tolvajkegertok.pngSzerdán törölték a Tolvajkergetők közel 200 ezer rajongóval rendelkező Facebook oldalát. Az indoklás a szokásos volt, rasszista és sértő tartalmak miatt kellett eltűnniük. Az internetezők egy része ünnepel, a másik része sopánkodik, a tolvajok átmenetileg fellélegezhetnek, és a jogvédők is letehetik ezen a fronton a csatabárdot egy időre. Valószínűleg nem sokáig, mert már működik a tolvajok rémének új profilja. 

Persze azzal szinte mindenki tisztában van, hogy a Tolvajkergető oldalának lekapcsolásával valójában semmi sem oldódott meg. Csupán egy akut és létező, az egész társadalmat sújtó problémát sikerült átmenetileg a szőnyeg alá seperni. Számtalan példa van arra a közelmúltból is, hogyha az állami szervek képtelenek gátat szabni az elharapódzó bűnözésnek, akkor önszerveződő civilek veszik kezükbe a rendfenntartást, a semminél ugyanis ők is többek.

Ma Magyarországon a rendőrség bizonyos bűncselekmények esetében nulla százalékos felderítési arányt produkál. Eklatáns példa erre, hogy 2013-ban 5 budapesti kerületben egyetlen ellopott autót sem találtak meg a rendőrök. A kerékpárok és egyéb kisebb értékű vagyontárgyak esetében sem sokkal jobbak a statisztikák. Gyakran előfordul, hogy a sértettek már nem is tesznek feljelentést, mert teljesen felesleges időpocsékolásnak tartják, ráadásul a rendőrök is ezt javasolják nekik. Ezek után érthető, hogy miért is lettek az igazságszolgáltatás önkéntes és népszerű bajnokai a Tolvajkergetők.

Ha a lelkes jogvédők valóban ki akarják fogni a szelet a Tolvajkergetők vitorlájából, akkor azt csupán úgy tehetik meg, hogy megszüntetik az alap problémát. Elérik, hogy a rendvédelmi szervek a jelenleginél lényegesebben hatékonyan végezzék a munkájukat, továbbá azt, hogy a lefülelt bűnözők a bíróságok töketlenkedésének hála ne kerüljék el a felelősségre vonást, vagy ússzák meg azt nevetséges büntetéssel. Nincs annál dühítőbb, mint amikor egy martalóc lebukása után néhány órával fütyörészve sétál ki az őrszobáról és felbátorodva folytatja ott, ahol abbahagyta.

A Tolvajkergetőket lehet szeretni, vagy épp gyűlölni, és persze akár legutóbbi gázpisztolyos akciójuk után lehet és kell is kritizálni őket. (Olyan nincs, hogy pisztolyt, még akár gázpisztolyt is rántunk egy ilyen helyzetben.)A probléma megoldása azonban abban rejlene, ha úgy tudnánk élni, hogy feladat és társadalmi igény híján nem lenne szükség efféle szerveződésekre. 

Akik pedig azt gondolják, hogy a csoport támogatóinak és rajongóink táborát többségében radikál jobbosok alkotják, azok hatalmasat tévednek. A tolvajok ugyanis nem gyakran szoktak szelektálni áldozataik neme, bőrszíne, vallása, politikai hovatartozása szerint. Ugyanúgy lenyúlják az LMP-és biciklijét, mint a Turul-pólós, bakancsos srác telefonját, tehát erre a hintalóra előbb vagy utóbb mind felülünk, általában előbb, mint várjuk.

Jurenkó Ferenc

-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbegyenes.blog.hu/api/trackback/id/tr386281849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dova (törölt) 2014.06.05. 22:22:27

Korrekt!

BiG_ 2014.06.06. 09:28:43

"(Olyan nincs, hogy pisztolyt, még akár gázpisztolyt is rántunk egy ilyen helyzetben.)"
Szerinted mit kell tenni egy veszélyes, erőszakos bűnözővel szemben? Rántsunk virágot? Veregessük hátba, hogy frankón próbál terrorizálni? A tettleg bántalmazásról nem is beszélve?
Hol élsz te?
Ha ott lettél volna, miként én, akkor nem irkálnál ilyen fotel-okosságokat...

BiG_ 2014.06.06. 09:29:32

A cikk többi része okés. Csak hogy ne érezd magad ledorongolva ;-)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.06. 09:47:28

Nem Gárdára és Tolvajkergetőkre van szükség, hanem tisztességesen dolgozó rendőrökre, olyanokra, akiket nem lehet lefizetni és kimennek az emberek közé, nem az irodában ücsörögnek.

Buta belpesti balliberális biboldó barmok! 2014.06.06. 09:47:56

Jajj de sajnálom ezt a kis pattogó zsobbikos tomket gyereket!

Ott a rendőrség basszameg, nem kellene önbíráskodni majom módjára!

Aztán lehet szidni Pintér Sándorékat!

Na mindegy azt se tujátok mit csináltok...
menjetek a jobbikotokhoz majd ő megvéd titeket hehehe :DD

Mészáros Laci 2014.06.06. 09:49:26

nagyon érdekes, amikor egy helyzet megfordul, de a gondolkodás árnyékát sem ébreszti fel.

Zephyrous 2014.06.06. 10:07:09

Érdemes elolvasni ezt az index cikket:
index.hu/belfold/2014/06/04/tolvajkergetok/

A dolog nem önbíráskodás, hisz már a rendőrség is KÉRI a tolvajkergetők segítségét, pont azért mert a rendőrség is tudja magáról, hogy teljesen inkompetens a témában!

"A kisebb vagyon elleni bűncselekményekben a rendőrség nyomozáseredményességi statisztikái – tehát az az arány, ahány esetben elkapják az elkövetőt – valóban hagynak némi kívánni valót maguk után. Az újpesti rendőrkapitányság például 2013-ban a lopásos (ebbe beletartoznak a betöréses lopások is) bűntények 17,7 százalékát derítette fel, és ezzel ők voltak a legsikeresebb budapesti kerület, a kocsilopások esetén már 13,39 százalék is elég volt az első helyhez."

Ennél a tolvajkergetők siker aránya jóval nagyobb, tehát hatékonyabbak mint a rendőrség, de ez a magyar gárdára is elmondható!
A legtöbb rendőr nem dolgozik tisztességesen, becsületesen, inkább a problémákba való belesz@rás jellemző rájuk, azért tartunk itt, hogy már önszerveződő csoportoknak kell fenntartaniuk a rendet, mert ők képtelenek rá!

Szagértő szakértő 2014.06.06. 10:19:48

@Benjamin Eisenberger:
Igen, ott van a rendőrség, aki nem mellesleg most is őrzi (!!!) azt a szegény ismert bűnözőt. Az a rendőrség, aki magasról tett a lakásából kipakolt néni segítségkérésere.
Ezért kell a TK, nem másért.

Cecan Basescu 2014.06.06. 10:21:31

@Benjamin Eisenberger: Tomket már rég nem cimborál a jobbikkal, mert velük is összerúgta a port. Már csak ez maradt neki, meg a tinihadserege.

sanyix 2014.06.06. 10:22:02

dehát hogy lehet hogy ezek bűncselekményeket felderítettek? hát magyarországon rend van! Pintés sanyi mondta!

(most gondolom pezsgőbontás van az ex-munkásőr/munkásőr vagy ÁVH tiszt leszármazottaknál, hogy megint elhárítottak a NÉPre leselkedő reakciós veszélyt, a jó öreg jelentgetéssel :DD )

tobeor 2014.06.06. 10:24:42

"a tolvajok átmenetileg fellélegezhetnek"

Miért is? Talán a facebook oldal lekapcsolása miatt már nem tehetnek ki több csalibringát?

♔batyu♔ 2014.06.06. 10:53:42

Nem kell tomketezni, mert elég nyilvánvaló, ha lenne normális rendőrség, akkor nem lenne Tomcat.

Most akkor ő a hibás, mert egy totálisan jogos helyzetben odament kipakolni a cigányokat?

Egyébként a problémát jól mutatja, hogy a HírTV nem a sértettet, hanem egy olyan jogászt hívott be interjúra, akinek fingja nem volt az egész ügyről, eleve azt hitte, a cigány bérleti szerződéssel van ott, a sértett hölgynek pedig nincs semmiféle papírja. Az interjúztató hölgy még a jogásznál is felkészületlenebb volt egy kibaszott á/4-es oldalt kellett volna csak elolvasnia.

Jól meg is egyeztek abban, hogy önbíráskodás történt, nehogy ki kelljen mondani, a jogállam egy kalap szart nem ért. A bíró hiába hozta meg a határozatot, a rendőrség baszott azt érvényesíteni, az sem érdekelte, hogy a cigány a környék közismert bűnőzője.

Na erre jött Tomcat és inkább örüljetek neki, mert ha hasonló helyzetbe kerültök, nektek is csak ő marad.

ephart 2014.06.06. 11:05:56

"Szerdán törölték a Tolvajkergetők közel 200 ezer rajongóval rendelkező Facebook oldalát."

zsidó móka

Pascal · http://torzskocsma.blog.hu/ 2014.06.06. 11:09:38

A pisztoly és a gázpisztoly egyszereűn nem vehető egy kalap alá (jogi szempontból sem és mint fegyver úgy sem).

A pisztoly használata nem arányos. De:
- a sértettnek volt bérleti szerződése,
- a cigánynak nem,
- viszont fenyegetően lépett fel
ilyenkor a gázpisztoly használata jogos védelem. Benne van az új BTK-ban:
"Nem büntetendő annak a cselekménye, aki a saját, illetve a mások személye vagy javai elleni jogtalan támadás megelőzése céljából telepített, az élet kioltására nem alkalmas védelmi eszközzel a jogtalan támadónak sérelmet okoz".

Meglátjuk persze, mit hoz ki belőle a magyar büntetőjog. Tomcat volt már előzetesben (lényegében semmi miatt).

ephart 2014.06.06. 11:11:04

A Nemzeti és Etnikai Kisebbségi Jogvédő Iroda (NEKI) szerint indokolt Polgár Tamást és társait előzetes letartóztatásba helyezni, ezért az ügyészséghez fordult – értesült a Roma Sajtóközpont. A NEKI álláspontja szerint a rendőrség nem megfelelő tényállás alapján nyomoz, hiszen az esettel összefüggő videofelvételek tanúsága szerint valószínűleg nem csupán súlyos testi sértést követett el az önbíráskodó csoport, hanem a közösség tagja elleni erőszak bűncselekményét, illetve egészen pontosan annak minősített esetét is, tekintettel arra, hogy csoportosan, felfegyverkezve történt az elkövetés.

fruszt_p (törölt) 2014.06.06. 11:11:29

@BiG_: mondjuk ha tomcatnek kicsivel több esze lett volna, akkor nem öntöltővel bohóckodik, hanem revolverrel, mert az nem akad el..

ComLo 2014.06.06. 11:15:10

@♔batyu♔: A feneket csak o marad!!

A letezo legrosszabb megoldas, hogy bemeseljuk magunknak hogy a rendorseg full tehetetlen es csak az onbiraskodas segit.

Meg gondolom te sokkal felkeszultebb vagy mint az interjuztato, meg jogilag sokkal pengebb mint a jogasz.

Abban az orszagban miert hiszi mindenki azt, attol hogy elolvasott egy hirt a kuruczinfon mar jogi szakertoje lett az ugynek, attol hogy segitett megtalalni par elopott bringat, jogosan onbiraskodhat?

Franc se vedeni akarja a buntetett sracot, felre ne erts. De azt te honnan es mibol tudod, hogy mondjuk nem volt-e papirja a sracnak? Es ha csak a no akart kiszurni vele, mert ugyis melle all a kozvelemeny? Semmi sem fekete vagy feher, egy cikket elolvasva, 2 perces videot megnezve, messze nem fogod atlatni a dolgot.

Mérnork 2014.06.06. 11:17:35

Valakinek nagyon jó cimborája lehet ez pofánlőtt egyed, hogy most ennyire rámozdultak a tolvajkergetőkre. Mondjuk jó kapcsolatok nélkül nem árulhatott volna drogot éveken keresztül büntetlenül...

Mérnork 2014.06.06. 11:20:24

@fruszt_p:
Igen, alapszabály, hogy önvédelemre forgót. Vagánykodni, rakétázni stb. jó az ezerlövetű öntöltő. ;-)

bekerült 2014.06.06. 11:44:27

@ComLo: Nem mi meséljük be magunknak, hogy a rendőrség tehetetlen, hanem a rendőrség állítja ezt magáról ! Szerinted a 13%-os, vagy a 17%-os eredmények a felderítés csúcsai ? Ráadásul azokat is elengedik és tehetik a dolgukat tovább !

Miből gondolod, hogy a Tolvajkergetők olyan marhák, hogy felkészületlenül mennek egy ilyen bulira. Nem nézik meg előtte a jogi helyzetet és nem tanulmányozzák a bírósági és egyéb papírokat , Egy az egyben kiderült pl., hogy a Tolvajkergetők rendelkeztek bérleti joggal, míg a díszes lakásbitorló nem ! A Tolvajkergetők birtokon belül voltak, míg a "vagánykodó", aki a torkuk átvágásával fenyegetett és összetrombitálta a cigány haverjait, azok meg nem. A csoda, hogy a rendőrség annyira nem volt képbe, hogy még a tulajdonost se engedte a lakásba a tárgyaiért ezután.
A papírokat ugyanis be kellett mutatni, a bírósági végzésekkel egyetemben. A tisztelt lakásbitorló nem rendelkezett semmiféle őt igazoló papírral !

Mégis a tulajt zárják ki a lakásból !

Erre varrjál gombot !

sanyix 2014.06.06. 11:45:03

@Mérnork: nem biztos hogy neki van cimborája, inkább a tolvajkergetőknek ellenségei. Eddig is el akarták kaszálni őket csak nem sikerült, de mivel a tv-ben bemutatták, így a "bal" "liberális" "értelmiség" egy emberként nyomott rá a jelentés gombra(erős nosztalgikus érzésekkel, bár régebben még papíron jelentgettek), hogy azt a "náczy" tomcatet elintézze :D

sotwar 2014.06.06. 11:47:54

Nekem sohasem tetszett Tomcat stílusa, meg ahogy beszél. Bevallom még a valós nézeteit sem ismerem, csak azt amit a média fröcsög róla. Sőt, ha jobban belegondolok Tomcat egyáltalán nem is érdekel.
Sajnos azonban az idióta jogi útvesztők közé zárt rendőrség képtelen az állampolgárait megvédeni a bűnözőktől.
Ezért gondolom úgy, hogy a Tolvajkergetőkre igenis szükség van!
Ez úton is kérnék minden tisztelt Tolvajkergetőt, hogy határolódjanak el a szélsőséges, vagy a média által annak vélt megnyílvánulásoktól, hogy a sok ellenző ne tudjon min csámcsogni, ne tudjanak mibe belekötni.
Kitartást a munkátokhoz és kívánom, hogy még sok, bűnözőt tudjatok legálisan rendőrkézre juttatni!

Egy átlagpolgár.

kód 2014.06.06. 11:58:49

Amít Tomcat tolvajkergetéssel kapcsolatban letett az asztalra az elismerésre méltó. Nem vádoltak tévesen több embert mint a rendőrök, és a felderítési arányuk pedig jobb volt.

Fordult a kocka azonban amikor átmentek szélsőséges kutyafanatikus csapatba. Ott a bűnözőket védték, és a valódi természetvédőket akarták meglincselni. Mondhatnánk hogy úgy viselkedtek, mint a tipikus cigány-bűnöző. És abban sem vagyok biztos hogy csak "akarták" a lincselést. Ugye emlékszünk még amikor az elborult agyú "kutyavédők" egy szellemei fogyatékost csoportosan vertek (semmi köze nem volt ahhoz amivel vádolták), egy gyepmestert pedig nyomorékra vertek (szintén semmi köze nem volt ahhoz amivel vádolták). Ez egy elmebeteg társaság.

A gázpisztolyos esetben a videóban nem derül ki, hogy miért nyomták a bűnöző arcába a gázpisztolyt. Lehet, hogy nagyon jó ok volt rá, de nem látszik.

Atika!!! 2014.06.06. 12:00:58

"Ott a rendőrség basszameg, nem kellene önbíráskodni majom módjára!"

Épp az a probléma, hogy a rendőrség szalmaszálat sem tesz keresztbe. A "tolvajok" által sűrűn lakott utcába be sem mernek merészkedni, nemhogy még azzal állítsanak oda, hogy jöttek a lopott bicikliért.

"Olyan nincs, hogy pisztolyt, még akár gázpisztolyt is rántunk egy ilyen helyzetben."

Az is jellemző dolog, hogy sokan vannak, akik inkább meg sem védik magukat, csak hagyják megalázni magukat. Az megintcsak jellemző dolog, hogy ha viszont megvéded magad, akkor még te leszel a rosszfiú a bűnöző ellenében. Aki általában annyira mégsem hülye, mint azt az iskolai eredményei mutatják, mivel a jogait pontosan tudja az összes. Sajnos a kötelességeivel és az alapvető emberi viselkedési normák már nem mennek ilyen jól.

SzerződésSertés 2014.06.06. 12:05:12

Csak halkan súgom meg, hogy Tomcaték rég kinőtték ezt a tolvajkergetést. Jelenleg már ott tartanak, hogy a "fél-szervezett" bűnözők által lefizetett rendőröket próbálják bebuktatni. Ugye senki nem gondolja, hogy véletlen az a sok nulla százalékos felderítési arány..?

_most_ 2014.06.06. 12:08:32

abban szerintem mindenki egyetért, hogy a rendőrség munkája hagy kívánni valót maga után és szükség van civilekre, akik besegítenek a felderítésben, de azért nem szabad hagyni, hogy ilyen szélsőségesek önbíráskodjanak. A videón meg semmi nem indokolja a gázpisztoly használatát, hisz egyértelműen erőfölényben voltak a tolvajkergetők, nem lehet önvédelemről beszélni.

JewRivers 2014.06.06. 12:14:39

Facebook igen érdekes jószág!

Létezik egy direkt és kifejezetten magyarokat gyalázó román oldal, amit több százan jelentettek a Facebook üzemetetőnek, akik visszajelzésük szerint semmit nem találtak ami ütközne a felhasználási feltételeikbe!

Pedig a saját feltételeik szerint sem szabadna működnie annak az oldalnak, ahol F*ck Hungary a borítókép, magyar jelképeket becstelenítenek, zászlókat égetnek, magyarok legyilkolására buzdítanak.

Érdekes felvetés: ha hasonló oldalt indítana valaki USA vagy Izraellel szemben vajon hány órát élne meg az adott oldal?

Tapmancs 2014.06.06. 12:21:20

@Online Távmunkás:
Mint már előttem is sokan írták, a rendőrségre ilyen helyzetekben nem lehet számítani. Persze, az lenne a legjobb ha lehetne, de nem lehet. Ilyenkor mi van?

@_most_: "de azért nem szabad hagyni, hogy ilyen szélsőségesek önbíráskodjanak."

Hanem mit kéne tenni? Azon kívül hogy jól máködő rendőrség kéne. Mert az nincs.

75. Vladys 2014.06.06. 12:29:25

Ha a lelkes jogvédők valóban ki akarják fogni a szelet a Tolvajkergetők vitorlájából, akkor azt csupán úgy tehetik meg, hogy megszüntetik az alap a "Ha a lelkes jogvédők valóban ki akarják fogni a szelet a Tolvajkergetők vitorlájából, akkor azt csupán úgy tehetik meg, hogy megszüntetik az alap problémát. Elérik, hogy a rendvédelmi szervek a jelenleginél lényegesebben hatékonyan végezzék a munkájukat, továbbá azt, hogy a lefülelt bűnözők a bíróságok töketlenkedésének hála ne kerüljék el a felelősségre vonást, vagy ússzák meg azt nevetséges büntetéssel."

www.youtube.com/watch?v=BLoL5nVbojA#t=26

Vádló Bitófa 2014.06.06. 12:37:23

rendőr = cigány

-Ugyanolyan ostobák átlagban.
-Ugyanakkora százalékuk bűnöző.
-Ugyanolyan agresszívak.
-Szinte mindig hazudnak.
-Rettentő gyávák, csak túlerőben erősködnek.

873ujr3rk 2014.06.06. 12:43:50

igazad is van.
mivel a blogod tele van forrasmegjeloles nelkuli lopott illusztracioval, meg foglak keresni es kurvara elverlek.
es nekem is igazam lesz.
esetleg, mivel a lopasert belefer a kezlevagas levagom a gecibe a kezed.
es igazam lesz.
nekem aztan ne jojjenek a jogvedok.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 12:48:06

Aki a zsidóknál csinál honlapot, az ne lepődjön meg semmin!

Bevállalták, rábasztak, most ne sírjanak!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.06. 12:53:25

@Atika!!!:

Ha a rendőrség nem végzi a dolgát, akkor fel kell őket jelenteni az ügyészségen. Ha az ügyészség is sumákol, akkor őket is fel kell jelenteni. El kell menni az atyaúristenig is, ha úgy érzi az ember, igaza van. Lásd érpataki modell.

Tomcat egy közveszélyes paprikajancsi, még akkor is, ha megtalált pár ellopott biciklit. A gyermekrákos Balogh is biztos adott tíz-húszmillát jó célra a milliárdokból, és áfát is fizetett, de ettől még nincs benne semmi tisztelnivaló.

ComLo 2014.06.06. 13:43:07

@bekerült: En ezt full megertem, es engem is felhaborit a dolog.

DE! Amiota a tarsadalmi szervezodes azon fokara eljutottunk, hogy az eroszak monopoliumot az iranyito hatalom kezebe adtuk, azota a hatalom elsodleges feladata az erosakmonopolium fenntartasa.

Magyarul amig onbiraskudunk, addig eroforrast vonunk el a hatalomtol.

Van az a pont ahol a tarsadalmi szervezodesnek en is hasznat latom. A lopott biciklik felkutatasa, orgazdak RENDORSEGGEL KOPERALVA elkapasa ok. A hatalomtol elvenni az itelkezes jogat nagyon nem.

Ha a rendorseg nem vegzi megfeleloen a dolgat fel kell oket jelenteni. Ha visszas dolgok vannak egy jogi modellben, a sajtohoz, polgarmesterhez, teruleti kepviselohoz kell fordulni.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.06. 13:50:50

hínnye a múlt hétig azt se tudtam, hogy van ilyen oldal. :S

vazzup 2014.06.06. 14:12:05

Haha, sokan védik itt a bűnözőket. Igen, Tomcat és bandája bűnöző. Pont.

Csak beugrottam 2014.06.06. 14:12:08

Csak néhány pontosítás :
"A magát "Tolvajkergetők Official"-nak nevező oldal hamisítvány, és célja a kezdeményezésünk lejáratása, hiteltelenítése. - See more at: http://tolvajkergetok.hu/#sthash.b2SAWTy9.dpuf"'

"(Olyan nincs, hogy pisztolyt, még akár gázpisztolyt is rántunk egy ilyen helyzetben.)"
De bizony van, a Btk mlehetővé teszi ,hogy ha csoportosan fenyegetnek akkor mérlegelés nélkül megvédhetem maga az otthonomban, és mivel a TK-k voltak jogilag otthon ezért teljesen jogos volt a véfelmi helyzet.(szerintem)

"Ha a lelkes jogvédők valóban ki akarják fogni a szelet a Tolvajkergetők vitorlájából,"

Nem fogják mert akkor fel kellene lépni a "megélhetési" bűnözés ellen akkor meg bukják a zsíros integrációs ,felzárkoztatós pénzeket.

turista a saját országában 2014.06.06. 14:14:37

"...a tolvajok átmenetileg fellélegezhetnek,"

Ez csakis a hatóságok hozzáállásán és cselekvőképességén múlik.

♔batyu♔ 2014.06.06. 14:47:03

@ComLo: Az ember nem tévedhetetlen, de van egy ún. életszerűség. Ennek alapján elég biztosan meg tudod állapítani, mi igaz és mi nem.

1. Tomcat beszámolója nyilván igaz, hiszen egyébként nem kockáztatta meg azt, hogy odamenjen és fellépjen.

2. A TV-ben szereplő jogász és a műsorvezető hölgy NEM olvasta Tomcat beszámolóját és a sértett hölgyet sem kérdezték meg. Nem is állították ezt, de a műsorból ez jól le is jött.

Nem is érdekelte őket, hiszen a koncepciójuk az volt, hogy az önbíráskodás mint jelenség rossz, az más tészta, hogy ez az ügy egy ennél is súlyosabb társadalmi problémára világított rá, ami mellett viszont elmentek, hiszen ha nem mennek el, valójában a kormányt bírálják.

Akkor miről beszélsz? Nem olvastad sem Tomcat beszámolóját, nem nézted az említett műsort, de szakértesz a konyha asztal mellől, ahogy a "liberálisok" szoktak. Nem elveket kell hangoztatni és hogy én mit higgyek, hanem meg kell ismerni a konkrét ügyet.

♔batyu♔ 2014.06.06. 14:53:43

@vazzup: Remélem, a drogos cigány köv. áldozata te leszel.

És ha netalán oda is eltéved Tomcat, mondd csak neki is nyugodtan, hogy mivel bűnöző, el is mehet. Szerintem nem fogod.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.06.06. 14:59:52

Én amíg nem volt Tolvajkergetők, úgy gondoltam, hogy Magyarországon a buta és primitív emberek nagy része a cigányok közül kerül elő.

Mióta van Tolvajkergetők, azóta tudom, hogy a buta és primitív emberek rendkívül nagy hányada a magyarok közül kerül elő.

Amit ezek művelnek legalább annyira szégyenletes, mint amit azok, akik ellene csinálják. Az úgy részben pl. a magyar (vagy nevezzük fehér bőrűnek) tolvajt elengedik egy kis fosatóporral a nyomrában és még megjegyzést is tesznek, hogy keresnek helyette valami normális (étsd: cigány) tolvajt. Ha cigányról van szó, akkor valahogy egyből a rendőrség meg a kötél kerül elő.

Végre észre kellene venni, hogy tomket legújabb "náci vagyok, csak ki nem mondom" játékáról van szó.

Jah, de ez nem fog összejönni, mert ahogy fentebb írtam Magyarország lakóinak meghatározott és nagy számban lévő fehér hányada kibaszott primitív.

ComLo 2014.06.06. 16:02:16

@♔batyu♔: Azert ez igy erosen visszas. Nekem mondod hogy ismerjem meg a story-t mert abbol hogy nem a te oldaladon vagyok mar azt derivalod, hogy csak a konyhaasztal mogul itelek. Azzal se vagy tisztaban hogy a TV-ben levok milyen melysegig vannak tisztaban az esettel, csak te ugy GONDOLOD hogy nem ismerik, mert nem azon a velemenyen vannak mint te.

FEl kene fogni 10 eves kor folott hogy a "politikus meg rendor csak bunozo lehet fujj fujj" mentalitassal.

Amig ilyen elemek nepszeruek, SOHA nem lesz rendes tisztesseges rendorseg.

Mert akarhogy is tetszik nektek, a rendteremtes nem azzal kezdodik hogy mindenki fog egy puskat es elkezd igazsagot osztani.

Talan hozonges es rombolas helyett elkezdhetnetek epiteni is azt a kurva orszagot.

outtatime 2014.06.06. 16:56:59

aki szerint egybilyen semmire sem való, nulla értékű ember, mint ez a kancigány ennél "kezesebb" bánásmódot érdemel, annak lóg az egyik deszkája, vagy életében sem találkozott túlerőben lévő cigánykondával, amikor mindegy mit csinál, verekedés lesz a vége és két bekapott rúgás közt sosem gondolkozott azon, hogy ha nem is pisztoly, de egy tisztességes kés nélkül nem megy többé utcára. A zsaruk ma csak a pénzbehajtáshoz értenek, mást csinálni képtelenek. Az a gárda nem érdemel sem tiszteletet, sem elismerést,sőt figyelmet sem. beszéltem.

♔batyu♔ 2014.06.06. 17:55:45

@ComLo: ne kínlódjál már, jól látszott, hogy nincsenek vele tisztában, eleve nem is azt a szálat tervezték kibontani, hogy jogerős bírósági végzés ellenére a rendőrség miért nem intézkedett.

ComLo 2014.06.06. 18:02:32

@♔batyu♔: Gratula! Jol megfogtad a lenyeget a mondanivalomnak.

Tovabba a "jol latszott" kifejezes, kevesbe bizonyito ereju a mi, es a hozzank hasonlo kulturaju nepek koreben. Kvazi ekvivalens az "en azt hittem"-el. Ami szep es jo de baromi keveset er.

Tovabba tartom, hogy barmi is az igazsag, ez a letezo legrosszabb mod arra hogy igazsagot szolgaltassunk, mert csak tovabb rontja az egyebkent is siralmas kozallapotokat magyarorszagon.

♔batyu♔ 2014.06.06. 18:33:59

@ComLo: Nézd ha eleve nem hiszed el, miről beszélünk? Én néztem ezt az interjút és nagyon egyértelműen lejött, hogy egyik sem nézett utána mi is volt ez. Nézd meg te is, szerintem fellelhető a neten is.

Eleve nem nézted meg, nekem sem hiszel és arról beszélsz, hogy önbíráskodás. Mint a jogász.

Nem pedig arról, hogy a rendőrség bírósági végzés ellenére sem csinált semmit.

Az benne a poén, amit hiába mondok, te képtelen vagy felfogni, hogy a nő érvényes bírósági határozatról beszélt. Azaz olyan papír volt a kezében, amellyel a rendőrségnek kötelessége lett volna kidobni a cigányt.

Ezt egyébként a jogász és a riporter hölgy sem tudta. Vagy ha tudta, mélyen eltitkolta.

A nő szépen bejárta az összes lehetséges utat. Rendőrség, bíróság, rendőrség. Érted már?

bekerült 2014.06.06. 18:45:05

@ComLo:

"Magyarul amig onbiraskudunk, addig eroforrast vonunk el a hatalomtol. "

Na, ne már !
Ilyen szinten azért ne vitatkozzunk !

Ki von el és mit a hatalomtól, akkor, amikor az a mi adóforintunk felhasználásával nem végzi el a munkáját ! Ők írják, hogy mekkora hatékonysággal dolgoznak és még nem is szégyenlik.

Ha te a munkádat ilyen hatékonysággal végeznéd el, bevallottan, akkor már régen fenéken lennél billentve és kártérítésre köteleznének !

"A hatalomtol elvenni az itelkezes jogat nagyon nem."

Nagyon nem vagy képbe, pedig leírták :
A tulaj, használati jogot adott a Tolvajkergetőknek és azok éltek a jogukkal. Minden a tulaj engedélyével történt. A tulajdonjog kérdése tisztázott, azt a rendőrség is megállapította. A Tolvajkergetők birtokon belül voltak, míg a "barátunk " az nem, mert csak egy jogcím nélküli lakásfoglaló ! Félreértés ne essék, nem arról a részről van szó, ahol a "barátunk" lakik, hanem az iker lakás másik részéről, amit önkényesen elfoglalt.

Azt írod, hogy a hatóságot fel kell jelenteni.
Tedd meg, majd megtudod hova jutsz vagy 6 év múlva és addig is te fizeted a költségeket.
Nem beszélve arról, hogy ott fog neked betartani minden hivatal, mint a Tolvajkergetőknek is teszik.
Mert azok is a bíróságot járják szinte minden nap.
Még a bicikli lopások is a bíróságra kerülnek, el is ítélik őket úgy ahogy és utána folytathatják ott ahol abbahagyták.

A sajtóhoz is fordulnak és pontosan ezt teszik az interneten is, meg a facebookon. Lásd a következményeket.

Felajánlották az együttműködést a rendőrséggel, amit ugye azok félvállról vettek eddig.
Nekik a Polgárőrséggel van szerződésük és oda adják a pénzt.

No comment.

Az is igaz, hogy nem csak a Tolvajkergetők léteznek, hanem egyre másra alakulnak meg az önszerveződések, minden területen.

A hatalom vagy melléjük áll és egymást segítve teszi a dolgát, vagy ellenséget lát bennük és akkor jönnek a konfliktusok.

A helyzet a gazdasági problémák miatt csak fokozódni fog.
Majd, ha te is a célkeresztbe kerülsz, akkor gondolkozz el, hogy mi lesz a véleményed. Miközben a fogad csináltatod, és akkor még szerencsés vagy.

bekerült 2014.06.06. 18:57:09

@Tomi from Space:
Honnan a francból veszed ezeket a marhaságokat.
A fentebbi "barátunk" pontosan nem cigány, ha láttad volna a TV-ben, csak egy, a sok drogdíler közül !

Az, hogy a cigányokból szervez bandát, az még nem azt jelenti, hogy ő cigány.
Neki jó kapcsolatai vannak és azt tett eddig amit akart, most nem.

Úgy érzi, hogy neki mindent lehet, mert "állnak" mögötte.
Azokat is meg kellene nézni, hogy kik adják a lovat alája.

Nácizol, cigányozol és azt se tudod miről van szó !

Ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna.

hoplita 2014.06.07. 19:39:27

@Benjamin Eisenberger:
Te olyan hülye vagy, hogy ha bűncselekmény lenne az ostobaság, akkor miattad bevezetnék a halálbüntetést, te fasz.

Figyu...miért nem inkább a jó kurva anyádat kanolod habosra ahelyett, hogy minden blogba odaszarsz, te kibaszott netcigány?

hoplita 2014.06.07. 19:42:29

@Vádló Bitófa:
Nagy részük csak röviden kékcigány.
Ez mindent elmond...nem hiszem, hogy ennél sértőbbet mondhatnék.

hoplita 2014.06.07. 19:47:11

Egyébként meg kedves Ferenc...

Itt addig nem lesz rend, míg pár száz ilyen hasonló féreg fejéhez nem gázstukkert, hanem olyan .45-öst nem nyomnak, mint az avataromban és el nem sütik.

Ki meg önbíráskodásról nyávog, az menjen a kékcigányokhoz panaszkodni.
Vagy a kurva anyjába.

hoplita 2014.06.07. 19:48:54

@szamaritánus:
Hehe....
Az anyját baszta meg egy, itt az eredménye.:)

hoplita 2014.06.07. 19:51:38

@fruszt_p:
Alap...önvédelemre forgót.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.19. 00:18:55

kapcsolodok a poszt alapgondolatahoz
magamat liberalisnak tartom utalom a naci jobbikot mint a szart megis a Tolvajkergetok csapatat hosoknek tartom

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.19. 00:20:45

@Benjamin Eisenberger: "Jajj de sajnálom ezt a kis pattogó zsobbikos tomket gyereket!"

na mi van suttyokam faj hogy elkente a kis nyiszlett novakelod szajat mi? ezert probalod meg zsidozni mert a hulye agyadnak eddig tart az esz?

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2014.06.19. 00:22:41

@♔batyu♔: "Jól meg is egyeztek abban, hogy önbíráskodás történt, nehogy ki kelljen mondani, a jogállam egy kalap szart nem ért. A bíró hiába hozta meg a határozatot, a rendőrség baszott azt érvényesíteni, az sem érdekelte, hogy a cigány a környék közismert bűnőzője."

ott van a gond hogy fel fogjak nyomni a magyar allamot, es azt nagyon jol is teszik, elvegre a befizetett adoert kellene hogy legyen par aproszag, pl. jogbiztonsag
süti beállítások módosítása