Marx_bohoc.jpgHihetetlen, de a választási kampány startja után jó két-három héttel egy egész napon át tudta uralni a nyilvánosságot a Közgáz aulájában terpeszkedő Marx-szobor ügye. Maga az ügy pitiáner dolog lenne – ha nem tükrözné olyan fájdalmasan a magyar közélet szellemi és erkölcsi szintjét.

Az már eleve vérciki, hogy az az egyetem, amely Karl Marx után, ha közvetve is, de mégis csak Mátyás királyról nevezte el magát, a kommunizmus alapító atyjának szobrát ott felejtette a campuson. Ennél már csak az szánalmasabb, hogy ez az ifjú kereszténydemokratáknak csak negyed évszázaddal a rendszváltoztatgatás után szúrt szemet. És, ha akarunk még ennél nyomorultabb dolgot is találni a sztoriban, elég meghallgatnunk az érveiket.

Szerintük ugyanis Marx azért elfogadhatatlan figura, mert „rasszista és antiszemita" volt. Az már csak mellékes körülmény, hogy letetette az alapjait egy alsó hangot százmillió áldozatot követelő totalitárius elmebajnak. Mielőtt valaki kioktatna a polgári jobboldal nagy taktikusai közül: igen, értem, mire megy ki a játék. Lelki szemeim előtt meg is jelentek az egymással összekacsintó IKSZ-es pr-guruk: ne komcsizzunk, gyerekek, mondjuk azt Marxra, hogy valójában náci volt, na erre aztán nem tudnak, majd mit mondani a libsik! Ezzel – azon felül, hogy egészen egyszerűen nem igaz – csak két komoly baj van.

Egyrészt, mint láttuk, igenis tudnak rá mit mondani. Marx zsidóság elleni kirohanásai „kontextusukból kiragadott gondolatok". Ennyivel el van intézve az egész. Ha Rétvári és barátai komolyan gondolták, hogy az ex-munkásőr vezetővel büszkélkedő MAZSIHISZ majd ugyanolyan vehemenciával fogja követelni a szobor ledöntését, mint mondjuk Szakály Sándor lemondását – nos, akkor az elmúlt húsz évet nem ebben a naprendszerben töltötték.

Ennél sokkal nagyobb gebasz, hogy az IKSZ érvelése lényegben kitűzött fehér zászló a balliberális múlt-és jelenszemlélet előtt. E felfogás szerint lehetsz akármekkora szarházi, ha nem vagy antiszemita, akkor nem vagy teljesen vállalhatatlan. Ha meg (szerintük) az vagy, akkor civilben lehetsz Kalkuttai Teréz anya, akkor is halálra köveznek. Ha egy keresztény-konzervatív szervezet elfogadja, hogy még Karl Marx ellen is csak az lehet legitim érv, hogy utálta a zsidókat, akkor itt bizony súlyos identitásválságot kell diagnosztizálnunk.

Nem kevésbé tanulságosak egyébként a szobrot védelmükbe vevők agymenései sem. Hogy a campusokba betörő, tantermeket önkényesen elfoglaló Hallgatói Hálózat az egyetemi autonómiára hivatkozva utasítja el a „politikai beavatkozást", az még csak puszta sunyi kétszínűség. A hazai politikai élet fősodrában ez nagyjából a minimum, úgyhogy ezzel nem is lógnak ki a sorból a srácok.

Az azonban már az egész hazai felsőoktatás szegénységi bizonyítványa, hogy Deák Dániel (civilben az Oktatói Hálózat oszlopos tagja) egyetemi tanárként tart gondolkodástörténeti szemináriumot a sajtónak, ahol elmagyarázza, hogy miért is volt Karl Marx „óriási személyiség". Ő csak tudja, hiszen ő – miként azt igazi álértelmiségi arcoskodással meg is jegyzi – társadalomtudományokat tanít. (Ez sajnos ez a mostani nyilatkozata után sem fog változni.)

Az igazán érdekes kérdés nem is az, hogy ilyen arcok miért taníthatják a jövő közgazdászait. Sokkal izgalmasabb, hogy a hazai neoliberális gazdaságfilozófia szentélye, a Corvinus miért ragaszkodik ennyire a „tudományos szocializmus" atyjához? Hogyan lehet, hogy társadalomtudományi órákon a kommunista Marxot, a közgazdasági szemináriumokon meg a hardcore liberális Hayeket istenítik?

A válasz sajnos elég egyszerű: a 21. századi neoliberális kurzusnak Marxból csak arra van szüksége, amit a társadalomról mondott. Az viszont úgy kell, mint egy falat kenyér, abból nem engednek. A nemzet, mint meghaladott társadalmi konstrukció, a vallás, mint a népek ópiuma, a család, mint az egyén elnyomásának intézménye – ezek nem csak a marxizmusnak, de a kortárs liberalizmusnak is alaptézisei. A Deák-féle ultraliberális kulturkämpferek hallani sem akarnak államosított gazdaságról, a javak újrafelosztásáról és teljes társadalmi egyenlőségről. De hazáról, nemzetről, hitről és családról se. Ez utóbbiban hű követői és csodálói Marxnak. A nagy víziót, a kommunizust meg egy laza mozdulattal bepakolják a „nagy emberek nagy tévedései" feliratú vitrinbe (közvetlenül Robespierre jakobinus őrülete és Mao kulturális forradalma mellé).
A bölcs, nagy szakállú kretén szobrát egy délután alatt el lehetne takarítani az egyetemről, de persze nem fogják.

Erősebb talapzata van annak, a közönséges betonnál. Mozdíthatatlanul tartja az egész elcseszett, félig (se) végigcsinált rendszerváltás nyomán született balliberális szellemi diktatúra. Azt kellene már végre lebontani. De ahhoz pár tábla, meg Rétvári Benyó kevés lesz..

Balogh Gábor

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr585772386

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2014.01.21. 11:52:14

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sátán meg a Jocó 2014.01.20. 18:42:52

"Ennél sokkal nagyobb gebasz, hogy az IKSZ érvelése lényegben kitűzött fehér zászló a balliberális múlt-és jelenszemlélet előtt. E felfogás szerint lehetsz akármekkora szarházi, ha nem vagy antiszemita, akkor nem vagy teljesen vállalhatatlan. Ha meg (szerintük) az vagy, akkor civilben lehetsz Kalkuttai Teréz anya, akkor is halálra köveznek. "

ENNYI!!!!

kalaposinas 2014.01.20. 19:32:59

A komment írókon és a kommentelőkön kívül senki sem tökéletes. Ha megkapargatnánk bármelyik intézményünk, programunk stb. névadójának életútját, írásait, megnyilvánulásait valószínűleg találnánk olyan momentumot, ami miatt az illetőt sokan nem zárnák a szívükbe. De felhívnám a figyelmét az előttem szólóknak, hogy róluk is meg fog emlékezni az utókor és nem lesznek elnézőek velük szemben sem.

házelnök 2014.01.21. 03:43:21

" Orbán felismerte, hogy az országnak egy jelentős része olyan intelligencia hányadossal rendelkezik, mint egy debil víziló és bizony elegen vannak ahhoz, hogy ha a saját bázisukhoz hozzácsapódnak, akkor választást lehet velük nyerni. Akár kétharmadot."

Zsuzsanna Lévay 2014.01.21. 07:44:49

Hát ez a cikkíró egy seggnyaló debil. Hókuszpók orbán seggét kell ennyire nyalni vagy a sötét rétváriét is ? Jó lenne ha ilyen hülyék nem írnának blogokat.

toportyánzsóti 2014.01.21. 08:57:02

Balliberális diktatúra miatt lesz a Kossuth Térből Moszkva tér te észlény?Beszoptátok rendesen moszkovityát ti ostoba hataloméhes takonygerincűek,se erkölcs se gerinc nincsen nektek csak hazudozni csalni tudtok hatalomőrültek.Abba kéne fejezni a kokózást,mert már birkaintellektust is alulmúljátok birnbaum gyermekek.

Űrhajózási Bundermajom 2014.01.21. 12:17:39

A szobornak épp a groteszksége az ami miatt megtűrt és kedvelt, ami miatt eddig nem dobták ki. Hiszen a piacgazdaság fellegvárában van annak egyik legnagyobb "ellensége".
Utálom hogy mindent átpolitizálunk, nem kell sem mazsihisz,sem iksz,sem munkáspárt, meg tököm tudja milyen gittegylet, akik külsősként beleszólnak, politikai okokból a témába. A cikkíró jól írja, ott van 25 éve, senkit sem zavart, hirtelen most meg erről beszél mindenki.
Arra tökéletesen alkalmas az egész, hogy a hülye megint kommunistázhasson,fasisztázhasson, "takonygerincűzhessen" és egy újabb árkot ásson a társadalomban. A debil,víziló tömeg pedig újra circus-t kap.

sztd 2014.01.21. 12:51:27

A társadalomtudományok már csak olyanok, hogy a filozófiából származnak, így a világnézet erősen behatárolja a kereteiket.

Ha a nemzeti radikális (vagy bármelyik másik) csoport úgy gondolja, hogy az ő világnézete jobb, mint Marxé, akkor csak meg kell haladni. Az eredményt az ükunokák is látni fogják, ha a csoport mer hosszú távon gondolkodni, de soha nem lesz eredmény (évszázadok múlva sem), ha nem mer. A Marxizmus sem 3 perc alatt érte el, amit elért, pedig jobb helyzetből indult.

Sem szörnyülködésre, sem irigykedésre nem érdemes időt fecsérelni.

Ettől függetlenül igaza van a posztnak, Marx társadalomtudományi tételeit a ballib oldal jelentős részben szentnek gondolja, és ötletnek is képtelenség az IKSZ érvelése az antiszemitizmusról.
Az viszont tévedés, hogy hitet és világnézetet érveléssel (esetleg valóság bemutatásával) módosítani lehet. Erre sem kellene már sok posztot pazarolni.

WhyCantITouchIt? 2014.01.21. 13:15:54

"kontextusukból kiragadott gondolatok"

Ezt az érvet akár el is fogadnám, csak kár hogy pont a libsik alkalmazzák ugyanezt már kb. 3 éve folyamatosan.
Egyébként meg nem ritka hogy egészen a II. világháborúig gondolkodók, költők, írók, politikusok munkásságában valahol biztosan bukkanhatok antiszemita megnyilvánulásokra, hát ez van, a 19. század elején nyilván senki nem azon töri a fejét miközben él legalapvetőbb jogával, és kimondja hogy a fekete az fekete, a fehér pedig fehér, hogy a 21. század tomboló liberálfasizmusában vajon miként fognak vélekedni róla.

Liszt Ferenc:
"El fog jönni az a nap, amikor minden olyan népnek, akik között zsidók laknak, fel kell tennie a kérdést, hogy mindannyiukat kiutasítja; ez a kérdés az élet és halál kérdése lesz, az egészség vagy krónikus betegség kérdése, a békés létezés vagy az állandó szociális láz kérdése."

Petőfi Sándor:
"Dicsekedés nélkül szólva, a legnagyobb emberbarátok egyike vagyok s tisztelem, becsülöm a zsidókat, de már a kocsmákból csak kikergetném őket pokolig, mert a mi ronda, csak ronda az, hiába!"

Széchenyi István:
"A zsidókat felszabadítják, Magyarország az ő birodalmuk lesz, az új Paradicsom négy folyóval, három heggyel és a kettős kereszttel. És az Apokalipszisben én, szerencsétlen, főszerepet játszom."

De hogy ne csak magyar példákkal jöjjek.

Voltaire:
"A zsidó nép engesztelhetetlen gyűlöletet mutat minden nép iránt. Minden uralom ellen lázad.Mindig uralkodni akar, mindig kapzsi mások jólétét illően, mindig barbár - alázatos ha szegény, dölyfös ha gazdag."

Francis Bacon:
"Gyűlölik Krisztus nevét és titkos és velük született módon gyűlölik azt a népet, akik között élnek."

Hannah Arendt (aki a modern kor egyik legnagyobb hatású gondolkodója, és nem mellesleg zsidó származású):
"A lengyelországi zsidók a halálba vezető útjukon alig találkoztak németekkel. A táborban a zsidó kápók nyomorgatták a népet. Hogy milyen nagymérvű autonómiával rendelkeztek, mi sem mutatja ékesebben, mint az a tény. hogy pl. Theresienstadtban még a hóhér is zsidó volt."

Bonaparte Napoleon:
"A zsidók gonoszsága nem az egyénekből jön, hanem ennek a népnek az alaptermészetéből"

És még sorolhatnám, de minek?

Ajvé, mit keresnek ezek az antiszemiták még mindig a tantervben!!!!????

==T== 2014.01.21. 13:29:01

Korrekt írás as usual.

Judenrein 2014.01.21. 13:46:45

Antiszemitizmus

A hal a vízben él, a tüdő oxigénnel táplálkozik, a magyar antiszemita. Dobd ki a halat a vízből: elpusztul. Vedd el az oxigént a tüdőtől: megfullad. Hazudd ki az antiszemitizmust a magyarból: a halál leggyalázatosabb nemével hal meg.

De mi az antiszemitizmus lényege? Miért vagyunk antiszemiták? Miért az antiszemitizmus? Életösztönünk első, szükségszerű megnyilatkozása, s melyek e megnyilatkozás helyes formái?

Egy téren sem mondtak annyi ostobaságot mindkét táborban , mint a zsidókérdés körül. Buzgó antiszemiták mondanak jelszavakat és érveket, melyek a zsidóság leghatalmasabb fegyvereivé válhatnak. Liberális államférfiak előtálalnak érveket, melyeket egy dedós gyermek szétszedhet alaplehetetlenségeire. Mert jobbról és balról nem állítják be a kérdést a maga nagy történelmi horizontjába, nem viszik vissza, hogy úgy mondjam, természetrajzi egyszerűségére. Egyes esetekből indulnak ki, szentimentalizmussal kandírozzák körül, érdekpárt s más zavaró szenvedélyekkel homályosítják el tisztaságát. Pedig a zsidókérdés lényegében éppen olyan egyszerű, mint amilyen átlátszó és egyszerű nyelvtanilag ez a mondat: a ragadozó ragadoz. És ennek az erős fajnak minden vér szerinti ravaszsága kellett ahhoz, hogy ezt az egyszerű, könnyen érthető lényeget körülvegye a hazugságok, az álhumanizmus, álszociológia, ál-szabadgondolkodás és álforradalom megtévesztő Bábelével.
A legnagyobb, legbűnösebb tévedés s fájdalom, nálunk leggyakoribb a zsidóság olcsó gyalázása, lekicsinylése. Ha engem a fronton földerítő szolgálatra küldenek, és én az ellenség roppant haderejéről azt a hetyke tudósítást hozom, hogy szót sem érdemel, hogy egy pár emberrel szét lehet verni az egészet: akkor én katasztrófa elé viszem saját véreim, s haditörvényszék előtt méltán érdemlek golyót vagy kötelet. Gondolják meg ezt jól a zsidóság anekdotás, nótás fitymálói. Jellemző, hogy igen sok zsidó fölényes humorral segít a bátor kereszténynek ebben a lekicsinylésben, mert tudja, hogy ez elrejti a veszélyt. Lekicsinyleni azt a fajt, mely a maga húszszoros kisebbségében elfoglalta a magyar élet minden stratégiai pontját, s mely egy történelmi katasztrófa ügyes kihasználásával lába alá gázolt bennünket, hitünket leköpte, zászlónkat letaposta, lekicsinyleni ezt a fajt nem önmagunk végtelen megvetését jelenti? a zsidóság is, mint minden más faj, erőknek és gyengeségeknek, kiválóságoknak és bűnöknek végére mehetetlen összetétele. De, mert egy irtózatosan exkluzív vallás nevelésében, a kultúra és európai élet minden fénymáza alatt megmaradt az &s, barbár, ösztönös ázsiai törzsembernek, erői és kiválóságai vérből jövőbbek, s inkább jelentik az egész faj védelmét és hódítását, mint más fajoknál, gyengeségei és bűnei szembeötlőbbek, s inkább rátámadnak az európai ember morális ízlésére. Mert a lényege a különbségnek, s ezt nem lehet eléggé ismételni, mert ők szüntelenül ellentétesen másképp tüntetik föl, az: hogy mi, magyarok, németek, szlávok, olaszok etc. Az európai hit, morál és kultúra közösségében a csupán törzsemberből emberré szélesedtünk, a zsidó pedig a kiválasztás kannibál hitével, rettenetes faji hitében és moráljában megmaradt az ötezer év előtti idegen szagtól ösztönösen irtózó törzsember. A zsidóság a legkomolyabb, a legvégzetesebb ellenség, a zsidókérdés a magyarság élet-halál kérdése, mely belekapcsolódik a magyar élet, a magyar jövő minden mozzanatába. Viccet csinálni ebből a kérdésből, lekicsinyelni ezt az ellenséget és ezt a veszélyt: csak hülyék vagy megfizetett gonoszok tehetik. A sok tragikomikus tévedés onnan ered, hogy mi asszimilálódós babonánkba butulva azt hittük, hogy az idegennek hetedik paradicsomi kéj, s nagy előléptetés magyarrá áthasonulni. Ez a hit, mely erős faji öntudatra, egészséges fajnál tényleg hódító erőt jelentett volna, nálunk nemzeti öngyilkosságunk egyik fő forrása lett. A magunk úgynevezett ideális oh, de aljas és gaz ez a szó! horizontjából néztük a dolgot, s nem akartuk meglátni a természetrajzilag is való valóságot, hogy az élet erős és gyenge fajok vad harca, s hogy minden fajnak magának kell megszerveznie védelmét és jövőjét, s nem szabad azt idegenre bíznia.

Judenrein 2014.01.21. 13:48:53

(folyt)
Így például érzékeny, humanisztika-liberális politikai primadonnáink sokszor énekelték: Nem szabad általánosítani, hiszen van becsületes zsidó is, az ártatlan ne szenvedjen a bűnösért! Hát természetes, hogy van. Én magam is ismertem nem egy nagy kultúrájú, gondosan kiépített belső életű, tiszta morálú zsidót. De egyet ne tessék elfelejteni. Ez a zsidó, éppen mert ilyen, s annál inkább, mert ilyen, a fajok harcában a saját fajával szolidáris, még akkor is, ha tiszteli a másik fajt. Vagy elfogadjuk azt az ítéletet, hogy Erdélyben az a becsületes magyar, aki megtagadja magyarságát és oláhhű lesz. Felvidéken az a becsületes magyar, aki csehhé torzul és így tovább? Ugye bár, hogy nem, ugye, hogy az a szívünk szerint, morálunk szerint való magyar, aki a mienk marad minden poklokon keresztül? Vagy a zsidóra más mértéket mérünk? De föl lehet itt vetni a becsületesség kérdését? Ha az öt világrész egymillió legbecsületesebb angolja, franciája vagy olasza jönne ide, hogy a maga külön szolidaritásával kivegye a kenyeret a magyar szájból, a földet a magyar földműves alól, hogy kereskedelem, gyár az ő kezében legyen, hogy sajtóban, színházban kilopja a magyarból a védő lelket: antiangol, antifrancia és antiolasz volnék. Pedig ezekkel a fajokkal ezerévi morális, hitbeli és kulturális közösségünk van. De nekem igazán mindegy, hogy aki elveszi a jelent, jövőt, az életet és mindent fajomtól, az comme il faut gavallér vagy pedig börtönviselt apacs. Vagy a fronton csak arra lőttünk, aki azelőtt való napon elfelejtette a drótsövényen átküldeni az erkölcsi bizonyítványát? a becsületesség kérdését itt csak ostobák vagy megtévesztő szélhámosok vethetik föl.
De nem is azokat a zsidókat szoktuk ám mi becsületesnek nevezni, akik tényleg azok. Az ilyenek nemigen törtetnek kegyeinkért, s nyíltan fajuk emberének vallották magukat. A mi "becsületes" zsidónk az a zsidó, aki átkeresztelkedik, ha kell, naponta kétszer, aki azt sem tudja, hova legyen a magyarságától, úgy köpik, mintha népszínműben volna, aki zokog a magyar határon, mint a vajszívű Vázsonyi, aki a nemzetiszínű határcövek láttára majdnem fizikai zsidóságából is magyarrá integrálódott. Ez az a zsidó, mely abban a pillanatban, hogy a csehek Lőcsére beléptek, dühös csehhé, s Kolozsváron az első oláh katona láttára felgerjedt oláhhá fett. Ez a legveszélyesebb típus, ezt küldi a félelmetes faj előre, hogy a népek kebelében elfoglalják az elővárakat. A kommunizmus alatt a zsidó imperializmus legféktelenebb harcosai katolikus, református s volt nemzeti színű zsidók voltak. Egy zsidó író, a zsidó uralom egyik komikus, torz figurája, a háborúban még "mérhetetlen faji gőggel" nézte a magyar katonákat, s a kommunizmus második napján már piszkos szavakban köpte le a magyar fajt. A zsidó zsidó ellen harcolok teljes erőmből, de tisztelhetem, mint nemes ellenfélt. De ezek a nemzeti színű, magyar és keresztény zsidók az emberiség leghitványabb söpredékei, s életösztönünknek ezeket kell legelőbb eltüntetni a magyar életből
Éppen ilyen dőreség, ha a zsidókérdésben a szeretetre s kereszténységünkre hivatkoznak. A szeretet nem az, hogy szeressem azokat, akik eleszik a jövőt a gyermekeimtől, akik eleszik az országot fajomtól: a szeretet törvénye mindenekelőtt a hozzám tartozók és fajtám iránt kötelez. Az a szeretet, melyet így liberális maszlagolásokban kívánnak, a legtermészetellenesebb perverz gyűlölet saját Vérem ellen. A kereszténység pedig nem vénemberek mazochizmusa, akik beteg vonzódással szeretik azokat, akik tépik és csalják őket. A kereszténység nem egy pár evangéliumból kiragadott érzelmes mondat. A kereszténység sok százados történelmi fejlődés: az európai emberiség védő, harcos szolidaritása az örök emberi jogok, az örök emberi egészség és morál megvédésére az ős barbár törzsember vad ösztönei ellen. Igen:
nagy ölelést jelent Krisztus a tiszta emberi együttműködés számára. De korbácsot jelent az éhes, vad törzsi ösztönök ellen. Az antiszemitizmusban Krisztus korbácsának vagyunk harcos keresztényei.

Judenrein 2014.01.21. 13:49:52

(folyt)
Ne hazudjuk hát el hamis szentimentalizmussal a dolog rideg lényegét. A fajok irtózatos harcáról van itt szó. Egy ázsiai barbár faj, mely megmaradt emberevő, zord ősi törzs pszichéjében, és magáévá tette az európai kultúra minden rafinált eszközét, nem kötve semmi moráltól, halálos gyűlölettel az európai múlt, európai morál, európai kultúra ellen, melyből ő ki volt tagadva, ezer arccal, millió eszközzel tör Európa meghódítására. Fájdalmas gyengeségünk látva, kihasználva mindazt, ami bennünk hiba, s még inkább azt, ami bennünk emberileg nemes, leigázott bennünket, s felépítette itt európai hódításának előbástyáját. Szabadságharc a mi antiszemitizmusunk, s az örök emberi jogok kétségbeesett segélykiáltása. Tízmillió proletárrá rabolt magyar fordul a világ proletárjaihoz a zsákmányoló faj zabolátlan étvágya ellen. Azok, akik a munkát tették a világ vallásává, azokat fogják-e ellenünk segíteni, akik minket fájdalmas, véres munkánk minden gyümölcsében megraboltak? Tízmillió magyar, akit lelkében is megtapostak, kire \ egy idegen faj erőszakolja a maga zsarnoki ideológiáját, ízléstelen ízlését, meghamisított, faji fegyverré torzított doktrínáit: ez a tízmillió magyar kiált a világ szabadgondolkodóihoz, segítsék őt lelki felszabadulásában. Tízmillió minden jó szándékában megrágalmazott, minden emberiességében megcsalt, minden jogában megrabolt magyar jajgat Európa liberalizmusához, engedjék őt is élni, hogy földje az ő földje, vetése az ő termése, hogy munkája az ő kenyere legyen, s szabadjon védőpajzsot emelnie az orgyilkos tőr és a tolvaj kéz ellen. Tízmillió magyar követel igazságot Európát védő nagy történelmi munkájáért.
És egyet jó lesz meggondolnia Európának. Ma még sokan mosolyognak Nyugaton a zsidó imperializmus veszélyein. Pedig ez a veszély napról napra óriási arányokat ölt. És ennek az imperializmusnak a győzelme az európai múlt, az európai közös fejlődés, az európai kultúra végső veszedelmét jelentené. A magyarságnak a múltban fájdalmas szent történelmi hivatása volt, hogy Európa munkáját védje az ázsiai éhes törzsi ösztönök ellen. A mi antiszemitizmusunk ennek a történelmi munkának a folytatása, s így világtörténelmi munkát végzünk vele az emberiség védelmére. Mi vagyunk a megmaszlagolt Európa fölébredt életösztöne, a nagy szabadságharc előfutárjai, hirdetői egy tisztább jövőnek. Fogjunk össze mindnyájan az antiszemitizmusban, mint egy hazát teremtő, Európát védő nagy, történelmi elhivatásban. Óh, higgyétek meg, hogy az emberiség leghősiesebb s mártíriumosan legszebb megvalósulása ma: magyarnak lenni!

Virradat, 1921.I.21.

Veridicus76 2014.01.21. 14:22:02

A bejegyzés ezúttal is hibátlan. Az IKSZ-es nyálgépek azt hiszik, hiogy valami fontosat és nagyot tesznek, pedig csak csöpög a nyáluk, miközben saját sötét, kretén ostobaságukkal legitimálják azt a rasszista, kirekesztő, szélsőséges cionista világrenmdet, melyben minden és mindenki aszerint méretik meg, hogy miképp viszonyul a zsidókhoz.
És persze aki nem "megfelelően" viszonyul, az megbélyegzendő, üldözendő, kiirtandó ellenség.

Veridicus76 2014.01.21. 14:23:55

A holo-évben a magyargyűlölő rasszistáknak szexuális kielégülést okoz, ha gyilkosozhatják a magyarságot, de a lényegről senki sem beszél. Arról tudniillik, hogy miért kísérte csöndes egyetértés EGÉSZ EURÓPÁBAN a zsidótlanítást. Ami egyébként minden történelemhamisítással szemben a Szovjetunióban is folyt. Itt egy olyan dráma van a háttérben, amiről végre őszintén beszélni kellene. Az antiszemitizmusnak évezredek óta oka volt, van és lesz. És ezt semmilyen terrorral nem lehet elfojtani, megsemmisíteni. Az IKSZ-es nyálgépeknek a valósággal kellene foglalkozniuk.

room_101 2014.01.21. 14:33:13

Amikor a gazdasághoz nem értenek (lásd még:kenyeret a népnek), akkor kell a szobordöntögetéssel, utcaátnevezgetéssel szarakodni. (cirkuszt a népnek) Az álltólag kiváló államférfi és politikus Antall is ezt csinálta.

delano 2014.01.21. 14:35:46

@Veridicus76: "EGÉSZ EURÓPÁBAN"??? Te teljesen hülye vagy, csak a történelemről nincs halvány fingod sem?

maxval, a gondolkodni igyekvő bircа · http://maxval.co.nr 2014.01.21. 14:42:00

Az egész a Fideszcsapdája volt. Megtámadták Marxt abban a reményben, hogy az ellenzék ki fog állni Marx mellett! S persze egy rakás ellenzéki ezt azonnal meg is tette hülye módon, elfeledkezve aaról, hogy nem lehet egyszerre marxistának és demokratának lenni. Pedig lehetett volna értelmesen is reagálni, ahogy ezt például az egyetem vezetése tette, azaz ellenezni a szobor eltávolítását és ezzel együtt nem kiállni a marxizmus mellett. De erre a ballib ellenzék esze nem elég persze.

stim 2014.01.21. 14:48:56

véssetek a neve alá egy Marshall-keresztet aztán heló.

Betoncipos Joe De Miro 2014.01.21. 15:05:52

@Űrhajózási Bundermajom: Ha létezik a "piacgazdaságnak fellegvára", akkor az inkább a tőzsde, mintsem egy közgazdasági egyetem. Az iskolákban mindig azt oktatják, ami éppen aktuális, az nem lehet fellegvár, emiatt a helyzet sem groteszk. Három évtizede még a politikai gazdaságtan volt, most meg más.

Sokkal nagyobb probléma az, hogy tehetségtelen politikusok mindig találnak valami ügyet, amivel hergelik és egymásnak ugrasztják a választókat, elterelve arról a témát, hogy az ország kormányoktól függetlenül permanens szabadesésben van.

♔batyu♔ 2014.01.21. 15:09:12

Ez a ballibsik problémája. Ők szeretik annyira.

tobeor 2014.01.21. 15:18:24

Lol, kamubalhé, terelnek a Pakssal kapcsolatos hazaárulásukról.

Szúnyog 2014.01.21. 15:23:55

@Zsuzsanna Lévay: ha valaki debil, akkor az kegyed. Olvasni nem tudsz, vagy értelmezni a mondatokat, nem tudom, de jó volna, ha ennyire hülyék nem írnának kommenteket.

A poszt jó, minden szava pontos és igaz.

tisztapista 2014.01.21. 15:26:20

Habony megint besz*patta az egész ellenzéket. Zseniálisan tematizálják a médiát ilyen álügyekkel.

A KDNP bedob valami marhaságot, és a bloggerek harmada ezen kattog, és nem a Putyin mutyin

wallenberg8801 2014.01.21. 15:27:13

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Marx zsidókkal kapcsolatos kritikai észrevételei igazak, mivel Marx maga is zsidó, tehát nem vádolható gój elfogultsággal, ő belülről ismeri a zsidó közösséget. Ebben a témában igazat írt, de a többi témában a kommunista kiáltványban embertelen hazug eszmét írt, erőszakkal való nyílt fenyegetést, gyűlöletre uszítást.
A baj az hogy a Fidesz nem ez utóbbi miatt akarja eltávolítani a szobrát, hanem az előbbi miatt.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

tommybravo 2014.01.21. 15:29:32

Csak tudnám, honnan veszi, hogy Marxot a Közgáz bármilyen előadásán "istenítik". Jártam oda, hallgattam előadást róla ("közgazdasági gondolkodás története" című előadássorozatban kb 2 előadás szólt róla), ami megfelelt a közgazdaságtan történetében betöltött súlyának. De hogy istenítené BÁRKI???

Az egyik következő előadás a kommunista időszak közgazdasági hatásairól szólt, vagyis mit adtak nekünk a kommunista gazdászok. A közgázos előadő azt mondta az elején: ő nem tudja, hogy fog ezzel kitölteni egy előadást, mert annyit tudhattunk meg a komcsiktól, hogy "hogyan nem szabad csinálni". Hát ennyit a Közgáz Marx imádatáról.

stoppos76 2014.01.21. 15:29:56

A probléma nem azzal van, hogy Marx szobor való-e egy egyetemre, vagy sem. A probléma azzal van, hogy ehhez a Rétvárinak mi köze? Van valahol egy lista arról, hogy milyen szobrok nem lehetnek köztereken, középületekben. Ha Rétvárinak nem tetszik a Marx szobor, kezdeményezze az Országgyűlés előtt, hogy a szobrot vegyék fel a tiltott listára. De ne ugasson egy egyetmnek, hogy az mit csináljon és mit nem. Amúgy is ez a gumicsont, amin lehet pörögni az atomerőmű helyett.

tobeor 2014.01.21. 15:31:56

@tisztapista: jaja :) Olyan könnyű ezeket megvezetni, hogy nézni is öröm :) lerí róla hogy kamubalhé, de nem szúrja ki a szemüket...
még az se tűnik fel nekik, hogy miért pont most, 25 év után...

The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2014.01.21. 15:56:17

@Zsuzsanna Lévay:
"Jó lenne ha ilyen hülyék nem írnának blogokat."
Szerzőtársaim nevében örömmel üdvözlöm Önt, aki újra kitalálta a blogok cenzúrázhatóságát, ami miatt olyan csúnya ribilliót tetszettek csapni a médiatörvény kapcsán. Rémlik valami? (Mellesleg ismerős a neve: Nem rokona véletlenül az ex-SzDSz-es politikus Lévay Leventének, akit pedofil pornó terjesztése miatt csuktak le a 90-es évek közepén?)

@Judenrein: ...és persze téged is köszöntelek, örülök hogy BG írása ismét elérte mindkét oldal igazi bolondjainak az ingerküszöbét. Gondolom lesz ez még cifrább is, mivel ismét az index-címoldalra került a poszt.

öreg zsidó blogger 2014.01.21. 15:56:57

@WhyCantITouchIt?: AQ felsorolt idézetekért hálás vagyok. Mind igaz. Azaz, hogy mindnek van valóság-alapja.
DE HOZZÁ KELL TENNEM MÉG VALAMIT: NEM CSAK A ZSIDÓKRA ÉRVÉNYESEK, HANEM MINDEN HASONLÓ HELYZETBEN LÉVŐ NÉPCSOPORTRA.

ÍGY PL A KÉT VILÁGHÁBORÚ KÖZÖTTI IDŐSZAK "ÚRIEMBEREIRE" is: a minisztérium nevezte ki a hivatalnokokat. Ez úgy történt, hogy a minisztériumi "illetékes" informálódott egy (vagy több) megbízható helybélitől, hogy az állás várományosa eléggé "úriember" -é? (Bíbó István) A semmirekellő nagyapám eléggé úriember volt, bár leérettségizni nem tudott (!!!), olyan lusta gazember volt. 38 éves korától nyugdíjas volt, holott ereje, egészsége több, mint jó volt... Gyerekkoromban, amikor bemutatkoztam, minden idős hölgy a nyakamba ugrott, "hogy az én nagyapám micsoda jó táncos volt", stb. A többit az olvasó képzeletére bízom, holott tisztában vagyok azzal, hogy nincs az a képzelet, amely a nagyfater nyomába érhetne...
Ja, amíg el nem felejtem: az "úriemberek" között természetes volt, hogy amennyiben a II. Világháborúban szorult helyzetbe kerültek, akkor nyílt parancsot szerezhettek a lehető leggyorsabb hazautazáshoz. Ennyit a magyarságukról.

Ami Marxot illeti. őt nagyon tisztelem. De azt is tudom, hogy a tévedései is súlyosak voltak. De azért, amit a nevében (nevükben) elkövettek, nem felelősek. Amint Jézus sem felelős a keresztes hadjáratok rémtetteiért: a keresztes "vitézek" lovuk szügyéig gázoltak vérben (mármint a templomaikba menekült fegyvertelen lakosok vérében).

szekertabor · provo.blog.hu 2014.01.21. 16:22:27

Tudományos vitát ugyan lehet kezdeményezni egy történelmi esemény megítéléséről, de a rendelkezésre álló források és jelenlegi tudományos ismereteink szerint Szakálynak minimum joga volt az álláspontja kifejtéséhez, ha nem rögtön és egyértelműen igaza volt.

provo.blog.hu/2014/01/21/feszitsd_meg_feszitsd_meg

hammer_steve (törölt) 2014.01.21. 16:38:18

Szeretem, s rendszeresen olvasom is a posztokat, mert végre egy blog, ahol nem fulladnak bele a polkorrektkedésbe. Ezzel viszont (alapvetően) jobbosként sem értek feltétlenül egyet.

Azt nem mondom, h Marx fasza csávó volt, de ha az alaptéziseit adaptáljuk a mai társadalomba, akkor bizony azt látjuk, h sebészien pontos. Mert hogy: a kevés viszi a sokat (nav-ügy, adókedvezmények, hitelcsapda), a soknak pedig alig jut vmi (rémlik még a nő, aki a teszkóban dolgozott és egy "szép" napon ÉHEN HALT?). Ez ellen megszólalni ma már nem baloldaliség, hanem épeszűség.

Marx onnantól kezdve lépett síkos talajra (és - képletesen - vágódott is el), amikor a kötelező forradalmi bullshitet kezdte taglalni. Viszont még az osztályharc is stimmel - csak persze nem úgy, ahogyan aztán hűséges követői azt a valóságba átültették.

A családról, mint elnyomó intézményről (szégyen, nem szégyen, de) nem olvastam tőle sehol. A vallás, mint népi ópium... próbáltatok már egy bigottal a cölibátus és a "szaporodjatok és sokasodjatok" között fennálló ideológiai különbségekről értekezni? :) Vicces! Arról nem is beszélve, hogy a vallás ereje és szerepe Marx idejében jócskán más volt, mint ma.

Gyorgy Nagy 2014.01.21. 16:43:58

Az IKSZ alelnökének rádio nyilatkozatát halgatva "ehez én nemtudok hozzászolni,nemtudom, stb stb. Ez a sràc egy primitiv PÖCS! Ez a KDNP szégyene.

wallenberg8801 2014.01.21. 17:52:19

Szakály Sándornak igaza van, a nem magyar állampolgárok kitoloncolása az valóban idegenrendészeti intézkedés volt.

Veridicus76 2014.01.21. 20:15:05

@delano: igen, egész Európában. Avagy mondj EGY olyan országot, ahol tömeges népi tiltakozás kísérte a náci zsidóüldözést. Persze az tény, hogy a brutalitás akkor még nem volt köztudott. De a zsidók korlátozása és eltávolítása nem váltott ki sehol tömeges tiltakozásokat, és nem csak ott nem, ahol náci uralom volt. Angliában sem például.
Ez egy hatalmas dráma, aminek a lélektani okait végre föl kellene tárni.

LisztFerihegy 2014.01.22. 13:18:19

@öreg zsidó blogger: persze, mert nem Marx hirdette az osztalyharcot, és tarsadalmi csoportok megsemmisítését. Szövegértelmezés: egyes! Jézus hol beszélt "osztalyharcról"? Mit mond arról, hogy "Szabad-e adót fizetni a csaszarnak?"

LisztFerihegy 2014.01.22. 13:28:07

@hammer_steve: a protestans lelkészek rendesen "szaporodnak és sokasodnak" (katkó vagyok amúgy). ;)

öreg zsidó blogger 2014.01.22. 14:06:05

@Judenrein:
A népbutításnak egyszerűnek, a vázolt problémának egyetlen megoldás által rendezhetőnek kell lennie. Ez igaz a Te írásodra is. TEHÁT: VIGYÁZZ! (feltételezem Rólad, hogy jóhiszemű vagy)
Csakhogy az élet bonyolult: amíg az egyik gondot legyőzöd, megjelenik a másik.
Az egyik előző blogomban írtam a két Világháború közötti "úriemberekről". UGYANÚGY ILLIK RÁJUK MINDAZ, AMIT TE A ZSIDÓKRÓL GONDOLSZ. (és ami a zsidók egy részéről, a megélhetési zsidókról igaz is.) De látod, máris találtam egy másik csoportot, amelyiktől meg kellene szabadulni.
ÉS NEM SOKÁIG KELL KERESGÉLNEM, MÁRIS ITT A HARMADIK: a megélhetési politikusok.
Őket látod virítani a FIDESZben, MSZPben, mindenhol, ahol csalni, lopni lehet. Róluk is írtál, amikor a zsidók magyarból románná való, bámulatosan gyors átalakulását festetted le.
Velük mit kéne kezdeni?
Egyszer az egyik "jónevű" politikust irtózatosan leégettem előbb politikából, mint szakmából, majd néhány perc múlva egy környezetvédelemnek nevezett szélhámosságból. (Nagy plénum előtt.)
Egy normális ember elsüllyedt volna a helyében. Ez a dicső ember csak üldögélt,mintha nem is hallaná...
És ez az ember VEZETŐ!
NEM GONDOLOD, HOGY ÉPPEN A VEZETŐKÖN KELLENE KEZDENI AZ ÜGYEINK RENDEZÉSÉT?

öreg zsidó blogger 2014.01.22. 14:22:07

@LisztFerihegy:
Nem tettem egyenlőségjelet Jézus és Marx közé. "Csak" azt írtam le, hogy egyikük se felelős azért a sok gyalázatért, amit a nevükben elkövettek.
Azt nem tudom, hogy a marxi tétel, miszerint a kizsákmányoló osztályt meg kell semmisíteni, az kiírtást jelent -é avagy csak a kizsákmányolói helyzetéből való eltávolítását. Remélem, csak ezt az utóbbit.
Annál is inkább, mert Marx zsidó származásából, és "antiszemita" voltából aligha következik népírtás. (Gondolom, a megélhetési zsidók helyzetét a kizsákmányoló osztályéhoz rokoníthatta, és ennyiben volt antiszemita. Ha így volt, ezért külön tiszteletet érdemel.)

Judenrein 2014.01.22. 14:32:27

@öreg zsidó blogger: A probléma csak részben szociáis, nagyobb részben biológiai.
a zsidó egy olyan népfaj, mely mindenhova beférkőzik, mindent kisajátít, ellop, magának hazudik, eredetijéből kiforgat.

A politikus csak a zsidók csicskája. érdemes megnézni egy-egy holomegemlékezés kapcsán a politikai összeborulást.

Nem csak népbutítás lehet egyszerű, sokszort a problémáink is azok, csak éppen nem merjük őket észrevenni.

Nem minden zsidóval van problémám, voltak rendes zsidók is. Hitler hadseregében, a Wehrmachtban 150 ezer részben vagy egészben zsidó származású katona harcolt.

"Cambridge University researcher Bryan Rigg has traced the Jewish ancestry of more than 1,200 of Hitler's soldiers, including

Two field marshals,

Fifteen generals,

Two full generals,

Eight lieutenant generals,

Five major generals, "commanding up to 100,000 troops."

just-another-inside-job.blogspot.hu/2007/04/150-000-jews-in-hitlers-army.html

A probléma a liberális és cionista zsidóval van, persze a kommunista zsidót se feledjük.

"NEM GONDOLOD, HOGY ÉPPEN A VEZETŐKÖN KELLENE KEZDENI AZ ÜGYEINK RENDEZÉSÉT?"

egyetértek, az elők közt kell rájuk sort keríteni. De a zsidó fertőt is fel kell számolni.

öreg zsidó blogger 2014.01.22. 14:36:13

@Veridicus76:
Valaki feltárta: "Nem szóltam, mert nem vagyok zsidó" -vagy valami ilyesmi (nem tudom szószerint idézni.

öreg zsidó blogger 2014.01.22. 14:43:45

@wallenberg8801:
Valóban idegenrendészeti ügy volt. A kivégzés meg bírói intézkedés. Mégse azt szoktuk mondani, hogy bírói intézkedést foganatosítottak, hanem azt, hogy kivégezték.

öreg zsidó blogger 2014.01.22. 15:07:19

@hammer_steve:
Nem Marx, hanem Engels írta "A család, a magántulajdon és az állam eredete" -c munkájában, hogy az érdekházasság= prostitúció egy egész életre. Igaza van. De nem biztos, hogy teljesen: a nőkben igen erős késztetés van aziránt, hogy a gyerekeik felnevelése lehetőleg zavartalan legyen. Ha tényleg ezért (és csak ezért) prostituálnák magukat, akkor nem lenne túl nagy a pofám. (Tudnék sorolni a családban is igen-igen jellegzetes kifutású életpályákat, amelyek a hölgyeket igazolják. A fene egye meg!)
Engels akként vélekedik, hogy milyen szörnyű lehetett a nők helyzete az ősközösségben, amikor minden férfi szerelemre bírhatta őket. Én ugyan sose voltam nő, és ősközösségben sem éltem, de abból a kevés nőismeretből, amit elsajátítottam, arra következtetek, hogy a hölgyek már akkor is tudták, hogyan kell kihívóan és személyre célozva viselkedni. Úgyhogy Engels elvtárs ebből a szempontból se győzött meg.
Annál inkább azzal, hogy a szerelmeskedés és a gyermekáldás közötti összefüggés felismerésével + a magántulajdon megjelenésével a férfiak szerették volna a tulajdonukat a leszármazottaikra örökíteni.
Van valami hasonló törekvés a farkasoknál és a páviánoknál is, de ezt még Engels nem tudhatta...

Azt nem hiszem, hogy Marx, még kevésbé, hogy Engels a nők társadalmi tulajdonba vételét helyeselte volna.

öreg zsidó blogger 2014.01.22. 18:12:57

@Judenrein:
Az élősködő zsidóktól megszabadulni mit sem érne. Az élősködőket kell helyükre tenni.
A zsidó orvos pont úgy igyekszik meggyógyítani, mint a nem-zsidó: mert mindkettőnek az az érdeke. (Ha tényleg az az érdeke.) De, ha valami jelentéktelen, ám elhúzható (hosszan kezelhető) bajjal fordulsz célszerűen gondolkodó orvoshoz, akkor légy bizalmatlan.
Az élősködés nagy mértékben otthonról jön, de nem elhanyagolható az egyéni hajlam sem. Harmadik tényező a lehetőség.
Azt lehet mondani, hogy mindhárom tényező szükséges a jelentős mértékű kizsákmányolás megvalósulásához.

Látszólag témát váltok:
Helyesen látod, hogy élet-halál harc folyott-folyik az egyes népcsoportok között. Ez annyira igaz, hogy a törzsi harcok során tenyésztette ki magát az emberiség: ugyanis az értelmesebb törzs tudott hatásosabban harcolni. Ez volt az az irtózatosan erős szelekció, amelyik néhány millió év alatt értelmes embert TENYÉSZTETT KI a majomból. Így bizony!

Ez a szelekció mára többnyire "békés" (?) versennyé szelídült, (ha ugyan szelídült), de erősen javallom a versenyhátrányunk mérséklését, sőt a versenyelőnyünk megcélzását.

Tehát nem a zsidókkal, sőt nem a megélhetési- de még nem is az élősködő zsidókkal kell elsősorban megküzdenünk, HANEM A KÖZÉPSZERŰ VEZETŐINKET KÉNE KIVÁLÓAKRA CSERÉLNI.
Gazdasági kultúránk gyatra. A politikai vezetésünk még gyengébb. A kettő együtt: katasztrófa. Ebben a még mindég tejjel-mézzel folyó országban, ami az Árpád apánk szerzette hazából máig megmaradt...éhen fogunk dögleni!!!

Judenrein 2014.01.22. 18:30:02

@öreg zsidó blogger:

Már egyszer leírtam, a probléma lényege NEM szociális. Hiába hajtogatod a marxista baromságot, hogy nyírjuk ki a gazdagokat, meg töröljük el magántulajdont, nem fog menni. Nem a "szociális egyenlőtlenséggel" van a baj önmagában, hanem az emberek egy részével akik alkotják. Nem atöbbségi társadalmat képviselik, hanem parazita módjára élősködnek. Cigányok, zsidók.

A probléma lényege alapvetően a mocskos zsidó és cigány természetben rejtőzik.

Egyébként te zsidó vagy? mert akkor nem étem mit handabandázol "Árpád apánkról"...

Buday András · http://polgarda.blog.hu 2014.01.23. 07:54:22

Marx elég nehezen védhető. Eltávolítani éppen ezért nem is kell a szobrot, de a balosok basztatására kiváló ok.

öreg zsidó blogger 2014.01.23. 14:50:30

@Judenrein:
Tévedsz: ha nem bírjuk a versenyt, ÉHENDÖGLÜNK!
TE MEG JÖSSZ A ZSIDÓ- ÉS CIGÁNYPROBLÉMÁVAL?
A népek természete közötti különbség jóval kisebb, mint a népeken belüli egyedeké. Bennünk is megvan a hajlam a lopásra, élősködésre, stb.
Pont ebből következik, hogy a zsidók a helyzetükből adódóan olyanok amilyenek.
Más szóval, a szociális helyzetük adja a lehetőséget az ügyeskedésre. SZOCIÁLIS!!!
Ha a zsidókat kiszorítanánk az élősködésből (mármint azokat, akik nem a hasnyálmirígy rákot kanyarintják ki a családomból, hanem tényleg élősködnek), azt "észre se vennénk": oly gyorsan betöltenék a helyüket az ugrásra kész aspiránsok. Bámulatos, hogy milyen gyorsan fejlődik a társadalom, ha valami embertelen irányba fordul. Ez azért van, mert mindíg készen állnak azok az eszközök, amelyek a hitványságot, aljasságot hatalomra emelik. - írta Veres Péter a maga 4 elemijével és Isten adta intelligenciájával (no meg a szorgalmával, amivel a mérsékelt iskolázottságát pótolta).

Te is légy alázatos! - ezt meg Krisztus mondta.

A zsidó voltomra irányult kérdésedre megkapod amit érdemelsz:
Ha egy magyar elolvassa 10 soromat, tudni fogja ki vagyok. NNNa jó, ...belátom, hogy magyart elég nehéz lesz találnod. De a zsidó is megfelel. (Zsidót könnyebben lelsz.)

Judenrein 2014.01.23. 21:27:06

@öreg zsidó blogger: "A népek természete közötti különbség jóval kisebb, mint a népeken belüli egyedeké."

Amióta élek, ennek ellenkezőjét tapasztalom, a zsidókat illetően.

Azt hiszem Veres Péter talán jó író, de attól még írhat le baromságokat.

"belátom, hogy magyart elég nehéz lesz találnod."

Pedig ebben az országban van jó esélylel legalább 9 millió magyar + még a gúnyhatáron túliak. Ezzel a szar komcsi dumával nálam nem mész semmire, zsidó.

öreg zsidó blogger 2014.01.24. 16:12:42

@Judenrein:
Ne fortyogj, ne gorombáskodj, légy alázatos! Ez utóbbit, mintha már említettem volna egy, még Veres Péternél is nagyobb tekintéllyel erősítve.
A népek természete tárgyában képtelenséget "tapasztaltál": az átlag kevésbé szélsőséges, mint az egyedek.
Gondolkozz el ezen!

A 9 millióra becsült magyarból 2004.dec.5.-én még jónéhány hiányzott...
Neked nem hiányoztak? Nekem nagyon!
Nem csak a magyar, hanem minden nép többsége általában szar csürhe. (Íme az előbbi dicsőségünk.)
De néhány népnek voltak már nagy pillanatai, amikor nemzetté vált (egy rövid időre). Nekünk voltak ilyen történelmi pillanataink: 1848-49, 1956 biztosan ilyen volt.
Ezért bízom a népemben. Most például éppen Neked akarok segíteni. Kérlek, fogadd el!

Mióta az "eszem tudom", egyre több okkal gyűlöltem a kumunistákat. Söpredéknek tartottam őket. Marx és Engels nagy emberek voltak, Darvinhoz mérhetőek.

Judenrein 2014.01.24. 21:44:30

@öreg zsidó blogger: "Mióta az "eszem tudom", egyre több okkal gyűlöltem a kumunistákat. Söpredéknek tartottam őket. Marx és Engels nagy emberek voltak, Darvinhoz mérhetőek. "

Ez a két mondat ellentmond egymásnak. Ha gyűlölöd a komcsikat, miért tekinted Marxot és Engelst nagy embernek?

A zsidó az zsidó, a magyar meg magyar. A zsidó semelyik néppel sem fér össze ahova betelepszik. Ezt hűen mutatja a zsidóság történelme.

Föltettem egy kérdést. Zsidó vagy? szeretném ha válaszolnál.

"A 9 millióra becsült magyarból 2004.dec.5.-én még jónéhány hiányzott...
Neked nem hiányoztak? Nekem nagyon!
Nem csak a magyar, hanem minden nép többsége általában szar csürhe. (Íme az előbbi dicsőségünk.)"

Azért a közös nyelv és kultúra veszély esetén mégis hajlamos egybefogni a népet.

Én szívesen összefogok bárkivel a nemzetem érdekében, akinek tiszta szándékai vannak. De azért kétlem hogy egy kommunista/zsidó környezetből jövővel erre valós esély lenne.

Te készen állsz harcolni a magyar nemzetért?

öreg zsidó blogger 2014.01.25. 17:27:46

A fene a dógodat!
Nyisd már ki a szemed! Hát nem látod, hogy a magyar nemzetért harcolok?
A kumunistákat gyűlöltem. (Itt és most már nem kumunisták, csak MSZP-sek)
A kommunista szót nemigen tudták kimondani, így torzították. A szocialista helyett meg cocilistát mondtak.
De nem ezért gyűlöltem őket. Hanem rongy hitvány voltuk miatt (amint azt Te is leírtad a hirtelen románná válókról).
De bocs. Pontatlan voltam. A nyilvánvaló alkalmatlanságuk és magátólértetődően hazaáruló voltuk miatt.
Nem kommunista környezetből jöttem. A kumunisták megvetését és gyűlöletét otthonról hoztam. Marxról, Engelsről az egyetemen tanultam, a zsidókról sok helyről szereztem ismereteket: nem sokkal jobbak, mint mi. De lásd, az első Világháborúban sokan szereztek közülük hadi érdemrendet. Mint mindég, úgy a Világháború után is minden lében kanalak voltak. Az ilyen típusú emberek könnyen kerülnek - főleg zavaros időkben - felelős pozícióba. Hát bizony nem sok dicsőséget szereztek. De jelentősebb fegyveres ellenállást, (a csehek ellen) a Tanácsköztársaság produkált!!!
Aztán jöttek a fehér szarháziak. Akik a háborús vereségünkért a zsidókra tették a felelősséget.
A második Világháború után már megállt a zsidók asszimilációja. Legalábbis lelassult.
Ezen ne csodálkozzunk.
Ne fecséreld az erődet a zsidók ellen!
Lassan kihalnak a Holokausztnak nevezett események közvetlen elszenvedői, és megerősödik a zsidók asszimilációja.
Ha Neked tényleg tiszta szándékaid vannak, komolyan elgondolkozol az általam leírtakról.
Üdv.: öreg zsidó

öreg zsidó blogger 2014.01.25. 17:39:16

@Judenrein:
Én hülye! Elfelejtettem az előző hozzászólásomat a Tiédhez kapcsolni.
De nagyobb baj is van: a zsidók szépen megvannak egymással Izraelben. Pedig, ha tényleg zsigerből élősködőek lennének, nem virágozna a hazájuk...
Sőt, egész tűrhetően harcolnak is, ha muszáj.
Ezeket is kifelejtettem.
A zsidóságomra vonatkozó kérdésedre nem VÁLASZOLTAM. Szükségtelennek vélelmezem.
süti beállítások módosítása