facepalm.jpg2014. május 27-én Gyenes Levente polgármester gondoskodott róla, hogy Gyömrő a gyáva meghunyászkodás szimbólumaként kerüljön be az országos hírekbe. A Gyömrő 2000 Kör színeiben megválasztott elöljáró példátlan szolgalelkűségről tanúbizonyságot téve kezdeményezte, hogy a Horthy parkot alig két év után Fő térré kereszteljék át. A polgármester ezt azzal indokolta, hogy Gyömrő fejlődését és eredményeit nem árnyékolhatják be olyan „hibás döntéssel”, mely „rossz hírét viszi” a városkának.

Gyömrő évszázadokon át megfontoltan ballagó történelme 1945 februárjában hirtelen meglódult. Ekkor a kies Pest megyei kisvárost is elérte a megszálló szovjet hadsereg, ennek következtében az idegen szuronyok fedezékéből előmászott kommunista csőcselék hónapokon keresztül terrorizálta és gyilkolta a település keresztény magyar intelligenciáját: földbirtokosokat, papokat, jegyzőket, valamint egy vendéglőtulajdonost és egy postamestert mészároltak le, összesen vagy két tucat embert; az áldozatok pontos száma ma sem ismert.

Hasonló bestiális bűntettek történtek a gyömrői járás más településein is: Ecseren, Maglódon, Mendén, Péteriben, Tápiósápon, Tápiósülyün és Úriban. Csaba Gyula péteri evangélikus lelkésznek kiszúrták a szemét, kitépték a nyelvét, levágták a nemi szervét, és keresztre feszítették. Az ecseri plébános szemét szintén kiszúrták, előtte megásatták vele a sírját. Egy környékbeli vendéglőst élve temettek el, sarkába patkószeget szúrtak. A tetteseket – az 1919-es úgynevezett Krupka-Schwarzstein-direktórium tagjait, illetve munkaszolgálatból vagy koncentrációs táborból hazatért személyeket – soha senki nem vonta felelősségre. Sőt, a kommunista vérengzés dicsőségére a városka főterét, mely Horthy Miklós kormányzó nevét viselte, Szabadság térré nevezték át.

A cinikus, megalázó, szégyenteljes elnevezés egészen 2012 tavaszáig az önfeladó szellemi és lelki restséget vádló szégyenfolt volt. Ekkor azonban Sas Zoltán jobbikos városatya (a tizenegy tagú testületben rajta kívül egy fideszes képviselő van, egy főt delegál a Gyömrői Társaskör, a többiek a Gyömrő 2000 Kör színeiben tevékenykednek) kezdeményezésére a gyömrői közgyűlés tíz igenlő és egy tartózkodó szavazattal igazságot szolgáltatott a mártíroknak, a tér végre visszakapta eredeti nevét. De méltó elismerése volt ez a névadónak is, hiszen Horthy Miklós országlása idején az addigi apró falucskából térségi szinten jelentős település vált.

A kizökkent történelem helyreigazítása természetesen zsigeri gyűlöletet váltott ki azokból, akik fekete görcsbe rándulva foggal-körömmel ragaszkodnak ahhoz, hogy a kommunista gyilkosságok a szabadságot hozták el Gyömrőnek. Az országszerte is legfeljebb egy-kétezer gyűlölettől sistergő pszichopatát számláló történelemhamisító társadalmi zárvány helyi népszavazás útján akarta kikényszeríteni a gyalázat visszaállítását, ám a támadás érdektelenségbe fulladt. Győzött hát az igazság és a tisztesség.

Ám 2014. május 27-én Gyenes Levente polgármester gondoskodott róla, hogy Gyömrő a gyáva meghunyászkodás szimbólumaként kerüljön be az országos hírekbe. A Gyömrő 2000 Kör színeiben megválasztott elöljáró példátlan szolgalelkűségről tanúbizonyságot téve kezdeményezte, hogy a Horthy parkot alig két év után Fő térré kereszteljék át. A polgármester ezt azzal indokolta, hogy Gyömrő fejlődését és eredményeit nem árnyékolhatják be olyan „hibás döntéssel”, mely „rossz hírét viszi” a városkának. „Én készen állok a hibámat elismerni, hibás döntésemen változtatni és bocsánatot kérni mindazoktól, akiknek korábbi döntésem fájdalmat okozott”, mondta Gyenes.

A minősíthetetlen megalázkodáshoz sajnálatos módon a testületi ülésen jelenlévő kilenc képviselőből heten csatlakoztak, ketten tartózkodtak. Gyömrő képviselő-testületének többsége tehát gyáván kapitulált egy marginális, szélsőséges, erőszakos magyar- és kereszténygyűlölő politikai-társadalmi szekta előtt. Hogy ezzel az érintett képviselők személy szerint saját magukat szemen köpték, az magánügyük. De szembeköpték Gyömrő népét és szembeköpték a keresztény Magyarország történelmi igazságát is. A Gyömrőt a leggyávább várossá alázó tettükkel méltatlanná váltak tisztjükre. A sárba tiport becsület visszaszerzése immár a városka polgárainak feladata.

Ágoston Balázs

 

 

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr206222969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.29. 09:41:36

Miért lenne a város gyáva? a polgija nah az igen, de visszahívni nem lehet, így a lakók nem nagyon tudnak mit csinálni, majd ősszel ha nem zavarják el, akkor se lesznek gyávák, csak nem érdekli őket és kész.

OkoskaTo:rp 2014.05.29. 09:43:02

Gyáva? Meghunyászkodott? Kompromisszumra kész, másokra tekintettel levő.
Ugyanis az ott élők többsége nem kért a cselédvilágból, a deportálások kiszolgálásából, a német megszálláshoz való asszisztenciából, a párizsi békediktátumból.

Szevasztok 2014.05.29. 09:44:57

Ami a "felszabadulás" után történt azt minden jóérzésű ember undorral kezeli. Ahogyan az azt közvetlenül megelőző időszakot is. (A háború már csak ilyen.)

Ettől ezek a szörnyű tettek még nem adnak legitimációt az azt megelőző időszakra.

Aki Horthyt élteti az Kádárt élteti.

seahawks 2014.05.29. 09:45:38

horty zsidógyűlölő volt, nem szabadna elnevezni róla semmilyen közterületet.

Raka1885 2014.05.29. 09:46:06

Nem ismerem a blogot. Ez most ironizál v. komoly?

nu pagagyí 2014.05.29. 09:46:30

Az volt a gyávaság amikor az újnyilas söpredék nyomására egy idióta háborús bűnösről nevezték el a teret. A Fő tér elnevezés a város minden lakójának jó lesz.

Bori Wó 2014.05.29. 09:50:02

Végre megjött a városvezetés esze, és egy elborult agyú fasiszta tömeggyilkos neve helyett adtak valami normális nevet a város főterének.

Gyáva és főleg agyatlan akkor volt a város, amikor elnevezték róla a teret.

cönde 2014.05.29. 09:54:25

Az indexen kirakva jó nagy betűvel és képpel? Hát bazzeg... Amúgy agyament idiótizmusra vall az elkövetett szörnyűségek és a tér elnevezésének megváltoztatása között kapcsolatot keresni. Mert ha Horthy tér akkor az igazságtétel az áldozatok részére, ha Főtér akkor meg a komminizmus éltetése? Miért engednek minden barmot országos hírportálokra?

Decsi 2014.05.29. 09:54:53

Kedves szerző!

Te egy mentálisan súlyosan sérült személyiség vagy.
Szívből sajnállak :\

Conchobar 2014.05.29. 09:55:26

@seahawks: "horty zsidógyűlölő volt, nem szabadna elnevezni róla semmilyen közterületet" - Nem lehetne az a szempont inkább, hogy magyargyűlölő-e vagy sem? Egyébként más kisebbségek is élnek ebben az országban. Miért csak a zsidók, más kisebbségek (pl.horvátok) érzékenységét miért nem tudakoljuk?

Conchobar 2014.05.29. 09:56:52

@Bori Wó: "Végre megjött a városvezetés esze, és egy elborult agyú fasiszta tömeggyilkos" - Horthy lenne az elborult agyú fasiszta?

badogosmester 2014.05.29. 09:59:48

Az "írót" kellene elküldeni abba a rendszerbe és akkor nem írna le ilyen baromságokat!

Conchobar 2014.05.29. 10:00:01

@nu pagagyí: "A Fő tér elnevezés a város minden lakójának jó lesz" - Akik ragaszkodnának Horthy nevéhez, azok nem léteznek? Vagy őket ki kell rekeszteni, mert ők fasiszta-antiszemita-nácista fenevadak?

shwarcz bácsi 2014.05.29. 10:00:19

Aki nincs velük az ellenük van, aki nem ért egyet velük, az rögtön gyáva, hazaáruló és nemzetellenes.. hányadék amit műveltek.

akrosztikon 2014.05.29. 10:00:21

@Raka1885: Ez -a szerző szándéka szerint - teljesen komoly. A szélsőjobboldali újságírók jellemzően ilyen tartalmú és stílusú szövegeket tudnak és akarnak létrehozni.

A szerző Ágoston Balázs, a Magyar Demokrata munkatársa. Íme a bemutatkozása a demokrata.hu oldalon:

"1976-ban született Budapesten, 2002-ben diplomázott az egri Eszterházy Károly Főiskolán. A nemzethűség és az értékek védelme gyermekkora óta természetes számára, meggyőződése, hogy minden olyan törekvés, amely különböző elméletek alapján a természetes rendet és hierarchiát igyekszik felborítani, életellenes, hiszen a jó a rosszal, az igaz a hamissal, a szép a csúffal, a természetes a természetellenessel nem helyettesíthető. Vallja, hogy felemelkedni csak a Kárpát-medence összmagyarsága képes. Érdeklődési területe a tradicionalizmus, az eszmetörténet és a Trianonban elszakított, megszállt országrészek. Ha futball, akkor csak a Kispest. Szabadidejében bort kóstol, ezirányú tapasztalatai alapján kijelentheti, hogy - miután a bor hagyomány, minőség és szakralitás - liberális bor nem létezik. A liberalizmust különben is szellemi homoszexualitásnak tartja."

(demokrata.hu/tartalmak/munkatarsak/)

Azt hiszem, ennek a kis bemutatkozásnak az alapján mindenki el tudja dönteni, hogy mekkora jelentőséget tulajdonítson ennek a posztnak.

akrosztikon 2014.05.29. 10:03:54

@cönde: Ez csak egy blog. Az viszont valóban érdekes kérdés, hogy az index miért tette ki ezt a posztot a címoldalára. Szerintem azért, hogy elárasszák a posztot az azzal vitatkozó, esetleg kifejezetten trollkodó hozzászólók.

Conchobar 2014.05.29. 10:06:22

@akrosztikon: "A nemzethűség és az értékek védelme gyermekkora óta természetes számára, meggyőződése, hogy minden olyan törekvés...A liberalizmust különben is szellemi homoszexualitásnak tartja" - Segíts kérlek! Melyiket tartsam súlyosabb jellemhibának, sőt bűnnek: a (magyar) nemzethűséget, vagy liberalizmus zsigeri elutasítását?

pherekydes 2014.05.29. 10:06:28

@akrosztikon:
illetve enélkül is mindenki el tudja dönteni (vagy legalábbis jó lenne, ha el tudná..)

Jenyei 2014.05.29. 10:10:25

Az ilyent, mint a cikk szerzője, bottal se piszkálná az ember. Ne foglalkozzatok vele. Mint ahogy azzal a hellyel se, ahol az ilyen megjelenhet. Egy barátom nagyon jó szövegét ajánlom megfontolásra. Amikor a fia egy Demokratával állított haza, figyelmeztette: fiam, legközelebb legalább csomagold be egy állatpornós újságba, az mégse akkora szégyen, ha az utcán meglátja egy ismerős.

Muad\\\'Dib 2014.05.29. 10:11:52

Gumicsont. Flamebait.
Jöhetnek a degenerált szélsőségesek mindkét oldalról őrjöngeni. Az egyik fél már megérkezett, hamarosan jönnek a reagálók is...

Conchobar 2014.05.29. 10:12:33

@cönde: "ha Főtér akkor meg a komminizmus éltetése" - Hol van ez a posztban?

akrosztikon 2014.05.29. 10:12:43

@Conchobar: Én liberális vagyok, úgyhogy rád bízom.:)

pherekydes 2014.05.29. 10:13:16

@Conchobar: a szellemi homoszexualitás először is értelmetlen képzavar. Esetleg azt jelenthetné, hogy az adott személy csak vele hasonló szellemmel rendelkező személlyel hajlandó kommunikálni? ez miért jellemezné inkább a liberálist, mint a nem-azt. Inkább forditva. Esetleg azt jelenti, hogy valaki csak a vele egyező értékeket képviselővel hajlandó kommunikálni/azokat elfogadni? Ez megint épp nem a liberálist jellemzi (tolerancia). Vagy ez a megjegyzés pusztán egy homofób kirohanás: bár a principle of charity kizárná ezt az értelmezést, mégis hajlok arra, hogy ez a helyzet. (egyszerűen nem látszik más). Tehát az a gond ezzel a "bemutatkozással", hogy kideül a figuráról, hogy egyszerűen undoritó.

Borenbukk 2014.05.29. 10:13:26

"...liberalizmus zsigeri elutasítását?"

Az olyasmi lehet, mint az embernek zsigerileg elutasitania sajat tudejet. Ezek a hulyek(Igen, te is.) pancsolnak a liberalizmusban, mikozben nagyon szigoruan elutasitjak. Ez az a liberalizmus, ami miatt egyaltalan elmondhatod, mennyire utalod.

joska61 2014.05.29. 10:15:14

Az igazi szégyen inkább az, hogy ma Magyarországon bármit is el lehet nevezni egy ilyen emberről.

béla a görög (törölt) 2014.05.29. 10:16:57

Horthy -> országomat a fiamért.
A Horthy-család tudja, hogy kussolni kell - vajon a széljobb miért erőlködik...?

Conchobar 2014.05.29. 10:17:35

@Jenyei: "Az ilyent, mint a cikk szerzője" - Nem akarjuk látni, hogy van abban valami, amiről a poszt szól? Nem akarjuk látni a sok habzószájú kommentelőt? Nem akarjuk látni, hogy bizony ilyen körülmények között bizony számos dolog bátorság és gyávaság kérdése

pherekydes 2014.05.29. 10:18:55

@joska61: Zuglóban Pongrátz Gergely tér is van... (az már csak hab, hogy csak egy útkereszteződés kapta a nevet)

Ezalaci 2014.05.29. 10:21:08

Itt ez a cikk - és ahogy elérhető - nekem azt sugallja hogy közeleg a katasztrófa, és vannak a háttérben irányítói.

pherekydes 2014.05.29. 10:21:33

@Conchobar: Abban mi a habzó száj, hogy egy kollaboráns, tömeggyilkosságért felelősról nem akar valaki elnevezni semmit? Az államfőknek van egy olyan tulajdonsága, hogy felelősek azért, amit az állam tesz..

Ezalaci 2014.05.29. 10:22:36

@Jenyei: Erről Kilgore Trout munkássága jutott eszembe :)

Conchobar 2014.05.29. 10:23:38

@pherekydes: "a szellemi homoszexualitás először is értelmetlen képzavar" - Te nyilván a homofóbiát tartod undorítónak, és nem a homoszexualitást. Csakhogy az a kérdésem úgy szólt, hogy 'Melyiket tartsam súlyosabb jellemhibának, sőt bűnnek: a (magyar) nemzethűséget, vagy liberalizmus zsigeri elutasítását?'. Kommented nem ad választ rá

vidéki suzukis 2014.05.29. 10:25:45

Ha jól tudom, ez a polgármester korábban testőr volt kiemelt személyek mellett, szóval nem gondolom, hogy gyáva, inkább valami szoci ÁL-liberális lehet a fazon.

arsenal71 2014.05.29. 10:28:27

Bátrak voltak. Helyrehozták hibájukat. Szembeszálltak a náci hordával. Ez mióta gyávaság?

Agyalap 2014.05.29. 10:28:32

Egy olyan ember, aki tudja az élet nagy igazságát, és földrengés sem tudja megingatni benne. Remélem nem hiszi hogy el tud menni a busz két lámpája között, mert képes lenne megpróbálni...
A többiek véleménye? Ki nem szarja le.
Ágoston Balázs ars poeticája: "A vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra..."

pherekydes 2014.05.29. 10:29:14

@Conchobar: Nem csak ez a két komponens volt a szövegben. Az egész zagyvaság ("meggyőződése, hogy minden olyan törekvés, amely különböző elméletek alapján a természetes rendet és hierarchiát igyekszik felborítani, életellenes, hiszen a jó a rosszal, az igaz a hamissal, a szép a csúffal, a természetes a természetellenessel nem helyettesíthető."), részben undoritó (homofóbia)
egy zagyváló szövegét (aki undoritó is) pedig nem érdemes komolyan venni.

Conchobar 2014.05.29. 10:29:17

@pherekydes: "Abban mi a habzó száj, hogy egy kollaboráns, tömeggyilkosságért felelősról nem akar valaki elnevezni semmit?" - Tömeggyilkosságért felelős? Hol gyilkolt tömegeket? Nem késztet az gondolkodásra téged, hogy Horthyt nem vonták perbe Nürnbergben, de még a '45 utáni Magyarországon se

BelaVak 2014.05.29. 10:29:34

Ez most vicc, vagy link bait recskazo kurucoknak?

Nancsi 2014.05.29. 10:32:17

@pherekydes: "Esetleg azt jelenthetné, hogy az adott személy csak vele hasonló szellemmel rendelkező személlyel hajlandó kommunikálni? ez miért jellemezné inkább a liberálist, mint a nem-azt. Inkább forditva."
Tévedés. A liberális szerint mindent szabad, ami neki jó. Szóval nem képzavar ez, hanem tény :-)

akrosztikon 2014.05.29. 10:32:49

@Conchobar: Esetleg az is lehet, hogy az a polgármester meggyőződése, hogy Horthy Miklósról nem helyes közterületeket elnevezni. Létezik ilyen is.:)

Ha Gyömrő polgárainak többsége ezzel nem ért egyet, akkor bizonyára ősszel ez meglátszik majd a szavazataikon, és olyan embert fognak polgármesternek választani, aki azt ígéri nekik, hogyarra fog törekedni, hogy a város közgyűlése nevezze át a teret Horthy Miklós térre. Egy demokráciában nagyjából így működnek a dolgok.:)

Conchobar 2014.05.29. 10:33:26

@pherekydes: "részben undoritó (homofóbia) egy zagyváló szövegét (aki undoritó is) pedig nem érdemes komolyan venni" - Ahhoz képest elég sokat irkálsz róla, hogy szerinted nem érdemes komolyan venni. Tehát te nyomatékosan leszögezed, hogy te a homofóbiát és a zagyváló szöveget tartod undorítónak és nem a homoszexualitást és a homoszexuális tevékenységet (a más végbelében történő élvezkedést)?

Kilgore Trout 2014.05.29. 10:34:26

@Ezalaci: Kikérem magamnak, hogy a munkásságom ezen a blogon bármilyen kontextusban szóba kerüljön! :)

Nancsi 2014.05.29. 10:34:46

@joska61: "Az igazi szégyen inkább az, hogy ma Magyarországon bármit is el lehet nevezni egy ilyen emberről. "
Mert milyen ember? Most komolyan: kedves liberálisok. Írjatok már 10 igaz, kizárólag konkrétumokat, tényeket tartalmazó mondatot Horthy Miklósról, ami alapján el kéne őt ítélni, és masszívan utálni. Olyan kíváncsi vagyok. Az ilyen általános "náci", "népirtó", "zsidógyűlölő" jelzőket mellőzzük. Csak a tényekre vagyok kíváncsi: mikor, mit tett.

pherekydes 2014.05.29. 10:34:53

@Conchobar: Egy állam vezetője felelős az állam tetteiért. Egy tömeggyilkos állam vezetője lehet, hogy nem érdemel büntetést bizonyos állami tettekért (nem közvetlenül felelős), de dicséretet, tiszteletet sem érdemel. Semmi tiszteletre méltó nincs benne. Ha nem is személyes felelősség terheli, de mint államfő.. Az egy dolog, hogy mi alapján büntetsz valakit és egy másik, hogy mi alapján érdemel tiszteletet. Utóbbiról volt szó - tér elnevezése, szobor - tisztelet megnyilvánulásai.

Counter · http://goo.gl/EXkKH9 2014.05.29. 10:37:17

"igazságot szolgáltatott a mártíroknak, a tér végre visszakapta eredeti nevét"

Ezt nem értem. Tehát a vérengzés áldozatainak az az igazsága, hogy a teret hívják Horthy térnek?

Mi az összefüggés?

Conchobar 2014.05.29. 10:39:15

@akrosztikon: "Ha Gyömrő polgárainak többsége ezzel nem ért egyet, akkor bizonyára ősszel ez meglátszik majd a szavazataikon, és olyan embert fognak polgármesternek választani" - Ez egy baromság. Az a választás nem a Horthy-térről fog szólni. És baromság demokráciára is hivatkozni. Bárkinek is. Ugyanis egyik kisebbség Horthyra nevez, a másik meg Főtérre nevez, és mindezt úgy, hogy meg se tudakolják a nép akaratát

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.05.29. 10:40:34

kíváncsi lennék, hogy a kedves poszt-toló felmenőinek mi a bánattól volt olyan jó a Horthy-korszakban (élni).

sakalakamo 2014.05.29. 10:40:47

Ez az írás olyan, mint a kommunista kiáltványok, hogy vannak tuti szavak, amik megfelelő körben hatnak. Ha ezeket elégszer megismétled, ezek az emberek felhúzzák magukat rajta, és máris igazad lesz a szemükben. Magyartanárom erre azt mondta volna: pongyola. Azért tették ki indexre, mert ez olyan fos, amit mindenkinek látnia kell.

A tollnok arról meg semmit nem beszél, hogy ha nem háborodott volna fel az egész település, a képviselők egész nyugodtan leszarták volna.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.05.29. 10:41:11

[@Nancsi: lehet, hogy a "mikor mit nem tett?" helyesebb kérdésfeltevés. az előző kommentem meg vonatkozik rád is.]

Ezalaci 2014.05.29. 10:42:30

@Kilgore Trout: Úgylátszik a (élet-)mű már külön életet él, kellemetlen helyeken is megjelenik :)

cönde 2014.05.29. 10:42:40

A liberalizmust különben is szellemi homoszexualitásnak tartja."

(demokrata.hu/tartalmak/munkatarsak/)

A liberalizmus: A kulturális liberalizmus az egyéni jogokra koncentrál, a lelkiismeret és az életmód szabadságára, köztük olyanokra mint a szexuális szabadság, vallásszabadság, megismerés szabadsága, vagy azon alapelv, miszerint az állam ne hatoljon az egyén magánéletébe. (Wikipédia)

Nem vagyok egy filozófus, de az itt leírtakkal melyik normálisan gondolkodó embernek vannak bajai? Vagy csak divat mostanság ezzel kérkedni?

Conchobar 2014.05.29. 10:42:48

@pherekydes: "Egy tömeggyilkos állam vezetője lehet" - Minden állam tömeggyilkos, amelyik háborúban vesz/vett részt. De te nyilván csak kizárólag Auschwitz-zsidó szempontból minősíted tömeggyilkosnak?

azabizonyoskovácsjános 2014.05.29. 10:43:37

Nagyon szomorú, hogy az index ilyesmit közöl le. ennek a cikknek nem szabadott volna megjelennie,legalábbis itt semmiképp. És nem, Horthy nem volt zsidógyűlölő, ugyanakkor semmi esetre sem nemzeti hős, nem kell úton-útfélen köztereket elnevezni róla,szobrokat állítani neki. És persze ostobaság a szovjet vérengzések és egy mondvacsinált indokkal történő térátnevezés között párhuzamot vonni.

Facel Vega 2014.05.29. 10:45:34

Egy pillanatra azt hittem, hogy a kuruc.info-t olvasom. De abból elég egy is. Egyébként nem a várost kéne csesztetni, hanem a döntéshozóit. Tehát nem a város gyáva, hanem a kormánypárti vezetése. Minden fideszes (igazságosabb megfogalmazásban: a legtöbb pártkatonából lett) góré alapvetően igazodás-kényszeres, szervilis fasz, különben nem nyalhatta volna magát pozícióba. Gondolom a helyi polgi is ilyesféle direktíva-bubus lehet, mint a kommunista hatalomátvétel óta általában az összes helyi hatalmasság.

akrosztikon 2014.05.29. 10:45:35

@Conchobar: Horthy Miklós kormányzósága alatt a magyar hatóságok részt vettek magyar állampolgárok munka- és haláltáborokba történő deportálásában. Hitler sem maga gyilkolt tömegeket, mégis van némi felelőssége a holokausztban. Vagy szerinted ezek a dolgok csak úgy maguktól történtek?

Conchobar 2014.05.29. 10:46:21

@idelle: "kíváncsi lennék, hogy a kedves poszt-toló felmenőinek mi a bánattól volt olyan jó a Horthy-korszakban (élni)" - Az miből jött ki neked, hogy cikkírónak, vagy a felmenőinek jó volt a Horthy-korszakban?

cönde 2014.05.29. 10:46:59

@Conchobar: itt: "kizökkent történelem helyreigazítása természetesen zsigeri gyűlöletet váltott ki azokból, akik fekete görcsbe rándulva foggal-körömmel ragaszkodnak ahhoz, hogy a kommunista gyilkosságok a szabadságot hozták el Gyömrőnek.
Kicsit valóban hagymázas a szerző írása, de ez alatt értri és értem, amit írtam.

Nagy György 2014.05.29. 10:47:27

Szerintem meg a post írónak fogalma sincs, hogy mi történik Gyömrőn, legközelebb utána kéne nézni és nem olyan dolgokról írni amihez közös sincs! Mitől lennének gyávák a lakosok? Milyen szemszögből nézzük? Ja hogy bal oldalról, ott is van egy pár gyáva gerinctelen alka, lehet, hogy te is az vagy! Gyömrő fejlődik!!! Egyre szebb lesz és ezt nem lehet vitatni! Horthy meg elmehet a picsába!

Netuddki. 2014.05.29. 10:50:27

Balázska! Azt hiszed számít a (lobbikos) véleményed? Mégis mi közöd van Gyömrőhöz? Ott laksz baszod? Nem? Akkor mit ugatsz bele mit csinálnak ott a zemberek?
Mellesleg már eleve nem is szabadott volna a hortiról teret elnevezni! Nemcsak Gyömrőn, máshol se.

akrosztikon 2014.05.29. 10:51:39

@Conchobar: Ha az a választás nem a Horthy térről fog szólni, akkor sajnos úgy áll a helyzet, hogy ez az izgalmas kérdés nem igazán érdekli Gyömrő polgárait.

Emellett láthatóan nem érted a népképviseleti demokrácia működését, ami elég kellemetlen, hiszen Magyarországon jelenleg népképviseleti demokrácia működik. Tudod, az úgy működik, hogy a nép képviselőket választ és felhatalmazza őket, hogy bizonyos kérdésekben (pl. a közterületeik neveiről) a képviselők döntsenek. Ha pedig a nép nem elégedett a döntéseikkel, akkor a következő választáskor másokat választ meg helyettük. Nem olyan bonyolult ezt átlátni. Persze ez függ az egyén mentális képességeitől.:)

sakalakamo 2014.05.29. 10:51:51

@cönde: Azért mert a jobbik vallásának szöges ellentéte. Ami rossz, az liberális.

Fogalmuk sincs mit jelent, mint hogy a skinheadek is csak itt rasszisták, mert fingjuk sincs honnan jött. Jó részük műveletlen, az értelmisége is szakbarbár, és hogy nem lehet nekik mondani semmit, hacsak az bele nem illik eddigi elképzeléseikbe is. Vitaképtelen népség.

A hazafiasság nem bűn 2014.05.29. 10:53:07

Bocsánat, sokan dobálóznak itt nagy szavakkal. Valaki magyarázza már el nekem légyszives, mit jelent ma a "szélsőséges" meg a "fasiszta". A hazafiasság meddig elfogadható, ill. elfogadható-e? Honnantól számít valaki fasisztának? Vagy nem kérdőjelezhetek meg semmit, még azt se hogy hátha Horthyról amit tudunk az nem pontosan úgy volt? Egyáltalán aki fasisztázik az vette a fáradságot hogy utánanézett több forrásból hogy akkor mi történt-történhetett? Szóval szabad kételkedni vagy a liberális gondolatrendőrség működik?

Nekem csak a "magyargyűlölő" meg a "hazaáruló" a világos tétel. Viszonylag könnyen felismerhető, főleg, mert ezek azok akik a legjobban sírnak, hogy mennyire széttartó népek vagyunk.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 10:53:15

@cönde:

A wikipédia meghatározása afféle eszmei kiinduló meghatározás. Olyasmi, mint a krisztusi életet élő keresztény. Az ilyen eszmei meghatározások egyszerűek, ideáltipikusak, és persze ellentmondásosak.

A valóságban ilyenek nincsenek, nem találunk krisztusi életet élő keresztényt, ahogy nem találunk toleráns liberálist sem.

Az emberek esendők és gyarlók.

Ami pedig a leírtakat illeti, valójában simán lehet bármelyik paraméterrel normálisan gondolkodó embernek baja, ahogy elkezdi vizsgálgatni, az inerciarendszert önmagában és kölcsönhatásaiban analizálni, az egyes részletek jelentését kifejteni.

Veridicus76 2014.05.29. 10:56:08

Lám, kiöntött a csatorna.

akrosztikon 2014.05.29. 10:57:06

@cönde: A szélsőjobboldali újságíróknak, amilyenek például a Magyar Demokrata szerkesztőségének tagjai, mindenképpen bajuk van a liberalizmussal. A jelen esetben elég nyilvánvaló, hogy a szexuális szabadsággal nem értenek egyet. Úgy gondolják, hogy az a természetes, ha csak ellenkező neműek létesítenek egymással szexuális kapcsolatot, akik pedig nem ezt teszik, azok természetellenesek.

sakalakamo 2014.05.29. 10:57:23

@akrosztikon: A nép döntött, nem az ujjából szopta a népképviseleti közgyűlés, hogy talán mégse kéne Horthy térnek maradnia. Gondold végig. Ha nem muszáj, lejáratja magát azzal, hogy ismét átnevezi, amit már egyszer átnevezett? 2012-ben divat volt azért tették, kiderült, hogy ez a fajta stílus, Gyömrőnek nem kell. Azt hiszed a nép Horthy mellett van? a nép 19%-a ismeri el Horthyt.

pherekydes 2014.05.29. 10:57:51

@Conchobar: Egyrészt nem csak zsidókat gyilkoltak Auswitz-ban. Másrészt egyesek szerint van legitim háború és van illegitim. (tulajdonképp ez védhető is - pl. legitim egy saját állam megvédése egy háborúban, illegitim pl. területnövekedés céljából háborút indtani. Előbbire példa pl 2.vh. Francia ellenállás, GB, utóbbira Németország 2.vh, Oroszország Ukrajna ellen. És egy illegitim háborúban partnernek lenni (Horthy). Oké, ez komplexebb kérdés. Mindenesetre egy háborús államfő nem feltétlenül tömeggyilkos)
3. Gondolom olyasmiről is hallottál, hogy "fehér-terror"

Conchobar 2014.05.29. 10:58:06

@akrosztikon: "Horthy Miklós kormányzósága alatt a magyar hatóságok részt vettek magyar állampolgárok munka- és haláltáborokba történő deportálásában" - Majd ha minden államfő (VII.Edvárd és VI. György angol királyoktól kezde Hirohitó császáron és FD Roosvelten át Sztálinig) felelőssé lesz téve a koncentrációs (munka) táborba kényszerítés miatt, abból Horthy se maradhat majd ki. Annak bizonyítása viszont még várat magára, hogy Horthy tudott arról, hogy a zsidók nagy többsége pusztult a németországi táborokban

cönde 2014.05.29. 11:01:13

@inebhedj - szerintem: "valójában simán lehet bármelyik paraméterrel normálisan gondolkodó embernek baja, ahogy elkezdi vizsgálgatni, az inerciarendszert önmagában és kölcsönhatásaiban analizálni, az egyes részletek jelentését kifejteni"

Aha.. értem én. Mint ahogy ennek fordítottja is igaz, tehát az antiliberális oldal inerciarendszerei sem feketék és fehérek, jól gondolom-e? A világon semmi sem az, ezért is égbekiálltó ostobaság, amikor egy magát műveltnek képzelő kisember (Senki?)kijelenti a szellemi homoszexuálitásról szóló nézeteit...

fvipera 2014.05.29. 11:02:42

@OkoskaTo:rp: 2012 tavaszán gyáván viselkedett a képviselőtestület, most pedig helyreállította a becsületét.

ZON 2014.05.29. 11:03:00

@cönde: A mai őskeresztény Fidesz korábban, a 180 fokos irányváltás előtt a Liberális Internacionálé tagja volt, sőt
szeretett vezérünk 1992-2000 között alelnöke is.
Tehát Ő és ők is - olyanfélék voltak, csak
kikezelték Döblingben ?

sakalakamo 2014.05.29. 11:04:29

@A hazafiasság nem bűn: Ha gondolkodsz az nem baj, ha gyávának minősítesz valakit miközben jelszavakat skandálsz, másokat meg akarsz győzni arról, hogy aki nincs velük az ellenük van, na az fasizmus. Ha szereted a történelmet, büszke vagy rá és szereted a hazádat az tök okés. Én liberálisnak tartom magam, és ezzel egyet értek. Azzal nem, hogy az emberek nemzetszeretetét kihasználva valaki általa megbélyegzett emberek ellen uszít, gyűlöletet szít, az "fasiszta" "náci" de leginkább ostoba.

A hazafiasság nem bűn 2014.05.29. 11:04:29

@cönde: A liberalizmussal az a baj, hogy nem ad keretet a szabadságnak, és már régota szabadosság van és nem szabadság. Mindenkinek máshol van az a bizonyos határ a szabadság és szabadosság között, és aki ezeket a határokat feszegeti, nem veszi figyelembe a konzervatívabb emberek érzékenységét. A liberalizmus önmagában teljesen rendben lenne de kihasználták/kihasználják olyanra is, amire már nem kéne, és pont az a baj vele, mint minden izmussal.

A liberalizmus amúgy pont azért nőhetett ki, mert annak idején elburjánzott a konzervativizmus.

akrosztikon 2014.05.29. 11:04:56

@sakalakamo: Azt hiszem, félreértetted a hozzászólásomat.:) Én semmi problémát nem látok abban, hogy Gyömrő közgyűlése átnevezte a teret.

cönde 2014.05.29. 11:05:40

@akrosztikon: oké, de ettől a részlettől eltekintve ők a liberalizmust magát tartják elfogadhatatlannak, értelmezéseim szerint minden olyan dologgal együtt, ami az emberi létet emberivé teszi. Egyes jelenséget tarthatnak elfogadhatatlannak, de ők magát az egyetemews liberalizmust tartják üldözendőnek, ami szerintem nonszensz, főleg egy értelmiségitől, akinek alapból szüksége van szellemi szabadságra. Barom idióták, summázva.

Conchobar 2014.05.29. 11:05:59

@pherekydes: "Mindenesetre egy háborús államfő nem feltétlenül tömeggyilkos" - Én a magam részéről el nem tudom képzelni a háborút másképp, mint tömegek szándékos, eltervezett legyilkolása (lehet persze, hogy ezer év múlva a háború kimenetelét már csak egy sakktábla mellett döntik el). Nemcsak civil tömegek tudatos legyilkolása (mint London, illetve Drezda terrorbombázása során), hanem a katonák tömeges legyilkolása miatt. Netán, ha valakinek fegyvert adnak a kezébe és elhozzák hozzánk, akkor azt nyugodtan legyilkolhatjuk?

A hazafiasság nem bűn 2014.05.29. 11:06:44

@sakalakamo:
"ha gyávának minősítesz valakit miközben jelszavakat skandálsz, másokat meg akarsz győzni arról, hogy aki nincs velük az ellenük van, na az fasizmus"
Na ne, akkor a komcsik is fasiszták :)
(lásd még: József Attila)

seahawks 2014.05.29. 11:08:48

@Conchobar: igazad van, csak nem nagyon hallani, hogy őrületes horvát-gyűlölet tombolna. viszont mocskos zsidózást lehet hallani dögivel.
klényeg, hogy horty fajgyűlölő volt és nem az hogy melyik fajt gyűlölte.
semelyik fajt nem kéne gyűlölni, mindegyik ember, érző lény.

pherekydes 2014.05.29. 11:09:19

@Conchobar: H-val nem csak az a baj, hogy az általa vezetett állam csomó civilt lemészárolt. Ez a hab a tortán. Azért kell ezt emlegetni, mert ez ki kellene, hogy zárjon minden olyan felvetést, hogy szobor, térnév stb. Akkor is, ha "nem tudott" róla. Mivel lehetne bizonyitani, h tudott róla? (mondjuk egy levéllel, amit irt?) Mivel, hogy nem tudott róla?

akrosztikon 2014.05.29. 11:10:28

@Conchobar: Látom, nagyon szeretnéd felmenteni Horthy bácsit.:) Mivel én liberális ember vagyok, elfogadom ezt a törekvésedet. Ha téged az nyugtat meg, hogy egy nagyszerű államférfiként tekintesz Horthyra, akkor hajrá.:)

unionista (törölt) 2014.05.29. 11:10:35

a fent leírt rémtettek horthy politikájának egyenes következményei. magyarország hadban állt a szovjetunióval. olyankor van, hogy kitépik az ellenség nyelvét. mert ilyen szar a háború.

pherekydes 2014.05.29. 11:12:45

@Conchobar: Ha A állam rátámad B államra (pl. Németország Lengyelországra), akkor B állam nem foghat fegyvert, hogy megvédje szuverenitását, területi egységét, civil lakosságát, mert akkor vezetője tömeggyilkossá válna?

Nancsi 2014.05.29. 11:13:00

@elgigante70: Nem viccelek: én komolyan kíváncsi vagyok erre, mert - a liberálisokkal ellentétben - tények alapján szeretek elítélni másokat. Úgy látom azonban tények, na azok nincsenek. Milyen meglepő...

akrosztikon 2014.05.29. 11:13:19

@cönde: Akkor megállapíthatjuk, hogy szerinted a szélsőjobboldali újságírók nem normálisak. Szerintük meg te nem vagy az. Nincs is annál szubjektívebb dolog, hogy mi normális és mi nem. Egyébként a Magyar Demokrata újságíróinak bemutatkozása alapján semmi nem utal rá, hogy bármelyikük értelmiségi lenne.

tobeor 2014.05.29. 11:18:51

2014. május 29-én Ágoston Balázs blogger gondoskodott róla, hogy a jobbegyenes blog a visszataszító szalonnácizmus szimbólumaként kerüljön be az országos hírekbe.

Horthyról elnevezni bármit (pláne szobrot állítani neki...) kb. olyan undorító, magyarellenes bűntett, magyargyalázás, mintha Kádárról neveznének el egy parkot.

SZÉGYEN rád te magyargyűlölő jobbegyenes blog.

akrosztikon 2014.05.29. 11:19:14

@Nancsi: Horthy Miklós életének és tevékenységének bőséges történelemtudományi szakirodalma van. Ha tudsz olvasni és alapszinten képes vagy elboldogulni egy könyvtárban, akkor könnyedén kielégítheted a tudásvágyadat.

Voltál már könyvtárban vagy esetleg olyan kis lusta vagy, hogy a tájékozódás helyett azt akarod, hogy a haszontalan liberálisok végezzék el helyetted ezt a feladatot?:)

Dr. Trebitsch 2014.05.29. 11:27:50

Te szentséges atyaúúúúúúúúristen, mi ez a fröcsögő agitációs propaganda???

Ha jól értem, a szerző szerint az volt a bátorság szimbóluma, amikor egy keresztény-nemzeti kurzus uralkodása idején, miközben kormányzati szinten is a Horthy-korszak iránti nosztalgiát nyomatják, egy kisváros vezetésének volt bátorsága csakazértis Horthyról elnevezni a főterét... Hát ilyen alapon az is bátor volt, akinek a kommunista világban volt mersze ahhoz, hogy a Lenin-körút elnevezést javasolja. :)

que le 2014.05.29. 11:28:26

Felháborító, hogy egy sokakban megütközést keltő (mondhatjuk nyugodtan: provokáló) név helyett egy mindenki számára elfogadható megoldást választottak.

Az ilyen magyargyűlölő, magyargyalázó blogoktól kiráz a hideg :/

algi80 2014.05.29. 11:29:28

Ez komoly, hogy a tévétörténelem legliberálisabb, legkompromisszumkészebb karakterével illusztráljátok ezt a cikket, aki egy globális, nemzetállamoktól mentes, kvázi kommunista állam elvhű követője?

A Star Trekben tudod, mi történne a Horthy-kultusszal? Elfelejtenék, hogy valaha élt, mert senkit nem érdekelnek ez az arisztokratikus baromság, meg a vérség, ami kötelez. És csak akkor jönnének rá, milyen szörnyű volt, ha véletlenül egy hibernált Horthy felébred, és újra elkezdi szervezgetni a gusztustalan, kis szemétdombját.

Ebben az elképzelt világban tudósoknak állítanak szobrokat, és felfedezőkről neveznek el tereket, nem pedig olyan emberekről, akik másokat maguk alá rendelnek. És ahelyett, hogy a múltba révednének, a jövőbe tekintenek, és megoldásokat keresnek.

Találóbb lett volna Dredd bíróval illusztrálni a jobboldali eszmeiséget.

akrosztikon 2014.05.29. 11:30:10

@Dr. Trebitsch: Az igazi bátorság az lesz, amikor egy jobbikos felvállalja, hogy meleg.:)

Conchobar 2014.05.29. 11:31:09

@seahawks: "igazad van, csak nem nagyon hallani, hogy őrületes horvát-gyűlölet tombolna. viszont mocskos zsidózást lehet hallani dögivel" - Tehát ha sűrűbben hallatszana a 'mocskos horvát', akkor a horvátok véleményét is megtudakolnánk, hogy kiről nevezzük el a tereinket és kiről ne? És mi a helyzet a 'mocskos náci' kifejezéssel?

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 11:31:27

@cönde:

Igen, alapvetően semmi sem fekete-fehér, sőt a világ sem liberális és anti-liberális oldalból áll.

Ami a műveltséget, intelligenciát, toleranciát és ezzel összefüggő ostobaságot illeti, ez viszont valamiért elég egyetemesen és könnyen abszolválható, jelen poszt és hozzászólások ennek jó példája, emberek szidják egymást, azaz a liberalizmust és a fasizmust, anélkül, hogy bármelyiket tudnák definiálni akár elméletben, akár gyakorlatban (tehát például jellemzően egy magát liberálisnak gondoló ember büdös fasisztázik úgy, hogy sem a liberalizmusról, sem a fasizmusról fogalma nincs - ugyanígy fordítva).

akrosztikon 2014.05.29. 11:33:55

@algi80: A végén nehogy igazad legyen. Ki tudja, mit tartogat a jövő. Lehet, hogy egyszer Jobbik feltámasztja Horthyt, megválasztja köztársasági elnöknek, és egy Horthy-zombi lesz Magyarország egyik közjogi méltósága.

akrosztikon 2014.05.29. 11:35:32

@Conchobar: A mocskos náci kifejezés teljesen korrekt szókapcsolat. Mi a bajod vele?

Saliko 2014.05.29. 11:36:21

A blogból pontosan látszik, mennyi döntési szabadsága lenne egy önkormányzatnak, vagy egy polgárnak, ha a Jobbik kormányra kerülne.

Conchobar 2014.05.29. 11:36:44

@tobeor: "Horthyról elnevezni bármit (pláne szobrot állítani neki...) kb. olyan undorító, magyarellenes bűntett, magyargyalázás, mintha Kádárról neveznének el egy parkot" - Nincs annál felemelőbb, mint amikor egy zsidó próbál másokat oktatni magyar nacionalizmusból meg nemzetgyalázásról

akrosztikon 2014.05.29. 11:39:14

@Conchobar: Csak sikerült kiprovokálni belőled, hogy egy antiszemita szarkupac vagy.:) Kezdődjék hát a trollfeszt!!!:)))

zsg? 2014.05.29. 11:39:50

Végigolvastam, mert először azt hittem, ez egy paródia. De nem, ezt tényleg komolyan gondolta az író.

Egy valamire jó ez az írás: ha a szalonnácik ostobaságára kell egy jó igazolást mutatni, ezt a cikket bárki linkelheti. Lehetne mondatonként darabokra szedni, de felesleges, mert a szerző világában a történelem csak az írói szabadság oktalan korlátozása. Épített magának egy álomvilágot, ahol köszöni, jól elvan. Számunkra meg marad a sötét lyukból kifelé áramló, értelem nélküli fröcsögés, aminek a szellemiségét egy falfirkával lehetne jellemezni: akasszuk fel az összes szélsőségest. Hát, kellemes önakasztást kívánok.

Conchobar 2014.05.29. 11:40:09

@akrosztikon: "A mocskos náci kifejezés teljesen korrekt szókapcsolat. Mi a bajod vele?" - Mi ez a baromság? Nem sikerült megértened a kommentemet? (fussál neki még egyszer: Tehát ha sűrűbben hallatszana a 'mocskos horvát', akkor a horvátok véleményét is megtudakolnánk, hogy kiről nevezzük el a tereinket és kiről ne? És mi a helyzet a 'mocskos náci' kifejezéssel?)

akrosztikon 2014.05.29. 11:42:39

@Conchobar: Mit nem értesz, húsgombóc?:) A nácik tényleg mocskosak. A horvátok viszont nem. Ilyen egyszerű ez.

Conchobar 2014.05.29. 11:48:04

@zsg?: "Lehetne mondatonként darabokra szedni, de felesleges, mert a szerző világában a történelem csak az írói szabadság oktalan korlátozása" - Nem szükséges neked műítészként elemezgetned a posztot. Egyszerűen csak cáfold meg a a lényegét: bizonyítsd, hogy a gyömrői előljáróság nem amiatt vonta vissza a tér elnevezését illető előző döntését, mert túl erősnek látja az ellenszelet

tobeor 2014.05.29. 11:48:48

@Conchobar:
Szép dolog hogy comeing out-olsz, de engem nem érdekel hogy zsidó vagy, nem érdekel a származásod, és nem is számít, sem itt sem, máshol.

Aki magyar, az megveti, sőt gyűlöli még az ötletét is annak, hogy egy olyan embernek állítsanak emléket, amely ember igen aktív asszisztálásával folyt népirtás a MAGYAROK ellen.

(Sőt, ehhez még magyarnak sem kell lenni, épp elég embernek lenni. De minket magyarokat, itt Magyarországon, nyilván nem csak emberi oldalunkról érint ez, hanem nemzeti oldalunkról is.)

Ez a népirtás, magyar-pusztítás - amelyben sajnos nem csak a német nácik, de rettenetes, tömeggyilkos náci magyarok, és az akkori magyar államszervezet is részt vett - a magyar történelem egyik legsötétebb része, egyik legnagyobb tragédiája.

SZÉGYEN amit ez a blog művel, nyomorult féreg magyargyűlölők!

akrosztikon 2014.05.29. 11:49:45

@Conchobar: Vannak ám értelmes emberek is a világon. Nem mindenki olyan segghülye, mint te.:)))

Conchobar 2014.05.29. 11:50:29

@akrosztikon: "Csak sikerült kiprovokálni belőled, hogy egy antiszemita szarkupac vagy.:) Kezdődjék hát a trollfeszt!!!" - Ja

Conchobar 2014.05.29. 11:51:13

@Conchobar: "Vannak ám értelmes emberek is a világon. Nem mindenki olyan segghülye, mint te" - Ja

Nagykevély 2014.05.29. 11:51:49

Az a furcsa, hogy lassan a magyar narancs olvasotabora nem is az aczeli vagy kadari tortenelemszemlelettel, hanem a revai es rakosi-fele felfogassal azonosul. Lassan kiderul, hogy a wansee-i konferenciat is a godolloi kastelyban tartottak es amagyarok szalktak meg az ozikeszemu angelak zsidoparadicsomat.

Conchobar 2014.05.29. 11:54:52

@tobeor: "Aki magyar, az megveti, sőt gyűlöli még az ötletét is annak, hogy egy olyan embernek állítsanak emléket, amely ember igen aktív asszisztálásával folyt népirtás a MAGYAROK ellen" - Tehát Horthy nem is a zsidók deportálása, hanem a "MAGYAROK" deportálása mellett asszisztált? Netán a legnagyobb magyar Herzl Tivadar?

Conchobar 2014.05.29. 11:57:27

@akrosztikon: "A nácik tényleg mocskosak. A horvátok viszont nem. Ilyen egyszerű ez" - A gondolkodásod az valóban elég egyszerű

dr.zsírvágó 2014.05.29. 11:58:39

Gyereknapon még mindig aláírásért kuncsorogtak a kormányablak nyitásához. Biztos nem függ össze a név visszavonása az esetlegesen ezen a téren található régi polgármesteri hivatal épületében üzemelendő kormányablakkal.

akrosztikon 2014.05.29. 11:58:46

@Conchobar: A magyarországi zsidók is magyarok. Nem hallottál még többes identitásról? Nem kellene annyi Magyar Demokratát olvasnod.:)

akrosztikon 2014.05.29. 12:00:56

@Conchobar: Neked mint mocskos nácinak miért fáj, ha mocskos nácinak neveznek? Az vagy, viseld büszkén.

tobeor 2014.05.29. 12:01:55

@Conchobar:

Nem értelek. Tisztára úgy beszélsz, mint aki szerint a zsidó származású magyarok nem magyarok lennének, a MAGYAR NEMZET részei, épp úgy, ahogy a többi magyar is.

Ugye csak rosszul fogalmaztál, azért tűnik úgy, mintha ilyen butaságot írtál volna?

A világháború idején természetesen a magyar történelem legnagyobb magyar-irtása folyt. Nincs szó rá leírni azt a borzalmas tragédiát, ami akkor a magyar nemzetet érte. Aki magyar tudja ezt, és aki magyar, annak ez fáj.

Feltételezem a jobbegyenes blog már kirúgta azt a magyargyűlölő férget, aki ezt a posztot megírta, és már fogalmazzák a bocsánat-kérő posztot.

akrosztikon 2014.05.29. 12:03:18

@tobeor: Conchobar egy mocskos náci, azért ír ilyeneket. Ő egy ilyen ember.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.05.29. 12:05:11

Nagyon jó összefoglaló.

A gyilkos zsidó csőcselék utódai ma toleráns oldalnak, szakértőknek, européereknek nevezik magukat, miközben 8 éve sincs még, hogy legutóbb a nemzetre rontottak.

Ha a gyömrőiek szabad körülmények között eltűrik, hogy a bolsevista zsidó csürhe parancsolgasson nekik, és hogy a polgármesterük szolgalelkű módon meghunyászkodjon nekik, megérdemlik, hogy A Leggyávább Város névvel illessék településüket.

Igazságot Magyarországnak, igazságot a Kormányzónak!

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:06:33

@akrosztikon:

Teljesen korrekt, mint a mocskos busz, vagy a mocskos libsi.

Csak valamiért az emberek egy része nem szereti az ilyen korrekt fordulatokat...

De hát mocskos ízlések és mocskos pofonok...

akrosztikon 2014.05.29. 12:07:09

@Istóczy Győző: Milyen érzés ennyire segghülyének lenni? Vannak fizikai fájdalmaid is?

akrosztikon 2014.05.29. 12:08:23

@inebhedj - szerintem: Nem minden busz mocskos, nem minden libsi mocskos, de aki náci, az egyúttal mocskos is. Ilyen egyszerű ez.

tobeor 2014.05.29. 12:11:38

@akrosztikon:

Mi tagadás, bennem is felmerült ez a szomorú lehetőség. Azért merült fel bennem, mert a nácikra jellemző az a borzalmas gondolkodásmód, hogy származási alapon kitagadnak-kirekesztenek embereket egy nemzetből.

Azért kicsit reménykedem hogy nem így van, és csak félreérthetően fogalmazott... bár a poszt írójánál már ezt sem tartom reálisnak. Meglátjuk milyen magyarázkodással állnak elő a bocsánatkérésük mellé, bár ezt nem nagyon lehet kimagyarázni.

akrosztikon 2014.05.29. 12:15:59

@tobeor: Megfutamodott a mocskos náci.:) Bocsánatkérést ne várj tőle. Gyáva hozzá.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:17:28

@akrosztikon:

Miért lenne minden náci mocskos?

akrosztikon 2014.05.29. 12:19:42

@inebhedj - szerintem: Mert a mocsok nem a bőrükön van, hanem a bőrük alatt.

Veridicus76 2014.05.29. 12:19:53

Itt hömpölyög megannyi bűzlő Schwarzstein.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:22:07

@tobeor:

Ez ennél bonyolultabb.

Nem csak a nácikra jellemző, hogy származási alapon kirekesztenek a nemzetből.

Sem most, sem régen.

Ráadásul mind a származási alap, mind a nemzet fogalma az adott időben és helyen értelmezendő, mielőtt megállapíthatnánk, mi is a helyzet.

Ha mondjuk rasszra, vagy nációra értjük, akkor ez a rasszisták jellemzője, a ma Földön élő rasszisták elenyésző száma náci, valószínűleg az Európában élő rasszisták messze többsége szociáldemokrata, kereszténydemokrata vagy liberális beállítottságúnak vallja magát (de mindenesetre nem náci).

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:22:50

@akrosztikon:

És ez az érv miért nem érvényes mondjuk a liberálisokra, konzervatívokra, kommunistákra, stb?

tobeor 2014.05.29. 12:22:56

@akrosztikon:
A bocsánatkérést a végén speciel ennek a magyargyűlölő blognak az íróitól várom.

De persze nem vagyok naiv, tudom hogy eszükben sincs, sőt ők valószínűleg büszkék erre a gyalázatra amit összehoztak.

akrosztikon 2014.05.29. 12:24:34

@inebhedj - szerintem: Mert nekik nem a bőrük alatt van a mocsok, hanem a bőrükön.

tobeor 2014.05.29. 12:25:42

@inebhedj - szerintem:
Kár ezt bonyolítani, szétbeszélni.

Több százezer magyart irtottak ki, akkor, Horthy országlása idején, Horthy igen aktív asszisztálásával.

Ez a tény.
Ez a rettenetes tragédia.

akrosztikon 2014.05.29. 12:26:19

@tobeor: Megnézted Ágoston Balázs fényképét a demokrata.hu-n? Én nem várnék semmit attól a hájfejű, zsírtokás nácitól?

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:28:31

@akrosztikon:

Ugyanannyira van a bőrük alatt a nem náciknak, mint a náciknak.

akrosztikon 2014.05.29. 12:29:38

@inebhedj - szerintem: Ilyet csak a mocskos nácik mondanak. Te az vagy?

2014.05.29. 12:33:02

Teljesen igaza van az írónak. Csak meg kell nézni hogy rárepültek a posztra az agyhalott magyargyűlölő korcsok. A hazátlan szélsőbalos senkik.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:34:27

@tobeor:

A történelem már csak ilyen, Horthy szerepe egy másik, ha ballagsz visszafelé az időben, akkor minden eszméhez, valláshoz, világnézethez megtalálod a testre szabott pusztítást.

Ahogy a mai liberálisok nagyon sokban különböznek a 100 évvel ezelőttiektől, ugyanez a helyzet a nácikkal, vagy a kommunistákkal stb. is.

Ahogy az oroszok, ukránok, stb. is hasonló arányokkal irtották a magyarokat a történelem folyamán, de mai EU tagállamok szintúgy (németek, franciák, stb).

Alapvetően az van, hogy azt állítottad, a nácikra jellemző a nemzetből származási alapon való kirekesztés, én meg azt, hogy mindenki másról ez ugyanígy kijelenthető.

Horthy országlásának bevonása viszont tényleg bonyolult. :)

akrosztikon 2014.05.29. 12:35:52

@imperial: Fáj valamid, mocskos náci?:)

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:38:36

@akrosztikon:

Nehéz választás elé állítasz ezzel, szóval aki szerint az egy tudatlanka, de legalábbis intelligencia-mentes, mindenesetre megfoghatatlan és értelmetlen állítás, hogy a nácik azért mocskosak, mert nem a bőrükön, hanem a bőrük alatt van a mocsok (szemben mondjuk a liberálisokkal, konzervatívokkal vagy kommunistákkal), az mocskos náci, akkor tulajdonképpen nincs túl sok választási lehetőség, vagy egy platformra kerül ezzel a fontolva okos gondolattal, vagy a kirekesztést választja (úgy kell neki, minek ment oda)?

Szóval jaja, a logika előtt kristálytisztává válik a víz: mocsok van a bőröm alatt. ;)

És akkor most mi lesz?

tobeor 2014.05.29. 12:40:37

@inebhedj - szerintem:
1. Számomra sokkal súlyosabb az a magyarellenes gyalázat, amit ez a blog elkövetett, annál semhogy most belemenjek -e számomra kissé terelés-ízű - elméleti fejtegetéseb, hogy akkor most mennyire náci vagy nem náci ez a gondolkodásmód (amúgy náci), vagy hogy széttárjam a kezem cinikusan én azt mondjam "hogy a történelem már csak ilyen".

2. Ugyanazt tudom mondani, amit előbb is: "Kár ezt bonyolítani, szétbeszélni." Túl nagy tragédia, túl nagy magyar nemzeti tragédia volt ez a borzalmas népirtás annál, sem hogy hagyjuk elsikkadni a lényeget.

akrosztikon 2014.05.29. 12:41:26

@inebhedj - szerintem: Hát még ezt sem tudod?:) Kijelentetted, hogy mocskos náci vagy. Elismerésem. A legtöbb mocskos nácinak nincs ehhez bátorsága. Többnyire nagyon gyávák. Lásd pl. a magát összefosó Conchobart.

2014.05.29. 12:42:35

"szélsőséges, erőszakos magyar- és kereszténygyűlölő politikai-társadalmi szekta"

Ez egyébként tökéletes jellemzése a bukott baloldalnak.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:46:26

@tobeor:

Nos, akkor rövidebbre zárom:

Egy náci nem fog Horthy mellett kardoskodni, a nácik ugyanis nem kedvelték Horthyt, sőt kifejezetten utálták.

Ez ma sincs másképp.

A nyilasok sem kedvelték, kizárólag a jogi körülmények miatt fogadták el (de utálták szintúgy).

A fasisztáknak teljesen közömbös volt, de fasiszták sosem játszottak szerepet a magyarországi közéletben (ma sem, én még csak nem is hallottam valaha élt vagy élő magyar fasisztáról).

Stb.

Szóval a blogban foglaltaknak semmi köze a náci gondolkodásmódhoz.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:50:00

@akrosztikon:

A bátorság és gyávaság megint bonyolult dolog. Ott vannak például a háborúk és népirtások, gazdasági fellendülések és összeomlások gyáva áldozatai ugye.

Ja meg a mocsok a bőrük alatt. :)

akrosztikon 2014.05.29. 12:50:06

@inebhedj - szerintem: Semmi jelentősége nincs annak, hogy a 20. század első felében kik voltak a nácik, a nyilasok és a fasiszták.

Az számít, hogy kik ma a mocskos nácik. Ágoston Balázs egy hájfejű mocskos náci, a posztja pedig ezt tükrözi.

akrosztikon 2014.05.29. 12:51:42

@inebhedj - szerintem: Pontosan úgy beszélsz, ahogy egy mocskos nácihoz illik. Csak így tovább. Egyszer még lehet belőled publicista a Demokratánál.

tobeor 2014.05.29. 12:52:54

@inebhedj - szerintem:
Ezt eleve nem a blogra írtam, hanem egy kommentelőre, aki úgy írt, mintha a zsidó származású magyarok nem lettek volna magyarok.
Másrészt kit érdekel mit gondoltak a nácik Horthyról? Én pl. el tudom dönteni nélkülük is mit gondolok róla.

Na, még valami elbeszélés?

sivatagi n. 2014.05.29. 12:55:02

A gyilkos kommunista csőcselék ma is itt él közöttünk: MSZP, DK, Együtt-PM politikusai és szavazói. Ezek holokausztoznak minden nap, hogy tereljék a figyelmet a történelmi bűneikről. A gyáva Gyömrő nekik asszisztál.

akrosztikon 2014.05.29. 12:58:53

@sivatagi n.: Mi van mocskos náci? Átterjedt a hererákod az agyadra is?

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 12:59:13

@tobeor:

Tehát valaki úgy írt, mintha a zsidó származású magyarok nem lettek volna magyarok, amire te azt gondolod róla, hogy náci.

Szerintem viszont (legalábbis statisztikailag) valószínűbb, hogy szociáldemokrata, liberális, vagy éppen kereszténydemokrata, mindenesetre vélhetően MSZP/Együtt/DK/Fodor Gábor-ra, Fideszre, esetleg LMP-re vagy Jobbikra szavazott.

Csak éppen antiszemita.

Nem nagyon értem én ezt, de ha elbeszélés, hát elbeszélés, voltaképp az életünkben nem osztanak, nem szoroznak, se szobrok, se az antiszemiták, se a cionisták, se a liberálisok, se a nácik, stb - az igaz.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 13:00:26

@akrosztikon:

Ebből a posztból jött le neked, hogy náci?

Annak ellenére, hogy Horthy szobra mellett tört lándzsát?

Panacea Regina 2014.05.29. 13:02:06

A posztíró nem lát a saját szemétől, szerintem nem is él itt... Mivel a városvezetés már 12 éve FÜGGETLEN, ezért nem könnyű pályázati pénzekhez jutniuk, különösen az utóbbi 4 évben. Na most, ha kivívják a kormánytöbbség haragját (mint pl. a Horthy-parkkal), még annyira sem juthatnak közpénzhez, mint eddig, így érthető, hogy az sokkal fontosabb, hogy a város tudjon fejlődni (méghozzá az utóbbi 12 évben példátlan módon fejlődött, aki ezt megkérdőjelezi, az nincs magánál, és mindez annak köszönhető, hogy a város köszöni, nem kér az országos pártokból), minthogy a park kinek a nevét viseli. Az itt élőknek (köztük nekem) édesmindegy, hogy a park/tér kinek a nevét viseli, ezért is fulladt érdektelenségbe a népszavazás. Viszont a másik ok, amiért most újra az átnevezés mellett döntöttek, az, hogy az újságírók és egy réteg jogosan vagy jogtalanul, de rászálltak a városra a név miatt, és nem azzal foglalkoztak, hogy egyébként az utóbbi 12 évben egy 3 aszfaltutas faluból gyönyörű város lettünk, ahol az emberek szeretnek élni, hanem azzal, hogy fúj, ott élnek a "nácik". Így érthető, hogy a városvezetés inkább átnevezte egy semleges névvel. Lehet ezen kiborulni, meg gyalázkodó cikket írni, de teljesen érthető a döntés...

akrosztikon 2014.05.29. 13:02:08

@inebhedj - szerintem: Mit nem értesz már megint? Ágoston Balázs egy mocskos náci.

2014.05.29. 13:03:02

Na bumm, a buzizsidóknak végre van egy jó napja. 2009 óta úgyis csak a pofonokat kapják.

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 13:03:08

@akrosztikon:

:)

Ideje lesz megnézni egy Demokratát, valamiért az a kép élt bennem, hogy a Demokrata "békebeli" keresztény kurzusos világlátással operál.

Ezek szerint volt valami nagy fordulat, és a korábbi írásaikat is megtámadva be mocskos nácultak?

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 13:06:10

@akrosztikon:

Na de, honnan lehet azt tudni, hogy Ágoston Balázs egy mocskos náci?

Ráadásul titokban, mert egy mocskos náci biztos nem kardoskodik Horthy mellett...

Vagy olvasni kéne a sorok között, valójában azért akarja, hogy visszakereszteljék Horthy névre az érintett közterületet, mert utána fel akarja robbantani tiltakozásul a hazaáruló kormányzóról elnevezett szégyenfoltot?

Vagy valami még bonyolultabb összefüggés és összeesküvés lehet a háttérben?

2014.05.29. 13:06:12

@Conchobar: Ezek szerint egyetlen uborkatolvajt sem lehet elitélni, addig, amíg az összeset el nem kapták?

2014.05.29. 13:07:26

@Panacea Regina: "az újságírók és egy réteg jogosan vagy jogtalanul, de rászálltak a városra a név miatt"

Újságírók és egy réteg...tippelek: kilincsorrú szakállas bácsik, akiken ránézésre látszik, hogy semmi keresnivalójuk ebben az országban?

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.05.29. 13:07:45

Végre volt valakinek annyi esze, h egy teljesen semleges nevet adjon a térnek, amire nem csipoghat(na) országunk történelmének náci és kommunista megszállás oldalán megsínylett emberek tömege és azok túlélői egymás szemét marva... Az gyáva, meghunyászkodó, hazaáruló? Szerintem egyetlen hibát követett el, nem lett eléggé kifejező a tér új neve, ajánlom "Az emberi hülyeség és alattomosság áldozatainak tere" nevet, s talán ez segít majd valamelyest a tisztánlátásban.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.05.29. 13:07:46

Annyira jó ez. Egyik oldalról lövik Horthyt, hogy fasiszta (per definíció, nem igaz); zsidógyűlölő (erre bizonyíték a zsidótörvények). Most ne menjünk bele a második világháborúban hozott döntésekbe, és a 'mi lett volna ha' felytegetésbe.
Másik Oldalról meg Kádár Apró dögei (if you know what I mean), meg '45 -ös megszállás, illetve megtorlás '56-ért. Ezt is sokan összehozzák. A '45-ös megszállás háborús környezetben történt, megint ne fejtegessük, de azért arra felhívom a figyelmet, hogy tudják-e, hogy mi lett volna a Kádár-rendszer alternatívája, és milyen megtorlások következtek volna? Megint hosszú történet, de a lényeg, hogy Kádár volt a kisebbik rossz. Miért? Csak egy név, Farkas Mihály (hogy mindenki kapjon csontot; született: Löwy Hermann).
Szóval beszéljük meg, hogy szimbólumok vannak a történelemben. Az igazságról meg az emberek abszolút többsége nemhogy nem tud, hanem nem is kiváncsi rá. mert kényelmesebb egy egyszerűbb világban élni, mindenki a saját árkában, klikkjében, és az összes többi hülye. És Így is van. Mindenki hülye. Én is, hogy sokadjára írom ugyanabban a témában ugyanazt, tudva, hogy nem az a gond, hogy nem értik sokan, hanem az, hogy nem is akarják érteni.

tobeor 2014.05.29. 13:09:32

@inebhedj - szerintem:
Nagy kavar van a te fejedben, ha a náci gondolkodást nem a nácikhoz kapcsolod. De ez a te bajod, és - minden bántós szándék nélkül - engem ez különösebben nem érdekel.

Egy nap talán te sem (hibás és öncélú) értelmezési fejtegetésekbe kezdesz ha ilyet olvasol, hanem - jó érzésű emberként, jó érzésű magyarként - felháborodsz. De ha nem, akkor nem, ez engem már végképp nem érdekel. És a további el- és szétbeszélésid sem.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.05.29. 13:10:23

- fejtegetés, elnézést, máshol járok fejben:D

2014.05.29. 13:10:24

@kovi1970:

Az izraeli nagykövetnek meg a Mazsihisznek sincs köze a magyarokhoz, mégis mindenbe beleugatnak.

akrosztikon 2014.05.29. 13:12:28

@inebhedj - szerintem: Jól van, látom kitartasz amellett, hogy a mai mocskos nácik ugyanolyanok, mint a '40-es években. Ez nem így van, de ha így gondolod, akkor úgysem fogod megérteni, hogy miért mocskos náci a zsírdisznó Ágoston Balázs

2014.05.29. 13:14:12

@Conchobar: Akkor én most odaállok tobeor, mellé és megismtlem, amit mondott: "Horthyról elnevezni bármit (pláne szobrot állítani neki...) kb. olyan undorító, magyarellenes bűntett, magyargyalázás, mintha Kádárról neveznének el egy parkot."
Mielőtt megint elkezdenél zsidózni, tájékoztatlal, hogy már a nagyszüleimnek is papírja volt arról, hogy nem zsidók (ez is egy "remek" horthytalálmány volt). A tieidnek esetleg, büdös náci?

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 13:14:48

@tobeor:

A náci gondolkodást a nácikhoz kapcsolom.

De ez elég ritka, a jellemző az, hogy a nekünk nem tetsző érveléseket démonizáljuk (mikor, hogy hívjuk ezt, eretnek, bolsevik, anarchista, fasiszta, imperialista, stb), manapság aki nem ért velük egyértelműen egyet az például mszp-s vagy fideszes (attól függően, mi hol állunk), vagy kommunista/náci.

De beszélni, olvasni, tanulni nem muszáj. ;)

2014.05.29. 13:15:15

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Orbánnak sincs semmi köze a románokhoz, oszt mégis folyton beleugat a dolgaikba. Ez hogy tetszik?

inebhedj - szerintem 2014.05.29. 13:16:08

@akrosztikon:

Nem gondolom úgy, viszont gyanús, hogy nem fogom megérteni, hogy te mit is gondolhatsz. :)

akrosztikon 2014.05.29. 13:17:45

@inebhedj - szerintem: Pedig nagyon egyszerű. A mai mocskos nácik egyáltalán nem utálják Horthyt. Kifejezetten szeretik.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.05.29. 13:18:33

@fagyospityóka: "Orbánnak sincs semmi köze a románokhoz, oszt mégis folyton beleugat a dolgaikba. Ez hogy tetszik?"
Életem első trollkodása fog következni, csak, hogy kipróbáljam, azzal vége is.
Penis infortunatis lantern sinistra, ami vagy. Te. Te különösen.

akrosztikon 2014.05.29. 13:20:29

@G. Attila: Aki egyszer kipróbálta a trollkodást, nem fog tudni leszokni róla. A legjobb dolog, amit egy blogon csinálni lehet.:)

2014.05.29. 13:24:11

@Morzso:

Valamennyire érthető az átnevezés. Ki a fenének hiányzik, hogy a munkakerülő zsidólibsi hulladék a Szabadság térről Gyömrőre zarándokoljon át gajdolni?

tobeor 2014.05.29. 13:24:18

@inebhedj - szerintem:

Aki a magyar származású zsidókat nem magyarnak minősíti, az tipikusan náci módra gondolkodik.
Ez evidencia, akárhogy erőlködsz.

Ahogy az is, hogy ezen a gyalázatos kirekesztésen és hazugságon első körben felháborodni kéne - legalábbis szerintem, de úgy látszik nem mindenkiben van meg a hozzám hasonló emberi, és magyar nemzeti érzékenység.

akrosztikon 2014.05.29. 13:27:37

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Dolgozz csak szolga.:) Termeld a profitot a zsidó tőkéseknek.:) Bárhol is dolgozol, csak a zsidókat gazdagítod.:) Szolga vagy.:)

2014.05.29. 13:28:00

@G. Attila: Pillanatnyilag tényleg penis infortunatis vagyok, mert a nátha miatt nem áll fel, ezért csak lóg balra, mint szénásszekéren a Davy lámpa. Egyébként örülök hogy a kis provokációm megérintett. Én nem szeretem a kettős mércét.

Veridicus76 2014.05.29. 13:30:09

A jobboldal hálás lehet a teljes és átfogó baloldali mentális kórképért, amit az önkéntes pszichopaták reterát-rekkenéséből kényelmesen meg lehet állapítani. Horthy = náci. Ez minden, amit ordítani tudnak 70 éve. Retardált csőcselék.

bukszindeksz 2014.05.29. 13:32:32

Nem az a baj, hogy átnevezik, hanem, hogy két éve átnevezték. Minek?
Meg aztán miért politikusokról kell utcákat elnevezni? Van annyi más ember a történelemben, aki inkább megérdemelné, például Rubik Ernő...
Nem csak a bűvös kockás, hanem az apja is.

2014.05.29. 13:32:44

@Szevasztok: "Ami a "felszabadulás" után történt azt minden jóérzésű ember undorral kezeli."

Ezek szerint az itt élősködő zsidók és a baloldali seggnyalóik nem jóérzésű emberek. Hát ez nem újdonság.

akrosztikon 2014.05.29. 13:33:45

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Dolgozz szolga! Vagy munkanélküli vagy, aki az államon élősködik?

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.05.29. 13:37:33

@fagyospityóka: Ha csak sima provokáció volt, akkor jobbulást, és elnézést a korábbiért. Bevallom, az első pár tucat hozzászólás elolvasása után ugrottam is a végére, hogy csatlakozzam a tömeghez:P. Azokat is csak kávé helyett olvastam, de sajnos nem működik, hozzászoktam. Szóval marad a kávé. Ez van:). Még egyszer elnézést - csak, hogy megfelelően hátráljak ki a trollkodásból, tényleg nem akarok rákapni, @akrosztikon :) . Bár lehet, több haszna lenne, mint minden egyes alkalommal felhívni a figyelmet a történelem és a történelem által generált szimbólumok közötti különbségre :).

2014.05.29. 13:40:37

@Conchobar: "Nem lehetne az a szempont inkább, hogy magyargyűlölő-e vagy sem"

Egy zsidó szempontjából nem. Ezért vicces, mikor zsidóék azért vergődnek, hogy magyarnak tekintsük őket.

Globetrotter2014 2014.05.29. 13:41:33

Néha tényleg röhejes hogy mennyire hülyének nézik az olvasóikat a szélsőjobberek. Mégis mi a fenéért kellett volna teret elnevezni erről az emberről? Aki nagyvonalúan hagyta az ország szétesését 18-20ban, majd bevezette az országot a II. VH-ba.

Lehet vitatkozni sok mindenen Hortyval kapocslatban, szerepe, szándékai stb.

De egy valamihez nem fér kétség, nem érdemeli meg, hogy teret nevezzenek el róla.

Aki ilyen hülyeséget megtesz annak semmi helye a politikában, menjen valami önhülyítő klubba, ne mérgezze más elméjét hülyeségekkel...

akrosztikon 2014.05.29. 13:43:25

@ZF2: Ők már ott vannak az általad említett önhülyítő klubokban. Magyar Demokratának és Jobbiknak hívják őket.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.05.29. 13:43:42

@ZF2: "Aki nagyvonalúan hagyta az ország szétesését 18-20ban" - ezt elkérem, ha nem gond. Gyűjtöm a gyöngyszemeket :).

2014.05.29. 13:44:36

@seahawks: "horty zsidógyűlölő volt"

És akkor mi van? Nem Izraelben vagyunk makimajom. Ez itt nem szempont, bárhogy is szeretnétek :)

2014.05.29. 13:48:00

@Borenbukk: "Ez az a liberalizmus, ami miatt egyaltalan elmondhatod, mennyire utalod."

Tényleg? De hát ti azt szoktátok óbégatni, hogy dikatúra van.

seahawks 2014.05.29. 13:48:01

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: de az és hamarosan egyre inkább szempont lesz, mert egy másik népet gyűlőlni gyáva és gusztustalan.

-ja és a stílus az ember..:)

akrosztikon 2014.05.29. 13:48:10

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Nagyon szeretnél gazdag zsidó lenni és nem olyan kis csóró proli, mint amilyen most vagy. Igaz?

Morzso · http://mokrativ.blog.hu 2014.05.29. 13:48:37

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Senki nem akarhatja őszintén, h hulladék emberek vonulgassanak és a saját hülyeségüktől megvakulva ordibáljanak a világba olyan dolgokat, amitől azt hiszik bárki mástól különbek lennének, attól eltekintve persze, hogy ők a hangos hülyék.

2014.05.29. 13:52:30

@ZF2: Ha tényleg értékes emberekről akarunk teret elnevezni, hála Istennek, van miből válogassunk. Másrészről nem szükséges csak a magyarokra szorítkozni (ld. Sobieski, Haydn, Brahms). Nagyon szimpatikusnak találom pl. a holland gyakorlatot, ott nem ciki Stravinskiről, James Wattról, vagy Einsteinről utcát elnevezni. Miért pont Horthy, Ságvári és hasonlók?

2014.05.29. 13:55:04

@seahawks: "egy másik népet gyűlőlni gyáva és gusztustalan."

Erről szóltál a nagykörúti magyargyűlölő zsidóknak? Sőt, nekik még azt is elmondhatod, hogy nem illik oda szarni, ahonnan ételt és kárpótlást kapnak.

2014.05.29. 14:00:06

@vidéki suzukis: "inkább valami szoci ÁL-liberális"

Szocionistának mondják, rövid és kifejező. Az 1919-es bolsevik vöröspatkány mai megfelelője.

Globetrotter2014 2014.05.29. 14:09:46

@G. Attila: nem kell eltenned. Benne van a történelemkönyben. Csak el kellene olvasni...

az utolsó bögreharcos 2014.05.29. 17:32:39

"egy-kétezer gyűlölettől sistergő pszichopatát számláló történelemhamisító társadalmi zárvány"

Éberek az elvtársak, néhány ilyen komcsi pszichopatát gyorsan idevonzott a poszt.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.06.03. 18:44:20

@Conchobar: "Az miből jött ki neked, hogy cikkírónak, vagy a felmenőinek jó volt a Horthy-korszakban?"

ha valaki Horthyt élteti, csak van rá oka, csak teszi ezt valamiért, nem?

Horst Wessely 2014.06.17. 18:14:50

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Mindegyik szarházi magyargyűlölő zsidó bunkó, aki "nácizik", vegyen erőszakot azon, aki kiszarta.

Horst Wessely 2014.06.17. 18:18:33

@fagyospityóka: Ha felteszed ezt a kérdést, elég nagy barom vagy. Mindenesetre javaslom, nyald ki Ságvári elvtárs fennmaradt rokonainak és elvtársainak szaros valagát!

Horst Wessely 2014.06.17. 18:26:13

@akrosztikon: Talán arra gondolsz, hogy a másokat kizsigerelő, kihasználó, jellemtelen szemét népedet mindenki utálja szerte a világon? Valamit összetévesztesz te a világon.

Horst Wessely 2014.06.17. 18:31:46

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Akkora baszott nagy jellem, hogy nem mer kimenni a körútra, és azt mondani, emberek én zsidó vagyok! De ha valami nem stimmel, rögtön ájvékol a szemetje, hogy bántják a zsidókat. Ja persze ezt a rohadt fajt nem lehet még kicsit sem kritizálni, mert akkor rögtön antiszemita leszel! Horthy Miklóst ez a balliberális aljas gané bagázs csak imáiban vegye a mocskos rothadó pofájára!

Horst Wessely 2014.06.17. 18:40:31

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Én inkább szájbabasznám őket, nem nevezném át a teret. Nem baj metszettek, a történelem kereke csak előre fordul, megkapjátok, amit szorgalmasan és kitartóan kiprovokáltok!

Horst Wessely 2014.06.17. 18:46:10

@fagyospityóka: Attól, hogy nem vagy zsidó, még egy aljas szarházi gané lehetsz, vagy nem tudsz róla kisfiam, hogy valaki félrebaszott egy szakállas gecivel egy felesért a nőnemű díszes rokonaid közül.

Szúrófény 2014.12.29. 11:00:37

@tobeor: Horthy hőstette, ostobáknak!

1919-ben Horthy Miklós ugyancsak nyugati, elsősorban francia támogatással szerezte hatalmát. Horthy az országra törő antant oldalán a hont védelmező fehér tisztek vezette vörös hadsereg ellen gerilláskodott, majd hatalomra jutását követően annak legendás főparancsnokát Stromfeld Aurélt börtönbe vettette. Stromfeld Aurél nemcsak parancsnok, de a magyar nép zászlóvivője is volt, kinek sikeres hadjáratait a nyugat csak hazugsággal (Clemenceau jegyzék) és persze a magyar politikai vezetés ostobaságát kihasználva tudta megtörni.
..A haditervet Gömbös Gyula „megbízható elvtárs” vitte ár a románoknak!. A történelem ítélkezni fog: Horthy Mik¬lós, Bethlen István és Teleki Pál grófok, Julier Ferenc és társai méltó utódai a negyvennyolcas muszkavezető mágnásoknak. Nemeskürthy István Édes Erdély 116. o.
(Horthy) A császár inasa odaadja az ország kétharmadát, hogy Ő kormányzó lehessen, és a proletárdiktatúrát okolja a maga árulásáért. Végül a maga patkánybőrének mentése érdekében Szálasinak is hajlandó a hatalmat át¬adni! (legvégül dísztemetést ád néki a hálás MDF-es utókor)
„A Horthyék abszolutizmusa a régi ragadozó magyar feudalizmus,
Klerikalizmus, és úri analfabetizmus számára, valamint a nagy zsidó uzsora számára az optimum állapotot jelenti. Nekik a mai rend tényleg a legjobb millő. A Horthy-uralom ugyan
Még, teljesebben tönkreteszi a szabadságjogokat, amint ezt a Bach korszak tette volt, ámde ez a jogfosztás csaknem kizárólag a dolgozó népelemek, a proletariátus, a föld nélküli és kisbirtokos parasztság és a produktív intelligencia ellen irányul. Ellenben a Gömbös ¬féle gépezet a legkitűnőbb eszköz oly mérvű munkanélküli jövedelem kisajtolására, aminőhöz foghatót még a magyar történelem sem látott. 1 Innen van, hogy a régi privilegizált elemek, legalábbis a tudat alatt, igen jól érzik magukat Horthy-Magyarországban, mert
többé-kevésbé világosan érzik, hogy ez az egyetlen lehető módszer
latifundiumaik, vármegyéjük és uzsorabankjaik fenntartására” Jászi Oszkár!
süti beállítások módosítása