Érpatak polgármestere felakasztotta Benjamin Netanjahut, és Simon Pereszt. Persze csak a bábujukat, az érintett kivégzettek ugyanis sajnálatos és gyáva (és persze fölöttébb jellemző) módon nem jelentek meg saját kivégzésükön.
Egy sima kötél általi kivégzés természetesen nem volt elegendő, egy szabadkőműves logóval felturbózott izraeli zászlót jelképező valamit is alaposan meg kellett taposnia ahhoz, hogy hiteles, és kellően erőteljes legyen a kis pörformansz.
Persze Végre, Valaki, Cselekedett! Orosz Mihály Zoltán legalább kimondta, ő meg merte tenni, odacsapott a zsidó államnak, meg ahová úgy általában köll, nem csak úgy a tévé előtt ordítozott az asszonynak. hogy aztán eddig és ne tovább.
Elképzelhetjük, ahogyan az izraeli kormány válságtanácskozásra ül össze, riadót ezúttal Érpatak és nem a Kasszám-rakéták miatt fújnak, Dániel Péter pedig nagy félelmében még messzebb menekül hazánktól.
Ez azonban kevés! Ne dőljünk hátra az elért külpolitikai sikerek láttán, aknázzuk ki a benne rejlő lehetőségeket! Javasoljuk, hogy a faluban mindig legyen kéznél egy erős markos legény, aki az éppen aktuális külpolitikai rosszfiút megbotozhatná, esetleg a videón látható sipkáját láthatóan nem kellő szakértelemmel fejére húzó hóhér nemzet- és harczostárs jelképesen karóba húzhatná a globalizmust, egy vasszűzbe zárhatnánk az idegenszívűséget, vasbikával végeztethetnénk ki a hazaárulót, és felnégyeléssel büntethetnénk a korrupt politikust.
Egy mondatban összefoglalva a fentebb látottakat: Gyurcsány bezáratta, Orbán meg nem nyittatta ki az OPNI-t. Pedig igény volna rá.
(még mielőtt kérdésként felmerül: a Jobbegyenes szerkesztői azon a véleményen vannak, hogy a több mint 1000 polgári áldozat emléke (és a tömeggyilkosságok kivizsgálása) sokkal fontosabb annál, hogy bárki nevetséges, parodisztikus, magamutogató, kegyeletsértő módon tiltakozzon ellene. És talán itt lenne az ideje, hogy ne különböző injekciós, szatyros félnótásokat, önjelölt hóhérokat, verőlegényeket, nemzeti mázzal nyakon öntött giccset, vagy épp farsangi bohócként tomboló önfuttatókat éltessen a nemzeti oldal, hanem azokat, akik erre rá is szolgáltak.)
Bazsó Bálint
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mandiner blogajánló 2014.08.04. 12:00:04
Trackback: Félnótások 2014.08.04. 10:00:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kabelbarat (törölt) 2014.08.04. 19:15:38
Jelen helyzetben indokolt a katonai beavatkozás a rakétatámadások miatt.
De persze ez nem jelenti azt, hogy a gettósítás, meg a területfoglalósdi nem elítélendő.
VadMacs 2014.08.04. 19:16:58
Az 1947 előtti, főleg az ókori részt is feltolnád ide? Gondolom azt nem véletlenül hanyagolod...
ZON 2014.08.04. 19:26:18
Krisz11 2014.08.04. 19:39:39
Ez a konfliktus csak arra jó, hogy leleplezz a zsidóságot. Míg nálunk a nagy humánus jogvédő és kissebség barát szerepében tettszelegnek, addig a Jerusalem Post szerint Izraelnek a népírtás is megengedhető: "http://kuruc.info/r/39/131187/".
Persze ha Orosz Mihály a gyerek iskolába járásához köti a segélyt, akkor megindul az éktelen ajvékolás.
Vajon nem látja ezt a kettősséget a zsidóság? Valószínüleg a vergőzös gyilkos indulattól nem látja. Izraelben hatalmon vannak. Amikor nálunk hatalmon voltak Kohn (Kun) Béla majd Rosenfeld (Rákosi) Mátyás vezetésével, a terrort az őrületig fokozták. Megmutatkozott valódi arcuk.
Az egyszerű ember csak 1 dolgot mond, mikor látja ezeket:
"Tombol a bosszú népe"
_most_ 2014.08.04. 19:47:53
gizmo26 2014.08.04. 20:33:47
2014.08.04. 20:34:48
2014.08.04. 20:38:38
delano 2014.08.04. 20:39:13
Te nagyon ostoba, maga a google is zsidó termék, a második legnagyobb irodájuk és fejlesztőközpontjuk tel-avivban van, minden egyes kereséssel tolod oda a pénzt. Ennél már csak a az lenne jobb, ha Facebookozásra biztatnál. Legelső lépésnek az internetről kéne leszoknod, mert Izrael legerősebb iparága az informatika. Aztán jöhetnek a gyógyszerek. :)
_most_ 2014.08.04. 20:40:02
delano 2014.08.04. 20:41:07
delano 2014.08.04. 20:42:56
Pontosan erről van szó. Mikor meglátnák, hogy a palesztinok sokkal lustábbak és sokkal koszosabban, mint a cigányok, akkor meg néznének hülyén. MEg akkor is, amikor rájönnének, h a keresztényeket ugyanúgy ki akarnák írtani, mint a zsidókat.
delano 2014.08.04. 20:46:49
Ők megtagadták a zsidóságukat, és Izrael-ellenes politikát folytattak, ahogy az egész keleti blokk. Mármint Rákosi, mert Kun Béla idejében még nem volt Izrael, de ő sem tartotta magát zsidónak. Ellenben zsidó volt Richter Gedeon, Pick Márk, Deher Antal és még sokan, akiknek a kevés normális magyar vállalatot köszönhetjük. Esetleg őket is belekeverheted majd a következő kommentedbe.
kvadrillio 2014.08.04. 20:47:00
SAJÁTBEJÁRATÚ KONCENTRÁCIÓS TÁBORT MŰKÖDTET GÁZÁBAN, AHOL KIÉLI ANTISEMITA, RASSZISTA HITLERI HAJLAMAIT A PALESZTINOKON.
EZT A 70. HOLO-GÁZAI-EMLÉKÉVET SOHA NEM FELEJTI EL A VILÁG !!!!
ÉS TÖBBÉ NEM VÁDOLHAT SENKIT A VILÁGON ANTIFASZSÁGOKKAL, MERT BEBIZONYÍTOTTA, HOGY Ő A LEGNAGYOBB TERRORISTA !
ÉS A ZSIDÓ USA A MENTORA EBBEN A VÉRFÜRDŐBEN !!!NEM FELEJTI EL A VILÁG !
REMÉLEM A PALESZTINOK MEGBOSSZULJÁK !!!
mortullus 2014.08.04. 20:54:24
delano 2014.08.04. 20:55:06
nandras01 2014.08.04. 21:07:19
valaki azt mondta, hogy ez a demokrácia.
igaza van- a demokráciának is vannak árnyoldalai. leginkább az, hogy védtelen a játékszabályokkal gátlástalanul visszaélőkkel szemben.
bár, ha a btk ismeri a joggal való visszaélés tényállását, akkor a demokrácia is megoldhatná, hogy kizárja a vele visszaélőket.
Fikkentáger 2014.08.04. 21:22:54
@Fikkentáger: az általad felsorolt országokban gyilkolókat terroristáknak tartják. Akkor Izráelt miért nem? A zsidó állami terrorizmust elítélni antiszemitizmus?
Még egyszer fölteszem a kérdést: miafasz közünk van hozzá, hogy Izraelt terroristának tartják-e (valakik...??????), vagy sem?? Ez a válasz arra, hogy rakat más helyen pusztuló civileket pontleszarod, de a Gázában elhullókat meg nem? Értelmes-e vagy?!
KoNor_engineer 2014.08.04. 21:27:53
@delano: A kissrác nagy bajba lenne, ha le kellene szoknia a gyógyszerekről, mert már így is teletömték az ápolók, aztán látod: csak írkálja a hülyeségeit :S
delano 2014.08.04. 21:28:50
Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.08.04. 21:38:14
"Érpatak története: Eredeti középkori neve Hugyaj volt..."
Innentől mit kell magyarázni?
Krisz11 2014.08.04. 21:40:25
"Ők megtagadták a zsidóságukat"
Ha így volt, akkor hogy lehet, hogy a tanácsköztársaságban mindenki zsidó volt?
A történet szerint azt az egyet kivéve aki szombaton végezte a kínzásokat.
És ha elhagyták a vallásukat, akkor miért nem kínoztak szombaton?
delano 2014.08.04. 21:44:15
Mr. Waszabi 2014.08.04. 21:46:47
annamanna 2014.08.04. 21:51:29
"Háborús bűnös vagyok.
Aljas népirtó.
Ezért megkaptam méltó
büntetésemet,
a kötél általi halált.
Megyek mesteremhez,
a sátánhoz,
mert vár a pokol tüze."
Ezzel nem érthetek egyet. Az igaz ugyan, hogy Netanjahu és Perez háborús bűnösök, aljas népirtók, és a pokolba, onnan a tűz tavára kerülnek, ahol örökkön örökké kínlódnak majd, mert ez a méltó jutalma a tetteiknek.
De ezt majd az Isten méri rájuk, és ha Ő ráér kiszabni a büntetést, akkor mi is ráérhetünk megvárni ezt.
Mi nem állhatunk Isten helyére, és nem hajthatunk végre senkin olyan nevetséges ítéletet, amit a polgármester csinált, mert ezzel magából az ítéletből csinál viccet. Isten ítélete nem ilyen vásári komédia lesz, és azon senki sem röhög majd.
"Könnybe borul a szem,
Most nem nevet senki sem"
www.youtube.com/watch?v=g2FbMvy3R1g
Krisz11 2014.08.04. 22:02:33
Akkor még messze nem volt kurucinfó, mikor ezekről beszéltek az emberek:
"A munkásmozgalmi vezetők és a baloldali intellektuelek társadalmi összetételéből adódott, hogy a zsidó származású népbiztosok és népbiztoshelyettesek aránya elérte a 60, sőt valószínűsíthetően a 70-75%-ot"
Forrás: wikipédia, magyar tanácsköztársaság
A "szombat" zsidó magazin szerint:
"34 tagja közül legalább 15 ellenőrizhetően zsidó származású volt. Más adatok szerint .... két személy kivételével a kormány minden tagja, a 36 kormánybiztos közül 28, zsidó volt. "
www.szombat.org/politika/4367-zsidok-a-tanacskoztarsasagban
delano 2014.08.04. 22:13:05
"Ön-azonosításuk szerint kommunisták vagy szociáldemokraták, egyébként azonban zsidó származású személyek jelentős arányú részvétele a hatalomban: ez talán megállapítható, de zsidók terrorja, ahogyan utóbb beszéltek róla, aligha."
Meg ez is:
"Ami az uralom zsidó jellegét illeti: széltében szokás idézni Kun Béla, a volt nagyváradi újságíró kijelentését: „Nem zsidó vagyok, hanem kommunista.”"
De nyilván nem akarom mentegetni a bűnösöket, nyilávn volt a zsidók közt ilyen is meg olyan is, mint mindenhol máshol is. Azt utálom, amikor vki Kun Bélát emlegeti, de pl. Richter Gedeont nem. Rákosit emlegeti, de Dreher Antalt, Pick Márkot nem. Legyünk kiegyensúlyozottak, és akkor mindenki jobban jár.
kvadrillio 2014.08.04. 22:13:29
ÉS AZT MEG ÉN MONDOM, HOGY IZRAEL.....BIZTOSAN EL FOG TŰNNI ERRŐL A FÖLDGOLYÓRÓL, HA ÍGY FOLYTATJA.
AZ ARABOK FOGJÁK POFÁNVÁGNI.
annamanna 2014.08.04. 22:17:08
Izráel terrorban született állam"
Igen, ez így igaz, az a terület mindig elég átkozott, véres, szennyes föld volt. www.youtube.com/watch?v=-evIyrrjTTY
Csak úgy "szentföld" ahogy a "sacred" egyszerre jelent szentet és átkozottat.
Az idők kezdete óta így van ez. Amiről a Biblia tudósít, az az, hogy Khám háromszorosan átkozott fia, Kánaán népesítette be ezt a területet az utódaival, akik a nefilim genetika továbbélése miatt óriások lettek. Izraelnek kellett volna őket elvileg kipusztítani, de valahogy nem sikerült teljesen (az özönvíz sem irtotta ki a nefilimeket teljesen, hiszen pont Kánaánban újra szaporodtak, nyilván Khám felesége hordozta magában a nefilim genetikát). Még Dávidnak is szembe kellett szállni közülük eggyel, Góliáttal, majd ezer évvel később Jézus is ezt állította a farizeusoknak:
"Felelének néki: Ábrahám magva vagyunk, és nem szolgáltunk soha senkinek: mimódon mondod te, hogy szabadokká lesztek? Felele nékik Jézus: Bizony, bizony mondom néktek, hogy mindaz, a ki bűnt cselekszik, szolgája a bűnnek. A szolga pedig nem marad mindörökké a házban: a Fiú marad ott mindörökké. Azért ha a Fiú megszabadít titeket, valósággal szabadok lesztek. Tudom, hogy Ábrahám magva vagytok; de meg akartok engem ölni, mert az én beszédemnek nincs helye nálatok. Én azt beszélem, a mit az én Atyámnál láttam; ti is azt cselekszitek azért, a mit a ti atyátoknál láttatok. Felelének és mondának néki: A mi atyánk Ábrahám. Monda nékik Jézus: Ha Ábrahám gyermekei volnátok, az Ábrahám dolgait cselekednétek. Ámde meg akartok engem ölni, olyan embert, a ki az igazságot beszéltem néktek, a melyet az Istentől hallottam. Ábrahám ezt nem cselekedte. Ti a ti atyátok dolgait cselekszitek. Mondának azért néki: Mi nem paráznaságból születtünk; egy atyánk van, az Isten. Monda azért nékik Jézus: Ha az Isten volna a ti atyátok, szeretnétek engem: mert én az Istentől származtam és jöttem; mert nem is magamtól jöttem, hanem ő küldött engem. Miért nem értitek az én beszédemet? Mert nem hallgatjátok az én szómat. Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja. Mivelhogy pedig én igazságot szólok, nem hisztek nékem. Ki vádol engem közületek bűnnel? Ha pedig igazságot szólok: miért nem hisztek ti nékem? A ki az Istentől van, hallgatja az Isten beszédeit; azért nem hallgatjátok ti, mert nem vagytok az Istentől valók. Felelének azért a zsidók és mondának néki: Nem jól mondjuk-é mi, hogy te Samaritánus vagy, és ördög van benned? Felele Jézus: Nincs én bennem ördög; hanem tisztelem az én Atyámat, és ti gyaláztok engem. (...) És nem ismeritek őt: de én ismerem őt; és ha azt mondom, hogy nem ismerem őt, hozzátok hasonlóvá, hazuggá leszek: de ismerem őt, és az ő beszédét megtartom. (...) Köveket ragadának azért, hogy reá hajigálják; Jézus pedig elrejtőzködék, és kiméne a templomból, átmenvén közöttük; és ilyen módon eltávozék."
Miért mondta volna ezt Jézus, ha nem lenne igaz? A genetika fennmaradt.
Ő látta, mi nem látjuk, ő meg tudta különböztetni, mi nem tudjuk megkülönböztetni ("Mikor velök valék a világon, én megtartám őket a te nevedben; a kiket nékem adtál, megőrizém, és senki el nem veszett közülök, csak a veszedelemnek fia, hogy az írás beteljesüljön." "Felele nékik Jézus: Nem én választottalak-é ki titeket, a tizenkettőt? és egy közületek ördög.")
Sajnos ezzel nem lehet mit csinálni, mint megvárni a végét:
"És kiáltának nagy szóval, mondván: Uram, te szent és igaz, meddig nem ítélsz még, és nem állasz bosszút a mi vérünkért azokon, a kik a földön laknak? Akkor adatának azoknak egyenként fehér ruhák; és mondaték nékik, hogy még egy kevés ideig nyugodjanak, a míg beteljesedik mind az ő szolgatársaiknak, mind az ő atyjokfiainak száma, a kiknek meg kell öletniök, a mint ők is megölettek. Azután látám, mikor a hatodik pecsétet felnyitotta, és ímé nagy földindulás lőn, és a nap feketévé lőn mint a szőrzsák, és a hold egészen olyan lőn, mint a vér; És az ég csillagai a földre hullának, miképen a fügefa hullatja éretlen gyümölcseit, mikor nagy szél rázza. És az ég eltakarodék, mint mikor a papírtekercset összegöngyölítik; és minden hegy és sziget helyéből elmozdíttaték. És a földnek királyai és a fejedelmek és a gazdagok és a vezérek és a hatalmasak, és minden szolga és minden szabad, elrejték magokat a barlangokba és a hegyeknek kőszikláiba; És mondának a hegyeknek és a kőszikláknak: Essetek mi reánk és rejtsetek el minket annak színe elől, a ki a királyiszékben ül, és a Bárány haragjától: Mert eljött az ő haragjának ama nagy napja; és ki állhat meg?"
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.04. 22:19:17
A zsidó és a zsidó származású nem egészen ugyanaz. De egyébként meg ne csodálkozz, a XIX. század végén ahogy a zsidóellenes hangulat erősödött, úgy az európai zsidóságban két eszme lett egyre népszerűbb: a kommunizmus (egyenlősítés és ezáltal az etnikai kérdés meghaladása) és a cionizmus (menekülés Európából).
kvadrillio 2014.08.04. 22:19:23
ILYENKOR SZOPTÁKVOLT MONDANI HOZZÁÉRTŐK: HITLER FÉLMUNKÁT VÉGZETT !
kvadrillio 2014.08.04. 22:20:24
ILYENKOR SZOPTÁKVOLT MONDANI HOZZÁÉRTŐK: HITLER FÉLMUNKÁT VÉGZETT !
kvadrillio 2014.08.04. 22:27:51
szaaal....állatokként kezeli izrael őket ??? MIKOR EZT OLVASTAM, FEL TUDTAM VOLNA ROBBANTANI EGYEDÜL AZ EGÉSZ ROHADT ZSIDÓ ÁLLAMOT !!!
...sajnálom.....
GizGazGéza 2014.08.04. 23:14:01
delano 2014.08.04. 23:30:02
Izrael legalább ad a palesztinoknak áramot, kaját, gyógyszert, de egyiptom semmit. Tőlük aztán éhen is dögölhetnek... Mint ahogy a szírek is halálra éheztetik szerencsétlen palesztinokat. Lehet, h durva hely a gázai övezet, de a többi táborban még rosszabb dolguk van. Az arab tesók sokkal durvábban bánnak velük. Ha képes vagy az olvasásra, akkor olvasd el ezt, aztán gondolkozz, h kit akarsz felrobbantani:
keletport.hu/index.php/politika/112-sziria-libanon/842-jarmuk-ostroma-remtortentet-haborus-buncselekmenyekrol-ehezesrol-es-halalrol
avocado_ 2014.08.04. 23:40:05
thedesk.matthewkeys.net/2014/08/no-the-bbcs-jeremy-bowen-has-not-been-pulled-from-gaza/
avocado_ 2014.08.04. 23:41:48
Továbbá ez is:
www.bbc.com/news/blogs-trending-28639101
Örülök hogy segíthettem, remélem legközelebb jobban megválogatod a forrásaidat ugyanis a zsidógyűlöleted nagyrésze abból fakad hogy többi zsidógyűlölő mániákus hazudozó forrásaiból táplálkozól te idióta kis balfasz.
nandras01 2014.08.04. 23:53:13
nem tartom elegánsnak a nevekkel való viccelődést, de ez most igencsak találni látszik.
katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2014.08.05. 00:17:13
Istóczy úr · http://kuruc.info 2014.08.05. 00:39:59
Sikeres politikus, akit nemcsak újra szoktak választani, hanem egy kis település polgármestereként országos szinten képes tematizálni egyrészt eredményei és az Érpataki Modell révén, másrészt az ilyen és ehhez hasonló pörformanszokkal, amikor általában a TASZ által kivívott szabadságjogokkal élve mutat rá a falvak, az ország vagy éppen a világ súlyos problémáira, egyúttal - konstruktív módon - megoldási javaslatokat is megfogalmazva.
Most például azt a megoldást fogalmazta meg, ami egyetlenként működni szokott, ha egy gazdaságilag erős ország tébolyult vezetői (ártatlanok ellen) terrort, népirtást hajtanak végre.
Gyakorlatilag az izraeli-amerikai jogintézményként hírhedté vált célzott likvidálás alkalmazására tett javaslatot.
De meg lehet próbálni párbeszédért vagy világbékéért is tüntetni, hátha attól kevesebb kórházat, iskolát bombáznak majd le a zsidóterroristák.
doppeladler 2014.08.05. 00:58:06
Miért ez az álszent, sunyi, ostoba, képmutatás, ha Izraelről van szó?
Ez a nagy iszlámbarátság is fura egy európai részéről. Árulásnak vagy önpusztításnak tűnik.
Hunyadi János, meg Savoyai Jenő, stb..., meg a kereszteslovagok forognak a sírjukban.
Tudományos libsizmus 2014.08.05. 01:09:19
Miután Izrael 1967-ben annektálta Gázát, vicces is lenne, ha Egyiptomnak kéne árammal ellátnia:)
Tudományos libsizmus 2014.08.05. 01:13:39
Javítsd ki a jegyzeteidet. Izrael legerősebb iparága a holokauszt. Második legerősebb iparága az amerikai és német adófizetők megkopasztása.
esferenc 2014.08.05. 06:27:25
Egyáltalán nem cigénymentalitásuak. Aki valóban ismeri őket, az ezt tudja. Te meg nem. De akkor miért beszélsz ostobaságot?
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.05. 07:38:29
Gázát nem annektálta. Sőt 2005 óta még megszállva se tartja. Gáza hivatalosan a Palesztin Nemzeti Hatóság területe, gyakorlatilag viszont a senki földje.
oszt jónapot 2014.08.05. 07:39:13
Szerintem azokat már nem szedi egy ideje. :D
oszt jónapot 2014.08.05. 07:52:43
jog-ász 2014.08.05. 08:11:46
♔bаtyu♔ 2014.08.05. 08:27:02
Valószínűleg a választási kampány része, Mo-n nem nagyon csípik már a zsidókat. Ez azonban nem Osztkárnak és társainak, vagy akár a Jobbhiknak köszönhető.
kvadrillio 2014.08.05. 08:27:40
@delano: "Aztán jöhetnek a gyógyszerek. :) "
Szerintem azokat már nem szedi egy ideje. :D
:O))))).....te...valamit tucc !!! TE.., VALAMIT NAGYON TUCC !!!!!! ÉN MEG TUDOM HOL Lx !!! :O)))))))) őőőrülsz ennek ???! :O)))))))
♔bаtyu♔ 2014.08.05. 08:27:58
kvadrillio 2014.08.05. 08:28:19
unionista. (törölt) 2014.08.05. 08:32:29
na, de miért ne tehetné meg. ez a balfék sem rosszabb, mint a hozzád hasonló állibsik.
♔bаtyu♔ 2014.08.05. 08:38:09
♔bаtyu♔ 2014.08.05. 08:39:51
kvadrillio 2014.08.05. 08:57:27
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.05. 09:34:09
Megteheti, senki nem mondta, hogy ne tehetné. Ettől, persze, a pszichés állapota még továbbra is igen aggályos.
unionista. (törölt) 2014.08.05. 09:46:44
nem sokkal rosszabb, mint a tied. aki magasról leszarja az öldöklést. szóval a két véglet vagytok.
mortullus 2014.08.05. 10:34:51
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.05. 10:42:31
Ennél a fickónak nem csak az a performansz utal arra, hogy nem százas.
Ráadásul nézd meg a rajongóit: Éhes_ló,Istóczy stb.
Ami az öldöklést illeti, ezzel etesd a jobbikosokat. Rajtuk kívül mindenki tudja, hogy szarik ő az öldöklésre, csak egy remek ürügy a zsidózásra. Amikor a Fatah és Hámász gyilkolta egymást, senki nem tiltakozott. A szomszédos Szíriában egy hónap alatt többen halnak meg, mint most Gázában eddig összesen és tart már több, mint 3 éve, már 250 ezer halottnál tartanak. Senki nem tiltakozik. Az ISIS már most többször annyi embert gyilkolt meg, senki nem tiltakozik.
Állítom, hogy ez se érdekelne senkit, hanem nem lehetne felhasználni egy eleve meglévő gyűlölet racionalizálására.
delano 2014.08.05. 12:18:29
Izrael az USa után talán a legerősebb hi-tech nagyhatalom. Talán nem véletlen, hogy ott van az Intel, a microsoft, és a google fejlesztőközpontján kivül sokezer start-up IT cég központja. Az ezer főre eső mérnökök száma a világon a legmagasabb. Csak a technológia szektor évente 20 milliárd dollár értékben exportál. Ehhez képes amit irtál kb kerekitési hibának felel meg annyira jelentéktelen. (Magyarországra nagyságrendekkel több német pénz jön EU támogatások formájában. Inkább mi élünk itt a németek alamizsnájából, ugyhogy ezt gondold ujra)
delano 2014.08.05. 12:20:03
2005-ben kivonult egyoldalúan. Egyiptomnak nem kéne ellátnia, de akár segíthetné is az arab tesókat nem? Ehhez képest ugyanolyan brutális határőrizetet tart fenn gáza irányába, mint Izrael. Sőt...
delano 2014.08.05. 12:26:25
hát persze. Tele van a világ olyan felhasználókkal, akik sem gmail-t, sem google calendert, sem google blogspotot, sem google+ -t, sem google docs-ot, sem google translate-t, sem gmapet, sem youtube-ot, sem androidot nem használnak. Ezeket olyan könnyű manapság nélkülözni. Én mondjuk egy olyan embert sem ismerek, aki ezek közül legalább néhányat ne használna, de a baráti köröd biztos tele van ilyenekkel. Ráadásul még van csomó termékük, csak most hirtelen ennyi jutott eszembe.
delano 2014.08.05. 12:36:24
Egyáltalán nem cigénymentalitásuak. Aki valóban ismeri őket, az ezt tudja. Te meg nem. De akkor miért beszélsz ostobaságot?"
Honnan tudod, hogy én nem? Sokat voltam Jordániában. Sokat voltam Izraelben is, ahol ugye a lakosság 20%-a arab. Hogy ki mennyire tiszta és mennyit mosdik igazából magánügy. Inkább az az érdekes, hogy Izrael a sivatagba villantott egy hi-tech központot, egy nyugat-európára emlékeztető nagyvárost (sőt többet), míg az arab országok 90%-a kicsit másképp néz ki. (Kivéve Dubajt, ami egy speciális eset, de ebbe ne köss bele, mert ott is sokat voltam. )
mrZ (törölt) 2014.08.05. 13:23:36
Ez már mosakodás, a botrány miatt.
Ki küldené szabadságra a helyi kommentátort a háború közepén?
Zsivány vagy látszik, csavarod a végletekig.
na ezt csavard ki:
A zsidók bújnak a palesztinok mögé, human shild-nek használják őket:
www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3154142,00.html
esferenc 2014.08.05. 13:42:52
Minek próbálod átbaszni a magyarokat? Azt hitted innen még senki nem járt arrafelé?
delano 2014.08.05. 14:05:38
esferenc 2014.08.05. 14:21:11
De nem te vagy sem az első, sem az utolsó.
mortullus 2014.08.05. 22:35:53
"Az Egyesült Államok kongresszusa 225 millió dollár (52,5 milliárd forint) azonnali támogatást ad Izraelnek a Vaskupola rakétaelhárító rendszer működtetésére, írja a Haaretz. A képviselőház 395-8 arányban fogadta el a javaslatot, ami Obama elnök elé került aláírásra."
mortullus 2014.08.05. 22:44:42
Honnét bukkant fel hirtelen ez az ISIS? Eddig hol voltak? Azt pl. tudtad, hogy az ISIS vezetőjét a Moszad képezte ki? Mondjuk jó lenne tudni, hogy pontosan mire is...
2014.08.05. 22:47:21
Öngólt lőttél zsidókám. Perpillanat egyedül ti és a népirtó izrael náci. Hitler megnyalná mind a tíz ujját, ha látná a holokausztot, amit a palesztinokkal műveltek.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.06. 07:45:31
Köszönjük, Emese.
feri846 2014.08.06. 16:15:31
"vannak egyenlőbbek"
feri846 2014.08.06. 16:25:48
feri846 2014.08.06. 16:32:39
mortullus 2014.08.06. 18:05:28
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.06. 19:54:38
Fordítva: ti nem értitek és az információ hiányát fantáziával pótoljátok.
"De kedvesek ezek a zsidók, hogy miután elfoglalták a bennszülöttek hazáját majd rezervátumban zárták őket hajlandóak adni nekik némi áramot és vizet. "
Ez például maga a tudatlanság beismerése. A palesztinok nem bennszülöttek. Palesztina török terület volt, amit Egyiptom a XIX. század elején foglalt el. Tőlük foglalták el a britek és ők engedték át a területet a zsidóknak a XX. században. (ez egyébként ennél bonyolultabb folyamat volt).
A palesztin nép, mint olyan nem létezett. A palesztin identitást a zsidó bevándorlás hozta egyáltalán létre.
A Gázai-övezetet nem csak Izrael zárta "gettóba", hanem Egyiptom is. Miért? Azért, mert a Gázai-övezet egy koncentrált problémaforrás mindenkinek. Egyiptom viszont teljesen lezárta. Izrael nem, a Gázai-övezetből naponta tízezrek járnak át dolgozni, csak épp őket mindennap átnézik, hogy van-e náluk fegyver, vagy robbanóanyag.
"arab ország nem fekszik le egyből Izráelnek, azt fel kell darabolni kisebbekre, ez zajlik épp Szíriában és Irakban. "
Fasszág. Izraelben pillanatnyilag egy ötpárti kormánykoalició van. Nemhogy a parlamenten belül, de még a kormányon belül sincs egységes álláspont arról, hogy mi is Izrael érdeke.
Az ISIS nem most bukkant fel, hanem már több, mint 15 éve, csak eddig egyike van több tucat terrorszervezetnek. A megerősödése minden bizonnyal annak köszönhető, hogy 2010-ben meghalt a vezetője és az új vezető sokkal karizmatikusabb és radikálisabb. Semmi, de semmi nem utal arra, hogy Izraelnek, vagy a Mosszadnak köze lenne hozzá, leszámítva a fantáziátokat.
Izrael nem bombáz szíriai célpontokat. Egyszer volt, hogy egy szír kormánybázis lőttek, miután ismeretlen tettesek bombát robbantottak egy izraeli őrjáratnál.
feri846 2014.08.07. 09:10:47
Hú öcsisajt nem vagy semmi! Felsoroltad itt az összes cionista ferdítést és hazugságot. Nem szakadt rád a plafon gépelés közben? Hasbara képzésen 5-ös voltál?
Akkor kezdjük az elején!
Kevered itt a szezont a fazonnal.
De a TÉNY kis barátom az (amivel te is tisztában vagy), hogy a meggyilkolt szerencsétlennek (nevezzük őket bárminek palesztinnek-arabnak stbstb) már az ük-ük-ük-ükapja-anyja is ott élt, míg a gyilkosoknak a nagyapjuk-nagyanyjuk se valószinű.
Gáza az első világháborús felosztás után Palesztina mandátumterület része volt,nem Egyiptomé és Izraeli hadsereg szállta meg nem az Egyiptomi.
feri846 2014.08.07. 09:28:05
Mert ugye a Mosszad és testvérszolgálata a CIA soha nem támogatott muszlim radikálisokat (ha érdeke azt kívánta), ugye? :D
annamanna 2014.08.07. 12:05:28
librarius.hu/2014/08/06/gazai-bombazast-imitalt-egy-google-jatek/
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.07. 19:55:08
Ezt a bizonyos "cionista ferdítést és hazugságot" úgy hívják, hogy történelem. Amivel alighanem nem vagy túl jóban, mert a XIX. század az első világháború előtt volt.
És, igen, lehet, hogy nem ezt akarod olvasni, de akkor is ezt történt: Palesztinát 1832-ben foglalták el az egyiptomi arabok a törököktől. Addig az évszázadokon át a Török birodalom része volt, ennyire bennszülöttek ott az arabok.
Bár az igaz, hogy mindig is élt ott valamennyi arab, de ugyanúgy élt ott valamennyi zsidó is. A rómaiaknak nem sikerült elűzniük az összeset.
"Mert ugye a Mosszad és testvérszolgálata a CIA soha nem támogatott muszlim radikálisokat (ha érdeke azt kívánta), ugye?"
És ebből levezetted, hogy az ISIS-t is támogatják. Látod, erre mondtam, hogy fantáziával pótolod ki a hiányzó információt.
annamanna 2014.08.08. 00:57:29
És ebből levezetted, hogy az ISIS-t is támogatják. Látod, erre mondtam, hogy fantáziával pótolod ki a hiányzó információt."
parancsolj: birkakvagytok.hu/a-vilag-muzulmanjainak-vezetoje-az-iszlam-allam-kalifaja-zsido-es-moszad-ugynok/
oszt jónapot 2014.08.08. 07:55:53
feri846 2014.08.08. 09:32:42
Amúgy,ha még hazug álmaid szerint történt volna akkor is korábban voltak ott, mint az első askenázi kibucok.
feri846 2014.08.08. 09:37:59
Te vagy az eddigi legpofátlanabb hazudozó cionista hasbarás (erős a verseny mondjuk)akivel eddig találkoztam. "Gratulálok"...
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.08. 12:42:43
Szóval a Fogyatékosok Lapja írta? Az más, akkor tényleg úgy van.
@feri846:
Zömében törökök éltek ott. A fehér folt csupán egyike a hallucinációidnak.
Az viszont valóban igaz, hogy az ott élő zsidó közösség létszáma töredéke a későbbi bevándorlókénak. A kibuc mozgalom jóval későbbi.
Szégyellem, de meg kellett néznem, hogy mi az a hasbara. Azért jó hozzád hasonló idiótákat oktatni, mert sok ilyen kifejezést ismer meg az ember.
feri846 2014.08.08. 12:58:58
annamanna 2014.08.08. 13:43:22
"meg ne csaljon minket a Sátán: Mert jól ismerjük az ő szándékait." (2. Kor. 2,10-11)
"Tudom a te dolgaidat és nyomorúságodat és szegénységedet (de gazdag vagy), és azoknak káromkodását, a kik azt mondják, hogy ők zsidók, és nem azok, hanem a Sátán zsinagógája." (Jel. 2,9)
"Ímé én adok a Sátán zsinagógájából, azok közül, a kik zsidóknak mondják magukat és nem azok, hanem hazudnak; ímé azt mívelem, hogy azok eljőjjenek és leboruljanak a te lábaid előtt, és megtudják, hogy én szerettelek téged." (Jel. 3,9)
"Akkor szól majd az ő bal keze felől állókhoz is: Távozzatok tőlem, ti átkozottak, az örök tűzre, a mely az ördögöknek és az ő angyalainak készíttetett. Mert éheztem, és nem adtatok ennem; szomjúhoztam, és nem adtatok innom; Jövevény voltam, és nem fogadtatok be engem; mezítelen voltam, és nem ruháztatok meg engem; beteg és fogoly voltam, és nem látogattatok meg engem. Akkor ezek is felelnek majd néki, mondván: Uram, mikor láttuk, hogy éheztél, vagy szomjúhoztál, vagy hogy jövevény, vagy mezítelen, vagy beteg, vagy fogoly voltál, és nem szolgáltunk volna néked? Akkor felel majd nékik, mondván: Bizony mondom néktek, a mennyiben nem cselekedtétek meg egygyel eme legkisebbek közül, én velem sem cselekedtétek meg. És ezek elmennek majd az örök gyötrelemre; az igazak pedig az örök életre." (Máté 25,41-46)
"Ez pedig a Noé fiainak, Sémnek, Khámnak és Jáfetnek nemzetsége; és fiaik születének az özönvíz után. Jáfetnek fiai: Gómer, Mágog, Madai, Jáván, Thubál, Mésekh és Thirász. A Gómer fiai pedig: Askhenáz, Rifáth, és Tógármah." (1. Móz. 10:1-3)
"Tűzzétek ki a zászlót az országban, fújjátok meg a trombitát a nemzetek között, avassátok fel ellene a nemzeteket, gyűjtsétek össze ellene az Ararátnak, Menninek és Askenáznak országait, válaszszatok ő ellene hadvezért, hozzátok ki a lovakat mint rettenetes sáskasereget." (Jer 51,27)
Askenáz Jáfet utódja, nem sémita,. Itt köze nincs senkinek a zsidókhoz, ez mind hazudozás.
Aki pedig hazudozik, az ördög az: "Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja." (Jn 8,44)
Úgyhogy a szerinted "Félnótások Lapja" igazat írt. Neked érdekesben áll védeni a gyilkosokat, de a Biblia ezt írja:
"Kik jóllehet az Isten végzését ismerik, hogy a kik ilyeneket cselekesznek, méltók a halálra, mégis nemcsak cselekszik azokat, hanem az akképen cselekvőkkel egyet is értenek." Rm 1,32)
Tudod, a Biblia aztán igazán a "Félnótások Könyve".
Nem a tiéd, neked nincs közöd hozzá, soha nem is lesz. A te részed az lesz, ahol Isten egyáltalán nincs jelen. De ne félj, nem leszel egyedül és majd biztosan jól szórakoztok, egymást szolgáljátok ki, őlordságai, ha más szolgátok nem akad. :P
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.08. 13:48:21
A tudatlanság nem dicsőség. Az Al-Aksza mecsetet valóban arabok építették még a VIII. században. Talán, nem lep meg, de ez a föld a történelem során sokszor gazdát cserélt, és igen éltek ott korábban is arabok. 1071-ben viszont lerohanták a törökök és ott is maradtak egészen 1832-ig.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.08. 13:52:22
Még meggondolom, hogy meglátogassalak-e a pszichiátrián.
feri846 2014.08.08. 13:59:45
Azonkivül az, hogy az adott terület politikailag kihez tartozik és a terület etnikai-nemzetiségi jellege mi az két különböző dolog, de ezzel te is pontosan tisztában vagy.
annamanna 2014.08.08. 14:23:57
"Ezek pedig azokat káromolják, a miket nem tudnak; a miket pedig természet szerint tudnak, mint az oktalan állatok, azok által megromolnak. Jaj nékik! mert a Kain útján indultak el, és a Bálám tévelygéseivel bérért szakadtak ki, és a Kóré ellenkezésével vesztek el. Ezek szennyfoltok a ti szeretetvendégségeiteken, tartózkodás nélkül veletek lakmároznak, magokat hízlalják; víztelen, szelektől hányt-vetett fellegek; elhervadt, gyümölcstelen, kétszer meghalt és tőből kiszaggatott fák; Tengernek megvadult habjai, a magok rútságát tajtékozók; tévelygő csillagok, a kiknek a sötétség homálya van fenntartva örökre. Ezekről is prófétált pedig Énok, a ki Ádámtól fogva a hetedik volt, mondván: Ímé eljött az Úr az ő sok ezer szentjével, Hogy ítéletet tartson mindenek felett, és feddőzzék mindazok ellen, a kik közöttök istentelenek, istentelenségöknek minden cselekedetéért, a melyekkel istentelenkedtek, és minden kemény beszédért, a melyet az istentelen bűnösök szóltak ő ellene. Ezek zúgolódók, panaszolkodók, a magok kívánságai szerint járók; szájok kevélységet szól, haszonlesésből személyimádók." (Júdás 10-16)
"belopózkodtak valami emberek, a kik régen előre beírattak ezen ítéletre, istentelenek, kik a mi Istenünknek kegyelmét bujálkodásra fordítják, és az egyedüli Urat, az Istent, és a mi Urunkat, a Jézus Krisztust megtagadják. Emlékeztetni akarlak továbbá titeket, mint a kik egyszer már tudjátok, hogy az Úr, a mikor a népet Égyiptom földéből kiszabadította, viszontag azokat, a kik nem hittek, elvesztette. És az angyalokat is, a kik nem tartották meg fejedelemségöket, hanem elhagyták az ő lakóhelyöket, a nagy nap ítéletére örök bilincseken, sötétségben tartotta. Miképen Sodoma és Gomora és a körültök lévő városok is, a melyek azokhoz hasonlóan paráználkodtak, és más test után jártak, például vannak előttünk, örök tűznek büntetését szenvedvén. Hasonlóképen mégis ezek is álomba merülvén, a testet megfertőztetik, a hatalmasságot megvetik, és a méltóságokat káromolják." (Júdás 4-8)
Nyugodtan szállj(atok) szembe Istennel, nem Ő húzza a rövidebbet.
Csak lazán, továbbra is. Jó mulatást az örökkévalóságban.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.08. 20:14:36
Nagyon jó, fejlődőképes vagy :)
Sőt, az is igaz, hogy a törökök valóban nem csináltak nagy népirtásokat. Mondjuk, az adott területen nehéz is lett volna :)
@annamanna:
Sejtettem, manapság nincs elég fekvőhely, ezért hamar kiengedik az embereket.
annamanna 2014.08.08. 20:50:53
"Sőt, az is igaz, hogy a törökök valóban nem csináltak nagy népirtásokat. Mondjuk, az adott területen nehéz is lett volna :)"
hu.wikipedia.org/wiki/Assz%C3%ADr_n%C3%A9pirt%C3%A1s
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%96rm%C3%A9ny_n%C3%A9pirt%C3%A1s
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2014.08.09. 09:54:51
1. Középkorról van szó, ezek XX. századi atrocitások
2. Palesztináról van szó, ezek egyike se Palesztina
3. te azt akarod kihozni, hogy szemét zsidók, ugyebár.
Ez azt jelenti, hogy azt szeretnéd látni, hogy a területen az arabok őslakosok és senki más. Én azt mondtam, hogy igaz, hogy a területet kétszer is elfoglalták a törökök, de egyszer se irtották ki az ottlakókat (na jó, 1517-be volt egy kisebb mészárlás a zsidó lakosságban, de alapvetően az se népirtás volt, hanem gyilkolászással egybekötött fosztogatás). Ennek neked örülnöd kellett volna, mert azt jelenti, hogy ott továbbra is éltek arabok, tehát őslakosok, tehát szemét zsidók.
Erre te jössz és megtámadod ezt. Hát, gratulálok.
Tudod, van egy szerv a koponyaüregben, tele idegsejtekkel. Fantasztikus dolgokra képes, ha megtanulod használni.
annamanna 2014.08.09. 14:50:11
1. nem olvastam vissza, nem tudom, miről beszélgettek, és nem is érdekel.
De ha már középkor - a középkori, pontosabban a kora újkori török történelem "dicsőséges" fejezetéhez tartozik a Balkán végigpusztítása is, benne a magyar állam szétverésével, az Alföld kipusztításával, amit a mai napig nem hevert ki az ország, az elpusztult települések soha nem épültek újjá, a lakosság pedig kicserélődött. A törökök "mentségére" ebben a dologban az szól, hogy a magyar genocídium legnagyobb részét nem ők, hanem a krími tatárok csinálták, akik a törökök segédcsapataiként funkcionáltak, és sokkal vérengzőbbek, gyilkosabbak voltak, mint maguk a törökök. (A mai napig putrikban élnek, ennyit a mentalitásukról). De a törökök is megérték a pénzüket a történelem során. Ott van például Bizánc bevétele stb.
2. "te azt akarod kihozni, hogy szemét zsidók, ugyebár.
Ez azt jelenti, hogy azt szeretnéd látni, hogy a területen az arabok őslakosok és senki más."
Honnan veszed, hogy én mit szeretnék kihozni? Nem velem beszélgettél erről, hanem mással, te voltál az, aki "összevontad" a válaszokat, de hogy mással miről beszélgetsz, az nem érdekel.
De ha már belekerültem a feri846-tal való beszélgetésbe, akkor leírom, mit gondolok a terület őslakosairól. Az első, Biblia által dokumentált őslakosok a nefilimek (vagy óriások). Őket az özönvíz elvileg kipusztította, de gyakorlatilag mégsem haltak ki, ebből az következik, hogy Noé menyében, Khám feleségében túlélt az özönvíz előtti nefilim genetika (Khám fiát, Kánaánt a bibliai szöveg háromszor is súlyosan megátkozza, ez pedig nyilvánvalóan átlag feletti haragot jelez Kánaán és utódai felé). Ők tehát, Kánaán utódai (és lakosai) voltak az óriás nefilimek, akiket Noé részéről háromszoros átok sújtott. Nem voltak jótét lelkek (a Biblia azt írja, a nefilimek miatt terjedt el az erőszakosság a földön), Isten egyértelműen halálra szánta őket és Izraelre bízta az ellenük való harcot. Nagyjából sikerült is őket legyőzni, de véglegesen sohasem sikerült kipusztítani, erre elég sok bizonyíték van.
- Az egyik a honfoglalás utáni több száz éves történet Dávid és Góliát küzdelméről, és elszórtan máshol is felbukkannak óriások a sztorikban, jóval honfoglalás után. Például maga Saul király is jóval magasabb volt, mint a többi izraelita.
- Dávid után ezer évvel Jézus kijelentette, hogy az ellene hadakozó farizeusok atyja az ördög (János 8:44).
- Nem emlékszem, hol akadtam egy olyan szövegbe, ami szerint a magyar területen letelepedett keresztesekről az a pletyka járta, hogy némelyik közülük óriás. (Ha ez igaz, a vérvonalat a Szentföldről hozták magukkal).
Annyi biztos, hogy a magyar nyelv "hatalmas" szava érdekes kettősséget őriz, egyszerre utal az emberfeletti nagyságra és az emberek feletti uralomra is, ez pedig nyilvánvalóan őriz olyan emléket, amikor a két fogalom még egybeesett.
Namost, az antropológia, ami nem törődik a nefilimekkel és semmit sem tud a létezésükről (akár voltak, akár nem, a tudomány számára nem léteznek); szóval az antropológia azt állítja, hogy az elmúlt 8 ezer évben a Közel-Keletet nagyjából ugyanaz a genetikájú (mediterrán) népesség lakta, és nem volt rasszcsere. Egy területet kivéve: Izraelt, ahová a 20. sz-ban egy alapvetően más genetikájú népesség költözött, akik nem mediterránok, hanem rövidfejűek, és erősen armenid, tehát kaukázusi származást mutatnak.
A fentebb már idézett jeremiási ige Askenáz országáról pontosan Armenia (a szövegben Menni) és az Ararát mellé helyezi Askenáz országát, ez tehát összevág az antropológiával.
A nevük a mai napig Askenáz, és mivel ez a név szerepel a Bibliában is, az askenázik tudják, miről van szó, tévedés lehetősége részükről kicsukva.
Tehát a nevük, a genetikájuk, a hagyományos öltözetük (kaftán, csizma, süveg, csimbókos haj, a Kaukázusban használatos "tübitejka" stb) alapján nyilvánvaló, hogy ők nem Izrael őslakosai.
A Koestler Arthur által írt Tizenharmadik törzs, ami a kazárokat nevezi meg az askenázi "zsidók" elődeiként, szintén összevág a fentiekkel (ő pl. külön kiemeli a szekerezést, mint az askenázik hagyományos foglalkozását, ami szintén a pusztai lótartásból ered és nincs köze a közel-keleti származáshoz - ott inkább szamarat használnak galeria.index.hu/kulfold/2014/08/07/gaza_romjai/9).
A huszadik században nem volt természetes, hogy létrejöjjön Izrael, mint állam (de ez különösebben nem érdekel, egy mondatot azért idézek egy zsidó történésztől: "Az „új történészek” mozgalmának tömör, és árulkodó lényegét legjobban mégis maga Ilan Pappé fogalmazta meg, egy 1999-es interjúban. Szerinte: "Izraelben és Palesztinában mindenkinek van ideológiai programja. A küzdelem valójában az ideológiáról, nem a tényekről szól. Ki tudja, hogy mik is a tények? Mi megpróbálunk meggyőzni annyi embert, amennyit lehetséges arról, hogy a tényeknek általunk való értelmezése a helyes, és ezt ideológiai okokból tesszük, nem azért, mert igazságkeresők vagyunk."" hu.wikipedia.org/wiki/%C3%9Aj_t%C3%B6rt%C3%A9n%C3%A9szek
annamanna 2014.08.09. 15:16:04
Ha ez mondjuk így van, akkor ősibb jogalapjuk van a területre, mint Ábrahámnak, hiszen már Ábrahám előtt is ott éltek, sőt már az özönvíz előtt is ott éltek.
Ez így elég egyszerűnek tűnik, és a magam részéről azt mondanám, hogy csak legyen az övék nyugodtan, éljenek ott békében, pont.
Ami ezt a békét megakadályozza, az az, hogy ők Ábrahámra hivatkoznak, mint aki miatt a terület jogosan az övék. Csakhogy máshonnan származnak, az Ábrahámra való hivatkozás kamu.
A nefilimekre pedig azért nem lehet, mert Isten egyértelműen pusztulásra szánta őket, a nefilimek semmit sem jogosan birtokolnak. Hiszen alapvetően, a jogos tulajdonos se nem Ábrahám, se nem Kánaán - a jogos tulajdonos Isten, és Ő osztja ki a birtokot annak, akinek akarja.
Abban biztos vagyok, hogy ha valaki jó szándékú, akkor képes beilleszkedni valahová még akkor is, ha egészen más kultúrájú területről érkezett.
Tehát, ha most mindazt zárójelbe rakom, amiket fentebb összehordtam, és csak abból a tényből indulok ki, hogy jórészt európai lakosok érkeztek a Közel-Keletre, tehát más kulturális háttérből, más éghajlatról érkeztek, és ez nehézséget okoz a számukra az arab világba való beilleszkedésben - erre mondom azt, hogy ha valaki jó szándékú, akkor is sikerül neki a beilleszkedés, ha a világ túlsó feléről érkezett.
Például Molnár Mária ref. misszionárius a pápuák között élt a két vh. között, és nagyon is befogadták. Nem sorolom a példákat, mert sok van - a jó szándékot előbb-utóbb elfogadja az a közösség, akik közé idegenek érkeznek.
Tehát jó szándékkal meg lehet valósítani egy olyan együttműködést, amivel mindenki jól jár, az őslakosok is, az új telepesek is.
Ha ez nem sikerül, és majd' 70 évvel később is változatlanul folyik az öldöklés, akkor ez azt jelenti, hogy aki öl, pusztít, rombol, az nem képes a terület igazi gazdája lenni. Nem képes rá és kész.
Hiszen az igazi gazda a javát akarja a birtokának.
Biztosan ismered a salamoni döntést a két parázna asszonyról - egy csecsemőn vitáztak, mnindkettő azt állította, a gyerek az övé. Salamon azt mondta, mivel nem lehet eldönteni a vitát, vágják ketté a gyereket, és mindketten kapnak belőle egy felet. Amelyik nő erre azt válaszolta, hogy ő inkább lemond a gyerekről, csak maradjon életben a baba - nos, Salamon úgy ítélt, ő az igazi anya, és végül ő kapta meg.
Ebben a küzdelemben ki az, aki képes lemondani a "gyerekről", csakhogy életben maradjon?
Mert aki képes rá, az a terület igazi gazdája.
Aki erre nem képes, az nem jogos tulajdonos.
Van ilyen? Szerintem nincs, úgyhogy itt jogtalan tulajdonosok marcangolják egymást.
Addig tehetik meg, amíg: "Ímé, eljön az Úrnak napja, és a te prédádat felosztják benned. Mert minden népet ütközetre gyűjtök Jeruzsálemhez, és megszállják a várost, és kirabolják a házakat, megszeplősítik az asszonyokat; és a város fele számkivetésbe megy, de a nép maradéka nem gyomláltatik ki a városból. Mert eljön az Úr, és harczol azok ellen a népek ellen, a mint harczolt vala ama napon, a harcznak napján. És azon a napon az Olajfák hegyére veti lábait, a mely szemben van Jeruzsálemmel napkelet felől, és az Olajfák hegye közepén ketté válik, kelet felé és nyugot felé, igen nagy völgygyé, és a hegynek fele észak felé, fele pedig dél felé szakad."
Ha nem tévedek, ez a zakariási idézet az Armageddonra vonatkozik.
Szóval, amíg nincs itthon a macska, addig cincognak az egerek.
Utána majd kuss lesz. Rend, béke és nyugalom.
Az utolsó 100 komment: