem ártott volna erre előre felhívni a figyelmet, három mondatban kibontva, hogy erre miért van szükség - és nem utólag magyarázni a bizonyítványt.

Az E:ON ügy a hazai közélet orvosi gebéje. A baloldali ellenzék gátlástalanul hazudozik és riogat, miközben halált megvető bátorsággal védi gazdája, a nemzetközi nagytőke érdekeit. Saját agymosott táboruk erre soha nem fog ráébredni, ha a Párt azt mondja, hogy a lenini út most a vadkapitalizmusba vezet, akkor is követni kell! A kormány a gazdasági szabadsághős glóriájával övezve az asztal alatt okosba' kiegyezik a multikkal, majd látványosan ajtót mutat nekik. Ők mennek persze, csak épp viszik a családi ezüstöt is. Az egész kétszínű színjátékot egyedül a radikájobbosok veszik észre – akik meg tátognak a sarokban, és nem tudják normálisan elmondani, mi a bajuk, így aztán a többiek röhögve mutogatnak rájuk, hogy hülyék. A maradék tízmillió meg csak ül a nézőtéren és egyre kevésbé érti ezt az abszurd darabot...

Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr685532778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veridicus76 2013.09.25. 12:35:29

Van arra bármiféle reális esély, hogy az E.ON-t a magyar állam erőből megfingassa? Nincs.
Stratégiai fontosságú a visszavásárlás?
Igen, az.
Innentől kezdve lehet dühöngeni a nyilvánvaló igazságtalanságon, és az is biztos, hogy néhányan nagyot szakítanak ezen az ügyön, de a lényeg mégiscsak az, hogy nemzetstratégiai fontosságú visszavásárlás történt.
Az MSZP ezt kompromittálni akarja - meglehet, tények alapján -, ami minden jövőbeli hasonló aktust eleve defenzívába tol.
A Jobbik meg ostobán segédkezik ebben.
Ez nemzetstratégiailag botrányos és elfogadhatatlan. Ez nem magyar érdek. Taktikailag nemkülönben, ebből a Jobbik nem fog tudni jól kijönni.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.09.25. 13:03:47

Maga Orbán volt tanácsadója írta le a blogján, hogy a gáztározók 360 milliárdért való megvásárlása teljesen értelmetlen, "egy forint is sok érte".

www.hir24.hu/belfold/2013/09/17/orban-egykori-embere-1-forint-is-sok-a-gaztarozokert-nem-360-milliard/

Úgy néz ki, ez legalább 3x nagyobb összeg, mint a stadionépítések. Valószínűleg egyébként a haveroknak (Közgép & tsai) fogják átjátszani ezt is.
egyéb érdekesség: kínai hitelből megy a buli
www.napi.hu/magyar_gazdasag/kiderult_az_mvm_kinai_hitelbol_veszi_meg_a_gazuzletagat.562160.html

@Veridicus76: a Mol-pakettet is (IMF-)hitelből vettük meg, ezt meg kínai hitelből fogjuk...

Az oroszok annyit csináltak amikor a Gazpromot államosították, hogy kivezényeltek két hadosztályt, a kapu elé géppisztolyos katonákat állítottak, oszt kész. Mi meg hitelből fizetünk, mint a katonatiszt. Van egy kis különbség.

A Jobbik a lehető legjobb utat járja, amikor megpiszkálja eme gyanús ügyletet.

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.09.25. 13:08:08

"A kérdés a földgáztárolókkal kapcsolatosan valójában nem az, hogy sok-e érte a megadott vételár, 90 milliárdot érnek-e, 20 milliárdot, vagy 200-at? (...) A véleményem szerint ezért az üzletért 1 forint is sok. Mert nincs rá szükség, hogy ezt állami tulajdonban üzemeltessük. Egyszerűen felesleges megvenni. És akkor minden pénz sok érte" - közölte az egykori helyettes államtitkár egy hosszú blogbejegyzésben, amelyben az E-ON-os, 360 milliárdos vásárlást elemezte. Holoda hozzátette, a gáztározók esetében teljesen mindegy, hogy ki a tulajdonos, a lényeg, hogy legyen.

"Kit érdekel, hogy a raktár kinek a tulajdona? Különösen úgy, hogy márpedig a raktár tulajdonosa köteles a raktárát a megfelelő kapacitással fenntartani és a kereskedők számára elérhetővé tenni, és e kötelezettség engedélyezője és szabályozója maga a magyar állam. Miért kellene, hogy akkor a raktár tulajdonosa is a magyar állam legyen?" - írta Holoda Attila.

"Ostobaság"

Holoda szerint a vásárlás támogatói általában azzal érvelnek, hogy az olcsó gázból betárolt párnagáz bevethető a rezsicsökkentéshez, illetve hogy így a tevékenység nonprofit lesz. Az egykori helyettes államtitkár szerint viszont mindkét érv "ostobaság", a párnagáz ugyanis nem használható fel csak úgy, arra a tároló fenntartása érdekében szükség van.

"A párnagázt felejtsék el, mint rezsicsökkentési eszközt, mert ha fel is használnak belőle valamennyit, azt mindenképpen vissza kell pótolni, s akkor már a drágább gázból, tehát nem nyertünk vele semmit, csak elodáztuk a problémát" - érvelt, hozzátéve, hogy a nonprofit tevékenység sem áll meg, mivel az energetikai rendszereknek nem csupán a létrehozása, de a fenntartása és működtetése is hatalmas pénzforrásokat igényel, ezt pedig valahonnan elő kell teremteni.

"Vagy a tevékenységen elért profitból, vagy az adóinkból. A lényeg: mindenképpen a fogyasztók fizetik meg, mert ki más fizetné. Pénz nem teremtődik csak úgy" - vont mérleget a szakember.

Veridicus76 2013.09.25. 14:10:31

Valóban van különbség Oroszország és Magyarország között. Oroszország nagyhatalom, minden tekintetben. Mi meg nem vagyunk azok.
Az meg hogy lenne már mindegy, ki üzemelteti a gáztározót???
Igen, végső soron minden az adóinkból megy. Pfuj, le az állammal, ne költsön egy fillért se semmire! És akkor majd lehet örülni.
Micsoda ostoba demagógia ez???

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.09.25. 15:12:01

@Veridicus76: "Az meg hogy lenne már mindegy, ki üzemelteti a gáztározót??? "

Ezért:
@Nemzetstratégia:
olvasd el...különös tekintettel erre:
"Kit érdekel, hogy a raktár kinek a tulajdona? Különösen úgy, hogy márpedig a raktár tulajdonosa KÖTELES a raktárát a megfelelő kapacitással fenntartani és a kereskedők számára elérhetővé tenni, és e kötelezettség engedélyezője és szabályozója maga a MAGYAR ÁLLAM. Miért kellene, hogy akkor a raktár tulajdonosa is a magyar állam legyen?" - írta Holoda Attila.

toportyánzsóti 2013.09.25. 16:01:56

Botrány az amit a fityusz megenged magának ovis módon!Előző ciklusokat végig bizottságizta,most pedig egyetlen bizottságot sem engedett!Szerintük addig nincs diktatúra míg nem jön valakiért a fekete autó és nekik minden aljas trükk csalás megengedett szent küldetésük okán?!Analfabéta,és erkölcstelen faszok dolgoznak nekik,ellenőrzés nélkül mindent elqrnak!Pedig ilyen történelmi lehetőség nem terem minden bokorban,ezek a faszrablók ezt teszik tönkre!

2013.09.26. 00:25:23

@Veridicus76: Stratégiai fontosságú a visszavásárlás?
Igen, az."
Csak a fidesznek. Egy bukott választás után, a közgép kezén lévő E-On aranyat ér!
Az országnak nem. Egyébként meg úgyis te szopsz. Persze lehet , hogy élvezed...

avocado_ 2013.09.26. 00:41:29

Csak az olyan primitív retardáltak ugranak az olyan beszólásokra hogy "az mszp meg a jobbik ugyanazt szavazták biztosan titkon szövetségesek". Pont olyanok mint akiknek ezt a blogot írja egy másik primitív retardált.

2013.09.26. 02:14:06

bakker, tegnap a közszolgálati hiradóban is ezt szajkózták öt percen át, hogy nahát, a jobbik és az mszp együtt akar felállítatni egy vizsgálóbizottságot. komolyan erre rejszoltak öt percen át! de hogy minek az eon a magyar államnak egy valag pénzért, arra már nem tértek rá. pár száz milliárd forint? pitiáner dolog. foglalkozzunk inkább azzal, hogy kik akarnak vizsgálóbizottságot, és csináljuk róla putyini propagandavideót az esti híradóban. az eszem elmegy ettől az országtól.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.09.26. 02:27:54

ez nem allamositas hanem a gaztarozo bizniszbe valo belepes allami penzen.

Allamositas akkor lenne ha OV azt mondana "Gunternek" ( hogy maradjunk a peldanal ) hogy " Szia Gunter, tudod mit kapsz? 5 percet hogy elmenj, papirokat hagyd az asztalfiokban" de itt szo sincs errol. Ez az oroszoknal mukodik, csak ott nem eleve nem a piacon szereztek a vagyontargyakat es igy nem is piaci alapon veszik el oket. Hodorovszkij is ha nem erolteti a Jabloko partot maig elne az orosz dusgazdagok egyhangu, ambar fenyuzo eletet. De ez mas teszta.

Piaci aron, piaci alapon mindenki tudna "allamositani", megvenni valamit a realis ertekeert az nem kunszt.

Kommunikacio kerdese az egesz.

feketeesfeher 2013.09.26. 04:48:50

Balogh Gábor pont ugyanazzal a politikai logikával operál, mint a fidesz.
Ami nem meglepő, hisz politikus.
Csak vicces, hogy ő sem képes kilépni ezekből a meghatározott keretekből, pedig állítólag radikális.

Holott egy frászt radikális.
Csak ökörségeket beszél.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.09.26. 06:35:13

@Nemzetstratégia: a nonprofit nem azt jelenti, h nem fejleszt/fentart..de egy ekkora szakértő biztos tudja ezt.
de ha nem, akkor segítek
a nonprofit azt jelenti, hogy nem viszi ki a hasznát és vesz a részvényes új lambót, vagy épp vitorlást...hanem visszaforgatva, fejleszt, fentart.

BÁRMELYIK blog akinek van ideje, kinyomoztahtná végre...hány ÁLLAMI közműcég privatizált MO.on? ha jól tudom az RWEben nyakig benne van a Német állam, vagy város. francia is van-volt.
szóval az osztrák államnak, német államnak lehet, csak a magyarnak nem.

ob.szerver 2013.09.26. 07:43:16

Tegnapelőtt este véletlenül a közszolgálatira kapcsoltam, ahol a híradó ment, amit ott egyébként soha nem nézek. Két termelési győzelmi jelentés után ez a kibaszott fontos téma következett. Hja, nem a gáztárolók megvásárlásának körülményei, hanem az, hogy az szoci kezdeményezést a jobbikosok egy része, közte Gyöngyössi képviselő is aláírta. Hosszasan, kb. 3 percben, több archív és mostani felvétel bejátszásával, minden oldalról körbejárva.

Tegnap, ismét néztem a híradót, mert kíváncsi voltam a papcsák ügy prezentálására, amiben nem is csalódtam, de ez egy másik téma. A híradóban MEGISMÉTELTÉK az egy nappal korábbi riportot az MSZP és a jobbik "összeborulásáról", amivel alighanem nemzetközi szintű híradótörténeti kuriózumot alkottak.

A párt agitprop osztálya meghatározza a híradó témáit, és ha úgy érzik, hogy első alkalommal nem jött át kellőképpen, akkor megismételteti. Mondanám. hogy ennél már nincs lejjebb, de sajnos mindig van.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2013.09.26. 07:44:45

A fidesz és az mszp együtt nem szavazták meg az ügynöklista nyilvánosságát. Akkor ők is összeborultak? Mindenki összeborult mindenkivel? :))

Void Bunkoid 2013.09.26. 07:58:33

@Nemzetstratégia: akkor lenne csak igazán felháborodás, meg diktatúrázás meg sztálinozás(akár nemzetközi szinten is), ha az állam csak úgy odaállítana valahova a hadsereggel, és aszondja hogy "na akkor ezt most kérem elvesszük, mer a dógozó népnek szüksége van rá". Megvásárolni, még ha hitelből is, inkább tűnik demokratikusnak, még ha államosítás is.

@Veridicus76: Oroszország 1992 óta (amióta már nem Szovjetunió) már nem nagyhatalom. Csak egy nagy hatalom - értsd egy bazinagy területű ország, ami terület kb 85 százaléka amúgy is lakatlan. Maximum a nyersanyagkészletei alapján lehetne az, de amúgy már csak udvariasságból van benne az ENSZ BT-jében is, igazából egy totál lokális országgá redukálódott, akit politikailag a saját határain túl már senki nem vesz száma, mint olyat. Gazdaságilag (pont a gáz miatt) tud még nyomást gyakorolni Európára, de - legalábbis szerintem - a nagyhatalomság mibenléte abban is áll, hogy egy nagyhatalom mintaként áll a követői előtt, az ő mellette-alatta álló országok olyanok akarnak lenni, mint ő.

Ez elmondható az USA-ról, akárhogyan is divat fikázni a rothadó kapitalizmust, meg a hanyatló nyugatot, alapvetően a világ 90 százaléka olyan akar lenni, mint az USA.

Oroszországról nem mondható ez el, olyan országot a világon senki nem akar, mint ők. Talán még maguk az oroszok sem.

Kakukk József 2013.09.26. 08:14:04

Minden államosítást privatizáció követ.
A fidesz felkészül arra, amit persze kizártnak kommunikál: a választási vereségre.
Ezek a koleszos fiúk nemcsak álmodni mertek nagyot, hanem lopni is.
Ez jól látszik, immár három éve.
És ezeknek semmi sem drága.
Főleg, ha a vételárat is lopják.
Ócska egy bagázs... primitív országrablók.

csavari 2013.09.26. 08:16:50

Sajnos a jobbik is prosti lett!Hozzá idomult az mszmp utódpártjaihoz, nem különbözik tőlük semmiben! Nem tisztította meg magát a jobbik a bolsevik zsidó söpredéktől és nekik is csak a pénz a mozgató rugójuk! Az eont nem vissza vásárolni kellene a többi elajándékozott céggel együtt hanem vissza államosítani! meg kell nézni az akkori értéküket és azt, hogy mennyiért adták ajándékba és a különbözetet az kivitt pénzzel egyetemben befizettetni az állam kincstárba és utána takarodhatnak az országból kivétel nélkül! A szépséghiba a történetben hogy az a likud fidesz kiállt tolvajt aki tevékenyen részt vett az ország kirablásában!

Rob67 2013.09.26. 08:20:31

@FILTOL: Mondjuk a peldaidban emlitett allamok bizonyithatoan jo gazdak voltak az elmult xx evben. A magyar nem. Tudom tudom. A ktorok a habsburg a nemet a komcsi.
Huszoneve nincs komcsi csak 386 rablo es naplopo a parlamentben. Ok minek voltak jo gazdai az elmultidoszakban?
De tovabb megyek. Igen a nemetek es osztrakok is. Ellenben nekik egy kicsit tobb penzuk van jotekonykodni. Amig lukas a gatyad baratom addig ne akarj fennkolten korzozni benne :)

Sztavrosz_ (törölt) 2013.09.26. 08:30:39

Következetesebben kellene címet választani. A nacionalista fasiszták összeborultak a komcsikkal.. ha már..
Ha már van bátorságod az mszp-t komcsinak nevezni és ezzel ezt a magasztos eszmét degradálni.

vladimir964 2013.09.26. 08:32:15

Állami gigacégek SOHASEM tudnak működni sem gazdaságosan, sem hatékonyan, legfőképp pedig költséghatékonyan. Egész egyszerűen struktúrájuk teszi erre képtelenné őket.
Ahol nem szakértelem, hanem pártbeli érdemek és/vagy rokonsági alapon történnek a kinevezések és előmenetelek - márpedig az állami gigacégeknél ez a tulajdonosi struktúra által diktált kikerülhetetlen végeredmény - ahol egész egyszerűen a cég nem nyereségérdekelt, hiszen nem tud tönkremenni, Állambácsi úgy is teletömi majd a lukakat lóvéval, ahol a felsővezetésnek nincs semmilyen üzletmeneti felelőssége, hiszen - mivel bratyi alapon történt a kinevezés, nehogy má kiderűjjön a disznóság, hát másik disznót teszünk a helyébe, ezt meg valami jólfizető ejtőernyős állásba nyomjuk - ellentétben a magánvállaltakonál, ahol bizony kőkemény elszámolási kötelezettség van a részvényesek és a sokszor mészárszéki szakemberekkel vetekedő felügyelő bizottság felé, mely magukat a részvényeseket képviseli, nem működik semmi, pontosabban évről-évre masszív és exponenciálisan növekvő veszteséget termel, hozzáteszem, a mi adófizetői zsebünket terhelve ahelyett, hogy ugyanezt oktatásra és egészségügyre költenénk, megfejelve a nem kicsiny koncessziós díjakkal. Egy állami óriásvállalat reakcióideje, következésképp szolgáltatási minősége nagyságrendekkel lassúbb, mint egy magánkézben levőé. Mi a picsának törjem magam, a lóvé ugyanúgy megjön, kirúgni úgysem fognak, egyébként is a főnök a semmiért hússzorosát viszi haza...
Hát ezért életképtelen az államosítósdi, és ezért masszív és agyalágyult demagógia az egész. Baromira leszarom én, hogy Günther vagy jJákob kezében van-e egy cég, de szolgáltasson minőségileg, És felőlem betegre keresheti magát.
Oszt vajon mire mentünk eddig, a nagy népnemzeti magyarkodásunkkal: teljesen elszigetelődtünk, kilóg a seggünk a gatyánkból, oktatári rendszerünk minden eddigi szint alá süllyedt, egészségügyi rendszerünk gyakorlatilag elfekvők sorozatából áll.
Viszont trianon emléknapon cserébe betegre zokoghatjuk magunkat egy sosemvolt világ hamis hagymázas kényszerképzetének oltárán.

kifordított nagyanyó 2013.09.26. 08:34:46

A narancskomcsikkal vagy a vöröskomcsikkal?
Akkor már inkább a vöröskomcsikkal!

is 2013.09.26. 08:34:51

@Veridicus76: "Stratégiai fontosságú a visszavásárlás?
Igen, az."

Nem, nem az. Innen folytassuk. Mondjuk kezdjél te indokolni.

is 2013.09.26. 08:39:07

@Veridicus76: "Az meg hogy lenne már mindegy, ki üzemelteti a gáztározót??? "

Hát ha üres, és nincs benne gáz, akkor tényleg mindegy. Márpedig ez a helyzet. 8 éve, amikor az oroszok elzárták Ukrajnában a gázt, akkor még jó ötletnek tűnt, ma már világosan látszik, hogy teljesen feleslegesen építettük meg. Európa teljesen más utakon megoldotta az orosz gázfüggőséget (Északi áramlat, Déli áramlat, villamos hálózatok összekapcsolása). A te stratégiai gáztározód EGYRE ÜRESEBBEN ÁLL. Ne nevettesd ki magad, hogy ennek bármi jelentősége van, hogy egy üres barlanra ki vigyáz.

Konzervatív0 2013.09.26. 08:56:34

@csavari: De mit vártál?
Én helyi köznyezetemben az alábbi tanuja voltam.
Feribácsi aki 40 éve mszmp majd mszp tag, és János bácsi aki a másik erős hitű mszmp-s majd mszp-s tag a faluban a 2006-os választáson még mszp szavazatokra agitált és mszp megfigyelőként bizotsították hogy a választások el ne legyneek csalva, sőt Feribácsi mszp szinekben lett önkormányzati kéviselő is. Nos ők mindjetten erős kötödésű szocialisták a 2010-es választások előtt mint jobbik aktivisták (feribácsiról biztosan tudom hogy azóta is mszp tag) szervezték a helyi jobbik gyüléseket, és házról házra jártak hogy menjen el mindenki meghallgatni a faluba látogató jobbikos jelöltet, mert igen igaz amiről beszélni fognak.

Ebből a magamfajta kevésbé erős kötödésű választópolgár mit szürhet le?

Balt 2013.09.26. 09:19:18

A poszt felvetéseiben alapvetően ott lehet a valóság, de ez még csak "kritikai realizmus" (kiutat nem mutat).

Továbbgondolva a politikai pragmatizmus mentén: a Fidesz - látva előnyét a célegyenesbe fordulva - talán elérkezettnek látja az időt, hogy a Jobbikkal is leszámoljon, vagy legalábbis gyengítse, ami furcsamód most (sem...) épp a baloldali érdek.

Balt 2013.09.26. 09:22:14

@Nemzetstratégia: Ez a Holoda ritka nagy tetű, érdemes belolvasgatni a blogjába. Még hogy Orbán embere, jó vicc! :))

Balt 2013.09.26. 09:23:46

@Nemzetstratégia: "- vont mérleget a szakember."

Aki egyébként harcos Gyurcsány-Bajnaista. (Ettől még akár mondhatna igazat is, csakhogy jól látszik, ha volna is szakmai érve, mélyen alárendeli politikai elfogultságának.)

Dzsentrisvihák 2013.09.26. 11:13:13

@Void Bunkoid:

"már csak udvariasságból van benne az ENSZ BT-jében is" - Húbazmeg, valaki szóljon gyorsan Putyinnak, mert őt erről valószínűleg elfelejtették tájékoztatni... Te amúgy '92-ben olvastál utoljára külpolitikai híreket?

@vladimir964:

"Állami gigacégek SOHASEM tudnak működni sem gazdaságosan, sem hatékonyan, legfőképp pedig költséghatékonyan. Egész egyszerűen struktúrájuk teszi erre képtelenné őket." - LOL :D

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.09.26. 11:19:36

@Balt: "Holoda Attila egykori energetikai helyettes államtitkár"
A cikben pedig: "Orbán egykori embere"

Ettől persze még igazad van, mert az összes fideszes tetű valójában ugyanakkora gazember, mint a gyurcsány-bajnaisták. Secko Jedno.

"ha volna is szakmai érve"

Van "szakmai érve", el is mondta. Hogy nem tudsz értő módon olvasni, nem az ő hibája...

Balt 2013.09.26. 11:56:20

@Nemzetstratégia: A pasas másfél hónapig volt államtitkár. Talán addigra épp kiderült, kiféle-miféle. (Szó se róla, van mit csiszolni a kormányzat HR-jén..)

A "szakmai érveit" pedig pl. itt találod:
osztommagam.blog.hu/2013/02/11/csupan_egyutt_keves_lesz_2014-ben_kozosen_kell

Balt 2013.09.26. 11:59:20

@Nemzetstratégia: Az imént idézettet olvasva ki kíváncsi az olajipari, vízügyi stb. lobbitevékenységére?

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.09.26. 15:10:39

@Balt: 1) A másfél hónapig államtitkár is államtitkár.

2) Mely állításával vitatkozol, ahelyett hogy személyeskedéssel próbálnád mocskolni?
Ha teszem azt gyurcsány jelenti ki hogy 2+2=4, akkor megváltoznak a matematika szabályai, mert "mocskosgyurcsány"?
Ennyire sötét vagy agyilag?

Balt 2013.09.26. 16:05:45

@Nemzetstratégia: Az első hozzá(m)szólásodban:
"Hogy nem tudsz értő módon olvasni, nem az ő hibája..."

Asszem erre 1 adekvát válasz van: Kabbe, faszkalap.

@poszt: Úgy fest a dolog, hogy a komancsok döntöttek úgy, mégse borulnak össze:

index.hu/gazdasag/2013/09/26/az_mszp_megsem_akar_vizsgalobizottsagot_e.on-ugyben

lol

Balt 2013.09.26. 16:11:13

@Nemzetstratégia: Hab a tortán:

Nemstrat.: Hogy nem tudsz értő módon olvasni, nem az ő hibája...

Én: (Ettől még akár mondhatna igazat is, csakhogy jól látszik, ha volna is szakmai érve, mélyen alárendeli politikai elfogultságának.)

Nemstrat: Mely állításával vitatkozol, ahelyett hogy személyeskedéssel próbálnád mocskolni?

... Kell még valamit mondanom, Ildikó?

Nemzetstratégia · http://nemzetstrategia.blog.hu 2013.09.26. 18:31:42

@Balt: "Ettől még akár mondhatna igazat is, csakhogy jól látszik, ha volna is szakmai érve, mélyen alárendeli politikai elfogultságának"

Az látszik, hogy jobb lett volna ha csöndben maradtál volna.
süti beállítások módosítása